Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Priekšpēdējā pārbaude - pret Slovākiju

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Priekšpēdējā pārbaude - pret Slovākiju
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Turpinot gatavošanos pasaules čempionātam, kas sāksies 25.aprīlī Šveicē, Latvijas izlase šodien aizvadīs priekšpēdējo pārbaudes spēli, plkst.19:00 ''Arēnā Rīga'' tiekoties ar Slovākijas izlasi.

Šogad mūsējie pasaules čempionātam gatavojas savās mājās. Aizvadītas jau četras pārbaudes spēles, divreiz tiekoties ar Vācijas un Francijas komandām. Četrās spēlēs piedzīvoti trīs zaudējumi un izcīnīta tikai viena uzvara, bet komandas galvenais treneris Oļegs Znaroks šajā faktā neko traģisku nesaskata, uzsverot to, ka galvenais uzdevums pārbaudes mačos ir pārbaudīt potenciālos izlases kandidātus.

Šovakar un rīt mūs gaida līdz šim ''uz papīra'' spēcīgākais sparinga partneris Slovākijas izlases izskatā. Komandā augsta līmeņa spēlētāju netrūkst. Mums vispazīstamākais noteikti ir pēdējo sezonu Rīgas ''Dinamo'' nospēlējušais uzbrucējs Marsels Hosa. Spēlēs pret Slovākiju jau varētu tikt iespēlētas kādas konkrētas spēlētāju maiņas, jo pēc šīm divām spēlēm laika eksperimentiem, atskaitot treniņus, vairs nebūs. Svarīgs ir arī vārtsargu jautājums. Paredzams, ka pa reizei pret Slovākiem dabūs uzspēlēt gan Sergejs Naumovs, gan Edgars Masaļskis. Šī vakara mačā vietu vārtos ieņems Naumovs, bet rīt – Masaļskis. Lai arī tika prognozēts, ka spēlēs pret slovākiem mums varēs palīdzēt Nacionālas Hokeja līgas kluba Tamapabejas ''Lightning'' uzbrucējs Mārtiņš Karsums, taču tas nenotiks – viņš aizkavējies okeāna otrajā pusē un izlasei pievienosies šīs nedēļas beigās. Slovāki arī paspējuši nospēlēt četras pārbaudes spēles, pārliecinoši pieveicot Čehiju (5:1, 4:1) un Norvēģiju (5:2, 5:1).

Spēles sākums plkst.19:00, un tā būs vērojama LT7 tiešraidē.

eSports.lv lietotāji, kā ierasts pārbaudes spēlēs, varēs noteikt savu spēles zvaigzni Latvijas izlasē balsojot eSports.lv vai no mobilā telefona wap.eSports.lv. Uzvarētājs tiks nosaukts pēc spēles apbalvošanas ceremonijā un saņems eSports.lv balvu.

Komandu sastāvi

Latvija
Vārtsargi: Naumovs, Masaļskis
Aizsargi: Laviņš, Rēdlihs, Pujacs, Galviņš, Sorokins, Jerofejevs, Sotnieks, Saviels
Uzbrucēji: Cipulis, Vasiļjevs, Ņiživijs, G. Džeriņš, Cipruss, Dārziņš, Jekimovs, Bērziņš, M. Rēdlihs, Ankipāns, Bļinovs, Širokovs

Slovākija
Vārtsargi: Rastislav Staňa (Čerepovec), Ján Lašák (Pardubice), Imrich Petrík (Banská Bystrica).
Aizsargi: Ivan Baranka (Spartak Moskva), Jaroslav Obšut (Lulea), Tomáš Starosta (Nižnekamsk), Ivan Švarný (Litvínov), René Vydarený (České Budějovice), Peter Smrek (Plzeň), Kristián Kudroč (Södertälje), Dominik Graňák (Färjestad).
Uzbrucēji: Milan Bartovič (Liberec), Marcel Hossa (Riga), Michal Macho (Martin), Ladislav Nagy (Čerepovec), Rastislav Pavlikovský (Novosibirsk), Branko Radivojevič, Štefan Ružička (Spartak Moskva), Juraj Štefanka (Vítkovice), Tomáš Tatar (Zvolen), Roman Kukumberg (Slovan), Ľubomír Bartečko (Lulea), Tomáš Surový (Linköping), Juraj Mikúš (Skalica).

Latvijas izlases pārbaudes spēles 2009

DatumsLaiksSpēleRezultāts
3. aprīlis19:00Latvija - Vācija1:2
4. aprīlis17:00Latvija - Vācija2:4
10. aprīlis17:00Latvija - Francija3:5
11. aprīlis17:00Latvija - Francija5:2
16. aprīlis19:00Latvija - Slovākija-
17. aprīlis19:00Latvija - Slovākija-

Izmantotie resursi:
lhf.lv
denniksport.sk

 +14 [+] [-]

, 2009-04-16 10:36, pirms 16 gadiem
Jāpierāda, ka kaut ko tomēr mākam!

 +34 [+] [-]

, 2009-04-16 10:37, pirms 16 gadiem
Lavina vai Sarokina vieta uz chempi vajdzetu Nemt kuldu ka aizsargu
Slēpts komentārs: edbrahman

 +31 [+] [-]

, 2009-04-16 10:37, pirms 16 gadiem
Slovākiem graujošas uzvaras visās 4 spēlēs līdz šim. Nekas, šovakar dabūs iekšā
Slēpts komentārs: Vedijs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: apshalnieks

  +6 [+] [-]

, 2009-04-16 10:38, pirms 16 gadiem
Vedijs rakstīja: Karsuma nav vismaz seit sastaavaa ierakstiits...
Karsums tik sestdien ielido Riga

  +3 [+] [-]

, 2009-04-16 10:40, pirms 16 gadiem
taatad, prognozes..cik skatiitaaji buus atnaakusi uz speeli?

 +19 [+] [-]

, 2009-04-16 10:40, pirms 16 gadiem
apshalnieks rakstīja: Lavina vai Sarokina vieta uz chempi vajdzetu Nemt kuldu ka aizsargu
Piekrītu par Laviņu, pēdējā laikā nu ļoooooti bieži kļūdās ar piespēlēm un iziešanu no savas zonas. Tomēr visu Cieņu Laviņam, daudz izdarījis Latvijas hokeja labā, bet...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2009-04-16 10:41, pirms 16 gadiem
apshalnieks rakstīja: nu cik hossa Naumovam shodien iemetis
Cik Naumovs atļaus tik arī iemetīs!!!
Slēpts komentārs: Fubar
Slēpts komentārs: Rafa666
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-04-16 10:42, pirms 16 gadiem
Aizsargu līnijā tikai viens Rēdlihs? Cerams, ka tā ir kļūda - Jēkabs jau nu noteikti nav sliktāks par laviņiem un galviņiem.

 +13 [+] [-]

, 2009-04-16 10:43, pirms 16 gadiem
Rafa666 rakstīja: 1 000
btw rakstās Marcels Hossa nevis Marsels Hosa
nee, latviski ir Marsels
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: FK22

  +2 [+] [-]

, 2009-04-16 10:46, pirms 16 gadiem
šodien būs vairāk kā iepriekšējos mačos. bet rīt viss būs pilns līdz ūkai.

  +6 [+] [-]

, 2009-04-16 10:47, pirms 16 gadiem
sakapasim ar sergeju priekšgala

     [+] [-]

, 2009-04-16 10:47, pirms 16 gadiem
Jā nu uzbrucēji slovākiem gan tādi labi-Ružička, Nagy, Kukumbergs, Hossa...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2009-04-16 10:48, pirms 16 gadiem
Par uzvaru es nemaz neceru galvenais lai parada sakarigu hokeju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-04-16 10:51, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Tapēc, ka nav Iavnāns un Kulda???
cik gadus tagad tu šo tekstu rakstisi ?

     [+] [-]

, 2009-04-16 10:51, pirms 16 gadiem
Kā saka būs labs pārbaudījums mūsu aizsargiem!

  -3 [+] [-]

, 2009-04-16 10:52, pirms 16 gadiem
Nesaprotu vienu lietu! Kāpēc neviens tā saucamais hokeja žurnālists nav uzdevis mūsu galvenajam trenerim jautājumu par to, kāpēc līdzjutēju pieminētie hokejisti Ivanāns un Kulda nav aicināti uz izlasi! Tas, ka Ivanānam ir ģimenes problēmas ir meli. To taču normāls žurnālists var pajautāt. Vai tiešām žurnālisti trenerim var pajautāt tikai kā viņs vērtē komandas sniegumu?????!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-04-16 10:54, pirms 16 gadiem
es sak ka buus 3:2 vai 4:3 Lv vinees lieciet cik grib miinusus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-04-16 10:56, pirms 16 gadiem
domaa taa buus??

  -1 [+] [-]

, 2009-04-16 10:58, pirms 16 gadiem
labi ka nenopirku biļeti uz šodienas spēli, Karsuma nav, tātad nebūs ko redzēt..... ceru uz to labāko, bet sniegums iepriekšējās 4 spēlēs par neko labu neliecina....

  +3 [+] [-]

, 2009-04-16 10:59, pirms 16 gadiem
apshalnieks rakstīja: Lavina vai Sarokina vieta uz chempi vajdzetu Nemt kuldu ka aizsargu
Jaa Kulda aizstaas abus divus...

     [+] [-]

, 2009-04-16 11:00, pirms 16 gadiem
Latvija 2:4 Slovakija, tads nu bus rezultats, esmu gaišreģis!

     [+] [-]

, 2009-04-16 11:00, pirms 16 gadiem
Pērn mēs viņus uzvarējām viņu laukumā.

  +2 [+] [-]

, 2009-04-16 11:01, pirms 16 gadiem
raiwis88 rakstīja: Latvija 2:4 Slovakija, tads nu bus rezultats, esmu gaišreģis!
Labi, eju uz totalizatora kantori

  +8 [+] [-]

, 2009-04-16 11:02, pirms 16 gadiem
interesanti buus redzēt ko Hossa parādīs Ka tik Ankipāns nesajauc un piespēles viņam nedod
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-04-16 11:03, pirms 16 gadiem
Korncreature rakstīja: interesanti buus redzēt ko Hossa parādīs Ka tik Ankipāns nesajauc un piespēles viņam nedod
Ankipāns meklēs Spruktu un Karsumu.

  -3 [+] [-]

, 2009-04-16 11:04, pirms 16 gadiem
Širokovs un Bļinovs..... BRĪNIŠĶIGI!!! Kur tiem treneriem ir acis, vai pēcpusē? Tie divi spēlētāji ir nulles. Vismaz šajā pavasarī. NULLES. Tajā pat laikā jaunākajam Džeriņam nav vietas sastāvā....skumīgi un netaisnīgi. Znaroks tikai un vienīgi ņem pa čomam izlasē. Acīmredzot viņam krievi patīk labāk un ir kaut kādas romantiskas attiecības starp šo trio.

     [+] [-]

, 2009-04-16 11:04, pirms 16 gadiem
Turas veči!!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-16 11:05, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Ja Naumovam nebūs caurā diena, būs līdzīga spēle ar mazu Slovāku pārsvaru. Bet vispār man patīk šeit esportā mājojošo pokemu filozofija. Ja tu uzraksti, ka mūsējie uzvarēs, tad tev liek mīnusus, ja pasaki, ka zaudēs, tad tu esi kruts džeks....
Tu tam vispār pievērs uzmanību ?
Slēpts komentārs: jenotpauris
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-04-16 11:12, pirms 16 gadiem
Slovākiem vājš sastāvs, ar šitādu sastāvu augstākais viņi var cerēt uz 7. vai 8. vietu čempī. Tikai 5 džeki no šitā sastāva ir spēlējuši NHL, pietam Hossa un Surovy tur bija šestjorku lomā. Viņus neglābs arī 3 vai 4 NHL veči kas piebrauks klāt. Latvija noteikti var cīnīties ar šito Slovākijas sastāvu.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-16 11:15, pirms 16 gadiem
Sodien gaidu sakarigu hokeju, un bez atmazkaam vairaak

  +1 [+] [-]

, 2009-04-16 11:15, pirms 16 gadiem
... var cīnīties vienīgi par to lai neizgāztos

     [+] [-]

, 2009-04-16 11:23, pirms 16 gadiem
Cerams ka 2 spēlēs mūsējie vismaz 2-3 vārtus iemetīs... un ielaidīs ne vairāk par 10...

  +2 [+] [-]

, 2009-04-16 11:24, pirms 16 gadiem
Marcel Hossa (Riga), -patīkami ko tādu redzēt

  -4 [+] [-]

, 2009-04-16 11:26, pirms 16 gadiem
Šogad LV izlidos.....
Nu vismaz nākamajā PČ 1.divīzijā varēs kārt kaklā ilgi gaidītās medaļas....

     [+] [-]

, 2009-04-16 11:27, pirms 16 gadiem
Tātad,abas komandas vēl nav stiprākos sastāvos,jeb izlases no eiropā spēlējošiem hokejistiem.

     [+] [-]

, 2009-04-16 11:34, pirms 16 gadiem
Patīkami ka sastāva vēl ir Jekimovs, Znaroks būtu baigais malacis ja viņu paņemtu līdz uz čempi....kā savulaik 2000.gadā uz čempi tika paņemts Sprukts. Domāju ka Jekimovs būtu lietderīgaks par Bļinovu...kurš jau kuro gadu neko pieklājīgu izlasē nespēj parādīt.

     [+] [-]

, 2009-04-16 11:35, pirms 16 gadiem
Nu lai veicas:-) Žēl ka Karsums tomēr nebūs;-( Bet gan jau Vasiļevs un Miķelis kādu ripu iemetīs:-) Mana prognoze kā jau vienmēr par labu LATVIJAI (4:3) Ticība neļauj prognozēt zaudējumu:-)

  -4 [+] [-]

, 2009-04-16 11:35, pirms 16 gadiem
latvijai bija iespeja savakt stipru sastavu bet znarokam amerika spelejosos nevajag jo laikam mums ta jau izlase pilna ar nhl speletajiem, vel tik truka panemt abus kercus komanda varetu divata kadu sist

  -2 [+] [-]

, 2009-04-16 11:36, pirms 16 gadiem
Buhanka rakstīja: latvijai bija iespeja savakt stipru sastavu bet znarokam amerika spelejosos nevajag jo laikam mums ta jau izlase pilna ar nhl speletajiem, vel tik truka panemt abus kercus komanda varetu divata kadu sist
Par to sišanu....

     [+] [-]

, 2009-04-16 11:36, pirms 16 gadiem
Domāju, ka uz Slovākijas spēlēm būs vairāk cilvēku! Pats ar neeju jo ja pērku biļeti, tad reāli varu atļauties lētās tikai, kas ir laukuma galā un tad labāk pasēžu mājās un pie TV pabļauju, turklāt neko nemaksajot!

  +2 [+] [-]

, 2009-04-16 11:38, pirms 16 gadiem
Buhanka rakstīja: latvijai bija iespeja savakt stipru sastavu bet znarokam amerika spelejosos nevajag jo laikam mums ta jau izlase pilna ar nhl speletajiem, vel tik truka panemt abus kercus komanda varetu divata kadu sist
,,,,un saaks ar tevi.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-16 11:45, pirms 16 gadiem
nu vaači muus izvaroja,čehi vāciešus,slovāki čehus...........nu nezinu nezinu kādas šances mums ir..........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-04-16 11:46, pirms 16 gadiem
Kur Kulda Oleg?

  -2 [+] [-]

, 2009-04-16 11:49, pirms 16 gadiem
Kā man patīk šitie krīzes latvieši... Vel PČ nav pat sācies, bet jau izlase ar sūdiem nomētāta... Tak pagaidiet kad beigsies PČ, tad varēsiet bārstīt savas gudrības... Domājat hokejistiem entuziasms rodas shito visu lasot?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-04-16 11:50, pirms 16 gadiem
nekas te nebuus. kaun pilns zaagis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-04-16 11:52, pirms 16 gadiem
manis pēc šīs spēles mūsējie arī varētu zaudēt - galvenais, lai džeki saspēlējas un pēcāk parāda labāko sniegumu pasaules čempī. Patīkamāk būtu uzvara, bet medāli jau neviens nedos par vinnētu pārbaudes spēli.

  +5 [+] [-]

, 2009-04-16 11:52, pirms 16 gadiem
Oļegam vajag Kerčus uzrīdīt:

     [+] [-]

, 2009-04-16 11:53, pirms 16 gadiem
Eiss85 rakstīja: Kā man patīk šitie krīzes latvieši... Vel PČ nav pat sācies, bet jau izlase ar sūdiem nomētāta... Tak pagaidiet kad beigsies PČ, tad varēsiet bārstīt savas gudrības... Domājat hokejistiem entuziasms rodas shito visu lasot?
zin ka vajadzētu rasties! kas gan cits ja ne kritika viņus dzīs uz priekšu? glaudit pa spalvu un izteikt komplimentus par to cik skaisti māk slidot? lai sāk vienreiz spēlēt ar atdevi, tad būs arī panākumi....

  +1 [+] [-]

, 2009-04-16 11:53, pirms 16 gadiem
iisumaa matemaatika vienkaarsha - mums ir vairaak KHL speeleetaaju un taa kaa KHL tiek uzskatiita par labaako liigu eiropaa, tad mums ir jaauzvar ! Principaa shis apreekjins ir joks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-04-16 12:01, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Šausmīgi smieklīgi ha-ha-ha, Tev pašam liekas, ka kaut ko baigi gudru patieci? Pirmkārt neskatoties uz visu Austrija tomēr nomināli ir vājāka par Latviju, otrkārt, ja nu gadījumā, tiešām paliekam ceturtie, tad nu Ungārus, Norvēģus/dāņus, un Franciju tāpat sasitīsim. Tas jau laikam pieder pie pokemonu labā toņa tagad aplikt Latvijas izlasi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-04-16 12:15, pirms 16 gadiem
izskatās ka Jekimovam ir lielas iespējas tikt uz chempi

  -2 [+] [-]

, 2009-04-16 12:15, pirms 16 gadiem
SweetDude rakstīja: Davai Znarok iekapā šnabi un šodien pierādi uz ko ta spējīga tā izlase!
tu ko, šnabis un izlase ir divi nesavienojami vārdi!!! un vispār alkohols ar sportu NEKAD nav gājis kopsolī!

     [+] [-]

, 2009-04-16 12:18, pirms 16 gadiem
Rodžer, vai tu jau esi izplānojis, cik bankas komanda ielaidīs uz tavu kļūdu/noraidījumu rēķina? par tevi tiešām ir labas atmiņas, tad kāpēc pēdējās sezonās to visu sačakarēt ar milzīgu darvas karoti - beidz taču vienreiz Janai mocīties vienai pa mājām, met profu sportu pie malas un izbaudi dzīvi!
Paldies.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-16 12:19, pirms 16 gadiem
kaunpilns zaudējums ---------- bet žēl.....

     [+] [-]

, 2009-04-16 12:21, pirms 16 gadiem
qazass rakstīja: kaunpilns zaudējums ---------- bet žēl.....
neke, kaunpilns nebūs. gan jau paciiniisies, jo ar nomināli spēcīgajiem cīnamies.

     [+] [-]

, 2009-04-16 12:23, pirms 16 gadiem
qazass rakstīja: kaunpilns zaudējums ---------- bet žēl.....
Tad jau tu speli neskatisies?

  +3 [+] [-]

, 2009-04-16 12:24, pirms 16 gadiem
SPECSS rakstīja: es domaju ka sodien Berzins kadu hat-trick varetu iemest tad te daudziem mutes aizvertos i man ari
Tu ko nirgajies?

  +1 [+] [-]

, 2009-04-16 12:31, pirms 16 gadiem
apshalnieks rakstīja: Lavina vai Sarokina vieta uz chempi vajdzetu Nemt kuldu ka aizsargu
lol
Kulda pa diviem?

  -3 [+] [-]

, 2009-04-16 12:33, pirms 16 gadiem
sūdi būs... =(
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-04-16 12:43, pirms 16 gadiem
betway varesu uzlikt 20ls uz slovakiju viegla pelna bus

     [+] [-]

, 2009-04-16 12:45, pirms 16 gadiem
Paskatieties labāk kā izlase maču no mača ir iemetusi arvien vairāk, pirmajā 1, otrajā 2, trešajā 3, ceturtajā jau 5, nu ko, šodien gaidam 7 iemestus vārtus pretiniekiem. Progresijā ir spēks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-04-16 13:00, pirms 16 gadiem
Cerams, ka slovākiem Lašaks vārtos stāvēs, bljin tā patīk tā vārtsarga spēle. Atceros kādus 4 gadus atpakaļ vienā čempī kā viņš noplosījās pret Kanādu , nu bljin vot tas ir vārtsargs!! tagad gan kautkādā sūdīgākā klubā spēlē, laikam jau karjeras noriets.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-16 13:09, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Šausmīgi smieklīgi ha-ha-ha, Tev pašam liekas, ka kaut ko baigi gudru patieci? Pirmkārt neskatoties uz visu Austrija tomēr nomināli ir vājāka par Latviju, otrkārt, ja nu gadījumā, tiešām paliekam ceturtie, tad nu Ungārus, Norvēģus/dāņus, un Franciju tāpat sasitīsim. Tas jau laikam pieder pie pokemonu labā toņa tagad aplikt Latvijas izlasi...
biš jau vajag kritiku spēlē viņi tiešām drausmīgi šīs 4 spēles līdz šim....ar Francijas otro sastāvu mokās...jā otrais sastāvs , ja jau treneris teica, ka varbūt 2 maiņas tikai būs no šās komandas kas atbrauca uz Latviju, tas par frančiem....
a Latvijai, tad pāris spēlētāju nav un viss, reāli viena maiņa varbūt, labi katrā maiņā pa vienam spēlētājam, tā apmēram, bet lielos vilcienos visi ir! un ja jau mūsējie turpinās mest garām no 300% vietām , tad nu es nesaskatu pamatu viņus mazliet nepakritizēt.
redz ka Vasiļevs pats teica, ka nesaprot kas notiek, ka ar frančiem purgājamies....tātad viņi tur tikai nespēlē ar nekādu pusspēku. un par kautkādu fizisko bedri arī aizmirstam, visām ir tāda lieta kā treniņi...un Cipruss teica, ka treniņi esot normāli , kā parasti, nekādi lielie fiziskie nav, takā to metam malā, viens attaisnojums mazāk!

teiksim tā, ja šodien mūsējie atkal spēlēs tādu spēli , kā pirmās 3 , arī 4.ajā varēja brīžiem aizmigt, nu tad izlase būs norakstīta, jo uz pēdējām pārbaudes spēlēm izlasei ir jābūt jau par 80% tādai, kāda tā būs uz čempi. vsjo.
Lai veicas!! gaidu sakarīgu spēli beidzot, kautgan īpaši tam neticu....

  -1 [+] [-]

, 2009-04-16 13:15, pirms 16 gadiem
nesaprotu ko var čīkstēt par Ivanānu,tāds uzbrucējs kurš 76 spēlēs var tikai 2 vārtus iemocīt izlasei nav vajadzīgs....

  -1 [+] [-]

, 2009-04-16 13:18, pirms 16 gadiem
riat80 rakstīja: labi ka nenopirku biļeti uz šodienas spēli, Karsuma nav, tātad nebūs ko redzēt..... ceru uz to labāko, bet sniegums iepriekšējās 4 spēlēs par neko labu neliecina....
jaa, ja buutu Karsums, tad gan uzreiz uzvara buutu garanteeta, vai ne?

     [+] [-]

, 2009-04-16 13:19, pirms 16 gadiem
atkal kārtējais zaudejums...un domāju ka Hossa arī iemetīs vārtus, Znarok, sāc beidzot domāt par sastāvu

  +1 [+] [-]

, 2009-04-16 13:20, pirms 16 gadiem
miniums rakstīja: nesaprotu ko var čīkstēt par Ivanānu,tāds uzbrucējs kurš 76 spēlēs var tikai 2 vārtus iemocīt izlasei nav vajadzīgs....
Cik bērziņš varētu tai nhl, vai ,piemēram, Cipulītis ? pietam spēlējot vidēji mačā 5 minūtes , ko a?
ta jau nebrīnīsimies atkal, kad spēlēsim pret zviedriem un ka vārtu priekšā stāvēs trīs zviedri un mūsējie viņus no vietas nevarēs izkustināt.....un vairākumā mums vispār būs lieliski pret zviedriem...atkal visi apstāsies apkārt aplī viens aiz vārtiem, un saspēlēsies, jo vārtu priekšā jau mūsējiem tak bail iet , kā toreiz kurš tur izteicās no spēlētājiem, jo tur nav patīkami, ka tev baksta ar nūju grūsta un sit labāk izspēlēt, to jau mēs zinām kā mūsējie izspēlē vairākumus .... ...bljin tieši tādu Ivanānu vajag, tas ka pagāšgad Znaroks Ivanānu vnk nesaprata kā izmantot, un lika 4. maiņā spēlēt, nu tad nu nevajag teikt ,ka Ivanāns neko nevar parādīt spēlē....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-04-16 13:21, pirms 16 gadiem
labāk lai ar cieņu zaudē minimāli,nekā sasist lupatlēveros
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-04-16 13:23, pirms 16 gadiem
miniums rakstīja: nesaprotu ko var čīkstēt par Ivanānu,tāds uzbrucējs kurš 76 spēlēs var tikai 2 vārtus iemocīt izlasei nav vajadzīgs....
runa nau par to, vai ir vajadzīgs vai nav - runa ir par to, ka viņu vienkārši aizmirsa. Tāpat, kā Kuldu, kurš ir tuvu NHL. Tiešām NEVIENS no aizsargiem nav aizvietojams, kaut kādā pārbaudes spēlē?
Stulbākais jau, ka Značoks var justies drošs par savu vietu gansdrīz vai pie dajebkura snieguma. Ja nu vienīgi, ja izlidojam uz pirmo divīziju

  +1 [+] [-]

, 2009-04-16 13:29, pirms 16 gadiem
apshalnieks rakstīja: Lavina vai Sarokina vieta uz chempi vajdzetu Nemt kuldu ka aizsargu
Viennozīmīgi Laviņa vietā...

  -1 [+] [-]

, 2009-04-16 13:29, pirms 16 gadiem
pirmā Nokia rakstīja: Cik bērziņš varētu tai nhl, vai ,piemēram, Cipulītis ? pietam spēlējot vidēji mačā 5 minūtes , ko a?
ta jau nebrīnīsimies atkal, kad spēlēsim pret zviedriem un ka vārtu priekšā stāvēs trīs zviedri un mūsējie viņus no vietas nevarēs izkustināt.....un vairākumā mums vispār būs lieliski pret zviedriem...atkal visi apstāsies apkārt aplī viens aiz vārtiem, un saspēlēsies, jo vārtu priekšā jau mūsējiem tak bail iet , kā toreiz kurš tur izteicās no spēlētājiem, jo tur nav patīkami, ka tev baksta ar nūju grūsta un sit labāk izspēlēt, to jau mēs zinām kā mūsējie izspēlē vairākumus .... ...bljin tieši tādu Ivanānu vajag, tas ka pagāšgad Znaroks Ivanānu vnk nesaprata kā izmantot, un lika 4. maiņā spēlēt, nu tad nu nevajag teikt ,ka Ivanāns neko nevar parādīt spēlē....
nav runa par Bērziņu vai da jeb kuru citu,kurš ja spēlētu nhl utt... es nedomāju pat ja Ivanāns spēlētu KHL viņš nebūtu rezultatīvāks.... un Znaroka vietā es liktu,gan pie Dinamo stūres,kā arī izlasi vadī Ržigu,treneris ar tāda emocījām,super

  +3 [+] [-]

, 2009-04-16 13:31, pirms 16 gadiem
onkols rakstīja: runa nau par to, vai ir vajadzīgs vai nav - runa ir par to, ka viņu vienkārši aizmirsa. Tāpat, kā Kuldu, kurš ir tuvu NHL.
...
kaapeec aizmirsa?? domaaju, nenjeema apzinaati.

     [+] [-]

, 2009-04-16 13:35, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: kaapeec aizmirsa?? domaaju, nenjeema apzinaati.
pilnībā piekrītu,tikai presē mēģina to visu pasniegt caur rozā brilēm,jo neviens jau negrib lasīt,ka tāds netiek ņemts vērā jo ir hokejisti ar labākiem rādītājiem....

  +1 [+] [-]

, 2009-04-16 13:36, pirms 16 gadiem
piecinieki interesanti,varbut tikai vajadzeja Berzinu pamainit

     [+] [-]

, 2009-04-16 13:37, pirms 16 gadiem
zaudesim ka skan vien
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-04-16 13:43, pirms 16 gadiem
Puikas jau spelet it ka mak, bet nav jau kas vinjus kartigi dirigje. Tas, ka treneri bija labi speletaji,nenozime ka vini bus labi treneri. Vajag kartigus trenerus, kuri var vadit puisus. Var jau redzet, ka uz laukuma nav nekaa jauna, salidzinot ar ieprieksejiem gadiem Pat vairakuma cali stav katrs sava sturi un gaida kad pretinieks laus iemest ripu tuksa tikla. Kur tad palika vecais labais R. Dinamo karuselis?

  -2 [+] [-]

, 2009-04-16 13:49, pirms 16 gadiem
ervins.ezis rakstīja: Puikas jau spelet it ka mak, bet nav jau kas vinjus kartigi dirigje. Tas, ka treneri bija labi speletaji,nenozime ka vini bus labi treneri. Vajag kartigus trenerus, kuri var vadit puisus. Var jau redzet, ka uz laukuma nav nekaa jauna, salidzinot ar ieprieksejiem gadiem Pat vairakuma cali stav katrs sava sturi un gaida kad pretinieks laus iemest ripu tuksa tikla. Kur tad palika vecais labais R. Dinamo karuselis?
Te jau tieši pārādās tā lieta par vairākumu, ka reāli vajag tādu Ivanānu kurš vārtu priekšā var grūstīties un nemīzīs biksēs, par to ka viņam tur kāds ar nūju baksta vai sit....pagājušajā čempī, lai arī cik viņu tur laida laukumā, kad bija vairākums, viņš karoč vārtu priekšā vismaz stumdījās un apgrūtināja redzamību vārtsargam...bet nu tas ka metienu īpaši nebija no zilās līnijas, tā jau nav viņa vaina, un ka vēl nostāties nejēdz zonā....

     [+] [-]

, 2009-04-16 13:49, pirms 16 gadiem
Manā skatā galvenais ir Ginesa rekords ko taisa SWH ar skatītājiem hokeja laukumā,30x60=18000,vai tas izdosies?Kas attiecās uz šodienas spēli,tad treniņu procesam tā ļaunumu nenodarīs neatkarīgi no rezultāta,ja nu vienīgi kāds treneris dabūs psiholoģisku traumu.

  -3 [+] [-]

, 2009-04-16 13:52, pirms 16 gadiem
Čehi baigi viltīgie Varu darēt uz 90% ka speciāli tik švaki nospēlēja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-16 13:59, pirms 16 gadiem
Willis tātad galvenais atdot ripu vārtsargam,jo tas jau nu mācēs to atdot Tiesnesim,tā ka neviens to nepārtvers
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-04-16 14:02, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Ervins.Ezis.
"...Kur tad palika vecais labais R. Dinamo karuselis?"
= = = =
Puišiem pietrūkst precizitātes ātri spēlējot, vairākas reizes izraujoties viens pret vienu ar vārtusargu nav trāpīts vārtos un viss tikai tāpēc ka ātri skrienot nevar kā nākās noturēt ripu u to precīzi iemest......
man interesē cik tad reizes tu esi izgājis 1 vs 1 lielā ātrumā un cik reizes esi trāpījis vārtos???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-04-16 14:06, pirms 16 gadiem
Ko jūs vis Laviņam piesienaties? Kļūdas ir visiem aizsargiem, arī Skrastiņam. Laviņam ir liela pieredze un komandai 'viņš ir vajadzīgs.

Vot Galviņš tas gan aizsardzībā ir diezgan pablāvs spēlētājs. Viņam vajazētu izlaist šo čempi.

  +5 [+] [-]

, 2009-04-16 14:07, pirms 16 gadiem
miniums rakstīja: man interesē cik tad reizes tu esi izgājis 1 vs 1 lielā ātrumā un cik reizes esi trāpījis vārtos???
bl.je nu kā tracina tādas runas un komentāri kā tu tiko uzrakstīji.....
kāds viņam sakars, viņš nav izlases hokejists, tātad viens no labākajiem Latvijā, viņam tas nav jāmāk iziet vienam pret vārtiem un iemest .....tas ir jāmāk tiem itkā labākajiem Latvijā tikai viņi to nemāk, labi vienīgais, kas to vismaz 50 procentos gadījumu iemētīs, ir Ņiživijs...par Cipuli vnk negribās runāt....
tavs teiktais ir b.ljin nu tādā bērna līmenī kāds sakars te tiem kas komentē, nejau viņi spēlē izlasē un nejau viņam ir jāiemet, vnk rodās jau arī tāda sajūta, ka parasti ir tā ka pret mūsējiem kāds iziet viens pret venu uz vārtiem, tad parasti iemet, bet kad mūsējie, tad parasti jau ir skaidrs ka neimetīs,... kapēc tā? reāli man ir taisnība.

     [+] [-]

, 2009-04-16 14:08, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Es ta neesmu gājis, es salīdzinu mūsu komandas hokejistu izgājienus viens pret viens ar citu komandu izgājieniem. Varbūt tā nav, ko?
Vot pareiz saki

  -2 [+] [-]

, 2009-04-16 14:12, pirms 16 gadiem
pirmā Nokia rakstīja: bl.je nu kā tracina tādas runas un komentāri kā tu tiko uzrakstīji.....
kāds viņam sakars, viņš nav izlases hokejists, tātad viens no labākajiem Latvijā, viņam tas nav jāmāk iziet vienam pret vārtiem un iemest .....tas ir jāmāk tiem itkā labākajiem Latvijā tikai viņi to nemāk, labi vienīgais, kas to vismaz 50 procentos gadījumu iemētīs, ir Ņiživijs...par Cipuli vnk negribās runāt....
tavs teiktais ir b.ljin nu tādā bērna līmenī kāds sakars te tiem kas komentē, nejau viņi spēlē izlasē un nejau viņam ir jāiemet, vnk rodās jau arī tāda sajūta, ka parasti ir tā ka pret mūsējiem kāds iziet viens pret venu uz vārtiem, tad parasti iemet, bet kad mūsējie, tad parasti jau ir skaidrs ka neimetīs,... kapēc tā? reāli man ir taisnība.
tad sanāk ka spēks ir vārdos nevis darbos???nu vismaz cik saprotu tad Tev tā ir....

  -1 [+] [-]

, 2009-04-16 14:17, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Es ta neesmu gājis, es salīdzinu mūsu komandas hokejistu izgājienus viens pret viens ar citu komandu izgājieniem. Varbūt tā nav, ko?
tad kura ir tā komanda,kuras(pēc Tevis teiktā)1 vs 1 izgājienu realizācija ir 100%??pasaki man vismaz tādu komandu kurai izgājieni 2 vs 1 būtu 100%???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-04-16 14:36, pirms 16 gadiem
Lai parāda saturīgu spēli , par zāģi nav divu domu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-16 14:44, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: kaapeec aizmirsa?? domaaju, nenjeema apzinaati.
nu ja, bet pasniedza kā negadījumu. kā 90tajos nevarēja nevienu sazvanīt, tā tagad nevar. vai nu fantāzija slikta, vai nokia veca...

     [+] [-]

, 2009-04-16 14:48, pirms 16 gadiem
Tiesam Kaut Hosa neiemestu,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-04-16 14:50, pirms 16 gadiem
Jūs gribas tādus spēlētājus komandā, kurus Jūs pat nezināt, nezināt kā viņi spēlē un ko viņi spēj STARPTAUTISKAJĀ arēnā, kas ir pavisam cits līmenis.
Jācer, ka komanda parādīs kaut mazumiņu no tā, ko viņi tiešām spēj.

  +5 [+] [-]

, 2009-04-16 14:51, pirms 16 gadiem
miniums rakstīja: tad sanāk ka spēks ir vārdos nevis darbos???nu vismaz cik saprotu tad Tev tā ir....
Katram savs uzdevums shajaa pasaulee. Un gan pasham jaacenshas, gan citiem jaaietekmee to dariit labi. Visi nekad nebuus hokejisti, bet tas nenoziimee, ka nevar buut savs viedoklis par laukumaa redzeeto.

Varbuut cilveeks, kursh kritizee hokejistus par sliktu speeli, ir labs seetnieks un, pateicoties vinjam, konkreetais pagalms spiid un laistaas. Vinjsh buutu slikts seetnieks, pagalms buutu cuukkuuts un visi vinju lamaatu. Un pelniiti, jo tas ir vinja darbs un visi grib redzeet to padariitu, cik vien labi var. Taapat ar hokejistiem. Ja tev ir valsts gjeerbonis uz kruutiim, tu paarstaavi savu valsti un peec redzeetaa spriediis ne tikai par tevi vien.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-04-16 15:01, pirms 16 gadiem
Ķencis rakstīja: Katram savs uzdevums shajaa pasaulee. Un gan pasham jaacenshas, gan citiem jaaietekmee to dariit labi. Visi nekad nebuus hokejisti, bet tas nenoziimee, ka nevar buut savs viedoklis par laukumaa redzeeto.

Varbuut cilveeks, kursh kritizee hokejistus par sliktu speeli, ir labs seetnieks un, pateicoties vinjam, konkreetais pagalms spiid un laistaas. Vinjsh buutu slikts seetnieks, pagalms buutu cuukkuuts un visi vinju lamaatu. Un pelniiti, jo tas ir vinja darbs un visi grib redzeet to padariitu, cik vien labi var. Taapat ar hokejistiem. Ja tev ir valsts gjeerbonis uz kruutiim, tu paarstaavi savu valsti un peec redzeetaa spriediis ne tikai par tevi vien.
Vo ! viens no labākajiem komentāriem, kādu esmu šeit lasījis esportā . tiešām pateici vienkārši perfekti

     [+] [-]

, 2009-04-16 15:06, pirms 16 gadiem
jāiespēlējas ir šajā spēlē...
Slēpts komentārs: myxxx72

  -1 [+] [-]

, 2009-04-16 15:16, pirms 16 gadiem
Neviena NHL veča slovākiem??

     [+] [-]

, 2009-04-16 15:18, pirms 16 gadiem
es sak ka vinnees ar 1 vai 2 vaartu starpiibu nu miinusi leciet pie manis
Slēpts komentārs: Fubar
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-16 15:21, pirms 16 gadiem
Būs ļoti interesanti paskatīties, kā mūsējie izskatīsies uz slovāku fona.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-04-16 15:29, pirms 16 gadiem
lai veicas....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-04-16 15:30, pirms 16 gadiem
Stefan Effenberg rakstīja: Prognozēju, ka Hossa gūs vismaz 2 vārtus, pierādot Dincenes oranžistiem un KGBešņikiem, ka viņa atlaišana bija liela kļūda..
vinju jau patiesiibaa neatlaida - vnk beidzaas liigums.

     [+] [-]

, 2009-04-16 15:32, pirms 16 gadiem
Stefan Effenberg rakstīja: Latviju šovakar varētu glābt tikai divi faktori: 1) Ja Znaroks pēc pilnas programmas pa mātes modei sabļaus uz vietējiem salagām; 2) Ja vārtos būs Masaļskis nevis pensijā aiziet aizkavējies caurums Načanovs... Diemžēl nebūs ne viena ne otra.. Toties Hossa pēc pilnas programmas izbaudīs saldo atriebības garšu.. Un to es arī viņam novēlu.. Mana prognoze - vismaz 7:0 Slovākijas labā.. Prognozēju, ka Latvija negūs vārtus..
hvz...visaadi var buut - tomeer jau tikai paarbaudes speele.
a varbuut slovaaki atbraukushi uz Riigu atstraadaat speeli mazaakumaa

  +1 [+] [-]

, 2009-04-16 15:35, pirms 16 gadiem
Stefan Effenberg rakstīja: Kur tu, pagrīdes hokeja speciālist, ar savu patriotismu un valsts ģerboni biji pagājušā gada augustā, kad krievi gruzīnus sita???
prichom te krievi un Gruzija?
neesi zaali paarpiijies - te ir sporta, nevis politikas lapa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-04-16 16:00, pirms 16 gadiem
Super, prieks, ka Slovākija atbalsta Latviju grūtajos laikos, un brauks pie mums. Tomēr augstākā līmeņa komanda, nevis kā Austrija u.t.t. Ja jau pašiem nav naudas par ko aizlidot.

     [+] [-]

, 2009-04-16 16:02, pirms 16 gadiem
Es balsoju par Znaroka neiekļaušanu sastāvā!

     [+] [-]

, 2009-04-16 16:04, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: jaa, ja buutu Karsums, tad gan uzreiz uzvara buutu garanteeta, vai ne?
es neteicu, ka uzvara būtu garantēta, teicu ka tad būtu uz ko skatīties, būtu viens mūžīgais dzinējs kas var 60 min skriet un mest, bet kā labi zinam, tad tikai metot var iemest, rodas atlekušās ripas vārtu priekšā un ir cits asums spēlei..... Tu laikam redzi tikai vai nu melnu vai baltu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-16 16:07, pirms 16 gadiem
riat80 rakstīja: es neteicu, ka uzvara būtu garantēta, teicu ka tad būtu uz ko skatīties, būtu viens mūžīgais dzinējs kas var 60 min skriet un mest, bet kā labi zinam, tad tikai metot var iemest, rodas atlekušās ripas vārtu priekšā un ir cits asums spēlei..... Tu laikam redzi tikai vai nu melnu vai baltu!
Tu jau redzi baltu vai melnu! (ja buuutu Karsums - buutu skataama speele, nav Karsuma - nav veerts iet).
Hokejs ir komandas speele - viens Karsums vien veel speeli izshkjirt nevar, paareejie arii ir vajadziigi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-04-16 16:08, pirms 16 gadiem
Atkal Bērziņš izlasē!!! Kas , viņam abonoments uz visām spēlēm!!! Spelē cik sūdīgi gribi , vienalga izlasē!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-04-16 16:10, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Tu jau redzi baltu vai melnu! (ja buuutu Karsums - buutu skataama speele, nav Karsuma - nav veerts iet).
Hokejs ir komandas speele - viens Karsums vien veel speeli izshkjirt nevar, paareejie arii ir vajadziigi
atkal melns vai balts! vai tad teicu ka pārējos nevajag, lai spēlē Karsums viens? pārējie ir vajadzīgi lai tās atlēcošās pielabotu.... ko tie pārējie komandas spēlē bez Karsuma var/nevar mēs jau redzējām iepriekšējās 4 spēlēs!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-16 16:22, pirms 16 gadiem
Nafig Ervīnam nedod iespēju pierādīt savas spējas?

     [+] [-]

, 2009-04-16 16:33, pirms 16 gadiem
airedium rakstīja: Nafig Ervīnam nedod iespēju pierādīt savas spējas?
Vasiļonokam tak Žaba jāpārbauda. Drīz varēs pats kastē stāvēt!

  -2 [+] [-]

, 2009-04-16 16:35, pirms 16 gadiem
4-4 sodien

  +1 [+] [-]

, 2009-04-16 16:53, pirms 16 gadiem
airedium rakstīja: Nafig Ervīnam nedod iespēju pierādīt savas spējas?
viņš jau sevi pieradija speles ar ogri

  -2 [+] [-]

, 2009-04-16 16:59, pirms 16 gadiem
nost ar bērziņu!

     [+] [-]

, 2009-04-16 17:06, pirms 16 gadiem
riat80 rakstīja: atkal melns vai balts! vai tad teicu ka pārējos nevajag, lai spēlē Karsums viens? pārējie ir vajadzīgi lai tās atlēcošās pielabotu.... ko tie pārējie komandas spēlē bez Karsuma var/nevar mēs jau redzējām iepriekšējās 4 spēlēs!
melns un balts jau Tev, mazo draudzinj, ir visu laiku - tagad atkal: peec tevis teiktaa sanaak, ka ir KARSUMS un paareejie (nu, tie, kas neko nevar un nav pat dizhaa riat80 ieveeribaas cieniigi)

  +3 [+] [-]

, 2009-04-16 17:07, pirms 16 gadiem
glamuris rakstīja: nost ar bērziņu!
nost ar glamuri!

  +3 [+] [-]

, 2009-04-16 17:08, pirms 16 gadiem
Stefan Effenberg rakstīja: Prognozēju, ka Hossa gūs vismaz 2 vārtus, pierādot Dincenes oranžistiem un KGBešņikiem, ka viņa atlaišana bija liela kļūda..
Tici man viņam jau dziļi vienalga, ka Dinamo viņu nevelejās paturēt, vins ir gudrs cilvēks un saprot Dinamo finansiālo situāciju un zina ka klubu vins atradīs bez problēmām

  -2 [+] [-]

, 2009-04-16 17:09, pirms 16 gadiem
labāk nesmuka uzvara nekā skaists zaudējums...saņemas Latvija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-16 17:13, pirms 16 gadiem
Jā par Bērziņa spēlēšanu piekrītu - tad daudz labāk būtu Ivanāns centrā, lai gan tas nav viņa postenis. Kamēr Znaroks izvēlēsies spēlētājus pēc deguniem (patīk / nepatīk), rezultāti izpaliks.

  +2 [+] [-]

, 2009-04-16 17:19, pirms 16 gadiem
loliks rakstīja: Nesaprotu vienu lietu! Kāpēc neviens tā saucamais hokeja žurnālists nav uzdevis mūsu galvenajam trenerim jautājumu par to, kāpēc līdzjutēju pieminētie hokejisti Ivanāns un Kulda nav aicināti uz izlasi! Tas, ka Ivanānam ir ģimenes problēmas ir meli. To taču normāls žurnālists var pajautāt. Vai tiešām žurnālisti trenerim var pajautāt tikai kā viņs vērtē komandas sniegumu?????!!!!
ES nesaprotu kad TU sapratiisi, ka izlasi vada Pashlaik Znaroks neviss TU!!

  +3 [+] [-]

, 2009-04-16 17:19, pirms 16 gadiem
neizlasiju visus komentus, bet nu patiikami ka jekimovs veljoprojam ir listee pret slovaakiem noteikti vinjam bus ljoti laba pieredze - sajaa zinjaa jasaka ka znaroka treneru korpuss tiesaam dod vismaz kautkadas iespejas spelet jaunajiem, par znaroka un vitolinja taktiskajaam prasmeem drosvien praatiigaak bus runat pec PC kad ari bus pieejams rezultats, kam patreiz notiek visa gatavosanaas...

  +1 [+] [-]

, 2009-04-16 17:21, pirms 16 gadiem
Stefan Effenberg rakstīja: Latviju šovakar varētu glābt tikai divi faktori: 1) Ja Znaroks pēc pilnas programmas pa mātes modei sabļaus uz vietējiem salagām; 2) Ja vārtos būs Masaļskis nevis pensijā aiziet aizkavējies caurums Načanovs... Diemžēl nebūs ne viena ne otra.. Toties Hossa pēc pilnas programmas izbaudīs saldo atriebības garšu.. Un to es arī viņam novēlu.. Mana prognoze - vismaz 7:0 Slovākijas labā.. Prognozēju, ka Latvija negūs vārtus..
Prognozeeju, ka tu esi duriks Un neko paaraak daudz no hokeja nesaproti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-04-16 17:24, pirms 16 gadiem
[quote tuss]
Jā par Bērziņa spēlēšanu piekrītu - tad daudz labāk būtu Ivanāns centrā, lai gan tas nav viņa postenis. Kamēr Znaroks izvēlēsies spēlētājus pēc deguniem (patīk / nepatīk), rezultāti izpaliks
QUTE
Paga paga, tu tagad gribi iestaastiit, ka Ivanaans buutu labaaks centrs, nekaa beerzinjs Ir labs, mozh istaasti veel kaadu Anekdoti Daudz ko biju dzirdeejis, bet shis bija labaakais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-04-16 17:27, pirms 16 gadiem
Laikam jau vajadzētu visus <amīšus> savākt vienā čupiņā un atvest uz izlasi,lai parāda kā jāspēlē. Varbūt būtu ari labāks rezultāts, jo pārējie ari vairāk censtos sevi parādit un neatpalikt no profiņiem.

  -1 [+] [-]

, 2009-04-16 17:34, pirms 16 gadiem
vinji vineja chehus Latvijai bus kartejie divi zaudejumi

  +1 [+] [-]

, 2009-04-16 17:35, pirms 16 gadiem
Archerx rakstīja: izlases neveiksmju celonis ir lavins ar savu tizlo aizsardzibas caurumu
Tev ir alerģija pret Laviņu? Pamēģini viņa vietā, i 5.min. neizturētu.

Un liekat mieru tam Ivanānam. Paskataties ko viņš ir parādijis NHL? Neko! Tikai ka prot Kauties un viss.....

  +3 [+] [-]

, 2009-04-16 17:36, pirms 16 gadiem
berzinjs ir labs melnaa darba dariitaajs, lai gan protams gribeetos vinju vairaak redzeet uzbrukuma smailee, saspeelee - un turklaat arii preciizu... nu redzes - varbut pa vasaru sakacaasies un nakamajaa sezonaa bus monstrs!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-16 17:53, pirms 16 gadiem
Kautkur internetaa varees veerot so speeli?

  -1 [+] [-]

, 2009-04-16 17:54, pirms 16 gadiem
kUr skrastinš ar spruktu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-04-16 18:08, pirms 16 gadiem
Fans7 rakstīja: kUr skrastinš ar spruktu?
Amerikaa kravaa chemodaanus

  -1 [+] [-]

, 2009-04-16 18:11, pirms 16 gadiem
kaut kur internātā arī rādīs?

     [+] [-]

, 2009-04-16 18:16, pirms 16 gadiem
k.o.b.3 rakstīja: vinji vineja chehus Latvijai bus kartejie divi zaudejumi
nu un?
slovaaki uz shiim speeleem laukumaa izlika speeciigaakos tobriid pieejamos speeleetaajus, kameer chehiem tas bija bemaz vai 3. sastaavs, no kura labi ja 2-3 buus PCh...

  -2 [+] [-]

, 2009-04-16 18:19, pirms 16 gadiem
6:2 ka laba pasi domajat

  -1 [+] [-]

, 2009-04-16 18:29, pirms 16 gadiem
grudiens..

     [+] [-]

, 2009-04-16 18:30, pirms 16 gadiem
Ceru, ka mūsējo uzvara pret Franciju būs motivējusi un pietiekami uzlādējusi mūsu izlasi cīņā pret Slovākiju par uzvaru!

  -2 [+] [-]

, 2009-04-16 18:32, pirms 16 gadiem
Bez Ivanaana pa"@#%is!!!!!Es par Marselu!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2009-04-16 18:35, pirms 16 gadiem
kāds man var paskaidrot, kāpēc dinamo spēles, kas bija arēnā, varēja redzēt ltv7 mājaslapā, bet izlases spēles nevar? Ja kāda ir links, kur varēs redzēt netā, iedodiet, lūdzu

  -1 [+] [-]

, 2009-04-16 18:38, pirms 16 gadiem
Muuseejie vareetu izaardiit Hossu un vinja slovaakus

     [+] [-]

, 2009-04-16 18:40, pirms 16 gadiem
Dresden rakstīja: 6:2 ka laba pasi domajat
Latvijas!

  -1 [+] [-]

, 2009-04-16 18:46, pirms 16 gadiem
Latvija laiks saņemt pēc nopelniem!!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-04-16 18:50, pirms 16 gadiem
nezinat kads vai macu vares seit redzet??
rutube.ru: Dinamoforum.lv :: RuTube

  -1 [+] [-]

, 2009-04-16 18:54, pirms 16 gadiem
gaidam Marisa ievadvārdus: "Labs prāts Jūs mājās!"

  -1 [+] [-]

, 2009-04-16 18:59, pirms 16 gadiem
sodien Značoks uz petaka nestaves??

  -1 [+] [-]

, 2009-04-16 19:04, pirms 16 gadiem
spēlē pret Slovākiju bet ltv7 rezultātus rāda ar Slovēnijas karogu!!!

  -3 [+] [-]

, 2009-04-16 19:05, pirms 16 gadiem
Lenie divplaksni...gaida kad iesitis mums golu laikam,tad vares skriet.

  -1 [+] [-]

, 2009-04-16 19:11, pirms 16 gadiem
Vai internetā ir iespējams skatīties spēli???

     [+] [-]

, 2009-04-16 19:12, pirms 16 gadiem
lacits rakstīja: Vai internetā ir iespējams skatīties spēli???
laikam,ka nee

     [+] [-]

, 2009-04-16 19:12, pirms 16 gadiem
kapec nekur neta nerada??

  +1 [+] [-]

, 2009-04-16 19:14, pirms 16 gadiem
mou99 rakstīja: kapec nekur neta nerada??
taapeec lai tu vienreiz pa 24 h arii atietu no kompa

     [+] [-]

, 2009-04-16 19:15, pirms 16 gadiem
sorry kompis nav man aizrausanas pie ta esmu loti reti!!

     [+] [-]

, 2009-04-16 19:15, pirms 16 gadiem
mou99, 18:50, pirms 20 minūtēm, citēt
nezinat kads vai macu vares seit redzet??
rutube.ru: Dinamoforum.lv :: RuTube

kaut kas neštimmē .. kāds radio arī translē?

     [+] [-]

, 2009-04-16 19:18, pirms 16 gadiem
LR ar nekaa...nu tad ja ir rezultats ludzu uzrakstiet

     [+] [-]

, 2009-04-16 19:19, pirms 16 gadiem
es vnk domaju kadu citu resursu bez ta ko pimineju vai vel kaut kur nerada!

     [+] [-]

, 2009-04-16 19:19, pirms 16 gadiem
Pat radio neraida! Joptvaju ! Un mēs dzīvojam 21. gs?

     [+] [-]

, 2009-04-16 19:20, pirms 16 gadiem
pa nulleem, 12taa minute iet

     [+] [-]

, 2009-04-16 19:20, pirms 16 gadiem
cik saprotu linku nekadu nav grrr sezhu darba bet redzet gribas vai radio tiesham kad rakstiet tad kas notike ludzu

     [+] [-]

, 2009-04-16 19:21, pirms 16 gadiem
BuLL[et]DoG rakstīja: pa nulleem, 12taa minute iet
kaaa hosa izskataaas?

     [+] [-]

, 2009-04-16 19:21, pirms 16 gadiem
iwin lv rakstīja: cik saprotu linku nekadu nav grrr sezhu darba bet redzet gribas vai radio tiesham kad rakstiet tad kas notike ludzu
man tieshi tas pats

     [+] [-]

, 2009-04-16 19:22, pirms 16 gadiem
nu vispar sodien tads atklats hokejs, pretinieki izskatas tadi mazliet labaki.

     [+] [-]

, 2009-04-16 19:23, pirms 16 gadiem
iirulatvis rakstīja: kaaa hosa izskataaas?
pats tiko uzsledzu, iisti hosu nesmu pamanijis ka vinsh kautkadus brinumus raditu

     [+] [-]

, 2009-04-16 19:23, pirms 16 gadiem
kas stav vartos. Karsums ari spele?

     [+] [-]

, 2009-04-16 19:24, pirms 16 gadiem
Hosa iesita 1:0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-16 19:24, pirms 16 gadiem
1:0 hosa (tikko teicu ka vinsh neko nav paradijis un se tev 1 vs viens ar vartsargu, smuki apspeleja un varti

     [+] [-]

, 2009-04-16 19:24, pirms 16 gadiem
Musejos pie bortiem mica ka mazos,un speka panemienos ari museie zaude (

     [+] [-]

, 2009-04-16 19:25, pirms 16 gadiem
hosa malacis RD pasi nakossezon nozelos ka aiminija vinu prom!!

     [+] [-]

, 2009-04-16 19:25, pirms 16 gadiem
Dresden rakstīja: Musejos pie bortiem mica ka mazos,un speka panemienos ari museie zaude (
tas tapec ka musejie mazini tadi

  +2 [+] [-]

, 2009-04-16 19:26, pirms 16 gadiem
naumovs vairs nav tik labs vecums nenak viens Matulis teica ka vins doma ka chempi naumovs bus 1 vartsargs bet es vinam nepiekritu masalskis spele labak

     [+] [-]

, 2009-04-16 19:28, pirms 16 gadiem
naumovam nav ne vainas isti, bet nu vinam pamazam jau jasak domat per to ka jaatdod sava vietina nakamajam

     [+] [-]

, 2009-04-16 19:28, pirms 16 gadiem
BEIKERTS rakstīja: kas stav vartos. Karsums ari spele?
vārtos Naumovs, Karsuma nav, būs 18. datumā ar izlasi.

     [+] [-]

, 2009-04-16 19:30, pirms 16 gadiem
Ieslido pretinieka zona un viss,tur neko nevar padarit...labaka gadijuma skaistu piespeli nekuriene iedod

     [+] [-]

, 2009-04-16 19:31, pirms 16 gadiem
nu tadi tie musejie ir. vo sak jau kaut ko musejie ar pretiniekiem bakstiities

  -1 [+] [-]

, 2009-04-16 19:32, pirms 16 gadiem
musejiem bus vairakums 2 min.

     [+] [-]

, 2009-04-16 19:33, pirms 16 gadiem
Dresden rakstīja: Ieslido pretinieka zona un viss,tur neko nevar padarit...labaka gadijuma skaistu piespeli nekuriene iedod
brinums,ka vel ieiet pretinieku zona,parasti lidz centram aiziet un atdod to piespeli nekuriene!

     [+] [-]

, 2009-04-16 19:33, pirms 16 gadiem
BuLL[et]DoG rakstīja: musejiem bus vairakums 2 min
doma realizes latvijai ar vairakumu neiet

     [+] [-]

, 2009-04-16 19:33, pirms 16 gadiem
ilabi rakstīja: brinums,ka vel ieiet pretinieku zona,parasti lidz centram aiziet un atdod to piespeli nekuriene!
dazreiz taja nekuriene gadas arii kads iemaldijies museejais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-04-16 19:34, pirms 16 gadiem
Beidzot! 1:1

  -2 [+] [-]

, 2009-04-16 19:34, pirms 16 gadiem
ir ir 1:1 nizivijs ar atkartotu metienu

  -2 [+] [-]

, 2009-04-16 19:34, pirms 16 gadiem
BEIKERTS rakstīja: doma realizes latvijai ar vairakumu neiet
nevis neiet bet nemak

  -2 [+] [-]

, 2009-04-16 19:35, pirms 16 gadiem
Pēc KHL sezonas nemaz nepatīk šitās spēles.Nekāda azarta!!!!Es nesaprotu šito.Itkā valstu labākie spēlētāji,taču spēlē kā sētas hokeju.Tas ka iesita vārtus neko īpaši nemaina!!Lai gan nedaudz priecīgāk ir!

  +4 [+] [-]

, 2009-04-16 19:35, pirms 16 gadiem
JAAAA!!!!! ŅIŠVIŠ!!!! MALACHI!!!

     [+] [-]

, 2009-04-16 19:35, pirms 16 gadiem
nizivijs rulzzzzz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-04-16 19:35, pirms 16 gadiem
Patreiz Vasiljeva maina labi spele,un vel prieks par Jekimovu jauns calis,skrien uz prieksu cinas malacis!

Atrumu vajag...atrumu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-04-16 19:36, pirms 16 gadiem
vāks kā mūs tur mīca.. Jekimovu lidina pa gaisu daudz nedomajot. Redlihu arī, kad viņš metās paliga Jekimovam, atri nolika pie vietas.

Šodien Ivanāns labi noderētu pret tiem kuiļiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-04-16 19:37, pirms 16 gadiem
Hipotenūza rakstīja: vāks kā mūs tur mīca.. Jekimovu lidina pa gaisu daudz nedomajot. Redlihu arī, kad viņš metās paliga Jekimovam, atri nolika pie vietas.

Šodien Ivanāns labi noderētu pret tiem kuiļiem
Jaapiekriit, Ivanāns tam 2M vecim iedotu ta kartigāk Bet respect arii mikam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-04-16 19:38, pirms 16 gadiem
SportFanTournament.com rakstīja: nu skaisti skaisti.... varti guti pateicoties asai un negaiditai Galvina piespeli
Ganviņš pat punktu nedabuja Nizivijs (Cipruss, Cipulis)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-16 19:41, pirms 16 gadiem
Nu taa paskataties kaa musejos jau liime itseviski Jekimovu,ko dariisim kad speelesi pret ASV tur bus vairaak tadu milzu.M.Redlihs vieniigais kas kaut ko meegina izdariit bet nu nodereetu Kulda ar Ivanaanu.Bails domaat kas buus speele pret ASV

  +3 [+] [-]

, 2009-04-16 19:41, pirms 16 gadiem
4ii bļe... rakstīja: Cerams ka Hossa vēl sametīs. Cerams...
Kāpēc jābūt tam vienam kretīnam, kurš visiem maitā garastāvokli?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-04-16 19:41, pirms 16 gadiem
NoThing-SpeCiaL rakstīja: Nu taa paskataties kaa musejos jau liime itseviski Jekimovu,ko dariisim kad speelesi pret ASV tur bus vairaak tadu milzu.M.Redlihs vieniigais kas kaut ko meegina izdariit bet nu nodereetu Kulda ar Ivanaanu.Bails domaat kas buus speele pret ASV
njā, smagi būs... ja vēl tehnikas nav, tad vispār izmīcīs mūs. bet nu- lai cinas puiši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-04-16 19:43, pirms 16 gadiem
Kārlis Skrastiņs ari speles Latvijas izlasē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-04-16 19:43, pirms 16 gadiem
Tu saki? rakstīja: Kāpēc jābūt tam vienam kretīnam, kurš visiem maitā garastāvokli?
Tik tiešām, kur rodās tas riebums pret LV izlasi??? Jā varbūt bija bik miegains hokejs (pirmajās 4 spēlēs) Bet tomēr, tāpēc jau nevajag uzreiz nolikt savējos

     [+] [-]

, 2009-04-16 19:43, pirms 16 gadiem
4ii bļe... rakstīja: 'Tu vafelniek, naivais Lv fan, tu paskaties kā viņi spēlē, skaties ka pēc spēles pašam nesanāk grauzt vafeli. Dā...
idiots

     [+] [-]

, 2009-04-16 19:43, pirms 16 gadiem
Hipotenūza rakstīja: vāks kā mūs tur mīca.. Jekimovu lidina pa gaisu daudz nedomajot. Redlihu arī, kad viņš metās paliga Jekimovam, atri nolika pie vietas.

Šodien Ivanāns labi noderētu pret tiem kuiļiem
pūkainīši bļ.e viens Rēdlihs kapā 4 slovākus a pārējie skatās
PŪKAINĪŠI
visu cieņu rēdliham

     [+] [-]

, 2009-04-16 19:44, pirms 16 gadiem
Ašais12 rakstīja: Kārlis Skrastiņs ari speles Latvijas izlasē?
Spēlēs!

     [+] [-]

, 2009-04-16 19:44, pirms 16 gadiem
Skrastins ari bus Latvijas izlasē!!

     [+] [-]

, 2009-04-16 19:44, pirms 16 gadiem
An_G rakstīja: idiots
Neviens te nav idiots, tik pārmērīgs pesimists!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-04-16 19:45, pirms 16 gadiem
4ii bļe... rakstīja: 'Tu vafelniek, naivais Lv fan, tu paskaties kā viņi spēlē, skaties ka pēc spēles pašam nesanāk grauzt vafeli. Dā...
ew nu 4ali kas tev liek skatiities un vel kaut ko komenteet ej labaak multenes paskaties,kas tu pa fanu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-16 19:45, pirms 16 gadiem
ryder rakstīja: Tu saki ka negribās lai zaudē un tai pašā laikā saki ka hossa cerams vēl sametīs!
znacit musejie vairak par hosu un vina komandu sametiis

     [+] [-]

, 2009-04-16 19:45, pirms 16 gadiem
forši

  +1 [+] [-]

, 2009-04-16 19:46, pirms 16 gadiem
4ii bļe... rakstīja: Ja satiksi mani uz ielas, acīs spēsi pateikt to pašu>? Vai vnk patīk internetā anonīmi kruto tēlot>?
Aizbrauc uz PČ un fanu vidū pasaki kaut vienu no saviem tekstiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-16 19:47, pirms 16 gadiem
tagad Latvija spēlē daudz zolīdāku hokeju, nekā iepriekš. Par Ivanānu jau var ilgi diskutēt - vajag vai nevajag. Kaut sitiet mani nost, bet vajag. Nevar visu laiku spēlēt ātru hokeju, ir nepieciešams tāds bullis kā Ivanāns. Un, jā, arī viens cilvēks var ļoti izmainīt spēli.

     [+] [-]

, 2009-04-16 19:47, pirms 16 gadiem
4ii bļe... rakstīja: Ja satiksi mani uz ielas, acīs spēsi pateikt to pašu>? Vai vnk patīk internetā anonīmi kruto tēlot>?
nemētāju kruto, tikai izsaku savas domas par tevi. paskaties uz sevi no malas. tu par jebkuru citu, kas tā uzstātos, kā tu to tagad dari, pateiktu to pašu ko es par tevi tagad
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-16 19:48, pirms 16 gadiem
bureicj rakstīja: Nevar visu laiku spēlēt ātru hokeju, ir nepieciešams tāds bullis kā Ivanāns. Un, jā, arī viens cilvēks var ļoti izmainīt spēli.
paskatamies kaut uz Slovākiem- arī viņiem ir viens bullis (divmetrīgais).. Šaubos, ka viņš baigi daudz ripas met iekšā.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-16 19:49, pirms 16 gadiem
atkal kautko puņķojās tie spēlētāji un komentētāji....latvieši mazi, viņi lieli ārprāts ārprāts....vajag vairāk gaļu un vitamīnus ēst...

Hosam normāls lauziens - atkal atnākuši kādi 4-5tk varbūt tikai, vairāk jau ir kā pirmajās spēlēs, bet nu HOsa jau atkal gaidīja nu tik būs lieliska atmosfēra uutt še tev....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-04-16 19:50, pirms 16 gadiem
Vajag Ivanaanu kas taadu milzus pieliek pie zemes nu piemeeram par taadu izgaajienu kaa pret Jekimovu un Redlihu,bet progress no Mikela kurs pret 4 vicinaaja duures

  +2 [+] [-]

, 2009-04-16 19:51, pirms 16 gadiem
gaidiisim skataamaaku hokeju naakamajos periodos! un protams arii uzvaru! Ņiživijs malacis, atradaas iistajaa vietaa un laikaa.

  -1 [+] [-]

, 2009-04-16 19:52, pirms 16 gadiem
Slovaaku TV translee. Delfos ir links
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-04-16 19:54, pirms 16 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-04-16 19:58, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Mūsu aizsargi ir vnk smieklīgi
Tip, Kulda būtu labāks? Es tā nedomāju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-16 20:03, pirms 16 gadiem
hossa,you are still IEKŠĀ!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-16 20:08, pirms 16 gadiem
museji malaci bet spele kautka neiet pret slovākiem!!

     [+] [-]

, 2009-04-16 20:08, pirms 16 gadiem
3-1 zaudējam !

     [+] [-]

, 2009-04-16 20:09, pirms 16 gadiem
mūsējiem iekrist izdarot maiņu , ir laikam asinīs.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-16 20:09, pirms 16 gadiem
viss skaidrs , speele vienkaarshi nekaada

     [+] [-]

, 2009-04-16 20:13, pirms 16 gadiem
Vajadzeetu padomaat vai ir jeega ar saadu speeli doties uz pč

     [+] [-]

, 2009-04-16 20:13, pirms 16 gadiem
man sajuta ka slovaki ar pusspeku spele..

  +2 [+] [-]

, 2009-04-16 20:14, pirms 16 gadiem
3.ielaistie vārti riktīgs stulbums mūsējo izpildījumā, kurš nezināja ka slovāki gaidīja kad piektais viņiem iznāks.

  -1 [+] [-]

, 2009-04-16 20:14, pirms 16 gadiem
ai sirds mana sāp, ai sirds mana sāp, kā sāāāp.....

  -1 [+] [-]

, 2009-04-16 20:15, pirms 16 gadiem
a galu galā pb...... vairums te mūs mierina, ka čempī visus drā....s , labi lai nu tā būtu.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-16 20:16, pirms 16 gadiem
Slovāki ir precizāki un nedaudz labāki par mūsējiem

     [+] [-]

, 2009-04-16 20:17, pirms 16 gadiem
Nu ,cerēsim ka Karsums un Sprukts pastiprinās mūsu aizsardzību....

  +5 [+] [-]

, 2009-04-16 20:17, pirms 16 gadiem
Znaroka sastaadiita izlase ... gandriiz uzvareeja, gandriiz uzvar un gandriiz uzvarees!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-16 20:19, pirms 16 gadiem
Naumovs sodien staav godam bet muusu aizsardziiba vnk smird

  -1 [+] [-]

, 2009-04-16 20:20, pirms 16 gadiem
skrastins ari bus?

     [+] [-]

, 2009-04-16 20:21, pirms 16 gadiem
atslabst tauta-PAR CIK CHALI NORMALI ZALE KACHAJAS UN UZ LEDUS PLAUSHAS VEMJ TRENINOS TAD ESMU PARLIECINATS KA TAI PASHAI AUSTRIJAI NEBUS CERIBAS PRET MUMS CINITIES PAS.CHEM!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-16 20:22, pirms 16 gadiem
Slovakiem jau ari no sitas izlases lab ja 40% paliks uz PC.Patreiz cempionatam tikaj Herberta maina izskatas gatava,pareiem vel japieliek..

  -1 [+] [-]

, 2009-04-16 20:23, pirms 16 gadiem
"Nekādu pretestibu neizrādijām" hahah, jāsmejas pat zirgam. Ko hokejistam ir jādara laukumā? Jācīnās, nevis jāgaida brīnums!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-16 20:24, pirms 16 gadiem
nju ja mes cīnisimies Pč un būs labi!!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-16 20:24, pirms 16 gadiem
Vasiļjevs- "Esam tuvu optimālajam sniegumam"

     [+] [-]

, 2009-04-16 20:24, pirms 16 gadiem
Njaa 1.maina ir ok un vel maina ar Mikeli un Jekimovu bet vajag vel taadus ka Kuldu un Ivanaanu protams spruktu skrastinu un karsumu.zel ka daugavins nevar

  +1 [+] [-]

, 2009-04-16 20:26, pirms 16 gadiem
ko dara aizsargi izlasē kas pieļāva trešos vārtus

     [+] [-]

, 2009-04-16 20:26, pirms 16 gadiem
nu katrā gadijumā ir labak neka pirmajās spēles... Vai ar to pietiks PČ? nu ja mūsējiem būs veiksme tad Austriju vinēsim..

     [+] [-]

, 2009-04-16 20:26, pirms 16 gadiem
3. Slovāku vārti - bērnu hokeja kļūda (nepareiza maiņa MAZĀKUMĀ)

  +3 [+] [-]

, 2009-04-16 20:28, pirms 16 gadiem
Atceros agrak parbaudes speles dzeki grauza ledu,darija vissu,un tas bija saprotammi jo cinijas par ieklusanu izlase.Bet tagad izskatas ka vini jau sen zin kas speles komanda.Loti smagi klasies museiem,speka cinas zaudejam.

P.S. LV izlase ka vienmer-Gan bus labi,nebus labi...ari labi )

  +5 [+] [-]

, 2009-04-16 20:29, pirms 16 gadiem
kur notiek PC 2010 B grupaa??

     [+] [-]

, 2009-04-16 20:32, pirms 16 gadiem
Jānis Matulis par 3. vārtiem- "Širokovs vispār stāvēja kā aitas ganīdams..."
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: celmins

  -1 [+] [-]

, 2009-04-16 20:35, pirms 16 gadiem
kk21 rakstīja: kur notiek PC 2010 B grupaa??
Labs
Bet nu ta jau arī nav!

  -1 [+] [-]

, 2009-04-16 20:36, pirms 16 gadiem
celmins rakstīja: Ko tas Matulis to Ņiživiju var slavēt!
Apnicis jau!
Vienīgā epizode, kura man nāk prātā - 2reiz padi.... ripu vairākumā!
Naumovam cepuri nost!
jā, ja vien viņš šodien būtu golu iemetis, tad vēl varētu..

  -1 [+] [-]

, 2009-04-16 20:39, pirms 16 gadiem
Dzerinsh forshi uzshaava pa seju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-16 20:42, pirms 16 gadiem
jatrenejas un jatrenejas

  +1 [+] [-]

, 2009-04-16 20:43, pirms 16 gadiem
ja nizivijs un naumovs labi

     [+] [-]

, 2009-04-16 20:43, pirms 16 gadiem
znaroku neredz uz laikima

  -1 [+] [-]

, 2009-04-16 20:46, pirms 16 gadiem
lepatina rakstīja: znaroku neredz uz laikima
LV klibo?

  +1 [+] [-]

, 2009-04-16 20:48, pirms 16 gadiem
Normāls kapājiens, man patīk!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-16 20:49, pirms 16 gadiem
2:3, es tak teicu, ka normāls kapājiens!

  -3 [+] [-]

, 2009-04-16 20:51, pirms 16 gadiem
halava ka iemeta....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-04-16 20:53, pirms 16 gadiem
kur palika Laviņa noliceji?

p.s. ko te tik daudzi noliek musejos slovaki uzvareja cehiju stabili, musejie spele labi, bet vēl ņurkstat

  -2 [+] [-]

, 2009-04-16 20:54, pirms 16 gadiem
ryder rakstīja: Neiemet - slikti, iemet- arī slikti. tirliņš tu esi!
Neviens nesaka ka slikti!Domaa vairaak ar galvu pirms raksti...Nebija tiirs vaartu guvums, vienkaarshi halava.Iebrauci?

  +1 [+] [-]

, 2009-04-16 20:56, pirms 16 gadiem
fire rakstīja: kur palika Laviņa noliceji?

p.s. ko te tik daudzi noliek musejos slovaki uzvareja cehiju stabili, musejie spele labi, bet vēl ņurkstat
Čehi tad izskatījās mīksti, ar to, kas viņiem varētu būt uz PČ, vairs tik mīksti neizskatās! Es saku, šodien normāls kapājiens!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-04-16 20:56, pirms 16 gadiem
Nu cik var nemest iekšā...! #17

     [+] [-]

, 2009-04-16 20:58, pirms 16 gadiem
3-s periods laikam pats labakais no visam 5-m parbaudes spelem

  +1 [+] [-]

, 2009-04-16 21:00, pirms 16 gadiem
ryder rakstīja: Ne jau tas, tādi kā tu vienmēr atrod iemeslus lai noliktu izlasi! Visu laiku meklē negatīvo!
Es nenolieku izlasi,tieši otrādi man prieks par vārtu guvumu.Nolikt peec manas uztveres ir kaut kaa savaadaak!Vienkaarshi halavnie vaarti.Un nevajag tagad Lavinu slaveet...Vienkaarshi paveicaas,kas vinam loti reti gadās.

     [+] [-]

, 2009-04-16 21:01, pirms 16 gadiem
arnis100 rakstīja: Par uzvaru es nemaz neceru galvenais lai parada sakarigu hokeju.
Par uzvaru es nemaz neceru, galvenais, lai parāda hokeju

     [+] [-]

, 2009-04-16 21:01, pirms 16 gadiem
rolis19 rakstīja: Neviens nesaka ka slikti!Domaa vairaak ar galvu pirms raksti...Nebija tiirs vaartu guvums, vienkaarshi halava.Iebrauci?
Arī haļava janopelna, ja apdomā, konkurenti nereizi vien iemetuši pēc rikošetiem mums, tad nav haļava, bet kad musejie iemet tā uzreiz haļava? Muļķības!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-16 21:01, pirms 16 gadiem
Nizivijs malacis!Vot tair jaspele uzvrucejam! ))

     [+] [-]

, 2009-04-16 21:04, pirms 16 gadiem
Kungi, cik veel jaaspeele treshajaa taimaa un kaa iisumaa izskataas?
thanx advance

     [+] [-]

, 2009-04-16 21:05, pirms 16 gadiem
fire rakstīja: Arī haļava janopelna, ja apdomā, konkurenti nereizi vien iemetuši pēc rikošetiem mums, tad nav haļava, bet kad musejie iemet tā uzreiz haļava? Muļķības!
Jaa piekriitu viniem ar halava....Loti bieži taa notiek.Kaadaa zinaa jaanopelna?Bija vienkaarsh metiens,Slovaaku vaartusargs nobremzeeja un tas arii viss.

     [+] [-]

, 2009-04-16 21:07, pirms 16 gadiem
Uhh 2:4 !

     [+] [-]

, 2009-04-16 21:08, pirms 16 gadiem
2-4 tome riekritam aizsardziba bet kopuma spele laba

     [+] [-]

, 2009-04-16 21:08, pirms 16 gadiem
rolis19 rakstīja: Jaa piekriitu viniem ar halava....Loti bieži taa notiek.Kaadaa zinaa jaanopelna?Bija vienkaarsh metiens,Slovaaku vaartusargs nobremzeeja un tas arii viss.
Bez metieniem nebus izdevibu, nebutu metis tā arī paliktu

     [+] [-]

, 2009-04-16 21:09, pirms 16 gadiem
Pujacam sods, un slovakam arī

     [+] [-]

, 2009-04-16 21:09, pirms 16 gadiem
Nekas traks!Taa tak tikai paarbaudes speele...Bet ar aizsardziibu galiigi dirsaa.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-16 21:09, pirms 16 gadiem
nu iekritam, bet ja salīdizna kopumā labākā no pārbaudes spēlēm

     [+] [-]

, 2009-04-16 21:10, pirms 16 gadiem
nu labi ka taas ir tikai parbaudes speeles.... cerrresim ka zaudejumi tiks izsmelti parbaudes speelees vispar pirmajaa PC posmaa

     [+] [-]

, 2009-04-16 21:11, pirms 16 gadiem
ZNAROKS
this is freakin amazin!
i looove it.

     [+] [-]

, 2009-04-16 21:12, pirms 16 gadiem
Bet prieks, jā iekritām aizsardzībā, bet slovākija arī ir spēcīgākā no tām komandām a rko spēlējām šajās pārbaudes spēlēm

  -1 [+] [-]

, 2009-04-16 21:12, pirms 16 gadiem
rgtrhth

     [+] [-]

, 2009-04-16 21:13, pirms 16 gadiem
fire rakstīja: Bez metieniem nebus izdevibu, nebutu metis tā arī paliktu
Tieši taa!Bet halava vienalga taa bija,labi neteilšu halava,bet ļoti,ļoti paveicās.Vārtusargs Slovaakiem nobremzeeja.Par vaartusargiem runaajot,jebkuraa gadiijumaa Masaļskis labaak vaartos staav.

  -1 [+] [-]

, 2009-04-16 21:14, pirms 16 gadiem
ja jacer ka bus labi

     [+] [-]

, 2009-04-16 21:15, pirms 16 gadiem
ja masalskim ir labas speles un ir galigi garam, laikam jau dabijis sevi ir forma , lai tik noturas

  +1 [+] [-]

, 2009-04-16 21:15, pirms 16 gadiem
nu manuprat tas jau nav nespeciaali ka luyus pirmaa Vaacija .... ieshuupoties.. otyraa francija atguuties.. un tagad Slovakija .. aperam apjaust kaadi nu mees esam... toa ka Slovaak ir bik priekshaa tas nu jabuut katram skaidrs.. ja spelejam Riigaa tatad - 1 par labu mums.... ja ir 2-4 TATAD 2;5... .... BET TOMET TAS IR TIKAI UN VIENIIGI PARBAUD4S SPELES...... UN IISTAIS VAREJU8MS RAADIISIES 25 APRIILII..... LUUK TAD ARII VARES IZDARIIT PIRMOS SECINAJUMUS KAS UN KAA

     [+] [-]

, 2009-04-16 21:15, pirms 16 gadiem
rolis19 rakstīja: Tieši taa!Bet halava vienalga taa bija,labi neteilšu halava,bet ļoti,ļoti paveicās.Vārtusargs Slovaakiem nobremzeeja.Par vaartusargiem runaajot,jebkuraa gadiijumaa Masaļskis labaak vaartos staav.
Par vārtsargiem gan nepiekrītu , ir atšķiriba, masalskis pret franciju nedabuja tādu brāzienu ka naumovs (kluda saizsardziba rupjas, tikai viena bija un tas bija gols edgaram ieksha).

     [+] [-]

, 2009-04-16 21:16, pirms 16 gadiem
izskatas cerīgāk nekā pirms nedēļas.. Kas būt ja būt, bet nav... žēl ka neiemēģinājām visus Amerikā spēlējošos..

     [+] [-]

, 2009-04-16 21:16, pirms 16 gadiem
lepatina rakstīja: ja masalskim ir labas speles un ir galigi garam, laikam jau dabijis sevi ir forma , lai tik noturas
Es labi atceros Edgara spēli pret ungāriju

     [+] [-]

, 2009-04-16 21:18, pirms 16 gadiem
Naumovs ir labs bet ne super labs... šodien jau viņam bija laba diena.. kaut tadas but biežak.. Masaļskis ir ok un stabilaks viņam tās labas dienas ir biežak..

     [+] [-]

, 2009-04-16 21:18, pirms 16 gadiem
mairisimo24 rakstīja: izskatas cerīgāk nekā pirms nedēļas.. Kas būt ja būt, bet nav... žēl ka neiemēģinājām visus Amerikā spēlējošos..
Jāskatās, parasti parbaudes spēlēs mums iet soreiz kā pa kalniem pirmā spele nedaudz ar nedrošību, bet šodien bija ok, galvenais neiekrist tā aizsardzībā

     [+] [-]

, 2009-04-16 21:19, pirms 16 gadiem
fire rakstīja: Par vārtsargiem gan nepiekrītu , ir atšķiriba, masalskis pret franciju nedabuja tādu brāzienu ka naumovs (kluda saizsardziba rupjas, tikai viena bija un tas bija gols edgaram ieksha).
Nu slovaaki šodien neko satriecošu arii neparaadija.Speeleeja daudz piezemeetaak,bet tikvaitaa sameta,bet pret Frančiem otraa speele bija daudz atraaka un azartiskaaka.

     [+] [-]

, 2009-04-16 21:20, pirms 16 gadiem
mairisimo24 rakstīja: Naumovs ir labs bet ne super labs... šodien jau viņam bija laba diena.. kaut tadas but biežak.. Masaļskis ir ok un stabilaks viņam tās labas dienas ir biežak..
Tā nu gan nav, sekoju visam vacijas spelem edgaram līdzi , labi ka uz olimpisko atlasi bija mums tāds naumovs un jacer ka viņš vēl paŗis gadus būs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-04-16 21:22, pirms 16 gadiem
rolis19 rakstīja: Nu slovaaki šodien neko satriecošu arii neparaadija.Speeleeja daudz piezemeetaak,bet tikvaitaa sameta,bet pret Frančiem otraa speele bija daudz atraaka un azartiskaaka.
Nu tā nav ka slovāki nespeleja labi vai neparādīja, viņi tā arī spēlē! Jā žēl iekritām diezgan muļķīgi aizsardzībā trīs reiz, bet kopumā pat ļoti labi, ja rīt noturēsimies neiekritīsim aizsardzībā tā, tad iespējams ir arī pacīnīties nu jācer ka arī edgaram būs laba spēle , bet labak lai visiem tā labā spēle ir Šveicē

  +1 [+] [-]

, 2009-04-16 21:23, pirms 16 gadiem
;AI VISS TIEK PASKAIDROTS 25 APRIILII.... TUR JAU SAXIES TAS KAS UN KAA

     [+] [-]

, 2009-04-16 21:23, pirms 16 gadiem
Reaktors rakstīja: Vispār labi spēlē.
Atļaušos pat teikt, ka mūsu pirmā maiņa bija jebkuru slovāku maiņu iespiedusi viņu zonā.

Ceru uz mūsu 4 NHL/AHL-istiem, kas aizlāpīs caurumus uzbrukumā un aizsardzībā (principā paliks tikai 1 sūdīga uzbrukuma un 1 sūdīga aizsardzības maiņa uzvārdus nesaukšu, bet tā ir).

Ak jā - Naumovs par spīti labajai spēlei (ļoti labai) izrādījās pilnīgi bezspēcīgs 3 izgājienos 1:1 ... Vai nu ceram uz Masaļski, ka viņš spēlēs vēl labāk, vai arī ceram, ka aizsardzība neļaus šitādus caurumus nevienam pretiniekam.
Piekriitu!Vajag tikai cereet!

     [+] [-]

, 2009-04-16 21:24, pirms 16 gadiem
Reaktors rakstīja: Vispār labi spēlē.
Atļaušos pat teikt, ka mūsu pirmā maiņa bija jebkuru slovāku maiņu iespiedusi viņu zonā.

Ceru uz mūsu 4 NHL/AHL-istiem, kas aizlāpīs caurumus uzbrukumā un aizsardzībā (principā paliks tikai 1 sūdīga uzbrukuma un 1 sūdīga aizsardzības maiņa uzvārdus nesaukšu, bet tā ir).

Ak jā - Naumovs par spīti labajai spēlei (ļoti labai) izrādījās pilnīgi bezspēcīgs 3 izgājienos 1:1 ... Vai nu ceram uz Masaļski, ka viņš spēlēs vēl labāk, vai arī ceram, ka aizsardzība neļaus šitādus caurumus nevienam pretiniekam.
Par pirmo maiņu piekritu , bet ari citas nebija sliktas. Nu pret franciju arī tikai reizi rupji kļūdijas aizsargi un bija gols, tā ka nav nozīmes kas vārtos abi līdzvērtīgi, galvenais spēlēt visiem ar atdevi, nekļūdīties . Ja būsim kā komanda, būs labi .
prieks par Laviņu

     [+] [-]

, 2009-04-16 21:25, pirms 16 gadiem
PIEKRIITU FIRE 100% LAI TA LABAKAA SPELE AR MAZU HALJAVAS % par labu lativjai sanaak Sveicee.. jo nu lai ka tur buutu tomer bik hal;java nospelee.... var izveidot 120 momntus un neiesist nvienu un izve9idopt 2 un iesisit 1.... rezultats 1:0 par labu khmm potncilai vajakajam....

     [+] [-]

, 2009-04-16 21:28, pirms 16 gadiem
fire rakstīja: Nu tā nav ka slovāki nespeleja labi vai neparādīja, viņi tā arī spēlē! Jā žēl iekritām diezgan muļķīgi aizsardzībā trīs reiz, bet kopumā pat ļoti labi, ja rīt noturēsimies neiekritīsim aizsardzībā tā, tad iespējams ir arī pacīnīties nu jācer ka arī edgaram būs laba spēle , bet labak lai visiem tā labā spēle ir Šveicē
Nu nezinu nezinu,man peec speeles likaas kaa vini labi ja uz kaadi 60% no 100% speeleeja.Muuseejie daudz vairaak ciiniijaas,bet nesanaaca vineet.Slovaakiem vispaar baigi laba komanda savaakta,un viniem nevajadzeetu buut zemaak par 4.vietu

     [+] [-]

, 2009-04-17 21:01, pirms 16 gadiem
es soreiz pa Edgaru Masalski