Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Arī Saviels pamet "Rīga 2000"

Andrejs Siliņš

Arī Saviels pamet "Rīga 2000"
Agris Saviels
Foto: riga2000.lv

Baltkrievijas atklātā čempionāta hokeja klubu "Rīga 2000" atstājis arī aizsargs Agris Saviels, sekojot vēl citiem hokejistiem, kurti pameta vienību sliktās finansiālās situācijas dēļ. Tikmēr daži no aizgājušajiem jau atraduši jaunas darba vietas.

Tieši pēc divām nedēļām Saviels atzīmēs 27. jubileju. Pirms deviņiem gadiem aizsargu otrajā kārtā ar 63. numuru izvēlējās citu Latvijas aizsargu bijusī darba vieta Nacionālajā Hokeja līgā (NHL) Kolorado "Avalanche" klubs. Tiesa, uzspēlēt NHL Savielam neizdevās un, pavadījis vairākas sezonas aiz okeāna, aizsargs atgriezās Eiropā. Spēlējis Krievijā, Slovākijā, Dānijā un Rīgā. Šosezon uzspēlēja arī "Dinamo" rindās Kontinentālajā Hokeja līgā - divos mačos vidēji nedaudz vairāk nekā 17 minūtes laukumā un četras soda minūtes kopumā.

Tikmēr jau iepriekš aizgājušie hokejisti atraduši jaunas darba vietas. Līdzšinējais kapteinis Elvis Želubovskis ir panācis vienošanos ar vienu no vadošajām Baltkrievijas komandām - Žlobinas HK "Metallurg", Edgars Brancis karjeru turpinās Grodņas "Neman", Raimonds Daniličs - Novopolockas "Himik-SKA", bet Igors Bondarevs pēc neoficiālas informācijas HK "Gomeļ".

Izmantotie resursi:
riga2000.lv

     [+] [-]

, 2009-01-01 21:11, pirms 16 gadiem
beatles rakstīja: ja sini valsti hokejistam maksa algu,tad vinns seit maksa nodokli,ezim skaidrs.ja cita valsti vins pelna tad tur ar maksa.par kadu degunu tu runa,tu laikam gribeji lai vini latvijai maksatu ari nodokli,kura pirkstu nav pakustinajusi vinu laba.........................
Valsts protams nav izdarijusi visu sportistu labā, bet teikt ka pilnīgi neko nedara arī nav pareizi.

     [+] [-]

, 2009-01-01 21:12, pirms 16 gadiem
maris777 rakstīja: Valsts protams nav izdarijusi visu sportistu labā, bet teikt ka pilnīgi neko nedara arī nav pareizi.
tad pastasti ko ?jeb tas ir valsts noslepums............

  +4 [+] [-]

, 2009-01-01 21:14, pirms 16 gadiem
Oiler,atkal sāc šito sviestu. Pirmkārt, jo retākas, bet noderīgas, un kvalitatīvākas spējas,jo lielāka alga. Otrkārt, sportists reāli ar sportu pelna maksimums līdz 35-40 gadu vecumam.Un padomā arī,kādas pūles tiek ieguldītas savu spēju izkopšanā. Kādas mocības sportistam jāpanes. Liela daļa profesionālo sportistu vienkārši sabeidz savu veselību. Treškārt, profesionālais sports jau savā būtībā ir cilvēku izklaide. Cilvēkam patīk pēc grūtas darba dienas,kur uz šo sakliedzis boss,kaut kur nolaist tvaiku un iegūt jaunas pozitīvas emocijas. Profesionālais sports ir lieliska atpūta un relaksācija cilvēkiem,daudziem tas ir kā dzīvesveids (ultras domātas). Tas,ka,piemēram,uz futbola spēli var sapulcināt 80k par diezgan sālītām biļetēm,vien parāda,ka profesionālais sports tautai ir vajadzīgs.
Tad vēl tu stāsti,ka normāla valsts sportā neiegulda. kā tad. tad jau visa pasaule ir nenormāla. Gan Latvija,gan Francija,gan lielbritānija...iegulda piķi sportā. Un diezgan lielu piķi. Pirmkārt,iegulda infrastruktūrā. Piemēram,sporta laukumu,haļļu celtniecībā,lai jaunatnei būtu kur nodarboties. Ja,piemēram, sīcim nebūtu iespēja uzspēlēt basīti,futeni...,tad viņš vienkārši nodzertos,nopīpētos u.t.t. Sports norūda arī sīkajam raksturu. otrkārt, valsts iegulda arī profesionālajos klubos. Vot,te jau var padiskutēt,vai tas ir nepieciešams.
Varētu vēl paturpināt,bet slinkums sakopot savas domas normālā tekstā.

     [+] [-]

, 2009-01-01 21:14, pirms 16 gadiem
maris777 rakstīja: Diemžēl man nav bijis tas gods būt pēdējo 15 gadu laikā Baltkrievijā, bet paziņa kas tur bija stāstija, ka cilvēki tur dzīvo ok. Pilsētas ideāli tīras, produkti veikalā ir, laukos dzīve kūsā. Batjka pats ar helihopteru apbraukā Valsti un dr*ž visus par neapastrādātiem laukiem u.t.t. Cilvēki jūtas laimīgi un vispār viss tur ir ok.
Te jau viens rakstija,ka viņiem daudz maz ekonomika turās uz RU rēķina,jo RU BLR tur savām interesēm,lai ietekmētu Eiropu!
Nesen atkal draudēja izvietot savas kodolraķetes BLR,ja ASV neatteiksies no saviem plāniem CZ un PL!
Gāzi arī BLR pārdeva par pašizmaksu,jo Baķķa solijies atzīt Abhāziju un D-Osetiju!

  +4 [+] [-]

, 2009-01-01 21:14, pirms 16 gadiem
maris777 rakstīja: Skuška, Gricinskis un Vodolažskis sevi iedomājas par superzvaigznēm un sirdsapziņa neatļauj piekrist algas samazinājumam.
tu esi laikam debils..neviens neko nav teicis ka kaut ko samazinas utt un otrkart kas zin par cik ja ari bija piedavajums taisas samazinat?
diezvai tu paliktu ja tev menesi maksatu piemeram 3000 ls un teiktu jasamazina par 60%...bet varbut tu esi tads patriots ka paluktu laik samazina pat par 80%
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-01 21:19, pirms 16 gadiem
maris777 rakstīja: Ja tu pēc augstskolas esi spējīgs nopelnīt tikai 1000LS problēmu meklē sevī, bet hokejisti pirmkārt izklaidē tautu - dara tautu laimīgu. Un vispār hokeju spēlē līdz ~ 35 gadu vecumam un tālāk viņš nevienam nav vajadzīgs, tā ka alga varētu būt arī lielāka.
eu aazi?skolotaji pabeidz augstskolu un vinji sanjem vairakus tukstosus?vai ari policisti?un vaina sanak ir vinjos ka vinjiem tik maz maksa?sac domat vai ari ej velreiz augstskola..

  -3 [+] [-]

, 2009-01-01 21:19, pirms 16 gadiem
rainmaker rakstīja: tu esi laikam debils..neviens neko nav teicis ka kaut ko samazinas utt un otrkart kas zin par cik ja ari bija piedavajums taisas samazinat?
diezvai tu paliktu ja tev menesi maksatu piemeram 3000 ls un teiktu jasamazina par 60%...bet varbut tu esi tads patriots ka paluktu laik samazina pat par 80%
Laikam jau esmu patriots, jo Valsts man algu samazina par 15% oficiāli, bet noņemot dažādas piemaksas sanāk apmēram 30%, un es palieku darbā, tāpat kā vēl vismaz 95% darbinieki.

     [+] [-]

, 2009-01-01 21:22, pirms 16 gadiem
maris777 rakstīja: Laikam jau esmu patriots, jo Valsts man algu samazina par 15% oficiāli, bet noņemot dažādas piemaksas sanāk apmēram 30%, un es palieku darbā, tāpat kā vēl vismaz 95% darbinieki.
tu netbildeji ,ko valsts dod hokejam ?

  +2 [+] [-]

, 2009-01-01 21:23, pirms 16 gadiem
maris777 rakstīja: Laikam jau esmu patriots, jo Valsts man algu samazina par 15% oficiāli, bet noņemot dažādas piemaksas sanāk apmēram 30%, un es palieku darbā, tāpat kā vēl vismaz 95% darbinieki.
tu drosi vien sed uzvalka un gusti traumas tikai tada gadijuma ja piedzeries un nokriti pa trepem..aa un svisti darot savu darbu ja kave sabiedrisko transportu?kaa jau te teica Rainmaker...mes nezinam cik liela alga vinjam bija un cik samazina

  +1 [+] [-]

, 2009-01-01 21:27, pirms 16 gadiem
Skarleta rakstīja: tu drosi vien sed uzvalka un gusti traumas tikai tada gadijuma ja piedzeries un nokriti pa trepem..aa un svisti darot savu darbu ja kave sabiedrisko transportu?kaa jau te teica Rainmaker...mes nezinam cik liela alga vinjam bija un cik samazina
tas ari ir interesants jautajums,NHL speletaju algas ir visiem zinamas,bet RD un Riga 2000 nav zinamas ,kapec ?

     [+] [-]

, 2009-01-01 21:29, pirms 16 gadiem
beatles rakstīja: tas ari ir interesants jautajums,NHL speletaju algas ir visiem zinamas,bet RD un Riga 2000 nav zinamas ,kapec ?
laikam tapec ka Rus nevienmer atklaj savu klubu budzetus un drosi vien KHL njem piemeru...

     [+] [-]

, 2009-01-01 21:30, pirms 16 gadiem
beatles rakstīja: ja sini valsti hokejistam maksa algu,tad vinns seit maksa nodokli,ezim skaidrs.ja cita valsti vins pelna tad tur ar maksa.par kadu degunu tu runa,tu laikam gribeji lai vini latvijai maksatu ari nodokli,kura pirkstu nav pakustinajusi vinu laba.........................
Tev tāda normāla pēcpadomju domāšana,jo uzskati,ka valstij par visu jadomā,un viss ir janodrošina!
Vai zini kāpēc KHL ir tāds bardaks ar finansēm,bet NHL šāda bardaka nav???Kaut gan KHL top menedžeri varēja mierīgi aizbraukt uz tiem pašiem štatiem un izpētīt viņu sistēmu!
Lieta ir tāda,ka valsts nepārtraukti RU cenšās ietekmēt šo līgu un katrs,kas no valsts birokrātiskā aparāta cenšas noplēst no tā savu kumosu! Paradokss jau ir tas,ka visu šo projektu kūrē GAZPROM (valsts monopoluzņēmums)! Nekur pasaulē neatradīsi līdzīgu piemēru,ka valsts aktīvi ir iesaistijusies kādā sporta projektā!
Iemesls ir gluži vienkāršs-valsts visus jautājumus,kas saistīti ar sportu ir nodevuši privātai iniciatīvai t.i. valsts par bērnu sportošanu rūpējas tikai tik daudz cik tas ir skolas ietvaros (valsts finansētas skolas)! Tiko šis bērns iziet ārpus skolas sportot tā viņš jau ir kāda sporta kluba aprūpē,un valstij ar to nav nekāda sakara! Ja viņš izaudzis par labu sportistu vēlas pārstāvēt savu valsti,tad valsts piešķir līdzekļus,kas nepieciešami,lai tas varētu notikt (sporta tērpi,treniņapstākļi un labu rezultātu gadijumā prēmijas),bet nekādas arēnas valsts nebūvē un citas lietas arī nedara! Ta kā nevajag te stāstīt!

     [+] [-]

, 2009-01-01 21:33, pirms 16 gadiem
Skarleta rakstīja: laikam tapec ka Rus nevienmer atklaj savu klubu budzetus un drosi vien KHL njem piemeru...
vai tad Riga 2000 ir RUS ,vini tacu ir Rigas domes struktura ,nodoklu nauda??????????????????????????????

     [+] [-]

, 2009-01-01 21:39, pirms 16 gadiem
beatles rakstīja: vai tad Riga 2000 ir RUS ,vini tacu ir Rigas domes struktura ,nodoklu nauda??????????????????????????????
em vispar jau vinjs skaitas RD farmklubs taka pielauju domu ja esam visa taja pasakuma ko sauc KHL ir ari dazi punkti kas mums ir jaieveru jeb respektivi-jadara taa ka grib KHL vadiba

  +1 [+] [-]

, 2009-01-01 21:40, pirms 16 gadiem
Reaktors rakstīja: Par spīti lielajam jokam, par to, ka Lukašenko uztur hokeju Baltkrievijā, pat muļķim skaidrs, ka komandām tācu neviens neko nemaksā (velns parāvis, tie taču ir komerciāli projekti). Tā kā piesaukt Lukašenko ir smieklīgi.
Nav gan BLR gadijumā smieklīgi,jo BLR ir īpašs gadijums! Tur privātā inicatīva ir ierobežota,un viss atrodās zem prezidenta administrācijas kontroles! Pat valdība tur ir tīri formāli,jo nekas netiek izlemts bez Baķķas!
Atliek vien atcerēties Saulieša interviju,kā viņš tika prom no Žlobinas uz MnD!

  -2 [+] [-]

, 2009-01-01 21:40, pirms 16 gadiem
Skarleta rakstīja: tu drosi vien sed uzvalka un gusti traumas tikai tada gadijuma ja piedzeries un nokriti pa trepem..aa un svisti darot savu darbu ja kave sabiedrisko transportu?kaa jau te teica Rainmaker...mes nezinam cik liela alga vinjam bija un cik samazina
Paldies, es tiešām gribētu tādu darbu un protams ja man maksātu tādu algu kā tevis minētajiem ierēdņiem, man uz tiem 15 % būtu pilnīgi uzšķaudīt.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-01 21:48, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tev tāda normāla pēcpadomju domāšana,jo uzskati,ka valstij par visu jadomā,un viss ir janodrošina!
Vai zini kāpēc KHL ir tāds bardaks ar finansēm,bet NHL šāda bardaka nav???Kaut gan KHL top menedžeri varēja mierīgi aizbraukt uz tiem pašiem štatiem un izpētīt viņu sistēmu!
Lieta ir tāda,ka valsts nepārtraukti RU cenšās ietekmēt šo līgu un katrs,kas no valsts birokrātiskā aparāta cenšas noplēst no tā savu kumosu! Paradokss jau ir tas,ka visu šo projektu kūrē GAZPROM (valsts monopoluzņēmums)! Nekur pasaulē neatradīsi līdzīgu piemēru,ka valsts aktīvi ir iesaistijusies kādā sporta projektā!
Iemesls ir gluži vienkāršs-valsts visus jautājumus,kas saistīti ar sportu ir nodevuši privātai iniciatīvai t.i. valsts par bērnu sportošanu rūpējas tikai tik daudz cik tas ir skolas ietvaros (valsts finansētas skolas)! Tiko šis bērns iziet ārpus skolas sportot tā viņš jau ir kāda sporta kluba aprūpē,un valstij ar to nav nekāda sakara! Ja viņš izaudzis par labu sportistu vēlas pārstāvēt savu valsti,tad valsts piešķir līdzekļus,kas nepieciešami,lai tas varētu notikt (sporta tērpi,treniņapstākļi un labu rezultātu gadijumā prēmijas),bet nekādas arēnas valsts nebūvē un citas lietas arī nedara! Ta kā nevajag te stāstīt!
man sodien galva sap, tapec tev tikai pajautasu kura sistema musu valsti normali fukcione,pateiksu prieksa neviena.viss ko tu raksti ir itka pareizi,tikai arzemes tiem klubiem ir nodoklu atlaides,ka ari sponsoriem ,kas iegulda sporta.pie mums pati valsts nepalidz un .tapec ari mums nav to klubu.te oilers rakstija ko negrib dot savus nodoklus hokejam,bet es gribu. man nevajag gaismas pili un teatrus ,kur lasas vieni lauki,bet ta ka vini ir pie varas,tad ir ka ir

     [+] [-]

, 2009-01-01 21:49, pirms 16 gadiem
beatles rakstīja: vai tad Riga 2000 ir RUS ,vini tacu ir Rigas domes struktura ,nodoklu nauda??????????????????????????????
Palasi ,lai labāk saprastu, likuma ,,Par pašvaldībām'' II NODAĻA
PAŠVALDĪBU KOMPETENCE
likumi.lv: Likumi.lv

     [+] [-]

, 2009-01-01 21:57, pirms 16 gadiem
man slinkums lasit likumus,viekarsak,klubu nav, bernu attistiba uz vecaku pleciem,hokeja limenis visiem zinams...............

     [+] [-]

, 2009-01-01 21:57, pirms 16 gadiem
blin , dauņu bars , bet apspriež kam , kas , cik un par ko ....

     [+] [-]

, 2009-01-01 21:58, pirms 16 gadiem
beatles rakstīja: man sodien galva sap, tapec tev tikai pajautasu kura sistema musu valsti normali fukcione,pateiksu prieksa neviena.viss ko tu raksti ir itka pareizi,tikai arzemes tiem klubiem ir nodoklu atlaides,ka ari sponsoriem ,kas iegulda sporta.pie mums pati valsts nepalidz un .tapec ari mums nav to klubu.te oilers rakstija ko negrib dot savus nodoklus hokejam,bet es gribu. man nevajag gaismas pili un teatrus ,kur lasas vieni lauki,bet ta ka vini ir pie varas,tad ir ka ir
Nu par valsts pretīmnākšanu Tev piekrītu,jo arī normālās demokrātijās ir gan nodokļu atlaides,gan visādas citādas labas lietas,lai veicinātu privātās iniciatīvas! Diemžēl,bet LV līdz tādai godprātīgai izpratnei vel tāls ceļš ejams,jo mums ir ļoti augsts korupcijas līmenis,kas daudzus attur ielaisties darīšanās ar valsts iestādēm!
Par to ka mums neko citu nevajag es absolūti nepiekrītu! Mums vajag to bibliotēku, koncertzāli un visas citas lietas,kas paceļ tautas izglītības, kultūras līmeni!
Kas notiks,ja mums būs fiziski vesela,bet stulba tauta?? Vai dzīvosim pēc principa-spēks ir,tā tad prātu nevajag!
Mums vajag visu (arī kur sportot) tikai jasakārto lietas ,kas ar to visu saistīts u.t.i. par ko rūpējas valsts,un par ko privātais bizness,un viens otram netraucē!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-01 22:03, pirms 16 gadiem
maris777 rakstīja: Diemžēl man nav bijis tas gods būt pēdējo 15 gadu laikā Baltkrievijā, bet paziņa kas tur bija stāstija, ka cilvēki tur dzīvo ok. Pilsētas ideāli tīras, produkti veikalā ir, laukos dzīve kūsā. Batjka pats ar helihopteru apbraukā Valsti un dr*ž visus par neapastrādātiem laukiem u.t.t. Cilvēki jūtas laimīgi un vispār viss tur ir ok.
Beidz nu muldēt. Man tur radinieki dzīvo. Tas, ko Tu tagad te stāsti, viņiem katru dienu ziņās iet kā oficiālā propoganda. Reāli ir tā, ka viņi pilnīgi un galīgi ir atkarīgi no Krievijas. Visa tā ražošana un industrija tur ir tikai tāpēc, ka nāk lētā gāze no Krievijas. Tikko krievi pacels cenas kaut vai Ukrainas līmenī (par Eiropu nerunājot), visam būs krahs, jo nevienam tos viņu ledusskapjus, traktorus, trolejbusus un smagos auto nevajag par dārgām cenām.

     [+] [-]

, 2009-01-01 22:04, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nu par valsts pretīmnākšanu Tev piekrītu,jo arī normālās demokrātijās ir gan nodokļu atlaides,gan visādas citādas labas lietas,lai veicinātu privātās iniciatīvas! Diemžēl,bet LV līdz tādai godprātīgai izpratnei vel tāls ceļš ejams,jo mums ir ļoti augsts korupcijas līmenis,kas daudzus attur ielaisties darīšanās ar valsts iestādēm!
Par to ka mums neko citu nevajag es absolūti nepiekrītu! Mums vajag to bibliotēku, koncertzāli un visas citas lietas,kas paceļ tautas izglītības, kultūras līmeni!
Kas notiks,ja mums būs fiziski vesela,bet stulba tauta?? Vai dzīvosim pēc principa-spēks ir,tā tad prātu nevajag!
Mums vajag visu (arī kur sportot) tikai jasakārto lietas ,kas ar to visu saistīts u.t.i. par ko rūpējas valsts,un par ko privātais bizness,un viens otram netraucē!
visu vajag piekritu,nepiekritu oileram, tapec ka vins ir pret sportu....bet pie mums diemzel nekas nav sakartots.........

  +2 [+] [-]

, 2009-01-01 22:04, pirms 16 gadiem
Tieši tā - bērnu attīstība hokejā uz vecāku pleciem , reizēm arī trenēšana, jo mūsu treneri sūda brāļi , neprofesionāli maitas. Neskatoties uz to daži Eiropas eksperti izbrīnīti uzsver, ka Latvija ir viena no tām valstīm , kura ir tuvu U-18 un U-20 pirmajam 10.pasaulē uz 200...gadu ar dažām slēgtajām hokeja hallēm valstī !!!!!!!! Jau par Čeh un Slovākiju viņi brīnās , jo ne tur aukstas ziemas , ne daudz iedzīvotāju , daudz hokeja haļļu tikai . Acīmredzot mūsu vecāki ir baigi biezie, ja spēj hokeju noturēt šādā līmenī !!b Visu cieņu viņiem . Visu cieņu , a jūs te beidziet d....

  -3 [+] [-]

, 2009-01-01 22:14, pirms 16 gadiem
zzk rakstīja: Beidz nu muldēt. Man tur radinieki dzīvo. Tas, ko Tu tagad te stāsti, viņiem katru dienu ziņās iet kā oficiālā propoganda. Reāli ir tā, ka viņi pilnīgi un galīgi ir atkarīgi no Krievijas. Visa tā ražošana un industrija tur ir tikai tāpēc, ka nāk lētā gāze no Krievijas. Tikko krievi pacels cenas kaut vai Ukrainas līmenī (par Eiropu nerunājot), visam būs krahs, jo nevienam tos viņu ledusskapjus, traktorus, trolejbusus un smagos auto nevajag par dārgām cenām.
Ja tantei būtu riteņi... Kāpēc lai Krievija saviem sabiedrotajiem celtu cenas? Es nerunāju kas būs , ja viņas pacels, bet par to kas tur ir pašlaik. Un pašlaik tur ir ok, protams krīzes dēļ tur arī ir un būs problēmas. Bet neaizmirstam , ka tur Valsti vada viens cilvēks, nevis 100 aitas + Valdības auni. Un viņim ir iespēja pieņemt Valstij izdevīgākus likumus, jo viņus neiegrožo arī ES. Diktatūra ir vienīgais efektīvais Valsts pārvaldes modelis. Ne velti arī Krievija iet uz to.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-01 22:17, pirms 16 gadiem
Bez darba noteikti nepaliks...Žlobinas Metalurgs 100% paņems latviešus, jo viņam ir laba pieredze ar Širokovu, Masaļski utt.. arī citas BLR komandas labprāt ņems

  +1 [+] [-]

, 2009-01-01 22:26, pirms 16 gadiem
DinamoRīga_FANS rakstīja: Bez darba noteikti nepaliks...Žlobinas Metalurgs 100% paņems latviešus, jo viņam ir laba pieredze ar Širokovu, Masaļski utt.. arī citas BLR komandas labprāt ņems
Tas ka ņems, tā varētu būt. Tikai kā leģionāriem viņiem katrā spēlē jāmet goli, nevis jālaiž muļķis kā bija pieraduši Lauvās.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-01 22:27, pirms 16 gadiem
maris777 rakstīja: Tas ka ņems, tā varētu būt. Tikai kā leģionāriem viņiem katrā spēlē jāmet goli, nevis jālaiž muļķis kā bija pieraduši Lauvās.
Baltkrieviem ir leģionāru limits, liekas Žlobinā ir vairāki slovāki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-01 22:42, pirms 16 gadiem
Volx rakstīja: Masala uz Duisburgu gan jau Saviels ari cer DEL uzspelet.
Es liktu uz Dāniju vai Itāliju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-01-01 22:55, pirms 16 gadiem
Nākamnedēļ arī LM būs atskaitīšanas,diemžēl...Par Baltkrieviju-veči,tie ir mūsu kaimiņi,un man ir pie kājas USA propoganda,es vēlu viņiem to labāko...Ivar,tu labi zini,ka Liepājā pat maizi vairs necep utt.un tādēļ augstprātīgi salīdzināt mūs ar valsti,kura savus iedzīvotājus apgādā arī ar pašu saražoto nav korekti...Arī NHL ik pa brīdim ir visādas problēmas,arī bankroti...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja