Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Dramatiskā ceturtdaļfinālā Krievija aizsūta mājās amerikāņus

Dramatiskā ceturtdaļfinālā Krievija aizsūta mājās amerikāņus
Foto: AFP/Scanpix

Pasaules U20 hokeja čempionātā 2. janvāris ir ceturtdaļfinālu diena. Pirmajā no četrām spēlēm ASV un Krievijas hokejistu duelis noslēdzās ar 3:2 krievu labā.

Jau spēles sākumā amerikāņi 31 sekundes laikā nopelnīja divus noraidījumus, ļaujot Krievijai spēlēt lielajā vairākumā. Krievi savu iespēju izmantoja, un Ivans Barbašovs izvirzīja vadībā Valērija Bragina trenēto komandu. Pirmajā trešdaļā Krievija tika vēl pie trim vairākuma iespējām, un vienu no tām gandrīz izmantoja – Aleksandrs Šarovs guva vārtus deviņas sekundes pēc amerikāņu mazākuma beigām, panākot jau 2:0.

Otrajā trešdaļā iniciatīvu pārņēma amerikāņi, tikmēr Krievijai nācās vairāk aizsargāties. Perioda vidū Entonijs Diandželo ar spēcīgu metienu no zilās līnijas realizēja lielo vairākumu, samazinot krievu pārsvaru līdz vieniem vārtiem (1:2). ASV palika parastajā vairākumā un trāpīja pa vārtu stabu, taču otrā trešdaļa noslēdzās ar Krievijas pārsvaru (2:1).

Trešais periods sākās līdzīgi kā pirmais. Krievija nopelnīja vairākumu un atguva divu vārtu pārsvaru (3:1). Amerikāņiem nekas cits neatlika, kā mesties uzbrukumā, taču spēle ASV izlases vadošajiem hokejistiem īsti nepadevās – lielajā vairākumā ASV netika pie ļoti bīstamām vārtu gūšanas iespējām, un rezultāts nemainījās. Atsevišķās epizodēs krievi nospēlēja neveiksmīgi, un perioda vidū amerikāņi atgriezās cīņā par uzvaru – ar precīzu plaukstas metienu no zilās līnijas vārtus guva Zaks Verenskis.

Turpinājumā amerikāņi pilnībā dominēja, īpaši uzskatāms bija ASV jauno hokejistu pārākums slidojuma ātrumā. Ļoti daudz darba bija Krievijas vārtsargam Igoram Šestjorkinam un visai krievu aizsardzībai, bet ASV hokejisti nespēja atrast īstos ieročus rezultāta izlīdzināšanai. Pirmais ceturtdaļfināls noslēdzās ar 3:2 Krievijas labā.

Pasaules U20 čempionāts hokejā, ceturtdaļfināls

ASV - Krievija 2:3 (0:2, 1:0, 1:1)
Vārti: 2:31 Barbašovs (Leščenko, Bučņevičs, vair.+2) 0:1, 15:25 Šarovs (Dergačovs, Mamins) 0:2, 32:43 Diandželo (Bučers, Aikels, vair.+2) 1:2, 41:27 Tolčinskis (Paigins, Goldobins, vair.) 1:3, 48:56 Verenskis (Metjūzs) 2:3.
Soda minūtes: 16:12.
Metieni: 41:25.
Vārtsargi: Tečers Demko – Igors Šestjorkins.

Izmantotie resursi:
worldjunior2015.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: zb83
Slēpts komentārs: BestLatvianHockeyPlayerEver

  +2 [+] [-]

, 2015-01-02 22:34, pirms 11 gadiem
apsveicu Harļiku, Pikē un Dinamo fanu sektoru!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2015-01-02 22:34, pirms 11 gadiem
Armerikāņu bezzobainā spēle pirmajā periodā noveda līdz spēles zaudējumam!
Apsveicu krievus!

  -4 [+] [-]

, 2015-01-02 22:35, pirms 11 gadiem
jenkiji paši visu noraka pirmajā periodā.

Go Canada!

 +15 [+] [-]

, 2015-01-02 22:35, pirms 11 gadiem
Skaista spele! ASV pashi vainigi ka tik daudz noraidijas!
Neko darit,tads ir sports!

  +3 [+] [-]

, 2015-01-02 22:35, pirms 11 gadiem
Nu, lūdzu, bažas piepildījās, jeņķi atkal izgāzās, komandas spēle, krievi tiek audzināti jau no mazotnes, amerikāņu individuālisms jau līdz kaklam. Nu var izteikt tikai līdzjūtību jeņķiem, nu nekas varbūt nākamreiz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-01-02 22:37, pirms 11 gadiem
Eh, es jau cerēju, ka jeņķi tos vatņikus noliks pie vietas.
Tā jau tai sportā ir, ka ne vienmēr labākie uzvar. Jeņķus noraka viņu n-tie noraidījumi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-01-02 22:38, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Eh, es jau cerēju, ka jeņķi tos vatņikus noliks pie vietas.
Tā jau tai sportā ir, ka ne vienmēr labākie uzvar. Jeņķus noraka viņu n-tie noraidījumi.
kāpēc neatbildi uz zvaniem
Slēpts komentārs: Zips

  +3 [+] [-]

, 2015-01-02 22:38, pirms 11 gadiem
Malači, puikas. Tomēr jeņķi izskatās daudz labāki slidojumā, bet , jābūt vēl arī galvai, tur jeņķiem ir galīgi pašvaki - te jau kā anekdotē par bokseri - kam Tev galva??.....vēl es viņā ēdu)))))

  +1 [+] [-]

, 2015-01-02 22:38, pirms 11 gadiem
Likumsakarīgi! Uzvarēja meistarīgākie!

  -3 [+] [-]

, 2015-01-02 22:38, pirms 11 gadiem
Kaut kas no zinatniskas fantastikas! sodien krieviem visas zvaigznes sakrita.kaut ka iztureja spele aizmirsisies,rezultatu atceresies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2015-01-02 22:40, pirms 11 gadiem
tā jau krieviem viss labi un skaisti, līdz pienāk olimpiāde

     [+] [-]

, 2015-01-02 22:40, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: kāpēc neatbildi uz zvaniem
es tieši to pašu gribēju rakstīt - Tu būsi labi mani izmācījis, sāku just savos komentos Tavu influenci

  +7 [+] [-]

, 2015-01-02 22:41, pirms 11 gadiem
Apnicis jau, ka jeņķi izgāžas šajā duelī.

  +3 [+] [-]

, 2015-01-02 22:42, pirms 11 gadiem
Pādejais_Latgols rakstīja: UzVAR SPITRUOKAIS
Iemaacies rakstiit!!!!!!!!!!!!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2015-01-02 22:42, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: kāpēc neatbildi uz zvaniem
??????????????
Par kādiem zvaniem runa? Debesu?

  -1 [+] [-]

, 2015-01-02 22:43, pirms 11 gadiem
be nu par spēli - vīlos, biju gaidījusi baigo cīnu, bet nu lielāko daļu spēles tāda bakstīšanās vien bija. Ceru, ka Zviedri un Somi parādīs skatāmāku spēli!

  -3 [+] [-]

, 2015-01-02 22:43, pirms 11 gadiem
Īsti neizprotu to virsrakstu...kas gan tur dramatisks? Krievi pārliecinoši pārņēma vadību un noveda spēli līdz likumsakarīgai uzvarai.

