Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2936, Did:0, useCase: 3

Handbolisti debiju Eiropas čempionātā noslēdz ar minimālu zaudējumu

Emils Ozerinskis

Handbolisti debiju Eiropas čempionātā noslēdz ar minimālu zaudējumu
Dainis Krištopāns. Foto: AFP/Scanpix

Eiropas handbola čempionāts noslēdzies Latvijas handbola izlases spēlētājiem, kuri grupu turnīra pēdējā spēlē ar rezultātu 27:28 piekāpās Vācijas izlasei. Dainis Krištopāns arī turnīra trešajā spēlē guva septiņus vārtus.

Ar lielisku metienu vārtu augšējā stūrī spēles rezultātu atklāja Dainis Krištopāns, taču pēc pirmās aizsardzības Latvijas izlasei divas minūtes nācās pavadīt skaitliskajā mazākumā, jo noteikumu pārkāpumu veica komandas kapteinis Ingars Dude. Latvieši gan pietiekami veiksmīgi notērēja laiku mazākumā, pēc spēlētām piecām minūtēm rezultātam esot 2:2. Mača astotajā minūtē, abām komandām pieļaujot kļūdu virkni, laukumā sākās hipodroms, kas gan noslēdzās ar Aivja Jurdža precīzu metienu, izlīdzinot mača rezultātu - 4:4. Atšķirībā no turnīra iepriekšējām spēlēm, šoreiz latviešiem veiksmīgāk izdevās atrasts spēlētājus līnijā, Nilam Kreicbergam mača 12. minūtē panākot vadību ar 6:5.

Pirmā puslaika vidū Vācijas izlases handbolisti izcēlās ar četriem vārtu guvumiem pēc kārtas, ievirzot spēli sev labvēlīgā gultnē. Vāciešiem izdevās realizēt teju katru uzbrukumu, kas noslēdzošajās desmit pirmā puslaika minūtēs ļāva vāciešiem panākt piecu punktu pārsvaru. Lai gan puslaika izskaņā Krištopānam izdevās ar diviem vārtiem savu rēķinu papildināt, taču vairākkārt Latvijas izlases līdera metieni vai nu lidoja garām mērķim, vai tika atvairīti pateicoties sekmīgajai vārtsarga spēlei. Pirms iešanas pārtraukumā viltīgs metiens izdevās Egilam Politeram, taču kopumā piecu vārtu starpība, ejot puslaikā, saglabājās - 11:16.

Uz otro puslaiku Edgara Kukšas vietā vārtos stājās Raitis Puriņš, taču viņa pirmais uzdevums spēlē bija izņemt bumbu no sava vārtu tīkla. Pirmos vārtus Latvijas izlasei otrajā puslaikā guva Jurdžs, izraujoties līdz brīvam metienam no vārtu priekšas. Tomēr Puriņam ātri vien nācās atdot vietu atpakaļ vārtos Kukšam, jo "Celtnieka" vārtsargam sanāca bumbu atvairīt ar seju. Brīdī, kad Latvijas uzbrukums sāka izskatīties cerīgi, lai samazinātu rezultāta starpību, Vācijas handbolisti Timo Kastenings un Ūve Gensheimers atjaunoja iepriekšējo piecu vārtu pārsvaru. Taču mača 49. minūtē Andris Ērmanis guva divus vārtus pēc kārtas, panākot rezultātu 22:25, liekot vāciešiem pieprasīt pārtraukumu.

Latviešu emocionālais pacēlums gan noplaka brīdī, kad tikko divus vārtus guvušais Ērmanis saņēma divu minūšu noraidījumu. Sešas minūtes pirms spēles beigām Latvijai pie 23:27 pavērās iespējam, jo pretinieki īsā brīdī saņēma divus noraidījumus. Kreicbergs ātri par vieniem vārtiem starpību samazināja, bet Krištopāna metiens atsitās pret stabu un no vārtsarga muguras ieleca vārtos. Tādējādi pirms pēdējām trīs minūtēm rezultāts bija 25:27. Latvijas izlases līderis varēja pietuvot komandu līdz minimumam, bet bumba trāpīja pa vārtu konstrukciju. Genshaimers nekavējoties sodīja, palielinot starpību līdz trīs vārtiem. Pēdējā minūtē Jurdžam izdevās ar viltīgu metienu panākt minimālu starpību, taču metiena meklēšanai tika iztērēts pārāk daudz laika, kas neatstāja vairs iespēju izraut panākumu. Dalību Eiropas čempionātā Latvijas izlase noslēdza ar zaudējumu Vācijai - 27:28.

Dainis Krištopāns katrā no turnīra mačiem guva pa septiņiem vārtiem, tādējādi kopumā turnīra laikā sakrājot 21 precīzu metienu. Krištopāna tuvākais sekotājs Latvijas izlases rindās ar 13 vārtiem turnīrā bija Nils Kreicbergs, bet Aivis Jurdžs sakrāja 11 precīzus metienus.

Latvija - Vācija 27:28 (11:16)
Latvija: Krištopāns 7, Kreicbergs 6, Jurdžs 5, Dude 5, Ērmanis 2, Strazdiņš 1, Politers 1.
Vācija: Kūns 8, Gensheimers 4, Drukss 4, Kastenings 4, Reihmans 3, Kohlbahers 2, Pekelers 1, Vēbers 1, Šmits 1.

C grupa

VKomandaSUNZVārtiP
1.Spānija220066:484
2.Vācija320188:834
3.Nīderlande210155:582
4.Latvija300373:930

Latvijas grupas kalendārs

DatumsSpēleRez.
09.01.Vācija – Nīderlande34:23
Spānija – Latvija33:23
11.01.Latvija – Nīderlande24:32
Spānija – Vācija33:26
13.01.Latvija – Vācija27:28
Nīderlande - Spānija

13. janvāris

LaiksGrupaSpēleRez.
19:15AMelnkalne – Baltkrievija27:36
CLatvija – Vācija27:28
EIslande – Krievija34:23
21:30ASerbija – Horvātija
CNīderlande – Spānija
EDānija – Ungārija

  +8 [+] [-]

, 2020-01-13 20:51, pirms 5 gadiem
Vislielākās uzslavas vīriem par šo spēli, tā bija labākā šajā turnīrā. Mājās var atgriezties ar augstu paceltām galvām. Paldies komandai un lai šī dalība EČ finālā kalpo par atspēriena punktu rokasbumbas attīstībai un tā Latvijā kļūst populārāka.

  +7 [+] [-]

, 2020-01-13 20:54, pirms 5 gadiem
ļoti laba spēle! Paldies par sasniegto! Tagad tik labus līgumus parakstīt un labās līgās spēlēt un vēl vienu EČ finālturnīru

  +9 [+] [-]

, 2020-01-13 20:55, pirms 5 gadiem
Latvija uzvarēja Vāciju, ja skaita tikai 2.puslaiku ar 16:12. Vācijai beigās jāvelk laiks, lai noturētu uzvaru. Vai es sapņoju? Vislielākā cieņa komandai. Tik sīvu cīņu nekādīgi negaidīju. Patīk, ka Dainis nespēlē tikai individuāli, bet kādas rezultatīvas piespēles dala. Kreicbergu uz stiprāku klubu! Dude spēlē kā īsts kapteinis. Tomāts 2 bankas ielika. Jurdža stabilā spēle, protams, nav pārsteigums.

  +6 [+] [-]

, 2020-01-13 20:55, pirms 5 gadiem
Un ja mums butu kaut divas parbaudes speles?!?!? Kad bus atlugumu handbola federacija? Tads stulbums, tik ilgi gaidit turniru lai nesagatavot komandu. Arghhh

  +2 [+] [-]

, 2020-01-13 20:57, pirms 5 gadiem
Vīri par vēlu noticēja...

  +5 [+] [-]

, 2020-01-13 20:58, pirms 5 gadiem
Visu cieņu izlasei. Vācijas izlases spēlētāji pat pasmaidīt nevarēja pēc šādas uzvaras. Ja vien nebūtu tā neveiksmīgā spēlēt pret NED, tad turnīrs būtu bijis izcils.

