Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Ziemeļamerikas jaunieši mēģinās dzēst Krievijas pusfināla cerības

Rolands Eliņš

Ziemeļamerikas jaunieši mēģinās dzēst Krievijas pusfināla cerības
Aleksandrs Ovečkins un Konors Makdeivids
Foto: AP/AFP/Scanpix

Pasaules kausā hokejā šodien punkti nepieciešami Čehijas un Krievijas komandām. Čehi 22:00 spēkosies pret Eiropas izlasi, bet Krievija 3:00 naktī mēģinās apspēlēt Ziemeļamerikas U23 apvienoto izlasi. Zaudējumu gadījumā Čehija un Krievija praktiski dzēsīs savas iespējas turpināt cīņu par medaļām.

Krievijas hokeja izlase ar Oļegu Znaroku un Hariju Vītoliņu treneru kolektīvā uz Toronto notiekošo Pasaules kausu ieradās ar cerībām apturēt favorīti Kanādu, taču pirmais mačs pret Zviedriju (sīvs zaudējums pamatlaikā) lika sākt domāt citā virzienā. Proti, šodien jau nepieciešama izvairīšanās no priekšlaicīgas izstāšanās, turklāt pretim stāsies izlase, kas savā pirmajā mačā parādīja ļoti spēcīgu sniegumu.

Ziemeļamerikas U23 izlase, kas sastādīta no ASV un Kanādas labākajiem jaunajiem hokejistiem, ar 4:1 sasita Somiju, turklāt mača gaitā dominēja un vienīgos vārtus ielaida pašās beigās, kad uzvarētājs jau bija vairāk vai mazāk skaidrs. Ja Krievijai šo daudzsološo izlasi neizdosies pieveikt, jau rīt Zviedrija mačā pret Somiju varēs parūpēties, ka Krievijai zūd teorētiskas izredzes uz pusfinālu. Un pat ja zviedri rīt neuzvar, ar diviem zaudējumiem pusfinālā tikt var tikai ar krietnas veiksmes palīdzību.

Līdz ar to Krievija šodienas maču nedrīkst nenovērtēt. Znaroks pēc spēles pret Zviedriju norādīja, ka viņa vadītā izlase nav pratusi izmantot vārtsarga Henrika Lundkvista nespēlēšanu un izdarījusi pārāk maz metienu pa vārtiem: „Kāpēc nemetām vairāk? Jo gribējās spēlēt skaistu krievu hokeju, spēlēt par prieku skatītājiem. Diemžēl šāds hokejs nedeva rezultātu.” Znaroks arī teica, ka vēl nav izlēmis, kurš vārtsargs spēlēs pret ziemeļamerikāņiem. Sergejs Bobrovskis norādīja, ka gatavosies iziešanai laukumā, bet Znaroka rīcībā ir arī Semjons Varlamovs un Andrejs Vasiļevskis.

Krievijas izlase tiksies pret tādiem spēlētājiem kā Konors Makdeivids, Ostons Metjūzs un Džeks Aikels, un Makdeivids izteicās, ka šodienas maču varēs izmantot kā papildus pārbaudi viņa izlases spēkam: „Pret Somiju nospēlējam ļoti labi, bet Krievija ir nedaudz citāda komanda. Viņi spēlē paši, nevis gaida kļūdas, krievi ir ļoti tehniski hokejisti. Šīs būs kārtīgs tests mūsu aizsardzībai. Krievija ir hokeja gigants, viņiem ir puiši, kad pieder pie labākajiem pasaulē.”

„Šobrīd mums ir komanda, lai gan sākumā bija vienkārši spēlētāju grupa,” vērtēja Ziemeļamerikas U23 treneris Tods Maklelans. „Piekrītu, ka šī izlase varētu būt spēcīgāka par 20 no 30 NHL klubiem, taču tad būtu nepieciešamas maiņas, jo daži spēlētāji vienkārši spēlētu pārāk maz. Konoram Makdeividam 14 minūšu spēles laiks klubā būtu par maz. Spēle pret Krieviju? Cīnīsies līdz pēdējam. Mums tā būs tikšanās, kurā uzvara nepieciešama par katru cenu. Jāspēlē ar tādu pašu iedvesmu un pieeju spēlei kā iepriekš.”

Līdzīgā situācija kā Krievija nonākusi arī Čehija, taču atšķirība tāda, ka čehiem pusfināls nemaz netika paredzēts un vēl jo mazāk tiek paredzēts pēc sagrāves pret Kanādu (0:6). Šovakar viņus sagaida tikšanās ar Eiropas izlasi, kas var praktiski nodrošināt vietu pusfinālā.

No astoņu Eiropas valstu hokejistiem sastādītā Eiropas izlase pirms divām dienām sakāva pārsteidzoši nevarīgo ASV izlasi ar 3:0. Komandas treneris Ralfs Krīgers gan aicināja būt piesardzīgiem un atgādināja, ka arī čehiem šī ir būt vai nebūt spēle, kurā viņi cīnīsies līdz pēdējam. Čehiem gan varētu nākties iztikt bez aizsargam Radeka Faksas, kurš pret Kanādu nospēlēja tikai vienu periodu, tāpat tiekot apsvērta vārtsargu maiņa, Mihala Noivirta vietā vārtu drošību uzticot Petram Mrāzekam.

Pasaules kausa A grupa

V.IzlaseSUZPZVārtiP
1.Kanāda11006:02
2.Eiropa11003:02
3.ASV10010:30
4.Čehija10010:60

Pasaules kausa B grupa

V.IzlaseSUZPZVārtiP
1.ZA U2311004:12
2.Zviedrija11002:12
3.Krievija10011:20
4.Somija10011:40

Izmantotie resursi:
Official Site of the 2016 World Cup of Hockey |...

