Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

A/s "Dinamo Rīga" uzsākusi darbību

Jānis Pārums

A/s "Dinamo Rīga" uzsākusi darbību
Viesturs Koziols
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Akciju sabiedrība "Dinamo Rīga", kuras dibināšanas dokumenti tika parakstīti 2008. gada 3. aprīlī, šodien tika oficiāli reģistrēta Latvijas Republikas uzņēmumu reģistrā un uzsākusi darbību.

A/s "Dinamo Rīga" galvenais mērķis ir izveidot hokeja komandu, kura piedalīsies jaunizveidotajā Kontinetālajā hokeja līgā. "Dinamo Rīga" dibinātāji ir Aigars Kalvītis, Viesturs Koziols, Kirovs Lipmans, Aldis Pauniņš, Guntis Rāvis, Juris Savickis, Guntis Ulmanis un SIA "ITERA Latvija". A/s "Dinamo Rīga" pamatkapitāls ir 2 050 000 Ls.

Pēc dibināšanas dokumentu parakstīšanas tika ievēlētas "Dinamo Rīga" izpildinstitūcijas – padome un valde. Padomē ir Guntis Ulmanis, kas tika ievēlēts arī par padomes priekšsēdētāju, Krists Freibergs, Kirovs Lipmans, Aldis Pauniņš un Juris Savickis. Savukārt, valdē – Viesturs Koziols, kas ir arī tās priekšsēdētājs, Rolands Brolišs un Armands Simsons.

Akcionāri deliģējuši divus pilnvarotos, kas ir pilntiesīgi runāt ar plašsaziņas līdzekļiem. Tie ir – padomes priekšsēdētājs Guntis Ulmanis un valdes priekšsēdētājs – Viesturs Koziols.

4. aprīlī notika pirmā valdes sēde. Tās galvenie jautājumi bija: pienākumu sadale starp valdes locekļiem, ģenerālmenedžera iecelšana, budžeta sastādīšana, tuvāko darba uzdevumu noteikšana, lai a/s varētu uzsākt darbību.

Rolands Brolišs pildīs akciju sabiedrības finansu direktora pienākumus, Armands Simsons būs atbildīgs par visiem administratīvajiem jautājumiem, kas saistīti ar hokeja komandas komplektāciju un darbības nodrošināšanu.

Par ģenerālmenedžeri tika iecelts Normunds Sējējs. Valde uzdeva viņam 3 nedēļu laikā piedāvāt izskatīšanai kandidatūras komandas galvenā trenera amatam un uzsākt komandas komplektāciju.

Kontinentālās hokeja līgas oficiālā izloze notiks Maskavā, 2008.gada 9.aprīlī. Uz to jaundibinātā a/s ir saņēmusi ielūgumu. To pārstāvēs padomes loceklis Kirovs Lipmans un valdes priekšsēdētājs Viesturs Koziols.

Informāciju sagatavoja:
Zane Apsīte

  +1 [+] [-]

, 2008-04-07 13:46, pirms 16 gadiem
Dzhonis rakstīja: + Man labaak patiktos ja mees izveeleetos upes otru krastu un draudzeetos ar Skandinaaviem, kaa to dara Eestinji...par to gan es priecaatos, jo tur ir zinaams pamats un stabilitaate...


Šitam es piekrītu vēl vairāk nekā iepriekš teiktajam.
Mēs jau esam tāda pamuļķu tautiņa, kas Krievijai izdabās - lai tikai nepārmet mums neko.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-04-07 13:47, pirms 16 gadiem
rusher rakstīja: Nu ko tu uztraucies? Tev tak pašam būs prieks, ja nekas nesanāks? Nebūs ne krievu nauda, ne Ģinama ne kas. Jābūt tev taču laimīgam, ka ir tik naudiņas pašlaik cik ir.

Es nelaimīgs šobrīd izskatos?

     [+] [-]

, 2008-04-07 13:47, pirms 16 gadiem
Dzhonis rakstīja: + Man labaak patiktos ja mees izveeleetos upes otru krastu un draudzeetos ar Skandinaaviem, kaa to dara Eestinji...par to gan es priecaatos, jo tur ir zinaams pamats un stabilitaate...


neviens jau neliedz draudzēties ar skandināviem.Kas attiecas uz estiem, tad šī draudzēšanās jau ir vairāk tādā vēlmju līmenī, vismaz cik es zinu.

  +4 [+] [-]

, 2008-04-07 13:47, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Interesdanti, ka kluba pamatkapitāls ir 2,05 ļimoni latu (apmēram 4,1 ļimoni dolāru). Jautājums matemātiķiem - cik ļimonus vēl jādabon?

Nu vēl 5 no gāzes - atliek vēl ļimaku sakasīt

  +1 [+] [-]

, 2008-04-07 13:48, pirms 16 gadiem
rusher

Atceros, bet tas jau bija pirms 2 gadiem... Šaubos, vai Vasiļjevs
iemainīs DEL pret KHL (tur viņs ir zvaigzne, mazāk spēļu, vecums arī
nopietns)... Reāli šobrīd izskatās, ka būs baltkrievu desants + leģionāri... Varbūt Laviņš, Sorokins. Noteikti jāmēģina dabūt Jerofejevs - šamējais kļūst par izlases vērtību.

  +7 [+] [-]

, 2008-04-07 13:48, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Nu ko, kārtējā nagla Latvijas hokeja zārkā ir iedzīta.
Nu labi, tika dibināta juridiska persona a/s "Dinamo Rīga", kas nodarbosies ar kluba veidošanu, bet tas nenozīmē, ka klubs jau eksistē, vismaz nekur nav dzirdēts, ka nepieciešamā naudas summa jau būtu savākta un tāpat nekur nav dzirdēts, ka problēma ar halli būtu atrisināta.


Tu laikam arī tad vēl neticēsi, kad Arēnā uz pirmo spēli jau sāks fanus laist iekšā... Stāvēsi pie halles un drošvien teiksi: "Veči neticat!!!! Viņi mānās!!! Spēlēs Barons un ASK!!! Tas ir kopējs LHF un LBS PR triks tautas pievilināšanai!!!!" ...

  +2 [+] [-]

, 2008-04-07 13:48, pirms 16 gadiem
Dzhonis rakstīja: + Man labaak patiktos ja mees izveeleetos upes otru krastu un draudzeetos ar Skandinaaviem, kaa to dara Eestinji...par to gan es priecaatos, jo tur ir zinaams pamats un stabilitaate...


Tācu tas lietas būtību nemaina... Tāpat būtu vajadzīga papildus nauda. Ne tik liela, be vienalga... Pie tam sanāk, ka krieviem tu negribi "pārdoties", bet skandināviem - jebkurā laikā... .
Par to stabilitāti. Kas tev liek domāt, ka vot Krievijas projekts būs nestabils, bet ja taisīs skandināvi, tad viss būs o.k.? Ir jāskatās no organizatoriskā viedokļa, nevis no organizatoru tautības...

Par to uzticēšanos vai nē... tā ir tava personīgā izvēle, taču pilnīgi "tīru" cilvēku nav... un katram būs pamats jebkurā "kombinācijā" bļaut, ka nekas nesanāks, jo visu "bīda" tas vai tas...

Par igauņiem... lai viņi no sākuma Samsunglīgā kko izcīna, tad var par Skandināviem domāt (kur, starp citu, par neierašanos uz spēli sankcijas būtt krieti bargākas).

  -2 [+] [-]

, 2008-04-07 13:49, pirms 16 gadiem
rusher rakstīja: Nu fārklubam ir OBLIGĀTI jābūt un nedomāju, ka viņi gribēds būvēt augšā jaunu klubu, ja valdē jau sasēdušies R2000 CILVĒKI

Kas reāli nozīmē atmest Latvijas čempi kādā 2001/2002 gada sezonas līmenī un pēc pāris gadiem, kad Rīgas Dinamo vairs nebūs, varēsim atkal čīkstēt, ka Latvijā hokeja nav.

