Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

''Metallurg'' izcīna Tamperes kausu

''Metallurg'' izcīna Tamperes kausu
Aleksandrs Ņiživijs šajā turnīrā bija
rezultatīvākais "Dinamo" spēlētājs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Par ''Tamperes kauss 2008'' uzvarētājiem vakar trešo reizi kļuva Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) klubs Magņitogorskas ''Metallurg'', kas finālā ar 4:2 uzvarēja Tamperes "Ilves" komandu.

Turnīra pirmajā spēlē "Dinamo" ar rezultātu 3:1 pārspēja mājiniekus Tamperes ''Tappara'' hokejistus. Pēc tam sekoja divi zaudējumi – attiecīgi pret Tamperes "Ilves" un Espo "Blues".

Spēlē pa trešo vietu "Dinamo" atkal tikās ar "Espoo Blues", un arī šoreiz piedzīvoja minimālu zaudējumu 3:4, tādējādi turnīrā ieņemot ceturto pozīciju sešu komandu konkurencē. Šajā turnīrā par Rīgas "Dinamo" rezultatīvāko spēlētāju kļuva Aleksandrs Ņiživijs, kurš četrās spēlēs nopelnīja četrus punktus.

Nākamo spēli Rīgas "Dinamo" aizvadīs 23.augustā, kad Gubernatora kausā pirmajā spēlē tiksies ar Atlant ''Mitišči'' komandu.

Tampere kauss 2008 turnīra noslēguma tabula:

VietaKomanda
1. Metallurg Magnitogorska
2. Ilves
3. Blues
4. Dinamo Rīga
5. HPK
6. Tappara

Rezultatīvākie spēlētāji Rīgas "Dinamo" sastāvā:

SpēlētājsSpēlesVārtiPiespēlesPunkti
Ņiživijs Aleksandrs4224
Cipulis Martiņš 4123
Mets Elisons3112
Hartigans Marks 4112
Širokovs Aleksejs4112
Tribuncovs Atvars4112
Vestkots Duvijs4112

Izmantotie resursi:
dinamoriga.eu
tamperecup.fi

     [+] [-]

, 2008-08-18 22:25, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Diez vai aizmirsīs, drīzāk tas kļūs vēl aktuālāks, jo Gruzijai bruģēs ceļu uz NATO, pārskatīs dažādus ES sadarbības līgumus ar Krieviju utt, daudzi prognozē jaunu auksto karu. Un ko šajā sakarā darīs Latvija? Un kā uz to reaģēs Krievija?
Bet par ārpolitiku laikam tiešām nevajag. Drīz būs jaunā sezona un tad jau redzēs, kā būs. Pagaidām nav ne optimisma, ne pesimisma, laiks rādīs.

Situācija ir kāda viņa ir, es to pieņemu un vēlu mūsu puišiem to labāko - neko citu mēs navaram izdarīt, neredzu jēgu skaudības, personiskas nepatikas dēļ RD (tas ir mūsu džekiem) vēlēt sliktu un priecāties par neveiksmēm.

  -1 [+] [-]

, 2008-08-18 22:29, pirms 16 gadiem
a kurš priecājās par neveiksmēm?

  +1 [+] [-]

, 2008-08-18 22:31, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: a kurš priecājās par neveiksmēm?

vārdos nesauksim

     [+] [-]

, 2008-08-18 22:35, pirms 16 gadiem
sauc, sauc, nekautrējies, tikai mani nesauc, man pilnīgi vienalga, vai RD kļūst par KHL čempioniem vai arī paliek pēdējie, es tāpat uzskatīšu, ka viss, kas veidots mākslīgi, nevis izveidojies dabiskas attīstības rezultātā, ir īslaicīgs, un Latvijas hokeja interesēs būtu izveidot sakārtotu vietējo čempionātu, bet priecāties par RD zaudējumiem gan man nekad nav ienācis prātā

  +1 [+] [-]

