Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Pitsburga pagarina sēriju

Andrejs Siliņš

Pitsburga pagarina sēriju
Petra Sikoras raidītā ripa Krisa Osgūda sargātajos vārtos atnesa "pingvīniem" uzvaru
Foto:AFP

Nupat noslēdzies Nacionālās Hokeja līgas (NHL) finālsērijas piektais mačs, kurā Pitsburgas "Penguins" ar rezultātu 4:3 trešajā papildlaikā apspēlēja Detroitas "Red Wings", sērijā panākot 2:3.

Viesi no Pitsburgas maču uzsāka krietni veiksmīgāk - jau devītajā minūtē Marians Hossa pēc Krosbija un Dupuī piespēlēm izvirzīja iedzinējus sērijā vadībā ar 1:0. Piecas minūtes pirms pirmās trešdaļas beigām Adams Hols rezultāta starpību dubultoja - 2:0.

Saņēmuši triecienu pirmajās 20 minūtēs, spēles turpinājumā detroitieši atguvās - jau pašā otrās trešdaļas sākumā tie samazināja starpību līdz vieniem vārtiem, savukārt trešās trešdaļas pirmajā pusē ne tikai izlīdzināja rezultātu, bet arī izvirzījās vadībā.

Tomēr Maksims Talbots pusminūti pirms mača pamatlaika beigām realizēja vienu no tikai četriem "pingvīnu" metieniem pa vārtiem, atkal izlīdzinot rezultātu. Sekoja divi papildlaiki, kuros neviena komanda nespēja gūt vārtus, lai arī mājiniekiem iespējas bija krietni vairāk.

Trešā papildlaika pusē "Red Wings" palika mazākumā, un beidzot tas tika izmantots - Pitsburgas spēlētājs Petrs Sikora guva uzvaras vārtus un pagarināja sēriju vismaz vēl par vienu maču.

Saistītais raksts: Terjēns: "Šī bija viena no labākajām spēlēm"

Video: Pitsburgas "Penguins" pārspēj Detroitas...

NHL finālsērija.
2. jūnijs.

Detroitas "Red Wings" - Pitsburgas "Penguins" 3:4, sērijā 3:2

Izmantotie resursi:
nhl.com

  -1 [+] [-]

, 2008-06-03 12:33, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Leflērs
Nu Pitsburgai lielākā problēma ir aizsardzība, tas vismaz visvairāk krīt acīs uzreiz. Un otrs, Bebkoks pilnībā taktiski apspēlē Terjēnu, kurš nekādi nespēj atrast zāles pret DET presingu pa visu laukumu. Visu laiku neprecīzas piespēles, ja vispār ir kam atdot. Ļoti bieži spēlētājam ar ripu vispār nav kam atdot piespēli, kā rezultātā tā vienkārši tiek paslidināta gar bortu un nonāk pie pretinieka. Un tad jau vairs no pingvīnu ātrajiem un tahniskajiem spēlētājiem vairs nav lielas jēgas! Nākas mest ripu zonā un tad pie borta cīnīties ar diviem pretiniekiem. Bet nu lai tik rūdās, tas nu galīgi nebūtu riktīgi, ja šie jaunekļi tagad tik pat "vienkārši" atskrietu pie SC arī finālā, nemaz nesajutuši īstu veču spēku.

Vairākkārt visas sezonas garumā esmu izteicies, ka Pitsburgas aizsardzība ir kā caurbraucamā sēta.Daži vēl brīnijās un neticēja. Viņi ir tipiska uzbrukuma komanda, kas mīl spēlēt ar emocijām. Ja pilnīgi atklāti, tad mani nedaudz izbrīna tas, ka viņi vispār spēlē finālā. Bet nekas, lai viņiem veicas, ceru, ka būs 7. spēle !
Ka attiecas uz Detroitu, Tu pareizi pateici par tiem treneriem. Bebkoks ir sapratis, ka uzvarēt var tikai un vienīgi ar aizsardzību un dzelžainu disciplīnu, nevis ar "skrien un met" taktiku. Var redzēt, ka viņš ir mācījies no Anaheimas Burka un Kārlaila.Totāls presings pa visu laukumu, dzelžains forčekings un asa nesaudzīga spēle, - tie ir Detroitas trumpji, kas viņiem palīdz tikt galā ar Pitsburgu. Vismaz pagaidām.

  +2 [+] [-]

, 2008-06-03 12:35, pirms 16 gadiem
ledlauzis rakstīja: Kur tad Hose komentārs pazudis? Pēc 4. spēles tak' gandrīz eseju uzrakstīja, cik kruta, ka RW kausu paņems savās mājās 5. spēlē (slinkums kopēt, kas grib lasīt, ejiet uz iepriekšējās spēles rakstu

Tu kļūdies, tas bija Robins Huds. Gan mēs vēl šo to palasīsim...

  +2 [+] [-]

, 2008-06-03 12:38, pirms 16 gadiem
ledlauzis rakstīja: Kur tad Hose komentārs pazudis? Pēc 4. spēles tak' gandrīz eseju uzrakstīja, cik kruta, ka RW kausu paņems savās mājās 5. spēlē (slinkums kopēt, kas grib lasīt, ejiet uz iepriekšējās spēles rakstu

Ņemot vērā Hose tendences komentēt ir divi varianti:
1) Tas jau nekas ka RW zaudēja, viņi tāpat manās(lasi Hose) acīs ir labākie, un kaut arī zaudēja, pierādīja ka ir labākie
2) Sekos daudz lamāšanās, tiesneši ir cenzēti, Krosbijs ir čīkstulis, pingvīni vispār spēlēt nemāk utt.

  -2 [+] [-]

, 2008-06-03 12:38, pirms 16 gadiem
Leflērs rakstīja: als

Nekad nav patikuši, gluži tāpat kā zviedri...
Kas attiecas uz Malkinu, tad es viņu redzu šajā gadījumā nevis kā krievu, bet kā komandas spēlētāju. Un tas, ka viņš šajā sērijā ir absolūts nulle,mani it nemaz neizbrīna. Viss pulveris izšauts regulārajā sezonā.
Ja paturpina par šo tēmu, tad viennozīmnīgi Malkins ir veselu augumu pārāks par Avečkinu, kā hokejists, kā uzbrucējs. Kā komandas spēlētājs. Paredzu viņam daudz raženāku karjeru , nekā Avečkinam.
Ja man patīk vai nepatīk kādas komandas spēlētājs, tas nenozīmē, ka esmu par ( pret ) šo komandu.Hokejs tomēr ir komandas sporta veids.


Nu par to ks būs dienās lielāks "zvaigzne" - Sīkaļa vai Aitiņš, domāju, vēl astrologi pastrīdēsies... Katrā ziņā gan vienam gan otram vēl daudz ir ledu "jāpagrauž", lai šie ne tikai sezonā, bet arī PO būtu komandai noderīgi.... Ja par RW runājam tad man pret to komandu ir uzradusies cieņa, jo viņi tiešām kā komanda (ne tikai spēlētāji) bet arī menedžments, skautu sistēma strādā laikam vislabāk līgā un pret savas lietas profiem (kā jebkuriem sava darba labiem darītājiem) man ir respekts! Daži labi klubi (ieskaitot manus mīluļus TML) varētu pamācīties kā kluba lietas ir jāorganizē un kā spēlētāji ir priekš kluba "jānolasa"....

  -1 [+] [-]

, 2008-06-03 12:40, pirms 16 gadiem
Leflērs rakstīja: Tu kļūdies, tas bija Robins Huds. Gan mēs vēl šo to palasīsim...

Robins Huds un Hose ir sinonīmi! Tie kas vairāk apgrozās futbola sadaļās to zin, kaut gan viņš pats jau to neslēpj!

  -1 [+] [-]

, 2008-06-03 12:40, pirms 16 gadiem
als

Starp citu, izskatās , ka Taviem mīluļiem nākamsezon treneris būs Rons Vilsons .

     [+] [-]

, 2008-06-03 12:41, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Robins Huds un Hose ir sinonīmi! Tie kas vairāk apgrozās futbola sadaļās to zin, kaut gan viņš pats jau to neslēpj!

Drīz jau arī es sākšu apgrozīties futbola sadaļā !

  -4 [+] [-]

, 2008-06-03 12:44, pirms 16 gadiem
Paveicās tiem neveiklajiem putniņiem.

  -1 [+] [-]

, 2008-06-03 12:44, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: A es esmu ļoti pārsteigts par Dacjuka gudro spēli. Vēl vienu augumu pārāks par Ovečkinu, Kovaļčuku un Malkinu. Varbūt krieviem būs jauns Larionova tipa spēlētājs? Malkina gaitas lielajā hokejā tikai sākas, nevar gribēt visu uzreiz. Bet komandas spēlētājs viņš jau šobrīd ir labāks par Ovečkinu.


Par Dacjuku pilnīgi piekrītu!!! Džeks ir ne pa jokam lietderīgs + ir konkrēts "playmaker" tipa spēlētājs, kam pat lāga neizdevies pass var aizet pie partnera.... piemērs: 4. sērijas spēlē šim biš "norāvās" viens pass, bet tas tāpat smuki aizgāja partnerim uz nūjas...

  +1 [+] [-]

, 2008-06-03 12:45, pirms 16 gadiem
Leflērs rakstīja: als

Starp citu, izskatās , ka Taviem mīluļiem nākamsezon treneris būs Rons Vilsons .


Moš vēl Ozo līdz savāks....?

  -1 [+] [-]

, 2008-06-03 12:45, pirms 16 gadiem
Leflērs rakstīja: Drīz jau arī es sākšu apgrozīties futbola sadaļā !

Nu tad Tev nāksies izjust, ko nozīmē Hose

  -1 [+] [-]

, 2008-06-03 12:46, pirms 16 gadiem
Nu nesanāca mājās paņemt kausu, sanāks Pitsburgā!

Leflērs

EČ sakarā? Varētu atklāt savus favorītus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2008-06-03 12:53, pirms 16 gadiem
Īstenie latvieši slimo tikai un vienīgi par Aitiņu.

  +1 [+] [-]

, 2008-06-03 13:00, pirms 16 gadiem
als rakstīja: "Gandrīz putni" arī uzvarot ir "gandrīz putni"... No tā, ka šie uzvar jau šiem logo nemainās.... Tas, ka Detroita nakamajā vai (sliktākajā gadijumā) aiznākamajā spēlē visu nokārtos man nav īpaši lielu šaubu.... tur ir jānotiek brīnumam, lai Pitsburga 3 spēles pēc kārtas paņemtu.... kas vēl...? M. A. ir baigi nestabils... ok, šis šajās spēlē nostāvēja labi, bet kā šis nostāvēja iepriekšējā spēlē...? 2. gols (RW vinnēja 2:1) bija tīri uz M.A. sirdapziņas, jo šim iemeta tuvējā (vārtarga) stūri... tāpat šis tur "čuģil" gandīz katrā otrajā izgājienā no vārtiem un bija tik "f..ing miracle", ka rezultāts 4. spēlē nebija lielāks par 2:1.... Tāpat visiem dir..ējiem par to ka RW ir "sarkanā mašīna" un čut ļi ne "CSKA-2".... cik ta krievu ir RW tagad...? 1.(!!!) - Dacjuks!!! Pingvīnos ir divi - Gončars un "Sīkaļa"! Ja kāds atcerās veco labo CSKA (padomju laika), tad šie klubiem gribot vai negribot savāca pie sevis labākos spēlētājus citiem nemaz lāga neprasot... varēja vienkārši "iesaukt armijā" un lieta bija darīta.... kaut kā neesmu dzirdējis, ka RW ar kaut ko līdzīgu nodarbotos.... Tas vienkārši NHL nav iespējams... tas ka šiem skautu sistēma strādā super (nodraftēt potenci;ālos komandas līderus Dacjuku un Zeterbergu 6. un 7. kārtā ir jāmāk!!!! Tā jums nav Pitsburga ar ~10 pirmajā kārtā draftētajiem spēlētājiem... un GMs atšķirībā no citiem dažiem labiem klubiem, zina ko dara un ko grib redzēt beigu rezultātā ir tikai un vienīgi RW kā komandas pluss!!! Ar visiem algu griestiem saglabāt komandas kodolu + parakstīt VAJADZĪGOS spēlētājus ir jāmāk!!!! Ne velti savā laikā leģendārais S. Boumens teica kluba saimniekiem: "man vajag komandā trīs spēlētājus Dreiperu, Maltbiju un Makkartiju.... zvaigznes varat pielasīt kādas gribat un es jums izcīnīsu SC!!!

Liekas, ka Tu traki sāpīgi esi uztvēris kaut kādus senus pārmetumus RW par krievu mašīnu Ja kāds to saka vēl tagad, nekas cits neatliek, kā atmest tādam "speciālistam" ar roku. Par Flerī pilnīgi piekrītu, bet nevar jau no jaunieša uzreiz prasīt visu. Ja pingvīnu vārtos stāvētu Hašeks savos labākajos gados, cerības būtu samērā reālas. Bet no MAF nezin ko kurā brīdī sagaidīsi - var nospēlēt izcili un pēc brīža sataisīt tādus mēslus, no kuriem ārā vairs netikt. Jaunība ir nestabilitāte.
Bet RW tiešām kā komanda izskatās labi. Lai kā arī to negribētos, bet neticu, ka otrreiz šādi spēlējot pingvīniem noveiksies. Bet ja jau Tev patīk pieminēt jaunekļus, tad atzīsti pats sev, cik gadus RW gāja uz šo finālu un kausu??? Cik bija runas pēc pagājušās sezonas, ka redz Dacjuks un Zeterbergs var plosīties regulārajā cēmpionātā, bet SC spēlēs vairs nespēj komandu vilkt, raksturs nav tāds, lai spētu uzvarēt izslēgšanas spēlēs utt. Taisnība jau arī bija! Bet redz, paaugās, raksturu norūdīja un viss notiek. Tā ka nav ko priekšlaicīgi kādu spēlētāju nolikt! Pingvīni jau tagad ir pārspējuši visas prognozes un potenciāls šitai komandai tikai augs! Ļoti ceru, ka šitie puiši atnesīs Pitsburgai un Mario vēl vairākus gredzenus. Domāju ka Pitsburgai ar šitu finālu viss tikai sākas.

  +2 [+] [-]

, 2008-06-03 13:04, pirms 16 gadiem
Vot ja viņi no 3:1 izvilktu tas būtu super

  -2 [+] [-]

, 2008-06-03 13:05, pirms 16 gadiem
Putniņiem jāpaaugas.....!!!!!

  +3 [+] [-]

, 2008-06-03 13:17, pirms 16 gadiem
Jauki, ka sanjeemushies un paraada raksturu, zaudeet jau nav ko, un seerijas (liidz ar to arii sezonas) pagarinaajums mani iepriecina.
P.S.Tikai izskataas, ka te dazhs par daudz "cepjas".

  +1 [+] [-]

, 2008-06-03 13:19, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Liekas, ka Tu traki sāpīgi esi uztvēris kaut kādus senus pārmetumus RW par krievu mašīnu Ja kāds to saka vēl tagad, nekas cits neatliek, kā atmest tādam "speciālistam" ar roku. Par Flerī pilnīgi piekrītu, bet nevar jau no jaunieša uzreiz prasīt visu. Ja pingvīnu vārtos stāvētu Hašeks savos labākajos gados, cerības būtu samērā reālas. Bet no MAF nezin ko kurā brīdī sagaidīsi - var nospēlēt izcili un pēc brīža sataisīt tādus mēslus, no kuriem ārā vairs netikt. Jaunība ir nestabilitāte.
Bet RW tiešām kā komanda izskatās labi. Lai kā arī to negribētos, bet neticu, ka otrreiz šādi spēlējot pingvīniem noveiksies. Bet ja jau Tev patīk pieminēt jaunekļus, tad atzīsti pats sev, cik gadus RW gāja uz šo finālu un kausu??? Cik bija runas pēc pagājušās sezonas, ka redz Dacjuks un Zeterbergs var plosīties regulārajā cēmpionātā, bet SC spēlēs vairs nespēj komandu vilkt, raksturs nav tāds, lai spētu uzvarēt izslēgšanas spēlēs utt. Taisnība jau arī bija! Bet redz, paaugās, raksturu norūdīja un viss notiek. Tā ka nav ko priekšlaicīgi kādu spēlētāju nolikt! Pingvīni jau tagad ir pārspējuši visas prognozes un potenciāls šitai komandai tikai augs! Ļoti ceru, ka šitie puiši atnesīs Pitsburgai un Mario vēl vairākus gredzenus. Domāju ka Pitsburgai ar šitu finālu viss tikai sākas.

Es arii uzskatu, ka viss tikai saakas, potenciaals ir ljoti liels, protams, patiikami, ka vinjiem izdevaas jau shajaa sezonaa iekljuut finaalaa!

  -1 [+] [-]

, 2008-06-03 13:22, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu nesanāca mājās paņemt kausu, sanāks Pitsburgā!

Leflērs

EČ sakarā? Varētu atklāt savus favorītus...

Visu savu apzinīgo mūžu esmu sekojis līdz futbola peripetijām. Domāju, ka Tevi tas absolūti neizbrīna. Pēdējā laikā drusku mazāk sanāk ar to panodarboties ( NHL taču paņem daudz laika ! ), bet jāsaka, ka esmu Dienvidamerikāniskā futbola piekritējs, - tas tā tīri vizuāli.
Kas attiecas uz Eiropas komandām, tad vienmēr paticis , kā spēlē Holande, arī Vācija, pēdējā laikā arī Portugāle.Arī Francija nenoliedzami ir futbola lielvalsts, žēl tikai, ka tās pamatsastāvu veido aizjūras Domīniju pēcteči...
Nepatīk Itālijas " catenacchio " stils, - kas gan dod rezultātus, - tāpat arī visdrūmākā diena bija pirms 4 gadiem, kad uzvarēja Grieķija. Tas bija kkas vienreizējs, mēs draugu pulkā pat uzstādījām sev jautājumu, - futbol , uz kurieni tu ej ??Starp citu, diezgan labu futbolu spēlē arī čehi , kādreiz arī krievi, savukārt angļus vienmēr esmu uzskatījis par ākstiem, - kā citādi lai nodēvē ākstu Nr. 1 , un vēl tur bija tas vārtsargs, kurš atgādina Internātpalīgskolas audzēkni, aizmirsu to uzvārdu, - laikam Robinsons...
Ne pārāk augstās domās esmu par Spāniju, tāpat arī visām Skandināvijas uz Ziemeļvalstu komandām. Tas tā , iesākumam...

  +1 [+] [-]

, 2008-06-03 13:30, pirms 16 gadiem
Leflērs rakstīja: Visu savu apzinīgo mūžu esmu sekojis līdz futbola peripetijām. Domāju, ka Tevi tas absolūti neizbrīna. Pēdējā laikā drusku mazāk sanāk ar to panodarboties ( NHL taču paņem daudz laika ! ), bet jāsaka, ka esmu Dienvidamerikāniskā futbola piekritējs, - tas tā tīri vizuāli.
Kas attiecas uz Eiropas komandām, tad vienmēr paticis , kā spēlē Holande, arī Vācija, pēdējā laikā arī Portugāle.Arī Francija nenoliedzami ir futbola lielvalsts, žēl tikai, ka tās pamatsastāvu veido aizjūras Domīniju pēcteči...
Nepatīk Itālijas " catenacchio " stils, - kas gan dod rezultātus, - tāpat arī visdrūmākā diena bija pirms 4 gadiem, kad uzvarēja Grieķija. Tas bija kkas vienreizējs, mēs draugu pulkā pat uzstādījām sev jautājumu, - futbol , uz kurieni tu ej ??Starp citu, diezgan labu futbolu spēlē arī čehi , kādreiz arī krievi, savukārt angļus vienmēr esmu uzskatījis par ākstiem, - kā citādi lai nodēvē ākstu Nr. 1 , un vēl tur bija tas vārtsargs, kurš atgādina Internātpalīgskolas audzēkni, aizmirsu to uzvārdu, - laikam Robinsons...
Ne pārāk augstās domās esmu par Spāniju, tāpat arī visām Skandināvijas uz Ziemeļvalstu komandām. Tas tā , iesākumam...

Lefleer, tev jaanaak uz citu sadalju... Bet ir interesanti.

  -1 [+] [-]

, 2008-06-03 13:34, pirms 16 gadiem
Nu arī futbolā mūsu favorīti nesakrīt.

Protams Brazīlija, Argentīna u.c. Dienvidamerikas komandas ir ļoti interesantas, taču man labāk patīk Angļu futbols (nevis izlase, bet futbola spēles izpratne).
Kas attiecas uz izlasēm... nu es pat nezinu par ko just līdzi... jo "mana laika" spēlētāji jau ir beiguši spēlēt vai arī netiek izlasē, bet jaunie... nu tas vairs "nav tas".
Šogad laikam būs jājūt līdzi Krievijas izlasei un nevis tāpēc, ka man baigi patiktu viņu spēle, bet gan tāpēc, ka esmu par šo izlasi visvairāk informēts un diezgan daudz redzējis tās spēlētājus.

  -4 [+] [-]

, 2008-06-03 13:40, pirms 16 gadiem
Par ko tad latviešiem vēl slimot,ja ne par krieviem?????

  -1 [+] [-]

, 2008-06-03 13:44, pirms 16 gadiem
Juris

Tas nekas, ka gaumes ir dažādas.
Lai kā daudzus gadus centās zviedrs Eriksons, nekādus īpašos panākumus Anglijas futbolam tas nenesa. Nedomāju, ka tas ir pats interesantākais, pa flangu tuvoties soda laukumam un centrēt cerībā , ka kāds izleks. Labi,tas ir varbūt pārāk triviāls un vienkāršots angļu futbola raksturojums, tagad pieļauju , ka daudz kas jau ir mainījies viņu taktikā, bet nevar noliegt, ka angļi tā spēlē daudzus gadu desmitus.
Pēdējā Anglijas izlase, kas man tā pa īstam patika , bija 1986. gada komanda ar Linekeru un Šiltonu prieksgalā.

  -1 [+] [-]

, 2008-06-03 13:48, pirms 16 gadiem
M9

Tu domā esportā EČ 2008 ?Man acis žilbst to tumšo fonu un baltos burtiņus skatīties.
Vispār par futbolu es varētu ne vienu vien grāmatu sarakstīt...

     [+] [-]

, 2008-06-03 13:49, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu arī futbolā mūsu favorīti nesakrīt.

Protams Brazīlija, Argentīna u.c. Dienvidamerikas komandas ir ļoti interesantas, taču man labāk patīk Angļu futbols (nevis izlase, bet futbola spēles izpratne).
Kas attiecas uz izlasēm... nu es pat nezinu par ko just līdzi... jo "mana laika" spēlētāji jau ir beiguši spēlēt vai arī netiek izlasē, bet jaunie... nu tas vairs "nav tas".
Šogad laikam būs jājūt līdzi Krievijas izlasei un nevis tāpēc, ka man baigi patiktu viņu spēle, bet gan tāpēc, ka esmu par šo izlasi visvairāk informēts un diezgan daudz redzējis tās spēlētājus.


Man, savukārt, Krievija būs pēdējā izlase, kurai es jutīšu līdzi šajā Euro... pārāk daudz patosa ir ap (un ar) viņu... par cik manī ir kāda daļa poļu asiņu (laikam tā nešpetnākā daļa), tad būšu par viņiem!

  -1 [+] [-]

, 2008-06-03 13:50, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Krievija būs pēdējā izlase, kurai es jutīšu līdzi šajā Euro... pārāk daudz patosa ir ap (un ar) viņu... par cik manī ir kāda daļa poļu asiņu (laikam tā nešpetnākā daļa), tad būšu par viņiem!


A ja es sāktu skatīties pēc šādas sistēmas, tad man būtu jābūt par gandrīz vai visām EURO2008 komandām ...

  -1 [+] [-]

, 2008-06-03 13:56, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Liekas, ka Tu traki sāpīgi esi uztvēris kaut kādus senus pārmetumus RW par krievu mašīnu Ja kāds to saka vēl tagad, nekas cits neatliek, kā atmest tādam "speciālistam" ar roku. Par Flerī pilnīgi piekrītu, bet nevar jau no jaunieša uzreiz prasīt visu. Ja pingvīnu vārtos stāvētu Hašeks savos labākajos gados, cerības būtu samērā reālas. Bet no MAF nezin ko kurā brīdī sagaidīsi - var nospēlēt izcili un pēc brīža sataisīt tādus mēslus, no kuriem ārā vairs netikt. Jaunība ir nestabilitāte.
Bet RW tiešām kā komanda izskatās labi. Lai kā arī to negribētos, bet neticu, ka otrreiz šādi spēlējot pingvīniem noveiksies. Bet ja jau Tev patīk pieminēt jaunekļus, tad atzīsti pats sev, cik gadus RW gāja uz šo finālu un kausu??? Cik bija runas pēc pagājušās sezonas, ka redz Dacjuks un Zeterbergs var plosīties regulārajā cēmpionātā, bet SC spēlēs vairs nespēj komandu vilkt, raksturs nav tāds, lai spētu uzvarēt izslēgšanas spēlēs utt. Taisnība jau arī bija! Bet redz, paaugās, raksturu norūdīja un viss notiek. Tā ka nav ko priekšlaicīgi kādu spēlētāju nolikt! Pingvīni jau tagad ir pārspējuši visas prognozes un potenciāls šitai komandai tikai augs! Ļoti ceru, ka šitie puiši atnesīs Pitsburgai un Mario vēl vairākus gredzenus. Domāju ka Pitsburgai ar šitu finālu viss tikai sākas.


Tur jau tā lieta, ka arī Pitsburgas "bērnudārzam" ir vispirms biški pa pašiem PO jāpamaļas.... šitam sastāvam (pamatā) tie ir tikai divi gadi, kur pirmajā gadā šie no Ottavas diezgan pamatīgi "atrāvās", bet šogad jau ir vērojams zināms progress... un neapšaubāmi tā ir dotajā momentā vistalantīgākā komanda līgā! Tā teikt : "uz pareizā ceļa esat biedri!!" Un ja šie tā turpinās un neizdāļās citiem savas jaunās zvaigznītes, tad, domāju, ar laiku (3-5 gados) Pitsburga būs Čempionu komanda...

  -2 [+] [-]

, 2008-06-03 13:59, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Tur jau tā lieta, ka arī Pitsburgas "bērnudārzam" ir vispirms biški pa pašiem PO jāpamaļas.... šitam sastāvam (pamatā) tie ir tikai divi gadi, kur pirmajā gadā šie no Ottavas diezgan pamatīgi "atrāvās", bet šogad jau ir vērojams zināms progress... un neapšaubāmi tā ir dotajā momentā vistalantīgākā komanda līgā! Tā teikt : "uz pareizā ceļa esat biedri!!" Un ja šie tā turpinās un neizdāļās citiem savas jaunās zvaigznītes, tad, domāju, ar laiku (3-5 gados) Pitsburga būs Čempionu komanda...

Tieši tā Un ar katru nākamo fināla spēli, šis "bērnudārzs" tuvojas pamatskolai

  -1 [+] [-]

, 2008-06-03 14:05, pirms 16 gadiem
Ļoti kaislīgi jūtu līdzi tikai par 2vām izlasēm - Angliju un Portugāli. Protams nevar nesimpatizēt Brazīlijas futbola izlase, kā arī arī Spānijas un Itālijas izlase... Žēl, ka tikai spāņiem nespēlēs viens no maniem uzbrukuma elkiem futbolā - Rauls, tas pats itāļiem - Tottī, toties Del Piero spēlēs

Ja runājam par hokeju, kad 3šos vārtus iemeta Rafaļskis, man jau šķita, ka viss skaidrs (tieši tad, ja pareizi atceros, parādīja, kā pucē Stenlija kausu ), bet tiešām liels prieks par Pingvīniem, pateicoties viņiem, hokeja svētki turpinās. Atzīšos, ka pie rezultāta 3-2 atlūzu pavisam Prinipā arī līdz tam laikam skatījos tā teikt ar vienu aci...

  -1 [+] [-]

, 2008-06-03 14:07, pirms 16 gadiem
Laaaaaabs!

  +1 [+] [-]

, 2008-06-03 14:19, pirms 16 gadiem
es ceru ka kausu saņems komanda detroitā, vienalga kura tā būtu, domāju ka to gribētu vairākums!

  +1 [+] [-]

, 2008-06-03 14:20, pirms 16 gadiem
Attiecībā uz fūzi man simpātijas ir līdzīgas Leflēram. Šinī EČ viennozīmīgi būsšu par Holandi. Attiecībā uz dienvidamerikas komandām - tur spēlē mana mīļākā komanda un viena no nesimpātiskākajām - respektīvi Argentīna/Brazīlija!
Par šā gada SC finalu... labi būtu ja uzvarētu mazākais no ļaunumiem - Pitsburga. Nevienas no manām favorītēm (Filadelfija, Kalgarī un Ņūdžersija) finālā nav. Vistālāk no tām tika tā uz kuru vismazāk cerības liku!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja