Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Baldonieks: "Sazināšanās process tūdaļ sāksies"

Kristaps Zālītis

Baldonieks: "Sazināšanās process tūdaļ sāksies"
LHF ģenerālsekretārs Māris Baldonieks.
Foto: Romāns Kokšarovs, f64/Sporta Avīze

Zvanīšanās, lai noskaidrotu „Kā tev iet, Oskariņ?” ir laba, tomēr tā nedod būtisku virzību uz priekšu, sarunā ar Sportacentrs.com saziņas trūkumu ar Latvijas izlases kandidātiem skaidroja Latvijas Hokeja federācijas ģenerālsekretārs Māris Baldonieks.

„Mēs rudenī vienojāmies ar Kārli Skrastiņu, ka pēc jaunā gada iestāšanās telefoniski pārrunāsim detaļas, kas saistītas ar olimpiskajām spēlēm. Agrāk es viņu negribēju traucēt. Tik tiešam neesmu runājis ar Oskaru (Bārtuli), bet tagad šis sazināšanās process sāksies. Tik vēlu tas notiek, jo tikai vakar vakarā līdz ar U-20 izlasi atgriezos no Kanādas, bet tas nav nekas briesmīgs. Tā zvanīšana, lai noskaidrotu „Kā tev iet, Oskariņ?”, ir laba, bet tomēr tā nevirza to lietu uz priekšu. Man nav aizdomu, ka tādēļ tagad kāds negribēs spēlēt izlasē,” stāsta Baldonieks.

„Informāciju par ASV spēlējošajiem Latvijas izlases kandidātiem iegūstam no dažādiem avotiem,” daudz aprunāto izlases sastāva izvēles procesu skaidro LHF ģenerālsekretārs. „Ir cilvēki, kuri var tikties ar šiem hokejistiem, klātienē novērtēt viņu varējumu, lai tad sniegtu mums savu analīzi. Informāciju iegūstam arī no aģentiem, tomēr to īpaši nevar ņemt vērā, jo viņi ir ieinteresēti, lai viņu klienti spēlētu izlasē. Izlasē hokejisti tiek iekļauti arī kā jau pārbaudītas vērtības – kā Mārtiņš Karsums. Gan viņš, gan Daugaviņš ir bijuši izlasē un devuši ļoti būtisku pienesumu. Ja runājam par tiem puišiem ASV, kas nav iekļauti sastāvā – klātienē viņi nav daudz redzēti. Treneri skatās šādus tādus video materiālus, arī tos, kas pieejami internetā. Tomēr jau teicu – ir speciālisti, kuriem mēs uzticamies un kuri mums sniedz savu analīzi.”

Baldonieks priecājās, ka Kanādā izdevies novērtēt Oskara Bārtuļa sniegumu „Winter Classic”, kuru daudzi hokeja fani savos TV ekrānos vēroja arī Latvijā: „Mums nav iemesla būt satrauktiem, piemēram, par Bārtuļa sniegumu. Viņš tagad ir NHL spēlētājs un arī Kanādā izdevās redzēt šo zvaigžņu maču gada noslēgumā zem atklātām debesīm, kurā viņš nebija pēdējais aizsargs.”

Iespēja klātienē tikties un aprunāties ar spēlētājiem ir bijis viens no būtiskākajiem ieguvumiem no divām decembrī aizvadītajām pārbaudes spēlēm ar Dānijas izlasi. „Spēles ar Dāniju bija nepieciešamas, lai klātienē varētu pārliecināties par ārvalstīs – Vācijā, Krievijā un citur Eiropā – spēlējošo hokejistu gatavību. Tas treneriem deva vielu pārdomām un tika nosaukts olimpiskais Latvijas izlases sastāvs,” skaidro LHF ģenerālsekretārs. „Tāpat ir sarunas ģērbtuvēs, ir sapulces, ir individuālās pārrunas, kas palīdz labāk sagatavoties Vankūverai. Šo var uztvert arī kā vienu posmu kolektīva veidošanā un psiholoģiskās sagatavotības nostiprināšanā, jo pirms olimpiādes gatavošanās posms ir ļoti īss.”

 +13 [+] [-]

, 2010-01-07 22:36, pirms 16 gadiem
Kira ir mantkārīgs, bet vismaz kko cenšas darīt par labu hokejam, bet šitas laikam pat nezin, kas viņam ir jādara.
Laikam domā, ka Bārtulis pats pēc ziņām sapratīs, ka viņš ir izlasē un zinās kad un kur viņm ir jābūt.

  +3 [+] [-]

, 2010-01-07 22:36, pirms 16 gadiem
nu ko ceru ka komandas ķīmija būs laba un rezultāti neizpaliks.

     [+] [-]

, 2010-01-07 22:37, pirms 16 gadiem
......."Ja runājam par tiem, kas nav iekļauti sastāvā – klātienē viņi nav daudz redzēti. Treneri skatās šādus tādus video materiālus, ......."

Klātienē nav redzēti!!!! Kā tad!!! Un kā tad ir ar Oļegu Sorokinu?

  +4 [+] [-]

, 2010-01-07 22:41, pirms 16 gadiem
kastasir rakstīja: ......."Ja runājam par tiem, kas nav iekļauti sastāvā – klātienē viņi nav daudz redzēti. Treneri skatās šādus tādus video materiālus, ......."

Klātienē nav redzēti!!!! Kā tad!!! Un kā tad ir ar Oļegu Sorokinu?
Tas drošvien bija domāts vairāk par Kuldu!

 +27 [+] [-]

, 2010-01-07 22:42, pirms 16 gadiem
Nav jāprasa „Kā tev iet, Oskariņ?”, bet gan elementāri jāpaziņo, ka esi iekļauts olimpiskajā sastāvā. Baldonieks šoreiz pēc totāla idiota izklausās.

     [+] [-]

, 2010-01-07 22:42, pirms 16 gadiem
kastasir rakstīja: ......."Ja runājam par tiem, kas nav iekļauti sastāvā – klātienē viņi nav daudz redzēti. Treneri skatās šādus tādus video materiālus, ......."

Klātienē nav redzēti!!!! Kā tad!!! Un kā tad ir ar Oļegu Sorokinu?
ok, nedaudz tekstā precizēju. runāja, protams, par ASV spēlējošajiem kandidātiem.

     [+] [-]

, 2010-01-07 22:43, pirms 16 gadiem
kastasir rakstīja: ......."Ja runājam par tiem, kas nav iekļauti sastāvā – klātienē viņi nav daudz redzēti. Treneri skatās šādus tādus video materiālus, ......."

Klātienē nav redzēti!!!! Kā tad!!! Un kā tad ir ar Oļegu Sorokinu?
varbūt viņš Dinamo spēlēm līdzi neseko un kādiem no viņa speciālistiem nav īpašas simpātijas pret Sorokinu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-01-07 22:47, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Nav jāprasa „Kā tev iet, Oskariņ?”, bet gan elementāri jāpaziņo, ka esi iekļauts olimpiskajā sastāvā. Baldonieks šoreiz pēc totāla idiota izklausās.
Kāpēc "izklausās"?

  +4 [+] [-]

, 2010-01-07 23:04, pirms 16 gadiem
''Tomēr jau teicu – ir speciālisti, kuriem mēs uzticamies un kuri mums sniedz savu analīzi.”
diktaam gribeetos zinaat kuri ir tie uzticamie speciaalisti,kuri neko daudz neesot klaatienee redzeejuši!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-01-07 23:10, pirms 16 gadiem
Baldonieks: "Man ir Znaroka ūsas! Vai ar to nepietiek, lai es būtu izcils speciālists?!"

  +1 [+] [-]

, 2010-01-07 23:11, pirms 16 gadiem
kulda spele ideali visi ligas specialisti atzinigi izsakas!liga viens no labakajiem +- koificents!bet kaut kads sotnieks tiek nemts!!tapat berzina vieta vai nu ivanau vai saulieti vareja nemt!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-07 23:14, pirms 16 gadiem
specialisti ir
kalvitis
ulmanis

  +2 [+] [-]

, 2010-01-07 23:21, pirms 16 gadiem
vai tad kalvitis jaunakais nespeles izlase??tetis tevi baldoniek driz atbrivos!

  +9 [+] [-]

, 2010-01-07 23:24, pirms 16 gadiem
Ahmeds rakstīja: kulda spele ideali visi ligas specialisti atzinigi izsakas!liga viens no labakajiem +- koificents!bet kaut kads sotnieks tiek nemts!!tapat berzina vieta vai nu ivanau vai saulieti vareja nemt!
lūk "tipiska latviešu fana" komentārs - gramatika galīgā tūtā, izpratne par hokeju tuvu nullei (izskatās, ka nezin ka ir gan centra uzbrucēji (Bērziņš), gan malējie uzbrucēji (Ivanāns un Saulietis))... taču viedoklis pašam liekas, ka pasaules patiesību pasludinājis

  +3 [+] [-]

, 2010-01-07 23:30, pirms 16 gadiem
Ahmeds rakstīja: specialisti ir
kalvitis
ulmanis
diez kaa viņi tos kandidaatus atlasa(ja jau neredz)? ar ''akmens,šķēres,papīrīts'' paliidziibu!?

  +7 [+] [-]

, 2010-01-07 23:33, pirms 16 gadiem
Nu noklausījos to murgu, pilnīgi nevienas konkrētas atbildes.

Ja jau federācija uzskata, ka mēs varam atļauties braukt pāri dīķim(tas taču ir lēti, ne), lai noskaņotos(gan treneri, gan spēlētāji) uz vienu spēli, jo mums redz tā Kanāda, Amerika nafig nav vajadzīgas.

No viņa teiktā varēja saprast, ka "u20 izlase" nemaz tik slikti neizskatījās, man godīgi teikt, kauns par to, ko viņš tur ļurināja.

Un par to U20 izlases komplektāciju, mans viedoklis, kamēr, kāds, nezinu, kas(kaut vai V.Koziols, vai kāds cits) nesāks konkrēti cilāt tos faktus, kurus minēja tas jaunais spēlētājs tajos komentāros, nekas te netiks mainīts......
Izlases treneris...... viennozīmīgi tam jaunajam u20 izlases trenerim būtu jābūt kādam no citas valsts, vai arī kādam mūsējam jaunam trenerim, kas mācījies ir kaut kur ārpus Latvijas. Nekādi vecie spēlētāji-treneri, tipa Maticins, mož vēl Kerčs derēja
Un par to izlases menedžēšanu, šeit izskatās pēc tādas sūrās čoma būšanas, it kā visi potenciālie izlases dalībnieki būtu brāļi, brālēni u.t.t., man gan liekas, ka te tām lietām būtu jābūt prof līmenī, izlase nav nekāda Timura komanda, kur var ātri sazvanīties un satikties pirms spēles....
Vārdu sakot Hokeja federācija ir gan morāli, gan fiziski novecojusi, ir vajadzīgas pārmaiņas!

  +3 [+] [-]

, 2010-01-07 23:37, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: lūk "tipiska latviešu fana" komentārs - gramatika galīgā tūtā, izpratne par hokeju tuvu nullei (izskatās, ka nezin ka ir gan centra uzbrucēji (Bērziņš), gan malējie uzbrucēji (Ivanāns un Saulietis))... taču viedoklis pašam liekas, ka pasaules patiesību pasludinājis
Ja runā par gramatiku, tad tev pašam ir pāris kļūdiņas
Ja par tēmu, tad, Baldonieka kungs, tas nav attaisnojums, ka spēlētājs nav redzēts darbībā. Tad ir jāprasa - kādēļ nav redzēts?

  +5 [+] [-]

, 2010-01-08 00:03, pirms 16 gadiem
Un tad mēs vēl brīnamies, ka mūsu hokejā viss ir ačgārni un nolaists līdz kliņķim, ja šitā, kā pajoliņi, saimnieko..... tā atliktā zvanīšana uz vēlāku laiku vispār bija kronis visam...... protams, ka laikam (baldoniekaprāt) ir vienkāršāk atbraukt atpakaļ un tikai tad mēgināt sazvanīt tur aizdīķī esošos (skaties vēl kādu "pa laimi" arī tiešam vēl nesanāks sazvanīt) nekā esot tur un var teikt rokas stiepiena attālumā no tā paša Bārtuļa un nevarēt viņam nodot sveicienus no Znaroka + pateikt, ka šis ir iekļauts OS sastāvā...
Ja nebūtu nekāds cits labums, tad vismaz savam (droši vien vēl kazjonnijam) telefonam rēķinu samazinātu..... a tagad šim nāksies atkal tērēties, mocīties un censties visus aizdīķī sazvanīt.....kur loģika???

  +2 [+] [-]

, 2010-01-08 00:13, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Joprojām uzskatu,ka LV izlases trenerim ir vai nu jabūt vispār brīvam no kādas komandas trenēšanas, vai sliktākā gadijumā jatrenē kāda komanda no LV.
A.Starkovs spilgti apliecināja, ka jatrenē izlase,kas ir ar maziem spēlētāju resursiem. Tiko pieņēma MS piedāvājumu tā uzreiz atteicās no izlases trenēšanas.
Tikai pie mums hokeja izlasē var spēlēt spēlētāji par veciem nopelniem vai arī avansā cerībā uz nākotni, un nevis tie,kas ir reāli labākie uz doto brīdi. Un tas viss tāpēc,ka izlases treneri atrodās tālā prombūtnē, un nekādu nopietnu darbu ar izlases selekciju neveic.
Neapgaismosi kuri tad Tavuprāt ir tie "reāli labākie uz doto brīdi" ko Znaroks nepaņēma izlasē...??? Es vēl varētu padiskutēt par Meija/Saulietis samainīšanu vietām, bet pārējie, manuprāt, ir iekļauti tiešām visi, kas uz doto brīdi arī ir labākie! Kulda? Esi redzējis kā viņš spēlē šosezon? Ar ko viņš būtu labāks par piem. to pašu Laviņu vai Galviņu? Bet pēdējos divus Znars gana bieži (pie tādas vēlmes) var redzēt darbībā.....

     [+] [-]

, 2010-01-08 00:16, pirms 16 gadiem
"...bet tagad šis sazināšanās process sāksies. Tik vēlu tas notiek, jo tikai vakar vakarā līdz ar U-20 izlasi atgriezos no Kanādas"

Nezināju ka Kanādā nav pieejami telefoni.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-08 00:17, pirms 16 gadiem
vkungs rakstīja: Nezināju ka Kanādā nav pieejami telefoni.
Tur vēl akmens laikmets....

  +6 [+] [-]

, 2010-01-08 01:22, pirms 16 gadiem
Starp citu, vai nebūtu bijis lietderīgāk izlasei ja Baldonieka kungs būtu aizbraucis apskatīt kādu Kuldas spēli, nevis izklaidēties "Winter Classic", kur pat ar Bārtuli nespēja parunāt?

  +5 [+] [-]

, 2010-01-08 04:20, pirms 16 gadiem
vkungs rakstīja: Starp citu, vai nebūtu bijis lietderīgāk izlasei ja Baldonieka kungs būtu aizbraucis apskatīt kādu Kuldas spēli, nevis izklaidēties "Winter Classic", kur pat ar Bārtuli nespēja parunāt?
Atceros ka Lipmanim kaut kada intervija vaicaja par Kuldu vinam taads skatiens bija itka doma galvaa - Ho the fak is that Kaut uz pasaules chempi uzaicinatu, sho pat kandidatos neliek Pus LV zin vairak par speletajiem AHL neka tas pats Baldonieks

  +3 [+] [-]

, 2010-01-08 04:24, pirms 16 gadiem
Izlasē hokejisti tiek iekļauti arī kā jau pārbaudītas vērtības – kā Mārtiņš Karsums. Gan viņš, gan Daugaviņš ir bijuši izlasē un devuši ļoti būtisku pienesumu...

Un kaa Kuldam pieradiit savu pienesumu ja vinu pat uz chempi nesauc???

  +6 [+] [-]

, 2010-01-08 06:26, pirms 16 gadiem
man atkal liekas, ka regulāra sazvanīšanās par tēmu "kā Tev iet, Oskariņ, kāds veselības stāvoklis, kādas attiecības ar kluba vadību?" ir obligāts šī kunga darba pienākums.

Latvijā nav tik daudz labu spēlētāju, lai viens vai otrs no viņiem nespēlētu izlasē sliktas komunikācijas dēļ. un tie, kas spēlē jau arī ņirgājas par to, ka informāciju par to, kur un kad viņiem jābūt nereti uzzina no esporta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-01-08 08:14, pirms 16 gadiem
OS sastāvs ir gandrīz optimāls, tikai Sotnieka vietā vajadzēja ņemt
Ivanānu vai Saulieti vai Štālu

  +3 [+] [-]

, 2010-01-08 08:22, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Neapgaismosi kuri tad Tavuprāt ir tie "reāli labākie uz doto brīdi" ko Znaroks nepaņēma izlasē...??? Es vēl varētu padiskutēt par Meija/Saulietis samainīšanu vietām, bet pārējie, manuprāt, ir iekļauti tiešām visi, kas uz doto brīdi arī ir labākie! Kulda? Esi redzējis kā viņš spēlē šosezon? Ar ko viņš būtu labāks par piem. to pašu Laviņu vai Galviņu? Bet pēdējos divus Znars gana bieži (pie tādas vēlmes) var redzēt darbībā.....
Es tieši par to domāju. Pats, protams, neesmu redzējis kā spēlē Kulda, taču mani māc šaubas, ka to ir redzējis arī kāds no federācijas. Kādam vajadzēja aizbraukt uz pāris spēlēm un aprunāties ar viņu, bet kaut kā nedomāju, ka tas ir ticis izdarīts Tomēr jau pirms sezonas visiem bija zināms, cik Kulda ir tuvu, lai tiktu izsaukts uz NHL...

  +2 [+] [-]

, 2010-01-08 08:45, pirms 16 gadiem
Nu tak nebrauciet skatīties zemākajās līgās spēlējošos,tie vēl sevi pierādīs nākotnē,bet Kuldu tak varēja klātienē paskatīties.Skaidrs, ka Značoks neko nav redzējis un nav nekādas informācijas par viņu, tāpēc arī nepaņēma. Loģiski. Vēl jau ir tāda interesanta lieta kā statistika un lietderības koeficents!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-01-08 08:49, pirms 16 gadiem
lukturis rakstīja: OS sastāvs ir gandrīz optimāls, tikai Sotnieka vietā vajadzēja ņemt
Ivanānu vai Saulieti vai Štālu
Tev urīns galvā sakāpis? Sotnieks ir aizsargs, bet pārējie uzbrucēji. Kurā līgā Štāls spēlē?

  +4 [+] [-]

, 2010-01-08 10:09, pirms 16 gadiem
"Ja runājam par tiem puišiem ASV, kas nav iekļauti sastāvā – klātienē viņi nav daudz redzēti. Treneri skatās šādus tādus video materiālus, arī tos, kas pieejami internetā. Tomēr jau teicu – ir speciālisti, kuriem mēs uzticamies un kuri mums sniedz savu analīzi.”

Nu Zin - sadusmināja mani! Shis vairak domats, laikam, par Ivanaana un Kuldas neiekljaushanu! Tad man tads jautajums - kas tad, ibio, ir tie super speciaalisti, kuri nav pamanijushi, ka Aizsargs Kulda aizsardziiba suudus nevaara, ka vinjam ir ljoti lielisks +/- koeficients, ka vinsh speele uz mazajiem laukumiem, ka vinjam Miilja un ljoti augsta kvalitate ir speeka spele, un, ka vinsh ir teju aiz stripas, kuru nepiecieshamiibas gadijuma sauks uz augshu! Nu ir speciaalists pagadiijies vai arii taa tada atruna - pakjip esot speciaalists, kursh sniedzot analiizes!

Diez kadi tad ir Kuldas plusi un miinusi saliidzinaajumaa pret Dinamo Riga aizsargiem? Pieredze Izlashu machos, tas viens miinus! Un veel? Pieredze neatsver visu!
Vai tad nevaretu vienu salidzinoshi veco salikt ar Kuldu kopaa? Lidzigi ka Chelios ar Kuldu, Jaunais Azartiskais ar Pieredzejusho Prasmiigo!

  +4 [+] [-]

, 2010-01-08 10:18, pirms 16 gadiem
ko lai saka - padomju laiku menedžeris, kurš no mūsdienu komandas menedžmenta neko lāgā nejādz! loģiski, ka viņam IR šad un tad jāapzvana izlases kandidāti, jāapjautājas kā iet, kādi plāni utt., lai hokejisti saprastu, ka par viņiem nav aizmirsts un ar viņiem rēķinās, pat, ja beigās izlases sastāvā tomēr neiekļauj! ok, tā nav baigā virzīšanās uz priekšu, bet tās ir normālas cilvēciskas un arī koleģiālās attiecības! interesanti, kas tad ir tas, ar ko biedrs Baldonieks ir tik ļoti aizņemts, ka pat vienas nedēļas garumā nevar noziedot pusstundu vai stundu dienā, lai aprunātos ar potenciālajiem spēlētājiem?! losis, goda vārds!

  -1 [+] [-]

, 2010-01-08 10:30, pirms 16 gadiem
tuvakaja laika kad kulda speles NHL.tad baldonieks ar saviem specialistiem kalviti,ulmani atkal kaut ko tizlu vems.......

     [+] [-]

, 2010-01-08 11:12, pirms 16 gadiem
DidzisLV rakstīja: Tad man tads jautajums - kas tad, ibio, ir tie super speciaalisti, kuri nav pamanijushi, ka Aizsargs Kulda aizsardziiba suudus nevaara, ka vinjam ir ljoti lielisks +/- koeficients, ka vinsh speele uz mazajiem laukumiem, ka vinjam Miilja un ljoti augsta kvalitate ir speeka spele, un, ka vinsh ir teju aiz stripas, kuru nepiecieshamiibas gadijuma sauks uz augshu! Nu ir speciaalists pagadiijies vai arii taa tada atruna - pakjip esot speciaalists, kursh sniedzot analiizes!

Diez kadi tad ir Kuldas plusi un miinusi saliidzinaajumaa pret Dinamo Riga aizsargiem? Pieredze Izlashu machos, tas viens miinus! Un veel? Pieredze neatsver visu!
Vai tad nevaretu vienu salidzinoshi veco salikt ar Kuldu kopaa? Lidzigi ka Chelios ar Kuldu, Jaunais Azartiskais ar Pieredzejusho Prasmiigo!
Es varu apliecināt ka vismaz viens tas speciālists stipri ieteica Kuldu, un nav nemazām apmierināts ka viņa vietā ņēma Sotnieku. Arī Ivanānu viņs gribēja redzēt Meijas vietā.

     [+] [-]

, 2010-01-08 11:29, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: lūk "tipiska latviešu fana" komentārs - gramatika galīgā tūtā, izpratne par hokeju tuvu nullei (izskatās, ka nezin ka ir gan centra uzbrucēji (Bērziņš), gan malējie uzbrucēji (Ivanāns un Saulietis))... taču viedoklis pašam liekas, ka pasaules patiesību pasludinājis
"centra uzbrucējs"- stiepts jēdziens. Paskaties, kas tagad spēlē Dinamo 1. maiņā Sprukts, Iguldens, Arnasons. Visi , tipa, centri.
Piekritīšu iepriekš rakstītajam, ka Bērziņā izlasei, vismaz, šādā kondīcijā, nav vajadzīgs, un viņa vietā ir vismaz 3-4 kandidāti. Tāpat to var teikt par K. Sotnieku. Kandidāti uz šo vietu-Sorokins, Kulda.

     [+] [-]

, 2010-01-08 11:34, pirms 16 gadiem
kastasir rakstīja: "centra uzbrucējs"- stiepts jēdziens. Paskaties, kas tagad spēlē Dinamo 1. maiņā Sprukts, Iguldens, Arnasons. Visi , tipa, centri.
Piekritīšu iepriekš rakstītajam, ka Bērziņā izlasei, vismaz, šādā kondīcijā, nav vajadzīgs, un viņa vietā ir vismaz 3-4 kandidāti. Tāpat to var teikt par K. Sotnieku. Kandidāti uz šo vietu-Sorokins, Kulda.
Tev piekritīšu daļēji - centra uzbrucējs bez problēmām var spēlēt malā taču - otrādi ne. Mūsdienu hokejā centra uzbrucējs ir tāds kā "trešais aizsargs" un bieži vien (jo sevišķi attiecībā uz Latvijas izlasi!) 80% no spēles laika viņš spēlē kā aizsargs un tikai 20% kā uzbrucējs. Un tas nav mans izdomājums - tas ir teikts no respektablu treneru puses.

     [+] [-]

, 2010-01-08 11:39, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Tev piekritīšu daļēji - centra uzbrucējs bez problēmām var spēlēt malā taču - otrādi ne. Mūsdienu hokejā centra uzbrucējs ir tāds kā "trešais aizsargs" un bieži vien (jo sevišķi attiecībā uz Latvijas izlasi!) 80% no spēles laika viņš spēlē kā aizsargs un tikai 20% kā uzbrucējs. Un tas nav mans izdomājums - tas ir teikts no respektablu treneru puses.
Piekrītu. Un zinu, ka tas tā ir.
Varbūt iepriekš esi izteicies, nezinu, bet ko domā par Bērziņa un Sotnieka iekļaušanu OS izlases sastāvā. Lielākā daļa līdzjutēju šo personu vietā redz daudz labākas kandidatūras. Kuras būtu labākas?

  +2 [+] [-]

, 2010-01-08 12:12, pirms 16 gadiem
quick rakstīja: Es tieši par to domāju. Pats, protams, neesmu redzējis kā spēlē Kulda, taču mani māc šaubas, ka to ir redzējis arī kāds no federācijas. Kādam vajadzēja aizbraukt uz pāris spēlēm un aprunāties ar viņu, bet kaut kā nedomāju, ka tas ir ticis izdarīts Tomēr jau pirms sezonas visiem bija zināms, cik Kulda ir tuvu, lai tiktu izsaukts uz NHL...
Par šito gan piekrītu! Domāju, tas pats "tūrists Baldonieks" pie lielas vēlmes varēja aizbraukt uz Čikāgu un palūrēt kā tad tas Kulda tur spēlē, jo savādāk arī man jau sāk likties, ka šis (Kulda) ir kaut ko ne pa prātam Kiram, Baldoniekam vai Znaram izdarijis.... ok, par Kuldu arī vēl var diskutēt, bet zinot, ka mums uz aizsargiem ir gana liela konkurence (4 ir paktiski, ja tā var teikt ir "neaizskaramie" - Skrasts, Žoriks, Reķis un tagad arī izskatās, ka NHL uz palikšanu esošais Bārtulis) un tad paliek vieta vēl četriem no kuriem Laviņš, Galviņš domāju šogad lielus komentus neprasa (Galviņš kopumā kaut vai pēc statiem ir stipri pielicis arī rezultativitātē), Rodis lielus sūdus netaisa un šosezon ir diezgan stabils (9 punkti un +8 koefs) un tad uz divām vietām vēl pretendē K. Rēdlihs (ja ir vesels un ir labā formā viennozīmigi ir noderīgs izlasei, jo ir labs, kad pieslēdzas uzbrukumam (RD- 28 spēlēs 8 punkti un +7 koefs) un tad paliek viena vieta uz ko var pretendēt gan Ješka, gan Soča (čalim laikam šosezon ir "otrgadnieka" sindroms un ir bišķi "atlaidis" spēles zinā salīdzinājumā ar pagājušo gadu, bet ceru ka uz priekšdienām šis saņemsies), Jerofejevs ..... un arī iespējams Kulda (kam AHL cik zinu ir viens no labākajiem +/- koefiem) , bet par cik ne Znars, ne kāds no federācijas nav uzskatijis pa vajadzīgu dabūt ierakstus ar Kuldas spēli, tad liekas vienīgais veids kā Kuldam tikt izlasē ir tikt NHL..... tad ne Kira, ne "tūrists"ne arī Znars nevarēs šo vairs ignorēt!

     [+] [-]

, 2010-01-08 12:19, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Kaut vai tas pats Kulda vai Jerofejevs notiekti ir labāki uz šo brīdi par vienu otru izlasē iekļuvušo aizsargu.
Pats pareizi raksti par Saulieti.
Galu galā,kas tad ir veicis nopietnu analīzi par mūsu spēlētāju varējumu šosezon visās līgās kur tie arī nespēlētu? Un pareizi jau viens te rakstija, kas tad mums LV ir tie spečuki,kas tādu nopietnu analīzi var veikt?
Velreiz atkārtošu, ka mums nav tik daudz to hokejistu kas var spēlēt augstā līmenī, lai mēs varētu atļauties spēlēt dažādas nesaprotamas spēlītes.
Ja nu vienīgais par Soču Jerofējevs vai Kulda iespējams arī varētu būt labāki, bet par citiem.... es stipri šaubos..... reāli, ja varētu (un vajadzēs) vēl veikt tās izmaiņas viņas varētu veikt viena aizsarga vietā (Soča/Jerofejevs vai Kulda) un viena uzbrucēja vietā(Meija/Saulietis).... un tas arī ir viss! Pērējie izlasē ir pa ģēlu!

  -1 [+] [-]

, 2010-01-08 12:23, pirms 16 gadiem
Dr.med.Mengele rakstīja: Tev urīns galvā sakāpis? Sotnieks ir aizsargs, bet pārējie uzbrucēji. Kurā līgā Štāls spēlē?
urīs tev pašam galvā, zinu kurš kurā pozīcijā spēlē
Štāls spēlē IHL, to nu gan vajadzēja zināt
visi izlases aizsargi klubos spēlē 3 pāros
un ja OS notraumējas kāds uzbrucējs

  +1 [+] [-]

, 2010-01-08 12:26, pirms 16 gadiem
kastasir rakstīja: Piekrītu. Un zinu, ka tas tā ir.
Varbūt iepriekš esi izteicies, nezinu, bet ko domā par Bērziņa un Sotnieka iekļaušanu OS izlases sastāvā. Lielākā daļa līdzjutēju šo personu vietā redz daudz labākas kandidatūras. Kuras būtu labākas?
Es uzskatu, ka Znarokam kā trenerim viss ir labāk redzams - viņam ir savi plāni, stratēģija un viņš pēc saviem ieskatiem izvēlas izpildītājus, kas tos plānus labāk realizēs. Par viņa izvēli vislabāk varēsim spriest pēc rezultātiem - tiesa gan, jautājums Tev, ko Tu uzskati par labu rezultātu OS - priekšsacīkstēs mums visi 3 pretinieki ir spēcīgāki par Latviju (vismaz "uz papīra") - zaudējot visas šīs 3 spēles mēs pretī saņemsim ne mazāk vāju pretinieku - droši vien kādu Somiju vai ASV. Vai 4 zaudējumus 4 spēlēs varēs skaitīt par Znaroka izgāšanos un lamāt par nepareizu sastāva komplektāciju?

Par Bērziņu - varbūt ir visai dīvaini redzēt viņa uzvārdu izlases sastāvā, taču pats zini, kā mums ir ar centriem - vai A.Džeriņš būtu labāks - individuāli varbūt, taču svarīgi jau kā ir komandā nospēlē kopumā, kad sastāvā ir Bērziņš vai kad sastāvā ir Džeriņš.

Starp citu, viena ļoti interesanta nianse Kuldas sakarā: Latvijas izlasei 9. februārī ir pārbaudes spēle Frankfurtē (Vācijā) pret Vācijas izlasi. Loģiski, ka sastāvā nebūs ne Skrastiņa, ne Bārtuļa, ne arī Karsuma un Daugaviņa. Ja sastāvā būtu iekļauts Kulda - tad arī viņa nebūtu: kā Tu domā, cik lietderīgi būtu nodzīt komandu ar nepilnām 3 maiņām (10 uzbrucēji + 5 aizsargi)? Protams, var jau paķert līdzi "liekos" - taču cik liela jēga tad ir no pārbaudes spēles? (un vispār, cik liela ir jēga no šīs spēles, ja sastāvā nav 4 spēlētāju? vai nebija to labāk aizvadīt jau ZAmerikā?)

     [+] [-]

, 2010-01-08 12:30, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Par šito gan piekrītu! Domāju, tas pats "tūrists Baldonieks" pie lielas vēlmes varēja aizbraukt uz Čikāgu un palūrēt kā tad tas Kulda tur spēlē, jo savādāk arī man jau sāk likties, ka šis (Kulda) ir kaut ko ne pa prātam Kiram, Baldoniekam vai Znaram izdarijis.... ok, par Kuldu arī vēl var diskutēt, bet zinot, ka mums uz aizsargiem ir gana liela konkurence (4 ir paktiski, ja tā var teikt ir "neaizskaramie" - Skrasts, Žoriks, Reķis un tagad arī izskatās, ka NHL uz palikšanu esošais Bārtulis) un tad paliek vieta vēl četriem no kuriem Laviņš, Galviņš domāju šogad lielus komentus neprasa (Galviņš kopumā kaut vai pēc statiem ir stipri pielicis arī rezultativitātē), Rodis lielus sūdus netaisa un šosezon ir diezgan stabils (9 punkti un +8 koefs) un tad uz divām vietām vēl pretendē K. Rēdlihs (ja ir vesels un ir labā formā viennozīmigi ir noderīgs izlasei, jo ir labs, kad pieslēdzas uzbrukumam (RD- 28 spēlēs 8 punkti un +7 koefs) un tad paliek viena vieta uz ko var pretendēt gan Ješka, gan Soča (čalim laikam šosezon ir "otrgadnieka" sindroms un ir bišķi "atlaidis" spēles zinā salīdzinājumā ar pagājušo gadu, bet ceru ka uz priekšdienām šis saņemsies), Jerofejevs ..... un arī iespējams Kulda (kam AHL cik zinu ir viens no labākajiem +/- koefiem) , bet par cik ne Znars, ne kāds no federācijas nav uzskatijis pa vajadzīgu dabūt ierakstus ar Kuldas spēli, tad liekas vienīgais veids kā Kuldam tikt izlasē ir tikt NHL..... tad ne Kira, ne "tūrists"ne arī Znars nevarēs šo vairs ignorēt!
nu, aizbrauktu Baldonieks uz Čikāgu, apskatītos kā Kulda spēlē. A ko tas šobrīd mainītu????

Bez tam, kāpēc Tu domā, ka Haris ar Znaroku nav redzējuši nevienu Kuldas spēli? viņiem mums būtu par to jāatskaitās vai?

     [+] [-]

, 2010-01-08 12:41, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: nu, aizbrauktu Baldonieks uz Čikāgu, apskatītos kā Kulda spēlē. A ko tas šobrīd mainītu????

Bez tam, kāpēc Tu domā, ka Haris ar Znaroku nav redzējuši nevienu Kuldas spēli? viņiem mums būtu par to jāatskaitās vai?
Kur tad vinji butu to speli redzejushi - pashiem savs darbs, Krievija luni laist nevar shada sfeeraa - jaastraadaa ar savu komandu, ko vinji ljoti veiksmiigi arii dara!

Atceries, kaa zviedrus uzvareejaam? Ar agresiju, ar niknumu un pashatdevi, un shoreiz mums buss tikai speeciigi pretinieki, ja gribam ko sasniegt, bus jaspej uzvaret arii tie, un tur bus vajadziga nekauniba, agresija, speks un neatlaidiba - es uzskatu, ka Kulda ljoti labi iederetos shada varianta!

     [+] [-]

, 2010-01-08 12:46, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Starp citu, viena ļoti interesanta nianse Kuldas sakarā: Latvijas izlasei 9. februārī ir pārbaudes spēle Frankfurtē (Vācijā) pret Vācijas izlasi. Loģiski, ka sastāvā nebūs ne Skrastiņa, ne Bārtuļa, ne arī Karsuma un Daugaviņa. Ja sastāvā būtu iekļauts Kulda - tad arī viņa nebūtu: kā Tu domā, cik lietderīgi būtu nodzīt komandu ar nepilnām 3 maiņām (10 uzbrucēji + 5 aizsargi)? Protams, var jau paķert līdzi "liekos" - taču cik liela jēga tad ir no pārbaudes spēles? (un vispār, cik liela ir jēga no šīs spēles, ja sastāvā nav 4 spēlētāju? vai nebija to labāk aizvadīt jau ZAmerikā?)
Vāciešiem pašiem nebūs pieejami 7 spēlētāji pārbaudes spēlē. Vai tad nevar arī teikt ka nav jēgas spēlēt pret Vāciešu B komandas?

     [+] [-]

, 2010-01-08 12:48, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: nu, aizbrauktu Baldonieks uz Čikāgu, apskatītos kā Kulda spēlē. A ko tas šobrīd mainītu????

Bez tam, kāpēc Tu domā, ka Haris ar Znaroku nav redzējuši nevienu Kuldas spēli? viņiem mums būtu par to jāatskaitās vai?
Šobrīd tas vairs neko nemainītu.... tāpat kā nekas nemainītu to vai Baldonieks tagad mērkaķosies un zvanīs pāri dīķim vai nē, jo izlašu sastāvi ir publicēti un ja vien Skrastam vai Bārtulim ir pieejams internets, tad domāju, šie džeki jau tāpat zina, ka viņi ir iekļauti OS sastāvā..... un hvz vai Baldoniekam tagad vispār būtu vēl jāmerkaķojas un tur tagad kādam vēl jāzvana.....manuprāt, viņam to vajadzēja izdarīt pirms sastāva paziņošanas, jo pa 100% viņš jau tad zināja sastāvu ..... tagad tā ir tikai tāda māžošanās( tipa "tūlīt pienāks tas zvanīšanas laiks" u.t.t....) it kā paši spēlētāji būtu kādi auni un internetu vai ziņas vispār nelasītu....
Neesmu bijis klāt un nezinu vai Znars ar Hari ir vai nav redzējuši kādu Kuldas spēli! Tas ir tikai viņiem vien zināms kapēc viņi neņem Kuldu! Ok, var au iziet no Tevis jau pieminētajiem variantiem, ka pirms OS būs tā pārbaudes spēle ar fričiem un tur LV izlasei pie Kuldas esamības vispār sanāktu ar 5 aizsargiem spēlēt (bet tad kas ir svarīgāk - kaut kāda pārbaudes spēle vai OS? Kas notiks ja mēs tiem fričiem arī pagrūdīsim? Nekas!!!!), bet domāju galvenais būs kā komanda nospēlēs OS! Un piem tāds Kulda varētu labāk uz mazajiem laukumiem izskatīties + viņam nebūs vajadzīga nekāda aklimatizācija - vienkārši ej un spēlē!
Kur es rakstu ka Znaram būtu mums jāatskaitās? Protams ka viņam nav mums jāatskaitās - viņš ir treneris viņš formē sastāvu un no viņa Kira arī prasīs atbildību par rezultātu......
Es piem uzkatu, ka 4 zāgi būs mūsu reālās iespējas šobrīd un tad būs nospēlēts normāli, jo objektīvi visi potenciālie pretinieki (ar šadiem sastāviem) ir galvastiesu labāki par mums! Galvenais ir parādit labu spēli un neizgāzties vai nepakāst kādam ar 2- ciparu skaitli.... ja vēl spēsim arī kādu uzvarēt (piem. slovākus), tad domāju OS būs jāvētē ar + zīmi....

     [+] [-]

, 2010-01-08 12:49, pirms 16 gadiem
DidzisLV rakstīja: Kur tad vinji butu to speli redzejushi - pashiem savs darbs, Krievija luni laist nevar shada sfeeraa - jaastraadaa ar savu komandu, ko vinji ljoti veiksmiigi arii dara!

Atceries, kaa zviedrus uzvareejaam? Ar agresiju, ar niknumu un pashatdevi, un shoreiz mums buss tikai speeciigi pretinieki, ja gribam ko sasniegt, bus jaspej uzvaret arii tie, un tur bus vajadziga nekauniba, agresija, speks un neatlaidiba - es uzskatu, ka Kulda ljoti labi iederetos shada varianta!
Mūsdienu tehnoloģijas laikmetā, manuprāt, tas nav neiespējami... Jeb Tu domā, ka Haris ar Znaroku neko vairāk par rakstāmmašīnu un kasešu viģiku nekā nav redzējuši???

Tu domā, Kulda labāk iederētos - Znaroks un Vītolīņš ne. Zini, es vairāk uzticos pēdējiem

     [+] [-]

, 2010-01-08 12:53, pirms 16 gadiem
vkungs rakstīja: Vāciešiem pašiem nebūs pieejami 7 spēlētāji pārbaudes spēlē. Vai tad nevar arī teikt ka nav jēgas spēlēt pret Vāciešu B komandas?
tas nav būtiski, kas būs un kas nebūs vāciešiem - tā jau ir viņu problēma. Svarīgāk būtu uzspēlēt to vienīgo pārbaudes spēli ar pilnu sastāvu - kāpēc ar tiem pašiem fričiem nevarētu spēlēt Vankuverā vai tās apkārtnē? Manuprāt, Kanādā hokeja haļļu netrūkst...

  -1 [+] [-]

, 2010-01-08 12:58, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: kāpēc ar tiem pašiem fričiem nevarētu spēlēt Vankuverā vai tās apkārtnē? Manuprāt, Kanādā hokeja haļļu netrūkst...
Tas ir labs jautājums Kiram un "tūristam".... Znars ar Hari ir nostādīti fakta priekšā - spēlēsiet Vacijā!

     [+] [-]

, 2010-01-08 13:01, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Šobrīd tas vairs neko nemainītu.... tāpat kā nekas nemainītu to vai Baldonieks tagad mērkaķosies un zvanīs pāri dīķim vai nē, jo izlašu sastāvi ir publicēti un ja vien Skrastam vai Bārtulim ir pieejams internets, tad domāju, šie džeki jau tāpat zina, ka viņi ir iekļauti OS sastāvā..... un hvz vai Baldoniekam tagad vispār būtu vēl jāmerkaķojas un tur tagad kādam vēl jāzvana.....manuprāt, viņam to vajadzēja izdarīt pirms sastāva paziņošanas, jo pa 100% viņš jau tad zināja sastāvu ..... tagad tā ir tikai tāda māžošanās( tipa "tūlīt pienāks tas zvanīšanas laiks" u.t.t....) it kā paši spēlētāji būtu kādi auni un internetu vai ziņas vispār nelasītu....
Neesmu bijis klāt un nezinu vai Znars ar Hari ir vai nav redzējuši kādu Kuldas spēli! Tas ir tikai viņiem vien zināms kapēc viņi neņem Kuldu! Ok, var au iziet no Tevis jau pieminētajiem variantiem, ka pirms OS būs tā pārbaudes spēle ar fričiem un tur LV izlasei pie Kuldas esamības vispār sanāktu ar 5 aizsargiem spēlēt (bet tad kas ir svarīgāk - kaut kāda pārbaudes spēle vai OS? Kas notiks ja mēs tiem fričiem arī pagrūdīsim? Nekas!!!!), bet domāju galvenais būs kā komanda nospēlēs OS! Un piem tāds Kulda varētu labāk uz mazajiem laukumiem izskatīties + viņam nebūs vajadzīga nekāda aklimatizācija - vienkārši ej un spēlē!
Kur es rakstu ka Znaram būtu mums jāatskaitās? Protams ka viņam nav mums jāatskaitās - viņš ir treneris viņš formē sastāvu un no viņa Kira arī prasīs atbildību par rezultātu......
Es piem uzkatu, ka 4 zāgi būs mūsu reālās iespējas šobrīd un tad būs nospēlēts normāli, jo objektīvi visi potenciālie pretinieki (ar šadiem sastāviem) ir galvastiesu labāki par mums! Galvenais ir parādit labu spēli un neizgāzties vai nepakāst kādam ar 2- ciparu skaitli.... ja vēl spēsim arī kādu uzvarēt (piem. slovākus), tad domāju OS būs jāvētē ar + zīmi....
To, ka LHF ar tiem zvaniem/nezvaniem mērkaķojas jau sen - tas nu nav nekas jauns, domāju tur pat muti nav vērts dzesēt...

pag, pag - es neteicu, ka spēle pret fričiem būtu tā pati svarīgākā! Ideja bij tāda, ka, ja spēlētu ar 5 aizsargiem, tad aizsargu spēles laiks būtu teju vai 30. minūtes! Nafig viņus tā nodzīt pirms laika? Un ja vēl trauma uz tā fona?

un vēlreiz par Kuldu: Kulda nav nekāds daiļslidotājs un TV mēs neslēgtu iekšā tāpēc, lai apskatītos kā izskatās Kulda! Atļaušos atkārtoties - svarīgāk ir kā izskatās izlase ar vienu vai otru spēletāju ierindā.

a par izlases rezultātiem - tur es Tev pilnīgi piekrītu, tikai ceru, ka lielākā daļa šejieniešu to arī sapratīs...

  -1 [+] [-]

, 2010-01-08 13:12, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: pag, pag - es neteicu, ka spēle pret fričiem būtu tā pati svarīgākā! Ideja bij tāda, ka, ja spēlētu ar 5 aizsargiem, tad aizsargu spēles laiks būtu teju vai 30. minūtes! Nafig viņus tā nodzīt pirms laika? Un ja vēl trauma uz tā fona?

un vēlreiz par Kuldu: Kulda nav nekāds daiļslidotājs un TV mēs neslēgtu iekšā tāpēc, lai apskatītos kā izskatās Kulda! Atļaušos atkārtoties - svarīgāk ir kā izskatās izlase ar vienu vai otru spēletāju ierindā.
Tas (sviestainā spēle ar fričiem Vācijā nevis pie. Kanādā) arī iespējams ir tas iemesls kapēc ir tāds sastāvs kāds ir..... par Kuldu runājot, nedomāju, ka OS izlase ar Kuldu sastāvā pēkšņi sāktu sliktāk spēlēt nekā bez viņa..... bet to tagad mēs visdrīzākais neuzzināsim (pastav jau iepsējamība, ka sava "kaudze" ar izlases aizsargiem dabūs traumas ko protams nenovēlu nevienam)..... vēl viens iemesls ko te nez kapēc neviens nepiemin (vai nezin) - AHL uz OS nebūs pārtraukuma tapēc arī iespējams Znars ar Hari Kuldu nemaz nesauc (moš LHF nav labi kontakti ar Čikāgu? )...... protams es nezinu kā šie (Kira , "tūrists") ar klubiem sarunās Karsika un Daugavas līdzdalību OS, jo tie arī spēlē AHL....

     [+] [-]

, 2010-01-08 13:24, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Tas (sviestainā spēle ar fričiem Vācijā nevis pie. Kanādā) arī iespējams ir tas iemesls kapēc ir tāds sastāvs kāds ir..... par Kuldu runājot, nedomāju, ka OS izlase ar Kuldu sastāvā pēkšņi sāktu sliktāk spēlēt nekā bez viņa..... bet to tagad mēs visdrīzākais neuzzināsim (pastav jau iepsējamība, ka sava "kaudze" ar izlases aizsargiem dabūs traumas ko protams nenovēlu nevienam)..... vēl viens iemesls ko te nez kapēc neviens nepiemin (vai nezin) - AHL uz OS nebūs pārtraukuma tapēc arī iespējams Znars ar Hari Kuldu nemaz nesauc (moš LHF nav labi kontakti ar Čikāgu? )...... protams es nezinu kā šie (Kira , "tūrists") ar klubiem sarunās Karsika un Daugavas līdzdalību OS, jo tie arī spēlē AHL....
Daugaviņš un Karsums jau ir sarunāti. Tās sarunas lielāko daļu pārskata LHF pārstāvis Ziemeļ Amerikā. Cik esmu dzirdējis no drošiem avotiem, Kuldu neņem Žnaroka personīgās spītes dēļ, nevis saspēles dēļ.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-08 13:44, pirms 16 gadiem
vkungs rakstīja: Cik esmu dzirdējis no drošiem avotiem, Kuldu neņem Žnaroka personīgās spītes dēļ, nevis saspēles dēļ.
Ko ta šis Znaram nav pa prātam izdarijis? Liekas, ka Kulda junioros vēl spēlēja Znaroka vadībā.....

     [+] [-]

, 2010-01-08 13:51, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Ko ta šis Znaram nav pa prātam izdarijis? Liekas, ka Kulda junioros vēl spēlēja Znaroka vadībā.....
Tieši tādēļ. Znaroks vēljoprojam ir dusmīgs uz Kuldu jo tas devās uz OHL un nepalika spēlēt pie viņa.

     [+] [-]

, 2010-01-08 13:58, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Ko ta šis Znaram nav pa prātam izdarijis? Liekas, ka Kulda junioros vēl spēlēja Znaroka vadībā.....
Pieļauju (bet tā ir tikai mana versija), ka ar attieksmi vēl U20 laikos... Atceros, pārbaudes U20 spēli pirms 2007.g. PČ vēl Sporta pilī - Bārtulis burtiski lidoja pa laukumu, kamēr Kulda atstāja iespaidu no sērijas "nothing special"... tāpat arī U20 2008.g. PČ Rīgā - Kulda nebūt nebija labākais aizsargs Latvijas izlasē - Cibuļskis un Iļiško savu darbu darīja daudz labāk (Kulda, savukārt, bieži pieļāva nevajadzīgas kļūdas).

     [+] [-]

, 2010-01-08 14:02, pirms 16 gadiem
vkungs rakstīja: Tieši tādēļ. Znaroks vēljoprojam ir dusmīgs uz Kuldu jo tas devās uz OHL un nepalika spēlēt pie viņa.
nezinu - šādu versiju esmu vairākkārt dzirdējis, taču īsti tai neticu. Kulda jau pirms tam spēlēja Krievijā, CSKA-2 nevis pie Znaroka. Kaut kā neticas, ka Znaroks Kuldam neļautu braukt uz OHL, bet tā vietā piedāvātu palikt Latvijā un spēlēt LSPA...

     [+] [-]

, 2010-01-08 14:09, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Kaut kā neticas, ka Znaroks Kuldam neļautu braukt uz OHL, bet tā vietā piedāvātu palikt Latvijā un spēlēt LSPA...
Tas liktos pat muļķigi! Drīzāk jau varētu būt tā Tava versija, bet domāju, neviens nenoliegs, ka pēc tā junioru PČ (kur cik atceros mūsējie belarus salika) Kulda ir viennozīmīgi progresējis un šaubos vai šis nav kaut vai pelnijis pacīnīties par vietu izlasē! Manuprāt, viennozīmīgi ir pelnijis vismaz, lai tiktu pārbaudīts! Vismaz uz PČ....

     [+] [-]

, 2010-01-08 14:19, pirms 16 gadiem
Kur palicis Guntis Džeriņš?

     [+] [-]

, 2010-01-08 14:27, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Tas liktos pat muļķigi! Drīzāk jau varētu būt tā Tava versija, bet domāju, neviens nenoliegs, ka pēc tā junioru PČ (kur cik atceros mūsējie belarus salika) Kulda ir viennozīmīgi progresējis un šaubos vai šis nav kaut vai pelnijis pacīnīties par vietu izlasē! Manuprāt, viennozīmīgi ir pelnijis vismaz, lai tiktu pārbaudīts! Vismaz uz PČ....
vai tad kāds noliedz, ka Kulda progresējis? pats redzi, kur šobrīd ir Cibuļskis, kur Iļiško un kur Kulda...

Kuldam lielākais mīnuss ir AHL - salīdzinoši vēlu sezona beidzās (un ja vēl PO!), tiesa gan - šogad var izrādīties, ka Kuldu varēs pārbaudīt: sakarā ar OS PČ sākās tikai 7. maijā, savukārt Čikāgas Vilkiem pēdējā regulārās sezonas spēle ir 10. aprīlī.

     [+] [-]

, 2010-01-08 16:25, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Es uzskatu, ka Znarokam kā trenerim viss ir labāk redzams - viņam ir savi plāni, stratēģija un viņš pēc saviem ieskatiem izvēlas izpildītājus, kas tos plānus labāk realizēs. Par viņa izvēli vislabāk varēsim spriest pēc rezultātiem - tiesa gan, jautājums Tev, ko Tu uzskati par labu rezultātu OS - priekšsacīkstēs mums visi 3 pretinieki ir spēcīgāki par Latviju (vismaz "uz papīra") - zaudējot visas šīs 3 spēles mēs pretī saņemsim ne mazāk vāju pretinieku - droši vien kādu Somiju vai ASV. Vai 4 zaudējumus 4 spēlēs varēs skaitīt par Znaroka izgāšanos un lamāt par nepareizu sastāva komplektāciju?

Par Bērziņu - varbūt ir visai dīvaini redzēt viņa uzvārdu izlases sastāvā, taču pats zini, kā mums ir ar centriem - vai A.Džeriņš būtu labāks - individuāli varbūt, taču svarīgi jau kā ir komandā nospēlē kopumā, kad sastāvā ir Bērziņš vai kad sastāvā ir Džeriņš.

Starp citu, viena ļoti interesanta nianse Kuldas sakarā: Latvijas izlasei 9. februārī ir pārbaudes spēle Frankfurtē (Vācijā) pret Vācijas izlasi. Loģiski, ka sastāvā nebūs ne Skrastiņa, ne Bārtuļa, ne arī Karsuma un Daugaviņa. Ja sastāvā būtu iekļauts Kulda - tad arī viņa nebūtu: kā Tu domā, cik lietderīgi būtu nodzīt komandu ar nepilnām 3 maiņām (10 uzbrucēji + 5 aizsargi)? Protams, var jau paķert līdzi "liekos" - taču cik liela jēga tad ir no pārbaudes spēles? (un vispār, cik liela ir jēga no šīs spēles, ja sastāvā nav 4 spēlētāju? vai nebija to labāk aizvadīt jau ZAmerikā?)
Par to, ka trenerim labāk redzams, mēs dzirdam katru dienu. Līdzjutējiem arī ir savs redzējums uz visām šim lietām. Nešaubos, ka znaroks izdarīs visu iespējamo, lai uztaisītu kaujas spējīgu komandu. Un ceru, ka tomēr novērtēs tos spēlētājus, kuri spēlē ir spējīgi atdot visu sevi. Personīgi mans uzskats - Bērziņš, Meija, Sotnieks - kļūdas izlases komplektācijā.
Kāds rezultāts apmierinās OS?
Vāju pretinieku un vieglu spēļu nebūs. Esmu optimistiski noskaņots reālists. Mani apmierinās arī zaudējumi visās spēlēs, galvenais, lai būtu azarts, gribēšana un spēle. Zaudēt var dažādi. Un , ja būs tāds azarts , kā Dinamno spēlē pret ASK, arī kāds no grandiem var stipri norauties no Latvijas izlases.
Par to spēli Vācijā. ja jau ir tad ir. Paņem līdzi nepieciešamo skaitu, un liekos pēc spēles sūti mājās. Domāju, tai nevajadzētu būt problēmai. Katrs kandidāts būtu priecīgs, izlasē aizvadīt arī šādu spēli, pēc kuras būtu skaidrs, ka tālāk nekur nebrauks. Cerība mirst pēdējā.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-08 16:37, pirms 16 gadiem
kastasir rakstīja: Par to, ka trenerim labāk redzams, mēs dzirdam katru dienu. Līdzjutējiem arī ir savs redzējums uz visām šim lietām.
Tikai līdzjutēji neveido izlasi un no viņiem Kira neprasīs rezultātu un atskaiti par paveikto..... to viņš prasīs no Znara & co un Znars arī komplektē tādu izlasi ar kuru viņš (viņaprāt) varēs sasniegt vislabāko rezultātu! Būsi Tu LV izlases galvenais treneris, tad varēsi veidot savu izlasi un varēsi ņemt tur tos, kurus Tu uzkatīsi par vajadzīgiem.....

     [+] [-]

, 2010-01-08 17:17, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Mūsdienu tehnoloģijas laikmetā, manuprāt, tas nav neiespējami... Jeb Tu domā, ka Haris ar Znaroku neko vairāk par rakstāmmašīnu un kasešu viģiku nekā nav redzējuši???

Tu domā, Kulda labāk iederētos - Znaroks un Vītolīņš ne. Zini, es vairāk uzticos pēdējiem
Nu redzi tā ir vispār pieņemta prakse un Latvijas izlasei, manuprāt, nevajadzētu būt nekādam izņēmumam. Domā, ka Aizermens nebija redzējis kā spēlē Lekavaljē, Maiks Grīns un visi tie pārējie, kuri palika aiz strīpas? Protams, bija, bet tas viņam netraucēja apskatīties vēlreiz, uzmanīgāk

     [+] [-]

, 2010-01-08 17:22, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Par šito gan piekrītu! Domāju, tas pats "tūrists Baldonieks" pie lielas vēlmes varēja aizbraukt uz Čikāgu un palūrēt kā tad tas Kulda tur spēlē, jo savādāk arī man jau sāk likties, ka šis (Kulda) ir kaut ko ne pa prātam Kiram, Baldoniekam vai Znaram izdarijis.... ok, par Kuldu arī vēl var diskutēt, bet zinot, ka mums uz aizsargiem ir gana liela konkurence (4 ir paktiski, ja tā var teikt ir "neaizskaramie" - Skrasts, Žoriks, Reķis un tagad arī izskatās, ka NHL uz palikšanu esošais Bārtulis) un tad paliek vieta vēl četriem no kuriem Laviņš, Galviņš domāju šogad lielus komentus neprasa (Galviņš kopumā kaut vai pēc statiem ir stipri pielicis arī rezultativitātē), Rodis lielus sūdus netaisa un šosezon ir diezgan stabils (9 punkti un +8 koefs) un tad uz divām vietām vēl pretendē K. Rēdlihs (ja ir vesels un ir labā formā viennozīmigi ir noderīgs izlasei, jo ir labs, kad pieslēdzas uzbrukumam (RD- 28 spēlēs 8 punkti un +7 koefs) un tad paliek viena vieta uz ko var pretendēt gan Ješka, gan Soča (čalim laikam šosezon ir "otrgadnieka" sindroms un ir bišķi "atlaidis" spēles zinā salīdzinājumā ar pagājušo gadu, bet ceru ka uz priekšdienām šis saņemsies), Jerofejevs ..... un arī iespējams Kulda (kam AHL cik zinu ir viens no labākajiem +/- koefiem) , bet par cik ne Znars, ne kāds no federācijas nav uzskatijis pa vajadzīgu dabūt ierakstus ar Kuldas spēli, tad liekas vienīgais veids kā Kuldam tikt izlasē ir tikt NHL..... tad ne Kira, ne "tūrists"ne arī Znars nevarēs šo vairs ignorēt!
Jā, var jau teikt, ka ar aizsargiem mums ir konkurence tāpēc nav jēgas spēkus tērēt, bet iespējams tieši tāpēc bija jāpārbauda, ka ir beidzot ir
no kā izvēlēties. Redz, lielajām izlasēm menedžeri braukāja un skatījās.

Un tieši uz Sotnieka pusi arī es tēmēju Ok, pats neesmu Kuldu redzējis... varbūt Soča viņu uz vieas slidas varētu apspēlēt un AHL līmenis tiešām ir nekāds, bet par to es nevaru būt pārliecināts, tāpat kā Znaroks nevar

Te kāds, neatceros kurš, jau ieminējas, ka Znaroks esot dusmīgs uz Kuldu, jo viņš esot Rīga-20 vietā izvēlējies CSKA-2.

Vispār par šo visu centos arī Matulim pajautāt, bet tad atnāca Melnā Pirmdiena un tai sadaļai sms piekāra

  +1 [+] [-]

, 2010-01-08 17:33, pirms 16 gadiem
Un vispār tracina, ka pie mums viss notiek tā itkā komplektēta tiktu 4c klases tautenes komanda nevis Olimpiskā izlase... Neviens nevienu nav redzējis, neviens nevienam nevar piezvanīt, nu psc... Pasakiet, ka tā ir pareizā atieksme?

Tagad, kad bija lielā ažiotāža ar USA un CAN sastāvu nosaukšanu, to ir grūti neatcerēties. Piemēram lasīju interviju ar pingvīniem Flerī un Krosbiju, kuri abi ir saņēmuši telefonisku apsveikumu par iekļūšanu izlasē ar pusstundas starpību. Vienu sazvanīja Aizermans, otru viņa vietnieks (?) Lovs. Tāpat viss notiek arī ASV izlasē, tur Burks pat sazvanīja visus tuvākos atskaitītos... Piemēram, Bils Gerins un Braiens Rolstons skaidroja žurnālistam, ka ļaunu prātu neturot, jo Burks esot piezvanījis viņiem un izstāstījis savu vīziju par izlasi.

Un tad vēl brīnamies, ka atrodas tādi, kuri izlasē negrib spēlēt. Ja nu pēc vēl pāris pohujisma piliem gadiem Kulda nolemj nespēlēt izlasē arī tad, kad tiek aicināts? Neko viņam nevarētu pārmest

     [+] [-]

, 2010-01-08 17:34, pirms 16 gadiem
quick rakstīja: Te kāds, neatceros kurš, jau ieminējas, ka Znaroks esot dusmīgs uz Kuldu, jo viņš esot Rīga-20 vietā izvēlējies CSKA-2.
Tas būtu diezgan smieklīgi, ja tiešām Znars tā būtu darijis un es stipri šaubos, ka Znars tā būtu darijis! Katrā ziņā uz CSKA-2 tomēr skauti piebraukā arī no "aizdīķa" un no turienes ir vieglāk izsisties gan uz CHL, gan AHL/NHL nekā no R-20..... tapēc to zinot man neliekas, ka pie tādas iespējas Kuldam spēlēt CSKA-2 (ar visām no tā izrietošām iespējām) Znars būtu Kuldam kādus ultimātus uzstādijis..... tapēc, domāju, šoreiz tās ir tikai plikas baumas! Vienkārši neredzu tādiem "ultimātiem" loģiku....

     [+] [-]

, 2010-01-08 17:41, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Tas būtu diezgan smieklīgi, ja tiešām Znars tā būtu darijis un es stipri šaubos, ka Znars tā būtu darijis! Katrā ziņā uz CSKA-2 tomēr skauti piebraukā arī no "aizdīķa" un no turienes ir vieglāk izsisties gan uz CHL, gan AHL/NHL nekā no R-20..... tapēc to zinot man neliekas, ka pie tādas iespējas Kuldam spēlēt CSKA-2 (ar visām no tā izrietošām iespējām) Znars būtu Kuldam kādus ultimātus uzstādijis..... tapēc, domāju, šoreiz tās ir tikai plikas baumas! Vienkārši neredzu tādiem "ultimātiem" loģiku....
Es jau arī par to neesmu pārliecināts, vienkārši tā ir viena no versijām, kuru šeit biju dzirdējis.

Var jau būt, ka Kulda ir gaisa jaucējs kā Saulietis arī Tribucovu itkā esot, bet arī tā domāt nav nekāda pamata. Bet viens no labākajiem AHL aizsargiem tiek atstāts malā nepārbaudot...? Tas ir dīvaini

  -1 [+] [-]

, 2010-01-08 18:40, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Tas liktos pat muļķigi! Drīzāk jau varētu būt tā Tava versija, bet domāju, neviens nenoliegs, ka pēc tā junioru PČ (kur cik atceros mūsējie belarus salika) Kulda ir viennozīmīgi progresējis un šaubos vai šis nav kaut vai pelnijis pacīnīties par vietu izlasē! Manuprāt, viennozīmīgi ir pelnijis vismaz, lai tiktu pārbaudīts! Vismaz uz PČ....
Treneri izvēlas sastāvu un atbild Lipmana priekšā par rezultātu. Kāda tava daļa paņems Znaroks Kuldu vē nē!!
Būsi Tu LV izlases galvenais treneris, tad varēsi veidot savu izlasi un varēsi ņemt tur tos, kurus Tu uzkatīsi par vajadzīgiem.....
Un arī pārbaudes spēles varēsi organizēt , kādas tev būs nepieciešamas.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-08 18:43, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Tikai līdzjutēji neveido izlasi un no viņiem Kira neprasīs rezultātu un atskaiti par paveikto..... to viņš prasīs no Znara & co un Znars arī komplektē tādu izlasi ar kuru viņš (viņaprāt) varēs sasniegt vislabāko rezultātu! Būsi Tu LV izlases galvenais treneris, tad varēsi veidot savu izlasi un varēsi ņemt tur tos, kurus Tu uzkatīsi par vajadzīgiem.....
Pārlasi savus komentārus, un tad kādu māci, ko darīt un ko nē!!O.K.?

     [+] [-]

, 2010-01-08 19:12, pirms 16 gadiem
kastasir rakstīja: Pārlasi savus komentārus, un tad kādu māci, ko darīt un ko nē!!O.K.?
Izej ārā pavārties sniegā un atdziesti! Esi jau bišķi pārkarsis! Viena lieta ir ko mēs ar Tevi vai te vēl kāds "jānis, pēteris" uzskata par vajadzīgu un mums ir tiesībās izteikt savas domas, bet tās pa 100% neviens no LHF un izlases stūres esošajiem neņems galvā! Pavisam cits svars ir tam, ko domā tie, kas ir pie LV hoķa (Kira) un izlases stūres (Znars)! Viņi var darīt kā uzkata par labāku! Es un Tu te varam kaut stundām tikai bezjēdzīgi teoretizēt un izteikt dažādus pieņēmumus kā būtu ja būtu tādā vai tādā gadijumā, bet tas nekādi neizmainīs to vai viens vai otrs kadrs būs tagad izlasē vai nebūs tikai tapēc, ka mums tā gribēsies un mēs to uzskatīsim pa pareizo....

     [+] [-]

, 2010-01-08 19:26, pirms 16 gadiem
Ja LHF uzklaustītu tautu tad Lipmans sen jau nebūtu pie stūres. Neviens jau nesagaida ka kaut kas mainīsies, bet cerams ka tie vismaz pārlasa šos komentus un ņem kautko pie sirds. Tie var arī kautko tiešām iemācīties. Pat par to spēlētāju sazvanīšanu, ja viņi būtu spēlētājus sazvanījuši iepriekš pirms pēdējā PČ, tad viņiem jau martā būtu bijis skaidrs ka Daugaviņam taisīs operāciju un tas nevarēs viņiem palīdzēt, bet viņi vēl pāris nedēļas pirms čempa publiski ziņo ka viņu gaida izlasē.

     [+] [-]

, 2010-01-08 19:41, pirms 16 gadiem
kastasir rakstīja: Pārlasi savus komentārus, un tad kādu māci, ko darīt un ko nē!!O.K.?
p.s. Es piemēram arī varu uzskatīt un uzskatu, ka Kulda bija jāņem (ZA laukumi, čalim nevajadzēs aklimatizāciju +ir viens no labākajiem AHL aizsargiem vismaz pēc +/- koefa), bet es saprotu un redzu, ka Znars domā citādi! Un Znars darīs pa savam, jo viņš ir HC! Bet tas man neliedz te teoretizēt un izteikt savas domas par vienu vai otru varbūtību! Vai varbūt Tu domā, ka no šitās mūsu spriedelēšanas te internetā Znars pēkšņi izdomās, ka "O! Džekiem taisnība! Es biju auns! Jāņem Kulda! Pazvanīšu Sočam pateikšu "izviņi pacan"! Tavā vietā brauks Kulda!"....? Un uzmini kā piem. tads Soča tad pēc šitāda čakara jutīsies, jo džeks jau ir tagad sastāvā iekļauts! Un vai viņam tad būs vairs vēlme spēlēt izlasē kamēr tur būs Znars?

     [+] [-]

, 2010-01-08 20:35, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Izej ārā pavārties sniegā un atdziesti! Esi jau bišķi pārkarsis! Viena lieta ir ko mēs ar Tevi vai te vēl kāds "jānis, pēteris" uzskata par vajadzīgu un mums ir tiesībās izteikt savas domas, bet tās pa 100% neviens no LHF un izlases stūres esošajiem neņems galvā! Pavisam cits svars ir tam, ko domā tie, kas ir pie LV hoķa (Kira) un izlases stūres (Znars)! Viņi var darīt kā uzkata par labāku! Es un Tu te varam kaut stundām tikai bezjēdzīgi teoretizēt un izteikt dažādus pieņēmumus kā būtu ja būtu tādā vai tādā gadijumā, bet tas nekādi neizmainīs to vai viens vai otrs kadrs būs tagad izlasē vai nebūs tikai tapēc, ka mums tā gribēsies un mēs to uzskatīsim pa pareizo....
Kurš te ir teicis, ka Znarokam ir jāpieņem dažādu komentētāju viedokļi? Tu? Es? Te katrs no mums esošajiem šajā portālā izsaka savu viedokli. Tāpēc nevajag lieki cinni kasīt uz citiem, bet paskaties , ko pats esi sarakstījis un pārgudro mētājis. Varbūt tu esi tas LV izlases treneris,kurš iemācījies valsts valodu, un tev tiesības dotas savu viedokli paust un citi to nevar darīt, jo uzrodas te tāds als, noliek visus un uzskata , ka viņš ir tas pareizais. Ej un izvārties pats un pie reizes apmīļo pats sev savu draudziņu. Esmu runājis.

     [+] [-]

, 2010-01-08 21:22, pirms 16 gadiem
kastasir rakstīja: Kurš te ir teicis, ka Znarokam ir jāpieņem dažādu komentētāju viedokļi? Tu? Es? Te katrs no mums esošajiem šajā portālā izsaka savu viedokli. Tāpēc nevajag lieki cinni kasīt uz citiem, bet paskaties , ko pats esi sarakstījis un pārgudro mētājis. Varbūt tu esi tas LV izlases treneris,kurš iemācījies valsts valodu, un tev tiesības dotas savu viedokli paust un citi to nevar darīt, jo uzrodas te tāds als, noliek visus un uzskata , ka viņš ir tas pareizais. Ej un izvārties pats un pie reizes apmīļo pats sev savu draudziņu. Esmu runājis.
Savu draudziņu sev pats vari samīļot, man priekš mana ir sieva! Parādi, kur es esmu teicis, ka citi nevar paust savu viedokli? Tas, ka tos mūsu viedokļus neviens no LHF vai izlases galvā neņems ir cita lieta un to es arī saku, jo pa 100% tā būs.... un mēs te varam "vārīties" kaut vai līdz pasaules galam.... nekas no tā nemainīsies un nekā mēs Znaru vai Kiru nevarēsim iespaidot! Ja kāds domā, ka viņš redz' to varēs izdarīt un varēs šos kaut kā iespaidot rakstot te kaut kādus komentus internetā, tad vai nu viņš ir idiots vai ir vēl stipri infantīls.... Znaru var iespaidot tikai Kira (arī ne visur), Kiru nevar iespaidot praktiski nekas (izņemot piem. LHF Valdes lēmumu viņu vairs neievēlēt), jo viņš te ir hokeja "kings" un visa LHF valde ir viņam "kulē" un no viņa paša "barojas"! Bet tukši vārīties un izteikt savus viedokļus mēs te varam uz nebēdu... tik nekas no tā tāpat nemainīsies!

     [+] [-]

, 2010-01-08 22:51, pirms 16 gadiem
Znarokam trīs maiņas bija zināmas. Lai pārāk neiespringtu ,viņš iedeva darbiņu savākt ceturto maiņu Baldoniekam.Neviens atbildību nekādu nenes.Visi mēs zinām kas mūs gaida OS.