Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Vai Skudra dziedās Krievijas himnu?

Kamēr Latvijas hokeja sabiedrība naivi turpina cerēt uz vārtsarga Pētera Skudras iespējamo spēlēšanu valstsvienībā, tikmēr pats hokejists intervijā kādam Krievijas laikrakstam it kā nevainīgi jokojot atzinies patriotiskās jūtās pret šo lielvalsti.

Krievijā iznāk dažādi laikraksti par sportu, un viens no tiem ir „Denj za dnjom”, kurš bāzējas Sanktpēterburgā. Šis sporta izdevums ir diezgan nopietns, jo iznāk septiņas reizes nedēļā. Tieši šīs avīzes 22. janvāra numurā uz vāka ir publicēta smaidoša Pētera Skudras seja ar visai intriģējošu virsrakstu „Pēteris Skudra gatavs dziedāt Krievijas himnu”, kurš ir pieteikums apjomīgai intervijai ar hokejistu. Kā zināms, tad ar Latvijas žurnālistiem Skudra jau labu laiku atpakaļ ir nosolījies nerunāt.

Šie solījumi neattiecas uz Krieviju, jo intervijā respektablajam laikrakstam Skudra bārstās ar skaļiem izteikumiem. Jautāts par to, vai spēles pret Krievijas izlasi vārtsargam ir principiālas, Skudra diezgan ironiski atbild, ka „labi attiecas pret šo lielvalsti un nepieciešamības gadījumā pat ir gatavs izslidot laukumā ar Krievijas karogu rokās un nodziedāt šīs lielvalsts himnu (smejas).”

Zinot to, kā Pēteris Skudra attiecas pret pašu Latviju un Latvijas hokeja izlasi, diez vai šādus vārdus ir jāuztver tikai kā tukšs un nevainīgs joks. Intervijā laikrakstam „Denj za dnjom” Skudra vēlreiz apliecina gatavību palīdzēt Latvijas izlasei. „Es neatteikšos no piedalīšanās pasaules čempionātā, kurš piedevām notiks Maskavā. Pagājušajā gadā nepalīdzēju savai dzimtajai Latvijai, jo man bija trauma,” stāsta Skudra.

Tāpat vārtsargs ļoti cerīgi runā par Latvijas izlases iespējām gaidāmajā pasaules čempionātā: „Izlasi tagad trenē Oļegs Znaroks, mums pulcējas pieredzējusi komanda, un uzskatu, ka esam spējīgi parādīt labu hokeju.”

Izmantotie resursi:
"Neatkarīgā Rīta Avīze"

     [+] [-]

, 2007-01-24 13:23, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Grabeklis

Pilnigi piekritu, un so lairakstu nemaz 99 procentu seit rakstosie nema znav lasijusi. ...



Nu, es esmu lasījis šo raxtu orģinālā un piedāvāju arī to jums: http://sportsdaily.ru/issue.aspx/332/6720

Kā redzams no raxta - intervija pirmkārt ir par to, kā Skudra iejuties jaunajā klubā, jautājums par Latvijas izlasi ir viens no pēdējajiem un Skudra apliecina gatavību spēlēt Latvijas izlasē. Savukārt, pašās intervijas beigās žurnālists uzdod provokatīvu jautājumu vai spēles pret Krieviju viņam ir ļoti principiālas, kur Skudra atjoko ar textu par Kreivijas himnu un karogu.

Vispār, NRA ir žurnālisti ir rīkojušies tizli, dzeltenās preses stilā izceļot priekšplānā Skudras textu, kuru viņš kā joku beigās izmeta. Jo pati intervija bija tikai par to kā viņam iet jaunajā klubā..

  -1 [+] [-]

, 2007-01-24 13:23, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Berzins
Nav jau brīnums, ka Mārupes vsk. skolēni neko nezin par barikādēm, vai arī labākajā gadījumā neteiktu rupji - viņu zināšanas ir vājas... Tāpēc, ka mēs esam tāda viena "īpaša" nācija pasaulē - himnas laikā rēsam, dažš pat apsēžas, Latvijas neatkarības atjaunošanas gadu (ja ne datumu (-us) tad vismaz gadu) nezin, Latvijas repubilkas neatkarības proklamēšanas dienu nezin, Latvijas nacionālo putnu nezin, Latvijas himnas vārdu autoru nezin, kas ir Lāčuplēsis nezin, kam par godu tiek svinēta Lāčuplēša diena nezin, tam, ka šai dienai nav nekāda sakara ar Lāčuplēsi nezin... Bet uzskata, ka izlasē būs jāņem cilvēks kurš tajā brīdī būs labākais vārtusargs, lai gan viņš 9 (!) gadus atteicis izlasei, 9 (!) gadus čakarējis visu sabiedrību, šo 9 (!) gadu laikā izlasei ir bijuši četri treneri (nu jau piektais), bet Skudra vienalga izlasei atsaka... šķiet jūs nespējat saprast, ka tas vairs mav normāli - tad varbūt vispār nafig to izlasi, nafig visu, kas saistās ar Latvijas vārdu - piekāst visu... Džeki varbūt arī Skudra ir pats pats krutākais super duper vārtusargs pasaulē, da kaut viņš NHL spēlētu - NEVAJAG viņu ņemt izlasē jo šis gods ir jānopelna... Spēlēt izlasē tas ir gods nevis sods Ja negribēja 9 (!) gadus kāpēc tagad kad viņš grib tagad mums tas būtu jāļauj? Protams ne jau mēs nosakām to, kas spēlēs izlasē to noteiks Znaroks un patiesībā mūsu komentāri ir bezjēdzīgi... bet es mainīšu savu viedokli tikai tad ja man kāds pierādīs tam, ka Skudra 9 (!) gadus atteica izlasei ir objektīvi iemesli, turklāt katram gadam... Par to, ka daži te ieminējās par antiSkudras kampaņu SA un NRA tad es tam nepiekrītu jo būtībā SA acīmredzot arī neredz objektīvus iemeslus kāpēc tad viņš nevarēja, negribēja spēlēt! Un pa priekšu pirms kaut ko komentēt, manuprāt mums visiem jānopērk NRA un jāizlasa kā tad tur īsti bija rakstīts - varbūt nevis NRA bet Nico te rauj no konteksta?



Ej tu tirst, auesklīši izdrāztie bliņ Izlasē ir jāspēlē labākajiem un ja viņi grib, tad laipni lūdzam. Tam NRA žurnālistam vispār vajadzētu tirsā slotu iebāzt, izlasot kaut kādu interviju un nepajautājot pašam Skudram, izsaka prognozes par viņa nespēlēšanu. Irbe drīzāk lai iet pensijā, statistika viņam šogad ideāla, shogad 4 spēlēs - 20 ielaisti vārti, ideāla statistika priekš izlases vārtsarga. Nu ja nepatīk jums Skudra, tad ja viņš spēlēs, neskatieties izlases spēles un nodarbojaties ar pašapmierināšanos skatoties uz Irbes foto.

     [+] [-]

, 2007-01-24 13:32, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Abrags

Citāts:

Publicējis Grabeklis

Pilnigi piekritu, un so lairakstu nemaz 99 procentu seit rakstosie nema znav lasijusi. ...



Nu, es esmu lasījis šo raxtu orģinālā un piedāvāju arī to jums: http://sportsdaily.ru/issue.aspx/332/6720

Kā redzams no raxta - intervija pirmkārt ir par to, kā Skudra iejuties jaunajā klubā, jautājums par Latvijas izlasi ir viens no pēdējajiem un Skudra apliecina gatavību spēlēt Latvijas izlasē. Savukārt, pašās intervijas beigās žurnālists uzdod provokatīvu jautājumu vai spēles pret Krieviju viņam ir ļoti principiālas, kur Skudra atjoko ar textu par Kreivijas himnu un karogu.

Vispār, NRA ir žurnālisti ir rīkojušies tizli, dzeltenās preses stilā izceļot priekšplānā Skudras textu, kuru viņš kā joku beigās izmeta. Jo pati intervija bija tikai par to kā viņam iet jaunajā klubā..



Tas jau būtu brīnums, ja presē būtu klusums par izlasi, čempis ta tuvojas, žurnālistiem vajag atkal paduļķot ūdeni. Esmu redzējis faksu, ko kādus 7 gadus atpakaļ izlases hokejsti no čempja atsūtīja lielajam speciālistam Matulim, tos vārdos šeit nevaru uzrakstīt, jo būtu "cenzēts" visu laiku, bet doma bija, ka liekat mūs mierā mēs daram savu darbu. Pēc čempionāta varēs apspriest, kas bija pareizi, kas ne, bet tagad lai Znaroks dara to, kas viņam jādara un ko viņš uzskata par pareizu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-01-24 13:58, pirms 18 gadiem
iZlasiiju intervjuu un tieshaam jaapiekriit dazhu viedoklim par preses anarhiju, kad leetas sensaacijas deelj gatavi neieveerot neko, jo te no konteksta izrauta fraaze, kura nebuut nav galvenaa visaa rakstaa un tikai diskreditee cilveeku, vienalga kaads vins buutu. manupraat par atsleegas fraazi un virsrakstu, paarplubiceejot interviju vareetu likt
– Николаев славится в суперлиге своим достаточно жестким характером…
– Считаю, что тренер должен держать команду в руках, чтобы не было анархии и на льду царила дисциплина. Мне комфортно работается под руководством Николаева.
kura varbuut kaut nedaudz atklaatu malinju no Skudras neveeleeshanaas speeleet ieprieksheejaas izlasees, jo ieprieksheejie treneri nebija taadas autoritaates un shad tad arii presee paspideeja pa izraavumam, ka ,piemeeram, tambijevs geerbtuvee sakaavies ar ignatjevu un tamliidziigi. un vispaar spriest par to, ka vins nav izlasei vajadziigs ir bezjeedziigi, tad labaak uztaisiit topiku par vaartsargiem, kur kursh speelee, kaadi stati utt, nevis te atkal izliet savu zhulti, jo chempis visu noliks savaas vietaas, bet pagaidaam viss tas izskataas peec ziileeshanas kafijas biezumos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-01-24 14:16, pirms 18 gadiem
pilnīgi piedrāzt kur un kā viņš spēlē. un iesaku daudzajiem viņa aizstāvjiem - jo ātrāk par šo glumekli aizmirsīsiet,jo labāk.

     [+] [-]

, 2007-01-24 14:18, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Reaktors

Citāts:

kasagrande, šodien 09:32
Es ceru, ka Skudra Esportu nelasa...


Cerams ka viņu nelasa neviens no hokejistiem Tādi apd**ēji te ir.
Skrastiņš gan intervijā izteicās, ka "iemet aci"...



Cik noprotu, tad Cipruss ar - vismaz hockey.lv kādreiz

     [+] [-]

, 2007-01-24 14:19, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis kubax
pilnīgi piedrāzt kur un kā viņš spēlē. un iesaku daudzajiem viņa aizstāvjiem - jo ātrāk par šo glumekli aizmirsīsiet,jo labāk.



piekrītu, šo glumekli kubax ātri aizmirsīsim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-01-24 14:27, pirms 18 gadiem
pilnigas mulkobas

     [+] [-]

, 2007-01-24 14:28, pirms 18 gadiem
Ko var ņemties ar šito ļoļiku? Aizmirst par viņu un miers!

     [+] [-]

, 2007-01-24 14:37, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Shmidzis

.... Esmu redzējis faksu, ko kādus 7 gadus atpakaļ izlases hokejsti no čempja atsūtīja lielajam speciālistam Matulim, tos vārdos šeit nevaru uzrakstīt, jo būtu "cenzēts" visu laiku,...



Varēji jau vismaz kādu citātu no tā faksa šeit minēt...

     [+] [-]

, 2007-01-24 14:37, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Pipars
Ko var ņemties ar šito ļoļiku? Aizmirst par viņu un miers!



Un arii tu ej tirst, ļoļik

     [+] [-]

, 2007-01-24 14:54, pirms 18 gadiem
vislabaak man patiik shitie tirlinji ar izteikumiem - irbe pensijaa! skudra nodeveejs utml... kam tad maijaa kastee staaveet gudriishi? archa vienmeer naacis talkaa un tad nu celj vinju nez kaados augstumos un jau naakamajaa speelee noliek liidz ar zemi... ar skudru buus taapat - fani atradushies lupatas [protams ir jau dazhi sapraatiigie sheit]
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-01-24 15:07, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis putnz
vislabaak man patiik shitie tirlinji ar izteikumiem - irbe pensijaa! skudra nodeveejs utml... kam tad maijaa kastee staaveet gudriishi? archa vienmeer naacis talkaa un tad nu celj vinju nez kaados augstumos un jau naakamajaa speelee noliek liidz ar zemi... ar skudru buus taapat - fani atradushies lupatas [protams ir jau dazhi sapraatiigie sheit]



sen jau esmu sapratis, ka vismaz 30% no esporta useriem ir liela dir.seeju tauta...

Skudra - kamēr Irbe bij stabils izlases spēlētājs, Pēteri visi nolika no galvas līdz kājā - reti kuram viņš bija vajadzīgs. Tagad Irbe vairs nav vilcējs un jau savi 50% Skudras jautājumā vaino žurnālistus, trenerus...

Irbe - Kamēr bij vilcējs, neviens pat neuzdrošinājās kādu sliktu vārdu pateikt pat pēc galīgi neveiksmīgām spēlēm - viņš bij LV hokeja Dievs!!! Tagad cilvēciņš vairs nav tas, kas agrāk un daži jau sāk di.rst virsū viņa fantastiskajam patriotismam.

Tā pat ir visos citos sporta veidos.
Komanda uzvar - malači, varoņi u.t.t.
Komanda zaudē - treneri atlaist, spēlētājus pensijā vai uz Īriju u.t.t.

Tas, ko es domāju par šiem "caurvadu dirseejiem" ir aprakstāms piecās A4 formāta lapās... [cenzēts] tur būtu visizplatītākais vārds...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-01-24 15:34, pirms 18 gadiem
.... atkal kremlis uzdarbojies!!!

     [+] [-]

, 2007-01-24 15:36, pirms 18 gadiem
to Janch0

šeit es nedomāju cilvēciņus, kuri vienkārši pasaka, ka Irbem vairs nav jāspēlē izlasē... Šeit es domāju tos, kuri sāk nolikt viņa patriotiskumu (pieminēt auseklīšus u.t.t). Arī es domāju, ka viņa laiks izlasē ir pagājis (esmu pārliecināts, ka arī Arča pats to saprot), bet nah sākt kaut ko gruzīt viņam virsū???

     [+] [-]

, 2007-01-24 15:36, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Janch0

Citāts:

Publicējis putnz
vislabaak man patiik shitie tirlinji ar izteikumiem - irbe pensijaa! skudra nodeveejs utml... kam tad maijaa kastee staaveet gudriishi? archa vienmeer naacis talkaa un tad nu celj vinju nez kaados augstumos un jau naakamajaa speelee noliek liidz ar zemi... ar skudru buus taapat - fani atradushies lupatas [protams ir jau dazhi sapraatiigie sheit]



manis peec, lai ielaiz speelee pa 4 ripaam un staav Raitums vai Masaljskis, bet nemuuzham vaartos negribu redzeet Skudru, pat ja iekljuutu pusfinaalaa, par ko stipri shaubos =/. Irbi arii vairs nevajag, arii ja nostaaveetu labaak vaartos par kaadu no manis nosauktajiem, tad vienalga - apnicis, lai tak dod iespeeju kaadam no jaunajiem GK paspeeleet.



Man pie pakaljas, ko tu gribi vai negribi, kā Znaroks pateiks, tā arī būs. Apsoli tikai ka tu tiešām neskatīsies Latvijas izlases spēles, kurās stāvēs vārtos Skudra. Tev multeņites jāskatās nevis hokejs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-01-24 15:51, pirms 18 gadiem
– Для вас лично матчи против сборной России принципиальны?
– Я хорошо отношусь к вашей стране и к вашему гимну, что бы там ни писали в прессе. Готов даже в случае необходимости выкатываться на лед с флагом России и петь слова вашего гимна (смеется.

Nu daži ja nesaprot kas te rakstīts un tāpēc muļķības raksta, tad varu pārtulkot(Tas teksts ir ne tikai izrauts no konteksta, bet arī neprecīzi pārtulkots.):
- Vai Jums spēles pret Krievijas izlasi ir principiālas?
- Es ar cieņu izturos pret Jūsu valsti un himnu, lai arī ko prese ir rakstījusi. Es pat nepieciešamības gadījumā būtu gatavs izslidot uz ledus ar Krievijas karogu un dziedāt Krievijas himnas vārdus.

Nu un kur te ir "dzimtenes nodevība" kā daudzi uzskata?
Viņš vienkārši iepriekš presē bija nodēvēts gandrīz vai par Krivijas ienaidnieku Nr.1, jo pēc dažu domām himnas atskaņošanas laikā necienīgi uzvedies un tagad pasaka, ka ciena valsti, kurā spēlē.

     [+] [-]

, 2007-01-24 16:03, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Janch0

Citāts:

Publicējis putnz
vislabaak man patiik shitie tirlinji ar izteikumiem - irbe pensijaa! skudra nodeveejs utml... kam tad maijaa kastee staaveet gudriishi? archa vienmeer naacis talkaa un tad nu celj vinju nez kaados augstumos un jau naakamajaa speelee noliek liidz ar zemi... ar skudru buus taapat - fani atradushies lupatas [protams ir jau dazhi sapraatiigie sheit]



manis peec, lai ielaiz speelee pa 4 ripaam un staav Raitums vai Masaljskis, bet nemuuzham vaartos negribu redzeet Skudru, pat ja iekljuutu pusfinaalaa, par ko stipri shaubos =/. Irbi arii vairs nevajag, arii ja nostaaveetu labaak vaartos par kaadu no manis nosauktajiem, tad vienalga - apnicis, lai tak dod iespeeju kaadam no jaunajiem GK paspeeleet.



Tu izlasi savu rakstīto un padomā vai tiešām tā iespēja ir jādod, tāpēc ka šams (tas tavs "jaunais"") ir jauns, vai arī viņam tā iespēja ir JāIZCīNA! Domāju jaunam letiņu varočikam ja viņš ir pelnījis vietu izlases vārtos Pasaules čempī, nevajadzētu būt problēmām izkonkurēt "pensionāru" Irbi, "nodevēju" Skudru, par visādiem Naumoviem nemaz nerunājot....
tas pats Irbe, izmantoja savā laikā Samoilova traumu un tika Rīgas Dinamo vārtos jo patiešām bija labāks. Un nevis uzspīdēja vienā, divās spēlēs, bet gan ilgtermiņā un ātri tika PSRS izlasē kā pirmais nr. Viņam to nedeva, viņš izcīnija!

     [+] [-]

, 2007-01-24 16:20, pirms 18 gadiem
>Janch0
Tu iespējams pat dzimis vēl nebiji, kad Irbe ar Značoku & co un "latviešu streļķiem" 88/89. g. sezonā zem nosaukuma Rīgas Dinamo paņema padomijas sudrabu!
Tapēc ne nu tu būsi tas norādītājs Arčam, kad viņam jābeidz izlasē spēlēt! Domāju to viņš pats izlems!

     [+] [-]

, 2007-01-24 16:25, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis zapis
>Janch0
Tu iespējams pat dzimis vēl nebiji, kad Irbe ar Značoku & co un "latviešu streļķiem" 88/89. g. sezonā zem nosaukuma Rīgas Dinamo paņema padomijas sudrabu!
Tapēc ne nu tu būsi tas norādītājs Arčam, kad viņam jābeidz izlasē spēlēt! Domāju to viņš pats izlems!



Spriežot pēc profila info, tad viņš jau bija dzimis, bet, domājams, ka 88./89. gadā ar hokeja skatīšanos vēl neaizrāvās..

     [+] [-]

, 2007-01-24 16:41, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Abrags

Citāts:

Publicējis Grabeklis

Pilnigi piekritu, un so lairakstu nemaz 99 procentu seit rakstosie nema znav lasijusi. ...



Nu, es esmu lasījis šo raxtu orģinālā un piedāvāju arī to jums: http://sportsdaily.ru/issue.aspx/332/6720

Kā redzams no raxta - intervija pirmkārt ir par to, kā Skudra iejuties jaunajā klubā, jautājums par Latvijas izlasi ir viens no pēdējajiem un Skudra apliecina gatavību spēlēt Latvijas izlasē. Savukārt, pašās intervijas beigās žurnālists uzdod provokatīvu jautājumu vai spēles pret Krieviju viņam ir ļoti principiālas, kur Skudra atjoko ar textu par Kreivijas himnu un karogu.

Vispār, NRA ir žurnālisti ir rīkojušies tizli, dzeltenās preses stilā izceļot priekšplānā Skudras textu, kuru viņš kā joku beigās izmeta. Jo pati intervija bija tikai par to kā viņam iet jaunajā klubā..



Nu, bet loģiski, ka atkal izvilkts fragments no kopējā konteksta un ielikts NRA antiSkudras kampaņas ietvaros, ko aktīvi realizē arī SA. Pareizi dara Skudra, ka faktiski nerunā ar Latvijas žurnālistiem, kuri jau 10 gadu garumā visādas absurdas publikācijas publicē, īpaši "izceļas" 2 iepriekšminētie izdevumi... Ar "Dienu" pēdējā saruna Skudram bija nesen, kura tādus izdomājumus/interpretācijas nepublicē (kā šis materiāls par karogu un himnu NRA).

     [+] [-]

, 2007-01-24 17:03, pirms 18 gadiem
dornis tas skudra!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-01-24 18:11, pirms 18 gadiem
– Игра за «Металлург» – это в то же время и подготовка к московскому чемпионату мира?
– Пока готовлюсь помочь своему клубу пробиться в плей-офф. Что будет дальше, не загадываю. Но отказываться от участия в чемпионате мира, который к тому же пройдет в Москве, не собираюсь. В прошлом году не смог сыграть за свою родную Латвию на домашнем чемпионате из-за травмы.


Kādēļ neviens žurnālists no intervijas necitēja šo te?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja