Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

„Samsung” premjerlīgas komandu apskats

Juris Miņins
Juris Miņins

Rīt noslēgsies „Samsung” premjerlīgas regulārais čempionāts, tāpēc eSports.lv piedāvā jums nelielu apskatu par katras komandas sasniegumiem un neveiksmēm.

Sezonas sākumā daudzi hokeja eksperti izteica domu, ka šī sezona, līmeņa ziņā, būs krietni neinteresantāka nekā iepriekšējās.
Daļēja taisnība viņiem bija, jo spēļu līmenis bija krities, tomēr šajā čempionātā parādījās tas, kas nebija iepriekšējos gados- intriga.
Komandu spēku samēri ir izlīdzinājušies un tas padara katru spēli aizvien neprognozējamāku. Pat šķietamie „autsaideri” Elektrēnu „Enerģija” spēja atņemt punktus gandrīz visām Latvijas komandām.


Ogres „ASK/Ogre”
Sezona: Sezonu uzsāka un arī lielāko tās daļu aizvadīja pārliecinoši. Tas arī saprotami, jo komanda, izskatās, ir atradusi labu attiecību, komandas komplektēšanas ziņā, starp pieredzējušajiem hokejistiem un jaunajiem censoņiem. Kā arī „bebri” ir vienīgā komanda „Samsung” premjerlīgā, kuras sastāvā ir hokejisti ar Nacionālās Hokeja Līgas(NHL) pieredzi(A.Kerčs un K.Astašenko).
Uz sezonas beigu pusi komanda nedaudz sāka zaudēt „apgriezienus”, tomēr turnīra gaitā iekrātais pārsvars nodrošināja „ASK/Ogre” regulārās sezonas čempionu titulu.
Tomēr, iespējams, tieši komandas līderu-veterānu fiziskā kondīcija var arī noteikt vienības turpmākos panākumus izslēgšanas spēļu kārtā.
„Play-off”izredzes: Ja komanda prasmīgi izmantos pārtraukumu kalendārā sakarā ar ceturtdaļfināla spēlēm, tad cīņa par čempionu titulu solās būt ļoti interesanta.
Plusi:
+Labs sastāvs.
+Labs treneris.
+Pārliecinoša komandas līderu spēle.
(+)Atpūta pirms izšķirošajām spēlēm
Mīnusi:
-Iespējamais fiziskās formas kritums
(-)Atpūta pirms izšķirošajām spēlēm


Rīgas „Rīga' 2000”
Sezona: Sezonu komanda uzsāka visai smagnēji. Komandu bija pametuši vairāki līderi, kā arī starpssezonas periodā tika iecelts jauns galvenais treneris- Normunds Sējējs.
Tomēr vēlāk, sezonai turpinoties, komanda sāka „iespēlēties” un uzlabot savas pozīcijas turnīra tabulā.
Labas spēles mijās ar neveiksmīgām visas sezonas gaitā.
Saprotot situācijas nopietnību, „Rīga'2000” pastiprinājās ar Latvijas izlases spēlētājiem- Gunti Galviņu, Ģirtu Ankipānu un Armandu Bērziņu. Šie spēlētāji arī būs vieni no galvenajiem komandas spēkiem „play-off” turnīrā.
Labi šo sezonu aizvada komandas kapteinis Artis Ābols, kurš ir viens no rezultatīvākajiem spēlētājiem komandā un, visdrīzāk, atkal tiks izsaukts uz izlases sagatavošanās ciklu.
„Play-off” izredzes: Komanda izskatās pietiekoši stipra, lai varētu pacīnīties par čempionu kausu. Tomēr viss būs atkarīgs vai komanda spēlēs jau pusfinālā, vai viņiem būs jāsāk ar spēlēm ceturtdaļfinālā pret Elektrēnu „Enerģiju”.
Plusi:
+Komanda ir pietiekoši labi nokomplektēta.
+Spēlētājiem ir atbildīgu maču pieredze.
+„Čempionu psiholoģija”.
Mīnusi:
-Jauns treneris.
-Nestabilā M.Raituma spēle.


Liepājas „Metalurgs”
Sezona: Liepājas vienību, tāpat kā „Rīga’2000” komandu starpsezonā pameta lielākā daļa vadošo hokejistu, tāpēc komandu nācās „pārbūvēt”. Sastāvā tika uzaicināti daudzi jauni kaimiņvaslstu spēlētāji.
Šādas pārmaiņas arī noteica komandas samērā vājo sniegumu sezonas pirmajā pusē.
Tomēr, sākot no jaunā gada komanda sāka spēlēt aizvien pārliecinošāk un stabilāk, kāpjot aizvien augstāk turnīra tabulā.
Galvenais iemesls šādām pārmaiņām ir Dimitrija Žabotinska pārliecinošā spēle. Šajā situācijā Dima ir pat ne puse no komandas, bet 70% no komandas.
„Play-off” izredzes: Ja komanda domā cīnīties par augstiem mērķiem, tad komandai ir jādomā kā samazināt darba apjomu D.Žabotinskim.
Tomēr, kā atzina pats komandas menedžeris M.Vasiļonoks, tad reāli „Liepājas Metalurgs” šosezon nevar cīnīties par čempionāta zeltu, jo „ASK/Ogre” un „Rīga’2000” ir galvastiesu pārāki.
Plusi:
+Stabil vārtsargu līnija.
+Nav morāla spiediena, jo neviens šogad no „LM” negaida čempionāta zelta medaļu un viņu iekļūšana finālā būs liels pārsteigums.
Mīnusi:
-Lielā slodze uz D.Žabotinski.
-Pārējo „līniju” zemā konkurētspēja.



Daugavpils „Latgale”
Sezona: Daugavpilī sezonas sākums bija visai samocīts, jo komandu vadīja soms Hambergs, kuram patika „atpūsties”. Tas arī atsaucās uz komandas kopējo sniegumu visas sezonas garumā.
Uz sezonas beigām, kad komandu sāka vadīt treneris Igors Smirnovs, „Latgale” sāka rādīt aizvien saturīgāku sniegumu un spēja pabojāt nervus arī līdervienībām.
Tomēr lielāko sezonas daļu Daugavpils hokejisti pavadīja „lokāla mēroga cīņās” ar „Rīga-20” hokejistiem, kurā pārāki izrādījās juniori.
„Play-off” izredzes: Uz play-off turnīru, sezonas sākumā, komandas vadība bija nolēmusi piesaistīt divus izlases spēlētājus- A.Ciprusu un L.Tambijevu, kuri spēlēja vienības rindās jau sezonas sākumā. Tomēr „Samsung” premjerlīgas komandu sapulcē tika izlemts aizliegt izlases spēlētāju pieteikšanu pēc papildus pieteikumu iesnigšanas termiņa beigām.
Tas izjauca daudzus plānus, tomēr arī ar pašreizējo sastāvu „latgalieši” var sagādāt kādu pārsteigumu.
Plusi:
+Vienmērīgais komandas sastāvs.
+Labi vārtsargi.
+Līderu stabilā spēle.
Mīnusi:
-Visas komandas fiziskā kondīcija.


Rīgas „Rīga-20”
Sezona: „Rīga-20”, kas ir Latvijas U-20 izlases bāezes, sezonu aizvadīja diezgan labi. Ja sezonas sākumā vēl bija neliela nedrošības sajūta, par iespējamajiem komandas lielajiem zaudējumiem, tad jau pēc nospēlētās sezonas ceturtdaļas šīs domas izgaisa, jo „Rīga-20” pierādīja, ka var cīnīties ar jebkuru „Samsung” premjerlīgas komandu.
Tomēr visas sezonas laikā komandai tika novērotas ierastās jauno hokejistu „kaites”- viņiem trūka stabilitātes. Juniori varēja cīnīties kā līdzīgs ar līdzīgu ar „lielo” Rīgas komandu („Rīga-2000”), bet nākamajā dienā zaudēt Elektrēnu hokejistiem.
Sezonas vidū komandu pameta pirmais vārtsargs, KStiģis, tomēr pārējie komandas vārtsargi pēdējā spēlēs pierāda sevi no labākās puses, tāpēc ar šo pozīciju problēmu nav.
„Play-off” izredzes: Komanda ir jauna un spēlē ar lielu azartu un tas jebkuram pretiniekam var radīt nopietnas problēmas.
Taču, ir jāatzīst, ka „Rīga-20” šosezon risināja citus uzdevumus un viss bija pakārtots veiksmīgai izlases kandidātu sagatavošanai U-20 pasaules čempionātam B grupā, tāpēc arī nekādi lielie sasniegumi no junioriem netiek gaidīti.
„Play-off” viņi uzsāks ar spēli pret Daugavpils „Latgale” komandu un šī sērija būs diezgan aizraujoša, jo šeit abas komandas ir spēkos diezgan līdzīgas un daudz sērijā ko noteiks komandas līderu spēle.
Plusi:
+Azartiska cīņa.
+Labs treneris.
+Nav psiholoģiskā sloga.
Mīnusi:
-Nepieredzējis sastāvs.


Elektrēnu „Enerģija”
Sezona: Komanda tika iekļauta čempionātā pēc karstām diskusijām par lietuviešu nepieciešamību vietējā čempionātā. Jau no paša sākuma „Enerģijai” tika piešķira „autsaidera” loma, kas sezonas gaitā tikai apstiprinājās. „Parādīja zobus” atsevišķās spēlēs, bet kopumā sezona viņiem bija vairāk nekā neveiksmīga.
Taču nevajag aizmirst, ka šī komanda arī risina savus lokālos uzdevumus, jo viņi izmanto šo turnīru, lai sagatavotos pasaules čempionātam B grupā un tas izskatās, ka ir izdevies.
„Play-off” izredzes: Tikt tālāk par ceturtdaļfinālu praktiski nav nekādu cerību, jo pretī stāsies vai nu liepājnieki, vai „Rīga’2000” hokejisti.
Plusi:
+Papildus spēles pirms PČ.
Mīnusi:
-Pārāk daudz, lai uzskaitītu....


Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

     [+] [-]

, 2007-02-27 20:30, pirms 18 gadiem
energijai miinusi -

paaraak daudz lai uzskaitiitu ha ha ha labs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-02-27 20:57, pirms 18 gadiem
Koncis, šodien 20:46
Un es ari uzskatu ka spelju limenis nav krities ,bet preteji ceelies !


Nesaaksim tagad paarspileet, bet tomeer nav tik slikti kaa vasraa likaas

     [+] [-]

, 2007-02-27 21:05, pirms 18 gadiem
BUTU LOTI JAUKI, JA UZ RIGAS20 MAJASSPELEM ATNAKTU KARTIGI FANI, KAS BUTU GATAVI ATBALSTIIT JAUNIESHUS. TAS LIELISKI VINUS STIMULETU PACENSTIES..TURAAS RIGA20!!!!!

     [+] [-]

, 2007-02-27 21:33, pirms 18 gadiem
Interesanti, kāpēc pie Enerģijas plusiem nav ierakstīts Labs treneris un jājautā, vai raksta autors šosezon ir redzējis kādu Enerģijas spēli? Enerģija spēlē diezgan skatāmu kombinacionālu hokeju un tieši tādēļ arī uzvar pretiniekus, nevis vienkārši parāda zobus, ļoti žēl, ka Bāliņš izgāza čempionāta sākumu šai komandai. Vienīgais mīnuss ir ierobežotie spēlētāju resursi, jo visus labākos izķer Latgale un LM, un šie spēlētāji arī Latgalā un LM kļūst par līderiem.

     [+] [-]

, 2007-02-27 21:38, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis kasagrande
Interesanti, kāpēc pie Enerģijas plusiem nav ierakstīts Labs treneris un jājautā, vai raksta autors šosezon ir redzējis kādu Enerģijas spēli? Enerģija spēlē diezgan skatāmu kombinacionālu hokeju un tieši tādēļ arī uzvar pretiniekus, nevis vienkārši parāda zobus, ļoti žēl, ka Bāliņš izgāza čempionāta sākumu šai komandai. Vienīgais mīnuss ir ierobežotie spēlētāju resursi, jo visus labākos izķer Latgale un LM, un šie spēlētāji arī Latgalā un LM kļūst par līderiem.




Labs treneris nav rakstīts tieši tāpēc, ka viņš labs ir pašlaik, nevis visas sezonas garumā un ko Bāliņš ir "sačakarējis", to jau jaunajam trenerim neizdosies atgūt...
Te ir domāti plusi un mīnusi sezonā kopumā, nevis konkrēti uz play-off spēlēm...

P.S. Es esmu redzējis "Enerģijas" spēles...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-02-27 21:54, pirms 18 gadiem
Mīnusi:
-Pārāk daudz, lai uzskaitītu....


Lieliski teikts!

     [+] [-]

, 2007-02-27 23:28, pirms 18 gadiem
....

Pārak daudz? ha ha ha! Atceresies kad Latvijas čempionata pirms 2 gadiem piedalijas Hk zemgale , un ka vinja sliktak speleja pedeja spele zaudejot Metalurgam 2:20! Nevajag di*** uz Energiju ta ir laba komanda, kas attistas neviss stav uz vietas , vai ari regrese ka to dara RIGA 2000! Padomā cik čempionats būtu garlaicigs ja Energija nesarūpetu tadus brinumus!

Energijas spelitāji vismaz cīnas un spele neviss tikai slido ka to dara daži ....

     [+] [-]

, 2007-02-27 23:31, pirms 18 gadiem
Man liekas, ka autora kungam ir kaut kāds baigais zobs uz Energiju. Kā var šitā rakstīt? Pie plusiem tak varēja arī pieminēt, ka Energijai ir ļoti laba pirmā maiņa, kā arī "Elektrēnu mazo, dīvaino hokeja pasaulīti" ar cirkveidīgo halli, traģiskajām ģerbtuvēm un vietējiem tiesnešiem

Tā jau, protams, raksts godam uzrakstīts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-02-27 23:36, pirms 18 gadiem
Matulis teica, ka LM būs čempions, bet komandas menedžeris M.Vasiļonoks izskatās, ka samierinās ar bronzu.

     [+] [-]

, 2007-02-27 23:59, pirms 18 gadiem
Jaa,drusku pa smagu teikts par elektro pilseetas komandu...Vismaz Aljukoni vareeja palieliit kursh ir 5 !!! rezultatiivaakais speeleetaajs liigaa ! Un piedevaam veel aizsargs...Attieciigi nemaz nerunaajot par to,ka rezultatiivaakais aizsargs liigaa...

     [+] [-]

, 2007-02-28 00:30, pirms 18 gadiem
paldies par info!
go go bebri

par energiju labi teikts bet ja tiks pusfinaaalaa tad gan buutu ablams

     [+] [-]

, 2007-02-28 00:57, pirms 18 gadiem
gairo, paldies, labs raksts, bet nepiekrītu tev punktā "-Pārējo „līniju” zemā konkurētspēja" - ar pārējo līniju zemu konkurētspēju, otrajā vietā komanda pēc aizvadītām 39 spēlēm nevarētu atrasties. Jāpiekrīt par Dmitriju Žabotinski, viņš iespējams ir lielākais uzvaras kaldinātājs, bet nu tomēr nav vienīgais, kas izcīnija uzvaras! Liels nopelns ir gan aizsargiem, gan uzbrucējiem.

     [+] [-]

, 2007-02-28 09:33, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis JP
Jaa,drusku pa smagu teikts par elektro pilseetas komandu...Vismaz Aljukoni vareeja palieliit kursh ir 5 !!! rezultatiivaakais speeleetaajs liigaa ! Un piedevaam veel aizsargs...Attieciigi nemaz nerunaajot par to,ka rezultatiivaakais aizsargs liigaa...



Tas gan - tam es pilnībā piekrītu: Enerģija ir reāli gatavi sagādāt nevienu vien pārsteigumu. Kaut vai pietiek apskatīties uz līgad TOP 10 rezultatīvāko spēlēāju saraxtu:
bez pieminēta Aļukoņa, tajā ir vēl 2 Enerģijas spēlētāji: Dovydas Kulevičius un Martynas Šlikas. Tā kā komanda māk vārtus gūt - cita lieta, ka pārējās maiņas droši, ka ir vājākas. Bet, piemēram, zinot Rīga'2000 (pieņemu, ka LM nelaidīs garām iespēju ierindories 2. vietā - galu galā tas pusfinālā dod laikuma priekšrocības) vājo punktu - vārtsargus, Enerģija nav nekāda medusmaize. Pie tam, jau sezonas vidū Enerģija paziņoja, ka komandai svarīgi ir tikai play-offi.
Protams, eventuālajā pārī Enerģija - Rīga'2000 neapšaubāmi favorīti ir Rīga'2000, taču pašpārliecinātība var izspēlēt ļaunu joku...

     [+] [-]

, 2007-02-28 09:54, pirms 18 gadiem
A vispaar par ASK runaajot labu speeli raada tie 2 chehi pieaicinaatie un Astashenko reizeem arii, bet briizhiem liekas, ka chalim pietruukst iedvesmas un saak sev atveeleeto laiku ''atslidot'' ...

     [+] [-]

, 2007-02-28 10:11, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis chilli
A vispaar par ASK runaajot labu speeli raada tie 2 chehi pieaicinaatie un Astashenko reizeem arii, bet briizhiem liekas, ka chalim pietruukst iedvesmas un saak sev atveeleeto laiku ''atslidot'' ...



Tā nu tas ir - pārāk vētrains tas izrāviens izdevās sezonas sākumā un vidū, un kā rezultāts - pēdējās spēlēs pietrūkst motivācijas, jo 1.v. jau labu laiku tikpat kā garantēta. Tas var reāli atkosties play-offos.
Par Astašenko runājot - ar viņa augumu, pieredzi un spēles izpratni (kā arī meistarību), vēljoprojām redzu viņa vietu izlasē.

     [+] [-]

, 2007-02-28 11:24, pirms 18 gadiem
Sastāvā tika uzaicināti daudzi jauni kaimiņvaslstu spēlētāji.
ja divi leishi un divi krievi ir daudzi, tad jaapiekriit.

sākot no jaunā gada komanda sāka spēlēt aizvien pārliecinošāk un stabilāk, kāpjot aizvien augstāk turnīra tabulā.
No 3.vietas uz otro

neviens šogad no „LM” negaida čempionāta zelta medaļu un viņu iekļūšana finālā būs liels pārsteigums.
Metalurga prezidents katru gadu gan futbolistiem, gan hokejistiem izvirza uzdevumu kljuut par valsts chempioniem.
Godiigi sakot neatceros, ka Vasiljonoks buutu teicis, ka Liepaajai nav izredzhu, ja nu tas ir njemts no kaada Matulja atstaasta.

ko noziimee paareejo liiniju zemaa konkureetspeeja vispaar nevar saprast. nu jaa, metalurgi saliidzinoshi maz met iekshaa, bet maz arii ielaizf, un (vismaz pagaidaam) otraa vieta tabulaa apliecina, ka ar vinjiem viss ir ok, galvenais atguut nedaudz pazudosho paarlieciibu.

visdiivainaak tomeer liekas, ka analizeejot koandu tiek lietoti shaadi apziimeejumi:
+Labs sastāvs.
+Labs treneris.
man jau liekas, ka shaadaa rakstaa pateikt, ka regulaaraa chempionaata uzvareetaaju sastaavs ir labs, ir vairaak nekaa nenopietni. tas pats par treneri.

un veel par Energiju - buutu interesanti apskatiities kad veel vinji ir savaakushi tik daudz punktus kaa pashlaik. man jau liekas, ka shii vienjiem ir viena no veiksmiigaakajaam sezonaam Latvijas chempionaataa.

katraa zinjaa raksts visai shtruntiigs, labaak jau nu buutu draugiem no SA paluugushi uzrakstiit.

     [+] [-]

, 2007-02-28 11:52, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis mom
Sastāvā tika uzaicināti daudzi jauni kaimiņvaslstu spēlētāji.
ja divi leishi un divi krievi ir daudzi, tad jaapiekriit.



Tu skaitīt ar māki? Man sanāca 8:
4 leiši (bračkas Kumiļauskas; Verenis, Lelenas) + 2 ukraiņi (bračkas Borisenko) + 2 krievi (golohvastovs + Mihailovs). Tas, manuprāt, nav maz - vai tad ne tā?

Citāts:

Publicējis mom
sākot no jaunā gada komanda sāka spēlēt aizvien pārliecinošāk un stabilāk, kāpjot aizvien augstāk turnīra tabulā.
No 3.vietas uz otro ))


Vecīt, priekš Samsunglīgas 6 komandām tas ir MEGAkāpiens!!! atceramies, turnīra situāciju pirms Jaunā gada!!!

Citāts:

Publicējis mom
neviens šogad no „LM” negaida čempionāta zelta medaļu un viņu iekļūšana finālā būs liels pārsteigums.
Godiigi sakot neatceros, ka Vasiljonoks buutu teicis, ka Liepaajai nav izredzhu, ja nu tas ir njemts no kaada Matulja atstaasta.



Tu Vasiļonokam vienmēr ar svecīti klāt stāvi, ka perfekti zini, ko viņš vienmēr saka? Otrkārt, nav jau teikts, ka LM nav izredžu - vnk tiek atzīts, ka tās nav lielas...

Citāts:

Publicējis
katraa zinjaa raksts visai shtruntiigs, labaak jau nu buutu draugiem no SA paluugushi uzrakstiit.



Raxts, manuprāt ir OK - man vairāk liekas, ka štruntīgs ir te tas komentētājs ar nicku mom

     [+] [-]

, 2007-02-28 14:35, pirms 18 gadiem
Tu skaitīt ar māki? Man sanāca 8:
4 leiši (bračkas Kumiļauskas; Verenis, Lelenas) + 2 ukraiņi (bračkas Borisenko) + 2 krievi (golohvastovs + Mihailovs). Tas, manuprāt, nav maz - vai tad ne tā?

protu.
Verenis un Lelens komandaa bija jau pagaajushajaa sezonaa, taapeec jaunpienaaceeji ir tikai abi Kumeljauski. abi Borisenko nav Latvijas kaiminjvalsts hokejisti, pie tam Ruslans arii pagaajushajaa sezonaa speeleeja Liepaajaa. nu un plus dvi krievi.

pakaapshanaas par vienu vietu tabulaa vnk nevar buut megakaapiens, bet nu OK, vienkaarshi neveiksmiigi izveeleets apziimeejums. Es pat vienmeer "perfekti" nevaru zinaat ko mana sieva saka, kur nu veel Vasiljonoka kungs

Raxts, manuprāt ir OK - man vairāk liekas, ka štruntīgs ir te tas komentētājs ar nicku mom
Protams OK, ja apmierina pamatskolas liimenja domaashanu par to, ka speeleetaaji un treneris ir labi, ja vinji uzvar, bet slikti, ja zaud. Sorry, ja kaads apvaonojas, bet taadaas kategorijaas pieaugushi cilveeki, it iipashi, ja vinji censhas kko analizeet, neraksta.

un bija jau veel peerle par Riiga 20 vaartsargiem:
" pārējie komandas vārtsargi pēdējā spēlēs pierāda sevi no labākās puses, tāpēc ar šo pozīciju problēmu nav."
peedeejaas triis R20 speelees vinji ir ielaidushi 16 vaartus, pie tam Liepaajaa bija jaaveic vaartsargu mainja. tas noziimee, ka nav probleemu, vai speelee videeji zaudeet piecus vaartus ir norma?

     [+] [-]

, 2007-02-28 15:51, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis mom
Tu skaitīt ar māki? Man sanāca 8:
4 leiši (bračkas Kumiļauskas; Verenis, Lelenas) + 2 ukraiņi (bračkas Borisenko) + 2 krievi (golohvastovs + Mihailovs). Tas, manuprāt, nav maz - vai tad ne tā?

protu.
Verenis un Lelens komandaa bija jau pagaajushajaa sezonaa, taapeec jaunpienaaceeji ir tikai abi Kumeljauski. abi Borisenko nav Latvijas kaiminjvalsts hokejisti, pie tam Ruslans arii pagaajushajaa sezonaa speeleeja Liepaajaa. nu un plus dvi krievi.

pakaapshanaas par vienu vietu tabulaa vnk nevar buut megakaapiens, bet nu OK, vienkaarshi neveiksmiigi izveeleets apziimeejums. Es pat vienmeer "perfekti" nevaru zinaat ko mana sieva saka, kur nu veel Vasiljonoka kungs

Raxts, manuprāt ir OK - man vairāk liekas, ka štruntīgs ir te tas komentētājs ar nicku mom
Protams OK, ja apmierina pamatskolas liimenja domaashanu par to, ka speeleetaaji un treneris ir labi, ja vinji uzvar, bet slikti, ja zaud. Sorry, ja kaads apvaonojas, bet taadaas kategorijaas pieaugushi cilveeki, it iipashi, ja vinji censhas kko analizeet, neraksta.

un bija jau veel peerle par Riiga 20 vaartsargiem:
" pārējie komandas vārtsargi pēdējā spēlēs pierāda sevi no labākās puses, tāpēc ar šo pozīciju problēmu nav."
peedeejaas triis R20 speelees vinji ir ielaidushi 16 vaartus, pie tam Liepaajaa bija jaaveic vaartsargu mainja. tas noziimee, ka nav probleemu, vai speelee videeji zaudeet piecus vaartus ir norma?




Tātad visiem, arī Tev, mom, gribētu pateikt, ka ja varat uzrakstīt labāk, tad davai, uz priekšu, ja Tu uzrakstīsi labāku rakstu, tad dodu tev 1000000000%, ka tas tiks publicēts galvenajā lapā, bet pagaidām labāk paklusē.
Runājot par Vasiļonoka teikto... palasi laikrakstu "Sports" un tad tev nebūs šādu jautājumu...
Atbildot uz pārmetumiem, par "pamatskolas līmeni, ja komanda uzvar, tad visi labi, bet ja zaudē tad slikti" pirmkārt, tā nemaz nav un analīze arī tiek veikta pietiekošā līmenī, bet otrkārt parasti, ja visi ir labi un baigie malači, komandas nezuadē...
Tālāk par visu pārējo (Rīga-20 vārtsargiem, LM leģionāriem utt.) ja ņem kopējo līmeni, tad viss ir relatīvi, jo mazā līgā arī skaitļi ir citādāki...

Pie tam tas nav informatīvs raksts(jeb ziņas), bet gan MANAS domas, jeb autorraksts un vienīgais, ko šajā sakarā varu teikt: "Ja kāds nav apmierināts ar manu viedokli, lai vaino pats sevi"

     [+] [-]

, 2007-02-28 17:01, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis gairo
Tātad visiem, arī Tev, mom, gribētu pateikt, ka ja varat uzrakstīt labāk, tad davai, uz priekšu, ja Tu uzrakstīsi labāku rakstu, tad dodu tev 1000000000%, ka tas tiks publicēts galvenajā lapā, bet pagaidām labāk paklusē.


interesanta attieksme pret lasiitaaju kritiku . tici man, es rakstu labaak

Citāts:

Publicējis gairo
Runājot par Vasiļonoka teikto... palasi laikrakstu "Sports" un tad tev nebūs šādu jautājumu...


nu par shito vareeji jau necepties, man shitais punkts nelikaas dikti buutisks.

Citāts:

Publicējis gairo
Atbildot uz pārmetumiem, par "pamatskolas līmeni, ja komanda uzvar, tad visi labi, bet ja zaudē tad slikti" pirmkārt, tā nemaz nav un analīze arī tiek veikta pietiekošā līmenī, bet otrkārt parasti, ja visi ir labi un baigie malači, komandas nezuadē...


dazhas reizes paarlasiiju, bet ko tu gribeeji pateikt nesapratu. vnk gribeeju pateikt, ka ir arii citi apziimejumi kaa raksturot komandu - pieredzeejusi, meistariiga, saliedeeta, saspeeleeta, utt. bet, ja "pietiekošā līmenī" veiktaas analiizes rezultaataa rodas secinaajums, ka "komanda ir laba", tad jaajautaa kam taa analiize ir pietiekosha?

Citāts:

Publicējis gairo
Tālāk par visu pārējo (Rīga-20 vārtsargiem, LM leģionāriem utt.) ja ņem kopējo līmeni, tad viss ir relatīvi, jo mazā līgā arī skaitļi ir citādāki...


skaitlji ir skaitlji, neatkariigi no komandu skaita liigaa. ja riiga20 videeji ielaiz par 1,5 ripu varaak, nekaa vadoshie klubi, bet peedeejaas speelees pat gandriiz divreiz vairaak, tad neredzu nekaada sakara ar skaitlju relativitaati.

Citāts:

Publicējis gairo
Pie tam tas nav informatīvs raksts(jeb ziņas), bet gan MANAS domas, jeb autorraksts un vienīgais, ko šajā sakarā varu teikt: "Ja kāds nav apmierināts ar manu viedokli, lai vaino pats sevi"


jaa, bet tu tachu neraksti eseju par savu dziivi, bet gan centies veidot analiitisku gabalu par chempionaatu, kursh, starp citu veel nav beidzies, taatad lasiitaajam ir tiesiibas sanjemt kvalitatiivaaku informaaciju, kas, veelams, ir balstiita uz statistiku, nevis personiigaam izjuutaam par Latvijas chempionaatu.

     [+] [-]

, 2007-02-28 17:53, pirms 18 gadiem
Nee,mani tieshaam uzcep MOM kungs/dze...Nenjem ljauna,bet nu tas nau nopietni...Luudzu - te ieteica Tev - raksti un Tavs raksts buus galvenajaa lapaa,kaapeec tagad kjidaat ko otrs ir uzrakstiijis ? Taa jau shis ir vieniigais Latvijas saits,kuraa var sanjemt kaut cik kaut kaadu APKOPOTU info par notiekosho Latvijas un pasaules hokejaa,Latvieshu un citu vlastu hokejistu gaitaam citaas liigaas...Tak veel kaadam ir jaazaakaajaas par rakstiem...Nu nepatiik nelasi,nepatiik neuzklausi...Hockey.lv jau paputeeja,tagad davai veel sho saitu un rakstu autorus izsaakaasim no panckaam aaraa...Liekat mieru citiem,taapat kaa vinji jums liek mieru...Cenzeets...

     [+] [-]

, 2007-02-28 20:00, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis JP
Nee,mani tieshaam uzcep MOM kungs/dze...Nenjem ljauna,bet nu tas nau nopietni...Luudzu - te ieteica Tev - raksti un Tavs raksts buus galvenajaa lapaa,kaapeec tagad kjidaat ko otrs ir uzrakstiijis ? Taa jau shis ir vieniigais Latvijas saits,kuraa var sanjemt kaut cik kaut kaadu APKOPOTU info par notiekosho Latvijas un pasaules hokejaa,Latvieshu un citu vlastu hokejistu gaitaam citaas liigaas...Tak veel kaadam ir jaazaakaajaas par rakstiem...Nu nepatiik nelasi,nepatiik neuzklausi...Hockey.lv jau paputeeja,tagad davai veel sho saitu un rakstu autorus izsaakaasim no panckaam aaraa...Liekat mieru citiem,taapat kaa vinji jums liek mieru...Cenzeets...



Nu tieši tā. Ja ir kkādas pretenzijas, tad pierādi, ka vari labāk! Ja Tu nespēj piedāvāt labāku rakstu, tad, esi tik laipns, savu "žulti" izgāz kkur citur... Tas tā ieteikums...

Ja runā par to visu manu "aprobežotību", jo rakstu "Laba komanda", tad varu tevi apgaismot un pateikt, ka šeit nav jauno literātu pulciņš, kur vajag rakstīt epitetus... vārds "labs" norāda uz visu komponentu līmeni (Pieredze, meistarība, saliedētība utt.), bet rakstīt katru atsevišķi neredzu lielu jēgu...

P.S. Tagad sāku saprast, kāpēc liela daļa Latvijas žurnālistu aprobežojas tikai ar "atreferējumiem" un savu viedokli neizsaka. Tas tāpēc, ka vidējam Latvijas sporta līdzjutējam vajag tikai: FAKTUS!
Z-Amerikā tādā ziņā ir pateicīgāk, jo dažreiz pat spēles komentētāji sāk strīdēties, aizstāvot savu viedokli par konkrēto spēlētāju vai notikumu, nemaz nerunājot par rakstošo presi... Viņiem šajā ziņā aizspriedumu mazāk...

     [+] [-]

, 2007-02-28 22:39, pirms 18 gadiem
man liekas, ka manos komentaaros personiigu apvainojumu un zhults izgaashanas nav, cits jautaajums ir par speeju normaali uztvert kritiku, un varu pateikt, ka ja to nespeej, tad labaak neraksti. nedomaaju, ka man ir kas jaapieraada, sev jau nu noteikti ne, bet gribas, lai arii esportaa buutu kvalitatiivi raksti, taapeec shoreiz beidzot veltiiju kaadu laiku, manupraat visai konstruktiivai, kritikai.

neiestaastiisi man, ka augsta liimenja zhurnaalists da jebkur nebalstaas uz statistiku. taapat neistaastiisi, ka lielaakajai daljai Latvijas lasiitaaju interesee tikai sausi fakti, tomeer bez tiem arii neiztikt, jo nevar pagraabt no gaisa kaadu apgalvojumu, un tad pazinjot, ka tas ir OK, jo ir autora personiigais viedoklis.

P.S. paarmetumi par atrefereejumiem tadaa gadiijumaa jaaadresee arii shim portaalam...

     [+] [-]

, 2007-02-28 23:23, pirms 18 gadiem
Diemžēl Rīgas-20 izredzes uzvarēt Latgali ir krietni vien samazinājušās Sporta Pils ledus trūkuma dēļ, kā rezultātā nopietnu ledus treniņu nav. Pāris treniņspēles ar Nazarova trenētajiem 91. gadiem 55. videnē ir nenopietni. Nav jau normāli, ka puikas spēlē basketbolu tai vietā, lai būtu uz ledus pirms play-offiem. Latgale savukārt atrodas speciālā treniņnometnē un nopietni gatavojas. Cerams, ka vismaz viens treniņš uz ledus piektdien sanāks.

     [+] [-]

, 2007-03-01 11:34, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis xebys
Diemžēl Rīgas-20 izredzes uzvarēt Latgali ir krietni vien samazinājušās Sporta Pils ledus trūkuma dēļ, kā rezultātā nopietnu ledus treniņu nav. Pāris treniņspēles ar Nazarova trenētajiem 91. gadiem 55. videnē ir nenopietni. Nav jau normāli, ka puikas spēlē basketbolu tai vietā, lai būtu uz ledus pirms play-offiem. Latgale savukārt atrodas speciālā treniņnometnē un nopietni gatavojas. Cerams, ka vismaz viens treniņš uz ledus piektdien sanāks.



Tas gan tiesa - šodien "Dienā" tas ar bija raxtīts, ka šie trenējoties, skrienot krosu un velkot riepas...
Tiesa gan - Sporta Pils ir kompresoru salabojuši, tikai nav zināms vai līdz 6-dienai paspēs ledu uzsaldēt....