Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Skudra: "Rīgas "Dinamo" viesspēlētāji nedod vajadzīgo pienesumu"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Skudra: "Rīgas "Dinamo" viesspēlētāji nedod vajadzīgo pienesumu"
Pēteris Skudra
Foto: hcsibir.ru

Bijušais Latvijas izlases un NHL vārtsargs Pēteris Skudra šajā sezonā strādā kā Novosibirskas "Sibir" galvenā trenera asistents. Viņš seko līdzi arī Latvijas hokejam un uzskata, ka Rīgas "Dinamo" viesspēlētāju neveiksmīgā atlase negatīvi ietekmē komandas sportiskos rezultātus.

"Es zinu visus Latvijas hokejistus, kuri šobrīd spēlē Dinamo. Cik man jāzin par Latvijas hokeju, tik es zinu," saka Skudra. "Protams, ir negatīvas lietas, nesaprašanās starp izlasi un Rīgas klubu, bet tajā pašā laikā notiek arī daudz kas labs. Cik daudz cilvēku jūt līdzi Dinamo, cik daudz vietējo spēlētāju spēlē ne tikai Rīgā, bet arī Krievijas klubos kā viesspēlētāji! Agrāk kaut ko tādu nevarēja iztēloties. Bez tam aug arī laba jaunatne."

"Cita lieta, ka pēdējo gadu laikā Rīgas klubam ir neveiksmīga ārzemju spēlētāju piesaiste. Leģionārus jāatlasa rūpīgāk, lai viņi spēlētu augstākā līmenī nekā vietējie puiši. Puišiem tas dotu stimulu, jo viņi vēlas būt tikpat labi un labāki nekā viesspēlētāji. Bet šobrīd sanāk tā, ka leģionāri spēlē otrās-trešās lomas," akcentē bijušais Latvijas izlases vārtsargs. "Zinot rīdzinieku kluba iespējas, varu teikt, ka viesspēlētāju selekcija būtiski ietekmē Dinamo rezultātus."

Daudzi Latvijas hokejisti spēlē citos klubos ārzemēs... "Esmu pārliecināts, ka viņi labprāt spēlētu mājās. 90% - kontrakta summā. Kāpēc gan leģionāru vietā nepiesaistīt labus vietējos spēlētājus, piemēram, Kuldu un Bārtuli? Karls un Žirū nespēlē par kapeikām, bet vajadzīgo pienesumu viņi nedod. Tas ir selekcijas precizitātes un budžeta izlietošanas jautājums," atzīst "Sibir" galvenā trenera asistents.

Atbildot uz jautājumu, vai Dinamo rezultatīvais uzbrucējs Miks Indrašis varētu pārcelties uz kādu citu komandu, bijušais NHL vārtsargs norāda sekojošo: "Indrašis ir jauns un perspektīvs hokejists, tomēr stabilitātes ziņā viņam vēl tālu līdz viespēlētāja lomai KHL klubā. Stabilitāte nav viņa stiprā puse, viņam vēl daudz jāstrādā, lai izaugtu līdz solīdam viesspēlētājam Krievijas klubā."

Izmantotie resursi:
hcsibir.ru

  +2 [+] [-]

, 2012-11-17 17:16, pirms 12 gadiem
Babajs rakstīja: Ja paskaitīsim kurš no Latvijas ir pabijis NHL, tad viens Detroit Red Wings sanāks.
Tikai jautājums ir cik no patreiz KHL spēlējošiem latviešu spēlētājiem KHL spēlē lielā mērā pateicoties tieši RD?
Staipi kā gribi, bet vairāk kā tikai Dārziņš un M. Rēdlihs man nesanāk.
Pujacs jau spēlēja RU, Ozo un Sprukts tur varēja spēlēt bez spēlēšanas RD, Kulda un Bārtulis nekādā mērā nav saistīts ar RD.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-17 17:17, pirms 12 gadiem
@ purva_velns
skaidrs, es jau tikai pēc Sibirj- amur spēles protokola statistikas vadījos, rakstot par šo spēli. Taču Kuldas statu tendence pēdējās 10 spēlēs ir visai daiļrunīga, taču to, ko Arturs dara laukumā, un kā spēlē visa Novosibirskas komanda jau pēc statistikas vien nevar īsti novērtēt.
Jā, kāpēc Kuldu Tu sauc par Kabatiņu? ir kāds vārda tulkojums tādā garā?

@ Volx

Es nevērpju nekādas sazvērestību teorijas, jo esmu nevis konspirologs, bet gan nedaudz cinisks reālists.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-17 17:18, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ja neskaita RD, tad viņi jau šobrīd ir daudz vairāk un spēlē stiprākos klubos nekā Ņiživiji, Laviņi.
Cik no tiem,kas tur spēlē ir reāli saistīti ar RD, un cik no tiem nebūtu tikuši KHL bez RD?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-17 17:20, pirms 12 gadiem
Kvadra rakstīja: Es protams daudzkur tev piekrītu,it īpaši par pienesumu Latvijas izlasei-taču tu esi pieaudzis cilvēks un manuprāt nav pieklājīgi Rīgas Dinamo kluba nosaukumu izkropļot.Iedomājies,ja Puče Liepājas komandai arī sāktu likt mīkstinājuma zīmes.Protams saprotu,ka tu mani vari pasūtīt pāris mājas tālāk,taču ētikas normas Latvijā vēl neviens nav atcēlis.Atvaino,ja biju pārāk ass.
Re, tev izdevās mani pāraudzināt, jo izdarīji to ļoti korektā formā.
Paldies! Labošos.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-17 17:29, pirms 12 gadiem
2 Argonauts
Latgaliski - Kulda - kabata. Mobilo ēras sākumā vēl bija ideja telefonu saukt par kuldinieku, t.i., kabatas tālruni.

     [+] [-]

, 2012-11-17 17:31, pirms 12 gadiem
"varēja spēlet" tanšu leksika
Sprukts un Ozo bija acu priekšā, ar to viss pateikts, pretējā gadījumā viņi varēja spēlēt arī kādā šveicēsomijāzviedrijā..
t.p. par Kuldu un Bārtuli, latvieši vienkārši trāpīja apritē

par izlasi gan rezultātus ir vēl jāpaigaida, kā būs var spriest jau pēc u-18 un u-20, kuras pirmo reizi vēsturē spēja noturētie 12 komandu konkurencē A divīzijā

Tad kā ar dakteru aikāsāp, butthurt tā ir viņa specifika

     [+] [-]

, 2012-11-17 17:32, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tikai jautājums ir cik no patreiz KHL spēlējošiem latviešu spēlētājiem KHL spēlē lielā mērā pateicoties tieši RD?
Staipi kā gribi, bet vairāk kā tikai Dārziņš un M. Rēdlihs man nesanāk.
Pujacs jau spēlēja RU, Ozo un Sprukts tur varēja spēlēt bez spēlēšanas RD, Kulda un Bārtulis nekādā mērā nav saistīts ar RD.
iepriekšējais ar mīlestību tev! bučiņas

     [+] [-]

, 2012-11-17 17:48, pirms 12 gadiem
purva_velns rakstīja: 2 Argonauts
Latgaliski - Kulda - kabata. Mobilo ēras sākumā vēl bija ideja telefonu saukt par kuldinieku, t.i., kabatas tālruni.
Labs! Paldies, to es gan nezināju.

     [+] [-]

, 2012-11-17 18:51, pirms 12 gadiem
Pilnīgi piekrītu, ka stabilitāte nav viņa stiprā puse, viņam vēl daudz jāstrādā, lai izaugtu līdz solīdam viesspēlētājam Krievijas klubā - saprotams , ka to var ļoti labi attiecināt uz pastnieku!! Kā viņš tika ACSK

     [+] [-]

, 2012-11-17 19:13, pirms 12 gadiem
Mani nepamet sajūta, ka Pēteris varētu būt nākamais GM. Un nevis v.i. kā Opuļskis, bet tāds īsts GM

     [+] [-]

, 2012-11-17 21:00, pirms 12 gadiem
ōlhokī-rū publicēta gara interesanta intervija ar Galviņu;- par GG hokejista gaitu sākumu, Dinamo "virtuvi", Galviņa mērķi izsisties līdz kādai khl top komandai un izcīnīt krievijas čempionāta nedaļas, par to, kādi vāģi ir populārāki RD- "Mercedes" vai "Audi"...
Хоккей на AllHockey.Ru - Галвиньш: Латвийцам по...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-18 11:29, pirms 12 gadiem
Paskuda grib atkal savu kartejo iesmeereet(Kaa vinju tur sauca,nu to ponchiku?)

     [+] [-]

, 2012-11-18 11:54, pirms 12 gadiem
Polšs rakstīja: Mani nepamet sajūta, ka Pēteris varētu būt nākamais GM. Un nevis v.i. kā Opuļskis, bet tāds īsts GM
Diez vai, pēc Sējēja aiziešanas, kad Skudras virzienā klīda baumas kā par nākamo GM, viņš pats teica, ka viņa mērķis ir trenera darbs.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-18 12:08, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tikai jautājums ir cik no patreiz KHL spēlējošiem latviešu spēlētājiem KHL spēlē lielā mērā pateicoties tieši RD?
Staipi kā gribi, bet vairāk kā tikai Dārziņš un M. Rēdlihs man nesanāk.
Pujacs jau spēlēja RU, Ozo un Sprukts tur varēja spēlēt bez spēlēšanas RD, Kulda un Bārtulis nekādā mērā nav saistīts ar RD.
Protams nav jau tā, ka tagad masveidā Latvijas hokejisti būt ļoti pieprasīti KHL, bet ne mazāk svarīgi ir atpazīstamība. Kur tie paši Rēdlihs un Dārziņš spēlēja pirms Dinamo izveides, arī Cipulis un Širokovs? Arī par Spruktu un Karsumu bez Dinamo Rīga interesējās tikai Znaroks. Līdzīgi kā DR nemeklē leģionārus Austrijā, Slovēnijā, vai Dānijā arī Krievijas klubi diez vai meklē talantus Latvijas līgā, vai BAČ, nemaz nerunājot par NHL skautiem. Jo piedāvājums ir tik milzīgs ka visu apsekot nav iespējams tāpēc pirmkārt tiek apsekotas pasaules vadošās līgas, vienā no kurām spēlē arī Dinamo Rīga.

     [+] [-]

, 2012-11-19 12:47, pirms 12 gadiem
Ka tiks play-off,tad redzēsiet,kad pienesums,būs play-of,pagajušo sezonu,ko mēs redzējam,tas nebija play-offs