, 2008-08-18 22:40, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: sauc, sauc, nekautrējies, tikai mani nesauc, man pilnīgi vienalga, vai RD kļūst par KHL čempioniem vai arī paliek pēdējie, es tāpat uzskatīšu, ka viss, kas veidots mākslīgi, nevis izveidojies dabiskas attīstības rezultātā, ir īslaicīgs, un Latvijas hokeja interesēs būtu izveidot sakārtotu vietējo čempionātu, bet priecāties par RD zaudējumiem gan man nekad nav ienācis prātā

vecīt, es Tevi ar nemaz nedomāju, es zinu Tavas domas, savā laikā te varēja pārlasīties šīs tēmas un cienu Tavu viedokli un lielā mērā Tev piekrītu, bet uzskatu ka šodienas situācijā tas īsti nav iespējams un pieņemu to situāciju kāda viņa ir nevis spļauju indi. Kapēc nav iespējama? Nav cilvēku kas to paveiktu, kas to grib, māk un var...tīri personāliju ziņā

     [+] [-]

, 2008-08-18 23:43, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: sauc, sauc, nekautrējies, tikai mani nesauc, man pilnīgi vienalga, vai RD kļūst par KHL čempioniem vai arī paliek pēdējie, es tāpat uzskatīšu, ka viss, kas veidots mākslīgi, nevis izveidojies dabiskas attīstības rezultātā, ir īslaicīgs, un Latvijas hokeja interesēs būtu izveidot sakārtotu vietējo čempionātu, bet priecāties par RD zaudējumiem gan man nekad nav ienācis prātā

Viņš droši vien domāja mani!
Es piekrītu ikvienam Tavam vārdam ko Tu esi uzrakstijis šajā komentārā,un vel gribu piebilst,ka naivs ir tas,kam šķiet,ka krieviem dikti rūp mūsu hokeja attīstība! Un naivs ir arī tas,kas domā,ka krievi mūsu hokeja dēļ nodarbosies ar filantropiju!Zem visa šī projekta kaut kas slēpjas,jo par to liecina kaut vai tas kādos tempos šis projekts tika realizēts,tikai mums par to uzzināt diezzin vai būs lemts!
Lai jau mūsu džeki ņemas pa to RU!Man no tā ne silts ne auksts,un arī manā dzīvē nekas nemainīsies,ja RD uzvarēs vai zaudēs!
Izlasīšu jaunumus par šo komandu tāpat kā līdz šim bez dziļām emocijām,un ja būs oma,tad patracināšu dažus kaismīgākos fanus,un līdz ar to mana interese par šo komandu būs beigusies!

     [+] [-]

, 2008-08-18 23:48, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Liekas ja LV hokeja leģenda Artūrs Irbe publiski pateiktu ka LV hokejam būtu labāk ja esporta lietotājs Ivars77 nopirstos, izšņauktu degunu un izlektu pa 9. stāva logu tad Tevi te vairs nemanītu jo viņa vārds ir likums un absolūti neapstrīdams

Nē,tās ir hokeja leģendas un autoritātes domas,kas daudz par ko liecina!

     [+] [-]

, 2008-08-19 00:13, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Lai jau mūsu džeki ņemas pa to RU!Man no tā ne silts ne auksts,un arī manā dzīvē nekas nemainīsies,ja RD uzvarēs vai zaudēs!
Izlasīšu jaunumus par šo komandu tāpat kā līdz šim bez dziļām emocijām,un ja būs oma,tad patracināšu dažus kaismīgākos fanus,un līdz ar to mana interese par šo komandu būs beigusies!

Muld vienā muldēšanā - viens no aktīvākajiem komentētājiem, bet viņem redz ne silts ne auksts Abraga, kasagrandes un citu skeptiķu tekstos vismaz ir konsekvence un normāli argumenti, diemžēl par Tevi es to nevaru teikt.
Ja kas es nebiju domājis tikai Tevi, te daudz "labvēļu", sevišķi pēc zaudējumiem

  -3 [+] [-]

, 2008-08-19 00:50, pirms 16 gadiem
es jau redzot ka ivars77 ir rakstijis komentaaru lieku uzreiz minusu un neko gudru negaidu izlasiit,jo izskataas ,ka chalis pats agraak treneejies hokejaa ,bet maate nebija nopirkusi vinjam kiveri,un vins nabadzins vel isti nemaceja slidot un ar galvinju pret ledu katru treninu ik pa laikam.. bet nesatraucies, gan jau tu kaadreiz atlabsi Iviit77

     [+] [-]

, 2008-08-19 09:05, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Muld vienā muldēšanā - viens no aktīvākajiem komentētājiem, bet viņem redz ne silts ne auksts Abraga, kasagrandes un citu skeptiķu tekstos vismaz ir konsekvence un normāli argumenti, diemžēl par Tevi es to nevaru teikt.
Ja kas es nebiju domājis tikai Tevi, te daudz "labvēļu", sevišķi pēc zaudējumiem

Ko var darīt,ja man pēdējā laikā tāds hobijs parādijies-pakaitināt kaislīgos RD fanus!??
Un,lai arī ko manos komentāros var pārmest,bet zaudējumu novēlējumu RD man nevar pārmest,jo nekad to nēesmu rakstijis un nerakstīšu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-08-19 12:32, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Eu,kas RD slabo uzspēlēt ar LM!??
Un,vispār,kas par bardaku,ja LV bāzēta komanda nepiedalās pat LV kausa izcīņā?Kauns zaudēt Latgalei vai ASK/Ogre???


Tāpēc ka tam klubam ir maza saistība ar Latviju. Izņemot dislokācijas vietu. Jau no paša sākuma biju pret Ģinamo spēlēšanu Krievijas čempī jo Latvijas hoķim no tā būs maza labuma.

Būtu vismaz pratušies un uzspēlējuši treniņspēles ar Latvijas klubiem. Bet viņi pat to nejēdz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-08-19 14:07, pirms 16 gadiem
Dažiem vienkārši joprojām nepielec, ka Rīgas "Dinamo" nav Latvijas (kā valsts) klubs, bet gan ir "Itera Latvija", Viestura Koziola un pārējo akcionāru privāts klubs, kuram treneri un vadība attiecīgi plāno pārbaudes spēles, lai klubs varētu pēc iespējas veiksmīgāk sasniegt nospraustos mērķus, kuri nekādi nav saistīti ar kaut kādām spēlēm vietējā Latvijas klubu līmenī. Un ir pilnīgi vienalga, ko par to domā visādi ivari no Liepājas.

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:29, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: ''renrin'' ej uz LČ un priecājies par savu iscilo hokejistu sniegumu,tev neviens to neliedz,priecājies par kausu,bet tam stulbajam RD spēle ar tadiem superklubiem no LČ ir vajadziga tā pat,kā sunim piektā kāja.kam tev tādam patriotam tas vajadzīgs,lai klubs kas tikai dislocējās Latvijā spēlē tajā nevajadzīgajā KHL aizmirsti par to,tās bij baumas tāda RD nav ir tikai LČ.Vai vispar ir vērts to apspriest???? Liec mieru RD un ķer laimi un gandarījumu no LČ

Vecīt,mazāk kasē!
Skaties,lai neiznāk tā,ka pēc kāda laika RD faniem jau būs milzīgs prieks par to,ka viņu mīļotā komanda ir spējusi uzvarēt kādu no LV komandām!

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:30, pirms 16 gadiem
zzk rakstīja: Dažiem vienkārši joprojām nepielec, ka Rīgas "Dinamo" nav Latvijas (kā valsts) klubs, bet gan ir "Itera Latvija", Viestura Koziola un pārējo akcionāru privāts klubs, kuram treneri un vadība attiecīgi plāno pārbaudes spēles, lai klubs varētu pēc iespējas veiksmīgāk sasniegt nospraustos mērķus, kuri nekādi nav saistīti ar kaut kādām spēlēm vietējā Latvijas klubu līmenī. Un ir pilnīgi vienalga, ko par to domā visādi ivari no Liepājas.

Koziols jau vienreiz uzmeta komandu,kas nenesa viņam gaidīto rezultātu (lasi-peļņu)! Ta kā zināma prakse jau viņam ir!

     [+] [-]

, 2008-08-19 15:52, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Koziols jau vienreiz uzmeta komandu,kas nenesa viņam gaidīto rezultātu (lasi-peļņu)! Ta kā zināma prakse jau viņam ir!


Pirms bārstīties ar skaļiem apvainojumiem der mazliet loģiski padomāt. BAČ līmenī spēlējošas komandas nekādu peļņu nenes jau "pēc noklusējuma" (by default). Ar 2 vai 3 Ls biļetēm un maksimums 1500-2000 skatītājiem (uz pašām interesantākajām spēlēm) nekāds bizness nesanāk, un tas visiem ir skaidrs jau no paša sākuma. Izdevumi tādai komandai stipri pārsniedz ienākumus. Šādas komandas dzīvo no atbalstītāju (piemēram, pašvaldību) un sponsoru naudas. Un sponsori ir tie, kuriem vienkārši patīk hokejs vai arī tie, ar kuriem izdodas sarunāt. Par kaut kādu reklāmu arī var aizmirst, jo 1500-2000 auditorija šādā kontekstā nav nopietns cipars. Un ja kādam vienkārši apnīk tērēt savu naudu par šādu spēļmantiņu, tad diez vai to var nosaukt par uzmešanu.

     [+] [-]

, 2008-08-19 16:07, pirms 16 gadiem
zzk rakstīja: Pirms bārstīties ar skaļiem apvainojumiem der mazliet loģiski padomāt. BAČ līmenī spēlējošas komandas nekādu peļņu nenes jau "pēc noklusējuma" (by default). Ar 2 vai 3 Ls biļetēm un maksimums 1500-2000 skatītājiem (uz pašām interesantākajām spēlēm) nekāds bizness nesanāk, un tas visiem ir skaidrs jau no paša sākuma. Izdevumi tādai komandai stipri pārsniedz ienākumus. Šādas komandas dzīvo no atbalstītāju (piemēram, pašvaldību) un sponsoru naudas. Un sponsori ir tie, kuriem vienkārši patīk hokejs vai arī tie, ar kuriem izdodas sarunāt. Par kaut kādu reklāmu arī var aizmirst, jo 1500-2000 auditorija šādā kontekstā nav nopietns cipars. Un ja kādam vienkārši apnīk tērēt savu naudu par šādu spēļmantiņu, tad diez vai to var nosaukt par uzmešanu.


Un kas tev liek domāt, ka uz to Ģinamo ies vairāk tautas? It īpaši ja biļete maksās 10 ls?

     [+] [-]

, 2008-08-19 16:41, pirms 16 gadiem
renrins rakstīja: Un kas tev liek domāt, ka uz to Ģinamo ies vairāk tautas? It īpaši ja biļete maksās 10 ls?


Viņiem ir diezgan labs PR. Domāju, ka tauta ies. Vismaz es personīgi zinu diezgan daudzus, kuri ne reizi neaizbrauca uz Piņķiem arī tad, kad bija BAČ, bet tagad jau ir nopirkuši abonomentus uz RD. Pavisam pilna Arēna droši vien visās spēlēs nebūs, bet kādi 7-8 tūkstoši gan jau būs.

     [+] [-]

, 2008-08-19 16:52, pirms 16 gadiem
zzk rakstīja: Viņiem ir diezgan labs PR. Domāju, ka tauta ies. Vismaz es personīgi zinu diezgan daudzus, kuri ne reizi neaizbrauca uz Piņķiem arī tad, kad bija BAČ, bet tagad jau ir nopirkuši abonomentus uz RD. Pavisam pilna Arēna droši vien visās spēlēs nebūs, bet kādi 7-8 tūkstoši gan jau būs.


Nu nez, esmu diezgan skeptisks, ka viņiem vidēji izdosies savākt ~ 7tk cilvēkus uz spēli. Pirmās spēles iespējams būs labi apmeklētas, bet nedomāju, ka apmeklējums būs vienmērīgi augsts visas sezonas laikā. Par tiem abomentiem runājot. Ir vispār kāda infa, cik daudz jau viņu ir notirgoti? Vnk būtu interesanti apskatīties uz tiem cipariem.

