Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Vēlas samazināt Nolana algu, rīt lems par paturēšanu amatā

Vēlas samazināt Nolana algu, rīt lems par paturēšanu amatā
Teds Nolans, iespējams, jau ir aizvadījis savu pēdējo spēli pie izlases stūres
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Rīt Latvijas hokeja izlases ģenerālmenedžeris Māris Baldonieks sniegs atskaiti par aizvadīto pasaules čempionātu, un pēc tam federācijas valde lems par galvenā trenera Teda Nolana paturēšanu amatā. Ņemot vērā, ka kanādiešu hokeja speciālists neizpildīja federācijas pasludināto uzdevumu un neiekļuva ceturtdaļfinālā, Kirovs Lipmans uzskata, ka Nolana alga ir jāsamazina - tā federācijas prezidents izteicās sarunā ar laikrakstu Diena.

"Es teikšu tā, ka nebūs viegli pieņemt lēmumu. Iepretim Nolanam ir liela jautājuma zīme," Dienai teica Kirovs Lipmans. "Tomēr divus gadus pēc kārtas pasaules čempionātā izvirzīto uzdevumu Nolans nav izpildījis. Man būs saruna ar viņa aģentu. Šā iemesla dēļ piedāvāšu algas samazinājumu, jo neredzu iemeslu, kāpēc Nolanam maksāt tik lielu summu, ja uzdevums netiek izpildīts."

"Biju neizpratnē, kāpēc uz pēdējo pārbaudes spēli ar Franciju neaizlidoja vairāki vadošie spēlētāji. Vai tad, piemēram, [Jānim] Spruktam vai [Laurim] Dārziņam klubā šosezon bija tik liela slodze, ka viņiem vajadzēja dot atpūtu? Čempionātā ar katru nākamo spēli viņi spēlēja tikai labāk," Lipmans turpināja. "Pret Franciju noteikti vajadzēja pārbaudīt arī vārtsargu Edgaru Masaļski. Man ir prieks, ka Masaļskis patiešām ir īstens savas valsts patriots un raujas laukumā, lai palīdzētu izlasei, taču vēl pirms atbildīgās spēles ar Austriju vajadzēja tikt skaidrībā, vai viņš ir gatavs spēlēt par visiem simts procentiem"

"Sasteigt trenera jautājumu arī nedrīkst. Iespējams, viņa aģents prasīs laiku, lai tiktu skaidrībā par visām niansēm," Lipmans neizslēdza iespēju, ka rītdien vēl varētu nebūt skaidrības par treneru jautājumu. Tikmēr LHF valdes loceklis Andris Deniņš uzskata, ka Nolanam ir jāpaliek amatā: "Treneris ir labs. Lai turpina strādāt!" Līdzīgs viedoklis esot vēl vienam valdes loceklim Valentīnam Bļugeram: "Viņš prata saliedēt komandu grūtā brīdī, un čempionāta gaitā izlases sniegums uzlabojās. Man simpatizē arī Nolana pieeja, ka izlasē ir jāspēlē tiem, kuri to patiešām vēlas. Tāds ir mans viedoklis, bet liela nozīme jau būs Kirova viedoklim. Viņš tomēr maksā Nolanam algu, tāpēc arī ir tiesīgs pieņemt lēmumu."

Izmantotie resursi:
Ziņas :: Diena.lv

Vai, Jūsuprāt, Tedam Nolanam ir jāpaliek amatā?

  • 549

  • 88

  • 57


     [+] [-]

, 2013-06-04 14:22, pirms 11 gadiem
Lūdzu nositiet kāds to sūdu mušu Lipmanu! Viņš tak pūdē mūsu hokeju no iekšpuses!

  +1 [+] [-]

, 2013-06-04 14:23, pirms 11 gadiem
DidzisLV rakstīja: Kiram argumenti arī neslikti, par to, kādēļ jau pret Franciju nespēlēja visi labākie, es arī nespēju saprast un uzskatu, ka tas bija nepareizs lēmums.
Man drīzāk interesētu, kāpēc pēdējā pārbaudes spēle tiek sarunāta ar tiešajiem konkurentiem PČ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-04 14:31, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Žēl,ka Tu nepazīsti mani no bērnības, tad droši vien atcerētos kādu manu grēciņu arī no tiem laikiem.
Šausmīgi asprātīgi, nenosmieties.
Tu par saviem vārdiem neatbildi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-06-04 14:34, pirms 11 gadiem
Vai tiešām Kira nesaprot, ka komandu nevar raustīt gandrīz katru gadu un cerēt, ka būs rezultāti? Tagad sačakarēs Nolana labi iesākto darbu, kuram nu jau PČ varēja redzēt pirmos augļus, atkal viss sāksies tikpat kā no nulles. Skaidrs, ka Nolans arī pieļāva kļūdas, bet nevajag cerēt, ka atradīsim augstas klases treneri, kurš spēs 2 gadu laikā uzcelt izlasi saulītē bez nekādas aizķeršanās.

Atliek cerēt, ka Kira beidzot ieklausīsies arī savos valdes locekļos, kuri lielākoties vienbalsīgi atbalsta Nolana palikšanu..

     [+] [-]

, 2013-06-04 14:36, pirms 11 gadiem
Tas jau bija gaidāms, ka Nolanu atlaidīs.
Vispār iekšā ir līdzīgas sajūtas, kā ar futbolu. Ja federācijas vadība savtīgu mērķu čakarē izlasi, tad man negribas būt kaut kādam sadomazohistam, kas katru gadu uz ko cer, tērē savu tā jau ierobežoti brīvo laiku, bet sagaida tikai viena klauna izrādi, kas izlasi gremdē, atmet atpakaļ uz sākuma stāvokli. Varbūt, lai tad Lipmans izklaidējas vienatnē.

     [+] [-]

, 2013-06-04 15:17, pirms 11 gadiem
BNS vēsta, ka Lipmans bijis gatavs Nolanu atlaist, bet pierunāts atstāt. Un pretendenti esot bijuši, jā gan.

  +8 [+] [-]

, 2013-06-04 15:17, pirms 11 gadiem
Prieksh kam ir valde tanii LHF?
Un izksataas ka LHF ir Lipmana kabatas kantoris. Valdes loceklja teiktais apstiprina to pilniibaa:
"Tāds ir mans viedoklis, bet liela nozīme jau būs Kirova viedoklim. Viņš tomēr maksā Nolanam algu, tāpēc arī ir tiesīgs pieņemt lēmumu."
Taatad.. nevis LHF bet Lipmans maksaa Nolanam algu ja? Varbuut tad federaacijai vispaar nodoklju naudu nepieshkjirt, ja jau visu apmaksaa Lipmans? nevis Latvijas Hokeja federaacija, bet Lipmana Hokeja Federaacija.

     [+] [-]

, 2013-06-04 15:19, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Šausmīgi asprātīgi, nenosmieties.
Tu par saviem vārdiem neatbildi?
Es zinu tikai to,ka laiks un apstākļu maiņa nereti liek pārskatīt savu viedokli, jo dzīvē daudz kas strauji mainās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-04 15:42, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Ja cipars ir par lielu, tad nafig nolīga?
droši vien, lai labāks treneris sasniegtu labāku rezultātu.

un vēl - ne jau mēs vai kādi kritiķi eksperti maksā algu Nolanam - to nodrošina Kirovs...

  +1 [+] [-]

, 2013-06-04 15:50, pirms 11 gadiem
Iekopēšu pēdējo rindkopu no Pučes raksta 2011-06-29 "Kāpēc jāmīl Kirovs?", kad tika atrasts jaunais treneris, bet vēl netika minēts viņa vārds. Smieklīgi. smieklīgi, jo viss iet pa vienu taku kā vienmēr. Vēsture vienmēr atkārtojas, džeki!

"Salīdzinot ar retoriku, kas bija pirms pusotra mēneša, LHF prezidents ir aizmirsis savu nu jau spārnoto frāzi „ja jūs zinātu kādu naudu viņš paprasīja”. Tas bija Ozoliņš, kas Kirovam paprasīja, tas bija Kirovs, kas to naudu vieglu roku apsolīja un tas atkal bija Kirovs, kas izlikās neko nesaprotam – sak, nu kā var būt tik alkatīgi cilvēki uz šī zemes... Starp citu, Lindstrēma sakarā arī savulaik ieskanējās „nu par to naudu jau varēja daudz ko citu izdarīt” un - saprotams, tas bija dienās, kad zviedram jau rādīja promiešanas durvis. Šoreiz viens amerikānis ir paprasījis atalgojumu par darbu ar izlasi, Kirovs ar izgrieztām krūtīm iezīmē spēles lauku, kas cilvēkiem paliek atmiņā ar 200 000 dolāru... Te vīzijā atkal parādās restorāns, sešdesmitie, algas diena...Lai gan patiesībai tuvāk ir stāsts, ka jaunais treneris droši vien jau ir pieņēmis summu, kas ir uz pusi mazāka un pilnīgi noteikti – viņš nav īpaši kaulējies. Starp citu, kā neuzmanīgi atklāj LHF prezidents, trenerim jau esot Rīgā sagatavota mašīna un dzīvoklis, kas patiesībā nozīmē – viss jau ir izlemts. Tad kādi tur vēl trīs kandidāti, kas it kā staigās pa Ņujorkas modes skates mēli, ko tur pīt iekšā treneri Vasiliju Tihonovu, kam pašam Rīgā ir gan dzīvoklis, gan mašīna!? Nu, labi, nomierināmies – viss jau ir noticis. Veids kā Latvijas izlases ir tikusi pie jaunā trenera, saprotams, ir aizkustinošs un hokeja dievu svētā grāla cienīgs, bet – Kirovs māk tikai tā un ne savādāk. Atzīšu, viņam tas piestāv. Apsviedīgi, kairinoši, satraucoši, pikanti – jūs taču saprotat, kāda vīzija te atkal tiek klonēta... Kirovs, malacis! Ja izprot viņa Lielvārdes jostā ieausto šifru, vērot notikumus Latvijas hokejā ir tāda pati bauda, kā Jāņos skatīties Streiča limuzīnu... Starp citu, vismaz līdz nākamā gada pavasarim, ar jauno treneri pie stūres, izlasei apkārt būs ķīseļa krasti un piena upes. Tādā veidā Lipmans vienmēr ir iesācis jauno ciklu, lai atstātu labu iespaidu, bet tad – līdz pirmajam pagriezienam – un atkal vecie virsraksti. Par alkatīgajiem hokejistiem, apdrošināšanām, par Dinamo nenovīdību, valdību, kas nepalīdz un, protams, neizpaliks motīvs arī jaunā trenera virzienā – sak, par naudu jau visi var trenēt Latvijas izlasi, bet Tu pamēģini bez naudas! Mīlīgi. Kā tajā dungojamājā dziesmā par Gauju – kā var tādu māsu (brāli Kirovu) nemīlēt?"

  +3 [+] [-]

, 2013-06-04 15:50, pirms 11 gadiem
17 gadu laikā 4 reizes esam bijuši astotniekā. Nevar dot nereālus uzdevumus. Nolans ir izcīnījis 10 un 11 .vietu atbilstoši mūsu reālām iespējām. Mūsu vietas ir 9-12, astotnieks ja paveicās, bet tā nav mūsu reālā vieta.

  -1 [+] [-]

, 2013-06-04 15:50, pirms 11 gadiem
Piekritīšu tiem, kas neslavina Nolanu, bijām par viena vārtu stabiņa tiesu no izkrišanas. Būtu interesanti redzēt izlasi, piemēram, Beļavska vadībā.

  -1 [+] [-]

, 2013-06-04 15:55, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: 17 gadu laikā 4 reizes esam bijuši astotniekā. Nevar dot nereālus uzdevumus. Nolans ir izcīnījis 10 un 11 .vietu atbilstoši mūsu reālām iespējām. Mūsu vietas ir 9-12, astotnieks ja paveicās, bet tā nav mūsu reālā vieta.
Šveices, Slovakijas reāla vieta nav finālā - bet viņi tur tika.

     [+] [-]

, 2013-06-04 15:59, pirms 11 gadiem
zigiss rakstīja: Šveices, Slovakijas reāla vieta nav finālā - bet viņi tur tika.
un cik bieži viņi ir finālā?

  +2 [+] [-]

, 2013-06-04 16:02, pirms 11 gadiem
kasagrande rakstīja: Piekritīšu tiem, kas neslavina Nolanu, bijām par viena vārtu stabiņa tiesu no izkrišanas. Būtu interesanti redzēt izlasi, piemēram, Beļavska vadībā.
Tagad jau Kira saka,ka esot pierunāts atstāt Nolanu.
Cik gan viegli Kiru pierunāt. Pierunāt ļaut LV jauniešiem spēlēt RU čempionātos, pierunāt atstāt Nolanu pie LV izlases stūres.
Nākošgad viņam būs vismaz uz ko novelt vainu, jo viņš Kira jau neko, bet tie sliktie, kas viņu pierunāja, gan ir maitas.

     [+] [-]

, 2013-06-04 16:03, pirms 11 gadiem
Lūk, pilns Lipmana teksts BNSim:
Lipmans: Gribētu mainīt līgumu un noteikt...

  -1 [+] [-]

, 2013-06-04 16:03, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: un cik bieži viņi ir finālā?
Dažreiz viņi paliek vienpadsmitie. Dažreiz ir finālā.

Nekādas stabilitātes!

     [+] [-]

, 2013-06-04 16:05, pirms 11 gadiem
tiešām riebj jau lasīt tos Kirova izteikumus. kad beidzās čempis - gaidīju, ko nu spļaus ārā, kādus argumentus sameklēs utt. bet nu TIK PRASTI, Kirov, TIK PRASTI!! esot jau, redz, kandidāts! incanti, kurš tas ir?! vai tad tiešām nav skaidrs, ka neviens BRĪNUMtreneris no malas uzreiz izlasi nepacels līdz medaļām, ja no pašiem pamatiem tā hokeja padarīšana nebūs sakārtota. un tas, ka Nolans ar izlases ierobežotajiem resursiem ir jau paveicis labas lietas un viņam būtu jāturpina - to laikam tā pagrūtāk saprast. un vēl tie bezkaunīgie izteikumi par algas samazināšanu. fui! tiešām riebj to visu lasīt.

     [+] [-]

, 2013-06-04 16:06, pirms 11 gadiem
zigiss rakstīja: Šveices, Slovakijas reāla vieta nav finālā - bet viņi tur tika.
Pilnībā piekrītu. Kādreiz taču jebkurš var izcīnīt augstākas vietas. Vai tad Šveice un Slovākija reāli katru gadu cīnīsies par finālu. Mēs arī neesam pirmā astotnieka komanda bet 4 reizes tur bijām.

     [+] [-]

, 2013-06-04 16:11, pirms 11 gadiem
murkšķa diena- katru reizi viens un tas pats. kira varēja mūs šogad paraut uz izbrīnu un iztikt bez ikgadējā teātra.

     [+] [-]

, 2013-06-04 16:13, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Pilnībā piekrītu. Kādreiz taču jebkurš var izcīnīt augstākas vietas. Vai tad Šveice un Slovākija reāli katru gadu cīnīsies par finālu. Mēs arī neesam pirmā astotnieka komanda bet 4 reizes tur bijām.
Nesmīdini!
SUI un SVL ir reāls pamats,lai tiktu PČ un OS finālos, vai vismaz 1/2. finālos. Drīzāk jau viņu netikšana ir jāuzskata kā neveiksme.
Kur LV izlasei ir šis reālais arguments, ka viņi varētu parādīt tādus panākumus kā SUI vai SVL?

     [+] [-]

, 2013-06-04 16:15, pirms 11 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Lūk, pilns Lipmana teksts BNSim:
http://www.apollo.lv/zinas/lipmans-gribetu-mainit-ligumu-un-noteikt-nolanam-mazaku-algu/570796
kā var cilvēks, kurš ir biznesmenis un nekad dzīvē nav spēlējis hokeju, tikai to skatījies, stāstīt un mācīt hokeja trenerim, kurš ir atzīts speciālists, ir atzīts par NHL labāko treneri vienu sezonu......par to, kādas viņš kļūdas pieļāvis, ko nav licis laukumā, ko vajadzēja likt laukumā, ko vajadzēja ņemt uz to turnīru utt.
Ja tas žīds zina visu, ko vajag, kāpēc, lai viņš pats netrenē izlasi? ēzelis.

Šis teikums ir vienkārši pērle.....jāiekļauj aforismu kārtā " Nolans par sevi kā speciālistu ir augstās domās, taču nevajag būt par profesionālim, lai saskatītu viņa kļūdas".
Bez komentāriem. Nevajag būt profesionālim. Ģeniāli.

  +2 [+] [-]

, 2013-06-04 16:17, pirms 11 gadiem
escada rakstīja: tiešām riebj jau lasīt tos Kirova izteikumus. kad beidzās čempis - gaidīju, ko nu spļaus ārā, kādus argumentus sameklēs utt. bet nu TIK PRASTI, Kirov, TIK PRASTI!! esot jau, redz, kandidāts! incanti, kurš tas ir?!
Izklausās itin laba sistēma:
1) paaicināt ārzemju treneri un pie pirmās perspektīvas atbrīvot, lai kādam kōrišam dotu iespēju ar iepriekšējā trenera iestrādnēm uzlēkt augstāk par savu galvu;
2) Izskalot un atkārtot, cik reižu nepieciešams.

  +3 [+] [-]

, 2013-06-04 16:20, pirms 11 gadiem
Diemžēl tas nav nekas jauns,savulaik H.Vasiljevs atgrieza izlasi augstākajā divīzijā,sasniedza play off pēterpilī,izcīnija ceļazīmi uz OS ,bet diemžēl nākamajā PČ izlase mistiski zaudēja Ukrainai un uzreiz tas deva iemeslu Kiram pasūtīt Vasiljevu ,protams savu roku pielika arī izlases nelatvieši.Pēc tam Kūre savā pēdējā čempionātā ieved izlasi play off ,bet tā vietā ,lai pagarinātu līgumu un palielinātu atalgojumu ,Lipmans pasūta Kūri un paņem pažarnieku Beresņevu.

     [+] [-]

, 2013-06-04 16:21, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nesmīdini!
SUI un SVL ir reāls pamats,lai tiktu PČ un OS finālos, vai vismaz 1/2. finālos. Drīzāk jau viņu netikšana ir jāuzskata kā neveiksme.
Kur LV izlasei ir šis reālais arguments, ka viņi varētu parādīt tādus panākumus kā SUI vai SVL?
Nu gan raksta muļķības. Es runāju par finālu - SUI un SVK nav īstās vietas finālā. Ja pieņemam ka tā ir tad jau SUI ļoti slikti spēlē-viņu īstā vieta ir fināls, bet līdz šim n-tos gadus tur nebija tikusi.
Latvijai vieglāk iekļūt astotniekā nekā tām finālā. Netikšana finālā nu gau šīm komandām nav neveiksme. Esi pārspīlējis šo komandu spēku. SUi un SVK ir tipiskas 5-8 vietu komandas un pusfināls ja noveicās.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-04 16:37, pirms 11 gadiem
Ko var pērties - olimpiāde jau sen ir Značokam apsolīta. Limpans savā žīdeļa manierē izmantoja Nolanu kā vecu suni. Vispretīgākais, ka šī treneru necienīšana un regulārā maiņa kaitē Latvijas hokeja sistēmai, jo nav iespējas nospraust vienotu koncepciju visos jauniešu līmeņos, ja augšas ļogās.

  +3 [+] [-]

, 2013-06-04 16:44, pirms 11 gadiem
Tu,Kirov Lipman uzvedies,kā tipisks miljonārs krogā.''Pasūtīju dziesmu,bet nospēlēja savādāk.....Pie d..sas,ka viena daļa muzikantu šo dziesmu spēlēja pirmo reizi....Es taču pasūtīju.''Nez kāpēc šos izvirzītos mērķus tu nesaisti ar sev!!!Tu taču Kirov neesi hokeja dievs,kuram ir neaizskaramība,varbūt laiks ir pašam beidzot atkāpties?Hokejs nav tikai čempionāts Latvijā un personīgās ambīcijas,no tā ir arī kaut kas jāsaprot.

     [+] [-]

, 2013-06-04 16:47, pirms 11 gadiem
serginho28 rakstīja: zheel ka Kirovs ar saviem meliem un PR izgajieniem ir radijis iespaidu ka grib labu lv hokejam. tadiem kaa kira galvenais ir nopelniit.
Naudu hokejā nopelnīt diezin vai var! Pats galvenais, ka Lipmans hokejā "nerubī", bet vadās no sev raksturīgā personīgā labuma: godkāre ieņemt amatu, ar kuru var zīmēties Fāzela paspārnē, ku var iegūt kontaktus savam biznesam, otrkārt, godkārīgajam Lipmanim, kurš hokejā "nerubī", nepatīk, ja hokeja drēbi zinošie kādu sāk slavēt, kurš nav Lipmans, treškārt, var ieekonomēt uz Nolana rēķina, ja viņš piekritīs vadīt izlasi OS par mazāku naudu, bet viņš vairākkārtīgi ir teicis, ka to grib, jo ZA hokejā tas ir prestiži, ja nepiekritīs, varēs, kā Puče teica, nokārtot parādus ar kāda austrumslāva palīdzību.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-04 16:47, pirms 11 gadiem
Bet kopumā Lipmans ir vienkārši ur..ds! It kā mēs allaž "izpildītu uzdevumu" un iekļūtu ceturdaļfinālos!! Nolans izspieda maksimumu no izlases, pie kuras spēkiem reālais uzdevums bija palikt A grupā, nevis kaut kādi ceturtdaļfināli.