Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Rīgas "Dinamo" dibinās tuvākajās dienās

Jānis Pārums

Rīgas "Dinamo" dibinās tuvākajās dienās
Viesturs Koziols
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Šodien notika otrā sēde saistībā ar Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) klubu Rīgas "Dinamo". Sēdē pārrunāti vairāki aktuāli ar kluba izveidi saistīti jautājumi, bet tā dibināšana notiks, iespējams, rīt, portālam eSports.lv atklāja Viesturs Koziols.

Iepriekš 2. aprīlis tika minēts kā iespējamais Kontinentālās Hokeja līgas kluba Rīgas "Dinamo" dibināšanas datums. eSports.lv sazinājās ar vienu no šī projekta dalībniekiem Viesturu Koziolu, kurš atklāja, ka šodien bijusi tikai sēde, kurā pārrunāti aktuālie jautājumi, bet paša kluba dibināšana notiks "cerams rīt".

"Esmu iesaistījies šajā projektā tik nopietni, cik nopietni vien tas ir iespējams," atzina Koziols. "Šodien bija otrā sēde, kuras laikā runājām par daudziem ļoti būtiskiem jautājumiem. Palikušas tikai niansītes, līdz mēs varam pārskatīt dibināšanas dokumentus."

"Šodien tika runāts par juridiskiem jautājumiem, statūtiem, akcionāru līgumu, Valdes un padomes pienākumiem, par kompānijas organizatorisko struktūru. Tīri praktiski jautājumi, lai šī akciju sabiedrība varētu sākt darboties," piebilda Koziols.

eSports.lv rīcībā esošo informāciju, ka sēdē bijušas būtiskas domstarpības Koziols nenoliedza, taču sīkākus komentārus par to nesniedza: "Vienmēr būs kaut kādas diskusijas, labāku risinājumu meklējumi, taču es negribētu tās nosaukt par milzīgām domstarpībām. Tas, ka viens otrs kungs runā skaļākā balsī, ir normāli. Dažiem ir skaļākas, citiem mierīgākas balsis."

"No sākuma jāvienojas par akciju sabiedrības izveidi un tad nākamais jautājums būs komandas izveide. Akciju sabiedrība tiks nodibināta, dokumenti parakstīti un piereģistrēti. Tas ir pirmais, kas jāizdara. Treneru un spēlētāju meklējumi – to sāksim nedēļas vai tuvāko divu nedēļu laikā," noslēdza Koziols.

  -1 [+] [-]

, 2008-04-03 10:11, pirms 17 gadiem
juhans rakstīja: es arii piekriitu, ka mums max ir tik kādi 5-7 spēlētāji, kas REĀLI tik tādu KHL līmeni varētu "pacelt un pavilkt" visas sezonas garumā, bet muusu Superkomanda jau arii nav nedz Maple Leafs, nedz Detroita un taapat situaacija Latvija hokeja saimnieciibaa nav liidziiga situaacijai Vaacijaa. mums jau nemaz nav nekaa attaalinaati liidziiga DEL. muusu situaacija ir vairaak liidziiga, piemeeram, Sloveenijai, kuras divi vadoshie klubi speelee Austijas liigaa un ir lielaa meeraa "baazes" klubi.


Es neliktu tik lielu akcentu uz to,cik mūsējiem uz šo dienu ir spēlētāju kuri varētu "pavilkt" to līmeni.Vairāk domāju par tiem jaunajiem spēlētājiem, kuru skaits palielinās un kādas ir viņu iespējas izsisties uz augšu.Kuļoties pa zema līmeņa un prestiža čempionātu šīs iespējas izaugt un tikt pamanītam ir mazas.Neviens Krievijas vai Zviedrijas klubs mūsu jaunos censoņus neņems.Ar jauno KHL klubu parādītos vismaz kādas papildus perspektīvas, protams pie attiecīgas sistēmas.

  +1 [+] [-]

, 2008-04-03 10:17, pirms 17 gadiem
zaudetajs rakstīja: Ar jauno KHL klubu parādītos vismaz kādas papildus perspektīvas, protams pie attiecīgas sistēmas.

konkreeti kaadas perspektiivas paraadiitos Latvijas jaunajiem speeleetaajiem?

     [+] [-]

, 2008-04-03 10:19, pirms 17 gadiem
Par naudu un amatiem
Māris Zembergs

Superkluba dibināšanas pirmajā stadijā grib izveidot akciju sabiedrību

drīzumā vajadzētu tikt nodibinātai akciju sabiedrībai, kas veidos superklubu ar mērķi spēlēt Kontinentālajā Hokeja līgā (KHL), trešdien Dienu informēja topošās akciju sabiedrības valdes priekšsēdētāja amatam izvirzītais Viesturs Koziols. Izvirzītie kandidāti norāda uz jaunās komandas saistību ar klubu Rīga-2000.

Jaunā kluba dibināšana nenotiek tik raiti, kā cerēts. Ir domstarpības gan par organizatoriskiem jautājumiem, gan vēl jo vairāk — par ieņemamajiem amatiem. Pēc Koziola teiktā, direktora — administratora amatu varētu ieņemt pašreizējais hokeja kluba Rīga-2000 menedžeris Armands Simsons. Protams, savus cilvēkus atbildīgos amatos vēlas redzēt arī Latvijas Hokeja federācijas (LHF) prezidents Kirovs Lipmans.

Finansiāli jauno projektu ir gatavi atbalstīt Itera Latvija ar prezidentu Juri Savicki, Skonto Būve (Guntis Rāvis), hokeja inventāra firma Sports-Lukss (Andrejs Silavnieks), arī Koziols un Lipmans. Sponsoru un naudas ieguldītāju meklējumi turpināsies. "Es ierosināju dibināt akciju sabiedrību ar iespēju akcijas iegādāties ikvienam," savu redzējumu finanšu piesaistei atklāja Lipmans. Šāda prakse esot Lisabonas futbola klubā, kur ar 64 000 akcionāru ieguldījumiem izdodoties labi papildināt kluba kasi. "Manuprāt, Latvijā ir daudz hokeja entuziastu, kuri vēlētos iegādāties kluba akcijas. Viena akcija varētu maksāt, piemēram, desmit latu. Tālāk jau būtu jādomā, kā stimulēt akcionāru skaita palielināšanos. Viņiem būtu jārod iespēja pirmajiem iegādāties biļetes, vajadzētu rīkot tikšanos ar komandu un citus viņus interesējošus pasākumus."

Pēc Lipmana aplēsēm, Latvijā ir iespējams šim mērķim sarūpēt trīs miljonus ASV dolāru. Ja solītie pieci miljoni iekritīs kluba kasē no Krievijas, tad vēl vajadzētu vismaz divus miljonus ASV dolāru. Idejas realizētāji cer, ka vienai sezonai ar desmit miljoniem ASV dolāru vajadzētu pietikt. "Projekta finansiālā puse mani uztrauc visvairāk. Izmaksas tomēr būs lielas. Vispirms jau personāla un spēlētāju algām. Tad noteikti vajadzēs nomāt lidmašīnu, un prāvas būs arī viesnīcu izmaksas. Krievijas līgā komandas pašas izvēlas, kur dzīvot. Vienai komandai ir augstākas, citai — zemākas prasības. Bet mēs jau arī, spēlējot tik respektablā līgā, nevarēsim atļauties Maskavā un citās pilsētās dzīvot zema līmeņa viesnīcā," skaidroja Lipmans. Dalības nauda — 750 000 ASV dolāru — KHL kasē jāiemaksā līdz 15.aprīlim.

Sportiskajos jautājumos arī paredzami strīdus āboli. Izskatās, ka Koziols uz galvenā trenera amatam varētu virzīt bijušo Rīga-2000 un pašreizējo Slovākijas izlases treneri Juliusu Šupleru. Lipmans atzina, ka iestāsies par pašreizējā Latvijas izlases galvenā trenera Oļega Znaroka kandidatūru. Galīgais lēmums acīmredzot būs jāpieņem valdes locekļiem. Tad arī iespējams pirmo reizi varēs redzēt, kura — Koziola vai Lipmana — ietekme jaunajā projektā būs lielāka. Pie viena galda abi hokeja dūži ir sasēdināti, bet nav pārliecības, ka abi vienosies kopējā meldiņā.

Publicēšanas datums: Ceturtdiena, 2008. gada 3. aprīlis.
diena.lv: Lielākais rīta laikraksts - DIENA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-04-03 10:28, pirms 17 gadiem
rusher rakstīja: Baltkrieviem jauztraucas, ka batjka visus resursus no vinu labi attistitaa cempionata novirziis Minskas lepnumam jaunajam "Dinamo", bet nez kapeec ne vinji uztraucas, bet mees.

baltkrievi jau arii nepajokam uztraucas! tikai tu to neizlasiisi Baltkrievijas HFederaacijas un lielaako un reizee arii valsts kontroleeto mediju slejaas.

  -1 [+] [-]

, 2008-04-03 10:33, pirms 17 gadiem
juhans rakstīja: konkreeti kaadas perspektiivas paraadiitos Latvijas jaunajiem speeleetaajiem?


Latvijas klubs, kas spēlēs augstā līmenī + cik saprotu fārmklubs.Vai tad to tik grūti saprast, ka superlīgas klubi ņem leģionārus, kuri būs labāki par vietējiem, tāpat NHL un tā ir nenormāla konkurence.Tā ir iespēja tomēr tikt spēlēt šādā līmenī un arī progresēt.

  +1 [+] [-]

, 2008-04-03 10:40, pirms 17 gadiem
rusher rakstīja: Superklubs uztures interesi par hokeju visas sezonas garumaa pashu majaas augstu. pat, ja mums gaditos izkrist uz B grupu, superkluba klaatbutne un augsta limenja hokejs Latvijaa nelaus to padarit par trageediju.

kaads tam ir pamatojums? izklausaas peec Kirowa fabulaam. tajaas viss ir pasakaini, reaalajaa dziivee ir savaadaak.

tikko tev Als paskaidroja, ka shis Superklubs nebuus Latvijas "baazes" klubs. tas negatavos Latvijas valstsvieniibu Pasaules chempionaatam. tomeer tas apriis milziigus Latvijas (ne tikai Krievijas) un turklaat nodoklju maksaataaju liidzekljus, kurus vajadzeetu ieguldiit jauno speeleetaaju attiistiibaa.

     [+] [-]

, 2008-04-03 10:43, pirms 17 gadiem
rusher rakstīja: Baltkrieviem jauztraucas, ka batjka visus resursus no vinu labi attistitaa cempionata novirziis Minskas lepnumam jaunajam "Dinamo", bet nez kapeec ne vinji uztraucas, bet mees.

Vecīt, jāpiekrīt juhanam, belari šausmīgi uztraucas!

  -1 [+] [-]

, 2008-04-03 10:50, pirms 17 gadiem
juhans rakstīja: kaads tam ir pamatojums? izklausaas peec Kirowa fabulaam. tajaas viss ir pasakaini, reaalajaa dziivee ir savaadaak.

tikko tev Als paskaidroja, ka shis Superklubs nebuus Latvijas "baazes" klubs. tas negatavos Latvijas valstsvieniibu Pasaules chempionaatam. tomeer tas apriis milziigus Latvijas (ne tikai Krievijas) un turklaat nodoklju maksaataaju liidzekljus, kurus vajadzeetu ieguldiit jauno speeleetaaju attiistiibaa.


Es tev piekristu par visiem 100%, sevišķi par teikuma otro daļu, ja tev izdotos šo pašu naudu paņemt un ieguldīt šajā attīstībā.Par cik zinu, ka tu to izdarīt nevari, tad tevis teiktais ir tantiņu vaimanāšanas līmenī.Es varbūt pateiktu, ka šo nodokļu naudu vajadzētu cilvēkiem izmaksāt pensijās un arī man būtu zināma taisnība

  +1 [+] [-]

, 2008-04-03 10:50, pirms 17 gadiem
zaudetajs rakstīja: Latvijas klubs, kas spēlēs augstā līmenī + cik saprotu fārmklubs.Vai tad to tik grūti saprast, ka superlīgas klubi ņem leģionārus, kuri būs labāki par vietējiem, tāpat NHL un tā ir nenormāla konkurence.Tā ir iespēja tomēr tikt spēlēt šādā līmenī un arī progresēt.

Latvijas jaunie speeleetaaji ar ljoti retiem iznjeemumiem nespeelees Supeklubaa. tur vareetu speeleet kaadi 5-6 jau shaadaa vai tuvu tam esoshaa liimenii speeleejoshie latvieshi. jaunie tur nespeelees.

savukaart iespeejas speeleet liimenii, kas atbilstu faarmkluba liimenim, Latvijas jaunajiem speeleetaajiem jau taapat ir gana, tikai Latvijai par to nav jaamaksaa ne santiima. iespeeja jaunajiem latvieshiem uzspeeleet faarmklubaa ir lab, tikai cena, ko Latvijai un taas nodoklju maksaataajiem buus jaasamaksaa ir neadekvaati augsta. daudz lielaaka atdeve shiem milziigajiem liidzekljiem buutu ieguldot tos latvijas bernu un jaunieshu hokeja attiistiibaa. tieshi no taa, cik daudz un labu jaunieshu buus Latvijaa, buus atkariiga arii muusu valstsvieniibas naakotne. labi sagatavoti jaunioori pashi sev atradiis darba vietas profesionaalajaa hokejaa. taapeec galvenais Federaacijai no valstsvieniibas perspektiivu viedoklja ir sagatavot daudz un labus jaunieshus un junioorus, nevis vienu Superklubu.

     [+] [-]

, 2008-04-03 11:01, pirms 17 gadiem
Distancējoties no visiem superkluba plusiem un mīnusiem, tomēr viena lieta, kas te izskan un kurai nepiekrītu - daudzi raksta ka to naudu ko ieliek, vienā klubā varētu sadalīt uz 8 un ieguldīt SPL astoņos klubos. Tas ir nreāli - nevar tak cilvēkam iestāstīt, lai nepērk kurpes pa 40Ls bet gan 3 pārus pa 13ls, vai lai biezais nepērk kruto džipu, bet izvēlas 7 žiguļus...

  -1 [+] [-]

, 2008-04-03 11:01, pirms 17 gadiem
juhans rakstīja: Latvijas jaunie speeleetaaji ar ljoti retiem iznjeemumiem nespeelees Supeklubaa. tur vareetu speeleet kaadi 5-6 jau shaadaa vai tuvu tam esoshaa liimenii speeleejoshie latvieshi. jaunie tur nespeelees.

savukaart iespeejas speeleet liimenii, kas atbilstu faarmkluba liimenim, Latvijas jaunajiem speeleetaajiem jau taapat ir gana, tikai Latvijai par to nav jaamaksaa ne santiima. iespeeja jaunajiem latvieshiem uzspeeleet faarmklubaa ir lab, tikai cena, ko Latvijai un taas nodoklju maksaataajiem buus jaasamaksaa ir neadekvaati augsta. daudz lielaaka atdeve shiem milziigajiem liidzekljiem buutu ieguldot tos latvijas bernu un jaunieshu hokeja attiistiibaa. tieshi no taa, cik daudz un labu jaunieshu buus Latvijaa, buus atkariiga arii muusu valstsvieniibas naakotne. labi sagatavoti jaunioori pashi sev atradiis darba vietas profesionaalajaa hokejaa. taapeec galvenais Federaacijai no valstsvieniibas perspektiivu viedoklja ir sagatavot daudz un labus jaunieshus un junioorus, nevis vienu Superklubu.


Gribētos tev atgādināt,ka jaunie visu mūžu nav jaunie un pēc kāda laika viņi tur varētu spēlēt.Jauniešu un junioru mums ir nesalidzināmi vairāk kā teiksim pirms 10 gadiem, bet nelaime, ka sasniedzot 17,18 gadus viņiem ir ierobežotas iespējas pilnveidoties.Nepiekritīšu, ka iespejas spēlēt KHL fārmkluba līmenī mūsējiem ir gana.

     [+] [-]

, 2008-04-03 11:02, pirms 17 gadiem
huy rakstīja: Distancējoties no visiem superkluba plusiem un mīnusiem, tomēr viena lieta, kas te izskan un kurai nepiekrītu - daudzi raksta ka to naudu ko ieliek, vienā klubā varētu sadalīt uz 8 un ieguldīt SPL astoņos klubos. Tas ir nreāli - nevar tak cilvēkam iestāstīt, lai nepērk kurpes pa 40Ls bet gan 3 pārus pa 13ls, vai lai biezais nepērk kruto džipu, bet izvēlas 7 žiguļus...



nu bet pilnīgi loģiski...

  -1 [+] [-]

, 2008-04-03 11:11, pirms 17 gadiem
juhans rakstīja: Latvijas jaunie speeleetaaji ar ljoti retiem iznjeemumiem nespeelees Supeklubaa. tur vareetu speeleet kaadi 5-6 jau shaadaa vai tuvu tam esoshaa liimenii speeleejoshie latvieshi. jaunie tur nespeelees.

savukaart iespeejas speeleet liimenii, kas atbilstu faarmkluba liimenim, Latvijas jaunajiem speeleetaajiem jau taapat ir gana, tikai Latvijai par to nav jaamaksaa ne santiima. iespeeja jaunajiem latvieshiem uzspeeleet faarmklubaa ir lab, tikai cena, ko Latvijai un taas nodoklju maksaataajiem buus jaasamaksaa ir neadekvaati augsta. daudz lielaaka atdeve shiem milziigajiem liidzekljiem buutu ieguldot tos latvijas bernu un jaunieshu hokeja attiistiibaa. tieshi no taa, cik daudz un labu jaunieshu buus Latvijaa, buus atkariiga arii muusu valstsvieniibas naakotne. labi sagatavoti jaunioori pashi sev atradiis darba vietas profesionaalajaa hokejaa. taapeec galvenais Federaacijai no valstsvieniibas perspektiivu viedoklja ir sagatavot daudz un labus jaunieshus un junioorus, nevis vienu Superklubu.


Bet viena lieta gan kas būtu... būtu jaunajiem tepat "acu priekšā" viens klubs un līga uz kuru tiekties un dēļ kā pilveidot savu meistarību.... Piekritīsi tak, ka SLP kā suga ir diezgan mazs stimuls priekš jaunajiem... visi labākajā gadījumā sapņo pēc iespējās ātrāk no viņas aiztīties uz labākām līgām un klubiem.... a te šiem "pie deguna" būtu tāds superklubs, kas maksātu gan normālu naudu, gan spēlētu vēl labā līgā.... ja saka - NHL ir tālu un līdz viņai vēl jānokļūst (gan tiešā gan pārnestā nozīmē), tad tāda KHL vismaz ģeogrāfiskā ziņā būtu "tuvu"! Ja pats atbildīsi viņai, tad ar laiku tur arī varēsi nokļūt... jo domāju kā suga prioritāte tomēr arī tādam vietējam superklubam būs pēc iespējas vairāk (ar laiku) piesaistīt pašmāju kadrus, jo domāju arī tauta tomēr vairāk nāks (nāktu) skatīties uz pašmāju censoņiem... Fakts, ka domāju nekad (pārskatāmā nākotnē) nebūs tā ka mēs to superklubu varēsim nokomplektēt tikai no vieniem vietējiem kadriem... nedzimmst mums te biezā slānī tādu talantu kā Karsiks vai Daugaviņš.... par Balderiem nemaz nerunājot.... bet vismaz tādiem vīriņiem kā tas pats Sprukts, Laviņš vai Vasiļjevs (un viņiem līdzīgie kadri kādi ar laiku varētu te mums nākotnē būt) šiem būs (būtu) iespēja kapāt tepat par labu naudu un labā čempi...

  -1 [+] [-]

, 2008-04-03 11:11, pirms 17 gadiem
to juhan

Nu lūdzu, šodien viena rakstiņa temats "AHL" iztiek bez latviešiem.Kāpēc viņiem tur jāmokās pa kautkādu AHL , ja varētu par normālu piķi spēlēt jaunajā Rīgas komandā.Gan līdzjutējiem būtu interesantāk, gan pašu mājās par labu atlīdzību gan perspektīvas uz NHL nekur nepazustu

  +1 [+] [-]

, 2008-04-03 11:12, pirms 17 gadiem
huy rakstīja: daudzi raksta ka to naudu ko ieliek, vienā klubā varētu sadalīt uz 8 un ieguldīt SPL astoņos klubos.

nu tieshi to naudu, proti, 5 mlj jau nevarees sadaliit. taa ir tiesa. tomeer dalju no shiis naudas vareetu gan! pie nosaciijuma, ka Federaacija, kas peec taas Statuutiem nav komercstruktuura, nodarbotos ar savaam tieshajaam funkcijaam, proti beernu, jaunieshu hokeja attiistiibu, lai Latvijaa rastos ne tikai daudz, bet arii labaaki jaunie speeleetaaji, un valstsvieniibu veidoshanu, nevis ar sporta biznesu.

     [+] [-]

, 2008-04-03 11:12, pirms 17 gadiem
huy rakstīja: Distancējoties no visiem superkluba plusiem un mīnusiem, tomēr viena lieta, kas te izskan un kurai nepiekrītu - daudzi raksta ka to naudu ko ieliek, vienā klubā varētu sadalīt uz 8 un ieguldīt SPL astoņos klubos. Tas ir nreāli - nevar tak cilvēkam iestāstīt, lai nepērk kurpes pa 40Ls bet gan 3 pārus pa 13ls, vai lai biezais nepērk kruto džipu, bet izvēlas 7 žiguļus...


Žetons!!! Izskatās, ka šito daudzi nesaprot...bet tā ir reālutāte!

  +2 [+] [-]

, 2008-04-03 11:14, pirms 17 gadiem
juhans rakstīja: nu tieshi to naudu, proti, 5 mlj jau nevarees sadaliit. taa ir tiesa. tomeer dalju no shiis naudas vareetu gan! pie nosaciijuma, ka Federaacija, kas peec taas Statuutiem nav komercstruktuura, nodarbotos ar savaam tieshajaam funkcijaam, proti beernu, jaunieshu hokeja attiistiibu, lai Latvijaa rastos ne tikai daudz, bet arii labaaki jaunie speeleetaaji, un valstsvieniibu veidoshanu, nevis ar sporta biznesu.

Tas gan + ja vēl paši sarīkotu čempi (vai ļautu to citiem) kurā būtu ieinteresēti spēlēt vietējie džeki, nevis kā tagad kad daudzi SPL vietā izvēlas RAČ

  +2 [+] [-]

, 2008-04-03 11:15, pirms 17 gadiem
zaudetajs rakstīja: Kāpēc viņiem tur jāmokās pa kautkādu AHL , ja varētu par normālu piķi spēlēt jaunajā Rīgas komandā.

vinji tur nemokaas! vinji tur speelee, jo taa ir vinju pashu veelme tiekties uz NHL! un es vinjus atbalstu.

  -3 [+] [-]

, 2008-04-03 11:18, pirms 17 gadiem
juhans rakstīja: vinji tur nemokaas! vinji tur speelee, jo taa ir vinju pashu veelme tiekties uz NHL! un es vinjus atbalstu.
'

bet pasaki man lūdzu- kur ir tā priekšrocība spēlēšanā AHL salīdzinot ar KHL?

  +1 [+] [-]

, 2008-04-03 11:24, pirms 17 gadiem
huy rakstīja: Tas gan + ja vēl paši sarīkotu čempi (vai ļautu to citiem) kurā būtu ieinteresēti spēlēt vietējie džeki, nevis kā tagad kad daudzi SPL vietā izvēlas RAČ

viennoziimiigi - ljautu citiem! Federaacijai nav jaanodarbojas ar profesionaalo liigu organizaaciju. taa ir sporta biznesa joma. protams, Latvijas liiga jau buus daljeeji pusprofesionaala. tajaa neizbeegami buus gan junioori, gan cerams arii studenti, gan pusprofesionaali speeleetaaji, gan pat atsevishkji jaunieshi. taapeec Federaacijai ir jaapieshkjir tiesiibas organizeet Latvijas liigu tiem, kas par to maksaas, proti sporta biznesmenjiem. ir absurds, ka Federaacija pienjem leemumus, kaa sporta biznesmenjiem buutu par savem liidzekljiem jaaorganizee buutiibaa sava liiga. par tiesiibaa sariikot Latvijas oficiaalo chempionaatu Federaacija var un tai arii ir jaaizvirza noteiktas prasiibas attieciibaa uz nacionaalaas hokeja sisteemas vispaareeju attiistiibu. un tikai.

     [+] [-]

, 2008-04-03 11:32, pirms 17 gadiem
juhans rakstīja: viennoziimiigi - ljautu citiem! Federaacijai nav jaanodarbojas ar profesionaalo liigu organizaaciju. taa ir sporta biznesa joma. protams, Latvijas liiga jau buus daljeeji pusprofesionaala. tajaa neizbeegami buus gan junioori, gan cerams arii studenti, gan pusprofesionaali speeleetaaji, gan pat atsevishkji jaunieshi. taapeec Federaacijai ir jaapieshkjir tiesiibas organizeet Latvijas liigu tiem, kas par to maksaas, proti sporta biznesmenjiem. ir absurds, ka Federaacija pienjem leemumus, kaa sporta biznesmenjiem buutu par savem liidzekljiem jaaorganizee buutiibaa sava liiga. par tiesiibaa sariikot Latvijas oficiaalo chempionaatu Federaacija var un tai arii ir jaaizvirza noteiktas prasiibas attieciibaa uz nacionaalaas hokeja sisteemas vispaareeju attiistiibu. un tikai.


Uz priekšu, organizē un rauj augšā, teorētiski mēs visi esam stipri bet tad kad jādaran neviena nav!

     [+] [-]

, 2008-04-03 11:39, pirms 17 gadiem
zaudetajs rakstīja: Uz priekšu, organizē un rauj augšā, teorētiski mēs visi esam stipri bet tad kad jādaran neviena nav!

praatu zaudeejis esi? tu piedaavaa profesionaalu liigu veidot kaut kaadam komenteetaajam internetaa? profesionaalu liigu ir jaaveido tiem ljaudiim, kas pashi ieguldiis savu naudu tajaa. un nevis Federaacijai!

  +1 [+] [-]

, 2008-04-03 11:41, pirms 17 gadiem
als rakstīja: Piekritīsi tak, ka

veciit, es piekriitu visam. tas viss tieshaam ir forshi! nee, nu tik tieshaam! bez jokiem, man tas patiik! tikai... tam visam, kompleksi nepietiek liidzeklju. diemzheel. droshi vien var sagrabinaat tam Superklubam, bet tad nepietiek tiem visiem paarejiem ceelajiem un absoluuti progresiivajiem noluukiem, proti, paarejo klubu - berernu, jaunieshu, juniooru, profesionaalo - to chetru vai pat piecu, seshu, kas nupat jau poshaas speeleet Baltkrievijaa - attiistiibai.

Superkluba plaanotais faarmklubs, jaunieshu izlase neaizstaas visu hokeja sisteemu. zheel, jo tad tas buutu tik vienkaarshi...

  -1 [+] [-]

, 2008-04-03 11:49, pirms 17 gadiem
zaudetajs rakstīja: '

bet pasaki man lūdzu- kur ir tā priekšrocība spēlēšanā AHL salīdzinot ar KHL?


Nu spēles līmeņa ziņā, domāju, tāds KHL kā suga pat sistu pušu AHL... esmu dažas AHL spēles pavērojis, tad tur vairāk ir tāds "kapāšanās" un spēka hokejs... RSL (potenciālais KHL) ir tomēr (kā jau krievu hoķim) vairāk kombinacionāls... RSL šosezon arī esmu diezgan "biezā slānī" vērojis un pa manam ta viņš arī ir biš skatāmāks... AHL ir tik viens pluss... viņš ir tuvu NHL un parasti visi, kas kapā AHL ir arī ar NHL līgumiem...un pie labas spēlēs vai lielās komandas spēlētāju traumām ir iespēja ielekt arī tādā NHL (kaut uz pāris spēlēm)... vairāk es plusus neredzu... Savukārt, tādu RSL (nākotnē KHL) tie paši NHL skauti īpaši mazāk nevēro... Un teorētiski ta kādam mūsu kluba špīlerim (ja vēl šis būtu gana jauns) būtu iespējas iekrist acīs arī kādam aizokeāna skautam vai NHL klubam.... kā mēs visi zinām tādus LAČ vai BAČ skauti kā sugu nevēro.... un šaubos vai tuvākajā laikā vēros.... vienīgā iespēja mūsu jaunajiem "iekrist" ta kādam NHL klubam acīs ir tik dažāda līmeņa PČ.... labi ja tas ir A divīzijas PČ... 1. divīzijas čempi jau arī šie apmeklē, bet stipri mazāk! Tapēc tāda KHL būtu te iespēja labiem un perspektīviem mūsu pašu jaunajiem arī ar laiku tikt pamanītiem no NHL skautu puses.... un stipri ātrāk nekā tas būtu tikai spēlējot piem. kaut kādos jauniešu vai junioru PČ....

     [+] [-]

, 2008-04-03 11:49, pirms 17 gadiem
juhans rakstīja: veciit, es piekriitu visam. tas viss tieshaam ir forshi! nee, nu tik tieshaam! bez jokiem, man tas patiik! tikai... tam visam, kompleksi nepietiek liidzeklju. diemzheel. droshi vien var dagrabinaat tam Superklubam, bet tad nepietiek tiem visiem paarejiem ceelajiem un absoluuti progresiivajiem noluukiem, proti, paarejo klubu - berernu, jaunieshu, juniooru, profesionaalo - to chetru vai pat piecu, seshu, kas nupat jau poshaas speeleet Baltkrievijaa - attiistiibai.

Superkluba plaanotais faarmklubs, jaunieshu izlase neaizstaas visu hokeja sisteemu. zheel, jo tad tas buutu tik vienkaarshi...


Sistēmas pamatā ir hokeja klubi ar visu vecumu jauniešu komandām un nopietni čempionāti kur piedalīties.Tagad pasaki man cik Latvijā ir šādu klubu un kā panākt lai šis skaitlis palielinātos?

     [+] [-]

, 2008-04-03 11:54, pirms 17 gadiem
huy rakstīja: Distancējoties no visiem superkluba plusiem un mīnusiem, tomēr viena lieta, kas te izskan un kurai nepiekrītu - daudzi raksta ka to naudu ko ieliek, vienā klubā varētu sadalīt uz 8 un ieguldīt SPL astoņos klubos. Tas ir nreāli - nevar tak cilvēkam iestāstīt, lai nepērk kurpes pa 40Ls bet gan 3 pārus pa 13ls, vai lai biezais nepērk kruto džipu, bet izvēlas 7 žiguļus...

Tās labās kurpes var būt četriem no komandas un tās nedrīkst maksāt zem 7 miljoniem $ ( tās šoreiz uzsauc balles rīkotāji)
jo pārējiem 21 kopā tās nedrīks izmaksāt vairāk par 3 milijoniem un jaunajiem esot jādomā par hokeju nevis naudu.

Kopējai(spēlētāju algu) summai jābūt 10 milijoni $

Tā tas tur ir pagaidām, it kā spēlētāju arodbiedrība jau paceļ balsi.

  -1 [+] [-]

, 2008-04-03 11:56, pirms 17 gadiem
als rakstīja: Nu spēles līmeņa ziņā, domāju, tāds KHL kā suga pat sistu pušu AHL... esmu dažas AHL spēles pavērojis, tad tur vairāk ir tāds "kapāšanās" un spēka hokejs... RSL (potenciālais KHL) ir tomēr (kā jau krievu hoķim) vairāk kombinacionāls... RSL šosezon arī esmu diezgan "biezā slānī" vērojis un pa manam ta viņš arī ir biš skatāmāks... AHL ir tik viens pluss... viņš ir tuvu NHL un parasti visi, kas kapā AHL ir arī ar NHL līgumiem...un pie labas spēlēs vai lielās komandas spēlētāju traumām ir iespēja ielekt arī tādā NHL (kaut uz pāris spēlēm)... vairāk es plusus neredzu... Savukārt, tādu RSL (nākotnē KHL) tie paši NHL skauti īpaši mazāk nevēro... Un teorētiski ta kādam mūsu kluba špīlerim (ja vēl šis būtu gana jauns) būtu iespējas iekrist acīs arī kādam aizokeāna skautam vai NHL klubam.... kā mēs visi zinām tādus LAČ vai BAČ skauti kā sugu nevēro.... un šaubos vai tuvākajā laikā vēros.... vienīgā iespēja mūsu jaunajiem "iekrist" ta kādam NHL klubam acīs ir tik dažāda līmeņa PČ.... labi ja tas ir A divīzijas PČ... 1. divīzijas čempi jau arī šie apmeklē, bet stipri mazāk! Tapēc tāda KHL būtu te iespēja labiem un perspektīviem mūsu pašu jaunajiem arī ar laiku tikt pamanītiem no NHL skautu puses.... un stipri ātrāk nekā tas būtu tikai spēlējot piem. kaut kādos jauniešu vai junioru PČ....


Tieši tā arī ir.Tāpēc arī tādi zviedri nemarinējas AHL, bet brauc atpakalļ mierīgi spēlē savā čempī.Ir pat varianti kad debitē no elites līgas NHL tuvu 30 gadu vecumam.Bet mūsējiem jau variantu praktiski nav kā kapāties tālāk.

     [+] [-]

, 2008-04-03 11:56, pirms 17 gadiem
man tikai ir viens jautajums - nez kira te iebrien pasmelties idejas?! a dereetu - katraa zinjaa piefikseeju taadu niansi kaadu laiku atpakalj - ka mees te diskuteejaam par marketingu latvijas hokejaa - un pec kada laika paraadiijaas nelieli baneriisi netaa

  +1 [+] [-]

, 2008-04-03 11:56, pirms 17 gadiem
als rakstīja: Tapēc tāda KHL būtu te iespēja labiem un perspektīviem mūsu pašu jaunajiem arī ar laiku tikt pamanītiem no NHL skautu puses.... un stipri ātrāk nekā tas būtu tikai spēlējot piem. kaut kādos jauniešu vai junioru PČ....

jauki! cik buus taadu jauno latvieshu un nevis jau taadu, kas speelee vismaz AHL vai KHL liimenii, kas sspeelees tajaa KHL? un cik taadu ir jau tagad un cik taadu buus naakotnee, kas speelees AHL? un cik Latvijai un taas nodoklju maksaataajiem ir jaasamaksaa AHL klubiem, lai kaads latvietis uzspeeleetu tajaa? cik ir jaasamaksaa par KHL kluba uztureeshanu mees jau zinaam...

     [+] [-]

, 2008-04-03 12:01, pirms 17 gadiem
В сезоне 2008-2009 годов для каждого Клуба Лиги устанавливается предельный размер
(«потолок») совокупного дохода Хоккеистов основной команды в размере 562 500 000
(пятьсот шестьдесят два миллиона пятьсот тысяч) рублей.
Норматив совокупного дохода распределяется следующим образом: 400 000 000
(четыреста миллионов) рублей – на 21 Хоккеиста и 162 500 000 (сто шестьдесят два
миллиона пятьсот тысяч) рублей на четырех Хоккеистов, которые имеют в соответствии с
требованиями настоящего Регламента «звездный статус».
Размер совокупного дохода Хоккеистов основной команды Клуба не может быть менее
250 000 000 (двухсот пятидесяти миллионов) рублей.

Статья 90. Игроки «звездного статуса»
Каждый Клуб Лиги имеет право иметь в заявке на сезон не более 4-х игроков, имеющих
«звездный статус».

  -1 [+] [-]

, 2008-04-03 12:03, pirms 17 gadiem
juhans rakstīja: veciit, es piekriitu visam. tas viss tieshaam ir forshi! nee, nu tik tieshaam! bez jokiem, man tas patiik! tikai... tam visam, kompleksi nepietiek liidzeklju. diemzheel. droshi vien var sagrabinaat tam Superklubam, bet tad nepietiek tiem visiem paarejiem ceelajiem un absoluuti progresiivajiem noluukiem, proti, paarejo klubu - berernu, jaunieshu, juniooru, profesionaalo - to chetru vai pat piecu, seshu, kas nupat jau poshaas speeleet Baltkrievijaa - attiistiibai.

Superkluba plaanotais faarmklubs, jaunieshu izlase neaizstaas visu hokeja sisteemu. zheel, jo tad tas buutu tik vienkaarshi...


Tu ko gribi tagad??! Lai Kira iet un katram sīkajam hokeja inventāru nopērk vai apmaksā + vēl klubam ledus īri nomāksās?! Hokeja federācijai (normālās valstīs) ir jārupējas par vietējā čempionāta sarīkošanu kā sugu (nejaukt ar klubu budzētu veidošanu vai spēlētāju piesaisti tajos ar to ir jānodarbojas pašiem klubiem pēc savām iespējām) viņa pārraudzīšanu (vai viss notiek godīgi un atbilstoši hokeja spēles noteikumiem) un jāsoda piem. vainīgie par kaut kādiem smaguiem disciplināriem vai reglamenta pārkāpumiem (piem. ja kubs neierodas uz spēlēm), jānozīmē tiesneši + jāveic uzvārētāju apbalvošasna pēc PO (visos līmeņos)... tās arī būtu pamata LHF kā sabiedriskas organizācijas funkcijas..... viņi jau nav labdarības organizācija, kas tagad tik ņems un no savas kabatas sponsorēs visa veida un vecuma jauniešu (un moš pat pieaugušo) čempjus!!!! Ar to (hokeja piramīdas veidošanu) ir jānodarbojas pašiem klubiem!!! Cita lieta, ka klubi te ir nīkuļi un labi, ja tik pliku pieaugušo komandu var uzturēt....

     [+] [-]

, 2008-04-03 12:03, pirms 17 gadiem
henrijz rakstīja: man tikai ir viens jautajums - nez kira te iebrien pasmelties idejas?! a dereetu - katraa zinjaa piefikseeju taadu niansi kaadu laiku atpakalj - ka mees te diskuteejaam par marketingu latvijas hokejaa - un pec kada laika paraadiijaas nelieli baneriisi netaa

Par Kiru šaubos, bet man aizdomas ka Stepīša kungam caur šejienu var sveicienus nodot, viņš komentējot šad tad atsaucas uz info komentāros, piem. vakar par to ka katrā izlasē pa Ozoliņam, un to es biju esporta komentos lasījis

  -1 [+] [-]

, 2008-04-03 12:04, pirms 17 gadiem
Atvainojos viss otrādi
Tās labās kurpes var būt četriem no komandas un tās nedrīkst maksāt zem 3 miljoniem $ ( tās šoreiz uzsauc balles rīkotāji)
jo pārējiem 21 kopā tās nedrīks izmaksāt vairāk par 7 milijoniem un jaunajiem esot jādomā par hokeju nevis naudu.

Kopējai(spēlētāju algu) summai jābūt 10 milijoni $

Tā tas tur ir pagaidām, it kā spēlētāju arodbiedrība jau paceļ balsi.

  +1 [+] [-]

, 2008-04-03 12:05, pirms 17 gadiem
zaudetajs rakstīja: Tāpēc arī tādi zviedri nemarinējas AHL, bet brauc atpakalļ mierīgi spēlē savā čempī.Ir pat varianti kad debitē no elites līgas NHL tuvu 30 gadu vecumam.Bet mūsējiem jau variantu praktiski nav kā kapāties tālāk.

zviedru hokeja sisteema ir kaut kas vairaak par vienu Superklubu, un Elitserien speelee veseli 12 taadu, nosaciiti paaris taadu ir arii Allsvenskan. luuk, taapeec arii vinjiem taads AHL domaajot par NHL ir pavisam ar citu noziimi kaa latvieshiem. viens Superklubs Riigaa, protams, buus veel viena iespeeja atraadiities skautiem, tomeer sho iespeeju izmantos tikai pavisam nedaudzi jaunie speeleetaaji, bet Latvijai tas izmaksaas neadekvaati daargi.