Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Uz "Traktor" pārceļas seši NHL spēlētāji?

Juris Miņins
Juris Miņins

Uz "Traktor" pārceļas seši NHL spēlētāji?
Martins Grenjē

Kontinentālās Hokeja Līgas (KHL) kluba Čeļabinskas "Traktor" galvenais treneris Andrejs Nazarovs intervijā "Sport-express" atklāja, ka komanda interesējas par sešu Nacionālās Hokeja Līgas (NHL) spēlētāju iegādi.

Intervijā Čeļabinskas "Traktor" galvenais treneris atklāja, ka pēc Jaromira Jāgra un Aleksandra Radulova pārnākšanas uz KHL vienībām ir manāmi augusi visas līgas atpazīstamība un ja agrāk spēlētājiem, kad tika sāktas sarunas par iespējamo spēlēšanu kādā no KHL komandām, no sākuma bija jāprezentē pats čempionāts, tad tagad daudzi spēlētāji paši piedāvā savus pakalpojumus.

"Mums jau ir atsūtīti seši sadarbības piedāvājumi no NHL spēlētājiem", sacīja Nazarovs, "protams, tie visi ir spēlētāji-veterāni, taču, esiet droši, kopējo mūsu komandas un visas līgas "bildi" viņi nesabojātu."

Tāpat Andrejs Nazarovs, kurš savas NHL karjeras laikā pats bija "policists", atklāja, ka komanda jau tuvākajā laikā parakstīs līgumu ar kādu frankokanādiešu aizsargu-"policistu". Lai arī uzvārdu treneris atteicās nosaukt, viņš pavēstīja, ka šis spēlētājs ir 27 gadus vecs, ap 200 cm garš, 110 kg smags un šis aizsargs bija Nazarova komandas biedrs Fīniksas "Coyotes" sastāvā.
"Es nosaukšu viņa vārdu tad, kad tiks parakstīts pilnvērtīgs līgums", komentēja Nazarovs.

Taču vērīgākiem hokeja līdzjutējiem nemaz nevajag konkrētu uzvārdu, jo "sasummējot" visus šos parametrus kļūst skaidrs, ka "Traktor" galvenais treneris runā par aizsargu Martinu Grenjē.

Aizvadīto sezonu Grenjē pavadīja Filadelfijas "Phantoms" rindās, kur 34 spēlēs viņš tika pie trim (1+2) punktiem un 78 soda minūtēm. Savas NHL karjeras laikā Grenjē ir aizvadījis 18 spēles, kurās tika pie viena (1+0) punkta un 14 soda minūtēm.

"Varētu teikt, ka šī ir kā atbilde Čehovas "Vitjaz", kuri noslēdza līgumu ar Krisu Saimonu. Šis spēlētājs varētu būt līdzvērtīgs pretinieks Saimonam", Andrejs Nazarovs slavēja komandas iespējamo jaunpienācēju.

Tāpat Čeļabinskas vienības treneris sacīja, ka līgas jaunievedums - sezonu sākt konkrētā datumā ir kā spēlētāju profesionālsima tests un šādi noteikumi tikai palīdz KHL cīņā par līgas prestižu.
Komentējot aizvadītās sezonas masu kautiņu starp viņa trenēto "Traktor" un Kazaņas "AK Bars" Nazarovs sacīja, ka konflikts ir izsmelts un jaunajā sezonā tam nebūs nekādu turpinājumu.

Izmantotie resursi:
sport-express.ru

  +2 [+] [-]

, 2008-07-18 11:27, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja skatās pēc vecuma, tad NHL tādu īstu veterānu ir KRIIIEEETNI vairāk.

Pie tam pieredzējuši spēlētāji, grozi kā gribi, bet ir noderīgāki komandai, nekā jauns gurķis, kuram kājas strādā ātrāk nekā galva.


