Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Pasaules čempionātā bez Skrastiņa, Laviņa un Naumova

Jānis Celmiņš

Pasaules čempionātā bez Skrastiņa, Laviņa un Naumova
Kārlis Skrastiņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šodien nosaukti tie hokejisti, kuri Latvijas izlases sastāvā uzsāks gatavošanos pasaules hokeja čempionātam Vācijā. Savainojumu un fiziskās noslodzes dēļ čempionātam negatavosies Rodrigo Laviņš un Kārlis Skrastiņš, ziņo Latvijas Hokeja federācija. Kandidātu vidū nav arī Sergeja Naumova.

Tieši mēnesi pirms pasaules hokeja čempionāta atklāšanas, 7. aprīlī Latvijas valstsvienība hokejā pulcēsies uz pirmo treniņu. Trešdien "Inbox.lv" ledus hallē izlases kandidātiem paredzēts fiziskās sagatavotības treniņš.

Neskatoties uz to, ka abi izlases treneri turpina darbu Balašihas "MVD" komandā Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) izslēgšanas spēlēs, Oļegs Znaroks ar Hariju Vītoliņu ir izstrādājuši treniņu plānu. Galvenā trenera norādījumi ir nodoti vārtsargu trenera Mihaila Vasiļonoka, izlases ģenerālmenedžera Māra Baldonieka un vispārējās fiziskās sagatavotības trenera Viļņa Kluča rokās. Tieši viņi strādās ar komandu pirmajā treniņnometnes posmā.

Lieldienu brīvdienās tika apzināti izlases kandidāti, kuri gatavosies 14. Latvijas valstsvienības startam pasaules čempionātā elites divīzijā. Diemžēl traumu un fiziskās noslodzes dēļ čempionātam negatavosies Rodrigo Laviņš un Kārlis Skrastiņš. Traumēti ir arī Viktors Bļinovs un Krišjānis Rēdlihs, tomēr par viņu gatavošanos tuvākajā laikā lems ārsti. Šobrīd nav skaidra situācija ar Artūru Kuldu un Oskaru Bārtuli, jo abiem hokejistiem ir lielas iespējas spēlēt izslēgšanas spēlēs savos klubos AHL un NHL. Savukārt Oļegu Sorokinu Latvijas Hokeja federācijas (LHF) vadība šonedēļ aicinās pie sarunu galda. Pārējie kandidāti ir gatavi intensīvi strādāt, pārbaudīt spēkus sešās pārbaudes spēlēs, lai 6. maijā dotos uz Vāciju.

Pirmajā izlases treniņā, 7. aprīlī Piņķos piedalīsies: Mārtiņš Raitums Edgars Lūsiņš, Jānis Andersons, Guntis Galviņš, Ģirts Ankipāns, Armands Bērziņš, Mārtiņš Cipulis, Lauris Dārziņš, Mārtiņš Karsums, Miķelis Rēdlihs, Kaspars Saulietis un Elviss Želubovskis, bet pārējie kandidāti pievienosies vēlāk.

Aleksandrs Ņiživijs un Jānis Sprukts treniņus uzsāks 10. aprīlī, Herberts Vasiļjevs Rīgā ieradīsies 15. aprīlī, Kaspars Daugaviņš plāno Rīgā ierasties ap 15. aprīli, Aleksejs Širokovs, Georgijs Pujacs un Aleksandrs Jerofejevs vēl šobrīd aizvada treniņus savos klubos KHL, bet jau tuvākajās dienās ieradīsies Rīgā, Roberts Jekimovs izlasei plāno piebiedroties otrajā treniņu posmā (12.-15.04.), jo šobrīd vēl atrodas savā klubā Somijā. Arvīds Reķis, ņemot vērā iekļūšanu Vācijas līgas finālā, izlasei plāno pievienoties aprīļa beigās, bet Gintam Meijam, Ronaldam Cinkam, Robertam Bukartam, Andrim Džeriņam, Jēkabam Rēdliham, Oskaram Cibuļskim, Kristapam Sotniekam pēc Latvijas čempionāta finālsērijas beigām dota pāris dienu atpūtas pauze.

21. un 22. aprīlī "Arēnā Rīga" Latvijas izlasei paredzētas pārbaudes spēles ar Francijas izlasi, bet 29. un 30. aprīlī mūsējie uzņems baltkrievus, savukārt 2. un 3. maijā izlase viesos aizvadīs pēdējās pārbaudes spēles pret Slovākijas valstsvienību.

Latvijas izlases kandidātu saraksts:

Vārtsargi: Edgars Masaļskis („Dinamo Rīga”), Nauris Enkuzens („Dinamo/Juniors”), Mārtiņš Raitums („Hull Stingrays”, Lielbritānija), Edgars Lūsiņš („Fischtown Pinguins”, Vācija)

Aizsargi: Jānis Andersons (“Ocelari”, Triņeca, Čehija), Guntis Galviņš („Dinamo Rīga”), Oskars Cibuļskis („Dinamo/Juniors”), Aleksandrs Jerofejevs (“Metallurg”, Novokuzņecka, Krievija), Georgijs Pujacs („Sibir”, Novosibirska, Krievija), Jēkabs Rēdlihs („Dinamo Rīga”), Krišjānis Rēdlihs („Dinamo Rīga”), Arvīds Reķis (“Grizzly Adams”, Volfsburga, Vācija), Oļegs Sorokins („Dinamo Rīga”), Kristaps Sotnieks („Dinamo Rīga”), Oskars Bārtulis (“Philadelphia Flyers”, ASV), Artūrs Kulda (“Chicago Wolves”, ASV).

Uzbrucēji: Ģirts Ankipāns („Dinamo Rīga”), Miķelis Rēdlihs („Dinamo Riga”), Armands Bērziņš („Dinamo Rīga”), Viktors Bļinovs (“Metallurg”, Žlobina, Baltkrievija), Roberts Bukarts („Dinamo Rīga”), Mārtiņš Cipulis („Dinamo Rīga”), Ronalds Cinks („Dinamo/Juniors”), Lauris Dārziņš („Dinamo Rīga”), Kaspars Daugaviņš (“Binghamton Senators”, ASV), Mārtiņš Karsums („Dinamo Rīga”), Gints Meija („Dinamo Rīga”), Aleksandrs Ņiživijs („Dinamo Rīga”), Sergejs Pečura („Krilja Sovetov”, Krievija), Jānis Sprukts („Dinamo Rīga”), Aleksejs Širokovs („Amur”, Habarovska, Krievija), Herberts Vasiļjevs (“Krefeld Pinguine”, Vācija), Andris Džeriņš („Dinamo Rīga”), Juris Štāls („Quad City Mallards”, ASV), Jekimovs Roberts („Jokipojat”, Somija), Kaspars Saulietis („Benzina Litvinov”, Čehija), Elviss Želubovskis („Ozolnieki/MONARCH”).

Informāciju sagatavoja:
LHF preses dienests

  -3 [+] [-]

, 2010-04-06 18:09, pirms 15 gadiem
Raitums labāks par to pašu Žabotinski, kuru Oļegs tā nemīl?! ...Get a Life, Znarok!

Žēl, ka Kārlis nespēlēs, tomēr viņam ir nepieciešama atpūta, tas arī fakts. Ļoti ceru uz Kuldu.

  -3 [+] [-]

, 2010-04-06 18:10, pirms 15 gadiem
Nu ko, padebīlie RD fani, upurēsim izlasi? A? Tikai atbildēsiet sviestu?

  +1 [+] [-]

, 2010-04-06 18:10, pirms 15 gadiem
Priecē, ka arī kādam no vietējā čempionāta, tiek dota iespēja iekļūt izlases sastāvā

  +2 [+] [-]

, 2010-04-06 18:11, pirms 15 gadiem
Brīnos kā pagaidām ir tikai 200 komentāri. Šis ir tieši tas pats stāsts, kā pirms OS un tagad mēnesi līdz PC neaks cits netiks malts, kā tikai tas kāpēc tas nav iekļauts un varbūt vajadzēja to iekļaut! Tāpat mums visiem ir skaidras 3 maiņas, kas spelēs PC un par 50% arī ceturtā, vienīgi starp vārtsargiem varētu izvērsties neliela konkurence par otrā numura vietu, tas arī viss. Maiņas izņemot aizsargus būs tādas pašas kā OS.
Nizivjs - Vasiljevs - Cipulis
Karsums - Sprukts - Ankipāns
Dārziņs - Bērziņs - M. Rēdlihs
Daugaviņs - Širokovs - ? (Tad arī pārējie sitisies par so vietu )
Slēpts komentārs: realais vecis

     [+] [-]

, 2010-04-06 18:18, pirms 15 gadiem
otro raitumu

     [+] [-]

, 2010-04-06 18:20, pirms 15 gadiem
Tad kad Jūsu,lielo Mīnusotāju licēju,dievs Znaroks pievārīs putru PČ,tad gan jūs dziedāsiet citu dziesmu!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-06 18:21, pirms 15 gadiem
realais vecis rakstīja: Skrastiņš , Sarokins , Ivanāns,Ozoliņš,Kulda točna nav un nebūs Znaroka piekoptās politikas dēļ.Bārtulis,Saulietis arī atradīs iemeslu neierasties .Tad vel paņems un pamatsastāvā iekļaus Reķi , J.un K. Rēdlihus(kuri pēc spēles ir godīgi nopelnijuši palikt mājās ) un Latvijas aizsardzības līnija ir Znaroka vārdiem viss spēcīgākā - mačīs visus . Kad tik nesanāk izkrišana no A grupas , būs vel olimpiādes atkārtojums . Ko tad jūs te gudrīši teiksiet . Vai tiešām neviens neredz ka izlase tiek komplektēta pavisam greizi .
nu prichom te Ozolinsh? ljaujat veteraanam vasaraa atpuusties, ar sievu un beerniem beidzot satikties.

     [+] [-]

, 2010-04-06 18:23, pirms 15 gadiem
Ko var ņaudēt par Raitumu & Anglijas līgu - labāk uz Latviju paskatieties..

     [+] [-]

, 2010-04-06 18:28, pirms 15 gadiem
realais vecis rakstīja: Skrastiņš , Sarokins , Ivanāns,Ozoliņš,Kulda točna nav un nebūs Znaroka piekoptās politikas dēļ.Bārtulis,Saulietis arī atradīs iemeslu neierasties .Tad vel paņems un pamatsastāvā iekļaus Reķi , J.un K. Rēdlihus(kuri pēc spēles ir godīgi nopelnijuši palikt mājās ) un Latvijas aizsardzības līnija ir Znaroka vārdiem viss spēcīgākā - mačīs visus . Kad tik nesanāk izkrišana no A grupas , būs vel olimpiādes atkārtojums . Ko tad jūs te gudrīši teiksiet . Vai tiešām neviens neredz ka izlase tiek komplektēta pavisam greizi .
Ir tāda piebilde, kad nejau O.Znaroks, vai H.Vitoliņs ir tie, kas par 100% nosaka tos spēlētājus, kuri būs kandidātos un kuri nē, šeit ir LHF darbs sezonas garumā, kur tādi cilvēki kā Baldonieka kungs, un citi LHF darboņi ar Lipmana kungu priekšgalā arī ir skatījušies un pētījuši, kuri spēlētāji, tad arī ir kandidēs uz vietu izlasē. Tieši tas pats ir ar Rigas Dinamo, ja Suplers viens pats komplektētu komandu, tad arī mēs redzētu SVK otro izlasi, un šeit tie komentāri par atsevišķu spēlētāju iekļaušanu vai neiekļaušanu kandidātu sarakstā ir tukša mūldēšana, jo tajā modelī kā spelē LV izlase un ar tiem spēlētāju resursiem, kas mums ir, ļoti pat grūti ir ieraudzīt Daugaviņu spēlējam pirmajās divās maiņās, kaut gan varbūt šobrīd viņs arī varētu būt tas kurš var iemest ripu, tad kad vajag. Mēs tomēr par hokeju runājam un vienu maiņu neveido tikai viens karsums vai viens daugaviņs, ja nav pienācīgu partneru blakus arī nekas nenotiks !

  -3 [+] [-]

, 2010-04-06 18:29, pirms 15 gadiem
555 rakstīja: nu prichom te Ozolinsh? ljaujat veteraanam vasaraa atpuusties, ar sievu un beerniem beidzot satikties.
Tikai Znaroka piekoptās stratēģijas dēļ viņš atteicās piedalīties OS. Viņš labi saprata ar ko olimpiāde beigsies Latvijai .Viņam jau tā čomu būšana no Dinamo laikiem aknās sēž.Tu domā ka čalis negribēja uzspēlēt olimpiādē - tu smagi maldies .

  +1 [+] [-]

, 2010-04-06 18:32, pirms 15 gadiem
realais vecis rakstīja: Tikai Znaroka piekoptās stratēģijas dēļ viņš atteicās piedalīties OS. Viņš labi saprata ar ko olimpiāde beigsies Latvijai .Viņam jau tā čomu būšana no Dinamo laikiem aknās sēž.Tu domā ka čalis negribēja uzspēlēt olimpiādē - tu smagi maldies .
kaadas muljkjiibas! paskaties uz vinju - vinsh ir noguris, vinja sieva un beerni ir Amerikaa, vinjam jaaciinaas ar atkariibas probleemaam. kaada olimpiaade? kaads pasaules chempionaats? kaads Znaroks?
vinsh tachu pirms 4 gadiem pateica un savu vaardu tur.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-06 18:39, pirms 15 gadiem
Supreme_d1s rakstīja: Ir tāda piebilde, kad nejau O.Znaroks, vai H.Vitoliņs ir tie, kas par 100% nosaka tos spēlētājus, kuri būs kandidātos un kuri nē, šeit ir LHF darbs sezonas garumā, kur tādi cilvēki kā Baldonieka kungs, un citi LHF darboņi ar Lipmana kungu priekšgalā arī ir skatījušies un pētījuši, kuri spēlētāji, tad arī ir kandidēs uz vietu izlasē. Tieši tas pats ir ar Rigas Dinamo, ja Suplers viens pats komplektētu komandu, tad arī mēs redzētu SVK otro izlasi, un šeit tie komentāri par atsevišķu spēlētāju iekļaušanu vai neiekļaušanu kandidātu sarakstā ir tukša mūldēšana, jo tajā modelī kā spelē LV izlase un ar tiem spēlētāju resursiem, kas mums ir, ļoti pat grūti ir ieraudzīt Daugaviņu spēlējam pirmajās divās maiņās, kaut gan varbūt šobrīd viņs arī varētu būt tas kurš var iemest ripu, tad kad vajag. Mēs tomēr par hokeju runājam un vienu maiņu neveido tikai viens karsums vai viens daugaviņs, ja nav pienācīgu partneru blakus arī nekas nenotiks !
Pilnīgi piekrītu - izlasi neveido tikai Znaroks , bet kas viņš par treneri ja nevar izlasē dabūt dažādu ambīciju dēļ labākos . Tiešām mums tie resursi ir tik cik ir un tad vēl var mētāties ar spēlētājiem.Vot Kurts bija normāls treneris izlasei , kaut gan šim grūti gāja ar Lipmaņa čomismu . Šupleram ir cits gadījums - tev iedod spēlētājus un veido komandu , bet Znarokam ir iespēja tomēr izvēlēties .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-04-06 18:46, pirms 15 gadiem
555 rakstīja: kaadas muljkjiibas! paskaties uz vinju - vinsh ir noguris, vinja sieva un beerni ir Amerikaa, vinjam jaaciinaas ar atkariibas probleemaam. kaada olimpiaade? kaads pasaules chempionaats? kaads Znaroks?
vinsh tachu pirms 4 gadiem pateica un savu vaardu tur.
Vov vecīt tu esi slikts psihalogs .Cik daudzi pasaka ka vairs izlasēs nespēlēs , bet vēlāk raujas kā traki.Deru ka Ozoliņš gribēja olimpiādē piedalīties . Šumis arī teica ka nebraugs .

     [+] [-]

, 2010-04-06 18:46, pirms 15 gadiem
Žēl!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-04-06 18:48, pirms 15 gadiem
realais vecis rakstīja: Tikai Znaroka piekoptās stratēģijas dēļ viņš atteicās piedalīties OS. Viņš labi saprata ar ko olimpiāde beigsies Latvijai .Viņam jau tā čomu būšana no Dinamo laikiem aknās sēž.Tu domā ka čalis negribēja uzspēlēt olimpiādē - tu smagi maldies .
Ozo OS nepavilktu, tas ir fakts. PČ gan vēl var uzspēlēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-06 18:50, pirms 15 gadiem
realais vecis rakstīja: Pilnīgi piekrītu - izlasi neveido tikai Znaroks , bet kas viņš par treneri ja nevar izlasē dabūt dažādu ambīciju dēļ labākos . Tiešām mums tie resursi ir tik cik ir un tad vēl var mētāties ar spēlētājiem.Vot Kurts bija normāls treneris izlasei , kaut gan šim grūti gāja ar Lipmaņa čomismu . Šupleram ir cits gadījums - tev iedod spēlētājus un veido komandu , bet Znarokam ir iespēja tomēr izvēlēties .
Ok, arī piekrītu Kurre Lindstrēms bija iespējams labākais treneris kādu ir iespējams dabūt, tādai komandai kā ir LV, un šobrīd ar šo sastāvu iespējams darītu ko vairāk, bet šobrīd tu redzi šajā izlases modelī, kas ir BŪVĒTS uz RD bāzes, iespēju spēlēt Ivanānam, vai tam pašam daudz apspriestajam Saulietim ? Daugaviņs spēlē ceturtajā maiņa, nejau tāpēc ka viņs nav vienā līmenī ar M.Rēdlihu, vienkārši mēs nevar attiecīgi piemeklēt viņam centra uzbrucēju. Un būsim reāli TOP6 šogad noteikti nebūs optimālā sastāvā, vairums NHL pārstāvju pateiks nē, jo vienkārši sezona bija smaga un izlasi jau pārstāvēja OS. Tas pats arī ar Skrastiņu, vai Sorokinu, ir pilnīgi saprotams, kad cilvēks pēc 20 gadiem izlasē un ar ļoti zolīdu vecumu hokejā vienkārši vēlas atpūsties. !!!

     [+] [-]

, 2010-04-06 18:51, pirms 15 gadiem
Shis Pasaules chempionāts parādīs uz ko ir spējīgi mūsu jaunie aizsargi

     [+] [-]

, 2010-04-06 18:52, pirms 15 gadiem
realais vecis rakstīja: Vov vecīt tu esi slikts psihalogs .Cik daudzi pasaka ka vairs izlasēs nespēlēs , bet vēlāk raujas kā traki.Deru ka Ozoliņš gribēja olimpiādē piedalīties . Šumis arī teica ka nebraugs .
Shuumim vienkaarshi garlaiciigi palika
gan jau arii Ozo kaadreiz uzspeelees (visticamaak, atvadu machaa), bet varbuut paarmainju peec ar salaapiitu elkoni un nedaudz veseliigaakaa paskataa nekaa vinsh runaaja ar esportu

P.S. Baartuli no sava saraxta tochna vari izsleegt, vinsh pie polaarlaachiem brauks, ja uusainais pasauks. viens no diviem Znaroka miiljaakajiem jaunajiem speeleetaajiem, turklaat no 2005.gada Narvas izlases.

     [+] [-]

, 2010-04-06 18:57, pirms 15 gadiem
A kas Ivanānu pie Karsuma un Sprukta , būtu činčīgi .Nu vispār ar uzbrukumu jau viss puslīdz kārtībā .

     [+] [-]

, 2010-04-06 19:01, pirms 15 gadiem
555 rakstīja: Shuumim vienkaarshi garlaiciigi palika
gan jau arii Ozo kaadreiz uzspeelees (visticamaak, atvadu machaa), bet varbuut paarmainju peec ar salaapiitu elkoni un nedaudz veseliigaakaa paskataa nekaa vinsh runaaja ar esportu

P.S. Baartuli no sava saraxta tochna vari izsleegt, vinsh pie polaarlaachiem brauks, ja uusainais pasauks. viens no diviem Znaroka miiljaakajiem jaunajiem speeleetaajiem, turklaat no 2005.gada Narvas izlases.
A vot par Bārtuli nezinaju , bet neticās ka šis būs izlasē . Tad jau redzēs .

     [+] [-]

, 2010-04-06 19:26, pirms 15 gadiem
Sastāvs tīri tā neko. Jāspēlē ar to, kas ir.
Vienīgi Žabotinski varēja Raituma vietā ņemt

     [+] [-]

, 2010-04-06 19:40, pirms 15 gadiem
Semjonovs rakstīja: nu da 1 turnir, v KHL on bil nikakoj ves sezon Sotnieks, +/- hudshij iz Zashitnikov...
Olimpiādi skatijies? Tur Soča ar Osi pārī bija, manuprāt, vieni no labākajiem aizsargiem izlasē un OS bija bišķi cits līmenis (kopumā augstāks) nekā KHL.... iespējams Jūlis Sočam vienkārši neuzticas un arī nedeva pietiekoši daudz spēles laika tapēc arī Soča pa sezonu spēlēja stipri viļņaini un dieezgan nervozi... Znaroks OS Sočam uzticējās un mēs visi redzējām kāds bija Soča uz laukuma OS, kad viņam treneris uzticējās.... spēlētājam diezgan daudz nozīmē tas vai treneris viņam uzticās vai nē....

  +1 [+] [-]

, 2010-04-06 19:45, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Man pagājušo gad vismaz izdevās paskatīties,kā spēlē L-nijas izlase PČ B grupā. Jasaka,ka skats bija, maigi sakot , nožēlojams.
Tik pat nožēlojams kā šogad LM rādītais sniegums LAČ finālā...?

p.s. tiem, kas te cepjas par Ivanānu... tak ļaujat Raičam vienreiz Pleyoffos uzspēlēt!!! Moš šis ar LAK šogad vēl tīri tālu tur tiek un ta nekāda izlase pat visiem gribot viņam nespīdētu....

  +2 [+] [-]

, 2010-04-06 19:49, pirms 15 gadiem
nee nu tas ir kautkaads sviests! Muštukovu paņem uz olimpiādi bet liidz PČ turnīram vēl nav izaudzis .

  -1 [+] [-]

, 2010-04-06 19:52, pirms 15 gadiem
šogad daudzi labi spēlētāji negrib spēlēt,tātad izlasē morāles nekādas un naudas dēļ tur neviens neies.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-06 20:05, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Tapec ka vinjsh vacija nedzer alinju ar birgjeriem,netrenejas ar kadu DEL komandu un nedod intervijas Vacu TV kaa vajag spelet bet gan pats regulari stav vartos un visas komandas kur vinjsh to dara vinjam statistika ir labaka par taviem minetajiem kandidatiem.
Ja ripu met virsū vārtsargam vislaik, tad kur tur var rasties statistika sliktāka par 100%? Vācijas līmenis ir vācijas līmenis. Tas tomēr ir vājāks par KHL vai NHL līmeni! Statistika neko nenozīmē šinī gadījumā!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-06 20:10, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Ne uz ko netēmēju.
Vienkārši pajautāju cik spēles no šīs līgas esi redzējis.
Es spriedu pēc L-nijas izlases snieguma,ka angļu zemē hokejs ir zemā līmenī.Kaut gan ir dzirdēts,ka tur gana daudz kanādieši spēlējot.
Anglijas Top līga noteikti ir labāka par LAČ kā sugu kopumā (iespējams MiņinJuris vai Abrags Tev vairāk varētu pastāstīt), jo tur tiešām spēlē ļoti daudz kanādiešu un pat arī ir pa kādam ex-NHLietim.... cik atceros arī Teo Flerī tur bišķi pakapāja.... Lielbritānijas izlasē tomēr nespēlē visi labākie, kas spēlē tajā līgā (pieļauju, ka labākie tajā līga ir tieši leģionāri kā tas pats Flerī, mūsu pašu Raitums u.c. "brekši") līdz ar to arī nevarētu īpaši objektīvi tagad spriest par britu izlases spēku vai nespēku, ja viņu izlasē arī nebūt nespēlē labākie spēlētāji no viņu līgas un ja vairāk tieši tie labākie viņu līgā ir ne-briti! Līga (un arī līgas līmenis) noteikti tur ir labāks nekā viņu izlases (vidējais) līmenis, jo tieši līgā spēlē diezgan daudz leģionāru un arī nesliktu leģionāru....

     [+] [-]

, 2010-04-06 20:16, pirms 15 gadiem
PIPLJAKI... Zinatu Ozolins un Masalskis, ka sportacentrs.com prasiis naudu, par intervijas noskatiishanos, pasuutiitu juus 3 burtus taalaak!

  -1 [+] [-]

, 2010-04-06 20:16, pirms 15 gadiem
Mushtukovs nav, tā ari palika atlikts malā šai zemē.

     [+] [-]

, 2010-04-06 20:19, pirms 15 gadiem
gattiss rakstīja: Cinks ir spēlējis pret Riku Nešu, ka Tu tik skaidri zini? Jeb Tev gaišredzības spējas atvērušās?
Nu piemēram man pietika redzēt kā šitie jaunie Cinku ieskaitot spēlēja jau pret Kanādas vienaudžiem U-20, kas viņus pa bortiem mētāja kā tādus pelavu maisus, lielā Kanādas izlasē tādi vīri kā Nešs ar saviem 100kg svaru spēlējot uz pilnu klapi spēka spēli vispār šitos izsmērētu, ka žēl būtu skatīties. Vienīgais mierinājums, ka pret mums Kanāda nenoskaņos un ne tuvu nespēlēs uz visu jaudu.