Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Belouzs ievelk ASV juniorus pusfinālā, liedzot Krievijai atkārtot Bufalo brīnumu

Arkādijs Birjuks
Arkādijs Birjuks

Belouzs ievelk ASV juniorus pusfinālā, liedzot Krievijai atkārtot Bufalo brīnumu
ASV pirmo periodu pavadīja pie Suhačova vārtiem
Foto: IIHF

Gaidītākajā U20 pasaules čempionāta ceturtdaļfinālā ASV juniori pieveica krievus. Pusfinālā amerikāņi tiksies ar Zviedriju, kamēr Krievija pirmo reizi kopš 2010. gada paliek ārpus labāko trijnieka.

Grupu turnīrā ASV juniori piekāpās tikai slovākiem [2:3], toties grūtās spēlēs apspēlēja kanādiešus [4:3 pēcspēles metienos] un somus [3:2]. Par spilgtāko amerikāņu un visa turnīra spēlētāju var saukt Keisiju Mitelstadu, kurš četrās spēlēs sakrāja deviņus [4+5] rezultativitātes punktus. Nav izslēgts, ka Minesotas Universitāti pārstāvošais hokejists pēdējā brīdī ielēks ASV olimpiskajā sastāvā, kur vēl palikušas dažas brīvas vietas.

Krievija grupas spēlēs demonstrēja nestabilu sniegumu, zaudējot čehiem [4:5] un zviedriem [3:4 pēcspēles metienos]. Par labāko spēlētāju Valērija Bragina komandā var uzskatīt uzbrucēju Klimu Kostinu, kurš četrās spēles savāca sešus [4+2] rezultativitātes punktus. Pirms spēles Krievijas medijos bieži izcēla faktu, ka viņu U20 izlase allaž ir uzvarējusi amerikāņus ceturtdaļfināla stadijā. Tiesa, tādas spēles līdz šim ir bijušas tikai trīs - 2003., 2014. un 2015. gados.

Maču spēcīgi sāka amerikāņi, iespiežot krievus savā zonā. Aktīvs presings pārvērtās noraidījumā, ko pērnā gada pasaules čempions Kīfers Belouzs izmantoja - 1:0. ASV arī turpmāk piederēja ievērojams pārsvars, tomēr negaidīti izlīdzinājuma vārtus iemeta Krievija. Pēc mazākuma neitralizēšanas ātro uzbrukumu veicināja Kostins, kurš piespēlēja Marseļam Šolohovam, kuram ar metienu no neērtās rokas izdevās pārspēt amerikāņu vārtsargu Džozefu Volu.

Perioda piecpadsmitajā minūtē ASV vēlreiz izvirzījās vadībā, kolosālus vārtus gūstot Kaileram Jamamoto. Edmontonas "Oilers" piederošais uzbrucējs prasmīgi nospēlēja vārtu priekšā un apgriezienā raidīja ripu tukšajā stūrī - 2:1. Perioda izskaņā vēl viena neveiksmīga epizode Krievijai - aizsargs Vladislavs Sjomins nopelnīja noraidījumu līdz spēles beigām par uzbrukumu galvas un kakla rajonā.

Piecas minūtes mazākumā Krievijas hokejisti izturēja, kas palīdzēja nedaudz izlīdzināt spēli otrajā periodā. Vienā no epizodēm Vols glāba komandu pēc Vitālija Abramova metiena apakšējā stūrī. Amerikāņiem laba izdevība bija Trentam Frederikam, pēc kuras vārtos nokļuva viņa komandasbiedrs. Perioda noslēdzošās sešas septiņas minūtes pagāja ar Krievijas pārsvaru, ko sekmēja divi pretinieku noraidījumi. Tuvu vārtu guvumam bija Dmitrijs Sokolovs, kurš no izdevīgas pozīcijas meta garām vārtiem.

Trešā perioda sākumā izcilus vārtus guva Andrejs Altibarmakjans. Sanktpēterburgas SKA uzbrucējs savāca ripu savā zonā, veica reidu līdz ASV vārtiem, apslidoja vārtsargu un panāca izlīdzinājumu - 2:2. Spriedzes pilnajā trešajā periodā abām komandām retāk sanāca veidot vārtu gūšanas iespējas. Bīstams Krievijas vārtu priekšā bija uzbrūkošais aizsargs Ādams Fokss, kuram pēdējā brīdī ripu izsita Kostins. Spēles 53. minūtē Dīlans Sambergs meta ripu zonā, tā atlēca uz nūjas Belouzam, kurš trešo reizi spēlē izvirzīja amerikāņus vadībā - 3:2. Krievijai uzreiz bija iespēja atspēlēties - Šolohova metiens atsitās pret vārtu stabu. Taču atspēlēties Krievijas hokejistiem neizdevās. Spēles izskaņā tie noņēma vārtsargu, kļūdījās un ielaida ceturtos vārtus.

Vēl jāpiebilst, ka spēle starp hokeja dūžiem ASV un Krieviju nespēja savākt atbilstošu auditoriju Bufalo KeyBank Center arēnā. Pēc protokola datiem noslēdzošo ceturtdaļfināla spēli apmeklēja 6242 skatītāji. Līdz šim apmeklētākā turnīra spēle [ja neņem vērā spēli zem klajas debess] ir Kanādas un Somijas mačs 26. decembrī, ko klātienē redzēja 9552 interesenti. ASV zemo apmeklējumu izskaidro ar ļoti augstām biļešu cenām.

Pusfinālā ASV tiksies ar līdz šim bez zaudējumiem spēlējošo Zviedrijas izlasi. Iepriekšējās piecās savstarpējās spēlēs U20 čempionātu play-off kārtā panākumu svinēja amerikāņi.

ASV - Krievija 4:2 (2:1; 0:0; 2:1)

Vārti: 02:18 Belouzs (Tkačuks, Fokss) (vair.) 1:0, 10:32 Šolohovs (Kostins, Jeļizarovs) 1:1, 14:34 Jamamoto (Mitelstads, Sambergs) 2:1, 43:49 Altibarmakjans (Samorukovs) 2:2, 52:31 Belouzs (Sambergs) 3:2, 59:18 Andersons (Pēlings, Lindgrens) 4:2
Metieni: 43:29
Soda minūtes: 8:33

Ceturtdaļfināli

LaiksSpēleRez.
19:00Čehija – Somija4:3 PM
23:00Kanāda – Šveice8:2
1:00Zviedrija – Slovākija2:1
3:00ASV – Krievija4:2

Pusfināli

DatumsLaiksSpēle
04.0123:00Zviedrija - ASV
05.0103:00Kanāda - Čehija

 +13 [+] [-]

, 2018-01-03 05:41, pirms 7 gadiem
ASV pelnīti finālā.

 +14 [+] [-]

, 2018-01-03 05:43, pirms 7 gadiem
Labi ,ka ASV droši nospēlēja spēles beigas nedodot krieviem iespējas.Kopumā uzvarēja tie kuriem jāuzvar ja neskaita somu zaudējumu.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 05:43, pirms 7 gadiem
Par Kanādas un ASV finālu

  +6 [+] [-]

, 2018-01-03 06:07, pirms 7 gadiem
Kā jau biju prognozējis, pārliecinoša ASV uzvara. Kamēr dienas centrālais un interesantākais mačs bija čehi pret somiem.

  -3 [+] [-]

, 2018-01-03 06:14, pirms 7 gadiem
Tā tam arī bija jābūt. Pusfinālā gan amīši kāsīs zviedriem, vismaz tā gribētos...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2018-01-03 06:34, pirms 7 gadiem
O, lielais krieveļu fans ieradies...😎 priecīgs rītiņš ko?...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2018-01-03 06:42, pirms 7 gadiem
Laba ziņa..utainie bez medaļam..tas priece..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2018-01-03 06:58, pirms 7 gadiem
Zaudējumus krievam - tā ir uzvara letiņam!
Teicami, draugi, teicami!

  +5 [+] [-]

, 2018-01-03 06:58, pirms 7 gadiem
Vienmēr pienāk pirmā reize.Laba spēle,bija vērts celties un skatīties.Laiks skrien ātri.Vēl likās pavisam nesen Brians Belouzs spēlēja Kanādas izlasē pasaules čempionātos,bet tagad jau dēls met ripas pretinieku vārtos.

 +17 [+] [-]

, 2018-01-03 07:01, pirms 7 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: nezinu kā citiem.. Bet man šķiet... Krievijas hoķi letiņiem ir dabiski mīlēt. Vismaz tā es to jūtu ! Jā, tie ir arī sānsenši ledus laukumos (dažreiz)
Man nav kauns to atzīt, skatoties šīs epizodes , mani pārņem tirpiņas - mani, Latvijas patriotu ! Un domāju tādu ir daudz !
https://youtu.be/Ek_hUv6cqdY?t=436
Saka sports vieno, un tā ir tiesa.. Sports vieno !
Man gan ta neskiet! Mani patikamas tirpinas parnem kad jebkura izlase uzvelk krieviju jebkura sporta!

 +12 [+] [-]

, 2018-01-03 07:01, pirms 7 gadiem
Skatos viens mans nobloķētais provokators tā cenšās ,bet neviens viņam neatbild.Un pareizi dara,lai vārās savā sulā.

 +16 [+] [-]

, 2018-01-03 07:04, pirms 7 gadiem
Vienmēr patīkami dienu sākt ar labām ziņām.

 +13 [+] [-]

, 2018-01-03 07:05, pirms 7 gadiem
Un vēl,laikam jau Buffalo gaida finālu ASV pret Kanādu,jo pat šajā spēlē pret krieviem tikai centrālās tribīnes no abām pusēm bija aizņemtas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2018-01-03 07:24, pirms 7 gadiem
Par kaimiņiem zviedriem un dabīgi par sabiedrotajiem ASV, Kanādu un Čehiju.

 +11 [+] [-]

, 2018-01-03 07:57, pirms 7 gadiem
Kā jau rakstīju, blusainiem koka medālis! Rīts sācies ar ļoti patīkamu ziņu. Saxona bomzim aiz vaiga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2018-01-03 08:10, pirms 7 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: ko lai saka... sāpīgs zaudējums. Iespējas bija ļoti labas, 2 gan 3 periods Krievijas izlases zīmē.
Pirms spēles biju uzvilcis cepuri ar nodomu, ka būs iemesls to noņemt pēc spēles, pirms Krievijas himnas atskaņošanas, kā zīmīgu žestu un cieņas apliecinājumu kaimiņiem, brāļiem, kuri mums dāvina skaistu spēli!
lai kā nebūtu, cepuri nost Krievijas izlases čaļu priekšā.
Tagad jau nedaudz emocijas rimušās... ja kāds dzīvo kaimiņos, atvainojos par skaļiem sajūsmas saukļiem nakts vidū, kad Krievi iemeta 1mo un 2tros vārtus. Bet ja godīgi, apšaubu vai kāds no šejienes var atļauties dzīvokli man blakus.. diezgan padārgs nams, un ne tām plānākajām sienām, dāmām īpaši patīk . Bet ko tur daudz..
Krievi godam nospēlēja , neitrāliem līdzjutējiem noteikti patika viņu spēle. Diemžēl čempis beidzies...
Varu visiem latviešiem novēlēt kādreiz spēlēt ar tādu vīrišķību un meistarību . Lai mums ir lepnums un sasniegumi starptautiskā arēnā..
jauku dienu !
Protams, baltajām sienām jābūt biezām, lai tādi atpalikušie kā tu netiktu sabiedrībā!

  +7 [+] [-]

, 2018-01-03 08:13, pirms 7 gadiem
Skrabars rakstīja: Kā jau rakstīju, blusainiem koka medālis! Rīts sācies ar ļoti patīkamu ziņu. Saxona bomzim aiz vaiga
Krievijas netikšana četrniekā ir kā otrie Ziemassvētki!

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 08:26, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: Vienmēr pienāk pirmā reize.Laba spēle,bija vērts celties un skatīties.Laiks skrien ātri.Vēl likās pavisam nesen Brians Belouzs spēlēja Kanādas izlasē pasaules čempionātos,bet tagad jau dēls met ripas pretinieku vārtos.
Belouzs laikam vismaz vienā Kanādas kausā arī spēlēja un uzvarēja.

  +9 [+] [-]

, 2018-01-03 08:38, pirms 7 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: ko lai saka... sāpīgs zaudējums. Iespējas bija ļoti labas, 2 gan 3 periods Krievijas izlases zīmē.
Pirms spēles biju uzvilcis cepuri ar nodomu, ka būs iemesls to noņemt pēc spēles, pirms Krievijas himnas atskaņošanas, kā zīmīgu žestu un cieņas apliecinājumu kaimiņiem, brāļiem, kuri mums dāvina skaistu spēli!
lai kā nebūtu, cepuri nost Krievijas izlases čaļu priekšā.
Tagad jau nedaudz emocijas rimušās... ja kāds dzīvo kaimiņos, atvainojos par skaļiem sajūsmas saukļiem nakts vidū, kad Krievi iemeta 1mo un 2tros vārtus. Bet ja godīgi, apšaubu vai kāds no šejienes var atļauties dzīvokli man blakus.. diezgan padārgs nams, un ne tām plānākajām sienām, dāmām īpaši patīk . Bet ko tur daudz..
Krievi godam nospēlēja , neitrāliem līdzjutējiem noteikti patika viņu spēle. Diemžēl čempis beidzies...
Varu visiem latviešiem novēlēt kādreiz spēlēt ar tādu vīrišķību un meistarību . Lai mums ir lepnums un sasniegumi starptautiskā arēnā..
jauku dienu !
tavejie vatniki pagruda un tas visiem latviesiem silda sirdis,jo okupanti ir arpus medalam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-01-03 09:15, pirms 7 gadiem
Lieliska ziņa!
Krieveļiem pazors.

  -1 [+] [-]

, 2018-01-03 09:30, pirms 7 gadiem
Malači ASV, varbūt nedaudz ne pa tēmu, bet ļoti izbrīna Aleksa Nīlandera sliktā spēle 6 punkti (1+5) 5 spēlēs, salīdzinot ar pagājušo dlgadu, kad bija 12 punkti 7 spēlēs, tad šigad pilnīgi liekas, ka baigi sūdīgi iet

     [+] [-]

, 2018-01-03 09:53, pirms 7 gadiem
Nashy rakstīja: Protams, baltajām sienām jābūt biezām, lai tādi atpalikušie kā tu netiktu sabiedrībā!
Neaiztiec sūdu, nesmirdēs! Vismaz uzvarēja mazākais no ļaunumiem.

  -1 [+] [-]

, 2018-01-03 10:13, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Neaiztiec sūdu, nesmirdēs! Vismaz uzvarēja mazākais no ļaunumiem.
vate jau nav sūds...īpaši cukurotā bērneļiem patīk

  +4 [+] [-]

, 2018-01-03 10:37, pirms 7 gadiem
krievu fanelis aktīvi komentē, lai noklusinātu komentārus par krievu izsmērēšanu pret sienu un nebūtu jāapēdi paša vārdi pirms spēles

     [+] [-]

, 2018-01-03 10:37, pirms 7 gadiem
Nu re, Saksons visu tik precīzi izklastīja, ka man vai Funam nav vairs ko iestarpināt. Šis čempionāts mums beidzies, tagad gaidīsim Purvciema ziemas klasiku 20.janvārī.

  +5 [+] [-]

, 2018-01-03 10:48, pirms 7 gadiem
Ir notikusi kārtējā vataiņu izpindosēšana!

  -4 [+] [-]

, 2018-01-03 10:53, pirms 7 gadiem
aivo50 rakstīja: Laba ziņa..utainie bez medaļam..tas priece..
Tas tak sen bija zinams jo utainie spele zemaka divizija un pat nevar parspet kazahus

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 10:54, pirms 7 gadiem
Ka jau vakar paredzeju, cina starp ASV un Krieviju bija siva. ASV soreiz uzvareja pelniti, to nu ir jaatzist. Kaut gan pie 2:2 visadi vareja but, ari krieviem paris iespejas bija, butu iemetusi, nav teikts, ka amisi vinnetu.
Ka jau te vakar kolegis mineja, ka loti interesants varetu but ari cehu un somu duelis, kas patiesam ta ari bija. Nedaudz zel somu, vienmer simpatizejis vinu hokejs, bet nu tada ir dzive.
Ceru, ka abi pusfinali ari bus loti interesanti. Vel jo vairak tapec, ka tas ir junioru hokejs.

  -4 [+] [-]

, 2018-01-03 10:55, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Lieliska ziņa!
Krieveļiem pazors.
Pazors latvijai kurai pakaš u20 čempjos pa 10 ripam katru otru speli

  -2 [+] [-]

, 2018-01-03 11:00, pirms 7 gadiem
Izvaro nabagus visos caurumos
https://m.championat.com/news/sport...

     [+] [-]

, 2018-01-03 11:00, pirms 7 gadiem
Sanich rakstīja: Pazors latvijai kurai pakaš u20 čempjos pa 10 ripam katru otru speli
nē, šoreiz pazors ir vatņikiem

  +5 [+] [-]

, 2018-01-03 11:00, pirms 7 gadiem
Tevocis Sems iedeva aiz vaiga un pieshmuceja saxonu.
Slēpts komentārs: FUNS

  +2 [+] [-]

, 2018-01-03 11:05, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Jāpriecājās par taisnības uzvaru nevis konkrēti vienmēr un visur pret kaut ko. Piemēram burtu salikums CSKA daudziem latviešiem ir kā sarkana lupata bullim (arī man tai skaitā) un CSKA zaudējums jebkurš tiek uztverts kā kaut kas īpaši jauks.
Fun, šo gan es nesapratu. Sarkanā armija ir tikpat cienījama organizācija kā VDK, kuras sporta klubam mēs kvēli jūtam līdzi. Dinamo un SKA viena otru papildina.

  +6 [+] [-]

, 2018-01-03 11:10, pirms 7 gadiem
Par laimi Funs nav latvietis, tāpēc viņam negatīvo īpašību ir nesalīdzināmi mazāk nekā jums pārējiem.

     [+] [-]

, 2018-01-03 11:13, pirms 7 gadiem
Vispatīkamāk bija redzēt utainā dusmas, kad USA hokejisti ieslidināja pēdējo ripu.

  -3 [+] [-]

, 2018-01-03 11:15, pirms 7 gadiem
No vienas itkā labi, lai krievi nokāp no mākoņiem. Bet no otras puses interesantāk būtu ja viņi būtu dabūjuši pa dirsu finālā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 11:40, pirms 7 gadiem
Naktī pirms spēles laikam trīs stundu studijā bija Mač tv ,bet viņu prognozes nepiepildījās.

  +4 [+] [-]

, 2018-01-03 11:51, pirms 7 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: prognozēju 4:1, bet visu cieņu krieviem, ka spēja iemest 2x vairāk

nu ir krieviem regress hokejā un pamatīgs, vairs nenāk talanti ārā un sistēma vispār sajāta
Harļiks izlīdīs no ierakumiem un apgalvos pretējo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 12:26, pirms 7 gadiem
Krievijas valsts kā tāda sāk pagrimt un pūt savā padomju domāšanā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2018-01-03 12:44, pirms 7 gadiem
nesaprotu, liela daļa te vārās par vaņkām, bet labāk būtu pievērsuši uzmanību un uzslavējuši slovāku juniorus... Lūk, tas man liek kļūt domīgam salīdzinot ar mūsējiem!!!

  +3 [+] [-]

, 2018-01-03 12:44, pirms 7 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: ko lai saka... sāpīgs zaudējums. Iespējas bija ļoti labas, 2 gan 3 periods Krievijas izlases zīmē.
Pirms spēles biju uzvilcis cepuri ar nodomu, ka būs iemesls to noņemt pēc spēles, pirms Krievijas himnas atskaņošanas, kā zīmīgu žestu un cieņas apliecinājumu kaimiņiem, brāļiem, kuri mums dāvina skaistu spēli!
lai kā nebūtu, cepuri nost Krievijas izlases čaļu priekšā.
Tagad jau nedaudz emocijas rimušās... ja kāds dzīvo kaimiņos, atvainojos par skaļiem sajūsmas saukļiem nakts vidū, kad Krievi iemeta 1mo un 2tros vārtus. Bet ja godīgi, apšaubu vai kāds no šejienes var atļauties dzīvokli man blakus.. diezgan padārgs nams, un ne tām plānākajām sienām, dāmām īpaši patīk . Bet ko tur daudz..
Krievi godam nospēlēja , neitrāliem līdzjutējiem noteikti patika viņu spēle. Diemžēl čempis beidzies...
Varu visiem latviešiem novēlēt kādreiz spēlēt ar tādu vīrišķību un meistarību . Lai mums ir lepnums un sasniegumi starptautiskā arēnā..
jauku dienu !
Saki, ja laizīt, tad līdz aknām!
Pirms došanās uz darbu, muti vismaz nomazgāji?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-01-03 12:48, pirms 7 gadiem
Bažīgu dara vienīgi mūsu janvāra laikapstākļi. Vai Rīga spēs izpildīt godpilno uzdevumu- sarīkot Krievu ziemas klasiku?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2018-01-03 12:56, pirms 7 gadiem
Tā kā šis būs Eiropas mēroga notikums, vajadzētu padomāt arī par suvenīriem ārvalstu tūristiem. Kas mums tāds raksturīgāks? Matrjoškas, branku virtenes....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2018-01-03 13:01, pirms 7 gadiem
Tagad jācer ka 20.janvārī būs tāds normāli mērens sals (mīnusi pirmā desmita robežās). Latviešiem jāparāda, ka spējam noorganizēt labā līmenī ziemas hokeja klasikas spēli. Kaut kas jauns un neredzēts Latvijā. Lūk par ko jāpriecājās, LATVIEŠI VAR, nevis par to ka kaut ko kāds nevar.
Mēs varam.

  -2 [+] [-]

, 2018-01-03 13:02, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Tagad jācer ka 20.janvārī būs tāds normāli mērens sals (mīnusi pirmā desmita robežās). Latviešiem jāparāda, ka spējam noorganizēt labā līmenī ziemas hokeja klasikas spēli. Kaut kas jauns un neredzēts Latvijā. Lūk par ko jāpriecājās, LATVIEŠI VAR, nevis par to ka kaut ko kāds nevar.
Mēs varam.
Arī pasaulē nepieredzēts notikums- pirmā ziemas klasika mikrorajona miskastē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-01-03 13:03, pirms 7 gadiem
Jā, bet piekrītu Funam- atbildīgs uzdevums ir mums piešķirts- aizstāvēt krievu hokeja mundiera godu. Ja tas izdosies sekmīgi, tad mūsu klubs var sagaidīt papildus finansējumu no Maskavas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-01-03 13:06, pirms 7 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: mani vairāk uztrauc šobrīd ASV un izraēlas mēginājums uzrīkot Irānas pavasari

sekas tam būtu traģiskas, jo Irāna ir kodolvalsts ar stabilu un vienotu kopienu, bet arī viņi nav imūni pret destabilizācijas mēģinājumiem
Kādi tad līdzekļi ir Izraēlai un ASV lai Irānā iespaidotu cilvēkus raida naidīgajās balsīs rokenrolu.Vienīgai internets ,bet gan jau tur to kontrolē.Tikai nesaprotu kāpēc naftas valstī Irānā cilvēki dzīvo krietni sliktāk par pārējām Līča arābu valstīm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2018-01-03 13:15, pirms 7 gadiem
Agris 77 rakstīja: Saki, ja laizīt, tad līdz aknām!
Pirms došanās uz darbu, muti vismaz nomazgāji?
Laba atbilde. Te kopija no krievu lapas, manuprāt taisnīgi.
Американцы реально сильны
Ну и по справедливости. Напротив была очень сильная команда, крутизну которой еще предстоит узнать, глядя, как и когда все эти парни заиграют в НХЛ. Но ясно, что такой технически разнообразной, быстрой и находчивой команды у США не было никогда — и она точно была лучше нашей. Даже в смысле перспектив.
Re - krievi objektīvi, ko nekādi nevar teikt par mūsu " russkojazičnijiem"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-01-03 13:16, pirms 7 gadiem
jums darbs cilvēki ir , jo katru dienu komentējiet pie rakstiem vienu un to pašu huiņu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-01-03 13:24, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Tagad jācer ka 20.janvārī būs tāds normāli mērens sals (mīnusi pirmā desmita robežās). Latviešiem jāparāda, ka spējam noorganizēt labā līmenī ziemas hokeja klasikas spēli. Kaut kas jauns un neredzēts Latvijā. Lūk par ko jāpriecājās, LATVIEŠI VAR, nevis par to ka kaut ko kāds nevar.
Mēs varam.
20.janvārī latvieši atcerēsies barikādes nevis ies uz čekas spēli...

  +6 [+] [-]

, 2018-01-03 13:32, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: 20.janvārī latvieši atcerēsies barikādes nevis ies uz čekas spēli...
Barikādes, tā pat kā Baltijas ceļš, Fuņa vēstures grāmatā ir kauna traips, ko viņš vēlas nevis atcerēties, bet aizmirst. Labi, ka nav latvietis, tā kā šie marginālie vēstures notikumi uz viņu neattiecas, un viņš varēs no visas sirds izbaudīt rajoņčika klasiku.

     [+] [-]

, 2018-01-03 13:34, pirms 7 gadiem
HMB - UTAINIEM CIETA DRAATE!!! rakstīja: man ir Birojs, ko tu???
manas brivdienas ar tūlīt beigsies

  +2 [+] [-]

, 2018-01-03 13:35, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Barikādes, tā pat kā Baltijas ceļš, Fuņa vēstures grāmatā ir kauna traips, ko viņš vēlas nevis atcerēties, bet aizmirst. Labi, ka nav latvietis, tā kā šie marginālie vēstures notikumi uz viņu neattiecas, un viņš varēs no visas sirds izbaudīt rajoņčika klasiku.
Latvieši ir rikojuši dažādas sacensības, t.sk. PČ dažādos sorta veidos un viss izdevies lieliski, nekas vairs nav jāpierāda. fuņam tas kremt, tagad centīsies "pierādīt" savu varenību krievijas čempja spēli sarīkojot

  -2 [+] [-]

, 2018-01-03 13:39, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: 20.janvārī latvieši atcerēsies barikādes nevis ies uz čekas spēli...
Latviešu tautai zīmīgā datumā spēle. Spēli un barikādes var apvienot. Pirms un pēc spēles piemiņas pasākumi barikādēm. Cerēsim ka latvieši pratīs noorganizēt spēli labā līmenī. Barikādes bija lūzuma punkts ceļā uz pilnīgu Latvijas valsts neatkarību. Būtu jauki ja DR uzvara klasikā būtu kā lūzuma punkts sekmīgā skatā uz nākošo sezonu.
Kā nesen teica Armands Puče-Ja krievi dod naudu hoķim, tad kāpēc nepaņemt.

  -3 [+] [-]

, 2018-01-03 13:41, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Barikādes, tā pat kā Baltijas ceļš, Fuņa vēstures grāmatā ir kauna traips, ko viņš vēlas nevis atcerēties, bet aizmirst. Labi, ka nav latvietis, tā kā šie marginālie vēstures notikumi uz viņu neattiecas, un viņš varēs no visas sirds izbaudīt rajoņčika klasiku.
Lai kaut ko apgalvotu ir jābūt kaut nelielam pamatojumam.Vienīgais pamatojums dažiem ir šāds. Kurš atbalsta DR - tas ir latviešu tautas nodevējs.

     [+] [-]

, 2018-01-03 13:42, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: 20.janvārī latvieši atcerēsies barikādes nevis ies uz čekas spēli...
Latvieši lai dara ko grib, bet mēs ar Funu baudīsim KHL.

  +2 [+] [-]

, 2018-01-03 13:43, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Latvieši ir rikojuši dažādas sacensības, t.sk. PČ dažādos sorta veidos un viss izdevies lieliski, nekas vairs nav jāpierāda. fuņam tas kremt, tagad centīsies "pierādīt" savu varenību krievijas čempja spēli sarīkojot
Nu Tu ar salīdzini - kaut kādus Pasaules čempionātus ar pašu KHL, kaunējies, Bansik, būtu

  +2 [+] [-]

, 2018-01-03 13:44, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Latviešu tautai zīmīgā datumā spēle. Spēli un barikādes var apvienot. Pirms un pēc spēles piemiņas pasākumi barikādēm. Cerēsim ka latvieši pratīs noorganizēt spēli labā līmenī. Barikādes bija lūzuma punkts ceļā uz pilnīgu Latvijas valsts neatkarību. Būtu jauki ja DR uzvara klasikā būtu kā lūzuma punkts sekmīgā skatā uz nākošo sezonu.
Kā nesen teica Armands Puče-Ja krievi dod naudu hoķim, tad kāpēc nepaņemt.
Tu jau no Pučes teiktā nocitēji pāris vārdus ,bet tajā raidījumā bija arī par dinamkas vadību un līgu arī šis tas pateikts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-01-03 13:48, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Latviešu tautai zīmīgā datumā spēle. Spēli un barikādes var apvienot. Pirms un pēc spēles piemiņas pasākumi barikādēm. Cerēsim ka latvieši pratīs noorganizēt spēli labā līmenī. Barikādes bija lūzuma punkts ceļā uz pilnīgu Latvijas valsts neatkarību. Būtu jauki ja DR uzvara klasikā būtu kā lūzuma punkts sekmīgā skatā uz nākošo sezonu.
Kā nesen teica Armands Puče-Ja krievi dod naudu hoķim, tad kāpēc nepaņemt.
neaizmirsti spēles laikā krieviem atkal latvju zīmes parādit un visu kas bijis tajā datumā...
p.s. armands ņem naudu , tu mutē ņem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-01-03 13:50, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Kā nesen teica Armands Puče-Ja krievi dod naudu hoķim, tad kāpēc nepaņemt.
Nesen Armands Puče teica šo “Nu nav nekāds tikai sports", ja nu tev tā ļoti sagribējās viņu piesaukt https://m.youtube.com/watch?v=3f-Gd...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-01-03 13:54, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Latviešu tautai zīmīgā datumā spēle. Spēli un barikādes var apvienot.
Šis vispār iespārda spēli un barikādes var apvienot...
Tu vispār esi bijis uz barikādēm pidrilla, čekas krancis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2018-01-03 13:56, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Tu jau no Pučes teiktā nocitēji pāris vārdus ,bet tajā raidījumā bija arī par dinamkas vadību un līgu arī šis tas pateikts.
DR vadība ir pilnīgs ārprāts. Bieži nesaprotami lēmumi, Savickis ir tāds pārpratums hokejā,kuram sajēga ir ļoti maza. KHL organizatoriskā ziņā bardaks.
Ceru ka tu arī spēj būt objektīvs un teikt par DR gan labo , gan slikto.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-01-03 13:56, pirms 7 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Kā jau biju prognozējis, pārliecinoša ASV uzvara. Kamēr dienas centrālais un interesantākais mačs bija čehi pret somiem.
Cik jauki atkal iesākt dienu laižot muļķīti.

  +4 [+] [-]

, 2018-01-03 13:58, pirms 7 gadiem
Vecais demagogs ķeras kā slīkonis pie salmiņa- viena atlasīta Pučes citāta.

  -3 [+] [-]

, 2018-01-03 13:59, pirms 7 gadiem
Man priecē ka daži ir apņēmušies būt objektīvi un aicina neizraut no konteksta. Tad gaidīšu no viņiem , kad paši arī to ievēros. Ja citē visu tad visu. Labi ka DR šosezon ir daudz jaunie hokejisti. Aptuveni tas skanēja no Pučes arī. Gaidu objektīvu info no citiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2018-01-03 14:00, pirms 7 gadiem
HMB - UTAINIEM CIETA DRAATE!!! rakstīja: Biedri funi, kaa jums shis video rullitis?

http://www.delfi.lv/sports/news/rigas_dinamo/news/armands-puce-savickis-savus-amatus-izmanto-pret-latvijas-interesem.d?id=49056335
Es priecātos, ja Savickis no sporta pasaules aizietu. Tur nav viņam vieta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2018-01-03 14:01, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Latviešu tautai zīmīgā datumā spēle. Spēli un barikādes var apvienot. Pirms un pēc spēles piemiņas pasākumi barikādēm. Cerēsim ka latvieši pratīs noorganizēt spēli labā līmenī. Barikādes bija lūzuma punkts ceļā uz pilnīgu Latvijas valsts neatkarību. Būtu jauki ja DR uzvara klasikā būtu kā lūzuma punkts sekmīgā skatā uz nākošo sezonu.
Kā nesen teica Armands Puče-Ja krievi dod naudu hoķim, tad kāpēc nepaņemt.
Šis jau vispār iziet ārpus saprāta robežām. Kā tosts ebreju kāzās- Pervij tost za holakost.
Slēpts komentārs: FUNS

  +4 [+] [-]

, 2018-01-03 14:03, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Man priecē ka daži ir apņēmušies būt objektīvi un aicina neizraut no konteksta. Tad gaidīšu no viņiem , kad paši arī to ievēros. Ja citē visu tad visu. Labi ka DR šosezon ir daudz jaunie hokejisti. Aptuveni tas skanēja no Pučes arī. Gaidu objektīvu info no citiem.
Turpini tik huiņu dzīt...20.janvāris kā reiz tā reizi kad krievu spēli noorganizēt. Tas nekas ka tajā datumā tie paši čekisti uzbruka netakarīgai mūsu. Turpini laizīt pridurik...
p.s. ja pats būsi spēlē uz latvijas karogu tad novērtēšu...bet tā jau būsi čekista dzeržinska D burtā iekāries!

  -1 [+] [-]

, 2018-01-03 14:09, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Turpini tik huiņu dzīt...20.janvāris kā reiz tā reizi kad krievu spēli noorganizēt. Tas nekas ka tajā datumā tie paši čekisti uzbruka netakarīgai mūsu. Turpini laizīt pridurik...
p.s. ja pats būsi spēlē uz latvijas karogu tad novērtēšu...bet tā jau būsi čekista dzeržinska D burtā iekāries!
Mums ar Funu būs Latvijas karogs, tikai bez baltās joslas pa vidu.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 14:10, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: p.s. ja pats būsi spēlē uz latvijas karogu tad novērtēšu...bet tā jau būsi čekista dzeržinska D burtā iekāries!
Nekādā spēlē viņš nebūs(ja nu vienīgi abi ar pļerņaku ar vienu abonementu ies )...pie datora sēdēs un drukās komentārus. Kad Tu esi redzējis, ka Savickis savu kranci laistu uz spēlēm?

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 14:12, pirms 7 gadiem
Belouzs - legendara 90 g sakuma Braina Belouza dels?

     [+] [-]

, 2018-01-03 14:13, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: DR vadība ir pilnīgs ārprāts. Bieži nesaprotami lēmumi, Savickis ir tāds pārpratums hokejā,kuram sajēga ir ļoti maza. KHL organizatoriskā ziņā bardaks.
Ceru ka tu arī spēj būt objektīvs un teikt par DR gan labo , gan slikto.
Es nevaru neko labu uzrakstīt jo principā neatbalstu dalību politiskā projektā khl.Kā arī jaunatnes hokeja centralizāciju zem dinamo organizācijas.Vienīgais varu uzteikt individuāli spēlētājus par labu sniegumu ,bet ar ir lielas problēmas.

  +2 [+] [-]

, 2018-01-03 14:17, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Es priecātos, ja Savickis no sporta pasaules aizietu. Tur nav viņam vieta.
tas nozīmē arī RD beigas. Tu izdomā, ko gribi, savādāk kārtējo reizi esi sapinies, mister "no čekas ložas uz barikādēm"

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 14:19, pirms 7 gadiem
Zoom Mode rakstīja: Belouzs - legendara 90 g sakuma Braina Belouza dels?
Jā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2018-01-03 14:28, pirms 7 gadiem
Cik noprotu te daudzi piekrīt ka DR ir Latvijas gods un lepnums. Klubs kurš veicina latviešos patriotismu un nepatiku pret čekistiem ar Savicki priekšgalā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-01-03 14:30, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Cik noprotu te daudzi piekrīt ka DR ir Klubs ar Savicki priekšgalā.
aha

     [+] [-]

, 2018-01-03 14:30, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Cik noprotu te daudzi piekrīt ka DR ir Latvijas gods un lepnums. Klubs kurš veicina latviešos patriotismu un nepatiku pret čekistiem ar Savicki priekšgalā.
Es spiežu jums roku par stingro mugurkaulu! Dziļa cieņa, ka nepiekāpjaties nacionālistiem un 20. janvārī izvēlaties Krievu hokeja klasiku.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 14:32, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Cik noprotu te daudzi piekrīt ka DR ir Latvijas gods un lepnums. Klubs kurš veicina latviešos patriotismu un nepatiku pret čekistiem ar Savicki priekšgalā.
Kad tu beidzot sapratīsi, ka Dinamo pastāv tikai tamdēļ, lai Krieviem būtu iespēja savu politiku bāzt Latvijā, nebūtu Savickis, nebūtu Djinamo.. to ir tik grūti saprast? Puči no Dinamo padzina nevis par izteikumiem attiecībā uz savicki, bet par Dinamo kā tādu. Pučes attieksme pret Dinamo KLUBU *(ne vadību)* visiem, kas kaut cik seko līdzi viņa izteikumiem ir zināma, esmu drošs, ka tu arī zini, tikai acīmredzami centies izlikties to nemanot. Djinamo klubs ir politisks projekts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-01-03 14:35, pirms 7 gadiem
HMB - UTAINIEM CIETA DRAATE!!! rakstīja: tulit bus palags ar standartu par karogiem,himnu, starptautisku liigu, musu baaliniem utt.... nekaa jauna! jauku kvekshkesanu jau 10 paaudze
Funam roka piešauta, kā saka, vecu čekistu maisā neiebāzīsi. Es ar viņu lepojos.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 14:35, pirms 7 gadiem
HMB - UTAINIEM CIETA DRAATE!!! rakstīja: tulit bus palags ar standartu par karogiem,himnu, starptautisku liigu, musu baaliniem utt.... nekaa jauna! jauku kvekshkesanu jau 10 paaudze
Tu esi kaut vienu funarina palagu izlasījis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 14:43, pirms 7 gadiem
HMB - UTAINIEM CIETA DRAATE!!! rakstīja: Veci suni neizdreseesi, taa ir! Svetjura kuce ar shtengru mugurkaulu!
ar štengru saimnieka nūju! Likās jau ka zaudē formu, bet tad rudenī pazuda (baumo ka tika izsaukts uz čekistu nometni, jaunām apmācībām)- nu kā no jauna piedzimis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 14:47, pirms 7 gadiem
HMB - UTAINIEM CIETA DRAATE!!! rakstīja: Reizi 4-gadee jaiziet fiziskie testi, japaspodrina zinashanas un taa! funis tapat kaa saxons un heh viirs var 50 reizes pievilkties, no vietas
aha, pakaļu pie dīvāna pievilkt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-01-03 14:51, pirms 7 gadiem
HMB - UTAINIEM CIETA DRAATE!!! rakstīja: Tur vinsh ir 3-karteejs chempions, tapat kaa taustinklabinashana un galvas reekinos
Nopietni? tad šis to katra hokejista motivāciju špenglerī galvā sarēķināja, bez palīgierīcēm? neticas, gan jau vismaz kalkulatoru paķēra....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 14:52, pirms 7 gadiem
HMB - UTAINIEM CIETA DRAATE!!! rakstīja: shobrid notiek diskusijas par to kaadu ancugu uz krievu hokeja klasiku vilkt!
pie tirsas kādu ancunu vilks funariks, lai atbild man tieši...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-01-03 14:55, pirms 7 gadiem
HMB - UTAINIEM CIETA DRAATE!!! rakstīja: Milici, tu noteikti negribesi piedzivot to momentu kad funis atradis savus ordenus,atzinibas rakstus un citus atribuutus!!!
es nedomāju ka čekas krancim ir kāds tas, ja viņš 20.janvāra čekas spēli sasaista ar tiem notikumiem...
ja ir tad gaidu tādu pašu bildi...

     [+] [-]

, 2018-01-03 14:55, pirms 7 gadiem
HMB - UTAINIEM CIETA DRAATE!!! rakstīja: Milici, tu noteikti negribesi piedzivot to momentu kad funis atradis savus ordenus,atzinibas rakstus un citus atribuutus!!!
ļeņina ģīmis entajos izpildījumos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-01-03 14:59, pirms 7 gadiem
krievi himnu noklausijàs? vai, kà parasti, aizšlūca uz gerbtuvèm, gànoties?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2018-01-03 14:59, pirms 7 gadiem
Ziniet man uzvārījās...
Varat pasmieties un troļļot...
Bet kad čekisti taisa spēli 20.janvāri, tad atcecaraties kas tad notika...tagad jau daudzus gadus atpakaļ.
p.s. plus pridurs funs, kurš sevi pozicionē kā Latvijas patriotu da jebal tādus patriotus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-01-03 15:23, pirms 7 gadiem
HMB - UTAINIEM CIETA DRAATE!!! rakstīja: funis vismaz teelo patriotu, franku mizaldzerajs tieshaa valoda pasak - lai ir chekisti, lai ir atjaunota PSRS varenaa impeerija
Pat mīzaldzērājs, lai arī cik ļoti galvā jāts, ir labāks par tādu glumiķi, kāds ir fuņka. Šoreiz gan viņš totālās auzās iebrauca, pat visi viņa līdzrējēji klusi un nepiebalso. Pats ar nozuda, gan jau konsultējas ar priekšniecību, kā tagad labāk iziet no situācijas ar pēc iespējas mazākiem zaudējumiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 15:35, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Čekas krancis funs atbildēsi?
Un Fuņka tā nemanāmi notinās.

     [+] [-]

, 2018-01-03 16:19, pirms 7 gadiem
Maikl30 losi, un oxa, lieniet ārā no kājstarpē!

  -3 [+] [-]

, 2018-01-03 16:22, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Kad tu beidzot sapratīsi, ka Dinamo pastāv tikai tamdēļ, lai Krieviem būtu iespēja savu politiku bāzt Latvijā, nebūtu Savickis, nebūtu Djinamo.. to ir tik grūti saprast? Puči no Dinamo padzina nevis par izteikumiem attiecībā uz savicki, bet par Dinamo kā tādu. Pučes attieksme pret Dinamo KLUBU *(ne vadību)* visiem, kas kaut cik seko līdzi viņa izteikumiem ir zināma, esmu drošs, ka tu arī zini, tikai acīmredzami centies izlikties to nemanot. Djinamo klubs ir politisks projekts.
Laikam pārāk cieta galva Funam, ka nespēj saprast milzīgi nelabvēlīgo DR ietekmi uz latviešiem. Tie nabadziņi nozombēti neredz maigo varu, čekistu Savicki, Krievijas graujošo ietekmi uz Latvijas valsti caur DR.
Puče to visu redzēja, tikai tas netraucēja viņam just līdzi DR. Jābūt ļoti aklam lai neredzētu ka Puče studijā bija PAR DR uzvarām nevis PRET. Un tas viss zinot Pučes kopējo nostāju pret šo politisko projektu.
Vismaz prieks, ka ir mums daži gaišie prāti te Latvijā kas vedīs mūs ārā no šīs nozombētās tumsas. Pat Šveicē to nesaprata. Politisko projektu redz tikai Latvijā un paši gudrākie un tālredzīgākie. Kur tad mums līdz šiem viedajiem. Mums tāds īss prātiņš.

  -3 [+] [-]

, 2018-01-03 16:24, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Ziniet man uzvārījās...
Varat pasmieties un troļļot...
Bet kad čekisti taisa spēli 20.janvāri, tad atcecaraties kas tad notika...tagad jau daudzus gadus atpakaļ.
p.s. plus pridurs funs, kurš sevi pozicionē kā Latvijas patriotu da jebal tādus patriotus...
..teica viens liels Latvijas patriots, kurš nolamājās rupjā krievu valodā. Uzdot vēlamo par esošo ļoti patīk. Atbalsta DR un viss zīmogs uzlikts-tas nav patriots. Cik viss dažiem vienkārši.
Pat Daugaviņš, Sprukts, ābols un citi nav patrioti jo kaut kā ir saistījušies ar DR. Puče arī nav patriots ,jo komentēja un juta līdzi DR klubam.

  -2 [+] [-]

, 2018-01-03 16:26, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: pie tirsas kādu ancunu vilks funariks, lai atbild man tieši...
Jautājumu neprotu atrast.

  +4 [+] [-]

, 2018-01-03 16:28, pirms 7 gadiem
Fun, sev tu vari kaut Staļina ģīmi uz dibena tetovēt, bet liec Barikādes mierā. Piekrītu Zaipim, ka daudziem cilvēkiem šī diena ir nozīmīga, un saistīt to kopā ar čekistu kluba spēli ir augtākā mērā bezkaunība.

  +3 [+] [-]

, 2018-01-03 16:30, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja:
es tev pateicu ar bildi...
liec atbildi pretī...
p.s. pārējais ir lirika! tavi palagi nevienam neinteresē!

  -2 [+] [-]

, 2018-01-03 16:35, pirms 7 gadiem
Būs ar mums tā klasika
Kad Rīga Minsku sasita
Lavju puikām iekšā spēks
Lielā salā zaudēt grēks.

Latvijas karogi vējā plīvo
DR lai mūžam dzīvo
Netraucē mums maigā vara
Un Savickis no lielā čekistu bara.

DR vieno mūsu latviešu tautu
Ar saukļiem vareniem pretiniekus gabalos rautu
Desmito sezonu klubs priecē mūs
Ticēsim un PO zona nākošās sezonās būs.

Auseklīšus pie krūtīm liksim
Tad uz priekšu ātri tiksim
DR - Latvijas zelts
Ar latviešu mīlestību tas augšup tiek celts.

  +2 [+] [-]

, 2018-01-03 16:37, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Būs ar mums tā klasika
Kad Rīga Minsku sasita
Lavju puikām iekšā spēks
Lielā salā zaudēt grēks.

Latvijas karogi vējā plīvo
DR lai mūžam dzīvo
Netraucē mums maigā vara
Un Savickis no lielā čekistu bara.

DR vieno mūsu latviešu tautu
Ar saukļiem vareniem pretiniekus gabalos rautu
Desmito sezonu klubs priecē mūs
Ticēsim un PO zona nākošās sezonās būs.

Auseklīšus pie krūtīm liksim
Tad uz priekšu ātri tiksim
DR - Latvijas zelts
Ar latviešu mīlestību tas augšup tiek celts.
Funi, vai tev klātienē ir teicis, ka tu esi debīls?
Es labprāt to izdarītu klātienē, bet par cik zinu, ka esi galīgais mīzējs, kurš slēpjas aiz datora ekrāna,tad neparedzu sev šādu iespēju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-01-03 16:38, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Būs ar mums tā klasika
Kad Rīga Minsku sasita
Lavju puikām iekšā spēks
Lielā salā zaudēt grēks.

Latvijas karogi vējā plīvo
DR lai mūžam dzīvo
Netraucē mums maigā vara
Un Savickis no lielā čekistu bara.

DR vieno mūsu latviešu tautu
Ar saukļiem vareniem pretiniekus gabalos rautu
Desmito sezonu klubs priecē mūs
Ticēsim un PO zona nākošās sezonās būs.

Auseklīšus pie krūtīm liksim
Tad uz priekšu ātri tiksim
DR - Latvijas zelts
Ar latviešu mīlestību tas augšup tiek celts.
Tu nudien esi debils.

  -2 [+] [-]

, 2018-01-03 16:39, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Fun, sev tu vari kaut Staļina ģīmi uz dibena tetovēt, bet liec Barikādes mierā. Piekrītu Zaipim, ka daudziem cilvēkiem šī diena ir nozīmīga, un saistīt to kopā ar čekistu kluba spēli ir augtākā mērā bezkaunība.

Barikāžu dienā liels ir gods
Kritušo nāves netiks piedots
DR uzvarai būt
Lai pretinieks klasikā to visu laiku jūt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-01-03 16:39, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tu nudien esi debils.
Paldies par komplimentu!

  -1 [+] [-]

, 2018-01-03 16:39, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Funi, vai tev klātienē ir teicis, ka tu esi debīls?
Es labprāt to izdarītu klātienē, bet par cik zinu, ka esi galīgais mīzējs, kurš slēpjas aiz datora ekrāna,tad neparedzu sev šādu iespēju.
Tev arī paldies par komplimentu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-01-03 16:41, pirms 7 gadiem
Nu tur cilvēkam ir totāls ķīselis galvā.. Tur pat vairs nav īsti nekas cits ko piebilst.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 16:46, pirms 7 gadiem
HMB - UTAINIEM CIETA DRAATE!!! rakstīja: Agraak sevi saukaja par mulki, citus par bomzhiem un taa. Tagad pargajis uz dzeju
Būtībā nākamais solis ir krekls ar pagarinātām piedurknēm un mīkstas, baltas sienas.

  -1 [+] [-]

, 2018-01-03 16:47, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Nu tur cilvēkam ir totāls ķīselis galvā.. Tur pat vairs nav īsti nekas cits ko piebilst.
Vai Tev piemēram nešķiet ka arī es šeit ākstos. Vai tu arī visu uztveri ļoti nopietni? Ja jau cilvēki savās dusmās un naidā pret DR ir tik traki , tad es viņiem palīdzu , lai parāda visas savas sliktākās īpašības visā krāšņumā. Kaut ko labu uzrakstu par DR un šie ir klāt. Dusmas ir viens no septiņiem nāves grēkiem, tad lai nu parāda to visiem.
Ja cilvēkos ir tāds milzīgs naids, tad labāk lai nolaiž šeit tvaiku, varbūt viņiem vieglāk paliek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 16:50, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Vai Tev piemēram nešķiet ka arī es šeit ākstos. Vai tu arī visu uztveri ļoti nopietni? Ja jau cilvēki savās dusmās un naidā pret DR ir tik traki , tad es viņiem palīdzu , lai parāda visas savas sliktākās īpašības visā krāšņumā. Kaut ko labu uzrakstu par DR un šie ir klāt. Dusmas ir viens no septiņiem nāves grēkiem, tad lai nu parāda to visiem.
Ja cilvēkos ir tāds milzīgs naids, tad labāk lai nolaiž šeit tvaiku, varbūt viņiem vieglāk paliek.
Fuņka, tur jau ir tas stāsts, ka tu neatšķir ākstīšanos no totāla debīlisma.
Lai kādu izjokotu vai paķircinātu tas ir jāprot, bet tu esi pārkāpis to līniju aiz kuras sākas truls debīlisms.

     [+] [-]

, 2018-01-03 16:50, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Vai Tev piemēram nešķiet ka arī es šeit ākstos. Vai tu arī visu uztveri ļoti nopietni? Ja jau cilvēki savās dusmās un naidā pret DR ir tik traki , tad es viņiem palīdzu , lai parāda visas savas sliktākās īpašības visā krāšņumā. Kaut ko labu uzrakstu par DR un šie ir klāt. Dusmas ir viens no septiņiem nāves grēkiem, tad lai nu parāda to visiem.
Ja cilvēkos ir tāds milzīgs naids, tad labāk lai nolaiž šeit tvaiku, varbūt viņiem vieglāk paliek.
Te ir raksts par U-20 čempi vispār...
Kur funs iesmirdēja ka ir patriots ejot uz krievu miskasti 20.janvārī...
gaidu atbildi!
p.s. es neākstos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-01-03 16:55, pirms 7 gadiem
HMB - UTAINIEM CIETA DRAATE!!! rakstīja: Paskatijos komentus iepr. lapaas, tiesham, tas smirdigais utainis pats ar pirmo komentu visu sho aizsaaka...

FUNS, 13:01, pirms 4 stundām, ignorēt, atbildēt
Tagad jācer ka 20.janvārī būs tāds normāli mērens sals (mīnusi pirmā desmita robežās). Latviešiem jāparāda, ka spējam noorganizēt labā līmenī ziemas hokeja klasikas spēli. Kaut kas jauns un neredzēts Latvijā. Lūk par ko jāpriecājās, LATVIEŠI VAR, nevis par to ka kaut ko kāds nevar.
Mēs varam.
nu redz, es tak par ko...
pat hulim plusu var ielikt

  -1 [+] [-]

, 2018-01-03 16:56, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Te ir raksts par U-20 čempi vispār...
Kur funs iesmirdēja ka ir patriots ejot uz krievu miskasti 20.janvārī...
gaidu atbildi!
p.s. es neākstos
Ja gaida atbildi , tad ir jautājums. Uz kuru jautājumu man jāatbild? Zinu diezgan daudzus īstus Latvijas patriotus kuri ies uz ziemas klasiku. Zinu tādēļ ka tie ir cilvēki kuri reti iet uz DR spēlēm, bet tieši šo spēli garām nelaidīšot-vismaz reizi mūžā tādā spēlē būt klāt.
Kur ir jautājum?

  -1 [+] [-]

, 2018-01-03 16:56, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: nu redz, es tak par ko...
pat hulim plusu var ielikt
LATVIEŠI VAR

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 16:57, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Vai Tev piemēram nešķiet ka arī es šeit ākstos. Vai tu arī visu uztveri ļoti nopietni? Ja jau cilvēki savās dusmās un naidā pret DR ir tik traki , tad es viņiem palīdzu , lai parāda visas savas sliktākās īpašības visā krāšņumā. Kaut ko labu uzrakstu par DR un šie ir klāt. Dusmas ir viens no septiņiem nāves grēkiem, tad lai nu parāda to visiem.
Ja cilvēkos ir tāds milzīgs naids, tad labāk lai nolaiž šeit tvaiku, varbūt viņiem vieglāk paliek.
Tad tagad tavas runas par čekas kluba spēli un barikāžu atceres dienu savienošanu ir ākstīšanās? Tad jau arī sevis dēvēšana par patriotu ir ākstīšanās laikam.. Bet nu par saviem vārdiem varētu atbildēt, ja reiz nepietika kauna savienot čeku ar barikādēm, tad atbildi zaipja bildei ar tādu pašu un parādi, ka kā barikāžu dalībniekam, tev kas tāds ir pieņemams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 16:59, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Ja gaida atbildi , tad ir jautājums. Uz kuru jautājumu man jāatbild? Zinu diezgan daudzus īstus Latvijas patriotus kuri ies uz ziemas klasiku. Zinu tādēļ ka tie ir cilvēki kuri reti iet uz DR spēlēm, bet tieši šo spēli garām nelaidīšot-vismaz reizi mūžā tādā spēlē būt klāt.
Kur ir jautājum?
Man pajāt par citiem, atbildi par sevi...
Tad tiekamies 20.janvārī pie ugunskura nevis miskastē? Patriot?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-01-03 17:01, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Man pajāt par citiem, atbildi par sevi...
Tad tiekamies 20.janvārī pie ugunskura nevis miskastē? Patriot?
Es būšu 19.janvārī pie ugunskura savā darbavietā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-01-03 17:02, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Es būšu 21.janvārī pie ugunskura savā darbavietā.
Kur tas ir piekāpšu pārbaudīt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-01-03 17:03, pirms 7 gadiem
HMB - UTAINIEM CIETA DRAATE!!! rakstīja: tikko bija 21. janvaris, nu jau 19. janvaris! es arii tanis dienas varu kaut Rigas centraa uzkurt uguntinu un galu pacept
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 17:04, pirms 7 gadiem
HMB - UTAINIEM CIETA DRAATE!!! rakstīja: tikko bija 21. janvaris, nu jau 19. janvaris! es arii tanis dienas varu kaut Rigas centraa uzkurt uguntinu un galu pacept
funim svēta lieta miskastē uzrīkots krievu līgas mačs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 17:05, pirms 7 gadiem
HMB - UTAINIEM CIETA DRAATE!!! rakstīja: Gaidu atbildi par 20. janvari! ko funis daris 19. un 21. janvari mes lieliski zinam!!!
Tulīt atbildēs 12 pantos, slimais dzejdaris

     [+] [-]

, 2018-01-03 17:06, pirms 7 gadiem
HMB - UTAINIEM CIETA DRAATE!!! rakstīja: Gaidu atbildi par 20. janvari! ko funis daris 19. un 21. janvari mes lieliski zinam!!!
kurinās uguni

  -1 [+] [-]

, 2018-01-03 17:06, pirms 7 gadiem
Ne par velti man viens īsts Latvijas patriots,kurš bijis gan Sibīrijā būdams mazs, gan arī barikādēs teica. Latvieši paši sevi sagraus savā naidā. Tā vietā lai kaut ko darītu valsts labā viņi visu laiku meklē ienaidniekus, lai kaut kam atriebtos. Manās acīs daudz lielāks patriots ir tas kurš izdara kaut ko labu valstij -kaut vai sākt ar pareizu jaunatnes audzināšanu, nodokļu nemaksātāju ķeršanu, vienmēr un visur aiz sevis atstāt tīru sakoptu zemi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-01-03 17:06, pirms 7 gadiem
orākuls5 rakstīja: Es barikādēs nebiju jo biju pārāk mazs, bet mans tēvs tur bija, viņš cilvēkus veda uz barikādēm tikai čota neviens viņam medāli nedeva
Neiedeva, jo tik pastulbu dēlu izaudzināja, kurš ir riktīgs vateņu podlaiža.

     [+] [-]

, 2018-01-03 17:07, pirms 7 gadiem
HMB - UTAINIEM CIETA DRAATE!!! rakstīja: Gaidu atbildi par 20. janvari! ko funis daris 19. un 21. janvari mes lieliski zinam!!!
Ko darīšu 20.janvārī vēl nezinu. Privātās dzīves kontrolēšana ir viena no spēcīgām totalitārās valsts pazīmēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-01-03 17:08, pirms 7 gadiem
HMB - UTAINIEM CIETA DRAATE!!! rakstīja: Pie 84. vidusskolas?
Piemēram pie tās. Kur tā atrodas?

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 17:08, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Ne par velti man viens īsts Latvijas patriots,kurš bijis gan Sibīrijā būdams mazs, gan arī barikādēs teica. Latvieši paši sevi sagraus savā naidā. Tā vietā lai kaut ko darītu valsts labā viņi visu laiku meklē ienaidniekus, lai kaut kam atriebtos. Manās acīs daudz lielāks patriots ir tas kurš izdara kaut ko labu valstij -kaut vai sākt ar pareizu jaunatnes audzināšanu, nodokļu nemaksātāju ķeršanu, vienmēr un visur aiz sevis atstāt tīru sakoptu zemi.
Kāds tam sakars ar U-20 čempi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 17:09, pirms 7 gadiem
HMB - UTAINIEM CIETA DRAATE!!! rakstīja: Gaidu atbildi par 20. janvari! ko funis daris 19. un 21. janvari mes lieliski zinam!!!
19. kurinās darbā ugunskuru, 20. uz rajoņčika klasiku un 21. atkal darbā jākur ugunskurs. Trīs darbīgas dienas pēc kārtas fuņkam janvārī ka tik vēl nepārkvalificē no skolotāja par kurinātāju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-01-03 17:10, pirms 7 gadiem
HMB - UTAINIEM CIETA DRAATE!!! rakstīja: Labi, funi smirdi savaa sula! vnk IESAKU, IESAKU visiem to kuci likt mieraa un tad ari shis mesla gabals pazudis. Punkts
Tevi jau ar vajadzētu izolēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-01-03 17:11, pirms 7 gadiem
HMB - UTAINIEM CIETA DRAATE!!! rakstīja: esmu Eksperts!!!
kurā jomā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-01-03 17:12, pirms 7 gadiem
HMB - UTAINIEM CIETA DRAATE!!! rakstīja: plasha profila!
komunists?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-01-03 17:12, pirms 7 gadiem
Nenosmieties kā Fuņka lavierē.
Riktīgs pretīgs gļumeklis.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 17:13, pirms 7 gadiem
HMB - UTAINIEM CIETA DRAATE!!! rakstīja: Rietumu burzhujs!
beidz tirst, plaša profila speciālisti tik PSRS bija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-01-03 17:14, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nenosmieties kā Fuņka lavierē.
Riktīgs pretīgs gļumeklis.:
Ivar tu vakar ar lažu nolaidi par somiem U-20...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-01-03 17:16, pirms 7 gadiem
HMB - UTAINIEM CIETA DRAATE!!! rakstīja: ar PSRS viiriem gruuti konkuret, paskat vien, kaads Tjoma ir specialists vairakas nozares! BET musdienu Baltajam cilvekam pietiekosi
ai zb tu man, lai ar tevi troļļotu...
parādi pasi tad varbūt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-01-03 17:17, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nenosmieties kā Fuņka lavierē.
Riktīgs pretīgs gļumeklis.
Kolīdz konkrēti jāatbild, tā ķeras pie filozofēšana par absolūtu beztēmu vai vispār nozūd. Īstenībā vēl jādomā, kurš no mums te ir lielāks muļķis, fuņka ar savām debīlībām vai mēs pārējie, kas gaida, kad viņš kaut reizi konkrēti atbildēs par saviem vārdiem.

  -1 [+] [-]

, 2018-01-03 17:19, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Kāds tam sakars ar U-20 čempi?
Nekāds. Tagad zināšu ka tu vienmēr visos rakstos komentē tikai par tēmu. Paskatīšos. Tikai sakars ar hokeju ir vistiešākais un priecājos ja latvieši kaut ko dara, organizē , veido. Mani priecē ja kaut kas notiek, šoreiz kaut kas jauns un nebijis. Malači!
Cerēsim ka viss izdosies ļoti labi. Cik saprotu spēle sāksies 13.00. un pēc spēles daudzi varēs doties uz Rīgas centru lai pieminētu barikādes. Divi vienā. Nolikt ziedus piecās vietās Bastejkalna apkārtnē. Es pāris reizes tieši to esmu darījis 20.janvārī.
Ļoti laba iespēja apvienot abus pasākumus. Viens priecīgs, otrs svēts.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 17:19, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Kolīdz konkrēti jāatbild, tā ķeras pie filozofēšana par absolūtu beztēmu vai vispār nozūd. Īstenībā vēl jādomā, kurš no mums te ir lielāks muļķis, fuņka ar savām debīlībām vai mēs pārējie, kas gaida, kad viņš kaut reizi konkrēti atbildēs par saviem vārdiem.
Kā aburts saka jādod bietē

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 17:20, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Nekāds. Tagad zināšu ka tu vienmēr visos rakstos komentē tikai par tēmu. Paskatīšos. Tikai sakars ar hokeju ir vistiešākais un priecājos ja latvieši kaut ko dara, organizē , veido. Mani priecē ja kaut kas notiek, šoreiz kaut kas jauns un nebijis. Malači!
Cerēsim ka viss izdosies ļoti labi. Cik saprotu spēle sāksies 13.00. un pēc spēles daudzi varēs doties uz Rīgas centru lai pieminētu barikādes. Divi vienā. Nolikt ziedus piecās vietās Bastejkalna apkārtnē. Es pāris reizes tieši to esmu darījis 20.janvārī.
Ļoti laba iespēja apvienot abus pasākumus. Viens priecīgs, otrs svēts.
ej tirst...

  -2 [+] [-]

, 2018-01-03 17:20, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: 19. kurinās darbā ugunskuru, 20. uz rajoņčika klasiku un 21. atkal darbā jākur ugunskurs. Trīs darbīgas dienas pēc kārtas fuņkam janvārī ka tik vēl nepārkvalificē no skolotāja par kurinātāju
Kuriem nav savas dzīves, tie interesējās par citu dzīvēm-kur būs, ko darīs, kādēļ darīs utt.

  -2 [+] [-]

, 2018-01-03 17:22, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: ej tirst...
Ja es 20.janvārī būšu piemiņas pasākumos barikādēs. Tavas domas jau nemainīsies. Tur jau ir tā lieta , ka tev tik primitīvs uzskats. Atbalsta DR - viss tu mūsu valsts patriots neesi.
Nepatika kā es atbildēju un nolamājies.

  -1 [+] [-]

, 2018-01-03 17:25, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Kolīdz konkrēti jāatbild, tā ķeras pie filozofēšana par absolūtu beztēmu vai vispār nozūd. Īstenībā vēl jādomā, kurš no mums te ir lielāks muļķis, fuņka ar savām debīlībām vai mēs pārējie, kas gaida, kad viņš kaut reizi konkrēti atbildēs par saviem vārdiem.
Lūk atbildēju zaipim un viņš nolamājās. Kāda jēga ar tādu diskutēt. Tik šaurs domāšanas veids un pasaules uzskats. Viss viņam primitīvi.
Interesanti kas ir DR liels fans kas ar Latvijas karogu uz ziemas klasiku un pēc tam visu dienu un vakaru pavada ar Latvijas karogu barikāžu pasākumos. Zaipim no šāda cilvēka galva sāks kūpēt jo viņam ir tikai melns un balts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-01-03 17:26, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Kuriem nav savas dzīves, tie interesējās par citu dzīvēm-kur būs, ko darīs, kādēļ darīs utt.
Kāpēc izvēlējies atbildēt uz šo manu komentāru nevis iepriekšējo? To, kur es vaicāju, vai ierosinājums apvienot čekas organizētu pasākumu ar barikāžu atceres dienu ar bija ākstīšanās, vai tavi apgalvojumi, ka esi patriots ar ir ākstīšanās? Droši funi, nekautrējies.

  +2 [+] [-]

, 2018-01-03 17:28, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Lūk atbildēju zaipim un viņš nolamājās. Kāda jēga ar tādu diskutēt. Tik šaurs domāšanas veids un pasaules uzskats. Viss viņam primitīvi.
Interesanti kas ir DR liels fans kas ar Latvijas karogu uz ziemas klasiku un pēc tam visu dienu un vakaru pavada ar Latvijas karogu barikāžu pasākumos. Zaipim no šāda cilvēka galva sāks kūpēt jo viņam ir tikai melns un balts.
Tu pat diskutēt neesi sācis nekad... tik bāz TRTD visos rakstos un pozicionē sevi kā patriotu!

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 17:29, pirms 7 gadiem
Pie reizes funi, droši vari arī piemest komentāram klāt kādu apliecinājumu, ka esi bijis barikāžu dalībnieks, lai taviem vārdiem uzreiz ir cits svars.

  +2 [+] [-]

, 2018-01-03 17:30, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Lūk atbildēju zaipim un viņš nolamājās. Kāda jēga ar tādu diskutēt. Tik šaurs domāšanas veids un pasaules uzskats. Viss viņam primitīvi.
Interesanti kas ir DR liels fans kas ar Latvijas karogu uz ziemas klasiku un pēc tam visu dienu un vakaru pavada ar Latvijas karogu barikāžu pasākumos. Zaipim no šāda cilvēka galva sāks kūpēt jo viņam ir tikai melns un balts.
Ja vēl tas pats cilvēks 9.maijā ar Jura lenti uz Pārdaugavu aizskries, tad galva pavisam nokūpēs no tik sarežģīta rakstura.

  -2 [+] [-]

, 2018-01-03 17:31, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Kāpēc izvēlējies atbildēt uz šo manu komentāru nevis iepriekšējo? To, kur es vaicāju, vai ierosinājums apvienot čekas organizētu pasākumu ar barikāžu atceres dienu ar bija ākstīšanās, vai tavi apgalvojumi, ka esi patriots ar ir ākstīšanās? Droši funi, nekautrējies.
Ziemas klasika un barikāžu pasākumi man ir labs plāns dienas pavadīšanai. To es domāju pavisam nopietni. Zinu arī dažus cilvēkus kas tā darīs. Dzejoļos speciāli pieliku klāt lai palīdzētu zaipim, Namejam uj vēl kādam dusmas izlikt uz āru. Nevar ilgi tās turēt iekšā.

     [+] [-]

, 2018-01-03 17:31, pirms 7 gadiem
Un vispār atceramies U-20 tomēr

  -1 [+] [-]

, 2018-01-03 17:33, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Ja vēl tas pats cilvēks 9.maijā ar Jura lenti uz Pārdaugavu aizskries, tad galva pavisam nokūpēs no tik sarežģīta rakstura.
9.maijs jau pavisam no citas operas. Saprotu tos kuri paši karojuši un tur piedalās , bet pārējiem... 9.maijs ir jaunas Latvijas okupācijas sākums miera laikā.

  -2 [+] [-]

, 2018-01-03 17:34, pirms 7 gadiem
Īpaši labi atceramies Baltkrievija -Šveice.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 17:34, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Ziemas klasika un barikāžu pasākumi man ir labs plāns dienas pavadīšanai. To es domāju pavisam nopietni. Zinu arī dažus cilvēkus kas tā darīs. Dzejoļos speciāli pieliku klāt lai palīdzētu zaipim, Namejam uj vēl kādam dusmas izlikt uz āru. Nevar ilgi tās turēt iekšā.
Kāpēc tu runā riņķī apkārt, funi? Mani neinteresē tavi dienas plāni, vienkārši atbildi konkrēti ar jā vai nē, vai ierosinājums apvienot čekas organizētu pasākumu ar barikāžu atceres dienu bija ākstīšanās vai nē? Vai sevis pozicionēšana kā patriotam bija ākstīšanās vai nē?

     [+] [-]

, 2018-01-03 17:34, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Ja vēl tas pats cilvēks 9.maijā ar Jura lenti uz Pārdaugavu aizskries, tad galva pavisam nokūpēs no tik sarežģīta rakstura.
Tādi varētu būt no sugas kuriem uzkārs kolorado vaboles lentu un viss ok...

     [+] [-]

, 2018-01-03 17:37, pirms 7 gadiem
Video tikai vispirms parāda Šveices piektos vārtus un pēc tam ceturtos.
https://www.youtube.com/watch?v=1Qt...

     [+] [-]

, 2018-01-03 17:37, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Kāpēc tu runā riņķī apkārt, funi? Mani neinteresē tavi dienas plāni, vienkārši atbildi konkrēti ar jā vai nē, vai ierosinājums apvienot čekas organizētu pasākumu ar barikāžu atceres dienu bija ākstīšanās vai nē? Vai sevis pozicionēšana kā patriotam bija ākstīšanās vai nē?
Tak nemoki padomistu, kas noteikti samīzies sēdēja savā dzīvoklī kas nu būs ....
p.s. cik zinu šis frukts sevi pozicionē kā vismaz 50 veci nevis 20 gadīgu nejēgu

  -1 [+] [-]

, 2018-01-03 17:37, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Kāpēc tu runā riņķī apkārt, funi? Mani neinteresē tavi dienas plāni, vienkārši atbildi konkrēti ar jā vai nē, vai ierosinājums apvienot čekas organizētu pasākumu ar barikāžu atceres dienu bija ākstīšanās vai nē? Vai sevis pozicionēšana kā patriotam bija ākstīšanās vai nē?

  +2 [+] [-]

, 2018-01-03 17:41, pirms 7 gadiem
Ja agrāk bij iespēja, ka Funis vienkārši aldara mīzalus sadzēries Djinamo fans, tad tagad pēc uzbāzīgās djinamo reklamēšanas visos rakstos, šķiet, ka kļuvis par kremļa/svētjura aģentu.
Pats cenšas apgalvot, ka Djinamo ar krieviem nekāda sakara, bet pats pamanijās sacerēt palagu par khl un djinamo, jo kāds komentāros priecājas par to, ka krievi zaudēja..

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 17:43, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: NĒ
Nu re, vismaz nonācām pie kaut kā konkrēta. Tagad vismaz droši zinām, ka fuņam apvienot čekas organizētu pasākumu ar barikāžu atceres dienu šķiet laba ideja un ka viņš sevi uzskata par patriotu. Tik neaizmirsti, kā jau Koiva iepriekš minēja, ja trāpīsi kādās ebreju kāzās, pirmo tostu uzsaukt par holokaustu.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 17:43, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Ivar tu vakar ar lažu nolaidi par somiem U-20...
Nu, nezinu gan, jo ko tas līdz, ka somiem NHL spēlē tādi stāri, kuri vel varētu palīdzēt U-20 čempī, kā Laine un Aho, bet tie kuri ir pieejami jau otro U-20 PČ, maigi sakot, peras kā pīles pa peļķi.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 17:43, pirms 7 gadiem
A šodien hokeja nav ?

  +3 [+] [-]

, 2018-01-03 17:44, pirms 7 gadiem
Ir teiciens par izlīdušo "āža kāju", bet te pats āzis visā pilnībā izklājās pa visu portālu

  +2 [+] [-]

, 2018-01-03 17:46, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Ir teiciens par izlīdušo "āža kāju", bet te pats āzis visā pilnībā izklājās pa visu portālu
Vēl pietam visādās nepieklājīgās pozās un ar lepnumu

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 17:46, pirms 7 gadiem
orākuls5 rakstīja: Starp citu Imants Kalniņš savu ordeni noskaloja podā jo iznākums nebija tāds par kādu viņš cīnijās
Imants Kalniņs pats ir podā noskalojams. Galīgi aptracis pēdējā laikā. Laikam gadi dara savu. Bet varbūt ir maisos.

  -1 [+] [-]

, 2018-01-03 17:46, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Nu re, vismaz nonācām pie kaut kā konkrēta. Tagad vismaz droši zinām, ka fuņam apvienot čekas organizētu pasākumu ar barikāžu atceres dienu šķiet laba ideja un ka viņš sevi uzskata par patriotu. Tik neaizmirsti, kā jau Koiva iepriekš minēja, ja trāpīsi kādās ebreju kāzās, pirmo tostu uzsaukt par holokaustu.
Tev tas ir čekas organizēts pasākums un varbūt vēl kādam. Lielākai latviešu tautas daļai tie ir divi izteikti patriotiski, latviski un tautai tuvi pasākumi. Tavs salīdzinājums ir pilnīgi nevietā,jo ziemas klasikā kā skatītāji būs daudzi kuri bijuši arī barikādēs paši.

     [+] [-]

, 2018-01-03 17:47, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Kolīdz konkrēti jāatbild, tā ķeras pie filozofēšana par absolūtu beztēmu vai vispār nozūd. Īstenībā vēl jādomā, kurš no mums te ir lielāks muļķis, fuņka ar savām debīlībām vai mēs pārējie, kas gaida, kad viņš kaut reizi konkrēti atbildēs par saviem vārdiem.
Tā jau saka, ka vienmēr ir neatbildēts jautājums-kurš lielāks muļķis, vai tas kurš muļķības raksta, vai tas kurš tās lasa, un pēc tam vel mēģina pierādīt, ka tur ir uzrakstītas muļķības?

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 17:47, pirms 7 gadiem
Vispār Funs tāds pavisam neadekvāts palika līdz jauno šūmēšanos par čekas maisu atvēršanu. Varbūt tikai sakritība.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 17:48, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Tev tas ir čekas organizēts pasākums un varbūt vēl kādam. Lielākai latviešu tautas daļai tie ir divi izteikti patriotiski, latviski un tautai tuvi pasākumi. Tavs salīdzinājums ir pilnīgi nevietā,jo ziemas klasikā kā skatītāji būs daudzi kuri bijuši arī barikādēs paši.
Kas organizē šo pasākumu, funi?

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 17:48, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, nezinu gan, jo ko tas līdz, ka somiem NHL spēlē tādi stāri, kuri vel varētu palīdzēt U-20 čempī, kā Laine un Aho, bet tie kuri ir pieejami jau otro U-20 PČ, maigi sakot, peras kā pīles pa peļķi.
paskaties uz somiem U-18. Un Laine ar co vinnēja U-20 pirms 2 gadiem.... tas tā. Ja negribi neskaties. Tik nevajag teikt ka tur problēmas. Problēmas mums. Ne mums nav problēmu . Ir funs, ir TRTD un LHF...

     [+] [-]

, 2018-01-03 17:48, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Vispār Funs tāds pavisam neadekvāts palika līdz jauno šūmēšanos par čekas maisu atvēršanu. Varbūt tikai sakritība.
Par U-20 ir ko teikt?

  -1 [+] [-]

, 2018-01-03 17:49, pirms 7 gadiem
Kāds te minēja , ka raksts par U-20. Fināls Kanāda - ASV?

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 17:49, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Vēl pietam visādās nepieklājīgās pozās un ar lepnumu
Delīrijs? Svētkos pārdzēries?

     [+] [-]

, 2018-01-03 17:49, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Par U-20 ir ko teikt?
Nepatika, ka somi izstājās.

     [+] [-]

, 2018-01-03 17:51, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Nepatika, ka somi izstājās.
Tu zini kur somi spēlē? Jeb domā kā namejs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-01-03 17:52, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Kāds te minēja , ka raksts par U-20. Fināls Kanāda - ASV?
otreiz saku, ej tirst

  -1 [+] [-]

, 2018-01-03 17:52, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Kas organizē šo pasākumu, funi?
DR. Latvieši. Konkrēti nezinu. Tu vienmēr kad ej uz pasākumu interesējies kas to organizē? Līdz tādam murgam es neesmu aizdomājies. Aizeju uz bērnu Ziemassvētku eglīti un priecājos un tad pēkšņi galvā šausmīga doma. Bet ja organizētāju vidū ir kāds čekists? Šausmas ko nu. Bieži iepērkos Alfā, bet jāpainteresējas varbūt kāds čekists piedalījies tā celtniecībā vai atklāšanā. Kauns ,ko nu?

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 17:52, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Tev tas ir čekas organizēts pasākums un varbūt vēl kādam. Lielākai latviešu tautas daļai tie ir divi izteikti patriotiski, latviski un tautai tuvi pasākumi. Tavs salīdzinājums ir pilnīgi nevietā,jo ziemas klasikā kā skatītāji būs daudzi kuri bijuši arī barikādēs paši.
Funs, atkal esi veicis tautas aptauju?
Nezinu kā tu, bet es zinu, ka ir viena tautas daļa, kurai neko citu dzīvē neko nevajag kā parīt, piedzerties un sagaidīt, ka viņus kāds izklaidē, vai īsāk sakot- vajag tikai maizi un izklaidi, bet pārējais viņus neinteresē.
Parasti tā pa lielam ir tā tautas daļa, kura sevi lepni dēvē par proletariātu, jeb tie kuriem ir švaki ar izglītību un izpratni par elementārām dzīves realitātēm.
Zināmā mērā tava neveiksmīgā darba, ka pedagoga, darba augļi.

     [+] [-]

, 2018-01-03 17:53, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Tu zini kur somi spēlē? Jeb domā kā namejs?
Kā saprast jautājumu? Ka vadošie jaunieši aizņemti lielajā hokejā un vakar nespēlēja? Problēmas somu hokejā neredzu- tas par Nameju.

  -1 [+] [-]

, 2018-01-03 17:53, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: otreiz saku, ej tirst
Interesanti kurš nesen šo rakstīja.

Un vispār atceramies U-20 tomēr

     [+] [-]

, 2018-01-03 17:53, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: DR. Latvieši. Konkrēti nezinu. Tu vienmēr kad ej uz pasākumu interesējies kas to organizē? Līdz tādam murgam es neesmu aizdomājies. Aizeju uz bērnu Ziemassvētku eglīti un priecājos un tad pēkšņi galvā šausmīga doma. Bet ja organizētāju vidū ir kāds čekists? Šausmas ko nu. Bieži iepērkos Alfā, bet jāpainteresējas varbūt kāds čekists piedalījies tā celtniecībā vai atklāšanā. Kauns ,ko nu?
aizveries tak vinreiz patriot

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 17:53, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Delīrijs? Svētkos pārdzēries?
Ar svētkiem diez vai būs sakars, neadekvāts jau ilgāku laiku.. Ja nu vienīgi tu runā par pirmā septembra svētkiem, tad gan varētu būt. Pēc tik ilgas dzeršanas pat tik rūdīts dzērājs kā burts diez vai turētos pie saprāta paliekām.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 17:53, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: paskaties uz somiem U-18. Un Laine ar co vinnēja U-20 pirms 2 gadiem.... tas tā. Ja negribi neskaties. Tik nevajag teikt ka tur problēmas. Problēmas mums. Ne mums nav problēmu . Ir funs, ir TRTD un LHF...
Nē, protams, salīdzināt ar mūsu problēmām var teikt/rakstīt, ka somiem vispār problēmu nav.

     [+] [-]

, 2018-01-03 17:54, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Kā saprast jautājumu? Ka vadošie jaunieši aizņemti lielajā hokejā un vakar nespēlēja? Problēmas somu hokejā neredzu- tas par Nameju.
E sar neredzu...bet nu čehi uzmauca viņus pelnīti. Jo nav jau Laine un co...vai ne?

     [+] [-]

, 2018-01-03 17:56, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Interesanti kurš nesen šo rakstīja.

Un vispār atceramies U-20 tomēr
cik reizes teikt? ej tirst...

  -1 [+] [-]

, 2018-01-03 17:56, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Funs, atkal esi veicis tautas aptauju?
Nezinu kā tu, bet es zinu, ka ir viena tautas daļa, kurai neko citu dzīvē neko nevajag kā parīt, piedzerties un sagaidīt, ka viņus kāds izklaidē, vai īsāk sakot- vajag tikai maizi un izklaidi, bet pārējais viņus neinteresē.
Parasti tā pa lielam ir tā tautas daļa, kura sevi lepni dēvē par proletariātu, jeb tie kuriem ir švaki ar izglītību un izpratni par elementārām dzīves realitātēm.
Zināmā mērā tava neveiksmīgā darba, ka pedagoga, darba augļi.
... un tā gudrākā tautas daļa visur atrod zemūdens akmeņus. Viņi zina ka jebkuras izklaides apakšā slēpjas kāda izdevīgums. Gudrākā tautas daļa saprot ka aiz DR un krievu dotās naudas slēpjas savtīgas un mūsu valstij nedraudzīgas vēlmes, jo neviens tāpat par velti naudu nedos komandas uzturēšanai. Visur ir slēptās vēlmes un aklā tautas daļa to neredz.
Paldies mūsu tautas priekšstāvjiem par acu atvēršanu.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 17:57, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, protams, salīdzināt ar mūsu problēmām var teikt/rakstīt, ka somiem vispār problēmu nav.
Nu tas jautrāk skan to somiem problēmas...paskaties kas tur viņiem kaplē NHL, pirms saki kaut ko citreiz.

     [+] [-]

, 2018-01-03 17:59, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: E sar neredzu...bet nu čehi uzmauca viņus pelnīti. Jo nav jau Laine un co...vai ne?
Nezinu, cik pelnīti. Labi, lielo spiedienu izturēja, par haļavu jau nesaukšu.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 18:00, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: DR. Latvieši. Konkrēti nezinu. Tu vienmēr kad ej uz pasākumu interesējies kas to organizē? Līdz tādam murgam es neesmu aizdomājies. Aizeju uz bērnu Ziemassvētku eglīti un priecājos un tad pēkšņi galvā šausmīga doma. Bet ja organizētāju vidū ir kāds čekists? Šausmas ko nu. Bieži iepērkos Alfā, bet jāpainteresējas varbūt kāds čekists piedalījies tā celtniecībā vai atklāšanā. Kauns ,ko nu?
Kas vada RD? Vai viņš ir latvietis? Vai viņa saistība ar čeku ir vispārzināms fakts? Tie ir retoriski jautājumi, lai rosinātu tevi nedaudz padomāt. Pasakas par bērnu Ziemassvētku eglītēm un iepirkšanos lielveikalos droši vari atstāt citām reizēm.

     [+] [-]

, 2018-01-03 18:02, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Nezinu, cik pelnīti. Labi, lielo spiedienu izturēja, par haļavu jau nesaukšu.
Da labi, mačš bija ok, ja skatījies...
es pēc tam CAN vs SUI vispār nevarēju paskatīties.
tā tik uz RUS zāģi pamodos...

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 18:03, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Nu tas jautrāk skan to somiem problēmas...paskaties kas tur viņiem kaplē NHL, pirms saki kaut ko citreiz.
Tas tāpat skaidrs, ka viņiem pieaugušo līmenī viss notiek, turpinās un turpināsies vel ilgi, jo tas pats Tolvanens no šīgada U-20 izlases jau tagad pieaugušo hokejā jūtas kā zivs ūdenī, bet junioru U-20 elites līmenī viņi šobrīd jau divus gadus savas pozīcijas nedaudz ir atdevuši.

     [+] [-]

, 2018-01-03 18:03, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Kas vada RD? Vai viņš ir latvietis? Vai viņa saistība ar čeku ir vispārzināms fakts? Tie ir retoriski jautājumi, lai rosinātu tevi nedaudz padomāt. Pasakas par bērnu Ziemassvētku eglītēm un iepirkšanos lielveikalos droši vari atstāt citām reizēm.
tak liec mieru tam...
parunāsim par U-20

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 18:04, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Da labi, mačš bija ok, ja skatījies...
es pēc tam CAN vs SUI vispār nevarēju paskatīties.
tā tik uz RUS zāģi pamodos...
Kā reizi vienīgā spēle, ko šajā čempionātā skatījos. Pa naktīm noteikti augšā nedzīvošu, ja nebūs normāli laiki pusfināliem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-01-03 18:05, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Kā reizi vienīgā spēle, ko šajā čempionātā skatījos. Pa naktīm noteikti augšā nedzīvošu, ja nebūs normāli laiki pusfināliem.
a kādi ir?

     [+] [-]

, 2018-01-03 18:06, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: a kādi ir?
23.00 un 3.00

     [+] [-]

, 2018-01-03 18:06, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas tāpat skaidrs, ka viņiem pieaugušo līmenī viss notiek, turpinās un turpināsies vel ilgi, jo tas pats Tolvanens no šīgada U-20 izlases jau tagad pieaugušo hokejā jūtas kā zivs ūdenī, bet junioru U-20 elites līmenī viņi šobrīd jau divus gadus savas pozīcijas nedaudz ir atdevuši.
Ivar paskaties uz U-18...neesi snobs. Mums atņemtu vienu maiņu būtu kur?

     [+] [-]

, 2018-01-03 18:07, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: ... un tā gudrākā tautas daļa visur atrod zemūdens akmeņus. Viņi zina ka jebkuras izklaides apakšā slēpjas kāda izdevīgums. Gudrākā tautas daļa saprot ka aiz DR un krievu dotās naudas slēpjas savtīgas un mūsu valstij nedraudzīgas vēlmes, jo neviens tāpat par velti naudu nedos komandas uzturēšanai. Visur ir slēptās vēlmes un aklā tautas daļa to neredz.
Paldies mūsu tautas priekšstāvjiem par acu atvēršanu.
Funs, pasaki/uzraksti atbildi uz tādu vienkāršu jautājumu-kā tev šķiet, kāpēc krievi pumpē iekšā Dinamo Rīga tādu gana lielu naudu, un kāpēc to dara tieši caur Mīksto Juri? Kāds ir viņu mērķis?
Ceru uz godīgu atbildi!

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 18:07, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: tak liec mieru tam...
parunāsim par U-20
Centos to bezjēdzīgo diskusiju galanti nobeigt ar retoriskiem jautājumiem

Par u-20 grūti ko komentēt, domāju, ka man vienkārši ir pārāk maz info, respektīvi, esmu pārāk maz sekojusi konkrētajam čempim līdz, lai varētu tiešām ko saturīgu pateikt.

  +2 [+] [-]

, 2018-01-03 18:07, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: 23.00 un 3.00
diezgan nereāli

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 18:09, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Centos to bezjēdzīgo diskusiju galanti nobeigt ar retoriskiem jautājumiem

Par u-20 grūti ko komentēt, domāju, ka man vienkārši ir pārāk maz info, respektīvi, esmu pārāk maz sekojusi konkrētajam čempim līdz, lai varētu tiešām ko saturīgu pateikt.
Tev nekas nav jāsaka
Veiksim aptauju kas pusfināus skatīsies

     [+] [-]

, 2018-01-03 18:09, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Ivar paskaties uz U-18...neesi snobs. Mums atņemtu vienu maiņu būtu kur?
Atzīstos, ka par viņu U-18 neko nezinu, un tāpēc nevaru par to diskutēt.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 18:10, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atzīstos, ka par viņu U-18 neko nezinu, un tāpēc nevaru par to diskutēt.
Pats skaties U-20?

     [+] [-]

, 2018-01-03 18:12, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Tev nekas nav jāsaka
Veiksim aptauju kas pusfināus skatīsies
Nu man jāpiekrīt būs Koivam, naktī gulēt gribas, nezinu, kura tagad būtu tā hokeja spēle, kas man liktu naktī sevi piespiest celties un viņu skatīties, tie laiki ir pagājuši. Spēli vienpadsmitos gan varētu vismaz sākumu paskatīties, ja būs aizraujoša, tad varbūt ka tiek arī līdz beigām.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 18:15, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Nu man jāpiekrīt būs Koivam, naktī gulēt gribas, nezinu, kura tagad būtu tā hokeja spēle, kas man liktu naktī sevi piespiest celties un viņu skatīties, tie laiki ir pagājuši. Spēli vienpadsmitos gan varētu vismaz sākumu paskatīties, ja būs aizraujoša, tad varbūt ka tiek arī līdz beigām.
ielikšu šeit +, tā visdrīzāk būs.
un čekas krancis atskries gaudot cik super pasākums ir miskastes mačs....

     [+] [-]

, 2018-01-03 18:19, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Pats skaties U-20?
Jā! Neteikšu, ka visām spēlēm, bet starp top komandām paskatos agrās spēles.

  -1 [+] [-]

, 2018-01-03 18:21, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Funs, pasaki/uzraksti atbildi uz tādu vienkāršu jautājumu-kā tev šķiet, kāpēc krievi pumpē iekšā Dinamo Rīga tādu gana lielu naudu, un kāpēc to dara tieši caur Mīksto Juri? Kāds ir viņu mērķis?
Ceru uz godīgu atbildi!
Īstos mērķus nezinu un arī tu nezini. Var minēt , nojaust. Izdevīgs darījums no biznesa viedokļa, naudas atmazgāšana. Ekonomisks projekts. Ja runā ka politiski izdevīgi , tad latviešu tauta ir daudz gudrāka nekā krievi domā un DR politiskā kontekstā nekādus labumus nedod.
Politiskā ziņā tieši pretējs process notiek. DR uztver kā latvieši uztver kā īstu Latvijas klubu kurš sitas ar ar krievu klubiem(protams ka ir neliela tautas daļa kas to uztver savādāk). Pateicoties DR jauniešu vidū patriotisms mūsu tautas vidū drīzāk pieaug nekā mazinās. Vai labi ka aug naids tādejādi pret Krieviju kā valsti grūti teikt, jo naids kā tāds nav nekas labs.
Nepatika vēlēšanu dienā gājiens ar Ozoliņa plakātu un 8 numuru. To nevajadzēja pieļaut, bet kā aizliegsi ja nekas nav pārkāpts. Viltīgs gājiens, bet man tas nebija patīkams. Nekad neesmu dzirdējis ko pats Ozo par to saka.
Savicki kā hokeja cilvēku laikam tikai trakais var uztvert normāli. Īsts ieliktenis, marionete DR klubā, kuram no sporta nekādas sajēgas.
Atbildēju godīgi bez pārspīlējumiem. Mērķis - naudas atmazgāšana.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 18:22, pirms 7 gadiem
orākuls5 rakstīja: Imants Kalniņš tikai saka to ko domā lielākā daļa latvijas cilvēku. Viņam nepatīk valsts un sistēma kāda ir izveidojusies pēc iestāšanās ES.
Latvija jau ir emigrējoša peņdžu province, būtībā bezvalstisks veidojums un neizdevusies valsts.
Tādi kā Kalniņš grib Latviju pārvērst par atpalikušu autoritāru izgāztuvi, apmēram kā Krievija. Nenoliegšu, to grib daudzi. Saskaņa un nacionāļi labprāt ko tādu ieviestu.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 18:27, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Īstos mērķus nezinu un arī tu nezini. Var minēt , nojaust. Izdevīgs darījums no biznesa viedokļa, naudas atmazgāšana. Ekonomisks projekts. Ja runā ka politiski izdevīgi , tad latviešu tauta ir daudz gudrāka nekā krievi domā un DR politiskā kontekstā nekādus labumus nedod.
Politiskā ziņā tieši pretējs process notiek. DR uztver kā latvieši uztver kā īstu Latvijas klubu kurš sitas ar ar krievu klubiem(protams ka ir neliela tautas daļa kas to uztver savādāk). Pateicoties DR jauniešu vidū patriotisms mūsu tautas vidū drīzāk pieaug nekā mazinās. Vai labi ka aug naids tādejādi pret Krieviju kā valsti grūti teikt, jo naids kā tāds nav nekas labs.
Nepatika vēlēšanu dienā gājiens ar Ozoliņa plakātu un 8 numuru. To nevajadzēja pieļaut, bet kā aizliegsi ja nekas nav pārkāpts. Viltīgs gājiens, bet man tas nebija patīkams. Nekad neesmu dzirdējis ko pats Ozo par to saka.
Savicki kā hokeja cilvēku laikam tikai trakais var uztvert normāli. Īsts ieliktenis, marionete DR klubā, kuram no sporta nekādas sajēgas.
Atbildēju godīgi bez pārspīlējumiem. Mērķis - naudas atmazgāšana.
Protams, tu atkal izlaipoji, un tas mani nepārsteidz.
Lai arī kā tur nebūtu, bet iznāk, ka tu atbalsti naudas atmazgāšanu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 18:31, pirms 7 gadiem
orākuls5 rakstīja: heh pat mazā Lietuva rāda autoritāti par pastalām un es nezinu kā gan var cienīt tādu valsti? Latvija ir palikusi tik nereāli vāja valsts pēc iestāšanās ES ka grūti atrast Eiropā kādu līdzīgu piemeru heh
Vājš trollings, varēja jau nu Kremlis kvaliatīvākus troļļus noalgot. Laikam nav naudas, snakcijas visu apēdušas.

  -1 [+] [-]

, 2018-01-03 18:34, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams, tu atkal izlaipoji, un tas mani nepārsteidz.
Lai arī kā tur nebūtu, bet iznāk, ka tu atbalsti naudas atmazgāšanu?
Ko tad tu saskati tik briesmīgu? Ka klausās Krievijas himnu un redz Krievijas simboliku? Naudas atmazgāšana sportā ir ļoti lielās devās. Manas subjektīvās domas ka tā Latvijas klubos ir arī mūsu valstī un diezgan lielos apmēros priekš Latvijas. Tad man vispār no sporta atteikties?
Tikko kāds atbild kā tev nepatīk tad lamājies, apsaukājies vai saka ka izlaipoja. Visiem ir jādomā tieši tā kā tev. Nesanāk tā Latvijas okupācija , spēcīga ietekme caur DR.

  -1 [+] [-]

, 2018-01-03 18:36, pirms 7 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Vājš trollings, varēja jau nu Kremlis kvaliatīvākus troļļus noalgot. Laikam nav naudas, snakcijas visu apēdušas.
Nu ,piemēram, igauņi mums daudz kur ir priekšā. Tas ir apkaunojums.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 18:39, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nu ,piemēram, igauņi mums daudz kur ir priekšā. Tas ir apkaunojums.
Igauņi ir progresīva valsts un mums priekšā drusku, bet prot sevi reklamēt. Bet mēs tomēr arī turam līmeni un vismaz visādus autokrātus neesam ievēlējuši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 18:41, pirms 7 gadiem
orākuls5 rakstīja: Diemžēl realitāte nevis trollings. Mazā lieuva uzņem apgriezienus un dala pastālijā ietekmi kopā ar zviedriem un pārējām attīstītām valstīm.
Leišiem es vispār pēc 10 gadi paredzu labu nakotni un arī igaunīja viņiem neturēs līdzi
Lietuva ir Latvijas dubultnieks visos rādītājos. Abām būs laba nākotne, tāpat arī Igaunijai. Kamēr Krievijā pie varas būs nācis sultāns Ramzans un islamizējis visas sādžas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 18:42, pirms 7 gadiem
Vispār skumji par to, kas notiek Krievijā. Tauta, kas pasaulei devusi Pušķinu u Dostojevski pārvērtīsies par kaut kādu Čečenijas atspulgu.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 18:42, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Ko tad tu saskati tik briesmīgu? Ka klausās Krievijas himnu un redz Krievijas simboliku? Naudas atmazgāšana sportā ir ļoti lielās devās. Manas subjektīvās domas ka tā Latvijas klubos ir arī mūsu valstī un diezgan lielos apmēros priekš Latvijas. Tad man vispār no sporta atteikties?
Tikko kāds atbild kā tev nepatīk tad lamājies, apsaukājies vai saka ka izlaipoja. Visiem ir jādomā tieši tā kā tev. Nesanāk tā Latvijas okupācija , spēcīga ietekme caur DR.
Kā jau es n-tās reizes esmu rakstījis, ka KrHuLv nenodalu no to pasākumu ķēdītes, kurus krievi veic, lai tādiem PSRS laiku marazmātiķiem kā tu un tev līdzīgiem nedotu iespēju sajusties brīvam no krievu ietekmes šai valstī. Lai liktu vienmēr domāt, ka mēs joprojām esam krievu ietekmes pelēkajā zonā.
Visi tavi un tev līdzīgo stāsti par to,ka KrHuLv Latvijas jauniešos pastiprināti audzina patriotismu ir vistīrākais blefs, jo tas nekādi nav pierādāms.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-01-03 18:43, pirms 7 gadiem
orākuls5 rakstīja: Būtībā viss atgriezās kā Livonijas ordeņa laikā kad par pastāliju valdīja leiši, zviedri, krievi un vācieši heh
Livonijas ordenis ielika pamatu Latvijas modernizācijai, kamēr krievi nīka mogoļu jūgā, no kā vēl tagad nav tikuši vaļā. Bet ko var gribēt.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 18:45, pirms 7 gadiem
orākuls5 rakstīja: heh pat mazā Lietuva rāda autoritāti par pastalām un es nezinu kā gan var cienīt tādu valsti? Latvija ir palikusi tik nereāli vāja valsts pēc iestāšanās ES ka grūti atrast Eiropā kādu līdzīgu piemeru heh
Ja Lietuva ir maza ,tad noteikti Dānija Beļģija un Nīderlande noteikti ir pundurvalstis.

  -1 [+] [-]

, 2018-01-03 18:46, pirms 7 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Igauņi ir progresīva valsts un mums priekšā drusku, bet prot sevi reklamēt. Bet mēs tomēr arī turam līmeni un vismaz visādus autokrātus neesam ievēlējuši.
Sorry, aizbraucot uz Valkas - Valgas robežu viss top skaidrs. Kā diena pret nakti.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 18:49, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Sorry, aizbraucot uz Valkas - Valgas robežu viss top skaidrs. Kā diena pret nakti.
Ir motivācija iedzīt, konkurence vienmēr ir labi. Igauņi arī mazāk regresīvus politiķus ievēl, kamēr mums visādi zaļie zemnieki. Atpaliekam, bet varam iedzīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 18:53, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Sorry, aizbraucot uz Valkas - Valgas robežu viss top skaidrs. Kā diena pret nakti.
Katrs redz ko gribēt...
plūsma ir uz abām pusēm...
neparspīlē vinreiz tur bijis!

     [+] [-]

, 2018-01-03 18:54, pirms 7 gadiem
Viss? par hoķi nekā

     [+] [-]

, 2018-01-03 18:54, pirms 7 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Ir motivācija iedzīt, konkurence vienmēr ir labi. Igauņi arī mazāk regresīvus politiķus ievēl, kamēr mums visādi zaļie zemnieki. Atpaliekam, bet varam iedzīt.
Jā, iedzīt jau varam, bet jau gadiem nekas nemainās.
Igauņi vienkārši vēl vairāk soļo pa priekšu. Diemžēl.

     [+] [-]

, 2018-01-03 18:55, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Katrs redz ko gribēt...
plūsma ir uz abām pusēm...
neparspīlē vinreiz tur bijis!
Pārsimts reizes tur būts, jo radinieki tur dzīvo.

     [+] [-]

, 2018-01-03 18:57, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Pārsimts reizes tur būts, jo radinieki tur dzīvo.
Nu labi salidzinam...

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 18:57, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Jā, iedzīt jau varam, bet jau gadiem nekas nemainās.
Igauņi vienkārši vēl vairāk soļo pa priekšu. Diemžēl.
Igaunija progresīvākā Austrumeiropas valsts, līmenis augsts. Lietuva, Polija - Latvijas līmenis, nekādu atšķirību. Protams, Latgale velk uz leju.

     [+] [-]

, 2018-01-03 18:57, pirms 7 gadiem
Nez cik spēlētāju no u-20 tiks savu valstu olimpiskajās izlasēs.Piemēram ASV prognozē,ka 1-2 varbūt tiks,bet Somijai 2-3 spēlētāji.

     [+] [-]

, 2018-01-03 18:58, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Pārsimts reizes tur būts, jo radinieki tur dzīvo.
Kas tur labaks? paika dargāka alus mizals...
ceļi labāki?

     [+] [-]

, 2018-01-03 18:59, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Pārsimts reizes tur būts, jo radinieki tur dzīvo.
Produkti tur ar dārgāki, degviela arī.... uz ko tēmē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-01-03 19:00, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Nez cik spēlētāju no u-20 tiks savu valstu olimpiskajās izlasēs.Piemēram ASV prognozē,ka 1-2 varbūt tiks,bet Somijai 2-3 spēlētāji.
ASV jau nosauca sastāvu ja kas... ko tur tēmēt
slinkums meklēt saiti...bet kādas 2-3 dienas atpakaļ
p.s. tev ar ieteiktu labāk sekot lai varētu....

     [+] [-]

, 2018-01-03 19:02, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Kas tur labaks? paika dargāka alus mizals...
ceļi labāki?
Ir jau viņiem arī labi mazo alus darītavu aliņi ,bet dārgi.

     [+] [-]

, 2018-01-03 19:02, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Atbildēju godīgi bez pārspīlējumiem. Mērķis - naudas atmazgāšana.
Naudas atmazgāšana ir kas labs?

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 19:02, pirms 7 gadiem
orākuls5 rakstīja: heh Dažas dienas atpakaļ Delfos bija viens video kur čalis ar dronu no lieliskajiem Igauņu ceļiem iebrauc latvijas miskastē heh
Caur Lietuvas robežu tas skats ir vēl traģiskāks. Leišiem kūp rūpnīcas, izcili ceļi un tad tu iebrauc tādā pamestā čuhņā ka wow heh
Nekas viņiem tur nekūp, Latvijas atspulgs. Pārbrauc Krievijā - tur 19. gadsimts.

     [+] [-]

, 2018-01-03 19:03, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Ir jau viņiem arī labi mazo alus darītavu aliņi ,bet dārgi.
Ja tev garšo mīzali, tad nestrīdos...
p.s. nekas tur nav...

     [+] [-]

, 2018-01-03 19:03, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Kas tur labaks? paika dargāka alus mizals...
ceļi labāki?
Valga ir sakoptāka. Tas ir pirmais kas iekrīt acīs.
Valka jau gadiem nav slimnicas, Valgā ir.
Par paiku nezinu. Tik zinu ka igauņi, somi uz valku alko brauc pirkt.

     [+] [-]

, 2018-01-03 19:04, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Pārsimts reizes tur būts, jo radinieki tur dzīvo.
Vienreiz biju Igaunijā, sen jau. Viss bija dārgs, citādi nekādu atšķirību. Kopumā priekšā drusku ir.

     [+] [-]

, 2018-01-03 19:05, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: ASV jau nosauca sastāvu ja kas... ko tur tēmēt
slinkums meklēt saiti...bet kādas 2-3 dienas atpakaļ
Vismaz šonakt komentētāji teica ,ka viens varot tikts paņemts jo laikam bija dažas brīvas vietas sastāvā diviem vārtsargiem un 1vai 2 spēlētājiem.

     [+] [-]

, 2018-01-03 19:05, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Valga ir sakoptāka. Tas ir pirmais kas iekrīt acīs.
Valka jau gadiem nav slimnicas, Valgā ir.
Par paiku nezinu. Tik zinu ka igauņi, somi uz valku alko brauc pirkt.
Tas ir viss ko zini? Un saki ka tur labāk normāli tas ir vispār...

     [+] [-]

, 2018-01-03 19:07, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Tas ir viss ko zini? Un saki ka tur labāk
Es taču nemaz netēmēju uz paiku.
Valkā pat dzelzceļa stacijas savas nav.

     [+] [-]

, 2018-01-03 19:07, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Valga ir sakoptāka. Tas ir pirmais kas iekrīt acīs.
Valka jau gadiem nav slimnicas, Valgā ir.
Par paiku nezinu. Tik zinu ka igauņi, somi uz valku alko brauc pirkt.
Viņi tuvākajās Vidzemes pilsētās pērk gan alko ,gan paiku ,gan izķemmē būvmateriālu veikalus un pat humpalniekus.

     [+] [-]

, 2018-01-03 19:08, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Vismaz šonakt komentētāji teica ,ka viens varot tikts paņemts jo laikam bija dažas brīvas vietas sastāvā diviem vārtsargiem un 1vai 2 spēlētājiem.
kā smagi runāt...
2 varotčiku vietas
2018 Olympic Winter Games | U.S. Men's Roster
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-01-03 19:08, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Viņi tuvākajās Vidzemes pilsētās pērk gan alko ,gan paiku ,gan izķemmē būvmateriālu veikalus un pat humpalniekus.
kaut ko jau zini

     [+] [-]

, 2018-01-03 19:09, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Naudas atmazgāšana ir kas labs?
Ļoti slikts.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 19:10, pirms 7 gadiem
orākuls5 rakstīja: Latvijas atspulgs heh
Es domāju leitim tas šķitīs aizskaroši ja viņa valsti pielīdzinās tādai atpalikušai un vājai valstīj kā lv heh
Visi ekonomiskie rādītāji ir identiski. Tas, ka kāds ir aizskarts neko nenozīmē. Galu galā, nesalīdzina jau ar Krievistānu.

     [+] [-]

, 2018-01-03 19:10, pirms 7 gadiem
kofij no tevis to negaidīju...
bet nu savējos kas pārstāvēs

     [+] [-]

, 2018-01-03 19:11, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Ļoti slikts.
Es tak tev teicu ej tirst...vai runā par tēmu!

     [+] [-]

, 2018-01-03 19:11, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Ļoti slikts.
Bet Tu kvēli atbalsti šo likumpārkāpumu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 19:14, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Viņi tuvākajās Vidzemes pilsētās pērk gan alko ,gan paiku ,gan izķemmē būvmateriālu veikalus un pat humpalniekus.
Tas tāpat skaidrs, ka Igaunija pilnībā ir atkarīga no Somijas labvēlības. Pus Tallinu ir izpirkuši somu uzņēmēji. Viss tūrisms balstās uz somiem utt. Vienīgi viņi pamatīgu lažu nolaida ar to dārgo alko, jo pat somu alko tūristi labāk brauc uz Latviju pirkt šo preci. Un tas viņiem ir nopietns sitiens pa valsts maciņu, jo somu alko tūristi vienmēr viņu budžetā ienesa krietnu naudiņu.

     [+] [-]

, 2018-01-03 19:16, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas tāpat skaidrs, ka Igaunija pilnībā ir atkarīga no Somijas labvēlības. Pus Tallinu ir izpirkuši somu uzņēmēji. Viss tūrisms balstās uz somiem utt. Vienīgi viņi pamatīgu lažu nolaida ar to dārgo alko, jo pat somu alko tūristi labāk brauc uz Latviju pirkt šo preci. Un tas viņiem ir nopietns sitiens pa valsts maciņu, jo somu alko tūristi vienmēr viņu budžetā ienesa krietnu naudiņu.
Liepāja tālu tur nebrauc alko izpirkt
p.s. viss būs kārtībā...

     [+] [-]

, 2018-01-03 19:17, pirms 7 gadiem
orākuls5 rakstīja: Identiski. Ekanomikas speciālists heh
Esmu redzējis Baltijas ekanomikas prognozi nākamajiem 15 gadiem un diemžēl Lv tur ir nevis identiski, bet bēdīgi. heh
Neko tu neesi redzējis, būtu, tad liktu priekšā. Vājš trollis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-01-03 19:18, pirms 7 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Neko tu neesi redzējis, būtu, tad liktu priekšā. Vājš trollis.
nakuj tu tam krievu trollim atbildi?
Tāds pats bidla?

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 19:19, pirms 7 gadiem
Katrā ziņā, bail paliek, kas notiks Krievijā. Domāju Putins būs vēl 20 gadus pārkals Krieviju par Gazas sektora un Zimbaves sajaukumu. Tad varēs nākt Kadirov un ņemt priekšā. Jau tagad visi krievi trīc čečenu priekšā.

     [+] [-]

, 2018-01-03 19:20, pirms 7 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Neko tu neesi redzējis, būtu, tad liktu priekšā. Vājš trollis.
šis ir manas samērā pilnās miskastes apakšā, bet Tu tik turpini rakties, varbūt izroc ar kaut ko

     [+] [-]

, 2018-01-03 19:21, pirms 7 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Katrā ziņā, bail paliek, kas notiks Krievijā. Domāju Putins būs vēl 20 gadus pārkals Krieviju par Gazas sektora un Zimbaves sajaukumu. Tad varēs nākt Kadirov un ņemt priekšā. Jau tagad visi krievi trīc čečenu priekšā.
krievs esi ka trīc?

  -1 [+] [-]

, 2018-01-03 19:24, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Liepāja tālu tur nebrauc alko izpirkt
p.s. viss būs kārtībā...
Protams, ka viss būs kārtībā!
Tā tāda jau galīgi notralināta troļļu takstika stāstīt cik mēs slikti dzīvojam, un cik labi dzīvo visi Latvijai apkārt.
Paskatāmies apkārt ar kādām mašīnām mums apkārt brauc, cik šo mašīnu vadītāji samaksā sodu naudās par satiksmes noteikumu pārkāpšanu, kādos veikalos cilvēku pūļi iepērkas utt., un lai man kāds mēģina iestāstīt, ka mēs nabadzīgi dzīvojam.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 19:27, pirms 7 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Neko tu neesi redzējis, būtu, tad liktu priekšā. Vājš trollis.
Kādas prognozes? Un pie tam 15 gadiem?
Kurš 2005. gadā prognozēja, ka 2007. gadā banka PAREX mūs ieraus tādā pakaļā, ka tur atrašanos sekas vel tagad jutīsim? Neviens.

     [+] [-]

, 2018-01-03 19:29, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams, ka viss būs kārtībā!
Tā tāda jau galīgi notralināta troļļu takstika stāstīt cik mēs slikti dzīvojam, un cik labi dzīvo visi Latvijai apkārt.
Paskatāmies apkārt ar kādām mašīnām mums apkārt brauc, cik šo mašīnu vadītāji samaksā sodu naudās par satiksmes noteikumu pārkāpšanu, kādos veikalos cilvēku pūļi iepērkas utt., un lai man kāds mēģina iestāstīt, ka mēs nabadzīgi dzīvojam.
nesatracies par ekonomiku, tur būs plūsma visur kur kas lētāk...
bet sportu padomā pirms saki
p.s. TRTD tur gan tirst ko gribi.....
p.p.s. Laimīgu Suņu gadu Ivar!

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 19:29, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: krievs esi ka trīc?
Kaimiņiem jājūt līdzi. Sajās savas mājas, brauks pie mums.

     [+] [-]

, 2018-01-03 19:31, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kādas prognozes? Un pie tam 15 gadiem?
Kurš 2005. gadā prognozēja, ka 2007. gadā banka PAREX mūs ieraus tādā pakaļā, ka tur atrašanos sekas vel tagad jutīsim? Neviens.
Ne jau tikai parex, tā tāda odziņa. Arī bez tā visa viss bija pārkarsis. Bija jau kas prognzēja. Bet tādu blīkšķi neviens negaidīja.

     [+] [-]

, 2018-01-03 19:31, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: šis ir manas samērā pilnās miskastes apakšā, bet Tu tik turpini rakties, varbūt izroc ar kaut ko
neaiztiec daudz miskastnieku...
Laimīgu gadu Ivan!

     [+] [-]

, 2018-01-03 19:33, pirms 7 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Kaimiņiem jājūt līdzi. Sajās savas mājas, brauks pie mums.
nomaini tēlu cirvi....
p.s. ja gribas apkauno vati...
p.p.p.s ja vajag dabūšu...

     [+] [-]

, 2018-01-03 19:34, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: nesatracies par ekonomiku, tur būs plūsma visur kur kas lētāk...
bet sportu padomā pirms saki
p.s. TRTD tur gan tirst ko gribi.....
p.p.s. Laimīgu Suņu gadu Ivar!
Paldies!
Tev arī izdevušos šo gadu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-01-03 19:58, pirms 7 gadiem
orākuls5 rakstīja: Pastālijas vienīgā izeja ir palikusi faktiski tikai masveidā ražot iedzīvotājus un paņemt viņus ar masu jo citiādi atpalikšo banāniju slauks visi kam nav slinkums un cels savu labklājību heh
Ej tirst, pamuļķais trolli!
Lai arī kā tev negribētos, bet latviešu vairums nav tādi muļķi, un ļoti labi saprot kas ir kas šai valstī. Un neķeras uz tādu idiotu, kā tu, demagoģiju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-01-03 21:55, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Liepāja tālu tur nebrauc alko izpirkt
p.s. viss būs kārtībā...
Runā par tēmu. Te raksts par U-20 nevis par Liepāju vai alko.