Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

"ASK/Ogre" uzvar Piņķos, tuvojas finālam

Jānis Pārums

"ASK/Ogre" uzvar Piņķos, tuvojas finālam
Foto: Ritvars Raits, eSports.lv

Šovakar Latvijas hokeja čempionāta trešajā pusfināla spēlē "ASK/Ogre" hokejisti izbraukumā ar 3:1 pieveica "Rīga 2000" vienību, arī sērijā līdz trijām uzvarām izvirzoties vadībā ar 2:1. Sērijas ceturtā spēle svētdien Ogrē.

Pirmās divas sērijas spēles bija diezgan pretējas un abās pie panākumiem tika laukuma saimnieki. Pirms četrām dienām Piņķos "Rīga 2000" savus pretiniekus pieveica ar 7:2 (četrus vārtus rīdzinieki guva pēdējā periodā – aut.), bet pirms divām dienām Ogrē "ASK/Ogre" spēja revanšēties ar 4:1. Par otrā mača varoņiem kļuva mājinieku pirmā maiņa Kerčs – Fanduļs – Ignatovičs, kuri piedalījās visu četru vārtu guvumos. Bija skaidrs – ja rīdzinieki neapturēs Ogres trio arī šoreiz, klāsies pavisam bēdīgi.

Pirmā trešdaļa līdzīga

Abas komandas sērijas trešo maču uzsāka ar zināmu piesardzību, taču jau pirmajā minūtē spēlē vajadzēja iesaistīties rīdzinieku vārtu vīram Ervīnam Muštukovam. Viņa kolēģim pretējos vārtos Mārtiņam Raitumam darba bija manāmi mazāk, jo visas briesmas ogrēniešu vārtu priekšā veiksmīgi neitralizēja "bebru" aizsargi. Perioda vidū diezgan muļķīgi savu vārtu priekšā kļūdījās rīdzinieki, taču pieredzējušajam Vjačeslavam Fanduļam neizdevās pārspēt Muštukovu. Sekoja pretuzbrukums, kurā viens pret vārtiem izrāvās Aigars Cipruss. Arī šajā duelī pārāks bija vārtu vīrs – Ciprusa metienu Raitums atvairīja. Tuvojoties perioda beigām mājinieki kļuva arvien aktīvāki, pēdējā minūtē vairākkārt apdraudot Ogres vārtus. Tomēr pirmajās divdesmit minūtēs nevienai no komandām tā arī neizdevās atklāt mača rezultātu – 0:0.

Atkal Kerčs, atkal Fanduļs

Otrajā trešdaļā cīņa kļuva asāka un ilgi nebija jāgaida līdz pirmajiem vārtiem. Mača otrajā minūtē duelī starp pieredzi un jaunību virsroku guva pirmā – Aleksandrs Kerčs bija pārāks par Ervīnu Muštukovu, raidot ripu vārtos. Neilgi pēc tam "Rīga 2000" pirmo reizi mačā nokļuva vairākumā, tomēr neko prātīgu izveidot neizdevās. Trešdaļas vidū beidzot arī rīdzinieku līdzjutēji varēja gavilēt – "Rīga 2000" aiztraucās uzbrukumā, savērpa nelielu virpuli vārtu priekšā, ko ar precīzu metienu noslēdza Raimonds Vilkoits – 1:1. Nedaudz vēlāk mājiniekiem bija iespēja arī izvirzīties vadībā, tomēr Raitums bija savā vietā. Turpretī pēc pāris minūtēm "Rīga 2000" aizsargi pārāk brīvu atstāja Fanduļu, kurš no diezgan tuvas distances ar plaukstas metienu lika Muštukovam kapitulēt otro reizi spēlē.

3:1 spēlē, 2:1 sērijā

Pēdējā periodā rīdziniekiem neatlika nekas cits kā atspēlēties, taču visi mēģinājumi aprāvās tā īsti nemaz nesākušies. "Rīga 2000" situāciju vēl vairāk sarežģīja Ģirta Ankipāna noraidījums, kas ļāva viesiem vēl vairāk nostiprināt iniciatīvu, līdz ar to "ASK/Ogre" drīzāk bija tuvāk trešajiem vārtiem nekā rīdzinieki otrajiem.Perioda otrajā pusē inicatīva pārgāja mājinieku pusē un jo tuvāk bija spēles beigas, jo lielāks kļuva rīdzinieku spiediens. Laba iespēja atspēlēties bija brīdī, kad ogrēnieši saņema noraidījumu, tomēr drīz vien rīdzinieki atbildēja ar tādu pašu laipnību. Lai arī kā rīdzinieki centās, panākt neizšķirtu tā arī neizdevās . Pēdējā minūtē viesi iemeta ripu jau tukšos rīdzinieku vārtos - 3:1.

Par mača labākajiem spēlētājiem tika atzīts Mārtiņš Raitums (ASK/Ogre) un Raimonds Vilkoits (Rīga 2000). Sērijas ceturtā un iespējams pēdējā spēle svētdien Ogrē.

Latvijas hokeja čempionāta pusfināls

Rīga 2000 – ASK/Ogre 1:3 (0:0, 1:2, 0:1)
Vārti: 22:00 0:1 Kerčs (Ugarovs, Bluks), 29:46 1:1 Vilkoits (Balakuns, J. Ozoliņš), 34:49 1:2 Fanduļs (Brencāns, Kokļins), 59:41 1:3 Ignatovičs (Kerčs, Osipovs, tukšos vārtos).
Vārtsargi: Muštukovs – Raitums
Sērijā 1:2

  +6 [+] [-]

, 2009-03-13 20:37, pirms 16 gadiem
Jautrība turpinās...
beidzot tas, ko jau entos gadus gaidīja visi...
bet-vai tiešām mums būs jauns čempions???

 +49 [+] [-]

, 2009-03-13 20:38, pirms 16 gadiem
Fināls Ogre -Latgale??

  +4 [+] [-]

, 2009-03-13 20:38, pirms 16 gadiem
Nu, veči!
Vēl vienu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-03-13 20:38, pirms 16 gadiem
shoka moments
Slēpts komentārs: ļohā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-13 20:39, pirms 16 gadiem
ļohā rakstīja: nepatīk man tā ogre...
Ogre hokeju nespēlē-to dara hokejisi...
Slēpts komentārs: borson

  +5 [+] [-]

, 2009-03-13 20:40, pirms 16 gadiem
anjo rakstīja: Fināls Ogre -Latgale??
Tas buutu saldais eediens tiem faniem kas necereeja ..... arii vinjiem vajag papriecaaties....

 +39 [+] [-]

, 2009-03-13 20:40, pirms 16 gadiem
borson rakstīja: Ogre sasit Riigas lauvas;
Laikam tagad baigie paavi.
Tikai vienu aizmirsaat;
Iisteniibaa esat - bebri!
taadu suudu sen nebiju dzirdejusi

  +3 [+] [-]

, 2009-03-13 20:40, pirms 16 gadiem
vecie buki nesnauž
Slēpts komentārs: Muzikants123

  -1 [+] [-]

, 2009-03-13 20:42, pirms 16 gadiem
nauda ripo... labākais tas, ka totiņiem po, kas kur uzvar... kā bija astranomisks koeficients-tā noteikti arī paliks... drošvien arī nākamajā/s spēlēs... tik uzvar tie otrie...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-13 20:43, pirms 16 gadiem
Vopshem kas tads tikai piedod visaa asuminju

  +5 [+] [-]

, 2009-03-13 20:43, pirms 16 gadiem
Vasiļjevs jāatlaiž.
Tas tomēr nav nopietni, ka arhiseniori grauj gandrīz KHL klubu
Var čikāties visu sezonu un gatavot kadrus lielajai komandai, bet PO ar šādu sastāvu ir jāuzvar !!!

  -4 [+] [-]

, 2009-03-13 20:43, pirms 16 gadiem
pārsteigums

  -2 [+] [-]

, 2009-03-13 20:44, pirms 16 gadiem
Varbuut esmu naivs un tas vnk. ir toķiks

  +4 [+] [-]

, 2009-03-13 20:46, pirms 16 gadiem
Muzikants123 rakstīja: Ogrei paveicās, vecie atkal viņus izvilka, nekas Ogrē bebri norausies tā ka apsētsties nevarēs
Moins... es saprotu, ka bieži kāds lecās, ja kāds iekož kādam no Rīgas klubiem (vienalga kādā sporta veidā), bet nu, zaudējumu prot vieņemt...
Rīgas faniem ar to laikam ir LIELAS problēmas...
nu nebļausties, ja mājās dabūni pa pak*ļu...
turklāt sola vēl izbraukumā brīnumus...
Tu taču tur nespēlēsi??? tapēc nesoli...

  +2 [+] [-]

, 2009-03-13 20:47, pirms 16 gadiem
prieks par Ogri! malaci ta turet!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-03-13 20:49, pirms 16 gadiem
Tas ir vnk ārprāts...

  +7 [+] [-]

, 2009-03-13 20:49, pirms 16 gadiem
Jā ,mazais Rīgas dinamo....Varbūt nākošsezon Kerčs un Fanduļs varētu pastiprināt lielo Dinamo....

     [+] [-]

, 2009-03-13 20:49, pirms 16 gadiem
Mjaaa!!!!!! Cerams ka finala bus Ogre un Latgale. Preteja gadijuma finala intriga zudis !!!! Malaci Ogre , pensi ierada vietu jaunajiem !!!

     [+] [-]

, 2009-03-13 20:49, pirms 16 gadiem
MALAČI!!! MALAČI!!! MALAČI!!!

  +5 [+] [-]

, 2009-03-13 20:49, pirms 16 gadiem
Šādi pārsteigumi nāk tikai par labu Latvijas hekeja čempionātam
Slēpts komentārs: Jūlis

  -2 [+] [-]

, 2009-03-13 20:52, pirms 16 gadiem
PSC kas noteik .. sezona so komandu rezultati bija pavisas savadaki ... pleyofa kautkas noticies

  +2 [+] [-]

, 2009-03-13 20:53, pirms 16 gadiem
EB rakstīja: Ja Latgale un ASK/Ogre bus finalaa, es noskušu savu bārdu
Ieliec savu pašreizējo bildi,un kad būs fināls ieliec ar noskūto bārdu ,jo fināls būs Ogre-Latgale!

  +5 [+] [-]

, 2009-03-13 20:57, pirms 16 gadiem
iepriekshējā spēlē uzliku uz ogres uzvaru izņēmu ap 60Ls....... uz Latgales uzvaru Liepājā, izņēmu ap 70 Ls...... shodien atkal izņemshu ap 70Ls....... bļ....j na...j tak likme noaka Totjikā visu!!!!! Možka 500 vajadzēja uzlikt uz katru speli????? lai kredītu var nomaksāt!!!!! Kas notiek????????? davai sporta studiju!!!!!

     [+] [-]

, 2009-03-13 20:58, pirms 16 gadiem
cool4life rakstīja: r2t spēlē bez trenera
Kads vel tur treneris, ja izlases speletaji nevar iemest Ogrei.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-13 20:58, pirms 16 gadiem
tatad bus vel vismazs 2 speles tocna
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-13 20:59, pirms 16 gadiem
opā,man paliek baig interesanti,nezinu kā jums

     [+] [-]

, 2009-03-13 21:01, pirms 16 gadiem
DOMĀJU R2000 BEZ TIEM RD SPĒLĒTĀJIEM LABĀK CĪNĪTOS. BŪTU STIMULS. RESPECT OGREI. TURĀS. SĒRIJA 3-1

     [+] [-]

, 2009-03-13 21:01, pirms 16 gadiem
Riiiga, Riiiiga Uz priekshu

  -3 [+] [-]

, 2009-03-13 21:03, pirms 16 gadiem
njaaa 6,4 kof. , kas to butu zinajis
Slēpts komentārs: arturs o2

     [+] [-]

, 2009-03-13 21:06, pirms 16 gadiem
Tas tik būtu, ja ČL spēlētu Ogre vai Latgale. Ja tā, tad LAČ no tā tikai iegūs.

     [+] [-]

, 2009-03-13 21:06, pirms 16 gadiem
BŪS JAU LABI FINĀLĀ OGRE-LATGALE- VECIE NOVADI NO KORU KARIEM RĪGA IZLIDOS NO TRINIEKA

     [+] [-]

, 2009-03-13 21:08, pirms 16 gadiem
Tiešām, šis jau ir pārsteigums! WOW

  +5 [+] [-]

, 2009-03-13 21:09, pirms 16 gadiem
naw ko teikt kerchu un fandulu atpakal uz izlasi !
vinu maina izskatas neapturama

     [+] [-]

, 2009-03-13 21:09, pirms 16 gadiem
Visi svētdien uz Ogri!!!!!!! Būsim aculiecinieki , kā BČ līmenis saliek KHL!!!!! Reiz par visām reizēm! Likshu atkal uz Ogri! davai betway.com likmi uz Ogri 1:8!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-13 21:10, pirms 16 gadiem
Vajadzētu Kerču uz sporta studiju uzaicināt!
Apsveicu bebrus...

  +6 [+] [-]

, 2009-03-13 21:11, pirms 16 gadiem
Kercs Fanduls un Ignatovics vienkaarshi izd**ž ''mazo dinamo''!

  +4 [+] [-]

, 2009-03-13 21:12, pirms 16 gadiem
gunnars, 20:57, pirms 10 minūtēm, citēt
iepriekshējā spēlē uzliku uz ogres uzvaru izņēmu ap 60Ls....... uz Latgales uzvaru Liepājā, izņēmu ap 70 Ls...... shodien atkal izņemshu ap 70Ls....... bļ....j na...j tak likme noaka Totjikā visu!!!!! Možka 500 vajadzēja uzlikt uz katru speli????? lai kredītu var nomaksāt!!!!! Kas notiek????????? davai sporta studiju!!!!!

Nepird ausii, puis! Neko tu neizceeli noLatgales uzvaras! Jo taa uzvara bij bulliishos! A pamatlaikaa bij nichs!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-13 21:18, pirms 16 gadiem
Sezonas beigas arvien vairak parliecinos, ka trenera izvele Rigai bijusi neveiksmiga. Dod Haraldam Vasiljevam kadus speletajus gribi, vins tik un ta nespej panemt uzvaru.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-13 21:18, pirms 16 gadiem
vecie uzskatāmi parāda atšķirību starp veco un jauno Dinamo .. kopīgs tikai nosaukums.

rezultāti būtu lieliska mācība Rīgas jaunajiem pārdomāt savu trenēšanos, diemžēl maz cerību ka džeki kautko ņems vērā ..

  -3 [+] [-]

, 2009-03-13 21:21, pirms 16 gadiem
Kapcis rakstīja: gunnars, 20:57, pirms 10 minūtēm, citēt
iepriekshējā spēlē uzliku uz ogres uzvaru izņēmu ap 60Ls....... uz Latgales uzvaru Liepājā, izņēmu ap 70 Ls...... shodien atkal izņemshu ap 70Ls....... bļ....j na...j tak likme noaka Totjikā visu!!!!! Možka 500 vajadzēja uzlikt uz katru speli????? lai kredītu var nomaksāt!!!!! Kas notiek????????? davai sporta studiju!!!!!


Nepird ausii, puis! Neko tu neizceeli noLatgales uzvaras! Jo taa uzvara bij bulliishos! A pamatlaikaa bij nichs!
Da tu mums Sherloks Holms esi ko????? Nu rēķini , meklē, skaties A es jau skatos kādu auto netā...

     [+] [-]

, 2009-03-13 21:21, pirms 16 gadiem
Kapcis rakstīja: Nepird ausii, puis! Neko tu neizceeli noLatgales uzvaras! Jo taa uzvara bij bulliishos! A pamatlaikaa bij nichs!
Vispaar totjikaa ir taada iespeeja kaa Galeejais uzvaretajs!Un tad ir pie kaajas vai pamatlaikaa vai buliishos

  +1 [+] [-]

, 2009-03-13 21:23, pirms 16 gadiem
labāk Rīgas fani nebrauciet uz OGRI, BŪS LIEKI IZDEVUMI UN KRENĶIS. finālus rādīs LTV2. labāk mājās klusumā norīt skarbo kumosu, ko sniegs Jums lieliskā Ogres komanda ar savu spēli pret latgali. latgale arī laba komanda, bet šoreiz Ogre būs labāka.

  +5 [+] [-]

, 2009-03-13 21:25, pirms 16 gadiem
Njā, skatoties spēli bija jāsaņem visi spēki lai nesāktu atbalstīt Ogri. Kaut ko tik tizlu un nevarīgu no kluba, kurš simbolizē lauvas nebiju gaidījis...tad manas muters slimais kāmis vispār ir zvēru terminators. Ja vairākumā vienīgais metiens ir šķēliens pirms zilās līnijas - tas raksturo uzbrukuma jaudu. atzīmēšu Ignatoviča fenomenālo piespēli no aizvārtes - spēcīgi pa gaisu raidīto ripu Kerčs centrā ar roku noķer un iziet 1:1, tādu triku es nebiju redzējis (spēlēja tad 3:3). ja Piņķos kādam ir pašapziņa vajadzētu mosties....ja nav, varbūt nosimulēt slimību, lai tiek spēlēt jaunie kas to grib un kuri gatavi kapāt un grauzt ledu, pusfināls tak jobt**** nevis štrunta zvaigžņu spēle

  +3 [+] [-]

, 2009-03-13 21:26, pirms 16 gadiem
Peec sestdienas un sveetdienas speeleem LM un R2000 fani varees citeet fraazi no vienas filmas : "Suudi notiek"

  +6 [+] [-]

, 2009-03-13 21:26, pirms 16 gadiem
Biju uz speeli - nu jaasaka, ka prieks par speeli, rezultaatu u.t.t. bet es tik tieshaam nesaprotu R2T speeleetaaja Ankipāna izdarības ... ok, es saprotu, ka reizēm var uzskatāmāk parādīt, ka ir bijis noraidījums, bet nu šitas izpildījums, kas tika rādīts šodien bija kautkas vel neredzēts ... kamēr citi spēlē hokeju tikmēr RD pirmaas mainjas speeleetaajs vieniigais ko speej ir teelot noraidiijumus kaa cirkaa ... nu vienkaarshi pretiigi skatiities bija ... ar tādu spēlētāju attieksmi Rīga nav pat pelnījusi spēlēt finālā līdz kuram citas komandas grauž ledu ar zobiem a dažs labs atnāk un izrāda klaju necieņu pret spēli un sanākušajiem skatītājiem ...

  +4 [+] [-]

, 2009-03-13 21:31, pirms 16 gadiem
Rīgai uzbrukuma labākais moments bija Galviņa šķēlieni no zilās līnijas, pārējā galīgās mocības, nesaprotu kā viņi vsp spēja samest 7 golus. Vienīgie kas izcēlās bija Vilkoita maiņa un Meija kaut ko darija, pārējie nekādi, bezmaz jāapsveic Ogre ar iekļūšanu finālā, neko īpašu šie nerādija, bet ar to bij vairāk kā pietiekami.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-13 21:32, pirms 16 gadiem
A man vienalga!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-13 21:46, pirms 16 gadiem
9. marts 2009 14:39

Nopietna ceļgala savainojuma dēļ Latvijas atklātā hokeja čempionāta izšķirošajos mačos savai komandai vairs nevarēs palīdzēt pieredzējušais "ASK/Ogre" komandas uzbrucējs Aleksandrs Kerčs, pirmdien vēsta laikraksts "Diena".

Kas tad tas? kerčs nugan monstrs!

     [+] [-]

, 2009-03-13 21:54, pirms 16 gadiem
Jo interesantak
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-13 21:55, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Njā, skatoties spēli bija jāsaņem visi spēki lai nesāktu atbalstīt Ogri. Kaut ko tik tizlu un nevarīgu no kluba, kurš simbolizē lauvas nebiju gaidījis...tad manas muters slimais kāmis vispār ir zvēru terminators. Ja vairākumā vienīgais metiens ir šķēliens pirms zilās līnijas - tas raksturo uzbrukuma jaudu. atzīmēšu Ignatoviča fenomenālo piespēli no aizvārtes - spēcīgi pa gaisu raidīto ripu Kerčs centrā ar roku noķer un iziet 1:1, tādu triku es nebiju redzējis (spēlēja tad 3:3). ja Piņķos kādam ir pašapziņa vajadzētu mosties....ja nav, varbūt nosimulēt slimību, lai tiek spēlēt jaunie kas to grib un kuri gatavi kapāt un grauzt ledu, pusfināls tak jobt**** nevis štrunta zvaigžņu spēle
Es arī biju mēms.... bija tāda sajūta it kā RD spēlētu ar MD... tik MD vietā bija "bebri"..... tik miegainu spēli R 2000 izpildijumā sen nebiju redzējis.... un ceru, ka ilgi arī vairs neredzēšu... principā ASK pa R 2000 zonu vien dzīvojās.... pa "retiem skaistiem mirkļiem" R 2000 saucamā pirmā maiņa varēja kaut cik bebrus pa zonu pamīcīt... kas tur ar Vilkoitu notika tā arī nesapratu (nepamaniju)... toļi nočekoja džeku toļi vienkārši sūnaini samētās, bet viss labs kas labi beidzas.... kārtējo reizi gribas izcelt Sorokinu (protams negatīvā nozīmē)! Ok, smuki jau, ka Olegs arī šāda līmeņa mačos var to savu pirueti "pagriezt", bet ja viņš pie svarīga vairākuma 4:3 neprot noslēgt savu zonu + vēl pats nopelna noraidijumu, tad moš viņam vispār ir jāapver jau tagad par komentātora karjeras uzsākšanu...?! Un nav ko vairs uz laukuma "mērkaķoties"?! Tāpat tagad par visiem 200% piekrītu tam iereibušam R 2000 fanam, kas Matulim (kasagrandes vārdiem runājot) iepriekšējā spēlē klārēja par to ka Vasilis labākaja gadjumā pionieru pūlciņu var vadīt.... domāju, viņš pat to nevarētu normāli novadīt.... ja Tava komanda dabū PP nepilnas 3-4. min. līdz spēles beigām pilnīgi loģiski man (un ne tikai man... arī NHL tā kouči nereti dara) liekas, ka ir jānoņem vārtsargs un jāriskē un jāuzlaiž 6 spēlētājs, lai būtu 6:4! Bet nē.... bet tā vietā Vasilis uzlaiž kaut kādus nespējniekus, kas pat lāga zonā nevarēja noturēties.... un noņem Muštukovu tikai tad kad jau bebriem ir 5 spēlētājs iznācis un loģiski R 2000 pēdējā pusminūtē dabū 3. ripu savos vārtos..... ja kads redzēja spraigu spēli, tad varbūt es ne to maču skatijos.....?! Normāli spēlēja bebri, bet R 2000 labi ja tik pāris kadrus var uzrteikt par centību.... pirmām kārtām jau Meiju.... varētu arī Ciprusu, ja vien šis otrā perioda sākumā būtu trāpijis pustukšos vārtos..... Muštukovu uzteikt galīgi negribētos.... Ervīn! Ar šitādu spēli Tu ne tikai RD tuvumā netiksi, bet, domāju arī Ungārijas vai Slovēnijas čempis Tev būs par augstu... citiem vārdiem sakot uzvarēja tie, kas gribēja vairāk uzvarēt.... un tie šodien nebija R 2000....

  +1 [+] [-]

, 2009-03-13 21:58, pirms 16 gadiem
Kas ta Ankipāns pa špīleri.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-13 22:02, pirms 16 gadiem
Cipa jau ar tur bisk notizlojās, bet Ankipāns vislaik meklēja 81 un 83, galīgi neštimēja šiem, vienīgais pozitīvais bija apskatīties uz Kerču un Mazo, kā abi saspēlējas.

     [+] [-]

, 2009-03-13 22:04, pirms 16 gadiem
un ko esjums visiem teicu,ka Rīga pakāsīs nu nav viņiemnekāda stimula cīnīties tiešām kauns vai varbūt Totalizātors?

  +2 [+] [-]

, 2009-03-13 22:04, pirms 16 gadiem
Ar šādu spēli R2000 arī nebija pelnījusi uzvarēt, tāpēc iznākums ir loģisks. Ne tik daudz Ogre uzvarēja, cik tieši R2000 zaudēja. No R2000 var uzteikt uzbrukumā Meiju un Ciprusu, aizsardzībā Galviņu un Sotnieku. Brīžiem kaut ko rādīja arī Vilkoita maiņa. Pārējie... bez komentāriem. Arī Muštukovs nebija glābējs, otrais gols bija uz viņa sirdsapziņas, kā arī bija ļoti daudz sev priekšā atsistu ripu.

Lai arī es nebiju tas iereibušais fans Ogrē, tomēr piekrītu tam, ka Vasiļjevs nav spējīgs vadīt pieaugušo komandu. Šī sezona diemžēl to ir lieliski parādījusi. Mēs visi labi zinām, ka šie šodien laukumā redzētie R2000/RD spēlētāji spēj parādīt DAUDZ labāku sniegumu. Domāju, ka Vasiļjevs vienkārši nemāk viņus savākt un motivēt. Un ne jau par velti arī no Krēfeldes lielās komandas viņu ātri vien aizsūtīja atpakaļ pie bērniem.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-13 22:04, pirms 16 gadiem
Spēle bija diezgan līdzīga.Raitums šodien nospēlēja pārliecinoši.Apsveicu Ogri ,kau vai esmu Riga2000 fane ,viņi māk izmantot savas izdevības un katrā situācijā cinās līdz galam.
Jāpasaka skarbi vārdi R2000 hokejistiem ,kas nākuši klāt .
Sorokins,Sotnieks,Galviņš aizsardzībā nospēlēja vieglprātīgi,tik daudz kļūdu neprecīzas piespēles pietrūkst viņiem tās motivācijas,var just ,ka viņi nespēlē ar 100% atdevi (piedodiet ja kļūdos ,bet tā nu ir taisnība)
Guntis Galviņš šodien arī nebija savā elementā Raitumam vismaz 5.reizes vienkārši meta virsū,nu tādas ripas šodien Mārtiņš ķer......
Tāpat arī ar uzbrucējiem ,tikai runā ,bet rezultātu nekādu.
Meija((meistarīgs hokejists, vilka šodienas spēli, cīnijās līdz galam ,neatlaida rokas ,patiešām liels malacis ,dažās epizodēs nepaveicās) ,Vilkoits arī labi nokapāja).
Kopumā neapmierina tie 9.Dinamo spēlētāji ,nekādu degsmi viņu acīs neredzu .Bet pārējie var just ,ka cīnās un vēlas kaut komainīt.Uzskatu ,ka nekādu lielo pienesumu nedeva Dinamieši,labāk būtu spēlējuši nar tiem pašiem .
Meija ar Straupi kopimā ir labi iespēlējušies,bet kāpēc šodien nespēlēja Straupe ,kāds varētu lūdzu pateikt?

Lai nakamajās spēlēs vairāk veicas! Un lai nāk klāt arī vairāk motivācijas ,

  +2 [+] [-]

, 2009-03-13 22:06, pirms 16 gadiem
Tikko atbraucu no spēles! Teikšu jums godīgi- r2000 ir pilnīgas nulles šajos PO!!! Tā vien likās ka mēģina iemidzināt straujos bebrus! Bet nē šoreiz Ogres fani bija uzdevuma augstumos un turējā šos pie dzīvības!!! Tādēļ arī likumsakarīga uzvara!

Ja r2000 šādi spēlēs, tad viņa vispār šogad pie medaļām netiks!!!
Bet vai tas mani uztrauc? NĒ!!!!!

     [+] [-]

, 2009-03-13 22:08, pirms 16 gadiem
Viela pārdomām.

     [+] [-]

, 2009-03-13 22:08, pirms 16 gadiem
Matemātika rullē$

     [+] [-]

, 2009-03-13 22:11, pirms 16 gadiem
als rakstīja: kas tur ar Vilkoitu notika tā arī nesapratu (nepamaniju)... toļi nočekoja džeku toļi vienkārši sūnaini samētās, bet viss labs kas labi beidzas....
deguns asiņoja, tad jau bija dabūjis

  -1 [+] [-]

, 2009-03-13 22:12, pirms 16 gadiem
Es arī kaut kā Straupi nemaniju tāpat kā Cinku.... par Bērziņu viss kaidrs - trauma, bet pirmie divi gan netika manīti.... kas ar šiem? Moš kāds zin?

     [+] [-]

, 2009-03-13 22:13, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Es arī biju mēms.... bija tāda sajūta it kā RD spēlētu ar MD... tik MD vietā bija "bebri"..... tik miegainu spēli R 2000 izpildijumā sen nebiju redzējis.... un ceru, ka ilgi arī vairs neredzēšu... principā ASK pa R 2000 zonu vien dzīvojās.... pa "retiem skaistiem mirkļiem" R 2000 saucamā pirmā maiņa varēja kaut cik bebrus pa zonu pamīcīt... kas tur ar Vilkoitu notika tā arī nesapratu (nepamaniju)... toļi nočekoja džeku toļi vienkārši sūnaini samētās, bet viss labs kas labi beidzas.... kārtējo reizi gribas izcelt Sorokinu (protams negatīvā nozīmē)! Ok, smuki jau, ka Olegs arī šāda līmeņa mačos var to savu pirueti "pagriezt", bet ja viņš pie svarīga vairākuma 4:3 neprot noslēgt savu zonu + vēl pats nopelna noraidijumu, tad moš viņam vispār ir jāapver jau tagad par komentātora karjeras uzsākšanu...?! Un nav ko vairs uz laukuma "mērkaķoties"?! Tāpat tagad par visiem 200% piekrītu tam iereibušam R 2000 fanam, kas Matulim (kasagrandes vārdiem runājot) iepriekšējā spēlē klārēja par to ka Vasilis labākaja gadjumā pionieru pūlciņu var vadīt.... domāju, viņš pat to nevarētu normāli novadīt.... ja Tava komanda dabū PP nepilnas 3-4. min. līdz spēles beigām pilnīgi loģiski man (un ne tikai man... arī NHL tā kouči nereti dara) liekas, ka ir jānoņem vārtsargs un jāriskē un jāuzlaiž 6 spēlētājs, lai būtu 6:4! Bet nē.... bet tā vietā Vasilis uzlaiž kaut kādus nespējniekus, kas pat lāga zonā nevarēja noturēties.... un noņem Muštukovu tikai tad kad jau bebriem ir 5 spēlētājs iznācis un loģiski R 2000 pēdējā pusminūtē dabū 3. ripu savos vārtos..... ja kads redzēja spraigu spēli, tad varbūt es ne to maču skatijos.....?! Normāli spēlēja bebri, bet R 2000 labi ja tik pāris kadrus var uzrteikt par centību.... pirmām kārtām jau Meiju.... varētu arī Ciprusu, ja vien šis otrā perioda sākumā būtu trāpijis pustukšos vārtos..... Muštukovu uzteikt galīgi negribētos.... Ervīn! Ar šitādu spēli Tu ne tikai RD tuvumā netiksi, bet, domāju arī Ungārijas vai Slovēnijas čempis Tev būs par augstu... citiem vārdiem sakot uzvarēja tie, kas gribēja vairāk uzvarēt.... un tie šodien nebija R 2000....
Piekrītu ar Tādu spēli Muštukovan nav vietas Dinamo nedrīks laist tik vieglas ripas iekšā!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2009-03-13 22:16, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Es arī kaut kā Straupi nemaniju tāpat kā Cinku.... par Bērziņu viss kaidrs - trauma, bet pirmie divi gan netika manīti.... kas ar šiem? Moš kāds zin?
Nebija Straupe, Cinks, Hartmanis, K. Rēdlihs, Bērziņš, Štāls. Pēdējie četri arī nebūs, bet kas šodien bija ar Straupi un Cinku es īsti nezinu.

     [+] [-]

, 2009-03-13 22:19, pirms 16 gadiem
Paliek pēdējais salmiņš Enkuzēns un varbūt tad varēs laust spēli Ogrē!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-13 22:32, pirms 16 gadiem
Kas tad te ir noticis, kamēr manis nebija???

  +1 [+] [-]

, 2009-03-13 22:34, pirms 16 gadiem
zzk rakstīja: Nebija Straupe, Cinks, Hartmanis, K. Rēdlihs, Bērziņš, Štāls. Pēdējie četri arī nebūs, bet kas šodien bija ar Straupi un Cinku es īsti nezinu.
Par pēdējiem diviem viss skaidrs, bet kas ar pirmajiem četriem ir noticis...? Un kas ar Hartmani un K. Rēdlihu? Arī kādas traumas?

  +5 [+] [-]

, 2009-03-13 22:35, pirms 16 gadiem
otro spēli pēc kārtas ASK "dinamieši" labāki par R2000 "dinamiešiem"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-13 22:46, pirms 16 gadiem
Njā, ir Kerčs - ir varianti Kas zin kāds būtu rezultāts sērijā, ja nebūtu Kerčam trauma un būtu varējis jau spēlēt no pirmās spēles

     [+] [-]

, 2009-03-13 22:47, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Es kaut kā nesapartu, kapēc R2000 močīja ar 3 maiņām.... Naudas problēmas? Slimības, Traumas? Patiesībā Ogrei ASK ir tikai viena maiņa, pārējie ir LAČ līmenī, 2. periodā R2000 reāli dušīja Ogri, bet nepaveicās, a trešajā pietrūka spēciņu, prieks par Vilkoitu, no tā džeka izskatās ka sanāks labs špīleris, arī auguma parametri labi...
Katrs redz to ko grib redzēt! Vards ''Dušija'' šajā spēlē nebija nevienam ne otram!!! Miegaina spēle ar laimīgām spēles beigām!!!
JA Ogrei ir tikai viena maiņa, tad pasaki man,kas ir r2000???

  +7 [+] [-]

, 2009-03-13 22:49, pirms 16 gadiem
KLL, 13.03.2009 22:21

Braucu uz Piņķiem speciāli skatīties Kerču, Fanduļu un Ignatoviču.
Citāts no tvnet....

Vīlies neesmu, Kerčs viennozīmīgi labākais uz laukuma, redz laukumu perfekti, piespēles perfektas, tehnika kā vienmēr lieliska, slavenās Kerča pauzes. Sarāva Rīgas uzpūtīgos pižonus, slavenos dinamiešus, kas slidinājās un nekādi negribēja sākt spēlēt. Sorokins, Galviņš, Sotnieks, Ankipāns, Pečura, Cipruss...nullītes salīdzinot ar pāri Kerčs-Ignatovičs. Veči laikam domā, ka Ogrei pašai jāprotas un jāpadodas, kad slavenie KHL milži slidas uzvelk. Lika pagaidīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-13 22:58, pirms 16 gadiem
Pilnīgs Kerčisms

  +1 [+] [-]

, 2009-03-13 23:02, pirms 16 gadiem
super lai tik R2000 kriit araa

  -1 [+] [-]

, 2009-03-13 23:02, pirms 16 gadiem
Visu cieņu Ogres veterāniem un vecajam kalumam, kā arī Latgalei, bet man prātā paliek, ka uz Čempionu tikšot deleģēts čempions, protams, ja Kirovs kaut ko pēkšņi neizdomās (Dinamo?). Ja nekas nemainīsies, mani tā kā māc šaubas par čempionu konkurētspēju paredzamajos mačos.

  +5 [+] [-]

, 2009-03-13 23:02, pirms 16 gadiem
Aš nezinu priecāties vai raudāt! Ja Kerčam un Fanduļam būtu paveicies 90 gadu sākumā ar aģentiem, mēs būtu redzējuši par pāris savējiem vairāk iekš NHL. Bet skumīgi ir tas, ka šie veči spēj apspēlēt mūsu jaunos. Vecā DINAMO skola (protams V.Tihonovu priekšgalā) ir nepārspējama.

     [+] [-]

, 2009-03-13 23:03, pirms 16 gadiem
EB rakstīja: Ja Latgale un ASK/Ogre bus finalaa, es noskušu savu bārdu
un ieliksi bildi!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-13 23:08, pirms 16 gadiem
Par zaudējumu žēl, bet par Vilkoitu prieks, U-18 čempī pagājušajā gadā kaut kā šamais piesaistīja manu uzmanību. Varētu teikt, ka viens no mīļākajiem jaunatnes spēlētājiem.

     [+] [-]

, 2009-03-13 23:09, pirms 16 gadiem
varētu padomāt ka visa spēle un rezultāts būtu atkarīgs TIKAI un vienīgi no pāris Dinamo spelētājiem! it kā pārējiem R2T tagad nekādu piepūli nebūtu vajadzības pielietot!? pie šitām neveiksmēm tak VISA komanda, tāpat kā "treneris" atbildīgi.. moš nebūtu tie daži dinamieši, tagad varētu apspriest arī rezultātu 8:1..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-03-13 23:28, pirms 16 gadiem
Kā jau minēju pirmspēles aprakstā - arī es šovakar pabiju Piņķos. Braucot uz Ogri un nenožēloju ka veltiju vakaru hokejam. Vislielākais prieks bija tieši par Ogres ASK faniem kuri bij krietni vairāk kā R2000 fanu un krietni vairāk kā Bebru mājas spēlēs. Atzīšos godīgi, lai kā arī es vēlētos redzēt bebrus finālā pirms došanās uz šī vakara spēli manī bij bažas vai Ogre spēs atkārtot iepriekš paveikto. Vienu spēli var vinēt uz pretinieku kļudām un neveiksmi, otrai jau vajag paša meistarību. Informācija ka R2000 sastāvā 9 dinamieši pirms spēles nelika lolot lielas cerības uz Ogres uzvaru, spēles sākumā vel speciāli mēģināju pievērst uzmanību ko ta tie izsauktie RD spēlētāji rāda, a šie neko nerāda. Pārsteidz arī fakts ka pirmajā periodā neviena komanda nenopelnija noraidijumus, kas šādām principiālām komandām nav raksturīgi. Bet otrajā - jau sākās atklātāks hokejs ar noraidijumiem un nelieliem asumiņiem kā hokejā pienākās. Spēle bij ideāla divu vienādu komandu spēkošanās kur visu izšķīra nianses, un šajā vakarā varbūt arī veiksme bet noteikti lielāks gribasspēks uzzvarēt bij Ogrei. Ar to arī apsveicu Ogres ASK un viņu fanus.

p.s. vai ir kāda teorētiska iespēja ka atlikušos pusfināl ma;cus varētu rādīt pa LTV7????

jo es neesmu vienīgais kurš teiks - ka tāda intriga kāda valda šogad Latvijas hokeja playoffos sen nav pieredzēta

  +3 [+] [-]

, 2009-03-13 23:31, pirms 16 gadiem
Elita rakstīja: KLL, 13.03.2009 22:21

Braucu uz Piņķiem speciāli skatīties Kerču, Fanduļu un Ignatoviču.
Citāts no tvnet....

Vīlies neesmu, Kerčs viennozīmīgi labākais uz laukuma, redz laukumu perfekti, piespēles perfektas, tehnika kā vienmēr lieliska, slavenās Kerča pauzes. Sarāva Rīgas uzpūtīgos pižonus, slavenos dinamiešus, kas slidinājās un nekādi negribēja sākt spēlēt. Sorokins, Galviņš, Sotnieks, Ankipāns, Pečura, Cipruss...nullītes salīdzinot ar pāri Kerčs-Ignatovičs. Veči laikam domā, ka Ogrei pašai jāprotas un jāpadodas, kad slavenie KHL milži slidas uzvelk. Lika pagaidīt.
Viss kā pa notīm! Mūsu jaunatne lai tikai mācās no vecajiem Dinamiešiem!

     [+] [-]

, 2009-03-13 23:34, pirms 16 gadiem
Bāc! Tas ir pārsteigums! Es gan vienreiz jau rakstīju, ka tas KHL līmenis neliekas augsts! Rīgas spēlēs ar Ogri tas simtprocentīgi apstiprinās!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-13 23:36, pirms 16 gadiem
Visi kas bija klātienē pārliecinājās ka vecais Dinamo nerūs! Un kas svētdien brauks uz Ogri visi atbalstīs veco Dinamo-BEBRUS!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-13 23:37, pirms 16 gadiem
Labi, ka ar Vilkoitu viss kārtībā, sēdēju netālu no R2000 soliņa un vienubrīd likās, ka ar Vilkoitu ir pavisam sūdīgi. Rēcīgi bija, ka divi Rīgas fani savā starpā pirmajā periodā sakāvās
Spēle kā tāda patiesībā bija diezgan garlaicīga, Bebri nospēlēja tā, lai R2000 neko nevarētu izdarīt. Žēl tikai, ka Kerča izgājiens viens pret vienu ar Muštukovu beidzās ar vārtu stabiņu.
Ja Rīga pa rītdienu neko kardināli nemainīs spēles stilā, tad svētdienas spēle būs tikai formalitāte, jo viņiem nav neviena nopietna argumenta uzvarai.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-13 23:40, pirms 16 gadiem
Finālus it kā rādīšot pa TV?!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-14 00:03, pirms 16 gadiem
ZZK-Vai tikai tas nebija Haralds Vasiļjevs,kurš savāca un spēja motivēt Latvijas izlasi St.Pēterburgā,kad tā izcīnīja skaistāko jeb GADSIMTA uzvaru pār Krievijas ''Sapņu komandu''.

  +3 [+] [-]

, 2009-03-14 00:06, pirms 16 gadiem
granato rakstīja: ZZK-Vai tikai tas nebija Haralds Vasiļjevs,kurš savāca un spēja motivēt Latvijas izlasi St.Pēterburgā,kad tā izcīnīja skaistāko jeb GADSIMTA uzvaru pār Krievijas ''Sapņu komandu''.
Pirmkārt, izlase dažās spēlēs un klubs sezonas garumā ir ļoti dažādas lietas.

Otrkārt, Tu tiešām domā, ka viņš baigi vāca Beļavski, Kerču, Vītoliņu un citus agrākā "Dinamo" spēlētājus? Tu zini, cik tajā laikā izlasē komandēja treneris, un cik - "vecie"?

     [+] [-]

, 2009-03-14 00:09, pirms 16 gadiem
Apsveicu, bet ceru uz R2000

     [+] [-]

, 2009-03-14 00:13, pirms 16 gadiem
granato rakstīja: ZZK-Vai tikai tas nebija Haralds Vasiļjevs,kurš savāca un spēja motivēt Latvijas izlasi St.Pēterburgā,kad tā izcīnīja skaistāko jeb GADSIMTA uzvaru pār Krievijas ''Sapņu komandu''.
Izskatās ka nē. Krievi tad zaudēja arī citām mūsu līmeņa komandām - baltkrieviem un šveiciešiem. Nekas megaunikāls tai uzvarā nav

     [+] [-]

, 2009-03-14 00:19, pirms 16 gadiem
Bija skaidri redzams, ka bebriem uzvara ir vairāk vajadzīga, bet R2000 - tikai dažiem. Kerča meistarstiķus vērot bija bauda, varētu būt, ka papildu motivāciju viņam pieķir arī tas, ka viņs Vasiļjevam var parādīt, kur viņs var iemest (tas par seno gadījumu ar podu) Nevar arī piekrist, ka Ogrei spēlē tikai viena maiņa, spēlēja, cīnījās un skrēja visi, turklāt ļoti labi tika ievērota spēles disciplīna. Jāpiemin arī Beresņevs, uzvarās ir arī liels viņa nopelns.

     [+] [-]

, 2009-03-14 00:20, pirms 16 gadiem
Kā beidzās pagājušās sezonas LČ pusfināla sērija starp ASK/Ogre un Sējēja vadīto R2000?

  +3 [+] [-]

, 2009-03-14 00:23, pirms 16 gadiem
k44 rakstīja: Bija skaidri redzams, ka bebriem uzvara ir vairāk vajadzīga, bet R2000 - tikai dažiem. Kerča meistarstiķus vērot bija bauda, varētu būt, ka papildu motivāciju viņam pieķir arī tas, ka viņs Vasiļjevam var parādīt, kur viņs var iemest (tas par seno gadījumu ar podu) Nevar arī piekrist, ka Ogrei spēlē tikai viena maiņa, spēlēja, cīnījās un skrēja visi, turklāt ļoti labi tika ievērota spēles disciplīna. Jāpiemin arī Beresņevs, uzvarās ir arī liels viņa nopelns.
Diezgan komiski izskatījās kā Pečura cenšas panākt Fanduļu kad šams izrāvās pret vārtsargu. Lieki piebilst ka Slava savu foru tai sprintā bik palielināja. No bebriem arī labi izskatījās savulaik Piņķos izbrāķētais Kokļins.
Par Beresņevu nav šaubu ka viņa nopelni šais uzvarās ir milzīgi

     [+] [-]

, 2009-03-14 00:25, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Rēcīgi bija, ka divi Rīgas fani savā starpā pirmajā periodā sakāvās
Kas tur bija ar tiem faniem, kāpēc sākās kautiņs? No otra gala īsti nevarēju redzēt. Netālu jau bija arī Viesturs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-14 00:32, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Diezgan komiski izskatījās kā Pečura cenšas panākt Fanduļu kad šams izrāvās pret vārtsargu. Lieki piebilst ka Slava savu foru tai sprintā bik palielināja. No bebriem arī labi izskatījās savulaik Piņķos izbrāķētais Kokļins.
Par Beresņevu nav šaubu ka viņa nopelni šais uzvarās ir milzīgi
Jā, tagad tā saucamie vecie parāda, ka tas ir play-offs un skrien un sitās (atsķirībā no R2000 dinamiesiem). Sezonas laikā, cik iznāca bebrus redzēt, Fanduļs īpasi neiespringa.
Kokļins neslikts, nedaudz pēc "uzbūves" un slidojuma atgādina Karsumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-03-14 00:36, pirms 16 gadiem
ZZK-vai esi palasījies grāmatu''Gadsimta uzvara''? Ja nē, tad iesaku!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-14 00:39, pirms 16 gadiem
granato rakstīja: ZZK-vai esi palasījies grāmatu''Gadsimta uzvara''? Ja nē, tad iesaku!

     [+] [-]

, 2009-03-14 00:44, pirms 16 gadiem
granato rakstīja: Kā beidzās pagājušās sezonas LČ pusfināla sērija starp ASK/Ogre un Sējēja vadīto R2000?
Bebri vinnēja.

     [+] [-]

, 2009-03-14 00:49, pirms 16 gadiem
granato rakstīja: ZZK-vai esi palasījies grāmatu''Gadsimta uzvara''? Ja nē, tad iesaku!
Paldies par ieteikumu

     [+] [-]

, 2009-03-14 00:54, pirms 16 gadiem
nu i Rīga2000 dabuus pērienu.

     [+] [-]

, 2009-03-14 00:55, pirms 16 gadiem
granato rakstīja: ZZK-vai esi palasījies grāmatu''Gadsimta uzvara''? Ja nē, tad iesaku!
es vareetu uzmineet cik Tev nav gadu

par stulbumu ir jaatbild , un stulbums nav arsteejams...

     [+] [-]

, 2009-03-14 01:02, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: deguns asiņoja, tad jau bija dabūjis
deguns neasiņoja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-14 02:25, pirms 16 gadiem
Kercu Fandulu un Ignatovicu uz izlasi !

  +2 [+] [-]

, 2009-03-14 03:58, pirms 16 gadiem
Biju klāt, visu redzēju....
Tā vien šķiet, Berja ar daudz ierobežotākām iespējām spēj izspiest maximumu no tā kas ir, bet H.V. cer uz to, ka Dinamiešu sezonas laikā iekrātā pieredze izvilks visu pasākumu....
P.S. Harald, mums Ogrē vajag normālu bērnu treneri, domāju ka Tu varētu mēģināt izkonkurēt Piču...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-14 06:43, pirms 16 gadiem
interasanti.. es kaa izbijusii Bebru fane tikai priecaajos :]

     [+] [-]

, 2009-03-14 08:09, pirms 16 gadiem
Vienīgais spēlētājs no r2000, kuru var atzīmēt ir Meija, bet brīžiem pārturēja ripu! Muštukovs tiešām vakar spēlēja nepārliecinoši, 2 gols uz viņa sirdsapziņas un varēja vēl, kādus 3 dabūt iekšā, kurus atsita sev priekšā, bet pie kurām pirmie paspēja r2000 aizsargi. Bija jau arī tā kā laiks paspēt pierast pie kājsargiem, jauno formu dabūja pirms dažiem mēnešiem, pietiekams laiks, lai pie tās pierastu, tad nebūtu 2.periodi jāspēlē ar vieniem un 3.periods ar citiem.
kaut gan visu laiku biju atbalstījis rīdziniekus, tad vakar biju par bebriem, jo man sāk tracināt tā rīdzinieku zvaigžņu slimība un slidināšanās pa laukumu. Vecā bebru gvarde pārādīja kā jāspēlē hokejs, tiešām prieks skatīties kā viņi spēlē. Kercs vairākumā tur ripu 5 sēkundes un rāda, ka metīs, a jaunajiem pat strjoms vinjam iet virsū, bail, ka apspēlēs un tiks zaudēta pozīcija. Laikam jau jaunatne toch netrenējās, jo ja trenētos, tad viņiem veterānus vajadzētu vnk lidojot apslidot!

  +5 [+] [-]

, 2009-03-14 09:13, pirms 16 gadiem
Ceru, ka Kerču un Fanduļu paņems uz izlasi, ideāla ceturtā maiņa, Aigars Ciprus, Kerčs un Fanduļš!!!

     [+] [-]

, 2009-03-14 10:02, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Labi, ka ar Vilkoitu viss kārtībā, sēdēju netālu no R2000 soliņa un vienubrīd likās, ka ar Vilkoitu ir pavisam sūdīgi. Rēcīgi bija, ka divi Rīgas fani savā starpā pirmajā periodā sakāvās
Spēle kā tāda patiesībā bija diezgan garlaicīga, Bebri nospēlēja tā, lai R2000 neko nevarētu izdarīt. Žēl tikai, ka Kerča izgājiens viens pret vienu ar Muštukovu beidzās ar vārtu stabiņu.
Ja Rīga pa rītdienu neko kardināli nemainīs spēles stilā, tad svētdienas spēle būs tikai formalitāte, jo viņiem nav neviena nopietna argumenta uzvarai.
Vecīt, ta Tu jau man kaut kur blakus esi sēdejis.... Ja vēl ko var uzteikt R 2000 rindās tad tiešām vēl Vilkoita maiņu.... par centību....

> K44
Netālu bija ne tikai Vieča (kas gan parādijās biš "patusēja" un aiztinās laikam pa savām ģēlām, bet arī Sējējs.... kafejužņikā varēja arī Maksim uzskriet virsū... tāpat trešajā periodā uzradās (es vismaz tikai tad pamaniju) Jūlis ar Ābolu.... var teikt, ka bija diezgan daudz prominentu personu....

     [+] [-]

, 2009-03-14 10:44, pirms 16 gadiem
chilli rakstīja: Biju uz speeli - nu jaasaka, ka prieks par speeli, rezultaatu u.t.t. bet es tik tieshaam nesaprotu R2T speeleetaaja Ankipāna izdarības ... ok, es saprotu, ka reizēm var uzskatāmāk parādīt, ka ir bijis noraidījums, bet nu šitas izpildījums, kas tika rādīts šodien bija kautkas vel neredzēts ... kamēr citi spēlē hokeju tikmēr RD pirmaas mainjas speeleetaajs vieniigais ko speej ir teelot noraidiijumus kaa cirkaa ... nu vienkaarshi pretiigi skatiities bija ... ar tādu spēlētāju attieksmi Rīga nav pat pelnījusi spēlēt finālā līdz kuram citas komandas grauž ledu ar zobiem a dažs labs atnāk un izrāda klaju necieņu pret spēli un sanākušajiem skatītājiem ...
Pilnīgi piekrītu. Skatījos klātienā trešdienas spēli -R2K dinamovieši galīgi nekādi. Galviņš palaikam sūdus taisīja, gribēja idividuālo meistarību rādīt un gandrīz vai vārtus atnesa savai komandai. Patika R2K jaunie puiki - Indraša maiņa, un protams Meija -viens pats pusi bebru komandu apslido. Bel lai uzvarētu jāspēlē visai R2K komandai nevis atsevišķiem spēlētājiem.
Varbūt R2K saņemsies un svētdien izraus uzvaru, bet visā sērijā vajadzētu uzvarēt Bebriem. Tā vismaz būtu godīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-14 11:22, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Vecīt, ta Tu jau man kaut kur blakus esi sēdejis.... Ja vēl ko var uzteikt R 2000 rindās tad tiešām vēl Vilkoita maiņu.... par centību....

> K44
Netālu bija ne tikai Vieča (kas gan parādijās biš "patusēja" un aiztinās laikam pa savām ģēlām, bet arī Sējējs.... kafejužņikā varēja arī Maksim uzskriet virsū... tāpat trešajā periodā uzradās (es vismaz tikai tad pamaniju) Jūlis ar Ābolu.... var teikt, ka bija diezgan daudz prominentu personu....
Es jūtu ka starp jums ir kaut kada saikne

prominenču Piņķos netrūka Jerofejevs, Korņilovs, Guņa u.t.t. karoče vis LV hokeja zieds

     [+] [-]

, 2009-03-14 11:38, pirms 16 gadiem
interesno,skolko Kerch esjo budet mochit vsju "zolotuju" molodezh...smeshno smotret,chuvak v 42 goda,pokazivajet klass perspektivnim 20 letnim..mne kazetsa on i v 50 let budet ludshim...nado ego v zbornuju poprobivat,budet bolshe tolka chem ot Ankipansa,Blinova ili Shtalsa....po krajnej mere v bolshinstve...Fandulja vmesto berzinsha.ne dumaju chto Fandul sigral bi v >DInamo huze Armandsa

  +1 [+] [-]

, 2009-03-14 11:56, pirms 16 gadiem
Semjonovs rakstīja: interesno,skolko Kerch esjo budet mochit vsju "zolotuju" molodezh...smeshno smotret,chuvak v 42 goda,pokazivajet klass perspektivnim 20 letnim..mne kazetsa on i v 50 let budet ludshim...nado ego v zbornuju poprobivat,budet bolshe tolka chem ot Ankipansa,Blinova ili Shtalsa....po krajnej mere v bolshinstve...Fandulja vmesto berzinsha.ne dumaju chto Fandul sigral bi v >DInamo huze Armandsa
Nevajag pārspīlēt. KHL Kerčam nedotu tik brīvi elpot kā tas ir LV. ir reizes kad viņa pauzes laikā šo vnk var notriekt no kātiem, bet neviens neuzdrošinās, respektē.

     [+] [-]

, 2009-03-14 12:07, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Vecīt, ta Tu jau man kaut kur blakus esi sēdejis.... Ja vēl ko var uzteikt R 2000 rindās tad tiešām vēl Vilkoita maiņu.... par centību....
Tu biji tas trakais ar bungām vai arī tas, kurš ik pa laikam bļāva, ka uz laukuma ir bandīti?

  +1 [+] [-]

, 2009-03-14 12:10, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Tu biji tas trakais ar bungām vai arī tas, kurš ik pa laikam bļāva, ka uz laukuma ir bandīti?

visticamāk ka tas otrs

     [+] [-]

, 2009-03-14 12:14, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Tu biji tas trakais ar bungām vai arī tas, kurš ik pa laikam bļāva, ka uz laukuma ir bandīti?
Ne viens ne otrs! Ak jā.... jaucu bišķi nevis pirmajā, bet otrajā periodā es biju netālu no bebru vārtiem un tuvāk R 2000 soliņam.... tik protams pārsvarā (cerētajam) visi notikumi notika otrā galā pie R 2000 vārtiem....

     [+] [-]

, 2009-03-14 12:14, pirms 16 gadiem
huy rakstīja:
visticamāk ka tas otrs
nedzirdēju kurš tur bļāv, ka ir bandīti,bet to ka viens pēc spēles beigām nodirsa visus Rīgas spēlētājus tas gan bij iespadīgi,Meija pat to dzirdot savu nūju salauza pret soliņa muguriņu

     [+] [-]

, 2009-03-14 12:18, pirms 16 gadiem
miškins rakstīja: nedzirdēju kurš tur bļāv, ka ir bandīti,bet to ka viens pēc spēles beigām nodirsa visus Rīgas spēlētājus tas gan bij iespadīgi,Meija pat to dzirdot savu nūju salauza pret soliņa muguriņu
Meija vispār baigi nūjas dauzīja, bet visiespaidīgāk tomēr uz tā viņu soliņa bija joks ar Vilkoitu, es toč uz brīdi nodomāju, ka vāks džekam, par laimi viss kārtībā un varēja turpināt spēli.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-14 12:22, pirms 16 gadiem
miškins rakstīja: nedzirdēju kurš tur bļāv, ka ir bandīti,bet to ka viens pēc spēles beigām nodirsa visus Rīgas spēlētājus tas gan bij iespadīgi,Meija pat to dzirdot savu nūju salauza pret soliņa muguriņu
es starp bebru faniem stāvēju. visu spēli klausījos par veco/jauno Dinamo u.t.t. īstanībā apnika tā plate. Visur tas Dinamo, pat bebru raganai D burts uz ķiveres

     [+] [-]

, 2009-03-14 12:23, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Meija vispār baigi nūjas dauzīja, bet visiespaidīgāk tomēr uz tā viņu soliņa bija joks ar Vilkoitu, es toč uz brīdi nodomāju, ka vāks džekam, par laimi viss kārtībā un varēja turpināt spēli.
vai rīt uz spēli Ogrē kāds brauks?Skatīties uz Rīgas kārtējo zāģi,jo nav ticības,kad viņi var ko sakarīgu rīt parādīt.

     [+] [-]

, 2009-03-14 12:23, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Meija vispār baigi nūjas dauzīja, bet visiespaidīgāk tomēr uz tā viņu soliņa bija joks ar Vilkoitu, es toč uz brīdi nodomāju, ka vāks džekam, par laimi viss kārtībā un varēja turpināt spēli.
joks tas nebija, mūsu gals bija pamatīgi satraucies, vienīgi džeki ogres kreklos bļaustījās lai netēlojot

     [+] [-]

, 2009-03-14 12:28, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: joks tas nebija, mūsu gals bija pamatīgi satraucies, vienīgi džeki ogres kreklos bļaustījās lai netēlojot
loģiski, ka visi pamatīgi satraucās, brīdī, kad viņš bija noguldīts uz soliņa un ārsta sāka virināt viņa acu plakstiņus, man vispār pašam jau nelabi sāka palikt, bet tad ieraudzīju, ka džeks runā un bija skaidrs, ka viss būs ok
Bet par to tēlošanu gan pamatoti pārmeta, dažs labs piņķietis tik teatrāli krita, ka es pat brīnos, ka Odiņš sodus nedalīja pa labi, pa kreisi

     [+] [-]

, 2009-03-14 12:32, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: loģiski, ka visi pamatīgi satraucās, brīdī, kad viņš bija noguldīts uz soliņa un ārsta sāka virināt viņa acu plakstiņus, man vispār pašam jau nelabi sāka palikt, bet tad ieraudzīju, ka džeks runā un bija skaidrs, ka viss būs ok
Bet par to tēlošanu gan pamatoti pārmeta, dažs labs piņķietis tik teatrāli krita, ka es pat brīnos, ka Odiņš sodus nedalīja pa labi, pa kreisi
vis pa tēmu, tik nedomāju ka Vilkoits ko tēloja. Un ogrenieši (līdzjutēji) bļāva lai netēlojot

     [+] [-]

, 2009-03-14 12:39, pirms 16 gadiem
Vilkoits toč netēloja

     [+] [-]

, 2009-03-14 12:42, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Vilkoits toč netēloja
Ieskaidro to bebram un viņa kompānijai

     [+] [-]

, 2009-03-14 13:45, pirms 16 gadiem
huy,
Nu , re sasvērestības teorijai tomēr spēkā , un tālāk būs tik pat interesanta matemātika ,kas pieplusēs ne mazākas summas .

     [+] [-]

, 2009-03-14 15:45, pirms 16 gadiem
Biju klātienē - uz 1. periosu nepaspēju, bet 2. un 3. man patika - tikai mazliet nesaprotu, kāpēc R2000 spēlē bez pašatdeves? Uzvara tā vienkārši nenāks...

     [+] [-]

, 2009-03-14 15:49, pirms 16 gadiem
super,Kerčus ka parasti RULLĒ!!! vienkārši foršs hokejists,;zēl ka vairs izlasē nespēlē...

     [+] [-]

, 2009-03-14 17:33, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: es starp bebru faniem stāvēju. visu spēli klausījos par veco/jauno Dinamo u.t.t. īstanībā apnika tā plate. Visur tas Dinamo, pat bebru raganai D burts uz ķiveres
Ja kas tas D burts uz Raganas ķiveres ir tāpēc ka Ogrē ir futbola klubs Dinamo!

     [+] [-]

, 2009-03-14 20:37, pirms 16 gadiem
EB rakstīja: Ja Latgale un ASK/Ogre bus finalaa, es noskušu savu bārdu
malacis

     [+] [-]

, 2009-03-15 00:41, pirms 16 gadiem
Nepatīk tā Ogre...
Rīga 2000 tāpat ir, bija un Būs Labākie

     [+] [-]

, 2009-03-15 09:57, pirms 16 gadiem
SPORT_fan rakstīja: Nepatīk tā Ogre...
Rīga 2000 tāpat ir, bija un Būs Labākie
sodien redzeesim kas ir labakie!