Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

''Metallurg'' izcīna Tamperes kausu

''Metallurg'' izcīna Tamperes kausu
Aleksandrs Ņiživijs šajā turnīrā bija
rezultatīvākais "Dinamo" spēlētājs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Par ''Tamperes kauss 2008'' uzvarētājiem vakar trešo reizi kļuva Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) klubs Magņitogorskas ''Metallurg'', kas finālā ar 4:2 uzvarēja Tamperes "Ilves" komandu.

Turnīra pirmajā spēlē "Dinamo" ar rezultātu 3:1 pārspēja mājiniekus Tamperes ''Tappara'' hokejistus. Pēc tam sekoja divi zaudējumi – attiecīgi pret Tamperes "Ilves" un Espo "Blues".

Spēlē pa trešo vietu "Dinamo" atkal tikās ar "Espoo Blues", un arī šoreiz piedzīvoja minimālu zaudējumu 3:4, tādējādi turnīrā ieņemot ceturto pozīciju sešu komandu konkurencē. Šajā turnīrā par Rīgas "Dinamo" rezultatīvāko spēlētāju kļuva Aleksandrs Ņiživijs, kurš četrās spēlēs nopelnīja četrus punktus.

Nākamo spēli Rīgas "Dinamo" aizvadīs 23.augustā, kad Gubernatora kausā pirmajā spēlē tiksies ar Atlant ''Mitišči'' komandu.

Tampere kauss 2008 turnīra noslēguma tabula:

VietaKomanda
1. Metallurg Magnitogorska
2. Ilves
3. Blues
4. Dinamo Rīga
5. HPK
6. Tappara

Rezultatīvākie spēlētāji Rīgas "Dinamo" sastāvā:

SpēlētājsSpēlesVārtiPiespēlesPunkti
Ņiživijs Aleksandrs4224
Cipulis Martiņš 4123
Mets Elisons3112
Hartigans Marks 4112
Širokovs Aleksejs4112
Tribuncovs Atvars4112
Vestkots Duvijs4112

Izmantotie resursi:
dinamoriga.eu
tamperecup.fi

1 2 69 komentāri

     [+] [-]

, 2008-08-18 20:14, pirms 16 gadiem
galvenais lai ir rezultivitaate, tad jau panaakumi nekur neizpaliks
Slēpts komentārs: Ivars77

 +10 [+] [-]

, 2008-08-18 20:20, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Eu,kas RD slabo uzspēlēt ar LM!??
Un,vispār,kas par bardaku,ja LV bāzēta komanda nepiedalās pat LV kausa izcīņā?Kauns zaudēt Latgalei vai ASK/Ogre???

Mēs jau zinam tavu viedokli LM uz KHL RD vietā. Tā komanda var izlemt kur viņi grib spēlēt. Labāk upurēt turnīru Somijā, jo redz gaidāms labs mačš ar Latgali
Slēpts komentārs: Ivars77

     [+] [-]

, 2008-08-18 20:30, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nē,man nemaz nekārojas,lai LM spēlē KHL,jo esmu kategoriski pret,ka kāda no mūsu komandām vispār spēlē kādā no krievijas līgām!
Bet LM un RD maču baigi vēlos,lai tīri būtu ar ko salīdzināt patreizējo LM spēku!

Piedod, bet manuprāt tur nav ko salīdzināt... RD tomēr ir krietni labāks sastāvs pilnīgi visās pozīcijās. Es nesaku, ka negribētu, lai tāda spēle notiek, bet nedomāju, ka viņā būtu līdzīga cīņa.

  -3 [+] [-]

, 2008-08-18 20:33, pirms 16 gadiem
droppy84 rakstīja: Piedod, bet manuprāt tur nav ko salīdzināt... RD tomēr ir krietni labāks sastāvs pilnīgi visās pozīcijās. Es nesaku, ka negribētu, lai tāda spēle notiek, bet nedomāju, ka viņā būtu līdzīga cīņa.

Nu,nu!
Tieši tāpēc jau gribētu to spēli, lai redzētu,kas ir kas!
Man tas liekas tā aizdomīgi,ka RD tā baigi izbēg no spēlēs ar kādu no LV komandām!