  +6 [+] [-]

, 2020-01-13 20:58, pirms 5 gadiem
Večiem cepuri nost. Kā kapteinis teica pirms spēles cīnīsimies un neatdosim ne centimetra un tā arī bija. Diemžēl individuālais pārspēks un šāda turnīru pieredze beigās deva +1 Vācijai. Esmu lepns par puišiem un ticu ka nākamajā turnīrā jau būs arī kāda uzvara. To arī novēlu.

  +6 [+] [-]

, 2020-01-13 20:59, pirms 5 gadiem
Cepuri nost! Beidzot kļuva skaidrs, kāpēc viņi ir finālturnīrā. Izcila spēle beigās. Puiki šovakar rakstīja Latvijas handbola vēsturi.

  +5 [+] [-]

, 2020-01-13 21:00, pirms 5 gadiem
Tagad Vācijas izlases treneris nosvīdis un mazliet sašļucis sniedz interviju ZDF komentētājiem - taisnojas un slavē latviešus.

  +3 [+] [-]

, 2020-01-13 21:00, pirms 5 gadiem
Bija spēļu prakse, bija rezultāts.

  +4 [+] [-]

, 2020-01-13 21:00, pirms 5 gadiem
Nav ko piebilst, varoņi!

  +7 [+] [-]

, 2020-01-13 21:01, pirms 5 gadiem
Manuprāt, pārāk sauss virsraksts pēc šādas cīņas un spēles pret nesenajiem Eiropas čempioniem un vieniem no turnīra favorītiem . Bet ko gan no hokejcentra autoriem var gaidīt mēs piespiedām Vāciju vilkt laiku beigās, lai nezaudētu. Tiesnesis arī mīkstais , baidījās atņemt Vācijai bumbu par pasīvo uzbrukumu pēdējā minūtē, parādīja ka jāuzbrūk, bet Vācija vēl kādas 15 sekundes nobumbulēja ar visiem sodiem... Sviests. Šodien parādījās vissaturīgākais sniegums, un tas tikai liecina par to ka sākām iespēlēties. Nešaubos ka šādu sniegumu rādītu jau no turnīra sākuma, ja vien butu profesionāla attieksme no federācijas puses un profesionāla pieeja sagatavošanās posmam! Paldies, lieliska spēle! Cerams pacelsies citā līmenī!!!!
Slēpts komentārs: janis_sulcs_564175934438680

  +3 [+] [-]

, 2020-01-13 21:03, pirms 5 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Manuprāt, pārāk sauss virsraksts pēc šādas cīņas un spēles pret nesenajiem Eiropas čempioniem un vieniem no turnīra favorītiem . Bet ko gan no hokejcentra autoriem var gaidīt mēs piespiedām Vāciju vilkt laiku beigās, lai nezaudētu. Tiesnesis arī mīkstais , baidījās atņemt Vācijai bumbu par pasīvo uzbrukumu pēdējā minūtē, parādīja ka jāuzbrūk, bet Vācija vēl kādas 15 sekundes nobumbulēja ar visiem sodiem... Sviests. Šodien parādījās vissaturīgākais sniegums, un tas tikai liecina par to ka sākām iespēlēties. Nešaubos ka šādu sniegumu rādītu jau no turnīra sākuma, ja vien butu profesionāla attieksme no federācijas puses un profesionāla pieeja sagatavošanās posmam! Paldies, lieliska spēle! Cerams pacelsies citā līmenī!!!!
Starp citu, man izskatījās, ka pašās beigās nevis Ērmanis pārkāpa noteikumus, bet vācietis viņam uzskrēja virsū un bumbu vajadzēja atdot mums.
Slēpts komentārs: janis_sulcs_564175934438680

  +5 [+] [-]

, 2020-01-13 21:03, pirms 5 gadiem
janis_sulcs_564175934438680 rakstīja: Tādiem nabagiem tiešām nav ko darīt Eiropas čempionātā.
Kauns,!
Nav jau nemaz vācieši tādi nabagi, bijuši pat Eiropas čempioni.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-13 21:03, pirms 5 gadiem
tā arī es nesapratu, kāpēc 59. minūtē nesteidzīgi izspēlējām savu uzbrukumu, esot iedzinējos ar -2

  +3 [+] [-]

, 2020-01-13 21:05, pirms 5 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Manuprāt, pārāk sauss virsraksts pēc šādas cīņas un spēles pret nesenajiem Eiropas čempioniem un vieniem no turnīra favorītiem . Bet ko gan no hokejcentra autoriem var gaidīt mēs piespiedām Vāciju vilkt laiku beigās, lai nezaudētu. Tiesnesis arī mīkstais , baidījās atņemt Vācijai bumbu par pasīvo uzbrukumu pēdējā minūtē, parādīja ka jāuzbrūk, bet Vācija vēl kādas 15 sekundes nobumbulēja ar visiem sodiem... Sviests. Šodien parādījās vissaturīgākais sniegums, un tas tikai liecina par to ka sākām iespēlēties. Nešaubos ka šādu sniegumu rādītu jau no turnīra sākuma, ja vien butu profesionāla attieksme no federācijas puses un profesionāla pieeja sagatavošanās posmam! Paldies, lieliska spēle! Cerams pacelsies citā līmenī!!!!
Piekrītu par to virsrakstu!

  +4 [+] [-]

, 2020-01-13 21:07, pirms 5 gadiem
Nu, tiešām super! Baigais prieks, ka saņēmās un parādīja, ka neesam zemē metami.. Federācijas funkcionāri atgadina tos kadrus no filmas "Sapņu komanda".. kre.īni, nekas vairāk..

  +5 [+] [-]

, 2020-01-13 21:08, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Piekrītu par to virsrakstu!
Izdomājam citu! Vācieši pēdējā brīdī izvairās no sensacionāla zaudējuma Latvijai

  +4 [+] [-]

, 2020-01-13 21:09, pirms 5 gadiem
Tagad jācer ka ar Handbolu nenotiks taspats kas ar futbolu pēc 2004 gada.

  +5 [+] [-]

, 2020-01-13 21:10, pirms 5 gadiem
Ksank rakstīja: Un ja mums butu kaut divas parbaudes speles?!?!? Kad bus atlugumu handbola federacija? Tads stulbums, tik ilgi gaidit turniru lai nesagatavot komandu. Arghhh
Nu, teiksim tā: Bija 2 pārbaudes spēles - ar Spāniju un Holandi, un 1 spēle čampī - ar Vāciju. Žēl, ka pēc 1. mača jau jābrauc mājās...
P.s. Tas Bičevskis - viņam mūžā vispār ir bijusi kautkāda saskare ar handbolu, vai vismaz sportu kā tādu? Esmu visai skeptisks...

  +2 [+] [-]

, 2020-01-13 21:13, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Izdomājam citu! Vācieši pēdējā brīdī izvairās no sensacionāla zaudējuma Latvijai
neizškirta, ja Kristopāns būtu trāpījis no līnijas vārtos ne pa stabu. līdz uzvarai mums bija tomēr patālu...
nebūtu izgāztās spēles ar Holandi, par čempi varētu likt teicamu atzīmi...

  +5 [+] [-]

, 2020-01-13 21:15, pirms 5 gadiem
Šovakar puiši parādīja, uz ko ir spējīgi un kāds īstenībā ir izlases potenciāls! Ja nebūtu neveiksmīgās spēles pret holandiešiem, varētu visu turnīru vērtēt kā teicamu. Acīmredzot pirms tās spēles puišiem bija pārāk liels spiediens, un čaļi pārdega, tāpat negatīvu iespaidu atstāja pārbaudes spēļu un pieredzes trūkums. Bet nu nekas, jāņem vērā iegūtā mācība un jāskatās nākotnē! Malači!

  +4 [+] [-]

, 2020-01-13 21:20, pirms 5 gadiem
Netika uz OS, bet var tikt uz PČ. Aprīlī jau pirmā kārta, lai tiktu uz PČ!
Slēpts komentārs: FUNS

  -2 [+] [-]

, 2020-01-13 21:23, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Netika uz OS, bet var tikt uz PČ. Aprīlī jau pirmā kārta, lai tiktu uz PČ!
Pirmā kārta bija tā, kurā Lietuva spēlēja.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-13 21:24, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pirmā kārta bija tā, kurā Lietuva spēlēja.
Latvijai būs jāpārvar divas kārtas, lai tiktu uz PČ.

Redz, ka ir šādas priekšrocības, ja spēlē EČ.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-13 21:26, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Latvijai būs jāpārvar divas kārtas, lai tiktu uz PČ.

Redz, ka ir šādas priekšrocības, ja spēlē EČ.
Izlasi manu komentāru pie raksta par šo spēli. Tur es jau no rīta šo visu uzrakstīju.

  +3 [+] [-]

, 2020-01-13 21:30, pirms 5 gadiem
Īstu vīru sports ! Patīkami skatīties, nevis kā skraida mīkstie florbola zeperi !

  +2 [+] [-]

, 2020-01-13 21:31, pirms 5 gadiem
Vācu Bild ielicis virsrakstu: Nervoza uzvara pret stiprajiem latviešiem (Zitter-Sieg gegen starke Letten)
https://www.bild.de/sport/mehr-spor...

  +2 [+] [-]

, 2020-01-13 21:32, pirms 5 gadiem
Visai Latvijai jālepojas ar Mūsu Puišiem!!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2020-01-13 21:33, pirms 5 gadiem
Malači puiši=prieks par cīņu!Bet arī drusku škrobe,ka pie pienācīgas gatavošanās būtu iespējams kas vairāk..To jau parādīja 1.puslaiks pret spāņiem.Uz 3.spēli tikai pa īstam iespēlējās..!

  +1 [+] [-]

, 2020-01-13 21:38, pirms 5 gadiem
Malači! Par virsrakstu runājot prieks, ka nav rakstīts "CIENĪJAMS ZAUDĒJUMS"

  -2 [+] [-]

, 2020-01-13 21:40, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Latvijai būs jāpārvar divas kārtas, lai tiktu uz PČ.

Redz, ka ir šādas priekšrocības, ja spēlē EČ.
Nezinu, vai te ir kāda priekšrocība. Ja mēs nebūtu starp šī čempja sliktākajām 6 izlasēm, tad, jā, jo mums nebūtu jāparvar 2 kārtas, bet tā 2 kārtas bija jāparvar arī agrāk. Tikai tad tā pirmā kārta bija grupu turnīrs ar 3 vai 6 spēlēm, kurā tikai grupas uzvarētājs tika līdz kvalifikācijas play-off spēlēm.

     [+] [-]

, 2020-01-13 21:44, pirms 5 gadiem
strops rakstīja: Īstu vīru sports ! Patīkami skatīties, nevis kā skraida mīkstie florbola zeperi !
pasaki šo sejā kādam somam vai zviedram

  -2 [+] [-]

, 2020-01-13 21:45, pirms 5 gadiem
Ok, pats sapinos. Laikam sapratu, Flip, par kādu priekšārocību runā, jo, ja mēs nebūtu spēlējuši šajā čempī, tad mums būtu jāparvar 3 kārtas PČ kvalī, lai tiktu līdz f-turnīram.

  +4 [+] [-]

, 2020-01-13 21:48, pirms 5 gadiem
janis_sulcs_564175934438680 rakstīja: Visās spēlēs dabūja smagi pa dirsu un varoņi?
Šausmas cik gan nabaga latvietim daudz vajag.
Tu zināji, ka īstie nabagi _tavi priekšteči- kad ievilkās Latvijā, bija ļoti priecīgi par nolaižamo klozetpodu, bet tikai grūti no viņiem padzerties? Aizver savu ebanno ībli, bomāaar!

  -2 [+] [-]

, 2020-01-13 21:49, pirms 5 gadiem
Dāņiem pakaļas deg.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-13 21:59, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Dāņiem pakaļas deg.
Tu ar savu tekstu nodzēsi pažaru!

  -2 [+] [-]

, 2020-01-13 22:02, pirms 5 gadiem
Gin4a rakstīja: Tu ar savu tekstu nodzēsi pažaru!
Jā, nesen vēl bija 6-10, bet tagad - 11:11.

     [+] [-]

, 2020-01-13 22:07, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Ik pa brīdim kāds žurnālists kādu komandu noraksta pirms laika. Pat tik zinošs kā Kreipāns pēc spēles ar Nīderlandi teica , ka Latvija šo čempionātu pabeigs bez uzvarām, būs 3 zaudējumi un piebilda - Nebūsim naivi domājot par Vāciju.
Cienīsim jebkuru komandu un izteiksim prognozes prognožu veidā nevis kā kategoriskus apgalvojumus. Ir pretinieku nenovērtēšana, traumas, apstākļu sakritība, superveiksmes utt.
Tad sanāk ka tikai naivie šodien cerēja uz uzvaru vai punktu, bet spēles beigās arī pats Kreipāns sevi pieskaitīja netīšām sevi naivajiem un cerēja vizsmaz uz neizšķirtu.
Par šo komandu mums nav kauns,bet par kuru mums ir.. a,kremļa kvekšķi?

  -2 [+] [-]

, 2020-01-13 22:08, pirms 5 gadiem
Malači. Manuprāt ja būtu iemetuši Krištopāns un Jurdžs būtu iemetuši divus golus kurus trāpija pa vārtu stabu. Vajadzēja paņemt vāciešus pie dziesmas bet viens otrs spēlētājs noraustījās aizsardzības epizodēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2020-01-13 22:21, pirms 5 gadiem
Maču neredzėju, taču rezultāts pret spēcīgo Vācijas izlasi runā pats par sevi. MALAČI! Un tagad atliek vien patriekt ratā to glumo briļļaino tukša muldētāju un sākt jaunu dzīvi, jo Latvija var!

     [+] [-]

, 2020-01-13 22:24, pirms 5 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Tu zināji, ka īstie nabagi _tavi priekšteči- kad ievilkās Latvijā, bija ļoti priecīgi par nolaižamo klozetpodu, bet tikai grūti no viņiem padzerties? Aizver savu ebanno ībli, bomāaar!
Vai tu, mārtiņ, ar šito pašu muti arī maizi ēd? Pretīgi tavu tekstu lasīt, kur nu vēl ko tādu runāt...

  +2 [+] [-]

, 2020-01-13 22:27, pirms 5 gadiem
Nu luk trešā spele ideāla. Tātad vajadzēja divas parbaudes spēles lai mes šādi sāktu pirmo.

     [+] [-]

, 2020-01-13 22:41, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ok, pats sapinos. Laikam sapratu, Flip, par kādu priekšārocību runā, jo, ja mēs nebūtu spēlējuši šajā čempī, tad mums būtu jāparvar 3 kārtas PČ kvalī, lai tiktu līdz f-turnīram.
Tieši tā. Latvija gan 1x ir tikusi līdz pēdējai kvalifikācijai kārtai kur atzina Spānijas pārākumu(2005) + šis Baltkrievijas zaudējums.

  -2 [+] [-]

, 2020-01-13 22:45, pirms 5 gadiem
norins rakstīja: Par šo komandu mums nav kauns,bet par kuru mums ir.. a,kremļa kvekšķi?
Man nav kauns ne par vienu komandu. Kaunēties vajag par cilvēcības zaudēšanu. Sportā ir kauns par dzērājizlasi basketbolā. Nevis par rezultātiem bet par uzvedību. Kauns par toto skandāliem futbolā.
Vēl kauns ir par tādiem kā tevi. Skumji ka ir tādi latvieši kā tu(kā šeit diskutē), liels kauns par tādu kā Namejs. Ceru ka tādi latviešu vidū ir ļoti , ļoti maz.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-13 22:49, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Man nav kauns ne par vienu komandu.
Man ir kauns par Динамо Рига, kas bez cīņas zaudē spēli pēc spēles un ir līgas peramie zēni.
Slēpts komentārs: FUNS

  +2 [+] [-]

, 2020-01-13 23:03, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Tu seko līdzi DR? Apsveicami. Tu arī pārdzīvo par Latvijas komandu?
Pie katra raksta ar savu Dinamo. Cik var???

  +2 [+] [-]

, 2020-01-13 23:12, pirms 5 gadiem
eermss rakstīja: Nu, teiksim tā: Bija 2 pārbaudes spēles - ar Spāniju un Holandi, un 1 spēle čampī - ar Vāciju. Žēl, ka pēc 1. mača jau jābrauc mājās...
P.s. Tas Bičevskis - viņam mūžā vispār ir bijusi kautkāda saskare ar handbolu, vai vismaz sportu kā tādu? Esmu visai skeptisks...
Nu jā,piekrītu=pret Vāciju redzējām arī skaistas saspēles lv izpildījumā!Puiši zināja beidzot ,kas viņiem jādara,arī treneri..Kreicbergs ļoti labi izskatījās kā saspēles vadītājs.Bet ar to vajadzēja tikt skaidrībā jau pirms turnīra.

  +4 [+] [-]

, 2020-01-13 23:17, pirms 5 gadiem
strops rakstīja: Īstu vīru sports ! Patīkami skatīties, nevis kā skraida mīkstie florbola zeperi !
paskatījos IZM statistiku florbolā valsts subsidē vairāk sporta skolas vairāk nekā handbolā . audzēkņu skaits florbolā 1600 - handbolā 800...

te jau arī handbola federācijai var mest ar lielu akmeni par tādu situāciju...

un protams atgriežamies atkal pie valsts prioritātēm.
paskatoties vispār ko subsidē un cik daudz, principā mūsu valsts ačgārnajā sporta sistēmā var izsist naudu jebkuram sūdam...

  +4 [+] [-]

, 2020-01-13 23:45, pirms 5 gadiem
Tie neizdevušies sportisti, kā tu saki, tikko pārrakstīja handbola vēsturi ( Latvijas ) un ir gada komanda Latvijā! Cepuri nost izlases priekšā!

  -1 [+] [-]

, 2020-01-14 00:13, pirms 5 gadiem
MooXi.net - liеlisks projekts piеaugušajiеm, kuri vēlas аtrast sеksa partneri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2020-01-14 01:38, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: paskatījos IZM statistiku florbolā valsts subsidē vairāk sporta skolas vairāk nekā handbolā . audzēkņu skaits florbolā 1600 - handbolā 800...

te jau arī handbola federācijai var mest ar lielu akmeni par tādu situāciju...

un protams atgriežamies atkal pie valsts prioritātēm.
paskatoties vispār ko subsidē un cik daudz, principā mūsu valsts ačgārnajā sporta sistēmā var izsist naudu jebkuram sūdam...
Bet kam tad tas sporta veids būtu japopularize un viņam nauda jāizsit, ja ne federācijai? Pie federācijas stūres jābūt spēcīgai personībai, kas 'deg' par savu sportu, nevis kārtējam biznemenim, kas sev kādu personīgu labumu saskatījis no atrašanās pie vadības stūres. Tā mums LV ir lielākā problēma, federācijas gluži vai kā mafijas, ar pašlabuma meklētājiem pie stūres, kuriem pats sports labi ja vēl sekundārs ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2020-01-14 07:23, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pie katra raksta ar savu Dinamo. Cik var???
Vai tu pamanīji, ka es nesāku rakstīt par DR? Ja citi nejautā, nesāk, es neko nerakstu par DR. Varbūt aizrādi tiem kuri iesāk to darīt.

     [+] [-]

, 2020-01-14 07:24, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pie katra raksta ar savu Dinamo. Cik var???
Cik var upesdeglis to šausmīgo komandu pieminēt. Neatradu ka tu viņam aizrādi.

     [+] [-]

, 2020-01-14 08:27, pirms 5 gadiem
Visu cieņu vīriem par šo spēli, bet tomēr man, kā handbola nezinātājam, tomēr nedaudz neizpratne un rūgtumiņš palika. Kāpēc Latvija tajā savā pēdējā uzbrukumā gunāru staipīja? Kāpēc neuzbruka aktīvāk, lai paliktu laiks vēlvienam savam uzbrukumam, jo friči beigās varēja mierīgi līdz mača beigām vilkt laiku.

     [+] [-]

, 2020-01-14 08:47, pirms 5 gadiem
wolmar rakstīja: Vai tu, mārtiņ, ar šito pašu muti arī maizi ēd? Pretīgi tavu tekstu lasīt, kur nu vēl ko tādu runāt...
tev ar savu demagoģiju- uz pilotiku!
"Saskaņa" paņems atplestām