Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

U-18 izlase šodien pret čehiem

Jānis Celmiņš

U-18 izlase šodien pret čehiem
Kristers Gudļevskis Latvijas izlases vārtos
Foto: iihf.com

Šodien 15:30 Baltkrievijas galvaspilsētas Minskas hokeja hallē Latvijas U-18 valstsvienība aizvadīs savu trešo maču pasaules čempionātā elites divīzijā, tiekoties ar Čehijas izlasi.

Pirmajās divās čempionāta spēlēs Latvijas izlase piedzīvoja divus smagus zaudējumus. Pirmajā mačā dabūja pa mizu no Somijas (2:7), bet dienu vēlāk piedzīvoja sagrāvi pret spēcīgo Krievijas izlasi – 0:9.

Šodien Leonīda Beresņeva vadītajiem hokejistiem gaidāma ne vieglāka cīņa - pretī stāsies Čehijas hokeja jaunā maiņa. Līdzšinējās divās spēlēs Čehijas U-18 izlasei sekmes bijušas mainīgas. Pirmajā turnīra mačā zaudējums pret jau pieminēto Krievija izlasi (1:4), otrajā – minimāla uzvara pār slovākiem – 4:3.

Lielas lietas no mūsējiem netiek gaidītas arī atlikušajās divās spēlēs pret čehiem un slovākiem, bet punktus paņemt pacensties no vieniem vai otriem gan vajadzētu, jo tie var noderēt ''play off'' kārtā par palikšanu Elites divīzijā. Latvijas izlase mačam ar Čehiju gatavojas ļoti nopietnā gaisotnē. Rokas komandas galvenajam trenerim Leonīdam Beresņevam nav nolaidušās, tieši pretēji - treneris ir pamatīgi uzvilcies par pirmajiem diviem zaudējumiem un puišus nopietni gatavo nākamajām cīņām.

Vakar komandai bija brīvdiena un to komanda centās izmantot lietderīgi. Bez ierastajām nodarbībām uz ledus bija arī taktiskā sagatavošanās. ''Saprotu, ka jums vēl trūkst pieredzes, taču, neatkarīgi no tā, kurā komandā vai līgā jūs spēlējat tagad vai spēlēsiet nākotnē, ja katrā spēlē nespēlēsiet ar pilnu atdevi, rezultāta nebūs! Divos mačos esam ielaiduši 16 vārtus! Tas ir par daudz! Puse no vārtiem ielaisti muļķīgu kļūdu dēļ,'' uzrunājot komandu, vakar teica Beresņevs.

U-18 pasaules čempionāts

Latvijas izlases sastāvs pasaules čempionātam elites divīzijā

Vārtsargi

Hokejists Dz.g.Klubs
Kristers Gudļevskis1992SK ''Rīga''
Vadims Miščuks1993SK ''Liepājas Metalurgs''

Aizsargi

Hokejists Dz.g.Klubs
Kristers Freibergs1992''Linkoping'' (Zviedrija)
Artūrs Salija1992SK ''Rīga/Profs-18''
Krišs Lipsbergs1993SK ''Rīga/Profs-18''
Edgars Siksna1993SK ''Liepājas Metalurgs''
Ņikita Koļesņikovs1992SK ''Rīga/Profs-18''
Andrejs Smirnovs1992SK ''Rīga/Profs-18''
Kristaps Nīmanis1993SK ''Rīga/Profs-18''
Vladislavs Dudins1992Vācija

Uzbrucēji

Hokejists Dz.g.Klubs
Māris Diļevka1992SK ‘’Liepājas Metalurgs’’
Artūrs Kuzmenkovs1993SK ‘’Liepājas Metalurgs’’
Kristiāns Pelšs1992‘’Dinamo/Juniors’’
Edgars Kļaviņš1993SDE (Stokholma; Zviedrija)
Kirils Tambijevs1992SK ‘’Rīga/Profs-18’’
Dāvis Straupe1992SK ‘’Rīga/Profs-18’’
Artjoms Dašutins1993SK ‘’Rīga/Profs-18’’
Rinalds Rautenšilds1993SK ‘’Rīga/Profs-18’’
Juris Ziemiņš1993SK ‘’Rīga/Profs-18’’
Edgars Kurmis1993HK ‘’Prizma/Pārdaugava93’’
Zemgus Girgensons1994Green Mountain Glades (ASV)
Raimonds Upenieks1992SK ‘’Rīga/Profs-18’’

Latvijas izlases spēļu kalendārs

Datums un laiksPretinieksRez.
13.04 plkst. 15:00Somija2:7
14.04 plkst 15:30Krievija0:9
16.04 plkst. 15:30Čehija
17.04 plkst 19:00Slovākija

Izmantotie resursi:
iihf.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-04-16 10:16, pirms 15 gadiem
Prognozēju cienīgo un minimālo 0:6
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-04-16 10:19, pirms 15 gadiem
Beresnevs hokejaa + Miglinieks basketbolaa = atkal zaudeejums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-16 10:38, pirms 15 gadiem
pēc pirmajām 2 kārtām jau ir diezgan skaidrs, ka no šīs grupas spēlēs par palikšanu Elitē būs jāspēlē Latvijai un Slovākijai. Līdz ar to spēlei pret Čehiju nav īsti nekādas nozīmes. Bez tam - spēle pret Slovākiju mums jau ir rīt. To vajadzētu paturēt prātā, jo visvairāk tieši tā spēle izšķirs Latvijas likteni par palikšanu Elitē. Cerību gan nav daudz, taču, ja uz to īpaši gatavotos - varbūt izdotos slovākus vismaz pabaidīt.

  +7 [+] [-]

, 2010-04-16 10:40, pirms 15 gadiem
masalskis123 rakstīja: Cerams Beresņevs būs sadevis pa pakaļu un šodien jau tik daudz golus neielaidīsim! Par cienīgu rezultātu!
manuprāt, stulbi ir tie komentāri "Par cienīgu rezultātu!". Zaudējums arī Āfrikā ir zaudējums - vienalga 0:1 vai 0:10! par to punktus nedod!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-04-16 11:11, pirms 15 gadiem
masalskis123 rakstīja: Tad tu ceri uz uzvaru?
nē. šai spēlei vienīgā jēga ir kā treniņam pirms izšķirošās spēles pret slovākiem rīt. rezultāts šeit nav svarīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-04-16 11:22, pirms 15 gadiem
arhivs X rakstīja: Ja runājam tīri fantastikas kategorijās, tad, uzvarot čehus un slovākus, pastāv iespēja, ka var tikt arī pie "izredzētajiem"
protams, protams - taču ir labs teiciens: "labāk zīle rokā nekā mednis kokā"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-16 11:42, pirms 15 gadiem
arhivs X rakstīja: Tā jau tas ir- labāk uzreiz izvirzīt nedaudz pieticīgākus mērķus, kā, piemēram, nezaudēt otro periodu ar 0:4
a kas ir būtiskāk: vienas neko neizšķirošas spēles periods vai gala rezultāts - vieta tabulā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-04-16 11:57, pirms 15 gadiem
arhivs X rakstīja: Tas gan bija domāts kā joks, bet galīgi ar nolaistām "astēm" arī diez vai vajadzētu spēlēt (nespēlēt)
nevis nolaistām astēm, bet, teiksim, vairāk laukumā laist 3. un 4. maiņu, savukārt, pirmo maiņu pietaupīt, vārtos likt Miščuku nevis Gudļevski, u.t.t.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-04-16 12:47, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: nevis nolaistām astēm, bet, teiksim, vairāk laukumā laist 3. un 4. maiņu, savukārt, pirmo maiņu pietaupīt, vārtos likt Miščuku nevis Gudļevski, u.t.t.
Kāda jēga braukt uz čempi un kaut ko pietaupīt? Kāda jēga nodarboties ar sportu ja nevēlies uzvarēt?
manuprāt, Dinamo un MVD ar savu neatlaidību un velmi uzvarēt pierādīja, ka ar meisterību vien nepietiek, jo nepieciešama ir arī attieksme, attieksme, kas Čehijai un Slovākijai varētu pietrūkt!
Tāpēc jāuzvar abas spēlēs.
Veiksmi un uzvarās kāri!

  -4 [+] [-]

, 2010-04-16 12:56, pirms 15 gadiem
strops-e rakstīja: Kāda jēga braukt uz čempi un kaut ko pietaupīt? Kāda jēga nodarboties ar sportu ja nevēlies uzvarēt?
manuprāt, Dinamo un MVD ar savu neatlaidību un velmi uzvarēt pierādīja, ka ar meisterību vien nepietiek, jo nepieciešama ir arī attieksme, attieksme, kas Čehijai un Slovākijai varētu pietrūkt!
Tāpēc jāuzvar abas spēlēs.
Veiksmi un uzvarās kāri!
Tikai muļķis skrien ar galvu sienā.

Kāds ir izlases galvenais mērķis šajā turnīrā? Saglabāt vietu Elitē! (lai arī cik nereāli tas neizklausītos). Tad arī viss ir maksimāli jādara, lai šo mērķi izpildītu. Tā kā spēle pret čehiem neko vairs neizšķir, tad jau šobrīd ir jākoncentrējas spēlei pret slovākiem.

p.s. nesalīdzini ar MVD un Dinamo - KHL ir tomēr pilnīgi cita turnīra izspēles kārtība kā U18 PČ

  -1 [+] [-]

, 2010-04-16 13:22, pirms 15 gadiem
varēs kaut kur redzēt spēli tiešraidē?

     [+] [-]

, 2010-04-16 13:51, pirms 15 gadiem
alexs rakstīja: varēs kaut kur redzēt spēli tiešraidē?
tikai teksta versijā: iihf.com: STATISTICS un allhockey.ru: Хоккей на AllHockey.Ru - Молодёжь .

  +1 [+] [-]

, 2010-04-16 13:58, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: nē. šai spēlei vienīgā jēga ir kā treniņam pirms izšķirošās spēles pret slovākiem rīt. rezultāts šeit nav svarīgs.
Nu, ja tavu stratēģiju pielāgotu LV pieaugušo izlasei, tad izlases vēsturē nebūtu uzvaru pret tādām izlasēm kā Zviedriju, ASV, Krieviju, jo arī toreiz grupā bija vājākas izlases uz kurām tad pēc tavām domām mums vajadzēja koncentrēties.

Ja šodien zaudēsim un taupīsim spēkus, tas negarantēs uzvaru rītdienas spēlē pret Slovākiju, tāpēc jau šodien ir jācīnās par 100%, lai veiksmes gadījumā vismaz kādas pozitīvas atmiņas paliek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-04-16 14:10, pirms 15 gadiem
eduards fināls rakstīja: Nu, ja tavu stratēģiju pielāgotu LV pieaugušo izlasei, tad izlases vēsturē nebūtu uzvaru pret tādām izlasēm kā Zviedriju, ASV, Krieviju, jo arī toreiz grupā bija vājākas izlases uz kurām tad pēc tavām domām mums vajadzēja koncentrēties.

Ja šodien zaudēsim un taupīsim spēkus, tas negarantēs uzvaru rītdienas spēlē pret Slovākiju, tāpēc jau šodien ir jācīnās par 100%, lai veiksmes gadījumā vismaz kādas pozitīvas atmiņas paliek.
...tad nebūtu arī zaudējumu pret izšķirošajās apakšgrupas spēlēs pret Ukrainu un Itāliju...

Starp citu, šeit situācija ir savādāka - un tavs salīdzinājums ar "lielo izlasi" ir nevietā - lielajai izlasei nekad nav bijis galvenais jautājums par palikšanu Elitē. Līdz ar to, brīvākas rokas.

Beresņevam galviņu neglaudīs par "skaistiem zaudējumiem", viņam tikai pateiks, ka izlases sniegums ir neapmierinošs, jo zaudēta vieta Elitē. Līdz ar to, viņa mērķim ir jābūt vienam - uzvarēt IZŠĶIROŠAJĀS spēlēs.

Tev paliktu pozitīvas atmiņas, ja tiktu zaudēts, teiksim ar 2:5 čehiem un 1:3 pret slovākiem? vai arī ja uzvarētu čehus un vienalga izkristu no Elites? odnako, mazohists...

     [+] [-]

, 2010-04-16 14:22, pirms 15 gadiem
To Abrags

Cik komandas izkrīt no Elites divīzijas?

Skatos, ka par palikšanu ar mājiniekiem Baltkrieviem un Šveici var sanākt spēlēt ne?

     [+] [-]

, 2010-04-16 14:37, pirms 15 gadiem
eduards fināls rakstīja: To Abrags

Cik komandas izkrīt no Elites divīzijas?

Skatos, ka par palikšanu ar mājiniekiem Baltkrieviem un Šveici var sanākt spēlēt ne?
2 izkrīt.
Sanāk, ka spēles pret slovākiem rezutltāts jau arī tiks skaitīts pie relegation round rezultātiem, jo slovākiem vairs play-offi nespīd, viņus pat uzvaras pār latviešiem un krieviem neglābj.

No otras grupas tur būs baltkrievi un... tālāk jau ir intriga, jo Šveices vietā var būt arī Kanāda, Zviedrija vai ASV... Tā kā Šveice vinnēja Kanādu, tad tur var būt visādi. Vārdu sakot, zaudējums slovākiem jau par 90% garantē vietu 1. divīzijā nākamsezon.

  -4 [+] [-]

, 2010-04-16 14:42, pirms 15 gadiem
CAN pasaules chempii dalibu jau apstiprinajusi - Stamkos un Tavares! Let's Go Canada!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-16 14:44, pirms 15 gadiem
yzerman rakstīja: CAN pasaules chempii dalibu jau apstiprinajusi - Stamkos un Tavares! Let's Go Canada!
topiks par Kanādu ir tur: NHL

savukārt, ja vēl neesi pamanījis, šis ir topiks par Latvijas U18 izlasi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-16 14:56, pirms 15 gadiem
arhivs X rakstīja: Es tomēr joprojām vēl neticu, ka Šveice tiks tālāk. Bet ilgi vairs nav jāgaida, ja šveicieši tiešām ir tik stipri, tad viņiem šodien jāuzvar zviedri... ja nē, tad uzvara pār kanādu kaķim zem astes.
tur vēl visādi var būt - var Šveicei arī pietikt lai tiktu tālāk arī ar uzvaru pret Kanādu (un, protams, Baltkrieviju) - viss atkarīgs no ASV, Kanādas un Zviedrijas savstarpējo spēļu rezultātiem.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-16 14:57, pirms 15 gadiem
1-9....

     [+] [-]

, 2010-04-16 15:09, pirms 15 gadiem
Beidzot janospele stabili visi tris periodi un,ja rodas kaut mazaka iespeja aizkerties jasitas......Abrag, sodien jau nebus pieejams tads live rezims,ka aizvakar,kur Latvijas-Krievijas aprakstija vai katru minuti?????

     [+] [-]

, 2010-04-16 15:13, pirms 15 gadiem
Artis4000 rakstīja: Beidzot janospele stabili visi tris periodi un,ja rodas kaut mazaka iespeja aizkerties jasitas......Abrag, sodien jau nebus pieejams tads live rezims,ka aizvakar,kur Latvijas-Krievijas aprakstija vai katru minuti?????
tāds nebūs, jo Krievijas Hokeja Federācijas mājas lapa fhr.ru tā translē tikai savējo spēles.
Vienīgi var cerēt, ka atkal komentos allhockey.ru: Хоккей на AllHockey.Ru - Молодёжь viena krievu kundzīte no Minskas halles aprakstīs laukumā notiekošo.

     [+] [-]

, 2010-04-16 15:15, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: tāds nebūs, jo Krievijas Hokeja Federācijas mājas lapa fhr.ru tā translē tikai savējo spēles.
Vienīgi var cerēt, ka atkal komentos allhockey.ru: Хоккей на AllHockey.Ru - Молодёжь viena krievu kundzīte no Minskas halles aprakstīs laukumā notiekošo.
paldies,ta jau domaju,ka tas ir tikai Krievijas spelem.....Bus jaseko allhockey.ru jebkura gadijuma labaks par iihf.com live rezimu.

     [+] [-]

, 2010-04-16 15:16, pirms 15 gadiem
Artis4000 rakstīja: paldies,ta jau domaju,ka tas ir tikai Krievijas spelem.....Bus jaseko allhockey.ru jebkura gadijuma labaks par iihf.com live rezimu.
labāks tikai tad, ja tur raksta komentārus no norises vietas - savādāk spēles notikumi tur parādās vēl lēnāk kā iihf.com

     [+] [-]

, 2010-04-16 15:46, pirms 15 gadiem
Pagaidam turamies pec 10 minutem 0-0,turklat izturejam mazakumu.

     [+] [-]

, 2010-04-16 15:48, pirms 15 gadiem
kur live text ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-16 15:49, pirms 15 gadiem
karabans rakstīja: kur live text ?
pirmaja lapa paskaties komentos gan iihf,gan allhockey,ru ir,bet tapat raksta tik noraidijumus un vartus,pat metienus parada tik pec perioda....

     [+] [-]

, 2010-04-16 15:52, pirms 15 gadiem
mums otrais vairakums,nospelets 13.27,izskatas cerigi

     [+] [-]

, 2010-04-16 15:55, pirms 15 gadiem
0:1

     [+] [-]

, 2010-04-16 15:56, pirms 15 gadiem
upsss rakstīja: 0:1
un vel mazakums.........

     [+] [-]

, 2010-04-16 15:56, pirms 15 gadiem
Ļoti cerīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-16 15:57, pirms 15 gadiem
upsss rakstīja: Ļoti cerīgi
,bet bija jau ari.......vel paskatisimies,ja otros atri neielaidisim,vel jau var spelet.

     [+] [-]

, 2010-04-16 15:58, pirms 15 gadiem
Kirils Tambijevs- nav kkur dzirdēts uzvārds? Vai radagabals?

     [+] [-]

, 2010-04-16 15:59, pirms 15 gadiem
потом в меньшинстве остояли, осздали даже классный момент (Дилевка), но забросить не удалось
rekur 1 allhockey.ru kaut ko par speli ar komentos raksta,mazakumu vismaz izturejam.

     [+] [-]

, 2010-04-16 16:01, pirms 15 gadiem
Ļoņas dēls arī spēlēs? Vai tad šis roku nesalauza?

     [+] [-]

, 2010-04-16 16:03, pirms 15 gadiem
25. FRK, Martin

Interesanti, kā šo izrunā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-04-16 16:05, pirms 15 gadiem
Metienu ziņā mūsējie nežēlīgi pārmētājuši čehus... 9-8

  +1 [+] [-]

, 2010-04-16 16:05, pirms 15 gadiem
Metieni pec pirma perioda 9-8 musu laba!!!!!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-04-16 16:05, pirms 15 gadiem
belluschi rakstīja: Ļoņas dēls arī spēlēs? Vai tad šis roku nesalauza?
viņš jau ir out of game - ar lauztu roku parasti laukumā neiet

  +1 [+] [-]

, 2010-04-16 16:06, pirms 15 gadiem
Liekas musejiem aizsardziba uzlabojusies 8 metieni uz musu vartiem perioda,tiesam nav slikti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-16 16:12, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Čehu valodā tas nozīmējot "joks"
ta nu ir,ka katrai valodai savas ipatnibas,Latvija neatradisi daudzus ar vardu Joks

     [+] [-]

, 2010-04-16 16:13, pirms 15 gadiem
Kādas prognozes par Šveices un Zviedrijas spēli ?

  +1 [+] [-]

, 2010-04-16 16:13, pirms 15 gadiem
Nja 0 ;1 pēc pirmā, bet skatos Kļaviņs dabūjis 2+ 10 min sodu par sitienu galvas kakla apvidū, vai par to nākamā spēle būs jāizlaiž?

  +1 [+] [-]

, 2010-04-16 16:14, pirms 15 gadiem
Pēc pirmā perioda LAT 9 metieni CZE 8!!!

     [+] [-]

, 2010-04-16 16:18, pirms 15 gadiem
hecs rakstīja: Nja 0 ;1 pēc pirmā, bet skatos Kļaviņs dabūjis 2+ 10 min sodu par sitienu galvas kakla apvidū, vai par to nākamā spēle būs jāizlaiž?
pēc 10 minūšu soda nākamā spēle jau nav jāizlaiž (ja vien direktorāts nepieņem savādāku lēmumu)

     [+] [-]

, 2010-04-16 16:18, pirms 15 gadiem
0-2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-16 16:19, pirms 15 gadiem
baac......Un atkal Holiks

     [+] [-]

, 2010-04-16 16:20, pirms 15 gadiem
Nu pēc metienu attiecības spriežot, mūsējie ir noaukuši labi! Beresņeva runa būs devusi rezultātus.
Bet kas pietrūkst - pieredzes. Nav kas met iekšā. Tāpēc arī mums NHL ir tikai aizsargi un Raitis, kas arī, protams, nav slikti, bet var būt daudz labāk.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-16 16:20, pirms 15 gadiem
Artis4000 rakstīja: baac......Un atkal Holiks
nu ko - var sākt gatavoties spēlei pret slovākiem.

     [+] [-]

, 2010-04-16 16:20, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Nu mums ir Gaisiņš
es domaju,ka tam ceham vards ir Joks vinu valoda,bet,ja uzvards,tad Latvija ari ir uzvards "'Joks"'.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-16 16:21, pirms 15 gadiem
Kalvinators rakstīja: Nu pēc metienu attiecības spriežot, mūsējie ir noaukuši labi! Beresņeva runa būs devusi rezultātus.
Bet kas pietrūkst - pieredzes. Nav kas met iekšā. Tāpēc arī mums NHL ir tikai aizsargi un Raitis, kas arī, protams, nav slikti, bet var būt daudz labāk.
pēc aculiecinieka komentāriem spriežot, čehi šodien luni laižot laukumā, taču vienalga izskatoties krietni labāk par mūsējiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-16 16:23, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: pēc aculiecinieka komentāriem spriežot, čehi šodien luni laižot laukumā, taču vienalga izskatoties krietni labāk par mūsējiem.
vins raksta,ka mums ar momenti esot,paskatisimies,ja ielaidisim ari 3os,tad gan var gatavoties spelei pret slovakiem.

     [+] [-]

, 2010-04-16 16:24, pirms 15 gadiem
Goooooolssssss

     [+] [-]

, 2010-04-16 16:24, pirms 15 gadiem
1-2

     [+] [-]

, 2010-04-16 16:24, pirms 15 gadiem
Liekas,ka Pelss iemeta!!!

     [+] [-]

, 2010-04-16 16:26, pirms 15 gadiem
Latgale power
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-04-16 16:27, pirms 15 gadiem
Artis4000 rakstīja: ta nu ir,ka katrai valodai savas ipatnibas,Latvija neatradisi daudzus ar vardu Joks
JOKSTS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-16 16:29, pirms 15 gadiem
sodien,ja izdotos aizkerties,tad varam ieklut pat sesinieka(ceturtdalfinala).

     [+] [-]

, 2010-04-16 16:29, pirms 15 gadiem
itka saka ka upenieks traumu dabuujis

     [+] [-]

, 2010-04-16 16:31, pirms 15 gadiem
stats.iihf.com: IIHF - Web Output - Live
bet kaut kur nevar redzēt video formātā vai vismaz krievu teksta režīmā?

     [+] [-]

, 2010-04-16 16:31, pirms 15 gadiem
mums vārtsargs ir vājš.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-16 16:32, pirms 15 gadiem
nikneims rakstīja: stats.iihf.com: IIHF - Web Output - Live
bet kaut kur nevar redzēt video formātā vai vismaz krievu teksta režīmā?
komentaros allhockey.ru live rezima viens so to uzraksta...

  +2 [+] [-]

, 2010-04-16 16:32, pirms 15 gadiem
1. divīzijā aziāti turpina pārsteigt - Japāna šodien uzvarēja Franciju 4:0, metienu attiecība 59:21 frančiem par labu. Pirmajā periodā vispār metienu attiecība 19:1 frančiem par labu, taču japoškas savu vienīgo metienu ir iemetuši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-16 16:33, pirms 15 gadiem
mazakums.......live rezima tas vel pat nav paradijies,es lasu,tikai komentarus tagad allhockey.ru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-04-16 16:33, pirms 15 gadiem
paralēlajā spēlē zviedri nu jau grauj šveiciešus - 31. minūtē jau 5:1

     [+] [-]

, 2010-04-16 16:34, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: 1. divīzijā aziāti turpina pārsteigt - Japāna šodien uzvarēja Franciju 4:0, metienu attiecība 59:21 frančiem par labu. Pirmajā periodā vispār metienu attiecība 19:1 frančiem par labu, taču japoškas savu vienīgo metienu ir iemetuši
Ej tak tu, iemet linku kur tas rakstits

  +3 [+] [-]

, 2010-04-16 16:34, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Vāji ir profa uzbrucēji kas nav guvuši nevienu punktu
Tie, kas palika mājās noteikti būtu visa turnīra rezultatīvākie spēlētāji

     [+] [-]

, 2010-04-16 16:34, pirms 15 gadiem
tomer 1-3.........

     [+] [-]

, 2010-04-16 16:35, pirms 15 gadiem
1:3? ? ? ?

     [+] [-]

, 2010-04-16 16:35, pirms 15 gadiem
nikneims rakstīja: Ej tak tu, iemet linku kur tas rakstits
stats.iihf.com: IIHF - Web Output - Live un stats.iihf.com .

     [+] [-]

, 2010-04-16 16:35, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: 1. divīzijā aziāti turpina pārsteigt - Japāna šodien uzvarēja Franciju 4:0, metienu attiecība 59:21 frančiem par labu. Pirmajā periodā vispār metienu attiecība 19:1 frančiem par labu, taču japoškas savu vienīgo metienu ir iemetuši
Japāņi spēlē ar Znaroka un LV izlases taktiku Māk izmantot savas izdevības.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-16 16:37, pirms 15 gadiem
Ak Tu Jezus Marija
Es nesaprotu, kā var 60 reizes mest pa kasti, nevienu reizi netrāpot? Galu galā tā tak ir japāna !

  +2 [+] [-]

, 2010-04-16 16:38, pirms 15 gadiem
kas viņiem tas Holiks jau HT uztaisīja,viņš viens spēlē čehiem???

  +3 [+] [-]

, 2010-04-16 16:38, pirms 15 gadiem
nu blin Holikam hat-trick......Vins ir kadreizeja Cehijas izlases un NHL spelejosa hokejista dels???

     [+] [-]

, 2010-04-16 16:39, pirms 15 gadiem
Latvijai vairakums.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-16 16:39, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Tā ir Francija vakar, piemēram, franči 47 sekunžu laikā pamanījās ielaist 4(!!!!) golus no Korejas: stats.iihf.com .
Nu ļoti aizraujoši, Tev citu ko darīt pieaugušam cilvēkam nav ko? Tie hokejisti smietos tev sejā, ja zinātu ar ko Tu dzīvē nodarbojies.

     [+] [-]

, 2010-04-16 16:40, pirms 15 gadiem
nikneims rakstīja: Ak Tu Jezus Marija
Es nesaprotu, kā var 60 reizes mest pa kasti, nevienu reizi netrāpot? Galu galā tā tak ir japāna !
Tā ir Francija vakar, piemēram, franči 47 sekunžu laikā pamanījās ielaist 4(!!!!) golus no Korejas: stats.iihf.com .

     [+] [-]

, 2010-04-16 16:40, pirms 15 gadiem
A ko mētra nav pieteikts?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-16 16:40, pirms 15 gadiem
Zviedrija - Šveice jau 6:1...

  -1 [+] [-]

, 2010-04-16 16:41, pirms 15 gadiem
visvaldis clinstons rakstīja: A ko mētra nav pieteikts?
par vecu - 1991.g.dz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-16 16:42, pirms 15 gadiem
arhivs X rakstīja: Es biju par 99% pārliecināts, ka tā arī būs. Nu tad jau četrinieks, kas cīnīsies par palikšanu ir skaidrs
Viņš jau sen bij skaidrs

  +2 [+] [-]

, 2010-04-16 16:42, pirms 15 gadiem
arhivs X rakstīja: Es biju par 99% pārliecināts, ka tā arī būs. Nu tad jau četrinieks, kas cīnīsies par palikšanu ir skaidrs
nav vēl skaidrs - ja Kanāda neuzvar zviedrus vai jeņķus, tad Kanāda nav 4-niekā.

     [+] [-]

, 2010-04-16 16:43, pirms 15 gadiem
Artis4000 rakstīja: nu blin Holikam hat-trick......Vins ir kadreizeja Cehijas izlases un NHL spelejosa hokejista dels???
Driizaak mazdeels.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-16 16:44, pirms 15 gadiem
112233 rakstīja: Driizaak mazdeels.
nu tik vecs jau vins nav,vel para gadus atpakal speleja.....

  +1 [+] [-]

, 2010-04-16 16:44, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Viņi arī vienmēr bijuši rezultatīvākie
Hvorostinins ir LAČ rezultatīvakis spēlētājs vecumā līdz 18 gadiem un tad tik seko Dilevka un igaunis Fedoruks.Pluss profam nav nekādas pieredzes jo tikai pirmo gadu(iepriekš UHL) spēlē nedaudz augstāka līmenī kamer citi čaļi jau BLR čempionatos regulari spēlē(Freimanis).
Man nekas personīgs nav pret tiem čaļiem bet nevar noliegt ka citi ir meistarīgāki.
Tad ej un trenē izlasi, tad varēsi ņemt ko gribi, jo no tevis prasīs rezultātu. Re, kur liepājnieki bļauj ka izlasē pieaugušo nav neviena, bet tas ir racionāli, jo nevie pēc meistrības neatbilst izlases pirmajiem 3. maiņām un 4. maiņā ņem jaunos, kuru liepājai atbilstošu izlasei vienkārši nav.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-16 16:46, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: manuprāt, stulbi ir tie komentāri "Par cienīgu rezultātu!". Zaudējums arī Āfrikā ir zaudējums - vienalga 0:1 vai 0:10! par to punktus nedod!
Zaudējums pret kaut Kanādu ar 0:1 ir 100x labāks nekā ar 0:10. Mazās zaudes ir cieņas jautājums. Esi ņerga, ielaidīsi visus 10 vārtus. Ir spēks, esi konkurētspējīgs, būs 0:1.

     [+] [-]

, 2010-04-16 16:46, pirms 15 gadiem
1:3

     [+] [-]

, 2010-04-16 16:47, pirms 15 gadiem
kad vinji vairaakumu izmantos - tracina jau!!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-16 16:47, pirms 15 gadiem
makers rakstīja: kad vinji vairaakumu izmantos - tracina jau!!!!!!
Tad kad Beresņevam aste ziedēs

     [+] [-]

, 2010-04-16 16:48, pirms 15 gadiem
Vachovec gan rupeklis

     [+] [-]

, 2010-04-16 16:49, pirms 15 gadiem
2.perioda 5-10 metieni jau cehu laba......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-16 16:49, pirms 15 gadiem
112233 rakstīja: Vachovec gan rupeklis

Bet viņam vismaz ir rezultatīva piespēle

     [+] [-]

, 2010-04-16 16:50, pirms 15 gadiem
Tu saki? rakstīja: Zaudējums pret kaut Kanādu ar 0:1 ir 100x labāks nekā ar 0:10. Mazās zaudes ir cieņas jautājums. Esi ņerga, ielaidīsi visus 10 vārtus. Ir spēks, esi konkurētspējīgs, būs 0:1.
un tad? labāk, lai 1 vai 2 izšķirošās spēles uzvar un paliek Elitē nekā rinda ar cienīgiem zāģiem 0:1 un "sveika, 1.divīzija".

re, šodien traumēts jau Upenieks - nu jau praktiski paliek 3 uzbrucēju 3-nieki. Izpumpēsies tagad pret čehiem - kā Tu domā, cik spēka paliks spēlei rīt pret slovākiem, kuriem šodien ir brīvdiena? a rītdienas spēlei ir daudzkārt augstāka vērtība kā šodienas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-16 16:53, pirms 15 gadiem
Kādā ru saitā nav online režīms?

     [+] [-]

, 2010-04-16 16:56, pirms 15 gadiem
arhivs X rakstīja: Tu tam tiešām tici? Kanāda neiekļūst četriniekā... tas būtu gandrīz tāpat ka Latvija izcīnītu medaļas. Kaut gan problēmas viņi sev tiešām ir radījuši
zini - šoreiz tas nav nekas nereāls. Amīši, iespējams, šogad ir arī stiprāki par Kanādu un zviedri arī pagaidām izskatās ļoti labi. Katrā ziņā otras apakšgrupas spēles šobrīd ir saistošākas intrigas ziņā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-16 17:03, pirms 15 gadiem
1:4

     [+] [-]

, 2010-04-16 17:05, pirms 15 gadiem
būs 1-7

     [+] [-]

, 2010-04-16 17:13, pirms 15 gadiem
VĀRTI PP!
Dilevka!
2:4!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-16 17:13, pirms 15 gadiem
nabaga jaunekļi...Lienes ielas un essnt.cl. vietā pretī nāk čehijas jaunatne...
p.s.d.

  -2 [+] [-]

, 2010-04-16 17:19, pirms 15 gadiem
erred rakstīja: nabaga jaunekļi...Lienes ielas un essnt.cl. vietā pretī nāk čehijas jaunatne...
p.s.d.
Zb di.r.s.t, pats kāds esi - marijas ielas ražojums?
Gudrinieki salasijushies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-16 17:22, pirms 15 gadiem
3-4!!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-16 17:23, pirms 15 gadiem
kas iemeta tresos? iihf nerada

     [+] [-]

, 2010-04-16 17:24, pirms 15 gadiem
malachi vismaz intriga buus

     [+] [-]

, 2010-04-16 17:24, pirms 15 gadiem
oho, būs interesant pasekot līdzi, paldies sportacentram!

     [+] [-]

, 2010-04-16 17:24, pirms 15 gadiem
SA-RAU
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-16 17:24, pirms 15 gadiem
3:5

     [+] [-]

, 2010-04-16 17:24, pirms 15 gadiem
bljin

  +1 [+] [-]

, 2010-04-16 17:25, pirms 15 gadiem
Viens no sporta portāliem ielika aicinājumu Latvijas Izlases hokejistiem vēl vismaz 40 dienas nedzert...tad varēs baudīt atpūtu,,,
Acimredzot Latvijas hokejs(izlase un fani) ir ar savu zīmolu pasaulē!
..gluži kā briti futbolā!

     [+] [-]

, 2010-04-16 17:27, pirms 15 gadiem
3:5

  +1 [+] [-]

, 2010-04-16 17:27, pirms 15 gadiem
trakais v.4 rakstīja: kaut kur var video režīmā skatīties?
izņem šļauku no mutes...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-16 17:29, pirms 15 gadiem
4-5!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-16 17:29, pirms 15 gadiem
Straupe iemeta

  +1 [+] [-]

, 2010-04-16 17:30, pirms 15 gadiem
4-5

  +1 [+] [-]

, 2010-04-16 17:30, pirms 15 gadiem
4:5 !

  -1 [+] [-]

, 2010-04-16 17:31, pirms 15 gadiem
4:5

  +4 [+] [-]

, 2010-04-16 17:31, pirms 15 gadiem
4:5
Straupe!!!

     [+] [-]

, 2010-04-16 17:31, pirms 15 gadiem
Cik vēl jāspēlē?

  +3 [+] [-]

, 2010-04-16 17:32, pirms 15 gadiem
pusotra minūte, saņemās!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-16 17:32, pirms 15 gadiem
jaaaaaaaaaaaaaaaaa 4-5

  -1 [+] [-]

, 2010-04-16 17:32, pirms 15 gadiem
cienīgs zaudis

  +1 [+] [-]

, 2010-04-16 17:33, pirms 15 gadiem
6 sec timout

  +1 [+] [-]

, 2010-04-16 17:33, pirms 15 gadiem
žēl, bet pēc rezultāta ļoti cienīga spēle

  +4 [+] [-]

, 2010-04-16 17:34, pirms 15 gadiem
Vot tā jāspēlē, nekas ka zaudējām !

  -1 [+] [-]

, 2010-04-16 17:34, pirms 15 gadiem
Nu zaudēt ar 4:5 Čehijai nav nekas traks, bet ai nu tie punkti bija tik tuvu
Malači

  +2 [+] [-]

, 2010-04-16 17:37, pirms 15 gadiem
Shadow_92 rakstīja: žēl, bet pēc rezultāta ļoti cienīga spēle
Jā itsevišķi sākums 1:4....

     [+] [-]

, 2010-04-16 17:39, pirms 15 gadiem
Uz tām izšķirošajām spēlēm vajadzētu būt labā kondīcijā !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-16 17:41, pirms 15 gadiem
Air Jordan rakstīja: 5:5 Freibergs
Nē, Gudļevskis piektos iemeta. Pēc svilpes.