  +5 [+] [-]

, 2008-08-18 20:39, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nu,nu!
Tieši tāpēc jau gribētu to spēli, lai redzētu,kas ir kas!
Man tas liekas tā aizdomīgi,ka RD tā baigi izbēg no spēlēs ar kādu no LV komandām!

izbēg Priekš tevis speciāli spēle jārīko...

  -3 [+] [-]

, 2008-08-18 20:40, pirms 16 gadiem
Ātra reakcija Finālspēle tika izspēlēta jau sestdien...

  +1 [+] [-]

, 2008-08-18 20:42, pirms 16 gadiem
Tāpat no tādas Dinamo : Metalurgs spēles neko nevarētu secināt, jo Dinamo pie kājas novinnēt liepājniekus. Tas notiktu treniņa režīmā.
Kaujas apstākļos Dinamo sasistu lupatās LM
Viņi ir izvirzījuši mērķi - KHL un spēlē ar tāda tipa komandām, kas tur ir. Netērē laiku muļķībām.

     [+] [-]

, 2008-08-18 20:48, pirms 16 gadiem
Robisss rakstīja: Tāpat no tādas Dinamo : Metalurgs spēles neko nevarētu secināt, jo Dinamo pie kājas novinnēt liepājniekus. Tas notiktu treniņa režīmā.
Kaujas apstākļos Dinamo sasistu lupatās LM

Tā nu gluži neteiktu, jo gribot negribot LM ir iespēlētāks sastāvs par RD un kā komandai kopā ir lielāka pieredze.

  -2 [+] [-]

, 2008-08-18 20:49, pirms 16 gadiem
Robisss rakstīja: Tāpat no tādas Dinamo : Metalurgs spēles neko nevarētu secināt, jo Dinamo pie kājas novinnēt liepājniekus. Tas notiktu treniņa režīmā.
Kaujas apstākļos Dinamo sasistu lupatās LM
Viņi ir izvirzījuši mērķi - KHL un spēlē ar tāda tipa komandām, kas tur ir. Netērē laiku muļķībām.

es gan nezinu, vairāk tomēr Ivaram77 piekrītu, būtu ļoti interesanti. Piemēram, RD sastāvā ir dažs labs pagājušās sezonas Samsungligas vidusmērā spēlētājs un komandas kodols ir no BAČ līmeņa spēlētājiem, tikai daži augstāka līmeņa spēlētāji, būtu ļoti interesanti salīdzināt.

  -3 [+] [-]

, 2008-08-18 20:50, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: izbēg Priekš tevis speciāli spēle jārīko...

Priekš kam priekš manis!
Vai LV mazums LM fanu,un domāju,ka arī RD faniem nekas nebūtu pret šādu spēli!
Kaut vai tāpēc vien,lai man šeit aizvērtu muti,kas dažiem šeit už dikti kārojas!

     [+] [-]

, 2008-08-18 20:51, pirms 16 gadiem
Robisss rakstīja: Tāpat no tādas Dinamo : Metalurgs spēles neko nevarētu secināt, jo Dinamo pie kājas novinnēt liepājniekus. Tas notiktu treniņa režīmā.
Kaujas apstākļos Dinamo sasistu lupatās LM
Viņi ir izvirzījuši mērķi - KHL un spēlē ar tāda tipa komandām, kas tur ir. Netērē laiku muļķībām.

Jep!

  -1 [+] [-]

, 2008-08-18 20:53, pirms 16 gadiem
Robisss rakstīja: Tāpat no tādas Dinamo : Metalurgs spēles neko nevarētu secināt, jo Dinamo pie kājas novinnēt liepājniekus. Tas notiktu treniņa režīmā.
Kaujas apstākļos Dinamo sasistu lupatās LM
Viņi ir izvirzījuši mērķi - KHL un spēlē ar tāda tipa komandām, kas tur ir. Netērē laiku muļķībām.

Ko tad viņi tai KHL darīs??
Pašu spēkiem diez vai kas sanāks,bet lai no(uz)pirktu tiesnešus vai pretinieku komandas spēlētājus (kas Krievijā ir normāla prakse) maciņš par plānu!
A, tā varētu savā mājas lapā ierakstīt uzvaru (ja vinētu)par LV čempioniem LM!
Un,vispār,man ne pārāk patīk,ka komanda,kas pārstāv Latviju,pilnībā ignorē vietējo čempi un kausa izcīņu!

