Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" cīņa Minskā

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" cīņa Minskā
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šodien 17:00 Minskā Kontinentālās hokeja līgas (KHL) spēli aizvadīs Rīgas ''Dinamo'' hokejisti, kuri tiksies ar vietējo ''Dinamo'' vienību - abas komandas pēdējā spēlē uzvarējušas. Mača tiešraide paredzēta LTV7 un ''Viasat Sport Baltic'' skatītājiem.

Rīgas ''Dinamo'' pēdējo spēli pirms mača ar Minskas ''Dinamo'' aizvadīja Rīgā, gluži tāpat kā minskieši - tiesa, Minskā. Rīgas ''dinamieši'' praktiski bez variantiem atstāja Sanktpēterburgas ''SKA'', jau pirmajā trešdaļā panākot 3:0, bet pēc nākamās divdesmitminūtes tablo vēstīja jau 4:0, turklāt pirmo reizi jaunā kluba rindās izcēlās centra uzbrucējs Roberts Petrovickis. Spēles beigās viesiem izdevās vienus vārtus atgūt - tieši tik pat Minskā iespēja ''CSKA'' hokejisti, taču zaudējot tikai divus vārtus. Arī iepriekš Minskas kluba hokejisti zaudēja vien vienus vārtus, viesos ar 5:1 uzvarot Maskavas ''Dinamo''.

''Esmu pārliecināts - ja Minskā spēlēsim tikpat labi kā pret ''SKA'', tad panākumi neizpaliks. Komandā gan pagaidām ir grūti laiki un var teikt, ka spēlējām savam trenerim,'' iespaidos pēc uzvaras pār ''SKA'' dalījās Petrovickis, kurš pēc Hosas metiena guva pirmos vārtus jaunā kluba sastāvā - palīdzēja rikošets. Spēlē ar ''SKA'' diskvalifikāciju par kautiņu nopelnīja aizsargs Jēkabs Rēdlihs, kurš, tāpat kā traumu ārstējošie Jānis Sprukts un Krišjānis Rēdlihs, nav devies uz Minsku, savukārt Adrians Fosters, kurš izlaida maču pret ''SKA'', kopā ar komandu vakar devās uz Minsku.

Rīgas ''Dinamo'' aizsargs Oļegs Sorokins pirms došanās uz Minsku portālam Sportacentrs.com atzina, ka spēlētāji vairāk saguruši morāli, nevis fiziski. Tiesa, ''Dinamo'' nākamo spēli aizvadīs pēc vairāk kā desmit dienām, tādēļ jāaizvada vēl viena spēle pret minskiešiem, viesos jāpaņem trīs punkti un kārtīgi jāatpušas.

Minskas ''Dinamo'' rindās rezultatīvākais ar 18 punktiem ir soms Hanness Hjīvonens, taču otrajā vietā esošajam Dmitrijam Meleško vien deviņi punkti. Vienus vārtus aizvadītajās 12 spēlēs guvis arī latvietis Kaspars Saulietis, savukārt aizsargs Duvijs Vestkots, kurš aizvadītajā sezonā spēlēja Rīgas ''Dinamo'' rindās, atzīmējies jau ar pieciem punktiem, kā arī ar lielāko laiku, kas pavadīts uz noraidīto soliņa.

Pēdējās piecas Minskas ''Dinamo'' spēles

Dat.SpēleRez.
20.10Minskā pret ''Amur''1:4
22.10Minskā pret Novokuzņeckas ''Metallurg''2:4
24.10Minskā pret ''Sibir''1:4
28.10Maskavā pret ''Dinamo''5:1
30.10Minskā pret ''CSKA''2:1

Pēdējās piecas ''Dinamo'' spēles

Dat.SpēleRez.
20.10Rīgā pret Ņižņekamskas ''Neftekhmik''4:2
22.10Rīgā pret ''Sibir''3:5
26.10Rīgā pret Maskavas ''Dinamo''2:4
28.10Maskavā pret ''CSKA''3:5
30.10Rīgā pret ''SKA''4:1

Nākamās piecas ''Dinamo'' spēles

Dat.LaiksSpēle
01.1117:00Minskā pret ''Dinamo''
12.1118:00Kazaņā pret ''AK Bars''
14.1116:00Ņižņekamskā pret ''Neftekhimik''
16.1117:00Toljati pret ''Lada''
19.1119:30Rīgā pret ''Spartak''

     [+] [-]

, 2009-11-01 11:48, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: VEF pret kko
LBL?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-01 11:51, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Klons, izrādās, ka tu esi daunis politiskā ģeogrāfijā.
Ufa ir Baškorstāns republikas galvas pilsēta, bet Ufa ir Tatarstānas republikas galvas pilsēta. Abas šīs republikas ietilspt krievijas federācijas sastāvā. kaut kas līdzīgs ASV štatiem, kur ir pamatā viss kā Krievijā, ar atsevišķam novirzēm no RU konstitūcijas.
Ufa un Ufa?
Negribēji rakstīt Ak Bars?

     [+] [-]

, 2009-11-01 11:51, pirms 15 gadiem
Ja mūsējie shon uzvar pamatlaikā, Čerepoveca shon pakāš savās mājās Avangardam,un rīt Amur pakāš izbraukumā Lokomatīvei, tad mūsējie pēc šodienas spēles no 22.vietas pakāpsies uz 20. vietu Turu īkšķus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-01 11:54, pirms 15 gadiem
Artis4000 rakstīja: labak nevar but 2os fucis piecos hokis 19.30 basis
Šīs dienas maču ierakstā varēs redzēt LTV7, uzreiz pēc Rīgas ''Dinamo'' spēles Kontinentālajā Hokeja līgā pret Minskas ''Dinamo''. Pārraides sākums ap plkst.19:30.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-11-01 11:59, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: jau izlaboju. Tatardstānas galvaspilsēta ir Kazaņa.
Tas nemaina lietas būtību, leģionāru limits neattiecas uz mums, belaziem un kazahiem jā ģeogrāfijā nebij labas atzīmes, bet nedomāju ka man tas būtu jāzin

  +1 [+] [-]

, 2009-11-01 12:00, pirms 15 gadiem
OzO jābūt agresīvam, Masaļskim jābūt mūrim, un tad viss izdosies! Veiksmi!

  -1 [+] [-]

, 2009-11-01 12:01, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: To tu stabili zini? Es vnk nepārbaudīju . Jā tā, tad laba informācija nervu sistēmas maitāšanai !
Jap turnīra tabulā viss rakstīts melns uz balta

  -1 [+] [-]

, 2009-11-01 12:01, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: To tu stabili zini? Es vnk nepārbaudīju . Jā tā, tad laba informācija nervu sistēmas maitāšanai !
Tb melns uz zaļa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-01 12:05, pirms 15 gadiem
Ceru kā mēs visi šovakar būsim tikpat smaidīgi kā Ozo raksta bildē.

     [+] [-]

, 2009-11-01 12:07, pirms 15 gadiem
Small-print rakstīja: Ja mūsējie shon uzvar pamatlaikā, Čerepoveca shon pakāš savās mājās Avangardam,un rīt Amur pakāš izbraukumā Lokomatīvei, tad mūsējie pēc šodienas spēles no 22.vietas pakāpsies uz 20. vietu Turu īkšķus
Mēs jau esam priekšā Čerepovecai. Tagad esam 21. vietā. Uzvarot Minsku un Amur zaudējuma gadijumā paceļamies uz 19. vietu, apsteidzot Sibir un Amur.

     [+] [-]

, 2009-11-01 12:07, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Bet, ja godīgi, tad es joprojām uzskatu, ka tas nav pareizi, ka komandas vienā līgā spēlē pēc dažādiem notreikumiem. Es, piemēram, nevaru iedomāties, ja Kanāda savām NHL komandām uzliek leģionāru limitu, lai veicinātu Kanādas hokeja attīstību, bet ASV komandas dara kā grib. Vienā līgā jaspēlē pēc vienādiem noteikumiem, jo savādāk zūd sportiskie principi.
Es arī tev piekrītu par tiem limitiem..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-01 12:10, pirms 15 gadiem
Vai tad jau ir oficiāli pateikts, ka Masaļskis spēlēs?
Lai gan, nevajadzētu tagad tik droši cerēt, ka Masaļskis spēlēs tikpat lieliski kā 5dien.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-01 12:12, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Mazliet nepiekritīšu! To ka viens Hokejists spēlēs agresīvi, tas neko nemainīs, visai komandai jābūt-jāspēlē ar sportisku niknumu.

Komandai jāiziet uz ledus un no pirmajām minūtēm, kā spēlē "SKA St.Peterburg", no pirmās minūtes jāspēlē tā lai mūs uz ledus "ciena", lai mazliet baidās no nepareizas spēka spēles pie bortiem un laukumā .

Un tad nebūs ne savainojumu un ūs uzvaras. Atkal jācer uz Sanda Ozoliņa kā komandas kapteiņa organizatoriskajām spējām!
Lielākā daļa asumu notika pie 3:0 mūsu labā, šaubos vai vajag tā riskēt spēles sākumā, kad katrs noraidījums var būt izšķirošs.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-01 12:13, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Bet, ja godīgi, tad es joprojām uzskatu, ka tas nav pareizi, ka komandas vienā līgā spēlē pēc dažādiem notreikumiem. Es, piemēram, nevaru iedomāties, ja Kanāda savām NHL komandām uzliek leģionāru limitu, lai veicinātu Kanādas hokeja attīstību, bet ASV komandas dara kā grib. Vienā līgā jaspēlē pēc vienādiem noteikumiem, jo savādāk zūd sportiskie principi.
Pilnīgi piekrītu, kamēr būs leģionāra limits, par pietuvošanos NHL var aizmirst, varbūt tas dos labumu krievu hokejistu attīstībai, bet ne KHL attīstībai, jo vidēja līmeņa krievi zinās ka leģionāru limits ir sasniegts un īpaši neiespringstot pelna lielu naudu, kaut gan par tādu pašu naudu varētu komandā paņemt klāt sdažus somus u.c. un komanda par tiem pašiem līdzekļiem būtu spēcīgāka viennozīmīgi Nu apmēram tā, piekrīti?

     [+] [-]

, 2009-11-01 12:13, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Papirs vēl nav izkaltis, vēl zaļš ??!
SportaCentra zaļā tabula ir nepareiza.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-01 12:18, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Es uz 75% esmu pārliecināts ka tu spēli "Dinamo Rīga" - "SKA St.Peterburg" skatījies pa TV , asumi sākās jau pirmajās minūtēs-ne kautiņi, bet saskriešanās seja pret seju . Es skatījos spēli "Arēnā Rīga" un nākamajā dienā pa TV - gandrīz divas dažādas spēles .
Atšķirīgas spēles nē, vienkārši mazliet no cita skata punkta parādītas

     [+] [-]

, 2009-11-01 12:18, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Es uz 75% esmu pārliecināts ka tu spēli "Dinamo Rīga" - "SKA St.Peterburg" skatījies pa TV , asumi sākās jau pirmajās minūtēs-ne kautiņi, bet saskriešanās seja pret seju . Es skatījos spēli "Arēnā Rīga" un nākamajā dienā pa TV - gandrīz divas dažādas spēles .
Tā tas ir, pa TV un dzīvajā ir 2 dažādas lietas, laukums dzīvajā izskatās mazāks un spēlētāji lielāki, un pa TV tu neredzi visas epizodes un visu laukumu, tikai tur kur ripa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-01 12:21, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Papirs vēl nav izkaltis, vēl zaļš ??!
Nē,nu pagaidām vēl viss ir ok
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-01 12:23, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Komandai jāiziet uz ledus un no pirmajām minūtēm, kā spēlē "SKA St.Peterburg", no pirmās minūtes jāspēlē tā lai mūs uz ledus "ciena", lai mazliet baidās no nepareizas spēka spēles pie bortiem un laukumā .
Nepareiza spēka spēle, labākajā gadijumā ir spēle uz notiekumu robežas. Mēs spēlēsim izbraukuma spēli, kur tiesnesis vienkārši var šādu spēli nesaprast. Ja spēle uzņem apgriezienus (spēka spēle, asumi, reāls kautiņš) tad ir ok. Bet jau pirmajās minūtēs izdarīt apšaubāmus spēka paņēmienus ir neprāts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-01 12:24, pirms 15 gadiem
Small-print rakstīja: kāda spēle?
Ventspils-Metalurgs,Dinamo Riga- Minska,VEF-Khimki

  -1 [+] [-]

, 2009-11-01 12:25, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Atvaino . MUĻĶĪAS !!! Pa TV neparādīja vismaz 25% no spēles asumiem, ne kautiņiem bet, asas spēles .
Tak tāpat ir skaidrs, ka asumi bija visas spēles laikā + es gan manīju tos asumus, mazliet pagrūstīšanās, kamēr neredz tiesneši, replikas, izsaucieni utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-11-01 12:27, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Atvaino . MUĻĶĪAS !!! Pa TV neparādīja vismaz 25% no spēles asumiem, ne kautiņiem bet, asas spēles .
Savā ziņā piekrītu, NHL pat pie bortiem liek mikrofonus, lai labi dzird kad kādu ieliek bortā. Tas piešķir translācijai asumu.