     [+] [-]

, 2008-04-07 13:49, pirms 16 gadiem
Dzhonis rakstīja: To tu aviizees neizlasiisi un zinjaas nedzirdeesi, taas ir augstu aprindu speeliites, un taadiem peshkaam kaa mees par vinjaam nekad neuzzinaat...to ko vajadzees to arii zinjaas palaidiis...


skaidrs, tu karoche esi nacionaalistisku motiivu vadiits, un reaali nevari paskaidrot, kas ko te biidiiis un groziis...

  -4 [+] [-]

, 2008-04-07 13:50, pirms 16 gadiem
rusher rakstīja: 1) Dānija šogad lidos ārā no A grupas, oficiāli varu apsolīt.
2) A ko krievu nauda?

1. varbuut, rusher, labaak uzraksti kaadu celjvedi seenjotaajiem?
2. kas maksaa, tas pasuuta muuziku. a, ko? rusher'am jau patiik!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-04-07 13:50, pirms 16 gadiem
rusher rakstīja: Kā jau minēju, vienīgais, kas R2000 draud ir kļūšana par "Dinamo" fārmklubu, kādiem obligāti jābūt visām KHL komandām.


Nu pēc tā arī izskatās! Vismaz gan Simsons, gan Sējējs jau ir Superkluba struktūrā.....

     [+] [-]

, 2008-04-07 13:52, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Tu laikam arī tad vēl neticēsi, kad Arēnā uz pirmo spēli jau sāks fanus laist iekšā... Stāvēsi pie halles un drošvien teiksi: "Veči neticat!!!! Viņi mānās!!! Spēlēs Barons un ASK!!! Tas ir kopējs LHF un LBS PR triks tautas pievilināšanai!!!!" ...

protams, ka tā arī darīšu

     [+] [-]

, 2008-04-07 13:53, pirms 16 gadiem
nu ja Simsons par komplektaciju tad es nezinu ko vini doma...ko tads rukis kas vel nesen pasakumus vadija un komenteja basi tur rubiis...

  +1 [+] [-]

, 2008-04-07 13:54, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tācu tas lietas būtību nemaina... Tāpat būtu vajadzīga papildus nauda. Ne tik liela, be vienalga... Pie tam sanāk, ka krieviem tu negribi "pārdoties", bet skandināviem - jebkurā laikā... .
Par to stabilitāti. Kas tev liek domāt, ka vot Krievijas projekts būs nestabils, bet ja taisīs skandināvi, tad viss būs o.k.? Ir jāskatās no organizatoriskā viedokļa, nevis no organizatoru tautības...

Par to uzticēšanos vai nē... tā ir tava personīgā izvēle, taču pilnīgi "tīru" cilvēku nav... un katram būs pamats jebkurā "kombinācijā" bļaut, ka nekas nesanāks, jo visu "bīda" tas vai tas...

Par igauņiem... lai viņi no sākuma Samsunglīgā kko izcīna, tad var par Skandināviem domāt (kur, starp citu, par neierašanos uz spēli sankcijas būtt krieti bargākas).


Man liekas, ka Džonis jau pieminēja, ka Skandināvi ir prognozējami (salīdzinājumā ar Krieviju).
Jebkurā gadījumā Latvijai vajadzētu vairāk skatīties uz Rietumiem, nevis uz austrumiem.

  +2 [+] [-]

, 2008-04-07 13:54, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Nu vēl 5 no gāzes - atliek vēl ļimaku sakasīt

Vai tad tas ITERA Latvija jau nav tas gāzes kantoris? Vismaz Lursofts raksta, ka ITERA Latvija ar gāzes un naftas ieguvi, transportēšanu un pārdošanu nodrbojas. Turklāt interesanti, ka a/s Rīgas Dinamo juridiskā adrese sakrīt ar SIA Itera Latvija adresi

  +3 [+] [-]

, 2008-04-07 13:56, pirms 16 gadiem
Nav ko te nemties un savas emocijas kratiit araaa...Es tik lasu visaadus absurdus suuudus un komentaarus.respekts tiem kas saprot šo visu padariiišanu......ACERATIES SAMSUNG LIIGA NEIZZUDIIS,JO TIE DŽEKI KAS SPEELEE HOKEJU UN MEERTIECIIGI IR SEV NOSPRAUDUŠI MEERĶI DZIIVEE IZSISTIES AR HOKEJU TIE SPEELEES OGREE,RIIGAA,LIEPAJAA DAUGAVPILII UN CITUR,KAMEER VINJI VAREES...MUMS HOKEISTIEM SVARIIGI IR ARII PIEDALIITIES SPEELEES NETIKAI NHL,KHL BET ARIII TADAA OGREEE VAI RIIGAA...JO ACERATIES LAI TIEKAM TAI PAŠĀ DINAMO SASTAAVAA SEVI IR JAAPLIECINA...KAAA SAMSUNGS TAM RISINAAJUMAM BUUS ATSLEEGA...TAKSTO VECI NEMII...ŽAT ČIIBAAS...LATVIJAS HOKEJS IES UZ AUGŠU LIIDZ TAM BRIIDIM KAD LATVIJA BUUUS UZ PASAULES KARTES.....

PATIIKAMI BUUS AREENAA DZIRDEET LATVIJA KAD TIKOTIK BUUS UZVEIKTS KRIEVU KLUBS!!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-04-07 13:56, pirms 16 gadiem
Straka rakstīja: Man liekas, ka Džonis jau pieminēja, ka Skandināvi ir prognozējami (salīdzinājumā ar Krieviju).
Jebkurā gadījumā Latvijai vajadzētu vairāk skatīties uz Rietumiem, nevis uz austrumiem.


A mēs Rietumos kādam esma vajadzīgi? Stipri šaubos, jo pat gaidāmajā ČL projektā mūs neņem...

  +1 [+] [-]

, 2008-04-07 13:57, pirms 16 gadiem
rusher rakstīja: Nu fārklubam ir OBLIGĀTI jābūt un nedomāju, ka viņi gribēds būvēt augšā jaunu klubu, ja valdē jau sasēdušies R2000 CILVĒKI

Un kur tas fārms spēlēs?

     [+] [-]

, 2008-04-07 13:57, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: A mēs Rietumos kādam esma vajadzīgi? Stipri šaubos, jo pat gaidāmajā ČL projektā mūs neņem...


Būtu jāstrādā, lai paņemtu.

  -1 [+] [-]

, 2008-04-07 13:58, pirms 16 gadiem
Goldmember rakstīja: Nav ko te nemties un savas emocijas kratiit araaa...Es tik lasu visaadus absurdus suuudus un komentaarus.respekts tiem kas saprot šo visu padariiišanu......ACERATIES SAMSUNG LIIGA NEIZZUDIIS,JO TIE DŽEKI KAS SPEELEE HOKEJU UN MEERTIECIIGI IR SEV NOSPRAUDUŠI MEERĶI DZIIVEE IZSISTIES AR HOKEJU TIE SPEELEES OGREE,RIIGAA,LIEPAJAA DAUGAVPILII UN CITUR,KAMEER VINJI VAREES...MUMS HOKEISTIEM SVARIIGI IR ARII PIEDALIITIES SPEELEES NETIKAI NHL,KHL BET ARIII TADAA OGREEE VAI RIIGAA...JO ACERATIES LAI TIEKAM TAI PAŠĀ DINAMO SASTAAVAA SEVI IR JAAPLIECINA...KAAA SAMSUNGS TAM RISINAAJUMAM BUUS ATSLEEGA...TAKSTO VECI NEMII...ŽAT ČIIBAAS...LATVIJAS HOKEJS IES UZ AUGŠU LIIDZ TAM BRIIDIM KAD LATVIJA BUUUS UZ PASAULES KARTES.....

PATIIKAMI BUUS AREENAA DZIRDEET LATVIJA KAD TIKOTIK BUUS UZVEIKTS KRIEVU KLUBS!!!!


izslēdz caps lock , ja gribi, lai kāds lasītu.

  -3 [+] [-]

, 2008-04-07 13:58, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Karlis_Ulmanis rakstīja: nosaukums gan vareeja buut cits! bet nu ko par naudu neizdariisi!

Rīgas "Perkonkrusts"?

cieniijamais, Spalvainais,

vai Jums labaak patiktu nosaukums HK "huy"?

     [+] [-]

, 2008-04-07 13:59, pirms 16 gadiem
Straka rakstīja: Būtu jāstrādā, lai paņemtu.


Un tu domā, ka Fāzelam tas ir vajadzīgs?
Viņam vajag nokāst pēc iespējas lielāku naudu, t.i. viņu interesē valstis/komandas, kur ir liels tirgus un Latvija, kā jau laikam pamanīji, neko tādu nevar piedāvāt...

  +2 [+] [-]

, 2008-04-07 13:59, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Turklāt interesanti, ka a/s Rīgas Dinamo juridiskā adrese sakrīt ar SIA Itera Latvija adresi

opā

     [+] [-]

, 2008-04-07 14:00, pirms 16 gadiem
uraaa, esmu ljoti prieciigs, veiksmi vinjiem!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-04-07 14:00, pirms 16 gadiem
Nav jau īpaši nekādas jēgas te ar putām uz lūpām vienam otru pārliecināt un kaut ko pierādīt. Tāpat jau no šeit rakstītā nekas nemainīsies, kā tie veči vienosies un lems, tā arī būs. Ko nu mums liks priekšā rudenī, to arī skatīsimies

P.S. kasagrande, bet ja nu tas viss tomēr izdodas? principiāli neiesi uz Arēnu un TV pārslēgsi citu kanālu?

  -2 [+] [-]

, 2008-04-07 14:01, pirms 16 gadiem
juhans rakstīja: cieniijamais, Spalvainais,

vai Jums labaak patiktu nosaukums HK "huy"?

Nē matainais, man der Dinamo dēl tā vien lai paņirgtu kā pseidopatrioti cepjas

  -3 [+] [-]

, 2008-04-07 14:03, pirms 16 gadiem
izlabojiet!!!!










Armands Simsnons

  -2 [+] [-]

, 2008-04-07 14:03, pirms 16 gadiem
Straka rakstīja: Man liekas, ka Džonis jau pieminēja, ka Skandināvi ir prognozējami (salīdzinājumā ar Krieviju).
Jebkurā gadījumā Latvijai vajadzētu vairāk skatīties uz Rietumiem, nevis uz austrumiem.


Šeit pilnīgi piekrītu Jurim Miņinam.Ja saki, kas skandināvi prognozējami tad vienu pavisam droši var prognozēt-ka mēs viņiem neesam vajadzīgi.

  +1 [+] [-]

, 2008-04-07 14:04, pirms 16 gadiem
zzk,
gan jau kādu spēli paskatīšos, lai pēc tam nokritizētu kārtējo reizi norādītu uz to, ka klubs eksistēs labi, ja 3 gadus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-04-07 14:07, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: zzk,
gan jau kādu spēli paskatīšos, lai pēc tam nokritizētu kārtējo reizi norādītu uz to, ka klubs eksistēs labi, ja 3 gadus


Labāk sametat tur Ogrē pa visiem piķi saviem bebriem dalībai piem. apvienotajā čempī ar belariem.... kuru visdrīzākais, ka vajadzēs arī dibināt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-04-07 14:07, pirms 16 gadiem
rusher rakstīja: juhans rakstīja: interesanti, vai Kanaadas un ASV nacionaalaas Federaacijas vadiitaaji arii dibina prfesionaalus klubus vai vispaari iesaistaas profesionaalajaa sportaa? nee! ZAmerikaa Federaaciju funkcijas ir beernu, jaunieshu, sievieshu un amatieru hokeja attiistiiba un valstsvieniibu organizeeshana starpt. turniiriem.

Nu tas ir Kira jomajo....a ko tu gaidiiji citu?

es no sabiedriskaas (nekomerciaalaas) organizaacijas LHF amatpersoonaam sagaidu, ka taa nodarbosies nevis ar savu privaato biznesu, pildot sabiedrisko amatu, bet gan ar LHF statuutos paredzeetaam funkcijaam: beernu, jaunieshu, sievieshu un amatieru hokeja attiistiiba un valstsvieniibu organizeeshana starpt. turniiriem.