Piekrītu,bet....
Mūsu gadijumā ir pavisam cita tendence!
Izņemot Jagru pārējie vidējam hokeja fanam ir neko neizsakoši vārdi, jeb īsāk sakot mūs grib iemānīt sporta arēnās ar vārdu - NHL!
Domāju,ka daudzi vidējā līmeņa hokeja fani pat nezināja,ka Hosam ir brālis,kas tagad kapās RD!

     [+] [-]

, 2008-07-18 11:28, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: gadās!!! vislabāk ja ātra ir gan galva gan kājas un rokas ar, un arī veči pēc 30 mēdz būt ātri

Bure!

  +1 [+] [-]

, 2008-07-18 11:31, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: īsāk sakot mūs grib iemānīt sporta arēnās ar vārdu - NHL!

oponēju - tas drīzāk vērsts uz citiem, LV līdzjutējam jau pietiek ar to ka būs iespēja redzēt te RUS superlīgu (tagad KHL). Sākumā ar bez Jāgra un Hosas Arēna būs pilna, vēlāk - tas jau no rezultātiem atkarīgs

     [+] [-]

, 2008-07-18 11:33, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Nu bet tas tik apliecina to ka arī viens labs spēlētājs (Karsiks) var kardināli (uz labo pusi) izmainīt visu maiņas sniegumu un kā jau huy teica tika apgāzts mīts, ka lai labi saspēlētos un maiņa būtu rezultatīva ir jāspēlē kopā tur pat vai visa sezona.... kā redzējām nebūt tā nav, ja ir viens (priekš Latvijas izlases līmeņa) ļoti meistarīgs spēlētājs! Protams arī Vasiļjevs un Nedzīvais ir gana laba līmeņa spēlētāji un visu to saplusojot dabujām "supermaiņu"! Žēl, ka mums nav vismaz tādu trīs Karsumu... ka' zi' arī citas izlases maiņas vēl "atdzīvotos"...

Esmu redzeejis paaris Vasiljeva speeles Vaacijaa (tiesa, ne klaatienee, bet TV). Un biju pārsteigts, ka Vasiljevs ir viens no visas komandas vilceejiem... Un atshkjiriibaa no izlases speeleem, tur vinjam arii labi kriit iekshaa. Teiksim taa... Neticeeju, ka viens speeleetaajs var mainiities tik radikaali... izlasee un klubaa!

  +1 [+] [-]

, 2008-07-18 11:34, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Piekrītu,bet....
Mūsu gadijumā ir pavisam cita tendence!
Izņemot Jagru pārējie vidējam hokeja fanam ir neko neizsakoši vārdi, jeb īsāk sakot mūs grib iemānīt sporta arēnās ar vārdu - NHL!
Domāju,ka daudzi vidējā līmeņa hokeja fani pat nezināja,ka Hosam ir brālis,kas tagad kapās RD!


Uzvārdi, protams, ir laba lieta, taču šaubos, ka tādam "vidējam fanam" izteiks arī kāds 3. maiņas labs un stabils NHL spēlētājs... .
Tb nevajag paļauties un ieciklēties uz to, ka uzvārdi salasīs pilnu arēnu skatītāju, bet gan jāattīsta visādas izklaides programmas arī ārpus paša hokeja mača.
Spēlētājie tiek pirkti spēlēšanai, nevis kā klauni - "vidējo fanu" izklaidēšanai.

     [+] [-]

, 2008-07-18 11:35, pirms 16 gadiem
Yurchix rakstīja: KHL, ja projekts straadaas, pasaulei paraadiis daudz zvaigzhnju, kurus gribees ieguut NHL... Un varbuut jau peec pirmaas sezonas... Bet shobriid KHL klubi "iepeerk" populaarus uzvaardus (kuriem pulveris veel ir iekshaa), lai popularizeetu liigu... Ja jau tu par sho liigu runaa, tad klubi savu paveikushi.

Jeb tu gaidiiji, ka KHL "iepirks" 19-gadiigus AHL-iešus? Krievijaa pashiem taadu daudz... Un ar AHL-ieshiem popularitaati neieguut taa kaa ar spozhiem uzvaardiem...

Nezinu,kas būs perspektīvā ar KHL,bet man šķiet,ka paši krievi tā īsti netic tai līgai,jo kaut kur lasiju,ka daudz jauno perspektīvo krievu jaunekļu atkal pārgāza pāri ,,lielam dīķim''!
Droši vien Juris labāk informēts cik viņu tur bija!

     [+] [-]

, 2008-07-18 11:39, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nezinu,kas būs perspektīvā ar KHL,bet man šķiet,ka paši krievi tā īsti netic tai līgai,jo kaut kur lasiju,ka daudz jauno perspektīvo krievu jaunekļu atkal pārgāza pāri ,,lielam dīķim''!
Droši vien Juris labāk informēts cik viņu tur bija!

Tieshi taapeec, ka daudzi shai liigai netic... Piesaistot NHL-ieshus... vinji arii censhas ieviest ticiibu! Pashlaik protams daudzi jaunie gribees speeleet NHL... jo kaa nekaa no beerna kaajas shos triis burtus dievina... Bet kaads Jaagra fans varbuut apdomaasies...

     [+] [-]

, 2008-07-18 11:42, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Uzvārdi, protams, ir laba lieta, taču šaubos, ka tādam "vidējam fanam" izteiks arī kāds 3. maiņas labs un stabils NHL spēlētājs... .
Tb nevajag paļauties un ieciklēties uz to, ka uzvārdi salasīs pilnu arēnu skatītāju, bet gan jāattīsta visādas izklaides programmas arī ārpus paša hokeja mača.
Spēlētājie tiek pirkti spēlēšanai, nevis kā klauni - "vidējo fanu" izklaidēšanai.

Es gan domaaju, ka daudzi buus gatavi aiziet uz areenu tikai taapeec, ka Jaagru redzees klaatienee... Un ar shaadu speeleetaaju iegaadi... KHL noshauj divus zakjus... Gan speeles kvalitaate laba, gan "pavasara fani" atvilkti uz areenu.

  +1 [+] [-]

, 2008-07-18 11:44, pirms 16 gadiem
Yurchix rakstīja: ... Gan speeles kvalitaate laba, gan "pavasara fani" atvilkti uz areenu.

Tai spēlē picas pārdevējiem būs svētki

     [+] [-]

, 2008-07-18 11:50, pirms 16 gadiem
Yurchix rakstīja: Es gan domaaju, ka daudzi buus gatavi aiziet uz areenu tikai taapeec, ka Jaagru redzees klaatienee... Un ar shaadu speeleetaaju iegaadi... KHL noshauj divus zakjus... Gan speeles kvalitaate laba, gan "pavasara fani" atvilkti uz areenu.


Ja runā tieši par Jāgru.
Manuprāt, spēle pret "Avangard" 24. decembrī tika ielikta speciāli, jo visi jau labi zin, ka Latvijā tajā laikā tiek sivinēti Ziemassvētki un lai cilvēkus "izvilktu" uz arēnu ir jābūt labam "kairinātājam". "Avangard" pēdējos gados visu laiku ir bijusi viena no Krievijas TOP komandām + bija baumas, ka Jāgrs arī varētu būt...

     [+] [-]

, 2008-07-18 11:51, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Tai spēlē picas pārdevējiem būs svētki

Atribūtikas tirgoņi kļūs stāvus bagāti!

  +1 [+] [-]

, 2008-07-18 11:55, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Tai spēlē picas pārdevējiem būs svētki


Droši vien ne tikai tajā spēlē. Nu jau tas ir ieviesies arī pie mums kā neatņemama pasākuma (ne tikai hokeja) sastāvdaļa. Atšķiras tikai produkts - kinoteātrī tas ir popkorns, hokejā un koncertos Arēnā tā ir pica, motokrosā un Dziesmu svētkos - šašliks, un tā tālāk... tādi nu esam...

     [+] [-]

, 2008-07-18 11:58, pirms 16 gadiem
zzk rakstīja: Droši vien ne tikai tajā spēlē. Nu jau tas ir ieviesies arī pie mums kā neatņemama pasākuma (ne tikai hokeja) sastāvdaļa. Atšķiras tikai produkts - kinoteātrī tas ir popkorns, hokejā un koncertos Arēnā tā ir pica, motokrosā un Dziesmu svētkos - šašliks, un tā tālāk... tādi nu esam...


Un kāds vēl stāsta, ka amerikāņi ir tie lielāki ēdāji visādos pasākumos...

     [+] [-]

, 2008-07-18 11:59, pirms 16 gadiem
zzk rakstīja: Droši vien ne tikai tajā spēlē. Nu jau tas ir ieviesies arī pie mums kā neatņemama pasākuma (ne tikai hokeja) sastāvdaļa. Atšķiras tikai produkts - kinoteātrī tas ir popkorns, hokejā un koncertos Arēnā tā ir pica, motokrosā un Dziesmu svētkos - šašliks, un tā tālāk... tādi nu esam...

Lai jau ēd, nav žēl. Tik kincī to pokornu nopērk pirms filmas, motokrosā šašlika tirdzniecība ar netraucē, bet hokejā picēdāju bezjēdzīgā vazāšanās spēles laikā pāris reizes ir bik patraucējusi

     [+] [-]

, 2008-07-18 12:00, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un kāds vēl stāsta, ka amerikāņi ir tie lielāki ēdāji visādos pasākumos...

Viņiem pat nav jaiet pakaļ, vis rokas stiepiena attālumā vai pat pienes klāt

     [+] [-]

, 2008-07-18 12:00, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un kāds vēl stāsta, ka amerikāņi ir tie lielāki ēdāji visādos pasākumos...


Viņiem vienkārši serviss attīstītāks, tur hotdogu pārdevēji staigā ejās starp Arēnas sektoriem, attiecīgi var vairāk paspēt noēst

     [+] [-]

, 2008-07-18 12:01, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Lai jau ēd, nav žēl. Tik kincī to pokornu nopērk pirms filmas, motokrosā šašlika tirdzniecība ar netraucē, bet hokejā picēdāju bezjēdzīgā vazāšanās spēles laikā pāris reizes ir bik patraucējusi


Protams, ka nav žēl. Es par to, ka daudziem tas ir svarīgāk nekā pats notikums dēļ kura viņi tur ir ieradušies

  +1 [+] [-]

, 2008-07-18 12:03, pirms 16 gadiem
zzk rakstīja: Viņiem vienkārši serviss attīstītāks, tur hotdogu pārdevēji staigā ejās starp Arēnas sektoriem, attiecīgi var vairāk paspēt noēst

Vēl jau vienam otram mūsu studentam Arēnas nebūt ne lielā pica var likties padārga, bet tādam amerikosam hotdogu nopirkt ir tas pats kas maskačkas Fedjam semačkas

     [+] [-]

, 2008-07-18 12:06, pirms 16 gadiem
huy, zzk

Un ja Latvijas sporta pasākumos būtu tāda pati sistēma, ka visu pārdotu uz vietas? Tad, domājams, ka amerikāņi brauktu uz Latviju stžēties .

Tikai vot tiem pārdevējiem darbs tāds... nelabs. Zinu (virtuālajā vidē) divus cilvēkus, kuri strādā šādā darbā. Viens Arizonas "Cardinals" Stadionā, Otrs - Losandželosas "Kings" arēnā. Kā viņi stāsta brīzīem pat ir tāda doma, ka savam lielākajam ienaidniekam kko tādu nenovēlēsi... jo sektori nav sadalīti un katrs pārdevējs cīnās par pircēju un tāpēc sanāk TĀDA nesāšanaš pa stadionu

     [+] [-]

, 2008-07-18 12:07, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Vēl jau vienam otram mūsu studentam Arēnas nebūt ne lielā pica var likties padārga, bet tādam amerikosam hotdogu nopirkt ir tas pats kas maskačkas Fedjam semačkas


Un varbūt tas pat ir labi. Jo citādi tie picu gribētāji traucētu skatīties hokeju daudzreiz vairāk

     [+] [-]

, 2008-07-18 12:08, pirms 16 gadiem
JM
Viņiem maksā % no pārdotā?

  +1 [+] [-]

, 2008-07-18 12:09, pirms 16 gadiem
Juris,
Gan jau pie mums ātri vien sadalītu "ietemes zonas" pie mums tak pat bomži nelien svešās miskastēs

     [+] [-]

, 2008-07-18 12:10, pirms 16 gadiem
zzk rakstīja: Juris,
Gan jau pie mums ātri vien sadalītu "ietemes zonas" pie mums tak pat bomži nelien svešās miskastēs

     [+] [-]

, 2008-07-18 12:11, pirms 16 gadiem
...bet vispār stāsts bija par Čeļabinskas "Traktoru"

  +1 [+] [-]

, 2008-07-18 12:14, pirms 16 gadiem
zzk rakstīja: ...bet vispār stāsts bija par Čeļabinskas "Traktoru"

Atiecībā uz Čeļabinsku atceros stāstu kā mazais Čeļabinskas puika Oļegs, bija gandrīz dienu iepriekš kaut kā ielīdis pilsētas hallē, nobruņojies ar semačkām, noslēpies un gaidījis spēli pret Rīgas Dinamo, lai redzētu Balderi dzīvajā

  +1 [+] [-]

, 2008-07-18 12:17, pirms 16 gadiem
zzk rakstīja: ...bet vispār stāsts bija par Čeļabinskas "Traktoru"

Vot,vot!
Bet Jūs kā normāli latvieši-tik pa rīšanu!

     [+] [-]

, 2008-07-18 12:17, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: JM
Viņiem maksā % no pārdotā?


Es nezinu kā citiem, bet Arizonas puisis teica, ka viņiem dot kkādas prēmijas, ja viņi tiek labāko pārdevēju TOP10 (Zin, ka Čikāgas "White Sox" arī ir līdzīgi).

Zonu sadalīšana nav nevienam izdevīga (it sevišķi tādā kā Arēnā Rīga), jo sektori tur ir mazi, bet ja iedod vairākus, tad, ļoti iespējams, ka šie nemaz nevarēs apkalpot visus gribētājus un sāksies bardaks.

     [+] [-]

, 2008-07-18 12:25, pirms 16 gadiem
Yurchix rakstīja: Esmu redzeejis paaris Vasiljeva speeles Vaacijaa (tiesa, ne klaatienee, bet TV). Un biju pārsteigts, ka Vasiljevs ir viens no visas komandas vilceejiem... Un atshkjiriibaa no izlases speeleem, tur vinjam arii labi kriit iekshaa. Teiksim taa... Neticeeju, ka viens speeleetaajs var mainiities tik radikaali... izlasee un klubaa!


Izksidrojams viss ir vienkārši: 1) DEL nav PČ... PČ mēdz būt arī meistarīgāki spēlētāji un izlases par DEL līmeni,; 2) klubā šis spēlē (iespējams) ar meistarīgākiem spēlētājiem nekā tāds Ņiživijs (var būt mazākā mērā tas tieši uz Ņižu attiecas, jo ar Herbi šie ir tīri labi saspēlējušies) vai Macijevskis (kas pie šiem bija iepriekš pirms Karsika) un kas tomēr nav tāda līmeņa spēlētājs... atnāca Karsiks un rezultātu (spēles uzlabojuma ziņā) mēs visi labi redzējām...

     [+] [-]

, 2008-07-18 12:27, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Frankokanādietis? Nē
Aizsargs? Jā
27 gadi? Nē (35 gadi)
Augums ap 200 cm? Nē (192 cm)
Svars 110? Nē (97 kg)

Itogo - 20% sakritība.

Pie tam, lasot pilno versiju, Nazarovs saka, ka tajā laikā, kad šie abi (Nazarov+"policists") spēlēja kopā, tad tas "policists" bija jaunais gurķis... Simpsons tad jau tāds nebija...

Nu tad viņš 100% noteikti domā Brad Ference. Viņš ir vieglā sava policists un pret Saimonu viņam klātos ļoti grūti.

  +1 [+] [-]

, 2008-07-18 12:27, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Izksidrojams viss ir vienkārši: 1) DEL nav PČ... PČ mēdz būt arī meistarīgāki spēlētāji un izlases par DEL līmeni,; 2) klubā šis spēlē (iespējams) ar meistarīgākiem spēlētājiem nekā tāds Ņiživijs (var būt mazākā mērā tas tieši uz Ņižu attiecas, jo ar Herbi šie ir tīri labi saspēlējušies) vai Macijevskis (kas pie šiem bija iepriekš pirms Karsika) un kas tomēr nav tāda līmeņa spēlētājs... atnāca Karsiks un rezultātu (spēles uzlabojuma ziņā) mēs visi labi redzējām...

un simtreiz aprunātā tēma ka izlasē viņš centrs, bet fričos pa maliņu slidinās

  +1 [+] [-]

, 2008-07-18 12:29, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Tai spēlē picas pārdevējiem būs svētki


Un Arēnā valdīs kapa klusums, ko tik reizēm pārtrauks vienmērīga daudzu mutu čāpstoņa.......

     [+] [-]

, 2008-07-18 12:31, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: un simtreiz aprunātā tēma ka izlasē viņš centrs, bet fričos pa maliņu slidinās


Arī... bet ne jau aiz "labas dzīves" un centra uzbrucēju pārpilnības Znarilla dabū šo vislaik izlasē centrā bāzt.....

  +1 [+] [-]

, 2008-07-18 12:32, pirms 16 gadiem
Thrasher rakstīja: Nu tad viņš 100% noteikti domā Brad Ference. Viņš ir vieglā sava policists un pret Saimonu viņam klātos ļoti grūti.


Arī Fīrenss neatbilst pēc parametriem:
Nekas neliecina par viņa frankokanādiešu izcelsmi (nedz vārds/uzvārds, nedz dzimšanas vieta), svars - 98, augums - 192 cm, 29 gadi.

Nākamais kandidāts?

     [+] [-]

, 2008-07-18 12:33, pirms 16 gadiem
Tik siiki neatceros... laikam jaasaak mekleet diski ar PC speelju ierakstiem... jaanoskataas kaada speele... pret kaadu ASV un Sloveeniju... atsvaidzinaat, kaa izskatiijaas mainja bez Karsuma, un kaa - ar... Jo man kaut kaa liekas, ka Njizhivijs jau pirmajaas speelees tiiri labi dariija savu daraamo.. un bija viens no aktiivaakajiem.

     [+] [-]

, 2008-07-18 12:34, pirms 16 gadiem
Zubila rakstīja: Aizvadīto sezonu Grenjē pavadīja Filadelfijas "Phantoms" rindās, kur 34 spēlēs viņš tika pie trim (1+2) punktiem un 78 soda minūtēm. Savas NHL karjeras laikā Grenjē ir aizvadījis 18 spēles, kurās tika pie viena (1+0) punkta un 14 soda minūtēm.

Kas tas par NHL spēlētāju!!!pfff!!!tad jau i Sprukstu,Vasiljevu un Astašenko var saukt par NHL spēlētājiem!!!

viņus tā arī sauc, un pats vasiljevs arī teica ka tamdēļ ir vieglāk atrast labus piedāvājumus