Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Lipmans: "Koziols neko hokeja labā nav izdarījis"

Andrejs Siliņš

Lipmans: "Koziols neko hokeja labā nav izdarījis"
Kirovs Lipmans
Foto: Scanpix Baltics

Latvijas Hokeja Federācijas (LHF) prezidents Kirovs Lipmans pavēstījis, ka Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas "Dinamo" prezidents Viesturs Koziols komandu uztver tikai kā biznesu un hokeja labā neko nav izdarījis, vēsta ziņu aģentūra LETA.

"Ir labi, ka tāda komanda ir izveidota," par Rīgas "Dinamo", kas šodien aizvadīs pirmo Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) spēli mājās Arēnā Rīga šodien sacīja Lipmans. "Nenoliedzu, ka tā ir laba komanda, bet pirmos soļus tās dibināšanā spēra Latvijas Hokeja federācija. Par to, ka klubs izveidojies, lielākais nopelns ir LHF, jo tieši federācija bīdīja šo projektu. Mērķis bija - lai izlases kandidāti būtu vienā komandā, ieteicams Rīgā. Lai nebūtu tā, ka [izlases] spēlētāji sabrauc no ārzemju klubiem un visiem ir dažāda sagatavotības pakāpe. Tagad treneriem būs daudz vienkāršāk sagatavot izlasi izšķirošajām spēlēm."

LHF prezidents asi vērsās pie Rīgas "Dinamo" vadības, kasjoprojām, pat neskatoties uz KHL norādēm, nav noslēgusi sadarbības līgumu ar LHF. "Līgums ir sagatavots, bet nav parakstīts jau pusotru mēnesi," teica Lipmans. "Šajā laikā neviens no "Dinamo" federācijā nav bijis. "Dinamo" tikai pirms divām dienām atsūtīja savu līguma variantu ar lūgumu pagarināt līguma izskatīšanu vēl uz divām nedēļām."

Kā zināms, Lipmans vēlas, lai "Dinamo" LHF kasē pārskaita pusmiljonu dolāru par it kā "nozagtajiem" sponsoriem. "Runa nav tikai par naudu. Federācija piedāvāja [Viesturam] Koziolam ["Dinamo" prezidents], lai ļauj mums izmantot spēļu laikā uz bortiem reklāmas, taču arī šis variants viņu nav apmierinājis," ar nožēlu sacīja LHF vadītājs.

"Man ļoti žēl, ka pie stūres tādai komandai ir šādi negodīgi cilvēki," turpināja Lipmans. "Koziolam tas ir tikai bizness. Ar šādu biznesu var sagraut visu Latvijas hokeju. Koziols ir ļoti tālu no hokeja. Viņš neko hokeja labā nav izdarījis. Nav izaudzinājis nevienu hokejistu, toties izmantojis masu medijus Krievijā, lai uzbruktu [Latvijas Hokeja] federācijai."

Izmantotie resursi:
LETA

 +46 [+] [-]

, 2008-09-11 18:45, pirms 16 gadiem
Te tūlīt ies vaļā!
Slēpts komentārs: stenlijs

 +37 [+] [-]

, 2008-09-11 18:46, pirms 16 gadiem
lai kurs nu butu runajis...

 +42 [+] [-]

, 2008-09-11 18:46, pirms 16 gadiem
"Labi ka Tu esi!"

 +37 [+] [-]

, 2008-09-11 18:46, pirms 16 gadiem
Nu sāksies tulīt viena publiska saruna. koziols atbildi parādā nepaliks. teikt ka koziols neko nav darījis jau nu gan ir pilnīgs absurds.

 +34 [+] [-]

, 2008-09-11 18:47, pirms 16 gadiem
"Man ļoti žēl, ka pie stūres tādai komandai ir šādi negodīgi cilvēki,"
viņam īsa atmiņa laikam, nesen ar šiem pašiem cilvēkiem pie viena galda sēdēja

 +22 [+] [-]

, 2008-09-11 18:48, pirms 16 gadiem
A ko tu lipka esi izdarijis latvijas hokeja laba, Latvijas chempis ir izsmiekls, un izlase katru gadu ir uz ilidoshanas robezas. Lipka maita gandriz vai pasaules chempi atnema latvijai ar savam halles mahinacijam.

  +5 [+] [-]

, 2008-09-11 18:48, pirms 16 gadiem
Varbūt sākumā derētu dzirdēt arī otras puses komentāru?

 +43 [+] [-]

, 2008-09-11 18:48, pirms 16 gadiem
jā, nu Kirovam, jau, "protams" hokejs nav bizness!

 +16 [+] [-]

, 2008-09-11 18:48, pirms 16 gadiem
katamarans123 rakstīja: A ko tu lipka esi izdarijis latvijas hokeja laba, Latvijas chempis ir izsmiekls, un izlase katru gadu ir uz ilidoshanas robezas. Lipka maita gandriz vai pasaules chempi atnema latvijai ar savam halles mahinacijam.


nu ja nebutu Kirova nebutu PČ, bet ko vel Kirovs ir izdarijis nezinu

 +15 [+] [-]

, 2008-09-11 18:48, pirms 16 gadiem
bet daļēji Kiram ar ir taisnība! protams pats Kira ar nav nekāda dievgosniņa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-09-11 18:49, pirms 16 gadiem
boards-11 rakstīja: "Labi ka Tu esi!"

nee naw jaw vinjs arii slikts... bet nauda sim ziidinjam arii loti patiik!!! ja tacs sen buutu atkaapies no amata...

  +7 [+] [-]

, 2008-09-11 18:50, pirms 16 gadiem
un atkal viņi "dirsīsies" savā starpā!
abiem diviem bizness ir nr 1.

  +9 [+] [-]

, 2008-09-11 18:51, pirms 16 gadiem
Jācer ka Artūrs vienreiz saņemsies un kandidēs uz LHF prezidenta amatu, šitā di*anās starp Kozi un Kiru jau ir apnikusi.
Slēpts komentārs: Ivars77
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-09-11 18:51, pirms 16 gadiem
Protams Kirov, ka tu esi daudz izdarījis, bez tevis mums nebūtu tās 5 zelta medaļas, PČ rīgā, un pārējas medaļas PČ tu esi hokeja balsts Kirov!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2008-09-11 18:53, pirms 16 gadiem
Kā ta Koziols nav darijis? Rīga2000 treneris Šuplers, izlases spēlētāji Cipulis, Ankipāns, Sprukts, Daugaviņš u.c. Nebūtu Koziola Rīgā nebūtu bijis nevienas normālas hokeja komandas.

 +10 [+] [-]

, 2008-09-11 18:53, pirms 16 gadiem
BāliņšA rakstīja: Liepaajaa KIROVS IZDARRIJA PILNIIGI NEKKO>>>


Jaa liepajnieki bija pelnījuši tā halli ar 5000 vietām!! Kira tur visu nolažoja !!

  +6 [+] [-]

, 2008-09-11 18:54, pirms 16 gadiem
kaarpainais krabis
Slēpts komentārs: Ivars77
Slēpts komentārs: Voblers

  +1 [+] [-]

, 2008-09-11 18:55, pirms 16 gadiem
lohs-ko ta Tu esi hokeja labaa dariijis??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-09-11 18:55, pirms 16 gadiem
ta jau sanaak, ka koziols hokejaa ir taads pats ka es... un ja es esmu taads kaa koziols, tad es esmu miljonaars slaveniiba :O

  +4 [+] [-]

, 2008-09-11 18:56, pirms 16 gadiem
Kir, pazūdi

  +2 [+] [-]

, 2008-09-11 18:56, pirms 16 gadiem
Itka cits nebutu dabujis
flipsider rakstīja: nu ja nebutu Kirova nebutu PČ, bet ko vel Kirovs ir izdarijis nezinu

  +5 [+] [-]

, 2008-09-11 18:56, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Jaa liepajnieki bija pelnījuši tā halli ar 5000 vietām!! Kira tur visu nolažoja !!

Kā tad!
Diez vai Tev ir tik plata d**sa,ka spēsi viens pats tās 5000 vietas aizņemt!?Vakar uz spēli halle bija pustukša!

  +6 [+] [-]

, 2008-09-11 18:57, pirms 16 gadiem
Teikt ka Kiru pašu interesē latvijas hokejs ir stipri pārspīlēts....

  +1 [+] [-]

, 2008-09-11 18:58, pirms 16 gadiem
Voblers rakstīja: man vnk beesii tie lipmana noliceeji pashi nezin ko raxta tik kautkur izraavushi taadu principu ka lipmans ir sikts untik turaas pie taa stingri neskatotoes kas notiek.piemeeram taa kaa katamaraans123 raxta gandriiz atnjeema mums chempi a kas tad vinju dabuuja uz latviju?var buut katamaraans 123?un tas ir jaaatziist ka kozliolam tieshaam tas ir tikai bizness.....


Kaut ko jau viņš ir izdarījis, bet, viens liels bet, cik no tām vēl funkcionē reāli? Aizkrauklē piemēram vvairākās tribīņu vietās ir veikali!! Ko Kirovs dara lai atbalstītu hokeja reālu funkcionēšanu latvijā??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-09-11 18:59, pirms 16 gadiem
atradies nosodiitaaajs ..........
labaaak aizver savu muti

  +5 [+] [-]

, 2008-09-11 19:00, pirms 16 gadiem
Protams. Koziols domā, hokejs ir biznes... Bet Kira domā, ka slaucama govs...

     [+] [-]

, 2008-09-11 19:00, pirms 16 gadiem
Saaxies atkal "veljas mazgaashana".......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-11 19:01, pirms 16 gadiem
Viņš savu naudu ir ielicis latvijas hokejā, kā to darīja Koziols RD gadījumā, atgādināšu tiem kuri nezin, Kirovs ar saviem 70 milj latu ir diezgan turīgs latvijā, jo viņam pieder daudzi procenti LM akcijas un Grindex akcijas!!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-11 19:01, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Kaut ko jau viņš ir izdarījis, bet, viens liels bet, cik no tām vēl funkcionē reāli? Aizkrauklē piemēram vvairākās tribīņu vietās ir veikali!! Ko Kirovs dara lai atbalstītu hokeja reālu funkcionēšanu latvijā??

LHF nav jauztur halles! To dara pašvaldības sadarbībā ar kādu investoru! Kā Liepājas gadijumā-rūpnīca Liepājas Metalurgs,kas piesaista mazos sponsorus,kuru reklāmas izvieto uz bortiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-09-11 19:05, pirms 16 gadiem
Tā,tie,kas dzimuši pēc 90-tā,saspiež pirkstriņus dūrē,lai negribās uzsist kādu stubību uz klaviatūras,un raiti dodas gatavoties rītdienas stundām! Vot,kad būsiet tik izglītoti,kā Kirova onkulis,tad arī spriedīsiet,kas labs,kas slikts Latvijas hokejā!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-11 19:09, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tu tik n......rs!
Liepāja un liepājnieki ir Kiram pateicību parādā,ka Liepāja ir normālā līmenī attīstijies hoķis!
Un pateicoties Kirai vispār tas PČ Latvijā notika!
Rokas nost no Kiras,cilvēki ar īsām atmiņām!

šoreiz Tu gan rūgti maldies!!! Kira ir viens no lielākajiem blefotājiem Latvijā! Liels pašlabuma meklētājs...Domā kādēļ viņam vajadzēja PČ Latvijā?!? Ne jau hokeja pēc - gan jau dabūja kādu miljonu iebāzt kabatā. Par hokeju viņš negrib domāt...tikai par biznesu. Pats Kluba vai Sporta Avīzes intervijā sūdzējās ka viņam par biežu esot jāiet uz federāciju - redz Indriksons varot iet tikai vienreiz mēnesī! Par jaunatni arī nedomā - tur par spēļu organizēšanu prasa naudu no bērnu vecākiem...
Man gan liekas ka viņi abi ir biznesmeņi un abi cenšas izspiest lielāku naudu!!!

  +4 [+] [-]

, 2008-09-11 19:09, pirms 16 gadiem
nebusu koziola aizstavis, jo vins bez 3 vietas BAC un Dinamo vaidsanas neko citu nav izdarijis, bet ko tu pats kira ir izdarijis lai ta runatu? ok, cempionats riga un halle, bet man piemeram labak patiktu ja mums butu specigs cempionats nevis viens PC. ok, halle ir vieniga laba lieta ko tu esi izdarijis. tu vari platities cik gribi ar savu PC, bet uz tavas sirdsapzinas ir nozelojamais vietejais cempionats kura ir tikai cetras nopietnas komandas. ka tas iepsejams, ka jauniesu limenis lidz ~12 gadu vecumam ir pasaules klases limeni, bet kad tiem pasiem jauniesiem pienacis laiks iziet dzilakos udenos tad no viniem pari palikusi tikai karikaturas? labak padoma par to
butu labak stavejis klusu

  +3 [+] [-]

, 2008-09-11 19:09, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tā,tie,kas dzimuši pēc 90-tā,saspiež pirkstriņus dūrē,lai negribās uzsist kādu stubību uz klaviatūras,un raiti dodas gatavoties rītdienas stundām! Vot,kad būsiet tik izglītoti,kā Kirova onkulis,tad arī spriedīsiet,kas labs,kas slikts Latvijas hokejā!


Tu vienmer pievienojies taa cilveka viedoklim kuram augstaaka izgliitiba ? zheel nu zheel,ko lai saka!

  +2 [+] [-]

, 2008-09-11 19:12, pirms 16 gadiem
slaists2 rakstīja: Protams. Koziols domā, hokejs ir biznes... Bet Kira domā, ka slaucama govs...

Bizness nav slikta lieta,un būtu grēks Koziolu nosodīt par to,ka viņš no RD vēlas taisīt naudiņu,bet ir tikai viens bet! Koziols ir jau radijis vienu ļoti sliktu precedentu,kad uzmeta R2000,jo saprata,ka tur ir vairāk jaiegulda nekā varēs nopelnīt! Un Lielā mērā pateicoties LHF un Rīgas domei to klubu vispār izdevās noturēt uz ūdens!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-11 19:13, pirms 16 gadiem
Ja man kāds besī, tad tas ir ivariņš 77....

  -1 [+] [-]

, 2008-09-11 19:13, pirms 16 gadiem
Abi labi!

     [+] [-]

, 2008-09-11 19:13, pirms 16 gadiem
Nu...sākās...

  -1 [+] [-]

, 2008-09-11 19:13, pirms 16 gadiem
mytila rakstīja: Tu vienmer pievienojies taa cilveka viedoklim kuram augstaaka izgliitiba ? zheel nu zheel,ko lai saka!

Nē,es pievienojos tā cilvēka viedoklim,kuram vispār ir kāds viedoklis,un kurš neaprobežojas ar neko nepamatotu frāžu izkliegšanu!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-11 19:14, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tā,tie,kas dzimuši pēc 90-tā,saspiež pirkstriņus dūrē,lai negribās uzsist kādu stubību uz klaviatūras,un raiti dodas gatavoties rītdienas stundām! Vot,kad būsiet tik izglītoti,kā Kirova onkulis,tad arī spriedīsiet,kas labs,kas slikts Latvijas hokejā!

Ja jau esi tik informēts par Kiras izglītību, painformē mūs arī...Varbūt es kļūdos, bet diez vai viņam ir pat augstākā izglītība!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-11 19:15, pirms 16 gadiem
slaists2 rakstīja: Ja man kāds besī, tad tas ir ivariņš 77....

Iešauj sotaku,un būs atkal labi!
Ko es ta Tevi tā besiju? Vai to ka man ir pretējs viedoklis nekā Tev??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-09-11 19:17, pirms 16 gadiem
buuvnieks rakstīja: Ja jau esi tik informēts par Kiras izglītību, painformē mūs arī...Varbūt es kļūdos, bet diez vai viņam ir pat augstākā izglītība!

Es biju domājis,ka tiem kam vel nav pat vidusskolas izglītība!
Lai nu ko Kiram var pārmest,bet stulbumu,noteikti nē!

  +2 [+] [-]

, 2008-09-11 19:17, pirms 16 gadiem
Luiss H rakstīja: Ivars77 kiras dēls

Vo,kruta!
Man viņa miljoni būtu kā reiz!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-09-11 19:18, pirms 16 gadiem
njamz, hokejs izskataas arii ir politika

mazaa valstii cilveeki nevar sadaliit un dariit kopeeju lietu naakotnes labaa, man nepatiik ka miljonaars lipmans desmit gadus kladzina par hokeja klubu kuraa labpraat pats ar savu naudu piedaliitos bet liidz shim nekas arii nav kusteejies, toties citu makos skataas gan un censhas nostreebt, gan jau arii viesturs nav bez vainas bet nu lipmans shauj paari visaam normaam, vai taa ir LHF prezidenta agonizeeshana vai speeka izraadiishana redzeesim driiz.

  +4 [+] [-]

, 2008-09-11 19:18, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Bizness nav slikta lieta,un būtu grēks Koziolu nosodīt par to,ka viņš no RD vēlas taisīt naudiņu,bet ir tikai viens bet! Koziols ir jau radijis vienu ļoti sliktu precedentu,kad uzmeta R2000,jo saprata,ka tur ir vairāk jaiegulda nekā varēs nopelnīt! Un Lielā mērā pateicoties LHF un Rīgas domei to klubu vispār izdevās noturēt uz ūdens!

un kāpēc tad uzmeta? tāpēc toreiz bija stāsts par konkurējošu lietu federācijai ar lielāku uzmanību veltītu jauniešiem. toreiz sacelšanās nesanāca un Kira vienkārši nospieda koziolu.
labi sanāk, Kira vēl nesen bija pie stūres RD, bet tagad jau visiem spēkiem mēģina to nogremdēt. fascinējošs čalis

     [+] [-]

, 2008-09-11 19:18, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Iešauj sotaku,un būs atkal labi!
Ko es ta Tevi tā besiju? Vai to ka man ir pretējs viedoklis nekā Tev??

Ir cilvēki kam ir pretējs viedoklis un cilvēki, kas man besī...

  +1 [+] [-]

, 2008-09-11 19:20, pirms 16 gadiem
Jebkuras nhl komandas prezidents doma ka hokejs ir bizness !
un tas ka Koziols neko nav darijis hokeja labaa ir pilnigas muljkjibas jo tagad pec manam domam latvijas izlase vismaz saspelesies sezonas garuma un PČ buus sakariga izlase

  +1 [+] [-]

, 2008-09-11 19:20, pirms 16 gadiem
slaists2 rakstīja: Ja man kāds besī, tad tas ir ivariņš 77....

lai nu ko, bet vismaz man liekas ka Ivaram77 un arī playthegame ir labi argumentēts viedoklis par sportu! tas ka jums tas viedoklis nesakrīt ir cita lieta...

  +1 [+] [-]

, 2008-09-11 19:21, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Vo,kruta!
Man viņa miljoni būtu kā reiz!

Biji vakar uz hoķi ?
Es arī laikam drīz aiztaisīšos, jāpagaida, tik kad kādi baltkrievi atbrauks.

  +1 [+] [-]

, 2008-09-11 19:21, pirms 16 gadiem
Luiss H rakstīja: Ivars77 kiras dēls

Labi teikts un ne tas gudrākais

     [+] [-]

, 2008-09-11 19:21, pirms 16 gadiem
Lipmani.. un tu kko butu izdarijis?
Lab PČ Rīgaa

  +2 [+] [-]

, 2008-09-11 19:21, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Un Lielā mērā pateicoties LHF un Rīgas domei to klubu vispār izdevās noturēt uz ūdens!

Kā LHF palīdzēja? būšu palaidis garām..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-09-11 19:28, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: nebusu koziola aizstavis, jo vins bez 3 vietas BAC un Dinamo vaidsanas neko citu nav izdarijis, bet ko tu pats kira ir izdarijis lai ta runatu? ok, cempionats riga un halle, bet man piemeram labak patiktu ja mums butu specigs cempionats nevis viens PC. ok, halle ir vieniga laba lieta ko tu esi izdarijis. tu vari platities cik gribi ar savu PC, bet uz tavas sirdsapzinas ir nozelojamais vietejais cempionats kura ir tikai cetras nopietnas komandas. ka tas iepsejams, ka jauniesu limenis lidz ~12 gadu vecumam ir pasaules klases limeni, bet kad tiem pasiem jauniesiem pienacis laiks iziet dzilakos udenos tad no viniem pari palikusi tikai karikaturas? labak padoma par to
butu labak stavejis klusu

No kurienes mums radīsies stiprāks tas vietējais čempis???? Pat RD,kas skaitās baigais hokeja monstrs ar saviem ubaga grašiem neko normālu nevar izdarīt! Domā LM varētu savākt 10.Mio.,lai kaut ko labāku uztaisītu par patreizējo variantu!Nevarētu!
Par Bebru,Latgales R2000 iepējām nodibināt labu komandu ar stipriem leģionāriem vispār nav vērts runāt!
Bet,var būt Tu vēlējies teikt,ka LHF tagad jasāk sponsorēt LV komandas laba LV čempionāta vārdā!? Nekur pasaulē federācijas nesponsorē komandas,jo viņiem vienkārši nav tādu līdzekļu!
Ja LV uzņēmēji un investori nodibinātu vismaz desmit stipras komandas,tad LHF arī izveidotu stipru LV čempi,bet kamēr šo komandu nav tikmēr esošās pērsies kā plikas pa nātrēm!
Jauniešu hokejs jau ir atsevišķs stāsts,un tēma plašam diskutam!

     [+] [-]

, 2008-09-11 19:30, pirms 16 gadiem
Leflērs rakstīja: Biji vakar uz hoķi ?
Es arī laikam drīz aiztaisīšos, jāpagaida, tik kad kādi baltkrievi atbrauks.

Biju!
Spēles iespaidus vari palasīties pie LM:Ogres spēles apraksta!
Svētdien diemžēl neiznāks aiziet,kad LM sitīsies ar Gomeļ,jo augstskolā valsts eksāmens!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-09-11 19:35, pirms 16 gadiem
RXR rakstīja: un kāpēc tad uzmeta? tāpēc toreiz bija stāsts par konkurējošu lietu federācijai ar lielāku uzmanību veltītu jauniešiem. toreiz sacelšanās nesanāca un Kira vienkārši nospieda koziolu.
labi sanāk, Kira vēl nesen bija pie stūres RD, bet tagad jau visiem spēkiem mēģina to nogremdēt. fascinējošs čalis

Kira nevienu vārdu nav pret RD pateicis,bet prasa konkrētas lietas,ko pat RU komandas nepīkstot dara attiecībā ar savu hokeja savienību!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-11 19:36, pirms 16 gadiem
kira, tev pietrukst naudinas konta?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-09-11 20:01, pirms 16 gadiem
2:0 jē

  +1 [+] [-]

, 2008-09-11 20:02, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kira nevienu vārdu nav pret RD pateicis,bet prasa konkrētas lietas,ko pat RU komandas nepīkstot dara attiecībā ar savu hokeja savienību!

Piemēram maksā par sponsoriem? ja es šovakar iebraukšu maximā nevis rimi, tad rimi prasīs kompensāciju no maxima?
lipmans jau sen visiem sēž aknās ar saviem farsiem kas darās lhf. ar visām treneru maiņām, ar izdomātiem nosacījumiem, lai "pareizie" uzvarētu, tāpat kā lč kā tāds un viņa organizēšana.
tāpat kā ar RD, sen jau koziols ar to ideju staigāja, bet lhf bija pret, akal kiras nosacījumiem neatbilda, tad kad paņēma kiru bariņā, tad gan RD bija viss tik labi, bet tagad atkal nav ok.

     [+] [-]

, 2008-09-11 20:08, pirms 16 gadiem
njaa te pat nezinu kam piekrist, lai gan neticaas ka piemeeram Lipmans baigi buutu ko dariijis hokeja labaa. Protams par chempi latvijaa - cepuri nost, bet par visu paareejo kas notiek, vai preciizaak sakot-nenotiek ...
Vajadzeetu hokejaa ar KNAB ielaist, lai shie tur bishk padarbojaas un noskaidro-kas tad tur iisti notiek

  +1 [+] [-]

, 2008-09-11 20:10, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kira nevienu vārdu nav pret RD pateicis,bet prasa konkrētas lietas,ko pat RU komandas nepīkstot dara attiecībā ar savu hokeja savienību!

nedzen lūdzu demagoģiju, ja? Krievijas komandas maksā kompensāciju tāpēc, ka čempis iepriekš bija federācijas pārziņā un par to, lai turnīra uzvarētājs (ja no Krievijas) dabū nosaukumu Krievijas čempions un, lai KHL ir oficiāli atzīts Krievijas čempionāts ''po hokeju". Savukārt RD ir neatkarīgi veidota komanda, kas pat nepretendē uz spēlēšanu LAČ un Latvijas čempiona titulu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-09-11 20:17, pirms 16 gadiem
Koziols tiešam nav neko darījis Latvijas hokeja attīstībai, bettikai nosmēlis krējumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-09-11 20:19, pirms 16 gadiem
hmm vai tad Kirovs to halli pa savu naudu cēla? Tāda halle agri vai vēlu tiktu uzcelta.

     [+] [-]

, 2008-09-11 20:20, pirms 16 gadiem
rush|er rakstīja: nedzen lūdzu demagoģiju, ja? Krievijas komandas maksā kompensāciju tāpēc, ka čempis iepriekš bija federācijas pārziņā un par to, lai turnīra uzvarētājs (ja no Krievijas) dabū nosaukumu Krievijas čempions un, lai KHL ir oficiāli atzīts Krievijas čempionāts ''po hokeju". Savukārt RD ir neatkarīgi veidota komanda, kas pat nepretendē uz spēlēšanu LAČ un Latvijas čempiona titulu

Demagoģija ir stāstīt,ka Koziols ir labais,un Kira sliktais! Ja galīgi precīzi pateikt,tad jasaka,ka abi labi,bet nevajag skatīties,kas ir bijis pagātnē,jo patreiz notiekošam nav nekāda sakara ar pagātni!
RU komandas maksā savu naudiņu,jo saprot,ka stiprs hokejs valstī var rasties,ja visi savā starpā sadarbojas!
Vai Koziols ir gatavs liekot roku uz sirds apgalvot,ka viņam neko no LV hokeja nevajadzēs,un RD iztiks ar tiem hokeja audzēkņiem,kas tagad tiek sagatavoti R2000 paspārnē,jo tikai tur viņi iegalda kaut kādu naudiņu!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-11 20:22, pirms 16 gadiem
un vispar, kur Kira to pusmilijonu liks? ieguldīs Latvijas hokejā, sapirks vecu mineralūdeni un Latvijas bērza hokejnūjas?

  -2 [+] [-]

, 2008-09-11 20:26, pirms 16 gadiem
Bez komentāriem!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-11 20:28, pirms 16 gadiem
Kāds Kirovam atņēmis konfekti?

     [+] [-]

, 2008-09-11 20:30, pirms 16 gadiem
Labi ,ka tu pats esi daudz ko labu izdariijis !

     [+] [-]

, 2008-09-11 20:31, pirms 16 gadiem
šis ir labs, ar nepacietību gaidu turpinājumu!
Lpmans dusmīgs, nav ticis "doļā" un Ulmanis Everestā kāps
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-11 20:35, pirms 16 gadiem
Eu kāds rezultāts arēnā rīga?

     [+] [-]

, 2008-09-11 20:53, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Demagoģija ir stāstīt,ka Koziols ir labais,un Kira sliktais!
Vai Koziols ir gatavs liekot roku uz sirds apgalvot,ka viņam neko no LV hokeja nevajadzēs,un RD iztiks ar tiem hokeja audzēkņiem,kas tagad tiek sagatavoti R2000 paspārnē,jo tikai tur viņi iegalda kaut kādu naudiņu!

tev nav visi fakti un tu, rupji runājot, dir.s. Koziols nekur nav teicis, ka nemaksās, viņš tikai nesaprot kādā ellē no gaisa ir pagrābti 500 tk dolāru. Protams, Dinamo kaut ko dos arī federācijai un viņi arī gatavo to vienošanos par normālām summām, bet nu nevis par no gaisa pagrābtu ciparu, kuru Kira izlasīja championat.ru un padomāja ''ok, mums arī tā vajag, noderēs...kaut kam, iemeslu piedomāsim klāt, kaut ko vienmēr var atrast!"

  +1 [+] [-]

, 2008-09-11 20:57, pirms 16 gadiem
Kāds rezultāts tagad?

  +1 [+] [-]

, 2008-09-11 20:58, pirms 16 gadiem
kira sajutis naudas smaržu

  +1 [+] [-]

, 2008-09-11 20:59, pirms 16 gadiem
Man jau sen ir iespaids, ka Koziola kungam uz hokeju musu valsti ir liels POFIG. Un, skatoties uz to zaglu bandu, kas ir Dinamo akcionari, nav saubu, ka komanda ir biznesa projekts un par musu hokeju netiek domats. Kalvitis jau nu neies laist garam iespeju nopelnit naudu, Koziols jau ieprieks ar savam darbibam ir darijis pretstata musu hokeja interesem. OK, Lipmans ir slikts un briesmonis vispar pe Koziola teiktaa, bet ko ta vins, ja uztraucas par musu cempi, nolika musu cempi visu laiku, nevis kaut ko izdarija, lai attistitu musu cempi. Lipmans sadabuja sppnsorus, Lipmans organizeja visu. Koziols tik avizes vinu aplamat speja. Protams, Koziolam vieglak dasbut sponsorus tadam projektam kaa Dinamo. Latvijas cempim to izdarit daudz grutak un tapec jau Lipmans vairak izdarija musu hokejam par labu

  +2 [+] [-]

, 2008-09-11 21:03, pirms 16 gadiem
tas kira ir galīgi debīls.. kā tas ir "nozagt" sponsorus.. sponsori paši izvēlas ko sponsorēt.. idiots

  +2 [+] [-]

, 2008-09-11 21:03, pirms 16 gadiem
Koziols ir m.a.i.t.a, bet žēl, ka viņš ir pie Dinamo stūres! Varētu viņš vadīt kādu krievijas komandu! Mans pers. viedoklis! Neteikšu, ka Kira ir zelta puika, bet Koziols jau nu toč ir lielākais d.irsējs kādu vien zinu!!!

     [+] [-]

, 2008-09-11 21:19, pirms 16 gadiem
rush|er rakstīja: tev nav visi fakti un tu, rupji runājot, dir.s. Koziols nekur nav teicis, ka nemaksās, viņš tikai nesaprot kādā ellē no gaisa ir pagrābti 500 tk dolāru. Protams, Dinamo kaut ko dos arī federācijai un viņi arī gatavo to vienošanos par normālām summām, bet nu nevis par no gaisa pagrābtu ciparu, kuru Kira izlasīja championat.ru un padomāja ''ok, mums arī tā vajag, noderēs...kaut kam, iemeslu piedomāsim klāt, kaut ko vienmēr var atrast!"

Faktu man tiešām nav,betkas mūsdienās ir 500 000?
Pavaicā cik klubam un vecākiem izmaksā viena laba jaunā hokejista izaudzināšana gadā,tad Tu sapratīsi,ka summa nav no gaisa paķerta!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-11 21:44, pirms 16 gadiem
nu ja dabūs vins to pus miljonu,tad lai publicē presē ,kā tā nauda aiziet,kur ieguldīta!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-11 21:47, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: No kurienes mums radīsies stiprāks tas vietējais čempis???? Pat RD,kas skaitās baigais hokeja monstrs ar saviem ubaga grašiem neko normālu nevar izdarīt! Domā LM varētu savākt 10.Mio.,lai kaut ko labāku uztaisītu par patreizējo variantu!Nevarētu!
Par Bebru,Latgales R2000 iepējām nodibināt labu komandu ar stipriem leģionāriem vispār nav vērts runāt!
Bet,var būt Tu vēlējies teikt,ka LHF tagad jasāk sponsorēt LV komandas laba LV čempionāta vārdā!? Nekur pasaulē federācijas nesponsorē komandas,jo viņiem vienkārši nav tādu līdzekļu!
Ja LV uzņēmēji un investori nodibinātu vismaz desmit stipras komandas,tad LHF arī izveidotu stipru LV čempi,bet kamēr šo komandu nav tikmēr esošās pērsies kā plikas pa nātrēm!
Jauniešu hokejs jau ir atsevišķs stāsts,un tēma plašam diskutam!

par jauniešu hokeju jau arī ir runa!!! kur gan radīsies spēcīgs čempionāts ja hokeja federācija neatbalsta jauniešu čempionātu?!? un nav ko runāt par spēcīgāku čempionātu ja nerunā par jauniešu čempionātu!

     [+] [-]

, 2008-09-11 21:49, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kira nevienu vārdu nav pret RD pateicis,bet prasa konkrētas lietas,ko pat RU komandas nepīkstot dara attiecībā ar savu hokeja savienību!

kurš teica ka kāda komanda RU ir samaksājusi? Runa gāja par to ka KHL kā līga it kā kaut ko esot samaksājusi!!!

     [+] [-]

, 2008-09-11 21:52, pirms 16 gadiem
Voblers rakstīja: man vnk beesii tie lipmana noliceeji pashi nezin ko raxta tik kautkur izraavushi taadu principu ka lipmans ir sikts untik turaas pie taa stingri neskatotoes kas notiek.piemeeram taa kaa katamaraans123 raxta gandriiz atnjeema mums chempi a kas tad vinju dabuuja uz latviju?var buut katamaraans 123?un tas ir jaaatziist ka kozliolam tieshaam tas ir tikai bizness.....

Starp citu kā tagad atceros,ka pirms pasaules čempja Kiris deva komentus un tieši viņš bija tas kas teica,ka hokejs viņam ir bizness!

     [+] [-]

, 2008-09-11 21:52, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Demagoģija ir stāstīt,ka Koziols ir labais,un Kira sliktais! Ja galīgi precīzi pateikt,tad jasaka,ka abi labi,bet nevajag skatīties,kas ir bijis pagātnē,jo patreiz notiekošam nav nekāda sakara ar pagātni!
RU komandas maksā savu naudiņu,jo saprot,ka stiprs hokejs valstī var rasties,ja visi savā starpā sadarbojas!
Vai Koziols ir gatavs liekot roku uz sirds apgalvot,ka viņam neko no LV hokeja nevajadzēs,un RD iztiks ar tiem hokeja audzēkņiem,kas tagad tiek sagatavoti R2000 paspārnē,jo tikai tur viņi iegalda kaut kādu naudiņu!

bet par to jau arī ir runa - Krievijas hokeja federācija iegulda naudu jaunatnes attīstībā, bet LHF ne - vēl noplēš naudiņu...

     [+] [-]

, 2008-09-11 21:54, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Faktu man tiešām nav,betkas mūsdienās ir 500 000?
Pavaicā cik klubam un vecākiem izmaksā viena laba jaunā hokejista izaudzināšana gadā,tad Tu sapratīsi,ka summa nav no gaisa paķerta!

tieši tā - klubam, vecākiem!!! Nevis LHF...

  +1 [+] [-]

, 2008-09-11 22:02, pirms 16 gadiem
Es kautko nesapratu. Tamdēļ, ka viņš atrada sponsoru, vai tādēļ jāpārskaita nauda LHF kontā? Tā jau ir izspiešana. Vienīgais, kas Koziolam ir jādara, tas ir Lipmanam jāpateicas, ka atrada sponsoru. Es domāju, ka LHF strādā Latvijas labā, bet izrādās tā strādā ar izspiešanu. Izskatās pēc kautkāda 90-to gadu reketa vai no filmas "Džezā tikai meitenes" ganksteru kara.

     [+] [-]

, 2008-09-11 22:19, pirms 16 gadiem
KIRA ? BEIDZ VIENKĀRŠI PLIKI DRST !!! EJ SKAITI SAVU PIĶI UZ SAVA ŽURKVĒDERA

  -1 [+] [-]

, 2008-09-11 22:25, pirms 16 gadiem
Vaitad?
Kurš gan no SAVAS kabatas piķoja par ALL STARS spēli sporta pilī?

LIpman atpakaļgaitā 8 māki izslidot tikpat strauji kā Koziols?

  -1 [+] [-]

, 2008-09-11 22:29, pirms 16 gadiem
SAAKAAS ARTUURU par prezidentu!!!

     [+] [-]

, 2008-09-11 22:37, pirms 16 gadiem
tipiska žīda skaudība...

     [+] [-]

, 2008-09-11 22:43, pirms 16 gadiem
Kirovs varēja pastāstīt lābāk cik nopelnīja saistībā ar hokeja halles būvniecību.

  -1 [+] [-]

, 2008-09-11 22:47, pirms 16 gadiem
zida purns lipmanis grib sava kabata pusmiljonu un tagad blaustas ka vecis tirgu:d:d

  -1 [+] [-]

, 2008-09-11 22:48, pirms 16 gadiem
lipmanis ir pidaras, ko vinsh ir izdariijis Latvijas izlases līmeņa celšanai- pilnīgi neko, bet Koziols cenšas to darīt, besī tā ideota diršana, nevar nekādīgi viņu nomest no LHF troņa!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-09-11 22:51, pirms 16 gadiem
Vai Koziols būtu bijis labāks lhf šefs visus šos kiras valdīšanas gadus? Manuprāt nē, progresīvāks gan, bet pašlaik mēs būtu +/- turpat, kur esam tagad - ceļš būtu bijis cits -būtu tāds hokeja Lainers, Bonus vai Metrapole-īstermiņa projekti...vidusmēra izlase un sniegums.

  -2 [+] [-]

, 2008-09-11 23:01, pirms 16 gadiem
tu a#si Lipman varetu vienreiz aizverties un aiziet miriga cela no lhf nevis tad kad kads tevi ar bliksci izmetis........

     [+] [-]

, 2008-09-11 23:03, pirms 16 gadiem
vai kādreiz tas čamara aiztaisīs savu hlebaresku ciet
jopcik popcik tak sēdi savā prezidenta krēslā-nekasies un ļauj attīstīties jaunam klubam tu lipman vecais žīds

     [+] [-]

, 2008-09-11 23:08, pirms 16 gadiem
Lipman ej d***t, ka Tev beidzot piegrieza tavu "varku", tā tu uzreiz sprēgā

  -2 [+] [-]

, 2008-09-11 23:09, pirms 16 gadiem
gintars rakstīja: vai kādreiz tas čamara aiztaisīs savu hlebaresku ciet
jopcik popcik tak sēdi savā prezidenta krēslā-nekasies un ļauj attīstīties jaunam klubam tu lipman vecais žīds

piekrītu!

  -2 [+] [-]

, 2008-09-11 23:10, pirms 16 gadiem
rolis01 rakstīja: tu a#si Lipman varetu vienreiz aizverties un aiziet miriga cela no lhf nevis tad kad kads tevi ar bliksci izmetis........

Divtik piekrītu!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-09-11 23:15, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Faktu man tiešām nav,betkas mūsdienās ir 500 000?
Pavaicā cik klubam un vecākiem izmaksā viena laba jaunā hokejista izaudzināšana gadā,tad Tu sapratīsi,ka summa nav no gaisa paķerta!

Pavaicā klubam cik naudu dod federācija jaunatnei un cik tās naudas aiziet līdz viņiem...

     [+] [-]

, 2008-09-11 23:35, pirms 16 gadiem
kursh tad cits ka Kozjols dibinaja Latvijas amatieru ligu nevajag teikt ka vinsh neko nav darijis Latvijas hokeja laba
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-09-12 00:27, pirms 16 gadiem
Tas ka ir izveidota RD tas jau ir tas izdaritais Latvijas hokejam (bez koziola naudas)

velme nopelnt naudu nopelna speletaju naudu un ari vinu censanos un velmi pec iespejas labak spetlet utt !!

     [+] [-]

, 2008-09-12 00:50, pirms 16 gadiem
Šķiet, Kirovam patīk atrasties uzmanības centrā! To, ka Koziols nav neko darījis Latvijas hokeja labā, tas ir tik pat kā pateikt, ka Indriksons neko nav darījis futbola labā.. Runāt jau var daudz ko.. Tagad, kad izstājies no biznesa projekta, kā viņš pats ir teicis, var gudri muldēt... LHF pat savus sponsorus nevar noturēt

  +5 [+] [-]

, 2008-09-12 01:02, pirms 16 gadiem
nu viens ir skaidrs , kamēr Kira( uzpūtīgais pāvs )būs pie stūres hokeja saimniecībā nekad nebūs garlaicīgi.

  -2 [+] [-]

, 2008-09-12 01:14, pirms 16 gadiem
Nesaprotu ko Kira cepjas laikam jau grib ieraut savu tiesu kabatā no Rīgas Dinamo Skauž ka Koziols normālu komandu izveidojis un cīnās KHL. Es piemēram neuzkatu ka tas ir kaut kas slikts ja Koziols nopelna ar Rīgas Dinamo jo mūsdienās visi zin ka sports tas ir bizness. To ka negatavo izlases spēlētājusn arī viņam nevar pārmest jo kādas 3 maiņas RD ir Latviešu un arī no fārmkluba Rīga2000 jebkuram ir iespēja tikt sastāvā.
Ps. Kira ja kaut kas nepatīk taisi savu KHL komandu Liepājā!!!!

  -2 [+] [-]

, 2008-09-12 01:34, pirms 16 gadiem
Nu šādi texti no LHF prezidenta mutes izklausās diezgan bērnišķīgi, kur atkal varu ņem senais aizvainojums, skaudība, naids vai kaut kas tamlīdzīgs. Dinamo nospēruši sponsorus?! Jautājums - KAM?! Lipmanam? Domāju, ka ne jau nu Latvijas hokejam.
Jā, arī Koziols nav viennozīmīgi vērtējama personība, arī viņam savas utes, vienubrīd man viņš bija vienkārši "uzkritis uz nerva", bet nu tagad lai strādā. Cerams, ka viņš zin un apjēdz sava darba potenciālo vērtību un atbildību un neļaus zemiskiem instinktiem kāpt pāri gan biznesa, gan tīti ētiskām normām, jo rezultāts būs mūsu komandas nākotne.
Labi, viņš te varbūt arī nav pirmās vijoles spēlētājs, jo, ja mūzika skanēs griezi, viņu var arī padzīt. Tas nav galvenais. Man svarīgākais ir tas, lai Rīgas Dinamo kļūst par labu komandu un reizē ar to (paralēli arī ar federācijas darbu) spēcīgāka kļūst visa Latvijas hokeja saimniecība, un, protams - IZLASE!!!

     [+] [-]

, 2008-09-12 02:08, pirms 16 gadiem
Blad, kaa tam kirovam nav kauna muti veert! Vinjam laikam mazohisms, jo patiik, ka visi vinju nod**sh! Vareetu vinsh beidzot tiities no LHF prezidenta kreesla! Koziols rullee!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-09-12 02:53, pirms 16 gadiem
besii, ka atkal sanaak, ka kumosu kaads nav sadaliijis un utt... kaziols ar nav visur tur tiirs, bet mums gribaas RIIGAS DINAAMOO un pohuij ar ko pat resnais kalviits trenkaa galinjus...

  -1 [+] [-]

, 2008-09-12 07:45, pirms 16 gadiem
hokemons rakstīja: Vai Koziols būtu bijis labāks lhf šefs visus šos kiras valdīšanas gadus? Manuprāt nē, progresīvāks gan, bet pašlaik mēs būtu +/- turpat, kur esam tagad - ceļš būtu bijis cits -būtu tāds hokeja Lainers, Bonus vai Metrapole-īstermiņa projekti...vidusmēra izlase un sniegums.

kas būtu ja būtu?!? Tu gadījumā nedzīvo Aizspogulijā?!?

     [+] [-]

, 2008-09-12 08:35, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Vel viens daunis!
Kas uzcēla LV un Liepājā pirmo ledus halli pēc Neatkarīgas Latvijas nodibināšanas!?? Kas izveidoja hokeja klubu ,,Liepājas Metalurgs''?

merks uzbuuveeja areenu riigu, un veel bija nezkapeec jaaparbuuvee skonto halle uz chempi...murgs

     [+] [-]

, 2008-09-12 08:50, pirms 16 gadiem
nu jau nu jau kas tad kira neesi pamaniijis ka shajaa klubaa speelee liela dalas izlase kas buus saliedeeta chempii pluss viss notiks no pus vaarda
P.S.eh kira panem aarchiju un aizejat iekapaat shnjabi PO ka uzdevums

  -1 [+] [-]

, 2008-09-12 09:00, pirms 16 gadiem
Ja reiz šis ir par hoķa attīstību, tad kāpēc bērni trenējās 4 no rīta un normālā laikā biezie?!?!?!

Kira, esi vecis - ļauj strādāt tiem, kam hoķis rūp!!! Kaut vai ar naudas pelnīšanu!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-12 09:22, pirms 16 gadiem
Nu Lipmanis izšāva ! Hokeja audzinātājs. Uzskatu kad Viesturs ir izdaris lieludarbu izveidojod divius HK klubus. Besi kad Lipmani skauz ka tomer cilvēki atnāca uz Arenu !

     [+] [-]

, 2008-09-12 09:26, pirms 16 gadiem
Lipmans - tipisks žīds

     [+] [-]

, 2008-09-12 09:35, pirms 16 gadiem
Ivar77...
Kira shito noteikti nelasiis-wari droshi neliist pakaljaa vinjam !!!

     [+] [-]

, 2008-09-12 09:45, pirms 16 gadiem
[quote ivars77]
Tu tik n......rs!
Liepāja un liepājnieki ir Kiram pateicību parādā,ka Liepāja ir normālā līmenī attīstijies hoķis!
Un pateicoties Kirai vispār tas PČ Latvijā notika!
Rokas nost no Kiras,cilvēki ar īsām atmiņām!
Nu tad savācat to Kiru uz Liepāju un laižat pa apli, ja Jums viņš tā patīk!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-12 09:55, pirms 16 gadiem
Kaut kāds stulbums par to sponsoru izkonkurēšanu.

Līdzīgi būtu, ja kāds uzceltu lielveikalu, bet blakus esošā sīkā veikaliņa pārstāvji nāktu klāt un teiktu - klausies, mēs tik daudz laba izdarījām šā rajona iedzīvotājiem, tagad mums vairs nenāk klienti - ņem un pārskaiti mums kādus pāris tūkstošus latus. Sviests.

Protams, ka tas ir bizness. Kā praktiski jebkurš cits populārais sporta veids. Ja K.Lipmans savu produktu (vietējo hokeja čempionātu) ir izveidojis tik nekvalitatīvu, ka nevienam sponsoram par to nav interese - pats vainīgs... Un tāpēc nevienam viņam nauda jāpārskaita vai jādod reklāmas laukumi.

     [+] [-]

, 2008-09-12 10:14, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Demagoģija ir stāstīt,ka Koziols ir labais,un Kira sliktais! Ja galīgi precīzi pateikt,tad jasaka,ka abi labi,bet nevajag skatīties,kas ir bijis pagātnē,jo patreiz notiekošam nav nekāda sakara ar pagātni!
RU komandas maksā savu naudiņu,jo saprot,ka stiprs hokejs valstī var rasties,ja visi savā starpā sadarbojas!
Vai Koziols ir gatavs liekot roku uz sirds apgalvot,ka viņam neko no LV hokeja nevajadzēs,un RD iztiks ar tiem hokeja audzēkņiem,kas tagad tiek sagatavoti R2000 paspārnē,jo tikai tur viņi iegalda kaut kādu naudiņu!

Ārprāc šitā pateikts Ja "Dinamo" vajadzēs jaunu hokejistu, tad ar viņu tiks noslēgts līgums. Par Krieviju rusher jau visu pateica, tā ir pavisam cita
situācija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-09-12 10:55, pirms 16 gadiem
butu mana griba es Kiru noshautu un ieraktu kkur mezha
Pilniigs aaksts,pats nu tads glabejs ir ka vnk nav vardu,tik 4akara latvijas hokeju

     [+] [-]

, 2008-09-12 11:02, pirms 16 gadiem
Es uzskatu, ka šādus Lipmana komentārus pat nav vērts likt iekšā presē-tērēt tinti, papīru, laiku utml.. + vēl cilvēku domas vēlvairāk izmaina (kuram uz labo, kuram uz kreiso pusi) Kārtējais PR triks sevis reklamēšanai. Arī anti-reklāma protams ir reklāma!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-12 12:13, pirms 16 gadiem
lukaz23 rakstīja: tikai nevajag Lipmana kungs ,ko tad Jus butu tadu izdarijis !!!
labi ka tev vel nesanaaca pardot PC rigas cempionatu toreiz mesla gabalinj!!!



sveiks Viestur Koziol

     [+] [-]

, 2008-09-12 12:18, pirms 16 gadiem
ko var ņurdēt tas Kira, tač pazūdi ātrāk no Latvijas hokeja, daunis!!

  -1 [+] [-]

, 2008-09-12 12:23, pirms 16 gadiem
quick rakstīja: Ārprāc šitā pateikts Ja "Dinamo" vajadzēs jaunu hokejistu, tad ar viņu tiks noslēgts līgums. Par Krieviju rusher jau visu pateica, tā ir pavisam cita
situācija

LAI AR HOKEJISTU TO LĪGUMU NOSLĒGTU,VIŅŠ VISPIRMS IR JASAGATAVO!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-12 12:50, pirms 16 gadiem
Jāsaka gan, ka Latvijas hokeja labā abi šie vīri ir daudz darījuši, un , iespējams, šī pretī stāvēšana , arī ir devusi to rezultātu, ko redzam. Nenoniecinot neviena no šiem diviem vīriem devumu, gribu teikt, ka žēl, ka nevarat atrast kopēju valodu, no tā būtu labāk visiem!

  -2 [+] [-]

, 2008-09-12 12:52, pirms 16 gadiem
nu man jau gan liekās otrādi

     [+] [-]

, 2008-09-12 18:23, pirms 16 gadiem
NOST AR LIPMANU

  +1 [+] [-]

, 2008-09-12 22:15, pirms 16 gadiem
nu atlaujiet hokejam uzvaret

  -1 [+] [-]

, 2008-09-12 22:26, pirms 16 gadiem
BILDE DAIĻRUNĪGA!

  -2 [+] [-]

, 2008-09-12 23:04, pirms 16 gadiem
bilde vienkaarsshi nozheelojama....

     [+] [-]

, 2008-09-13 00:18, pirms 16 gadiem
Ko tad Lipmans tādu izdarījis? Dabūja PČ un uzcēla arēnu? Bet varbūt to visu var iebāst atejā, ja hokeju sistēmu nevar, nav varējis un nevarēs sakārtot?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-14 00:47, pirms 16 gadiem
lukaz23 rakstīja: Zelta vardi vinsh nogrieziis zelta gabalinju kur vien iespeejams un ieliks zeke lai glabajas

žīda gājieni...

     [+] [-]

, 2008-09-14 00:48, pirms 16 gadiem
wafele7 rakstīja: bilde vienkaarsshi nozheelojama....

skaties no priekšpuses vai aizmugures - viss vienāds...

     [+] [-]

, 2008-09-14 10:25, pirms 16 gadiem
Nu metālam cena nokritās,kiram vajag vajag čunguru!