 +12 [+] [-]

, 2016-09-19 13:19, pirms 9 gadiem
Uzpriekš jaunie čaļi, apturiet to tā saukto sarkano mašīnu!!!

 +13 [+] [-]

, 2016-09-19 13:22, pirms 9 gadiem
jācer, ka mongoļu okupantus atkal izvazās

 +12 [+] [-]

, 2016-09-19 13:22, pirms 9 gadiem
Vislabāk, ja Znaroks varētu braukt mājās ar nulli turnīra tabulā
Slēpts komentārs: Lundmarks

  +7 [+] [-]

, 2016-09-19 13:26, pirms 9 gadiem
Ja ZA U-23 turpinās tā spēlēt kā pret somiem, tad vatņikiem izredžu maz. Somi ar saviem mēģinājumiem veidot kombicionālu spēli pamatīgi ieberzās. Par cik vatņikiem patīkarī tā spēlēt, tad viņiem var iznākt smagi aplauzties, jo jaunie ziemeļamerikāņi viņus paņems uz ātrumu un individuālo meistarību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-09-19 13:42, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja ZA U-23 turpinās tā spēlēt kā pret somiem, tad vatņikiem izredžu maz. Somi ar saviem mēģinājumiem veidot kombicionālu spēli pamatīgi ieberzās. Par cik vatņikiem patīkarī tā spēlēt, tad viņiem var iznākt smagi aplauzties, jo jaunie ziemeļamerikāņi viņus paņems uz ātrumu un individuālo meistarību.
Patiešām, ZA U-23 var samazot arī Vatlandes zbornaju (kas pēc spēka nemaz netbilst pašpielipinātās Sarkanās mašīnas birkai), bet...
...ja jaunie pelnīs daudz noraidījumus, tad krievi var vairākumus realizēt ar savu kombinēšanos, jo paši Z-Am hokeja eksperti atzīst, ka U-23 vājā puse ir aizsardzība.
Tomēr labi ir tas, ka PK notiek pēc NHL, nevis IIHF noteikumiem.

  +6 [+] [-]

, 2016-09-19 13:43, pirms 9 gadiem
Laikam jau Znarokam pēdējais turnīrs ar Rus izlasi
Slēpts komentārs: ri4a
Slēpts komentārs: kramblers

  +7 [+] [-]

, 2016-09-19 13:52, pirms 9 gadiem
ri4a rakstīja: Ziemeļamerikas "fani",kā iet Latvijai Pasaules kausā?
Vai Tu neskatījies Rio OS basketbola turnīru un nefanoji par kādu no Tev simpātiskām izlasēm, kaut tajā nepiedalījās Latvijas izlase?
Vai Tu neskatīsies nākamo ziemas OS hokeja turnīru, kaut arī tajā nebūs LR izlases?

Es labprāt skatos PK, kaut arī tajā nav Latvijas izlases, un priecājos par to komandu uzvarām, kuras man ir simpātiskas

  +2 [+] [-]

, 2016-09-19 13:53, pirms 9 gadiem
Argonauts rakstīja: Patiešām, ZA U-23 var samazot arī Vatlandes zbornaju (kas pēc spēka nemaz netbilst pašpielipinātās Sarkanās mašīnas birkai), bet...
...ja jaunie pelnīs daudz noraidījumus, tad krievi var vairākumus realizēt ar savu kombinēšanos, jo paši Z-Am hokeja eksperti atzīst, ka U-23 vājā puse ir aizsardzība.
Tomēr labi ir tas, ka PK notiek pēc NHL, nevis IIHF noteikumiem.
Vatņikiem jau arī aizsardzība ir Ahileja papēdis..
Vismaz vakar viņi (U-23) savu vājo aizsardzību kompensēja ar ātrumu, kad vienkārši somiem izjauca lielāko daļu mēģinājumus izkombinēties līdz vārtu guvumiem.
Un kā jau Tu raksti, labi ka jāspēlē uz maziem laukumiem pēc NHL noteikumiem.

  +1 [+] [-]

, 2016-09-19 13:58, pirms 9 gadiem
Talanta ziņā- Neatradīsi otru tādu izlasi, ne futbolā, ne basketbolā!

  -4 [+] [-]

, 2016-09-19 14:04, pirms 9 gadiem
Šoreiz par Hari un Znaroku. Vismaz sava veida Latvijas hokeja pārstāvniecība PK.

  +8 [+] [-]

, 2016-09-19 14:06, pirms 9 gadiem
Šodien vates pikucis tiks piesmērēts pasaules acu priekšā. Jau tagad iztēlojos putlerlandes mediju virsrakstus - pozor, doloi, nam takoi xokkei ne nuzhen... Nam nuzhen Krim

  +3 [+] [-]

, 2016-09-19 14:08, pirms 9 gadiem
kramblers rakstīja: Jeezin tevi tik loti uztrauc taa Krievija,kurtaadi izdzimteni kaa tu rodas?sist tevi par maz
Ko viņš tādu īpašu uzrakstīja? Pieļauju ka šodien krievu internets, ir pilns ar tādiem pašiem komentāriem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-19 14:25, pirms 9 gadiem
sūdumušām rakstiņš sagatavots

     [+] [-]

, 2016-09-19 14:28, pirms 9 gadiem
nekas tur sīkajiem nesanāks pret sbornuju

  +1 [+] [-]

, 2016-09-19 14:28, pirms 9 gadiem
Pēc meistarīgas studenti droši vien pat stiprāki, redzēs vei pierādīs to laukumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-09-19 14:41, pirms 9 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ko viņš tādu īpašu uzrakstīja? Pieļauju ka šodien krievu internets, ir pilns ar tādiem pašiem komentāriem.
Esmu daļēji krievu izcelsmes. Man ir radi gan Baltkrievijā, Ukrainā un Krievijā. Viņi ir jauki un no politikas atturīgi cilvēki un kautkāds krooplis Ivars nosauc viņus par vatņikiem! Tas ir nesmuki braukt augumā visiem krieviem, dēļ kaut kada Putina

  +1 [+] [-]

, 2016-09-19 14:42, pirms 9 gadiem
HMB-NIZCAG4 rakstīja: Studentiem atliek vien turet tadu pasu jaudu kaa pret FIN un vatnikiem nebus NEKADU izredzu!!!

Tiem pashiem somiem 1-4 ir labakais kas vareja notikt. Bija jau pirmaja perioda 0-5 jabut
Krievi apmēram somu līmenī ir, tā ka tikai brīnums var glābt. Un pret somiem gan jau nozaudēs, jo klienti ir tiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-19 14:44, pirms 9 gadiem
Pats sekošu līdzi krievu un studentu spēlei, tā tomēr svarīga.

     [+] [-]

, 2016-09-19 14:46, pirms 9 gadiem
Aikels, Metjūzs un Makdeivids spēlē vienā maiņā?

  +1 [+] [-]

, 2016-09-19 14:53, pirms 9 gadiem
"Kāpēc nemetām vairāk? Jo gribējās spēlēt skaistu krievu hokeju, spēlēt par prieku skatītājiem."

Par ko Znars tur runā, pirmajos periodos zviedri burtiski katru divcīņu uzvarēja, ripa pa krievu zonu tik dzīvojās. Bet pēc teksta var spriest, ka kontrolējuši spēli, tikai saspēlējušies par daudz

  -3 [+] [-]

, 2016-09-19 14:54, pirms 9 gadiem
Viņi vēl tur spēlē? brauc tak mājās no tās parodijas.. nākamgad jau tads turnīrs nebūs anyway

  +2 [+] [-]

, 2016-09-19 14:58, pirms 9 gadiem
Krievi jau pasniedz, ka spēlēs ne pret studentiem, bet pret Ziemeļameriku. Jau gatavo atkāpšanos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-09-19 15:00, pirms 9 gadiem
Spēle'tu pret Eiropu, arī noteikti pasniegtu, ka pretī stipra komanda, kā nekā zviedri,somi, čehi.

  +2 [+] [-]

, 2016-09-19 15:00, pirms 9 gadiem
PraporšiksPingvins3 rakstīja: Viņi vēl tur spēlē? brauc tak mājās no tās parodijas.. nākamgad jau tads turnīrs nebūs anyway
Mīksto taktika tev, krievu fan. Nedomāju, ka kāds soms, zviedrs, čehs šitā teiktu. Tikai krievi nemāk zaudēt.

  +1 [+] [-]

, 2016-09-19 15:01, pirms 9 gadiem
Palasot komentārus, sajūta ka te sēž kaut kādi aprobežoti nacisti.. ko jūs varat riet uz tiem krieviem? Tas ir sports un nevajag visus vienas tautības cilvēkus mest vienā katlā.. Lai uzvar stiprākais

  -2 [+] [-]

, 2016-09-19 15:08, pirms 9 gadiem
Puertoriko rakstīja: Mīksto taktika tev, krievu fan. Nedomāju, ka kāds soms, zviedrs, čehs šitā teiktu. Tikai krievi nemāk zaudēt.
par ko tu runā tīni ? tas turnīrs ir parodija, ah ok sapratu , bezsmadzeņu rusofobs kartejais , līdz ko neipiekrītu tavam "viedoklim" tā esmu kremlja padauza un putina suns sorros algo bezsmadzeņu tīņus būtu āmīšu mēdiji centušies atdzīvināt nhl , savadāk driz tur ar lokauts spīd , PO tik vēl skatāmi.

  +2 [+] [-]

, 2016-09-19 15:13, pirms 9 gadiem
arhivs 2x rakstīja: Ivars=Liepājas kauna traips
Kur nu man konkurēt ar Tevi?
Vel tāls ceļš man ejams.

  +2 [+] [-]

, 2016-09-19 15:27, pirms 9 gadiem
Šodien krievu sarkanajam epilatoram beigsies baterijas

     [+] [-]

, 2016-09-19 15:28, pirms 9 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Krievi jau pasniedz, ka spēlēs ne pret studentiem, bet pret Ziemeļameriku. Jau gatavo atkāpšanos.
Kur pasniedz? Iedod palasīt.

  +2 [+] [-]

, 2016-09-19 15:31, pirms 9 gadiem
Avs rakstīja: Kur pasniedz? Iedod palasīt.
Россия - Северная Америка: без права на ошибку....

Krievi spēlēs pret pieredzējušo Ziemeļameriku.
Slēpts komentārs: jurixxx

  -4 [+] [-]

, 2016-09-19 15:35, pirms 9 gadiem
seit droša nauda uz krievu 100 eiri poveri jamauc virsū studenti tiks izpelavoti ,tomer khl rudijums atbildigas spēlēs ņems virsroku

  -1 [+] [-]

, 2016-09-19 15:38, pirms 9 gadiem
bukiji vel dod tādu kofu vot uvažuha un krasava

  +2 [+] [-]

, 2016-09-19 15:47, pirms 9 gadiem
Pēc parādītā snieguma šajā grupā autsaiders ir viens un tā ir Somija.Skaidrs,ka krievi šonakt zaudēt nedrīkst,jo tad jau var krāmēt mantiņas.Katrā ziņā intriga laba.

  +1 [+] [-]

, 2016-09-19 15:50, pirms 9 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Россия - Северная Америка: без права на ошибку....

Krievi spēlēs pret pieredzējušo Ziemeļameriku.
A, tur vairāk nav runa par NHL spēļu pieredzi?

  +1 [+] [-]

, 2016-09-19 15:52, pirms 9 gadiem
Avs rakstīja: A, tur vairāk nav runa par NHL spēļu pieredzi?
Ir ir, un raksta pēdējā rindkopā cita starpā piemin, ka to komandu veido vecumā līdz 24 gadiem. Pirms tam - Ziemeļamerika.

  +2 [+] [-]

, 2016-09-19 16:21, pirms 9 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Krievi jau pasniedz, ka spēlēs ne pret studentiem, bet pret Ziemeļameriku. Jau gatavo atkāpšanos.
Igors Jeronko-34 gadi, protams pārstāv krievus un gatavo atkāpšanos!

  -2 [+] [-]

, 2016-09-19 16:34, pirms 9 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Россия - Северная Америка: без права на ошибку....

Krievi spēlēs pret pieredzējušo Ziemeļameriku.
Tu vispār izlasīji, kas tur rakstīts? Neizplati klaji melīgu informāciju un nepasniedz vēlamo par esošo.

  +2 [+] [-]

, 2016-09-19 16:34, pirms 9 gadiem
PraporšiksPingvins3 rakstīja: par ko tu runā tīni ? tas turnīrs ir parodija, ah ok sapratu , bezsmadzeņu rusofobs kartejais , līdz ko neipiekrītu tavam "viedoklim" tā esmu kremlja padauza un putina suns sorros algo bezsmadzeņu tīņus būtu āmīšu mēdiji centušies atdzīvināt nhl , savadāk driz tur ar lokauts spīd , PO tik vēl skatāmi.
Kā jau teicu - šaubos, vai kādam zviedru, čehu, somu vai citam fanam, nerunājot par Ziemeļameriku, šis turnīrs liksies "parodija". To tikai krievu troļļotāji grib ieskaidrot. Tajā pašā laikā tā sauktais pasaules čempionāts jums ir nenormāli svarīgs notikums, jo tur "sarkanajai mašīnai" ir iespēja tēlot lielos pret izlasēm ar smieklīgiem sastāviem.
Tev vien zināms, kur tu esi tā atēdies šāda līmeņa hokeju ar komandām šādos sastāvos.
Ja kaut kas ir parodija, tad tas ir tikai un vienīgi tā sauktais pasaules čempionāts, kuram visi masveidā liek mīksto katru gadu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-09-19 16:35, pirms 9 gadiem
Skaidrs, ka krievi visticamāk uzvarēs Ziemeļamerikas pusfabrikātus, tomēr meistarības ziņā klasi augstāka komanda. Bet viegli nebūs.

  +1 [+] [-]

, 2016-09-19 16:36, pirms 9 gadiem
ri4a rakstīja: Ziemeļamerikas "fani",kā iet Latvijai Pasaules kausā?
Idiots

  +1 [+] [-]

, 2016-09-19 16:41, pirms 9 gadiem
Avs rakstīja: Šoreiz par Hari un Znaroku. Vismaz sava veida Latvijas hokeja pārstāvniecība PK.
Kāds viņiem sakars ar Latviju - Znaroks Vācijas/Krievijas pilsonis - dzimis Čeļabinskā, Vītoļiņš - sen jau kā trenē Krievijā, ar ģimeni dzīvo Šveicē un mīl georga kolorado lentītes. No viņiem tādi paši "latvieši" kā no pamuba un jebjenota. Ne latviskums, bet latvānisms.

     [+] [-]

, 2016-09-19 16:44, pirms 9 gadiem
edviins straume rakstīja: Kāds viņiem sakars ar Latviju - Znaroks Vācijas/Krievijas pilsonis - dzimis Čeļabinskā, Vītoļiņš - sen jau kā trenē Krievijā, ar ģimeni dzīvo Šveicē un mīl georga kolorado lentītes. No viņiem tādi paši "latvieši" kā no pamuba un jebjenota. Ne latviskums, bet latvānisms.
Un kāds tev sakars ar Latviju? Pat profila bildē ielicis nēģeri un tekstu nesaprotamā mēlē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-09-19 16:47, pirms 9 gadiem
Jāsecina, ka U-23 un Eiropas izlases izveidošana ir pārspējusi visas cerības un padarījusi turnīru tikai daudz interesantāku. Pret šiem abiem (domāju, ka U 23 tiks tālāk) jau pat Kanādai nebūs viegli.

  -4 [+] [-]

, 2016-09-19 16:48, pirms 9 gadiem
Bļe, kādam tukšumam jābūt podā, lai Hariju Vītoliņu, vienu no Latviešu Strēlniekim, kurš sitās pret CSKA, turētu aizdomās par latviskuma trūkumu....

  +2 [+] [-]

, 2016-09-19 16:52, pirms 9 gadiem
Manā ģimenē tādus kā Znaroks un Vītoliņš nesauc par latviešiem bet par nodevējiem. Ar to arī viss ir pateikts.

  +2 [+] [-]

, 2016-09-19 16:54, pirms 9 gadiem
Ar4ers rakstīja: +++++++++++
Visi krievu troļļi ir arī rasisti - to te var labi redzēt. Arturiks, pamubs, a-burts - tie visi ir vistīrākie rasisti. Un viņi ar to vēl lepojas - mērgļi.

  +3 [+] [-]

, 2016-09-19 17:19, pirms 9 gadiem
Tas gan būtu patīkami ja USA jaunieši krievus aizsūtītu mājās.

  +3 [+] [-]

, 2016-09-19 17:30, pirms 9 gadiem
arch122 rakstīja: Aikels, Metjūzs un Makdeivids spēlē vienā maiņā?
Nē, tā ir vairākuma vienība.

     [+] [-]

, 2016-09-19 17:51, pirms 9 gadiem
edviins straume rakstīja: Visi krievu troļļi ir arī rasisti - to te var labi redzēt. Arturiks, pamubs, a-burts - tie visi ir vistīrākie rasisti. Un viņi ar to vēl lepojas - mērgļi.
Pie kāda veida troļļiem tad sevi pieskaiti, nacist?

  +2 [+] [-]

, 2016-09-19 17:56, pirms 9 gadiem
Latvijā godāts un no latviešus iedvesmojošais "latviešu strēlnieks" jeb viens no jauno letiņu plejādes vecajā Dinamo, Haris bija 80. gadu 2. pusē, bet kopš tā laika daudz ūdens aiztecējis, un daudzus gadus strādājot krievijā- krievu klubos un krievu sbornajā, turklāt 9. maijā nēsājot kolorādu lenti pie uzvalka, tas latviskums var būt izčākstējis.

apmēram tāpat, kā tie latviešu strēlnieki, kuri plecu pie pleca cīnījās pret vāciešiem 1. pasaules karā, pēc boļševiku revolūcijas vieni sarkanie latviešu strēlnieki- čekisti nobendēja citus latviešu strēlniekus - "baltos"; un arī 1937.- 38. gada sovdepijas "lielajā čistkā" vieni letiņi boļševiki nostučīja čekai un apsūdzēja tiesā citus letiņus- boļševikus...

  -2 [+] [-]

, 2016-09-19 18:01, pirms 9 gadiem
Izcila loģika, jebkurš latvietis, kurš strādājis, spēlējis vai trenējis ārpus Latvijas-Kangars! Bez žēlastības!

     [+] [-]

, 2016-09-19 18:07, pirms 9 gadiem
edviins straume rakstīja: Visi krievu troļļi ir arī rasisti - to te var labi redzēt. Arturiks, pamubs, a-burts - tie visi ir vistīrākie rasisti. Un viņi ar to vēl lepojas - mērgļi.
Nemēģini mani aizvainot, vienkārši pāris vārdos pastāsti, kāds sakars ar Latviju tavam nēģerim un tekstam nesaprotamā valodā?

     [+] [-]

, 2016-09-19 18:51, pirms 9 gadiem
edviins straume rakstīja: Manā ģimenē tādus kā Znaroks un Vītoliņš nesauc par latviešiem bet par nodevējiem. Ar to arī viss ir pateikts.
Un kā viņi tevi sauc, par to ka neko nedari?
Latviešiem ir daudz lamu vārdu, kā mēs tādus mudakus saucam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-19 18:56, pirms 9 gadiem
Labāk prieku vai bēdas izgāzīsim kad spēle būs galā. Krievi ir bīstami šā vai tā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-19 20:06, pirms 9 gadiem
Kas par wtf, U23 izlase? Kas tas par joku.

     [+] [-]

, 2016-09-19 20:17, pirms 9 gadiem
Adolfs 111 rakstīja: Un kā viņi tevi sauc, par to ka neko nedari?
Latviešiem ir daudz lamu vārdu, kā mēs tādus mudakus saucam.
Kā viņi mani sauc man ir pie d*rsas. Un tu man esi pie d*rsas. Un tādi mudaki kā tu man ir pe d*rsas. Vari dabūt arī pa galvu dabūt ar armatūru ja daudz d*rsīsies. Un ko tu zini par mani un manu dzīvi? - pilnīgi neko. Tu vari tikai kaut ko d*rst t āpat kā daudzi citi šeit d*rš - tikai to jūs te - SC mākat - daudz d*rst un likt debilus smaidiņus - aļa jūs esat ļoti asprātīgi. Ko tu zini - ko es daru, ko nedaru? Un vai tā ir tava - s*da gabal darīšana? Nē nav. Ko tu jākli lien manā dzīvē? Tev kāds kaut ko prasīja? Nē - neprasīja, tā kā aizver žaunas. Ignore listam kārtējais papildinājums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-09-19 20:19, pirms 9 gadiem
edviins straume rakstīja: Kā viņi mani sauc man ir pie d*rsas. Un tu man esi pie d*rsas. Un tādi mudaki kā tu man ir pe d*rsas. Vari dabūt arī pa galvu dabūt ar armatūru ja daudz d*rsīsies. Un ko tu zini par mani un manu dzīvi? - pilnīgi neko. Tu vari tikai kaut ko d*rst t āpat kā daudzi citi šeit d*rš - tikai to jūs te - SC mākat - daudz d*rst. Ko tuz zini - ko es daru, ko nedaru? Un vai tā ir tava - s*da gabal darīšana? Nē nev. Ko tu jākli lien manā dzīvē? Tev kāds kaut kop prasīja? Nē - neprasīja, tā kā aizver žaunas. Ignore listam kārtējais papildinājums.
Tu pats uz visiem lecies, bet kad tev kāds uzbrauc, galīgi neadekvāts paliec. Kas ir, nervi beigti?

  -1 [+] [-]

, 2016-09-19 20:20, pirms 9 gadiem
checkers rakstīja: Tu pats uz visiem lecies, bet kad tev kāds uzbrauc, galīgi neadekvāts paliec. Kas ir, nervi beigti?
Es viņam neko neprasīju. Un tu arī pa galvu gribi dabūt?

  +1 [+] [-]

, 2016-09-19 20:38, pirms 9 gadiem
edviins straume rakstīja: Es viņam neko neprasīju. Un tu arī pa galvu gribi dabūt?
Gribu. Kā varam satikties?

  +1 [+] [-]

, 2016-09-19 20:38, pirms 9 gadiem
Interneta kr*tīni iedomājušies ka te SC, kaut kādā s*da sporta portāliņa SC komentos var līst un sākt apspriest citu cilvēku dzīvi - ko viņi dara, ko viņu nedara, viņi man arī noteiks ko man domāt, ko nedomāt, ko atbalstīt, ko nē, par ko fanot, par ko nē. viņi noteiks manas dzīves un uzskatu standartus, viņi noteiks manu profila attēlu, vērtības manā dzīvē - nē, tā nebūs. Man te sola kastrāciju, eitanāziju un vēl ar kaut ko ir neapmierināti. Ziniet ko? Jā, esmu NACIONĀLISTS, man ir visas tiesības manā zemē Latvijā - tādam būt. Es taču nebraucu uz Krieviju un tur nekačāju savas pravas, es atrodos pats savā zemē - Latvijā, es esmu LV pilsonis, es visu savu mūžu te esmu nodzīvojis un te arī nomiršu. Un visi krievu troļļi (es neesmu trollis lai kā daudzi mani te apzīmētu un apsaukātu, tas ir reāla cilvēka vārds, uzvārds), visi viņu aizstāvji un visi pārējie SC kr*tīni var kaut vai naidā uz mani paši savā žultī aizrīties - man vienalga.

     [+] [-]

, 2016-09-19 20:43, pirms 9 gadiem
checkers rakstīja: Gribu. Kā varam satikties?
Ar anonīmiem interneta kret*niem nesatiekos, skaidrs? Un tu sūda gabals jau nebūsi tas ar ko es vēlētos satikties un par kau ko runāt, pavadīt kopā laiku. Un ja gar s*diem krāmējas, tad sāk smirdēt rokas. Bet es gribu lai man ir tīras rokas. Un es netaisos interneta kr*tīnu dēļ sabojāt pats savu dzīvi, ielaužot viņiem galvaskausu. Viņi nav tāda goda vērti.

     [+] [-]

, 2016-09-19 20:44, pirms 9 gadiem
edviins straume rakstīja: Interneta kr*tīni iedomājušies ka te SC, kaut kādā s*da sporta portāliņa SC komentos var līst un sākt apspriest citu cilvēku dzīvi - ko viņi dara, ko viņu nedara, viņi man arī noteiks ko man domāt, ko nedomāt, ko atbalstīt, ko nē, par ko fanot, par ko nē. viņi noteiks manas dzīves un uzskatu standartus, viņi noteiks manu profila attēlu, vērtības manā dzīvē - nē, tā nebūs. Man te sola kastrāciju, eitanāziju un vēl ar kaut ko ir neapmierināti. Ziniet ko? Jā, esmu NACIONĀLISTS, man ir visas tiesības manā zemē Latvijā - tādam būt. Un visi krievu troļļi (es neesmu trollis lai kā daudzi mani te apzīmētu un apsaukātu, tas ir reāla cilvēka vārds, uzvārds), visi viņu aizstāvji un visi pārējie SC kr*tīni var kaut vai naidā uz mani paši savā žultī aizrīties - man vienalga.
Tu pats pirms dažām dienām rakstīji, esi liekēdis, tev nav kartes un nekādu pienesu Latvijai tu netaisies radīt, tikai patērēt. Man tev mūdzi būtu lūgums, nesaukt sevi par nacionalistu, jo tu mūs apkauno. Par parazītu tu sevi vari saukt, pēc uzvedības spriežot, vari sevi saukt arī gopņiku, bet ne jau par kaut ko vairāk.

  +1 [+] [-]

, 2016-09-19 20:46, pirms 9 gadiem
edviins straume rakstīja: Ar anonīmiem interneta kret*niem nesatiekos, skaidrs? Un tu sūda gabals jau nebūsi tas ar ko es vēlētos satikties un par kau ko runāt, pavadīt kopā laiku. Un ja gar s*diem krāmējas, tad sāk smirdēt rokas. Bet es gribu lai man ir tīras rokas. Un es netaisos interneta kr*tīnu dēļ sabojāt pats savu dzīvi, ielaužot viņiem galvaskausu. Viņi nav tāda goda vērti.
Cik tu esi smieklīgs, pats piedāvājies, tagad atkāpies!

  -1 [+] [-]

, 2016-09-19 20:50, pirms 9 gadiem
checkers rakstīja: Cik tu esi smieklīgs, pats piedāvājies, tagad atkāpies!
Es neesmu gopņiks vai a-burts lai man būtu vēlme ar kādu te satikties un parunāties. Kāpēc jūs esat iedomājušies ka kādu no jums es vēlētos redzēt? Pārāk liels gods dēļ jums.

     [+] [-]

, 2016-09-19 20:52, pirms 9 gadiem
Eiropas izlase U-23 izlase. Absolūta ne-konkurence sporta veidā.

     [+] [-]

, 2016-09-19 20:53, pirms 9 gadiem
Adis-15 rakstīja: Tu pats pirms dažām dienām rakstīji, esi liekēdis, tev nav kartes un nekādu pienesu Latvijai tu netaisies radīt, tikai patērēt. Man tev mūdzi būtu lūgums, nesaukt sevi par nacionalistu, jo tu mūs apkauno. Par parazītu tu sevi vari saukt, pēc uzvedības spriežot, vari sevi saukt arī gopņiku, bet ne jau par kaut ko vairāk.
Es neteicu liekēdis - es lietoju citu apzīmējumu. Un katram dzīvē ir savi apstākļi. Katrs dzīvo kā māk, prot un grib. Un tā nav tava darīšana ko es patērēju, ko ražoju. Es tavā dzīvē nelienu. Ak es tevi apkaunoju? Ak, jel - nu tad ierocies pats zemē un nošaujies no kauna, ja to nevari pārdzīvot. Pats tiec galā ar savām problēmām.

     [+] [-]

, 2016-09-19 21:00, pirms 9 gadiem
edviins straume rakstīja: Es neesmu gopņiks vai a-burts lai man būtu vēlme ar kādu te satikties un parunāties. Kāpēc jūs esat iedomājušies ka kādu no jums es vēlētos redzēt? Pārāk liels gods dēļ jums.
Nu tad ko tu lecies? Es tikai piekritu, tu jau uzprasījies.

20:38, pirms 20 minūtēm

edviins straume rakstīja: Es viņam neko neprasīju. Un tu arī pa galvu gribi dabūt?

  +1 [+] [-]

, 2016-09-19 21:03, pirms 9 gadiem
checkers rakstīja: Cik tu esi smieklīgs, pats piedāvājies, tagad atkāpies!
Viņš vienkārši ir neadekvāts, bet pakaitināt to mūsu urlu vajag.

     [+] [-]

, 2016-09-19 21:03, pirms 9 gadiem
checkers rakstīja: Nu tad ko tu lecies? Es tikai piekritu, tu jau uzprasījies.

20:38, pirms 20 minūtēm

edviins straume rakstīja: Es viņam neko neprasīju. Un tu arī pa galvu gribi dabūt?
Gribu un lecos -man ir visas tiesības lekties ja es to gribu darīt.

     [+] [-]

, 2016-09-19 21:05, pirms 9 gadiem
Adolfs 111 rakstīja: Viņš vienkārši ir neadekvāts, bet pakaitināt to mūsu urlu vajag.
Uz priekšu, tāpat tu man tagad esi ignore list, tā kā tevi nelasu un vari par manu personu rakstīt ko vien vēlies un aizrīties. Mani tas neskar.

     [+] [-]

, 2016-09-19 21:10, pirms 9 gadiem
Uh, kādam dusmu terapija noderētu https://www.tauta.lv/blogi/13648-0-...

     [+] [-]

, 2016-09-19 21:12, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Uh, kādam dusmu terapija noderētu https://www.tauta.lv/blogi/13648-0-...
Kādam arī kastrācija un eitanāzija noderētu, vai tad nē?

     [+] [-]

, 2016-09-19 21:14, pirms 9 gadiem
Man patiešām kauns, ka tas trollis edviins runā latviešu valodā.

     [+] [-]

, 2016-09-19 21:20, pirms 9 gadiem
Pamubs attiecībā uz mani arī var lieki nepūlēties (tāpat kā a-burta n-tie profili, jebjenots un daudzi citi) - tas viss ir ignore list. Viņi visi netiek lasīti jau sen.

     [+] [-]

, 2016-09-19 21:23, pirms 9 gadiem
edviins straume rakstīja: Pamubs attiecībā uz mani arī var lieki nepūlēties (tāpat kā a-burta n-tie profili, jebjenots un daudzi citi) - tas viss ir ignore list. Viņi visi netiek lasīti jau sen.
Sen..aptuveni 30 minūtes...es gan tevi nebloķēšu, turpināšu pētīt cilvēka stulbuma robežas!

     [+] [-]

, 2016-09-19 21:35, pirms 9 gadiem
edviins straume rakstīja: Gribu un lecos -man ir visas tiesības lekties ja es to gribu darīt.
Ja tev ir kāda garīga slimība, pasaki un mēs nesmiesimies, bet ja viss ok, tad tu esi reāli rēcīgs kadrs. Neesmu pernambucano domu biedrs, bet arī tāpat kā viņš, sekošu taviem prāta izvirdumiem un vēl pakaitināšu.

     [+] [-]

, 2016-09-19 21:50, pirms 9 gadiem
checkers rakstīja: Ja tev ir kāda garīga slimība, pasaki un mēs nesmiesimies, bet ja viss ok, tad tu esi reāli rēcīgs kadrs. Neesmu pernambucano domu biedrs, bet arī tāpat kā viņš, sekošu taviem prāta izvirdumiem un vēl pakaitināšu.
Kaitināt jau vari - bet tas īsti neiedarbosies, jo nelasīšu - arī ignore list. Es te skatos - daudziem te savās dzīvēs nav ko darīt kā vien kaitināt cilvēkus. Bet kad viņiem uzbrauc, tad nezin kāpēc ir neapmierināti. Kā sauksi - tā atsauksies.

     [+] [-]

, 2016-09-19 21:54, pirms 9 gadiem
erasure kā atbilde virsrakstam

     [+] [-]

, 2016-09-19 22:04, pirms 9 gadiem
edviins straume rakstīja: Kaitināt jau vari - bet tas īsti neiedarbosies, jo nelasīšu - arī ignore list. Es te skatos - daudziem te savās dzīvēs nav ko darīt kā vien kaitināt cilvēkus. Bet kad viņiem uzbrauc, tad nezin kāpēc ir neapmierināti. Kā sauksi - tā atsauksies.
Vispār jau tieši tu rakstīji ka tev patīk citus kaitināt un draudēji jau tu, nevis es.

     [+] [-]

, 2016-09-19 22:06, pirms 9 gadiem
Kas tā par draņķību, ka Setanta nerāda vakara spēli? slēdzos klāt un Kkāds futbols iet

     [+] [-]

, 2016-09-19 22:07, pirms 9 gadiem
Kāds youtube strīms nebija uz iepriekšējām spēlēm?

  -1 [+] [-]

, 2016-09-19 22:09, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Kāds youtube strīms nebija uz iepriekšējām spēlēm?
Uzliec šķīvi un pieslēdz krievu NTV+ paku.

     [+] [-]

, 2016-09-19 22:12, pirms 9 gadiem
Agris 77 rakstīja: Uzliec šķīvi un pieslēdz krievu NTV+ paku.
Diez vai viena turnīra dēļ likšu, bet viss čiki, atradu youtube linku, to viegli uz tv uzlikt. Tik žēl, ka čehu valodā, bet nu, nebūšu piekasīga

     [+] [-]

, 2016-09-19 22:18, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Diez vai viena turnīra dēļ likšu, bet viss čiki, atradu youtube linku, to viegli uz tv uzlikt. Tik žēl, ka čehu valodā, bet nu, nebūšu piekasīga
padalies

     [+] [-]

, 2016-09-19 22:34, pirms 9 gadiem
iemetat linku spēlei,lūdzu

     [+] [-]

, 2016-09-19 22:51, pirms 9 gadiem
arch122 rakstīja: padalies
https://www.youtube.com/watch?v=DIy...

  +1 [+] [-]

, 2016-09-19 22:52, pirms 9 gadiem
edviins straume rakstīja: Manā ģimenē tādus kā Znaroks un Vītoliņš nesauc par latviešiem bet par nodevējiem. Ar to arī viss ir pateikts.
Tāda idiota dēļ arī ir mūsu valsts pilnīgā pakaļā...

  +2 [+] [-]

, 2016-09-19 22:56, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Diez vai viena turnīra dēļ likšu, bet viss čiki, atradu youtube linku, to viegli uz tv uzlikt. Tik žēl, ka čehu valodā, bet nu, nebūšu piekasīga
Ingliš youtubs https://www.youtube.com/watch?v=KMh...

  +2 [+] [-]

, 2016-09-19 23:01, pirms 9 gadiem
killo2000 rakstīja: Ingliš youtubs https://www.youtube.com/watch?v=KMhS2GTWzvE
Īsts zelta gabals esi. Paldies!

     [+] [-]

, 2016-09-19 23:10, pirms 9 gadiem
Nu gan čehs nolohojās.

     [+] [-]

, 2016-09-19 23:31, pirms 9 gadiem
Vorāčeks! kurš gan cits!

     [+] [-]

, 2016-09-19 23:37, pirms 9 gadiem
arch122 rakstīja: Vorāčeks! kurš gan cits!
Tagad jāstāsta tev, kā- uzkārās TV un kamēr salaboju strīmu, tikmēr palaidu garām.

     [+] [-]

, 2016-09-19 23:43, pirms 9 gadiem
A+ for effort neputam

  +1 [+] [-]

, 2016-09-19 23:48, pirms 9 gadiem
Loģiski būtu, ja uzvarētu U-23, tur ir šobrīd paši labākie, kas NHL ir .

     [+] [-]

, 2016-09-19 23:48, pirms 9 gadiem
arch122 rakstīja: A+ for effort neputam
?

  +1 [+] [-]

, 2016-09-19 23:50, pirms 9 gadiem
Krokodils rakstīja: Loģiski būtu, ja uzvarētu U-23, tur ir šobrīd paši labākie, kas NHL ir .
Kanāda dabīgi galvenie favorīti uz PK, bet tālāk jau U23, vēl tālāk ASV un Zviedrija.

     [+] [-]

, 2016-09-19 23:56, pirms 9 gadiem
nu ko sonakt Znaroku un co asv puikas uzvilks ko prezisus uz .... un rasa brauc majas

  -1 [+] [-]

, 2016-09-19 23:58, pirms 9 gadiem
balderuska rakstīja: nu ko sonakt Znaroku un co asv puikas uzvilks ko prezisus uz .... un rasa brauc majas
Tā arī būs, maz ticams, ka krievi spēs vinnēt NHL studentus un pēc tam vēl arī niknos somus, kuriem krievi klienti.

     [+] [-]

, 2016-09-20 00:01, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: ?
Sorry! Pārtvēra čehi, aizskrēja Vorāčeks un iemeta precīzi, vismaz man tā izskatījās.

     [+] [-]

, 2016-09-20 00:05, pirms 9 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Россия - Северная Америка: без права на ошибку....

Krievi spēlēs pret pieredzējušo Ziemeļameriku.
Ha tu pats tulkojumu sadomāji: Krievija - Ziemeļamerika: nav tiesību uz kļūdu.

     [+] [-]

, 2016-09-20 00:37, pirms 9 gadiem
overtaims.

     [+] [-]

, 2016-09-20 00:38, pirms 9 gadiem
Lai čehi iebaksta, lai sarežģās situācija grupā.

     [+] [-]

, 2016-09-20 01:23, pirms 9 gadiem
uz nakts spēli linku kāds iemetīs,plz