Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Skudra: "Rīgas "Dinamo" viesspēlētāji nedod vajadzīgo pienesumu"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Skudra: "Rīgas "Dinamo" viesspēlētāji nedod vajadzīgo pienesumu"
Pēteris Skudra
Foto: hcsibir.ru

Bijušais Latvijas izlases un NHL vārtsargs Pēteris Skudra šajā sezonā strādā kā Novosibirskas "Sibir" galvenā trenera asistents. Viņš seko līdzi arī Latvijas hokejam un uzskata, ka Rīgas "Dinamo" viesspēlētāju neveiksmīgā atlase negatīvi ietekmē komandas sportiskos rezultātus.

"Es zinu visus Latvijas hokejistus, kuri šobrīd spēlē Dinamo. Cik man jāzin par Latvijas hokeju, tik es zinu," saka Skudra. "Protams, ir negatīvas lietas, nesaprašanās starp izlasi un Rīgas klubu, bet tajā pašā laikā notiek arī daudz kas labs. Cik daudz cilvēku jūt līdzi Dinamo, cik daudz vietējo spēlētāju spēlē ne tikai Rīgā, bet arī Krievijas klubos kā viesspēlētāji! Agrāk kaut ko tādu nevarēja iztēloties. Bez tam aug arī laba jaunatne."

"Cita lieta, ka pēdējo gadu laikā Rīgas klubam ir neveiksmīga ārzemju spēlētāju piesaiste. Leģionārus jāatlasa rūpīgāk, lai viņi spēlētu augstākā līmenī nekā vietējie puiši. Puišiem tas dotu stimulu, jo viņi vēlas būt tikpat labi un labāki nekā viesspēlētāji. Bet šobrīd sanāk tā, ka leģionāri spēlē otrās-trešās lomas," akcentē bijušais Latvijas izlases vārtsargs. "Zinot rīdzinieku kluba iespējas, varu teikt, ka viesspēlētāju selekcija būtiski ietekmē Dinamo rezultātus."

Daudzi Latvijas hokejisti spēlē citos klubos ārzemēs... "Esmu pārliecināts, ka viņi labprāt spēlētu mājās. 90% - kontrakta summā. Kāpēc gan leģionāru vietā nepiesaistīt labus vietējos spēlētājus, piemēram, Kuldu un Bārtuli? Karls un Žirū nespēlē par kapeikām, bet vajadzīgo pienesumu viņi nedod. Tas ir selekcijas precizitātes un budžeta izlietošanas jautājums," atzīst "Sibir" galvenā trenera asistents.

Atbildot uz jautājumu, vai Dinamo rezultatīvais uzbrucējs Miks Indrašis varētu pārcelties uz kādu citu komandu, bijušais NHL vārtsargs norāda sekojošo: "Indrašis ir jauns un perspektīvs hokejists, tomēr stabilitātes ziņā viņam vēl tālu līdz viespēlētāja lomai KHL klubā. Stabilitāte nav viņa stiprā puse, viņam vēl daudz jāstrādā, lai izaugtu līdz solīdam viesspēlētājam Krievijas klubā."

Izmantotie resursi:
hcsibir.ru

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +44 [+] [-]

, 2012-11-17 15:56, pirms 12 gadiem
Opuļskis neko neatlasa.Visu RD komandā dara profesionāļi uļmans,ruksis un svētais.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-11-17 15:58, pirms 12 gadiem
Pareizi jau saka, pirmajās sezonās labi kapājām un bijām play offos pateicoteis mūsejiem špīleriem kuri vēl bija dinamo, kamēr viņus neizķēra un bija labi leģionāri, kuri spēja izvilkt spēli, a tagad nav ne šis ne tas un tapēc arī esam tur, kur esam un augstāk par savu d*rsu uzlekt nevaram.

 +11 [+] [-]

, 2012-11-17 15:58, pirms 12 gadiem
Ja vēl Opuļskis būtu viņus atlasījis..........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-11-17 16:02, pirms 12 gadiem
oink-oink
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +5 [+] [-]

, 2012-11-17 16:18, pirms 12 gadiem
MazaisDzenātājs rakstīja: Opuļskis nemāk atlasīt leģionārus?!
Opuļskim tur neviens neko neprasīja.

 +18 [+] [-]

, 2012-11-17 16:20, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hm, bet vispār ja arī bez visādiem Rīgas Ģinamām Krievijas Superlīgā, pirms KHL izveides, spēlēja pietiekami daudz latviešu spēlētāji. Arī vadošos klubos. Un tāpēc apgalvot, ka tā arī tagad nebūtu ir gana pārsteidzoši.
nesapru kā sportacentrs.com var maksāt algu tādiem autoriem kā tu! skaitās daudz maz pieredzējis cilvēks hokeja jautājumos, oficiāls autors bet lieto retardu un lohu žargonus kā ģjynama utt, traki ar tevi. ja vēs visi nezinātu kas tu esi...

  +4 [+] [-]

, 2012-11-17 16:20, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hm, bet vispār ja arī bez visādiem Rīgas Ģinamām Krievijas Superlīgā, pirms KHL izveides, spēlēja pietiekami daudz latviešu spēlētāji. Arī vadošos klubos. Un tāpēc apgalvot, ka tā arī tagad nebūtu ir gana pārsteidzoši.
Niživijs, Pujacs pirms tam Laviņš, kurš vēl tā stabili spēlēja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +26 [+] [-]

, 2012-11-17 16:23, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hm, bet vispār ja arī bez visādiem Rīgas Ģinamām Krievijas Superlīgā, pirms KHL izveides, spēlēja pietiekami daudz latviešu spēlētāji. Arī vadošos klubos. Un tāpēc apgalvot, ka tā arī tagad nebūtu ir gana pārsteidzoši.
Ivar Zvirgzdiņ - tu esi apkaunojums sportacentrs.com komandai! Kaut cik publiska persona šeit, bet nav kauna izķēmot Dinamo Rīga komandas nosaukumu.

  +2 [+] [-]

, 2012-11-17 16:24, pirms 12 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Sorokins , Skudra, Astašenko
Nē nu protams Ignatjevs jau arī ir tur pabijis, bet es domāju ilgāk par vienu sezonu?

  +1 [+] [-]

, 2012-11-17 16:27, pirms 12 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Sorokins , Skudra, Astašenko
Vasiljevs, Širokovs Semjonovs arī, bet nu cik stabili tas cits jautājums.

     [+] [-]

, 2012-11-17 16:30, pirms 12 gadiem
MazaisDzenātājs rakstīja: Opuļskis nemāk atlasīt leģionārus?!
Šie vēl essot Sējēja kadri.

  +2 [+] [-]

, 2012-11-17 16:31, pirms 12 gadiem
Interesanti, vai Skudras teiktajam ir kāds apzināts zemteksts?
Piemēram, vēlme Sējēja stilā piespēlēt Rīgai Kuldu?
Artūrs izcili rezultatīvi nospēlējis sezonas sākumā, pēdējā laikā vairs neko dižu nerāda (pēdējās 9 spēlēs Kuldam ir tikai 1 punkts par piespēli un koefs -4, pie tam viņam joprojām pārliecinoši lielākais spēles laiks komandā, kura pēc labā starta ir noslīdējusi uz tabulas lejasgalu).
Континентальная Хоккейная Лига - Игроки

Skudras teksts par Sibirj leģionāru limitu un to, ka Kulda un Bārtulis, ir labāki par Karlu, vedina uz domu par apzinātu zemtekstu, jo to, ko raksta krievijā, Latvijā uzreiz atreferē.
— Не считаете ли вы, что цена ошибки для таких клубов, как "Сибирь”, где есть лимит на легионеров, выше, чем для рижского "Динамо” или, скажем, "Барыса”?
— Лимит ставит рамки, но не стоит забывать, что и в отсутствие лимита бюджет рижского "Динамо” не позволяет приглашать 10-12 иностранцев. В Минске и Астане бюджет даёт возможность менять игроков, экспериментировать. Но, зная возможности рижского клуба, могу говорить, что селекция по иностранцам серьёзно влияет на результат "Динамо”.

— Вы говорите о наличии латвийских легионеров в российских клубах, как о позитивном явлении. Но если рассматривать это межсезонье, то и Кулда с Бартулисом вернулись из Северной Америки в "Сибирь” и "Донбасс” соответственно, а не в рижское "Динамо”.
— Трудно сказать. Убеждён, что ребята с удовольствием играли бы дома. Процентов 90 – в сумме контракта. Но почему бы вместо иностранцев не взять хорошего игрока, как Кулда и Бартулис? Карл или Жиру не играют за копейки, но при этом не дают ожидаемой отдачи. Вопрос точечности селекции, расчёта бюджета.
Официальный сайт хоккейного клуба «Сибирь»

  -1 [+] [-]

, 2012-11-17 16:40, pirms 12 gadiem
2 Argonauts
Kas Kuldam aģents?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-17 16:42, pirms 12 gadiem
Volx, nekopē visu tekstu.

  +5 [+] [-]

, 2012-11-17 16:43, pirms 12 gadiem
Skudra, tu nopietni?! Nebūtu pateicis, nebūtu pamanījis.

  +5 [+] [-]

, 2012-11-17 16:43, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hm, bet vispār ja arī bez visādiem Rīgas Ģinamām Krievijas Superlīgā, pirms KHL izveides, spēlēja pietiekami daudz latviešu spēlētāji. Arī vadošos klubos. Un tāpēc apgalvot, ka tā arī tagad nebūtu ir gana pārsteidzoši.
kad tad krievijas superlīgā spēlēja 8 Latvijas spēlētāji? 2-3 bija parasti, tagad čaļus pamana un loģiski ka labākos pārsola.. palasu tavu komentārus un secinu sāpe liela reāli esi abižotais

  +1 [+] [-]

, 2012-11-17 16:46, pirms 12 gadiem
purva_velns rakstīja: 2 Argonauts
Kas Kuldam aģents?
No galvas nepateikšu. Iespējams, Kuldam Z-amerikā bija LV hokejstu vidū populārais pols Teofanuss, bet Krievijā viņam varbūt ir cits aģents.
Jā, pēc šodienas zaudējuma Amūrai un Kuldas švakās spēles ar 2 soda min un koefu -2 , Artijam pēdējās 10 spēlēs ir tikai 1 punkts, slikts koefs -6, 8 soda min. un lielākais laiks komandā.

  +5 [+] [-]

, 2012-11-17 16:48, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hm, bet vispār ja arī bez visādiem Rīgas Ģinamām Krievijas Superlīgā, pirms KHL izveides, spēlēja pietiekami daudz latviešu spēlētāji. Arī vadošos klubos. Un tāpēc apgalvot, ka tā arī tagad nebūtu ir gana pārsteidzoši.
Cerams ka pats atceries, kā pirmās trīs sezonas smējies par to cik maz spēlētāji no Latvijas bija Krievijas augstākajā līgā???
Pierakstīt vajag pamattēzes, savādāk sanāk kā krievi saka septiņas piektienas nedēļā.

  +3 [+] [-]

, 2012-11-17 16:49, pirms 12 gadiem
KillerLoop rakstīja: Ivar Zvirgzdiņ - tu esi apkaunojums sportacentrs.com komandai! Kaut cik publiska persona šeit, bet nav kauna izķēmot Dinamo Rīga komandas nosaukumu.
+100

  +1 [+] [-]

, 2012-11-17 16:50, pirms 12 gadiem
2 Argonauts
Sibirj uzvarēja. Bet Kvartaļnovs Kabatiņam vēl joprojām uzticās, šodien daudz spēlēja vairākumā un mazākumā, arī beigās, kad palioka 4:6 Kulda pēdējās 2 minūtes bija laukumā. Spēle gan abām komandām haotiska, tā kā vienīgā šodien, tad fonā noskatījos pa KHL.

     [+] [-]

, 2012-11-17 16:51, pirms 12 gadiem
Bijušais Latvijas izlases un NHL vārtsargs Pēteris Skudra šajā sezonā strādā kā Novosibirskas "Sibir" galvenā trenera asistents. Viņš seko līdzi arī Latvijas hokejam...

Jā, jā - kad aicināja spēlēt izlasē, tad arī tikai sekoja līdzi... muti būtu turējis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-11-17 16:56, pirms 12 gadiem
Babajs rakstīja: Niživijs, Pujacs pirms tam Laviņš, kurš vēl tā stabili spēlēja?
Naumovs. Arī pats Skudra. Sorokins.
Visus tā uzreiz nemaz neatceros.

  +2 [+] [-]

, 2012-11-17 17:00, pirms 12 gadiem
KillerLoop rakstīja: Ivar Zvirgzdiņ - tu esi apkaunojums sportacentrs.com komandai! Kaut cik publiska persona šeit, bet nav kauna izķēmot Dinamo Rīga komandas nosaukumu.
Man jau arī liekas ka AUTORS nevar atļauties to ko kaut kāds četrpadsmit gadīgs gadījuma komentators, kurš Liepājas Metalurgu nodēvē par Ļipajas Metalurgu.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

     [+] [-]

, 2012-11-17 17:02, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Naumovs. Arī pats Skudra. Sorokins.
Visus tā uzreiz nemaz neatceros.
Ja paskaitīsim kurš no Latvijas ir pabijis NHL, tad viens Detroit Red Wings sanāks.

  +2 [+] [-]

, 2012-11-17 17:12, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nav nekāda pamata cerēt, ka tagad šo spēlētāju nopietnā līmenī KHL spēlēs daudz vairāk.
Tas ir tāds pats mīts, kā tas, ka Ģinama dos ļoti lielu pienesumu Latvijas hokeja izlasei.
vai 3 un 4 reizes vairāk skaitās daudz vairāk? tad tas jau ir noticis
vai mēģināji griezties pie daktera aikāsāp?

     [+] [-]

, 2012-11-17 17:12, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nav nekāda pamata cerēt, ka tagad šo spēlētāju nopietnā līmenī KHL spēlēs daudz vairāk.
Tas ir tāds pats mīts, kā tas, ka Ģinama dos ļoti lielu pienesumu Latvijas hokeja izlasei.
Ja neskaita RD, tad viņi jau šobrīd ir daudz vairāk un spēlē stiprākos klubos nekā Ņiživiji, Laviņi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-11-17 17:16, pirms 12 gadiem
Babajs rakstīja: Ja paskaitīsim kurš no Latvijas ir pabijis NHL, tad viens Detroit Red Wings sanāks.
Tikai jautājums ir cik no patreiz KHL spēlējošiem latviešu spēlētājiem KHL spēlē lielā mērā pateicoties tieši RD?
Staipi kā gribi, bet vairāk kā tikai Dārziņš un M. Rēdlihs man nesanāk.
Pujacs jau spēlēja RU, Ozo un Sprukts tur varēja spēlēt bez spēlēšanas RD, Kulda un Bārtulis nekādā mērā nav saistīts ar RD.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-17 17:17, pirms 12 gadiem
@ purva_velns
skaidrs, es jau tikai pēc Sibirj- amur spēles protokola statistikas vadījos, rakstot par šo spēli. Taču Kuldas statu tendence pēdējās 10 spēlēs ir visai daiļrunīga, taču to, ko Arturs dara laukumā, un kā spēlē visa Novosibirskas komanda jau pēc statistikas vien nevar īsti novērtēt.
Jā, kāpēc Kuldu Tu sauc par Kabatiņu? ir kāds vārda tulkojums tādā garā?

@ Volx

Es nevērpju nekādas sazvērestību teorijas, jo esmu nevis konspirologs, bet gan nedaudz cinisks reālists.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-17 17:18, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ja neskaita RD, tad viņi jau šobrīd ir daudz vairāk un spēlē stiprākos klubos nekā Ņiživiji, Laviņi.
Cik no tiem,kas tur spēlē ir reāli saistīti ar RD, un cik no tiem nebūtu tikuši KHL bez RD?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-17 17:20, pirms 12 gadiem
Kvadra rakstīja: Es protams daudzkur tev piekrītu,it īpaši par pienesumu Latvijas izlasei-taču tu esi pieaudzis cilvēks un manuprāt nav pieklājīgi Rīgas Dinamo kluba nosaukumu izkropļot.Iedomājies,ja Puče Liepājas komandai arī sāktu likt mīkstinājuma zīmes.Protams saprotu,ka tu mani vari pasūtīt pāris mājas tālāk,taču ētikas normas Latvijā vēl neviens nav atcēlis.Atvaino,ja biju pārāk ass.
Re, tev izdevās mani pāraudzināt, jo izdarīji to ļoti korektā formā.
Paldies! Labošos.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-17 17:29, pirms 12 gadiem
2 Argonauts
Latgaliski - Kulda - kabata. Mobilo ēras sākumā vēl bija ideja telefonu saukt par kuldinieku, t.i., kabatas tālruni.

     [+] [-]

, 2012-11-17 17:31, pirms 12 gadiem
"varēja spēlet" tanšu leksika
Sprukts un Ozo bija acu priekšā, ar to viss pateikts, pretējā gadījumā viņi varēja spēlēt arī kādā šveicēsomijāzviedrijā..
t.p. par Kuldu un Bārtuli, latvieši vienkārši trāpīja apritē

par izlasi gan rezultātus ir vēl jāpaigaida, kā būs var spriest jau pēc u-18 un u-20, kuras pirmo reizi vēsturē spēja noturētie 12 komandu konkurencē A divīzijā

Tad kā ar dakteru aikāsāp, butthurt tā ir viņa specifika

     [+] [-]

, 2012-11-17 17:32, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tikai jautājums ir cik no patreiz KHL spēlējošiem latviešu spēlētājiem KHL spēlē lielā mērā pateicoties tieši RD?
Staipi kā gribi, bet vairāk kā tikai Dārziņš un M. Rēdlihs man nesanāk.
Pujacs jau spēlēja RU, Ozo un Sprukts tur varēja spēlēt bez spēlēšanas RD, Kulda un Bārtulis nekādā mērā nav saistīts ar RD.
iepriekšējais ar mīlestību tev! bučiņas

     [+] [-]

, 2012-11-17 17:48, pirms 12 gadiem
purva_velns rakstīja: 2 Argonauts
Latgaliski - Kulda - kabata. Mobilo ēras sākumā vēl bija ideja telefonu saukt par kuldinieku, t.i., kabatas tālruni.
Labs! Paldies, to es gan nezināju.

     [+] [-]

, 2012-11-17 18:51, pirms 12 gadiem
Pilnīgi piekrītu, ka stabilitāte nav viņa stiprā puse, viņam vēl daudz jāstrādā, lai izaugtu līdz solīdam viesspēlētājam Krievijas klubā - saprotams , ka to var ļoti labi attiecināt uz pastnieku!! Kā viņš tika ACSK

     [+] [-]

, 2012-11-17 19:13, pirms 12 gadiem
Mani nepamet sajūta, ka Pēteris varētu būt nākamais GM. Un nevis v.i. kā Opuļskis, bet tāds īsts GM

     [+] [-]

, 2012-11-17 21:00, pirms 12 gadiem
ōlhokī-rū publicēta gara interesanta intervija ar Galviņu;- par GG hokejista gaitu sākumu, Dinamo "virtuvi", Galviņa mērķi izsisties līdz kādai khl top komandai un izcīnīt krievijas čempionāta nedaļas, par to, kādi vāģi ir populārāki RD- "Mercedes" vai "Audi"...
Хоккей на AllHockey.Ru - Галвиньш: Латвийцам по...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-18 11:29, pirms 12 gadiem
Paskuda grib atkal savu kartejo iesmeereet(Kaa vinju tur sauca,nu to ponchiku?)

     [+] [-]

, 2012-11-18 11:54, pirms 12 gadiem
Polšs rakstīja: Mani nepamet sajūta, ka Pēteris varētu būt nākamais GM. Un nevis v.i. kā Opuļskis, bet tāds īsts GM
Diez vai, pēc Sējēja aiziešanas, kad Skudras virzienā klīda baumas kā par nākamo GM, viņš pats teica, ka viņa mērķis ir trenera darbs.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-18 12:08, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tikai jautājums ir cik no patreiz KHL spēlējošiem latviešu spēlētājiem KHL spēlē lielā mērā pateicoties tieši RD?
Staipi kā gribi, bet vairāk kā tikai Dārziņš un M. Rēdlihs man nesanāk.
Pujacs jau spēlēja RU, Ozo un Sprukts tur varēja spēlēt bez spēlēšanas RD, Kulda un Bārtulis nekādā mērā nav saistīts ar RD.
Protams nav jau tā, ka tagad masveidā Latvijas hokejisti būt ļoti pieprasīti KHL, bet ne mazāk svarīgi ir atpazīstamība. Kur tie paši Rēdlihs un Dārziņš spēlēja pirms Dinamo izveides, arī Cipulis un Širokovs? Arī par Spruktu un Karsumu bez Dinamo Rīga interesējās tikai Znaroks. Līdzīgi kā DR nemeklē leģionārus Austrijā, Slovēnijā, vai Dānijā arī Krievijas klubi diez vai meklē talantus Latvijas līgā, vai BAČ, nemaz nerunājot par NHL skautiem. Jo piedāvājums ir tik milzīgs ka visu apsekot nav iespējams tāpēc pirmkārt tiek apsekotas pasaules vadošās līgas, vienā no kurām spēlē arī Dinamo Rīga.

     [+] [-]

, 2012-11-19 12:47, pirms 12 gadiem
Ka tiks play-off,tad redzēsiet,kad pienesums,būs play-of,pagajušo sezonu,ko mēs redzējam,tas nebija play-offs