  -3 [+] [-]

, 2015-01-02 22:44, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: ??????????????
Par kādiem zvaniem runa? Debesu?
tikko nolaidās no debesīm zvanītājs, tur zonas neesot

  -1 [+] [-]

, 2015-01-02 22:44, pirms 11 gadiem
Banss rakstīja: Urālēni uzvarēja pelnīti, no hamburgeriem gaidīju ko vairāk
Jāatzīst, ka Tev taisnība.
Jeņķi, kuri līdz šai spēlei bija korektākā komanda visā čempionātā, šodien sāka vārīt ziepes ar noraidījumiem pēc pilnas programmas.

  -1 [+] [-]

, 2015-01-02 22:45, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: tikko nolaidās no debesīm zvanītājs, tur zonas neesot
Tā varētu arī būt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-01-02 22:47, pirms 11 gadiem
Atdeva spēli čehiem, bet tagad paņēma USA

     [+] [-]

, 2015-01-02 22:47, pirms 11 gadiem
Vismaz kaads ieedeva pa pieri kaadam no Russia, lai saprot, ka nav tomèr baigaa haljava ( speli neredzeeju )

     [+] [-]

, 2015-01-02 22:47, pirms 11 gadiem
kur ir labākais strīms uz zviedru-somu spēli...?

     [+] [-]

, 2015-01-02 22:47, pirms 11 gadiem
Pādejais_Latgols rakstīja: Ja gūdeigi man ir ph kaida vīta paisk Krīvi, golvenais, ka Krīvs īruodieja vītu ASV..
"krīvs" neko tur neierādīja, paši jenkiji uzdāvināja uzvaru

     [+] [-]

, 2015-01-02 22:48, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā varētu arī būt.
ja neatbildēsi, tūlīt visi ziemeļbrieži sāks zvanīt

  +1 [+] [-]

, 2015-01-02 22:48, pirms 11 gadiem
nabaga latvietim parastajam gads iesācies ļoti neveiksmīgi Līdzjūtības

     [+] [-]

, 2015-01-02 22:48, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: kur ir labākais strīms uz zviedru-somu spēli...?
LiveTV / WebPlayer

     [+] [-]

, 2015-01-02 22:48, pirms 11 gadiem
Un naakamais, taga peeksnji Latgalji latvju val aizmirsushi? Mosh man liibiski saakt, vispaar nesatulkosiet?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-01-02 22:49, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: ja neatbildēsi, tūlīt visi ziemeļbrieži sāks zvanīt
Kaut ko laikam esmu palaidis garām, jo īsti neierubos, kas tas par jociņu?

     [+] [-]

, 2015-01-02 22:49, pirms 11 gadiem
Trampaliins rakstīja: Un naakamais, taga peeksnji Latgalji latvju val aizmirsushi? Mosh man liibiski saakt, vispaar nesatulkosiet?
es a pa ventiņisk sāks laist

     [+] [-]

, 2015-01-02 22:50, pirms 11 gadiem
Trampaliins rakstīja: Un naakamais, taga peeksnji Latgalji latvju val aizmirsushi? Mosh man liibiski saakt, vispaar nesatulkosiet?
Lūdzu, vismaz Tu neesi muļķis!

     [+] [-]

, 2015-01-02 22:50, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: kur ir labākais strīms uz zviedru-somu spēli...?
Ice Hockey Sweden U20 – Finland U20 (HD)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-01-02 22:52, pirms 11 gadiem
Tur spēlē zēni, nevajag te jaukt iekšā mēslus, ko taisa kaut kādi idioti- naida kurinātāji!
P.S. Te es nedomāju politiķus!

     [+] [-]

, 2015-01-02 22:52, pirms 11 gadiem
Žēl protams ka tā. Interesanti ,ko gaidīja no šīs spēles neitrāls skatītājs. Man tomēr sķiet, ka šis ir kaut neliels bet pārsteigums. Tagad ceram uz Krievijas zaudējumu pusfinālā. Daudz ko izšķīra noraidījumi. Nevar šādā spēlē tik daudz noraidīties. Spēle mazākumā vairāk paņem spēkus.

     [+] [-]

, 2015-01-02 22:52, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Eh, es jau cerēju, ka jeņķi tos vatņikus noliks pie vietas.
Tā jau tai sportā ir, ka ne vienmēr labākie uzvar. Jeņķus noraka viņu n-tie noraidījumi.
Amiši jau noteikti nebija labāki, bija pāris labas minūtes kad viņu bija ātrāki, bet pārējā laikā nebija neviena spēles momenta kur viņi pārspētu krievus, pat sev priekš ziemeļamerijas hokeja raksturīgākajiem spēles elementiem. Krievi nospēlēja ļoti gudri, izkausējot amišus, to varēja spēles beigās, kad viņi nevarēja kājas pavilkt. Domāju, ka krieviem būs laba motivācija tagad gan zviediem, gan somiem, un es smiesos, ka kārējo reizi šajā duēlī uzvarēs somi.

     [+] [-]

, 2015-01-02 22:53, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kaut ko laikam esmu palaidis garām, jo īsti neierubos, kas tas par jociņu?
tad laikam Santa būs jau vairāk paņemis uz dūšas pirms zvanīšanas
p.s. lai visu saprastu seko spamam regulāri...

  -1 [+] [-]

, 2015-01-02 22:53, pirms 11 gadiem
krieveļi jau nu nebija pelnijuši uzvaru,USA viņus presēja visu spēli

  -2 [+] [-]

, 2015-01-02 22:54, pirms 11 gadiem
Apsveicu visus RD fanus

  +1 [+] [-]

, 2015-01-02 22:55, pirms 11 gadiem
Nu luuk. Varam jau spridziit ar dialektiem, bet te tiem dazhiem, kas meegjina pa Latgaljiem kosiit, vajadzètu tomer i skolaa, i Latgalijaa padziivot... Cik redzeeju fragmentus, patika kaa USA speelee, un protams, nevar noniecinaat gluzhi jaunos Russia, tomeer-haljavna nav buut stiprkaakajam. Protams, peec gadiem statistiku neapgaaziisi

  -2 [+] [-]

, 2015-01-02 22:55, pirms 11 gadiem
Nekas krieveļi pagrūdīs nākošo spēli

  -3 [+] [-]

, 2015-01-02 22:55, pirms 11 gadiem
Kas jums pret krievu hokejistiem. Nevis viņi ukrainā karo, ja viņi runā krieviski un tautība ir krievu nenozīmē ka ir ļauns krievs.

  +2 [+] [-]

, 2015-01-02 22:55, pirms 11 gadiem
Somi vadībā

  -1 [+] [-]

, 2015-01-02 22:56, pirms 11 gadiem
un te izpaužās vidējā latvieša slēptā mīlestība pret krieviju... visi oi tādā starā par krievijas izlases uzvaru!

     [+] [-]

, 2015-01-02 22:57, pirms 11 gadiem
girgersons rakstīja: Kas jums pret krievu hokejistiem. Nevis viņi ukrainā karo, ja viņi runā krieviski un tautība ir krievu nenozīmē ka ir ļauns krievs.
kas ar tevi notiek?

  -1 [+] [-]

, 2015-01-02 22:57, pirms 11 gadiem
viesvir rakstīja: krieveļi jau nu nebija pelnijuši uzvaru,USA viņus presēja visu spēli
Spēli redzēji?

  +1 [+] [-]

, 2015-01-02 22:57, pirms 11 gadiem
Cerēsim ka krievi zaudēs pusfinālā!! rasisti!!

     [+] [-]

, 2015-01-02 22:57, pirms 11 gadiem
"nebija neviena momenta kur vini parspetu krievus"... Tu nopietni runa? To pasu speli skatijies? Saprotu,ka esi krievijas fans,bet esi godigs kaut vai pats Pret sevi

  -1 [+] [-]

, 2015-01-02 22:58, pirms 11 gadiem
Erzelis rakstīja: Amiši jau noteikti nebija labāki, bija pāris labas minūtes kad viņu bija ātrāki, bet pārējā laikā nebija neviena spēles momenta kur viņi pārspētu krievus, pat sev priekš ziemeļamerijas hokeja raksturīgākajiem spēles elementiem. Krievi nospēlēja ļoti gudri, izkausējot amišus, to varēja spēles beigās, kad viņi nevarēja kājas pavilkt. Domāju, ka krieviem būs laba motivācija tagad gan zviediem, gan somiem, un es smiesos, ka kārējo reizi šajā duēlī uzvarēs somi.
Jā, zināmā mērā spēli izšķīra arī tas, ka jeņķi ne pārāk gudri nospēlēja, jo metienu bija daudz, bet tie vairāk no NHL klasikas-skrien un met. Pret krievu tehnisko hokeju vajadzēja citu taktiku.

  +1 [+] [-]

, 2015-01-02 22:58, pirms 11 gadiem
kasha rakstīja: Apsveicu visus RD fanus
Man kā DR fanam šis rezultāts ceturtdaļfinālā ir nepatīkams.

  +3 [+] [-]

, 2015-01-02 22:59, pirms 11 gadiem
Kas ar mani notiek? Man besī ka jūs politiku jaucat sportā. Hokejs ir jāizbauda nevis raudāt par to ka krievi tiek tālāk.

     [+] [-]

, 2015-01-02 22:59, pirms 11 gadiem
Shadow_92 rakstīja: Somi vadībā
Tāda sajūta, ka somi paņems arī šogad priekšā zviedrus.

     [+] [-]

, 2015-01-02 22:59, pirms 11 gadiem
Hokeja_apskatnieks rakstīja: Paldies dievam krievi zaudēja.
Kurā sporta veidā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-01-02 23:00, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: tad laikam Santa būs jau vairāk paņemis uz dūšas pirms zvanīšanas
p.s. lai visu saprastu seko spamam regulāri...
Es jau sapratu, ka spamā kaut kas ir ticis iesmiets.

  -1 [+] [-]

, 2015-01-02 23:00, pirms 11 gadiem
Tiesnešu nevajadzigi noraidijumi vienk noraka ASV cerības, ganjau no kanadas krieveļi dabus atkal kadu 7:4...

     [+] [-]

, 2015-01-02 23:01, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, zināmā mērā spēli izšķīra arī tas, ka jeņķi ne pārāk gudri nospēlēja, jo metienu bija daudz, bet tie vairāk no NHL klasikas-skrien un met. Pret krievu tehnisko hokeju vajadzēja citu taktiku.
Pret krieviem jāspēle labu presingu un pretuzbrukumiem, līdzīgi kā to dara čehi un somi.

     [+] [-]

, 2015-01-02 23:02, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, zināmā mērā spēli izšķīra arī tas, ka jeņķi ne pārāk gudri nospēlēja, jo metienu bija daudz, bet tie vairāk no NHL klasikas-skrien un met. Pret krievu tehnisko hokeju vajadzēja citu taktiku.
klišejas rullē

     [+] [-]

, 2015-01-02 23:02, pirms 11 gadiem
tagad dalamies komandās, vieni par zviedriem, otri par somiem

  +5 [+] [-]

, 2015-01-02 23:03, pirms 11 gadiem
Veiksmi sportaa nevar noliegt, un biezhi taa nav Stipraako pusee

  -1 [+] [-]

, 2015-01-02 23:03, pirms 11 gadiem
neputns rakstīja: klišejas rullē
Nē, es nedomāju, ka šoreiz tā būtu klišeja.
Jeņķi meta pa krievu vārtiem ļoti daudz, bet tādi īsti bīstami metienu bija salīdzinoši ļoti maz.

     [+] [-]

, 2015-01-02 23:04, pirms 11 gadiem
girgersons rakstīja: Kas ar mani notiek? Man besī ka jūs politiku jaucat sportā. Hokejs ir jāizbauda nevis raudāt par to ka krievi tiek tālāk.
Hokeju arī izbaudam. Ne jau vienmēr uzvar komanda, kurai jūt līdzi. Ja pārdzīvotu katras komandas zaudējumu , kurai juti līdzi tad sports pārvērstos par vien u vaimanāšanos vai priecāšanos. Žēl, ka krievi tika tālāk, bet tas jau nebojā prieku par hokeju.

  -3 [+] [-]

, 2015-01-02 23:05, pirms 11 gadiem
Malači sviedri!
Kopš somi padevās krievu garā rubļa kārdinājumam,un pārdeva tiem savu hokeju, es vairs nekad nebūšu par somiem.

     [+] [-]

, 2015-01-02 23:05, pirms 11 gadiem
Normāli, pēc komentāriem liekas, ka šo spēli skatijās vairāk cilvēki nekā ģinamo spēles!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-01-02 23:07, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, es nedomāju, ka šoreiz tā būtu klišeja.
Jeņķi meta pa krievu vārtiem ļoti daudz, bet tādi īsti bīstami metienu bija salīdzinoši ļoti maz.
es runāju par nhl- skrien un met hokeja klišeju
šodien amīši brīžiem piemirsa, ka viņi māk spēlēt hokeju, kapēc tā notika, to lai analizē viņu eksperti.

     [+] [-]

, 2015-01-02 23:07, pirms 11 gadiem
Tapeec jau tas ir Junioru hokjis, inchiigs, deelj savas neparedzamiibas

  +1 [+] [-]

, 2015-01-02 23:08, pirms 11 gadiem
T.G.H. rakstīja: Tiesnešu nevajadzigi noraidijumi vienk noraka ASV cerības, ganjau no kanadas krieveļi dabus atkal kadu 7:4...
laikam neseko hokejam , pedeja laika Can ir Rus klienti

  -1 [+] [-]

, 2015-01-02 23:09, pirms 11 gadiem
Atbildu vienam vatņikam.
Dzimteni tā pat kā vecākus neizvēlas, un tos ir jāatbalsta pat tad, kad ne viss liekas pareizs to rīcībā.

  -1 [+] [-]

, 2015-01-02 23:10, pirms 11 gadiem
USA primitīvā taktika arī pašus noveda līdz zaudējumam-skrien un met. NHL hokeja stils pret eiropeisko (pamatā KHL). Te es nebūt nedomāju, ka NHL būtu sliktāks par KHL. PriekŠ tiem, kas gribēs oponēt pasaku - NHL ir daudz AUGSTĀKS meistarības līmenis par KHL.
NHL vairāk dominē domāšanas atrums, ātrums fiziskā izpratnē un skriešana , spēka spēle , metieni. KHL vairāk dominē izspēles, domāšana (kā gudrāk nevis ātrāk), skaistas piespēles.
Šīs 2 skolas satikās uz ceļa un šoreiz uzvarēja RUS, jo izpildītāji nebija tik labi USA.
NHL parasti visvairāk patīk ātrums visās tās izpausmēs. KHL visvairāk patīk skaistas izspēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-01-02 23:11, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atbildu vienam vatņikam.
Dzimtene tā pat kā vecākus neizvēlas, un tos ir jāatbalsta pat tad, kad ne viss liekas pareizs to rīcībā.
Beidzot atkal tev var ielikt +1

     [+] [-]

, 2015-01-02 23:11, pirms 11 gadiem
nu gan, pirmais periods vēl nav pusē, bet jau četri vārti gūti. ja šādi turpinās, tad līdz spēles beigām būs samesti 24 goli

     [+] [-]

, 2015-01-02 23:12, pirms 11 gadiem
neputns rakstīja: nu gan, pirmais periods vēl nav pusē, bet jau četri vārti gūti. ja šādi turpinās, tad līdz spēles beigām būs samesti 24 goli
neblamējies otrais jau iet...pirmajā periodā mēs citu ko darījām
vai tomēr šampi atrāvi vaļā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-01-02 23:13, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: USA primitīvā taktika arī pašus noveda līdz zaudējumam-skrien un met. NHL hokeja stils pret eiropeisko (pamatā KHL). Te es nebūt nedomāju, ka NHL būtu sliktāks par KHL. PriekŠ tiem, kas gribēs oponēt pasaku - NHL ir daudz AUGSTĀKS meistarības līmenis par KHL.
NHL vairāk dominē domāšanas atrums, ātrums fiziskā izpratnē un skriešana , spēka spēle , metieni. KHL vairāk dominē izspēles, domāšana (kā gudrāk nevis ātrāk), skaistas piespēles.
Šīs 2 skolas satikās uz ceļa un šoreiz uzvarēja RUS, jo izpildītāji nebija tik labi USA.
NHL parasti visvairāk patīk ātrums visās tās izpausmēs. KHL visvairāk patīk skaistas izspēles.
NHLā cik es viņam biju sekojis tāpatās ir daudz skaistu izspēļu. Tu te tagad Ozerovu citē un tiešām bārsti klišejas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-01-02 23:14, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: neblamējies otrais jau iet...pirmajā periodā mēs citu ko darījām
vai tomēr šampi atrāvi vaļā?
damn man laikam vēl no vakardienas sidra reibst

     [+] [-]

, 2015-01-02 23:15, pirms 11 gadiem
Lacis 67 kavee
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-01-02 23:15, pirms 11 gadiem
fun kā basis beidzās?
un kad būs pirmās ceturdaļfināla spēles pilna statistikas analīze?

     [+] [-]

, 2015-01-02 23:16, pirms 11 gadiem
sasodīts, somi iemeta. bet zviedri tāpat ņems

     [+] [-]

, 2015-01-02 23:16, pirms 11 gadiem
neputns rakstīja: damn man laikam vēl no vakardienas sidra reibst
vai no priekiem, ka Santa atgriezās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-01-02 23:18, pirms 11 gadiem
Dzoniy rakstīja: Ko Tu te tagad murgo? Krievi iemeta 3 cūcenes, tur nebija ne smakas no skaistām izspēlēm, par kādām Tu te runā...
Tulīt pateiks ka Tu esi negatīvs, bez izglītības u.t.t. un uzrakstīs palagu kāds funis ir kruts vecis

  +3 [+] [-]

, 2015-01-02 23:19, pirms 11 gadiem
Kaut kā radā iespaids, ka ASV neko baigi tā negrib. Bija pablāva spēle no viņu puses. Jāatzīst, ka krievi bija labāki. Pelnīti.

  +1 [+] [-]

, 2015-01-02 23:19, pirms 11 gadiem
Tas, ka somiem negaaja turniiram saakumdaljaa, nav raadiitaajs. Mosh Zviedri vinees, mosh Somiem raxturs un princips atmostaas . Inchiigi

  +1 [+] [-]

, 2015-01-02 23:19, pirms 11 gadiem
Banss rakstīja: NHLā cik es viņam biju sekojis tāpatās ir daudz skaistu izspēļu. Tu te tagad Ozerovu citē un tiešām bārsti klišejas.
Protams ka NHL ir ļoti daudz skaistu izspēļu. Vai tad es teicu ka nav. Es jau uzsvēru ka meistarības līmenis NHL ir daudz augstāks. NHL spēles nesanāk daudz redzēt, pamatā apskatus. Ja būtu spēles priekš mums normālos laikos būtu savādāk ar skatīšanos. UZ lieliem laukumiem izspēles notiek daudz ātrāk. NHL dominē ātrums un skaistām izspēlēm ir mazāk laiks, spēka paņēmieni arī tiem traucē. Cik esmu redzējis KHL teiši izspēles man labāk patīk (lielāki laukumi, vairāk laiks domāt). Priekš manis skaistākie vārti ir tie, kas tiek izspēlēti līdz tukšiem vārtiem.

     [+] [-]

, 2015-01-02 23:20, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: vai no priekiem, ka Santa atgriezās
jā jā, trīsas jau pa smadzenēm skrien, ka vairs nesaprotu ko runāju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-01-02 23:20, pirms 11 gadiem
Dzoniy rakstīja: Ko Tu te tagad murgo? Krievi iemeta 3 cūcenes, tur nebija ne smakas no skaistām izspēlēm, par kādām Tu te runā...
Es te nerakstīju par šo spēli. Tu kaut ko jauc. Es rakstīju par spēles stiliem kopumā.

     [+] [-]

, 2015-01-02 23:21, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: fun kā basis beidzās?
un kad būs pirmās ceturdaļfināla spēles pilna statistikas analīze?
CSKA papildlaikā uzvarēja 84-81.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-01-02 23:25, pirms 11 gadiem
Eh, sviedri norāva kārtējo ūdeni.

  -4 [+] [-]

, 2015-01-02 23:26, pirms 11 gadiem
Aguero#16 rakstīja: Cik labi iesācies gads.
Final four bez CSKA praktiski nekad nav. CSKA domāju, ka tur noteikti būs. Tur būs jājūt pret CSKA, jo tagad tāpat zināms, ka tiks tālāk.

     [+] [-]

, 2015-01-02 23:30, pirms 11 gadiem
asusasus rakstīja: laikam neseko hokejam , pedeja laika Can ir Rus klienti
Tiešām? Kad tas ir bijis lielajas izlasēs? Hm? Tajas OS, kur rus izstajas 1/8 finalos bet CAN ņem zeltu ? Vai tajos PČ, kur CAN suta 3. sastavus un nespele pret RUS ?
Pasaki man, interese !!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-01-02 23:34, pirms 11 gadiem
Nu re, un speele ir sakusies

     [+] [-]

, 2015-01-02 23:36, pirms 11 gadiem
Aguero#16 rakstīja: žēl, ka jeņķu klubi nepiedalās nevienā starptautiskā turnīrā jebkurā sportā

laikam baidās atrauties pa krāgu
Ko tu ar to gribēji pateikt? Ka NBA klubi ir stiprāki basketbolā par Eirolīgas klubiem? Protams ka ne to gribēji teikt...

     [+] [-]

, 2015-01-02 23:39, pirms 11 gadiem
Esiet objektiivi, ja Eiropas klubi basketaa buutu stipraaki... nez kaadeelj visas peedeejaas olimpiaades USA vinneeja. Par Pasaules chempjiem, laikam liidziigi. Neesmu tur zinoshh. Bet te par hokji vispaar
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-01-02 23:43, pirms 11 gadiem
Apsveicu latviešu šauro pieru pārstāvjus ar krievu uzvaru! Turpiniet skatīties kremļa TV kanālus un just līdzi zombiju tautai...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-01-02 23:49, pirms 11 gadiem
Tieshi taa Spaanjiem dziives labaakaa speele, NBA kriit vienmeer
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-01-02 23:52, pirms 11 gadiem
Pashi greznaakie pasaules sporta veidi nu ir nostaadiiti Ziemeljamerikaa labaakaa liimenii, nekaa paareejaa pasaulee, vai tas ir NBA, NHL vai Motocross... Taa vinji to speejushi sakaartot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-01-03 00:02, pirms 11 gadiem
Tas i p...jec, kur veel shaadi pamulkji rodaas. Taa ir taa pati naacija , kura raustijaas gan no Mongoljiem, gan Latvieshu strelkjiem... Mosh tomeer par sportu, taa taada tiira nodarboshanaas, kur nu veel jauniem dzekiem

  -1 [+] [-]

, 2015-01-03 00:07, pirms 11 gadiem
Un atkal intriga, Swe priekshaa ar 4:3, + mazaakumaa

  +1 [+] [-]

, 2015-01-03 00:08, pirms 11 gadiem
ar smaidu lasu latviešu komentārus, kuri raksta ka atbalsta krievus utt, bet reāli viņi nesaprot, ka jebkurš krievs vienmēr bus pret latvieti un noniecinās viņu jeb kurā sfērā vai tā butu politika vai sports, jo krievi taču ir pasaules naba un punkts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-01-03 00:14, pirms 11 gadiem
labais, zviedri iemeta 5:3

     [+] [-]

, 2015-01-03 00:14, pirms 11 gadiem
Visi speeles, ar to vai shito, ja tik Tu speesi to apmakssat. Pikjis ir?

     [+] [-]

, 2015-01-03 00:14, pirms 11 gadiem
Sportā gadās, ka uzvar vājākie. Individuāli jeņķi bija līmeni augstāki, ar krietni labāku fizuhu, bet ko padarīsi, ja pretiniekam iekrīt "mēsliņi", bet pašiem nekrīt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2015-01-03 00:20, pirms 11 gadiem
Pādejais_Latgols rakstīja: Utainie ASV sevi var uzskatit par varenako valsti pasaulē, bet kā parada dzīve, tad vini var sevi saukt ka grybi un uzskatit par ko velas, tikai visai parejai pasaulei vins jau ir zb... Jenki no sevis telo sazin ko tikai jautājums cik ilgi to cietīs pareja pasaule..
Tev laikam nav ne mazākās saprašanas par Ameriku. Var jau smieties par viņu ģeogrāfijas zināšanām, bet reti kuram intresē kaut kāda krievija vai Afganistāna, u.t.t.. Vismaz 90% jeņķu, politika beidzas ar ielas sakārtošanu, skolu, darbu, bērnu dārzu un nodokļiem, uz visu pārējo pasaulē pajāt.
Krievi tieši otrādi, 90% paši gatavi mēslos dzīvot, ka tikai kādam iegriezt, kā viņi paši saka, sūds ka māja nodega, prieks ka kaimiņam govs nosprāga. Ko Tu teiksi ka tā nav? Labi zināt ka tā ir, bet akli viņiem mutē skatāties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-01-03 00:21, pirms 11 gadiem
Pādejais_Latgols rakstīja: Utainie ASV sevi var uzskatit par varenako valsti pasaulē, bet kā parada dzīve, tad vini var sevi saukt ka grybi un uzskatit par ko velas, tikai visai parejai pasaulei vins jau ir zb... Jenki no sevis telo sazin ko tikai jautājums cik ilgi to cietīs pareja pasaule..
viņi (ASV) jau arī ir varenākā un stiprākā valsts pasaulē un protams ka utainajiem un viņu pakaļas laizītājiem kā tu tas nevar patikt. par kādu "pārējo pasauli" tu runā? ā, nu protams pamuļķā z-koreja ar savu babyfeisu priekšgalā un vēl varbūt dažas atpalikušas valsteles

     [+] [-]

, 2015-01-03 00:21, pirms 11 gadiem
es tikai uzrakstīju ka jebkurš krievs noniecinās latvieti, un tas arī nākošajos komentāros arī parādās. es savā komentārā nevienu krievu neaizskāru, bet pret mani uzreiz tika uzrakstīts kaut kas noniecinoš, diemžēl ļoti paredzami.

  +1 [+] [-]

, 2015-01-03 00:22, pirms 11 gadiem
Malači zviedri!
Ceru, ka zviedri 1/2 finālā ar vatņikiem izdarīs to pašu ko grupu turnīrā.

  -2 [+] [-]

, 2015-01-03 00:25, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Malači zviedri!
Ceru, ka zviedri 1/2 finālā ar vatņikiem izdarīs to pašu ko grupu turnīrā.
Tu tak pats vatņiķs! Ienīstot RD, Tu pat fanoji par citiem RUS klubiem, lai RD zaudē !

  +1 [+] [-]

, 2015-01-03 00:26, pirms 11 gadiem
Žoriks Vartanovs rakstīja: Tu tak pats vatņiķs! Ienīstot RD, Tu pati fanoji par citiem RUS klubiem, lai RD zaudē !
Saprotu, ka Tev ir grūti saprast jēdzienu-es nefanoju par, bet gan fanoju pret.
Pie tā arī paliksim.

  -2 [+] [-]

, 2015-01-03 00:28, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Saprotu, ka Tev ir grūti saprast jēdzienu-es nefanoju par, bet gan fanoju pret.
Pie tā arī paliksim.
Kas tad nu ? Nonāci interešu konfliktā ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-01-03 00:32, pirms 11 gadiem
lacis67 rakstīja: tāds piedāvājums kapāt nemaz nav bijis, nepaliec smieklīgs. un tur aiz okeāna neviens pat neinteresējas par tādu miskastes līgu khl, tas jau tikai krievam grauž šitā krāniņu mērīšanās
Re, MHL uzvareja pat ZA top līgas pārstāvjus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2015-01-03 00:36, pirms 11 gadiem
Pādejais_Latgols rakstīja: Namejam dubultie standarti
Tieši tā! Heijtojot Dinamo, fanoja par citiem krievu klubiem, lai tie iemet kādu ripu, lai (kā viņš un citi debīloīdi izsakās) Ģinamska zaudētu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-01-03 00:45, pirms 11 gadiem
Dzoniy rakstīja: Kad nez tas turnīrs būtu noticis? Ap Jāņiem?
Kur ā normālā līgā hokeju spēlē līdz jāņiem ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-01-03 00:52, pirms 11 gadiem
Dzoniy rakstīja: SKA(KHL regulārā čempja uzvarētāji?) knapi apspēlēja iepriekšējās sezonas 24. vietā palikušo Hurricanes, kura spēles otro daļu spēlēja bez vairākiem līderiem un ar rezerves vārtsargu,kuram SKA iemeta 3 ripas.(+ tam vārtsargam bija kopā 7 NHL spēles karjerā) Un kopš kura laika 5:3 ir piesmiešana?
Vnk atzīsti to, ka nekad neko labu nepateiksi par khl/eiropas ligām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-01-03 01:01, pirms 11 gadiem
Dzoniy rakstīja: SKA(KHL regulārā čempja uzvarētāji?) knapi apspēlēja iepriekšējās sezonas 24. vietā palikušo Hurricanes, kura spēles otro daļu spēlēja bez vairākiem līderiem un ar rezerves vārtsargu,kuram SKA iemeta 3 ripas.(+ tam vārtsargam bija kopā 7 NHL spēles karjerā) Un kopš kura laika 5:3 ir piesmiešana?
Vispār jau tā bija NHL komandas pirmssezonas pārbaudes spēle, kurā ''Viesuļi'' sacentās ar KHL regulārajā sezonā vairāk nekā 10 spēles aizvadījušajiem SKA.
Pat neredzu nekādu jēgu apspriest šīs spēles iznākumu, jo tajā sacentās divas pavisam dažādās fiziskā un sportiskā kondīcijā esošas komandas.

  -1 [+] [-]

, 2015-01-03 01:04, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vispār jau tā bija NHL komandas pirmssezonas pārbaudes spēle, kurā ''Viesuļi'' sacentās ar KHL regulārajā sezonā vairāk nekā 10 spēles aizvadījušajiem SKA.
Pat neredzu nekādu jēgu apspriest šīs spēles iznākumu, jo tajā sacentās divas pavisam dažādās fiziskā un sportiskā kondīcijā esošas komandas.
bet kapēc nhl atsakās spēlet citā laikā ? Pat no Eiropas puses bija piedavajumi uzspēlēt kautkādu kausu? Kapēc nepiekrīta? Pussy ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-01-03 01:09, pirms 11 gadiem
Žoriks Vartanovs rakstīja: bet kapēc nhl atsakās spēlet citā laikā ? Pat no Eiropas puses bija piedavajumi uzspēlēt kautkādu kausu? Kapēc nepiekrīta? Pussy ?
Acīmredzot viņiem tas neatmaksājas finansiāli, jo NHL atšķirībā no KHL ir biznesa struktūra. Viņi taču vatņikiem nosauca ciparu par kuru būtu gatavi vel uzspēlēt šādus sparinga mačus. Vatņiki atteicās, jo cipars šķita par lielu.

  -1 [+] [-]

, 2015-01-03 01:11, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Acīmredzot viņiem tas neatmaksājas finansiāli, jo NHL atšķirībā no KHL ir biznesa struktūra. Viņi taču vatņikiem nosauca ciparu par kuru būtu gatavi vel uzspēlēt šādus sparinga mačus. Vatņiki atteicās, jo cipars šķita par lielu.
Īsi sakot nhl, ir žīdu projekts, jebšu kapeikpīseyi! Ja jau pat spēlētājus nelaidis uz olimpiādēm!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-01-03 01:15, pirms 11 gadiem
Dzoniy rakstīja: NHL Stenlija kausa uzvarētājs tika noteikts 14.jūnijā. Un tā bija tik 5. spēle. + 2 un Jāņi jau gandrīz klāt.
Un paskatijos info par to turnīru-un par tādu var aizmirst. Līgas vadība varbūt piekristu, bek klubiem un spēlētājiem tas na*uj nebūtu vajadzīgs...
Visā pasaulē beidz spēlēt +/- aprīlis/maija sākums

     [+] [-]

, 2015-01-03 01:17, pirms 11 gadiem
Žoriks Vartanovs rakstīja: Īsi sakot nhl, ir žīdu projekts, jebšu kapeikpīseyi! Ja jau pat spēlētājus nelaidis uz olimpiādēm!
Jā, var jau apsaukāt NHL kā vien vēlas, bet patiesībā tagad var ieņirgt par ''vareno'' KHL projektu, kuri taisījās panākt un apsteigt NHL. Čīkst un irst pa visām vīlēm, jo komandām naudas nav, un spēlētāji ir pamatīgi iegrābušies ar saviem daudzmiljonu ''koka rubļa'' līgumiem. Īpaši smagi iegrābušies leģionāri, kuri dzinās uz Parašu pēc garā rubļa. Nākošajā sezonā KHL nespēlēs neviens kaut cik normāla līmeņa leģionārs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-01-03 01:19, pirms 11 gadiem
andzadzo2008 rakstīja: ar smaidu lasu latviešu komentārus, kuri raksta ka atbalsta krievus utt, bet reāli viņi nesaprot, ka jebkurš krievs vienmēr bus pret latvieti un noniecinās viņu jeb kurā sfērā vai tā butu politika vai sports, jo krievi taču ir pasaules naba un punkts.
Tie visticamaakais nav iisti latviesi kas atbalsta putlera politiku Ukrainaa un kas vispaar to klaunu atbalsta bet sports ir cita lieta, tomeer ir jau atkal klauni kas te runaa ka iemet sejaa latviesiem ar uzvaru paar jenkjiem, to gan es nesapratu, bet nu slimi cilveeki vienmeer ir bijusi, ir un buus, pat sheit.

     [+] [-]

, 2015-01-03 01:19, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, var jau apsaukāt NHL kā vien vēlas, bet patiesībā tagad var ieņirgt par ''vareno'' KHL projektu, kuri taisījās panākt un apsteigt NHL. Čīkst un irst pa visām vīlēm, jo komandām naudas nav, un spēlētāji ir pamatīgi iegrābušies ar saviem daudzmiljonu ''koka rubļa'' līgumiem. Īpaši smagi iegrābušies leģionāri, kuri dzinās uz Parašu pēc garā rubļa. Nākošajā sezonā KHL nespēlēs neviens kaut cik normāla līmeņa leģionārs.
un kas nolaida rubli pa burbuli ? Jeņķi sarunāja ar savam pakaļlaižam arābiem nomest cenu naftai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-01-03 01:22, pirms 11 gadiem
Valents rakstīja: Tie visticamaakais nav iisti latviesi kas atbalsta putlera politiku Ukrainaa un kas vispaar to klaunu atbalsta bet sports ir cita lieta, tomeer ir jau atkal klauni kas te runaa ka iemet sejaa latviesiem ar uzvaru paar jenkjiem, to gan es nesapratu, bet nu slimi cilveeki vienmeer ir bijusi, ir un buus, pat sheit.
Es neatbalstu Putinu! Man vnk tracina, amerikāņi miera nēseji, engeļi, pūkaini zakīši

  -1 [+] [-]

, 2015-01-03 01:23, pirms 11 gadiem
Žoriks Vartanovs rakstīja: un kas nolaida rubli pa burbuli ? Jeņķi sarunāja ar savam pakaļlaižam arābiem nomest cenu naftai
Vispār,tas nav vienīgais mērķis kāpēc Arābi palielina naftas ieguvi... Lai vai kā,neviens cits,kā paši krievi,nav vainīgs,ka viņu ekonomika bez dabas resursiem ir nespējīga.

  +1 [+] [-]

, 2015-01-03 01:23, pirms 11 gadiem
Lasu un smejos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-01-03 01:24, pirms 11 gadiem
lacis67 rakstīja: viņi (ASV) jau arī ir varenākā un stiprākā valsts pasaulē un protams ka utainajiem un viņu pakaļas laizītājiem kā tu tas nevar patikt. par kādu "pārējo pasauli" tu runā? ā, nu protams pamuļķā z-koreja ar savu babyfeisu priekšgalā un vēl varbūt dažas atpalikušas valsteles
Veciit es nebuutu pateicis labaak

     [+] [-]

, 2015-01-03 01:24, pirms 11 gadiem
Žoriks Vartanovs rakstīja: un kas nolaida rubli pa burbuli ? Jeņķi sarunāja ar savam pakaļlaižam arābiem nomest cenu naftai
Ņefig vatņikiem bija tēlot baigi krutos komandos, kuri var uzspļaut pasaulē iedibinātai kārtībai, ja paši sēž uz naftas un gāzes adatas.
Varēja likt mierā Ukrainu, un ļaut tiem pašiem tikt skaidrībā ar savām problēmām, un neviens tad vatņikiem nebūtu neko nebūtu piegriezis. Par visu šai pasaulē ir jāatbild,un vatņiki tagad caur sankcijām atbild par izdarībām Ukrainā.

  +1 [+] [-]

, 2015-01-03 01:25, pirms 11 gadiem
Dzoniy rakstīja: Redzi, vatņiki tādus faktus neņem vērā, viņiem pofig-kaut amatieri būtu tajos kreklos spēlējuši, galvenais, ka NHL komada uzvarēta.
Es neesmu vatņiķs Man žēl, ka cilvēks nevar samierināties ar domu, ka khl, un citas Eiropas līgas var iekniebt nhl un citām ZA minorlīgām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-01-03 01:26, pirms 11 gadiem
Dzoniy rakstīja: Redzi, vatņiki tādus faktus neņem vērā, viņiem pofig-kaut amatieri būtu tajos kreklos spēlējuši, galvenais, ka NHL komada uzvarēta.
Var jau mēģināt citus apmānīt, bet sevi apmānīt nevar nekad.

     [+] [-]

, 2015-01-03 01:27, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ņefig vatņikiem bija tēlot baigi krutos komandos, kuri var uzspļaut pasaulē iedibinātai kārtībai, ja paši sēž uz naftas un gāzes adatas.
Varēja likt mierā Ukrainu, un ļaut tiem pašiem tikt skaidrībā ar savām problēmām, un neviens tad vatņikiem nebūtu neko nebūtu piegriezis. Par visu šai pasaulē ir jāatbild,un vatņiki tagad caur sankcijām atbild par izdarībām Ukrainā.
Protams Putins nav svētais Bet visu iesāka ASV valdība, uztaisot provākacijas Ukrainā

  -1 [+] [-]

, 2015-01-03 01:28, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Lasu un smejos.
Nekā smieklīga!

     [+] [-]

, 2015-01-03 01:28, pirms 11 gadiem
Žoriks Vartanovs rakstīja: Protams Putins nav svētais Bet visu iesāka ASV valdība, uztaisot provākacijas Ukrainā
Un pievienojot Krimu ASV!

     [+] [-]

, 2015-01-03 01:29, pirms 11 gadiem
Žoriks Vartanovs rakstīja: Es neesmu vatņiķs Man žēl, ka cilvēks nevar samierināties ar domu, ka khl, un citas Eiropas līgas var iekniebt nhl un citām ZA minorlīgām
Kurš teica,ka tas nav iespējams? Vienā spēlē ir iespējams jebkas.
Tikai tam nevajag būt par apsēstību, jo tāpat skaidrs, ka spēlējot pie vienādiem apstākļiem Eiropas komandām pret NHL komandām, kurās pie tam spēlē labākie eiropieši, nav daudz variantu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-01-03 01:31, pirms 11 gadiem
Banss rakstīja: Un pievienojot Krimu ASV!
Viņiem jau pieder Lībija, Saudā Arabija, Jordāna, Afginastāna, Katara, AAE, Kuveita, Irāka, uzmini kas visām kopīgs ?

  +1 [+] [-]

, 2015-01-03 01:31, pirms 11 gadiem
Pādejais_Latgols rakstīja: Da es ar lasu un nezinu vai smieties vai raudāt
P.s.
Kur biji palicis vysu jautribu palaidi garam
Es neko nepalaidu. Vienkārši JPČ vēl nav beidzies,gaidu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-01-03 01:35, pirms 11 gadiem
Žoriks Vartanovs rakstīja: Protams Putins nav svētais Bet visu iesāka ASV valdība, uztaisot provākacijas Ukrainā
Vēlreiz saku/rakstu-pat ja jeņķi un ES Ukrainā risināja savas problēmas, tad Parašai nebija pilnīgi nekādas tiesības okupēt Krimu, un sarīkot karu Donbasā.
Ukraiņiem pašiem bija jātiek skaidrībā vai tie vēlas būt kopā ar jeņķiem un ES, vai arī palikt vienotiem ar Parašu.
Tagad Paraša ir izolēta no demokrātisko valstu puses, plus uz daudzām paaudzēm zaudējuši vienu no saviem lielākiem atbalstītājiem daudzu gadsimtu garumā-Ukrainu.

     [+] [-]

, 2015-01-03 01:37, pirms 11 gadiem
Pādejais_Latgols rakstīja: Sk

Ka vērtē Krievijas uzvaru pār USA??? Ka verte to ka Usa hokejisti neprot zaudēt???
Kā teiktu Zapis,pajāt Viņi jau ir mājās un pelnīti. Tāpat kā visu lielo tirsēju replikas Rus izlasei,šodien nolaistas podā
Tagad popkorns un nirvana,lasot šeit notiekošo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-01-03 01:39, pirms 11 gadiem
Žoriks Vartanovs rakstīja: un kādas tiesības ASV pavēlē šaut uz uz protestētājiem laukumā ?
Pat ja kaads buutu to licis, tad kaadas tieiibas bija anekteet Krimu?

     [+] [-]

, 2015-01-03 01:40, pirms 11 gadiem
Žoriks Vartanovs rakstīja: Viņiem jau pieder Lībija, Saudā Arabija, Jordāna, Afginastāna, Katara, AAE, Kuveita, Irāka, uzmini kas visām kopīgs ?
Un kura no šīm valstīm dzīvotu pēc ASV likumdošanas, vai būtu okupētas?
Tas ka ASV, kā jebkurai lielvarai, ir savas intereses pasaulē ir tikai normāla parādība. Starpība ir tikai tā, ka jeņķi to var atļauties, bet ''milzis uz māla kājām'' Paraša to nevar atļauties, jo pārāk sēž uz iepriekš pieminētās naftas un gāzes adatas. Īsāk sakot-Parašas vēlmes neatbilst viņu iespējām.

  -1 [+] [-]

, 2015-01-03 01:40, pirms 11 gadiem
Dzoniy rakstīja: Kur es Tevi par vatņiku nosaucu? Pag, vai tad es saku, ka Eiropas/KHL klubi nevar uzvarēt ZA klubus? Es pat jau iepriekš esmu teicis, ka daži TOP KHL klubi NHL varētu spēlēt, varbūt pat par ploviem sisties. Es tik nepiekrītu vatņiku bļaušanai par kaut kādu KHL varenību, kad viņu top klubs uzvarēja NHL lejasgala komadu.
nu es nezinu, tā te sacepas daudzi, ka krievi uzdrīkstās uzvarēt Visvarēnus! Es atkal sacepos, ka te sāka sacepties par krieviem!

  -1 [+] [-]

, 2015-01-03 01:42, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un kura no šīm valstīm dzīvotu pēc ASV likumdošanas, vai būtu okupētas?
Tas ka ASV, kā jebkurai lielvarai, ir savas intereses pasaulē ir tikai normāla parādība. Starpība ir tikai tā, ka jeņķi to var atļauties, bet ''milzis uz māla kājām'' Paraša to nevar atļauties, jo pārāk sēž uz iepriekš pieminētās naftas un gāzes adatas. Īsāk sakot-Parašas vēlmes neatbilst viņu iespējām.
Mini nu! Kā domā no kurienes nak kompanijas, kas iegūst dabas resursus ?

  +1 [+] [-]

, 2015-01-03 01:42, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un kura no šīm valstīm dzīvotu pēc ASV likumdošanas, vai būtu okupētas?
Tas ka ASV, kā jebkurai lielvarai, ir savas intereses pasaulē ir tikai normāla parādība. Starpība ir tikai tā, ka jeņķi to var atļauties, bet ''milzis uz māla kājām'' Paraša to nevar atļauties, jo pārāk sēž uz iepriekš pieminētās naftas un gāzes adatas. Īsāk sakot-Parašas vēlmes neatbilst viņu iespējām.
Dakteris saka nav ko ost,jāgriež līdz ar kuli nost !!!
Te pat dakteris nelīdzēs.Ko tad tu brēc kā aizkauta cūka,ja tas milzis uz māla kājām patiesībā neko nevar

     [+] [-]

, 2015-01-03 01:44, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas ka to stāsta Parašas propagandas kanāli nebūt nenozīmē, ka tā ir taisnība.
Es analīzeju vairākus informācijas avotus, un izdaru secinajumus!

  -1 [+] [-]

, 2015-01-03 01:49, pirms 11 gadiem
Žoriks Vartanovs rakstīja: Mini nu! Kā domā no kurienes nak kompanijas, kas iegūst dabas resursus ?
Kāda starpība no kurienes nāk kompānijas?Tur ir arī Francijas,Vācijas utt. kompānijas.
Atgādinu, ka jeņķi nevienu iebrukumu nav veikuši bez ANO Drošības padomes akcepta. Tātad arī Parašas, kura ir ANO Drošības padomes patstāvīgā locekle ar veto tiesībām.
Plus visās ASV organizētajās akcijās dalību ir ņēmušas arī citas NATO valstis. Pie tam,piemēram, Lībijā ASV līdzdalību ņēma visai nosacīti, jo galvenie spēki bija no NATO valstīm. Galvenokārt Francijas un Vācijas.

     [+] [-]

, 2015-01-03 01:50, pirms 11 gadiem
Žoriks Vartanovs rakstīja: Es analīzeju vairākus informācijas avotus, un izdaru secinajumus!

Nesmīdini.

  +1 [+] [-]

, 2015-01-03 01:56, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Nesmīdini.
Man baigi interesē vēsture, esmu secinajis, ka visa patiesība ir sagrozīta!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-01-03 01:57, pirms 11 gadiem
Kāds skatās arī hokeju?

     [+] [-]

, 2015-01-03 01:58, pirms 11 gadiem
Čehiem aizsargi gan baigie sīpoli! Kā viņi ar tādiem varēja uzvarēt krievus?

  +1 [+] [-]

, 2015-01-03 01:59, pirms 11 gadiem
Pādejais_Latgols rakstīja: Tur tev ir pilnigi taisniba, pat Latvieši ir sagrozijusi savu vesturi, kur nu vel Latgales vesturi, kura ir apgriezta kajam gaisa...
Zinu Latgolas vēsturi! Pats nāku no D-pils puses!

  +1 [+] [-]

, 2015-01-03 01:59, pirms 11 gadiem
Žoriks Vartanovs rakstīja: Man baigi interesē vēsture, esmu secinajis, ka visa patiesība ir sagrozīta!
Pričom tur vēsture?
Notikušajam Ukrainā un Maidanā vel pāragri pretendēt uz vēsturisku noy=tikumu statusu. Vel pat gads no tā visa nav apritējis.

     [+] [-]

, 2015-01-03 02:01, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pričom tur vēsture?
Notikušajam Ukrainā un Maidanā vel pāragri pretendēt uz vēsturisku noy=tikumu statusu. Vel pat gads no tā visa nav apritējis.
Cikli atkārtojās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-01-03 02:02, pirms 11 gadiem
Žoriks Vartanovs rakstīja: Zinu Latgolas vēsturi! Pats nāku no D-pils puses!
Tad jau Tu piekritīsi,ka 1919.—1920. gados Latgali pievienojot Latvijai tā nekļuva par nolaistu līdz klinķim PSRS sastāvdaļu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-01-03 02:04, pirms 11 gadiem
Avs rakstīja: Čehiem aizsargi gan baigie sīpoli! Kā viņi ar tādiem varēja uzvarēt krievus?
Lielās komandas parasti cīnās par pirmo vietu grupā,ķipa ir iespēja tikt pie nosacīti vājāka pretinieka izšķirošajās spēlēs.
Krievi to iespēju pakāsa spēlē pret Swe. Kāds rezons viņiem bija no ādas līst ārā turpmākajās spēlēs,ja galvenais uzdevums tikt PO jau bija paveikts ?
Šodienas spēlēs redz kā sanāca

     [+] [-]

, 2015-01-03 02:05, pirms 11 gadiem
Žoriks Vartanovs rakstīja: Cikli atkārtojās!
Jā, tā ir zināma taisnība,bet tas nekādā gadījumā nedod pamatu apgalvot, ka jeņķi kaut ko likuši apšaut Ukrainā vai Maidanā. Tā ir tāda vistīrākā Parašas propaganda bez jebkādiem reāliem pierādījumiem.

     [+] [-]

, 2015-01-03 02:10, pirms 11 gadiem
Žoriks Vartanovs rakstīja: Man baigi interesē vēsture, esmu secinajis, ka visa patiesība ir sagrozīta!
Nē, jūs vienkārši esat plānprātiņš

     [+] [-]

, 2015-01-03 02:10, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tad jau Tu piekritīsi,ka 1919.—1920. gados Latgali pievienojot Latvijai tā nekļuva par nolaistu līdz klinķim PSRS sastāvdaļu.
Solīja jau Latgalei baigos labumus, tipa autonomijas tiesības, bet čuš vien bija. Protams labāk, ka komunistu nagos nonākt! Kārļa Ulmaņa laiku Latvija tiešam bija vienkārši kautkas. Diemžēl, tagad esam zem Briseles/Vašingtonas/Maskavas stabules!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-01-03 02:27, pirms 11 gadiem
hahahha

     [+] [-]

, 2015-01-03 02:27, pirms 11 gadiem
njā

     [+] [-]

, 2015-01-03 09:25, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas ka to stāsta Parašas propagandas kanāli nebūt nenozīmē, ka tā ir taisnība.
Labrīt durik ! Rietumi sen jau dzīvo tādā propagandas pasaulē, kas pārspēj visus PSRS . Tāds auns...

  +1 [+] [-]

, 2015-01-03 10:08, pirms 11 gadiem
HA,HA,HA kur palikuši lielie pirdēji,kas bija par jeņķiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-01-03 14:53, pirms 11 gadiem
Cik paredzami, amerikāņi muld, krievi - uzvar
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-01-03 21:20, pirms 11 gadiem
Tiesi kremlja trolljus un Latvijai nelojaalus trolljus jau arii blokjee, tikai zeel ka ne visus.