Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Sējējs šifrējas, ar Spruktu dažas neskaidrības

Sējējs šifrējas, ar Spruktu dažas neskaidrības

Šorīt Normunds Sējējs atradās "Latvijas Radio 4 - Doma laukums" studijā, kur raidījuma "Lietas būtība" ietvaros atskatījās uz pagājušo sezonu un pastāstīja par šobrīd aktuālāko tēmu komandas komplektāciju.

Uz tradicionālo mēdiju jautājumiem par NHL un KHL salīdzināšanu sējējs atbildēja, ka nav iespējas salīdzināt 1 un 90 gadus vecas līgas, taču atzina, ka KHL hokejs ir daudz skatāmāks, jo tajā ir skaistas kombinācijas un daudz vairāk piespēļu. Studijas zvanītāju jautājumu klāsts bija no jautājumiem par fanu atbalstu, līdz NHL vājo pušu saukšanas. Runājot par mērķiem, tad Sējējs atklāja, ka kluba akcionāri pagājušā sezonā esot bijuši priecīgi, ka neesam palikuši pēdējā vietā, jo tāds bijis uzstādījums, jaunajā sezonā mērķis ir atkārtot sasniegto- iekļūt "Gagarina kausa" Play off turnīrā.

pilns raksts: Sportus.lv

  +8 [+] [-]

, 2009-07-16 13:52, pirms 15 gadiem
Vienā gan es nepiekritīšu Sējējam : KHL nav skatāmāks par NHL.

  +7 [+] [-]

, 2009-07-16 14:00, pirms 15 gadiem
Nu, nu... Es gan piekrītu Sējējam. NHL čaļi tiek skrien un sitas...
KHL ir lielāks laukums, līdz ar to tehnika spēlē lielāku lomu. Un tehnisks hokejs ir skaists hokejs.
NHL izglābj Ovečkins un viņam līdzīgie skatāmie spēlētāji...

  +6 [+] [-]

, 2009-07-16 14:02, pirms 15 gadiem
Es domāju, ka tas viss ir atkarīgs no gaumes. Man tā pasošanās, kas bieži vien līdz nekas nenoved nemaz nepatīk. Labāk sisties mest pa vārtiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2009-07-16 14:17, pirms 15 gadiem
Kā jau amerikāņiem, vairāk par skaistām izspēlēm un smukiem vārtiem viņiem patīk, ka kādu sulīgi iebortē vai atstāj guļam uz ledus. Tad šiem prieks kā maziem bērniem. NHL viss ir augstākā līmenī nekā KHL, kas saistīts ar spēļu organizāciju, menedžmentu, merčendaisu, darbu ar skatītājiem, bet ne ar pašu spēli.

  +6 [+] [-]

, 2009-07-16 14:26, pirms 15 gadiem
Robisss rakstīja: Nu, nu... Es gan piekrītu Sējējam. NHL čaļi tiek skrien un sitas...
KHL ir lielāks laukums, līdz ar to tehnika spēlē lielāku lomu. Un tehnisks hokejs ir skaists hokejs.
NHL izglābj Ovečkins un viņam līdzīgie skatāmie spēlētāji...
NHL hokejs ir vienkāršāks, protams daļēji izglābj Ovečkins un pārējās zvaigznes. NHL vienkārši māk lieliski parādīt hokeju. Nevaru iedomāties ka KHL mača laikā ņemtu intervijas no spēlētājiem vai treneriem. Ja KHL šo to aizņemtos no NHL, tieši pārraidīšanas ziņā būtu ideāli, jo hokejs pats par sevi ir skatāmāks par NHL (Ja vien nepatīk tikai bortēšana).

  -1 [+] [-]

, 2009-07-16 15:03, pirms 15 gadiem
Sējējs ir baigais gaisa maisītājs, viņam pilnībā nevar ticēt, pilnīgi nevienam viņa vārdam ko viņš saka, viņš ir baigais muhļītājs.

  +1 [+] [-]

, 2009-07-16 15:06, pirms 15 gadiem
noskatiijos visas finaalspeeles nhl...nu fantastiska speele

     [+] [-]

, 2009-07-16 15:11, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Sējējs ir baigais gaisa maisītājs, viņam pilnībā nevar ticēt, pilnīgi nevienam viņa vārdam ko viņš saka, viņš ir baigais muhļītājs.
Tāds viņam darbs

Jā, tūlīt viņš jums visiem izstāstīs kā notiek parunas ar spēlētājiem un kādas ir problēmas tipa lai visi, arī konkurenti zin...

  +3 [+] [-]

, 2009-07-16 15:14, pirms 15 gadiem
piedodiet, bet NHL, izņemot vairākumu izspēli, ir garlaicīga, tipiska tupo amīšu padarīšana. Ja kaut kur rāda spēli, tad pasakiet, roku uz sirds liekot, vai nenāk žāvas pēc pirmās trešdaļas? Spēles shēma ir vienāda visām NHL komandām: iemest ripu zonā, izcīnīt pie borta, uzmest pa vārtiem - viss. Un tā nenormālā skriešana no vienas puses uz otru, tenisā mazāk reižu bumbiņa lēkā no viena pie otra spēlētāja, kā NHL ripa no vienas zonas uz otru. KHL ir vairāk skatāms, jo noris saspēle savā zonā, viduszonā, pretinieka zonā, kas ir ilgāka par divām piespēlēm, var redzēt, ka KHL ir arī galva spēlētājam, ne tikai kājas.
Sējējs ir menedžeris, parādiet man vienu menedžeri, kas pirms līgumu parakstīšanas, pasaka kaut ko konkrētu? šis attiecas ne tikai uz sportu, bet arī biznesu utml.
tad, kad visi līgumi būs parakstīti, spēlētāji uz vietas, tad arī būs ziņas utt., tagad kaut ko pārmest viņam ir, manuprāt, nevietā un līdzjutēja necienīgi, ņemot vērā iepriekšējā gada sējēja nopelnus komandas sastāva komplektācijā.

  +1 [+] [-]

, 2009-07-16 15:30, pirms 15 gadiem
Vilnars rakstīja: piedodiet, bet NHL, izņemot vairākumu izspēli, ir garlaicīga, tipiska tupo amīšu padarīšana. Ja kaut kur rāda spēli, tad pasakiet, roku uz sirds liekot, vai nenāk žāvas pēc pirmās trešdaļas? Spēles shēma ir vienāda visām NHL komandām: iemest ripu zonā, izcīnīt pie borta, uzmest pa vārtiem - viss. Un tā nenormālā skriešana no vienas puses uz otru, tenisā mazāk reižu bumbiņa lēkā no viena pie otra spēlētāja, kā NHL ripa no vienas zonas uz otru. KHL ir vairāk skatāms, jo noris saspēle savā zonā, viduszonā, pretinieka zonā, kas ir ilgāka par divām piespēlēm, var redzēt, ka KHL ir arī galva spēlētājam, ne tikai kājas.
Sējējs ir menedžeris, parādiet man vienu menedžeri, kas pirms līgumu parakstīšanas, pasaka kaut ko konkrētu? šis attiecas ne tikai uz sportu, bet arī biznesu utml.
tad, kad visi līgumi būs parakstīti, spēlētāji uz vietas, tad arī būs ziņas utt., tagad kaut ko pārmest viņam ir, manuprāt, nevietā un līdzjutēja necienīgi, ņemot vērā iepriekšējā gada sējēja nopelnus komandas sastāva komplektācijā.
O jā tupie amīši utt. aiziet stereoptipi.

  +1 [+] [-]

, 2009-07-16 15:32, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: ,,......Uz pēdējo dienu tradicionālāko jautājumu, kas noteikti ir saistībā ar internetā izskanējušo informāciju par iespējamību redzēt Pruseku arī nākošajā sezonā Rīgā, vai komandā ir iespēja redzēt vēl kādu leģionāru no pagājušās sezonas Sējējs runāja izvairīgi, taču radīja diezgan pārliecinošu iespaidu un apgalvoja, ka visticamāk nē..........''

Ak, Sējēj, Sējēj, beidz taču RD līdzjutējiem prātus jaukt, un pasaki skaidru NĒ bez visādiem VISTICAMĀK.
beidz skaust skauģi, ja jau Armands tripāns apgalvo ka buus tad taa bus

  +2 [+] [-]

, 2009-07-16 15:35, pirms 15 gadiem
droši vien, tas bija pārspīlēti, bet to domu jau var uztvert: amīši iet uz hokeja arēnām atpūsties, nevis baigi pārdzīvot utt, kā pie mums pierasts. Viņi paņem sievu, abus sīkos, katram iegrūž pa burgerim, popkorna tūtai, kolas spainim zobos un mierīgi sēž un skatās, ik pa laikam pašam aizejot uz taziku, tad sīkos aizvedot uz taziku un tad kundzi pavadot uz taziku. tā viņi dara un loģiski, ka viņiem nav laika un pacietības skatīties uz kombinācijām balstītu spēli, viņiem vajag nepārtrauktu action, bet eiropiešiem un tālāk uz austrumu pusi, hokejs ir pavisam kas cits.

     [+] [-]

, 2009-07-16 15:37, pirms 15 gadiem
Man patīk abi ,skatos gan vienu gan otru. Protams ir spēles kas nav skatāmas, bet tādas ir gan NHL, gan KHL.

  +1 [+] [-]

, 2009-07-16 15:39, pirms 15 gadiem
Nu atkārtošos jaukuru reizi, bet man visa amerikāņu nācija riebjas, uz sportu tas netattiecas (nē rasismam) bet es labāk skatos KHL nekā NHL, nezinu varbūt tas ir DR nopelns, varbūt nē, bet NHL tiešām tā nesaista! KHL fināls, vnk k-kas neticams, paskatieties ka viena pati ufa spēlē- odziņa Par dinamo vispār jautājumi nerodas! Tācu nākoš sezon vēlētos, lai dinamo spēlē vēl piezemētāk, mums ir jāspēlē cita spēle, skrieties ar krieviem ndrīkst it īpaši redzot to kā komplektējas citi, mums viņi ir jāsaliek no aizsardzības, tikai tā varam domāt par PO, atklātā spēlē uz PO nav ko cerēt!

     [+] [-]

, 2009-07-16 15:39, pirms 15 gadiem
vislabāk KHL un NHL salīdzināt ir paskatoties spēles vienu pēc otras.. Atšķirība ir milzīga!!! NHL ir pavisam cits slidošanas un domāšanas ātrums, daudz augstāka spēles dinamika!!!

Un neiestāstīsiet jūs man, ka NHL vešiem ir sliktāka tehnika nekā KHL spēlējošajiem Bērziņiem un Ļaviņiem!!!

Turklāt KHl hokejs tīri subjektīvi man personīgi šķiet garlaicīgāks arī dēļ neesošās spēka spēles!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-07-16 16:06, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Hm, un kas man būtu šeit ko skaust?
LM netaisās konkuret ar RD spēlētāju tirgū.
Izbeidz, viss esports redz kā tev skauž, kamēr tavs LM grimst vircas bedrē dinamo spēlē KHL. Ej labāk uzraksti kādi sūdi birst LM frontē! tavi komentāri ir demogoģijas paraugstunda, sociālo zinību apguvēji varētu augstskolas studēt tavas prasmes un tu varētu būt vieslektors, padomā par to! Bet nopietni tiec tam pāri, liepājā hokejs ir nozīmīgs visai Latvijai, tur aug mūsu jaunatne, bet kāpēc tu tā neieredzi Dinamo? tiec pāri, varbūt arī sāc atbalstīt, būs dzīvē prieka vairāk!

  -2 [+] [-]

, 2009-07-16 16:10, pirms 15 gadiem
Vilnars rakstīja: droši vien, tas bija pārspīlēti, bet to domu jau var uztvert: amīši iet uz hokeja arēnām atpūsties, nevis baigi pārdzīvot utt, kā pie mums pierasts. Viņi paņem sievu, abus sīkos, katram iegrūž pa burgerim, popkorna tūtai, kolas spainim zobos un mierīgi sēž un skatās, ik pa laikam pašam aizejot uz taziku, tad sīkos aizvedot uz taziku un tad kundzi pavadot uz taziku. tā viņi dara un loģiski, ka viņiem nav laika un pacietības skatīties uz kombinācijām balstītu spēli, viņiem vajag nepārtrauktu action, bet eiropiešiem un tālāk uz austrumu pusi, hokejs ir pavisam kas cits.
Tam ir ļoti vienkārš izskaidrojums, proti austrumeiropā ir lielāka nabadzība, tāpēc arī cilvēku pieķerās kādam cerību stariņam (sportam) un jūt līdzi. Jo sports tā arī ir izklaide un nevar amjiem pārmest to, ka viņi nepsiho tribīnēs, bet vienkārši skatās spēli.

