Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

NHL nedēļas labākie – Legvands, Turko, Malkins

Jānis Pārums

Par NHL aizvadītās nedēļas trīs zvaigznēm nosaukti Nešvilas “Predators” uzbrucējs Davids Legvands, Dalasas “Stars” vārtsargs Martijs Turko un Pitsburgas “Penguins” uzbrucējs Jevgeņijs Malkins.

Legvands, kurš 1998. gada NHL draftā tika izvēlēts ar kopējo 2. numuru, pagājušajā nedēļā palīdzēja “Predators” četrās spēlēs izcīnīt trīs uzvaras un katrā no tām tieši Legvands guva uzvaras vārtus. 4 spēlēs uzbrucējs guva 5 vārtus un izdarīja 4 rezultatīvas piespēles, sakrājot 9 punktus un pozitīvu lietderības koeficientu (+6). 20. janvāra spēlē pret Čikāgas “Black Hawks” Legvands guva savas karjeras pirmo “hat trick” un kļuva par visu laiku labāko vārtu guvēju “Predators” komandas vēsturē – 97 vārti.

Martijs Turko pagājušajā nedēļā palīdzēja Dalasas “Stars” izcīnīt trīs uzvaras. Vārtsargs vidēji spēlē ielaida tikai 1.30 ripas, atvairot 94% metienu. 20. janvāra spēlē pret Minesotas “Wild” (2:1) Turko kļuva par uzvarām bagātāko “Stars” spēlētāju, izcīnot jau 161. uzvaru.

Savukārt 20 gadus vecais Jevgeņijs Malkins aizvadītās nedēļas trīs spēlēs guva 2 vārtus, izdarīja 6 rezultatīvas piespēles, sakrājot 8 punktus un pozitīvu lietderības koeficientu (+2). 20. janvāra spēlē pret Toronto “Maple Leafs” (8:2) Malkins izdarīja piecas rezultatīvas piespēles. “Penguins” izcīnīja divas uzvaras un vienā no spēlēm zaudēja tikai pagarinājumā. Malkins ar 42 spēlēs gūtajiem 52 punktiem (24+28) Malkins ir rezultatīvākais starp debitantiem un 17. rezultatīvākais visā NHL.

Izmantotie resursi:
www.nhl.com

     [+] [-]

, 2007-01-23 12:32, pirms 18 gadiem
nu jaa - pieci asisti nebuut nav tas peljamaakais raadiitaajs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-01-23 13:39, pirms 18 gadiem
mjaaaa choms satreneejies asistos

     [+] [-]

, 2007-01-23 13:43, pirms 18 gadiem
Par Malkinu un Turko šeit mūžīgi ir runāts, un nešaubos, ka runās vēl daudz un dikti. Savādāk ir ar šo Legvandu.Tie , kas uzmanīgi seko līdz šīm norisēm , sapratīs, ka šosezon Legvands acīmredzot uzstādīs pers. rezultativitātes rekordu. Nedomāju, ka mūsu aprindās šis hokejists būtu ļoti populārs, taču Nešvilā viņam atvēlēta nebūt ne pēdējā loma. Tāpat kā Karijam , Sallivenam un Eratam.

     [+] [-]

, 2007-01-23 14:09, pirms 18 gadiem
Par tādu toč maz dzirdēts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-01-23 15:03, pirms 18 gadiem
sitie arii bija to pelniijusi!!

     [+] [-]

, 2007-01-23 15:20, pirms 18 gadiem
Legvands ir pagaidām nenovērtēts spēlētājs, jo lai arī savulaik tika paņemts ar diezgan augstu numuru draftā un rāda arī sakarīgu sniegumu vienalga nav diez ko pazīstams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-01-23 15:28, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis gairo
Legvands ir pagaidām nenovērtēts spēlētājs, jo lai arī savulaik tika paņemts ar diezgan augstu numuru draftā un rāda arī sakarīgu sniegumu vienalga nav diez ko pazīstams


Visādā ziņā Nešvilā stabili pirmajā trijniekā pēc rezultativitātes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-01-23 15:55, pirms 18 gadiem
Ko nozīmē nenovērtēts? Čalis līdz šai sezonai arī nekādu dižo sniegumu nav uzrādījis. Savā ziņā pagājušajos gados viņu pat varēja salīdzināt ar Stefanu, kuru Atlanta 1999. gadā nez kāpēc izvēlējās ar 1. numuru un izskatās, ka tā arī no šī čeha nekādas lielās jēgas nebūs. Tagad šamais, kā zināms, spēlē Dalasā. No Legvanda vēl varbūt kas sanāks, paskatīsimies. Šī sezona katrā ziņā vieš tādas cerības.

     [+] [-]

, 2007-01-23 17:13, pirms 18 gadiem
Man izdevaas redzeet paaris Penguins pagaajushaas nedeeljas speeles un jaasaka, ka lai kaa man nepatiktu lielaakaa dalja hokejistu no Krievijas, Malkins demonstreeja patieshaam lielisku sniegumu. Man pat vinsh iepaticies vairaak nekaa Ovechkins vai kaada cita Krievijas zvaigzne.

Negribu paarspiileet, tachu Malkina piespeeles tieshaam ir aatras un preciizas, ka biezhi izvirza speeleetaajus ljoti labaas poziicijaas. Iespeejams ar, ka atsleega ir tajaa, ka tikai saakot ar pagaajusho nedeelju Terians (Penguins treneris) Malkinu saaka likt speeleet kreisajaa malaa un vienaa mainjaa ar veel vienu jauno talantu Dzhordanu Staalu.

Negribeetos paarspiileet, tachu manaas aciis, Malkins ir viens no labaakajiem piespeelju atdeveejiem visaa liigaa.

     [+] [-]

, 2007-01-23 17:29, pirms 18 gadiem
pirms malkins vel nebija NHL, man galigi neticejaas ka vinsh atnakot sheit tik labi speleees... visai parsteidzoshi , ka vins tik atri pielagojas NHL...

     [+] [-]

, 2007-01-23 17:29, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis henrijz
nu jaa - pieci asisti nebuut nav tas peljamaakais raadiitaajs

tas ir vienaa spelee tie 5 asisti...

     [+] [-]

, 2007-01-23 17:38, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis webber
pirms malkins vel nebija NHL, man galigi neticejaas ka vinsh atnakot sheit tik labi speleees... visai parsteidzoshi , ka vins tik atri pielagojas NHL...


Man pietika ar to, ko redzeeju paaris RSL speeles, kaa arii internacionaalajos turniiros. To ka vinsh buus labs - zinaaju, tachu vinjam veel diezgan daudz jaapielaagojas NHL stila speelei.
Esmu daudzreiz pamaniijis, ka vinsh biezhi slido ar nolaistu galvu (par ko vienreiz jau vinsh ''samaksaaja'' no Witt). Ja vinsh shaadi turpinaas, tad galvenais, lai kaads vinju nenokjer uz kaadu speeka panjeemienu un vinnsh neiedziivojas traumaa. Taapat Malkins veel gluzhi labi nedarbojas aizsardziibas liinijaa, ka dazhreiz pingviiniem tas ir izmaksaajis daargi.

Bet pats galvenais ir tas, ka manupraat shim chalim veel ir daudz vietas progresam. Ja tieshaam nebuus traumas (ptu ptu ptu), tad vinjam ir reaals potenciaals kljuut par vienu no labaakjiem all-around speeleetaajiem NHL un no Krievijas jau noteikti.

     [+] [-]

, 2007-01-23 17:44, pirms 18 gadiem
Malkins nenoliedzami ir labs, var redzēt, ka pēdējo mēnešu laikā ievērojami progresējis. Kas notiks tālāk, tad jau redzēs. Jāskatās, kā ies tajā jauno zvaigžņu spēlē.

     [+] [-]

, 2007-01-23 18:18, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Thrasher

Citāts:

Publicējis webber
pirms malkins vel nebija NHL, man galigi neticejaas ka vinsh atnakot sheit tik labi speleees... visai parsteidzoshi , ka vins tik atri pielagojas NHL...


Man pietika ar to, ko redzeeju paaris RSL speeles, kaa arii internacionaalajos turniiros. To ka vinsh buus labs - zinaaju, tachu vinjam veel diezgan daudz jaapielaagojas NHL stila speelei.
Esmu daudzreiz pamaniijis, ka vinsh biezhi slido ar nolaistu galvu (par ko vienreiz jau vinsh ''samaksaaja'' no Witt). Ja vinsh shaadi turpinaas, tad galvenais, lai kaads vinju nenokjer uz kaadu speeka panjeemienu un vinnsh neiedziivojas traumaa. Taapat Malkins veel gluzhi labi nedarbojas aizsardziibas liinijaa, ka dazhreiz pingviiniem tas ir izmaksaajis daargi.

Bet pats galvenais ir tas, ka manupraat shim chalim veel ir daudz vietas progresam. Ja tieshaam nebuus traumas (ptu ptu ptu), tad vinjam ir reaals potenciaals kljuut par vienu no labaakjiem all-around speeleetaajiem NHL un no Krievijas jau noteikti.



Cik pēc tavām domām lielas iespējas progresēt ir Krosbijam? Līdz kādam līmenim?

     [+] [-]

, 2007-01-23 18:43, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Thrasher
Man izdevaas redzeet paaris Penguins pagaajushaas nedeeljas speeles un jaasaka, ka lai kaa man nepatiktu lielaakaa dalja hokejistu no Krievijas, Malkins demonstreeja patieshaam lielisku sniegumu. Man pat vinsh iepaticies vairaak nekaa Ovechkins vai kaada cita Krievijas zvaigzne.

Negribu paarspiileet, tachu Malkina piespeeles tieshaam ir aatras un preciizas, ka biezhi izvirza speeleetaajus ljoti labaas poziicijaas. Iespeejams ar, ka atsleega ir tajaa, ka tikai saakot ar pagaajusho nedeelju Terians (Penguins treneris) Malkinu saaka likt speeleet kreisajaa malaa un vienaa mainjaa ar veel vienu jauno talantu Dzhordanu Staalu.

Negribeetos paarspiileet, tachu manaas aciis, Malkins ir viens no labaakajiem piespeelju atdeveejiem visaa liigaa.


Malkina piespeeles tieshaam ir lieliskas, bet kuraa mainjaa vinjsh tagad speelee? Staals tachu nav pirmajaa, tad jau varbuut abi otrajaa mainjaa?

     [+] [-]

, 2007-01-23 19:24, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis kino

Citāts:

Publicējis Thrasher

Citāts:

Publicējis webber
pirms malkins vel nebija NHL, man galigi neticejaas ka vinsh atnakot sheit tik labi speleees... visai parsteidzoshi , ka vins tik atri pielagojas NHL...


Man pietika ar to, ko redzeeju paaris RSL speeles, kaa arii internacionaalajos turniiros. To ka vinsh buus labs - zinaaju, tachu vinjam veel diezgan daudz jaapielaagojas NHL stila speelei.
Esmu daudzreiz pamaniijis, ka vinsh biezhi slido ar nolaistu galvu (par ko vienreiz jau vinsh ''samaksaaja'' no Witt). Ja vinsh shaadi turpinaas, tad galvenais, lai kaads vinju nenokjer uz kaadu speeka panjeemienu un vinnsh neiedziivojas traumaa. Taapat Malkins veel gluzhi labi nedarbojas aizsardziibas liinijaa, ka dazhreiz pingviiniem tas ir izmaksaajis daargi.

Bet pats galvenais ir tas, ka manupraat shim chalim veel ir daudz vietas progresam. Ja tieshaam nebuus traumas (ptu ptu ptu), tad vinjam ir reaals potenciaals kljuut par vienu no labaakjiem all-around speeleetaajiem NHL un no Krievijas jau noteikti.



Cik pēc tavām domām lielas iespējas progresēt ir Krosbijam? Līdz kādam līmenim?


Nu Krosbijs ir pavisam cita teema...

     [+] [-]

, 2007-01-23 19:27, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis M9

Citāts:

Publicējis Thrasher
Man izdevaas redzeet paaris Penguins pagaajushaas nedeeljas speeles un jaasaka, ka lai kaa man nepatiktu lielaakaa dalja hokejistu no Krievijas, Malkins demonstreeja patieshaam lielisku sniegumu. Man pat vinsh iepaticies vairaak nekaa Ovechkins vai kaada cita Krievijas zvaigzne.

Negribu paarspiileet, tachu Malkina piespeeles tieshaam ir aatras un preciizas, ka biezhi izvirza speeleetaajus ljoti labaas poziicijaas. Iespeejams ar, ka atsleega ir tajaa, ka tikai saakot ar pagaajusho nedeelju Terians (Penguins treneris) Malkinu saaka likt speeleet kreisajaa malaa un vienaa mainjaa ar veel vienu jauno talantu Dzhordanu Staalu.

Negribeetos paarspiileet, tachu manaas aciis, Malkins ir viens no labaakajiem piespeelju atdeveejiem visaa liigaa.


Malkina piespeeles tieshaam ir lieliskas, bet kuraa mainjaa vinjsh tagad speelee? Staals tachu nav pirmajaa, tad jau varbuut abi otrajaa mainjaa?


Jaa. Malkins ar Staalu abi tagad speelee otrajaa mainjaa (tikai tad, kad komandas ir vienaados sastaavos protams).

Vairaakumos Malkins protams laukumaa ir kopaa ar Krosbiju.

     [+] [-]

, 2007-01-23 19:30, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Thrasher

Citāts:

Publicējis kino

Citāts:

Publicējis Thrasher

Citāts:

Publicējis webber
pirms malkins vel nebija NHL, man galigi neticejaas ka vinsh atnakot sheit tik labi speleees... visai parsteidzoshi , ka vins tik atri pielagojas NHL...


Man pietika ar to, ko redzeeju paaris RSL speeles, kaa arii internacionaalajos turniiros. To ka vinsh buus labs - zinaaju, tachu vinjam veel diezgan daudz jaapielaagojas NHL stila speelei.
Esmu daudzreiz pamaniijis, ka vinsh biezhi slido ar nolaistu galvu (par ko vienreiz jau vinsh ''samaksaaja'' no Witt). Ja vinsh shaadi turpinaas, tad galvenais, lai kaads vinju nenokjer uz kaadu speeka panjeemienu un vinnsh neiedziivojas traumaa. Taapat Malkins veel gluzhi labi nedarbojas aizsardziibas liinijaa, ka dazhreiz pingviiniem tas ir izmaksaajis daargi.

Bet pats galvenais ir tas, ka manupraat shim chalim veel ir daudz vietas progresam. Ja tieshaam nebuus traumas (ptu ptu ptu), tad vinjam ir reaals potenciaals kljuut par vienu no labaakjiem all-around speeleetaajiem NHL un no Krievijas jau noteikti.



Cik pēc tavām domām lielas iespējas progresēt ir Krosbijam? Līdz kādam līmenim?


Nu Krosbijs ir pavisam cita teema...



Kā tu to domā, ja drīkst jautāt?

     [+] [-]

, 2007-01-23 19:31, pirms 18 gadiem
Man pashlaik nav laika gari rakstiit. Veelaak uzrakstiishu.

     [+] [-]

, 2007-01-23 19:33, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Thrasher
Man pashlaik nav laika gari rakstiit. Veelaak uzrakstiishu.



Turēšu pie vārda, jo man tiešām interesē tavs viedoklis.

     [+] [-]

, 2007-01-23 19:52, pirms 18 gadiem
nav ko piebilst !!!

     [+] [-]

, 2007-01-23 19:53, pirms 18 gadiem
Nevajag aizmirst, ka Malkins ir ne tikai labs piespēlētājs, bet arī uzbrukumu noslēdzējs.
Daudzas komandas, vispār, varētu apskaust Penguins, jo viņiem ir 4 potenciālie komandas līderi- Malkins, Stāl, Krosbijs un Flerī.
Ar Flerī viss būtu skaidrs bet ar uzbrucējiem sākas problēmas.
Manuprāt, tieši tas var traucēt Penguins izcīnīt ko lielu (Stenlija kausu), jo viņi visi negribēs palikt ēnā un ja ņem visamerikas Krosbijmāniju, tad es domāju, ka Malkins vispār pēc līguma beigām pametīs šo komandu.
Krosbijs nenoliedzami ir talantīgs sēlētājs, bet līdzīgi kā LeBrons Džeimss ir pārreklamēts un pārlieku izmanto savu zvaigznes statusu un vispār neatbils hokejista tēlam (pēc savas uzvedības).
Pēc manām domām viņš attaisno savu iesauku (Sid the Kid), jo viņš patiešām vēl ir kā bērns, kurš ar vecāko brāli uz pusēm dabūjis spēļu konsoli un grib spēlēt pie "galvenā" džoistika un ja tas nesanāk sāk niķoties

     [+] [-]

, 2007-01-23 20:15, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis gairo
Nevajag aizmirst, ka Malkins ir ne tikai labs piespēlētājs, bet arī uzbrukumu noslēdzējs.
Daudzas komandas, vispār, varētu apskaust Penguins, jo viņiem ir 4 potenciālie komandas līderi- Malkins, Stāl, Krosbijs un Flerī.
Ar Flerī viss būtu skaidrs bet ar uzbrucējiem sākas problēmas.
Manuprāt, tieši tas var traucēt Penguins izcīnīt ko lielu (Stenlija kausu), jo viņi visi negribēs palikt ēnā un ja ņem visamerikas Krosbijmāniju, tad es domāju, ka Malkins vispār pēc līguma beigām pametīs šo komandu.
Krosbijs nenoliedzami ir talantīgs sēlētājs, bet līdzīgi kā LeBrons Džeimss ir pārreklamēts un pārlieku izmanto savu zvaigznes statusu un vispār neatbils hokejista tēlam (pēc savas uzvedības).
Pēc manām domām viņš attaisno savu iesauku (Sid the Kid), jo viņš patiešām vēl ir kā bērns, kurš ar vecāko brāli uz pusēm dabūjis spēļu konsoli un grib spēlēt pie "galvenā" džoistika un ja tas nesanāk sāk niķoties



Es nepiekrītu, ka Krosbijam būtu kādas novirzes, bet ja tu tā tiešām domā, tad paturi prātā, ka katram patiesam ģēnijam ir novirzes. Par to māniju tu pārspīlē, jo kaut ko spriest varētu tikai tad ja tur arī dzīvotu. Galu galā ažiotāža rezultātu netaisa, to var tikai spēlētājs. Pateiksi, ka komandas biedri negūtu vārtus pēc Krosbija piespēlēm, ja ažiotāžas nebūtu?

     [+] [-]

, 2007-01-24 02:19, pirms 18 gadiem
nu malkins iskataas ka paarkaaps 40 vaartu robezhu shogad..bet ne vairaak. izcils talants, bet tomeer nedaudz paarspiileeta ir ta njemshanaas gar vinju, oveckins ar krosbiju pagaashgad bija netikai liideri savaas komandas bet arii nebija taalu liidz liigas rezultatiivako speeletaaju sarakstam (itseviskji oveckinam) taapat arii man nepatiik tas ka par labaakaa debitanta titulu ciinaas volskis un svatosh kuri manupraat ir paaraak veci (ja nemaldos tad vienam no vinjiem ir 24). Nu protams kopsh es esmu saacis rakstiit shaadus komentus par malkinu vinsh ir svaacis jau 7 punktus 2 speeles... bet manupraat tas ir iislaiciigi

     [+] [-]

, 2007-01-24 07:24, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis kino

Citāts:

Publicējis gairo
Nevajag aizmirst, ka Malkins ir ne tikai labs piespēlētājs, bet arī uzbrukumu noslēdzējs.
Daudzas komandas, vispār, varētu apskaust Penguins, jo viņiem ir 4 potenciālie komandas līderi- Malkins, Stāl, Krosbijs un Flerī.
Ar Flerī viss būtu skaidrs bet ar uzbrucējiem sākas problēmas.
Manuprāt, tieši tas var traucēt Penguins izcīnīt ko lielu (Stenlija kausu), jo viņi visi negribēs palikt ēnā un ja ņem visamerikas Krosbijmāniju, tad es domāju, ka Malkins vispār pēc līguma beigām pametīs šo komandu.
Krosbijs nenoliedzami ir talantīgs sēlētājs, bet līdzīgi kā LeBrons Džeimss ir pārreklamēts un pārlieku izmanto savu zvaigznes statusu un vispār neatbils hokejista tēlam (pēc savas uzvedības).
Pēc manām domām viņš attaisno savu iesauku (Sid the Kid), jo viņš patiešām vēl ir kā bērns, kurš ar vecāko brāli uz pusēm dabūjis spēļu konsoli un grib spēlēt pie "galvenā" džoistika un ja tas nesanāk sāk niķoties



Es nepiekrītu, ka Krosbijam būtu kādas novirzes, bet ja tu tā tiešām domā, tad paturi prātā, ka katram patiesam ģēnijam ir novirzes. Par to māniju tu pārspīlē, jo kaut ko spriest varētu tikai tad ja tur arī dzīvotu. Galu galā ažiotāža rezultātu netaisa, to var tikai spēlētājs. Pateiksi, ka komandas biedri negūtu vārtus pēc Krosbija piespēlēm, ja ažiotāžas nebūtu?



Nē ne jau tā es to ažiotāžu domāju... vnk visi manis iepriekš pieminētie spēlētāji ir zvaigznes, bet uzmanība ir tikai Krosbijam. un lai arī cik labi komanda spēlēs visi teiks, ka Krosbijs velk komandu

     [+] [-]

, 2007-01-24 09:56, pirms 18 gadiem
Attieciibaa uz Krosbiju iipashi daudz ko teikt man iisteniibaa nav. Tas, ka no saakuma kanaadas prese par daudz sho izslaveeja, tas ir skaidrs - bet bija jau arii pamats.
Chalim tomeer ir tikai 19 gadi, bet liimenis vinjam ir patieshaam augsts (ne jau par velti vinsh ir rezultatiivaakais visaa liigaa).
Kas attiecas uz vinja uzvediibu laukumaa, tad manaa uztveree tas ir tikai normaali, ja speeleetaajs izraada emocijas. Nu dazhaas situaacijas vinsh varbuut nedaudz paarshauj par striipu, tachu tas ir piedodami, njemot veeraa vinja pieredzi un vecumu.