Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

papildināts Vasiļjevam 1+1 uzvarā sezonas pēdējā spēlē pār Reķi

Vasiļjevam 1+1 uzvarā sezonas pēdējā spēlē pār Reķi
Herberts Vasiļjevs
Foto: Dirks Johmans

Vācijas hokeja līgas (DEL) regulārā čempionāta spēlē šodien ar vārtu guvumu un rezultatīvu piespēli izcēlās Herberts Vasiļjevs, palīdzot Krēfeldes "Pinguine" ar 3:2 pieveikt Arvīda Reķa Augsburgas "Panther".

Vācija

Pirmās trešdaļas 8. minūtē Herberts Vasiļjevs skaitliskajā vairākumā palīdzēja Henrikam Ēriksonam atklāt spēles rezultātu, bet otrā perioda 19. minūtē latviešu uzbrucējs realizēja soda metienu, panākot 3:1 "Pinguine" labā. Visā mačā Vasiļjevs izdarīja divus metienus, bet Arvīds Reķis statistikas rādītājos neatzīmējās.

Šī bija pēdējā regulārā čempionāta kārta. DEL kopvērtējumā "Panther" ar 69 punktiem 52 spēlēs ierindojās 12. vietā, bet "Pinguine" bija par astoņiem punktiem mazāk, kas deva pirmspēdējo, 13. vietu. Abas komandas nespēja kvalificēties izslēgšanas spēlēm. Vasiļjevs šosezon 52 spēlēs guva 12 vārtus un atdeva 28 rezultatīvas piespēles, bet Reķis 45 mačos guva divus vārtus un izdarīja septiņas rezultatīvas piespēles.

Slovākija

Jāņa Andersona un Renāra Demitera "Zvolen" savā laukumā ar 2:1 papildlaikā pārspēja Georgija Pujaca un Laura Bajaruna "Banska Bystrica", turklāt tieši Andersons papildlaikā palīdzēja Pāvelam Brendlam gūt uzvaras vārtus. Jāņa Sprukta, Mārtiņa Cipuļa un Kobas Jasa MHC "Martin" izbraukumā "bullīšos" ar 1:0 pieveica "Poprad" hokejistus. Tikmēr zaudējumu ar identisku rezultātu, bet pamatlaikā piedzīvoja Mārtiņa Giptera un Edgara Branča "Piestany", kas viesos piekāpās Trenčīnas "Dukla". Gipters izgāja laukumā, bet Brancim spēlei nebija pieteikts.

"Zvolen" ar 92 punktiem ir trešajā vietā, bet par četriem punktiem mazāk ir "Banska Bystrica", kas ieņem ceturto vietu. Astotajā vietā ar 55 punktiem ir "Martin", bet pēdējā, devītajā vietā ar 51 punktu ir "Piestany".

Izmantotie resursi:
del.org
flashscores.co.uk

     [+] [-]

, 2016-03-06 19:28, pirms 9 gadiem
Ir iespēja džekus redzēt izlasē!!!

  +3 [+] [-]

, 2016-03-06 19:30, pirms 9 gadiem
Kkā neticu ka Reķis un Vasiļjevs spēlēs izlasē šogad!

ja viņus aicina uz izlasi tad jāgarantē vieta ir izlasē uz pč, jo tik pieredzējušus spēlētājus būtu kauns vel čakarēt un kko pārbaudīt!

  +1 [+] [-]

, 2016-03-06 19:33, pirms 9 gadiem
Herberts malacis, tada vecuma radit tik atzistamu sniegumu kontinenta specigakaja liga.

  +1 [+] [-]

, 2016-03-06 19:33, pirms 9 gadiem
39. gados 40punkti delā nav slikti! Nebūtu slikti, ja herbis tiktu 3-4 maiņā iespēlēts kā pieredzējis spēlētājs, vēl viņam ir iekšā!

  +3 [+] [-]

, 2016-03-06 19:34, pirms 9 gadiem
Rekis arii iipiipashi nav vajadziigs, bet zinot kaadi mums ir centra uzbruceeji, tad Vasiljevs jau nu noteikti nodereetu!

  +1 [+] [-]

, 2016-03-06 19:45, pirms 9 gadiem
Nebūs tak Vasiļjevs, savs laiks izlasē jau nospēlēts

  -1 [+] [-]

, 2016-03-06 19:53, pirms 9 gadiem
Abi izlasei noderētu

  +2 [+] [-]

, 2016-03-06 19:58, pirms 9 gadiem
bebitis rakstīja: Nebūs tak Vasiļjevs, savs laiks izlasē jau nospēlēts
Savs laiks jau nospēlēts taču atvadu čempi taču var aizvadīt!
Un aiziet no LV izlases ar godu!

  -1 [+] [-]

, 2016-03-06 20:02, pirms 9 gadiem
daaniels98 rakstīja: Savs laiks jau nospēlēts taču atvadu čempi taču var aizvadīt!
Un aiziet no LV izlases ar godu!
Var jau nesanākt ar godu...var ar elites pamešanu.

     [+] [-]

, 2016-03-06 20:07, pirms 9 gadiem
MigelsElo rakstīja: 39. gados 40punkti delā nav slikti! Nebūtu slikti, ja herbis tiktu 3-4 maiņā iespēlēts kā pieredzējis spēlētājs, vēl viņam ir iekšā!
pietiks spēka mīcīt pretinieku spēlētājus ?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-06 20:33, pirms 9 gadiem
sebis rakstīja: Ir iespēja džekus redzēt izlasē!!!
Vai Tu tici tam sudraba pakavam,
Vai Tu tici tam sporta loto!?

  +2 [+] [-]

, 2016-03-06 20:47, pirms 9 gadiem
bebitis rakstīja: Nebūs tak Vasiļjevs, savs laiks izlasē jau nospēlēts
Kas tev teica, ka nebūs? Uz pagājušo čempi viņš būtu braucis, ja ne trauma, pats teica intervijā.

     [+] [-]

, 2016-03-06 21:03, pirms 9 gadiem
MigelsElo rakstīja: 39. gados 40punkti delā nav slikti! Nebūtu slikti, ja herbis tiktu 3-4 maiņā iespēlēts kā pieredzējis spēlētājs, vēl viņam ir iekšā!
3. - 4. maiņā? Interesanti, ko tu liksi pirmajās 3?

     [+] [-]

, 2016-03-06 21:03, pirms 9 gadiem
Nemiroff rakstīja: Var jau nesanākt ar godu...var ar elites pamešanu.
Ģinamas troļļi joprojām par hokeju interesējas? Sezona beigusies, biedri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-06 21:19, pirms 9 gadiem
Vasiļjevs noteikti varētu būt noderīgs izlasei - ja vien pats to vēlētos un veselība atļautu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-03-06 22:01, pirms 9 gadiem
zzk rakstīja: Vasiļjevs noteikti varētu būt noderīgs izlasei - ja vien pats to vēlētos un veselība atļautu.
Jāgaida ko Beresņevs teiks par izlases komplektāciju un kādu viņš redz izlasi maijā! Ja atkārtosies pagājušās sezonas Beļavska variants, kad vesels bars tiek izmantots nometnē pēc Baldonieka saraksta, tad nekas prātīgs nebūs. Vismaz es ceru sagaidīt, ka Berja pats ko teiks, nevis izveidosies situācijā kā ar Skvorcovu piemēram, kad tipa atskaita, tad ieliek atpakaļ. Jevpalovs neko neparāda daudziem spriedums, ka nederīgs. diezgan dīvaini spriedumi, kā viņš kaut ko var parādīt, ja tup ceturtā maiņā. vai Kulda vispār tik vienu spēli atsēdēja
ja nebūs viņam sava mugurkaula un redzējuma par izlasi, tad nekas labs negaida...

     [+] [-]

, 2016-03-06 22:19, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: 3. - 4. maiņā? Interesanti, ko tu liksi pirmajās 3?
vai dieniņās, variantu ir gana!
Uz 1. maiņu visreālākais kandidāts ir Zemgus. Tālāk jau ir varianti - sākot ar tradicionālo Spruktu, beidzot ar Bļugeru un Ābolu (kurš U20 izlasē pie Beresņeva bija 1. maiņas centrs), pa vidu vēl paliek Džeriņš, tāpat, cik saprotu, Ģinama pa centru ir arī Meiju šad tad izmantojuši. Un vēl jau ir Aļiks Širokovs (par 3. maiņu runājot), Jevpalovs...

  -1 [+] [-]

, 2016-03-06 22:40, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: vai dieniņās, variantu ir gana!
Uz 1. maiņu visreālākais kandidāts ir Zemgus. Tālāk jau ir varianti - sākot ar tradicionālo Spruktu, beidzot ar Bļugeru un Ābolu (kurš U20 izlasē pie Beresņeva bija 1. maiņas centrs), pa vidu vēl paliek Džeriņš, tāpat, cik saprotu, Ģinama pa centru ir arī Meiju šad tad izmantojuši. Un vēl jau ir Aļiks Širokovs (par 3. maiņu runājot), Jevpalovs...
Kā Matulim izteicās Sorokins ,tad arī pašlaik centrs numur viens Latvijā joprojām Sprukts un viņš uzteica arī Bērziņu ,ka savu darbu kā ceturtās maiņas centrs viņš Dinamo paveicis labi.

     [+] [-]

, 2016-03-06 22:49, pirms 9 gadiem
coffijs rakstīja: Kā Matulim izteicās Sorokins ,tad arī pašlaik centrs numur viens Latvijā joprojām Sprukts un viņš uzteica arī Bērziņu ,ka savu darbu kā ceturtās maiņas centrs viņš Dinamo paveicis labi.
Jau pagājušajā PČ Sprukta kondīcija neatbilda ne centram nr.1 , ne centram nr.2 vai nr. 3 – un nekas neliecina, ka šogad būtu kaut kas gājis uz labo pusi, ja pat tādā pašvakā līgā, kā SVK Extra, ir mazrezultatīvs un ir aizvadījis kādas 12 spēles sezonā.
Uz pārbaudēm jau varētu paaicināt aiz cieņas, bet izlasē diez vai viņa pakalpojumi ir nepieciešami.

     [+] [-]

, 2016-03-06 22:50, pirms 9 gadiem
coffijs rakstīja: Kā Matulim izteicās Sorokins ,tad arī pašlaik centrs numur viens Latvijā joprojām Sprukts un viņš uzteica arī Bērziņu ,ka savu darbu kā ceturtās maiņas centrs viņš Dinamo paveicis labi.
diezgan dīvains apgalvojums par Spruktu. un kā viņs to pamatoja, kāpēc šis ir numur viens? Sprukts pat lejasgala Slovākijas klubā nav pirmais centrs...un pussezonu nespēlējis. Pats redzējis neesmu šosezon kā viņš spēlē, bet pagājušā čempī viņš jau netika ar pirmās maiņas centra pienākumiem un bremzēja. Laiks likt jaunākus. Piemēram Zemgus ir labs kandidāts pēc manām domām uz pirmās maiņas centru.

     [+] [-]

, 2016-03-06 23:03, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: diezgan dīvains apgalvojums par Spruktu. un kā viņs to pamatoja, kāpēc šis ir numur viens? Sprukts pat lejasgala Slovākijas klubā nav pirmais centrs...un pussezonu nespēlējis. Pats redzējis neesmu šosezon kā viņš spēlē, bet pagājušā čempī viņš jau netika ar pirmās maiņas centra pienākumiem un bremzēja. Laiks likt jaunākus. Piemēram Zemgus ir labs kandidāts pēc manām domām uz pirmās maiņas centru.
Viņš to pamatoja ,ka Sprukts ir viens no tīrajiem centriem un diemžēl Latvijā tādu nav daudz ,jo Zemgus protams ir noteikti labāks ,bet ne vienmēr viņš Bufalo spēlē kā centrs.Bet pērn tiešām Sprukts bija maigi izsakoties nekāds.Būtu labi ,ja Beresņevs visiem brīvajiem spēlētājiem liks vienlaicīgi uzsākt gatavošanos PČ un nedos atlaides nevienam,jo pērn Sprukts par vēlu pieslēdzās izlases treniņiem.

     [+] [-]

, 2016-03-06 23:26, pirms 9 gadiem
coffijs rakstīja: Viņš to pamatoja ,ka Sprukts ir viens no tīrajiem centriem un diemžēl Latvijā tādu nav daudz ,jo Zemgus protams ir noteikti labāks ,bet ne vienmēr viņš Bufalo spēlē kā centrs.Bet pērn tiešām Sprukts bija maigi izsakoties nekāds.Būtu labi ,ja Beresņevs visiem brīvajiem spēlētājiem liks vienlaicīgi uzsākt gatavošanos PČ un nedos atlaides nevienam,jo pērn Sprukts par vēlu pieslēdzās izlases treniņiem.
mūsdienās uzbrucēji ir universiāli un spēlē praktiski visās pozīcijās...tādu izteiktu centru(vai malējo) ir ļoti maz, kas spēlē vienā pozīcijā klubā un tur pat izlasē...citreiz pat izsekot nevar kas, kur kādā pozīcijā tagad spēlē.
ja Beresņevs neveiks kardinālas izmaiņas sastāvā uz PČ un atkal būs vecais "labais" Beļavska sastāvs vadošajās lomās, tad jau atkal mocības sagaida Elitē un septembrī pret Vāciju un Austriju neko prātīgu gaidīt nevarēsim...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-03-07 01:23, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: vai dieniņās, variantu ir gana!
Uz 1. maiņu visreālākais kandidāts ir Zemgus. Tālāk jau ir varianti - sākot ar tradicionālo Spruktu, beidzot ar Bļugeru un Ābolu (kurš U20 izlasē pie Beresņeva bija 1. maiņas centrs), pa vidu vēl paliek Džeriņš, tāpat, cik saprotu, Ģinama pa centru ir arī Meiju šad tad izmantojuši. Un vēl jau ir Aļiks Širokovs (par 3. maiņu runājot), Jevpalovs...
Spruktu diez vai vispār vajadzētu ņemt uz PČ. Ja laikā, kad klubu nevar atrast, sēž mājās un taukus audzē, tad pēc tam ir jāpierāda no jauna, ka ir izlases cienīgs. Slovākijā viņš pagaidām neko nav parādījis un spēlē līmenī ar veselu baru citiem mūsējiem. Pagājušajā PČ viņš bija nulle.

Zemgus ir kaplis pēc būtības. 1. maiņā tādu var likt spēlēs, kad izteikti spēlējam no 2. numura vai kad pretinieks var mūs fiziski nospiest. Pret visādām Kazahstānām diez vai viņam vajadzētu būt 1. maiņā, ja ir alternatīvas.

Ābols pagājušajā gadā nevilka PČ līmeni, šogad junioros nav neko spīdošu rādījis. Viņš varētu būt pretendents uz 4. maiņu un 13. uzbrucēja vietu, atkarībā, protams, kas atsakās spēlēt šoreiz un kā būs ar traumām. Ja visi būtu veseli un motivēti, tad diez vai viņam pagaidām vispār vieta atrastos.

Par Širokovu, Meiju un Džeriņu bez komentāriem - viņi nekad nav bijuši un nekad nebūs labāki par Vasiļjevu top 6 lomā.

Bļugers teorētiski ir variants, ja labi sevi parādīs pārbaudes spēlēs.

Patīk vai nepatīk, bet Vasiļjeva līmeņa spēlētāju mums ir ļoti maz un praktiski neviens no viņiem centrā nespēlē. Viņu likt 4. maiņā ir, maigi sakot, jocīgi.

  +2 [+] [-]

, 2016-03-07 01:25, pirms 9 gadiem
Reķis karjeru izlase ir beidzis...
Vasiljevs šaubos ka spēlēs. Bet likt viņu 4.maiņā būtu absurdi
Gandrīz 40 gados 40 punkti DELā.. cepuri nost Herbim.

     [+] [-]

, 2016-03-07 11:12, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Spruktu diez vai vispār vajadzētu ņemt uz PČ. Ja laikā, kad klubu nevar atrast, sēž mājās un taukus audzē, tad pēc tam ir jāpierāda no jauna, ka ir izlases cienīgs. Slovākijā viņš pagaidām neko nav parādījis un spēlē līmenī ar veselu baru citiem mūsējiem. Pagājušajā PČ viņš bija nulle.

Zemgus ir kaplis pēc būtības. 1. maiņā tādu var likt spēlēs, kad izteikti spēlējam no 2. numura vai kad pretinieks var mūs fiziski nospiest. Pret visādām Kazahstānām diez vai viņam vajadzētu būt 1. maiņā, ja ir alternatīvas.

Ābols pagājušajā gadā nevilka PČ līmeni, šogad junioros nav neko spīdošu rādījis. Viņš varētu būt pretendents uz 4. maiņu un 13. uzbrucēja vietu, atkarībā, protams, kas atsakās spēlēt šoreiz un kā būs ar traumām. Ja visi būtu veseli un motivēti, tad diez vai viņam pagaidām vispār vieta atrastos.

Par Širokovu, Meiju un Džeriņu bez komentāriem - viņi nekad nav bijuši un nekad nebūs labāki par Vasiļjevu top 6 lomā.

Bļugers teorētiski ir variants, ja labi sevi parādīs pārbaudes spēlēs.

Patīk vai nepatīk, bet Vasiļjeva līmeņa spēlētāju mums ir ļoti maz un praktiski neviens no viņiem centrā nespēlē. Viņu likt 4. maiņā ir, maigi sakot, jocīgi.
Par Spruktu šobrīd Tu īsti nevari spriest - viņš pēc, kā Tu saki, "mājās sēdēšanas" šobrīd spēlē Slovākijā - pieļauju, ka viņa forma ir šobrīd ir augšupejošā līknē. Argumenti par pagājušo PČ šobrīd absolūti nav aktuāli. Cik viņš gatavs, to redzēs treniņnometnē (ja viņš tur būs).

Zemgus ir kaplis savā NHL klubā, uz Latvijas izlases fona viņš šobrīd, iespējams, ir labākā kandidatūra 1. maiņas centra postenim. Un tas nav mans spriedums, bet gan Latvijas hokeja specu viedoklis.

Par Ābolu: šogad junioros nav neko spīdošu rādījis - tādas glupības uzrakstīt var tikai tas, kurš hokejam īsti neseko līdzi. Ja neesi pamanījis, ZAmerikas skauti gan ir citādās domās par Ābolu. Bez tam, Beresņevs viņa uzticējās U20 PČ, tā ka savus bonusiņus viņš tur ir nopelnījis. Jā, nav viņš šobrīd ne 1. maiņas centrs, ne arī, visticamāk, 2. maiņas centrs (ja vien nenotiek kādi brīnumi ar atteikumiem...), taču 3./4. maiņā Beresņevs viņa kandidatūru varētu izskatīt.

Širokovs, Meija, Džeriņš - es te vairāk biju domājis, kā iespējas 3. maiņas sakarā. Taču nebrīnīšos, ja Beresņevs, piemēram, Džeriņu ieliks 2. maiņā (kaut kā sajūta, ka RD spēlētājus viņš pārlieku respektē)

Vasiļjevs, ja spēlēs, tad 2. vai 3. maiņā. Jautājums jau ir, ko viņš vēl spēj savos 40 - vai viņš mūsu "jāgrs". Un vai viņš tiešām grib vēl reizi izlasē uzspēlēt.

     [+] [-]

, 2016-03-07 19:36, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: Par Spruktu šobrīd Tu īsti nevari spriest - viņš pēc, kā Tu saki, "mājās sēdēšanas" šobrīd spēlē Slovākijā - pieļauju, ka viņa forma ir šobrīd ir augšupejošā līknē. Argumenti par pagājušo PČ šobrīd absolūti nav aktuāli. Cik viņš gatavs, to redzēs treniņnometnē (ja viņš tur būs).

Zemgus ir kaplis savā NHL klubā, uz Latvijas izlases fona viņš šobrīd, iespējams, ir labākā kandidatūra 1. maiņas centra postenim. Un tas nav mans spriedums, bet gan Latvijas hokeja specu viedoklis.

Par Ābolu: šogad junioros nav neko spīdošu rādījis - tādas glupības uzrakstīt var tikai tas, kurš hokejam īsti neseko līdzi. Ja neesi pamanījis, ZAmerikas skauti gan ir citādās domās par Ābolu. Bez tam, Beresņevs viņa uzticējās U20 PČ, tā ka savus bonusiņus viņš tur ir nopelnījis. Jā, nav viņš šobrīd ne 1. maiņas centrs, ne arī, visticamāk, 2. maiņas centrs (ja vien nenotiek kādi brīnumi ar atteikumiem...), taču 3./4. maiņā Beresņevs viņa kandidatūru varētu izskatīt.

Širokovs, Meija, Džeriņš - es te vairāk biju domājis, kā iespējas 3. maiņas sakarā. Taču nebrīnīšos, ja Beresņevs, piemēram, Džeriņu ieliks 2. maiņā (kaut kā sajūta, ka RD spēlētājus viņš pārlieku respektē)

Vasiļjevs, ja spēlēs, tad 2. vai 3. maiņā. Jautājums jau ir, ko viņš vēl spēj savos 40 - vai viņš mūsu "jāgrs". Un vai viņš tiešām grib vēl reizi izlasē uzspēlēt.
Par Spruktu var spriest. Slovākijas līga ir nokritusi no aizas pēdējos gados līmeņa ziņā. Pats redzi, kā punktus vāc Jass, Bajaruns, utt. Protams, ka treniņnometnē var mainīt vēl par sevi domas, jā, tam piekrītu.

Zemgus ir kaplis nevis NHL klubā, bet pēc būtības. Pēc spēles stila, pēc domāšanas veida uz ledus. Viņš nav nekāds saspēles veidotājs vai snaiperis. Aizsardzības zonā, starp citu, arī darbojas ne sevišķi labi, kad komanda tiek iespiesta uz ilgāku laiku. Viņš lieliski cīnās gar bortiem, kas palīdz ripas kontrolē, viņš lieliski prot nogalināt ripu uzbrukumā, var iestumt vārtus ar gaļu un sisties fiziskā spēlē, utml.

Par Ābolu, manuprāt, tieši tu muļķības raksti. Junioru līmenī viņš savā WHL ir 98. vietā pēc rezultativitātes. Nu, kādas izlases pirmās maiņas. Nākotnē visas iespējas viņam ir tur izsisties, bet līdz 40 gadīga Vasiļjeva līmenim ir jāizaug vēl. U-20 te vispār ne pa ķeksi ir.

Par pārējiem - tu aizmirsti, ka raksts ir par Vasiļjevu. Neredzu šobrīd labāku kandidātu uz vienu no pirmo divu maiņu centra pozīcijām.

     [+] [-]

, 2016-03-07 20:11, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Par Spruktu var spriest. Slovākijas līga ir nokritusi no aizas pēdējos gados līmeņa ziņā. Pats redzi, kā punktus vāc Jass, Bajaruns, utt. Protams, ka treniņnometnē var mainīt vēl par sevi domas, jā, tam piekrītu.

Zemgus ir kaplis nevis NHL klubā, bet pēc būtības. Pēc spēles stila, pēc domāšanas veida uz ledus. Viņš nav nekāds saspēles veidotājs vai snaiperis. Aizsardzības zonā, starp citu, arī darbojas ne sevišķi labi, kad komanda tiek iespiesta uz ilgāku laiku. Viņš lieliski cīnās gar bortiem, kas palīdz ripas kontrolē, viņš lieliski prot nogalināt ripu uzbrukumā, var iestumt vārtus ar gaļu un sisties fiziskā spēlē, utml.

Par Ābolu, manuprāt, tieši tu muļķības raksti. Junioru līmenī viņš savā WHL ir 98. vietā pēc rezultativitātes. Nu, kādas izlases pirmās maiņas. Nākotnē visas iespējas viņam ir tur izsisties, bet līdz 40 gadīga Vasiļjeva līmenim ir jāizaug vēl. U-20 te vispār ne pa ķeksi ir.

Par pārējiem - tu aizmirsti, ka raksts ir par Vasiļjevu. Neredzu šobrīd labāku kandidātu uz vienu no pirmo divu maiņu centra pozīcijām.
Nav jau stāsts par Slovākijas Ekstralīgu, bet gan par Spruktu. Gan jau Martina play-offu 1. kārtā izkritīs un, ja Sprukts pats gribēs, varēs izlases nometnē būs jau no pašas 1. dienas. Nav starpība, kurā līgā viņš spēlē, bet gan cik gatavs PČ viņš ir/būs. (jeb teiksi, ka tas Armands Bērziņš, kas spēlē KHL, ir krietni pārāks par to, kurš tika uz PČ paņemts no Ukrainas līgas?

Zemgus ir vien no labākajām izvēlēm priekš 1. maiņas centra. To nesaku es, bet gan daži LV treneri. Ja Tu apgalvo pretēju - es Tev teikšu, ej Tu tirst, Tavs viedoklis ir 0 līmenī pret hokeja speciālistu viedokli.

par Ābolu - Junioru līmenī viņš savā WHL ir 98. vietā pēc rezultativitātes. Uz redzēšanos, numerolog! Pilnīgi pokuj, viņš tur 25. vai 98. - tas viss ir buļļa kaka. Vasiļjeva priekšrocības pret Ābolu, protams, ir pieredze, taču vai viņš, piemēram, vēl spēj slidot tikpat ātri kā Ābols? PČ tas ir diezgan būtiski. Diezvai Ābolu kāds liks 1. maiņā, taču cerīgs centra materiāls tur ir.


Par pārējiem - tu aizmirsti, ka raksts ir par Vasiļjevu. Neredzu šobrīd labāku kandidātu uz vienu no pirmo divu maiņu centra pozīcijām.
- es neredzu, kur Tu to redzi. Cik Krēfeldes spēles esi šosezon noskatījies? Ja teiksi, ka cipari izsaka visu - es vēlreiz Tevi pasūtīšu tirst.

     [+] [-]

, 2016-03-07 23:31, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: Nav jau stāsts par Slovākijas Ekstralīgu, bet gan par Spruktu. Gan jau Martina play-offu 1. kārtā izkritīs un, ja Sprukts pats gribēs, varēs izlases nometnē būs jau no pašas 1. dienas. Nav starpība, kurā līgā viņš spēlē, bet gan cik gatavs PČ viņš ir/būs. (jeb teiksi, ka tas Armands Bērziņš, kas spēlē KHL, ir krietni pārāks par to, kurš tika uz PČ paņemts no Ukrainas līgas?

Zemgus ir vien no labākajām izvēlēm priekš 1. maiņas centra. To nesaku es, bet gan daži LV treneri. Ja Tu apgalvo pretēju - es Tev teikšu, ej Tu tirst, Tavs viedoklis ir 0 līmenī pret hokeja speciālistu viedokli.

par Ābolu - Junioru līmenī viņš savā WHL ir 98. vietā pēc rezultativitātes. Uz redzēšanos, numerolog! Pilnīgi pokuj, viņš tur 25. vai 98. - tas viss ir buļļa kaka. Vasiļjeva priekšrocības pret Ābolu, protams, ir pieredze, taču vai viņš, piemēram, vēl spēj slidot tikpat ātri kā Ābols? PČ tas ir diezgan būtiski. Diezvai Ābolu kāds liks 1. maiņā, taču cerīgs centra materiāls tur ir.


Par pārējiem - tu aizmirsti, ka raksts ir par Vasiļjevu. Neredzu šobrīd labāku kandidātu uz vienu no pirmo divu maiņu centra pozīcijām.
- es neredzu, kur Tu to redzi. Cik Krēfeldes spēles esi šosezon noskatījies? Ja teiksi, ka cipari izsaka visu - es vēlreiz Tevi pasūtīšu tirst.
Kā tas ir - nav svarīgi, kurā līgā spēlē? Tad jau varbūt sūtam HK Liepāju uz PČ? Ja Slovākijā viņš 1. maiņā vāc tikpat punktus, cik Koba Jass, tad tā ir skaidra norāde uz viņa pašreizējo kondīciju. Kāds te ar Bērziņu sakars? Kad pēdējo reizi Bērziņš pirmajās maiņās ir spēlējis?

Cik Girgensona spēles tie treneri ir redzējuši? Kur es esmu teicis, ka Girgensonam jāspēlē 4. maiņā? Tu vispār lasīt proti? Tieši saku, ka pret spēcīgām izlasēm Zemgum 1. maiņā jāspēlē, bet pret švakākiem izdevīgāk ir veidot triecienmaiņu, kas var savērpt karuseli un kārtīgi iesēsties uzbrukuma zonā.

Par Ābolu runājot, vai tev vispār pielec, ka tu gribi likt pirmajās 2 maiņās 20 gadīgu čali, kas junioros pat ne tuvu nedominē? Tev vispār ir perspektīva uz lietām un atšķirību starp junioru hokeju un PČ? Viņš pagājušajā gadā tādus podus savārīja, ka uz viņa kļūdām un dažām minūtēm spēles laika golus salaidām, bet tagad tu stāsti, ka viņš esot labāks par Vasiļjevu un jāliek pirmajās maiņās.

Tu vari sūtīt tirst, cik gribi, bet es joprojām ceru sagaidīt kaut vienu argumentu, kādēļ Vasiļjevam būtu jāspēlē 4. maiņā zem Ābola, Širokova un Meijas.

Pilnīgākos murgus tu dzen. Gribēji kā korķis iespraukties katrā caurumā un sadzīt kaut kādus palagus, bet sanāca pilnīgi ne pa tēmu un galīgās auzās.

     [+] [-]

, 2016-03-07 23:51, pirms 9 gadiem
Vai tad Sprukts Slovākijā spēlē 1. maiņā? Lai gan tam nav vispār nekādas nozīmes. Ja viņu aicinās uz nometni, tad svarīgi būs tikai tas, kādā formā viņš būs aprīļa beigās.

Par Vasiļjevu un 4. maiņu vispār muļķības. Neviens treneris neņems 40-gadīgu spēlētāju tādiem uzdevumiem. Uz 4. maiņas centra pozīciju, visdrīzāk, konkurēs Bērziņš, Pavlovs, Ābols un Bičevskis, varbūt kāds no viņiem būs malējais vai aizbrauks kā rezervists.