Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

U-18 hokejisti graujoši zaudē krieviem

Jānis Pārums

U-18 hokejisti graujoši zaudē krieviem
Foto: iihf.com

Šodien pasaules U-18 hokeja čempionātā elites divīzijā otro zaudējumu piedzīvoja Latvijas jaunie censoņi, kas negūstot vārtus bez ierunām kapitulēja Krievijas vienaudžiem ar rezultātu 0:9.

Spēlei netika pieteikts mūsu uzbrucējs Kirils Tambijevs, kas vakar spēlē pret somiem salauza roku. Līdz ar to viņa vietā pirmajā maiņā šodien spēlēja Artjoms Dašutins. Izmaiņas tika veiktas arī citās maiņās: Andrejs Smirnovs šodien darbojās 2. maiņā, bet Kristaps Nīmanis 4. maiņā. Mūsu izlases vārtus Leonīds Beresņevs šoreiz uzticēja Vadimam Miščukam, informē Latvijas Hokeja federācija.

Spēles otrajā minūtē latvieši ieguva iespēju spēlēt skaitliskajā vairākumā, taču neizmantoja iespēju jau mača ievadā nepatīkami pārsteigt oponentus. Drīz pēc tam mūsu hokejisti paši nokļuva mazākumā, bet krievi ātri vien to pārvērta vārtu guvumā – 0:1. Divarpus minūtes vēlāk krievi dubultoja pārsvaru, bet pirmajā trešdaļā pārspēt Vadimu Miščuku vairs nespēja – 0:2.

Toties otrā perioda sākums Latvijai bija katastrofāli slikts – nepilnu sešu minūšu laikā trīs zaudēti vārti un jau 0:5. Treneri nolēma Vadimu Miščuku saukt malā, viņa vietā vārtos liekot Kristeru Gudļevski, kuru Krievijas jaunajiem talantiem līdz trešdaļas beigām izdevās pārspēt tikai reizi, kad viņi spēlēja vairākumā. Pēc divām trešdaļām – 0:6.

Pēdējā trešdaļa sākās ar pāris minūšu laikā zaudētiem diviem vārtiem. Turpinājumā gan latviešiem izdevās labu laiciņu savus vārtus nosargāt neieņemtus, bet gandrīz divas minūtes līdz spēles beigām krievi pielika punktu – 0:9.

Pa trim vārtiem Krievijas U-18 izlases labā guva Vladislavs Namestņikovs un Jevgeņijs Kuzņecovs. Jāpiebilst, ka krievi pa mūsu vārtiem meta 50 reizes, kamēr latvieši krievu cietoksni apdraudēja 18 reizes.

U-18 pasaules čempionāts

Latvija – Krievija 0:9 (0:2, 0:4, 0:3)
Vārti: 5:09 0:1 Nesterovs (Arzamacevs, vair.), 7:32 0:2 Namestņikovs (Barbaševs), 20:29 0:3 Kuzņecovs (Gurkins, Barbaševs), 22:33 0:4 Namestņikovs (Arzamacevs, Barbaševs), 25:51 0:5 Namestņikovs (Gaļimovs, Stepanovs), 33:17 0:6 Žeļdakovs (Namestņikovs, vair.), 40:23 0:7 Kuzņecovs (Barbaševs), 43:42 0:8 Kuzņecovs (Stepanovs), 57:49 0:9 Šalunovs.
Vārtsargi: Miščuks (no 25:51 – Gudļevskis) – Vasiļevskis
Metieni: 18:50
Soda minūtes: 10:12

Latvijas U-18 izlases sastāvs pasaules čempionātam elites divīzijā

Vārtsargi

Hokejists Dz.g.Klubs
Kristers Gudļevskis1992SK ''Rīga''
Vadims Miščuks1993SK ''Liepājas Metalurgs''

Aizsargi

Hokejists Dz.g.Klubs
Kristers Freibergs1992''Linkoping'' (Zviedrija)
Artūrs Salija1992SK ''Rīga/Profs-18''
Krišs Lipsbergs1993SK ''Rīga/Profs-18''
Edgars Siksna1993SK ''Liepājas Metalurgs''
Ņikita Koļesņikovs1992SK ''Rīga/Profs-18''
Andrejs Smirnovs1992SK ''Rīga/Profs-18''
Kristaps Nīmanis1993SK ''Rīga/Profs-18''
Vladislavs Dudins1992Vācija

Uzbrucēji

Hokejists Dz.g.Klubs
Māris Diļevka1992SK ‘’Liepājas Metalurgs’’
Artūrs Kuzmenkovs1993SK ‘’Liepājas Metalurgs’’
Kristiāns Pelšs1992‘’Dinamo/Juniors’’
Edgars Kļaviņš1993SDE (Stokholma; Zviedrija)
Kirils Tambijevs1992SK ‘’Rīga/Profs-18’’
Dāvis Straupe1992SK ‘’Rīga/Profs-18’’
Artjoms Dašutins1993SK ‘’Rīga/Profs-18’’
Rinalds Rautenšilds1993SK ‘’Rīga/Profs-18’’
Juris Ziemiņš1993SK ‘’Rīga/Profs-18’’
Edgars Kurmis1993HK ‘’Prizma/Pārdaugava93’’
Zemgus Girgensons1994Green Mountain Glades (ASV)
Raimonds Upenieks1992SK ‘’Rīga/Profs-18’’

Latvijas izlases spēļu kalendārs

Datums un laiksPretinieksRez.
13.04 plkst. 15:00Somija2:7
14.04 plkst 15:30Krievija0:9
16.04 plkst. 15:30Čehija
17.04 plkst 19:00Slovākija

Izmantotie resursi:
iihf.com

 +15 [+] [-]

, 2010-04-14 17:28, pirms 15 gadiem
saplosija kā šariks-lupatu

 +51 [+] [-]

, 2010-04-14 17:32, pirms 15 gadiem
lai kira vienraiz saprot, ka bez kārtīgas hokeja sistēmas rezultāti nebūs

 +29 [+] [-]

, 2010-04-14 17:32, pirms 15 gadiem
Forši! Ar nepacietību gaidu Kirova komentāru šinī sakarā! UN lai tikai viņš vēlreiz pamēģina apliecināt, ka viņa galvenā interese ir hokeja attīstība Latvijā. Tagad šī attīstība ir ļoti labi redzama. ar to arī tevi Kirov apsveicu!

 +12 [+] [-]

, 2010-04-14 17:33, pirms 15 gadiem
Nekas spožs.
Baža jau ir par to, kas nomainīs galvenās izlases spēlētājus.
Steidzami kaut kas jādara.
Slēpts komentārs: gothz

  +2 [+] [-]

, 2010-04-14 17:35, pirms 15 gadiem
nekas, bus vel labaki rezultati. musu mazie tumavamba kjehnari vel radis klasi! nekadas hokeja sistemas + blatniki un delini = rezultats neizpaliks

  +2 [+] [-]

, 2010-04-14 17:36, pirms 15 gadiem
Necerēju ka tik labi nospēlēs!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-04-14 17:38, pirms 15 gadiem
Marka111 rakstīja: Ja godīgi arī lielajai izlasi uz gadiņu būtu svētīgi izlidot no Elites grupas. Kapēc? Lai Kira pēc katra čempionāta nevar teikt ka viss ir bumbās un sistēma strādā. Plus rastos iespēja nomest Kiru no troņa un likt viņa vietā cilvēku kas ir hokejā iekšā visu mūžu.
un kas tad to Kiru nomestu no troņa un ieceltu citu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +21 [+] [-]

, 2010-04-14 17:39, pirms 15 gadiem
pirmkart jamin tas, ka pirms paris gaidem musejie pat necinijas par tadu eliti, tagad tur spele, drosi vien izkritis, bet nakamgad ir realas iepsejas atkal tikt atpakal. un nav ko stresot, nejau musejie vien ta delo starp eliti un 1 diviziju, ari vacija, belari, kzahi u.c. musu limena valstis ieklust, izkrit, ieklust, izkrit. jaatceras, ka elite ir daudz mazak vietu ka pieauguso PC un reali jau musu juniori ir turpat kur pieaugusie
turklat viss ir likumsakarigi, ne krieviem, ne zviedriem ne cehiem ne ari parejiem no sis izlases puse nebus stabili NHL/KHL limena speletaji. ari viniem tapat ka mums no katra gada izkristalizesies paris jaunie kuri tiks hokeja talu, bet parejie speles pa vietejiem cempionatiem. slavakiem peleka masa speles slovakija.cehija, krieviem KAL/KHL u.t.t. mums tapat, viens divi no sis izlases tiks kautkur laba liga, parejie speles LAC/BAC limeni
nav jau ta, ka musejie ir ar kautko apdaliti, ari specigajam komanda ir lideri un peleka masa. vienigi atskiriba ka tas limenis ir pakapi augstak. vinu peleka masa speles vinu vietejos cempionatos, musejo peleka masa musu cempionata.
teoretiski pacelot LAC un juniori cempionatu videjo limeni, paceltos ari izlasu videjais limenis, bet skiet, ka nevienam Latvija tas nav vajadzigs.

  -2 [+] [-]

, 2010-04-14 17:39, pirms 15 gadiem
pa pretinieku vaartiem vispaar kaadreiz uzmeta?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2010-04-14 17:40, pirms 15 gadiem
Tomēr jāskatās arī reāli uz Latvijas iedzīvotāju resursiem, šeit ir maza valsts. Pat ja viss būtu ļoti labi sakārtots, grūti būtu gaidīt kaut ko īpaši spīdošu junioru un jauniešu hokejā. Pieaugušo hokejs ir vienīgais, kurā savācot visus labākos, dažreiz var kaut ko parādīt. Tas ir reāls skatījums...

     [+] [-]

, 2010-04-14 17:40, pirms 15 gadiem
talantu par naudu nenopirksi. Kirov - mosties vai arī ar ragaviņām uz mežu tevi...

  +9 [+] [-]

, 2010-04-14 17:43, pirms 15 gadiem
15 gadīgajam krievu vārtsargam debija U 18 padevās.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-14 17:44, pirms 15 gadiem
kamēr LV netiks pielāgota tāda pati hokeja saimniecības sistēma, kāda tā ir Šveicei, nekas mums te nespīd. Kirovam vajadzētu sākt meklēt naudu nevis dzīvot uz veciem lauriem! Ja nevar, lai dod vietu jaunajiem un paliek ar saviem konktaktiem valdē vai tuvu tai, ja jau pats sevi par hokeja patriotu sauc.

     [+] [-]

, 2010-04-14 17:44, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: un kas tad to Kiru nomestu no troņa un ieceltu citu?
LHF valde. ja butu kads, kas varetu parliecinat valdi, ka ir labaks par Lipmanu. Tacu tur ir labi jamak taisit intrigas un spelet aizkulisu spelites un taja Lipmans ir labakais. Tapat kaa kabatas biljardaa

  +6 [+] [-]

, 2010-04-14 17:45, pirms 15 gadiem
Kurš te vēl runāja, ka varam aizķerties?

Viss likumsakarīgi. Jā, izlase kļūst vienmērīgāka un tāpēc komanda biežāk figurē elitē, bet ne tas mums ir vajadzīgs. Ja izlase varētu katru gadu dot vismaz 1-2 Karsuma/Dārziņa līmeņa spēlētājus, tad manis pēc viņi varētu spēlēt vienā grupā Austrāliju. Bet mums ir otrādi, U18 un U20 biežāk spēlē Elitē, bet dod ārā krietni mazāk spēcīgu hokejistu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-04-14 17:46, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: LHF valde. ja butu kads, kas varetu parliecinat valdi, ka ir labaks par Lipmanu. Tacu tur ir labi jamak taisit intrigas un spelet aizkulisu spelites un taja Lipmans ir labakais. Tapat kaa kabatas biljardaa
Un tu pats tam tici, ka LHF valde sacelsies pret savu maizes devēju?

  +3 [+] [-]

, 2010-04-14 17:47, pirms 15 gadiem
tornis rakstīja: Tomēr jāskatās arī reāli uz Latvijas iedzīvotāju resursiem, šeit ir maza valsts. Pat ja viss būtu ļoti labi sakārtots, grūti būtu gaidīt kaut ko īpaši spīdošu junioru un jauniešu hokejā. Pieaugušo hokejs ir vienīgais, kurā savācot visus labākos, dažreiz var kaut ko parādīt. Tas ir reāls skatījums...
tiesi taa mums nav tādi speletaju resursi kadi ir Can,Rus vai tml,tas beidzot ir jasaprot,savacot kopa no katra gada labakos mes veidojam normala limena pieauguso izlasi,pagaidam U18,U20 balaneces augstaka liga,1 liga diemzel tada ir realitate,bet tas nenozime kad no katra gada mums nav paris talantigu hokejistu ta kaa vis buus OK!

     [+] [-]

, 2010-04-14 17:47, pirms 15 gadiem
Baigi žēl cerēju vismaz uz pieklājīgu rezultātu....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-04-14 17:49, pirms 15 gadiem
Marka111 rakstīja: Nav runa par to kurš viņu nodzīs no turienes vai ko liks vietā, bet ja lielā izlase izkritīs tad tas radīs milzīgu neapmierinātību visā hokeja saimē un gan jau ka atradīsies kāds kas gribēs kaut ko mainīt.
...tad Kira paziņos, ka vainīgs treneris, atlaidīs treneri un dzīvos laimīgi tālāk.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-14 17:49, pirms 15 gadiem
Mūsu hokeja nākotne...

  +2 [+] [-]

, 2010-04-14 17:49, pirms 15 gadiem
Marka111 rakstīja: Nav runa par to kurš viņu nodzīs no turienes vai ko liks vietā, bet ja lielā izlase izkritīs tad tas radīs milzīgu neapmierinātību visā hokeja saimē un gan jau ka atradīsies kāds kas gribēs kaut ko mainīt.
Gribēt un mainīt nav viens un tas pats.

     [+] [-]

, 2010-04-14 17:49, pirms 15 gadiem
Kira Jānomet no HOKEJA VARAS LV
Slēpts komentārs: Ontario

  +3 [+] [-]

, 2010-04-14 17:50, pirms 15 gadiem
Marka111 rakstīja: Nav runa par to kurš viņu nodzīs no turienes vai ko liks vietā, bet ja lielā izlase izkritīs tad tas radīs milzīgu neapmierinātību visā hokeja saimē un gan jau ka atradīsies kāds kas gribēs kaut ko mainīt.
Kāds naivums. Sīkāk pat nekomentēšu.

  -2 [+] [-]

, 2010-04-14 17:52, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Un tu pats tam tici, ka LHF valde sacelsies pret savu maizes devēju?
Latvijas Hokeja federācijas galvenā izpildinstitūcija ir ģenerālais kongress, kas ievēl valdi un valdes priekšsēdētāju (prezidentu).
Valdes priekšsēdētājs, prezidents Kirovs Lipmans;

Valdes loceklis Valentīns Bļugers;

Valdes loceklis Helmuts Balderis-Sildedzis;

Valdes loceklis Andris Deniņš;

Valdes loceklis Mareks Segliņš;

Valdes loceklis Guntis Ulmanis.

Kuram mo siem Lipmans ir maizes devejs? Un kongresa vel ir n-tie smagsvari. tas ir parliecinasanas darbs un ari Tev ir iespeja kongresa izvirzit savu kandidaturu. Bet Lipmans, ka jau teicu, ir liels intrigu un aizkulisu spelisu meistars, Koziols jau aplauzas, jagaida nakosais Dons Kihots

  +4 [+] [-]

, 2010-04-14 17:52, pirms 15 gadiem
Protams ka zudēt ar tādu rezultātu ir sāpīgi, bet tas nav nekāds pārsteigums! U18 un U20 vieta pēc manām domām ir 1. divīzijā bet kopā saliekot labākos džekus no vairākām paaudzēm sanāk lielā izlase, kas pietiekami veiksmīgi uzturās A grupā....! Paldies džekiem par uzdrīkstēšanos vien!

  +5 [+] [-]

, 2010-04-14 17:52, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: ...tad Kira paziņos, ka vainīgs treneris, atlaidīs treneri un dzīvos laimīgi tālāk.
O Abrag,nesen lasīju interesantu rakstu par Zviedru jaunatnes hokeju.
Izrādās,ka līdz noteiktam vecumam tur arī nodarbības bērniem ir par brīvu. Tā kā nav,kā tu teici,ka par visu maksā vecāki.
Zviedri grib aizliegt jaunajiem spēlētājiem līdz 22 gadu vecumam doties uz Z- Ameriku

  +1 [+] [-]

, 2010-04-14 17:52, pirms 15 gadiem
pat pie vislabaakaas sisteemas mees krieviem zaudetu, varbuut ne 0:9, bet 0:6 jau nu tochna. ja mums piemeeraam ir 1000 hokejisti, tad Rus ir 10000 vismaz. domaaju, ka izveele no kaa atlasiit ir krietni lielaaka. veelaakaa vecumaa jau taa meistariiba izlidzinaas un taa atskiriiba nav tik juutama, bet shadaa vecumaa ar to jaasamierinaas.

lai taa sisteema straadaatu tur vajag nenormaalaako pikji, kura latvijai nav. un taapat nekad nepavilksim mees visus lielos sportus ar saviem resursiem - basketbolu, hokeju, futbolu, v-atleetiku utt. gribam visur buut pirmie vai vismaz elitee un ja tur neesam, tad vainiigi uzreiz ir federaacijas cilveeki, visos sporta veidos. tachu padomaajiet, ka arii citur pasaulee ir talantiigi sportisti un ljoti normaali ir tas, ka mees mazaa Latvija, ne vienmeer esam tajaa elitee.

par tadu 0:9 jaakaunaas nav, rezultaats nav labs, bet breku celt nav vajadziibas.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-14 17:55, pirms 15 gadiem
ronaldinho10 rakstīja: pat pie vislabaakaas sisteemas mees krieviem zaudetu, varbuut ne 0:9, bet 0:6 jau nu tochna. ja mums piemeeraam ir 1000 hokejisti, tad Rus ir 10000 vismaz. domaaju, ka izveele no kaa atlasiit ir krietni lielaaka. veelaakaa vecumaa jau taa meistariiba izlidzinaas un taa atskiriiba nav tik juutama, bet shadaa vecumaa ar to jaasamierinaas.

lai taa sisteema straadaatu tur vajag nenormaalaako pikji, kura latvijai nav. un taapat nekad nepavilksim mees visus lielos sportus ar saviem resursiem - basketbolu, hokeju, futbolu, v-atleetiku utt. gribam visur buut pirmie vai vismaz elitee un ja tur neesam, tad vainiigi uzreiz ir federaacijas cilveeki, visos sporta veidos. tachu padomaajiet, ka arii citur pasaulee ir talantiigi sportisti un ljoti normaali ir tas, ka mees mazaa Latvija, ne vienmeer esam tajaa elitee.

par tadu 0:9 jaakaunaas nav, rezultaats nav labs, bet breku celt nav vajadziibas.
Ko mūždien var par to skaitu žēloties, būtu sistēma, būtu arī pieklājīgs rezultāts

  +5 [+] [-]

, 2010-04-14 17:57, pirms 15 gadiem
kur tad graujoši ?"Parasts , iepriekš paredzams zāģis ...

  -2 [+] [-]

, 2010-04-14 17:58, pirms 15 gadiem
Es nebrinos,zel atzities,bet tas ir musu limenis!!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-14 17:59, pirms 15 gadiem
Desmit nav un tas jau ir labi. Muļķi iemest vajadzēja.

  -2 [+] [-]

, 2010-04-14 17:59, pirms 15 gadiem
Marka111 rakstīja: Nav jau sistēmas. Katrā mazpilsētā var atrast kādu vietu kur var uzliet ledus laukumu. Un it īpaši sāpīga šī problēma ir laukos. Noteikti laukos un mazpilsētās dzīvo jaunie hokeja, futbola un da jeb kā cita talanti. Problēma ir tā ka viņi labākajā gadījumā dabūn uzspēlēt uz nelīdzena dīķa ledus nemaz nerunājot jau par ledus hallēm. Tā arī aiziet gar degunu izlasēm daudzi talantīgi spēlētāji.
padomaa kaada nauda ir vajadziiga, lai kaut vai riigas rajona mazajaas pilseetaas uzlietu atklaataas slidotavas ar bortiem, organizetu treninjus, pirktu ekipeejumu utt. atceros, ka pirms gadiem 8, kad latvija bija riktiigaa hokeja varaa, tika celtas halles aizkrauklee, jelgavaa un citur, bija baigais bums, visaadi amatieri speeleeja ka maz nelikaas. peec gadiem 4iem aizkrauklee ar uguni mekleeja komandas, kas par santiimiem gribetu speeleet. sobriid jau bankrots. vnk pavisam maz mums to gribeetaaju, saakumaa jau buus, bet sapratiis ka nav jeegas, jo naudu dziivee nenopelniis un tas buus arii viss. samierinamies ar to kas mums ir un ceram, ka gadaa vismaz viens Cipulis/Darzins izaugs. viss

     [+] [-]

, 2010-04-14 18:00, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Es nebrinos,zel atzities,bet tas ir musu limenis!!
līmens tiešām krītas.

piemers Latvijas čempioni Dinamo Juniors, baltkrievijā Tikai 11 vietā

  +2 [+] [-]

, 2010-04-14 18:00, pirms 15 gadiem
apshalnieks rakstīja: Ko mūždien var par to skaitu žēloties, būtu sistēma, būtu arī pieklājīgs rezultāts
un ko vienmeer var par to rezultaatu zheeloties? buutu masveidiiba, buutu rezultaats. un galvenaa probleema ir taa ka nav naudas lai ko stabilu izveidotu!!!

     [+] [-]

, 2010-04-14 18:00, pirms 15 gadiem
apshalnieks rakstīja: Kira Jānomet no HOKEJA VARAS LV
Un pēc tavām domām kas no tā mainīsies, un kurš būs tas kurš situāciju var uzlabots?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-14 18:01, pirms 15 gadiem
ronaldinho10 rakstīja: un ko vienmeer var par to rezultaatu zheeloties? buutu masveidiiba, buutu rezultaats. un galvenaa probleema ir taa ka nav naudas lai ko stabilu izveidotu!!!
par rezultātu nesūdzos, Tas VNK mūsu Līmens

  +2 [+] [-]

, 2010-04-14 18:01, pirms 15 gadiem
Un nevajag te teikt ka tagad spēlējam augstākā divīzija ka tas ir labāk nekā bija agrāk - tad jautājums ir tāds - kāda tad hrena pēc nevienu nedraftē NHL? Skauti ir arī 1. divīzijas spēlēs un agrāk arī no b grupas mūsu hokejistus draftēja, toeiz jau bija vēl sliktāka situācija hokejā, nebija ne BAČ, ne KHL, nekā nebija, toties draftēja gan Spruktu, gan Dārziņu, gan Daniliču, Štālu, Bērziņu...toreiz arī liekas ka vairāk par mūsējiem interesējās no Kanādas junioru ligām, a kas ir tagad? Kurš reāli no 91.92. vai 93. gada spēlēs Kanāas junioros? Neviens, jo skauti cītīgi seko līdzi un redz ka šajās izlasēs nav neviena kurš māk labi spēlet hokeju - visi šitie ir pelēkā masa...tas jau vien par kaut ko liecina, ka nav no 91. gada neviena hokejista izlases kandidātos...Un nevajag tagad sāk pļūtīt ka izlase ir palikusi spēcīgāka tāpec grūtāk tikt, ņihuja tā nav...jus kas domājiet ka Spruktam bija viegli konkurēt ar visiem Beļavskiem, Fanduļiem, Kerčeim utt? Nebija! Taču Sprukts bija labs spēlētājs, izteikts līderis kāda nebija pagājušogad 91. gada izlasē, kāda nav šogad 92. gada dzimušo izlasē...tātad secinājums ir viens- Latvija ražo pelēko masu, kuri itkā kaut kur spēlēs, bet pat par AHL viņi var aizmirst. Spēks varbūt ir vairāk virsā izlasē, bet spilgtu spēlētāju vienkārši nav, tāpēc arī nevienu nedraftē.

     [+] [-]

, 2010-04-14 18:02, pirms 15 gadiem
apshalnieks rakstīja: par rezultātu nesūdzos, Tas VNK mūsu Līmens
tieshi taa, shii gada u-18 liimenis, tik pat labi naakamgad var buut labaak, cerams ne sliktaak

  -2 [+] [-]

, 2010-04-14 18:03, pirms 15 gadiem
riichy rakstīja: Skatījos spēli un vienkārši brīnījos. tie latvieši cik ilgi nodarbojas ar hokeju. Viņi jēdzīgi slidot nejēdz kur veel saspēlēties. Šausmas, tas nav hokejs bet gan mūsu tautas negods. Kur mūsu hokeja nākotne? Kur? Jopt, skaidri zināms pēc pāris gadiem spēlesim 2 divīzijā ar spāņiem vai mongoļiem, e stā par lielo izlasi. Jo skaidri redzams latvijas hokejam nākotne snav un nebus, nav ne u20 izlases ne u18. Vienkārši nav. ŽĒL... ;(
Kur tu skatījies ? Klātienē ?

     [+] [-]

, 2010-04-14 18:04, pirms 15 gadiem
Dairons rakstīja: Un pēc tavām domām kas no tā mainīsies, un kurš būs tas kurš situāciju var uzlabots?
Es būtu gatavs atbalstīt katru, kurš liktu priekšā reālu plānu (es uzsveru REĀLU) kā šo bardaku sakārtot un cik tam būtu vajadzīga nauda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-04-14 18:05, pirms 15 gadiem
Ventspilī, Ogrē, Rīgā, Daugavpilī, Jelgavā, Liepājā, Valmierā, Aizkrauklē ir ledus halles, Lai LHF nāk pretī palīdz atrast Sponsorus un 8 realas komandas sanāk un veido divas līgas Junioru un elitas

     [+] [-]

, 2010-04-14 18:06, pirms 15 gadiem
ontario- sākumā draftēja mūsējos , tagad vairs nē , jo Kanādā saprata , ka mūsējie neprot ne slidot , ne skriet aizsardzībā, kā arī atpaliek fiziskajā sagatavotībā .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-04-14 18:10, pirms 15 gadiem
Dairons rakstīja: Un pēc tavām domām kas no tā mainīsies, un kurš būs tas kurš situāciju var uzlabots?
gan jau ir kāds, kuram rūp hokejs!!!

     [+] [-]

, 2010-04-14 18:11, pirms 15 gadiem
tā ir , james 007 !!! Kāda šķirba...

     [+] [-]

, 2010-04-14 18:12, pirms 15 gadiem
Arī var aizbraukt uz citām valstīm apmaiņas programā

     [+] [-]

, 2010-04-14 18:13, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Un nevajag te teikt ka tagad spēlējam augstākā divīzija ka tas ir labāk nekā bija agrāk - tad jautājums ir tāds - kāda tad hrena pēc nevienu nedraftē NHL? Skauti ir arī 1. divīzijas spēlēs un agrāk arī no b grupas mūsu hokejistus draftēja, toeiz jau bija vēl sliktāka situācija hokejā, nebija ne BAČ, ne KHL, nekā nebija, toties draftēja gan Spruktu, gan Dārziņu, gan Daniliču, Štālu, Bērziņu...toreiz arī liekas ka vairāk par mūsējiem interesējās no Kanādas junioru ligām, a kas ir tagad? Kurš reāli no 91.92. vai 93. gada spēlēs Kanāas junioros? Neviens, jo skauti cītīgi seko līdzi un redz ka šajās izlasēs nav neviena kurš māk labi spēlet hokeju - visi šitie ir pelēkā masa...tas jau vien par kaut ko liecina, ka nav no 91. gada neviena hokejista izlases kandidātos...Un nevajag tagad sāk pļūtīt ka izlase ir palikusi spēcīgāka tāpec grūtāk tikt, ņihuja tā nav...jus kas domājiet ka Spruktam bija viegli konkurēt ar visiem Beļavskiem, Fanduļiem, Kerčeim utt? Nebija! Taču Sprukts bija labs spēlētājs, izteikts līderis kāda nebija pagājušogad 91. gada izlasē, kāda nav šogad 92. gada dzimušo izlasē...tātad secinājums ir viens- Latvija ražo pelēko masu, kuri itkā kaut kur spēlēs, bet pat par AHL viņi var aizmirst. Spēks varbūt ir vairāk virsā izlasē, bet spilgtu spēlētāju vienkārši nav, tāpēc arī nevienu nedraftē.
sogad viens latvietis tacu speleja OHL , Rinke-Leitans

  +3 [+] [-]

, 2010-04-14 18:17, pirms 15 gadiem
krahs rakstīja: sogad viens latvietis tacu speleja OHL , Rinke-Leitans
Paldies Dievam, esam glābti!!

  -1 [+] [-]

, 2010-04-14 18:17, pirms 15 gadiem
biezo deelinjiem nav stimula treneeties un kapaat riktiigi machos ,jo taapat jau vinjiem naakotne ir nodroshinaataa. Kameer valstii dziives liimenis nepacelsies un parasti vecaaki varees savus beernus suutiit uz hokji nekas nebuus.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-14 18:20, pirms 15 gadiem
Ne pa tēmu, bet mūsu u18 ir pati jaunākā komanda, vidējais vecums ir 16.95

  +7 [+] [-]

, 2010-04-14 18:22, pirms 15 gadiem
Nu jau te haju sacēluši. Ja jau lielie zaudē krieviem to labākajā sastāvā ar 2:7 un 2:9, tad junioriem ne tik nav izredžu. Tie, kas muld par draftu vispār ir saspiedušies - tak 91/92 gadus šogad tikai pirmo gadu varēs draftēt, nepilngadīgos tak neviens nedraftē, tādēļ tas nav rādītājs. Bukartu šogad visticamāk draftēs, varbūt vēl kādu? Nav jau tā ka visus sadraftē uzreiz 18 gados. Krišu Rēdlihu paņēma draftēja jau pāri 20 gadiem un vēl vienu otru arī. Turklāt tādu Ņiživiju, Cipuli un Miķeli neviens nekad nav draftējis, bet kur ir viņi savā meistarībā un kur teiksim Bērziņš vai Daniličs?

  +2 [+] [-]

, 2010-04-14 18:27, pirms 15 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Nekas spožs.
Baža jau ir par to, kas nomainīs galvenās izlases spēlētājus.
Steidzami kaut kas jādara.
to arī visi teica pirms 10 gadiem, un viss notika ļoti veiksmīgi. Ir mums arī jaunie spēlētāji, no katra gada daži ir potenciālie lielās izlases spēlētāji.

     [+] [-]

, 2010-04-14 18:28, pirms 15 gadiem
apshalnieks rakstīja: līmens tiešām krītas.

piemers Latvijas čempioni Dinamo Juniors, baltkrievijā Tikai 11 vietā
bet Dināmo KHL ir diezgan augstu.

     [+] [-]

, 2010-04-14 18:36, pirms 15 gadiem
Ir viena vienkārša problēma. Proti, Latvijā nav proritāro sporta veidu. Mūsu laime un lāsts vienlaikus ir tas, ka panākumus gūstam ļoti dažādos sporta veidos. Piemēram BMX, kas savukārt nekādi nav saistīts ar florbolu vai šķēpmešanu. Ar tiem finanšu līdzekļiem, kas ir, mums būtu jānosprauž prioritāte, piemēram, hokejs. Bet katram mīļāks ir savs, tāpēc tas nav iespējams. Slovēnijai ir līdzīgi, bet viņiem finansiālās iespējas ir daudz lielākas.

  -3 [+] [-]

, 2010-04-14 18:37, pirms 15 gadiem
tā ir ,ka atkal pa naudiņu nopērk sastāvā vietu,tas ir vnk amorāli!

  -2 [+] [-]

, 2010-04-14 18:37, pirms 15 gadiem
Da ko var nemties visu laiku par tiem 0:9, 2:7 , 0:16 utt. Skaidrs tak, ka ar lielvalstu izlaseem varam vechu liimenii speeleet tikai pie baigaas apstaaklu sakritiibas un veiksmes. Junioru vecumaa taa starpiiba paraadaas daudz izteiktaak. Ja nenospeelees ar sava liimena komandaam normaali, tad arii varees lamaat, a pagaidaam viss notiek bez sensaacijaam. Nekaadas trageedijas un kauna.

  -2 [+] [-]

, 2010-04-14 18:37, pirms 15 gadiem
sportistite rakstīja: Baigi žēl cerēju vismaz uz pieklājīgu rezultātu....
divciparu tak nav!

  -3 [+] [-]

, 2010-04-14 18:39, pirms 15 gadiem
Ko jūs gribējāt!
Viņa jau ir stipra komanda!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-04-14 18:45, pirms 15 gadiem
visvairak besi ara, ka pie sitas kadru nabadzibas vel visadi vietejie chumbavambas karalisi atlaujas nenemt labakos, bet nem tos, kas tuvaki. Un tad kaut vai pieklajigu 1-4 vai 2-5 vietā mes regulari dabonam 0-10 un esam visistakais apsmiekla objekts visai hokeja pasaulei

  +2 [+] [-]

, 2010-04-14 18:48, pirms 15 gadiem
A interesanti, kur palikuši tie daži prāta invalīdi, kas pēc U-20 izlases zaudējumiem atsevišķos portālos murgoja, ka "tas jau bija gaidāms, ja izlasē paņemti tikai latvieši"?

  -1 [+] [-]

, 2010-04-14 18:53, pirms 15 gadiem
es to spēli redzēju no vnk mūsu Latvijas hokejam nākotnē būs gals

  -1 [+] [-]

, 2010-04-14 18:54, pirms 15 gadiem
Šoreiz piekritīšu IZZ70- ivaram- Lipmansir ķerra sūdu gāšanai Latvijas hokejam! Un, lai Rumpītis priecājas par samangoto naudu(jeb, Viagras bezmaksas piegādi) Šeikeļi Kirovam nāks- par rokkoncertiem, bet, vai nāks atlaides ledus īrei, trenneriem,lai gatavotu rezerves kaut U_20?

  +5 [+] [-]

, 2010-04-14 18:55, pirms 15 gadiem
Interesanti, ka tagad, kad mūsu jauniešu un junioru izlases pastāvīgi atrodas starp 1. divīziju un Elites divīziju un zaudē hokeja lielvalstīm ar lieliem rezultātiem, daudzi to uztver kā kaut kādu baigo pazemojumu un negodu... toties vēl diezgan nesen, kad šīs mūsu U18 un U20 izlases mīcījās pa 1. divīzijas apakšu un par spēlēšanu Elitē neviens pat nesapņoja, daudziem viss šķita salīdzinoši normāli

     [+] [-]

, 2010-04-14 18:56, pirms 15 gadiem
sistēmu vajag, ja valsts vēl atsakās finansēt tad hokeja sistēma būs vēl sliktāka

  +1 [+] [-]

, 2010-04-14 18:56, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Ir viena vienkārša problēma. Proti, Latvijā nav proritāro sporta veidu. Mūsu laime un lāsts vienlaikus ir tas, ka panākumus gūstam ļoti dažādos sporta veidos. Piemēram BMX, kas savukārt nekādi nav saistīts ar florbolu vai šķēpmešanu. Ar tiem finanšu līdzekļiem, kas ir, mums būtu jānosprauž prioritāte, piemēram, hokejs. Bet katram mīļāks ir savs, tāpēc tas nav iespējams. Slovēnijai ir līdzīgi, bet viņiem finansiālās iespējas ir daudz lielākas.
Man, piemēram, nekārojas, lai Latvija par katru cenu gūtu izcilus panākumus hokejā vai citos komandu sporta veidos, kas pēc definīcijas prasa vai nu milzu resursus (ASV, Krievija), vai absolūtu visas sporta dzīves likšanu uz vienas kārts (Lietuvas basketbols). Es priecājos arī par mūsu BMX puišiem, vieglatlētiem, bobslejistiem, kur pietiek ar vienu vai pāris labiem sportistiem, lai cīnītos par tituliem un veiksmes gadījumā tos arī iegūtu. Visos šajos sporta veidos ir arī lieliskas tradīcijas, ko būtu muļķīgi izmest miskastē tāpēc vien, ka hokeja eiforijā ne par ko citu vairs netiek domāts.

     [+] [-]

, 2010-04-14 19:03, pirms 15 gadiem
To IIZ70- Piekrītu! Katram projektam ir gals,- no trekniem gadiem, līdz KRĪZEI! Pēc cik gadiem zaudēsim U-18 -Īriem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-04-14 19:06, pirms 15 gadiem
krapaalis rakstīja: bet Dināmo KHL ir diezgan augstu.
Dinamo ir atsevišķi hokejisti. un cits stāsts

  +4 [+] [-]

, 2010-04-14 19:09, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Un nevajag te teikt ka tagad spēlējam augstākā divīzija ka tas ir labāk nekā bija agrāk - tad jautājums ir tāds - kāda tad hrena pēc nevienu nedraftē NHL? Skauti ir arī 1. divīzijas spēlēs un agrāk arī no b grupas mūsu hokejistus draftēja, toeiz jau bija vēl sliktāka situācija hokejā, nebija ne BAČ, ne KHL, nekā nebija, toties draftēja gan Spruktu, gan Dārziņu, gan Daniliču, Štālu, Bērziņu...toreiz arī liekas ka vairāk par mūsējiem interesējās no Kanādas junioru ligām, a kas ir tagad? Kurš reāli no 91.92. vai 93. gada spēlēs Kanāas junioros? Neviens, jo skauti cītīgi seko līdzi un redz ka šajās izlasēs nav neviena kurš māk labi spēlet hokeju - visi šitie ir pelēkā masa...tas jau vien par kaut ko liecina, ka nav no 91. gada neviena hokejista izlases kandidātos...Un nevajag tagad sāk pļūtīt ka izlase ir palikusi spēcīgāka tāpec grūtāk tikt, ņihuja tā nav...jus kas domājiet ka Spruktam bija viegli konkurēt ar visiem Beļavskiem, Fanduļiem, Kerčeim utt? Nebija! Taču Sprukts bija labs spēlētājs, izteikts līderis kāda nebija pagājušogad 91. gada izlasē, kāda nav šogad 92. gada dzimušo izlasē...tātad secinājums ir viens- Latvija ražo pelēko masu, kuri itkā kaut kur spēlēs, bet pat par AHL viņi var aizmirst. Spēks varbūt ir vairāk virsā izlasē, bet spilgtu spēlētāju vienkārši nav, tāpēc arī nevienu nedraftē.
BĻE, un ko tagad darīt ? Nošaut visus hokejistus ?
Tikai raudi visos topikos

  +3 [+] [-]

, 2010-04-14 19:09, pirms 15 gadiem
lions991 rakstīja: To IIZ70- Piekrītu! Katram projektam ir gals,- no trekniem gadiem, līdz KRĪZEI! Pēc cik gadiem zaudēsim U-18 -Īriem?
anglji jau tagad basiiti kapaa labaak par letinjiem

  +2 [+] [-]

, 2010-04-14 19:20, pirms 15 gadiem
pain rakstīja: anglji jau tagad basiiti kapaa labaak par letinjiem
Spēcīgais vietējais čempionāts dara savu

  +1 [+] [-]

, 2010-04-14 19:22, pirms 15 gadiem
Lai noturētos SPICĒ, mums vajadzīgs APGRAIZĪTS trenneris+ šeikeļu maiss, jo BIEZAJIEM- IR, bet-negrib! Reņģēdēji un Pingvīni -GRIB, bet, NEVAR!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-14 19:26, pirms 15 gadiem
lions991 rakstīja: To IIZ70- Piekrītu! Katram projektam ir gals,- no trekniem gadiem, līdz KRĪZEI! Pēc cik gadiem zaudēsim U-18 -Īriem?
Parēķini. Latvieši brauc uz turieni jau gadus 10. Bērni vidēji-vidēji 4-5 gadus veci. Sāks trenēties, spēlēt zemākajās divīzijās - tātad, pēc gadiem 25. Es nepiedzīvošu

     [+] [-]

, 2010-04-14 19:26, pirms 15 gadiem
notorious rakstīja: Spēcīgais vietējais čempionāts dara savu
Tev laikam bimbambols smadzenes izskalojis. Visi labaakie viniem spelee arzemees.
Ja runajam par muusu U-18, tad ko var gribeet ja puse mums ir U-17 nevis U-18
Tambijevs labaak panem 93 gadigo no Profa nekaa lietderigaako no 1992 gada.

  +4 [+] [-]

, 2010-04-14 19:28, pirms 15 gadiem
Sancho-44- rakstīja: Kirils Tambijevs vēl joprojām negūst punktu. atgādinu.

man viss
Kirils Tambijevs vakar salauza roku - punktus viņš negūs šinī PČ arī turpmāk

  -3 [+] [-]

, 2010-04-14 19:30, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: visvairak besi ara, ka pie sitas kadru nabadzibas vel visadi vietejie chumbavambas karalisi atlaujas nenemt labakos, bet nem tos, kas tuvaki. Un tad kaut vai pieklajigu 1-4 vai 2-5 vietā mes regulari dabonam 0-10 un esam visistakais apsmiekla objekts visai hokeja pasaulei
cienītais Ivar-feik (LIZ_70),

Tev nav apnicis muļķi mētāt?

  +3 [+] [-]

, 2010-04-14 19:30, pirms 15 gadiem
es tik nesaprotu ,kur palikushi tie metalurga zeeni ,kas kaadreiz brauca uz kanaadu labas vietas izciinija, veel runaaja ,ka buus laba naakotne . Kur palikushi ?????

     [+] [-]

, 2010-04-14 19:33, pirms 15 gadiem

  +4 [+] [-]

, 2010-04-14 19:34, pirms 15 gadiem
pain rakstīja: es tik nesaprotu ,kur palikushi tie metalurga zeeni ,kas kaadreiz brauca uz kanaadu labas vietas izciinija, veel runaaja ,ka buus laba naakotne . Kur palikushi ?????
tagad vini zaude 2 gadus jaunakiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-14 19:37, pirms 15 gadiem
pain rakstīja: http://sport.metalurgs.lv/lat/hockey/news_list_hockey/news1168468533.html?page_news_hockey_news_action_grid=gotoPage&page_news_hockey_news_page=36
Indrašis RDJ; Vīgners Francijā, Rulēvičius Amerikā; Žabis, Rogoza, Kalns, Jakušins, Jasjonis, Zabis, Kalns u.c. LM 2.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-14 19:38, pirms 15 gadiem
madness rakstīja: Gribētos redzēt ,ko MVD fani teiktu ,ja u-18 treners būtu Znaroks !!!!!???? Jaunieši skatos ir riktīgi mīkstie,pat uz ielas redzās iet kājas vilgdami apspiestās biksītēs,hokis tipa glamurs vai modes lieta un galugalā armijas nav jāiet un t.t. Maz stipru,energisku jauniešu,kāds hokis?!? voot Okartes šovs tas jāāāā!!!!! Vemt gribas!!!!! Tādu,kā ozo,Žoltaks,Skrastiņš Ivanāns ar Karsumu galugalā nv vairs īsto vēču !!!!!!!!!!!!!!!!
+veel cigaretes ,shmiga un veel visaadi suudi

  +4 [+] [-]

, 2010-04-14 19:39, pirms 15 gadiem
madness rakstīja: Gribētos redzēt ,ko MVD fani teiktu ,ja u-18 treners būtu Znaroks !!!!!???? Jaunieši skatos ir riktīgi mīkstie,pat uz ielas redzās iet kājas vilgdami apspiestās biksītēs,hokis tipa glamurs vai modes lieta un galugalā armijā nav jāiet un t.t. Maz stipru,energisku jauniešu,kāds hokis?!? voot Okartes šovs tas jāāāā!!!!! Vemt gribas!!!!! Tādu,kā ozo,Žoltaks,Skrastiņš Ivanāns ar Karsumu galugalā nv vairs īsto vēču !!!!!!!!!!!!!!!!
P.s. Tev atgādināt, kur Latvijas U18 spēlēja, kad tās sastāvā bija Ivānāns un Karsums?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-14 19:41, pirms 15 gadiem
Nu tad beidzot noslēdzās ūdenspolo un pa eiro2 sākās BLR-SWE.

     [+] [-]

, 2010-04-14 19:41, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: P.s. Tev atgādināt, kur Latvijas U18 spēlēja, kad tās sastāvā bija Ivānāns un Karsums?
vismaz speeleeja ,bet tagad ???

  +3 [+] [-]

, 2010-04-14 19:41, pirms 15 gadiem
Real Oļegs rakstīja: jo*anie urlas
Tu zini, kas ir urlas?

  +1 [+] [-]

, 2010-04-14 19:42, pirms 15 gadiem
Nekas baigais jau nav noticis.

     [+] [-]

, 2010-04-14 19:43, pirms 15 gadiem
forge rakstīja: Nekas baigais jau nav noticis.
neviens jau negadiija ,ka vinees, bet zaudeet vajag ar cienju

  -1 [+] [-]

, 2010-04-14 19:44, pirms 15 gadiem
pain rakstīja: vismaz speeleeja ,bet tagad ???
un kāpēc domā, ka tagad nespēlē? pret ukraiņiem un japāņiem noteikti labāk nospēlētu kā tā laika U18

  -1 [+] [-]

, 2010-04-14 19:44, pirms 15 gadiem
pain rakstīja: neviens jau negadiija ,ka vinees, bet zaudeet vajag ar cienju
kāda ir definīcija "zaudējumam ar cieņu" ?

     [+] [-]

, 2010-04-14 19:45, pirms 15 gadiem
nu noteikti ne 0-9

     [+] [-]

, 2010-04-14 19:48, pirms 15 gadiem
Abrag, skaties euro2?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-04-14 19:53, pirms 15 gadiem
Malachi taa turpinaat

  -1 [+] [-]

, 2010-04-14 19:59, pirms 15 gadiem
Ko var cerēt no puišeļiem, ja, trennera moto ir- UBI BENE,IBI PATRIA!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-14 20:04, pirms 15 gadiem
lions991 rakstīja: Ko var cerēt no puišeļiem, ja, trennera moto ir- UBI BENE,IBI PATRIA!
Tas ir lielas daļas mūsdienu latviešu dzīves kredo. No mēness esi nokritis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-04-14 20:06, pirms 15 gadiem
Buffalo rakstīja: Distrofiķi.
Nu sorry, vai viņi stieni nemaz necilā? Kā var hokejists 18 gados svērt mazāk par 70 kilogramiem? Tādu tak katrs kanādietis ar vienu roku aizlidinās pa gaisu.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-14 20:07, pirms 15 gadiem
madness rakstīja: Skatos Zviedru vikingi pamazām dr...ž Baltkrievus jau 5:0 12minūtēs!!!!
Laikam tā izskatījās Rus- Lat. Kopumā nebaudāms skats.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-14 20:09, pirms 15 gadiem
Kkā zviedri neko īpašu arī nedara. Viss notiek maksimāli vienkārši. Dažādas klases.

     [+] [-]

, 2010-04-14 20:09, pirms 15 gadiem
madness?

Kur skaties?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-14 20:14, pirms 15 gadiem
Tas Rasks labi kap
a

     [+] [-]

, 2010-04-14 20:14, pirms 15 gadiem
apshalnieks rakstīja: Dinamo ir atsevišķi hokejisti. un cits stāsts
nav gan, ja nebūtu dināmo tad vel būtu Rīga 2000 (aka dināmo Juniors) un viņi cīnītos par augstām vietām BČ, jo daudzi spēlētāji spēlētu juniorā.

     [+] [-]

, 2010-04-14 20:16, pirms 15 gadiem
krapaalis rakstīja: nav gan, ja nebūtu dināmo tad vel būtu Rīga 2000 (aka dināmo Juniors) un viņi cīnītos par augstām vietām BČ, jo daudzi spēlētāji spēlētu juniorā.
Atgādināšu,ka Dinamo Rīga nespēlē tiaki Latvieši.

     [+] [-]

, 2010-04-14 20:19, pirms 15 gadiem
TO purva velns No Mēness neesmu nokritis, bet atdotu visu,ja būtu saules gaismu pirmoreiz ieraudzījis AĻASKĀ,,jeb,Jaunzēlandē, nevis posta impērijā PSRS!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-14 20:19, pirms 15 gadiem
Nav brīnums ka tā zaudējām salidzināsim krievijas hoķeja saimniecibu vai Latvija.Ir kautkas ātri jāmaina un jāsāk ar Kirova atlaišanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-14 20:24, pirms 15 gadiem
Tas ir psc. Kaunu Latvijai U - 18 dara un neko vairāk. Es pat nezinu, ko varētu darīt lietas labā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-14 20:26, pirms 15 gadiem
forge rakstīja: Atgādināšu,ka Dinamo Rīga nespēlē tiaki Latvieši.
es nesaku ka Rīga 2000 būtu Dināmo Rīgas kopija.

     [+] [-]

, 2010-04-14 20:28, pirms 15 gadiem
Bezcerīgs zaudējums

     [+] [-]

, 2010-04-14 20:31, pirms 15 gadiem
DinamoRiiga rakstīja: Tas ir psc. Kaunu Latvijai U - 18 dara un neko vairāk. Es pat nezinu, ko varētu darīt lietas labā.
izveidot divus atsevišķus Latvijas Hokeja Čempionatus, Elites un Junioru Čempionatus ar vismazs 8 komandām, katrā

     [+] [-]

, 2010-04-14 20:34, pirms 15 gadiem
LHF ir Jārunā ar uzņēmējiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-14 20:38, pirms 15 gadiem
arhivs X rakstīja: un kas to darīs un kur radīsies 8 profesionālas komandas?
Nu Prezidents LHF, Kas ieceļ cilvēku kas atbild Par Čempionātu, un jarunā ar uzņēmējiem

     [+] [-]

, 2010-04-14 20:38, pirms 15 gadiem
Belari zaudē Zviedriem ar 0:7 3.periods 7. minūte

     [+] [-]

, 2010-04-14 20:39, pirms 15 gadiem
arhivs X rakstīja: un kas to darīs un kur radīsies 8 profesionālas komandas?
Ar pusprofesionālām arī pietiks! Pat Rietumeiropā ne visur ir profesionālas komandas. Vienkārši vajag, lai cilvēkiem būtu kur atsperties, atrādīt sevi. Kam interesē LV čempionāts tā pašreizējā neeksistējošā izskatā? Visiem citiem sporta veidiem ir ok tā lieta sakārtota, hokejam nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-14 20:43, pirms 15 gadiem
NEkas neparasts arii lielaa izlase tapat kaash visiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-14 20:54, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: kāda ir definīcija "zaudējumam ar cieņu" ?
7:8 pecspeles metienos

  -1 [+] [-]

, 2010-04-14 20:54, pirms 15 gadiem
pain rakstīja: nu noteikti ne 0-9
cik tad? 0:5 derēs?

  +3 [+] [-]

, 2010-04-14 20:55, pirms 15 gadiem
Kā var uz izlases treniņnometni paņemt E.Kurmi ... tikai tāpēc ka latvijas čempionātā čalim ir sakrāti 63 rezultivitātes punkti un tie paši lielākoties spēlē pret brocēniem .ogri un vel daudzām komandām kuras grauj katrā spēlē ar vairāk kā 10 vārtu deficītu !!! tad rodas jautājums kāpēc netiek paņemti citi spēlētāji kuriem ir tikpat punkti ??? un kā vispār
tiek izvēlēti čaļi kurus njems uz u18 atlasi ? uzskatu ka daudzi kuri spēlē šajā izlasē nau cienīgi tur atrasties , un mājā ir palikuši daudz perspektīvāki un labāki spēlētāji!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2010-04-14 20:57, pirms 15 gadiem
agjents07 rakstīja: Kā var uz izlases treniņnometni paņemt E.Kurmi ... tikai tāpēc ka latvijas čempionātā čalim ir sakrāti 63 rezultivitātes punkti un tie paši lielākoties spēlē pret brocēniem .ogri un vel daudzām komandām kuras grauj katrā spēlē ar vairāk kā 10 vārtu deficītu !!! tad rodas jautājums kāpēc netiek paņemti citi spēlētāji kuriem ir tikpat punkti ??? un kā vispār
tiek izvēlēti čaļi kurus njems uz u18 atlasi ? uzskatu ka daudzi kuri spēlē šajā izlasē nau cienīgi tur atrasties , un mājā ir palikuši daudz perspektīvāki un labāki spēlētāji!!!!!!!!
konkrētus uzvārdus, lūdzu!
pastāsti man, lūdzu, kuri U18 Elites līmeņa "labākie un perspektīvākie" spēlētāji tika atstāti mājās?

     [+] [-]

, 2010-04-14 21:00, pirms 15 gadiem
arhivs X rakstīja: Gribētu gan piebilst, ka valstis, kurās nav profesionālas hokeja komandas, elites grupā nespēlē
Es biju domājis, ka visām 8 nav jābūt 100% profesionālām - ka visiem maksā lielas algas. Sevišķi, ja iztiek bez leģionāriem un viens no mērķiem būtu jauno spēlētāju sagatavošana. Dzirdu, ka viena no problēmām jaunajiem hokejistiem esot, ka hokeja spēlēšanu nevar savienot ar izglītību un tāpēc tajā posmā daudzi pazūd. Kāpēc nenokomplektēt Rīgā komandu, kas piesaista studentu vecuma spēlētājus, un nodrošina viņiem iespēju trenēties un spēlēt vietējā līmenī? Sadarbībā ar augstskolu var būt kādas stipendijas, atbrīvojumi no mācību maksas kā ārzemēs utt. Ne visi uzreiz būs derīgi augsta līmeņa komandām. Gadās, ka cits atveras nedaudz vēlāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-14 21:06, pirms 15 gadiem
arhivs X rakstīja: Man Tev kā cienījamam speciālistam jautājums- vai pēc šī vakara mačiem vēl joprojām uzskati, ka baltkrievu U18 varētu būt spēcīgāka par mūsu U18? Būsim reālisti- rīt viņi arī kārtīgi atrausies pa muguru
da vins ir bikses curatajs nevis cienijams specialists
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-04-14 21:09, pirms 15 gadiem
Tikai 0:9?

  +2 [+] [-]

, 2010-04-14 21:12, pirms 15 gadiem
R.kaļinovskis M. Movko V .Hvorastinins!! vairāk jau iet runa par tiem kas būtu liederīgāki un fiziski spēcīgāki uzskatu ka nevar uz atlasi paņemt skatosties tikai pēc sakrātajiem punktiem čempionātā.
a pastāstim man lūdzu cik daudzi latvijā ir u18 elites līmeņa spēlētāji?

     [+] [-]

, 2010-04-14 21:12, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: cik tad? 0:5 derēs?
nu labi bet vai tad tev liekas ka nav atšķirība zaudēt ar 0:5 vai 0:15? jeb atšķirība ir tikai rezultata kas neko nemaina

     [+] [-]

, 2010-04-14 21:13, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Un nevajag te teikt ka tagad spēlējam augstākā divīzija ka tas ir labāk nekā bija agrāk - tad jautājums ir tāds - kāda tad hrena pēc nevienu nedraftē NHL? Skauti ir arī 1. divīzijas spēlēs un agrāk arī no b grupas mūsu hokejistus draftēja, toeiz jau bija vēl sliktāka situācija hokejā, nebija ne BAČ, ne KHL, nekā nebija, toties draftēja gan Spruktu, gan Dārziņu, gan Daniliču, Štālu, Bērziņu...toreiz arī liekas ka vairāk par mūsējiem interesējās no Kanādas junioru ligām, a kas ir tagad? Kurš reāli no 91.92. vai 93. gada spēlēs Kanāas junioros? Neviens, jo skauti cītīgi seko līdzi un redz ka šajās izlasēs nav neviena kurš māk labi spēlet hokeju - visi šitie ir pelēkā masa...tas jau vien par kaut ko liecina, ka nav no 91. gada neviena hokejista izlases kandidātos...Un nevajag tagad sāk pļūtīt ka izlase ir palikusi spēcīgāka tāpec grūtāk tikt, ņihuja tā nav...jus kas domājiet ka Spruktam bija viegli konkurēt ar visiem Beļavskiem, Fanduļiem, Kerčeim utt? Nebija! Taču Sprukts bija labs spēlētājs, izteikts līderis kāda nebija pagājušogad 91. gada izlasē, kāda nav šogad 92. gada dzimušo izlasē...tātad secinājums ir viens- Latvija ražo pelēko masu, kuri itkā kaut kur spēlēs, bet pat par AHL viņi var aizmirst. Spēks varbūt ir vairāk virsā izlasē, bet spilgtu spēlētāju vienkārši nav, tāpēc arī nevienu nedraftē.
atslābsti! arii pāreejie, kas šeit tikai to vien dara kā kritizē, bet paši vispār nesaprot, kas notiek tajā jauniešu hokejā!
nav tā, kā tu saki. nav tā, ka nav tagad to jauno talantu, kuri drīzumā varētu nokļut kaut kur spēlēt augstā līmenii. Tas pats Zemgus Girgensons, kurš uz šo čempionātu ir pieteikts un kurš ir TIKAI 94. GADS. Tas pats Rihards Marenis, kas šosezon, spēlējot Kanādas junioros, tika atzīts par labāko līgas spēlētāju, kā arī rezultatīvākais spēlētājs visā līgā. Arī Edijs Leitāns šo sezonu aizvadīja OHL, kas nebūt nav zems līmenis, kā arī viņa jaunākais brālis, kurš šo sezonu spēlēja Vācija DNL jauniešu līgā, spēcīgākajā Vācijas klubā! Tā kā nevajag te di*st, ja nekas nav saprotams. Pašlaik vislabākie šī vecuma puikas nepiedalās šājā čempī! Tā nu tas ir, ka treneri labāk izvēlas jau pārbaudītus spēlētājus un pat Beresņevs intervijā pirms braukšanas uz čempī teica, ka viņš šajā jauniešu sistēmā nav iekšā pietiekami ilgu laiku, lai visus talantīgākos spēlētājus izzinātu, tādēļ strādā ar to materiālu, kas ir iedots, kā arī pats skaidri atzina, ka nav tagad tās sistēmas Latvijā! un redz kur daži pierādijumi, ka tiek tā interese izrādīta no skautu puses!
http://www.vtglades.com/news2.php?news_id=257111〈=
miers!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-14 21:14, pirms 15 gadiem
normāls rezultāts,tak lielajai izlasei ari gandrīz tapat iet ar krieviem.

     [+] [-]

, 2010-04-14 21:15, pirms 15 gadiem
arhivs X rakstīja: Varbūt ar dažiem trūkumiem, bet tāds čempis mums jau ir. Bēda ir tāda, ka Latvijā vispār ir bardaks, beznauda un bezceris un daudzi skatās kā lai tiek prom no tejienes, neredzot tālākas perspektīvas
Nu par to, kas mums ir uz vietas, valda gandrīz pilnīgs informācijas vakuums. Līdz Dinamo izkrišanai no KHL praktiski nemanāmas bija ziņas par Latvijas hokeju citā sakarā kā Dinamo, Latvijas izlase, BAČ un šad tad MVD. Pirms kādiem gadiem vismaz Rīga2000, LM, Ogre kapājās un i tad prasījās vēl pāris komandu. Tagad nav pat tas īsti.

Ja reiz hokejs Latvijai ir tik mīļš, vai tad tiešām nevar reģionos saorganizēt komandas ar nepieciešamo finansējumu?Lai spēlē kaut vai kā futbolā un basketbolā vietējie puiši ar atsevišķiem papildspēkiem. Nevar būt, ka nav kas spēlē - tad jāprasa, kam par godu tās neskaitāmās halles laukos saceltas.

  -2 [+] [-]

, 2010-04-14 21:22, pirms 15 gadiem
agjents07 rakstīja: R.kaļinovskis M. Movko V .Hvorastinins!! vairāk jau iet runa par tiem kas būtu liederīgāki un fiziski spēcīgāki uzskatu ka nevar uz atlasi paņemt skatosties tikai pēc sakrātajiem punktiem čempionātā.
a pastāstim man lūdzu cik daudzi latvijā ir u18 elites līmeņa spēlētāji?
gribi teikt, ka viņi ir Elites līmeņa spēlētāji - ka Somijas, Čehijas kaut vai Slovākijas izlasē viņus ņemtu pretī atplestām rokām?

laikam jau ne... nu un pat ja zaudētu krieviem ar 0:7 nevis ar 0:9 - un ko tas būtiski mainītu?

  +3 [+] [-]

, 2010-04-14 21:24, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: nu un pat ja zaudētu krieviem ar 0:7 nevis ar 0:9 - un ko tas būtiski mainītu?
Atkal sāk darboties dīvainā loģika - ja tāpat nevaram uzvarēt, tad pofig, ko ņemt izlasē?

  -1 [+] [-]

, 2010-04-14 21:27, pirms 15 gadiem
arhivs X rakstīja: Man Tev kā cienījamam speciālistam jautājums- vai pēc šī vakara mačiem vēl joprojām uzskati, ka baltkrievu U18 varētu būt spēcīgāka par mūsu U18? Būsim reālisti- rīt viņi arī kārtīgi atrausies pa muguru
grūti teikt pēc 1. spēles. redzēs, kā viņiem ies tālāk - taču par 99% ir skaidrs, ka LV spēlēs pret BLR. Bez tam, viņu pusē ir būtisks faktors - līdzjutēju atbalsts.

  -3 [+] [-]

, 2010-04-14 21:30, pirms 15 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Atkal sāk darboties dīvainā loģika - ja tāpat nevaram uzvarēt, tad pofig, ko ņemt izlasē?
kāda tur loģika - vienkārši neredzu nevienu "Latvijas mēroga U18 stāru", kas būtu atstāts mājās. Pagaidām man vēl neviens nav pierādījis, ka kāds būtu nepelnīti atstāts mājās un kāds būtu paņemts, kurš to nav pelnījis.

  +3 [+] [-]

, 2010-04-14 21:31, pirms 15 gadiem
Atkal jāklausās šitie ekspertu murgi...
Jums darīt nav ko? Visi te kkādus murgus raksta...

Ja nav sistēmas Latvijā, tad jābrauc uz USA, CAN, SWE, FIN, SUI, GER un miers.
Tāpat ja tagad uztaisīs kkādu supersistēmu, nekas tuvāko 5-6 gadu laikā īpaši nemainīsies. Tāpat Latvija nekad nebūs TOP6 komanda, to mēs olimpiādē skaidri varējām redzēt, ja nu vienīgi kādā PČ izšaus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-14 21:37, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: kāda tur loģika - vienkārši neredzu nevienu "Latvijas mēroga U18 stāru", kas būtu atstāts mājās. Pagaidām man vēl neviens nav pierādījis, ka kāds būtu nepelnīti atstāts mājās un kāds būtu paņemts, kurš to nav pelnījis.
ABRAG, es tevi tomēr nepārliecināju????!? smieklīgs esi

     [+] [-]

, 2010-04-14 21:39, pirms 15 gadiem
kuru tad no mūsu sastava kkur gaidītu ar atpēlstām rokām??? gudriniek....

     [+] [-]

, 2010-04-14 21:40, pirms 15 gadiem
aaa, tas nebiji tu, bet gan Ontario. bet nu, varēji palasīt vismaz manu iepriekšējo postu! tur ir ar pierādījumiem

  -1 [+] [-]

, 2010-04-14 21:43, pirms 15 gadiem
vazaa rakstīja: ABRAG, es tevi tomēr nepārliecināju????!? smieklīgs esi
par ko tad Tu mani pārliecināji? Zemgus Girgensons spēlē U18 izlasē, bračkam Leitāniem jau Vācijas pilsonība.
Savukārt, Marenis spēlē 3. šķiras Kanādas jauniešu līgā - no tās paša komandas jau mums pagājušogad bija Gritāns - arī visi fanoja par viņa rezulttativitāti, taču uz Latvijas U18 līmeņa čušs vien bija.

P.s. neredzu kaut vienu nopietnu argumentu no Tavas puses.

     [+] [-]

, 2010-04-14 21:43, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Nu nezinu,nezinu kur tev citur ir labāki spēlētaji kā LAČ(domāju salīdzinot vietējos čempionātus).
Tu gribi teikt, ka Latvijas hokeja čempionāts šogad atspoguļojuma un kvalitātes ziņā līdzinājās tai pašai futbola virslīgai?

Atkāpe - varbūt pats spēles līmenis nav tik slikts, bet vispār kā MĀRKETINGA PRODUKTS lielākā daļa Latvijas sporta notikumu, izņemot Dinamo, izlašu un atsevišķu klubu spēles, ir katastrofa. Es tā arī neesmu sapratis, vai patiešām Latvijas vietējā līmeņa sportam fani nav vajadzīgi? Sacensības notiek nenormālos laikos, reklāmas gandrīz nekādas utt. Es gribu, lai attīstīti būtu it visi aspekti un spēles līmenis neskrien kilometru pa priekšu visam ap spēli notiekošajam.

     [+] [-]

, 2010-04-14 21:44, pirms 15 gadiem
arhivs X rakstīja: Bet amatieru komandas jau gandrīz visur spēlē! Ko tad tu īsti gribi?
Vai tā pati Valmiera un kur nu vēl tās halles ir tiešām nevar atrast nevienu, kas būtu ar mieru letiņu mīļajam hokejam iedot kaut to pašu naudas summu, kas tiek dota turienes basketbolam? Amatieru komandas var ar desmitiem savākties visādās tur Vidzemes un Kurzemes līgās.

     [+] [-]

, 2010-04-14 21:46, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: par ko tad Tu mani pārliecināji? Zemgus Girgensons spēlē U18 izlasē, bračkam Leitāniem jau Vācijas pilsonība.
Savukārt, Marenis spēlē 3. šķiras Kanādas jauniešu līgā - no tās paša komandas jau mums pagājušogad bija Gritāns - arī visi fanoja par viņa rezulttativitāti, taču uz Latvijas U18 līmeņa čušs vien bija.

P.s. neredzu kaut vienu nopietnu argumentu no Tavas puses.
jā, Zemgus spēlē U18 izlasē un ir 94. gads.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-14 22:19, pirms 15 gadiem
arhivs X rakstīja: Par tālāko- rītdienas mačā pret kanādiešiem viņiem nav izredžu, kā te daži izsakās- cienīgi nospēlēt, bet kurš no mums izcīna 9 un kurš 10 vietu, tur lielas šķirbas nav...
nu beidz - gan sābriem, gan arī te letiņiem čempja sāpīgākais zaudējums ir savstarpējā spēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-14 22:50, pirms 15 gadiem
trakais v.4 rakstīja: a nahui tev to stāstīt? googli proti izmantot?
Pat ja būtu visi labākie mūsu u-18 čaļi,rezultāts labākajā gadījumā mainītos pa -1,-2 ripām kkur.Drīz igauņi mūs apdzīs hokejā,tad būs psc
ej dir*t , mūlāp!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-14 22:56, pirms 15 gadiem
trakais v.4 rakstīja: nevajag spriest pēc sevis kompleksus paturi pie sevis
sarunāts

     [+] [-]

, 2010-04-14 23:00, pirms 15 gadiem
vazaa rakstīja: atslābsti! arii pāreejie, kas šeit tikai to vien dara kā kritizē, bet paši vispār nesaprot, kas notiek tajā jauniešu hokejā!
nav tā, kā tu saki. nav tā, ka nav tagad to jauno talantu, kuri drīzumā varētu nokļut kaut kur spēlēt augstā līmenii. Tas pats Zemgus Girgensons, kurš uz šo čempionātu ir pieteikts un kurš ir TIKAI 94. GADS. Tas pats Rihards Marenis, kas šosezon, spēlējot Kanādas junioros, tika atzīts par labāko līgas spēlētāju, kā arī rezultatīvākais spēlētājs visā līgā. Arī Edijs Leitāns šo sezonu aizvadīja OHL, kas nebūt nav zems līmenis, kā arī viņa jaunākais brālis, kurš šo sezonu spēlēja Vācija DNL jauniešu līgā, spēcīgākajā Vācijas klubā! Tā kā nevajag te di*st, ja nekas nav saprotams. Pašlaik vislabākie šī vecuma puikas nepiedalās šājā čempī! Tā nu tas ir, ka treneri labāk izvēlas jau pārbaudītus spēlētājus un pat Beresņevs intervijā pirms braukšanas uz čempī teica, ka viņš šajā jauniešu sistēmā nav iekšā pietiekami ilgu laiku, lai visus talantīgākos spēlētājus izzinātu, tādēļ strādā ar to materiālu, kas ir iedots, kā arī pats skaidri atzina, ka nav tagad tās sistēmas Latvijā! un redz kur daži pierādijumi, ka tiek tā interese izrādīta no skautu puses!
http://www.vtglades.com/news2.php?news_id=257111〈=
miers!
"Arī Edijs Leitāns šo sezonu aizvadīja OHL, kas nebūt nav zems līmenis, kā arī viņa jaunākais brālis, kurš šo sezonu spēlēja Vācija DNL jauniešu līgā, spēcīgākajā Vācijas klubā! Tā kā nevajag te di*st, ja nekas nav saprotams"
Šis teksts pierāda Tavu pilnīgu nekompetenci jautājumā.Sēdies, divi. Visi sen zin par šo zēnu pilsonības jautājumu, tikai viens "eksperts "te parādījies.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-14 23:10, pirms 15 gadiem
purva_velns rakstīja: "Arī Edijs Leitāns šo sezonu aizvadīja OHL, kas nebūt nav zems līmenis, kā arī viņa jaunākais brālis, kurš šo sezonu spēlēja Vācija DNL jauniešu līgā, spēcīgākajā Vācijas klubā! Tā kā nevajag te di*st, ja nekas nav saprotams"
Šis teksts pierāda Tavu pilnīgu nekompetenci jautājumā.Sēdies, divi. Visi sen zin par šo zēnu pilsonības jautājumu, tikai viens "eksperts "te parādījies.
mēs nerunājam par pilsoniibu! tikaii gadu atpakaļ jaunaakais leitaans dabuuja vācu piloniibu. pirms tam jau spēlēja Latvijaa. re, ka izaug arii kāds talantiigs hokejists latvijaa!
?

  -1 [+] [-]

, 2010-04-14 23:20, pirms 15 gadiem
vazaa rakstīja: mēs nerunājam par pilsoniibu! tikaii gadu atpakaļ jaunaakais leitaans dabuuja vācu piloniibu. pirms tam jau spēlēja Latvijaa. re, ka izaug arii kāds talantiigs hokejists latvijaa!
?
vai ne?

tikai, kad prasīju nosaukt uzvārdus, kas nepelnīti nav paņemti LV U18 izlasē, Tu nosauci Leitānus

     [+] [-]

, 2010-04-14 23:25, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: vai ne?

tikai, kad prasīju nosaukt uzvārdus, kas nepelnīti nav paņemti LV U18 izlasē, Tu nosauci Leitānus
tas vispār bija domāts par citu tematu.. par to, ka viens pinkšķeeja, ka muuseejie nekur netiek, neviens nedraftē. par leitānu pilsoniibu es zinaaju, tikai sapisos nedaudz

  +2 [+] [-]

, 2010-04-15 00:16, pirms 15 gadiem
Te ir tikai viens viedoklis oriģinālvalodā par mūsu jauniešu izlasēm, nezinu vai tā ir taisnība, zinot krievu vēlēšanos visu nolikt šeit, vienkārši pārkopēju. Par cik nopirku, par tik pārdodu, kā saka


Правда о сборной по хоккею Латвии U20

Вот вторая игра против сборной U20 Словакии сыграна, если это можно назвать игрой...

Я сам, 1990 года рождения (как раз сверстник сборной и почти всех ребят хорошо знаю и играл с ними)... Так вот, я занимался хоккеем 15 лет, много где был, и немного знаю про молодёжный хоккей в Латвии.

Скажу вам честно - я был в шоке от состава сборной Латвии. Такого блата вы не увидите нигде в мире, и я готов ответить за эти слова.

Одно дело - Динамо Рига, где каким-то образом играет 19-летний Рональдс Цинкс (отец продаёт дорогостоящие картины), совсем другое дело - СБОРНАЯ страны, которая должна защищать честь страны, показывать своё молодое поколение, своих талантов, а вместо этого в Канаду полетели не хоккеисты, а туристы в прямом смысле - посмотреть на город, поиграть с канадцами на Чемпионате мира. А ведь согласитесь, что многие бы отдали деньги за такое! Так вот, можете звонить и узнавать (может на след. год остались места в сборную).
Это мне напомнило передачу - Звёзды на льду, где любой может научится фигурному катанию за недели.

Так вот, если упомянутый Рональд Цинкс действительно должен был играть в сборной, то у меня вопрос, что там делает в защите сын бывшего премьер-министра господина Калвитиса? Или 2 из 3-ёх вратарей - Раймонд Эрмичс и Дайнис Васильев?
У первого отец владелец Autofavorits, у второго - бизнесмен.

Вы думаете наверно, что мне просто завидно? - Нет, мне запретили врачи играть, поэтому я бы никак уже не попал-бы. (слава Богу).

Мне больше всего жалко ребят, достойных сборной, но которые не прошли "отбор"... Ведь очень трудно достичь в спорте чего-то если нигде не проявить себя на турнирах, таких, как чемпионат мира. Ребята, знайте, вы лучше тех, кто там!

Так вот, продолжим список... Ралфс Фрейбергс - достаточно знать кто его родители, и всё становится ясно.
Я вообще молчу про Робертса Мазиньша, который курил, пил, забросил хоккей на пару лет, а затем в сборной оказался.
Янис Шмит - что может быть лучше, чем общий бизнес с одним из тренеров сборной. (покрайней мере был).
Микс Липсберг - явно в школе питался икрой, однако гол свой заковырял.
Эдгар Улещенко - не знаю как сейчас - раньше встречался с дочкой Знарка. (Знарок знает, с кем надо дружить)

Люди, знайте своих героев! Я могу собрать команду (этого-же года, которая выйграла-бы сборную просто потому, что у них есть цель - проявить себя, от этого зависит их будующее... А вы думаете Калвитис продолжит заниматься хоккеем, чтобы не дай Бог поцарапаться? Зачем?

До чего катится всё!

А тренера лучше?

Мы в 14 лет выйграли Чемпионат Восточноё Европейской хоккейной лиги U15, в 16 лет выйграли сборную Шведции, а потом раз, и всё? Почему?
Это очень просто...
У нас советский подход - главное результат. Многие к 18 годам стали калеками с больными спинами, ногами...
Мы не разминались ни перед, ни после тренировок. Тренерам было всё равно! Куришь? - Кури! Пьёшь? - Пей! Лишь-бы бегал по полю... Нагрузки занебесные... Мышцы не выдерживали - приходилось жрать дрянь - допинг, протеин...

У шведов до 16 лет упор идёт на катание, технику. После 16 - физика. Перед и после - разминка, массаж. Вот и результат к 20 годам!

  +3 [+] [-]

, 2010-04-15 00:20, pirms 15 gadiem
совсем другое дело - СБОРНАЯ страны, которая должна защищать честь страны, показывать своё молодое поколение, своих талантов, а вместо этого в Канаду полетели не хоккеисты, а туристы в прямом смысле - посмотреть на город, поиграть с канадцами на Чемпионате мира. А ведь согласитесь, что многие бы отдали деньги за такое

Šitas man likās visprecīzākais. Tāds Kalvītis vai Tambijevs var tikt izlasē da poh.j kā spēlē, jo viņi ir dēliņi. A ko darīt mums, kas skatās visus šitos 0:16 un 0:10???

  -2 [+] [-]

, 2010-04-15 00:25, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: совсем другое дело - СБОРНАЯ страны, которая должна защищать честь страны, показывать своё молодое поколение, своих талантов, а вместо этого в Канаду полетели не хоккеисты, а туристы в прямом смысле - посмотреть на город, поиграть с канадцами на Чемпионате мира. А ведь согласитесь, что многие бы отдали деньги за такое

Šitas man likās visprecīzākais. Tāds Kalvītis vai Tambijevs var tikt izlasē da poh.j kā spēlē, jo viņi ir dēliņi. A ko darīt mums, kas skatās visus šitos 0:16 un 0:10???
duriks - tas jau bija decembrī un par U20 izlasi. Kāds tam sakars ar U18 izlasi?

  +2 [+] [-]

, 2010-04-15 00:32, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: duriks - tas jau bija decembrī un par U20 izlasi. Kāds tam sakars ar U18 izlasi?
ko tu lamājies airi, domā, ka ir atšķirība? tādu pašu tekstu varētu uzrakstīt par U18, nesaproti, ka tā ir norma un sistēma normālas hokeja attīstības sistēmas vietā?

  +1 [+] [-]

, 2010-04-15 00:40, pirms 15 gadiem
purva_velns rakstīja: "Arī Edijs Leitāns šo sezonu aizvadīja OHL, kas nebūt nav zems līmenis, kā arī viņa jaunākais brālis, kurš šo sezonu spēlēja Vācija DNL jauniešu līgā, spēcīgākajā Vācijas klubā! Tā kā nevajag te di*st, ja nekas nav saprotams"
Šis teksts pierāda Tavu pilnīgu nekompetenci jautājumā.Sēdies, divi. Visi sen zin par šo zēnu pilsonības jautājumu, tikai viens "eksperts "te parādījies.
Nu klau, bet Leitāns jau vienalga ir letiņš, nekas jau nemainās no tā, ka viņam Vācijas pilsonība.

     [+] [-]

, 2010-04-15 02:38, pirms 15 gadiem
apshalnieks rakstīja: LHF ir Jārunā ar uzņēmējiem
Kuriem tāpat ir lielā pakaļā, vismaz šobrīd. Kā arī valsts ir devusi savu artavu lai nebūtu intereses - nodokļu atlaižu ja ziedo sportam vairs nav

  +1 [+] [-]

, 2010-04-15 10:34, pirms 15 gadiem
00000 rakstīja: NAV TAISNIBA KA TIEK SPELET TIKAI BIEZIE DELINI,MANS DELS ARI SPELE UN ESMU VISVIENKARSAKAIS CILVECINS,PAT IEDOMATIES NEVARI NO KA ES ATSAKOS LAI TIKAI DELS VARETU TRENNETIES,JUMS JAKAUNAS BUTU PAR SAVIEM VARDIEM PAR VECAKU MAKU BIEZUMU!!!UN NOSPELEJA VINI GODAM JA SKATAS VINU VECUMU UN CITAS SVARIGAS LIETAS PAR KO JUS NEKO NEZINAT,MAKAT TIKAI RUPJIEM VARDIEM VINUS NOLIKT!
1.-izslēdz Caps Lock. 2.-Ja jau tavs 'dēls' tur spēlē tiešam dēļ savas meistaribas,tad ko tu satraucies? 3. Nez kad tad tavu delu sauc?

  +1 [+] [-]

, 2010-04-15 10:56, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: У шведов до 16 лет упор идёт на катание, технику. После 16 - физика. Перед и после - разминка, массаж. Вот и результат к 20 годам!
Šuplers jau arī izteicās, ka šausmas pārņēmušas, redzot, ko liek darīt puišeļiem - cilāt svarus, trenēt spēka paņēmienus, kad vēl jēdzīgi slidot nemāk... Tas jau laikam arī attiecas uz to daudz pieminēto ''sistēmu''.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-15 14:21, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Šuplers jau arī izteicās, ka šausmas pārņēmušas, redzot, ko liek darīt puišeļiem - cilāt svarus, trenēt spēka paņēmienus, kad vēl jēdzīgi slidot nemāk... Tas jau laikam arī attiecas uz to daudz pieminēto ''sistēmu''.
Es tikai nesaprotu vienu - ja jau musu puikas ta cila svarus, kapec tad mes fiziski esam parasti svakakie? vai tad Maticins neteica, ka vini pasi savas somas nevar panest un vai tad negaja runa, ka dazs labs no U18 kandidatiem nevar uzspiest 40 kg stangu?