Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Turpinās akcija -‘’Nebaro krievu troļļus un to atbalstītājus, bet labāk atbalsti Latvijas sporta aktivitātes’’!!!!

Lai samazinātu Krievijas ‘’troļļu’’ fermu un to atbalstītāju centienus ietekmēt Latvijas sporta mīļu domas, Jūs tiekat laipni aicināti no š. g. 15. septembra līdz 15. oktobrim ņemt dalību akcijā ‘’Nebaro krievu troļļus un to atbalstītājus, bet labāk atbalsti Latvijas sporta aktivitātes’’.

Akcijas noteikumi ļoti vienkārši u. t. i. iepriekšminētā laika posmā mēs pilnībā un absolūti ignorējam visus rakstus, kas saistīti ar KHL un Rīgas Dinamo aktivitātēm Latvijas masu medijos.

Ja Jums ir nepārvarama tieksme izpausties virtuālā telpā, kā arī izgāzt savu žulti uz oponentiem, tad aicinu savu pozitīvā un arī negatīvā enerģiju novirzīt Latvijas sporta dzīves popularizēšana caur rakstiem par Latvijas futbola un hokeja Virslīgu aktivitātē, LBL utt.

Paldies par atbalstu akcijā!

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-09-15 06:47, pirms 9 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Šodien pēc ilgāka pārtraukuma sanāca paklausīties radio swh, lūk tur bija elles vājprāts- TRTD priekšā un pakaļā, vēl arī augšā un apakšā. Straujuma to un to, rezultāts pagaidām 1:1, noskan dziesmiņa, DR vadībā, urrā! Kreipāns ar spēles analīzi bāžas, Simsons kaut ko vēl. Atbalstiet mūsējos, sekojiet DR, sekojiet KHL. Un tā līdz bezgalībai. Murgs.
Ja tieshi to momentu dzrideju!
Kreipans DR lika augstak ka Latvijas izlases basketbolu!

     [+] [-]

, 2015-09-15 07:46, pirms 9 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Ar amputētām kājām viens tālu netiksi!(tas par ES)
Kas attiecas uz bēgļiem, tas jautājums jau sen ir pieņemts, diemžēl. Tagad tikai diskutē cik un par ko. Vienotības šnite tautai skalo smadzenes ne pa jokam, paskaties tv, palasi kaut vai delfus! Valdošās partijas baidās dot vārdu tautai, tas ir fakts!
Attiecība uz ES, tad jāraksta, ka ejot uz referendumu par iestāšanos ES bija diezgan naivi domāt, ka mums iestājoties šai organizācijā mēs varēsim šeptēt ar ES atšķipelēto milzu naudu dažādiem projektiem, bet pretīm mums nebūs jādod pilnīgi nekas.
Tā pasaulē nenotiek, ka kāds kādam kaut ko dod par pliku paldies. Par visu ir jāmaksā.
Tikai līdz šim man neviens tā arī nav spējis atbildēt ar ko šie 700+ bēgļi atšķirsies no tiem n-tiem tūkstošiem musulmaņu (azerbaidžāņi, uzbeki, tadžiki utt.), kurus mums savā laikā piespēlēja PSRS.
Ja LV valdība vadīs normāla politiku u.t.i. nepieļaus fiktīvas laulības ar ES pilsoņiem, un tiko norims konflikti valstīs no kurām tie nāk tā viņi tiks deportēti atpakaļ, tad nevajadzētu būt problēmām.

     [+] [-]

, 2015-09-15 08:50, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Attiecība uz ES, tad jāraksta, ka ejot uz referendumu par iestāšanos ES bija diezgan naivi domāt, ka mums iestājoties šai organizācijā mēs varēsim šeptēt ar ES atšķipelēto milzu naudu dažādiem projektiem, bet pretīm mums nebūs jādod pilnīgi nekas.
Tā pasaulē nenotiek, ka kāds kādam kaut ko dod par pliku paldies. Par visu ir jāmaksā.
Tikai līdz šim man neviens tā arī nav spējis atbildēt ar ko šie 700+ bēgļi atšķirsies no tiem n-tiem tūkstošiem musulmaņu (azerbaidžāņi, uzbeki, tadžiki utt.), kurus mums savā laikā piespēlēja PSRS.
Ja LV valdība vadīs normāla politiku u.t.i. nepieļaus fiktīvas laulības ar ES pilsoņiem, un tiko norims konflikti valstīs no kurām tie nāk tā viņi tiks deportēti atpakaļ, tad nevajadzētu būt problēmām.
Ja mēs nebūtu ES, mums nebūtu bēgļu? Norvēģija, Šveice nav ES, bet viņas ir daudz krāsainākas kā lielākā daļa savienības dalībvalstis un arī piedalās tieši šajā bēgļu sadalē.
Ja negribam bēgļus, nevajadzēja stāties ANO, tad varētu ignorēt ANO bēgļu konvenciju.
Sen jau biju novērojis, tavs lielākais sapnis ir lai Latvija paliek Krievijas ietekmes pelēkajā zonā.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-15 09:12, pirms 9 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Ja mēs nebūtu ES, mums nebūtu bēgļu? Norvēģija, Šveice nav ES, bet viņas ir daudz krāsainākas kā lielākā daļa savienības dalībvalstis un arī piedalās tieši šajā bēgļu sadalē.
Ja negribam bēgļus, nevajadzēja stāties ANO, tad varētu ignorēt ANO bēgļu konvenciju.
Sen jau biju novērojis, tavs lielākais sapnis ir lai Latvija paliek Krievijas ietekmes pelēkajā zonā.
Nezinu ko Tu esi novērojis (mani tas arī neinteresē), bet ES mums nedod pilnīgi nekādas drošības garantijas, atšķirībā no NATO.
Attiecībā uz bēgļu jautājumu, tad, lai cik tas nebūtu dīvaini, tad tieši mūsu nabadzība ir mūs pasargājusi no straujas bēgļu invāzijas. Norvēģiju un Šveici viņu bagātība ir padarījusi par bēgļu sapņu zemēm.

     [+] [-]

, 2015-09-15 09:14, pirms 9 gadiem
fox234 rakstīja: Islande nav ES, bet labpātīgi ir gatava uzņemt 10 tūktoši bēgļu. Taču latviešiem nepatika pret bēgļiem ir tāpēc ka viņi ir nācisti.
Nemuldi!
Ja Islandē,Norvēģijā un Šveicē apmēram 30% iedzīvotāji būtu nepilsoņi un PSRS laiku civīlokupanti, tad diez vai arī viņi būtu toleranti pret šiem bēgļiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-15 09:21, pirms 9 gadiem
arhivs X rakstīja: Valstīs, kur ar ekonomiku viss ir čikeniekā, iedzīvotāji īpaši necepas par šiem jautājumiem, un piecieš arī situāciju, ka veseli lielpilsētu rajoni ir pārbāzti ar ieceļotājiem. Satraukums rodas brīdī, ja tiek skartas kādas pavisam konkrētas pamatiedzīvotāju intereses. Bet kamēr paši labi dzīvo, tikmēr līdzjutība noteikti ņem virsroku.
Nebūs īsti taisnība, jo briti jau cepās par šo jautājumu, jo viņiem jau zb tie pabalstu kļancītāji, kuri nekad nav strādājuši un nestrādās Lielbritānijas labā.
Šeit interesants raksts:
Valmieriete Inese Vācijā sargā bēgļu nometni:...

  +3 [+] [-]

, 2015-09-15 09:31, pirms 9 gadiem
fox234 rakstīja: Kāpēc tad Igaunīja labprātīgi bēgļus uzņem vairāk nekā Latvija? Tāpēc ka viņi nav nācisti.
Viņi uzņems tikpat "labprātīgi" kā MĒS nepilsoni!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-09-15 09:54, pirms 9 gadiem
Ahaha
Kārtējais topiks kurš izraisa smaidu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-15 09:56, pirms 9 gadiem
A-Burts-33 rakstīja: Izskatās, ka ceturtdien, pirms Dinamo spēles pret Vitjaz, šeit būs interesanti Paskatīsimies, cik daudz būs to "ignorētāju" pie DR un KHL rakstiem
Tak nekas nemainīsies.
Viss bus pa vecam.

     [+] [-]

, 2015-09-15 09:56, pirms 9 gadiem
A-Burts-33 rakstīja: Praktiski viss, ko raksta Ivars, izraisa smaidu
Viņam tak draņķigi sanak, jo liepajas klubs ir RD ferma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-15 10:12, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nezinu ko Tu esi novērojis (mani tas arī neinteresē), bet ES mums nedod pilnīgi nekādas drošības garantijas, atšķirībā no NATO.
Attiecībā uz bēgļu jautājumu, tad, lai cik tas nebūtu dīvaini, tad tieši mūsu nabadzība ir mūs pasargājusi no straujas bēgļu invāzijas. Norvēģiju un Šveici viņu bagātība ir padarījusi par bēgļu sapņu zemēm.
Tu esi pārliecināts ka NATO mūs aizsargātu? Ceru ka tā būtu, bet pārliecības nav
Ja mēs esam integrēti kopējā ES, eiro zonā, šeit tiek investēta ES nauda, tad ir ko aizsargāt. Ja būtu tikai NATO, ko sargāt, 7 tankus, 5 helikopterus?
Kāpēc Krievija vienmēr bija pret mūsu iestāšanos ES, eiro zonā? Kāpēc Krievija vispār uzbruka Ukrainai? Ne jau lai aizstāvētu krievus, kurus nekad neviens tur nav diskriminējis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-09-15 10:15, pirms 9 gadiem
Labāka akcija nekā Fuņa plusošana. Piedalos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-09-15 10:52, pirms 9 gadiem
A-Burts-33 rakstīja: NATO ir domāta tikai un vienīgi lai "pasargātu no āgresīvās Krievijas", taču no Afromuhamedāņu invāzijas tā nepasargās, gluži otrādi, to tikai veicinās, lai iznīcinātu Eiropu un visu tradicionāli Eiropeisko
Piekrītu, tieši jeņķi un NATO ir atbildīgi par to ka musulmaņi plūst uz Eiropu. Tad kad bija drošs Kadafi, Huseina un Asada režīms tad robežas bija slegtas un viņi uz Eiropu nebēga, bet kopš alkatīgie rietumi tur ieviesa karu un haosu sākas migrācija uz Eiropu. Katram jenku pakaļas laizītājam, tādiem kā zipji tagad ir pienākums uzņemt savās mājās kā minimums 5 bēgļus un arī tiem pabirniekiem no bimbambola sadaļas kuriem profilos ir nēģeru purini.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-15 11:09, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Attiecība uz ES, tad jāraksta, ka ejot uz referendumu par iestāšanos ES bija diezgan naivi domāt, ka mums iestājoties šai organizācijā mēs varēsim šeptēt ar ES atšķipelēto milzu naudu dažādiem projektiem, bet pretīm mums nebūs jādod pilnīgi nekas.
Tā pasaulē nenotiek, ka kāds kādam kaut ko dod par pliku paldies. Par visu ir jāmaksā.
Tikai līdz šim man neviens tā arī nav spējis atbildēt ar ko šie 700+ bēgļi atšķirsies no tiem n-tiem tūkstošiem musulmaņu (azerbaidžāņi, uzbeki, tadžiki utt.), kurus mums savā laikā piespēlēja PSRS.
Ja LV valdība vadīs normāla politiku u.t.i. nepieļaus fiktīvas laulības ar ES pilsoņiem, un tiko norims konflikti valstīs no kurām tie nāk tā viņi tiks deportēti atpakaļ, tad nevajadzētu būt problēmām.
Šaurās pieres tak neiedomājās daudzas lietas atrunāt, lai aizsargātu savu valsti kā to ir darījušas citas valstis! Tik sadomāja dzīvot zaļi...
Ne ar ko neatšķirās un to mums būtu jāstrādā!
Šitie ekonomiskie bēgļi savas pakaļas atpakaļ nevāks tas ir skaidrs, nebur veltas ilūzijas! R-Eiropā visiem viņiem vietas nepietiks būs jāsamierinās ar trūcīgās Latvijas dāsno roku.

  -1 [+] [-]

, 2015-09-15 11:10, pirms 9 gadiem
dsdsy rakstīja: Piekrītu, tieši jeņķi un NATO ir atbildīgi par to ka musulmaņi plūst uz Eiropu. Tad kad bija drošs Kadafi, Huseina un Asada režīms tad robežas bija slegtas un viņi uz Eiropu nebēga, bet kopš alkatīgie rietumi tur ieviesa karu un haosu sākas migrācija uz Eiropu. Katram jenku pakaļas laizītājam, tādiem kā zipji tagad ir pienākums uzņemt savās mājās kā minimums 5 bēgļus un arī tiem pabirniekiem no bimbambola sadaļas kuriem profilos ir nēģeru purini.
Kur latviski iemācījies rakstīt???

  +2 [+] [-]

, 2015-09-15 11:14, pirms 9 gadiem
Patika kā Swords centās ielikt =zīmi starp šiem bēgļiem un pēckara latviešiem Austrālijā, Brazīlijā uc. Vareni

     [+] [-]

, 2015-09-15 11:15, pirms 9 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Kur latviski iemācījies rakstīt???
Skolā iemācījos, bet kāpēc tu uzdot tādus stulbus jautājumus? Varbūt tu arī esi jeņku pakaļas laizītājs? Tev kā minimums pienākas 3 imigrantu purni mājās.

     [+] [-]

, 2015-09-15 11:21, pirms 9 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Tu esi pārliecināts ka NATO mūs aizsargātu? Ceru ka tā būtu, bet pārliecības nav
Ja mēs esam integrēti kopējā ES, eiro zonā, šeit tiek investēta ES nauda, tad ir ko aizsargāt. Ja būtu tikai NATO, ko sargāt, 7 tankus, 5 helikopterus?
Kāpēc Krievija vienmēr bija pret mūsu iestāšanos ES, eiro zonā? Kāpēc Krievija vispār uzbruka Ukrainai? Ne jau lai aizstāvētu krievus, kurus nekad neviens tur nav diskriminējis.
Atbilde uz pēdējo rindkopu.
Kamēr Krievijā valdīs politiķi ar pēcpadomju domāšanu, tikmēr viņi darīs visu, lai mēs neaizietu no Krievijas ietekmes sfēras. Arī ukraiņi,lietuvieši u.c. bijušās PSRS republikas un bijušās postsociālisma valstis.
Tieši tas pats ar mūsu valsts politiķiem un sabiedrību, kurai ir ļoti spēcīga pēcpadomju domāšana, kura arī mums neļauj īsti tikt prom no mūsu PSRS laiku pagātnes. Ir jāpaiet vel vismaz 3-4 paaudzēm, lai mēs noslēgtu rēķinus ar savu okupācijas laiku pagātni.
Attieībā uz NATO, tad šeit ir vismaz cerības, ka nostrādās līguma 5. pants, un sabiedrotie nāks mums palīgā krīzes situācijā, bet uz ES man nav pilnīgi nekādas paļāvības. Protams, lai mums kāds nāktu palīgā no NATO puses, tad mums pašiem ir ļoti aktīvi jāizrāda iniciatīva visos NATO valstu organizētos pasākumos. Tajā skaitā starptautiskās operācijās dažādos pasaules reģionos.

  -1 [+] [-]

, 2015-09-15 11:23, pirms 9 gadiem
dsdsy rakstīja: Skolā iemācījos, bet kāpēc tu uzdot tādus stulbus jautājumus? Varbūt tu arī esi jeņku pakaļas laizītājs? Tev kā minimums pienākas 3 imigrantu purni mājās.
Tipisks vates galva
Rakstot latviski tu nepilson zaumo gan sevi, gan savus radītājus!

  +1 [+] [-]

, 2015-09-15 11:25, pirms 9 gadiem
sen jau ignorēju.

Secināju - ar un bez Dinamo izlase spēlē TĀ PAT. Attiecīgi šim projektam nav nekāda devuma Latvijai.
tāpat izlasē velk tie, kas vienmēr vilkuši vai ir acīmredzami virs vidējā līmeņa (NHL-isti un ex-NHL-isti, kā arī citās līgās spēlējošie top spēlētāji). KHL izskatās visi tikai nogurst un pārkrievojas.

Vienīgias labums no KHL -mūsu treneriem ir darbs. Tas arī viss.

Kopš dinamo pārstūķēts ar leģionāriem, man arī diezgan poh*** uz RD sasniegumiem.

Agrāk gan biju liels fans, bet nu izslimoju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-09-15 11:28, pirms 9 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Tipisks vates galva
Rakstot latviski tu nepilson zaumo gan sevi, gan savus radītājus!
Līdz ko aizskāru pentukus tā uz reiz vates galva. Cik tipiski. Tavs pienākums ir uzņemt 3 imigrantus trulā jeņku vates galva

     [+] [-]

, 2015-09-15 11:31, pirms 9 gadiem
dsdsy rakstīja: Līdz ko aizskāru pentukus tā uz reiz vates galva. Cik tipiski. Tavs pienākums ir uzņemt 3 imigrantus trulā jeņku vates galva
Šauj tik garām vates galva!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja