Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Cicurskis: "Manas gaitas Liepājas hokejā ir beigušās"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Cicurskis: "Manas gaitas Liepājas hokejā ir beigušās"
Aleksandrs Cicurskis un Bobs Hārtlijs ar Latvijas izlasi 2019. gada novembrī Liepājā. Foto: LHF.lv

Latvijas pieredzējušais treneris Aleksandrs Cicurskis atklāj, ka noslēdzis darbu Liepājas hokejā, taču ir citi piedāvājumi. Kļūšana par nacionālās izlases galvenā trenera asistentu nesen bija kā glābšanas riņķis, lasāms laikrakstā "Kurzemes Vārds".

Cicurskis atklāj, ka kopš 30. aprīļa viņš vairs nav Liepājas Sporta spēļu skolas treneris. Treneris asā stilā bija "audzinājis" savu skolas kuratori - pēc tam tika izsaukts pie vadības, kur paziņoja, ka tiek atlaists no darba "par skolas darbinieces apvainošanu". Turklāt tika atrasti divi jauno hokejistu vecāki ar pretenzijām pret treneri. Cicurskis iepriekš nekad nebija redzējis tamlīdzīgu vēstuli, no kuras teksta būtu jāsaprot, ka viņš ir "Latvijas hokeja kapracis", savukārt otrs vecāks sūdzējās par sava dēla nelielo spēles laiku.

Novembra sākumā Liepājā ieradās Latvijas hokeja izlase, kuras vadītājs Bobs Hārtlijs šo treneri nozīmēja par savu asistentu tajā pārbaudes turnīrā. "Man tas tobrīd bija kā glābšanas riņķis. Nekompetents treneris pēkšņi kļuva par izlases treneri," atceras hokeja speciālists.

Liepājas Sporta spēļu skolas vadība vēlējās, lai treneris uzraksta atlūgumu, taču sākotnēji Cicurskis atteicās to darīt. Galu galā tomēr tika panākta vienošanās, ka aizies pats. "Maija vidū saņēmu papīru, ka es sporta skolā vairs nestrādāju. Manas gaitas Liepājas hokejā ir beigušās," atzīst treneris.

Cicurskis ir viens no lielākajiem jokotājiem Latvijas hokejā. Piemēram, reiz Hārtlijs tika iepazīstināts ar Cicurska sievu, kuru viņš atzina par simpātisku. "Jā, bet man, protams, gribētos Lēdiju Gāgu," toreiz atbildēja Cicurskis. "Hārtlijs visas tās dienas smējās un jautāja, kad ieradīsies Lēdija Gāga."

74 gadus vecajam Cicurskim tagad ir darba piedāvājumi, bet nav gatavs tos atklāt. Treneris domā, ka Liepājā hokejs turpināsies vienmēr, taču ir bažas par to, kas būs pēc pandēmijas, kad ekonomiskā situācija pasliktināsies.

Izmantotie resursi:
Laikraksts "Kurzemes Vārds", Andris Sudmalis

1 2 37 komentāri

  +2 [+] [-]

, 2020-06-12 16:07, pirms 4 gadiem
Liepājas un visas Latvijas hokeja leģenda!

  +8 [+] [-]

, 2020-06-12 16:21, pirms 4 gadiem
Visu cieņu Aleksandram!
Priekš manis viņš vienmēr paliks, kā ideālā hokeja trenera paraugs.
Tas kā viņš tika atlaists ir paraugs, ka lielas daļas Latvijas sabiedrības nekur tālāk par PSRS laiku domāšanu nav tikusi, un tāpēc mēs visi esam tur kur esam.

  -1 [+] [-]

, 2020-06-12 17:17, pirms 4 gadiem
"Cicurskis ir viens no lielākajiem jokotājiem Latvijas hokejā."

Tas ir tas, ar ko viņš visvairāk izceļās? Kā ar vairākiem gatavotiem kadriem, kas beigās nokļuvuši līdz NHL, vai kļuvuši par izlases līderiem?

Saprotu, ka raksts ir kopēts no Kurzemes vārda, bet pacensties taču mazliet varēja, nevis pliki nokopēt provinces rakstītāja sacerējumus?

  +6 [+] [-]

, 2020-06-12 17:19, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Visu cieņu Aleksandram!
Priekš manis viņš vienmēr paliks, kā ideālā hokeja trenera paraugs.
Tas kā viņš tika atlaists ir paraugs, ka lielas daļas Latvijas sabiedrības nekur tālāk par PSRS laiku domāšanu nav tikusi, un tāpēc mēs visi esam tur kur esam.
Cicuras metodes nav atbilstošas mūsdienām. Tieši viņš ir PSRS mantojums. Visu cieņu par sagatavotajiem spēlētājiem un panākumiem, ļoti daudz devis Latvijas hokeja labad, bet vecums nenāk viens.

Vēstules autoram par dēla spēles laiku iesaku aizvest uz individuālajiem treniņiem bērnu, varbūt progresēs un pie spēles laika tiks. Cicuram nekad nav bijuši "mīluļi", nekad nevienam nav nedevis spēles laiku tāpat vien.

  +5 [+] [-]

, 2020-06-12 17:37, pirms 4 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Cicuras metodes nav atbilstošas mūsdienām. Tieši viņš ir PSRS mantojums. Visu cieņu par sagatavotajiem spēlētājiem un panākumiem, ļoti daudz devis Latvijas hokeja labad, bet vecums nenāk viens.

Vēstules autoram par dēla spēles laiku iesaku aizvest uz individuālajiem treniņiem bērnu, varbūt progresēs un pie spēles laika tiks. Cicuram nekad nav bijuši "mīluļi", nekad nevienam nav nedevis spēles laiku tāpat vien.
Man gana daudz paziņu bērni ir trenējušies pie Cicuras, un neesmu nevienu sliktu vārdu par viņa trenera metodēm. Toties esmu gana daudz dzirdējis par neadekvātiem vecākiem, kuri saskata savos bērnos, kā minimums krosbijus, kaut gan patiesībā viņiem savu bērnu vajadzētu vest uz mākslas skolu, un nevis hokeja treniņiem.
Atceries kādu laiku atpakaļ vecākiem tika aizliegts apmeklēt treniņus, jo viņu jaukšanās treneru darbā treniņu laikā bija ārpus katras kritikas.

  +7 [+] [-]

, 2020-06-12 17:43, pirms 4 gadiem
No mūsdienu tizlajiem memmīšiem tāpat nekas nesanāks un no viņu vēl tizlākajiem vecākiem arī nekas.
Slēpts komentārs: wr1ght

  -1 [+] [-]

, 2020-06-12 18:14, pirms 4 gadiem
kurš mīl savu dēlu, tas viņu per jau laikus (c)

     [+] [-]

, 2020-06-12 18:23, pirms 4 gadiem
Nu, tad jau, lai iet uz Rēzekni, tur tūlīt vērs vaļā halli un bērnu grupas!
Slēpts komentārs: Klavulapa-1

  +3 [+] [-]

, 2020-06-12 19:05, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Bērni un jaunatne jātrenē ir valsts valodā, kuru Cicura tā arī neiemācījās. Un vēlams bērnus trennēt ar mūsdienu metodēm, nevis psrs.
Joprojām atceros, cik ļoti vīlies biju Bocmanī, kurš uzspļāva uz valsts valodu intervējot viņu kā SC žurnālists.
Ko tu pīpē?
Cicurskis runā skaidrā latviešu valodā, un arī intervijā viņš runāja latviski.
https://www.facebook.com/Sportacent...

     [+] [-]

, 2020-06-12 19:06, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko tu pīpē?
Cicurskis runā skaidrā latviešu valodā.
Kāpēc intervēji krieviski un pat subtitrus nerakstīji, valsts valodas necienītāj?!

  +1 [+] [-]

, 2020-06-12 19:10, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Bērni un jaunatne jātrenē ir valsts valodā, kuru Cicura tā arī neiemācījās. Un vēlams bērnus trennēt ar mūsdienu metodēm, nevis psrs.
Joprojām atceros, cik ļoti vīlies biju Bocmanī, kurš uzspļāva uz valsts valodu intervējot viņu kā SC žurnālists.
Pērnā Jāņu vainaga lapas velc?
Atbrīvošana ir rezultāts tam,ka āzi ieliek par dārznieku.

  -1 [+] [-]

, 2020-06-12 19:14, pirms 4 gadiem
Sers f rakstīja: Pērnā Jāņu vainaga lapas velc?
Atbrīvošana ir rezultāts tam,ka āzi ieliek par dārznieku.
Atzīstu, kļūdījos - Cicurskis tiešām runā skaidrā latviešu valodā.
Nezinu, sajaucu ar kaut ko vai vienkārši tā likās. Katrā ziņā - es vainīgs!

  +3 [+] [-]

, 2020-06-12 19:15, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Atzīstu, kļūdījos - Cicurskis tiešām runā skaidrā latviešu valodā.
Nezinu, sajaucu ar kaut ko vai vienkārši tā likās. Katrā ziņā - es vainīgs!
Eh, tā gribējās iedzelt Ivaram, bet nesanāca. Mēģini vēlreiz!

  +2 [+] [-]

, 2020-06-12 19:15, pirms 4 gadiem
Bet visvairāk Cicurska kungam sāp par uz savu cīņu biedru Vasiļonoku,kurš iedūra dunci mugurā un vārda tiešā nozīmē nostājās ierakumu pretējā pusē,pareizajā pusē,lai tagad strādātu Liepājā.

  -1 [+] [-]

, 2020-06-12 19:16, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kāpēc intervēji krieviski un pat subtitrus nerakstīji, valsts valodas necienītāj?!
Tu tiešām esi debīls, vai tagad par tādu izliecies?

  +1 [+] [-]

, 2020-06-12 19:16, pirms 4 gadiem
Pa vēlu lai iepr. komentu editētu. Tas bija Voroņins, kuru Bocmanis toreiz intervēja krieviski, nevis Cicurskis.
Sajaucu-vainīgs! Sorry, Cicurski!

  +1 [+] [-]

, 2020-06-12 19:17, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Eh, tā gribējās iedzelt Ivaram, bet nesanāca. Mēģini vēlreiz!
Tak sajaucu cilvēkus. Voroņinu viņš intervēja, nevis Cicurski
Veca intervija jau, nez kāpēc bija palicis atmiņā, ka Cicurskis

  +1 [+] [-]

, 2020-06-12 20:41, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man gana daudz paziņu bērni ir trenējušies pie Cicuras, un neesmu nevienu sliktu vārdu par viņa trenera metodēm. Toties esmu gana daudz dzirdējis par neadekvātiem vecākiem, kuri saskata savos bērnos, kā minimums krosbijus, kaut gan patiesībā viņiem savu bērnu vajadzētu vest uz mākslas skolu, un nevis hokeja treniņiem.
Atceries kādu laiku atpakaļ vecākiem tika aizliegts apmeklēt treniņus, jo viņu jaukšanās treneru darbā treniņu laikā bija ārpus katras kritikas.
Nezinu, kura gada gājuma bērni ir tavām paziņām, bet es zinu, ka visi līdz pat Balcera gadiem atrāvās no Cicuras un ne jau maz. Publiski, protams, nerakstīšu, jo laiks jau aizgājis un nevienam aizvainojuma nav. Tie vēl gan nebija laiki, kad sīkie un viņu senči sūdzējās par visu.
Ne jau Cicuras ideja bija neielaist vecākus hallē. Jebkuram vecākam viņa mazais būs Krosbijs, vai vismaz Ozoliņš vai Irbe. Tas ir jebkurā sporta veidā, hokejs ar to nav īpašs.

  +1 [+] [-]

, 2020-06-12 21:11, pirms 4 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Nezinu, kura gada gājuma bērni ir tavām paziņām, bet es zinu, ka visi līdz pat Balcera gadiem atrāvās no Cicuras un ne jau maz. Publiski, protams, nerakstīšu, jo laiks jau aizgājis un nevienam aizvainojuma nav. Tie vēl gan nebija laiki, kad sīkie un viņu senči sūdzējās par visu.
Ne jau Cicuras ideja bija neielaist vecākus hallē. Jebkuram vecākam viņa mazais būs Krosbijs, vai vismaz Ozoliņš vai Irbe. Tas ir jebkurā sporta veidā, hokejs ar to nav īpašs.
Tas vai dažam labam pārāk lecīgam un nepaklausīgam tīnim dažreiz vajag uzšaut ir atklāts jautājums. Es personiski esmu par.
Cik zinu, tad iniciatīva nāca no treneriem aizliegt vecākiem būt klāt treniņā. Jā, protams, vecākiem vienmēr šķitīs, ka viņu bērns ir ūnikums itin visā, bet tas viņiem nedod tiesības visu laiku jaukties treneru darbā. ja jau tādi spečuki, tad lai paši trenē savus bērnus, un neved tos uz kolektīviem treniņiem.

  -1 [+] [-]

, 2020-06-12 21:32, pirms 4 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Nezinu, kura gada gājuma bērni ir tavām paziņām, bet es zinu, ka visi līdz pat Balcera gadiem atrāvās no Cicuras un ne jau maz. Publiski, protams, nerakstīšu, jo laiks jau aizgājis un nevienam aizvainojuma nav. Tie vēl gan nebija laiki, kad sīkie un viņu senči sūdzējās par visu.
Ne jau Cicuras ideja bija neielaist vecākus hallē. Jebkuram vecākam viņa mazais būs Krosbijs, vai vismaz Ozoliņš vai Irbe. Tas ir jebkurā sporta veidā, hokejs ar to nav īpašs.
Šis komentārs parāda cik vecāki "ir slimi" ar hokeju pozitīvā, gan negatīvā nozīmē.
Es teikšu, ka agrāk daudzi vecāki nemaz nezināja ar kādu sporta veidu bērns nodarbojas vai nezināja, kas viņu bērnus trenē.
Protams hokeju nevar nepamanīt, jo slidas, nūja ne tikai ir dārgi, bet arī labi pamanāmi.

     [+] [-]

, 2020-06-12 22:12, pirms 4 gadiem
Diemżēl, bet Savickis nav dabūjis sponsoRUS ....Spēlēsim VHL varbūt ...

  +1 [+] [-]

, 2020-06-12 22:30, pirms 4 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Cicuras metodes nav atbilstošas mūsdienām. Tieši viņš ir PSRS mantojums. Visu cieņu par sagatavotajiem spēlētājiem un panākumiem, ļoti daudz devis Latvijas hokeja labad, bet vecums nenāk viens.

Vēstules autoram par dēla spēles laiku iesaku aizvest uz individuālajiem treniņiem bērnu, varbūt progresēs un pie spēles laika tiks. Cicuram nekad nav bijuši "mīluļi", nekad nevienam nav nedevis spēles laiku tāpat vien.
Ar ko pamato, ka nav atbilstosas ? Man gan liekas, ka tiesi otradi, jaunas metodes nav atbilstosas redzot kadi vajinieki ir daudzi jaunie, un tad ir pa retam vecim, kurs tada LV pelke (izlases sakara) uzreiz izcelas ar raksturu un tehniku.

     [+] [-]

, 2020-06-12 22:40, pirms 4 gadiem
erred rakstīja: Diemżēl, bet Savickis nav dabūjis sponsoRUS ....Spēlēsim VHL varbūt ...
No kurienes tāds info?

     [+] [-]

, 2020-06-12 22:55, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas vai dažam labam pārāk lecīgam un nepaklausīgam tīnim dažreiz vajag uzšaut ir atklāts jautājums. Es personiski esmu par.
Cik zinu, tad iniciatīva nāca no treneriem aizliegt vecākiem būt klāt treniņā. Jā, protams, vecākiem vienmēr šķitīs, ka viņu bērns ir ūnikums itin visā, bet tas viņiem nedod tiesības visu laiku jaukties treneru darbā. ja jau tādi spečuki, tad lai paši trenē savus bērnus, un neved tos uz kolektīviem treniņiem.
Labi, Ivar, vari dzīvot tālāk rozajās brillēs un skatīties Cicuram mutē. Man ir cita pieredze. Pie tam, kurš sīkais hokejists nav lecīgs? Mājās jau visi bāleliņi, skolā un ārpus viss ir citādāk.
Vai es teicu, ka kādam ir tiesības jaukties trenera darbā? Pilnīgi piekrītu, ka vecākiem ir jābūt ārpus halles treniņos. Pat spēlēs brīžiem notika neiedomājamas lietas, klaigas, intrigas.

  +1 [+] [-]

, 2020-06-12 23:05, pirms 4 gadiem
rediss77 rakstīja: Ar ko pamato, ka nav atbilstosas ? Man gan liekas, ka tiesi otradi, jaunas metodes nav atbilstosas redzot kadi vajinieki ir daudzi jaunie, un tad ir pa retam vecim, kurs tada LV pelke (izlases sakara) uzreiz izcelas ar raksturu un tehniku.
Ja esi "kto bjot, tot ļubit" dzīves stila piekritējs, tad man ir žēl tavas otras puses un bērnus.

     [+] [-]

, 2020-06-12 23:08, pirms 4 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Labi, Ivar, vari dzīvot tālāk rozajās brillēs un skatīties Cicuram mutē. Man ir cita pieredze. Pie tam, kurš sīkais hokejists nav lecīgs? Mājās jau visi bāleliņi, skolā un ārpus viss ir citādāk.
Vai es teicu, ka kādam ir tiesības jaukties trenera darbā? Pilnīgi piekrītu, ka vecākiem ir jābūt ārpus halles treniņos. Pat spēlēs brīžiem notika neiedomājamas lietas, klaigas, intrigas.
Es nebūt neskatos viņam mutē. Man ar viņu ir bijis gana daudz domstarpību par cik pazīstu viņu personiski.
Tomēr tas ir nenoliedzams fakts, ka hokejisti paši par viņu fano, un viņš viņiem patīk.

  -1 [+] [-]

, 2020-06-12 23:31, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es nebūt neskatos viņam mutē. Man ar viņu ir bijis gana daudz domstarpību par cik pazīstu viņu personiski.
Tomēr tas ir nenoliedzams fakts, ka hokejisti paši par viņu fano, un viņš viņiem patīk.
Nebūt ne visi. Ciena viņu gan vairāk par to pašu Gulbīti, piemēram. Jo ir atklāts un godīgs.

  +3 [+] [-]

, 2020-06-12 23:39, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es nebūt neskatos viņam mutē. Man ar viņu ir bijis gana daudz domstarpību par cik pazīstu viņu personiski.
Tomēr tas ir nenoliedzams fakts, ka hokejisti paši par viņu fano, un viņš viņiem patīk.
Pats esmu Cicuras audzēknis un noteikti ļoti labs speciālists pat pēc 15 gadiem un iet laikam līdzi daudz vairāk nekā mūsu “jaunie” speciàlisti. Tas ka Cicura nekad nav izdabājis vecāku iegribām ir vienmēr bijis zināms, bet paskatieties cik daudz labus cilvēkus ar pareizu attieksmi pret darbu viņš izaudzinājis, praktiski visi sporta skolas treneri un personāls ir bijušie audzēkņi, visi ar augstākajām izglītībām. Treneri nevar vērtēt tikai pēc tā cik NHL hokejistus izaudzinājis, jo svarīgāk ir sagatavot labus cilvēkus ar pareizu attieksmi un sapratni par disciplīnu un atbildību.

Labākā atbilde vecākiem kas jebkad dzirdēta - kādēļ mans dēls spēlē trešajā maiņā?
Jo mums nav ceturtās /Cicura/

  +2 [+] [-]

, 2020-06-12 23:51, pirms 4 gadiem
hewlet rakstīja: Pats esmu Cicuras audzēknis un noteikti ļoti labs speciālists pat pēc 15 gadiem un iet laikam līdzi daudz vairāk nekā mūsu “jaunie” speciàlisti. Tas ka Cicura nekad nav izdabājis vecāku iegribām ir vienmēr bijis zināms, bet paskatieties cik daudz labus cilvēkus ar pareizu attieksmi pret darbu viņš izaudzinājis, praktiski visi sporta skolas treneri un personāls ir bijušie audzēkņi, visi ar augstākajām izglītībām. Treneri nevar vērtēt tikai pēc tā cik NHL hokejistus izaudzinājis, jo svarīgāk ir sagatavot labus cilvēkus ar pareizu attieksmi un sapratni par disciplīnu un atbildību.

Labākā atbilde vecākiem kas jebkad dzirdēta - kādēļ mans dēls spēlē trešajā maiņā?
Jo mums nav ceturtās /Cicura/
Paldies par insaidu un Cicuras kārtējo joku!

  +1 [+] [-]

, 2020-06-13 00:27, pirms 4 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Nebūt ne visi. Ciena viņu gan vairāk par to pašu Gulbīti, piemēram. Jo ir atklāts un godīgs.
Protams, ka ne viss ir 100%, izņemot, ka mēs visi par 100% aiziesim pa skuju taku.
Gan jau kādam sēž iekšā kāds aizvainojums par kaut ko. Piemēram, tas pats Ķēniņš ne tāpat viņam atsūtīja sveicienu pēc pirmajiem vārtiem NHL.

     [+] [-]

, 2020-06-13 00:28, pirms 4 gadiem
hewlet rakstīja: Pats esmu Cicuras audzēknis un noteikti ļoti labs speciālists pat pēc 15 gadiem un iet laikam līdzi daudz vairāk nekā mūsu “jaunie” speciàlisti. Tas ka Cicura nekad nav izdabājis vecāku iegribām ir vienmēr bijis zināms, bet paskatieties cik daudz labus cilvēkus ar pareizu attieksmi pret darbu viņš izaudzinājis, praktiski visi sporta skolas treneri un personāls ir bijušie audzēkņi, visi ar augstākajām izglītībām. Treneri nevar vērtēt tikai pēc tā cik NHL hokejistus izaudzinājis, jo svarīgāk ir sagatavot labus cilvēkus ar pareizu attieksmi un sapratni par disciplīnu un atbildību.

Labākā atbilde vecākiem kas jebkad dzirdēta - kādēļ mans dēls spēlē trešajā maiņā?
Jo mums nav ceturtās /Cicura/
Jā, Sašas stilā.

     [+] [-]

, 2020-06-13 07:12, pirms 4 gadiem
Šitas kadrs vienā intervijā stāstija, ka vińam mājās puku vāzē ūdens vietä šnabītis saliets

  +1 [+] [-]

, 2020-06-13 11:13, pirms 4 gadiem
Domāju, ka Rīgā kāda no hokeja skolām viņu paņems ar atplestām rokām. Cicura ir ne tikai ekstravagants un jautrs večuks, bet arī viens no pieredzējušākajiem koučiem, kas tieši ar jaunajiem māk strādāt.
1 2 37 komentāri