  +2 [+] [-]

, 2008-08-18 21:10, pirms 16 gadiem
ivars, tu, laikam, īsti neizproti to atšķirību starp RD un LM... liela daļa RD spēlētāji ir no izlases, bet cik LM spēlētāji ir pamata izlases spēlētāji? acīm redzot, tam ir kāds iemesls, piemēram, tehnikas līmenis, domāšana un tā ilgi varētu turpināt

  +4 [+] [-]

, 2008-08-18 21:16, pirms 16 gadiem
Ivars77
Piekrītu ka tā spēle būtu interesanta, ko jau nesen pats te kaut kur ierakstīju, dzirdēju belaru kausa ieguvējs spēlēs pret viņu Dinamo (iespējams ka baumas). Tas ko Tu te murgo par baigo izvairīšanos no tāda mača gan ir smieklīgi
Esi ko dzirdējis ka NHL komandas no Kanādas vai ASV piedalītos savu valstu kausu izcīņās vai čempionātoes? es pieņemu RD pretinieku pamatotu un argumentētu kritiku, jo pats nebiju baigais projekta fans un aizstāvis, bet Tava piekasīšanās ir smieklīga un atgādina apvainota bērna reakciju. Vari apvainoties, bet tā man tas izskatās...

     [+] [-]

, 2008-08-18 21:18, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ko tad viņi tai KHL darīs??
Pašu spēkiem diez vai kas sanāks,bet lai no(uz)pirktu tiesnešus vai pretinieku komandas spēlētājus (kas Krievijā ir normāla prakse) maciņš par plānu!
A, tā varētu savā mājas lapā ierakstīt uzvaru (ja vinētu)par LV čempioniem LM!
Un,vispār,man ne pārāk patīk,ka komanda,kas pārstāv Latviju,pilnībā ignorē vietējo čempi un kausa izcīņu!


Daži laikam dzīvo ilūziju pasaulē
RD ir radīts, lai: 1) nopelnītu naudu - tas ir biznesa projekts un tādiem vīriem kā Viesturs & Co LV čempis nav interesants 2) kādai čupiņai latvijas spēlētāju būtu visaugstākā līmeņa spēļu prakse un tie blakus lielā septītnieka komandām PČ neizskatītos galīgi apjukuši un nespējīgi...
LM (kopā ar citām - R2000, bebriem, Latgali utt.) nespēj un nekad nespēs Samsung Līgā nevienu no šiem mērķiem īstenot... Kādēļ? Dīvaini, bet Kira pirms kāda laika teica ļoti viedus vārdus: Kas tagad spēlēja mums U-18? 1990-1991.gads... Kāda mums ir dzimstība pēc tam? Par 500-1000% zemāka... Nepietiks mums spēlētāju labam vietējam čempim, piemēram, tādam kā Slovākijā... Turklāt RD ir aura... Lai arī varbūt īsti nevietā, bet sabiedrībai, izdzirdot RD vārdu, nāk prātā visādi leģendārais 70, 80-to gadu RD... LM un pārējām komandām tāda aura nekad nebūs... Tas ir stūrakmens RD biznesa projektam, jo ja pirms tam būtu tukša vieta bijusi, Viesturs & Co tā neatvēzētos...
Protams, man likās un joprojām liekas dīvaini, ka Štāls un Bērziņs, kas bija stipri viduvēji LV čempī, tika uzreiz paņemti RD... bet pagaidām izskatās, ka izgāzušies nav...
Ja vien mēs tādas vairākas komandas varētu uzstutēt kā RD, būtu lieliski Bet tas ar mūsu cilvēk- un $$$ resursiem ir diezgan bezcerīgi...

  +1 [+] [-]

, 2008-08-18 21:24, pirms 16 gadiem
Business Lawyer rakstīja: Protams, man likās un joprojām liekas dīvaini, ka Štāls un Bērziņs, kas bija stipri viduvēji LV čempī, tika uzreiz paņemti RD... bet pagaidām izskatās, ka izgāzušies nav...


aha un tai vienīgajā spēlē ko esmu redzējis nevis "izskatās, ka izgāzušies nav", bet gan spēlēja tiešām labi...

  +2 [+] [-]

, 2008-08-18 21:35, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Eu,kas RD slabo uzspēlēt ar LM!??
Un,vispār,kas par bardaku,ja LV bāzēta komanda nepiedalās pat LV kausa izcīņā?Kauns zaudēt Latgalei vai ASK/Ogre???

Eu ni Ivit!! Beidz taks te cepties par to RD, nu visiem sen jau skaidrs ka Tev nepatik nekas kas ir saistits ar austrumu kaiminu. Varu deret ka ja (tfu tfu tfu) RD zaudes pirmo speli Amuram, tad Tu busi viens no pirmajiem kas teiks ka ta ari vajadzeja, ka redz kads limenis tam RD utt..
Vienkarsi atslabsti un nepievers uzmanibu sim klubam un bus Tev mierigaka dzive!!

  -1 [+] [-]

, 2008-08-18 21:37, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Ivars77
Piekrītu ka tā spēle būtu interesanta, ko jau nesen pats te kaut kur ierakstīju, dzirdēju belaru kausa ieguvējs spēlēs pret viņu Dinamo (iespējams ka baumas). Tas ko Tu te murgo par baigo izvairīšanos no tāda mača gan ir smieklīgi
Esi ko dzirdējis ka NHL komandas no Kanādas vai ASV piedalītos savu valstu kausu izcīņās vai čempionātoes? es pieņemu RD pretinieku pamatotu un argumentētu kritiku, jo pats nebiju baigais projekta fans un aizstāvis, bet Tava piekasīšanās ir smieklīga un atgādina apvainota bērna reakciju. Vari apvainoties, bet tā man tas izskatās...

Nu,štatus ar LV salīdzināt nebūtu īsti korekti,jo viņiem tādas hokeja līgas ir n-tās,u ja godīgi,tad es pat nezinu,kas viņiem skaitās tīri ASV čempionāts un kausa izcīņa!
Bet to ka KHL Krievijas komandas piedalīsies gan RU kausa izcīņā,gan Eiropas komandu čempionātos,gan kaut kur lasiju!
Neteikšu,ka esmu apvainojies,bet man šī līšana RU čempionātos ne pārāk!
Pamatoju kāpēc:
1.Krievijā reti kurš sporta pasākums notiek bez netīrām būšanām (uzpirkšanu,pārpirkšanu) ;
2.Tagad vel politiskās būšanas,un par cik krievi pārnodarijumus neaizmirst,tad mūsu valsts šī brīža nostāja var atsaukties uz mūsu komandu,un ja ES vai NATO ies vel tālāk,tad nav zināms vai RD vispār kur piedalīsies;
U.t.t.

     [+] [-]

, 2008-08-18 21:49, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nu,štatus ar LV salīdzināt nebūtu īsti korekti,jo viņiem tādas hokeja līgas ir n-tās,u ja godīgi,tad es pat nezinu,kas viņiem skaitās tīri ASV čempionāts un kausa izcīņa!
Bet to ka KHL Krievijas komandas piedalīsies gan RU kausa izcīņā,gan Eiropas komandu čempionātos,gan kaut kur lasiju!
Neteikšu,ka esmu apvainojies,bet man šī līšana RU čempionātos ne pārāk!
Pamatoju kāpēc:
1.Krievijā reti kurš sporta pasākums notiek bez netīrām būšanām (uzpirkšanu,pārpirkšanu) ;
2.Tagad vel politiskās būšanas,un par cik krievi pārnodarijumus neaizmirst,tad mūsu valsts šī brīža nostāja var atsaukties uz mūsu komandu,un ja ES vai NATO ies vel tālāk,tad nav zināms vai RD vispār kur piedalīsies;
U.t.t.

kapēc štatus nevar salīdzināt ar LV, kas tur nekorekts? Arī LV ir daudz līgas! ASV tāds čempis nemaz nav, klubi piedalās kur grib un kur tos ņem pretī
Tas KHL čempis pie reizes ir arī RUS čempis, tāpat kā LM spēlējot pret Latgali izspēlēs gan LČ gan BAČ spēli.
Tu nevari līgai kurai vēl nav bijusi neviena spēle piešūt netīras būšanas, tapēc šis arguments ir garām jo balstīts uz kaut kādu Tevis iedomātu varbūtību.
Tas pats attiecas uz otro punktu - atkal nevis reāli fakti bet kaut kādas varbūtības

     [+] [-]

, 2008-08-18 21:49, pirms 16 gadiem
Business Lawyer rakstīja: Daži laikam dzīvo ilūziju pasaulē
RD ir radīts, lai: 1) nopelnītu naudu - tas ir biznesa projekts un tādiem vīriem kā Viesturs & Co LV čempis nav interesants 2) kādai čupiņai latvijas spēlētāju būtu visaugstākā līmeņa spēļu prakse un tie blakus lielā septītnieka komandām PČ neizskatītos galīgi apjukuši un nespējīgi...
LM (kopā ar citām - R2000, bebriem, Latgali utt.) nespēj un nekad nespēs Samsung Līgā nevienu no šiem mērķiem īstenot... Kādēļ? Dīvaini, bet Kira pirms kāda laika teica ļoti viedus vārdus: Kas tagad spēlēja mums U-18? 1990-1991.gads... Kāda mums ir dzimstība pēc tam? Par 500-1000% zemāka... Nepietiks mums spēlētāju labam vietējam čempim, piemēram, tādam kā Slovākijā... Turklāt RD ir aura... Lai arī varbūt īsti nevietā, bet sabiedrībai, izdzirdot RD vārdu, nāk prātā visādi leģendārais 70, 80-to gadu RD... LM un pārējām komandām tāda aura nekad nebūs... Tas ir stūrakmens RD biznesa projektam, jo ja pirms tam būtu tukša vieta bijusi, Viesturs & Co tā neatvēzētos...
Protams, man likās un joprojām liekas dīvaini, ka Štāls un Bērziņs, kas bija stipri viduvēji LV čempī, tika uzreiz paņemti RD... bet pagaidām izskatās, ka izgāzušies nav...
Ja vien mēs tādas vairākas komandas varētu uzstutēt kā RD, būtu lieliski Bet tas ar mūsu cilvēk- un $$$ resursiem ir diezgan bezcerīgi...

Varētu jau Tev būtībā piekrist,bet nezin kāpēc viena no Dināmo lielākajām leģendām A.Irbe bija kategoriski pret Dināmo reaminēšanu no miroņiem!??

     [+] [-]

, 2008-08-18 21:51, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Varētu jau Tev būtībā piekrist,bet nezin kāpēc viena no Dināmo lielākajām leģendām A.Irbe bija kategoriski pret Dināmo reaminēšanu no miroņiem!??

jā un nu strādā tur par treneri , tas tiešām ir KATEGORISKS PRET

     [+] [-]

, 2008-08-18 21:54, pirms 16 gadiem
krievijas komandām ir arī kāda jēga spēlēt vietējā kausā, bet LV kauss nav tas pats, kas RU kauss, latvijas komandām nav labs līmenis, līdz ar to nav prestiža, nav jēgas no kausa, kam nav prestiža
runājot par tiesnešu uzprkšanu... tu domaa, ka tienesis riskētu ar to, ka viņam atņems licensi, bez tam, KHL tiesās tiesneši ar starptautisko kategoriju, ar PČ pieredzi, tādi, kas ir tiesājuši jau ilgi un sasnieguši daudz, bez tam, atalgojums par tāda līmeņa spēlēm ir pietiekoši labs, lai ne1 nebūtu tik stulbs un ņemtu kukuli, protams, vienmēr jau gadās izņēmumi, bet kopumā viss nav tā, kā tu esi iedomājies

  -1 [+] [-]

, 2008-08-18 21:56, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: kapēc štatus nevar salīdzināt ar LV, kas tur nekorekts? Arī LV ir daudz līgas! ASV tāds čempis nemaz nav, klubi piedalās kur grib un kur tos ņem pretī
Tas KHL čempis pie reizes ir arī RUS čempis, tāpat kā LM spēlējot pret Latgali izspēlēs gan LČ gan BAČ spēli.
Tu nevari līgai kurai vēl nav bijusi neviena spēle piešūt netīras būšanas, tapēc šis arguments ir garām jo balstīts uz kaut kādu Tevis iedomātu varbūtību.
Tas pats attiecas uz otro punktu - atkal nevis reāli fakti bet kaut kādas varbūtības

