Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Skudra beigs spēlētāja karjeru

Krievijas hokeja Superlīgas klubs Novokuzņeckas "Metallurg" pēc abpusējas vienošanās lauzis līgumu ar Latvijas vārtsargu Pēteri Skudru, kurš nolēmis beigt savu profesionālā spēlētāja karjeru, ziņo kluba oficiālā mājas lapa.

2006./07. gada sezonā 34 gadus vecais Skudra "Metallurg" sastāvā aizvadīja 13 spēles, vidēji savos vārtos ielaižot 2 ripas. Sezonas lielāko daļu rokas savainojuma dēļ nācās izlaist.

Skudra savas karjeras laikā ir uzspēlējis arī Nacionālajā hokeja līgā (NHL) – Pitsburgas "Penguins, Bostonas "Bruins", Bufalo "Sabres" un Vankūveras "Canucks" klubos. Visveiksmīgākā viņam bija 1998./99. gada sezona, kad "Penguins" sastāvā Skudra aizvadīja 37 spēles, vidēji savos vārtos ielaižot 2.79 ripas un atvairot 89.2% pretinieku metienus.

Pēdējās piecas sezonas Skudra spēlēja Krievijas Superlīgā, pārstāvot tādas komandas kā Kazaņas "AK Bars", Voskresenskas "Khimik", Maskavas "CSKA" un Novokuzņeckas "Metallurg".

Latvijas izlasē Skudra pēdējo reizi spēlēja tālajā 1997. gadā, kad pasaules čempionātā aizvadīja tikai vienu spēli. Toreiz izcēlās skandāls starp vārtsargu un Latvijas hokeja federācijas (LHF) amatpersonām. Kopš tā laika Skudra Latvijas izlasē nav vēlējies spēlēt. Tāpat viņš nelabprāt runā arī ar Latvijas žurnālistiem.

Izmantotie resursi:
www.metallurg-nk.ru

     [+] [-]

, 2007-08-30 10:26, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis DeeHaaBee
Kā jau daudzi rakstīja, ka beigsies beidzot spriedelēšana par Skudras spēlēšanu izlasē pavasaros. Tikai gribētos vēl pateikt, iespējams Skudra varēja pārvarēt savu pašlepnumu un uzspēlēt izlasē. Vai tik ļoti bija jāņem pie sirds kāda cilvēka izteikumi, ja viņš pats zināja, ka vairāki miljoni gaida viņa spēlēšanu, vai nevarēja tomēr pārkāpt savam pašlepnuma slieksnim un uzspēlēt izlasē. Bet tagad tā arī neuzzināsim , kā būtu bijis, ja viņš būtu spēlējis PČ kopā ar izlasi.



Bet no otras puses: A kam viņam vajag? Viņš atbrauc spēlēt, bet te viņu lamā kā pēdējo suni... pie tam, ja dabū traumu, tad vēl ir iespēja pazaudēt darbu klubā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-30 10:29, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis gairo

Citāts:

Publicējis Packa
Didro, protams, pārspīlēja, bēt būtībā jau viņam ir taisnība... kādu laik atpakaļ vārtusargi nebija mūsu problēma... tagad nav neviena vārtusarga uz kuru varētu paļauties, ka viņi arī vienatnē varētu izvilkt spēlēs... Ja visa komanda labi nospēlē aizsardzībā - tad viņi var +/- labi nostāvēt, bet, ja pretinieks mūs apspēlēt, tad līdz šim viņi nav spējuši izvilkt spēles (kā tas ne reizi vien ir bijis pa spēkam Irbem)...

Bet nu nekas cits, kā cerēt, ka Masaļskis ar Muštukovu tagad strauji progresēs, jau neatliek.

Lai Skudram un pārējiem LV vārtusargiem veicas!



Protams, dažās spēlēs Irbe ir glābis komandu (taču, godīgi sakot, tik pat spēles viņš vienatnē arī ir "noracis"), bet kā jau laikam pamanīji vārtsargi golus nemet (ar atsevišķiem izņēmumiem ) un šajās spēlēs visa komanda spēlēja daudz maz labi.



patiesiibaa labs vaartsargs ir tas kurs arii laukumaa sapurina speletaajus - vairak gan aizsardziibu - tip ir kada bistama situacija vinjs uzreiz pec tam panjem un uzbrauc kko - lai sasparojaas...baigaa sisteema iisteniibaa kaa notiek novertesana...katra zinja nepietiek vien ar labu reakciju - tas ir skaidrs

     [+] [-]

, 2007-08-30 10:29, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis gairo

Citāts:

Publicējis Packa
Didro, protams, pārspīlēja, bēt būtībā jau viņam ir taisnība... kādu laik atpakaļ vārtusargi nebija mūsu problēma... tagad nav neviena vārtusarga uz kuru varētu paļauties, ka viņi arī vienatnē varētu izvilkt spēlēs... Ja visa komanda labi nospēlē aizsardzībā - tad viņi var +/- labi nostāvēt, bet, ja pretinieks mūs apspēlēt, tad līdz šim viņi nav spējuši izvilkt spēles (kā tas ne reizi vien ir bijis pa spēkam Irbem)...

Bet nu nekas cits, kā cerēt, ka Masaļskis ar Muštukovu tagad strauji progresēs, jau neatliek.

Lai Skudram un pārējiem LV vārtusargiem veicas!



Protams, dažās spēlēs Irbe ir glābis komandu (taču, godīgi sakot, tik pat spēles viņš vienatnē arī ir "noracis"), bet kā jau laikam pamanīji vārtsargi golus nemet (ar atsevišķiem izņēmumiem ) un šajās spēlēs visa komanda spēlēja daudz maz labi.



.. arī Broders, Haseks un Roy ir norakusi savu strēķīti spēļu... vēl tagad prātā Brodēra gols no Ozolina play-offos, Roy 8 norītās ripas no Red Wings izšķirošajā 7 play-off spēlē utt...

Ne jau par to ir runa.. šī kalibra vārtusargi ir pierādījuši, ka viņi VAR (un nereizi vein arī to ir izdarījuši) arī vienatnē izvilkt spēli...

... kamēr mūsējie, kas atlikuši... bet nu kā jau teicu ceru uz Muštukovu pimāmkārtām... nu un par Masaļski vien sjau pareizi aizrādīja, ka nekāds jaunais nav un cerēt uz pēķšņu progresu būtu muļķīgi... nu un jaunie ir jaunie, pagaidām neizskatās, ka jau tagad būtu reāli gatavi iekapāt (kā Irbe savā laikā)... bet nu atliek cerēt un gaidīt.

     [+] [-]

, 2007-08-30 10:31, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis gairo

Citāts:

Publicējis DeeHaaBee
Kā jau daudzi rakstīja, ka beigsies beidzot spriedelēšana par Skudras spēlēšanu izlasē pavasaros. Tikai gribētos vēl pateikt, iespējams Skudra varēja pārvarēt savu pašlepnumu un uzspēlēt izlasē. Vai tik ļoti bija jāņem pie sirds kāda cilvēka izteikumi, ja viņš pats zināja, ka vairāki miljoni gaida viņa spēlēšanu, vai nevarēja tomēr pārkāpt savam pašlepnuma slieksnim un uzspēlēt izlasē. Bet tagad tā arī neuzzināsim , kā būtu bijis, ja viņš būtu spēlējis PČ kopā ar izlasi.



Bet no otras puses: A kam viņam vajag? Viņš atbrauc spēlēt, bet te viņu lamā kā pēdējo suni... pie tam, ja dabū traumu, tad vēl ir iespēja pazaudēt darbu klubā.


Un ja dabuu traumu, tad neviens no Latvijas taapat netic... Lai gan iipashi neattaisnoju vinju, tad var pateikt nee un viss, bet vairaakas reizes bija tada chakareeshana, protams, ko teikt, ja Kirovs vairaakos pavasaros gaaja virsuu, varbuut Kirovs arii ar to vinja gribeeshanu paarspiileeja...

     [+] [-]

, 2007-08-30 10:32, pirms 17 gadiem
da kas te dazi tiesam ir taureeti ?

[cenzēts] nu i, ka vins negribeja spelet izlase, nu i ka nav patriots, tadaa Miskate ka Latvija, es vispar brinos ka kads ir patriots, [cenzēts] un par to vinu ir jaapdirss ? Goda vards, smiekli nak, un vel runajot par zurnalistiem , mums taks nav bijis, nav un nebus normala zurnalista. Ta ka Skudra ir bijis labs un buss, tapa ka Irbe un Zoltoks... Ta ka jus Miskates patrioti varat iet [cenzēts] !!!

     [+] [-]

, 2007-08-30 10:33, pirms 17 gadiem
Visu cieņu Pēterim! Vēl atceros kā sekoju viņa gaitām Pitsburgas Penguins... Protams, ka pretrunīga personība no līdzjutēju viedokļa, bet uzskatu, ka Latvijas prese tiešām viņu ir padarījusi par kaut kādu grēkāzi - Ko ta viņš sliktu ir izdarījis? Tas, ka viņš ir atteicies no spēlēšanas izlasē vēl neko nenozīmē - mēs nezinam kādas cūcības ir sastrādājis Lipmans, Beresņevs un co. Ai nu karoče:
VISU CIEŅU, PĒTER! Paceļu kausu par tevi šovakar!

     [+] [-]

, 2007-08-30 10:35, pirms 17 gadiem
Beidzot būs miers Lipmanam!

     [+] [-]

, 2007-08-30 10:36, pirms 17 gadiem
ļoti labs vārtsargs. lai veicas!

     [+] [-]

, 2007-08-30 10:42, pirms 17 gadiem
antuks, šodien 10:32

da kas te dazi tiesam ir taureeti ?

[cenzēts] nu i, ka vins negribeja spelet izlase, nu i ka nav patriots, tadaa Miskate ka Latvija, es vispar brinos ka kads ir patriots, [cenzēts] un par to vinu ir jaapdirss ? Goda vards, smiekli nak, un vel runajot par zurnalistiem , mums taks nav bijis, nav un nebus normala zurnalista. Ta ka Skudra ir bijis labs un buss, tapa ka Irbe un Zoltoks... Ta ka jus Miskates patrioti varat iet [cenzēts] !!!


Nu vecīt, kā Tu saki dzīvo miskastē no tādas arī ēd! Tā ka nespļauj sev virsū!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-30 10:53, pirms 17 gadiem
kaa nopietna ziņa un baigā diskusija. bet Skudra pats vēl neko nav pateicis. nebrīnīšos, ja izmantos situāciju un pēkšņi parādīsies kāda cita kluba vārtos (kautvai 1.līgā pie kāda bagātnieka vai kautkur kazahijā)..

     [+] [-]

, 2007-08-30 10:54, pirms 17 gadiem
laikam piile...

     [+] [-]

, 2007-08-30 10:54, pirms 17 gadiem
hmmm... laikam ari pieversies celtniecibas biznesam...

Lai vai ka vartsargs vins bija ok, un mums katram ir savi untumi... Respect...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-30 10:58, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis DeeHaaBee
antuks, šodien 10:32

da kas te dazi tiesam ir taureeti ?

[cenzēts] nu i, ka vins negribeja spelet izlase, nu i ka nav patriots, tadaa Miskate ka Latvija, es vispar brinos ka kads ir patriots, [cenzēts] un par to vinu ir jaapdirss ? Goda vards, smiekli nak, un vel runajot par zurnalistiem , mums taks nav bijis, nav un nebus normala zurnalista. Ta ka Skudra ir bijis labs un buss, tapa ka Irbe un Zoltoks... Ta ka jus Miskates patrioti varat iet [cenzēts] !!!


Nu vecīt, kā Tu saki dzīvo miskastē no tādas arī ēd! Tā ka nespļauj sev virsū!



par to mistkasti... nu njem un padziivo tad kautkaadaa bulgaarijaa vai vispaar ja ne eiropaa tad aafrikas valstinjaa - tad paskatiisimies kas ir mistkaste...protams celjosanai aafrika ir super- bet redzeetu kaa tu padziivotu tur dazus gadinjus un saprastu ka pa to naudu tev nesanaak pilniigi nekas kaa tikai uz vietas izdzert alu!
Attieciibaa uz to apliksanu no zurnaalistu puses - nu vispaar jau haseks arii savaa laikaa tika aplikts cehijaa uz nebeedu kad vinjs pazinjoja ka nespeelees izlasee - vinjiem gan ir vel arii vokuuns...bet tomeer- laikaa kad dziivoju anglijaa tiesi bija sitaas nekaartiibas ar haseku - un tie dazi cehi kurus pazinu un runaajaam par so teemu - vinji vinju arii diezgan neslikti vispaar nolika tiesi deelj nespeeleesanas izlasee... patriotisms veciit ir nevis milestiiba pret savu valdiibu bet milestiiba pret zemi, atmosfeeru un vidi - manupraat latvija ir viena no taam lieliskaam vietaam kur ir ljoti pat drosi dziivot - ne mums zemestriices, ne vulkaani vai taifuuni - pat indiigo moskju taa iisti nav! paceljo mazliet pa reaalaam 3rd world countries un tad paskatiisimies ko tu sauc par mistkasti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-30 11:09, pirms 17 gadiem
Vai nav vienalga, tāpat vairākas reizes ir pievīlis latviešus

     [+] [-]

, 2007-08-30 11:15, pirms 17 gadiem
Visu cieņu Arčijam, taču, manuprāt, Skudram karjera nesanāca tik spoža kā viņam, jo traumas viņu mocīja jau tālajā 1996. gadā, Pēteris Skudra ir bijis Latvijas labākais GK, atšķirībā no Irbes viņš zina mēru, kad, kur, kā beigt sportista karjeru !

     [+] [-]

, 2007-08-30 11:18, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis vnk_fans
Visu cieņu Arčijam, taču, manuprāt, Skudram karjera nesanāca tik spoža kā viņam, jo traumas viņu mocīja jau tālajā 1996. gadā, Pēteris Skudra ir bijis Latvijas labākais GK, atšķirībā no Irbes viņš zina mēru, kad, kur, kā beigt sportista karjeru !


Un kas tad nosaka to meeru, liidzjuteeji kaa tu? Irbe gribees - speelees, negribees - nespeelees, kaa patrs teica, vajag motivaaciju vinjam.

Citāts:

Publicējis SpeedKing
Vai nav vienalga, tāpat vairākas reizes ir pievīlis latviešus


Redzi, ka nav gan vienalg latvietis vinjsh tik un taa ir, pat izlasee uzspeeleejis, kaapeec par vinju lai nezurakstiitu...

     [+] [-]

, 2007-08-30 11:22, pirms 17 gadiem
Piekrītu Hose, sry, bet tizli ir tie cilvēki, kuri viņnu nodiršs tagad tikai dēļ Latvijas preses, tieši Latvijas augstā līmeņe presi vajadzētu nolikt, jo tā, kā sagroza faktus pie mums nekur citur neatradīsi.
Visu cieņu Skudram, viņš bija pašlaik labākais Latvjas vārtsargs, bet gadi nenāk vieni, lai veicās.

     [+] [-]

, 2007-08-30 11:22, pirms 17 gadiem
Kirovs taapat noteikti staastiis, ka Skudra speelees naakmgd izlasee

     [+] [-]

, 2007-08-30 11:24, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis antuks
da kas te dazi tiesam ir taureeti ?

[cenzēts] nu i, ka vins negribeja spelet izlase, nu i ka nav patriots, tadaa Miskate ka Latvija, es vispar brinos ka kads ir patriots, [cenzēts] un par to vinu ir jaapdirss ? Goda vards, smiekli nak, un vel runajot par zurnalistiem , mums taks nav bijis, nav un nebus normala zurnalista. Ta ka Skudra ir bijis labs un buss, tapa ka Irbe un Zoltoks... Ta ka jus Miskates patrioti varat iet [cenzēts] !!!


Ja te ir taada miskaste, tu veel sheit dziivo? Piekriitu, ka valstij kaa taadai cilveeki biezhi vien nav iipashi vajadziigi, bet sho zemi es gan par miskasti nesaucu!

     [+] [-]

, 2007-08-30 11:27, pirms 17 gadiem
nu vārtsargi mums ir, arī perspektīvi, bet Eiropas līmeņa vārstargu gan mums nav.
katrā ziņā savā jomā Skudra profesionālāks par mūsu "sporta žurnālistiem". arī izlasē tomēr pārsvarā spēlēja tie, kuriem tur vajadzēja spēlēt, Skudram nebija vajadzības un nerāvās..

     [+] [-]

, 2007-08-30 11:27, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis mazpedis
Piekrītu Hose, sry, bet tizli ir tie cilvēki, kuri viņnu nodiršs tagad tikai dēļ Latvijas preses, tieši Latvijas augstā līmeņe presi vajadzētu nolikt, jo tā, kā sagroza faktus pie mums nekur citur neatradīsi.
Visu cieņu Skudram, viņš bija pašlaik labākais Latvjas vārtsargs, bet gadi nenāk vieni, lai veicās.



un cik citu valstu presi tu ikdienaa lasi? ))
esmu dziivojis anglijaa vairaakus gadus un zinu kaa tur tiek nolikti futbolisti - ta ka nevajag - ari man pasam ir bijusi saistiiba pa savu darba sfeeru ar presi - un ne tikai ar latvijas presi bet pat ljooti zinaamu anglijas veestnesi - varu pateikt uzreiz ka anglji noskaidrodami visu siikumos panjeema peec tam rakstaa to visu sagroziija prese ir prese - visur vinju darbiibas principi ir vienaadi - ja vinji neizpuskjos lietu tad nebus interese - tapec vinju interesees ir likt klaat roziiniites - ja tadas nav tad pasi izdomaa! un tas notiek pilniigi visur!

     [+] [-]

, 2007-08-30 11:30, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis SOAD
ja nu par miskasti tu parspileji... bet nu par to zurnalistiku un apdirsanu es tev piekritu, ejat apdirsat broderu vai haseku, nafig savejos? ta ir tauta? nav.


Nah** vispaar kaads bez pamata jaaapdirsh? Labais, ejat, apdirshat Brodeeru vai Hasheku...

     [+] [-]

, 2007-08-30 11:36, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis henrijz

Citāts:

Publicējis DeeHaaBee
antuks, šodien 10:32

da kas te dazi tiesam ir taureeti ?

[cenzēts] nu i, ka vins negribeja spelet izlase, nu i ka nav patriots, tadaa Miskate ka Latvija, es vispar brinos ka kads ir patriots, [cenzēts] un par to vinu ir jaapdirss ? Goda vards, smiekli nak, un vel runajot par zurnalistiem , mums taks nav bijis, nav un nebus normala zurnalista. Ta ka Skudra ir bijis labs un buss, tapa ka Irbe un Zoltoks... Ta ka jus Miskates patrioti varat iet [cenzēts] !!!


Nu vecīt, kā Tu saki dzīvo miskastē no tādas arī ēd! Tā ka nespļauj sev virsū!



par to mistkasti... nu njem un padziivo tad kautkaadaa bulgaarijaa vai vispaar ja ne eiropaa tad aafrikas valstinjaa - tad paskatiisimies kas ir mistkaste...protams celjosanai aafrika ir super- bet redzeetu kaa tu padziivotu tur dazus gadinjus un saprastu ka pa to naudu tev nesanaak pilniigi nekas kaa tikai uz vietas izdzert alu!
Attieciibaa uz to apliksanu no zurnaalistu puses - nu vispaar jau haseks arii savaa laikaa tika aplikts cehijaa uz nebeedu kad vinjs pazinjoja ka nespeelees izlasee - vinjiem gan ir vel arii vokuuns...bet tomeer- laikaa kad dziivoju anglijaa tiesi bija sitaas nekaartiibas ar haseku - un tie dazi cehi kurus pazinu un runaajaam par so teemu - vinji vinju arii diezgan neslikti vispaar nolika tiesi deelj nespeeleesanas izlasee... patriotisms veciit ir nevis milestiiba pret savu valdiibu bet milestiiba pret zemi, atmosfeeru un vidi - manupraat latvija ir viena no taam lieliskaam vietaam kur ir ljoti pat drosi dziivot - ne mums zemestriices, ne vulkaani vai taifuuni - pat indiigo moskju taa iisti nav! paceljo mazliet pa reaalaam 3rd world countries un tad paskatiisimies ko tu sauc par mistkasti!


Pareizi, zeme tachu ir lieliska, nav visu laiku 40 graadu karstums, baigaas zemestriices, vulkaani, shad tad veejsh lielaaks, bet ne jau taadi orkaani kaa citur, arii pluudi, kas skalo maajas prom nav, utt.

     [+] [-]

, 2007-08-30 11:37, pirms 17 gadiem
Nabaga Kira Lipijs, nebūs, kas stāv vārtos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-30 11:42, pirms 17 gadiem
Lai arī kā viņš tika zākāts un dažreiz pat pamatoti, viņš tomēr šobrīd bija labākais no LV vārtsargiem...
Bet nu par to, ka LV vairs nav vārtsargu, tās arī ir pilnīgās muļķības....Latvijai ir divi salīdzinoši jauni un izcili vārtsargi - Muštukovs un Lūsiņš!Tā ka nevajag sākt raudāt uzreiz - labu vārtsargu mums nekad nav trūcis...vajag tikai kādreiz atvērt acis un paskatīties tālāk par Irbi un Naumovu....

     [+] [-]

, 2007-08-30 11:44, pirms 17 gadiem
Maris Zembergs no '' Dienas '' tak ar Skudru runaaja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-08-30 11:48, pirms 17 gadiem
mja, slikti

     [+] [-]

, 2007-08-30 11:49, pirms 17 gadiem
Muusu viens no peedeejiem TOP speeleetaajiem!!!!

     [+] [-]

, 2007-08-30 11:53, pirms 17 gadiem
Otrais visu laiku labaakais muusu vaartuviirs,bet nemazaak talantiigs,jo Ar4am jau paliidzeeja izsisties Padomju izlase,a Peeterim to visu vajadzeeja saakt patstaaviigi....PEETERI VAREEJI jau vel UZMO4IIT!!!!!!!