     [+] [-]

, 2008-08-19 16:53, pirms 16 gadiem
Ivars77,
Domāju, ka pienāks laiks, kad tu sagaidīsi, kad RD tiksies ar kādu no Latvijas klubiem. Un ar savu fārmklubu tas ir pavisam reāli.

  +2 [+] [-]

, 2008-08-19 16:53, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ko var darīt,ja man pēdējā laikā tāds hobijs parādijies-pakaitināt kaislīgos RD fanus!??!

iesaku aiziet pe ārsta - viņš Tev pateiks kas tā par slimību man kā nespeciālistam liekas ka vnk uzmanības trūkums, bet ļausim lai diagnozi nosaka specs

     [+] [-]

, 2008-08-19 17:05, pirms 16 gadiem
zzk rakstīja: Dažiem vienkārši joprojām nepielec, ka Rīgas "Dinamo" nav Latvijas (kā valsts) klubs, bet gan ir "Itera Latvija", Viestura Koziola un pārējo akcionāru privāts klubs, kuram treneri un vadība attiecīgi plāno pārbaudes spēles, lai klubs varētu pēc iespējas veiksmīgāk sasniegt nospraustos mērķus, kuri nekādi nav saistīti ar kaut kādām spēlēm vietējā Latvijas klubu līmenī. Un ir pilnīgi vienalga, ko par to domā visādi ivari no Liepājas.

Cik vispār ir to A/S, kas pieder valstij?
Nēesam jau Kubā...

     [+] [-]

, 2008-08-19 18:07, pirms 16 gadiem
lvhockey rakstīja: Cik vispār ir to A/S, kas pieder valstij?
Nēesam jau Kubā...


tās, kas ir valstij, nav AS, bet gan VAS dažas jau vēl ir, piemēram, Latvenergo, lidosta "Rīga", Latvijas dzelzceļš, Latvijas valsts meži

     [+] [-]

, 2008-08-19 18:44, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: iesaku aiziet pe ārsta - viņš Tev pateiks kas tā par slimību man kā nespeciālistam liekas ka vnk uzmanības trūkums, bet ļausim lai diagnozi nosaka specs

Šitas komentārs ir no sērijas-man nav pamatotu argumentu,bet kādam uzdirst gribas!
Vai atveldzēji dvēseli uztaisot pļeku uz nepazīstamu cilvēku??
Ja jā,tad papliķēju Tev pa plecu!

     [+] [-]

, 2008-08-19 18:49, pirms 16 gadiem
zzk rakstīja: Pirms bārstīties ar skaļiem apvainojumiem der mazliet loģiski padomāt. BAČ līmenī spēlējošas komandas nekādu peļņu nenes jau "pēc noklusējuma" (by default). Ar 2 vai 3 Ls biļetēm un maksimums 1500-2000 skatītājiem (uz pašām interesantākajām spēlēm) nekāds bizness nesanāk, un tas visiem ir skaidrs jau no paša sākuma. Izdevumi tādai komandai stipri pārsniedz ienākumus. Šādas komandas dzīvo no atbalstītāju (piemēram, pašvaldību) un sponsoru naudas. Un sponsori ir tie, kuriem vienkārši patīk hokejs vai arī tie, ar kuriem izdodas sarunāt. Par kaut kādu reklāmu arī var aizmirst, jo 1500-2000 auditorija šādā kontekstā nav nopietns cipars. Un ja kādam vienkārši apnīk tērēt savu naudu par šādu spēļmantiņu, tad diez vai to var nosaukt par uzmešanu.

Jā,jā,un Tu pats tici,ka ja RD biļešu cena būs 7-10 Ls plus ceļš uz Inbox halli,tad būs RD baigā peļņa!????
Manu prāt nebūs viss,jo šī brīža ekanomiskā situācija ir tāda kāda tā ir,un ja vel sūdīgi spēlēs,tad vispār varēs spēlēt pie tukšām tribīnēm!

     [+] [-]

, 2008-08-19 18:53, pirms 16 gadiem
lvhockey rakstīja: Cik vispār ir to A/S, kas pieder valstij?
Nēesam jau Kubā...

Pašai valstij maz,kas vairs pieder! Lielākoties tikai akciju daļas vai kontrolpaketes!
Bet,kas attiecās uz ZZK komentāru,ka RD ir privāts klubs,kas var darīt ko un kā grib,tad var pasmaidīt!
Varētu padomāt,ka pārējie hokeja klubi ir valsts vai pašvaldību īpašumā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-19 22:38, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Šitas komentārs ir no sērijas-man nav pamatotu argumentu,bet kādam uzdirst gribas!
Vai atveldzēji dvēseli uztaisot pļeku uz nepazīstamu cilvēku??
Ja jā,tad papliķēju Tev pa plecu!

Ivar, beidz gvelzt dumjības, tas komentārs bija secinājums Tavam komentam, Tev tīk redzēt tikai to kas pašam izdevīgi. Te diskutē par hoķi, Tu - pieaudzis vīrišķis raksti ka nāc kaitināt RD fanus, lai gan Tava kaitināšana ir vienlīdzīga ar sevis padrīšanu par pajoliņu, tomēr man rodas loģisks secinājums par uzmanības trūkumu.
Vienīgā mana kļuda ir tā ka es vēl te ielaižos ar Tevi diskusijās, pārējie domājošie sen jau nolekuši nost. attā - atstāšu Tev pēdējo vārdu

     [+] [-]

, 2008-08-19 23:29, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Ivar, beidz gvelzt dumjības, tas komentārs bija secinājums Tavam komentam, Tev tīk redzēt tikai to kas pašam izdevīgi. Te diskutē par hoķi, Tu - pieaudzis vīrišķis raksti ka nāc kaitināt RD fanus, lai gan Tava kaitināšana ir vienlīdzīga ar sevis padrīšanu par pajoliņu, tomēr man rodas loģisks secinājums par uzmanības trūkumu.
Vienīgā mana kļuda ir tā ka es vēl te ielaižos ar Tevi diskusijās, pārējie domājošie sen jau nolekuši nost. attā - atstāšu Tev pēdējo vārdu

Ja esi pamanijis,tad es arī uz daudziem komentāriem vairs neatbildu,jo liela daļa no šeit esošiem komentētājiem nekur tālāk par svešu cilvēku apkāšanu nav tikuši!Ko man viņiem atbildēt!?Lai džeki kaifo par sevi!
Ar Tevi, kaut arī caur diršanos, tomēr ir tīri interesanti pačatot,iegūt kādu info un tādā garā!
Un,starp citu,būtu interesanti uzzināt,kura pēc Taviem uzskatiem ir tās lielās muļķības, kuras es par RD rakstu!??

     [+] [-]

, 2008-08-19 23:47, pirms 16 gadiem
Ivar, šobrīd negribas atkal sākt...

     [+] [-]

, 2008-08-20 09:35, pirms 16 gadiem
Ivar, tiešām, beidz rakstīt muļķības...

Ivars77 rakstīja: ja RD biļešu cena būs 7-10 Ls plus ceļš uz Inbox halli,tad būs RD baigā peļņa!????

Varētu padomāt,ka pārējie hokeja klubi ir valsts vai pašvaldību īpašumā!


...un kāds tam visam sakars ar Inbox.lv halli, ja spēles notiks Arēnā? Par peļņu nezinu, bet katrā gadījumā cipars būs daudz nopietnāks nekā 1500 cilvēki x 3 Ls

Īpašumā nav, bet dažos gadījumos naudu dod. Piemēram, Sporta klubs "Rīga", kuru uztur Rīgas dome, savā sistēmā ietver R2000 un LSPA hokeja komandas.

Un nobeigumā pievienošos huy teiktajam - ar Tevi nav jēgas diskutēt, jo Tu uzvedies kā mazs bērns. Un es to saku ne jau tāpēc, ka mums ir atšķirīgi viedokļi par RD. No citiem skeptiķiem (piemēram, Abrags, als) vismaz var dzirdēt argumentētus un pamatotus viedokļus. Paldies par uzmanību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja