Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3
Autors: Andrejs Siliņš

Arī Saviels pamet "Rīga 2000"

Arī Saviels pamet "Rīga 2000"
Agris Saviels
Foto: riga2000.lv

Baltkrievijas atklātā čempionāta hokeja klubu "Rīga 2000" atstājis arī aizsargs Agris Saviels, sekojot vēl citiem hokejistiem, kurti pameta vienību sliktās finansiālās situācijas dēļ. Tikmēr daži no aizgājušajiem jau atraduši jaunas darba vietas.

Tieši pēc divām nedēļām Saviels atzīmēs 27. jubileju. Pirms deviņiem gadiem aizsargu otrajā kārtā ar 63. numuru izvēlējās citu Latvijas aizsargu bijusī darba vieta Nacionālajā Hokeja līgā (NHL) Kolorado "Avalanche" klubs. Tiesa, uzspēlēt NHL Savielam neizdevās un, pavadījis vairākas sezonas aiz okeāna, aizsargs atgriezās Eiropā. Spēlējis Krievijā, Slovākijā, Dānijā un Rīgā. Šosezon uzspēlēja arī "Dinamo" rindās Kontinentālajā Hokeja līgā - divos mačos vidēji nedaudz vairāk nekā 17 minūtes laukumā un četras soda minūtes kopumā.

Tikmēr jau iepriekš aizgājušie hokejisti atraduši jaunas darba vietas. Līdzšinējais kapteinis Elvis Želubovskis ir panācis vienošanos ar vienu no vadošajām Baltkrievijas komandām - Žlobinas HK "Metallurg", Edgars Brancis karjeru turpinās Grodņas "Neman", Raimonds Daniličs - Novopolockas "Himik-SKA", bet Igors Bondarevs pēc neoficiālas informācijas HK "Gomeļ".

Izmantotie resursi:
riga2000.lv


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: basiiiccc
, 2009-01-01 18:48, pirms 17 gadiem
Baltkrievijā klubiem šķiet ar finansēm viss kārtībā!
Slēpts komentārs: Hmm...
, 2009-01-01 18:49, pirms 17 gadiem
labos klubos tikuši
, 2009-01-01 18:50, pirms 17 gadiem
basiiiccc rakstīja: kur Lukosaenko rauj piki...
vot vinjam tur viss plus minus ok ir un krizi tik ljoti nejut , jo ir speciga ražošanas infrastruktūra, atšķirībā no Latvijas, plus vēl lielākā daļa uzņēmumu ir valsts ...
, 2009-01-01 18:54, pirms 17 gadiem
kā vafr rakstīt šādu murgu??? R2000 vadība lauza ar šiem spēlētājiem līgumus nevis viņi pamet r2000. Līgumus lauza, jo šiem spēlētājiem nav perspektīvas iekļūt RD sastāvā, tā kā labāk ieguldīt naudu jaunajos!
, 2009-01-01 18:55, pirms 17 gadiem
Žēl...Cerēju vēl Dinamo ieraudzīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-01 19:04, pirms 17 gadiem
Bumba rakstīja: kā vafr rakstīt šādu murgu??? R2000 vadība lauza ar šiem spēlētājiem līgumus nevis viņi pamet r2000. Līgumus lauza, jo šiem spēlētājiem nav perspektīvas iekļūt RD sastāvā, tā kā labāk ieguldīt naudu jaunajos!
No kurienes Tev tāda informācija?
, 2009-01-01 19:06, pirms 17 gadiem
Salvis74 rakstīja: No kurienes Tev tāda informācija?
Patiesa informacija ir tada ka klubam tiesam ir finansialas problemas un vini pasi pameta komandu
, 2009-01-01 19:11, pirms 17 gadiem
Baltkrievi finanshu kriizi neizjuut tik smagi taadeelj ,ka vinju finanshu sisteema nav tik atkariiga no ES un ASV finanshu tirgiem. Pashlaik vinji ir atkariigi tikai no Krievu energjijas gigantiem! Bet tie pat ir samazinaajushi 2009. gadam gaazes cenas Baltkrieviem. Taaka Baltkrievu klubiem tuvaakajaa laikaa probleemas ar naudu nebuus! ;D
, 2009-01-01 19:12, pirms 17 gadiem
Ezitis rakstīja: vot vinjam tur viss plus minus ok ir un krizi tik ljoti nejut , jo ir speciga ražošanas infrastruktūra, atšķirībā no Latvijas, plus vēl lielākā daļa uzņēmumu ir valsts ...
nekas tur nav ok, baltkrieviju jau ilgus gadus apvienošanās vārdā subsidē Krievija, vienreiz viņiem tas apniks un tad tas burbulis plīsīs vēl trakāk nekā jeņķu hipotekārais un starp citu belari šobrīd aizņemas naudu ja nemaldos no SVF.
, 2009-01-01 19:17, pirms 17 gadiem
bongjiks1 rakstīja: Baltkrievi finanshu kriizi neizjuut tik smagi taadeelj ,ka vinju finanshu sisteema nav tik atkariiga no ES un ASV finanshu tirgiem. Pashlaik vinji ir atkariigi tikai no Krievu energjijas gigantiem! Bet tie pat ir samazinaajushi 2009. gadam gaazes cenas Baltkrieviem. Taaka Baltkrievu klubiem tuvaakajaa laikaa probleemas ar naudu nebuus! ;D
Neizjūt, neizjūt, tikai lūdza finansiālu palīdzību pat ASV un šobrīd SVF jau aizdevis vēl vairāk naudu, kā Latvijai..
, 2009-01-01 19:19, pirms 17 gadiem
Tad jau arii RD netikt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-01 19:21, pirms 17 gadiem
Bumba rakstīja: kā vafr rakstīt šādu murgu??? R2000 vadība lauza ar šiem spēlētājiem līgumus nevis viņi pamet r2000. Līgumus lauza, jo šiem spēlētājiem nav perspektīvas iekļūt RD sastāvā, tā kā labāk ieguldīt naudu jaunajos!
tu lakm esi tik liels RD fans ka palicis akls un centies redzet to ko gribi..drizak RD ir jasamazin R2000 budzets lai pasi var izdzivot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-01 19:22, pirms 17 gadiem
Baltkrievijas cempis limena zina protams nav KHL,bet limena zina noteikti augstaks par Latvijas cempionatu!Ari finansiala situacija,ekonomika Batkrievija ir stabilaka!Tur bomzus un bezdarbniekus neatradisi,pensionari un invalidi tur ir partikusaki par musu! Lielas pilsetas sakoptakas par musu!
Un pilnigi pelniti baltkrievu damas basketbola ir augstak par musu!Ta ka puisi gan sportiska,gan materiala zina bus ieguveji.
, 2009-01-01 19:24, pirms 17 gadiem
Par to aiznjeemumu no SVF nebiju dzirdeejis, bet gan jau Putins ar Dimu , Lukashenko izvilks. ;D
, 2009-01-01 19:26, pirms 17 gadiem
LuissH1 rakstīja: Krieviem un Bkrieviem auzas būs lielākas nekā mums
Nuuu diezgan diskutejams jautajums un gruti paredzams! Protams,ja paklausas atseviskus nacionali norupejusos politikus tam varetu ticet,tacu reala dzive parada ko citu!
, 2009-01-01 19:32, pirms 17 gadiem
LuissH1 rakstīja: Krieviem un Bkrieviem auzas būs lielākas nekā mums
Nu krieviem buushot pirmais gruutais gads Putina vadiibaa, taadeelj vinji arii censhas spekuleet ar resursu cenaam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-01 19:40, pirms 17 gadiem
alexkli rakstīja: Nuuu diezgan diskutejams jautajums un gruti paredzams! Protams,ja paklausas atseviskus nacionali norupejusos politikus tam varetu ticet,tacu reala dzive parada ko citu!
Krievi savos medijus nebazūnē, ka ir krīze un neceļ paniku iedzīvotājos, bet krīze viņiem ir liela. Viņiem viss budžēts balstās uz eksportu, salīdzini cik maksāja nafta vasarā cik - tagad, cik maksāja metāls vasarā un cik maksā tagad un salīdzini pārējos resursus. Protams viņi to pārvarēs, jo jebkurā gadījumā ir ko pārdot atšķirībā no Latvijas un Eiropas, bet krīze viņus ļoti iespaido. Ne velti klīst runas par Čelsijas pārdošanu un Abramoviča bankrotu.
, 2009-01-01 19:45, pirms 17 gadiem
Nesaprotu, ko jūs pārdžīvojat! Lieliski, vairākiem Rīga 2000 bijušajiem hokejistiem tagad algu maksās Baltkrievijā, viņi spēlēs tai pašā līmenī, bet R 2000 tagad atbrīvojas vietas 89-90 gada spēlētājiem no LSPA Rīgas! Jāpriecajas, lai tagad janie pierrāda, tapat pēdeja mēneša laikā R2000 rezultatu veido Pečura, Štāls, Bļinovs, Hartmanis, Muštukovs... visi spēlētāji ar Dinamo dīvvirziena līgumiem, visi paliks spēlēt. Savukārt, no aizgājejiem (izņemums varbūt Želubovskis) tapat līdera cienīgu spēli nesagaidījam, jā, kad priekšā ir triecienmaiņa no RD tad arī viņi spēlējot pret Baltkrievu 2-4 maiņām iemet pa ripai, kad sezonas sākumā tam pašam Daniļi;čam, Brancim, Bondarevam, Savielam bija jākļūdt par līderiem un rezultātu taisīt... kurā vietā R2000 atradas?!

Par Rīga2000 krīzi, te viens komentētājs rakstīja, ka R2000 visus aizgājēwjus atbrīvoja lai dort iespēju uzpēlēt jaunajiem. Citi uzreiz noliedz, sakot nav piķa, pieļauju patiesība pa vidu. Protams kamēr Koziolam labi gāja nekustamo īpašumu tirgū, + Rīgas Domes atbalsts, varēja maksāt 1000-2000 Ls mēnesī šiem hokejistiem, bet rodas jautājums, vai jūs uzskatat, ka uzbrucējs kurš Baltkrievijas cempionātā vairāku desmitu spēļu laikā iemetis viens pāris ripat un + pāris piespelēs un nav komandas līderis tiešam pelna tādu naudu?! Protams, ka R2000 jāsavelk jostu un priekš kam turēt komandā 5-8 spēlētājus ar tādu budžetu, kuri ir tikai otrais posms aiz no RD atsūtīta piecinieka? Tad jau labāk lai spēlē juniori, kuriem ir iespēja pēc 1-2 gadiem pretendēt uz vietu RD un darīs viņi to par mazāku naudu, pieļauju ar lielāku intuziasmu, bet R2000 liktenis tapat būs atkarīgs no 5-6 līderiem, nevis 3 un 4 maiņas!
, 2009-01-01 19:48, pirms 17 gadiem
To hokeja_specs

ja kadam izdotos izveidot stradajosu socialismu, kura netiktu apspiesta varda briviba un demokratija, tad ta valsts butu laimes zeme. Nelaime ir tikai ta, ka socialisms nestradaa... ka vins nestradaja PSRS, ta vins nav stradajis nekur. Reali belari (tapat ka USSR) -tam pilniba piekritu! Bet runa nav par diktaturu un varda brivibu(kaut ari atseviski pedejie notikumi liecina,ka ari mums ar sim lietam viss nav ideali), bet par saimnieciski sakartotam lietam! Un cilveciski tie pasi belari ir viesmiligaki,cilveciskaki,laipnaki un atvertaki par mums latvjiem.Piekritu socialisms nestrada,bet ari avanturisks,nemakuligs kapitalisms mes redzam plist ka burbulis! Un ar ko USA ir labakaka par USSR?! Abas pretrunigas,liekuligas,lielummaniju pilnas imperijas! Bibeles valoda Egipte un Babele!
, 2009-01-01 19:54, pirms 17 gadiem
Labi, Brancis, Želubovskis, Daniļičs jau atradusi sev ārzemju klubus tai pašā līmenī kur spēlēja, pieļauju par to pašu naudu ko saņēma R2000. Noteikti atradis arī Bondarevs un Saviels (abi ir aizsargi un aizsargi ir pieprasīti tirgū). Par ko domāja Skuška, Gricinskis un Vodolažskis? Manuprāt tikko U20 pāraugušajiem spēlētājiem paveras lieliska iespēja pēc pieredzejušo hokejistu aiziešanas, no 4 un pat 5 maiņas pārcelties kaut vai uz trešo un spēlēt Baltkrievijas čempionātā. Vai viņi cer atrast darbu Baltkrievijas klubos? Varbūt iekļūt citos Latvijas klubos? Vai tiešām nevarēja piekrist algas samazinājumam, pieļauju tādu variantu visiem R2000 vadība piedāvāja. Pie tām, noteikti viņu kontrakti nebija no tiem lielākājiem.
, 2009-01-01 20:04, pirms 17 gadiem
Salvis74 rakstīja: No kurienes Tev tāda informācija?
No ikdienas darba hokeja lauciņā
Skaidrs, ka šajā laikā ar naudu nevienam nav viegli, bet galvenais iemesls jau ir tas, ka nav jēga tērēt naudu uz spēlētājiem, kuri nākotnē nebūs vajadzīgi un nav jēgas dzīties pēc LČ titula, jo galvenais R2000 mērķis ir audzināt jaunos!
, 2009-01-01 20:05, pirms 17 gadiem
DM rakstīja: Labi, Brancis, Želubovskis, Daniļičs jau atradusi sev ārzemju klubus tai pašā līmenī kur spēlēja, pieļauju par to pašu naudu ko saņēma R2000. Noteikti atradis arī Bondarevs un Saviels (abi ir aizsargi un aizsargi ir pieprasīti tirgū). Par ko domāja Skuška, Gricinskis un Vodolažskis? Manuprāt tikko U20 pāraugušajiem spēlētājiem paveras lieliska iespēja pēc pieredzejušo hokejistu aiziešanas, no 4 un pat 5 maiņas pārcelties kaut vai uz trešo un spēlēt Baltkrievijas čempionātā. Vai viņi cer atrast darbu Baltkrievijas klubos? Varbūt iekļūt citos Latvijas klubos? Vai tiešām nevarēja piekrist algas samazinājumam, pieļauju tādu variantu visiem R2000 vadība piedāvāja. Pie tām, noteikti viņu kontrakti nebija no tiem lielākājiem.
Skuška, Gricinskis un Vodolažskis sevi iedomājas par superzvaigznēm un sirdsapziņa neatļauj piekrist algas samazinājumam.
, 2009-01-01 20:09, pirms 17 gadiem
Ja jau liela dalja no shiem speeleetaajiem jau atradushi labus klubus, tad sho speeleetaaju atlishanu var veerteet tikai pozitiivi. Protams, ja jaunajiem tagad tiks dota taa iespeeja speeleet
, 2009-01-01 20:17, pirms 17 gadiem
basiiiccc rakstīja: kur Lukosaenko rauj piki...
pie Lukasenko ir kartiba,tur nesez simts d...i,kuru del viena dala cilveku valsti pamet,to, skaita hokejisti................
, 2009-01-01 20:25, pirms 17 gadiem
DM rakstīja: Nesaprotu, ko jūs pārdžīvojat! Lieliski, vairākiem Rīga 2000 bijušajiem hokejistiem tagad algu maksās Baltkrievijā, viņi spēlēs tai pašā līmenī, bet R 2000 tagad atbrīvojas vietas 89-90 gada spēlētājiem no LSPA Rīgas! Jāpriecajas, lai tagad janie pierrāda, tapat pēdeja mēneša laikā R2000 rezultatu veido Pečura, Štāls, Bļinovs, Hartmanis, Muštukovs... visi spēlētāji ar Dinamo dīvvirziena līgumiem, visi paliks spēlēt. Savukārt, no aizgājejiem (izņemums varbūt Želubovskis) tapat līdera cienīgu spēli nesagaidījam, jā, kad priekšā ir triecienmaiņa no RD tad arī viņi spēlējot pret Baltkrievu 2-4 maiņām iemet pa ripai, kad sezonas sākumā tam pašam Daniļi;čam, Brancim, Bondarevam, Savielam bija jākļūdt par līderiem un rezultātu taisīt... kurā vietā R2000 atradas?!

Par Rīga2000 krīzi, te viens komentētājs rakstīja, ka R2000 visus aizgājēwjus atbrīvoja lai dort iespēju uzpēlēt jaunajiem. Citi uzreiz noliedz, sakot nav piķa, pieļauju patiesība pa vidu. Protams kamēr Koziolam labi gāja nekustamo īpašumu tirgū, + Rīgas Domes atbalsts, varēja maksāt 1000-2000 Ls mēnesī šiem hokejistiem, bet rodas jautājums, vai jūs uzskatat, ka uzbrucējs kurš Baltkrievijas cempionātā vairāku desmitu spēļu laikā iemetis viens pāris ripat un + pāris piespelēs un nav komandas līderis tiešam pelna tādu naudu?! Protams, ka R2000 jāsavelk jostu un priekš kam turēt komandā 5-8 spēlētājus ar tādu budžetu, kuri ir tikai otrais posms aiz no RD atsūtīta piecinieka? Tad jau labāk lai spēlē juniori, kuriem ir iespēja pēc 1-2 gadiem pretendēt uz vietu RD un darīs viņi to par mazāku naudu, pieļauju ar lielāku intuziasmu, bet R2000 liktenis tapat būs atkarīgs no 5-6 līderiem, nevis 3 un 4 maiņas!
Tu domā, ka 1000 - 2000 Ls liela alga menesi ir normala cilvekam, kas dzenaa ripu? Par ko tada alga? kaut vinsh butu vislabakais aizsargs, par ko vinam tada alga? Te atkal jautajums: ko vinsh dod, ka vinam maksaa tadu algu? Cilveks strada, domaa, liek lietaa savas zinashanas, kuras ieguvis augstskolaa, nes REALU labumu sabiedribai un pelna mazaku naudu, neka, piedodiet, SUDA RIPAS DZENATAJS! Vot atradushi zelta kalnus, mums uz kakla sedeja, nekaunju bars!
, 2009-01-01 20:28, pirms 17 gadiem
OILER1981 rakstīja: Tu domā, ka 1000 - 2000 Ls liela alga menesi ir normala cilvekam, kas dzenaa ripu? Par ko tada alga? kaut vinsh butu vislabakais aizsargs, par ko vinam tada alga? Te atkal jautajums: ko vinsh dod, ka vinam maksaa tadu algu? Cilveks strada, domaa, liek lietaa savas zinashanas, kuras ieguvis augstskolaa, nes REALU labumu sabiedribai un pelna mazaku naudu, neka, piedodiet, SUDA RIPAS DZENATAJS! Vot atradushi zelta kalnus, mums uz kakla sedeja, nekaunju bars!
kur tu strada,un kadu labumu tu dod valstij ?
, 2009-01-01 20:28, pirms 17 gadiem
Es negribu uzturet hokejistus no saviem nodokliem, bet taa kaa esmu ridzinieks, tad mani nodokli ari gaja shitiem suda hokejistiem! Domaju, ka arii tantinja, kura ir pensionare, bet strada, lai savilktu galus, ne visai grib uzturet uz sava kakla sportistus! Taa kaa, es nepardzivoju, ka shamejie aizbrauc!
, 2009-01-01 20:29, pirms 17 gadiem
OILER1981 rakstīja: Tu domā, ka 1000 - 2000 Ls liela alga menesi ir normala cilvekam, kas dzenaa ripu? Par ko tada alga? kaut vinsh butu vislabakais aizsargs, par ko vinam tada alga? Te atkal jautajums: ko vinsh dod, ka vinam maksaa tadu algu? Cilveks strada, domaa, liek lietaa savas zinashanas, kuras ieguvis augstskolaa, nes REALU labumu sabiedribai un pelna mazaku naudu, neka, piedodiet, SUDA RIPAS DZENATAJS! Vot atradushi zelta kalnus, mums uz kakla sedeja, nekaunju bars!
Ja tu pēc augstskolas esi spējīgs nopelnīt tikai 1000LS problēmu meklē sevī, bet hokejisti pirmkārt izklaidē tautu - dara tautu laimīgu. Un vispār hokeju spēlē līdz ~ 35 gadu vecumam un tālāk viņš nevienam nav vajadzīgs, tā ka alga varētu būt arī lielāka.
Slēpts komentārs: OILER1981
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-01 20:31, pirms 17 gadiem
maris777 rakstīja: Ja tu pēc augstskolas esi spējīgs nopelnīt tikai 1000LS problēmu meklē sevī, bet hokejisti pirmkārt izklaidē tautu - dara tautu laimīgu. Un vispār hokeju spēlē līdz ~ 35 gadu vecumam un tālāk viņš nevienam nav vajadzīgs, tā ka alga varētu būt arī lielāka.
Mani hokejs laimigu nedara! Mani laimigu dara, ja es redzu smaidigu pensionaru, smaidigu berninu... Musu valsti ar augstako izglitibu cilveki nav vajadzigi, taa kaa nefilozofee te par vainas mekleshanu sevii!
, 2009-01-01 20:32, pirms 17 gadiem
nu uz rigu tu drosi vien esi atbraucis no laukiem,ja kautrejies pateikt kur strada,un ar sportu jau nodarbojies neesi ja tadas antipatijas..........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-01 20:33, pirms 17 gadiem
Ezitis rakstīja: vot vinjam tur viss plus minus ok ir un krizi tik ljoti nejut , jo ir speciga ražošanas infrastruktūra, atšķirībā no Latvijas, plus vēl lielākā daļa uzņēmumu ir valsts ...
protams.... tad kaapeec Baltkrievijas valdiiba aiznjeemaas 2,5 miljardus no svf?????
, 2009-01-01 20:34, pirms 17 gadiem
LuissH1 rakstīja: Zini, tādam sporta nīdējam jaunajā gadā vēlu nosprāgt, un vēlreiz nosprāgt.
Man tevis zhel, jo tu, acimredzot, nesaproti, ko raksti vispar! Oterkart, tu visdrizak sedi uz vecaku kakla un nopelnit pasham naudu, samaksat nodoklus, no kuriem tiek uzturteti suda ripas dzenataji, - tev ir svesha lieta!
Es sportu neienistu, bet es esmu kategoriski pret valsts naudas doshanu sportam!
, 2009-01-01 20:36, pirms 17 gadiem
beatles rakstīja: nu uz rigu tu drosi vien esi atbraucis no laukiem,ja kautrejies pateikt kur strada,un ar sportu jau nodarbojies neesi ja tadas antipatijas..........
Man nav antipatijas pret sportu, man ir antipatijas pret to, ka vini sezh uz musu kakla, tai laikaa, kad naudas nav parastiem cilvekiem! Normnalas valstis naudu valsts sporrtam nedod! Man ir normala domashana, jo es, piemeram, stradaju vaiarkos darbos un maksaju nodoklus un samera lielus nodoklus, kuri iet valstij, Rigas Domei, bet te ripas dzenataji manu nodoklu naudu sanem! Cilveki ar augstako izglitibu strada vairakos darbos, maksa lielus nodoklus, bet te ripas dzenataji uz kakla...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: beatles
, 2009-01-01 20:38, pirms 17 gadiem
OILER1981. Oterkart rakstās kā otrkārt... Tas tā, atvainojos, ka iejaucos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-01 20:41, pirms 17 gadiem
kaskulis rakstīja: visi valsts iestazu darbiniekiem ir aukstaka izglitiba un cik no viniem pelna 1000ls? un vini ir vainigi pie taa? (tas domats maris777)

OILER1981, es tev piekritu tikai tada zina kad vini ir profesionali sportisti, un tiesam viniem nevajadzetu maksat no nodokliem. Bet jaunajos es atbalstu ir jaiegulda, tapat ka ieguldi muzikas, makslas skolas tapat ari jaunajos sportistos. Profesionaliem(noteiktu vecumu sasniegusiem) pasiem talak ir jacinas un jamekle hokeja laukums kur pelnit naudu. tas ir darbs, ka jebkurs cits.
Un kādu labumu viņi nes Valstij sēžot piemēram Rīgas Domē?
, 2009-01-01 20:43, pirms 17 gadiem
OILER1981 rakstīja: Man nav antipatijas pret sportu, man ir antipatijas pret to, ka vini sezh uz musu kakla, tai laikaa, kad naudas nav parastiem cilvekiem! Normnalas valstis naudu valsts sporrtam nedod! Man ir normala domashana, jo es, piemeram, stradaju vaiarkos darbos un maksaju nodoklus un samera lielus nodoklus, kuri iet valstij, Rigas Domei, bet te ripas dzenataji manu nodoklu naudu sanem! Cilveki ar augstako izglitibu strada vairakos darbos, maksa lielus nodoklus, bet te ripas dzenataji uz kakla...
Nesaprotu kādēļ tu kritizē pašus hokejistus? Jo viņi protams ka spēlē tur kur maksā! Drīzāk jau tu varētu kritizēt Rīgas domi kas dod tavu (nodokļu maksātāju naudu) klubam. Bet sportistus tev nav pamata nopelt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-01 20:46, pirms 17 gadiem
Ko bļaustās , ne jau jūs to naudu dalāt . Nedabūs hokejs , dabūs baskets vai pim pongs.
R-2000 daļai lauza līgumus, daļai samazināja algas. Tad nu tie , kam lauza , bija spiesti aiziet, un , kuri nepiekrita spēlēt par jaunajām , zemākām algām, paši aizgāja . Precīzi kurš par ko , ne es zinu, ne arī teiktu, ja zinātu .
, 2009-01-01 20:47, pirms 17 gadiem
Un par kādiem 2000 jūs runājiet ? 1000- 1500 lvl uz rokas labi ja dažiem tur bija.
, 2009-01-01 20:48, pirms 17 gadiem
kaskulis rakstīja: aizbrauc uz laukiem un tur vismazs ieraudzisi cilvekus kuri var pateikt paldies, atvaino, ludzu. diemzel riga tas jau sen nav sastopams..
laukos palikusi tikai veci cilveki,jaunie lauki ir irija ,riga un viens pat seit komentarus raksta..............
, 2009-01-01 20:48, pirms 17 gadiem
jan,maien rakstīja: Ko bļaustās , ne jau jūs to naudu dalāt . Nedabūs hokejs , dabūs baskets vai pim pongs.
R-2000 daļai lauza līgumus, daļai samazināja algas. Tad nu tie , kam lauza , bija spiesti aiziet, un , kuri nepiekrita spēlēt par jaunajām , zemākām algām, paši aizgāja . Precīzi kurš par ko , ne es zinu, ne arī teiktu, ja zinātu .
Neviens nelauza.Visi pasi aizgaja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-01 20:49, pirms 17 gadiem
Mediji pasaulē ziņo , ka iestājusies ekonomikas krīze. Kas izplata šo tendenciozo viedokli ? - tāds ir jautājums. Tie, kas neizprot globalizācijas apmērus , ko sniedz brīva finansu līdzekļu pārvietošanās , gan taustāmā , arī pārsvarā virtuālo norēķinu formās. Nav noslēpums , ka lielākais naudas daudzums pasaulē pieder šauram personu lokam. Vai kāds ir pajautājis pasaules bagātākajiem , ko viņi domā par pasaules ekonomikas krīzi. Nebūs pārsteigums, ka atbildes nesagaidīs. Jo nabagam ( parastam iedzīvotājam- vidusmēra patērētājam) nav jāzina , ko domā moljonāri, miljardieri un diez vai tie arī sapratīs un pieņems bagāto domāšanas veidu un stilu...

Patiesībā tas, ko mediji sauc par finansu un ekonomikas krīzi , nav nekas cits , kā peļņas fiksēšana. Kas banku biznesa ietvaros atbilst parastai praksei. Bankas ienāca jaunā tirgū- piem. Austrumeropas- arī Latvijas, bankas ar bezdarbībā slīkstošām valdībām ( valdībām , kas nevēlas , vai nav spējīgas attīstīt nacionālās attīstības programas) atbalstu sacentās savā starpā kredītu došanā bez īpašiem ierobežojumiem, kā jau pasaulē pieņemts , kredītus izsniedzot uz hipotēku- nekustamā īpašuma ķīlas pamata. Kad tirgus ar kredītiem tika piepildīts gana , neattīstījās citas nozares , jo nebija nepieciešamības - kredītus pret ķīlu varēja dabūt viegli, turklāt pieaugot īpašumu vērtībai, ko veicināja pastāvīgi ,bez ierobežojuma pieejamie hipotekārie kredīti, nauda patērētājiem neizsīka.

Banku aprēķins vienkāršs. Bankas vienojās ar to patiesajiem īpašniekiem , ka pietiek izsniegt kredītus, jo ekonomika "pārkarsusi", tas ir - neaatīstās citas nozares. Bankas kredītus ar valdību atbalstu ( VID izziņu pieprasījums, u.c. ) pārstāj izsniegt .Naudas noguldītājiem bankās , lai no apgrozījuma izņemtu brīvus naudas līdzekļus , piedāvā paaugstinātas depozītu likmes. Tai pat laikā, lai samazinātu apgrozībā vēl vairāk brīvu naudas līdzekļu plūsmu , kredītus arī izsniedz stipri ierobežotā daudzumā un arī ar paaugstinātām procentu likmēm. Secinājums- bankas ar nodomu pazemina brīvu naudas līdzekļu apgrozījumu , lai varētu sākt fiksēt savu peļņu- tas ir , lai iegūtu savā īpašumā tos īpašumus , par kuriem vairs nespēj pildīt kredīsaistības ( apgrozībā trūkst brīvu naudas līdzekļu, Latvijā to kļuvis tik maz , ka katastrofāli pat nepildās valsts budžets, banka PAREX , neizturot zviedru banku presingu , bankrotē)- tas īpaši attiecas uz lauksaimniecībās un piejūras zemēm , lielāko pilsētu apbūves zemēm u.c. pēc bankas uzskatiem. Tas, ka kredtņēmējs vairs nevar pildīt savas saistības un nemaksā kredītu ar visiem procentiem , kredītņēmēju neatbrīvo no saistībām arī turpmāk , kad jau viņa īpašums pāriet pilnīgi bankas pārziņā. Uzņemtās parādsaistības kredītņēmējs maksās līdz beidzamam centam pat desmitu gadu garumā.

Ko tālāk darīs banka, kad jau pa lēto būs tikusi pie ,ar tiesas palīdzību atsavinātā īpašuma? Gaidīs- tāds ir visu it kā savstarpēji konkurējošo banku kopējais stratēģiskais plāns, kamēr arī citām bankām to īpašumā pāries citi atsavināmie īpašumi, pret kuriem parādsaistības kredītņēmējiem būs jāpilda desmitiem gadu... Divu triju gadu laikā pārsvarā lielās un aktīvās bankas ( Swedbank, Unibanka u.c. jau būs atsavinājušas īpašumus tiem , kas nespēs pildīt uzņemtās krdītsaistības un tad sāksies jauns banku attīstības vilnis- tās izplatīs melīgu informāciju , ka "Krīze veiksmīgi pārvarēta", "ekonomikas attīstības rādītāji ir uzlabojušies" un patērētājs , noticēdams šai melīgai informācijai (piem - 7 trekniem gadiem) atkal metīsies ņemt hipotekāros kredītus. Un bankas tos īpašumus , ko atsavināja nespējīgiem segt kredītsaistības, "pārdos" jaunajiem , citiem kredīņēmējiem pret viņu kredītsaistībām , tādējādi pelnot jau vismaz divreiz uz vienu un to pašu īpašumu.

Neaizmirsīsim īpašo Zviedrijas valdības rūpi , ko tā propagandēja savos Zviedrijas masu medijos, ka Zviedrijas Centrālā banka un valdība darīs visu , lai veicinātu Zviedrijas banku filiāļu darbību tanī virzienā ( ar visiem Zviedrijas Centrālās bankas rīcībā esošiem banku instrumentiem) , lai Zviedrijas banku pārziņā pārietu cik iespējams vairāk Latvijas zemes. Acīmredzot daudz zemju jau ir dāņu un zviedru rokās Latvijā - ja reiz šīs valstis tagad, izsniedzot Latvijas valdībai aizdevumu - īpaši akcentē , ka kā ķīlu pretī neprasa Latvijas valsts mežus.
, 2009-01-01 20:49, pirms 17 gadiem
Krisis ,man tur cilvēks spēlē R-2000
, 2009-01-01 20:50, pirms 17 gadiem
Rīga 2000 līmenis priekš viņa par zemu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-01 20:54, pirms 17 gadiem
alexkli rakstīja: Baltkrievijas cempis limena zina protams nav KHL,bet limena zina noteikti augstaks par Latvijas cempionatu!Ari finansiala situacija,ekonomika Batkrievija ir stabilaka!Tur bomzus un bezdarbniekus neatradisi,pensionari un invalidi tur ir partikusaki par musu! Lielas pilsetas sakoptakas par musu!
Un pilnigi pelniti baltkrievu damas basketbola ir augstak par musu!Ta ka puisi gan sportiska,gan materiala zina bus ieguveji.
Nu jau Tu Baķķas propagandu dzen!
Kad pēdējo riezi biji BLR!???
Man kaimīņš tiko no vecākiem BLR atbrauca,un teica,ka tur esot nonācis atpakaļ PSRS laikos!
BLR hokejam vienkārši ir noveicies ar to,ka hoķis ir Baķķas sirdslieta,un kā zināms,tad cilvēki savas sirdslietas labad bieži ziedo pēdējo naudu! Un tam nav pilnīgi nekāda sakara ar to,ka BLR dzīvotu labāk par mums!
, 2009-01-01 20:56, pirms 17 gadiem
Baltkrievijā es biju ap 2004.gadu . Tur nu tiešām šis tas kā PSRS laikos. Toties šņabis lēts un jebkura hokeja halle krutāka par labāko mūsējo .
, 2009-01-01 20:58, pirms 17 gadiem
R2K ir palikushi 8 uzbruceji. 3 labi. Seit jau sakas cina par izdzivoshanu. Jutu lidzi Vasiljevam.
, 2009-01-01 20:59, pirms 17 gadiem
OILER1981 rakstīja: Tu domā, ka 1000 - 2000 Ls liela alga menesi ir normala cilvekam, kas dzenaa ripu? Par ko tada alga? kaut vinsh butu vislabakais aizsargs, par ko vinam tada alga? Te atkal jautajums: ko vinsh dod, ka vinam maksaa tadu algu? Cilveks strada, domaa, liek lietaa savas zinashanas, kuras ieguvis augstskolaa, nes REALU labumu sabiedribai un pelna mazaku naudu, neka, piedodiet, SUDA RIPAS DZENATAJS! Vot atradushi zelta kalnus, mums uz kakla sedeja, nekaunju bars!
a tu laikam esi sudains ofisa sedetajs.katrs profesionals sportists,lai sasniegtu kaukadu limeni,ir ilgus gadus trenejies(tapat ka kads ir sedejis augstskola)un ir cienigs sanemt atalgojumu par savu darbu...
, 2009-01-01 21:01, pirms 17 gadiem
kaskulis rakstīja: visi valsts iestazu darbiniekiem ir aukstaka izglitiba un cik no viniem pelna 1000ls? un vini ir vainigi pie taa? (tas domats maris777)

OILER1981, es tev piekritu tikai tada zina kad vini ir profesionali sportisti, un tiesam viniem nevajadzetu maksat no nodokliem. Bet jaunajos es atbalstu ir jaiegulda, tapat ka ieguldi muzikas, makslas skolas tapat ari jaunajos sportistos. Profesionaliem(noteiktu vecumu sasniegusiem) pasiem talak ir jacinas un jamekle hokeja laukums kur pelnit naudu. tas ir darbs, ka jebkurs cits.
Valsts atbalstam sportot gribošiem jauniešiem ir jabūt skolu un sporta skolu līmenī! Ja jaunietis sāk trenēties kāda kluba sporta sistēmā,tad valstij savs finansējums nav jaiegulda,bet to jadara jaunieša vecākuiem vai klubam! Un manam viedoklim ir vienkāršs pamatojums,jo ja šis jaunietis sasniedzis labus rezultātus dodas uz ārzemēm,tad valsts bieži paliek ar garu degunu,jo sportists maksā nodokļus valstij kurā sporto! Valstij šis jaunietis (sportists janodrošina tikai tajos gadijumos,kad viņš šo valstī pārstāv starptautiskās sacensībās!
, 2009-01-01 21:06, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nu jau Tu Baķķas propagandu dzen!
Kad pēdējo riezi biji BLR!???
Man kaimīņš tiko no vecākiem BLR atbrauca,un teica,ka tur esot nonācis atpakaļ PSRS laikos!
BLR hokejam vienkārši ir noveicies ar to,ka hoķis ir Baķķas sirdslieta,un kā zināms,tad cilvēki savas sirdslietas labad bieži ziedo pēdējo naudu! Un tam nav pilnīgi nekāda sakara ar to,ka BLR dzīvotu labāk par mums!
Diemžēl man nav bijis tas gods būt pēdējo 15 gadu laikā Baltkrievijā, bet paziņa kas tur bija stāstija, ka cilvēki tur dzīvo ok. Pilsētas ideāli tīras, produkti veikalā ir, laukos dzīve kūsā. Batjka pats ar helihopteru apbraukā Valsti un dr*ž visus par neapastrādātiem laukiem u.t.t. Cilvēki jūtas laimīgi un vispār viss tur ir ok.
, 2009-01-01 21:09, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Valsts atbalstam sportot gribošiem jauniešiem ir jabūt skolu un sporta skolu līmenī! Ja jaunietis sāk trenēties kāda kluba sporta sistēmā,tad valstij savs finansējums nav jaiegulda,bet to jadara jaunieša vecākuiem vai klubam! Un manam viedoklim ir vienkāršs pamatojums,jo ja šis jaunietis sasniedzis labus rezultātus dodas uz ārzemēm,tad valsts bieži paliek ar garu degunu,jo sportists maksā nodokļus valstij kurā sporto! Valstij šis jaunietis (sportists janodrošina tikai tajos gadijumos,kad viņš šo valstī pārstāv starptautiskās sacensībās!
ja sini valsti hokejistam maksa algu,tad vinns seit maksa nodokli,ezim skaidrs.ja cita valsti vins pelna tad tur ar maksa.par kadu degunu tu runa,tu laikam gribeji lai vini latvijai maksatu ari nodokli,kura pirkstu nav pakustinajusi vinu laba.........................
, 2009-01-01 21:11, pirms 17 gadiem
beatles rakstīja: ja sini valsti hokejistam maksa algu,tad vinns seit maksa nodokli,ezim skaidrs.ja cita valsti vins pelna tad tur ar maksa.par kadu degunu tu runa,tu laikam gribeji lai vini latvijai maksatu ari nodokli,kura pirkstu nav pakustinajusi vinu laba.........................
Valsts protams nav izdarijusi visu sportistu labā, bet teikt ka pilnīgi neko nedara arī nav pareizi.
, 2009-01-01 21:12, pirms 17 gadiem
maris777 rakstīja: Valsts protams nav izdarijusi visu sportistu labā, bet teikt ka pilnīgi neko nedara arī nav pareizi.
tad pastasti ko ?jeb tas ir valsts noslepums............
, 2009-01-01 21:14, pirms 17 gadiem
Oiler,atkal sāc šito sviestu. Pirmkārt, jo retākas, bet noderīgas, un kvalitatīvākas spējas,jo lielāka alga. Otrkārt, sportists reāli ar sportu pelna maksimums līdz 35-40 gadu vecumam.Un padomā arī,kādas pūles tiek ieguldītas savu spēju izkopšanā. Kādas mocības sportistam jāpanes. Liela daļa profesionālo sportistu vienkārši sabeidz savu veselību. Treškārt, profesionālais sports jau savā būtībā ir cilvēku izklaide. Cilvēkam patīk pēc grūtas darba dienas,kur uz šo sakliedzis boss,kaut kur nolaist tvaiku un iegūt jaunas pozitīvas emocijas. Profesionālais sports ir lieliska atpūta un relaksācija cilvēkiem,daudziem tas ir kā dzīvesveids (ultras domātas). Tas,ka,piemēram,uz futbola spēli var sapulcināt 80k par diezgan sālītām biļetēm,vien parāda,ka profesionālais sports tautai ir vajadzīgs.
Tad vēl tu stāsti,ka normāla valsts sportā neiegulda. kā tad. tad jau visa pasaule ir nenormāla. Gan Latvija,gan Francija,gan lielbritānija...iegulda piķi sportā. Un diezgan lielu piķi. Pirmkārt,iegulda infrastruktūrā. Piemēram,sporta laukumu,haļļu celtniecībā,lai jaunatnei būtu kur nodarboties. Ja,piemēram, sīcim nebūtu iespēja uzspēlēt basīti,futeni...,tad viņš vienkārši nodzertos,nopīpētos u.t.t. Sports norūda arī sīkajam raksturu. otrkārt, valsts iegulda arī profesionālajos klubos. Vot,te jau var padiskutēt,vai tas ir nepieciešams.
Varētu vēl paturpināt,bet slinkums sakopot savas domas normālā tekstā.
, 2009-01-01 21:14, pirms 17 gadiem
maris777 rakstīja: Diemžēl man nav bijis tas gods būt pēdējo 15 gadu laikā Baltkrievijā, bet paziņa kas tur bija stāstija, ka cilvēki tur dzīvo ok. Pilsētas ideāli tīras, produkti veikalā ir, laukos dzīve kūsā. Batjka pats ar helihopteru apbraukā Valsti un dr*ž visus par neapastrādātiem laukiem u.t.t. Cilvēki jūtas laimīgi un vispār viss tur ir ok.
Te jau viens rakstija,ka viņiem daudz maz ekonomika turās uz RU rēķina,jo RU BLR tur savām interesēm,lai ietekmētu Eiropu!
Nesen atkal draudēja izvietot savas kodolraķetes BLR,ja ASV neatteiksies no saviem plāniem CZ un PL!
Gāzi arī BLR pārdeva par pašizmaksu,jo Baķķa solijies atzīt Abhāziju un D-Osetiju!
, 2009-01-01 21:14, pirms 17 gadiem
maris777 rakstīja: Skuška, Gricinskis un Vodolažskis sevi iedomājas par superzvaigznēm un sirdsapziņa neatļauj piekrist algas samazinājumam.
tu esi laikam debils..neviens neko nav teicis ka kaut ko samazinas utt un otrkart kas zin par cik ja ari bija piedavajums taisas samazinat?
diezvai tu paliktu ja tev menesi maksatu piemeram 3000 ls un teiktu jasamazina par 60%...bet varbut tu esi tads patriots ka paluktu laik samazina pat par 80%
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-01 21:19, pirms 17 gadiem
maris777 rakstīja: Ja tu pēc augstskolas esi spējīgs nopelnīt tikai 1000LS problēmu meklē sevī, bet hokejisti pirmkārt izklaidē tautu - dara tautu laimīgu. Un vispār hokeju spēlē līdz ~ 35 gadu vecumam un tālāk viņš nevienam nav vajadzīgs, tā ka alga varētu būt arī lielāka.
eu aazi?skolotaji pabeidz augstskolu un vinji sanjem vairakus tukstosus?vai ari policisti?un vaina sanak ir vinjos ka vinjiem tik maz maksa?sac domat vai ari ej velreiz augstskola..
, 2009-01-01 21:19, pirms 17 gadiem
rainmaker rakstīja: tu esi laikam debils..neviens neko nav teicis ka kaut ko samazinas utt un otrkart kas zin par cik ja ari bija piedavajums taisas samazinat?
diezvai tu paliktu ja tev menesi maksatu piemeram 3000 ls un teiktu jasamazina par 60%...bet varbut tu esi tads patriots ka paluktu laik samazina pat par 80%
Laikam jau esmu patriots, jo Valsts man algu samazina par 15% oficiāli, bet noņemot dažādas piemaksas sanāk apmēram 30%, un es palieku darbā, tāpat kā vēl vismaz 95% darbinieki.
, 2009-01-01 21:22, pirms 17 gadiem
maris777 rakstīja: Laikam jau esmu patriots, jo Valsts man algu samazina par 15% oficiāli, bet noņemot dažādas piemaksas sanāk apmēram 30%, un es palieku darbā, tāpat kā vēl vismaz 95% darbinieki.
tu netbildeji ,ko valsts dod hokejam ?
, 2009-01-01 21:23, pirms 17 gadiem
maris777 rakstīja: Laikam jau esmu patriots, jo Valsts man algu samazina par 15% oficiāli, bet noņemot dažādas piemaksas sanāk apmēram 30%, un es palieku darbā, tāpat kā vēl vismaz 95% darbinieki.
tu drosi vien sed uzvalka un gusti traumas tikai tada gadijuma ja piedzeries un nokriti pa trepem..aa un svisti darot savu darbu ja kave sabiedrisko transportu?kaa jau te teica Rainmaker...mes nezinam cik liela alga vinjam bija un cik samazina
, 2009-01-01 21:27, pirms 17 gadiem
Skarleta rakstīja: tu drosi vien sed uzvalka un gusti traumas tikai tada gadijuma ja piedzeries un nokriti pa trepem..aa un svisti darot savu darbu ja kave sabiedrisko transportu?kaa jau te teica Rainmaker...mes nezinam cik liela alga vinjam bija un cik samazina
tas ari ir interesants jautajums,NHL speletaju algas ir visiem zinamas,bet RD un Riga 2000 nav zinamas ,kapec ?
, 2009-01-01 21:29, pirms 17 gadiem
beatles rakstīja: tas ari ir interesants jautajums,NHL speletaju algas ir visiem zinamas,bet RD un Riga 2000 nav zinamas ,kapec ?
laikam tapec ka Rus nevienmer atklaj savu klubu budzetus un drosi vien KHL njem piemeru...
, 2009-01-01 21:30, pirms 17 gadiem
beatles rakstīja: ja sini valsti hokejistam maksa algu,tad vinns seit maksa nodokli,ezim skaidrs.ja cita valsti vins pelna tad tur ar maksa.par kadu degunu tu runa,tu laikam gribeji lai vini latvijai maksatu ari nodokli,kura pirkstu nav pakustinajusi vinu laba.........................
Tev tāda normāla pēcpadomju domāšana,jo uzskati,ka valstij par visu jadomā,un viss ir janodrošina!
Vai zini kāpēc KHL ir tāds bardaks ar finansēm,bet NHL šāda bardaka nav???Kaut gan KHL top menedžeri varēja mierīgi aizbraukt uz tiem pašiem štatiem un izpētīt viņu sistēmu!
Lieta ir tāda,ka valsts nepārtraukti RU cenšās ietekmēt šo līgu un katrs,kas no valsts birokrātiskā aparāta cenšas noplēst no tā savu kumosu! Paradokss jau ir tas,ka visu šo projektu kūrē GAZPROM (valsts monopoluzņēmums)! Nekur pasaulē neatradīsi līdzīgu piemēru,ka valsts aktīvi ir iesaistijusies kādā sporta projektā!
Iemesls ir gluži vienkāršs-valsts visus jautājumus,kas saistīti ar sportu ir nodevuši privātai iniciatīvai t.i. valsts par bērnu sportošanu rūpējas tikai tik daudz cik tas ir skolas ietvaros (valsts finansētas skolas)! Tiko šis bērns iziet ārpus skolas sportot tā viņš jau ir kāda sporta kluba aprūpē,un valstij ar to nav nekāda sakara! Ja viņš izaudzis par labu sportistu vēlas pārstāvēt savu valsti,tad valsts piešķir līdzekļus,kas nepieciešami,lai tas varētu notikt (sporta tērpi,treniņapstākļi un labu rezultātu gadijumā prēmijas),bet nekādas arēnas valsts nebūvē un citas lietas arī nedara! Ta kā nevajag te stāstīt!
, 2009-01-01 21:33, pirms 17 gadiem
Skarleta rakstīja: laikam tapec ka Rus nevienmer atklaj savu klubu budzetus un drosi vien KHL njem piemeru...
vai tad Riga 2000 ir RUS ,vini tacu ir Rigas domes struktura ,nodoklu nauda??????????????????????????????
, 2009-01-01 21:39, pirms 17 gadiem
beatles rakstīja: vai tad Riga 2000 ir RUS ,vini tacu ir Rigas domes struktura ,nodoklu nauda??????????????????????????????
em vispar jau vinjs skaitas RD farmklubs taka pielauju domu ja esam visa taja pasakuma ko sauc KHL ir ari dazi punkti kas mums ir jaieveru jeb respektivi-jadara taa ka grib KHL vadiba
, 2009-01-01 21:40, pirms 17 gadiem
Reaktors rakstīja: Par spīti lielajam jokam, par to, ka Lukašenko uztur hokeju Baltkrievijā, pat muļķim skaidrs, ka komandām tācu neviens neko nemaksā (velns parāvis, tie taču ir komerciāli projekti). Tā kā piesaukt Lukašenko ir smieklīgi.
Nav gan BLR gadijumā smieklīgi,jo BLR ir īpašs gadijums! Tur privātā inicatīva ir ierobežota,un viss atrodās zem prezidenta administrācijas kontroles! Pat valdība tur ir tīri formāli,jo nekas netiek izlemts bez Baķķas!
Atliek vien atcerēties Saulieša interviju,kā viņš tika prom no Žlobinas uz MnD!
, 2009-01-01 21:40, pirms 17 gadiem
Skarleta rakstīja: tu drosi vien sed uzvalka un gusti traumas tikai tada gadijuma ja piedzeries un nokriti pa trepem..aa un svisti darot savu darbu ja kave sabiedrisko transportu?kaa jau te teica Rainmaker...mes nezinam cik liela alga vinjam bija un cik samazina
Paldies, es tiešām gribētu tādu darbu un protams ja man maksātu tādu algu kā tevis minētajiem ierēdņiem, man uz tiem 15 % būtu pilnīgi uzšķaudīt.
, 2009-01-01 21:48, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tev tāda normāla pēcpadomju domāšana,jo uzskati,ka valstij par visu jadomā,un viss ir janodrošina!
Vai zini kāpēc KHL ir tāds bardaks ar finansēm,bet NHL šāda bardaka nav???Kaut gan KHL top menedžeri varēja mierīgi aizbraukt uz tiem pašiem štatiem un izpētīt viņu sistēmu!
Lieta ir tāda,ka valsts nepārtraukti RU cenšās ietekmēt šo līgu un katrs,kas no valsts birokrātiskā aparāta cenšas noplēst no tā savu kumosu! Paradokss jau ir tas,ka visu šo projektu kūrē GAZPROM (valsts monopoluzņēmums)! Nekur pasaulē neatradīsi līdzīgu piemēru,ka valsts aktīvi ir iesaistijusies kādā sporta projektā!
Iemesls ir gluži vienkāršs-valsts visus jautājumus,kas saistīti ar sportu ir nodevuši privātai iniciatīvai t.i. valsts par bērnu sportošanu rūpējas tikai tik daudz cik tas ir skolas ietvaros (valsts finansētas skolas)! Tiko šis bērns iziet ārpus skolas sportot tā viņš jau ir kāda sporta kluba aprūpē,un valstij ar to nav nekāda sakara! Ja viņš izaudzis par labu sportistu vēlas pārstāvēt savu valsti,tad valsts piešķir līdzekļus,kas nepieciešami,lai tas varētu notikt (sporta tērpi,treniņapstākļi un labu rezultātu gadijumā prēmijas),bet nekādas arēnas valsts nebūvē un citas lietas arī nedara! Ta kā nevajag te stāstīt!
man sodien galva sap, tapec tev tikai pajautasu kura sistema musu valsti normali fukcione,pateiksu prieksa neviena.viss ko tu raksti ir itka pareizi,tikai arzemes tiem klubiem ir nodoklu atlaides,ka ari sponsoriem ,kas iegulda sporta.pie mums pati valsts nepalidz un .tapec ari mums nav to klubu.te oilers rakstija ko negrib dot savus nodoklus hokejam,bet es gribu. man nevajag gaismas pili un teatrus ,kur lasas vieni lauki,bet ta ka vini ir pie varas,tad ir ka ir
, 2009-01-01 21:49, pirms 17 gadiem
beatles rakstīja: vai tad Riga 2000 ir RUS ,vini tacu ir Rigas domes struktura ,nodoklu nauda??????????????????????????????
Palasi ,lai labāk saprastu, likuma ,,Par pašvaldībām'' II NODAĻA
PAŠVALDĪBU KOMPETENCE
likumi.lv: Likumi.lv
, 2009-01-01 21:57, pirms 17 gadiem
man slinkums lasit likumus,viekarsak,klubu nav, bernu attistiba uz vecaku pleciem,hokeja limenis visiem zinams...............
, 2009-01-01 21:57, pirms 17 gadiem
blin , dauņu bars , bet apspriež kam , kas , cik un par ko ....
, 2009-01-01 21:58, pirms 17 gadiem
beatles rakstīja: man sodien galva sap, tapec tev tikai pajautasu kura sistema musu valsti normali fukcione,pateiksu prieksa neviena.viss ko tu raksti ir itka pareizi,tikai arzemes tiem klubiem ir nodoklu atlaides,ka ari sponsoriem ,kas iegulda sporta.pie mums pati valsts nepalidz un .tapec ari mums nav to klubu.te oilers rakstija ko negrib dot savus nodoklus hokejam,bet es gribu. man nevajag gaismas pili un teatrus ,kur lasas vieni lauki,bet ta ka vini ir pie varas,tad ir ka ir
Nu par valsts pretīmnākšanu Tev piekrītu,jo arī normālās demokrātijās ir gan nodokļu atlaides,gan visādas citādas labas lietas,lai veicinātu privātās iniciatīvas! Diemžēl,bet LV līdz tādai godprātīgai izpratnei vel tāls ceļš ejams,jo mums ir ļoti augsts korupcijas līmenis,kas daudzus attur ielaisties darīšanās ar valsts iestādēm!
Par to ka mums neko citu nevajag es absolūti nepiekrītu! Mums vajag to bibliotēku, koncertzāli un visas citas lietas,kas paceļ tautas izglītības, kultūras līmeni!
Kas notiks,ja mums būs fiziski vesela,bet stulba tauta?? Vai dzīvosim pēc principa-spēks ir,tā tad prātu nevajag!
Mums vajag visu (arī kur sportot) tikai jasakārto lietas ,kas ar to visu saistīts u.t.i. par ko rūpējas valsts,un par ko privātais bizness,un viens otram netraucē!
, 2009-01-01 22:03, pirms 17 gadiem
maris777 rakstīja: Diemžēl man nav bijis tas gods būt pēdējo 15 gadu laikā Baltkrievijā, bet paziņa kas tur bija stāstija, ka cilvēki tur dzīvo ok. Pilsētas ideāli tīras, produkti veikalā ir, laukos dzīve kūsā. Batjka pats ar helihopteru apbraukā Valsti un dr*ž visus par neapastrādātiem laukiem u.t.t. Cilvēki jūtas laimīgi un vispār viss tur ir ok.
Beidz nu muldēt. Man tur radinieki dzīvo. Tas, ko Tu tagad te stāsti, viņiem katru dienu ziņās iet kā oficiālā propoganda. Reāli ir tā, ka viņi pilnīgi un galīgi ir atkarīgi no Krievijas. Visa tā ražošana un industrija tur ir tikai tāpēc, ka nāk lētā gāze no Krievijas. Tikko krievi pacels cenas kaut vai Ukrainas līmenī (par Eiropu nerunājot), visam būs krahs, jo nevienam tos viņu ledusskapjus, traktorus, trolejbusus un smagos auto nevajag par dārgām cenām.
, 2009-01-01 22:04, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nu par valsts pretīmnākšanu Tev piekrītu,jo arī normālās demokrātijās ir gan nodokļu atlaides,gan visādas citādas labas lietas,lai veicinātu privātās iniciatīvas! Diemžēl,bet LV līdz tādai godprātīgai izpratnei vel tāls ceļš ejams,jo mums ir ļoti augsts korupcijas līmenis,kas daudzus attur ielaisties darīšanās ar valsts iestādēm!
Par to ka mums neko citu nevajag es absolūti nepiekrītu! Mums vajag to bibliotēku, koncertzāli un visas citas lietas,kas paceļ tautas izglītības, kultūras līmeni!
Kas notiks,ja mums būs fiziski vesela,bet stulba tauta?? Vai dzīvosim pēc principa-spēks ir,tā tad prātu nevajag!
Mums vajag visu (arī kur sportot) tikai jasakārto lietas ,kas ar to visu saistīts u.t.i. par ko rūpējas valsts,un par ko privātais bizness,un viens otram netraucē!
visu vajag piekritu,nepiekritu oileram, tapec ka vins ir pret sportu....bet pie mums diemzel nekas nav sakartots.........
, 2009-01-01 22:04, pirms 17 gadiem
Tieši tā - bērnu attīstība hokejā uz vecāku pleciem , reizēm arī trenēšana, jo mūsu treneri sūda brāļi , neprofesionāli maitas. Neskatoties uz to daži Eiropas eksperti izbrīnīti uzsver, ka Latvija ir viena no tām valstīm , kura ir tuvu U-18 un U-20 pirmajam 10.pasaulē uz 200...gadu ar dažām slēgtajām hokeja hallēm valstī !!!!!!!! Jau par Čeh un Slovākiju viņi brīnās , jo ne tur aukstas ziemas , ne daudz iedzīvotāju , daudz hokeja haļļu tikai . Acīmredzot mūsu vecāki ir baigi biezie, ja spēj hokeju noturēt šādā līmenī !!b Visu cieņu viņiem . Visu cieņu , a jūs te beidziet d....
, 2009-01-01 22:14, pirms 17 gadiem
zzk rakstīja: Beidz nu muldēt. Man tur radinieki dzīvo. Tas, ko Tu tagad te stāsti, viņiem katru dienu ziņās iet kā oficiālā propoganda. Reāli ir tā, ka viņi pilnīgi un galīgi ir atkarīgi no Krievijas. Visa tā ražošana un industrija tur ir tikai tāpēc, ka nāk lētā gāze no Krievijas. Tikko krievi pacels cenas kaut vai Ukrainas līmenī (par Eiropu nerunājot), visam būs krahs, jo nevienam tos viņu ledusskapjus, traktorus, trolejbusus un smagos auto nevajag par dārgām cenām.
Ja tantei būtu riteņi... Kāpēc lai Krievija saviem sabiedrotajiem celtu cenas? Es nerunāju kas būs , ja viņas pacels, bet par to kas tur ir pašlaik. Un pašlaik tur ir ok, protams krīzes dēļ tur arī ir un būs problēmas. Bet neaizmirstam , ka tur Valsti vada viens cilvēks, nevis 100 aitas + Valdības auni. Un viņim ir iespēja pieņemt Valstij izdevīgākus likumus, jo viņus neiegrožo arī ES. Diktatūra ir vienīgais efektīvais Valsts pārvaldes modelis. Ne velti arī Krievija iet uz to.
, 2009-01-01 22:17, pirms 17 gadiem
Bez darba noteikti nepaliks...Žlobinas Metalurgs 100% paņems latviešus, jo viņam ir laba pieredze ar Širokovu, Masaļski utt.. arī citas BLR komandas labprāt ņems
, 2009-01-01 22:26, pirms 17 gadiem
DinamoRīga_FANS rakstīja: Bez darba noteikti nepaliks...Žlobinas Metalurgs 100% paņems latviešus, jo viņam ir laba pieredze ar Širokovu, Masaļski utt.. arī citas BLR komandas labprāt ņems
Tas ka ņems, tā varētu būt. Tikai kā leģionāriem viņiem katrā spēlē jāmet goli, nevis jālaiž muļķis kā bija pieraduši Lauvās.
, 2009-01-01 22:27, pirms 17 gadiem
maris777 rakstīja: Tas ka ņems, tā varētu būt. Tikai kā leģionāriem viņiem katrā spēlē jāmet goli, nevis jālaiž muļķis kā bija pieraduši Lauvās.
Baltkrieviem ir leģionāru limits, liekas Žlobinā ir vairāki slovāki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-01 22:42, pirms 17 gadiem
Volx rakstīja: Masala uz Duisburgu gan jau Saviels ari cer DEL uzspelet.
Es liktu uz Dāniju vai Itāliju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-01 22:55, pirms 17 gadiem
Nākamnedēļ arī LM būs atskaitīšanas,diemžēl...Par Baltkrieviju-veči,tie ir mūsu kaimiņi,un man ir pie kājas USA propoganda,es vēlu viņiem to labāko...Ivar,tu labi zini,ka Liepājā pat maizi vairs necep utt.un tādēļ augstprātīgi salīdzināt mūs ar valsti,kura savus iedzīvotājus apgādā arī ar pašu saražoto nav korekti...Arī NHL ik pa brīdim ir visādas problēmas,arī bankroti...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-01 23:25, pirms 17 gadiem
rudzu maize rakstīja: Gan jau tituls bus.Panjems pusi no Dinamo Riga un tituls bus bez probleemaaam(pavasari uz PO).
tas neies cauri - transfēru logi visā Eiropā (arī Latvijā) beidzās pēc 31. janvāra. Lai vai kāds to gribētu, LAČ (un arī BAČ) var tikts rīkots tikai atbilstoši IIHF noteikumiem. Tā kā rodas labs jautājums - kur paliks tie, kurus Jūlis no RD "nosūtīs uz leju" pēc 31. janvāra. BAČā spēlēt šamie jau vairs laikam nevarēs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-01 23:35, pirms 17 gadiem
opapā rakstīja: Nākamnedēļ arī LM būs atskaitīšanas,diemžēl...Par Baltkrieviju-veči,tie ir mūsu kaimiņi,un man ir pie kājas USA propoganda,es vēlu viņiem to labāko...Ivar,tu labi zini,ka Liepājā pat maizi vairs necep utt.un tādēļ augstprātīgi salīdzināt mūs ar valsti,kura savus iedzīvotājus apgādā arī ar pašu saražoto nav korekti...Arī NHL ik pa brīdim ir visādas problēmas,arī bankroti...
Par JLM grupu šobrīd ir vairāk jautājumu nekā atbilžu u.t.i. vai tas uzņēmums pats nogāja pa grunti ekonomiskās krīzes dēļ vai aiz īpašnieku ļaunprātīgas darbības!
Par NHL! Protams,ka arī tur dažām komandām ik pa laikam rodas finansu rakstura problēmas,jo jaatceras ka tās visas ir privātas komandas,kas pieder kādam konkrētam cilvēkam,kompānijai u.t.t.,bet ja īpašniekam ir problēmas,tad loģiski,ka arī komandai! Bet pati NHL finanšu sistēma ir stabila un labi pelnošs biznesa projekts jau gandrīz simts gadus!
Par LM komandā briestošām pārmaiņām vel neko komentēt nevaru,jo ir dzirdētas tikai baumas! Kad būs konkrētākas aprises,tad arī ko komentēšu!
, 2009-01-01 23:43, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Par JLM grupu šobrīd ir vairāk jautājumu nekā atbilžu u.t.i. vai tas uzņēmums pats nogāja pa grunti ekonomiskās krīzes dēļ vai aiz īpašnieku ļaunprātīgas darbības!
Par NHL! Protams,ka arī tur dažām komandām ik pa laikam rodas finansu rakstura problēmas,jo jaatceras ka tās visas ir privātas komandas,kas pieder kādam konkrētam cilvēkam,kompānijai u.t.t.,bet ja īpašniekam ir problēmas,tad loģiski,ka arī komandai! Bet pati NHL finanšu sistēma ir stabila un labi pelnošs biznesa projekts jau gandrīz simts gadus!
Par LM komandā briestošām pārmaiņām vel neko komentēt nevaru,jo ir dzirdētas tikai baumas! Kad būs konkrētākas aprises,tad arī ko komentēšu!
Nu nu... vairākas NHL komandas zaudē nevis pelna naudu saviem īpašniekiem. Šobrīd situācija ir labāka, bet vairākas komandas tāpat neizmanto visu atļauto summu spēlētāju algām, patiesībā pāris klubi ir knapi tikuši pāri minimumam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-02 00:55, pirms 17 gadiem
Ezitis rakstīja: vot vinjam tur viss plus minus ok ir un krizi tik ljoti nejut , jo ir speciga ražošanas infrastruktūra, atšķirībā no Latvijas, plus vēl lielākā daļa uzņēmumu ir valsts ...
nu Tu vecīt tuftu dzen. Baltkrievuja pirms kāda laika prasīja aizdevu 2 miljardus dolāru Krievijai, 5 ASV un kam tur vēl divus, jo valstij ir tādi paši sūdi kā mums..... vienkārši viņu klubi ir labāk situēti.... bet ne par to ir runa. skābi ka R2000 jūk un brūk, latvieši pamet Latviju un no RD fārmkluba vajadzības gadījumā nebūs ko ņemt
, 2009-01-02 02:22, pirms 17 gadiem
beidziet stulbības rakstīt BLR aizstāvji, Ivars 77 šeit daudz ko izskaidroja nesaprašām, viņi sen jau aizņemas naudu no Krieviem kuru netaisās atdot un protams no baigi labās dzīves šajās dienās devalvē savu naudu par 20%
, 2009-01-02 10:21, pirms 17 gadiem
opapā -RESPECT!
, 2009-01-02 11:05, pirms 17 gadiem
DM rakstīja: Par ko domāja Skuška, Gricinskis un Vodolažskis? Manuprāt tikko U20 pāraugušajiem spēlētājiem paveras lieliska iespēja pēc pieredzejušo hokejistu aiziešanas, no 4 un pat 5 maiņas pārcelties kaut vai uz trešo un spēlēt Baltkrievijas čempionātā. Vai viņi cer atrast darbu Baltkrievijas klubos? Varbūt iekļūt citos Latvijas klubos? Vai tiešām nevarēja piekrist algas samazinājumam, pieļauju tādu variantu visiem R2000 vadība piedāvāja. Pie tām, noteikti viņu kontrakti nebija no tiem lielākājiem.
Kopumā jau Tev par šito visu var piekrist, bet gan jau, ka šitie jaunie džeki paši ir biški sevi pārvērtējuši jo šaubos, ka šie atradīs kaut kur darbu par lielāku piķi.... a "jaunības maksimālismā"vienmēr visu gribas vairāk...
Par to ka šie atradīs darbu citās Latvijas komandās... liekas diezgan nereāli, jo kā mēs labi zinām gan Ogrei gan Latgalei arī nav diez ko spoži ar finansēm un šaubos vai šie R 2000 3-4 maiņas spēlētājiem piedāvās (varēs piedāvāt) lielāku naudu nekā to iespēja R 2000.... un savukārt, piem. tāds LM jau tāpat pagaidām ir gana labi nokomplektēts un šaubos vai viņiem šie R 2000ex-juniori būs dikti vajadzīgi... tāpat viena lieta ir tāds Želubovskis (R2000 viens no vadošajiem spēlētājiem) kas sev jau gana siltu vietiņu atrastu (un jau atrada Žlobinā) bet pa visam cita lieta ir šitie džeki kas pa lielam tikai piem. Vilkiem vai Konceptam vēl varētu būt vajadzīgi.....protams kā amatieri.... tapēc manuprāt, šitie džeki izdarija lielu kļūdu nepiekrisdami palikt R 2000 bet par mazāku naudu... jo:1) šaubos vai šiem citur maksās vairāk; 2) šaubos vai šie varēs iekārtoties labāka līmeņa komandās un izņemot LAČ (un arī tik tad tādu pusprofu statusā) kādam vispār būs vajadzīgi...
, 2009-01-02 12:36, pirms 17 gadiem
als piekritu, tāpēc nebūšu izbrinīts, ja tas pats Skuška un Gricinskis pēc m';eneša atgriezisies R2000
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-02 18:41, pirms 17 gadiem
Domāju ka no šamiem neviens (!)šajā sezonā R-2000 neatgriezīsies pat ja ļļļļļōti gribēs ... Nu pietrūkst zēniem pacietības gaidīt savu stundu un trenēties vairāk . Nebūs jau medus maize baltkrievu 3.-5.maiņās.