Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Par Masaļski interesējas Ķelnes klubs

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Par Masaļski interesējas Ķelnes klubs
Edgars Masaļskis spēlē pret Šveici
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Hokeja portāls eishockeynews.de raksta, ka interesi par Latvijas izlases vārtsargu Edgaru Masaļski izrādot Vācijas klubs Ķelnes ''Haie'', par kura treneri nesen tika apstiprināts Igors Pavlovs.

Edgars Masaļskis šogad labi nospēlējis pasaules čempionātā, un šis fakts nav palicis bez ievērības. Kļuvis zināms, ka par mūsu vārtsargu interesi izrāda Vācijas DEL līgas klubs Ķelnes ''Haie'', kuru trenē Latvijas treneris Igors Pavlovs.

Pagājušo sezonu Masaļskis aizvadīja citā DEL klubā - Duisburgas ''Fuchse''. Ķelnes klubs pagājušajā sezonā ieņēma priekšpēdējo vietu DEL. Pārliecinoši pēdējā bija ''Fuchse'', ar kuru Masaļskim līgums beidzās pēc aizvadītās sezonas.

Pasaules čempionātā Šveicē Masaļskis sešos mačos ielaidis 14 vārtus, kas starp visiem čempionāta vārtsargiem ir 7.labākais rādītājs.

Izmantotie resursi:
eishockeynews.de
iihf.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-05-04 18:13, pirms 16 gadiem
Paskatieties šo -->

diena.lv: Diena.lv :: Igors Pavlovs: Latvija būs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-05-04 18:16, pirms 16 gadiem
Straka rakstīja: viens un tas pats grābeklis domāts, ka Masaļskis atkal sakausies Vecrīgā un salauzīs kādu locekli?
Apmēram. Masaļskis pierādīja, ka uz viņu nevar paļauties ārpus laukuma. Es padomātu 2x pirms dot viņam otru iespēju. Turklāt Rīgā jau ir Pruseks un Naumovs.

  -1 [+] [-]

, 2009-05-04 18:17, pirms 16 gadiem
Pēteris Lācis rakstīja: Paskatieties šo -->

http://www.diena.lv/lat/sports/hokejs2009/komentari/igors-pavlovs-latvija-bus-ceturtdalfinala
Latvijas izlasē ir viens labs vārtsargs…

Masaļskis? Viņš ir labs viena turnīra vārtsargs, bet ilgākā laika posmā sevi vēl nav apliecinājis.


Tas ir tas pats ko esmu vairakkārt uzsvēris, ka Masaļskis tikai dažas spēles ļoti augstā līmenī aizvadījis.

  -1 [+] [-]

, 2009-05-04 18:17, pirms 16 gadiem
Labāk uz KHL!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-04 18:18, pirms 16 gadiem
Reaktors rakstīja: draftam jau ir sen kā par vēlu. Tiesa, tas neleidz NHL viņu nolīgt.

.. Ja Masaļskis iespētu Zviedrijas spēles līmenī visu sezionu piem KHL nospēlēt, es nebrīnītos.
Dēļ šīm 4 spēlēm viņu diez vai tā izķers.

Gribētos jau lai tiek RD, bet . . .
Es gan brīnītos. Tur tādu vārtsargu ir kaudzēm un Eiropā arī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-04 18:21, pirms 16 gadiem
Reaktors rakstīja: A kas mums ir alternatīvas?

Uz ko mums cerēt, ja ne šī un varbūt Žabotinska pēkšņu spožu karjeru?

Ar vārtsargiem ir tik s**i, ka šķiet nākamajiem PČ bezmaz vai Skrastiņš būs jāliek vārtos.
Vel mums ir Mustukovs, Enkuzens, Raitums.

eliteprospects.com: Eliteprospects.com - Ervins Mustukovs
eliteprospects.com: Eliteprospects.com - Martins Raitums

     [+] [-]

, 2009-05-04 18:22, pirms 16 gadiem
Mums vēl ir Stiģis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-04 18:22, pirms 16 gadiem
Brauc atrādīties NHL`ā
Dzen Floridiešu GK ārā un paspēlē ar Skrastiņu kopā

     [+] [-]

, 2009-05-04 18:24, pirms 16 gadiem
Straka rakstīja: Latvijas izlasē ir viens labs vārtsargs…

Masaļskis? Viņš ir labs viena turnīra vārtsargs, bet ilgākā laika posmā sevi vēl nav apliecinājis.


