Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Lipmans: "Koziols neko hokeja labā nav izdarījis"

Andrejs Siliņš

Lipmans: "Koziols neko hokeja labā nav izdarījis"
Kirovs Lipmans
Foto: Scanpix Baltics

Latvijas Hokeja Federācijas (LHF) prezidents Kirovs Lipmans pavēstījis, ka Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas "Dinamo" prezidents Viesturs Koziols komandu uztver tikai kā biznesu un hokeja labā neko nav izdarījis, vēsta ziņu aģentūra LETA.

"Ir labi, ka tāda komanda ir izveidota," par Rīgas "Dinamo", kas šodien aizvadīs pirmo Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) spēli mājās Arēnā Rīga šodien sacīja Lipmans. "Nenoliedzu, ka tā ir laba komanda, bet pirmos soļus tās dibināšanā spēra Latvijas Hokeja federācija. Par to, ka klubs izveidojies, lielākais nopelns ir LHF, jo tieši federācija bīdīja šo projektu. Mērķis bija - lai izlases kandidāti būtu vienā komandā, ieteicams Rīgā. Lai nebūtu tā, ka [izlases] spēlētāji sabrauc no ārzemju klubiem un visiem ir dažāda sagatavotības pakāpe. Tagad treneriem būs daudz vienkāršāk sagatavot izlasi izšķirošajām spēlēm."

LHF prezidents asi vērsās pie Rīgas "Dinamo" vadības, kasjoprojām, pat neskatoties uz KHL norādēm, nav noslēgusi sadarbības līgumu ar LHF. "Līgums ir sagatavots, bet nav parakstīts jau pusotru mēnesi," teica Lipmans. "Šajā laikā neviens no "Dinamo" federācijā nav bijis. "Dinamo" tikai pirms divām dienām atsūtīja savu līguma variantu ar lūgumu pagarināt līguma izskatīšanu vēl uz divām nedēļām."

Kā zināms, Lipmans vēlas, lai "Dinamo" LHF kasē pārskaita pusmiljonu dolāru par it kā "nozagtajiem" sponsoriem. "Runa nav tikai par naudu. Federācija piedāvāja [Viesturam] Koziolam ["Dinamo" prezidents], lai ļauj mums izmantot spēļu laikā uz bortiem reklāmas, taču arī šis variants viņu nav apmierinājis," ar nožēlu sacīja LHF vadītājs.

"Man ļoti žēl, ka pie stūres tādai komandai ir šādi negodīgi cilvēki," turpināja Lipmans. "Koziolam tas ir tikai bizness. Ar šādu biznesu var sagraut visu Latvijas hokeju. Koziols ir ļoti tālu no hokeja. Viņš neko hokeja labā nav izdarījis. Nav izaudzinājis nevienu hokejistu, toties izmantojis masu medijus Krievijā, lai uzbruktu [Latvijas Hokeja] federācijai."

Izmantotie resursi:
LETA

     [+] [-]

, 2008-09-11 21:52, pirms 16 gadiem
Voblers rakstīja: man vnk beesii tie lipmana noliceeji pashi nezin ko raxta tik kautkur izraavushi taadu principu ka lipmans ir sikts untik turaas pie taa stingri neskatotoes kas notiek.piemeeram taa kaa katamaraans123 raxta gandriiz atnjeema mums chempi a kas tad vinju dabuuja uz latviju?var buut katamaraans 123?un tas ir jaaatziist ka kozliolam tieshaam tas ir tikai bizness.....

Starp citu kā tagad atceros,ka pirms pasaules čempja Kiris deva komentus un tieši viņš bija tas kas teica,ka hokejs viņam ir bizness!

     [+] [-]

, 2008-09-11 21:52, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Demagoģija ir stāstīt,ka Koziols ir labais,un Kira sliktais! Ja galīgi precīzi pateikt,tad jasaka,ka abi labi,bet nevajag skatīties,kas ir bijis pagātnē,jo patreiz notiekošam nav nekāda sakara ar pagātni!
RU komandas maksā savu naudiņu,jo saprot,ka stiprs hokejs valstī var rasties,ja visi savā starpā sadarbojas!
Vai Koziols ir gatavs liekot roku uz sirds apgalvot,ka viņam neko no LV hokeja nevajadzēs,un RD iztiks ar tiem hokeja audzēkņiem,kas tagad tiek sagatavoti R2000 paspārnē,jo tikai tur viņi iegalda kaut kādu naudiņu!

bet par to jau arī ir runa - Krievijas hokeja federācija iegulda naudu jaunatnes attīstībā, bet LHF ne - vēl noplēš naudiņu...

     [+] [-]

, 2008-09-11 21:54, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Faktu man tiešām nav,betkas mūsdienās ir 500 000?
Pavaicā cik klubam un vecākiem izmaksā viena laba jaunā hokejista izaudzināšana gadā,tad Tu sapratīsi,ka summa nav no gaisa paķerta!

tieši tā - klubam, vecākiem!!! Nevis LHF...

  +1 [+] [-]

, 2008-09-11 22:02, pirms 16 gadiem
Es kautko nesapratu. Tamdēļ, ka viņš atrada sponsoru, vai tādēļ jāpārskaita nauda LHF kontā? Tā jau ir izspiešana. Vienīgais, kas Koziolam ir jādara, tas ir Lipmanam jāpateicas, ka atrada sponsoru. Es domāju, ka LHF strādā Latvijas labā, bet izrādās tā strādā ar izspiešanu. Izskatās pēc kautkāda 90-to gadu reketa vai no filmas "Džezā tikai meitenes" ganksteru kara.

     [+] [-]

, 2008-09-11 22:19, pirms 16 gadiem
KIRA ? BEIDZ VIENKĀRŠI PLIKI DRST !!! EJ SKAITI SAVU PIĶI UZ SAVA ŽURKVĒDERA

  -1 [+] [-]

, 2008-09-11 22:25, pirms 16 gadiem
Vaitad?
Kurš gan no SAVAS kabatas piķoja par ALL STARS spēli sporta pilī?

LIpman atpakaļgaitā 8 māki izslidot tikpat strauji kā Koziols?

  -1 [+] [-]

, 2008-09-11 22:29, pirms 16 gadiem
SAAKAAS ARTUURU par prezidentu!!!

     [+] [-]

, 2008-09-11 22:37, pirms 16 gadiem
tipiska žīda skaudība...

     [+] [-]

, 2008-09-11 22:43, pirms 16 gadiem
Kirovs varēja pastāstīt lābāk cik nopelnīja saistībā ar hokeja halles būvniecību.

  -1 [+] [-]

, 2008-09-11 22:47, pirms 16 gadiem
zida purns lipmanis grib sava kabata pusmiljonu un tagad blaustas ka vecis tirgu:d:d

  -1 [+] [-]

, 2008-09-11 22:48, pirms 16 gadiem
lipmanis ir pidaras, ko vinsh ir izdariijis Latvijas izlases līmeņa celšanai- pilnīgi neko, bet Koziols cenšas to darīt, besī tā ideota diršana, nevar nekādīgi viņu nomest no LHF troņa!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-09-11 22:51, pirms 16 gadiem
Vai Koziols būtu bijis labāks lhf šefs visus šos kiras valdīšanas gadus? Manuprāt nē, progresīvāks gan, bet pašlaik mēs būtu +/- turpat, kur esam tagad - ceļš būtu bijis cits -būtu tāds hokeja Lainers, Bonus vai Metrapole-īstermiņa projekti...vidusmēra izlase un sniegums.

  -2 [+] [-]

, 2008-09-11 23:01, pirms 16 gadiem
tu a#si Lipman varetu vienreiz aizverties un aiziet miriga cela no lhf nevis tad kad kads tevi ar bliksci izmetis........

     [+] [-]

, 2008-09-11 23:03, pirms 16 gadiem
vai kādreiz tas čamara aiztaisīs savu hlebaresku ciet
jopcik popcik tak sēdi savā prezidenta krēslā-nekasies un ļauj attīstīties jaunam klubam tu lipman vecais žīds

     [+] [-]

, 2008-09-11 23:08, pirms 16 gadiem
Lipman ej d***t, ka Tev beidzot piegrieza tavu "varku", tā tu uzreiz sprēgā

  -2 [+] [-]

, 2008-09-11 23:09, pirms 16 gadiem
gintars rakstīja: vai kādreiz tas čamara aiztaisīs savu hlebaresku ciet
jopcik popcik tak sēdi savā prezidenta krēslā-nekasies un ļauj attīstīties jaunam klubam tu lipman vecais žīds

piekrītu!

  -2 [+] [-]

, 2008-09-11 23:10, pirms 16 gadiem
rolis01 rakstīja: tu a#si Lipman varetu vienreiz aizverties un aiziet miriga cela no lhf nevis tad kad kads tevi ar bliksci izmetis........

Divtik piekrītu!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-09-11 23:15, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Faktu man tiešām nav,betkas mūsdienās ir 500 000?
Pavaicā cik klubam un vecākiem izmaksā viena laba jaunā hokejista izaudzināšana gadā,tad Tu sapratīsi,ka summa nav no gaisa paķerta!

Pavaicā klubam cik naudu dod federācija jaunatnei un cik tās naudas aiziet līdz viņiem...

     [+] [-]

, 2008-09-11 23:35, pirms 16 gadiem
kursh tad cits ka Kozjols dibinaja Latvijas amatieru ligu nevajag teikt ka vinsh neko nav darijis Latvijas hokeja laba
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-09-12 00:27, pirms 16 gadiem
Tas ka ir izveidota RD tas jau ir tas izdaritais Latvijas hokejam (bez koziola naudas)

velme nopelnt naudu nopelna speletaju naudu un ari vinu censanos un velmi pec iespejas labak spetlet utt !!

     [+] [-]

, 2008-09-12 00:50, pirms 16 gadiem
Šķiet, Kirovam patīk atrasties uzmanības centrā! To, ka Koziols nav neko darījis Latvijas hokeja labā, tas ir tik pat kā pateikt, ka Indriksons neko nav darījis futbola labā.. Runāt jau var daudz ko.. Tagad, kad izstājies no biznesa projekta, kā viņš pats ir teicis, var gudri muldēt... LHF pat savus sponsorus nevar noturēt

  +5 [+] [-]

, 2008-09-12 01:02, pirms 16 gadiem
nu viens ir skaidrs , kamēr Kira( uzpūtīgais pāvs )būs pie stūres hokeja saimniecībā nekad nebūs garlaicīgi.

  -2 [+] [-]

, 2008-09-12 01:14, pirms 16 gadiem
Nesaprotu ko Kira cepjas laikam jau grib ieraut savu tiesu kabatā no Rīgas Dinamo Skauž ka Koziols normālu komandu izveidojis un cīnās KHL. Es piemēram neuzkatu ka tas ir kaut kas slikts ja Koziols nopelna ar Rīgas Dinamo jo mūsdienās visi zin ka sports tas ir bizness. To ka negatavo izlases spēlētājusn arī viņam nevar pārmest jo kādas 3 maiņas RD ir Latviešu un arī no fārmkluba Rīga2000 jebkuram ir iespēja tikt sastāvā.
Ps. Kira ja kaut kas nepatīk taisi savu KHL komandu Liepājā!!!!

  -2 [+] [-]

, 2008-09-12 01:34, pirms 16 gadiem
Nu šādi texti no LHF prezidenta mutes izklausās diezgan bērnišķīgi, kur atkal varu ņem senais aizvainojums, skaudība, naids vai kaut kas tamlīdzīgs. Dinamo nospēruši sponsorus?! Jautājums - KAM?! Lipmanam? Domāju, ka ne jau nu Latvijas hokejam.
Jā, arī Koziols nav viennozīmīgi vērtējama personība, arī viņam savas utes, vienubrīd man viņš bija vienkārši "uzkritis uz nerva", bet nu tagad lai strādā. Cerams, ka viņš zin un apjēdz sava darba potenciālo vērtību un atbildību un neļaus zemiskiem instinktiem kāpt pāri gan biznesa, gan tīti ētiskām normām, jo rezultāts būs mūsu komandas nākotne.
Labi, viņš te varbūt arī nav pirmās vijoles spēlētājs, jo, ja mūzika skanēs griezi, viņu var arī padzīt. Tas nav galvenais. Man svarīgākais ir tas, lai Rīgas Dinamo kļūst par labu komandu un reizē ar to (paralēli arī ar federācijas darbu) spēcīgāka kļūst visa Latvijas hokeja saimniecība, un, protams - IZLASE!!!

     [+] [-]

, 2008-09-12 02:08, pirms 16 gadiem
Blad, kaa tam kirovam nav kauna muti veert! Vinjam laikam mazohisms, jo patiik, ka visi vinju nod**sh! Vareetu vinsh beidzot tiities no LHF prezidenta kreesla! Koziols rullee!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-09-12 02:53, pirms 16 gadiem
besii, ka atkal sanaak, ka kumosu kaads nav sadaliijis un utt... kaziols ar nav visur tur tiirs, bet mums gribaas RIIGAS DINAAMOO un pohuij ar ko pat resnais kalviits trenkaa galinjus...

  -1 [+] [-]

, 2008-09-12 07:45, pirms 16 gadiem
hokemons rakstīja: Vai Koziols būtu bijis labāks lhf šefs visus šos kiras valdīšanas gadus? Manuprāt nē, progresīvāks gan, bet pašlaik mēs būtu +/- turpat, kur esam tagad - ceļš būtu bijis cits -būtu tāds hokeja Lainers, Bonus vai Metrapole-īstermiņa projekti...vidusmēra izlase un sniegums.

kas būtu ja būtu?!? Tu gadījumā nedzīvo Aizspogulijā?!?

     [+] [-]

, 2008-09-12 08:35, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Vel viens daunis!
Kas uzcēla LV un Liepājā pirmo ledus halli pēc Neatkarīgas Latvijas nodibināšanas!?? Kas izveidoja hokeja klubu ,,Liepājas Metalurgs''?

merks uzbuuveeja areenu riigu, un veel bija nezkapeec jaaparbuuvee skonto halle uz chempi...murgs

     [+] [-]

, 2008-09-12 08:50, pirms 16 gadiem
nu jau nu jau kas tad kira neesi pamaniijis ka shajaa klubaa speelee liela dalas izlase kas buus saliedeeta chempii pluss viss notiks no pus vaarda
P.S.eh kira panem aarchiju un aizejat iekapaat shnjabi PO ka uzdevums

  -1 [+] [-]

, 2008-09-12 09:00, pirms 16 gadiem
Ja reiz šis ir par hoķa attīstību, tad kāpēc bērni trenējās 4 no rīta un normālā laikā biezie?!?!?!

Kira, esi vecis - ļauj strādāt tiem, kam hoķis rūp!!! Kaut vai ar naudas pelnīšanu!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-12 09:22, pirms 16 gadiem
Nu Lipmanis izšāva ! Hokeja audzinātājs. Uzskatu kad Viesturs ir izdaris lieludarbu izveidojod divius HK klubus. Besi kad Lipmani skauz ka tomer cilvēki atnāca uz Arenu !

     [+] [-]

, 2008-09-12 09:26, pirms 16 gadiem
Lipmans - tipisks žīds

     [+] [-]

, 2008-09-12 09:35, pirms 16 gadiem
Ivar77...
Kira shito noteikti nelasiis-wari droshi neliist pakaljaa vinjam !!!