  -2 [+] [-]

, 2009-07-16 16:11, pirms 15 gadiem
Namejs latgaļu karotājs rakstīja: Izbeidz, viss esports redz kā tev skauž, kamēr tavs LM grimst vircas bedrē dinamo spēlē KHL. Ej labāk uzraksti kādi sūdi birst LM frontē! tavi komentāri ir demogoģijas paraugstunda, sociālo zinību apguvēji varētu augstskolas studēt tavas prasmes un tu varētu būt vieslektors, padomā par to! Bet nopietni tiec tam pāri, liepājā hokejs ir nozīmīgs visai Latvijai, tur aug mūsu jaunatne, bet kāpēc tu tā neieredzi Dinamo? tiec pāri, varbūt arī sāc atbalstīt, būs dzīvē prieka vairāk!
Tu pats izskaties ne gluži normāls. Cik ilgi pastāv LM un cik RD?

  +1 [+] [-]

, 2009-07-16 16:16, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Tam ir ļoti vienkārš izskaidrojums, proti austrumeiropā ir lielāka nabadzība, tāpēc arī cilvēku pieķerās kādam cerību stariņam (sportam) un jūt līdzi. Jo sports tā arī ir izklaide un nevar amjiem pārmest to, ka viņi nepsiho tribīnēs, bet vienkārši skatās spēli.
Ne jau tikai Austrumeiropā fano par hokeju. Paskaties, kas notiek, piemēram, Šveicē - tur uz dažu labu klubu spēlēm nāk padsmit tūkstoši un ne jau pasēdēt hotdogu uzēst. Arī Zviedrijā, Somijā un Vācijā ir klubi, kuriem ir daudzskaitlīgs fanu atbalsts.

  -1 [+] [-]

, 2009-07-16 16:20, pirms 15 gadiem
zzk rakstīja: Ne jau tikai Austrumeiropā fano par hokeju. Paskaties, kas notiek, piemēram, Šveicē - tur uz dažu labu klubu spēlēm nāk padsmit tūkstoši un ne jau pasēdēt hotdogu uzēst. Arī Zviedrijā, Somijā un Vācijā ir klubi, kuriem ir daudzskaitlīgs fanu atbalsts.
Nē, tas ir fakts. Es vienkārši saku to, ka es neredzu nekā nosodāma tajā, kā sportu skatās amerikāņi. Piemēram amerikā nav pieņemts atvilkties uz stadionu, pielikties aliņu un uzvesties kā alu cilvēkam. Tieši tā, tas ir ģimenes pasākums.

  -1 [+] [-]

, 2009-07-16 16:24, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Piemēram amerikā nav pieņemts atvilkties uz stadionu, pielikties aliņu un uzvesties kā alu cilvēkam. Tieši tā, tas ir ģimenes pasākums.
Nu tas arī ir fakts, ka viena daļa mūsu "fanu" ar līdzjušanu saprot aizlietas acis un idiotisku ālēšanos. Tomēr arī amīšu versija ar popkorna tūtām man nešķiet diez ko laba. Laikam man tuvāks ir kaut kas pa vidu starp tiem abiem

  -1 [+] [-]

, 2009-07-16 16:25, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Nē, tas ir fakts. Es vienkārši saku to, ka es neredzu nekā nosodāma tajā, kā sportu skatās amerikāņi. Piemēram amerikā nav pieņemts atvilkties uz stadionu, pielikties aliņu un uzvesties kā alu cilvēkam. Tieši tā, tas ir ģimenes pasākums.
Labs! Tu nupat (sanāk?) RD fanus pielīdzināji "alu cilvēkiem"!

  -1 [+] [-]

, 2009-07-16 16:26, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Labs! Tu nupat (sanāk?) RD fanus pielīdzināji "alu cilvēkiem"!
Diemžēl viena daļa (uzsveru, ka ne visi) mūsu vietējo klubu un arī izlases fanu tāda tiešām ir...

  -2 [+] [-]

, 2009-07-16 16:30, pirms 15 gadiem
Cik no šeit komentējošiem ir bijuši ASV vai Kanādā uz kādu NHL spēli? Aizdomas ka neviens, bet gudri d**st ko un kāpēc tur katrs skatās, var arī tāpat.

  +3 [+] [-]

, 2009-07-16 16:32, pirms 15 gadiem
ilvins rakstīja: Cik no šeit komentējošiem ir bijuši ASV vai Kanādā uz kādu NHL spēli? Aizdomas ka neviens, bet gudri d**st ko un kāpēc tur katrs skatās, var arī tāpat.
Esmu bijis uz vienu. So what?
Pietiekamu iespaidu par publiku var gūt arī no TV translācijām.

  +1 [+] [-]

, 2009-07-16 16:34, pirms 15 gadiem
zzk rakstīja: Diemžēl viena daļa (uzsveru, ka ne visi) mūsu vietējo klubu un arī izlases fanu tāda tiešām ir...
Tur nu gan piekrītu... it sevišķi tie tipiņi, kam hokejs asociējas tikai ar alus dzeršanu un regulāru vazāšanos uz "taziku".... dažam labam tā vien gribās uzprasīt varbūt viņam labāk būtu sēdēt pie bāra? Tur havaja arī ir praktiski blakus un nevajadzēs visu laiku ik pa 5 minūtēm kursēt turpu šurpu... vismaz netraucēs pārējos, kas grib hoķi skatīties...

  -2 [+] [-]

, 2009-07-16 16:58, pirms 15 gadiem
Vilnars rakstīja: piedodiet, bet NHL, izņemot vairākumu izspēli, ir garlaicīga, tipiska tupo amīšu padarīšana. Ja kaut kur rāda spēli, tad pasakiet, roku uz sirds liekot, vai nenāk žāvas pēc pirmās trešdaļas? Spēles shēma ir vienāda visām NHL komandām: iemest ripu zonā, izcīnīt pie borta, uzmest pa vārtiem - viss. Un tā nenormālā skriešana no vienas puses uz otru, tenisā mazāk reižu bumbiņa lēkā no viena pie otra spēlētāja, kā NHL ripa no vienas zonas uz otru. KHL ir vairāk skatāms, jo noris saspēle savā zonā, viduszonā, pretinieka zonā, kas ir ilgāka par divām piespēlēm, var redzēt, ka KHL ir arī galva spēlētājam, ne tikai kājas.
Sējējs ir menedžeris, parādiet man vienu menedžeri, kas pirms līgumu parakstīšanas, pasaka kaut ko konkrētu? šis attiecas ne tikai uz sportu, bet arī biznesu utml.
tad, kad visi līgumi būs parakstīti, spēlētāji uz vietas, tad arī būs ziņas utt., tagad kaut ko pārmest viņam ir, manuprāt, nevietā un līdzjutēja necienīgi, ņemot vērā iepriekšējā gada sējēja nopelnus komandas sastāva komplektācijā.
aizmigt var, kad tie kas saspēlējās savā zonā gaida pastardienu, kas ne mazums ir redzēts, jo VISIEM ir tik ļoti bail kļūdīties un dabūt no trenera pa galvu, ka tā tava spēle ar galvu kā tu saki, ir tikai tīras bailes no kļūdaS! un tici man, labāk ir nepārtraukts sasprindzinājums dzenājot ripu un negaidīti metieni, nekā saspēle savā zonā un muļļāšanās vidus zonā!
tas tā mans viedoklis!

     [+] [-]

, 2009-07-16 17:34, pirms 15 gadiem
Namejs latgaļu karotājs rakstīja: Nu atkārtošos jaukuru reizi, bet man visa amerikāņu nācija riebjas, uz sportu tas netattiecas (nē rasismam) bet es labāk skatos KHL nekā NHL, nezinu varbūt tas ir DR nopelns, varbūt nē, bet NHL tiešām tā nesaista! KHL fināls, vnk k-kas neticams, paskatieties ka viena pati ufa spēlē- odziņa Par dinamo vispār jautājumi nerodas! Tācu nākoš sezon vēlētos, lai dinamo spēlē vēl piezemētāk, mums ir jāspēlē cita spēle, skrieties ar krieviem ndrīkst it īpaši redzot to kā komplektējas citi, mums viņi ir jāsaliek no aizsardzības, tikai tā varam domāt par PO, atklātā spēlē uz PO nav ko cerēt!
Lai jau skauz, RD budzets vienai sezonai ka LM 10 gadiem Pec ta jau vien var spriest kada limenja komanda ir LM ,uz eiropas komandu fona tada miskastisu komanda un ari diemzel parada LAC cempionata prestizu un limeni

     [+] [-]

, 2009-07-21 23:21, pirms 15 gadiem
Nu NHL ir skataamaka,jo uz mazāka laukuma ir vajadziga lielaaka tehnika,un wel tie speeka panjemieni,bet KHL skatos tikai RD dēļ