Tas ir tas pats ko esmu vairakkārt uzsvēris, ka Masaļskis tikai dažas spēles ļoti augstā līmenī aizvadījis.
Tieši tā. Vārtusarga meistarību nevar novērtēt pēc viena veiksmīgi aizvadīta turnīra vai spēles, tieši tas pats arī attiecas uz Masaļski.

     [+] [-]

, 2009-05-04 18:25, pirms 16 gadiem
Reaktors rakstīja:
Nav par ko smieties abiem procents Balkrievijas ligaa virs 90%.

     [+] [-]

, 2009-05-04 18:25, pirms 16 gadiem
UZ NHL noteikti!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-04 18:29, pirms 16 gadiem
KRISDOLIS rakstīja: kurā vietā palika tas "Haie" ?
Prātiņ nāc mājās, Kolner Haie ir Ķelnes haizivis

  +4 [+] [-]

, 2009-05-04 18:29, pirms 16 gadiem
Ja par Latvijas vārtsargiem runājam, tad praktiski visi šitie iepriekš minētie ir jāaizmirst, nedomāju, ka viņi kādreiz sasniegs vismaz pašreizējo Masaļska līmeni (t.i., pietuvosies Eiropas vārtsargu elites līmenim [Masaļskis arī ir tikai pietuvojies]). Vienīgi Muštokovs, ja viņam tiks dota iespēja (pareizāk - viņš būs to nopelnījis ar smagu treniņu darbu) spēlēt labā līmenī.

Ir jāskatās uz tiem, kam pašlaik ir gadi 13~15. Ja viņus tagad sākt tā nopietni trenēt (nevis tā, ka pat izlases U-20 vārtsargam savā komandā nav vārtsargu trenera), tad varbūt arī kaut kas sanāks.

     [+] [-]

, 2009-05-04 18:31, pirms 16 gadiem
Reaktors rakstīja: Un Jēcis solīja 50 kg maisu ar kartupeļiem atvest ... ieģerbsim formā un būs ok.

"Nav par ko smieties abiem procents Balkrievijas ligaa virs 90%."

kam nav?
http://extraliga.stats.pointstreak.com/goalieleaders.html?leagueid=684&seasonid=3227&sortby=svpct

Tu te redzi visiem virs 90%

     [+] [-]

, 2009-05-04 18:33, pirms 16 gadiem
out of topic..
kur musu esports korespodents nosvīdis?!?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-04 18:35, pirms 16 gadiem
Nu manuprāt, nevajadzētu steigties. Jāpagaida arī citi varianti. Nav slikts variants gadījumā, ja nav savādāku iespēju. Slikti nav, bet vai ir labi? Tas jau ir cits jautājums. Ar Edgara sniegumu, vajadzētu būt vēl vairākiem labākiem variantiem. Jāpatur šis prātā, bet nevajag steigties. Es vēl aizvien ceru, ka būs piedāvājums no "Dinamo". Edža to ir pelnījis.

     [+] [-]

, 2009-05-04 18:39, pirms 16 gadiem
domaju, ka var spelet ari augstaka liimenii nekaa vaacijas DEL.

     [+] [-]

, 2009-05-04 18:40, pirms 16 gadiem
Reaktors rakstīja: Man patīk, ka tu savus vārdus pamato ar faktiem , bet ..

svarīgs rādītājs ir arī uvarētās spēles - skaidrs, ka komanda, kas uzvar ar 5:0 vairs nav tik modra un var arī pārīti ielaist.
Turklāt cik es skatos, tur tikai kaut kādiem čukčām ir zem 90 . . .
Mustukovam es tur tomer neredzu tos 5 vartus spele, bet skaidrs ari, ka ar komandas aizsardzibu kautkas nav kartiba, ja pretinieki videji spele uz Mustukova vartiem met 40 metienus.

     [+] [-]

, 2009-05-04 18:44, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja par Latvijas vārtsargiem runājam, tad praktiski visi šitie iepriekš minētie ir jāaizmirst, nedomāju, ka viņi kādreiz sasniegs vismaz pašreizējo Masaļska līmeni...
tad, kad Masaļskis bija pašreizējā Muštukova vecumā ar viņu nerēķinājās un ne izlase, ne arī kāds klubs. strādāja gadījuma darbu sētas līgās...

ja kāds sakarīgs klubs un/vai izlase būtu ar viņu rēķinājušies un nopietni strādājuši, domāju - viņa karjera būtu daudz spožāka.

tāpēc arī man ļoti nepatīk, ka "mūsu" KHL komanda jaunos latviešu vārtsargus ignorē un Muštukova gadījumā pat čakarē

     [+] [-]

, 2009-05-04 18:46, pirms 16 gadiem
makgaivers rakstīja: KHL? Ļoti šaubos! Pirmkārt, diez vai Dinamo vadība gribēs riskēt, cenšoties neuzkāpt uz viena un tā paša grābekļa otrreiz. Otrkārt, cits KHL klubs arī viņu neņems. Tam ir vairāki iemesli jeb ierobežojumi saistībā ar vārtsargiem: 1) leģionārs vārtsargs ir par 2 laukuma spēlētājiem; 2) 50% spēļu procents. NHL? Pietiks sapņot.
Edgaram gandrīz pēc katra čempionāta, kurā viņš ir spēlējis, sola spožu nākotni, bet vai tad viņš ir realizējis savu potenciālu!? Pārāk daudz objektīvu un subjektīvu iemeslu tam visam. Nedomājiet, ka man ir kaut kas pret Masaļski. Viņš ir labs vārtsargs, tomēr viņam vienmēr pietrūkusi stabilitāte, emocionālā noturība, kā arī māka nemeklēt piedzīvojumus uz savu galvu alkohola reibumā...
Cik ir dzirdēts, no nākamā gada KHL nekādu ierobežojumu vārtsargiem vairs nebūs.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-04 18:55, pirms 16 gadiem
Daukis rakstīja: tad, kad Masaļskis bija pašreizējā Muštukova vecumā ar viņu nerēķinājās un ne izlase, ne arī kāds klubs. strādāja gadījuma darbu sētas līgās...

ja kāds sakarīgs klubs un/vai izlase būtu ar viņu rēķinājušies un nopietni strādājuši, domāju - viņa karjera būtu daudz spožāka.

tāpēc arī man ļoti nepatīk, ka "mūsu" KHL komanda jaunos latviešu vārtsargus ignorē un Muštukova gadījumā pat čakarē
Ervīnam jau ir 25 gadi (īstais vecums, kad vārtsargam ir jāparāda būs viņš spēlētājs, vai nē).

Edgars 25 gados jau bija debitējis PČ (spēlē pret Čehiju), pirms tam esot stabils rezervists aiz Irbes un Naumova (kas, piekritīsi, tad bija nopietnāk, nekā Masaļskis un Naumovs tagad [nekādu pretenziju pret abiem, vienkārši objektīvi skatoties]), aizvadīja nesliktu sezonu Rīga - 2000 sastāvā, un dabūja līgumu Čehijas Ekstralīgā, tāpēc nevar teikt, ka ar šamo nerēķinājās.

     [+] [-]

, 2009-05-04 19:16, pirms 16 gadiem
Smiekli nāk! Kāds NHL??? Varbūt vēl uz marsu viņu aizsūtīsit??? Tikpat reāls variants...

Masaļskis ir labs, nevis izcils! Vakar pret Krieviju redzējām, kas viņš par NHL vārtsargu - tiklīdz ripu neuzmet virsū, tā ielaists gols.

Lieciet man kaut vai 100 mīnusus! Jā, piekrītu, Edža šajā čempionātā ir varonis, bet tikai tāpēc, ka uzlēca nedaudz augstāk par savu di*su, nevis tāpēc, ka būtu Supermens. NHL viņš nekad nebūs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-05-04 19:29, pirms 16 gadiem
Es domāju, ka interese nebūs tikai par Masaļski vien.

  +3 [+] [-]

, 2009-05-04 19:31, pirms 16 gadiem
Iļja Poļakovs rakstīja: Smiekli nāk! Kāds NHL??? Varbūt vēl uz marsu viņu aizsūtīsit??? Tikpat reāls variants...

Masaļskis ir labs, nevis izcils! Vakar pret Krieviju redzējām, kas viņš par NHL vārtsargu - tiklīdz ripu neuzmet virsū, tā ielaists gols.

Lieciet man kaut vai 100 mīnusus! Jā, piekrītu, Edža šajā čempionātā ir varonis, bet tikai tāpēc, ka uzlēca nedaudz augstāk par savu di*su, nevis tāpēc, ka būtu Supermens. NHL viņš nekad nebūs.
Virsū vai ne virsū, bet līdz NHL ir vēl "gabaliņš"... .
Un ļoti pateicīgi būtu Edgaram "samērīties" uz SM-Liiga fona, tad arī redzētu kas un kā... .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja