Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Gads bez latviešiem draftā?

Andrejs Siliņš

Gads bez latviešiem draftā?
Jānis Straupe

Nacionālās Hokeja līgas (NHL) 2008. gada vasarā paredzētajā drafta ceremonijā šoreiz varētu netikt neviens latviešu jaunā spēlētāja vārds, ja balstās uz NHL izplatīto kandidātu sarakstu.

Amerikāņi sadalījuši iespējamos kandidātus tajos, kas šo sezonu aizvada Ziemeļamerikā un tajos, kas spēlē Eiropā. Jāteic, Ziemeļamerikā latviešiem nebūt neklājas spoži. Sarakstā minēts tikai viens uzbrucējs Edgars Lipsbergs un arī - septītās kārtas pašās beigās ar nosacīto 197. kārtas numuru (no kopumā 210 hokejistiem).

No Eiropā spēlējošajiem latviešiem visi ir "LSPA/Rīga" spēlētāji no "Samsung" premjerlīgas. Visaugstāk vērtētas Oskara Cibuļska iespējas tikt draftētam - aizsargam otrajā kārtā 42. numurs. Turpat netālu ar 52. numuru minēts Roberts Jekimovs. Trešajā kārtā no latviešiem Edgars Uļeščenko (80.) un Jānis Straupe (90.), un tas arī viss.

Kopējā drafta kandidātu sarakstā gan neviens no latviešu hokejistu vārdiem nav minēts, kas liek domāt, ka šis varētu būt latviešiem "tukšais" gads NHL jauno spēlētāju izvēles ceremonijā.

Izmantotie resursi:
www.nhl.com

     [+] [-]

, 2008-01-10 17:30, pirms 17 gadiem
Krisons
A kāpēc izsviestu ārā? Jo Latvijai nav RSL cienīgu spēlētāju? Man liekas, ka Sorokins, Reķis, Rēdlihs, Rēdlihs, Rēdlihs ir atbilstošo spēlētāji arī. + vēl var peisaistīt tādus kā Karsums, Daugaviņš. Nu protams, finanses arī vajadzīgas, bet tas ir cits jautājums.

     [+] [-]

, 2008-01-10 17:30, pirms 17 gadiem
archy0

Bija jau tādas graujamkomandas kā Dinamo-81, LB/Esamika-82, Prizma-83.
No vienas puses šie 17:6 u.tml. rezultāti tādi dīvaini bija, bet spēlētāji taču attīstījās.


Nu un daudzus stārus izaudzinājām no tām komandām?

     [+] [-]

, 2008-01-10 17:31, pirms 17 gadiem
Krisons_is_back

Tu tiešām tici, ka Krievijā mainīsies politiskā situācija? Pie tam Fetisova līgu atbalsta pats topošais Krievijas Federācijas prezidents Medvedevs (un līdz šim atbalstīja Putins).

     [+] [-]

, 2008-01-10 17:32, pirms 17 gadiem
Kā jau teicu, Latvija viena pati nekad nekādu pasaules līmeņa līgu nevar izveidot, tāpēc, lai Latvijā būtu vismaz Eiropas līmeņa hokejs, ir jāpievienojas citiem. Savādāk visu laiku mēs atpaliksim vismaz par pussolīti (ja ne vairāk).

Nepiekrītu. Eirolīgas izveidošana mums būtu ļoti saistoša, taču savs čempis mums būtu arī turpmāk jāattīsta. Nebūs mums čempionāts Somijas līmenī, taču sasniegt belarus/slovākus mums ir pa spēkam.

     [+] [-]

, 2008-01-10 17:34, pirms 17 gadiem
archy0

Tādus kā Daugaviņš, Karsums, nekur nav jārausta, lai puiši spēlē NHL, bet pārējos, kuri vēl nav izauguši līdz Pasaules līmenim, gan vajadzētu saukt atpakaļ. Pie tam uz priekšdienām arī tas būtu labs projekts, jo jaunie, kuri netiek TOP komandās paliktu uz vietas.
Pie tam, ja līga (Fetisova) attīstītos tā kā ir iecerēts, tad vēl nav zināms kurš čempionāts būtu stiprāks - NHL vai šis.

     [+] [-]

, 2008-01-10 17:34, pirms 17 gadiem
Tu tiešām tici, ka Krievijā mainīsies politiskā situācija? Pie tam Fetisova līgu atbalsta pats topošais Krievijas Federācijas prezidents Medvedevs (un līdz šim atbalstīja Putins).

Atceries, Juri, ka LV nav NVS valsts...Attiecības starp Rietumiem un Krieviju pakāpeniski pasliktinās... Tas viss jāņem vērā.

     [+] [-]

, 2008-01-10 17:36, pirms 17 gadiem
huy,
"Nu un daudzus stārus izaudzinājām no tām komandām?"
tik pat , cik dāņi, norvēgi, baltkrievi, austrieši ar nez cik komandām.
Tev laikam liekas, ka par maz. Man, saprotams, arī.

     [+] [-]

, 2008-01-10 17:37, pirms 17 gadiem
Krisons_is_back

Tu vispār zini kāda ir ČL izspēles sistēma? TOP valstu komandām (čempioniem) ir nodrošināta vieta grupu turnīrā, pārējām ir jāiziet kvalifikācijas turnīrs un pat kad viņi ir izgājuši šo kvalifikāciju, tad viņiem ir jāspēlē ar TOP valstu otro vietu ieguvējiem par iespēju tikt grupu turnīrā, tb šis turnīrs ir tāds paplašināts Eiropas klubu čempiuonāta variants (ar ilūziju, ka tur piedalās visi). M.Zembergs vakar "TOP Hokejā" labi iztecās par šo turnīru.

     [+] [-]

, 2008-01-10 17:38, pirms 17 gadiem
Pie tam, ja līga (Fetisova) attīstītos tā kā ir iecerēts, tad vēl nav zināms kurš čempionāts būtu stiprāks - NHL vai šis.

Tev pašam smiekli nenāk? Tā tu varētu teikt tad, ja šis projekts pastāvētu
vismaz 2 gadus

Otrs - projekta lielākais šķērslis ir plašā ģeogrāfija. Visveiksmīgākie projekti klubu līmenī pastāv starp dažām kaimiņvalstīm (BBL, Adrijas līga), bet uzpūsti milzeņi nav lemti ilgdzīvošanai (atceries NEBL)...

     [+] [-]

, 2008-01-10 17:39, pirms 17 gadiem
Krisons_is_back

Es visu ateros. Kāpēc attiecības ar Krieviju pasliktinās, nestāstīšu, te nav politinformācijas stunda, taču fakts paliek fakts vienīgā iespēja kko sačakarēt ir no šīs, ne no tās puses.

     [+] [-]

, 2008-01-10 17:40, pirms 17 gadiem
Tu vispār zini kāda ir ČL izspēles sistēma? TOP valstu komandām (čempioniem) ir nodrošināta vieta grupu turnīrā, pārējām ir jāiziet kvalifikācijas turnīrs un pat kad viņi ir izgājuši šo kvalifikāciju, tad viņiem ir jāspēlē ar TOP valstu otro vietu ieguvējiem par iespēju tikt grupu turnīrā, tb šis turnīrs ir tāds paplašināts Eiropas klubu čempiuonāta variants (ar ilūziju, ka tur piedalās visi). M.Zembergs vakar "TOP Hokejā" labi iztecās par šo turnīru.

Nu un kāda alternatīva? tavs Minhauzena cienīgais projekts?

  +1 [+] [-]

, 2008-01-10 17:40, pirms 17 gadiem
archy0

es gribēju ar to pateikt ka to "sitamkomandu" iekļaušana čempī tik parāda mūsu vājumu. Vispār jau pat speci strīdas vai ir noderīga tādu 17gadnieku spēlēšana pret večiem - itkā gūst rūdījumu, bet paralēli arī iegūst lūzeru filozofiju...

     [+] [-]

, 2008-01-10 17:41, pirms 17 gadiem
Es visu ateros. Kāpēc attiecības ar Krieviju pasliktinās, nestāstīšu, te nav politinformācijas stunda, taču fakts paliek fakts vienīgā iespēja kko sačakarēt ir no šīs, ne no tās puses.

Nu šeit 50/50

     [+] [-]

, 2008-01-10 17:43, pirms 17 gadiem
Krisons_is_back

Pirmkārt, es saku JA attīstīsies kā tas ir paredzēts.
Otrkārt, basketbolā "lielie milzeņi" neattīstās tāpēc, ka viņiem ir ļoti daudz alternatīvu (Tad: FIBA un ULEB neskaitāmie kausi un reģionālās līgas), tāpēc tiek pāriets uz kompaktākiem variantiem. Pie tam svarīgs ir ekonomiskais aspekts, jo piektitīsi, ka to ko var "pārdod" Zviedrijā, Latvijā, iespējams, arī "nepirks".
Hokejā alternatīvu NAV.

     [+] [-]

, 2008-01-10 17:43, pirms 17 gadiem
to archy0
Cibuļskis 18 gados mauprāt bija labāks gan par Iļiško, gan par pārējiem. Tikai starp 1988.-ajiem, 1987.-ajiem, 1986.-ajiem arī bija sakarīgi aizsargi, tādēļ džeks palika otrajā plānā.

Divus mēnešus pirms U-20 čempionāta Iliško nosvinēja 17.to!!! gadadienu. Viņš bija jaunākais hokejists visā čempionātā. Viens gads šajā vecumā vēl daudz ko nozīmē. Nenoliegšu, ka tas , ka Iliško čempionātu beidza ar +6 koeficientu ir arī Cibuļska nopelns, bet nevar aizmirst vairākas epizodes, kad viņš veiksmīgi piesedza savu partneri, un arī treneru pozitīvās atsauksmes par šo jauno aizsargu.
Par draftu nestresojiet, kas notiks tas notiks.
Protams ir līgas , kur tu esi redzes lokā, un ir līgas , kur tevi neviens skauts neredz, lai gan būtu pelnījis uzmanību. Tādēļ, jau arī daudz hokejistu ir teikuši, ka atrdušies preizā vietā un pareizā laikā. Tādēļ jau arī vienīgā iespēja Latvijas jauniešiem un junioriem tikt pamanītiem ir, spēlēšana Latvijas izlasēs U-18 un U-20, bet ja tu tur netiec, tad jāsāk domāt par prioritāšu maiņu., bet pilnībā hokeju, es domāju, tāpat neviens neaizmirsīs, jo tas pliek sirdī.

     [+] [-]

, 2008-01-10 17:44, pirms 17 gadiem
Neesat vēl noguruši ?

     [+] [-]

, 2008-01-10 17:45, pirms 17 gadiem
Krisons_is_back

Tas nav mans projekts, bet gan Fetisova. Pagaidām, kā jau teicu šī līga (no tām kas tiek organizētas un kurās ir iekļauta Latvija) ir pagaidām labākais variants.

     [+] [-]

, 2008-01-10 17:46, pirms 17 gadiem
Krisons
A kāpēc izsviestu ārā? Jo Latvijai nav RSL cienīgu spēlētāju? Man liekas, ka Sorokins, Reķis, Rēdlihs, Rēdlihs, Rēdlihs ir atbilstošo spēlētāji arī. + vēl var peisaistīt tādus kā Karsums, Daugaviņš. Nu protams, finanses arī vajadzīgas, bet tas ir cits jautājums.

Tu tiešām domā, ka Reķis atgrieztos? Ka Karsumu un Daugaviņu pēkšņi vairs neinteresētu mērķis tikt NHL?

Tiešām brīnos. Man jau likās, ka Abrags sen bija apkāvis romantiķus

     [+] [-]

, 2008-01-10 17:50, pirms 17 gadiem
Tas nav mans projekts, bet gan Fetisova. Pagaidām, kā jau teicu šī līga (no tām kas tiek organizētas un kurās ir iekļauta Latvija) ir pagaidām labākais variants.

Domāju, ka nav. Mēs nedrīkstam atkal sapņot par kaut kādiem ziepju burbuļiem, paliksim labāk mājās un paskatīsimies, ko šeit var panākt. Jau šobrīd mums ir čempis, no kura var novākt spēlētājus, ar kuriem var noturēties (ar zināmu veiksmes devu) A grupā.

     [+] [-]

, 2008-01-10 17:54, pirms 17 gadiem
Krisons_is_back

Nu pirmkāt, jā, piekrītu, ka pagaidām ir jāspēlkē "Samsung" līgā, taču jādomā bišķīt plašāk, savādāk atri mums būs tāds Ziemeļkorejas variants.

Otrkārt, ja visu laiku domāsim "ka tik neizkrist" (un attiecīgi gatavosimies tikai vienai spēlei), tad izkritīsim ne tikai uz 1. divīzju, bet arī uz otro!

     [+] [-]

, 2008-01-10 17:54, pirms 17 gadiem
Abrags

Patizls ir Fetisova/Tretjaka veidotais liigas modelis - jo kaa vienmeer ir balstiits uz tukshiem sapnjiem nevis reaalaas dziives. Un zinot visu to nestabilitaati un nepastaaviibu Krievijas hokeja administraacijaa - jaabuut pilniigam idiotam lai tur iesaistiitos (Latvijas gadiijumaa).
Juri, a ko Tu gribi GLOBAALU ar Latvijas hokeju izdariit?? Mums vnk jaanjem piemeers no slovaakiem un jaastraadaa tai virzienaa. Jaaveido taalaak sava liiga, sava jaunieshu junioru sisteema. Nu, nav Latvijaa jaaveido kautkaadas mistiskas superkomandas - Dinamo laiki beidzaas pirms 20 gadiem!!! Aaamen - dziivosim shodienaa!
otrkaart - ideja Latvijas chempi paarveidot par faarmliigu lielajai komandai - nu veciit, taa tikai Latvijas hokeja lielaakais ienaidnieks var pateikt!. Taadaa Liepaajaa, Daugavpilii, Ogree, Jelgavaa u.c. ir jaabuut meistarkomandaam nevis kautkaadiem eksperimentaaliem veidojumiem. Un Riigaa ir jaabuut kaadaam 3 meistarkomandaam.


Pilnībā jāpiekrīt!!!!

     [+] [-]

, 2008-01-10 17:56, pirms 17 gadiem
Otrkārt, ja visu laiku domāsim "ka tik neizkrist" (un attiecīgi gatavosimies tikai vienai spēlei), tad izkritīsim ne tikai uz 1. divīzju, bet arī uz otro!

Da ne tā domāts, vnk - šobrīd SPL var novākt izlasi, kas var uzkapāt un pat pārspēt tādas izlases kā Slovēnija, Francija, Dānija, Ukraina...Vnk līga nav tik peļama

     [+] [-]

, 2008-01-10 17:58, pirms 17 gadiem
Krisons_is_back
Abrags

Nu tad izomājiet ko jūs gribat: Laba līmeņa hokeju, par ko nav kauns vai tikai, lai Latvijā hokejs būtu?

     [+] [-]

, 2008-01-10 18:00, pirms 17 gadiem
labi veci!jus te sapnojat par fetisova ligu!domaju ka vina bus ja pat pats putins ir iesasistits bet kurs ir teicis ka latviesu klubi tur tiks spelet?

     [+] [-]

, 2008-01-10 18:01, pirms 17 gadiem
Krisons_is_back

Es jau nesaku, ka līga ir vāja, taču saku, ka viņa nekad nebūs tik stipra, lai konkurētu ar "lielajām" līgām un līdz ar to Latvijas izlasei izpaliks lielāki panākumi PČ (par ko te daudzi, kā saprotu, sapņo)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-01-10 18:09, pirms 17 gadiem
Ja tāda līga izveidotos, es domāju, ka Latvijai nevajadzētu iespēju laist garām, un būtu jāpiedalās. Nekur jau nav teikts, ka klubā jāspēlē tikai Latvijas pilsoņiem. tā būtu viena no iespējām ikdienā redzēt augsta līmeņa hokeju. Un , kāpēc ne Rīgas "Dinamo"? Labākais , kas ir bijis, un ja tas ir iespējams ir jāatjauno.
Protams, Latvijas čempionāta līmenis uz tā rēķina nedrīkst būt pabērna lomā.

     [+] [-]

, 2008-01-10 18:12, pirms 17 gadiem
kastastir,
"...Latvijas izlasēs U-18 un U-20, bet ja tu tur netiec, tad jāsāk domāt par prioritāšu maiņu.,..."
tam es tev piekrītu par 100%. Bet kā tagad būs, kad mums ir 15 halles? Cik tādus Fadejevus, Virgas, Zelčus nesaražos?

     [+] [-]

, 2008-01-10 18:13, pirms 17 gadiem
Volx
Nu tāds variants nebūt nebūtu slikts (pie varianta, ka nekādas starptautiskās līgas netiek veidotas), taču tie paši Rīgas čempionāta spēlētāji nez vai ies spēlēt šādā līgā, jo viņi ir amatieri un ar profiem neies lauzt kaulus (tas variantam, ja viņi uzvar tādā 2. līgā).

playthegame
Bez Latvijas šis projekt Krievijas pusei nav izdevīgs, jo viņi labāk, lai piesaistītu cilvēkus, paņem Latvijas komandu nevis piem. Kubaņas "SeļHozMaž".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-01-10 18:20, pirms 17 gadiem
Kopumā liekas, ka daudzi nesaprot manu viedokli, tāpēc, lai nerastos pārpratumi, paskaidrošu:
Es neesmu pret Latvijas lokālo čempionātu un uzskatu, ka jau tagad ir sasniegts labs līmenis, taču, lai hokejs valstī attīstītos ir jāmeklē tālākie attīstības ceļi. Pašlaik Latvijas hokeja čempionāts var attīstīties līdz noteiktam līmenim. Jebšu, var nepietikt attiecīga līmeņa spēlētāju, naudas, lai izveidotu labu LATVIJAS (pat Baltijas) līgu. Līdz ar to nākošais attīstības ceļš ir starptautiskajiem projektiem, kur Latvijas komandas reāli arī tiek pie teikšanas (spēlēšans).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-01-10 18:22, pirms 17 gadiem
to archy0

Tādu būs daudz!!
Junioru čempionātā spēlē 7 komandas. Apmēram 150 hokejisti + samsunglīgā spēlējošie + ārzemēs, tātad vēl kādi 50. Kopā 200 kandidāti, kas varētu spēlēt U-18 un U-20 izasēs, kur nepieciešami 50 hokejisti. Pāri paliek 150. Tiem puišiem, kas paliek aiz borta puišiem vēl paliek Latvija, ar retiem izņēmumiem. kāda no Eiropas valsts, ja tiešām savu profesionālo karjeru nolēmuši saistīt ar hokeju, bet pieļauju, ka lielākā daļa tomēr meklēs iespējas spēlēt tepat Latvijā zemākās un amatieru līgās. Tās būs pārpludinātas.

     [+] [-]

, 2008-01-10 18:28, pirms 17 gadiem
minins

bet latvijai itka ir atveletas divas vietas viena R2000 otra viticamak LM
bet saja cempionata speles krievu zviedru somu vacu sveiciesu cehu komandas un itka ari latviesu (ari baltkrievu un vel kautkada bet neatceros kura) bet no sim valstim latviesu klubi vienozimigi bus vajakie un ar vismazako budzetu un tapec domaju ka pateiks kiram piedod bet nu jus te neesat vajadzigi
mes reali tur neiederamies!!!!! un labakaja gadijuma tur varetu spelet tikai R2000(pie loti lielas veiksmes) jo pirmkart liepajas hale ir tikai 1500 vietas un tas nozime jacelj jauna hale ar vismaz 5000 vietam un ar vienu metalurga un liepajas pieskirto budzetu bus krietni par maz un saubos vai ari R2000 spes savakt tadu budzetu!un ari R2000 butu jacelj jauna hale jo arena riga nav tikai hokejs
mes tur vienkarsi nbusim vajadzigi!vini musu klubu veta panems kijevas sokol
mums reali butu tur spelet kada 2 divizija bet nejau ar eiropas grandiem

     [+] [-]

, 2008-01-10 18:31, pirms 17 gadiem
Juris Miņins,

Tavu viedokli lieliski saprotu - tachu man domaat, ka visi dziivo kautkaadaas iluuzijas par speeleeshanu kautkur, kas peekshnji atrisinaatu visas Latvijas probleemaas; naivi, naivi....

Tas buutu nepraats upureet visu Latvijas hokeju lai iesasitiitos kautkaadaa liigaa - respektiivi, likt visai Latvijas hokeja saimnieciibai straadaat uz vienu komandu, kas arii vislabaakajaa gadiijumaa buutu taas briinumliigas pastariite... cieniitie, nu nav mums taadu resursu, nav un viss. Taksh apjeedzat, ka taa ir ljoti tuvredziiga domaashana, kas augljus varbuut nestu 1,2 nu varbuut 5 gadus - taalaak sekotu bedre!