Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Oļegs Znaroks devies uz Ņujorku

Latvijas hokeja izlases galvenais treneris Oļegs Znaroks ir devies uz Ņujorku, lai risinātu sarunas ar NHL klubiem par interesējošo spēlētāju atlaišanu uz pasaules čempionātu Maskavā.

Kopā ar Znaroku uz Ņujorku devās arī Latvijas Hokeja federācijas prezidents Kirovs Lipmans.

ASV lielākajā pilsētā Ņujorkā Znaroks centīsies dabūt pēc iespējas vairāk izlasei noderīgo kandidātu. Lielākā interese valstsvienības trenerim ir par Kolorado „Avalanche” aizsargu Kārli Skrastiņu. Lai gan „lavīnas” pašlaik atrodas ārpus „play-off” izcīņas (10. vieta), tomēr pēdējās spēlēs „Avalanche” ir saņēmušies un nopietni domā par Stenlija kausa izcīņu.

Par Raiti Ivanānu no Losandželosas „Kings” ir lielāka skaidrība. Ja „Avalanche” no Stenlija kausa pirmās kārtas šķir deviņi punkti, tad „Kings” – gandrīz hokeja gaismas gads, proti, 20 punktu. Daudzi Raita fani joprojām netic, ka Znaroks Ivanānu vispār aicinās uz izlasi, tomēr ar 100% pārliecību var teikt, ka uzaicinājums būs, turklāt Znaroks jau ir izdomājis, kā Losandželosas boksa karali izmantot. Un tas nav gluži tas, par ko Raitis saņem algu Kalifornijā. Ar Ivanānu un Skrastiņu šajā braucienā tikties nav nozīmes, taču sarunas pa tālruni noteikti būšot.

Znaroka galvassāpes Ņujorkā būs Mārtiņš Karsums, Jānis Sprukts, Kaspars Daugaviņš un... Sandis Ozoliņš. Varam to uzskatīt par pieklājības vizīti, jo varbūtība, ka Ozoliņš spēlēs izlasē un vispār vēl spēlēs hokeju, nav liela, taču ir. "Tikties ar Karsumu, Spruktu un Daugaviņu personīgi mums nav lielas vajadzības, jo ne jau viņi izšķirs, bet gan klubu vadība. Tādēļ runāsim ar Bostonas „Bruins” ģenerālmenedžeri Peteru Čiarelli, kā arī Žaku Martinu no Floridas „Panthers”," skaidro Oļegs Znaroks. "Izskatās, ka arī šie abi klubi netiks Stenlija kausā, un tad mums ir būtiski, lai fārmklubi neaiztur Mārtiņu un Jāni,” piebilda Znaroks.

Skrastiņš, Ivanāns, Sprukts, Karsums, Daugaviņš – tas jau būtu nopietns pastiprinājums, lai Maskavā uzveiktu ne tikai Itāliju, bet iekostu arī Šveicei. Taču Šveice ir jāsakauj, lai to apsteigtu IIHF rangā un uz 2010. gada olimpiskajām spēlēm Vankūverā tiktu bez kvalifikācijas.

Izmantotie resursi:
„Neatkarīgā Rīta Avīze”

Foto: Romāns Kokšarovs, "Sporta Avīze"

     [+] [-]

, 2007-02-16 12:21, pirms 18 gadiem
Nu normaali, ka vismaz kaads aizbrauc parunaat, nevis tikai piezvana!

     [+] [-]

, 2007-02-16 12:43, pirms 18 gadiem
Rēcīgi komenti. Perfekti priekš piekdienas darba dienas.

Bet ja pa tēmu. Tas protams ir baigi forši, ka šie mēģina sarunāt lietas klātienē. Taču esmu skeptisks, par to, ka Spruktu un Karsumu atlaidīs no AHL spēlēm un izlasi. Tā nekad nav noticis, un nenotiks.
Jā un vēl kas. Ziemeļamerikā tomēr spēlē daudz vairāk mūsējie, par šeit minētajiem. Gan junioros, gan profos. Un ja reiz Značoks ir Štatos, tad, manuprāt, viņam vajadzētu izmantot izdevību un iet klātienē apskatīties, kādā formā pašliek ir gan J. Rēdlihs, gan Karsums un pārējie. Bez tam kā ar Bārtuli, Kuldu, Saulieti un Gricinski??? Par tiem nevajag runāt ar komandu GM??? Tāpat arī ar Muštukovu, Ziediņu?

     [+] [-]

, 2007-02-16 12:51, pirms 18 gadiem
saruna varētu izklausīties visnotaļ interesanta- apmēram šitā http://www.youtube.com/watch

     [+] [-]

, 2007-02-16 12:54, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis renrins
Rēcīgi komenti. Perfekti priekš piekdienas darba dienas.

Bet ja pa tēmu. Tas protams ir baigi forši, ka šie mēģina sarunāt lietas klātienē. Taču esmu skeptisks, par to, ka Spruktu un Karsumu atlaidīs no AHL spēlēm un izlasi. Tā nekad nav noticis, un nenotiks.
Jā un vēl kas. Ziemeļamerikā tomēr spēlē daudz vairāk mūsējie, par šeit minētajiem. Gan junioros, gan profos. Un ja reiz Značoks ir Štatos, tad, manuprāt, viņam vajadzētu izmantot izdevību un iet klātienē apskatīties, kādā formā pašliek ir gan J. Rēdlihs, gan Karsums un pārējie. Bez tam kā ar Bārtuli, Kuldu, Saulieti un Gricinski??? Par tiem nevajag runāt ar komandu GM??? Tāpat arī ar Muštukovu, Ziediņu?



Gricinskis, ja nemaldos, pie Značoka spēlē... Rīgā-20 un viņš nav tik plānprātīgs lai aizbrauktu uz Ameriku un runātu pats ar sevi...

     [+] [-]

, 2007-02-16 13:07, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis henrijz
tur veel es redzu jeegu - jo cik atceros tad 2002 gadaa veel nebija taa ka OS laikaa NHL pauze? turklaat lindstrems arii runaa sakariigi angliski - kaa jau zviedrs - vispaar nesaprotu kapec mums nav taadu kanaalu kur raada filmas ar originaalo valodu un latv titriem apaksaa - viens no labaakajiem veidiem kaa maaciities valodu pat nepiepuuloties...zviedrija taa ir... anywayz - raudziisim ko sie atvediis maajaas - ko tu gairo domaa par kontaktu dibinaasanu? kas buutu deriigs, utt?



Kontakti jādibina ar visiem hokejistiem, jo pirmkārt tie stabilie un labie var gūt traumas un otrkārt Latvija nav tik bagāta ar hokejistiem lai varētu šķirot kurus ņemt un kurus nē.

     [+] [-]

, 2007-02-16 13:09, pirms 18 gadiem
kaut tik viss izdotos, un uzskatu, ka Ozo arī noderētu!
Runājot par uzvaru pret Šveici - dikti jau gribētos, lai tā notiktu un varbūt pat izlase tiek uz OS bez kvalifikācijas!

     [+] [-]

, 2007-02-16 13:14, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis gairo

Citāts:

Publicējis renrins
Rēcīgi komenti. Perfekti priekš piekdienas darba dienas.

Bet ja pa tēmu. Tas protams ir baigi forši, ka šie mēģina sarunāt lietas klātienē. Taču esmu skeptisks, par to, ka Spruktu un Karsumu atlaidīs no AHL spēlēm un izlasi. Tā nekad nav noticis, un nenotiks.
Jā un vēl kas. Ziemeļamerikā tomēr spēlē daudz vairāk mūsējie, par šeit minētajiem. Gan junioros, gan profos. Un ja reiz Značoks ir Štatos, tad, manuprāt, viņam vajadzētu izmantot izdevību un iet klātienē apskatīties, kādā formā pašliek ir gan J. Rēdlihs, gan Karsums un pārējie. Bez tam kā ar Bārtuli, Kuldu, Saulieti un Gricinski??? Par tiem nevajag runāt ar komandu GM??? Tāpat arī ar Muštukovu, Ziediņu?



Gricinskis, ja nemaldos, pie Značoka spēlē... Rīgā-20 un viņš nav tik plānprātīgs lai aizbrauktu uz Ameriku un runātu pats ar sevi...



Jā pareizi, kļūdījos. Es biju domājis Krišu Grundmani. To kurš spēlē kopā ar Daugaviņu.

     [+] [-]

, 2007-02-16 13:59, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis rammstein
Ai end Kira vant sei vii niid ful tiim tu Maskva, b l a t. Kirai giv manjii Juu giv tiim, n a h u j.
un beigaas: I vont vone rashn prostitjut!


     [+] [-]

, 2007-02-16 14:03, pirms 18 gadiem
vakar vel znaroku uz tallinas ielas redzeju
lai veicas kungiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-02-16 14:27, pirms 18 gadiem
Znaroks un Kira tagad Amerikā ir tādā pašā godā kā Borats, tikai hokeja ziņā protams

     [+] [-]

, 2007-02-16 14:44, pirms 18 gadiem
· Znaroka asaras ārstē vēzi, tikai viņš nekad nav raudājis.
· Znaroks nekad neguļ, viņš gaida.
· Znaroks vienmēr guļ gaismā. Nevis tapēc, ka viņš baidās no tumsas, bet tapēc, ka tumsa baidās no viņa.
· Znaroks nelasa grāmatas, viņš blenž uz tām ar dzelzs skatienu līdz iegūst visu vajadzīgo informāciju.
· Ja tu vēl esi dzīvs, Znaroks tevi mīl.
· Znarokam nav loceklis kā zirgam. Zirgam ir loceklis kā Znarokam.
· Ja tu redzi Znaroku, viņš arī tevi redz. Ja tu neredzi Znaroku, tu mirsi pēc dažām sekundēm.
· Nav paralizētu cilvēku, ir tikai tie, kas ir satikuši Znaroku.
· Znaroks var uzvarēt “monopola” spēli bez kauliņiem.
· Znaroks bieži jokojoties lūdz cilvēkiem, lai tie “parauj viņa pirkstu”. Kad tas notiek, viņš iesit tiem pa seju.
· Znaroks ir aizskaitījis līdz bezgalībai. Divreiz.
· Znaroks izgudroja vēzi, jo viņam bija apnicis nogalināt cilvēkus.
· Kad Znaroks iet nodot asinis, viņš atsakās no adatas un tā vietā pieprasa šaujamo un spaini.
· Znaroks var aizdedzināt skudru ar palielināmo stiklu naktī.
· Znaroks vienreiz notrieca vācu iznīcinātājlidmašīnu paceļot pret to pirkstu un iekliedzoties “bum”.
· Sīpoli neliek Znarokam raudāt. Znaroks liek sīpoliem pielikt bikses.
· Znaroks pabeidza augstskolu un ieguva Znaroka grādu.
· Znaroks nomira pirms 10 gadiem, taču Nāve baidās to viņam pavēstīt.
· Kad briesmonis iet gulēt vakarā viņš pārbauda, vai skapī (un zem gultas) neslēpjās Znaroks.
· Znaroks smēķē dinamīta kociņus.
· Un pēdīgais - vislabāk izklausās angļu valodā - Guns don’t kill people, Znaroks kills people.

     [+] [-]

, 2007-02-16 14:48, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis renrins
Rēcīgi komenti. Perfekti priekš piekdienas darba dienas.

Bet ja pa tēmu. Tas protams ir baigi forši, ka šie mēģina sarunāt lietas klātienē. Taču esmu skeptisks, par to, ka Spruktu un Karsumu atlaidīs no AHL spēlēm un izlasi. Tā nekad nav noticis, un nenotiks.
Jā un vēl kas. Ziemeļamerikā tomēr spēlē daudz vairāk mūsējie, par šeit minētajiem. Gan junioros, gan profos. Un ja reiz Značoks ir Štatos, tad, manuprāt, viņam vajadzētu izmantot izdevību un iet klātienē apskatīties, kādā formā pašliek ir gan J. Rēdlihs, gan Karsums un pārējie. Bez tam kā ar Bārtuli, Kuldu, Saulieti un Gricinski??? Par tiem nevajag runāt ar komandu GM??? Tāpat arī ar Muštukovu, Ziediņu?


Ja Tu būtu izlasījis raxta pilno versiju NRA http://www.nra.lv/index.php?rid=43314 tad saprastu, ka dabūt Spruktu un Karsumu pavisam nereāli vis nav - tie paši slovāki vēl spēlējot B grupā (1995.g. pret Latviju) dažus večus pat no NHL dabūja...
par J.Rēdlihu - nu, nedomāju, ka viņu vajag speciāli skatīties: atbrauks uz treniņnometni un tad jau agrāk vai vēlāk būs redzams, cik reāls kandidāts šamais ir.
Par Bārtuli - tas pats (ja būs brīvs no play-offiem) - aizsargi kā reizi šogad nav Latvijas sāpju punkts.
Daugaviņš jau visticamāk būs brīvs marta beigās. Savukārt, Kulda un Saulietis - nu nezinu, manuprāt, vēl viņi nav pacēlušies virs junioru līmeņa.
Par Ziediņu - nu, CHL (un konkrēti pats Ziediņš) nu nav tas līmenis, lai ar zobiem/nagiem šo mēģinātu izraut no Amerikas. (domāju pats Ziediņš varētu nebūt tik ieinteresēts tajā).
Par Muštukovu - katrā ziņā variants interesants (ja Skudra nebūs). Pretējā gadījumā, kā potenciālo 3. vārtsargu nav vērts pat traucēt. lai džeks vispirms Amerikā izsitās - galu galā, iepsējams, viņam ši ir viena no svarīgākajām sezonām mūžā.

     [+] [-]

, 2007-02-16 14:50, pirms 18 gadiem
vareetu uztaisiit dokumentaalo filmu "Kira and Olegs : The long way home from NY "

     [+] [-]

, 2007-02-16 14:51, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis jemis
kaut tik viss izdotos, un uzskatu, ka Ozo arī noderētu!
Runājot par uzvaru pret Šveici - dikti jau gribētos, lai tā notiktu un varbūt pat izlase tiek uz OS bez kvalifikācijas!


Uzvara pār Šveici mums nedos iespējas tikt uz OS bez kvalifikācijas - OS automātiski kvalificējās 8 labākās izlases pēc PASAULES RANGA. Savukārt šis rangs tiek sastādīts PĒC PĒDĒJO 5 GADU VIETĀM PČ UN OS. Lai Latvija tiktu rangā astotniekā, Maskavā pat ar4.vietu nepietiktu...

     [+] [-]

, 2007-02-16 14:52, pirms 18 gadiem
Ko var aplikt Znaroku, nebutu Znaroka mes vel tagad speeleetu B grupaa ...

     [+] [-]

, 2007-02-16 14:55, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Rxy
Ko var aplikt Znaroku, nebutu Znaroka mes vel tagad speeleetu B grupaa ...




Nevajag satraukties, tas ir labsirdīgs humors un mēs visi esam priecīgi, ka mums ir tāds čalis kā Znaroks!

     [+] [-]

, 2007-02-16 15:01, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Abrags

Citāts:

Publicējis renrins
Rēcīgi komenti. Perfekti priekš piekdienas darba dienas.

Bet ja pa tēmu. Tas protams ir baigi forši, ka šie mēģina sarunāt lietas klātienē. Taču esmu skeptisks, par to, ka Spruktu un Karsumu atlaidīs no AHL spēlēm un izlasi. Tā nekad nav noticis, un nenotiks.
Jā un vēl kas. Ziemeļamerikā tomēr spēlē daudz vairāk mūsējie, par šeit minētajiem. Gan junioros, gan profos. Un ja reiz Značoks ir Štatos, tad, manuprāt, viņam vajadzētu izmantot izdevību un iet klātienē apskatīties, kādā formā pašliek ir gan J. Rēdlihs, gan Karsums un pārējie. Bez tam kā ar Bārtuli, Kuldu, Saulieti un Gricinski??? Par tiem nevajag runāt ar komandu GM??? Tāpat arī ar Muštukovu, Ziediņu?


Ja Tu būtu izlasījis raxta pilno versiju NRA http://www.nra.lv/index.php?rid=43314 tad saprastu, ka dabūt Spruktu un Karsumu pavisam nereāli vis nav - tie paši slovāki vēl spēlējot B grupā (1995.g. pret Latviju) dažus večus pat no NHL dabūja...
par J.Rēdlihu - nu, nedomāju, ka viņu vajag speciāli skatīties: atbrauks uz treniņnometni un tad jau agrāk vai vēlāk būs redzams, cik reāls kandidāts šamais ir.
Par Bārtuli - tas pats (ja būs brīvs no play-offiem) - aizsargi kā reizi šogad nav Latvijas sāpju punkts.
Daugaviņš jau visticamāk būs brīvs marta beigās. Savukārt, Kulda un Saulietis - nu nezinu, manuprāt, vēl viņi nav pacēlušies virs junioru līmeņa.
Par Ziediņu - nu, CHL (un konkrēti pats Ziediņš) nu nav tas līmenis, lai ar zobiem/nagiem šo mēģinātu izraut no Amerikas. (domāju pats Ziediņš varētu nebūt tik ieinteresēts tajā).
Par Muštukovu - katrā ziņā variants interesants (ja Skudra nebūs). Pretējā gadījumā, kā potenciālo 3. vārtsargu nav vērts pat traucēt. lai džeks vispirms Amerikā izsitās - galu galā, iepsējams, viņam ši ir viena no svarīgākajām sezonām mūžā.



Ok, tikko izlasīju pilno versiju. Interesants piemērs, par Švehlu. Tomēr ja godīgi, tad piem, es neatceros, kad pirms tam kāds no mūsējiem tiktu priekšlaicīgi atlaists uz izlasi. ā nē tikko atcerējos. Aigars Cipruss un beidzās viņam viss, tā, ka ASV klubos viņš vairs nekad nespēlēja.

Runājot par Ziediņu. Ok, spēlē viņš zemā līmenī, piekrītu. Taču viņš tur ir visu laiku spēlējis. Taču pirms tam viņš tika aicināts uz izlasi. Tātad, kas ir mainījies?

Par Muštukovu piekrītu, pie nosacījuma, ja tu ar biji domājis, ka viņu tagad par visām varītēm raus ārā no kluba uz izlasi. es savukārt biju domājis, ka jāaicina, kad viņam būs beigusies sezona klubā.
Mums pašlaik, tomēr ir ļoti lielas problēmas vārtusargu postenī, lai mēs varētu atļauties, kādu spēlētāju ignorēt.

     [+] [-]

, 2007-02-16 15:26, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis renrins

Ok, tikko izlasīju pilno versiju. Interesants piemērs, par Švehlu. Tomēr ja godīgi, tad piem, es neatceros, kad pirms tam kāds no mūsējiem tiktu priekšlaicīgi atlaists uz izlasi. ā nē tikko atcerējos. Aigars Cipruss un beidzās viņam viss, tā, ka ASV klubos viņš vairs nekad nespēlēja.

Runājot par Ziediņu. Ok, spēlē viņš zemā līmenī, piekrītu. Taču viņš tur ir visu laiku spēlējis. Taču pirms tam viņš tika aicināts uz izlasi. Tātad, kas ir mainījies?

Par Muštukovu piekrītu, pie nosacījuma, ja tu ar biji domājis, ka viņu tagad par visām varītēm raus ārā no kluba uz izlasi. es savukārt biju domājis, ka jāaicina, kad viņam būs beigusies sezona klubā.
Mums pašlaik, tomēr ir ļoti lielas problēmas vārtusargu postenī, lai mēs varētu atļauties, kādu spēlētāju ignorēt.



Par Ziediņu - tas nav pamatojums, ka viņš izlasē spēlējis... vēl pagājušogad izlasē bija arī Panteļejevs un Tambijevs... Kas ir mainījies? Bet nopietni runājot par Ziediņu - viņš bija izlasē gan 2005.g. PČ, gan OS - kā visur tika pieminēts, tad viņš bija viens no vājākajiem uzbrucējiem izlasē. Kā loģisks solis bija tas, ka uz 2006.g. PČ Vorobjovs jau vairs Ziediņu nepaņēma (kaut Māris piedalījās treniņnometnē). Ir kāds pamatojums, kāpēc Ziediņš šogad būtu labāks kā iepriekš??
Nu, tā vārtsargu problēma ir diezgan nosacīta - ja izlasē ir vismaz 2 no šiem: Skudra, Naumovs, Masaļskis, Žabotinskis - tad īsti vairs neredzu iemeslu Muštukovam šogad...(nu, OK - varbūt Žabu un Masalu varētu izkonkurēt)

     [+] [-]

, 2007-02-16 15:31, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Reaktors
Oļegs angliski nerunā. Viņš skatās uz cilvēkiem, kamēr tie paši saprot, ko viņam vajag.



Ja ar skatīšanos nepietiek, viņš sāk rīkoties, un tad - oi, kā viņu saprot...!

     [+] [-]

, 2007-02-16 15:37, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Bloks2

Citāts:

Publicējis Reaktors
Oļegs angliski nerunā. Viņš skatās uz cilvēkiem, kamēr tie paši saprot, ko viņam vajag.



Ja ar skatīšanos nepietiek, viņš sāk rīkoties, un tad - oi, kā viņu saprot...!



Un rīkojās viņš valodā ''starptautiskā'', kuru saprot in melnais i ķīnietis i čurka ...

     [+] [-]

, 2007-02-16 15:38, pirms 18 gadiem
Znaroks var pavisam mierīgi var izvilkt kvadrātsakni no negatīva skaitļa.

     [+] [-]

, 2007-02-16 15:40, pirms 18 gadiem
Lasot shos komentus vareetu secinaat, ka visi baigi gudri angleni zin kaa 5 pirkstus, bet iisteniibaa labi ja 2 % zin vairaak par 3 vaardiem! Un vispaar visi sitie d..seeji zb. Kad izlase uzvar tad visi sit pie kruuts "es esmu latvietis", bet paareejo laiku nod..sh visus saakot ar hokejistiem un beidzot ar uudens pieneseeju, pamet viniem kaadu iemeslu, lai tikai vareetu i-netaa izteikties savas "gudraas" domas. Ja taa viss nepatiik taisi revoluuciju, ejat mainat latvijas hokeja sisteemu, bet tam jums nav duushas, jo dala no jums, drosvien, bez pieaugushaa nemaz maiziiti nopirkt neprot. Un Znachoks ar Kiru abi pietiekoshi daudz ir braukaajusi pa pasauli, ka ganjau kautko iemaaciijusies arii sveshvalodaas. Lai viniem izdodas paarunas!

     [+] [-]

, 2007-02-16 16:18, pirms 18 gadiem
Nav slikts monologs priekš 2. ziņas ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-02-16 16:28, pirms 18 gadiem
ja buus Sprukts,Daugaviņš,Ivanāns,Skrastiņš,Karsums,tad LAT izlase buus veeraa nemams speeks... lai veicas Znarokam!

     [+] [-]

, 2007-02-16 17:54, pirms 18 gadiem
Znaroks vairs nedzer (shnabi jau 4 gadus)!!!

     [+] [-]

, 2007-02-16 18:36, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis tufijs2007
Znaroks vairs nedzer (shnabi jau 4 gadus)!!!



Pareizi! Šnabis līst Znarokā!

     [+] [-]

, 2007-02-18 16:14, pirms 18 gadiem
Varbut vēl gribēs sarunāt ar Knubli? vinjam tak senči ir no latvijas! Vakar Knuble labi nospēlēja