Vados pēc reālās RU sporta būšanu prakses,un par cik KHL arī ietilpst RU sporta sistēmā,tad savādāks nekas nebūs!Kā kādā aptaujā atzina paši krievi-ar korupciju RU cīnīties ir bezjēdzīgi!
Ja Tu pieļauj,ka mūsu valsts nostāja pret RU neatstās nekādas sekas uz mūs komandu,tad es par Tevi brīnos!
Var jau stāstīt,ka sportam ar politiku nav nekāda sakara,bet tas,lai paliek tiem, kas tam tic! Personiski es domāju,ka sports,politika un komercija iet roku rokā,un tie ir nešķirami jēdzieni! Nekad neticēšu,ka RU politiķi būs ar mieru, ka no GAZPROM līdzekļiem tiek sponsorēta nedraudzīgas valsts sporta komandu!

     [+] [-]

, 2008-08-18 21:58, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: jā un nu strādā tur par treneri , tas tiešām ir KATEGORISKS PRET

Nezinu,par kādu naudu Arču nopirka,jo kā saka ko nevar par naudu,tad to var par lielu naudu,bet pateiktus vārdus neatsauksi,un viņš to pat nav mēģinājis darīt!

     [+] [-]

, 2008-08-18 21:58, pirms 16 gadiem
Business Lawyer rakstīja: Daži laikam dzīvo ilūziju pasaulē
RD ir radīts, lai: 1) nopelnītu naudu - tas ir biznesa projekts un tādiem vīriem kā Viesturs & Co LV čempis nav interesants 2) kādai čupiņai latvijas spēlētāju būtu visaugstākā līmeņa spēļu prakse un tie blakus lielā septītnieka komandām PČ neizskatītos galīgi apjukuši un nespējīgi...
LM (kopā ar citām - R2000, bebriem, Latgali utt.) nespēj un nekad nespēs Samsung Līgā nevienu no šiem mērķiem īstenot... Kādēļ? Dīvaini, bet Kira pirms kāda laika teica ļoti viedus vārdus: Kas tagad spēlēja mums U-18? 1990-1991.gads... Kāda mums ir dzimstība pēc tam? Par 500-1000% zemāka... Nepietiks mums spēlētāju labam vietējam čempim, piemēram, tādam kā Slovākijā... Turklāt RD ir aura... Lai arī varbūt īsti nevietā, bet sabiedrībai, izdzirdot RD vārdu, nāk prātā visādi leģendārais 70, 80-to gadu RD... LM un pārējām komandām tāda aura nekad nebūs... Tas ir stūrakmens RD biznesa projektam, jo ja pirms tam būtu tukša vieta bijusi, Viesturs & Co tā neatvēzētos...
Protams, man likās un joprojām liekas dīvaini, ka Štāls un Bērziņs, kas bija stipri viduvēji LV čempī, tika uzreiz paņemti RD... bet pagaidām izskatās, ka izgāzušies nav...
Ja vien mēs tādas vairākas komandas varētu uzstutēt kā RD, būtu lieliski Bet tas ar mūsu cilvēk- un $$$ resursiem ir diezgan bezcerīgi...

90/91 gadu komandas ir mazāk, kā vēlāk dzimošu komandas lhf.lv: Lhf

  -1 [+] [-]

, 2008-08-18 22:01, pirms 16 gadiem
linhosa rakstīja: krievijas komandām ir arī kāda jēga spēlēt vietējā kausā, bet LV kauss nav tas pats, kas RU kauss, latvijas komandām nav labs līmenis, līdz ar to nav prestiža, nav jēgas no kausa, kam nav prestiža
runājot par tiesnešu uzprkšanu... tu domaa, ka tienesis riskētu ar to, ka viņam atņems licensi, bez tam, KHL tiesās tiesneši ar starptautisko kategoriju, ar PČ pieredzi, tādi, kas ir tiesājuši jau ilgi un sasnieguši daudz, bez tam, atalgojums par tāda līmeņa spēlēm ir pietiekoši labs, lai ne1 nebūtu tik stulbs un ņemtu kukuli, protams, vienmēr jau gadās izņēmumi, bet kopumā viss nav tā, kā tu esi iedomājies

Uz komentāra pirmo daļu atbildēšu īsi-kur tas prestižs radīsies,ja Latvijas labākās komandas viņā nepiedalīsies??
Uz otro daļu atbildēšu vel īsāk-nēesi naivs!

  +2 [+] [-]

, 2008-08-18 22:05, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nezinu,par kādu naudu Arču nopirka,jo kā saka ko nevar par naudu,tad to var par lielu naudu,bet pateiktus vārdus neatsauksi,un viņš to pat nav mēģinājis darīt!

Liekas ja LV hokeja leģenda Artūrs Irbe publiski pateiktu ka LV hokejam būtu labāk ja esporta lietotājs Ivars77 nopirstos, izšņauktu degunu un izlektu pa 9. stāva logu tad Tevi te vairs nemanītu jo viņa vārds ir likums un absolūti neapstrīdams

     [+] [-]

, 2008-08-18 22:07, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Uz komentāra pirmo daļu atbildēšu īsi-kur tas prestižs radīsies,ja Latvijas labākās komandas viņā nepiedalīsies??
Uz otro daļu atbildēšu vel īsāk-nēesi naivs!

tas prestižs neradīsies, jo ne1 hokejists, kurš ir spējīgs labi spēlēt nepaliks LV čempionātā un līmenis necelsies
tas, ka tu izlasi rakstu, ka kāds tiesnesis pieķerts, nenozīmē, ka tu katru tiesnesi uzpirksi... bez tam, uzpērkot 1 galveno tiesnesi, jāuizpērk arī 2. galvenais, lai tam būtu jēga

     [+] [-]

, 2008-08-18 22:10, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Liekas ja LV hokeja leģenda Artūrs Irbe publiski pateiktu ka LV hokejam būtu labāk ja esporta lietotājs Ivars77 nopirstos, izšņauktu degunu un izlektu pa 9. stāva logu tad Tevi te vairs nemanītu jo viņa vārds ir likums un absolūti neapstrīdams

Sitas labs

     [+] [-]

, 2008-08-18 22:11, pirms 16 gadiem
nu gan iespringāt Fakts kā tāds, ka šībrīža ģeopolitiskā situācija ir nedaudz savādāka, nekā tā, kas bija veidojot KHL. Šosezon nekas nemainīsies, bet, vai nākamgad būs vieta un nauda priekš nedraudzīgās valsts komandas, gan jau ir paliels jautājums. Tas, kas notiek tagad, ir tikai sākums.

     [+] [-]

, 2008-08-18 22:18, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: nu gan iespringāt Fakts kā tāds, ka šībrīža ģeopolitiskā situācija ir nedaudz savādāka, nekā tā, kas bija veidojot KHL. Šosezon nekas nemainīsies, bet, vai nākamgad būs vieta un nauda priekš nedraudzīgās valsts komandas, gan jau ir paliels jautājums. Tas, kas notiek tagad, ir tikai sākums.

tak iespējams uz jauno sezonu visi šito Gruzijas kašķi un ap to notikušo būs piemirsuši, nu gan ārpolitikas speci hokejā

     [+] [-]

, 2008-08-18 22:21, pirms 16 gadiem
kamēr RD spēlē krievu līgā, tikmēr GAZPROM ir labums, ka vinju vārds rotā RD kreklu

     [+] [-]

, 2008-08-18 22:22, pirms 16 gadiem
Diez vai aizmirsīs, drīzāk tas kļūs vēl aktuālāks, jo Gruzijai bruģēs ceļu uz NATO, pārskatīs dažādus ES sadarbības līgumus ar Krieviju utt, daudzi prognozē jaunu auksto karu. Un ko šajā sakarā darīs Latvija? Un kā uz to reaģēs Krievija?
Bet par ārpolitiku laikam tiešām nevajag. Drīz būs jaunā sezona un tad jau redzēs, kā būs. Pagaidām nav ne optimisma, ne pesimisma, laiks rādīs.
1 2 69 komentāri