Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Riekstiņš par kautiņu diskvalificēts līdz sezonas beigām (+video)

Agris Suveizda

Riekstiņš par kautiņu diskvalificēts līdz sezonas beigām (+video)
Daniels Riekstiņš un Edgars Lūsiņš
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Latvijas Hokeja federācija savā mājaslapā paziņojusi, ka Disciplinārās komisijas sēdē nolemts līdz sezonas beigām diskvalificēt "Mogo" uzbrucēju Danielu Riekstiņu, kurš nodarīja nopietnus miesas bojājumus pretiniekam.

Minētais incidents notika 2. februārī, kad "Mogo" Latvijas čempionāta ietvaros ar rezultātu 6:3 apspēlēja "Prizmu". Spēles 37. minūtē, kad rezultāts vēl bija 2:2, pēc rupja Rūdolfa Prūša spēka paņēmiena izcēlās kautiņš starp abu komandu spēlētājiem. "Mogo" uzbrucēji Riekstiņš un Prūsis, tāpat kā "Prizmas" vārtsargs Edgars Lūsiņš saņēma 25 minūšu noraidījumu, bet "Prizmas" uzbrucējam Vladislavam Balakunam tika 2+2 minūšu sods.

Balakunam pēc incidenta konstatēti kaulu lūzumi, un Riekstiņš no Disciplinārās komisijas saņēma diskvalifikāciju līdz šīs sezonas beigām, kā arī nosacīti līdz nākamās sezonas beigām. LHF par pieņemtajām sankcijām informēs arī IIHF. Savukārt Lūsiņam par sitienu pretiniekam ar vārtsarga atsitējcimdu piespriesta četru spēļu diskvalifikācija, bet Prūsim par uzbrukumu galvas kakla rajonā piespriests trīs spēļu sods.

Izmantotie resursi:
LHF disciplinārā komisijas sēdes prot. Nr.9

  -3 [+] [-]

, 2016-02-08 17:01, pirms 9 gadiem
Izskatās, ka mums būs savas Jablonskis!

  +5 [+] [-]

, 2016-02-08 17:08, pirms 9 gadiem
Sila est uma nenado. Pat neticas,ka šitais kabans ir 9.gadi jaunāks par mani

  +2 [+] [-]

, 2016-02-08 17:09, pirms 9 gadiem
Sakarā ar ziemas izbeigšanos arī video sižetā ledus ir izkusis... Laikam sezona beigusies.

  +8 [+] [-]

, 2016-02-08 17:15, pirms 9 gadiem
viņš uz laukuma neizskatijas pēc hokejista - 115 kg, pa vārtiem nemet, tikai davai perčotkas nomest.
Pirms tam tajā spēlē viņš jau Lūsiņu iedzina štangā, bet tas nevarēja piecelties kādu laiku un kautiņš izpalika
Nu Prizmai tomēr vienu aisbergu vajadzētu noīrēt, citādi kādu jauno talantu atkal sapakos uz gaiļezera ķirurģijas nodaļu aizsūtīs. tas prusaks jau arī neizskatijās apdāvinātāks

 +15 [+] [-]

, 2016-02-08 17:17, pirms 9 gadiem
Spriediet paši! ';

  +7 [+] [-]

, 2016-02-08 17:17, pirms 9 gadiem
ERZDE rakstīja: viņš uz laukuma neizskatijas pēc hokejista - 115 kg, pa vārtiem nemet, tikai davai perčotkas nomest.
Pirms tam tajā spēlē viņš jau Lūsiņu iedzina štangā, bet tas nevarēja piecelties kādu laiku un kautiņš izpalika
Nu Prizmai tomēr vienu aisbergu vajadzētu noīrēt, citādi kādu jauno talantu atkal sapakos uz gaiļezera ķirurģijas nodaļu aizsūtīs. tas prusaks jau arī neizskatijās apdāvinātāks
ka tik kādam pa mūli samest. MMA viņam ātri vietu parādītu,bet hokejā var zīmēties,tur čaļi nav tik prasmīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2016-02-08 17:21, pirms 9 gadiem
Smieklīgi ir tas ka tādu sauc par hokejistu...

 +15 [+] [-]

, 2016-02-08 17:21, pirms 9 gadiem
kaut kāds ar IQ neapdāvināts cilvēks, MMA par švaku, tur tadam cirvim ātri ieradītu vietu, bet te iet un sit hokējistus. LHF vajadzēja pieņemt lēmumu, ka katram hokējistam ir jāiziet kaut kādi eksāmeni slidošana, sišana(pa šaibu, ne muti) un elemtaaru tehniksas pārbaudi lai šitādi netiek pie spēlēšanas, ja nevar nolikt - tad lai paliek ringaa nevis hokeja laukuma.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-08 17:23, pirms 9 gadiem
pisec... kādreiz likās, ka čalis kaut kas būs, savā laikā U18 elitē spēlēja, ok neko tur neparādīja (izlase gan bija tā, kas tur labi nospēlēja), bet tajā gadā, kad viņš spēlēja vēl vajadzēja tikt tajā izlasē, no 94. talantīgā gada...
Slēpts komentārs: Synco

  -3 [+] [-]

, 2016-02-08 17:28, pirms 9 gadiem
zigmārs112 rakstīja: ka tik kādam pa mūli samest. MMA viņam ātri vietu parādītu,bet hokejā var zīmēties,tur čaļi nav tik prasmīgi
MMA viņam vietu parādītu? Ir jau arī viņš cīnījies.
Daniels Riekstins MMA Stats, Pictures, News,...

P.S Pagaidām viņš pārējiem ir ierādījeis vietu, uzvarot cīņas minūtes laikā.

     [+] [-]

, 2016-02-08 17:29, pirms 9 gadiem
P.S. Riekstiņš arī kkādā mērā saņēmis nosacīti(kā to saprast?) DSQ uz 2016./2017. g. sezonu

''2.1. Pamatojoties uz LHF DSN punktiem 15.2. un 26., diskvalificēt D. Riekstiņu līdz 2015/2016 sezonas beigām un diskvalificēt nosacīti līdz 2016/2017 sezonas beigām, par sitienu pretiniekam, kā rezultātā pretinieks guva smagu traumu;''

  +9 [+] [-]

, 2016-02-08 17:30, pirms 9 gadiem
marauders rakstīja: MMA viņam vietu parādītu? Ir jau arī viņš cīnījies.
Daniels Riekstins MMA Stats, Pictures, News,...

P.S Pagaidām viņš pārējiem ir ierādījeis vietu, uzvarot cīņas minūtes laikā.
pret ko viņš ir sities? pret vietējiem sīņiem ? lai uzsitas Eiropā,vai kaut vai Krievijā

  +2 [+] [-]

, 2016-02-08 17:30, pirms 9 gadiem
No tā laikam hokejists nesanāks. Eliteprospects.com - Daniels Riekstins
Ja atkārtosies šāds gadījums tad jāmet no hokeja ārā.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-08 17:31, pirms 9 gadiem
Njā, tā neko, čalis... / Starp citu - Kambala ar Jablonski jau boksējās?

  +4 [+] [-]

, 2016-02-08 17:31, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Izskatās, ka mums būs savas Jablonskis!
Un tas ir kaut kas labs, ka mums ir savs atsaldenis? Ja būtu normālas tafgaju tradīcijas kā NHL, tad cita lieta, bet tur jau viņiem vēl arī hokejs jāmāk spēlēt.

 +10 [+] [-]

, 2016-02-08 17:31, pirms 9 gadiem
Domāju, ka pret šito fruktu vajadzētu arī ierosināt krimināllietu par tīšu, smagu miesas bojājumu nodarīšanu + cietušajām arī iesniegt civilprasību par morālo un fizisko materiālo kompensāciju. Pie tam, nevis tur 5000 eur, bet tā kārtīgi, lai Riekstiņš sajūt asins smaržu! Savādāk pēc šitā, neko neizsakošā diskābeļa, viņām reāli nebūs nekāda mācība. Es pat teiktu, viņam kā fitnesa trenerim un MMA cīkstonim, šis atgadījums ir vērtējams kā veiksmīgs PR gājiens ar + zīmi.

     [+] [-]

, 2016-02-08 17:31, pirms 9 gadiem
Interesanti, ka, šķiet, viņa brālis spēlēja tieši pret viņu HK ''Prizma'' sastāvā tajā spēlē!
Eliteprospects.com - Kristaps Riekstins

  +4 [+] [-]

, 2016-02-08 17:32, pirms 9 gadiem
Latvijas hokejā kas tāds ir vajadzīgs?

