Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

LATVIJA : JAPĀNA . TUKŠĀS TRIBĪNES NEPĀRSTEIDZ.

LATVIJA : JAPĀNA . TUKŠĀS TRIBĪNES NEPĀRSTEIDZ.
Foto no izlases pārbaudes spēles pret Slovākijas izlasi, gatavojoties Pasaules čempionātam.

Labrītiņ no rītiņ šai brīnišķīgajā rītiņā no Mārtiņ Rītiņ. Sveikiņi jaukiņi un visu aču geru! Vakar vakarā Eiropas hokejā sākās visai bezjēdzīgais turnīrs "Eiropas hokeja tūre". Tajā savu dalību ņēma arī Latvijas valstsvienība. Uzvara Liepājā ar 5:4 pret spēcīgo Japānas vienību mums turnīru ļāva sākt uz pozitīvas nots. Manā krājkasītē gan ne tik ļoti iekrita sportiskā nevarība un vienaldzība izlases "lielajos" spēlētājos, bet gan absolūti tukšās Liepājas ledushalles tribīnes. Un šeit tieši laikā paveras vieta diskusijai, cik ļoti Latvijas hokeja līdzjutēju intereses svaru kausi jau nosliekušies par labu Putina maigās varas projektam Dinamo, KHL utml, nevis mūsu pašu valstsvienībai.

Jau pēdējo gadu laikā esmu novērojis šo absolūti bēdīgo tendenci Latvijas hokejā, ka mūsu līdzcilvēki arvien vairāk sāk izvēlēties putina kunga piedāvāto konfektīti Rīgas dinamiešu veidolā, nevis mūsu pašu valstvienības cīņas. Jau pāris gadus cīnos komentāros ar mūsu inteliģento sportacentra publiku, kas allaž ir centušies apgalvot pretējo, lai gan mēs uzskatāmi redzam, ka pēdējos gados, kopš ir izveidots šis kroplais Dinamo Rīga veidojums, līdzjutēju interese par Latvijas izlasi ir strauji un bīstami mazinājusies. Piemērus var minēt daudz un dikti, bet, lai vidējais sportacentra lietotājs nepadomātu, ko gan viņš tur gvelž, nosaukšu tās galvenās pazīmes kas to neapgāžami pierāda. Paskatīsimies reāli. Latvijas izlase katru gadu Arēnā Rīga un citās Latvijas pilsētās aizvada vismaz pāris pārbaudes spēles, vai nu šādas hokeja tūres ietvaros, vai gatavojoties pasaules čempionātam. Neviens nevar noliegt, ka kopš ir parādījies Rīgas dinamo uz Latvijas kartes, tā Latvijas hokeja izlases spēles ir kļuvušas krietni mazāk apmeklētas un ne tikai pasaules čempionātos. Pārbaudes spēlēs Arēnā Rīga pirms paša pasaules čempionāta pēdējos gados nekad pat netiek atvērts Arēnas Rīga otrais stāvs un pirmais pat netiek piepildīts. Basketbolā tā ir pierasta lieta un būtu dīvaini, ja būtu citādi,tomēr hokejā, mūsu tautas sporta veidā, mēs nespējam pienācīgi pavadīt mūsu valstsvienību uz pasaules čempionātu ar labām emocijām. Turpretim uz dinamo pārbaudes spēlēm arēnā Rīga mēs redzam atnākam sešus, septiņus, pat astoņus tūkstošus skatītāju. Spēles Valmierā, Tukumā un Liepājā ir izpārdotas, lai gan biļete, cik man zināms Tukumā maksāja pat 7 eiro! Latvijas izlases cīņās par tikšanu uz Olimpiskajām spēlēm ar visu Sandi Ozoliņu sastāvā mēs pilnu arēnu spējām pievākt tikai uz izšķirošu maču pret Franciju, bet Dinamo cīņās tajā laikā 8 000 skatītāju bija ikdiena pret visādiem Sibir un biļešu cenas uz izlases mačiem pat bija nedaudz lētākas.

Nereti cilvēki aizbildinās, ka Dinamo ir līmenis un "cīņa par kaut ko", bet izlases spēles nedod to spriedzi, jo tās ir tikai pārbaudes spēles. Bet, kas par līmeni un "cīņu par kaut ko" var būt Dinamo spēlējot pārbaudes spēli Valmierā pret krievijas 2. līgas klubu? Tur nevienam līmenis un tas, ka tā ir tikai pārbaudes spēle, netraucē. Atnāk pilna halle. Un vakardienas spēle ir ļoti precīzs salīdzinājums. Pārbaudes spēle pret vāju, toties interesantu pretinieku, bet halle pustukša, bet spēlē Latvijas izlase!!! Vairāki Latvijas izlases līderi, bet nevienu tas neinteresē. Kā redzams aizbildināšanās,ka līmenis, spriedze utml ir tas,kāpēc uz vienu iet, bet uz otru nē, šeit neiztur kritiku. Tad gribot, negribot, atkal ir jāuzdod šis jautājums? Vai tad tiešām kāds man centīsies apgalvot pretējo, ka Rīgas Dinamo Latvijas hokeja līdzjutējiem nav svarīgāks par Latvijas hokeja izlasi? Krievijā tā ir pierasta prakse, kur Zeņit, Spartak utml krieviem ir svarīgāki par valsts izlasi, bet nu tas ir atnācis arī līdz mums. Kāpēc tā? Vai tiešām Rīgas dinamo patiesībā mākslīgi piebāž to halli ar cilvēkiem? Vai tiešām Rīgas dinamo ir vienkārši modes projekts, kur tīnīši un meičuki iet atrādīties, jo tur taču iet visi? Īsto hokeja līdzjutēju skaitu mēs redzam izlases mačos, jo tikai un vienīgi tas ir vislabākā mēraukla, lai to noteiktu. Vai tiešām mēs ļausim mūsu zemē triumfēt un ar apmierinātību smaidīt putinam vladimirovičam? Jācer vienīgi, ka šis punduris ar savu projektu pilnībā neizspiedīs mūsu līdzjutēju interesi par Latvijas izlasi. Nebrīnīšos, ja pēc 15-20 gadiem izlases spēles uzslēgs tikai tā starp citu, bet katra dinamo spēle kalendārā būs atzīmēta kā sarkanais datums. Savickis ar putinu jau nekautrējoties sēdēs dinamo spēlēs un mūsu līdjzutēji "Daudz baltu dieniņu" sirsnīgi dziedās ne tikai svētajam Jurim, bet arī mūsu kluba idejiskajam tēvam no draudzīgās kaimiņvalsts, protams, ja smiltis jau nebūs izbirušas. Kopumā nožēlojami.

P.s. Protams, nevar nepieminēt, ka Dinamo teksta tiešraides sportacentrā ir katrā mačā, bet vakar izlases mačam teksta tiešraide netika nodrošināta. Lai gan abus mačus rāda 80% pieejamā televīzijā. (nerunāju par dinamo izbraukuma spēlēm). Lūk kādas mūsu valsts lielākajam sporta portālam prioritātes. Zombēšana turpinās. Mērķa sasniegšana nav tālu.

1 2 3 93 komentāri

  +4 [+] [-]

, 2015-11-06 09:17, pirms 9 gadiem
Spēcīgi vārdi, biedri!

  -2 [+] [-]

, 2015-11-06 09:25, pirms 9 gadiem
Esi kaut ko dzirdējis par paragrāfiem? Nezināju, ka mūsējie jau sāka spēlēt. PaRašas dinamo ar neskatos īpaši, Čempionu līga futbolā vai premjerlīga, NBA ir favorīti. Kāds sakars ar putinu elementāras intereses trūkumam par euro hockey. Pasaules čempis, to skatos.
Ā jā, izlasīju tikai pirmos 4 teikumus, tiešām kāds to visu izlasīs?

  -2 [+] [-]

, 2015-11-06 09:33, pirms 9 gadiem
Izlasiju ievadu un sapratu, ka garo palagu tālāk nelasīšu.
Resni, tie bija Japāņi, pat es neietu uz tādiem skatīties.
Un jā, tāds turnīrs ir bezjēdzīgs.

  -1 [+] [-]

, 2015-11-06 09:34, pirms 9 gadiem
da_silva rakstīja: Esi kaut ko dzirdējis par paragrāfiem? Nezināju, ka mūsējie jau sāka spēlēt. PaRašas dinamo ar neskatos īpaši, Čempionu līga futbolā vai premjerlīga, NBA ir favorīti. Kāds sakars ar putinu elementāras intereses trūkumam par euro hockey. Pasaules čempis, to skatos.
Ā jā, izlasīju tikai pirmos 4 teikumus, tiešām kāds to visu izlasīs?
Gribi lasi, negribi nelasi. Man tas sirdi nežņaudz.

  +4 [+] [-]

, 2015-11-06 09:36, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Izlasiju ievadu un sapratu, ka garo palagu tālāk nelasīšu.
Resni, tie bija Japāņi, pat es neietu uz tādiem skatīties.
Un jā, tāds turnīrs ir bezjēdzīgs.
Valmierā uz dinamo pārbaudes spēli vasarā (karstā laikā, kad normāli cilvēki atpūšas pie dabas krūts) pret krievijas 2. līgas klubu atnāca pilna halle. Tur nevienu netraucēja, kas ir pretī....Tas ir skumji, ka Latvijā aiziet krievu variants, kad izlase ir mazāk svarīga par kaut kādu klubu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-11-06 09:54, pirms 9 gadiem
IĢIS1 rakstīja: Resnajam putnam sāp sirsniņa. Situ piecinieku Savickim un Dinamo.
Lepojamies ar tādiem mēsliem kā tu Daudz baltu dieniņu nodziedāji ? Uz kopīgo kūkas ēšanu arī biji, vai pats mājās nopirki uz Jura svētkiem ?

     [+] [-]

, 2015-11-06 09:56, pirms 9 gadiem
Dzoniy rakstīja: Cerams, ka Tu sevi nesauc par izlases fanu...
Godīgi sakot, es eiro čelendžu neskatos.
Es isti nemilu tik agras parbaudes spēletas, ir tikai novembris.
skatos tās parbaudes speles, kur reali notiek sišanās par vietu sastāvā uz PČ.
Te lidz maijam var viss mainīties. Tas pats Karsums gan jau ceļus atkal tīrīs, kaut gan beidzot kopš, ja nemaldos 2010. gada, gribētos viņu redzēt atkal PČ.

     [+] [-]

, 2015-11-06 10:01, pirms 9 gadiem
Dzoniy rakstīja: Cerams, ka Tu sevi nesauc par izlases fanu...
Vai, tad izlases fans nav tas, kurš kopš 2007. gada nav izlaidis nevienu izlases spēli gan PČ, gan OS?

  +2 [+] [-]

, 2015-11-06 10:02, pirms 9 gadiem
da_silva rakstīja: Esi kaut ko dzirdējis par paragrāfiem?
Tu biji domājis rindkopas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-11-06 10:21, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Valmierā uz dinamo pārbaudes spēli vasarā (karstā laikā, kad normāli cilvēki atpūšas pie dabas krūts) pret krievijas 2. līgas klubu atnāca pilna halle. Tur nevienu netraucēja, kas ir pretī....Tas ir skumji, ka Latvijā aiziet krievu variants, kad izlase ir mazāk svarīga par kaut kādu klubu..
Un kādas bija biļešu cenas uz spēli Valmierā un Liepājā?

  -1 [+] [-]

, 2015-11-06 10:26, pirms 9 gadiem
Ja rakstā nebūtu šādu lieku tekstu kā "bezjēdzīgs turnīrs" un tādā garā pārējam var piekrist! Nevis var piekrist, bet piekrītu - totāla bēdu ieleja. Liepāja ir Karsums, Daugaviņš un vēl 20 džeku izlases kreklos! Novembris? nav spriedze? par ko jūs runājat, tā ir valstvienība! Bet nu ja Liepājai krievu čempis ie svarīgāks par savas valsts izlasi, tad nu īsti nav ko piebilst. Gaidiet kad Arēna dziedās Meladze un Liepājā spēlēs krievu čempja 25. komanda Rīgas Dinamo pret vareno un unikālo Čerepovecas Severstaļu! Esmu vīlies šīs pilsētas hokeja līdzjutējos. Cerams, ka nekad neviena no Latvijas sporta spēļu valstvienībām nespēlēs šajā keponu paradīzē.

     [+] [-]

, 2015-11-06 10:30, pirms 9 gadiem
citaciepa rakstīja: Un kādas bija biļešu cenas uz spēli Valmierā un Liepājā?
Es vienīgi zinu, ka Tukumā maksāja 7 eiro, tāpēc nedomāju, ka Valmierā bija lētāk. Neticu, ka Liepājā biļete maksāja vairāk par 5 eiro

  +4 [+] [-]

, 2015-11-06 10:32, pirms 9 gadiem
Vispār tā ir necieņa- uzlikt 15 eiro biļeti uz pārbaudes spēli, kur spēlē bezdarbnieki, tādi- kuriem izlase ir nesasniedzams mērķis...

     [+] [-]

, 2015-11-06 10:33, pirms 9 gadiem
Un nedomāju ka šeit ir būtiski, biļeta maksā 3, 5 vai 8 eiro

  -1 [+] [-]

, 2015-11-06 10:34, pirms 9 gadiem
intp rakstīja: Vispār tā ir necieņa- uzlikt 15 eiro biļeti uz pārbaudes spēli, kur spēlē bezdarbnieki, tādi- kuriem izlase ir nesasniedzams mērķis...
Vai tad maksāja 15 eiras? Par daudz Kirovs prasa tad, bet nu uz krievu gāziniekiem jau nav nekas lētāks

  +3 [+] [-]

, 2015-11-06 10:35, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Es vienīgi zinu, ka Tukumā maksāja 7 eiro, tāpēc nedomāju, ka Valmierā bija lētāk. Neticu, ka Liepājā biļete maksāja vairāk par 5 eiro
Spēles diena: Stāvvieta 8, dažas pa 12 eiro un lielākā daļa- sēdvietu(vidū)- pa 15 eiro, uz Dinamo spēlēm(regulāro sezonu) var krietni lētāk nopirkt un tā ir Rīga...

     [+] [-]

, 2015-11-06 10:37, pirms 9 gadiem
intp rakstīja: Spēles diena: Stāvvieta 8, dažas pa 12 eiro un lielākā daļa- sēdvietu(vidū)- pa 15 eiro, uz Dinamo spēlēm(regulāro sezonu) var krietni lētāk nopirkt un tā ir Rīga...
Liekas ka uz Dinamo lētākā biļete ir 8 EUR
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-11-06 10:50, pirms 9 gadiem
Vispār, kas interesanti. Vai tad Rīgas Dinamo fanu klubs, kas var aizbraukt uz Vladivastoku un Habarovsku, nav arī izlases fanu kluba bāze? Tad rodas jautājums, kāpēc viņi darbadienās var braukt uz visām pasaules malām līdz Dinamo, bet nevar 2.5 stundu attālumā pilnā kaujas sastāvā aizbraukt atbalstīt izlasi? Tas spilgti pierāda, ka ne sūda tiem dinamo faniem tāda izlase neinteresē....tas ir pilnīgs debīlisms, puse krieveļu, tāpēc jau nav brīnums, ka izlasi neatbalsta, tur jau sēž pie tv un jūt savējiem līdz ar Značiku priekšgalā...

     [+] [-]

, 2015-11-06 10:53, pirms 9 gadiem
arhivs X rakstīja: biļete maksā liidz 15 eiro. Nedomāju, ka katrs Liepājnieks var mierīgi maksāt kaut tos 8 eiro lai apmeklētu visas 3 spēles
Liepājas halles ietilpība gan ir daudzkārt mazāka par Liepājas iedzīvotāju skaitu...

     [+] [-]

, 2015-11-06 10:59, pirms 9 gadiem
Domāju, ka te ir reģiona un darba dienas faktors.
Ne visi gribētāji var atļauties nopirkt biļetes uz visām 3 spēlēm - un, ja ir jāizvēlas viena vai divas, tad labāk piektdienā vai sestdienā.
Interesanti, kāda būs situācija šodien un rīt.

P.S. vakar esot bijuši 1200 skatītāju, vismaz tā minēts pointstreak statistikā

     [+] [-]

, 2015-11-06 11:05, pirms 9 gadiem
zzk rakstīja: Domāju, ka te ir reģiona un darba dienas faktors.
Ne visi gribētāji var atļauties nopirkt biļetes uz visām 3 spēlēm - un, ja ir jāizvēlas viena vai divas, tad labāk piektdienā vai sestdienā.
Interesanti, kāda būs situācija šodien un rīt.

P.S. vakar esot bijuši 1200 skatītāju, vismaz tā minēts pointstreak statistikā
Fufelis, nebija tik daudz

  +1 [+] [-]

, 2015-11-06 11:06, pirms 9 gadiem
Labi, piekrītu ka Kira kārtējo reizi ir pārcenties, loģiski ja čalis grib ar skuķi uz hoķi aiziet, viņam tas pasākums izvelk 90 einārus tik pa biļetēm. Skatīsimies kas būs šajās divās dienās, ceru ka būšu pārcenties lamājot liepājniekus

     [+] [-]

, 2015-11-06 11:08, pirms 9 gadiem
Bet tas ko es gribēju teikt, nav tikai par šo spēli. Šī spēle bija tikai tāds kā dzinulis uzrakstīt par tendencēm vispār. Iespējams, ka šodien atnāks pilna halle, lai gan biļetes, protams, nav lētas, bet tas nemazinās faktu, ka tāda tendence ir novērojama. Dinamo pārbaudes spēlēs tribīnes pilnas, uz izlasi pat pirms pasaules čempja neatver otro stāvu, jo pat pirmais nav pilns.

     [+] [-]

, 2015-11-06 11:09, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Labi, piekrītu ka Kira kārtējo reizi ir pārcenties, loģiski ja čalis grib ar skuķi uz hoķi aiziet, viņam tas pasākums izvelk 90 einārus tik pa biļetēm. Skatīsimies kas būs šajās divās dienās, ceru ka būšu pārcenties lamājot liepājniekus
čalis diez vai skuķi uz hoķi aizvilks vairāk par 1 vakaru...

  +7 [+] [-]

, 2015-11-06 11:09, pirms 9 gadiem
Domāju, ja nebūtu agresīvās un dārgās zombēšanas mēdijos un tūkstošiem bezmaksas ielūgumu, arī uz ģinamo nekas daudz nenāktu, jo, būsim godīgi, arī dinaburga ne par ko vairs necīnās, ja neskaita nepalikšanu pēdējiem. Neapšaubāma tendence ir, ka cilvēki nāk katru gadu mazāk un mazāk, arī paši kvēlākie fani ir spiesti atdzīt, ka atmosfēra arēnā vairs nav tāda, kā agrāk, ka nāca vairāk par desmit tūkstošiem.
Par izlasi, par Latviju!

  +1 [+] [-]

, 2015-11-06 11:11, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Tad rodas jautājums, kāpēc viņi darbadienās var braukt uz visām pasaules malām līdz Dinamo, bet nevar 2.5 stundu attālumā pilnā kaujas sastāvā aizbraukt atbalstīt izlasi?
Aizbraukt uz otru pasaules malu, kur, visdrīzāk, nekad vairs mūžā nebūsi, tomēr ir arī personīgs piedzīvojums ne tikai hokeja kontekstā. Tāpēc cilvēki ņem atvaļinājumu. Diez vai to var salīdzināt ar Liepāju (kas neapšaubāmi ir forša pilsēta), kur var aizbraukt jebkurā nedēļas nogalē, ja ir tāda vēlme.

  -1 [+] [-]

, 2015-11-06 11:13, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Labi, piekrītu ka Kira kārtējo reizi ir pārcenties, loģiski ja čalis grib ar skuķi uz hoķi aiziet, viņam tas pasākums izvelk 90 einārus tik pa biļetēm. Skatīsimies kas būs šajās divās dienās, ceru ka būšu pārcenties lamājot liepājniekus
Man gan domāt, ka tiem cilvēkiem, kas ir gatavi 7 eiro maksāt par dinamo spēli pret krievijas 2. līgas komandu aukstā, neērtā ledus hallē, nav starpības - izmest 7, vai 15 eiro par spēli, jo ja reiz viņi par tāda līmeņa hokeju vasaras dienā ir gatavi izmest tos 7 eiro, kas nav galīgi maza nauda, tad viņam tie 15 arī nebūs problēma. Tur nav problēma.

     [+] [-]

, 2015-11-06 11:15, pirms 9 gadiem
zzk rakstīja: Aizbraukt uz otru pasaules malu, kur, visdrīzāk, nekad vairs mūžā nebūsi, tomēr ir arī personīgs piedzīvojums ne tikai hokeja kontekstā. Tāpēc cilvēki ņem atvaļinājumu. Diez vai to var salīdzināt ar Liepāju (kas neapšaubāmi ir forša pilsēta), kur var aizbraukt jebkurā nedēļas nogalē, ja ir tāda vēlme.
Jā noteikti, tikai tie mūļi tur ir vieni un tie paši...Tu domā, ka tā fanu bāze dinamo ir tik liela, ka izbraukumu tur ir pilnīgi citi cilvēki? Cik tad tādā gadījumā ir to "biezo" fanu viņiem? Protams, ka taas ir muļķības, jo pa lielam brauc vieni un tie paši, bet redz aizšaut līdz Liepājai atbalstīt izlasi, da priekš kam?. Afigennais piedzīvojums un vieta ko apskatīt, piemēram, Čeļjabinska, ne? Īsts arhitektūras un kultūras šedevrs.
1 2 3 93 komentāri