Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

"Oilers" izcīna otro uzvaru pret "Mighty Ducks"

MaxDam
MaxDam

Edmontonas „Oilers” hokejisti spēruši krietnu soli pretī iekļūšanai Stenlija kausa izcīņas finālā, šonakt ar 3:1 uzvarot Anaheimas „Mighty Ducks” un izvirzoties vadībā sērijā ar 2:0.

Uzvarētājiem pa vieniem vārtiem guva Kriss Prongers, Fernando Pisani un Maikls Peka. Zaudētājiem vienīgie vārti Džefa Frīzena kontā.

Lielisks uzvarētāju vārtos kārtējo reizi bija Dveins Rolosons, kurš atvairīja 33 no 34 metieniem.

     [+] [-]

, 2006-05-22 07:33, pirms 19 gadiem
Jē, saņemat stulbās pīles, naftinieki jums parādīs kur vēži ziemo!!!

     [+] [-]

, 2006-05-22 07:43, pirms 19 gadiem
Oilers kā astoņdesmitajos

     [+] [-]

, 2006-05-22 08:15, pirms 19 gadiem
Rolosons stāvēja kādreiz Predators vai Wild?

     [+] [-]

, 2006-05-22 08:18, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis auz
Rolosons stāvēja kādreiz Predators vai Wild?



Wild

     [+] [-]

, 2006-05-22 08:54, pirms 19 gadiem
Nu ko Varenās Pīles pagaidām sausā!

     [+] [-]

, 2006-05-22 09:16, pirms 19 gadiem
rūlz

     [+] [-]

, 2006-05-22 09:52, pirms 19 gadiem
Rolosons monstrs ! Vai redzējāt abas viņa piespēles ? Īpaši tā , kas bija 1. spēlē ir laba. Šīs sezonas sākumā viņš bija otrais vārtsargs aiz Fernandesa Minesotas Wild.

     [+] [-]

, 2006-05-22 10:00, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis Robertsz
Rolosons monstrs ! Vai redzējāt abas viņa piespēles ? Īpaši tā , kas bija 1. spēlē ir laba. Šīs sezonas sākumā viņš bija otrais vārtsargs aiz Fernandesa Minesotas Wild.


Njaa... tā pirmajā spēlē Rolosona piespēle Pecam vienkārši ideāla.

     [+] [-]

, 2006-05-22 10:11, pirms 19 gadiem
MD uz pannas Oileri uzliks... un apēdīs..

     [+] [-]

, 2006-05-22 10:22, pirms 19 gadiem
es esmu vnk sajūsmā!!! Oilers laiki atgriezušies, bet vienīgi bez tādām zvaigznēm kā toreiz!!! Izskatās, ka pie debesīm jaunas zvaigznes parādās

     [+] [-]

, 2006-05-22 10:54, pirms 19 gadiem
Es arī esmu sajūsmā, tikai neaizmirstiet , ka cīņa rit līdz 4 uzvarām. Vēl varbūt dažādi pavērsieni, tas nekas , ka mums ir katram savi favorīti, bet mēs tur nekā nevaram ietekmēt. Zvaigžņu šobrīd Edmontonai nav pārāk daudz, bet, Stenlija izšķirošajās spēlēs parasti rezultātu taisa komanda, nevis atsevišķas zvaigznes.Kaut gan, -Rolosons, Prongers, tas pats Samsonovs, Džarets Stols, Smits, Horkofs, -nebūt nav slikti spēlētāji. Arī Anaheimā ir kam paspēlēt, -Nīdermaijers, Makdonalds, Selanne, Brizgaovs. Interesanti, vai Brizgalovs turpinās spēlēt ? Varbūt koučs noriskēs un ieliks resno Žigēru ?

     [+] [-]

, 2006-05-22 10:58, pirms 19 gadiem
njā... nu izskatās ka Naftinieki atkal iet pēc Kausa!!! Gribētos Finālu Sabres vs Oilers un izskatās ka tāds arī varētu būt!

     [+] [-]

, 2006-05-22 12:09, pirms 19 gadiem
labi labi taa tik turpinaat oilers par chempioniem!!!

     [+] [-]

, 2006-05-22 12:16, pirms 19 gadiem
jee Oilers tiks finala

     [+] [-]

, 2006-05-22 12:17, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis zapis
njā... nu izskatās ka Naftinieki atkal iet pēc Kausa!!! Gribētos Finālu Sabres vs Oilers un izskatās ka tāds arī varētu būt!



Būs, būs... Un Sabres vinnēs...

     [+] [-]

, 2006-05-22 12:39, pirms 19 gadiem
vēži ziemo,pīles zaude

     [+] [-]

, 2006-05-22 13:07, pirms 19 gadiem
>hrjak
Nu es gan tik pārliecināts nebūtu... kaut gan Lindijs Rafs & co sen to Trauku ir pelnijuši!

     [+] [-]

, 2006-05-22 13:15, pirms 19 gadiem
No visām 4 komandām es vismazāk gribētu , lai to trauku dabūtu Anaheima.Attiecībā par Bufalo un Karolīnu jāsaka, ka šīs abas komandas ir ļoti līdzvērtīgas, arī hokejs , manuprāt ir samērā progresīvs.Šeit daudz ko var izšķirt kāda neveiksme vai epizode, pieļauju pat domu, ka te vajadzēs 7 spēles.Rietumos mans favorīts viennozīmīgi ir Edmontona, kaut vai tāpēc, ka vienīgie ir no Kanādas, kā arī tas , ka viņi tik lieliski autskorēja Detroitu, kas kā komanda man ne sevišķi patīk.

     [+] [-]

, 2006-05-22 14:36, pirms 19 gadiem
Piileem pashlaik neiet, bet nekas veel nav beidzies.

     [+] [-]

, 2006-05-22 14:49, pirms 19 gadiem
Jaa... nu ja piiles kriit aaraa, tad 100% ka stenliju panjems Sabres

     [+] [-]

, 2006-05-22 14:54, pirms 19 gadiem
jā, sabres ir laba komanda, bet oileriem šie toč zaudēs!!!

     [+] [-]

, 2006-05-22 15:13, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis Robertsz
Es arī esmu sajūsmā, tikai neaizmirstiet , ka cīņa rit līdz 4 uzvarām. Vēl varbūt dažādi pavērsieni, tas nekas , ka mums ir katram savi favorīti, bet mēs tur nekā nevaram ietekmēt. Zvaigžņu šobrīd Edmontonai nav pārāk daudz, bet, Stenlija izšķirošajās spēlēs parasti rezultātu taisa komanda, nevis atsevišķas zvaigznes.Kaut gan, -Rolosons, Prongers, tas pats Samsonovs, Džarets Stols, Smits, Horkofs, -nebūt nav slikti spēlētāji. Arī Anaheimā ir kam paspēlēt, -Nīdermaijers, Makdonalds, Selanne, Brizgaovs. Interesanti, vai Brizgalovs turpinās spēlēt ? Varbūt koučs noriskēs un ieliks resno Žigēru ?


Nedomāju, ka Karlails liks kastē Žigēru...
Žigērs visu sezonu stāvēja ne īpaši pārliecinoši vārtos un lielā mērā pateicoties Brizgalova spēlei Anaheima salauza Flames un sagrāva Avalanche komandas. Brizgalovs stāv ļoti stabili un pagaidām gandrīz nevienus ielaistos vārtus nevarētu ''norakstīt'' viņa kļūdas dēļ.

Vienīgi, ja Anaheima sērijā zaudēs vēl kādu spēli, tad Karlails varētu pariskēt un ielikt kastē Žigēru - varbūt tas lauztu spēļu gaitu, bet es šaubos, ka tā notiks.

     [+] [-]

, 2006-05-22 15:16, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis Robertsz
No visām 4 komandām es vismazāk gribētu , lai to trauku dabūtu Anaheima.Attiecībā par Bufalo un Karolīnu jāsaka, ka šīs abas komandas ir ļoti līdzvērtīgas, arī hokejs , manuprāt ir samērā progresīvs.Šeit daudz ko var izšķirt kāda neveiksme vai epizode, pieļauju pat domu, ka te vajadzēs 7 spēles.Rietumos mans favorīts viennozīmīgi ir Edmontona, kaut vai tāpēc, ka vienīgie ir no Kanādas, kā arī tas , ka viņi tik lieliski autskorēja Detroitu, kas kā komanda man ne sevišķi patīk.


Es gribētu, lai Stenlija kausu iegūtu komanda no rietumu konferences - vai nu Edmontona vai Anaheima. Man nepatīk kā Buffalo un Caroilna komandas spēlē - kombicionālu, ātru, eiropisku hokeju. Tieši pateicoties jaunajiem noteikumiem šīs divas komandas ir tikušas tik tālu. Savukārt Edomntona un Anaheima spēlē vairāk tādu ''klasiskāku'' NHL hokeju - fizisku, cīnītāja garā.

Vislabāk jau man patiktos, ja Edmontona paņemtu kausu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-05-22 17:15, pirms 19 gadiem
Man gan ļoti patīk, kā spēlē Bufalo un Karolīna. Es gan domāju, ka tas hokejs nav īsti saucāms par eiropejisku. Tā nav , ka tie kas spēlē uzbrukumā , spēlē eiropejiski. Starp citu, vai Tu redzi, kas šīm 4 komandām ir kopīgs ?Viņās visās ir ļoti maz eiropiešu, un tie daži , kas ir, nebūt nespēlē galvenās lomas. Skaties , kuras komandas izkrita, kā vienas no pirmajām,- Dallasa,somu leģions, Detroita-zviedri, Rangers -čehi, tāpat Otava , Kolorādo. Monreāla , vispār sastāva ziņā kaut kāds rosols,pa visu komandu tikai kādi 5-6 ziemeļamerikāņi .Domāju, ka ziemelamerikāņu hokejs, -tas ir , uzbrukums, spēka spēle pa visu laukumu, ātra saspēle, bīstamas darbības vārtu priekšā utt. Atceries, kā agrāk spēlēja Monreāla ar Leflēru, Kurnuaijē un Geiniju priekšgalā, tāpat Filadelfija ar Klārku,Bārberu, Bostona ar Espozito, Oru ,tāpat Edmontona ar Grecki,Mesjē, Andersonu utt. Gribi teikt, ka tas nebija ātrs kombinacionāls hokejs ? Domāju , ka eiropejisks hokejs nav pareizākais apzīmējums tam , kā šobrīd spēlē Bufalo un Karolīna.

     [+] [-]

, 2006-05-22 18:01, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis Robertsz
Man gan ļoti patīk, kā spēlē Bufalo un Karolīna. Es gan domāju, ka tas hokejs nav īsti saucāms par eiropejisku. Tā nav , ka tie kas spēlē uzbrukumā , spēlē eiropejiski.


Varbūt eiropejisks hokejs gluži nebija pareizais apzīmējums, taču es nekur neminēju, ka uzbrukuma hokejs ir tipiska eiropiskā hokeja pazīme. Nav runa tieši par uzbrukumu, bet gan par spēles stilu. Abas komandas ir labi pielāgojušās jaunajiem noteikumiem - slido ātri, kombinē labi, bet ļoti maz ir fiziskas spēles. Ja man, kāds pirms pāris gadiem teiktu, ka nākotnē iegūt Stenlija kausu varēs bez neviena spēka uzbrucēja sastāvā - neticētu...

Citāts:

Publicējis Robertsz
Starp citu, vai Tu redzi, kas šīm 4 komandām ir kopīgs ?Viņās visās ir ļoti maz eiropiešu, un tie daži , kas ir, nebūt nespēlē galvenās lomas. Skaties , kuras komandas izkrita, kā vienas no pirmajām,- Dallasa,somu leģions, Detroita-zviedri, Rangers -čehi, tāpat Otava , Kolorādo. Monreāla , vispār sastāva ziņā kaut kāds rosols,pa visu komandu tikai kādi 5-6 ziemeļamerikāņi.


Šis nav nekāds pārsteigums. Lielākā daļa eiropas spēlētāju uz playoffiem kļūst ''neredzami''. Varbūt ne visi, bet lielākā daļa gan. Playoffos ir pavisam cita spēle, cita spriedze, cita intensitāte.

Citāts:

Publicējis Robertsz
Domāju, ka ziemelamerikāņu hokejs, -tas ir , uzbrukums, spēka spēle pa visu laukumu, ātra saspēle, bīstamas darbības vārtu priekšā utt. Atceries, kā agrāk spēlēja Monreāla ar Leflēru, Kurnuaijē un Geiniju priekšgalā, tāpat Filadelfija ar Klārku,Bārberu, Bostona ar Espozito, Oru ,tāpat Edmontona ar Grecki,Mesjē, Andersonu utt. Gribi teikt, ka tas nebija ātrs kombinacionāls hokejs ? Domāju , ka eiropejisks hokejs nav pareizākais apzīmējums tam , kā šobrīd spēlē Bufalo un Karolīna.


Vecos labos laikus salīdzināt ar mūsdienām būtu nepareizi. Tad bija pavisam citi noteikumi, cits ekipējums ( nekādas ķiveres! ) utt. Spēle laika gaitā ir ļoti daudz mainījusies. Man vienkārši nepatīk kādā virzienā iet NHL un tādas komandas kā Buffalo un Carolina ir šāda hokeja pionieri.
Tagad daudzi komandas līderi var slidot pa ledu droši un nebaidīties, ka ar viņiem kaut kas var atgadīties. Agrākos laikos, lai tādi spēlētāji kā jau Tevis pieminētie Orrs un Espesito gūtu vārtus, bija speciāli veči, kas viņiem izcīnija iespējas brīvi slidot. Pat Orrs bieži dabūja kauties, lai neļautu sev ''kāpt'' uz galvas. Ehh... nostaļģija.

     [+] [-]

, 2006-05-22 18:34, pirms 19 gadiem
Man ir interesanti diskutēt ar Tevi par šiem jautājumiem, jo redzu , ka arī Tu diezgan labi saproti hokeju un esi samērā kompetents.Redzu , ka par daudziem jautājumiem Tev ir tāds pats viedoklis kā man. Tiešām , hokejs pēdējos gados ir ļoti mainījies, lokauti, noteikumu traktējumu izmaiņas, utt. Daudz kas arī man nav pieņemams, par visiem šiem lukeriem un tamlīdzīgām pornogrāfijām vispār negribas laiku tērēt. Bet uzdevums palicis iepriekšējais - dabūt ripu pāri pretinieka vārtu līnijai...Arī mani reizēm māc nostaļģija.. kādreiz arī debesis bija zilākas un zāle zaļāka... Domāju, ka ņemot vērā sezonas rezultātus un sastāvu, gan Bufalo , gan Karolīna ir pelnījusi spēlēt finālā - jācer, ka ar Edmontonu ! Un tur jau tad lai spēle izšķir, kurš kuru.

     [+] [-]

, 2006-05-22 18:47, pirms 19 gadiem
Pilnīgi piekrītu par to ka NHL bez vai niecīgas spēka spēles vairs nebūs tas pats NHL. Godīgi, šī NHL sezona mani absolūti nesaistīja, jā daudzi smuki slido, dala lieliskas piespēles, bet vairs nav tās cīņas pie bortiem, vai vārtu priekšā kā agrāk. Bet cik saprotu vairākumam tur ir iepatikusies šī slidināšanās un arī turpmāk NHL soļos šajā virzienā.

     [+] [-]

, 2006-05-22 19:53, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis Robertsz
Man ir interesanti diskutēt ar Tevi par šiem jautājumiem, jo redzu , ka arī Tu diezgan labi saproti hokeju un esi samērā kompetents.Redzu , ka par daudziem jautājumiem Tev ir tāds pats viedoklis kā man. Tiešām , hokejs pēdējos gados ir ļoti mainījies, lokauti, noteikumu traktējumu izmaiņas, utt. Daudz kas arī man nav pieņemams, par visiem šiem lukeriem un tamlīdzīgām pornogrāfijām vispār negribas laiku tērēt. Bet uzdevums palicis iepriekšējais - dabūt ripu pāri pretinieka vārtu līnijai...Arī mani reizēm māc nostaļģija.. kādreiz arī debesis bija zilākas un zāle zaļāka... Domāju, ka ņemot vērā sezonas rezultātus un sastāvu, gan Bufalo , gan Karolīna ir pelnījusi spēlēt finālā - jācer, ka ar Edmontonu ! Un tur jau tad lai spēle izšķir, kurš kuru.


Man arī ir prieks, ka vismaz kāds šajā NHL sadaļā spēj pateikt kaut ko vairāk par vienu teikumu. Tici man, šeit ir reti redzēt kaut cik jēdzīgu, pamatotu spriedumu. Es ceru, ka Tu drīz no šejienes nepazudīsi un arī turpmāk mēs varēsim apmainīties ar interesantiem viedokļiem. Visu cieņu Tev !

Bet kas attiecas uz veco, labo hoķi, tad dažreiz man pat uznāk besis - kādēļ es nedzīvoju 70 vai 80 gados Bostonā vai Monreālā?
Es atdotu visu, kas man ir, lai tik klātienē redzētu kādu 70-gadu Bostonas spēli ! Kādas emocijas toreiz valdīja laukumā un tribīnēs. Fantastika !

     [+] [-]

, 2006-05-22 20:04, pirms 19 gadiem

Citāts:

Publicējis Sakaarnis
Pilnīgi piekrītu par to ka NHL bez vai niecīgas spēka spēles vairs nebūs tas pats NHL. Godīgi, šī NHL sezona mani absolūti nesaistīja, jā daudzi smuki slido, dala lieliskas piespēles, bet vairs nav tās cīņas pie bortiem, vai vārtu priekšā kā agrāk. Bet cik saprotu vairākumam tur ir iepatikusies šī slidināšanās un arī turpmāk NHL soļos šajā virzienā.


Es neatceros nevienu sezonu, kad es būtu tik maz līdzi sekojis NHL hokejam kā šosezon. Tas īsti nav tas hokejs par kuru es fanoju jau no bērnības.
Kas attiecas uz to slidināšanos, tad es ļoti ceru, ka Batmans ''aplauzīsies'' un drīz sapratīs, ka ne jau daudzie vārti un skaista slidošana saista fanus, bet gan emocionāla, spēka pilna un spraiga spēle. Jau tagad Amerikā daudziem kanāliem, kas pārraida NHL spēles ir kritiski zems reitings. Batmans tik presē bļauj, ka reitingi kāpj un tiek uzstādīti jauni apmeklētības rekordi utt. Bet tā nav taisnība !! Jā, sezonas pirmajās spēles tika uzstādīti reokrdi, taču cilvēki vienkārši vēlējās redzēt hokeju ( pēc lokauta) un bija noilgojušies pēc spēles. Bet tagad redzot, kas ir noticis ar spēli (mūžīgie vairākumi, mazākumi, bargie sodi par jebkādu fizisku kontaktu utt ), viņus vairs neinteresē spēle. Emocijas = 0 !!!

Bet pagaidām mums nekas cits neatliek kā vērot pašreizējo NHL un cerēt, ka pie NHL līgas vadības nāks jauns komisārs un cerēt, ka spēle mainīsies (utopija ... )
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja