Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Līdz Olimpiskajam startam - tikai mēnesis

Jānis Pārums

Līdz Olimpiskajam startam - tikai mēnesis
Kristaps Sotnieks debitēs Olimpiādē
Foto: Romualds Vambuts, sportacentrs.com

Ir atlicis tikai mēnesis līdz Vankūveras Ziemas Olimpisko spēļu atklāšanai. Latvijas hokejistiem tā būs trešā Olimpiāde pēc Latvijas valsts neatkarības atjaunošanas, vēsta Latvijas Hokeja federācija (LHF).

Tās būs pirmās Ziemas Olimpiskās spēlēs Ervīnam Muštukovam, Oskaram Bārtulim, Kasparam Daugaviņam, Mārtiņam Karsumam, Gintam Meijam, Aleksejam Širokovam, Kristapam Sotniekam un Jānim Spruktam.

Savukārt par trešo Olimpisko startu domā Sergejs Naumovs, Edgars Masaļskis, Rodrigo Laviņš, Aleksandrs Ņiživijs un Kārlis Skrastiņš.

Kā vienmēr ir aktuāls jautājums par to, kurš spēļu atklāšanas ceremonijā nesīs Latvijas valsts karogu. Visas trīs reizes, kad Latvijas hokejisti spēlējuši Olimpiādē, šis gods ir ticis viņiem. 1936. gadā karognesējs bija Leonīds Vedējs, 2002. gadā – Harijs Vītoliņš, 2006. gadā – Artūrs Irbe. Kā būs šogad?

Vankūverā Latvijas hokejisti spēlēs B grupā, kur sacentīsies ar Krieviju, Čehiju un Slovākiju. Atcerēsimies, ka mēs Olimpiskajās spēlēs jau divreiz esam mērojušies spēkiem ar Slovākijas izlasi. 2002. gadā Saltleiksitijā, nospēlējot neizšķirti 6:6 (2:2,2:4,2:0), un 2006. gadā Turīnā, piekāpjoties ar 3:6 (1:4,2:1,0:1). Visrūgtākā statistika Olimpiskajās spēlēs Latvijai ir pret Krieviju, kad Turīnā tika piedzīvots zaudējums ar 2:9 (1:3,0:3,1:3).

Latvijas valstsvienības spēļu kalendārs (pēc Latvijas laika):
2010. gada 17. februārī plkst. 07:00 Krievija – Latvija;
2010. gada 20. februārī plkst. 02:30 Čehija – Latvija;
2010. gada 21. februārī plkst. 02:30 Latvijas – Slovākija.

Latvijas valstsvienības sastāvs 2010. gada Ziemas Olimpiskajām spēlēm:
Uzbrucēji: Lauris Dārziņš, Herberts Vasiļjevs, Miķelis Rēdlihs, Ģirts Ankipāns, Mārtiņš Cipulis, Jānis Sprukts, Aleksejs Širokovs, Mārtiņš Karsums, Aleksandrs Ņiživijs, Armands Bērziņš, Kaspars Daugaviņš un Gints Meija.
Aizsargi: Georgijs Pujacs, Kristaps Sotnieks, Arvīds Reķis, Krišjānis Rēdlihs, Guntis Galviņš, Rodrigo Laviņš, Kārlis Skrastiņš, Oskars Bārtulis.
Vārtsargi: Edgars Masaļskis, Ervīns Muštukovs un Sergejs Naumovs.

Latvijas valstsvienība hokejā 8. februārī Rīgā aizvadīs kopīgu treniņu. 9. februārī plkst. 14:15 izlase izlidos uz Frankfurti, lai 10. februārī aizvadītu pēdējo pārbaudes spēli pirms Vankūveras ar Vācijas valstsvienību. Spēle notiks "Eissport" arēnā, Frankfurtē, sākums plkst. 18:30 (pēc Latvijas laika). Ledus halles maksimālā ietilpība - 6 000 skatītāju vietu.

Informāciju sagatavoja:
Vita Ļebedeva, LHF preses sekretāre

1 2 63 komentāri

 +15 [+] [-]

, 2010-01-12 11:51, pirms 15 gadiem
Ledus halles maksimālais piepildījums 6 000 skatītāju.

pareizi gan būtu ietilpība, nevis piepildījums

  +5 [+] [-]

, 2010-01-12 11:52, pirms 15 gadiem
Kas tad cits ja ne mūsu Kācis nesīs!?
Slēpts komentārs: Ralfs

 +35 [+] [-]

, 2010-01-12 11:59, pirms 15 gadiem
Kārlim Skrastiņam karogs jānes, nav divu domu. Viņš ir mūsu dzelzs vīrs un droši vien, Kārlim šī būs pēdējā olimpiāde.

 +26 [+] [-]

, 2010-01-12 11:59, pirms 15 gadiem
Olimpisko hokeju toč jāgaida kā pirmo nakti ar meiteni!

  +7 [+] [-]

, 2010-01-12 12:02, pirms 15 gadiem
Ralfs rakstīja: "Latvijas hokejistiem tā būs trešā Olimpiāde pēc Latvijas valsts neatkarības atjaunošanas, vēsta Latvijas Hokeja federācija (LHF)."

"Visas trīs reizes, kad Latvijas hokejisti spēlējuši Olimpiādē, šis gods ir ticis viņiem. 1936. gadā karognesējs bija Leonīds Vedējs, 2002. gadā – Harijs Vītoliņš, 2006. gadā – Artūrs Irbe. Kā būs šogad?"


tur kaut kas nelīmējas.
Ja palasītu tekstu kārtīgi, tad viss līmētos. 1936.gada OS neskaitās pēc neatkarības atgūšanas. Ja nu slikti ar vēsturi, tad neatkarību atguvām 1990.gadā

  +6 [+] [-]

, 2010-01-12 12:05, pirms 15 gadiem
Man būt domāt, ka karogs būtu jānes Miņinam.
Kā nekā pagājušā gada labākās Latvijas komandas vadonis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-01-12 12:12, pirms 15 gadiem
Man nepatik ta laika starpiba,bus jacelas pustrijos nakti!!

nu bet ko darit,jaskatas

  +5 [+] [-]

, 2010-01-12 12:13, pirms 15 gadiem
Ralfs rakstīja: "Latvijas hokejistiem tā būs trešā Olimpiāde pēc Latvijas valsts neatkarības atjaunošanas, vēsta Latvijas Hokeja federācija (LHF)."

"Visas trīs reizes, kad Latvijas hokejisti spēlējuši Olimpiādē, šis gods ir ticis viņiem. 1936. gadā karognesējs bija Leonīds Vedējs, 2002. gadā – Harijs Vītoliņš, 2006. gadā – Artūrs Irbe. Kā būs šogad?"


tur kaut kas nelīmējas.
Piekrītu, tev nelīmējas.
Vispār jau apnikuši šī mūžīgā rēķināšana - pēc neatkarības atajunošanas, pēc 90. gada utt. Itkā pirms 1939. gada mums būtu kaut kāda "neīsta" valsts, spēlētu "nesītā" olimpiādē. Jā notikumi ir mainījušies, bet tagad cilvēkiem "bez pagātnes" būtu jau jāiemācās, kas notika laikā, kad paši vēl nedzīvoja. Nu zems ir tas līmenis, ja tu vari objektīvi spriest tikai par to, ko pats esi pieredzējis, par pārējo azimirstot.
Šitas vārdu salikums "pēc neatkarības atjaunošanas" jāizņem no latviešu val. leksikas. Dažreiz jau krīt uz nerviem. Nu, ja runājam par Latviju kā valsti, tad var teikt suverenitātes laikā, neatkarības laikā. Ja grib izcelt pēdējos 18 gadus, tad tā arī jāsaka - pēdējo 18. gadu laikā.
Vācija ir atjaunota 4 reizes, bet tas nenozīmē, ka viņi atskaiti sāk no pēdējās atjaunošanas reizes. Mums gan tā izskatās...

  +8 [+] [-]

, 2010-01-12 12:14, pirms 15 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Man būt domāt, ka karogs būtu jānes Miņinam.
Kā nekā pagājušā gada labākās Latvijas komandas vadonis.
Negribu teikt neko sliktu par Miņinu, bet kļūt par vadošu trubas šļūcēju salīdzinoši ir sīkums kā tas, ko ir izdarījis Kārlis. Ja Latvijas hokeja izlase iegūs kaut bronzas medaļu vai paliks ceturtā, manās acīs tas būs daudz vairāk nekā Miņina desmit zelti.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-12 12:17, pirms 15 gadiem
lvhockey rakstīja: Piekrītu, tev nelīmējas.
Vispār jau apnikuši šī mūžīgā rēķināšana - pēc neatkarības atajunošanas, pēc 90. gada utt. Itkā pirms 1939. gada mums būtu kaut kāda "neīsta" valsts, spēlētu "nesītā" olimpiādē. Jā notikumi ir mainījušies, bet tagad cilvēkiem "bez pagātnes" būtu jau jāiemācās, kas notika laikā, kad paši vēl nedzīvoja. Nu zems ir tas līmenis, ja tu vari objektīvi spriest tikai par to, ko pats esi pieredzējis, par pārējo azimirstot.
Šitas vārdu salikums "pēc neatkarības atjaunošanas" jāizņem no latviešu val. leksikas. Dažreiz jau krīt uz nerviem. Nu, ja runājam par Latviju kā valsti, tad var teikt suverenitātes laikā, neatkarības laikā. Ja grib izcelt pēdējos 18 gadus, tad tā arī jāsaka - pēdējo 18. gadu laikā.
Vācija ir atjaunota 4 reizes, bet tas nenozīmē, ka viņi atskaiti sāk no pēdējās atjaunošanas reizes. Mums gan tā izskatās...
Jēziņ! Neatkarību atjaunojām tikai vienu reizi - 1990.gadā. Un vēl senāk pirms 90 gadiem, mēs tikai to ieguvām.

     [+] [-]

, 2010-01-12 12:19, pirms 15 gadiem
Neiepriecina ka 2 speles tik velu puse 3 nakti,bet tomer tadu hokeju nevar laist garam

  +4 [+] [-]

, 2010-01-12 12:20, pirms 15 gadiem
arvils rakstīja: Negribu teikt neko sliktu par Miņinu, bet kļūt par vadošu trubas šļūcēju salīdzinoši ir sīkums kā tas, ko ir izdarījis Kārlis. Ja Latvijas hokeja izlase iegūs kaut bronzas medaļu vai paliks ceturtā, manās acīs tas būs daudz vairāk nekā Miņina desmit zelti.
par to nu gan varetu strideties,jo zelts tomer ir zelts!!!

objektivi vertejot Miņinam butu jacinas vismaz par bronzas medaļu!!

bet sozezon loti sasparojies ir lange,kas man skiet ari ir galvenais pretendents uz zeltu,tad nak asv,kanada,krievija un latvija!!ari vacijas parejos pilotus nevajadzetu norakstit!!

Runajot par hokejistiem-manas acis ieklusana astotnieka jau butu sasniegums

  -2 [+] [-]

, 2010-01-12 12:20, pirms 15 gadiem
Karogs jānes Ilmaram Bricim

  -2 [+] [-]

, 2010-01-12 12:21, pirms 15 gadiem
Donz007 rakstīja: Kas tad cits ja ne mūsu Kācis nesīs!?
šoreiz visvairāk to ir pelnījis Mārtiņš Rubenis - vienīgais OS medaļnieks, kas to izdarījis startējot kā Latvijas sportists. Pie kam, tas notika iepriekšējajās OS - Turīnā.

  -2 [+] [-]

, 2010-01-12 12:21, pirms 15 gadiem
arvils rakstīja: Negribu teikt neko sliktu par Miņinu, bet kļūt par vadošu trubas šļūcēju salīdzinoši ir sīkums kā tas, ko ir izdarījis Kārlis. Ja Latvijas hokeja izlase iegūs kaut bronzas medaļu vai paliks ceturtā, manās acīs tas būs daudz vairāk nekā Miņina desmit zelti.
Fakts kā tāds, ka vadošajās boblsleja valstīs ar šo sporta veidu nevar nodarboties n-tās reizes vairāk sportistu nekā Latvijā. Pasaulē vien ir tikai, liekas, 15 trases un ja tādā Vācijā ir 2, bet Latvijā viena, tad treniņapstākļi ir samērā līdzīgi. Bet piem., hokejā tādā Zviedrijā, Somijā, Čehijā, Krievijā, Slovākijā, ASC, nerunājot par Kanādu ledus haļļu skaits ir maz vai kāpināts kvadrātā ar Latvijas ledsu haļļu skaitu. Līdz ar to potenciālais jauno hokejistu skaits tādā Kanādā ir lielāks. Tas ir vien. Otrkārt, bobslejs, kamaniņas utt. nav tik attīstījušies sporta veidi kā hokejs. Tur nav sasniegti tie augstie griesti, kad dzimst pasaules superzvaigznes ar iedzimtu attiecīgā sporta veida gēnu. Vēl jāatceras, ka bobsleja komandā ir mazāk sportistu, nekā hokejā.

  -3 [+] [-]

, 2010-01-12 12:23, pirms 15 gadiem
a kas ir M. Rubenis? Bobslejs ?

  +3 [+] [-]

, 2010-01-12 12:23, pirms 15 gadiem
arvils rakstīja: Negribu teikt neko sliktu par Miņinu, bet kļūt par vadošu trubas šļūcēju salīdzinoši ir sīkums kā tas, ko ir izdarījis Kārlis. Ja Latvijas hokeja izlase iegūs kaut bronzas medaļu vai paliks ceturtā, manās acīs tas būs daudz vairāk nekā Miņina desmit zelti.
tāpat OS zelts ir daudz vērtīgāks par hokejistu 3./4. vietu. Olimpiskais čempions - tas ir īpašs tituls.

     [+] [-]

, 2010-01-12 12:27, pirms 15 gadiem
arvils rakstīja: Jēziņ! Neatkarību atjaunojām tikai vienu reizi - 1990.gadā. Un vēl senāk pirms 90 gadiem, mēs tikai to ieguvām.
Es neteicu, ka 2. vai 3.
Bet par to var pastrīdēties, ja zini, kāds ir sinonīms vārdam atmoda, tad palasi 20.to, 30. gadu presi, kas ir arhīvos. Protams oficiāli viss ir tā, kā ir un nevar būt savādāk! Bet praktiski ar milzīgu, gandrīz gadsimta starpību, mēs atjaunojām pašnoteikšanos, pēc tam atkal pēc 50 gadiem.
Gribēju vienk. pateikt, ka apnikusi tas vārdu salikums " pēc neatkarības atjaunošanas"... nu, ja runājam par lietām, kas saistās ar ekonomiku, tad lietojam gadskaitļus, bet sarunvalodā tāpat visi saprot, ka runājot par brīvā tirgus lietām, laiks pirms 90. gada pat teorētiski nevar būt apskatāms.

  -2 [+] [-]

, 2010-01-12 12:32, pirms 15 gadiem
lvhockey rakstīja: Piekrītu, tev nelīmējas.
Vispār jau apnikuši šī mūžīgā rēķināšana - pēc neatkarības atajunošanas, pēc 90. gada utt. Itkā pirms 1939. gada mums būtu kaut kāda "neīsta" valsts, spēlētu "nesītā" olimpiādē. Jā notikumi ir mainījušies, bet tagad cilvēkiem "bez pagātnes" būtu jau jāiemācās, kas notika laikā, kad paši vēl nedzīvoja. Nu zems ir tas līmenis, ja tu vari objektīvi spriest tikai par to, ko pats esi pieredzējis, par pārējo azimirstot.
Šitas vārdu salikums "pēc neatkarības atjaunošanas" jāizņem no latviešu val. leksikas. Dažreiz jau krīt uz nerviem. Nu, ja runājam par Latviju kā valsti, tad var teikt suverenitātes laikā, neatkarības laikā. Ja grib izcelt pēdējos 18 gadus, tad tā arī jāsaka - pēdējo 18. gadu laikā.
Vācija ir atjaunota 4 reizes, bet tas nenozīmē, ka viņi atskaiti sāk no pēdējās atjaunošanas reizes. Mums gan tā izskatās...
Vispaar jau neliimeejas tikai taadeelj, kad siis buus treshaas speeles peec neatkariibas atjaunoshanas, bet taa kaa taas veel nav notikushas, tad tajaas neviens veel nav nesis karogu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-12 12:51, pirms 15 gadiem
tobymac rakstīja: a kas ir M. Rubenis? Bobslejs ?
ja tas bija sarkasms, tad +1... bet ja tu nezini kas vins ir, tad -100 tev jaliek!

Ja nav Ozolina, tad Skrastinam janes! Tomer latviesiem Olimpiade hokejs ir pirmaja vieta... pec tam aiziet parejais!

  -1 [+] [-]

, 2010-01-12 12:51, pirms 15 gadiem
Kažam jānes viennozīmīgi!

     [+] [-]

, 2010-01-12 13:02, pirms 15 gadiem
Kāds var pateikt kāds būs formāts pēc gruppu turnīra?nevaru nekur atrast?

  -1 [+] [-]

, 2010-01-12 13:03, pirms 15 gadiem
Pēc speles ar čehiju žēl ka nav diena starpā! Tad vismaz ceru ka arī slovākijai nebus diena pārtraukums! Tā jau kalendars ļoti smags!!!

  -2 [+] [-]

, 2010-01-12 13:05, pirms 15 gadiem
2010. gada 17. februārī plkst. 07:00 Krievija – Latvija;
2010. gada 20. februārī plkst. 02:30 Čehija – Latvija;
2010. gada 21. februārī plkst. 02:30 Latvijas – Slovākija.
ja latvija siss speles zaudee- pret kuru komandu bus jaspeelee ta izkirosaa speele lai tiktu talaak?????????????????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-12 13:12, pirms 15 gadiem
Karogs jānes Kārlim Skrastiņam, viennozīmīgi! Paraugs visiem,arī tiem,kas vēl pretendē uz karoga nešanu!

     [+] [-]

, 2010-01-12 13:20, pirms 15 gadiem
miškins rakstīja: Kāds var pateikt kāds būs formāts pēc gruppu turnīra?nevaru nekur atrast?
šeit ir: iihf.com: SCHEDULE

     [+] [-]

, 2010-01-12 13:22, pirms 15 gadiem
sladkij rakstīja: 2010. gada 17. februārī plkst. 07:00 Krievija – Latvija;
2010. gada 20. februārī plkst. 02:30 Čehija – Latvija;
2010. gada 21. februārī plkst. 02:30 Latvijas – Slovākija.
ja latvija siss speles zaudee- pret kuru komandu bus jaspeelee ta izkirosaa speele lai tiktu talaak?????????????????
atkarībā no citu rezultātiem - visticamāk pret ASV, Somiju vai vēlreiz pret Čehiju.

     [+] [-]

, 2010-01-12 13:28, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: tāpat OS zelts ir daudz vērtīgāks par hokejistu 3./4. vietu. Olimpiskais čempions - tas ir īpašs tituls.
Es tomēr piekrītu Arvilam. Komandu konkurencē iegūta medaļa mazai valstij ir ļoti vērtīga. 90. gados LV daudzi apskauda leišu baketbola medaļas olimpiādēs. Subjektīvi... mani pēc medaļu vispār var nebūt, JA hokejisti tiks pusfinālā... Taču tās ir tikai manas domas.

     [+] [-]

, 2010-01-12 13:31, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: atkarībā no citu rezultātiem - visticamāk pret ASV, Somiju vai vēlreiz pret Čehiju.
un ja uzwar tad tiek pusfinalaa???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 63 komentāri