Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

''Liepājas'' kapteinim Korņilovam divu spēļu diskvalifikācija

Krišs Upenieks

''Liepājas'' kapteinim Korņilovam divu spēļu diskvalifikācija
Dmitrijs Korņilovs
Foto: HKLiepaja.lv

Latvijas Hokeja federācijas (LHF) disciplinārlietu komisija pieņēmusi lēmumu uz divām spēlēm diskvalificēt ''Liepājas'' kapteini Dmitriju Korņilovu, kurš pēdējā finālsērijas spēlē izcēlās ar rupjību, par ko saņēma 5+20 minūšu sodu.

Finālsērijas piektajā spēlē vakar Liepājas ledus hallē ''Kurbads'' izcīnīja pārliecinošu 5:1 uzvaru, sērijā pietuvojoties līdz 2-3. Kā jau finālā, arī šajā cīņā spēlētājiem netrūka emociju un izcēlās pat lielāki asumi, ko ''Liepājas'' hokejists Bruno Zabis pēc mača sarunā ar Sportacentrs.com skaidroja ar spēku izsīkumu mača beigu daļā.

Mača 51. minūtē ''Liepājas'' komandas kapteinis, izcietis desmit minūšu disciplināro sodu (tāds pats sods ar ''Kurbada'' hokejistam Krišam Grundmanim), atgriezās laukumā un pirmajā iemetienā uzreiz metās virsū pretinieku spēlētājam Gatim Gricinskim, izdarot vairākus sitienus ar dūrēm. Arī turpinājumā Korņilovs nespēja nomierināties un vēlējās izrēķināties vēl ar vairākiem ogrēniešiem.

Par šādu rīcību Korņilovs saņēma 5+20 sodu un spēli pameta, bet šodien LHF ziņo, ka disciplinārlietu komisija pieņēmusi lēmumu ''Liepājas'' kapteini Korņilovu diskvalificēt uz divām spēlēm, kas nozīmē, ka atlikušajā finālsērijas daļā (neatkarīgi no tā būs vēl viena vai divas spēles) liepājniekiem būs jāiztiek bez Dmitrija.

''Kurbada'' komandā nekādu papildus sodu nebūs, un visi hokejisti finālsērijas sestajā spēlē varēs būt laukumā. 7. aprīlī Vidzemes ledus hallē mača sākums pulksten 19:30.

Izmantotie resursi:
Latvijas Hokeja federācija

     [+] [-]

, 2016-04-06 17:08, pirms 9 gadiem
Ja būtu, piemēram, 3 spēļu diskvalifikācija, tad tā 1 (vai 2) spēle pārnestos uz nākamo sezonu, vai kā? Nebūtu prātīgāk noformulēt dsq līdz sezonas beigām?

  +8 [+] [-]

, 2016-04-06 17:09, pirms 9 gadiem
Pretinieku pajolim, kurš sit guļošu atļauj spēlēt. Kur ir loģika?

     [+] [-]

, 2016-04-06 17:10, pirms 9 gadiem
Un Abravovičam par gulosa planica sisanu nekas nav? Seit logjiski ka DsQ, bet ari tur vajadzeja!
Slēpts komentārs: Sav3jaizz

  -2 [+] [-]

, 2016-04-06 17:11, pirms 9 gadiem
Un Zviedritis ir viens no orginalajiem Ogres kluba veidotajiem. Interesu konfliktu mes vakar redzeejaam speelee!

  +7 [+] [-]

, 2016-04-06 17:12, pirms 9 gadiem
puisim, protams, jumtu norāva, un ne pirmo reizi, bet - patiešām - kā tad ar to to Adamoviču?

  -2 [+] [-]

, 2016-04-06 17:17, pirms 9 gadiem
Tad čaļiem bija vai nebija "turpinājums" ģērbtuvē ?

  -1 [+] [-]

, 2016-04-06 17:29, pirms 9 gadiem
Tas bija gaidāms, jo Ģimam pavisam nesen bija piecu spēļu DSQ. Par cik zināms, ka neaizstājamu cilvēku nemēdz būt, tad HKL spēlētājiem arī bez Korņilova jāņem čempionu tituls.

Nezināju, ka Zviedrītis ir viens no Kurbads dibinātājiem, bet ja tā ir, tad būtu tikai loģiski, ka viņš šīs sērijas spēles netiesā. Savādāk šeit ir konkrēts un acīmredzams interešu konflikts.
Slēpts komentārs: Sammo

  +7 [+] [-]

, 2016-04-06 17:34, pirms 9 gadiem
Pelnīti, bet kapēc Adamovičam neiedeva? Jo gūst vārtus?

  +8 [+] [-]

, 2016-04-06 17:35, pirms 9 gadiem
Sammo rakstīja: Man vienalga kas notiek tajā amatieru čempī...bet ceru ka Kurbads beigās izvilks sēriju!!!

Komentāra pirmā daļa klājā pretrunā ar otru daļu.

  +3 [+] [-]

, 2016-04-06 17:40, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nezināju, ka Zviedrītis ir viens no Kurbads dibinātājiem, bet ja tā ir, tad būtu tikai loģiski, ka viņš šīs sērijas spēles netiesā. Savādāk šeit ir konkrēts un acīmredzams interešu konflikts.
"HK Kurbads" dibināja Andis Pikāns, Jānis Šīraks un Gints Zviedrītis 1996. gadā

https://lv.wikipedia.org/wiki/HK_Ku...

Tas pat ir wikipēdijā rakstīts. Neticu, ka LHF to nezina!!

  +2 [+] [-]

, 2016-04-06 17:42, pirms 9 gadiem
Labi, citi var teikt, ka tagad VARBŪT Zviedrītis vairs nav pie Kurbada vadības, bet kluba koridoros viņš joprpojām ir populārs un biežs viesis!

Tāda arī ir tā mūsu mazā saimniecība..

  +8 [+] [-]

, 2016-04-06 17:43, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nezināju, ka Zviedrītis ir viens no Kurbads dibinātājiem, bet ja tā ir, tad būtu tikai loģiski, ka viņš šīs sērijas spēles netiesā. Savādāk šeit ir konkrēts un acīmredzams interešu konflikts.
ja meklē tad "interešu konfliktus" Latvijā var visur sastapt hokejā...
Latvija ir pārāk maza un hokeja sabiedrība vēl mazāka un katrs kas saistīts ar hokeju ir strādājis, strādā vai strādās dažādās vietās...
p.s. nezinu kā šogad, bet pagājušā sezonā Lipmans sponsorēja Liepājas klubu, kas manuprat ar nav pieļaujams jeb interešu konflikts.

     [+] [-]

, 2016-04-06 17:44, pirms 9 gadiem
Korņilovam pelnīti, bet kur Adamovičam... arī noteikti vajadzēja.
Malacis Grundmanis, cienu kā vīrieti, kurš nepakļaujas provokācijām. Šādi sportisti mums bieži pietrūkst. Ir jāprot sevi apvaldīt, it īpaši PO spēlēs.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-06 17:51, pirms 9 gadiem
Sav3jaizz rakstīja: "HK Kurbads" dibināja Andis Pikāns, Jānis Šīraks un Gints Zviedrītis 1996. gadā

https://lv.wikipedia.org/wiki/HK_Ku...

Tas pat ir wikipēdijā rakstīts. Neticu, ka LHF to nezina!!
Interesanti kāpēc HKL vadība uz to nekādi nav reaģējusi? Vismaz nekas nav dzirdēts par tādu lietu.

Varbūt nezin ap ko lieta grozās?

  -4 [+] [-]

, 2016-04-06 17:54, pirms 9 gadiem
Grundmani un cienīt kā vīrieti...nu tu gan sasmīdināji, Kā tāds gnīda jau kuro spēli ar visiem kasās, visus provocē, bet,kad konflikts eskalējas, slēpjas aiz tiesnešu mugurām. Visu cieņu pārējiem Kurbads spēlētājiem, bet Grundmanis un Salija divas bābas. Un piekrītu tiem,kuri apgalvo, ka Adamovičam bija jāsaņem bargāks sods -arī vismaz divu spēļu diskābelis. Sist guļošu, turkāt jau pēc spēles beigām...necienīgi..tad jau tagad to var iedibināt par tradīciju un nevienam par to nebūtu jāatbild. Būtu jautri, visi varētu nolaist tvaiku!!! Ā, bet aizmirsu - šogad tak visiem spēkiem jāpalīdz Kurbadam, beidzot tikt pie titula..noteiktumi uz viņiem neattiecas..

  +1 [+] [-]

, 2016-04-06 17:55, pirms 9 gadiem
nu laikam saja gadijuma drusku nostradaja Kornilova reputacija..bet ko var darit,ka emociju uzpluda..velme lauzt speli nema virsroku par pragmatisku izaicinajumu kadam kurbadietim uz kautinu..

  -2 [+] [-]

, 2016-04-06 17:55, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: ja meklē tad "interešu konfliktus" Latvijā var visur sastapt hokejā...
Latvija ir pārāk maza un hokeja sabiedrība vēl mazāka un katrs kas saistīts ar hokeju ir strādājis, strādā vai strādās dažādās vietās...
p.s. nezinu kā šogad, bet pagājušā sezonā Lipmans sponsorēja Liepājas klubu, kas manuprat ar nav pieļaujams jeb interešu konflikts.
Cik zinu, tad ne personiski Lipmans, bet LHF. Kaut gan, manuprāt, tas ir viens un tas pats.

Protams, ka tas nebija īsti godīgi attiecībā pret pārējiem LČ klubiem.

Tomēr tas neattaisno faktu, ka šī nelāgā prakse jāturpina arī attiecībām uz citām lietām LČ. Tai skaitā tiesāšanu. Ja nevar savādāk, tad lai aicina citu valstu tiesnešus uz nozīmīgākajām spēlēm. Un,ja atmiņa neviļ, tad kaut kādā sporta veidā LV tas jau tika prktizēts.

     [+] [-]

, 2016-04-06 17:59, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Korņilovam pelnīti, bet kur Adamovičam... arī noteikti vajadzēja.
Malacis Grundmanis, cienu kā vīrieti, kurš nepakļaujas provokācijām. Šādi sportisti mums bieži pietrūkst. Ir jāprot sevi apvaldīt, it īpaši PO spēlēs.
Grundmanis nevis nepakļāvās provokācijām, bet viņš pats nodarbojas ar provocēšanu. Un pie tam ir slavens ar provocēšanu, gan arī iekrišanā uz provokācijām.

Takā pārsteidzies ar viņa slavēšanu, un varbūt ir pēdējais laiks sākt interesēties par notiekošo LČ, un nevis tikai Krievu Huiņā Latvijā.

  -2 [+] [-]

, 2016-04-06 18:01, pirms 9 gadiem
nu gan jau Grundmanis zin Kornilova spejas duru cinas,tapec ari uz godigu cimdu nomesanu neparakstas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2016-04-06 18:04, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Cik zinu, tad ne personiski Lipmans, bet LHF. Kaut gan, manuprāt, tas ir viens un tas pats.

Protams, ka tas nebija īsti godīgi attiecībā pret pārējiem LČ klubiem.

Tomēr tas neattaisno faktu, ka šī nelāgā prakse jāturpina arī attiecībām uz citām lietām LČ. Tai skaitā tiesāšanu. Ja nevar savādāk, tad lai aicina citu valstu tiesnešus uz nozīmīgākajām spēlēm. Un,ja atmiņa neviļ, tad kaut kādā sporta veidā LV tas jau tika prktizēts.
nez kāda tagad Zviedrītim ir saistība vēl ar tagadējo Kurbadu, ko šie dibināja 1996.gadā, kā amatietu komandu? nepalieciet smieklīgi...sazvērestības teoriju mednieki.
p.s. Liepāja nav speciāli iesūtījusi Mickeviču pie Kurbada, ka šis tik sūdīgi spēlē un nenolej info par taktiku un visu pārējo, kas darās Kurbadā?

  +3 [+] [-]

, 2016-04-06 18:08, pirms 9 gadiem
Liepāja piekto spēli bija nekāda uz laukuma un nolēja spēli pelnīti, nevis tiesneši izvilka Kurbadu...spēlējiet hokeju un cīnaties, nevis meklējat atmazkas sliktai spēlei. gaidam sesto maču Ogrē un tas parādīs, kas ir kas laukumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-04-06 19:03, pirms 9 gadiem
Neattaisnoju Adamoviču,bet konflikts sākās,kad liepājnieks pēc finālsvilpes viņu iegrūda bortā-nez kāpec to liepājnieki negrib atzīt!Un slikti nostrādaja līnijtiesneši,kuriem bija agrāk aktīvi jāiejaucas-kā tas pieņemts -kā hokejisti uz ledus-tā līnijnieki virsū.Bet saprotu,ka Adamovičam diskābeli neiedeva tāpēc,ka iepriekš sezonā nebija lielie sodi,bet Korņilovam jau bija.

  -2 [+] [-]

, 2016-04-06 19:18, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Grundmanis nevis nepakļāvās provokācijām, bet viņš pats nodarbojas ar provocēšanu. Un pie tam ir slavens ar provocēšanu, gan arī iekrišanā uz provokācijām.

Takā pārsteidzies ar viņa slavēšanu, un varbūt ir pēdējais laiks sākt interesēties par notiekošo LČ, un nevis tikai Krievu Huiņā Latvijā.
Eu, Osipov, kā tu tulko LHL? Latviešu Hiņa Latvijā?

     [+] [-]

, 2016-04-06 19:19, pirms 9 gadiem
kur video var dabūt?

  -1 [+] [-]

, 2016-04-06 19:40, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Grundmanis nevis nepakļāvās provokācijām, bet viņš pats nodarbojas ar provocēšanu. Un pie tam ir slavens ar provocēšanu, gan arī iekrišanā uz provokācijām.

Takā pārsteidzies ar viņa slavēšanu, un varbūt ir pēdējais laiks sākt interesēties par notiekošo LČ, un nevis tikai Krievu Huiņā Latvijā.
LČ sekoju līdzi regulāri. Sīkumos LČ neorientējos, bet visiem rezultātiem, spēļu gaitai, sastāviem, katru gadu sekoju līdzi. Par Grundmani piekrītu ka viņš ir pats provocējis, bet provokācijas atbalstu hokejā, ja tās nepāraug atklātā rupjībā. Īsts profesionāls sportists pratīs nepakļauties provokācijām.
Slēpts komentārs: FUNS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-04-06 20:03, pirms 9 gadiem
Skatos Liepāja jau meklē atrunas?

  +1 [+] [-]

, 2016-04-06 20:12, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Skatos Liepāja jau meklē atrunas?
Tas jau ierasts. Atkārtošos - palasi futbola komentārus.

     [+] [-]

, 2016-04-06 20:16, pirms 9 gadiem
biskaps rakstīja: Tas jau ierasts. Atkārtošos - palasi futbola komentārus.
Hokejā nav tik traki. Futbolā gan mati stāvus slejas lasot, kādas sazvērestības masonu Rīgas loža vērpj pret Liepāju.
Slēpts komentārs: FUNS

     [+] [-]

, 2016-04-06 20:40, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Skatos Liepāja jau meklē atrunas?
Kur Tu redzi kaut vienu atrunu??
Un kāpēc tās būtu jāmeklē?

  -3 [+] [-]

, 2016-04-06 20:41, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Ielika man mīnusus , bet atbildi nesagaidīju. Žēl. Gribēju zināt sīkāk , kas ir ar Zviedrīti un Kurbadu. Kā tur ir patisībā. Nemeklēju kādai komandai attaisnojumu, jo man pilnīgi vienalga kurš uzvarēs finālā, bet gribu zināt kā ir patiesībā. Vai Zviedrītim varētu būt kāda interese Kurbada uzvarā?
Kas Tu izlasīt nemāki, ka Zviedrītis ir viens no Kurbada dibinātājiem.
Kādi vel te jautājumi?

  -3 [+] [-]

, 2016-04-06 21:07, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas Tu izlasīt nemāki, ka Zviedrītis ir viens no Kurbada dibinātājiem.
Kādi vel te jautājumi?
To es izlasīju. Domāju ka kāds zinās ko vairāk, cik Zviedrītis ir neitrāls attiecībā pret finālu. Varbūt ir milzīgas simpātijas, varbūt mazas, varbūt ir pilnīgi neitrāls. Cilvēki ir dažādi. Kāds var dibināt klubu un pēc gadiem būt pilnīgi neitrāls, cits to nevar.

     [+] [-]

, 2016-04-06 21:13, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: To es izlasīju. Domāju ka kāds zinās ko vairāk, cik Zviedrītis ir neitrāls attiecībā pret finālu. Varbūt ir milzīgas simpātijas, varbūt mazas, varbūt ir pilnīgi neitrāls. Cilvēki ir dažādi. Kāds var dibināt klubu un pēc gadiem būt pilnīgi neitrāls, cits to nevar.
Tak skaties spēles un vērtē viņa darbu, ko tev vēl kāds var vairāk pateikt, izņemot pašu Zviedrīti?

  +1 [+] [-]

, 2016-04-06 21:41, pirms 9 gadiem
Sav3jaizz rakstīja: Labi, citi var teikt, ka tagad VARBŪT Zviedrītis vairs nav pie Kurbada vadības, bet kluba koridoros viņš joprpojām ir populārs un biežs viesis!

Tāda arī ir tā mūsu mazā saimniecība..
Tad nezkapec kurbadam nav neviena cempionu titula

     [+] [-]

, 2016-04-06 22:22, pirms 9 gadiem
Īsti gan nav skaidrs par ko vispār bazārs, ir tur kaur kāds interešu konflikts vai nav. Ja runa par spēli, tad es neredzēju tur nekādas tiesnešu kļūdas, ne tendences. Varbūt kāds varētu norādīt, kurà brīdī Zviedrītis kaut ko šķībi izdarīja?

     [+] [-]

, 2016-04-06 22:40, pirms 9 gadiem
chau! ataa rakstīja: Īsti gan nav skaidrs par ko vispār bazārs, ir tur kaur kāds interešu konflikts vai nav. Ja runa par spēli, tad es neredzēju tur nekādas tiesnešu kļūdas, ne tendences. Varbūt kāds varētu norādīt, kurà brīdī Zviedrītis kaut ko šķībi izdarīja?

Vai tiešām domā ka tiesnešu, tā saucamā, ''spēles ritējuma laušana'' ir tik pamanāma ar neapbruņotu aci.

Ir jābūt lielam spečukam par hokeju, lai saprastu kā tas notiek. Kuri ir tie brīži, kad tiesnesis pamazām salauž kādas komandas ofensīvas uz pretinieku vārtiem utt. Tiesneši parasti ļoti labi izjūt spēles ritējumu, un zin, kā to pakļaut savai kontrolei.

  +2 [+] [-]

, 2016-04-06 23:07, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Vai tiešām domā ka tiesnešu, tā saucamā, ''spēles ritējuma laušana'' ir tik pamanāma ar neapbruņotu aci.

Ir jābūt lielam spečukam par hokeju, lai saprastu kā tas notiek. Kuri ir tie brīži, kad tiesnesis pamazām salauž kādas komandas ofensīvas uz pretinieku vārtiem utt. Tiesneši parasti ļoti labi izjūt spēles ritējumu, un zin, kā to pakļaut savai kontrolei.
Zviedrītis "lauž" Liepāju? Ko speci saka?

  +2 [+] [-]

, 2016-04-06 23:13, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Vai tiešām domā ka tiesnešu, tā saucamā, ''spēles ritējuma laušana'' ir tik pamanāma ar neapbruņotu aci.

Ir jābūt lielam spečukam par hokeju, lai saprastu kā tas notiek. Kuri ir tie brīži, kad tiesnesis pamazām salauž kādas komandas ofensīvas uz pretinieku vārtiem utt. Tiesneši parasti ļoti labi izjūt spēles ritējumu, un zin, kā to pakļaut savai kontrolei.
Ivar,

faktus galdā!
Kamēr nav faktu, tikmēr tas izklausās tikai vien pēc gražīgas meitenes niķošanās.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-06 23:20, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: Ivar,

faktus galdā!
Kamēr nav faktu, tikmēr tas izklausās tikai vien pēc gražīgas meitenes niķošanās.
Es cilvēkam vienkārši uzrakstīju kā tādas lietas notiek, bet nekur nerakstīju, ka tas notiek šajā sērijā LČ finālā. Neuzskatu sevi par tādu spečuku, lai noteiktu, vai tiesneši ir lauzuši spēli vai nē.

Intereses pēc rīt paskaitīšu cik par labu Kurbadam, un cik par labu HKL būs tā saucamie, nepamanītie pārkāpumi, kurus ''tiesneši var arī nepamanīt'', un tādus kurus parasti tiesnešiem piedod, jo-kam gan negadās.

     [+] [-]

, 2016-04-06 23:21, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Zviedrītis "lauž" Liepāju? Ko speci saka?
Jau atbildēju Abragam. Par šo tēmu.

  -2 [+] [-]

, 2016-04-07 01:03, pirms 9 gadiem
Nu re,kā arī bija gaidāms. Šoreiz nebūshu tik ieturēts. Pēc kādas loģikas vadās LHF,ja vien tādas ir .Kr..... Adamovič var spēlēt.it kā nekas nebūtu noticis,labi,ja jau to atļauj vadība,tad,es ļoti ceru.ka viņš vēl Liepājā atgriezīsies.Lai arī kā es gribētu,lai sērija beidzas Ogrē,man ir riktīga cemme.P.s-Es reti šeit ko rakstu,bet Adamoviču gaidām!!!