Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

"ASK/Ogre" uzvar Piņķos, tuvojas finālam

Jānis Pārums

"ASK/Ogre" uzvar Piņķos, tuvojas finālam
Foto: Ritvars Raits, eSports.lv

Šovakar Latvijas hokeja čempionāta trešajā pusfināla spēlē "ASK/Ogre" hokejisti izbraukumā ar 3:1 pieveica "Rīga 2000" vienību, arī sērijā līdz trijām uzvarām izvirzoties vadībā ar 2:1. Sērijas ceturtā spēle svētdien Ogrē.

Pirmās divas sērijas spēles bija diezgan pretējas un abās pie panākumiem tika laukuma saimnieki. Pirms četrām dienām Piņķos "Rīga 2000" savus pretiniekus pieveica ar 7:2 (četrus vārtus rīdzinieki guva pēdējā periodā – aut.), bet pirms divām dienām Ogrē "ASK/Ogre" spēja revanšēties ar 4:1. Par otrā mača varoņiem kļuva mājinieku pirmā maiņa Kerčs – Fanduļs – Ignatovičs, kuri piedalījās visu četru vārtu guvumos. Bija skaidrs – ja rīdzinieki neapturēs Ogres trio arī šoreiz, klāsies pavisam bēdīgi.

Pirmā trešdaļa līdzīga

Abas komandas sērijas trešo maču uzsāka ar zināmu piesardzību, taču jau pirmajā minūtē spēlē vajadzēja iesaistīties rīdzinieku vārtu vīram Ervīnam Muštukovam. Viņa kolēģim pretējos vārtos Mārtiņam Raitumam darba bija manāmi mazāk, jo visas briesmas ogrēniešu vārtu priekšā veiksmīgi neitralizēja "bebru" aizsargi. Perioda vidū diezgan muļķīgi savu vārtu priekšā kļūdījās rīdzinieki, taču pieredzējušajam Vjačeslavam Fanduļam neizdevās pārspēt Muštukovu. Sekoja pretuzbrukums, kurā viens pret vārtiem izrāvās Aigars Cipruss. Arī šajā duelī pārāks bija vārtu vīrs – Ciprusa metienu Raitums atvairīja. Tuvojoties perioda beigām mājinieki kļuva arvien aktīvāki, pēdējā minūtē vairākkārt apdraudot Ogres vārtus. Tomēr pirmajās divdesmit minūtēs nevienai no komandām tā arī neizdevās atklāt mača rezultātu – 0:0.

Atkal Kerčs, atkal Fanduļs

Otrajā trešdaļā cīņa kļuva asāka un ilgi nebija jāgaida līdz pirmajiem vārtiem. Mača otrajā minūtē duelī starp pieredzi un jaunību virsroku guva pirmā – Aleksandrs Kerčs bija pārāks par Ervīnu Muštukovu, raidot ripu vārtos. Neilgi pēc tam "Rīga 2000" pirmo reizi mačā nokļuva vairākumā, tomēr neko prātīgu izveidot neizdevās. Trešdaļas vidū beidzot arī rīdzinieku līdzjutēji varēja gavilēt – "Rīga 2000" aiztraucās uzbrukumā, savērpa nelielu virpuli vārtu priekšā, ko ar precīzu metienu noslēdza Raimonds Vilkoits – 1:1. Nedaudz vēlāk mājiniekiem bija iespēja arī izvirzīties vadībā, tomēr Raitums bija savā vietā. Turpretī pēc pāris minūtēm "Rīga 2000" aizsargi pārāk brīvu atstāja Fanduļu, kurš no diezgan tuvas distances ar plaukstas metienu lika Muštukovam kapitulēt otro reizi spēlē.

3:1 spēlē, 2:1 sērijā

Pēdējā periodā rīdziniekiem neatlika nekas cits kā atspēlēties, taču visi mēģinājumi aprāvās tā īsti nemaz nesākušies. "Rīga 2000" situāciju vēl vairāk sarežģīja Ģirta Ankipāna noraidījums, kas ļāva viesiem vēl vairāk nostiprināt iniciatīvu, līdz ar to "ASK/Ogre" drīzāk bija tuvāk trešajiem vārtiem nekā rīdzinieki otrajiem.Perioda otrajā pusē inicatīva pārgāja mājinieku pusē un jo tuvāk bija spēles beigas, jo lielāks kļuva rīdzinieku spiediens. Laba iespēja atspēlēties bija brīdī, kad ogrēnieši saņema noraidījumu, tomēr drīz vien rīdzinieki atbildēja ar tādu pašu laipnību. Lai arī kā rīdzinieki centās, panākt neizšķirtu tā arī neizdevās . Pēdējā minūtē viesi iemeta ripu jau tukšos rīdzinieku vārtos - 3:1.

Par mača labākajiem spēlētājiem tika atzīts Mārtiņš Raitums (ASK/Ogre) un Raimonds Vilkoits (Rīga 2000). Sērijas ceturtā un iespējams pēdējā spēle svētdien Ogrē.

Latvijas hokeja čempionāta pusfināls

Rīga 2000 – ASK/Ogre 1:3 (0:0, 1:2, 0:1)
Vārti: 22:00 0:1 Kerčs (Ugarovs, Bluks), 29:46 1:1 Vilkoits (Balakuns, J. Ozoliņš), 34:49 1:2 Fanduļs (Brencāns, Kokļins), 59:41 1:3 Ignatovičs (Kerčs, Osipovs, tukšos vārtos).
Vārtsargi: Muštukovs – Raitums
Sērijā 1:2

     [+] [-]

, 2009-03-13 22:11, pirms 16 gadiem
als rakstīja: kas tur ar Vilkoitu notika tā arī nesapratu (nepamaniju)... toļi nočekoja džeku toļi vienkārši sūnaini samētās, bet viss labs kas labi beidzas....
deguns asiņoja, tad jau bija dabūjis

  -1 [+] [-]

, 2009-03-13 22:12, pirms 16 gadiem
Es arī kaut kā Straupi nemaniju tāpat kā Cinku.... par Bērziņu viss kaidrs - trauma, bet pirmie divi gan netika manīti.... kas ar šiem? Moš kāds zin?

     [+] [-]

, 2009-03-13 22:13, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Es arī biju mēms.... bija tāda sajūta it kā RD spēlētu ar MD... tik MD vietā bija "bebri"..... tik miegainu spēli R 2000 izpildijumā sen nebiju redzējis.... un ceru, ka ilgi arī vairs neredzēšu... principā ASK pa R 2000 zonu vien dzīvojās.... pa "retiem skaistiem mirkļiem" R 2000 saucamā pirmā maiņa varēja kaut cik bebrus pa zonu pamīcīt... kas tur ar Vilkoitu notika tā arī nesapratu (nepamaniju)... toļi nočekoja džeku toļi vienkārši sūnaini samētās, bet viss labs kas labi beidzas.... kārtējo reizi gribas izcelt Sorokinu (protams negatīvā nozīmē)! Ok, smuki jau, ka Olegs arī šāda līmeņa mačos var to savu pirueti "pagriezt", bet ja viņš pie svarīga vairākuma 4:3 neprot noslēgt savu zonu + vēl pats nopelna noraidijumu, tad moš viņam vispār ir jāapver jau tagad par komentātora karjeras uzsākšanu...?! Un nav ko vairs uz laukuma "mērkaķoties"?! Tāpat tagad par visiem 200% piekrītu tam iereibušam R 2000 fanam, kas Matulim (kasagrandes vārdiem runājot) iepriekšējā spēlē klārēja par to ka Vasilis labākaja gadjumā pionieru pūlciņu var vadīt.... domāju, viņš pat to nevarētu normāli novadīt.... ja Tava komanda dabū PP nepilnas 3-4. min. līdz spēles beigām pilnīgi loģiski man (un ne tikai man... arī NHL tā kouči nereti dara) liekas, ka ir jānoņem vārtsargs un jāriskē un jāuzlaiž 6 spēlētājs, lai būtu 6:4! Bet nē.... bet tā vietā Vasilis uzlaiž kaut kādus nespējniekus, kas pat lāga zonā nevarēja noturēties.... un noņem Muštukovu tikai tad kad jau bebriem ir 5 spēlētājs iznācis un loģiski R 2000 pēdējā pusminūtē dabū 3. ripu savos vārtos..... ja kads redzēja spraigu spēli, tad varbūt es ne to maču skatijos.....?! Normāli spēlēja bebri, bet R 2000 labi ja tik pāris kadrus var uzrteikt par centību.... pirmām kārtām jau Meiju.... varētu arī Ciprusu, ja vien šis otrā perioda sākumā būtu trāpijis pustukšos vārtos..... Muštukovu uzteikt galīgi negribētos.... Ervīn! Ar šitādu spēli Tu ne tikai RD tuvumā netiksi, bet, domāju arī Ungārijas vai Slovēnijas čempis Tev būs par augstu... citiem vārdiem sakot uzvarēja tie, kas gribēja vairāk uzvarēt.... un tie šodien nebija R 2000....
Piekrītu ar Tādu spēli Muštukovan nav vietas Dinamo nedrīks laist tik vieglas ripas iekšā!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2009-03-13 22:16, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Es arī kaut kā Straupi nemaniju tāpat kā Cinku.... par Bērziņu viss kaidrs - trauma, bet pirmie divi gan netika manīti.... kas ar šiem? Moš kāds zin?
Nebija Straupe, Cinks, Hartmanis, K. Rēdlihs, Bērziņš, Štāls. Pēdējie četri arī nebūs, bet kas šodien bija ar Straupi un Cinku es īsti nezinu.

     [+] [-]

, 2009-03-13 22:19, pirms 16 gadiem
Paliek pēdējais salmiņš Enkuzēns un varbūt tad varēs laust spēli Ogrē!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-13 22:32, pirms 16 gadiem
Kas tad te ir noticis, kamēr manis nebija???

  +1 [+] [-]

, 2009-03-13 22:34, pirms 16 gadiem
zzk rakstīja: Nebija Straupe, Cinks, Hartmanis, K. Rēdlihs, Bērziņš, Štāls. Pēdējie četri arī nebūs, bet kas šodien bija ar Straupi un Cinku es īsti nezinu.
Par pēdējiem diviem viss skaidrs, bet kas ar pirmajiem četriem ir noticis...? Un kas ar Hartmani un K. Rēdlihu? Arī kādas traumas?

  +5 [+] [-]

, 2009-03-13 22:35, pirms 16 gadiem
otro spēli pēc kārtas ASK "dinamieši" labāki par R2000 "dinamiešiem"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-13 22:46, pirms 16 gadiem
Njā, ir Kerčs - ir varianti Kas zin kāds būtu rezultāts sērijā, ja nebūtu Kerčam trauma un būtu varējis jau spēlēt no pirmās spēles

     [+] [-]

, 2009-03-13 22:47, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Es kaut kā nesapartu, kapēc R2000 močīja ar 3 maiņām.... Naudas problēmas? Slimības, Traumas? Patiesībā Ogrei ASK ir tikai viena maiņa, pārējie ir LAČ līmenī, 2. periodā R2000 reāli dušīja Ogri, bet nepaveicās, a trešajā pietrūka spēciņu, prieks par Vilkoitu, no tā džeka izskatās ka sanāks labs špīleris, arī auguma parametri labi...
Katrs redz to ko grib redzēt! Vards ''Dušija'' šajā spēlē nebija nevienam ne otram!!! Miegaina spēle ar laimīgām spēles beigām!!!
JA Ogrei ir tikai viena maiņa, tad pasaki man,kas ir r2000???

  +7 [+] [-]

, 2009-03-13 22:49, pirms 16 gadiem
KLL, 13.03.2009 22:21

Braucu uz Piņķiem speciāli skatīties Kerču, Fanduļu un Ignatoviču.
Citāts no tvnet....

Vīlies neesmu, Kerčs viennozīmīgi labākais uz laukuma, redz laukumu perfekti, piespēles perfektas, tehnika kā vienmēr lieliska, slavenās Kerča pauzes. Sarāva Rīgas uzpūtīgos pižonus, slavenos dinamiešus, kas slidinājās un nekādi negribēja sākt spēlēt. Sorokins, Galviņš, Sotnieks, Ankipāns, Pečura, Cipruss...nullītes salīdzinot ar pāri Kerčs-Ignatovičs. Veči laikam domā, ka Ogrei pašai jāprotas un jāpadodas, kad slavenie KHL milži slidas uzvelk. Lika pagaidīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-13 22:58, pirms 16 gadiem
Pilnīgs Kerčisms

  +1 [+] [-]

, 2009-03-13 23:02, pirms 16 gadiem
super lai tik R2000 kriit araa

  -1 [+] [-]

, 2009-03-13 23:02, pirms 16 gadiem
Visu cieņu Ogres veterāniem un vecajam kalumam, kā arī Latgalei, bet man prātā paliek, ka uz Čempionu tikšot deleģēts čempions, protams, ja Kirovs kaut ko pēkšņi neizdomās (Dinamo?). Ja nekas nemainīsies, mani tā kā māc šaubas par čempionu konkurētspēju paredzamajos mačos.

  +5 [+] [-]

, 2009-03-13 23:02, pirms 16 gadiem
Aš nezinu priecāties vai raudāt! Ja Kerčam un Fanduļam būtu paveicies 90 gadu sākumā ar aģentiem, mēs būtu redzējuši par pāris savējiem vairāk iekš NHL. Bet skumīgi ir tas, ka šie veči spēj apspēlēt mūsu jaunos. Vecā DINAMO skola (protams V.Tihonovu priekšgalā) ir nepārspējama.

     [+] [-]

, 2009-03-13 23:03, pirms 16 gadiem
EB rakstīja: Ja Latgale un ASK/Ogre bus finalaa, es noskušu savu bārdu
un ieliksi bildi!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-13 23:08, pirms 16 gadiem
Par zaudējumu žēl, bet par Vilkoitu prieks, U-18 čempī pagājušajā gadā kaut kā šamais piesaistīja manu uzmanību. Varētu teikt, ka viens no mīļākajiem jaunatnes spēlētājiem.

     [+] [-]

, 2009-03-13 23:09, pirms 16 gadiem
varētu padomāt ka visa spēle un rezultāts būtu atkarīgs TIKAI un vienīgi no pāris Dinamo spelētājiem! it kā pārējiem R2T tagad nekādu piepūli nebūtu vajadzības pielietot!? pie šitām neveiksmēm tak VISA komanda, tāpat kā "treneris" atbildīgi.. moš nebūtu tie daži dinamieši, tagad varētu apspriest arī rezultātu 8:1..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-03-13 23:28, pirms 16 gadiem
Kā jau minēju pirmspēles aprakstā - arī es šovakar pabiju Piņķos. Braucot uz Ogri un nenožēloju ka veltiju vakaru hokejam. Vislielākais prieks bija tieši par Ogres ASK faniem kuri bij krietni vairāk kā R2000 fanu un krietni vairāk kā Bebru mājas spēlēs. Atzīšos godīgi, lai kā arī es vēlētos redzēt bebrus finālā pirms došanās uz šī vakara spēli manī bij bažas vai Ogre spēs atkārtot iepriekš paveikto. Vienu spēli var vinēt uz pretinieku kļudām un neveiksmi, otrai jau vajag paša meistarību. Informācija ka R2000 sastāvā 9 dinamieši pirms spēles nelika lolot lielas cerības uz Ogres uzvaru, spēles sākumā vel speciāli mēģināju pievērst uzmanību ko ta tie izsauktie RD spēlētāji rāda, a šie neko nerāda. Pārsteidz arī fakts ka pirmajā periodā neviena komanda nenopelnija noraidijumus, kas šādām principiālām komandām nav raksturīgi. Bet otrajā - jau sākās atklātāks hokejs ar noraidijumiem un nelieliem asumiņiem kā hokejā pienākās. Spēle bij ideāla divu vienādu komandu spēkošanās kur visu izšķīra nianses, un šajā vakarā varbūt arī veiksme bet noteikti lielāks gribasspēks uzzvarēt bij Ogrei. Ar to arī apsveicu Ogres ASK un viņu fanus.

p.s. vai ir kāda teorētiska iespēja ka atlikušos pusfināl ma;cus varētu rādīt pa LTV7????

jo es neesmu vienīgais kurš teiks - ka tāda intriga kāda valda šogad Latvijas hokeja playoffos sen nav pieredzēta

  +3 [+] [-]

, 2009-03-13 23:31, pirms 16 gadiem
Elita rakstīja: KLL, 13.03.2009 22:21

Braucu uz Piņķiem speciāli skatīties Kerču, Fanduļu un Ignatoviču.
Citāts no tvnet....

Vīlies neesmu, Kerčs viennozīmīgi labākais uz laukuma, redz laukumu perfekti, piespēles perfektas, tehnika kā vienmēr lieliska, slavenās Kerča pauzes. Sarāva Rīgas uzpūtīgos pižonus, slavenos dinamiešus, kas slidinājās un nekādi negribēja sākt spēlēt. Sorokins, Galviņš, Sotnieks, Ankipāns, Pečura, Cipruss...nullītes salīdzinot ar pāri Kerčs-Ignatovičs. Veči laikam domā, ka Ogrei pašai jāprotas un jāpadodas, kad slavenie KHL milži slidas uzvelk. Lika pagaidīt.
Viss kā pa notīm! Mūsu jaunatne lai tikai mācās no vecajiem Dinamiešiem!

     [+] [-]

, 2009-03-13 23:34, pirms 16 gadiem
Bāc! Tas ir pārsteigums! Es gan vienreiz jau rakstīju, ka tas KHL līmenis neliekas augsts! Rīgas spēlēs ar Ogri tas simtprocentīgi apstiprinās!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-13 23:36, pirms 16 gadiem
Visi kas bija klātienē pārliecinājās ka vecais Dinamo nerūs! Un kas svētdien brauks uz Ogri visi atbalstīs veco Dinamo-BEBRUS!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-13 23:37, pirms 16 gadiem
Labi, ka ar Vilkoitu viss kārtībā, sēdēju netālu no R2000 soliņa un vienubrīd likās, ka ar Vilkoitu ir pavisam sūdīgi. Rēcīgi bija, ka divi Rīgas fani savā starpā pirmajā periodā sakāvās
Spēle kā tāda patiesībā bija diezgan garlaicīga, Bebri nospēlēja tā, lai R2000 neko nevarētu izdarīt. Žēl tikai, ka Kerča izgājiens viens pret vienu ar Muštukovu beidzās ar vārtu stabiņu.
Ja Rīga pa rītdienu neko kardināli nemainīs spēles stilā, tad svētdienas spēle būs tikai formalitāte, jo viņiem nav neviena nopietna argumenta uzvarai.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-13 23:40, pirms 16 gadiem
Finālus it kā rādīšot pa TV?!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-14 00:03, pirms 16 gadiem
ZZK-Vai tikai tas nebija Haralds Vasiļjevs,kurš savāca un spēja motivēt Latvijas izlasi St.Pēterburgā,kad tā izcīnīja skaistāko jeb GADSIMTA uzvaru pār Krievijas ''Sapņu komandu''.

  +3 [+] [-]

, 2009-03-14 00:06, pirms 16 gadiem
granato rakstīja: ZZK-Vai tikai tas nebija Haralds Vasiļjevs,kurš savāca un spēja motivēt Latvijas izlasi St.Pēterburgā,kad tā izcīnīja skaistāko jeb GADSIMTA uzvaru pār Krievijas ''Sapņu komandu''.
Pirmkārt, izlase dažās spēlēs un klubs sezonas garumā ir ļoti dažādas lietas.

Otrkārt, Tu tiešām domā, ka viņš baigi vāca Beļavski, Kerču, Vītoliņu un citus agrākā "Dinamo" spēlētājus? Tu zini, cik tajā laikā izlasē komandēja treneris, un cik - "vecie"?

     [+] [-]

, 2009-03-14 00:09, pirms 16 gadiem
Apsveicu, bet ceru uz R2000

     [+] [-]

, 2009-03-14 00:13, pirms 16 gadiem
granato rakstīja: ZZK-Vai tikai tas nebija Haralds Vasiļjevs,kurš savāca un spēja motivēt Latvijas izlasi St.Pēterburgā,kad tā izcīnīja skaistāko jeb GADSIMTA uzvaru pār Krievijas ''Sapņu komandu''.
Izskatās ka nē. Krievi tad zaudēja arī citām mūsu līmeņa komandām - baltkrieviem un šveiciešiem. Nekas megaunikāls tai uzvarā nav

     [+] [-]

, 2009-03-14 00:19, pirms 16 gadiem
Bija skaidri redzams, ka bebriem uzvara ir vairāk vajadzīga, bet R2000 - tikai dažiem. Kerča meistarstiķus vērot bija bauda, varētu būt, ka papildu motivāciju viņam pieķir arī tas, ka viņs Vasiļjevam var parādīt, kur viņs var iemest (tas par seno gadījumu ar podu) Nevar arī piekrist, ka Ogrei spēlē tikai viena maiņa, spēlēja, cīnījās un skrēja visi, turklāt ļoti labi tika ievērota spēles disciplīna. Jāpiemin arī Beresņevs, uzvarās ir arī liels viņa nopelns.

     [+] [-]

, 2009-03-14 00:20, pirms 16 gadiem
Kā beidzās pagājušās sezonas LČ pusfināla sērija starp ASK/Ogre un Sējēja vadīto R2000?

  +3 [+] [-]

, 2009-03-14 00:23, pirms 16 gadiem
k44 rakstīja: Bija skaidri redzams, ka bebriem uzvara ir vairāk vajadzīga, bet R2000 - tikai dažiem. Kerča meistarstiķus vērot bija bauda, varētu būt, ka papildu motivāciju viņam pieķir arī tas, ka viņs Vasiļjevam var parādīt, kur viņs var iemest (tas par seno gadījumu ar podu) Nevar arī piekrist, ka Ogrei spēlē tikai viena maiņa, spēlēja, cīnījās un skrēja visi, turklāt ļoti labi tika ievērota spēles disciplīna. Jāpiemin arī Beresņevs, uzvarās ir arī liels viņa nopelns.
Diezgan komiski izskatījās kā Pečura cenšas panākt Fanduļu kad šams izrāvās pret vārtsargu. Lieki piebilst ka Slava savu foru tai sprintā bik palielināja. No bebriem arī labi izskatījās savulaik Piņķos izbrāķētais Kokļins.
Par Beresņevu nav šaubu ka viņa nopelni šais uzvarās ir milzīgi

     [+] [-]

, 2009-03-14 00:25, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Rēcīgi bija, ka divi Rīgas fani savā starpā pirmajā periodā sakāvās
Kas tur bija ar tiem faniem, kāpēc sākās kautiņs? No otra gala īsti nevarēju redzēt. Netālu jau bija arī Viesturs