Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Kuldam izšķirošā piespēle un līderpozīcijas

Andrejs Siliņš

Kuldam izšķirošā piespēle un līderpozīcijas
Artūrs Kulda

Latvijas hokeja aizsargam Artūram Kuldam atdodot divas rezultatīvas piespēles, Čikāgas "Wolves" vienība naktī uz pirmdienu Amerikas Hokeja līgā (AHL) savā laukumā izcīnīja uzvaru papildlaikā pār Toronto "Marlies" ar rezultātu 3:2. Kulda kļuvis par līgas līderi lietderības koeficienta rādītājā.

Lai arī spēlē kopumā aktīvāki bija mājinieki "Wolves", veiksme pamatlaikā vairāk bija viesu sabiedrotā - "Marlies" divas reizes bija vadībā (1:0 un 2:1), tomēr, pateicoties spēlei vairākumā, čikāgiešiem izdevās izlīdzināt rezultātu (2:2) pēdējās trešdaļas astotajā minūtē. Papildlaikā pēc divām ar pusi spēlētām minūtēm mājinieku uzbrucējs Džoijs Krabs guva uzvaras vārtus - 3:2.

Latvijas aizsargs Artūrs Kulda teju 7000 līdzjutēju klātbūtnē asistēja pirmo komandas vārtu guvumā (otrās trešdaļas ceturtajā minūtē), kā arī izšķirošo vārtu guvumā mača pagarinājumā. Tāpat latviešu spēlētāja rēķinā viens metiens pa pretinieku vārtiem un pozitīvs lietderības koeficients (+2).

Pēc aizvadītās spēles Artūrs Kulda, kurš pagājušajā vasarā svinēja 21. dzimšanas dienu, kļuvis par līderi lietderības koeficienta rādītājā visā līgā, kas ir izcils rādītājs aizsargam - Artūrs sakrājis koeficientu +23.

Šajā sezonā 29 nospēlētajos mačos aizsargs izcēlies ar 14 rezultativitātes punktiem, trīs reizes gūstot vārtus, bet 11 reizes asistējot vārtu guvumos. Jau šobrīd skaidrs, ka, visticamāk, Kulda pavisam drīz apsteigs savu pagājušās sezonas rezultativitātes rādītāju, kad Artūram bija 15 sakrāti punkti.

Citā mačā uzbrucēja Kaspara Daugaviņa Binghemptonas "Senators" izbraukumā, lai arī izdarīja par desmit metieniem vairāk, piedzīvoja sakāvi pret Ročesteras "Americans" ar rezultātu 1:6. Daugaviņam šoreiz pie punktiem tikt neizdevās, bet latvietis atzīmējās ar trim metieniem, kā arī negatīvu lietderības koeficientu (-1), jo atradās laukumā pirmo vārtu zaudēšanas brīdī. Spēle bija bagāta noraidījumiem, taču to klātienē noraudzījās tikai ap trīs ar pusi tūkstoši līdzjutēju.

1 2 3 4 131 komentārs

 +76 [+] [-]

, 2010-01-11 03:08, pirms 15 gadiem
Malacis, Ta tik turpinaat!

Kulda kļuvis par līgas līderi lietderības koeficienta rādītājā.

P.S. NHL, here comes Kulda!!

 +27 [+] [-]

, 2010-01-11 03:18, pirms 15 gadiem
FRiJJJ rakstīja: Malacis, Ta tik turpinaat!

Kulda kļuvis par līgas līderi lietderības koeficienta rādītājā.

P.S. NHL, here comes Kulda!!
jātur īkšķi lai tā būtu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +75 [+] [-]

, 2010-01-11 03:41, pirms 15 gadiem
Nu es tik taa piemeram pierakstishu...
Sotnieks Kristaps - 35 0/0 koif -8
Kulda Arturs - 29 3/11 koif +23
Es bushu no tiem kursh uzskata ka labaak bija Kuldu japameigina uz OS...

 +27 [+] [-]

, 2010-01-11 03:54, pirms 15 gadiem
Atlantai neiet diez ko spīdoši pagaidām, cerams, ka izsauks Kuldu uz augšu

 +36 [+] [-]

, 2010-01-11 04:32, pirms 15 gadiem
vatsons2008 rakstīja: Nu es tik taa piemeram pierakstishu...
Sotnieks Kristaps - 35 0/0 koif -8
Kulda Arturs - 29 3/11 koif +23
Es bushu no tiem kursh uzskata ka labaak bija Kuldu japameigina uz OS...
KHL>AHL
Starpība tomēr ir!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-01-11 04:42, pirms 15 gadiem
Dainis Petrokaitis rakstīja: KHL>AHL
Starpība tomēr ir!
Es zinu ka ir .... Bet uzskatu ka nav jau vina tik liela!!! Un Sotniekam ir Sliktaakais +/- visa DR .... Vel vinsh ir nestabils 5 speles labi tad 3 speles sudus taisa!!! Es domaju ka Kuldas +/- liecina ari par vina stabilitaati Vel Kulda pieradis pie vinu laukumiem

 +15 [+] [-]

, 2010-01-11 04:54, pirms 15 gadiem
Dainis Petrokaitis rakstīja: KHL>AHL
Starpība tomēr ir!
P.S Ar tadu pashu logiku var nenemt arii Herbi vinsh tak Tikai DEL liigaa speelee!!! Tas ka kads spelee labakaa liiga nepierada to ka vinsh ir labaks par to vai citu....

 +12 [+] [-]

, 2010-01-11 05:07, pirms 15 gadiem
brīnums, ka tikai +2... viņa stilā būtu šādā spēlē dabūt +4
bet vispār tas Kulda tač ir

  +2 [+] [-]

, 2010-01-11 05:10, pirms 15 gadiem
malacis ta tik turet gaidam nhl

  +1 [+] [-]

, 2010-01-11 05:18, pirms 15 gadiem
Oho, ljoti pozitivi, lai vinjam viss izdodas - NHL !!!

 +14 [+] [-]

, 2010-01-11 05:37, pirms 15 gadiem
Lai vecim veicās!
Pamazām, pamazām un ir jābūt viņam NHL

  +4 [+] [-]

, 2010-01-11 06:10, pirms 15 gadiem
Dainis Petrokaitis rakstīja: KHL>AHL
Starpība tomēr ir!
ir bijušas reizes, kad uz izlasi paņem vienu vai otru hokejistu, kurš dotajā sezonā ir viduvējis spēlējis kādā KHL komandā un viņš izlasē nospēlē slikti.
bet nekad nav bijis tā, ka izlasē slikti spēlētu kāds hokejists, kurš konkrētajā sezonā ir starp komandas līderiem AHL (arī agrākajā IHL).

 +22 [+] [-]

, 2010-01-11 06:44, pirms 15 gadiem
Znarok, veel nav par veelu!

 +13 [+] [-]

, 2010-01-11 07:05, pirms 15 gadiem
Nebeidz šis hokejists pārsteigt ar savu sniegumu. A, kā gribētos redzēt Kuldu OS, bet Znaroks viņu laikam vēl neredz saā izlases model'. Nekas, visam savs laiks.

 +18 [+] [-]

, 2010-01-11 07:39, pirms 15 gadiem
Nu kā Znaroks viņu var neņemt uz OS, vainu viņš uz kūldu ir uzēdies, vai kas cits! Čalis spēlē vnk lieliski, Laviņa vietā bij jāņem kūlda!!!! Arī AHL komentētāji ir neizpratnē kādēļ kūldam netiek dota iespēja, domāju Znaroks ir pieļāvis vienu milzīgu kļūdu

  +3 [+] [-]

, 2010-01-11 07:48, pirms 15 gadiem
XeqtoR rakstīja: Nu kā Znaroks viņu var neņemt uz OS, vainu viņš uz kūldu ir uzēdies, vai kas cits! Čalis spēlē vnk lieliski, Laviņa vietā bij jāņem kūlda!!!! Arī AHL komentētāji ir neizpratnē kādēļ kūldam netiek dota iespēja, domāju Znaroks ir pieļāvis vienu milzīgu kļūdu
Znaroks nekad nav slēpis ka viņa komandā būs tikai tie veči,kurus viņš pazīst ( no jaunajiem tikai tie kururs viņš iekš junioriem trenēja) un Kulda diemžēl nav viens no viņiem. Varbūt būs gads kad iemēģinās viņu arī,viņam tikai 21,vēl laika daudz un neredzu vajadzību par ko celt paniku...

  +1 [+] [-]

, 2010-01-11 08:03, pirms 15 gadiem
Tiešām prieks par viņu!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-01-11 08:09, pirms 15 gadiem
vatsons2008 rakstīja: Nu es tik taa piemeram pierakstishu...
Sotnieks Kristaps - 35 0/0 koif -8
Kulda Arturs - 29 3/11 koif +23
Es bushu no tiem kursh uzskata ka labaak bija Kuldu japameigina uz OS...
Pilnībā piekrītu. Sotnieks ir tāda tipa spēlētājs, kurš labi der sastāva robu aizpildīšanai (neko daudz no viņa gaidīt nevar, ja paveiksies, tad arī nepatikšanas neuztaisīs), bet vai OS ir vieta tādam spēlētājam? Zinot, ka tieši aizsardzībā mums ir vislielākā konkurence?

  +8 [+] [-]

, 2010-01-11 08:27, pirms 15 gadiem
Izlašu galīgie sastāvi jānosauc 15 februārī, tā ka varbūt, kaut kas vēl var mainīties.

 +25 [+] [-]

, 2010-01-11 08:30, pirms 15 gadiem
Karsums un Daugavins uz veciem lauriem kā pārbaudītas vērtības tiek uz OS, bet Kulda esot aizsargs ar gandrīz tādu pašu rezultivitāti + daudz labāku +/- tiek maigi izsakoties- IGNORETS. Mans personīgais viedoklis ir, ka Kulda ir pat labāks par Bārtuli, tikai vēl nav ticis pie teikšanas NHL.

  +7 [+] [-]

, 2010-01-11 08:45, pirms 15 gadiem
Piekrītu ka Kuldu vajadzēja ņemt uz OS, bet nejau Sotnieka vietā, bet gan Laviņa vietā

  -2 [+] [-]

, 2010-01-11 08:53, pirms 15 gadiem
nja
Slēpts komentārs: XeqtoR
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-01-11 09:28, pirms 15 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: viena no labākā spēlētāja vietā? Ar galvu arī domā?
Ja tu uzskati Laviņu par labu spēlētaju, tad laikam esi nedaudz ar galvu slims, pavēro kā viņs spēlē Dinamo rindās! Vartu gušanas momentos tik ilgi pauzē, kamēr pieslido pretspēlētājs un moments jau ir beidzies! Senāk Laviņš spēlēja ciešami, bet tagad galīgi garām! Uzskatu viņu par sliktāko Dinamo aizsargu!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-11 09:28, pirms 15 gadiem
Ai ko Jūs te piesaucat to KHL, ceru, ka viņš te nespēlēs..Lai jau pacīnās Ziemeļamerikā un nokļūst kārotājā NHL!
Tas, kas viņš noderētu jā, bet nu..nevajag

  +5 [+] [-]

, 2010-01-11 09:36, pirms 15 gadiem
NobodyIsPerfect

Ar galvu es arī domāju. Pietiek atcerēties Turīnas OS kad treneris Laviņu jau lika uzbrukumā jo aizsardzībā vīņš neskaitāmas reizes rupji kļūdījās. Par pasaules čempionātiem nemaz nerunāsim

  +1 [+] [-]

, 2010-01-11 09:52, pirms 15 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Es domaa
God'igi sakot l'emums nesaukt uz izlasi Kuldu ir nesaprotams mazie laukumi u.t.t Kuldam ir zinaami. Arii Ivanaans buutu noderiigs manupraat, bet to veel var saprast. Tomeer tiirs policists
atkal sakas ta malsana par ivananu. OS nav NHL, tur nevajag speletaju kurs visa maca nospeletu divas minutes un izrubitu kadu pretinieku

  -4 [+] [-]

, 2010-01-11 09:54, pirms 15 gadiem
Koneens rakstīja: Karsums un Daugavins uz veciem lauriem kā pārbaudītas vērtības tiek uz OS, bet Kulda esot aizsargs ar gandrīz tādu pašu rezultivitāti + daudz labāku +/- tiek maigi izsakoties- IGNORETS. Mans personīgais viedoklis ir, ka Kulda ir pat labāks par Bārtuli, tikai vēl nav ticis pie teikšanas NHL.
No kurienes šāda pārliecība, tāpēc ka portālā pāris gudrinieki uzrakstīja?

  +3 [+] [-]

, 2010-01-11 09:57, pirms 15 gadiem
XeqtoR rakstīja: Piekrītu, Laviņš ir mudaks, ja senāk spēlēja diezgan normāli, tad tagad galīgi garām! Katrā dinamo spēlē ir redzamas vairākas kļūdas, nezin ko darīt vartu gūšanas momentos, parasti tik ilgi pauzē kamēr pretspēlētājs jau klāt! Reāli domāju Laviņš jau var sākt domāt par hokeja karjeras beigšanu, jo spēle viņam galīgi nevedās! Turpretī Kūlda kas spēlē vienkārši lieliski tiek ignorēts, domāju varētu sagaidīt tas pats variants kas iepriekš bij ar Skrastiņu, neņēma izlasē un kad grasijās ņemt Kārlis vnk nenāca, padiesdievam šobrīd Kārlis labprāt spēlē izlasē! Ceru kas Latvijas nepazaudes labu aizsargu sava stūlbuma dēļ!
Par cilvēka lamāšanu banu. Jāmāk sevi saturēt kopā, pat ja anonimitāte spārno "nedarbiem"

  +1 [+] [-]

, 2010-01-11 10:00, pirms 15 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Par cilvēka lamāšanu banu. Jāmāk sevi saturēt kopā, pat ja anonimitāte spārno "nedarbiem"
Un kur tu redzī kādu lamuvārdu?
Nu varbūt mudaks tavā uztverē ir baigi necenzētais vārds, ja izteikt savas domas ir noziegums, tad pusi iedzīvotāju vajdzētu sodīt!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-01-11 10:25, pirms 15 gadiem
Fascineejoshi! Lavinja-Galvinja aizsargu paaris paarliecinoshi labaakais peedeejaa meenesha laikaa, viens no labaakajiem pirms tam - ne, Lavinju izlasee nevajag! Ok, es vel varu saprast tos, kuri Sotnieka vietaa gribeetu Kuldu redzeet (lai gan mans domaat, ka Znaroks zina,ko dara), bet Lavinjam uzeesties..
1 2 3 4 131 komentārs