Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Abraga prognozes pirms Rīgas Dinamo dibināšanas.

Abraga prognozes pirms Rīgas Dinamo dibināšanas.
Abrags, tas kurš labajā pusē Latvijas izlases kreklā.

Esmu priekš jums te sarūpējis lielā eksperta Abraga "optimistiskās" prognozes par Rīgas Dinamo, pirms klubs tika dibināts. Tas tā, lai sportacentra lietotāji saprastu Abraga lielo sāpi Dinamo sakarā. Ko gan viņš citu varēja teikt, pēc tik liela FAILa savās prognozēs? Lielo ekspertu Rīgas Dinamo kluba izveide un veiksmīgais starts KHL ir netgriezeniski traumējis un tagad visu, kas saistīts Dinamo skarā ir SLIKTS.

Abrags, 2008-03-21 22:40, pirms 2 gadiem, atbildēt
Atcelt Ziņot
Juri Miņin,

Beidz nepārbaudītas baumas izplatīt!

jau šodien otrā "dzeltenās preses" tipa ziņa no Tevis! (viena jau nebija patiesa) ne tikai Latvijas kluba, bet arī belaru tur nebūs - vismaz belaru federācijas galva Naumovs konkrēti belaru pozīciju formulēja: 2008/2009 belari tur nepiedalās (un arī nevar piedalīties, jo Minskā nav atbilstosas halles), a pēc tam jau redzēs. Otrkārt, viņi savu čempi vēl tālāk attīsta - Samsungu par sponsoru piesaistīja, būs vēl jaunas komandas (Bobruiskā, piemēram) u.t.t.

Abrags, 2008-03-22 09:01, pirms 2 gadiem, atbildēt
Atcelt Ziņot
Labrīt!

skatos, sapņotāju skaits aug ģeometriskā progresijā
Krievijā palaiž baumu (pie kam augstākajā līmenī un ne pirmo reizi!) a te visi mutes iepletuši sajūsmā jau spiedz!
Klau, a kāds reāli kaut vienu cilvēku no tā mistiskā Rīgad "Dinamo" var nosaukt? pat abi lielie pasaku stāstnieki Lipmans un Koziols atteicās no šīs idejas... nez kurš tad ir tas slepenais Rīgas "Dinamo" veidotājs? Moš Balderis, koa?

Abrags, 2008-03-22 09:21, pirms 2 gadiem, atbildēt
Atcelt Ziņot

kino rakstīja: Ja būs, tad ļoti labi. Ja nē, tad viss pa vecam. Nebūtu slikti, ja mūsējie no Baltkrievijas, Vācijas utt. atgrieztos Latvijā un spēlētu viennozīmīgi augstākajā Eiropas līmenī. Skatītāji noteikti būtu daudz, jo tas būtu gandrīz tas pats, kas skatīties LV izlases spēles. Tas nodrošinātu to, lai hokeja drudzis ir visu sezonu, nevis vienu mēnesi. Un ja musējie regulāri uzvarētu, tad vispār būtu fantastika.

...un tas viss, ko Tu uzrakstīji arī ir fantastika

Abrags, 2008-03-22 09:30, pirms 2 gadiem, atbildēt
Atcelt Ziņot

kino rakstīja: Nu, protams, ka tev Abrag vienmēr ir taisnība! Tu esi pesimisma iemiesojums.

Mīļo cilvēk, tam nav nekāda sakara ar pesimismu! Noņem rozā brilles un mēģini vienkārši reāli paskatīties uz to. Līdz šim biju domājis, ka esi nopietns hokeja fans, bet izskatās, ka arī Tevi krievu-Lipmana-Koziola pasaciņas aizrauj... Nu, ko turpini - dream on...

P.s. kam būs taisnība - laiks rādīs

Abrags, 2008-03-22 09:53, pirms 2 gadiem, atbildēt
Atcelt Ziņot

Juris Miņins rakstīja: Abrags

Nu kā jau 1000 reizi rakstīju: "Tev ir nepareiza attieksme, mister!"
Nu es jau saprotu, ka tev kā SL fanam šitās runas par KHL vai Čempionu līgu izraisa nepatiku, taču, vot, reāli kas mainīsies ja Latvijā būs šāda komanda? Da nekas nemainīsies!
Tāpat būs vietējais čempiomāts, tāpat skatītāji būs +/- tie paši... a ja runa ir par vietējā čempionāta izaugsmi, tad vari būt drošs nekur īpaši augstāk tas nebūs. Nu nav Latvijā tādas naudas, lai varētu uzturēt 3 laba līmeņa komandas + vēl 3 (vismaz) vidēja līmeņa vienības... (un nevajag teikt, ka pietiktu ar to naudu ko dod šim projektam, jo viens ir "Dinamo" reanimēšana, bet pavisam kas cits kkāda stipri viduvēju komandu sponsorēšana... tb vietējam čempionātam tādu naudu nemaz nepiesaistīt) tad jau tiešām labāk ir izveidot komandu, kur labākajiem spēlētājiem būs iespēja spēlēt labā līmenī. Un ja būs Fārmkomandu un Junioru čempionāts (tā tas tika domāts ja ne uzreiz pirmajā, tad otrajā sezonā noteikti), tad arī atkrīt jautājumi par to kur spēlēt jaunajiem un tiem, kas vēl nevar spēlēt KHL...

vecīt, šeit nav runa par attieksmi un SPL - bet gan par to, ka tas viss ir tikai labi, ja uz papīra un tāda mistiskā Rīgas "superkluba" nav un nebūs... tāpēc arī šāda attieksme.
krieviem šāds "Rīgas klubs" ir vajadzīgs, jo Latvija ir ES un viņiem ir vajadzīgs māneklis, lai mēģinātu kādu no Eiropas hokeja lielvalstīm piesaistīt - tā teikt pēdējās cerības salmiņš. Līdz šim visi krievu centieni ir beigušies ar fiasko - tai skaitā par Tevis pieminēto Farjestad, kura prezidents teica sekojošo -
President of Färjestads Lars Glennert:
"We are only observers and don't think about entering KHL. The main problem is a difference in money between Russian and European clubs. I don't think any European can enter KHL in the near future".
Tas pats attiecās arī uz Latvijas klubu, starp citu. Ja kāds domā, ka atnāks labie onkuļi no "Gazprom" un iedos tos 10-15 mlj USD, tad maldās, jo kāpēc gan viņiem tas būtu jādara? Ja kāds domā, ka Latvijā būs sponsori, kas to darīs - sorry, veči: pirmkārt, Latvijā kompānijām tādas naudas sponsorēšanai nav, otrkārt - visi budžeti 2008.g. jau ir sadalīti un "lieks" ļimons jau tiešām nevienam nemētājas
vēl te daži sapņotāji, ko minēja, ka ar biļetēm pasākums atpelnīsies smieklīgi, ka šie visu bij sarēķinājuši, tikai piemirsuši paņemt nost halles izmaksas

p.s. pareģoju, ka krieviem šis projekts pārvērtīsies par to pašu veco superlīgu vai vispār beigsies ar krahu - jo šai līgai nav ekonomiska pamatojuma. Smiekli nāk, ka viņi to grib pielīdzināt NHL - līgai, kas ir pelnoša visos aspektos.

p.p.s. Juri - a Tu neesi SPL fans??? man domāt, jebkurš latvijas hokeja fans jau pēc definīcijas ir SPL fans, jo tur tomēr mūsējie spēlē

Abrags, 2008-03-22 11:44, pirms 2 gadiem, atbildēt
Atcelt Ziņot

hamleta_teeva_reegs rakstīja: visvairaak kritiku netur arguments par pashmaaju hokeja nogremdeeshanu. juus tieshaam domaajat, ka tur speelees kaut 4(!!!!!!!!!!) speeleetaaji no pashreizeejiem samsungliigas speeleetaajiem?keep dreaming
pirmaamkaartaam tie buus tie speeeleetaaji, kas speelee normaalaa liimenii Eirpopaa- Sprukts, vasiljevs, Daarzinsh, Redlih bros, Lavinsh, Tribuncovs un veel dazhi+legionaari(krievi?whatever).

Drusku puis maldies par to sastāvu - Vasiļjevam ligums ar Krēfeldi, Reķim - tikko noslēdza līgumu ar Volfsburgu, Ņiživijam vēlviens gads Nižnijnovgorodā...u.t.t. Sprukts arī skeptisks attiecībā uz spēlēšanu Krievijā, Dārziņam arī prātīgāk būtu beidzot iet uz SWE Elites līgu...

Abrags, 2008-03-22 12:19, pirms 2 gadiem, atbildēt
Atcelt Ziņot

eske rakstīja: kasagrande,
Abrags,
ziko777777,

smieklīgi lasīt Jūsu komentārus. Jūs pat vienu neapgāžamu argumentu nevarat noformulēt. Negribas pat atbildēt uz visām "neapgāžamām" muļķībām.

Un Tev ir kāds neapgāzāms arguments Rīgas "Dinamo" pastāvēšanai? nosauc lūdzu, kaut vienu šā "kluba" amatpersonu! Pagaidām muļķības runā Tu, nevis mēs...

Izmantotie resursi:
Rīgas "Dinamo" atdzimst?

:D:D:D:D

  -1 [+] [-]

, 2010-09-17 10:09, pirms 14 gadiem
trakais v.4 rakstīja: es arī Abraga vietā kaunētos muti vērt vaļā
Protams,viņš tagad tēlo to gudro un neko neteiks,lai gan iekšā viņam pirts tvaiko par šo topiku Kā saka ''Lapsai vīnogas vienmēr ir par zaļu''
Gan jau viņš šeit ir tikai zem cita nika tagad stāsta visiem cik RD ir slikts. Esmu jau pamanījis, ka ir atsevišķi useri, kuri parādās vienlaicīgi ar Abragu, tas tā jau vairākas reizes ir bijis, neizslēdzu iespēju, ka dažreiz šis pat pats sev atbild

  +1 [+] [-]

, 2010-09-17 10:30, pirms 14 gadiem
**M@rt!nsh** rakstīja: Gan jau viņš šeit ir tikai zem cita nika tagad stāsta visiem cik RD ir slikts. Esmu jau pamanījis, ka ir atsevišķi useri, kuri parādās vienlaicīgi ar Abragu, tas tā jau vairākas reizes ir bijis, neizslēdzu iespēju, ka dažreiz šis pat pats sev atbild
Es tev savukārt varu pateikt to, ka cilvēki, kas ir sasnieguši 30 un vairāk gadus, neaizraujas ar tādām lietām, kā vairāku profilu taisīšanu un diskutēšanu pašiem ar sevi, tāpat arī nepakļaujas dažādām masu psihozēm, tā dara cilvēki Tavā vecumā. Tāpat arī šajā vecumā vairs nav vēlēšanās kādam kaut ko mēģināt pierādīt - katram ir savs viedoklis, to pasaka, ja tam nepiekrīt, tad lai nepiekrīt. Piemēram, Tu nepiekrīti Abraga viedoklim, nu un?! Kļūsi vecāks un domāsi savādāk, es arī vēl 90-tajos domāju, cik labi būtu, ja mums būtu savs superklubs, tagad es nesaprtotu, ar kuru galu tajā laikā esmu domājis

  +3 [+] [-]

, 2010-09-17 10:31, pirms 14 gadiem
Domaaju ka daudzi neticeeja ka RD buus, jo reaali jau LV nav taadas naudas lai paceltu KHL klubu un saakumaa arii nevareeja paredzeet to ka nez kaapeec krievi dos naudu RD...taapec skaidrs ka lielie skeptiki diezgan pamatoti teica ka RD nebuus...

  -3 [+] [-]

, 2010-09-17 10:41, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Es tev savukārt varu pateikt to, ka cilvēki, kas ir sasnieguši 30 un vairāk gadus, neaizraujas ar tādām lietām, kā vairāku profilu taisīšanu un diskutēšanu pašiem ar sevi, tāpat arī nepakļaujas dažādām masu psihozēm, tā dara cilvēki Tavā vecumā. Tāpat arī šajā vecumā vairs nav vēlēšanās kādam kaut ko mēģināt pierādīt - katram ir savs viedoklis, to pasaka, ja tam nepiekrīt, tad lai nepiekrīt. Piemēram, Tu nepiekrīti Abraga viedoklim, nu un?! Kļūsi vecāks un domāsi savādāk, es arī vēl 90-tajos domāju, cik labi būtu, ja mums būtu savs superklubs, tagad es nesaprtotu, ar kuru galu tajā laikā esmu domājis
Tici vai nē, bet man ir pilnīgs poksujs ko Tu domāji agrāk un ko Tu domā tagad un kas Tu tāds esi, lai spriestu par citiem nepazīstamiem cilvēkiem, ko viņš, kā viņš un cik? Es vienkārši esmu pamanījis, ka ir reizes kad vienu un tie paši useri parādās vienlaikus ar Abragu un tā vairākas reizes, varbūt sagadīšanās, sakritība, bet fakts tā tas ir bijis un tagad tieši tie useri te stāsta cik RD ir slikts, interesanti ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-09-17 10:56, pirms 14 gadiem
Autors varētu pie viena pievienot to vietu no cita topika kur Abrags ņēma savus vārdus atpakaļ. Tāda sajūta,ka Abrags būtu pieteicies seimas vēlēšanās un nu pilnā sparā rit nomelnošanas kampaņa.

     [+] [-]

, 2010-09-17 10:57, pirms 14 gadiem
**M@rt!nsh** rakstīja: Gan jau viņš šeit ir tikai zem cita nika tagad stāsta visiem cik RD ir slikts. Esmu jau pamanījis, ka ir atsevišķi useri, kuri parādās vienlaicīgi ar Abragu, tas tā jau vairākas reizes ir bijis, neizslēdzu iespēju, ka dažreiz šis pat pats sev atbild
domā,ka tik slims.....nezvai

  -3 [+] [-]

, 2010-09-17 10:57, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Droši ka RD arī izveidoja domāt nespējīgi tīņi
Kā arī tīņi ved uz arēnu savus vecākus,nevis otrādi
Ne tev vienīgajam ir pāri 30
Nē, RD izveidoja cilvēki,kas skubināja letiņus ņemt kredītus, jo sekos ,,septiņi trekni gadi''. Viņi to darija pat neskatoties uz to,ka zināja par to ka LV briest lielas ziepes ekanomikā.
Vienreiz viņi piekāsa, un vai ir kaut mazākās pazīmes,ka šie cilvēki ir mainijušies?

  +2 [+] [-]

, 2010-09-17 10:58, pirms 14 gadiem
**M@rt!nsh** rakstīja: Tici vai nē, bet man ir pilnīgs poksujs ko Tu domāji agrāk un ko Tu domā tagad un kas Tu tāds esi, lai spriestu par citiem nepazīstamiem cilvēkiem, ko viņš, kā viņš un cik? Es vienkārši esmu pamanījis, ka ir reizes kad vienu un tie paši useri parādās vienlaikus ar Abragu un tā vairākas reizes, varbūt sagadīšanās, sakritība, bet fakts tā tas ir bijis un tagad tieši tie useri te stāsta cik RD ir slikts, interesanti ne?
Piedod, ka iejaucos, taču tu pats nonāc ar sevi pretrunās:
No sākuma tu pats izdari no pirksta izzīstus secinājumus par nepazīstamu cilvēku: „Esmu jau pamanījis, ka ir atsevišķi useri, kuri parādās vienlaicīgi ar Abragu, tas tā jau vairākas reizes ir bijis, neizslēdzu iespēju, ka dažreiz šis pat pats sev atbild”
Bet pēc tam norādi, ka nevajag spriest par nepazīstamiem cilvēkiem kas Tu tāds esi, lai spriestu par citiem nepazīstamiem cilvēkiem, ko viņš, kā viņš un cik?
Mācies saskatīt baļķi savā acī pirms meklē skabargu cita acī.

     [+] [-]

, 2010-09-17 10:59, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, RD izveidoja cilvēki,kas skubināja letiņus ņemt kredītus, jo sekos ,,septiņi trekni gadi''. Viņi to darija pat neskatoties uz to,ka zināja par to ka LV briest lielas ziepes ekanomikā.
Vienreiz viņi piekāsa, un vai ir kaut mazākās pazīmes,ka šie cilvēki ir mainijušies?
jā,ļoti lielas pazīmes,paskaties priekšvēlēsānu kampaņu.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-09-17 11:10, pirms 14 gadiem
Heracleum rakstīja: Piedod, ka iejaucos, taču tu pats nonāc ar sevi pretrunās:
No sākuma tu pats izdari no pirksta izzīstus secinājumus par nepazīstamu cilvēku: „Esmu jau pamanījis, ka ir atsevišķi useri, kuri parādās vienlaicīgi ar Abragu, tas tā jau vairākas reizes ir bijis, neizslēdzu iespēju, ka dažreiz šis pat pats sev atbild”
Bet pēc tam norādi, ka nevajag spriest par nepazīstamiem cilvēkiem kas Tu tāds esi, lai spriestu par citiem nepazīstamiem cilvēkiem, ko viņš, kā viņš un cik?
Mācies saskatīt baļķi savā acī pirms meklē skabargu cita acī.
Tas, ka esmu redzējis, ka ir bijušas reizes, kad atsevišķi useru parādīšanaš diskusijās, sakrīt ar Abraga parādīšanos un ne jau vienu reizi tas ir bijis un par to arī uzrakstīju un Tu vari likt roku uz sirds un teikt ka tā nav taisnība. Es nerunāju par viņa domu gājienu vai filozofiskajām spējām.
Kasangrande sprieda par kaut kādiem mistiskiem cilvēkiem virs 30, par kaut kādām domām, kas sākās pēc 30 un runāja gandrīz vai Abraga vārdā, ka šis dara to un noteikti nedara tā. Uzskatu, ka nepazīstams cilvēks nepamatoti izska savas domas par nepazīstamu sev cilvēku. Kāds tur baļķis acī

  +2 [+] [-]

, 2010-09-17 11:11, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Abragam,tev utt ir akūnas vīzijas uz LV hokeja attīstību. Pēc jūsu vārdiem vienīgās pareizās,bet kur tās ir realitātē ?
Ko izveidoja pa tiem 20 gadiem ? Mēs visi gudri un d.rzdami galvu grozam. Kur tad ir tas varenais LAČ,tā vieta saucās .isā. Un tas jūs arī besī un savu neapmierinātību jūs izgāziet uz RD,meklējot utis,kur to nav.
Ir te vēl daži politiķi ar pareiziem uzskatiem utt,kas zin ka vajag.
TĀ KĀ VAR GULĒT DROŠI,DRĪZ ZINOŠIE UN GUDRIE IZNESĪS VISUS TOMSOŅAS GAISMĀ !!!
Starp citu es domāju, ka RD pavisam noteikti turpināsies arī turpmākos gadus, jo kaimiņzeme redzot RD brendu (tomēr komanda nav nekāda melnā avs līgā. Milzīga skatītāju interese, laba prasme izmantot līdzekļus utt.) neuzdrošināsies to aizvērt. To pamanītu visi un uzreiz. Tāpēc es ieteiktu īpaši nevienam nepievērst uzmanību tām runām, ka RD jākļūst pat "tautas" komandu un sazin vēl ko. Show must go on!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-09-17 11:12, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Mani neviens nekur neskubināja. Bet atšķirība no daža laba uzsākot kopdzīvi ar sievu un veidojot ģimeni es bērnus krūmos taisīt kaut kā negribēju un dzīvot + - kā visi vēlējos. Tā kā izvēles diži nebija tad un nav tagad. Valsts vairs nedod dzīvokļus utt jaunajiem,tie ir jāiegādajās pašiem,vai tu tos kādam piešķirsi ? Un no kurienes tad nak tā uzdzīve uz krīta ? Vai pārējā tā saucamā civilizētā cilvēces daļa no attīstītajām valstīm ta nedzīvo ?
Uz krīta dzīvo ļoooti daudzi. Tas ir tikai normāli, vienkārši attīstītajās valstīs tam visam pamatā ir rūpniecība, kas ir kā fundaments, kura mums nav.

     [+] [-]

, 2010-09-17 11:14, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Mani neviens nekur neskubināja. Bet atšķirība no daža laba uzsākot kopdzīvi ar sievu un veidojot ģimeni es bērnus krūmos taisīt kaut kā negribēju un dzīvot + - kā visi vēlējos. Tā kā izvēles diži nebija tad un nav tagad. Valsts vairs nedod dzīvokļus utt jaunajiem,tie ir jāiegādajās pašiem,vai tu tos kādam piešķirsi ? Un no kurienes tad nak tā uzdzīve uz krīta ? Vai pārējā tā saucamā civilizētā cilvēces daļa no attīstītajām valstīm ta nedzīvo ?
Nevajag jaukt valstis,kas kaut ko ražo un expotrtē ar valsti,kam galvenais bizness ir ,,kupi-prodai''.
te neiet runa par tiem kam tiešām bija jaņem kredīts,lai nopirktu savu pirmo dzīvesvietu, bet par tiem,kam nemaz nepienācās pēc būtības divstāvu villas u.t.t.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-09-17 11:16, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Uz krīta dzīvo ļoooti daudzi. Tas ir tikai normāli, vienkārši attīstītajās valstīs tam visam pamatā ir rūpniecība, kas ir kā fundaments, kura mums nav.
Plus mums visi gribeeja mega kruti dziivot, njeema krutaas mashiinas un veel citas luksus lietas uz kriita, ko normaali domaajoshs rietumnieks neatljaavaas...

  -3 [+] [-]

, 2010-09-17 11:18, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Starp citu es domāju, ka RD pavisam noteikti turpināsies arī turpmākos gadus, jo kaimiņzeme redzot RD brendu (tomēr komanda nav nekāda melnā avs līgā. Milzīga skatītāju interese, laba prasme izmantot līdzekļus utt.) neuzdrošināsies to aizvērt. To pamanītu visi un uzreiz. Tāpēc es ieteiktu īpaši nevienam nepievērst uzmanību tām runām, ka RD jākļūst pat "tautas" komandu un sazin vēl ko. Show must go on!
Viņiem nav izdevīgi, ka RD nebūs, jo mēs viņiem esam kā paraugs kā tās lietas notiek civilizētā pasaulē, lai pārējie mācās. Gan ar savu mazo budžetu uz KHL fona esam iekļuvuši playoff 2 reizes pēc kārtas kluba pastāvēšanas pirmajos 2 gados, labākais mārketings RD, labākā televīzija LTV7, labākais treneris Znaroks, vienīgais klubs kurš strādā ar peļņu RD, šovs pirms spēlēm. Ja krievi domātu par naudas piegriešanu drīzumā, tad rīgā nespēlētu Fīniksas Kojoti un pats fakts, ka viņi te spēlēs par kko liecina. Mēs viņiem esam kā paraugs. Nemaz nerunājot par RD-SKA playoff pirmo kārtu, kura šokēja visu plašo krievijas lielo ekspertu pasauli un domāju arī visu KHL. Kā Tu domā kā jutās Savickis sēžot VIPā ar Medvedevu un kad RD ir vadībā spēlē un visā sērijā kopumā, laikam jau kruta sajūta apspēlēt līgas šefa tādu klubu ar mūsu budzētu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-09-17 11:21, pirms 14 gadiem
**M@rt!nsh** rakstīja: Viņiem nav izdevīgi, ka RD nebūs, jo mēs viņiem esam kā paraugs kā tās lietas notiek civilizētā pasaulē, lai pārējie mācās. Gan ar savu mazo budžetu uz KHL fona esam iekļuvuši playoff 2 reizes pēc kārtas kluba pastāvēšanas pirmajos 2 gados, labākais mārketings RD, labākā televīzija LTV7, labākais treneris Znaroks, vienīgais klubs kurš strādā ar peļņu RD, šovs pirms spēlēm. Ja krievi domātu par naudas piegriešanu drīzumā, tad rīgā nespēlētu Fīniksas Kojoti un pats fakts, ka viņi te spēlēs par kko liecina. Mēs viņiem esam kā paraugs. Nemaz nerunājot par RD-SKA playoff pirmo kārtu, kura šokēja visu plašo krievijas lielo ekspertu pasauli un domāju arī visu KHL. Kā Tu domā kā jutās Savickis sēžot VIPā ar Medvedevu un kad RD ir vadībā spēlē un visā sērijā kopumā, laikam jau kruta sajūta apspēlēt līgas šefa tādu klubu ar mūsu budzētu.
Bet to visu mēs nodrošinam tikai tāpēc, ka mums tā reāli ir tikai viens RD. Un uz to ir pakārtota visa valsts, visa sabiedrība. Tāpēc šī kvalitāte, ko mēs piedāvājam, lielā mērā ir likumsagarīga. Tai pašai Baltkrievijai un Kazahstānai vēl bez KHL klubiem ir citas komandas.

  +2 [+] [-]

, 2010-09-17 11:23, pirms 14 gadiem
**M@rt!nsh** rakstīja: vienīgais klubs kurš strādā ar peļņu RD
RD straadaa tikai ar pelnju tad ja neskaita krievu 10m
Taa RD ir minusos taapat kaa visi paareejie klubi, tikai RD vismaz kaut censhaas pelniit vairaak par citiem

     [+] [-]

, 2010-09-17 11:24, pirms 14 gadiem
kharlamovs32
Vienkārši pieņem to, ka citiem var būt savādāks viedoklis un atšķirīga vīzija par Latvijas hokeju, nekā Tev. Tas nav nemaz tik grūti.

  -3 [+] [-]

, 2010-09-17 11:25, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Bet to visu mēs nodrošinam tikai tāpēc, ka mums tā reāli ir tikai viens RD. Un uz to ir pakārtota visa valsts, visa sabiedrība. Tāpēc šī kvalitāte, ko mēs piedāvājam, lielā mērā ir likumsagarīga. Tai pašai Baltkrievijai un Kazahstānai vēl bez KHL klubiem ir citas komandas.
Nu valstu mērogi, resursi, iedz. skaits, arī drusku at';sķiras no visām apmēram pa 90%, tas ir tikai normāli un kur tad ir tava kazahstāna IIhF? Un belari divas sezonas bij stabili KHL līgas autsaideri ar visu savām hokeja privilēģijām, resursiem un tāpat IIHF rangā tikai nedaudz virs mums, pēdējās izlase spēles parādīja, ka belari ne ar ko nav labbāki par mums ar visu savu BAČ utt. Tom'wer tas liecina par to, ka kaut kur mēs viņus tomēr apsteidzam, kaut ko daram pareizāk.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-17 11:26, pirms 14 gadiem
**M@rt!nsh** rakstīja: vienīgais klubs kurš strādā ar peļņu RD
RD nestrādā ar peļņu

  +2 [+] [-]

, 2010-09-17 11:26, pirms 14 gadiem
GaryII rakstīja: RD straadaa tikai ar pelnju tad ja neskaita krievu 10m
Taa RD ir minusos taapat kaa visi paareejie klubi, tikai RD vismaz kaut censhaas pelniit vairaak par citiem
Vairāk??
Kas to lai zin cik pelna krievu klubi, ja tiem ir lielie budžeti, kas ir daudz grūtāk atpelnāmi.
RD jau var lepoties,ka atpelna tos 10 mio.,bet varbūt ka SKA atpelna 20 mio. no budžeta,tikai viņiem nav ko lepoties, jo budžets ir vairāk par 30 mio.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-09-17 11:27, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vairāk??
Kas to lai zin cik pelna krievu klubi, ja tiem ir lielie budžeti, kas ir daudz grūtāk atpelnāmi.
RD jau var lepoties,ka atpelna tos 10 mio.,bet varbūt ka SKA atpelna 20 mio. no budžeta,tikai viņiem nav ko lepoties, jo budžets ir vairāk par 30 mio.
Tu zini ko nozīmē strādāt ar peļņu?

  +3 [+] [-]

, 2010-09-17 11:33, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Jā Ivar un man ir 32 gadi,ta kā man nacās visu pirkt veidot pašam. Ņemot kredītus utt. Bet tadiem gudrajiem 45+ kam krievu laikos par freju bija izglītība,dzīvokļi utt ,zin labak kā vajag,kad paši nebija spiesti ne caur ko tādu iet. Dabūja visu par freju un tagad gudri ir,ka bail !
Tu jau arī vecais padomju produkts, kas pieradis, ka viss pie krieviem bija pa "freju".... Nu nav nekur pasaulē tā, ka Tev kāds kaut ko (nosacīti) pa velti dod kā tas bija cccp, kad "dalija jaunajiem dzīvokļus".... Ja vien nebiji kāds vietējās kompartijas darboņa bērns, tad lai to dzivokli dabūtu bija jāstāv ahūnajā rindā gadiem!!! Normālajā pasaulē Tev sava "vieta zem saules" ir jānopelna un neviens tev neko par brīvu nedos! Un mums problēma vēl ir tā, ka ir daudzi tādi postsovjeti(nedomāju gluži Tevi, bet pavecāka gadagājuma slāvus), kas pie jaunajiem apstākļiem nekādi nevar pierast, jo ir pieraduši dzīvot "socreālismā" un "no sērijas", ka "parķija nam pomožet", "parķija za nas ir pro nas dumajet", bet kad beidzot viņiem pašiem ir jāsāk domāt vai darīt, tad tagad paši vairs neko nevar ne izdomāt, ne padarīt, jo visu mūžu ir dzīvojuši nedomājot gluži kā "siltumnīcas apstākļos".....

     [+] [-]

, 2010-09-17 11:35, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vairāk??
Kas to lai zin cik pelna krievu klubi, ja tiem ir lielie budžeti, kas ir daudz grūtāk atpelnāmi.
Es to biju domaajis taa ka RD censhas pelniit kaut ko atshikiriibaa no krievu klubiem kuri sevi ar to paaraak neapgruutina bet zvana vieteejam oligarham lai iedo piki , to pat pashi krievi saka...
SKA atpelna 20m taa ir zinaatniskaa fantaastika

     [+] [-]

, 2010-09-17 11:37, pirms 14 gadiem
**M@rt!nsh** rakstīja: Tu zini ko nozīmē strādāt ar peļņu?
Un tu zini?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-09-17 11:46, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Stāsts interesants,bet jēga ? Neko jaunu tu man nepastāstīji ko es nezinātu. Praktisi visi 45+ dzīvokļus dabūja par freju. Ielidoja vienīgī tie,kas dzīvoja denacalizētājās mājās. Pēc sabrukuma. Pārējiem nevienam pat ar mazo pirkstiņu nebija jāpakustina lai tikt pie dzīvokļa.
Vari nestāstīt,lieliski atceros savus senčus,kas nebija nekādu tevis minēto personāžu radi,draugi utt,bet dabūja dzīvokli + - 5 gadu laikā.
Pie kam,pirms tam dzīvoja iedalītā kopuškā,kur arī tikai komunālie bija jāmaksā. Ja man kas tāds spīdētu mūsu laikos es nešaubīdamies padzīvotu 5 gadus kopuškā. Tas pats ar izglītību,kas bija par baltu velti. Es ar sievu iepazinos pēc armijas 20 gados,bija jāmeklē kur dzīvot,kur raut naudu macībām. Senči nav nekādi biezie,lai palīdzētu,viss bija jādara pašiem. Un man te kāds 45+ mācīs kā pareizi ? Kas neko no ta nav izbaudījis. Drausmīgā komunisma upuri bļe !!!
Saprotu vecīšus kas tiešām piedzīvoja tas visas šausmas. Bet 50 gadīgie + - ir dzīvojusi lejputrijā salīdzinot ar 70 gadīgajiem un jaunās paaudzes 30 gadniekiem.
Šeit es tev pilnībā piekrītu. Tā tiešām bija leiputrija. Tiesa, leiputrija pērtiķa krātiņā.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-17 11:47, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32
Pēdējā SPL sezonā LAČ bija pietiekami spēcīgs, tā ka realitāte jau ir piedzīvota un nekādas pasakas tās nav. Tu neesi pieskaitāms pie histēriskajiem viedokļa uzspiedējiem, tur Tev taisnība.