     [+] [-]

, 2016-02-08 17:36, pirms 9 gadiem
Synco rakstīja: Ko klūpat visi Riekstiņam, pārējie arī ne bez vainas, tāpat vien jau neatklapēja, un ko viņs to, ka mma prasmes ir ieguvis arī izmantoja, neviens Prūsim neliedza apgūt pirms hokeja cīņas mākslas. Tāpat, ko jūs strādājat citus darbus, kaut profesija ir cita, ākstu bars. Mīkstie esiet, mīkstie paliksiet
Nervostrong vajag tev

 +10 [+] [-]

, 2016-02-08 17:36, pirms 9 gadiem
Nezinot, kas uz laukuma darījās ir ļoti grūti spriest.

Ja otrs spēlētājs tika "pieklapēts" jau guļot uz ledus, te divu domu nav ... dsq uz sezonu un ja kas līdzīgs ... mūža dsq

Ja pamanījās to visu sastrādāt aci pret aci ... žēl cietušo, bet tā gadās.

  -3 [+] [-]

, 2016-02-08 17:36, pirms 9 gadiem
zigmārs112 rakstīja: pret ko viņš ir sities? pret vietējiem sīņiem ? lai uzsitas Eiropā,vai kaut vai Krievijā
Tu esi debīls vai kā? Kurš uzsāk karjeru pret grandiem? Paskaties pret, ko Mairis Briedis sāka cīkstēties, Misha Cirkunovs un pārējie.

Pirms atver muti, pačeko varbūt kādus faktus.

  +3 [+] [-]

, 2016-02-08 17:37, pirms 9 gadiem
Synco rakstīja: Ko klūpat visi Riekstiņam, pārējie arī ne bez vainas, tāpat vien jau neatklapēja, un ko viņs to, ka mma prasmes ir ieguvis arī izmantoja, neviens Prūsim neliedza apgūt pirms hokeja cīņas mākslas. Tāpat, ko jūs strādājat citus darbus, kaut profesija ir cita, ākstu bars. Mīkstie esiet, mīkstie paliksiet
Nu nekliedz, nekliedz. Tās mākslas, lai izliek pret sev līdzvērtīgiem māksliniekiem. Hokejā kautiņi gadās, bet nu kaulus lauzt tomēr nevajadzētu un domāju tāds kuilis Balakuņu varēja apvaldīt arī viņam pauri nesalaužot.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-08 17:38, pirms 9 gadiem
Emilio rakstīja: Domāju, ka pret šito fruktu vajadzētu arī ierosināt krimināllietu par tīšu, smagu miesas bojājumu nodarīšanu + cietušajām arī iesniegt civilprasību par morālo un fizisko materiālo kompensāciju. Pie tam, nevis tur 5000 eur, bet tā kārtīgi, lai Riekstiņš sajūt asins smaržu! Savādāk pēc šitā, neko neizsakošā diskābeļa, viņām reāli nebūs nekāda mācība. Es pat teiktu, viņam kā fitnesa trenerim un MMA cīkstonim, šis atgadījums ir vērtējams kā veiksmīgs PR gājiens ar + zīmi.
Ja, viņš šādi uzbruktu no Rietumeiropas atbraukušam musulmanim, tad gan varētu uztaisīt paraugprāvu.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-08 17:40, pirms 9 gadiem
marauders rakstīja: Tu esi debīls vai kā? Kurš uzsāk karjeru pret grandiem? Paskaties pret, ko Mairis Briedis sāka cīkstēties, Misha Cirkunovs un pārējie.

Pirms atver muti, pačeko varbūt kādus faktus.
Daniel tas Tu ?

  +2 [+] [-]

, 2016-02-08 17:41, pirms 9 gadiem
Šeit vārtsargu cīņa, kuras rezultāta, tika salauzts vaiga kauls.
https://www.youtube.com/watch?v=Y5s...

  -4 [+] [-]

, 2016-02-08 17:43, pirms 9 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Daniel tas Tu ?
Kāds sakars? Tas, ka šeit cilvēkiem nav spriestspējas tas jau sen skaidrs. Ka tik kaut ko iekakāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-02-08 17:46, pirms 9 gadiem
Cietais Riekstiņš!

  +2 [+] [-]

, 2016-02-08 17:46, pirms 9 gadiem
marauders rakstīja: Kāds sakars? Tas, ka šeit cilvēkiem nav spriestspējas tas jau sen skaidrs. Ka tik kaut ko iekakāt.
netroļļo kepon. Tādi kā Riekstiņš ir kruti tikai pret tiem kas vispār nav situšies. Jebkurš TOP MMA fighter viņa svarā - iedzītu šim kājas pakaļā

     [+] [-]

, 2016-02-08 17:47, pirms 9 gadiem
Pacans no mana rajona! Tāds kuilis pirms pāris gadiem, kad viņam 15-16 gadi bija tievs salmiņš, kad ar saviem draugiem apspēlējam florbola! pa kuru laiku uzkačājas to gan nezinu...

  -1 [+] [-]

, 2016-02-08 17:49, pirms 9 gadiem
zigmārs112 rakstīja: netroļļo kepon. Tādi kā Riekstiņš ir kruti tikai pret tiem kas vispār nav situšies. Jebkurš TOP MMA fighter viņa svarā - iedzītu šim kājas pakaļā
Kāds netrollo? Tev tiešām kaut cik intelekts ir? Loģiski, ka jebkurš top MMA fighteris to izdarītu, bet ja tev kaut cik būtu smadzenes un tu paskatītos, pret ko JEBKURŠ top fighteris ir sācis cīkstēties, tad saprastu, ka tie nav grandi, bet amatieri vai zema līmeņa cīkstoņi. Ja nu tagad tev nepielec, tad sorry, tad nekas tev nepalīdzēs.

  +7 [+] [-]

, 2016-02-08 17:49, pirms 9 gadiem
Kurš to atsaldēto vispār laida laukumā ?

  +4 [+] [-]

, 2016-02-08 17:53, pirms 9 gadiem
ERZDE rakstīja: viņš uz laukuma neizskatijas pēc hokejista - 115 kg, pa vārtiem nemet, tikai davai perčotkas nomest.
Pirms tam tajā spēlē viņš jau Lūsiņu iedzina štangā, bet tas nevarēja piecelties kādu laiku un kautiņš izpalika
Nu Prizmai tomēr vienu aisbergu vajadzētu noīrēt, citādi kādu jauno talantu atkal sapakos uz gaiļezera ķirurģijas nodaļu aizsūtīs. tas prusaks jau arī neizskatijās apdāvinātāks
Nevajag aizbergu Prizmai, domaju ka Riekstiņam ar so gajienu ari hokejista karjera beigta. DSQ uz sho un nakamo sezonu ja pareizi saprotu. Ta vismaz vajadzetu but, tadiem nav vietas hokeja.

  +5 [+] [-]

, 2016-02-08 17:53, pirms 9 gadiem
Lūdzu ! Viens sitiens.

https://vid.me/vtEK

  +3 [+] [-]

, 2016-02-08 17:53, pirms 9 gadiem
marauders rakstīja: Kāds netrollo? Tev tiešām kaut cik intelekts ir? Loģiski, ka jebkurš top MMA fighteris to izdarītu, bet ja tev kaut cik būtu smadzenes un tu paskatītos, pret ko JEBKURŠ top fighteris ir sācis cīkstēties, tad saprastu, ka tie nav grandi, bet amatieri vai zema līmeņa cīkstoņi. Ja nu tagad tev nepielec, tad sorry, tad nekas tev nepalīdzēs.
hahahaahaha,tipa es nezinu,ka jebkurš tops ir sitis maisus. Vnk tas Riekstiņš ir aizvadījis tikai 3 cīņas. Un vairāk viņam toč nebūs. Ja ringā nevar tad izmanto savu potenciālu uz hokeja laukuma. Tādiem ar likumu būtu jāaizliedz spēlēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-02-08 17:55, pirms 9 gadiem
Prussian2 rakstīja: Agrāk bija labs hokejists. Agrākajā Vityaz varbūt pat būtu ticis sastāvā un spēlētu KHĻ
Ivanāns uz viņa fona ir Krosbijs

  +2 [+] [-]

, 2016-02-08 17:55, pirms 9 gadiem
Domaju, ka butu ari darbins policijai, ja cietusais gribetu tur njemties. Jo te nebija vienkarsha bakstishanas, bet tisha traumesana un miesas bojajumu nodarisana.

  +5 [+] [-]

, 2016-02-08 18:02, pirms 9 gadiem
Idiotisms, ja esi baigais kuilis, tad ej sities ar kuili nevis ar citas svara kategorijas džeku, kura sejas skaldīšana nav ne darbs ne hobijs. Atgādina vityaz atsaldeņus, kuri sita tikai parastos hokejistus, kad pretī nāca kāds Artjuhins vai kāds cits svara kategorijā atbilstošā, tad vainu atrāvās pa seju vai asti iespieduši aizslido uz soliņu. Mazākus sist nav liela māksla, pirms dažām dienām biju pasākumā, tur arī viens meklēja problēmas ar visiem, apskatīja bariņā cilvēkus un izvēlējās kasīties pie čaļa, kuram 170cm un kādi 65kg. Kad piegāju blakus un saku, ko mazo aiztiec, davaj ar mani risini problēmas, ja tik ļoti gribas. Drosme papēžos un aizgāja... Es nenosodu kautiņus un asumus, bet ja cilvēks ciena sevi, tad nu neies viņš sist čali, kuram nav nekādu izredžu, labi ja baigi sprēgā var var nedaudz nomierināt, nevis klopēt kā maisu.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-08 18:02, pirms 9 gadiem
Sviestmaize1 rakstīja: Lūdzu ! Viens sitiens.

https://vid.me/vtEK
Paldies, situācija skaidra ... dsq apšaubāma (līgas PR dēļ varbūt ar atbilstošs lēmums) ... pretenziju pret Riekstiņu man nav

  +1 [+] [-]

, 2016-02-08 18:07, pirms 9 gadiem
Mickevics uz Kurbadu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-08 18:08, pirms 9 gadiem
maafree rakstīja: Paldies, situācija skaidra ... dsq apšaubāma (līgas PR dēļ varbūt ar atbilstošs lēmums) ... pretenziju pret Riekstiņu man nav
pirms nokautu uzstaisīja, tur jau viens uz ledus prizmietis gulēja...lai vērtētu objektīvi jāredz visa epizode no sākuma kā viss sākās šis burziņš centrā un par ko.

  -2 [+] [-]

, 2016-02-08 18:09, pirms 9 gadiem
Visi kresla pirdeji te gudri spriedele nezinot neko par situaciju Darzenu bars.
Riekstins ari golu var iemest, ne tikai izrubit kadu!

  +3 [+] [-]

, 2016-02-08 18:11, pirms 9 gadiem
Basketbola_experts rakstīja: Visi kresla pirdeji te gudri spriedele nezinot neko par situaciju Darzenu bars.
Riekstins ari golu var iemest, ne tikai izrubit kadu!
a Tu mums lielais slidotājs ne ?

     [+] [-]

, 2016-02-08 18:12, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: pirms nokautu uzstaisīja, tur jau viens uz ledus prizmietis gulēja...lai vērtētu objektīvi jāredz visa epizode no sākuma kā viss sākās šis burziņš centrā un par ko.
Katrā ziņā nav liekams vienā katlā ar šo ... https://www.youtube.com/watch?v=uoW... ... pēc šīs spēles šķiet 2 gadus bija pretīguma sajūta. (ok te ar tikkai izvilkums, bet epicentrs jau ir)

  -1 [+] [-]

, 2016-02-08 18:13, pirms 9 gadiem
Manuprār diskvalifikācija absolūts marazms - jāiet uz apelāciju. Epizose vienkārši parasts standarta kautiņš, kādi hokejā gadās regulāri - tik vien, ka šoriez pietika ar vienh sitienu, lai pretiniekam salauztu žokli. Tā gadās. Arī pēc spēka paņēmieniem gadās smagas traumas - par to diskābeli nedod. Vienkārši hokeja epizode - otram čalim nepaveicās. Cik arī esmu baumas dzirdējis, tad Riekstiņš nemaz nav gribējis kauties - Balakuns pats kaut ko līdis virsū. Nu - dabūja. Nez - max 5 spēļu diskvalifikācija, bet jau tas arī būtu par daudz.

  +5 [+] [-]

, 2016-02-08 18:14, pirms 9 gadiem
Hmm... rakstīja: Manuprār diskvalifikācija absolūts marazms - jāiet uz apelāciju. Epizose vienkārši parasts standarta kautiņš, kādi hokejā gadās regulāri - tik vien, ka šoriez pietika ar vienh sitienu, lai pretiniekam salauztu žokli. Tā gadās. Arī pēc spēka paņēmieniem gadās smagas traumas - par to diskābeli nedod. Vienkārši hokeja epizode - otram čalim nepaveicās. Cik arī esmu baumas dzirdējis, tad Riekstiņš nemaz nav gribējis kauties - Balakuns pats kaut ko līdis virsū. Nu - dabūja. Nez - max 5 spēļu diskvalifikācija, bet jau tas arī būtu par daudz.
Riekstiņš nemaz nav gribējis kauties

hahahahaaahahahahaahhahjnahahahahahahna
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2016-02-08 18:19, pirms 9 gadiem
maafree rakstīja: Katrā ziņā nav liekams vienā katlā ar šo ... https://www.youtube.com/watch?v=uoW... ... pēc šīs spēles šķiet 2 gadus bija pretīguma sajūta. (ok te ar tikkai izvilkums, bet epicentrs jau ir)
ja Riekstiņam tik par to epizodi jeb vienu sitienu iedod tādu diskābeli tad gan es arī uzskatu , ka par daudz traku...
aizvakar skatījos filijas spēli pret reidžeriem nigga iedeva bietē reindžeru kapteinim, tas ar trīci ārā, bet pat papildus sodu nekādu nesaņema jeb DSQ izlaižot spēles:
https://www.youtube.com/watch?v=LA6...

     [+] [-]

, 2016-02-08 18:20, pirms 9 gadiem
Sviestmaize1 rakstīja: Lūdzu ! Viens sitiens.

https://vid.me/vtEK
Smuki nolika.

Kur problēma, par ko diskvalifikācija?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-08 18:23, pirms 9 gadiem
Un te futbolistiem derētu vispirms papētīt varbūt nedaudz situāciju pirms tukšmuldēšanas. Riekstiņš ir normāla līmeņa hokejists, nevis kaut kāds kauslis, kas uz ledus izkāpis vienreiz. Ir pieredze gan U-20, gan U-18 izlasēs, 5 goli 15 spēlēs šosezon.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-08 18:24, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Smuki nolika.

Kur problēma, par ko diskvalifikācija?
par šo nevajadzētu būt problēmām, manuprāt...tik labajā flangā jau viens prizmietis uz ledus, kas to noguldija uz ledus un kā? jeb ar ko viss sākās šitas burziņš?

     [+] [-]

, 2016-02-08 18:26, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: par šo nevajadzētu būt problēmām, manuprāt...tik labajā flangā jau viens prizmietis uz ledus, kas to noguldija uz ledus un kā? jeb ar ko viss sākās šitas burziņš?
Nē, Riekstiņš nebija iesaistīts tajā epizodē. Balakunu centās parādīt savu varonību un nokrita no viena sitiena.
Spēli skatījos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-08 18:28, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: par šo nevajadzētu būt problēmām, manuprāt...tik labajā flangā jau viens prizmietis uz ledus, kas to noguldija uz ledus un kā? jeb ar ko viss sākās šitas burziņš?
Ja tur ar Riekstiņš pie vainas un ar nesmukāku uzvedību, tad cita runa ...

  -1 [+] [-]

, 2016-02-08 18:30, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: par šo nevajadzētu būt problēmām, manuprāt...tik labajā flangā jau viens prizmietis uz ledus, kas to noguldija uz ledus un kā? jeb ar ko viss sākās šitas burziņš?
Nezinu, spēli neredzēju, bet video ir kā kulaks uz acs, tā teikt. Te nekādu jautājumu vispār nevar būt. Riekstiņam speciāli bēgt prom vajadzēja?

     [+] [-]

, 2016-02-08 18:31, pirms 9 gadiem
EsMesijaunEksperts rakstīja: Luusins

Cik vins 1,5m garsh ir??? Peec skata uz kadiem 55kg max
Es atvainojos, ātrumā rakstot kļūdījos. Nokrita Balakuns.

  +4 [+] [-]

, 2016-02-08 18:31, pirms 9 gadiem
maafree rakstīja: Ja tur ar Riekstiņš pie vainas un ar nesmukāku uzvedību, tad cita runa ...
saka , ka nav...katrā ziņā šajā epizodē ar Balakunu es nesaskatu kaut ko ārkārtēju vai kādus sitienus no muguras jeb ko citu neatļautu...čalis vienkārši labi trāpīja. tādu gadījumu pa pilnam...Ivanānu ar izslēdza ar vienu sitienu katrā ziņā Balakuns zināja uz ko iet, neviens viņam no mugurpuses neuzklupa vai ar nūju pa seju guļošam nezvetēja.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-08 18:31, pirms 9 gadiem
Tak LČ amatieri spele nav brinums ,ka šita izlika pats vainigs vareja apskatities ar ko iet kauties.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-08 18:33, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: saka , ka nav...katrā ziņā šajā epizodē ar Balakunu es nesaskatu kaut ko ārkārtēju vai kādus sitienus no muguras jeb ko citu neatļautu...čalis vienkārši labi trāpīja. tādu gadījumu pa pilnam...Ivanānu ar izslēdza ar vienu sitienu katrā ziņā Balakuns zināja uz ko iet, neviens viņam no mugurpuses neuzklupa.
pilnīgi piekrītu ... tā viena sitiena dēļ dsq nav pelnīts
bet ja ir vēl grēķi sakrājušies, tad šo var izmantot kā ieganstu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2016-02-08 18:35, pirms 9 gadiem
Lai iet kauties ar sev līdzīgiem, nevis to darīt hokeja laukumā. Spēks ir bet smadzeņu nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-02-08 18:50, pirms 9 gadiem
Nu nez, atkal te gudrinieki savakusies. Lielaka dala pat nez par ko sakas kautins, es ari piem. tapec gudri nemuldu. Pielauju ka ne no ka nekas nesakas. Un par kautinu gruti nosaukt to, ja tas ir viss kautins video, viens sitiens un cepts. Ja, dzeks arpus laukuma trennejas un dauza maisu, bet tas nevienam nav aizliegts. Nebrinos ka Prusis ari nav bez vainas, bet ka jau teicu, nav pilns video, nav ko spriest.

     [+] [-]

, 2016-02-08 18:53, pirms 9 gadiem
mytila rakstīja: LHF vajadzēja pieņemt lēmumu, ka katram hokējistam ir jāiziet kaut kādi eksāmeni slidošana, sišana(pa šaibu, ne muti) un elemtaaru tehniksas pārbaudi lai šitādi netiek pie spēlēšanas, ja nevar nolikt - tad lai paliek ringaa nevis hokeja laukuma.
Ņemot vērā kā viņš spēlēja 18 gados, neteiktu, ka tehniski viņš būtu sliktāks kā citas mūsu hokeja cerības
Piem. Edgars Kulda (kurš tagad Rīgas Dinamo) ar viņu MHL B spēlēja vienā laikā, Kuldam tajā sezonā 33 spēlēs 26 punkti, Riekstiņam 35 spēlēs 24 punkti...
Čalis ir spēlējis U18 izlasē un samizojis šveiciešus ar vāciem tur. Nav jau nekas ūber, bet tas nav tas gadījums, kā te varbūt daži domā, ka viņš kaut kur kā policists ir no kakta izvilkts... Vnk regresējis hokejists, kuram potenciāls bija ievērojami lielāks.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-08 18:53, pirms 9 gadiem
Ja vins butu gulosu klapejis ka to darija Kornilovs slevenaja kautina, tad butu cita runa, tad tiesam salna stavejis, bet viens sitiens...

  -1 [+] [-]

, 2016-02-08 18:53, pirms 9 gadiem
Par 200Eur mēnešalgu reāli vajag tēlot NHL stārus!

     [+] [-]

, 2016-02-08 18:54, pirms 9 gadiem
zigmārs112 rakstīja: pret ko viņš ir sities? pret vietējiem sīņiem ? lai uzsitas Eiropā,vai kaut vai Krievijā
liekas ka tu jau tur esi bijis un izsities ka te tik gudri pļurini
prieks ka Latvijas čempī ir īsts vecis kas var uz visiem 100 savu komandu aizstāvēt ,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-02-08 18:57, pirms 9 gadiem
Curtiys rakstīja: Ja vins butu gulosu klapejis ka to darija Kornilovs slevenaja kautina, tad butu cita runa, tad tiesam salna stavejis, bet viens sitiens...
Ok, viens sitiens, bet nevajag jau savas iemaņas izmantot, lai citus sakropļotu. Ja cietušais būtu, teiksim, krītot ar galvu pret ledu atsities, tad vēl varētu mēģināt teikt, ka netīšām, bet šādi...

  +1 [+] [-]

, 2016-02-08 18:59, pirms 9 gadiem
Bet nu reāli, ja sāc skatīties šo video, tad neliekas, ka tāds nosauļojies pusp0dars tur kaut ko var izdarīt, bet... 3:19

https://www.youtube.com/watch?v=zAV...

Tehnika, protams, diži nekāda nav, bet man laukos vietējos čaļus kā ņeh** atdauzītu un lai te nelielās arī SC apmeklētāju kontingents, jo, mani ieskaitot, 99% viņš vienkārši noliktu uz dēļiem...

  +7 [+] [-]

, 2016-02-08 18:59, pirms 9 gadiem
elements rakstīja: Ok, viens sitiens, bet nevajag jau savas iemaņas izmantot, lai citus sakropļotu. Ja cietušais būtu, teiksim, krītot ar galvu pret ledu atsities, tad vēl varētu mēģināt teikt, ka netīšām, bet šādi...


Ko viņam vajadzēja darīt? Pretinieks lien kauties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-08 19:03, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja:

Ko viņam vajadzēja darīt? Pretinieks lien kauties.
Ko darīt? "Filtrēt", kur un ar kādu spēku sit. Kaudze lauztu kaulu (ja ticēt Miļuna teiktajam) nav bērnu spēlēs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-08 19:09, pirms 9 gadiem
elements rakstīja: Ko darīt? "Filtrēt", kur un ar kādu spēku sit. Kaudze lauztu kaulu (ja ticēt Miļuna teiktajam) nav bērnu spēlēs...
Varbūt vajag pienu dzert vairāk Vladislavam un/vai filtrēt, ar ko lien kauties?

     [+] [-]

, 2016-02-08 19:09, pirms 9 gadiem
Sviestmaize1 rakstīja: Lūdzu ! Viens sitiens.

https://vid.me/vtEK
Paldies par video! Par ko diskābelis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-08 19:10, pirms 9 gadiem
kautiņš kā jau kautiņš, sekas briesmīgas, veselību cietušajam. redzam starpību sarp MMA cīkstoni un hokejistu... jāmet tad hokejs ir pie malas, ja dūru vicināšana šķiet pievilcīgāka

  +3 [+] [-]

, 2016-02-08 19:11, pirms 9 gadiem
elements rakstīja: Ko darīt? "Filtrēt", kur un ar kādu spēku sit. Kaudze lauztu kaulu (ja ticēt Miļuna teiktajam) nav bērnu spēlēs...
tik pat labi var teikt Balakunam "filtrēt" kur un pie kā līst kauties...jeb padomāt par sekām.
tādu piemēru daudz varu nosaukt...kaut vai mūsu pašu Ivanānu, kurš pirmajā sezonā līda pie Haras kauties un ar salauztu žokli sezona norakstīta...

  +2 [+] [-]

, 2016-02-08 19:13, pirms 9 gadiem
Valsts likumi nosaka, ka cilvēks ir atbildīgs par savu rīcību un jebkura rīcība, kas tīši kaitē citu cilvēku veselībai un dzīvībai ir sodāma. Vai tas ir uz ielas, bārā, vai uz arēnas ledus. Čalim, kas pusi dzīves ir pavadījis cilājot dzelžus, vajadzētu saprast, ka spēcīgs un precīzs sitiens ar dūri bez cimda - var ne tikai savainot, bet arī nogalināt. Ja es zinu, ka man ir ierocis ar ko var nogalināt - es domāju pirms to pielietot. Pat ja man lien idioti virsū - es taču nesākšu viņus šaut? Ziniet - es negribēju šaut - tie idioti paši atlīda... Ceru, ka savainotais atlabs bez sekām. Sist ar tādu spēku, ka sejā lūzt kauli - tas nav attaisnojams uz ledus, pat ja kāds pats ļoti, ļoti uzprasījās. Un dzīvē dažreiz nepaveicas - šoreiz nepaveicās tam, kuram nepietika prāta savaldīt sevi. Adekvāta diskvalifikācija - nevis par konkrēto kautiņu, bet par faktu kā tādu - domā ko dari...

  +4 [+] [-]

, 2016-02-08 19:14, pirms 9 gadiem
[quote elements]
Ok, viens sitiens, bet nevajag jau savas iemaņas izmantot, lai citus sakropļotu. Ja cietušais būtu, teiksim, krītot ar galvu pret ledu atsities, tad vēl varētu mēģināt teikt, ka netīšām, bet šādi...
[/quo Domaju ka vins neiet laukuma lai citus kroplotu, to ar ari Sorokinam pajautat, vai vins suta laukuma kroplot. Vnk sanaca ta ka labi trapija, ja neesi pamanijis, hokeja kaujas un kads zaude, kads vinne, tas vai trennejies arpus laukuma vai ne , tas katram pasam uz sirds, tikpat labi pretinieks iemet golu no zilas un tad jasaka, ai nevar skaitit, vins jau atstradajis metienu arpus laukuma. Lai nu ka, kauini ir hokeja sastavdala.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-08 19:25, pirms 9 gadiem
Iespējams, D.Riekstiņam vajadzētu mēģināt laimi Amerikā, piemēram, LNAH līgā. Īpaši, ja Kirova kantoris viņam neļaus spēlēt nekur Eiropā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: batista

  +2 [+] [-]

, 2016-02-08 19:37, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: tik pat labi var teikt Balakunam "filtrēt" kur un pie kā līst kauties...jeb padomāt par sekām.
tādu piemēru daudz varu nosaukt...kaut vai mūsu pašu Ivanānu, kurš pirmajā sezonā līda pie Haras kauties un ar salauztu žokli sezona norakstīta...
Nu tu salīdzināji. Haram tas bija vistīrākais cheap shot

  +2 [+] [-]

, 2016-02-08 19:42, pirms 9 gadiem
nezinu, spēles kautiņš, kur netika sists ne no aizmugures, nedz jau guļošs, kā savulaik Lavrenovs. Diskābeli var iedot, bet ne jau līdz sezonas beigām.

  +5 [+] [-]

, 2016-02-08 19:42, pirms 9 gadiem
Kjinss rakstīja: Nu tu salīdzināji. Haram tas bija vistīrākais cheap shot
nu ja viņš jau guļošam Ivanānam iesita to noslēguma sitienu, man liekas pat tiešneši tur kaut ko traucēja...bet DSQ vispār nekādu.
p.s. katrā ziņā neko tādu ārkārtēju neredzu...divi kasās, nomet cimdus un vienu izruba jeb netīru neko neredzu, lai dotu DSQ uz atlikušo sezonu un nosacīti nākošo jeb sods par bargu manuprat!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-08 19:45, pirms 9 gadiem
nosacīts, pie vēl vienas nesportiskas rīcības - termiņš automātiski pagarinās līdz sezonas beigām, tb nākamās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-02-08 19:46, pirms 9 gadiem
zzk rakstīja: Iespējams, D.Riekstiņam vajadzētu mēģināt laimi Amerikā, piemēram, LNAH līgā. Īpaši, ja Kirova kantoris viņam neļaus spēlēt nekur Eiropā.
LNAH jau tāda diezgan slēgta līga, tur tik savējie spēlē, ja šis būtu junioru līgā spēlējis tad varētu domāt.
p.s. nākošā sezona jau nosacits sods, spēlēt manuprat varēs...Anglijā cieņā kautiņi uz turieni varētu pārcelties.ja ne EIHL, tad EPIHL man liekas varētu.

  -2 [+] [-]

, 2016-02-08 19:47, pirms 9 gadiem
Puertoriko rakstīja: Un tas ir kaut kas labs, ka mums ir savs atsaldenis? Ja būtu normālas tafgaju tradīcijas kā NHL, tad cita lieta, bet tur jau viņiem vēl arī hokejs jāmāk spēlēt.
Izskatās, ka es teicu, ka tas ir kaut kas labs?
Slēpts komentārs: Lido

  -4 [+] [-]

, 2016-02-08 19:57, pirms 9 gadiem
jelleG rakstīja: Valsts likumi nosaka, ka cilvēks ir atbildīgs par savu rīcību un jebkura rīcība, kas tīši kaitē citu cilvēku veselībai un dzīvībai ir sodāma. Vai tas ir uz ielas, bārā, vai uz arēnas ledus. Čalim, kas pusi dzīves ir pavadījis cilājot dzelžus, vajadzētu saprast, ka spēcīgs un precīzs sitiens ar dūri bez cimda - var ne tikai savainot, bet arī nogalināt. Ja es zinu, ka man ir ierocis ar ko var nogalināt - es domāju pirms to pielietot. Pat ja man lien idioti virsū - es taču nesākšu viņus šaut? Ziniet - es negribēju šaut - tie idioti paši atlīda... Ceru, ka savainotais atlabs bez sekām. Sist ar tādu spēku, ka sejā lūzt kauli - tas nav attaisnojams uz ledus, pat ja kāds pats ļoti, ļoti uzprasījās. Un dzīvē dažreiz nepaveicas - šoreiz nepaveicās tam, kuram nepietika prāta savaldīt sevi. Adekvāta diskvalifikācija - nevis par konkrēto kautiņu, bet par faktu kā tādu - domā ko dari...
Likums nosaka arī šaujamierocu pielietošanu, kad, kā un galējās nepieciešamības gadījumus.
Noprotu, Tu jau esi Merkeles & Straujumas cilvēks. Liec plinti skapī, gaidi ciemos dvieļugalvas pie savas sievas un bērniem. Tā kā, vāri tik plovu, velcome!

  +5 [+] [-]

, 2016-02-08 20:19, pirms 9 gadiem
par ko tieši diskvalifikācija? sorry, es tiešām neiebraucu. abi saķēŗās un čalis pirmais izdarīja sitienu. hokejā taču kaujās, plus abi izskatās līdzīgi pēc augumiem. kur ir tā nesportiskā puse?

     [+] [-]

, 2016-02-08 20:23, pirms 9 gadiem
ipluss rakstīja: par ko tieši diskvalifikācija? sorry, es tiešām neiebraucu. abi saķēŗās un čalis pirmais izdarīja sitienu. hokejā taču kaujās, plus abi izskatās līdzīgi pēc augumiem. kur ir tā nesportiskā puse?
Tam, ka šis trāpīja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-08 20:30, pirms 9 gadiem
No šitā nevar saprast, kurš to kautiņu izprovocēja un uzsāka, tad tikai arī varētu spriest, kas un kā.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-08 20:46, pirms 9 gadiem
elements rakstīja: Ko darīt? "Filtrēt", kur un ar kādu spēku sit. Kaudze lauztu kaulu (ja ticēt Miļuna teiktajam) nav bērnu spēlēs...
Jā jā, iesist ar 30% šim pretiniekam jo viņš trausls, nākamajam var ar 56% spēku,jo tam pauris izturīgāks. Tu pats vispār "filtrē" ko tu tagad te raksti ?

     [+] [-]

, 2016-02-08 21:19, pirms 9 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Jā jā, iesist ar 30% šim pretiniekam jo viņš trausls, nākamajam var ar 56% spēku,jo tam pauris izturīgāks. Tu pats vispār "filtrē" ko tu tagad te raksti ?
Pēc lielas daļas te rakstošo loģikas arī Krimināllikumā vajadzētu paredzēt "sodu par vienu sitienu"- vienalga, vai ar to cilvēks nosists, vai pat lāgā ziluma nav...

  +1 [+] [-]

, 2016-02-08 21:34, pirms 9 gadiem
Vismaz video redzamajā kautiņā (faktiski jau par kautiņu to var nosaukt nosacīti, jo viens sitiens un... āmen!) neko tik kriminālu neredzu, lai čali tagad diskvalificētu uz šo sezonu! Izrubija čali nu un? Maz hoķī ir šādi izrubīti? Tas nav ne Lavrenova, ne Korņilova variants! Smuki nometa cimdus (gan jau Balakuns zināja ar ko kauties lien), smuki ar vienu sitienu Riekstiņš čali nolika uz ledus! Čalim (Riekstiņam) tagad iespējams tiešām jāskatās uz ZA pusi! Ar MMA pieredzi no minoriem var arī kaut kur augstāk pacelties un skaties moš beigās pamazām par gana nesliktu taffu var arī palikt - svars kā taffam- smagsvaram, galvenais, ka "būda" ir laba .... cik saprotu hoķi jau arī čalis māk spēlēt, ja pa u- izlasēm ir padaudzijies, tad kapēc nepamēģināt spēkus ZA minoros?

     [+] [-]

, 2016-02-08 21:37, pirms 9 gadiem
Šķiet radio interviju klausījos un likās ka varētu būt prātīgs čalis, bet izrādās pilnīgs atsaldenis.
Cilvēk, ja tu profesionālā līmenī startē cīņu sportā, tad tev vajadzētu ļoti labi apzināties savu spēku un mazliet spēt kontrolēt emocijas.

Laikam jau tikai retais, kas apgūst cīņu mākslu ir pietiekoši nobriedis, lai nerastos vēlme apliecināt sevi cīnoties pret cilvēkiem parastajiem. Laikam, jau dziļi sirdī tas nāk no mazākuma kompleksa un mūžīgās vēlmes apliecināties cik spēcīgs gan esi palicis.

Šajā gadījumā es atbalstītu lietas nodošanu policijai un aizliegumu spēlēt hokeju uz mūžu. Ir taču apmēram jāsaprot kur tu atrodies un ko tu dari.
Vai viņa prāt viss būtu ok, ja pēc viņa izdarīta netīra spēka paņēmiena, pretinieks uzlaistu laukumā Taisonu un tas viņu sistu līdz kaulu lūzumiem?

     [+] [-]

, 2016-02-08 21:44, pirms 9 gadiem
Vainigajam par labu runā tas, ka bija tikai viens sitiens. Arī tad ir jāapzinās spēks, kas šajā gadījumā tika lietots pārmērīgs. Tas, ka sitiens ir viens, tomēr, neatbrīvo spēlētāju no atbildības, ka ir jāizvērtē savs spēks.

Kā zināms profesionāls bokseris bez cimda ar vienu sitienu var cilvēku nogalināt. Ja tā būtu gadījies mēs arī teiktu, ka pretinieks gan jau zināja uz ko parakstās?

Tas, ka pretinieku komandā spēlē cīkstonis, nenozīme, ka visai komandai tagad būtu jābaidās no agresīvas spēlēs, jo citādi nositīs.

     [+] [-]

, 2016-02-08 21:49, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Smuki nolika.

Kur problēma, par ko diskvalifikācija?
ja šī ir tā epizode, kurā otram tika uzsista acs un salauzts vaiga kauls, tad diskvalifikācija vispār ņipričom. jau domāju, ka redzēšu kko no savulaik vitjaziešu gājieniem, kur no muguras ar nūjām sita svarā krietni mazākos utt.It sevišķi, ja atceramies kādā kautiņā 1:1 atrāvās Ivanāns, kuram arī salauza vaiga kaulu un izslēdza praktiski uz pusotru sezonu no spēlēšanas...

     [+] [-]

, 2016-02-08 21:54, pirms 9 gadiem
Harold rakstīja: Šķiet radio interviju klausījos un likās ka varētu būt prātīgs čalis, bet izrādās pilnīgs atsaldenis.
Cilvēk, ja tu profesionālā līmenī startē cīņu sportā, tad tev vajadzētu ļoti labi apzināties savu spēku un mazliet spēt kontrolēt emocijas.

Laikam jau tikai retais, kas apgūst cīņu mākslu ir pietiekoši nobriedis, lai nerastos vēlme apliecināt sevi cīnoties pret cilvēkiem parastajiem. Laikam, jau dziļi sirdī tas nāk no mazākuma kompleksa un mūžīgās vēlmes apliecināties cik spēcīgs gan esi palicis.

Šajā gadījumā es atbalstītu lietas nodošanu policijai un aizliegumu spēlēt hokeju uz mūžu. Ir taču apmēram jāsaprot kur tu atrodies un ko tu dari.
Vai viņa prāt viss būtu ok, ja pēc viņa izdarīta netīra spēka paņēmiena, pretinieks uzlaistu laukumā Taisonu un tas viņu sistu līdz kaulu lūzumiem?
Sorry, bet vienīgais atsaldenis esi šeit tu.

Kā jau iepriekš šeit komentāros entās reizes tika rakstīts -
1) Viņš pats nemaz nelīda kauties
2) Balukuns pats apzinājās ar ko lien kauties.
3) Cimdus nometa abi divi.

Aizliegt hokeju spēlēt uz mūžu? Tu kādreiz esi skatījies Ivanāna kautiņus, NHL kautiņus? Vai vispār esi kādreiz skatījies hokeju ? Tu tā raksti, ka šis gadījums ir kaut kads ārkārtīgi jauns un nepieredzēts...Nopietni, kur tādi idioti komentāros rodās?

  +4 [+] [-]

, 2016-02-08 22:02, pirms 9 gadiem
marauders rakstīja: Sorry, bet vienīgais atsaldenis esi šeit tu.

Kā jau iepriekš šeit komentāros entās reizes tika rakstīts -
1) Viņš pats nemaz nelīda kauties
2) Balukuns pats apzinājās ar ko lien kauties.
3) Cimdus nometa abi divi.

Aizliegt hokeju spēlēt uz mūžu? Tu kādreiz esi skatījies Ivanāna kautiņus, NHL kautiņus? Vai vispār esi kādreiz skatījies hokeju ? Tu tā raksti, ka šis gadījums ir kaut kads ārkārtīgi jauns un nepieredzēts...Nopietni, kur tādi idioti komentāros rodās?
Piedod, bet atsaldenis viņš ir, ja nesaprot, kur spēks jāpielieto un kur nē.
Hatuļevs bija daudz talantīgāks hokejists un viņam par krāvienu tiesnesim hokeju aizliedza spēlēt uz mūžu.

Pēc šāda sitiena cilvēks varēja būt arī beigts - arī tad jūs attaisnotu nabaga MMA cīkstoni, kuram tak bija jāaizstāv savs gods un neies jau izvērtēt sava sitiena spēku.
Kautiņam tur bija jābūt, bet viņš mierīgi varēja uzvarēt nesalaužot pretiniekam seju. Neviens man neiestāstīs, ka profesionāls cīkstonis nespēj izvērtēt sitiena spēku. Un ja reiz viņam bija izvēle, tad sods par izdarīto izvēli ir adekvāts un iespējams vēl par mīkstu.

Tas ka pretinieks nomet cimdus nenozīmē, ka tagad var darīt visu. Tad ko tagad es saprotu LČ būs jauns noteikums - ja Reikstiņš pretinieku komandā, tad cimdus nedrīkst nomest, savādāk paši vainīgi?

ā un idioti komentāros nerodās Tu esi sajaucis kā kas rodās. Bet šeit ir arī cilvēki, kas hokeju saprot pēc būtības un šādas siutācijas neuztver kā normu, tikai tāpēc ka hokejā emocijas un kautiņi ir norma.

     [+] [-]

, 2016-02-08 22:06, pirms 9 gadiem
Spēli skatījos klatienē un 100% saku, ka Riekstiņš pirmais cimdus nenometa, to izdarīja tas nabags. Riekstiņš līdz pēdējam stāvēja un turēja to otru, lai konflikts nesaasinātos

     [+] [-]

, 2016-02-08 22:08, pirms 9 gadiem
Harold rakstīja: Piedod, bet atsaldenis viņš ir, ja nesaprot, kur spēks jāpielieto un kur nē.
Hatuļevs bija daudz talantīgāks hokejists un viņam par krāvienu tiesnesim hokeju aizliedza spēlēt uz mūžu.

Pēc šāda sitiena cilvēks varēja būt arī beigts - arī tad jūs attaisnotu nabaga MMA cīkstoni, kuram tak bija jāaizstāv savs gods un neies jau izvērtēt sava sitiena spēku.
Kautiņam tur bija jābūt, bet viņš mierīgi varēja uzvarēt nesalaužot pretiniekam seju. Neviens man neiestāstīs, ka profesionāls cīkstonis nespēj izvērtēt sitiena spēku. Un ja reiz viņam bija izvēle, tad sods par izdarīto izvēli ir adekvāts un iespējams vēl par mīkstu.

Tas ka pretinieks nomet cimdus nenozīmē, ka tagad var darīt visu. Tad ko tagad es saprotu LČ būs jauns noteikums - ja Reikstiņš pretinieku komandā, tad cimdus nedrīkst nomest, savādāk paši vainīgi?

ā un idioti komentāros nerodās Tu esi sajaucis kā kas rodās. Bet šeit ir arī cilvēki, kas hokeju saprot pēc būtības un šādas siutācijas neuztver kā normu, tikai tāpēc ka hokejā emocijas un kautiņi ir norma.
No malas izskatījās, ka knapi iebakstīja, nevis atvilka no visa spēka. Konkrētajā gadījumā nelaimīga apstāķļu sakritība.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-08 22:08, pirms 9 gadiem
Laimes Lācis rakstīja: ja šī ir tā epizode, kurā otram tika uzsista acs un salauzts vaiga kauls, tad diskvalifikācija vispār ņipričom. jau domāju, ka redzēšu kko no savulaik vitjaziešu gājieniem, kur no muguras ar nūjām sita svarā krietni mazākos utt.It sevišķi, ja atceramies kādā kautiņā 1:1 atrāvās Ivanāns, kuram arī salauza vaiga kaulu un izslēdza praktiski uz pusotru sezonu no spēlēšanas...
Es piekrītu, ka hokeja ētikas noteikumi pašā situācijā pārkāpti netika, tomēr incidentu nevar atstāt bez ievērības un nesodīt.

Ja kautos divi parasti hokejisti iespējams varētu iztikt ar mīkstāku sodu, bet šajā gadījumā nopietnu lomu spēlē tieši tas, ka sodītais ir MMA cīkstonis un ļoti labi apzinājās savu spēku.

Domāju, ka arī upurim sezona ir beigusies, tāpēc pietiekoši adekvāts situācijs izvērtējums. Ja šādas epizodes nesodītu, tad Riekstiņš varētu nomest cimdus jebkurā situācijā, tādejādi iedzenot pretinieku dilēmā - nomet cimdus un tiec smagi traumēts, vai nenomet cimdus un iedragā savu un komandas pašapziņu.

     [+] [-]

, 2016-02-08 22:09, pirms 9 gadiem
Harold rakstīja: Piedod, bet atsaldenis viņš ir, ja nesaprot, kur spēks jāpielieto un kur nē.
Hatuļevs bija daudz talantīgāks hokejists un viņam par krāvienu tiesnesim hokeju aizliedza spēlēt uz mūžu.

Pēc šāda sitiena cilvēks varēja būt arī beigts - arī tad jūs attaisnotu nabaga MMA cīkstoni, kuram tak bija jāaizstāv savs gods un neies jau izvērtēt sava sitiena spēku.
Kautiņam tur bija jābūt, bet viņš mierīgi varēja uzvarēt nesalaužot pretiniekam seju. Neviens man neiestāstīs, ka profesionāls cīkstonis nespēj izvērtēt sitiena spēku. Un ja reiz viņam bija izvēle, tad sods par izdarīto izvēli ir adekvāts un iespējams vēl par mīkstu.

Tas ka pretinieks nomet cimdus nenozīmē, ka tagad var darīt visu. Tad ko tagad es saprotu LČ būs jauns noteikums - ja Reikstiņš pretinieku komandā, tad cimdus nedrīkst nomest, savādāk paši vainīgi?

ā un idioti komentāros nerodās Tu esi sajaucis kā kas rodās. Bet šeit ir arī cilvēki, kas hokeju saprot pēc būtības un šādas siutācijas neuztver kā normu, tikai tāpēc ka hokejā emocijas un kautiņi ir norma.
Kāds šeit sakars ar sitienu tiesnesim?

Parādi, cik daudz šādu gadījumu ir hokeja vēsturē, kad pēc viena sitiena cilvēks ir beigts?

Visi Policisti trenējas, lai uzlabotu savu sitienu. Tas pats Ivanāns arī bieži vien dauzīja boksa maisu.

Tev vispār kaut viens lādzīgs arguments ir? Ja jau tik skaļus vārdus izsaki, tad sameklē, kur ir kāds gadījums, kad nosit spēlētāju no viena sitiena hokeja vēsturē. Pagūglē un paskaties, kā trenējās policisti dauzot boksa maisus.
Labi, tādiem "ekspertiem" iemetīšu video, rekur Raitis Ivanāns arī trenējas - https://youtu.be/tUatqED-t5c?t=233

  -3 [+] [-]

, 2016-02-08 22:11, pirms 9 gadiem
popijs rakstīja: Spēli skatījos klatienē un 100% saku, ka Riekstiņš pirmais cimdus nenometa, to izdarīja tas nabags. Riekstiņš līdz pēdējam stāvēja un turēja to otru, lai konflikts nesaasinātos
un tiktālu viņš darija visu pareizi, ja viņs vienkārši būtu iesitis un pretinieks nokristu, pat tad ja viņs iesistu vairākas reizes - sakncijas ārpus spēles iespējams nesekotu, bet tā kā viņš izvēlējās iesist tā ka pretiniekam ir kaulu lūzumi, tad arī atbilstošs lēmums.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-08 22:17, pirms 9 gadiem
marauders rakstīja: Kāds šeit sakars ar sitienu tiesnesim?

Parādi, cik daudz šādu gadījumu ir hokeja vēsturē, kad pēc viena sitiena cilvēks ir beigts?

Visi Policisti trenējas, lai uzlabotu savu sitienu. Tas pats Ivanāns arī bieži vien dauzīja boksa maisu.

Tev vispār kaut viens lādzīgs arguments ir? Ja jau tik skaļus vārdus izsaki, tad sameklē, kur ir kāds gadījums, kad nosit spēlētāju no viena sitiena hokeja vēsturē. Pagūglē un paskaties, kā trenējās policisti dauzot boksa maisus.
Labi, tādiem "ekspertiem" iemetīšu video, rekur Raitis Ivanāns arī trenējas - https://youtu.be/tUatqED-t5c?t=233
Tu esi mazliet jocīgs. Skaidrs, ka apzinos, ka ir tādi hokejisti kā Ivanāns.

Ivanāns bija policists, kas savas prasmes izmantoja pret citiem policistiem. Ivanāns nekad neizslēgtu sādā veidā nevienu latvijas līgā. Arī KHL viņš uz provokācijām neatbildēja un kāvās tikai ar pretinieku policistiem.

Ivanāns ir labs piemērs no kā Riekstiņam vajadzētu pamācities uzvedības kodeksu. Lai gan manurpāt profesionāli policisti ir neveiksmīgs NHL skatītāju izklaides produkts, kas kas imitē īstus kautiņus un īstas emocijas, aizstājot tos ar inscinētiem kautiņiem. Es uzskatu, ka tas atstāj tikai negatīvu iespaidu uz hokeju, jo īstas emocijas un īstus kautiņus inscinēt nevar, kā arī negatīvu iespaidu uz pašiem policistiem - pašnāvību vilnis starp bijušajiem policistiem un psiholoģiskās traumas par to liecina. Pēdējā laikā, es ceruaizdomāties lika kaut vai tā paša Skota stāsts.

     [+] [-]

, 2016-02-08 22:19, pirms 9 gadiem

Labi, veiksmi tev. Ar tādu atsaldeni nav jēgas iesaistīties diskusijā.

  +3 [+] [-]

, 2016-02-08 22:23, pirms 9 gadiem
marauders rakstīja: Ja jau tik skaļus vārdus izsaki, tad sameklē, kur ir kāds gadījums, kad nosit spēlētāju no viena sitiena hokeja vēsturē.
Šeit ir bokseru saraksts kas miruši no kautiņiem:
https://en.wikipedia.org/wiki/Categoryeaths_due_to_injuries_sustained_in_boxing

Atceries, ka boksā pretinieks zin ko gaidīt un ir gatavojies tam visu savu sportista karjeru. Kamēr šajā situācijā pretinieks bija cilvēks, kas visu dzīvi nav mācijies uzņemt sitienus un izvairīties no tiem - rezultātā ar seju tika uzņemts viss sitiena spēks. Un jā - tas pavisam noteikti var būt letāli.
Slēpts komentārs: marauders

  +2 [+] [-]

, 2016-02-08 22:25, pirms 9 gadiem
marauders rakstīja:
Labi, veiksmi tev. Ar tādu atsaldeni nav jēgas iesaistīties diskusijā.
Apvainojumi visbiežāk tiek lietoti prāta spēju un argumentu trūkuma gadījumā. Viedoklis ir visiem, bet saprāts tikai nedaudziem.

  -2 [+] [-]

, 2016-02-08 22:27, pirms 9 gadiem
Harold rakstīja: Apvainojumi visbiežāk tiek lietoti prāta spēju un argumentu trūkuma gadījumā. Viedoklis ir visiem, bet saprāts tikai nedaudziem.
kur ir tavi argumenti? Nepilnīgs vikipēdijas links?

     [+] [-]

, 2016-02-08 22:31, pirms 9 gadiem
marauders rakstīja: HOKEJA VĒSTURĒ ! Lasi vēlreiz - HOKEJA VĒSTURĒ !

Un nopietni, tu met vikipēdiju kā savu avotu? Tu zini, ka vikipēdijā rakstus var izveidot pilnīgi jebkurš cilvēks un tas netiek uzskatīts par faktu?

Saņemies, pāķi.
Es domāju ka diskusijā nebija vērts iesaistīties, bet tas jau laikam normāli, ka nespēj valdīt pār savām emocijām.
Interesanti, ka tev ir argumenti kā wikipedia pret avotu, bet tu pats piedāvāji youtube un google - laikam jau tavuprāt daudz uzticamākus avotus zināšanu apguvei

Arguments bija tāds, ka pat profesionāli bokseri var iet bojā cīņas laikā, tāpēc, tas noteikti var notikt ja profesionāls MMA cīkstonis cīnās pret parastu hokejistu.

Tavuprāt ir kāds iemesls kāpēc policisti hokejā pārsvārā cīnās tikai ekskluzīvi savā starpā vai tā ir tikai neticama sagadīšanās?

     [+] [-]

, 2016-02-08 22:34, pirms 9 gadiem
marauders rakstīja: kur ir tavi argumenti? Nepilnīgs vikipēdijas links?
cilvēkiem, kas māk lasīt noteikti manos komentāros atradīs vairāk kā vienu argumentu par to kāpēc man liekās tā kā man liekās.

Tavs vienīgais arguments ir tas, ka man vajadzētu pagūglēt kā trenējas profesionāli policisti, kas vispār neizskata situāciju pēc būtības.
Es nesaku, ka Riekstiņš nedrīkstēja kauties, bet ņemot vērā savu sagatavotību viņs varēja uzvarēt savu pretinieku nenodarot tik smagus miesas bojājumus.
Par to arī atbilstošs sods.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-08 22:35, pirms 9 gadiem
Harold rakstīja: Es domāju ka diskusijā nebija vērts iesaistīties, bet tas jau laikam normāli, ka nespēj valdīt pār savām emocijām.
Interesanti, ka tev ir argumenti kā wikipedia pret avotu, bet tu pats piedāvāji youtube un google - laikam jau tavuprāt daudz uzticamākus avotus zināšanu apguvei

Arguments bija tāds, ka pat profesionāli bokseri var iet bojā cīņas laikā, tāpēc, tas noteikti var notikt ja profesionāls MMA cīkstonis cīnās pret parastu hokejistu.

Tavuprāt ir kāds iemesls kāpēc policisti hokejā pārsvārā cīnās tikai ekskluzīvi savā starpā vai tā ir tikai neticama sagadīšanās?
Es tev parādu uzskatāmu materiālu, kur viens no policistiem trenējas, attīsta savu sitienu, tāpat kā to ir darījis Riekstiņš.

Nevis arguments tas ir, bet subjektīvais viedoklis. Iemācies atškirību.

Cik bieži esi redzējis, kad Ivanāna karjerā kāds nomet pirmais cimdus, kurš nav policists un lien ar viņu kauties? Riekstiņš pirmais cimdus nenometa.

P.S. Tevi ignorēju, vari tālāk nemaz neatbildēt. Dzīvo tālāk ilūzijās.

     [+] [-]

, 2016-02-08 22:41, pirms 9 gadiem
pēc video , izdarija tikai vienu sitienu. Nu labi trāpija. Nemetās tak guļošam virsu. Tā ka hokejs. Bet ja video ir tikai beigas, tad gan viss pareizi.

     [+] [-]

, 2016-02-08 22:52, pirms 9 gadiem
Harold rakstīja: cilvēkiem, kas māk lasīt noteikti manos komentāros atradīs vairāk kā vienu argumentu par to kāpēc man liekās tā kā man liekās.

Tavs vienīgais arguments ir tas, ka man vajadzētu pagūglēt kā trenējas profesionāli policisti, kas vispār neizskata situāciju pēc būtības.
Es nesaku, ka Riekstiņš nedrīkstēja kauties, bet ņemot vērā savu sagatavotību viņs varēja uzvarēt savu pretinieku nenodarot tik smagus miesas bojājumus.
Par to arī atbilstošs sods.
Tak ko Tu te ņemies! Riekstiņš jau citā rakstā izstāstija savu versiju un, ka sanāca "neveismīgs sitiens" (gan jau ka speciāli uz slimnīcu aizūtīt negribēja, bet sanāca kā sanāca... cīņas karstumā vari arī to spēku pārvērtēt un uzšķelt bišķi spēcīgāk nekā sākumā biji domājis) tagad visiem slikti gan pašam, gan "sašam"....

  -1 [+] [-]

, 2016-02-08 23:00, pirms 9 gadiem
maafree rakstīja: Paldies, situācija skaidra ... dsq apšaubāma (līgas PR dēļ varbūt ar atbilstošs lēmums) ... pretenziju pret Riekstiņu man nav
Labi viens sitiens bet sitejs bija cikstonis jeb parasts hokejists......

  -2 [+] [-]

, 2016-02-08 23:03, pirms 9 gadiem
Laimes Lācis rakstīja: ja šī ir tā epizode, kurā otram tika uzsista acs un salauzts vaiga kauls, tad diskvalifikācija vispār ņipričom. jau domāju, ka redzēšu kko no savulaik vitjaziešu gājieniem, kur no muguras ar nūjām sita svarā krietni mazākos utt.It sevišķi, ja atceramies kādā kautiņā 1:1 atrāvās Ivanāns, kuram arī salauza vaiga kaulu un izslēdza praktiski uz pusotru sezonu no spēlēšanas...
Ok Ivanans ir cikstonis arpus hokeja nav trenejies ja bet nekavas takš ar tadiem kas nav viņa kategorija ....

  +1 [+] [-]

, 2016-02-08 23:09, pirms 9 gadiem
Skaidrs, ka kautiņš beidzās ne tā, kā abi būtu velējušies, taču video tiešām neizskatās pēc kā ārkārtēja. Nevienu neaizstāvu, bet ko tie, kas ir pret Riekstiņu, teiktu, ja viņam šajā kautiņā tiktu salauzts žoklis? "Ha-ha! Trenējas MMA, bet parasts hokejists salauž žokli!"? Neveiksmīga situācija un viss. Nevajag būt divkosīgiem.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-08 23:09, pirms 9 gadiem
Riekstiņš labi apzinajas uz ko gaja jo cimdus abi reize nometa tik tas ka Riekstiņš ir cikstonis un uzreiz iedeva pa galvu zinot kur sit.....

  -2 [+] [-]

, 2016-02-08 23:13, pirms 9 gadiem
neeeee rakstīja: Skaidrs, ka kautiņš beidzās ne tā, kā abi būtu velējušies, taču video tiešām neizskatās pēc kā ārkārtēja. Nevienu neaizstāvu, bet ko tie, kas ir pret Riekstiņu, teiktu, ja viņam šajā kautiņā tiktu salauzts žoklis? "Ha-ha! Trenējas MMA, bet parasts hokejists salauž žokli!"? Neveiksmīga situācija un viss. Nevajag būt divkosīgiem.
Ok tad butu neveiksmiga situacija bet tagad ir ka ir un tas viņam nak par sliktu zinot ka viņš ir mma cikstonis žel bet ja pašam galva nav uz pleciem un viss ir muskuļos tad tads ir rezultats....

  +1 [+] [-]

, 2016-02-08 23:27, pirms 9 gadiem
als rakstīja: Tak ko Tu te ņemies! Riekstiņš jau citā rakstā izstāstija savu versiju un, ka sanāca "neveismīgs sitiens" (gan jau ka speciāli uz slimnīcu aizūtīt negribēja, bet sanāca kā sanāca... cīņas karstumā vari arī to spēku pārvērtēt un uzšķelt bišķi spēcīgāk nekā sākumā biji domājis) tagad visiem slikti gan pašam, gan "sašam"....
Tas protams, labi ka notikušo nožēlo un cerams izvērtēs. Lieta tāda ka profesionālam cīkstonim nedrīkst būt "cīņas karstumā" utt. 'To jau tagad tikai viņš pats zin, kā tur bija vai tiešām netīšām pārāk stipri iesita vai uz mirki sadusmojās un zaudēja kontroli, bet fakts kā tāds, ka with gtreat power comes great responsibility - savādāk tā "netīšām" vai "cīņas karstumā" var kādu nosist vai beigt viņa profesionālo karjeru.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-09 00:19, pirms 9 gadiem
Nesaprotu gan par ko tik barga diskvalifikācija, neko pārāk lielu ur neredzu, protams, tur ir 5+20 un kādas 5 spēles maksimums, ja vēl ļoti atrod kur piesieties. Un vecumam nav nozīmes vai viņš iesita 17 vai 30 gadīgam, ir jāsaprot, ka spēlē vīriešu čempī, nevis jauniešu.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-09 00:26, pirms 9 gadiem
Kuriozi, rakstā minēts, ka Prūsim par uzbrukumu galvas kakla rajonā iedots 3 spēļu diskābels, tāds uzbrukums hokejistam ir 50x bīstamāks par šādu sitienu, jo tur tiek apdraudēta spranda.
No tā, ka salauza žokli vai vaiga kaulu nekas slikts nenotiks, saaugs un turpinās, varbūt nedaudz pasāpēs, bet diskvalifikācija līdz sezonas beigām manuprāt, ir pārāk bargs sods.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-09 00:29, pirms 9 gadiem
United Fans rakstīja: Ok Ivanans ir cikstonis arpus hokeja nav trenejies ja bet nekavas takš ar tadiem kas nav viņa kategorija ....
AHL un WCHL spēles paskaties, kad viņš vēl tur bija. Savākusies arī te radinieku auditorija. Vieni žēlo savējo, otri objektīvi izsaka savu viedokli.

  -2 [+] [-]

, 2016-02-09 01:10, pirms 9 gadiem
harold ko tu diskutee ar to d auni
var tak redzeet kad ir brachinsh riekstinjam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-09 08:13, pirms 9 gadiem
yesyes rakstīja: harold ko tu diskutee ar to d auni
var tak redzeet kad ir brachinsh riekstinjam!
Bet, protams...

  +1 [+] [-]

, 2016-02-09 10:03, pirms 9 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja