Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Baldonieks: "Sazināšanās process tūdaļ sāksies"

Kristaps Zālītis

Baldonieks: "Sazināšanās process tūdaļ sāksies"
LHF ģenerālsekretārs Māris Baldonieks.
Foto: Romāns Kokšarovs, f64/Sporta Avīze

Zvanīšanās, lai noskaidrotu „Kā tev iet, Oskariņ?” ir laba, tomēr tā nedod būtisku virzību uz priekšu, sarunā ar Sportacentrs.com saziņas trūkumu ar Latvijas izlases kandidātiem skaidroja Latvijas Hokeja federācijas ģenerālsekretārs Māris Baldonieks.

„Mēs rudenī vienojāmies ar Kārli Skrastiņu, ka pēc jaunā gada iestāšanās telefoniski pārrunāsim detaļas, kas saistītas ar olimpiskajām spēlēm. Agrāk es viņu negribēju traucēt. Tik tiešam neesmu runājis ar Oskaru (Bārtuli), bet tagad šis sazināšanās process sāksies. Tik vēlu tas notiek, jo tikai vakar vakarā līdz ar U-20 izlasi atgriezos no Kanādas, bet tas nav nekas briesmīgs. Tā zvanīšana, lai noskaidrotu „Kā tev iet, Oskariņ?”, ir laba, bet tomēr tā nevirza to lietu uz priekšu. Man nav aizdomu, ka tādēļ tagad kāds negribēs spēlēt izlasē,” stāsta Baldonieks.

„Informāciju par ASV spēlējošajiem Latvijas izlases kandidātiem iegūstam no dažādiem avotiem,” daudz aprunāto izlases sastāva izvēles procesu skaidro LHF ģenerālsekretārs. „Ir cilvēki, kuri var tikties ar šiem hokejistiem, klātienē novērtēt viņu varējumu, lai tad sniegtu mums savu analīzi. Informāciju iegūstam arī no aģentiem, tomēr to īpaši nevar ņemt vērā, jo viņi ir ieinteresēti, lai viņu klienti spēlētu izlasē. Izlasē hokejisti tiek iekļauti arī kā jau pārbaudītas vērtības – kā Mārtiņš Karsums. Gan viņš, gan Daugaviņš ir bijuši izlasē un devuši ļoti būtisku pienesumu. Ja runājam par tiem puišiem ASV, kas nav iekļauti sastāvā – klātienē viņi nav daudz redzēti. Treneri skatās šādus tādus video materiālus, arī tos, kas pieejami internetā. Tomēr jau teicu – ir speciālisti, kuriem mēs uzticamies un kuri mums sniedz savu analīzi.”

Baldonieks priecājās, ka Kanādā izdevies novērtēt Oskara Bārtuļa sniegumu „Winter Classic”, kuru daudzi hokeja fani savos TV ekrānos vēroja arī Latvijā: „Mums nav iemesla būt satrauktiem, piemēram, par Bārtuļa sniegumu. Viņš tagad ir NHL spēlētājs un arī Kanādā izdevās redzēt šo zvaigžņu maču gada noslēgumā zem atklātām debesīm, kurā viņš nebija pēdējais aizsargs.”

Iespēja klātienē tikties un aprunāties ar spēlētājiem ir bijis viens no būtiskākajiem ieguvumiem no divām decembrī aizvadītajām pārbaudes spēlēm ar Dānijas izlasi. „Spēles ar Dāniju bija nepieciešamas, lai klātienē varētu pārliecināties par ārvalstīs – Vācijā, Krievijā un citur Eiropā – spēlējošo hokejistu gatavību. Tas treneriem deva vielu pārdomām un tika nosaukts olimpiskais Latvijas izlases sastāvs,” skaidro LHF ģenerālsekretārs. „Tāpat ir sarunas ģērbtuvēs, ir sapulces, ir individuālās pārrunas, kas palīdz labāk sagatavoties Vankūverai. Šo var uztvert arī kā vienu posmu kolektīva veidošanā un psiholoģiskās sagatavotības nostiprināšanā, jo pirms olimpiādes gatavošanās posms ir ļoti īss.”

  -1 [+] [-]

, 2010-01-08 10:30, pirms 15 gadiem
tuvakaja laika kad kulda speles NHL.tad baldonieks ar saviem specialistiem kalviti,ulmani atkal kaut ko tizlu vems.......

     [+] [-]

, 2010-01-08 11:12, pirms 15 gadiem
DidzisLV rakstīja: Tad man tads jautajums - kas tad, ibio, ir tie super speciaalisti, kuri nav pamanijushi, ka Aizsargs Kulda aizsardziiba suudus nevaara, ka vinjam ir ljoti lielisks +/- koeficients, ka vinsh speele uz mazajiem laukumiem, ka vinjam Miilja un ljoti augsta kvalitate ir speeka spele, un, ka vinsh ir teju aiz stripas, kuru nepiecieshamiibas gadijuma sauks uz augshu! Nu ir speciaalists pagadiijies vai arii taa tada atruna - pakjip esot speciaalists, kursh sniedzot analiizes!

Diez kadi tad ir Kuldas plusi un miinusi saliidzinaajumaa pret Dinamo Riga aizsargiem? Pieredze Izlashu machos, tas viens miinus! Un veel? Pieredze neatsver visu!
Vai tad nevaretu vienu salidzinoshi veco salikt ar Kuldu kopaa? Lidzigi ka Chelios ar Kuldu, Jaunais Azartiskais ar Pieredzejusho Prasmiigo!
Es varu apliecināt ka vismaz viens tas speciālists stipri ieteica Kuldu, un nav nemazām apmierināts ka viņa vietā ņēma Sotnieku. Arī Ivanānu viņs gribēja redzēt Meijas vietā.

     [+] [-]

, 2010-01-08 11:29, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: lūk "tipiska latviešu fana" komentārs - gramatika galīgā tūtā, izpratne par hokeju tuvu nullei (izskatās, ka nezin ka ir gan centra uzbrucēji (Bērziņš), gan malējie uzbrucēji (Ivanāns un Saulietis))... taču viedoklis pašam liekas, ka pasaules patiesību pasludinājis
"centra uzbrucējs"- stiepts jēdziens. Paskaties, kas tagad spēlē Dinamo 1. maiņā Sprukts, Iguldens, Arnasons. Visi , tipa, centri.
Piekritīšu iepriekš rakstītajam, ka Bērziņā izlasei, vismaz, šādā kondīcijā, nav vajadzīgs, un viņa vietā ir vismaz 3-4 kandidāti. Tāpat to var teikt par K. Sotnieku. Kandidāti uz šo vietu-Sorokins, Kulda.

     [+] [-]

, 2010-01-08 11:34, pirms 15 gadiem
kastasir rakstīja: "centra uzbrucējs"- stiepts jēdziens. Paskaties, kas tagad spēlē Dinamo 1. maiņā Sprukts, Iguldens, Arnasons. Visi , tipa, centri.
Piekritīšu iepriekš rakstītajam, ka Bērziņā izlasei, vismaz, šādā kondīcijā, nav vajadzīgs, un viņa vietā ir vismaz 3-4 kandidāti. Tāpat to var teikt par K. Sotnieku. Kandidāti uz šo vietu-Sorokins, Kulda.
Tev piekritīšu daļēji - centra uzbrucējs bez problēmām var spēlēt malā taču - otrādi ne. Mūsdienu hokejā centra uzbrucējs ir tāds kā "trešais aizsargs" un bieži vien (jo sevišķi attiecībā uz Latvijas izlasi!) 80% no spēles laika viņš spēlē kā aizsargs un tikai 20% kā uzbrucējs. Un tas nav mans izdomājums - tas ir teikts no respektablu treneru puses.

     [+] [-]

, 2010-01-08 11:39, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Tev piekritīšu daļēji - centra uzbrucējs bez problēmām var spēlēt malā taču - otrādi ne. Mūsdienu hokejā centra uzbrucējs ir tāds kā "trešais aizsargs" un bieži vien (jo sevišķi attiecībā uz Latvijas izlasi!) 80% no spēles laika viņš spēlē kā aizsargs un tikai 20% kā uzbrucējs. Un tas nav mans izdomājums - tas ir teikts no respektablu treneru puses.
Piekrītu. Un zinu, ka tas tā ir.
Varbūt iepriekš esi izteicies, nezinu, bet ko domā par Bērziņa un Sotnieka iekļaušanu OS izlases sastāvā. Lielākā daļa līdzjutēju šo personu vietā redz daudz labākas kandidatūras. Kuras būtu labākas?

  +2 [+] [-]

, 2010-01-08 12:12, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Es tieši par to domāju. Pats, protams, neesmu redzējis kā spēlē Kulda, taču mani māc šaubas, ka to ir redzējis arī kāds no federācijas. Kādam vajadzēja aizbraukt uz pāris spēlēm un aprunāties ar viņu, bet kaut kā nedomāju, ka tas ir ticis izdarīts Tomēr jau pirms sezonas visiem bija zināms, cik Kulda ir tuvu, lai tiktu izsaukts uz NHL...
Par šito gan piekrītu! Domāju, tas pats "tūrists Baldonieks" pie lielas vēlmes varēja aizbraukt uz Čikāgu un palūrēt kā tad tas Kulda tur spēlē, jo savādāk arī man jau sāk likties, ka šis (Kulda) ir kaut ko ne pa prātam Kiram, Baldoniekam vai Znaram izdarijis.... ok, par Kuldu arī vēl var diskutēt, bet zinot, ka mums uz aizsargiem ir gana liela konkurence (4 ir paktiski, ja tā var teikt ir "neaizskaramie" - Skrasts, Žoriks, Reķis un tagad arī izskatās, ka NHL uz palikšanu esošais Bārtulis) un tad paliek vieta vēl četriem no kuriem Laviņš, Galviņš domāju šogad lielus komentus neprasa (Galviņš kopumā kaut vai pēc statiem ir stipri pielicis arī rezultativitātē), Rodis lielus sūdus netaisa un šosezon ir diezgan stabils (9 punkti un +8 koefs) un tad uz divām vietām vēl pretendē K. Rēdlihs (ja ir vesels un ir labā formā viennozīmigi ir noderīgs izlasei, jo ir labs, kad pieslēdzas uzbrukumam (RD- 28 spēlēs 8 punkti un +7 koefs) un tad paliek viena vieta uz ko var pretendēt gan Ješka, gan Soča (čalim laikam šosezon ir "otrgadnieka" sindroms un ir bišķi "atlaidis" spēles zinā salīdzinājumā ar pagājušo gadu, bet ceru ka uz priekšdienām šis saņemsies), Jerofejevs ..... un arī iespējams Kulda (kam AHL cik zinu ir viens no labākajiem +/- koefiem) , bet par cik ne Znars, ne kāds no federācijas nav uzskatijis pa vajadzīgu dabūt ierakstus ar Kuldas spēli, tad liekas vienīgais veids kā Kuldam tikt izlasē ir tikt NHL..... tad ne Kira, ne "tūrists"ne arī Znars nevarēs šo vairs ignorēt!

     [+] [-]

, 2010-01-08 12:19, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Kaut vai tas pats Kulda vai Jerofejevs notiekti ir labāki uz šo brīdi par vienu otru izlasē iekļuvušo aizsargu.
Pats pareizi raksti par Saulieti.
Galu galā,kas tad ir veicis nopietnu analīzi par mūsu spēlētāju varējumu šosezon visās līgās kur tie arī nespēlētu? Un pareizi jau viens te rakstija, kas tad mums LV ir tie spečuki,kas tādu nopietnu analīzi var veikt?
Velreiz atkārtošu, ka mums nav tik daudz to hokejistu kas var spēlēt augstā līmenī, lai mēs varētu atļauties spēlēt dažādas nesaprotamas spēlītes.
Ja nu vienīgais par Soču Jerofējevs vai Kulda iespējams arī varētu būt labāki, bet par citiem.... es stipri šaubos..... reāli, ja varētu (un vajadzēs) vēl veikt tās izmaiņas viņas varētu veikt viena aizsarga vietā (Soča/Jerofejevs vai Kulda) un viena uzbrucēja vietā(Meija/Saulietis).... un tas arī ir viss! Pērējie izlasē ir pa ģēlu!

  -1 [+] [-]

, 2010-01-08 12:23, pirms 15 gadiem
Dr.med.Mengele rakstīja: Tev urīns galvā sakāpis? Sotnieks ir aizsargs, bet pārējie uzbrucēji. Kurā līgā Štāls spēlē?
urīs tev pašam galvā, zinu kurš kurā pozīcijā spēlē
Štāls spēlē IHL, to nu gan vajadzēja zināt
visi izlases aizsargi klubos spēlē 3 pāros
un ja OS notraumējas kāds uzbrucējs

  +1 [+] [-]

, 2010-01-08 12:26, pirms 15 gadiem
kastasir rakstīja: Piekrītu. Un zinu, ka tas tā ir.
Varbūt iepriekš esi izteicies, nezinu, bet ko domā par Bērziņa un Sotnieka iekļaušanu OS izlases sastāvā. Lielākā daļa līdzjutēju šo personu vietā redz daudz labākas kandidatūras. Kuras būtu labākas?
Es uzskatu, ka Znarokam kā trenerim viss ir labāk redzams - viņam ir savi plāni, stratēģija un viņš pēc saviem ieskatiem izvēlas izpildītājus, kas tos plānus labāk realizēs. Par viņa izvēli vislabāk varēsim spriest pēc rezultātiem - tiesa gan, jautājums Tev, ko Tu uzskati par labu rezultātu OS - priekšsacīkstēs mums visi 3 pretinieki ir spēcīgāki par Latviju (vismaz "uz papīra") - zaudējot visas šīs 3 spēles mēs pretī saņemsim ne mazāk vāju pretinieku - droši vien kādu Somiju vai ASV. Vai 4 zaudējumus 4 spēlēs varēs skaitīt par Znaroka izgāšanos un lamāt par nepareizu sastāva komplektāciju?

Par Bērziņu - varbūt ir visai dīvaini redzēt viņa uzvārdu izlases sastāvā, taču pats zini, kā mums ir ar centriem - vai A.Džeriņš būtu labāks - individuāli varbūt, taču svarīgi jau kā ir komandā nospēlē kopumā, kad sastāvā ir Bērziņš vai kad sastāvā ir Džeriņš.

Starp citu, viena ļoti interesanta nianse Kuldas sakarā: Latvijas izlasei 9. februārī ir pārbaudes spēle Frankfurtē (Vācijā) pret Vācijas izlasi. Loģiski, ka sastāvā nebūs ne Skrastiņa, ne Bārtuļa, ne arī Karsuma un Daugaviņa. Ja sastāvā būtu iekļauts Kulda - tad arī viņa nebūtu: kā Tu domā, cik lietderīgi būtu nodzīt komandu ar nepilnām 3 maiņām (10 uzbrucēji + 5 aizsargi)? Protams, var jau paķert līdzi "liekos" - taču cik liela jēga tad ir no pārbaudes spēles? (un vispār, cik liela ir jēga no šīs spēles, ja sastāvā nav 4 spēlētāju? vai nebija to labāk aizvadīt jau ZAmerikā?)

     [+] [-]

, 2010-01-08 12:30, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Par šito gan piekrītu! Domāju, tas pats "tūrists Baldonieks" pie lielas vēlmes varēja aizbraukt uz Čikāgu un palūrēt kā tad tas Kulda tur spēlē, jo savādāk arī man jau sāk likties, ka šis (Kulda) ir kaut ko ne pa prātam Kiram, Baldoniekam vai Znaram izdarijis.... ok, par Kuldu arī vēl var diskutēt, bet zinot, ka mums uz aizsargiem ir gana liela konkurence (4 ir paktiski, ja tā var teikt ir "neaizskaramie" - Skrasts, Žoriks, Reķis un tagad arī izskatās, ka NHL uz palikšanu esošais Bārtulis) un tad paliek vieta vēl četriem no kuriem Laviņš, Galviņš domāju šogad lielus komentus neprasa (Galviņš kopumā kaut vai pēc statiem ir stipri pielicis arī rezultativitātē), Rodis lielus sūdus netaisa un šosezon ir diezgan stabils (9 punkti un +8 koefs) un tad uz divām vietām vēl pretendē K. Rēdlihs (ja ir vesels un ir labā formā viennozīmigi ir noderīgs izlasei, jo ir labs, kad pieslēdzas uzbrukumam (RD- 28 spēlēs 8 punkti un +7 koefs) un tad paliek viena vieta uz ko var pretendēt gan Ješka, gan Soča (čalim laikam šosezon ir "otrgadnieka" sindroms un ir bišķi "atlaidis" spēles zinā salīdzinājumā ar pagājušo gadu, bet ceru ka uz priekšdienām šis saņemsies), Jerofejevs ..... un arī iespējams Kulda (kam AHL cik zinu ir viens no labākajiem +/- koefiem) , bet par cik ne Znars, ne kāds no federācijas nav uzskatijis pa vajadzīgu dabūt ierakstus ar Kuldas spēli, tad liekas vienīgais veids kā Kuldam tikt izlasē ir tikt NHL..... tad ne Kira, ne "tūrists"ne arī Znars nevarēs šo vairs ignorēt!
nu, aizbrauktu Baldonieks uz Čikāgu, apskatītos kā Kulda spēlē. A ko tas šobrīd mainītu????

Bez tam, kāpēc Tu domā, ka Haris ar Znaroku nav redzējuši nevienu Kuldas spēli? viņiem mums būtu par to jāatskaitās vai?

     [+] [-]

, 2010-01-08 12:41, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: nu, aizbrauktu Baldonieks uz Čikāgu, apskatītos kā Kulda spēlē. A ko tas šobrīd mainītu????

Bez tam, kāpēc Tu domā, ka Haris ar Znaroku nav redzējuši nevienu Kuldas spēli? viņiem mums būtu par to jāatskaitās vai?
Kur tad vinji butu to speli redzejushi - pashiem savs darbs, Krievija luni laist nevar shada sfeeraa - jaastraadaa ar savu komandu, ko vinji ljoti veiksmiigi arii dara!

Atceries, kaa zviedrus uzvareejaam? Ar agresiju, ar niknumu un pashatdevi, un shoreiz mums buss tikai speeciigi pretinieki, ja gribam ko sasniegt, bus jaspej uzvaret arii tie, un tur bus vajadziga nekauniba, agresija, speks un neatlaidiba - es uzskatu, ka Kulda ljoti labi iederetos shada varianta!

     [+] [-]

, 2010-01-08 12:46, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Starp citu, viena ļoti interesanta nianse Kuldas sakarā: Latvijas izlasei 9. februārī ir pārbaudes spēle Frankfurtē (Vācijā) pret Vācijas izlasi. Loģiski, ka sastāvā nebūs ne Skrastiņa, ne Bārtuļa, ne arī Karsuma un Daugaviņa. Ja sastāvā būtu iekļauts Kulda - tad arī viņa nebūtu: kā Tu domā, cik lietderīgi būtu nodzīt komandu ar nepilnām 3 maiņām (10 uzbrucēji + 5 aizsargi)? Protams, var jau paķert līdzi "liekos" - taču cik liela jēga tad ir no pārbaudes spēles? (un vispār, cik liela ir jēga no šīs spēles, ja sastāvā nav 4 spēlētāju? vai nebija to labāk aizvadīt jau ZAmerikā?)
Vāciešiem pašiem nebūs pieejami 7 spēlētāji pārbaudes spēlē. Vai tad nevar arī teikt ka nav jēgas spēlēt pret Vāciešu B komandas?

     [+] [-]

, 2010-01-08 12:48, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: nu, aizbrauktu Baldonieks uz Čikāgu, apskatītos kā Kulda spēlē. A ko tas šobrīd mainītu????

Bez tam, kāpēc Tu domā, ka Haris ar Znaroku nav redzējuši nevienu Kuldas spēli? viņiem mums būtu par to jāatskaitās vai?
Šobrīd tas vairs neko nemainītu.... tāpat kā nekas nemainītu to vai Baldonieks tagad mērkaķosies un zvanīs pāri dīķim vai nē, jo izlašu sastāvi ir publicēti un ja vien Skrastam vai Bārtulim ir pieejams internets, tad domāju, šie džeki jau tāpat zina, ka viņi ir iekļauti OS sastāvā..... un hvz vai Baldoniekam tagad vispār būtu vēl jāmerkaķojas un tur tagad kādam vēl jāzvana.....manuprāt, viņam to vajadzēja izdarīt pirms sastāva paziņošanas, jo pa 100% viņš jau tad zināja sastāvu ..... tagad tā ir tikai tāda māžošanās( tipa "tūlīt pienāks tas zvanīšanas laiks" u.t.t....) it kā paši spēlētāji būtu kādi auni un internetu vai ziņas vispār nelasītu....
Neesmu bijis klāt un nezinu vai Znars ar Hari ir vai nav redzējuši kādu Kuldas spēli! Tas ir tikai viņiem vien zināms kapēc viņi neņem Kuldu! Ok, var au iziet no Tevis jau pieminētajiem variantiem, ka pirms OS būs tā pārbaudes spēle ar fričiem un tur LV izlasei pie Kuldas esamības vispār sanāktu ar 5 aizsargiem spēlēt (bet tad kas ir svarīgāk - kaut kāda pārbaudes spēle vai OS? Kas notiks ja mēs tiem fričiem arī pagrūdīsim? Nekas!!!!), bet domāju galvenais būs kā komanda nospēlēs OS! Un piem tāds Kulda varētu labāk uz mazajiem laukumiem izskatīties + viņam nebūs vajadzīga nekāda aklimatizācija - vienkārši ej un spēlē!
Kur es rakstu ka Znaram būtu mums jāatskaitās? Protams ka viņam nav mums jāatskaitās - viņš ir treneris viņš formē sastāvu un no viņa Kira arī prasīs atbildību par rezultātu......
Es piem uzkatu, ka 4 zāgi būs mūsu reālās iespējas šobrīd un tad būs nospēlēts normāli, jo objektīvi visi potenciālie pretinieki (ar šadiem sastāviem) ir galvastiesu labāki par mums! Galvenais ir parādit labu spēli un neizgāzties vai nepakāst kādam ar 2- ciparu skaitli.... ja vēl spēsim arī kādu uzvarēt (piem. slovākus), tad domāju OS būs jāvētē ar + zīmi....

     [+] [-]

, 2010-01-08 12:49, pirms 15 gadiem
DidzisLV rakstīja: Kur tad vinji butu to speli redzejushi - pashiem savs darbs, Krievija luni laist nevar shada sfeeraa - jaastraadaa ar savu komandu, ko vinji ljoti veiksmiigi arii dara!

Atceries, kaa zviedrus uzvareejaam? Ar agresiju, ar niknumu un pashatdevi, un shoreiz mums buss tikai speeciigi pretinieki, ja gribam ko sasniegt, bus jaspej uzvaret arii tie, un tur bus vajadziga nekauniba, agresija, speks un neatlaidiba - es uzskatu, ka Kulda ljoti labi iederetos shada varianta!
Mūsdienu tehnoloģijas laikmetā, manuprāt, tas nav neiespējami... Jeb Tu domā, ka Haris ar Znaroku neko vairāk par rakstāmmašīnu un kasešu viģiku nekā nav redzējuši???

Tu domā, Kulda labāk iederētos - Znaroks un Vītolīņš ne. Zini, es vairāk uzticos pēdējiem

     [+] [-]

, 2010-01-08 12:53, pirms 15 gadiem
vkungs rakstīja: Vāciešiem pašiem nebūs pieejami 7 spēlētāji pārbaudes spēlē. Vai tad nevar arī teikt ka nav jēgas spēlēt pret Vāciešu B komandas?
tas nav būtiski, kas būs un kas nebūs vāciešiem - tā jau ir viņu problēma. Svarīgāk būtu uzspēlēt to vienīgo pārbaudes spēli ar pilnu sastāvu - kāpēc ar tiem pašiem fričiem nevarētu spēlēt Vankuverā vai tās apkārtnē? Manuprāt, Kanādā hokeja haļļu netrūkst...

  -1 [+] [-]

, 2010-01-08 12:58, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: kāpēc ar tiem pašiem fričiem nevarētu spēlēt Vankuverā vai tās apkārtnē? Manuprāt, Kanādā hokeja haļļu netrūkst...
Tas ir labs jautājums Kiram un "tūristam".... Znars ar Hari ir nostādīti fakta priekšā - spēlēsiet Vacijā!

     [+] [-]

, 2010-01-08 13:01, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Šobrīd tas vairs neko nemainītu.... tāpat kā nekas nemainītu to vai Baldonieks tagad mērkaķosies un zvanīs pāri dīķim vai nē, jo izlašu sastāvi ir publicēti un ja vien Skrastam vai Bārtulim ir pieejams internets, tad domāju, šie džeki jau tāpat zina, ka viņi ir iekļauti OS sastāvā..... un hvz vai Baldoniekam tagad vispār būtu vēl jāmerkaķojas un tur tagad kādam vēl jāzvana.....manuprāt, viņam to vajadzēja izdarīt pirms sastāva paziņošanas, jo pa 100% viņš jau tad zināja sastāvu ..... tagad tā ir tikai tāda māžošanās( tipa "tūlīt pienāks tas zvanīšanas laiks" u.t.t....) it kā paši spēlētāji būtu kādi auni un internetu vai ziņas vispār nelasītu....
Neesmu bijis klāt un nezinu vai Znars ar Hari ir vai nav redzējuši kādu Kuldas spēli! Tas ir tikai viņiem vien zināms kapēc viņi neņem Kuldu! Ok, var au iziet no Tevis jau pieminētajiem variantiem, ka pirms OS būs tā pārbaudes spēle ar fričiem un tur LV izlasei pie Kuldas esamības vispār sanāktu ar 5 aizsargiem spēlēt (bet tad kas ir svarīgāk - kaut kāda pārbaudes spēle vai OS? Kas notiks ja mēs tiem fričiem arī pagrūdīsim? Nekas!!!!), bet domāju galvenais būs kā komanda nospēlēs OS! Un piem tāds Kulda varētu labāk uz mazajiem laukumiem izskatīties + viņam nebūs vajadzīga nekāda aklimatizācija - vienkārši ej un spēlē!
Kur es rakstu ka Znaram būtu mums jāatskaitās? Protams ka viņam nav mums jāatskaitās - viņš ir treneris viņš formē sastāvu un no viņa Kira arī prasīs atbildību par rezultātu......
Es piem uzkatu, ka 4 zāgi būs mūsu reālās iespējas šobrīd un tad būs nospēlēts normāli, jo objektīvi visi potenciālie pretinieki (ar šadiem sastāviem) ir galvastiesu labāki par mums! Galvenais ir parādit labu spēli un neizgāzties vai nepakāst kādam ar 2- ciparu skaitli.... ja vēl spēsim arī kādu uzvarēt (piem. slovākus), tad domāju OS būs jāvētē ar + zīmi....
To, ka LHF ar tiem zvaniem/nezvaniem mērkaķojas jau sen - tas nu nav nekas jauns, domāju tur pat muti nav vērts dzesēt...

pag, pag - es neteicu, ka spēle pret fričiem būtu tā pati svarīgākā! Ideja bij tāda, ka, ja spēlētu ar 5 aizsargiem, tad aizsargu spēles laiks būtu teju vai 30. minūtes! Nafig viņus tā nodzīt pirms laika? Un ja vēl trauma uz tā fona?

un vēlreiz par Kuldu: Kulda nav nekāds daiļslidotājs un TV mēs neslēgtu iekšā tāpēc, lai apskatītos kā izskatās Kulda! Atļaušos atkārtoties - svarīgāk ir kā izskatās izlase ar vienu vai otru spēletāju ierindā.

a par izlases rezultātiem - tur es Tev pilnīgi piekrītu, tikai ceru, ka lielākā daļa šejieniešu to arī sapratīs...

  -1 [+] [-]

, 2010-01-08 13:12, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: pag, pag - es neteicu, ka spēle pret fričiem būtu tā pati svarīgākā! Ideja bij tāda, ka, ja spēlētu ar 5 aizsargiem, tad aizsargu spēles laiks būtu teju vai 30. minūtes! Nafig viņus tā nodzīt pirms laika? Un ja vēl trauma uz tā fona?

un vēlreiz par Kuldu: Kulda nav nekāds daiļslidotājs un TV mēs neslēgtu iekšā tāpēc, lai apskatītos kā izskatās Kulda! Atļaušos atkārtoties - svarīgāk ir kā izskatās izlase ar vienu vai otru spēletāju ierindā.
Tas (sviestainā spēle ar fričiem Vācijā nevis pie. Kanādā) arī iespējams ir tas iemesls kapēc ir tāds sastāvs kāds ir..... par Kuldu runājot, nedomāju, ka OS izlase ar Kuldu sastāvā pēkšņi sāktu sliktāk spēlēt nekā bez viņa..... bet to tagad mēs visdrīzākais neuzzināsim (pastav jau iepsējamība, ka sava "kaudze" ar izlases aizsargiem dabūs traumas ko protams nenovēlu nevienam)..... vēl viens iemesls ko te nez kapēc neviens nepiemin (vai nezin) - AHL uz OS nebūs pārtraukuma tapēc arī iespējams Znars ar Hari Kuldu nemaz nesauc (moš LHF nav labi kontakti ar Čikāgu? )...... protams es nezinu kā šie (Kira , "tūrists") ar klubiem sarunās Karsika un Daugavas līdzdalību OS, jo tie arī spēlē AHL....

     [+] [-]

, 2010-01-08 13:24, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Tas (sviestainā spēle ar fričiem Vācijā nevis pie. Kanādā) arī iespējams ir tas iemesls kapēc ir tāds sastāvs kāds ir..... par Kuldu runājot, nedomāju, ka OS izlase ar Kuldu sastāvā pēkšņi sāktu sliktāk spēlēt nekā bez viņa..... bet to tagad mēs visdrīzākais neuzzināsim (pastav jau iepsējamība, ka sava "kaudze" ar izlases aizsargiem dabūs traumas ko protams nenovēlu nevienam)..... vēl viens iemesls ko te nez kapēc neviens nepiemin (vai nezin) - AHL uz OS nebūs pārtraukuma tapēc arī iespējams Znars ar Hari Kuldu nemaz nesauc (moš LHF nav labi kontakti ar Čikāgu? )...... protams es nezinu kā šie (Kira , "tūrists") ar klubiem sarunās Karsika un Daugavas līdzdalību OS, jo tie arī spēlē AHL....
Daugaviņš un Karsums jau ir sarunāti. Tās sarunas lielāko daļu pārskata LHF pārstāvis Ziemeļ Amerikā. Cik esmu dzirdējis no drošiem avotiem, Kuldu neņem Žnaroka personīgās spītes dēļ, nevis saspēles dēļ.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-08 13:44, pirms 15 gadiem
vkungs rakstīja: Cik esmu dzirdējis no drošiem avotiem, Kuldu neņem Žnaroka personīgās spītes dēļ, nevis saspēles dēļ.
Ko ta šis Znaram nav pa prātam izdarijis? Liekas, ka Kulda junioros vēl spēlēja Znaroka vadībā.....

     [+] [-]

, 2010-01-08 13:51, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Ko ta šis Znaram nav pa prātam izdarijis? Liekas, ka Kulda junioros vēl spēlēja Znaroka vadībā.....
Tieši tādēļ. Znaroks vēljoprojam ir dusmīgs uz Kuldu jo tas devās uz OHL un nepalika spēlēt pie viņa.

     [+] [-]

, 2010-01-08 13:58, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Ko ta šis Znaram nav pa prātam izdarijis? Liekas, ka Kulda junioros vēl spēlēja Znaroka vadībā.....
Pieļauju (bet tā ir tikai mana versija), ka ar attieksmi vēl U20 laikos... Atceros, pārbaudes U20 spēli pirms 2007.g. PČ vēl Sporta pilī - Bārtulis burtiski lidoja pa laukumu, kamēr Kulda atstāja iespaidu no sērijas "nothing special"... tāpat arī U20 2008.g. PČ Rīgā - Kulda nebūt nebija labākais aizsargs Latvijas izlasē - Cibuļskis un Iļiško savu darbu darīja daudz labāk (Kulda, savukārt, bieži pieļāva nevajadzīgas kļūdas).

     [+] [-]

, 2010-01-08 14:02, pirms 15 gadiem
vkungs rakstīja: Tieši tādēļ. Znaroks vēljoprojam ir dusmīgs uz Kuldu jo tas devās uz OHL un nepalika spēlēt pie viņa.
nezinu - šādu versiju esmu vairākkārt dzirdējis, taču īsti tai neticu. Kulda jau pirms tam spēlēja Krievijā, CSKA-2 nevis pie Znaroka. Kaut kā neticas, ka Znaroks Kuldam neļautu braukt uz OHL, bet tā vietā piedāvātu palikt Latvijā un spēlēt LSPA...

     [+] [-]

, 2010-01-08 14:09, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Kaut kā neticas, ka Znaroks Kuldam neļautu braukt uz OHL, bet tā vietā piedāvātu palikt Latvijā un spēlēt LSPA...
Tas liktos pat muļķigi! Drīzāk jau varētu būt tā Tava versija, bet domāju, neviens nenoliegs, ka pēc tā junioru PČ (kur cik atceros mūsējie belarus salika) Kulda ir viennozīmīgi progresējis un šaubos vai šis nav kaut vai pelnijis pacīnīties par vietu izlasē! Manuprāt, viennozīmīgi ir pelnijis vismaz, lai tiktu pārbaudīts! Vismaz uz PČ....

     [+] [-]

, 2010-01-08 14:19, pirms 15 gadiem
Kur palicis Guntis Džeriņš?

     [+] [-]

, 2010-01-08 14:27, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Tas liktos pat muļķigi! Drīzāk jau varētu būt tā Tava versija, bet domāju, neviens nenoliegs, ka pēc tā junioru PČ (kur cik atceros mūsējie belarus salika) Kulda ir viennozīmīgi progresējis un šaubos vai šis nav kaut vai pelnijis pacīnīties par vietu izlasē! Manuprāt, viennozīmīgi ir pelnijis vismaz, lai tiktu pārbaudīts! Vismaz uz PČ....
vai tad kāds noliedz, ka Kulda progresējis? pats redzi, kur šobrīd ir Cibuļskis, kur Iļiško un kur Kulda...

Kuldam lielākais mīnuss ir AHL - salīdzinoši vēlu sezona beidzās (un ja vēl PO!), tiesa gan - šogad var izrādīties, ka Kuldu varēs pārbaudīt: sakarā ar OS PČ sākās tikai 7. maijā, savukārt Čikāgas Vilkiem pēdējā regulārās sezonas spēle ir 10. aprīlī.

     [+] [-]

, 2010-01-08 16:25, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Es uzskatu, ka Znarokam kā trenerim viss ir labāk redzams - viņam ir savi plāni, stratēģija un viņš pēc saviem ieskatiem izvēlas izpildītājus, kas tos plānus labāk realizēs. Par viņa izvēli vislabāk varēsim spriest pēc rezultātiem - tiesa gan, jautājums Tev, ko Tu uzskati par labu rezultātu OS - priekšsacīkstēs mums visi 3 pretinieki ir spēcīgāki par Latviju (vismaz "uz papīra") - zaudējot visas šīs 3 spēles mēs pretī saņemsim ne mazāk vāju pretinieku - droši vien kādu Somiju vai ASV. Vai 4 zaudējumus 4 spēlēs varēs skaitīt par Znaroka izgāšanos un lamāt par nepareizu sastāva komplektāciju?

Par Bērziņu - varbūt ir visai dīvaini redzēt viņa uzvārdu izlases sastāvā, taču pats zini, kā mums ir ar centriem - vai A.Džeriņš būtu labāks - individuāli varbūt, taču svarīgi jau kā ir komandā nospēlē kopumā, kad sastāvā ir Bērziņš vai kad sastāvā ir Džeriņš.

Starp citu, viena ļoti interesanta nianse Kuldas sakarā: Latvijas izlasei 9. februārī ir pārbaudes spēle Frankfurtē (Vācijā) pret Vācijas izlasi. Loģiski, ka sastāvā nebūs ne Skrastiņa, ne Bārtuļa, ne arī Karsuma un Daugaviņa. Ja sastāvā būtu iekļauts Kulda - tad arī viņa nebūtu: kā Tu domā, cik lietderīgi būtu nodzīt komandu ar nepilnām 3 maiņām (10 uzbrucēji + 5 aizsargi)? Protams, var jau paķert līdzi "liekos" - taču cik liela jēga tad ir no pārbaudes spēles? (un vispār, cik liela ir jēga no šīs spēles, ja sastāvā nav 4 spēlētāju? vai nebija to labāk aizvadīt jau ZAmerikā?)
Par to, ka trenerim labāk redzams, mēs dzirdam katru dienu. Līdzjutējiem arī ir savs redzējums uz visām šim lietām. Nešaubos, ka znaroks izdarīs visu iespējamo, lai uztaisītu kaujas spējīgu komandu. Un ceru, ka tomēr novērtēs tos spēlētājus, kuri spēlē ir spējīgi atdot visu sevi. Personīgi mans uzskats - Bērziņš, Meija, Sotnieks - kļūdas izlases komplektācijā.
Kāds rezultāts apmierinās OS?
Vāju pretinieku un vieglu spēļu nebūs. Esmu optimistiski noskaņots reālists. Mani apmierinās arī zaudējumi visās spēlēs, galvenais, lai būtu azarts, gribēšana un spēle. Zaudēt var dažādi. Un , ja būs tāds azarts , kā Dinamno spēlē pret ASK, arī kāds no grandiem var stipri norauties no Latvijas izlases.
Par to spēli Vācijā. ja jau ir tad ir. Paņem līdzi nepieciešamo skaitu, un liekos pēc spēles sūti mājās. Domāju, tai nevajadzētu būt problēmai. Katrs kandidāts būtu priecīgs, izlasē aizvadīt arī šādu spēli, pēc kuras būtu skaidrs, ka tālāk nekur nebrauks. Cerība mirst pēdējā.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-08 16:37, pirms 15 gadiem
kastasir rakstīja: Par to, ka trenerim labāk redzams, mēs dzirdam katru dienu. Līdzjutējiem arī ir savs redzējums uz visām šim lietām.
Tikai līdzjutēji neveido izlasi un no viņiem Kira neprasīs rezultātu un atskaiti par paveikto..... to viņš prasīs no Znara & co un Znars arī komplektē tādu izlasi ar kuru viņš (viņaprāt) varēs sasniegt vislabāko rezultātu! Būsi Tu LV izlases galvenais treneris, tad varēsi veidot savu izlasi un varēsi ņemt tur tos, kurus Tu uzkatīsi par vajadzīgiem.....

     [+] [-]

, 2010-01-08 17:17, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Mūsdienu tehnoloģijas laikmetā, manuprāt, tas nav neiespējami... Jeb Tu domā, ka Haris ar Znaroku neko vairāk par rakstāmmašīnu un kasešu viģiku nekā nav redzējuši???

Tu domā, Kulda labāk iederētos - Znaroks un Vītolīņš ne. Zini, es vairāk uzticos pēdējiem
Nu redzi tā ir vispār pieņemta prakse un Latvijas izlasei, manuprāt, nevajadzētu būt nekādam izņēmumam. Domā, ka Aizermens nebija redzējis kā spēlē Lekavaljē, Maiks Grīns un visi tie pārējie, kuri palika aiz strīpas? Protams, bija, bet tas viņam netraucēja apskatīties vēlreiz, uzmanīgāk

     [+] [-]

, 2010-01-08 17:22, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Par šito gan piekrītu! Domāju, tas pats "tūrists Baldonieks" pie lielas vēlmes varēja aizbraukt uz Čikāgu un palūrēt kā tad tas Kulda tur spēlē, jo savādāk arī man jau sāk likties, ka šis (Kulda) ir kaut ko ne pa prātam Kiram, Baldoniekam vai Znaram izdarijis.... ok, par Kuldu arī vēl var diskutēt, bet zinot, ka mums uz aizsargiem ir gana liela konkurence (4 ir paktiski, ja tā var teikt ir "neaizskaramie" - Skrasts, Žoriks, Reķis un tagad arī izskatās, ka NHL uz palikšanu esošais Bārtulis) un tad paliek vieta vēl četriem no kuriem Laviņš, Galviņš domāju šogad lielus komentus neprasa (Galviņš kopumā kaut vai pēc statiem ir stipri pielicis arī rezultativitātē), Rodis lielus sūdus netaisa un šosezon ir diezgan stabils (9 punkti un +8 koefs) un tad uz divām vietām vēl pretendē K. Rēdlihs (ja ir vesels un ir labā formā viennozīmigi ir noderīgs izlasei, jo ir labs, kad pieslēdzas uzbrukumam (RD- 28 spēlēs 8 punkti un +7 koefs) un tad paliek viena vieta uz ko var pretendēt gan Ješka, gan Soča (čalim laikam šosezon ir "otrgadnieka" sindroms un ir bišķi "atlaidis" spēles zinā salīdzinājumā ar pagājušo gadu, bet ceru ka uz priekšdienām šis saņemsies), Jerofejevs ..... un arī iespējams Kulda (kam AHL cik zinu ir viens no labākajiem +/- koefiem) , bet par cik ne Znars, ne kāds no federācijas nav uzskatijis pa vajadzīgu dabūt ierakstus ar Kuldas spēli, tad liekas vienīgais veids kā Kuldam tikt izlasē ir tikt NHL..... tad ne Kira, ne "tūrists"ne arī Znars nevarēs šo vairs ignorēt!
Jā, var jau teikt, ka ar aizsargiem mums ir konkurence tāpēc nav jēgas spēkus tērēt, bet iespējams tieši tāpēc bija jāpārbauda, ka ir beidzot ir
no kā izvēlēties. Redz, lielajām izlasēm menedžeri braukāja un skatījās.

Un tieši uz Sotnieka pusi arī es tēmēju Ok, pats neesmu Kuldu redzējis... varbūt Soča viņu uz vieas slidas varētu apspēlēt un AHL līmenis tiešām ir nekāds, bet par to es nevaru būt pārliecināts, tāpat kā Znaroks nevar

Te kāds, neatceros kurš, jau ieminējas, ka Znaroks esot dusmīgs uz Kuldu, jo viņš esot Rīga-20 vietā izvēlējies CSKA-2.

Vispār par šo visu centos arī Matulim pajautāt, bet tad atnāca Melnā Pirmdiena un tai sadaļai sms piekāra

  +1 [+] [-]

, 2010-01-08 17:33, pirms 15 gadiem
Un vispār tracina, ka pie mums viss notiek tā itkā komplektēta tiktu 4c klases tautenes komanda nevis Olimpiskā izlase... Neviens nevienu nav redzējis, neviens nevienam nevar piezvanīt, nu psc... Pasakiet, ka tā ir pareizā atieksme?

Tagad, kad bija lielā ažiotāža ar USA un CAN sastāvu nosaukšanu, to ir grūti neatcerēties. Piemēram lasīju interviju ar pingvīniem Flerī un Krosbiju, kuri abi ir saņēmuši telefonisku apsveikumu par iekļūšanu izlasē ar pusstundas starpību. Vienu sazvanīja Aizermans, otru viņa vietnieks (?) Lovs. Tāpat viss notiek arī ASV izlasē, tur Burks pat sazvanīja visus tuvākos atskaitītos... Piemēram, Bils Gerins un Braiens Rolstons skaidroja žurnālistam, ka ļaunu prātu neturot, jo Burks esot piezvanījis viņiem un izstāstījis savu vīziju par izlasi.

Un tad vēl brīnamies, ka atrodas tādi, kuri izlasē negrib spēlēt. Ja nu pēc vēl pāris pohujisma piliem gadiem Kulda nolemj nespēlēt izlasē arī tad, kad tiek aicināts? Neko viņam nevarētu pārmest

     [+] [-]

, 2010-01-08 17:34, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Te kāds, neatceros kurš, jau ieminējas, ka Znaroks esot dusmīgs uz Kuldu, jo viņš esot Rīga-20 vietā izvēlējies CSKA-2.
Tas būtu diezgan smieklīgi, ja tiešām Znars tā būtu darijis un es stipri šaubos, ka Znars tā būtu darijis! Katrā ziņā uz CSKA-2 tomēr skauti piebraukā arī no "aizdīķa" un no turienes ir vieglāk izsisties gan uz CHL, gan AHL/NHL nekā no R-20..... tapēc to zinot man neliekas, ka pie tādas iespējas Kuldam spēlēt CSKA-2 (ar visām no tā izrietošām iespējām) Znars būtu Kuldam kādus ultimātus uzstādijis..... tapēc, domāju, šoreiz tās ir tikai plikas baumas! Vienkārši neredzu tādiem "ultimātiem" loģiku....

     [+] [-]

, 2010-01-08 17:41, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Tas būtu diezgan smieklīgi, ja tiešām Znars tā būtu darijis un es stipri šaubos, ka Znars tā būtu darijis! Katrā ziņā uz CSKA-2 tomēr skauti piebraukā arī no "aizdīķa" un no turienes ir vieglāk izsisties gan uz CHL, gan AHL/NHL nekā no R-20..... tapēc to zinot man neliekas, ka pie tādas iespējas Kuldam spēlēt CSKA-2 (ar visām no tā izrietošām iespējām) Znars būtu Kuldam kādus ultimātus uzstādijis..... tapēc, domāju, šoreiz tās ir tikai plikas baumas! Vienkārši neredzu tādiem "ultimātiem" loģiku....
Es jau arī par to neesmu pārliecināts, vienkārši tā ir viena no versijām, kuru šeit biju dzirdējis.

Var jau būt, ka Kulda ir gaisa jaucējs kā Saulietis arī Tribucovu itkā esot, bet arī tā domāt nav nekāda pamata. Bet viens no labākajiem AHL aizsargiem tiek atstāts malā nepārbaudot...? Tas ir dīvaini

  -1 [+] [-]

, 2010-01-08 18:40, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Tas liktos pat muļķigi! Drīzāk jau varētu būt tā Tava versija, bet domāju, neviens nenoliegs, ka pēc tā junioru PČ (kur cik atceros mūsējie belarus salika) Kulda ir viennozīmīgi progresējis un šaubos vai šis nav kaut vai pelnijis pacīnīties par vietu izlasē! Manuprāt, viennozīmīgi ir pelnijis vismaz, lai tiktu pārbaudīts! Vismaz uz PČ....
Treneri izvēlas sastāvu un atbild Lipmana priekšā par rezultātu. Kāda tava daļa paņems Znaroks Kuldu vē nē!!
Būsi Tu LV izlases galvenais treneris, tad varēsi veidot savu izlasi un varēsi ņemt tur tos, kurus Tu uzkatīsi par vajadzīgiem.....
Un arī pārbaudes spēles varēsi organizēt , kādas tev būs nepieciešamas.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-08 18:43, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Tikai līdzjutēji neveido izlasi un no viņiem Kira neprasīs rezultātu un atskaiti par paveikto..... to viņš prasīs no Znara & co un Znars arī komplektē tādu izlasi ar kuru viņš (viņaprāt) varēs sasniegt vislabāko rezultātu! Būsi Tu LV izlases galvenais treneris, tad varēsi veidot savu izlasi un varēsi ņemt tur tos, kurus Tu uzkatīsi par vajadzīgiem.....
Pārlasi savus komentārus, un tad kādu māci, ko darīt un ko nē!!O.K.?