Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:8, Did:0, useCase: 3

papildināts LSPA/NB SAN uzvar "Vaiņodi", "Ogre" pārsteidz ASK/LU

Agris Suveizda

LSPA/NB SAN uzvar "Vaiņodi", "Ogre"  pārsteidz ASK/LU
Foto: Ritvars Raits

Šovakar ASK sporta zālē tika aizvadīta Latvijas handbola čempionāta pirmā ceturtdaļfinālspēle. Tajā LSPA/NB SAN ar rezultātu 30:21 pieveica "Vaiņodi" un spēra pirmo soli pretī iekļūšanai pusfinālā. Savukārt citā spēlē par nelielu pārsteigumu parūpējās Ogres handbolisti, kas savā laukumā ar 26:25 pieveica "ASK/LU" komandu. Uzvarētāji tiks noteikts divu spēļu summā.

LSPA/NB SAN pārliecinoša uzvara

Latvijas handbola čempionāta regulārajā sezonā LSPA/NB SAN ieņēma piekto vietu, savukārt "Vaiņode" bija ceturtā. Vienīgajā savstarpējā spēlē "Vaiņode" uzvarēja ar astoņu vārtu pārsvaru - 37:29. Pirms ceturtdaļfināla spēlēm LSPA/NB SAN izmantoja iespēju papildināt sastāvu un ieguva pa diviem spēlētājiem no "Jūrmalas Sporta" un RTU - attiecīgi Edvīnu Latkovski, Mareku Černousovu un Robertu Freibergu, Māri Grēberu. Tāpat treneru korpusam pievienojās Latvijas izlases treneris Dmitrijs Bražņikovs.

Spēli labāk iesāka mājinieki, kas pēc Gunta Lejnieka precīza metiena septītās minūtes ievadā panāca 4:1. "Vaiņode" atbildēja ar diviem vārtiem pēc kārtas, taču 18.minūtē LSPA/NB SAN pārsvars sasniedza sešus vārtus - 11:5. Punktu pirmajam puslaikam ar precīzu soda metienu pēdējā sekundē pielika viesu handbolists Artūrs Auders - 15:12 pēc pirmajām 30 minūtēm.

"Vaiņodei" vēlreiz bija izdevies nedaudz pievilkt un deficītu samazināt līdz trim vārtiem, taču mača 50.minūtē LSPA/NB SAN pārsvars iegāja otrajā desmitā - 26:15. "Vaiņode" vairs neapdraudēja pretinieku uzvaru un arī rezultāta starpību samazināja tikai minimāli - līdz deviņiem vārtiem (21:30). Pāra uzvarētājs tiks noteikts divu spēļu summā, un spēcīgākā komanda pusfinālā varēs tikties ar regulārās sezonas uzvarētāju Ludzas "Latgolu".

Ogre pārsteidz ASK/LU

Ogres komanda regulāro čempionātu noslēdza sestajā vietā, bet ASK handbolisti bija trešie. "ASK/LU" pie panākumiem tika arī abos savstarpējos mačos šosezon – 28:18 un 35:27. Tiesa, tad ogrēniešu sastāvā vēl nebija komandas rezultatīvākais spēlētājs Arvis Laganovskis. Rīdziniekiem šovakar nevarēja palīdzēt pamata saspēles vadītājs Kaspars Naglis, kas visu padarīja tikai intriģējošāku.

Spēles sākumā, pateicoties Laganovska diviem gūtajiem vārtiem ogrēnieši izvirzījās vadībā ar 2:0, bet vēlāk panāca arī 5:2. Pēc tam gan iniciatīvu pārņēma rīdzinieki, tādejādi piecarpus minūtes līdz puslaika beigām Ogrei jau bija divu punktu deficīts – 7:9. Tiesa, ogrēnieši ne tikai atspēlējās, bet arī izvirzījās vadībā, tomēr puslaiks noslēdzās neizšķirti, jo līdz ar beigu signālu vārtus guva Guntis Ciematnieks – 10:10.

Otrā puslaika sākums veiksmīgāks bija "ASK/LU", kas iekrāja triju vārtu pārsvaru (11:14), tomēr mājinieki spēja likvidēt šo deficītu un vēlāk, pateicoties Laganovska, Dravnieka un Straumes vārtiem paši iegūt +3 (23:20). Arī ASK spēja atspēlēties un panākt izlīdzinājumu (25:25), tomēr pie uzvaras tika Ogre, kam uzvaras vārtus nedaudz vairāk kā divarpus minūtes līdz spēles beigām guva Andrejs Mancurovs – 26:25. Atbildes spēle 21.aprīlī Rīgā, uzvarētājs tiks noteikts divu spēļu summā.

Virslīga vīriešiem, 1/4 fināls

LSPA/NB SAN - Vaiņode 30:21 (15:12)
LSPA/NB SAN: Kurmēns 11, Laganovskis 5, Lejnieks 4, Leja 3, Blome 3, Ērmanis 2, Latkovskis 2
Vaiņode: Grundmanis 6, O.Pāvils 4, Ķergalvis 3, Mickus 2, Auders 2, N.Pāvils 1, Jurjāns 1, A.Pāvils 1, Taujēns 1

Ogre – ASK/LU 26:25 (10:10)
Ogre: Laganovskis 7/3, Straume 7, Dravnieks 4, Mancurovs 3, Želna 2, Lablaiks 1, Pozņaks 1, Abiks 1.
ASK/LU: Lazdiņš 9, Reniņš 5, Ciematnieks 5, Bāliņš 3, Bārbals 2, Šnēvelis 1.

Izmantotie resursi:
Latvijas Handbola federācija - Handball.lv

1 2 49 komentāri

  -2 [+] [-]

, 2013-04-13 16:24, pirms 11 gadiem
žeeel gan,cerams Vainode uzvilks mājās ar +10

     [+] [-]

, 2013-04-13 16:28, pirms 11 gadiem
izskataas ka vienigai ir Latkovskis kurs izgaja laukuma no LSPA/NB-SAN komanadas jaunieguvumiem...? Nu tad par LIELU SKIF..

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 17:05, pirms 11 gadiem
Izgāja visi, izņemot Greberi. Pienesums uzbrukumā varbūt nebija bet aizsardzībā gan.

  +8 [+] [-]

, 2013-04-13 18:48, pirms 11 gadiem
tomēr nesaprot, kā viens spēlētājs vienā sezonā Latvijas virslīgas čempionātā var iegūt divas vietas?????????? Vaiņode, lai Jums veicas!!!!!

     [+] [-]

, 2013-04-13 19:38, pirms 11 gadiem
Jā žēl ka HLA un Normunda Blumizera līgā ir šādi noteikumi. Pilnīgi ticu ka spēle būtu savādāka ja nebūtu šie mistiskās pārejas kuras iespējamas tikai LSPA. Lai gan tāpat Vaiņode malači. Spēle bija līdzīga, tikai izdevību izmantošana šoreiz par labu LSPA. Apsolu ka Vaiņodē LSPA nebūs psiholoģiski viegli, jo mēs līdzjuteji šadu netaisnību nepiedosim.

  -3 [+] [-]

, 2013-04-13 19:43, pirms 11 gadiem
Man tāds nevainīgs jautājums? vakar tika izziņots ka pāriet divi spēlētāji uz LSPA pēc RTU spēles ( kad abi nospēlēs protams) un tad dokumenti tiks nokartoti, tad paskaidrojat kaa ir iespeejams nokaartot, ja cik man zinaams federaacija nestraadaa lidz 9-iem vakaraa un sestdienaa ne tik? Kas tad kartoja sos dokumentus?

  -4 [+] [-]

, 2013-04-13 19:58, pirms 11 gadiem
Kārtējo reizi tu esi labs vodafons, udens liešanas kaste !!! Ja kāds izmanto situāciju, tad tas ir tik tiešām slikti, bet sorry mēs varam, jūs nē!
Starp citu, kāpēc Vaņode neuzaicināja pie sevis Māri spēlēt?

Un jā gandrīz aizmirsu, pie visa vainīga, ka snotiek ar Vaiņodi, šogad LSPA komanda!!!! Jo mēs no sezona sākuma zinājām, ka būs jāspēlē ar Vaiņodi 1/4

Klauns tu esi

  +3 [+] [-]

, 2013-04-13 20:06, pirms 11 gadiem
NB55 rakstīja: Kārtējo reizi tu esi labs vodafons, udens liešanas kaste !!! Ja kāds izmanto situāciju, tad tas ir tik tiešām slikti, bet sorry mēs varam, jūs nē!
Starp citu, kāpēc Vaņode neuzaicināja pie sevis Māri spēlēt?

Un jā gandrīz aizmirsu, pie visa vainīga, ka snotiek ar Vaiņodi, šogad LSPA komanda!!!! Jo mēs no sezona sākuma zinājām, ka būs jāspēlē ar Vaiņodi 1/4

Klauns tu esi
Kauns jums par visu sito. Agrak patikat ka komanda, bet pec sitiem gajieniem tocna ne. Visi apkaart runa, daudzas ar handbolu saistitas personas saka ka taa nevar, bet neviens neko reaali nevar izdariit, jo tur jau esat juus vai arii nauda apaksaa.. Es arii runaatu ja butu pret ko citu jaspeelee, ka sitaada nirgasanaas par handbolu nav laba. Un varbuut neesi iedomaajies ka vins nevar buut uz komandas treniniem vai arii Vainodes komandaa neiederas, bet cik sapratu arii jums nee, jo paseedeet malaa var jebkurs.

  -2 [+] [-]

, 2013-04-13 20:15, pirms 11 gadiem
Kārtējo reizi:
Pie nolikuma apstiprināšanas Vaiņodei bija iespēja pieprasīt izsvītrot/mainīt punktu par pārejām!
Parādi man e-mailus no Latgola un Vaiņodes!!!!!

Kā jau teicu, varbūt ar nākošo gadu klubi slēgs līgumus, un tas varētu būt kā ierobežojums, jeb pelnīšanas avots, principiāli ir vienalga!
Uz šodienu visi klubi bija vienādos apstākļos, tas ka tagad kādam kaut kas pietrūka... sorry, bet visiem palīdzēt nevar!

Par darbininiekiem HLA, ir kāds bŗīvprātīgais, kurš vēlās pastrādāt bez atalgojuma?
jautājums visiem gudriniekiem!!!!!!!!

Ja ir, tad varat pieteikties, jo palīdzēsiet visai Handbola sabiedrībai!

  +2 [+] [-]

, 2013-04-13 20:27, pirms 11 gadiem
NB55 rakstīja: Kārtējo reizi:
Pie nolikuma apstiprināšanas Vaiņodei bija iespēja pieprasīt izsvītrot/mainīt punktu par pārejām!
Parādi man e-mailus no Latgola un Vaiņodes!!!!!

Kā jau teicu, varbūt ar nākošo gadu klubi slēgs līgumus, un tas varētu būt kā ierobežojums, jeb pelnīšanas avots, principiāli ir vienalga!
Uz šodienu visi klubi bija vienādos apstākļos, tas ka tagad kādam kaut kas pietrūka... sorry, bet visiem palīdzēt nevar!

Par darbininiekiem HLA, ir kāds bŗīvprātīgais, kurš vēlās pastrādāt bez atalgojuma?
jautājums visiem gudriniekiem!!!!!!!!

Ja ir, tad varat pieteikties, jo palīdzēsiet visai Handbola sabiedrībai!
Tev laikam tik nauda apkart un citu neko neredzi kas notiek apkart. Ieprieks par parejam nebija nekaadu probleemu, bet seit parnem vadibu kautkaada tur HLA un viss saakas. Neviens jau nelaava neko mainiit nolikumaa cik sapratu. Kads bija tadam bija japielagojas. Tu saki ka visi bija vienados apstaklos.. Nebija gan, padomaa ar savu naudas maisu galvu un sapratisi kapec. Zini es ari varu pastraadaat par brivpratiigo, ja zinaatu ka tik manai milakajai komandai par labu tas naaktu.

     [+] [-]

, 2013-04-13 20:47, pirms 11 gadiem
m-jaa tev gan trūkst naudiīņas, katru reizi piemini, bet šoreiz viss bija par velti!!!! un cik saprotu, tas tev sāpina viss vairāk

Helmuts, vispār gribēja atteikties no spēlēšanas Latvijas Čempī, un deļ tādiem dir***iem kā tu, neviens negrib neko darīt!!!

Par nolikumu es uzdevu cilvēkiem jautājumus vel oktobrī, jo atšķirībā no citiem lasu dokumentus līdz galam, tā pat arī par mājas priekšrocībām jepriekšējā sezonā!!!!!! kļūdas var pieļaut jeb kurš, jautājums vai tu vari tās izmantot jeb labot!!!!!
Man likās ka pārejas pirms play-off ir ok, jo redzēju līdzvertīgas komandas(un labus spēlētājus).
Dažiem tas ir iegriezis, jo tagad LSPA komanda izskatās stiprāka, bet Māris,Roberts, Mareks bija pie mums BHL, kur mēs spēlējām ar Dobeli, un zaudējām, ja kas.
Edvīns paši redzējāt spēlēja pamatā aizsardzībā!!!
Spēle ar Vaiņodi bija laba asa vietām, vārtsargi kārtējo reizi sevi pārādija labā līmenī!!! Niansēs LSPA bija spēcīgāka!
tā kā tiksimies pēc nedēļas

  -1 [+] [-]

, 2013-04-13 20:59, pirms 11 gadiem
Cilvēki cepas par neko...

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 21:05, pirms 11 gadiem
Nevajag pāriet uz personībām...

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 21:37, pirms 11 gadiem
A kas ir NB55?

  -1 [+] [-]

, 2013-04-13 21:38, pirms 11 gadiem
Un kas ir vainodfan?

     [+] [-]

, 2013-04-13 21:39, pirms 11 gadiem
Vai šie abi tēli ir devuši kādu labumu handbola saimniecībai?

  +3 [+] [-]

, 2013-04-13 22:13, pirms 11 gadiem
Un tomēr... es īsti nevaru saprast... It kā Blomes kungs ir nopietns, veiksmīgs uzņēmējs utt., bet tajā pašā laikā viņš piedalās diezgan bezjēdzīgās diskusijās komentāros, raksta prasti, bet ar jūtamu vēlmi izrādīt savu pārākumu. Cirque du Soleil laikam tikai apjomīgo formu dēļ nav paņemts.

     [+] [-]

, 2013-04-13 22:35, pirms 11 gadiem
m-ja)))))))))))))))))))

  +2 [+] [-]

, 2013-04-13 22:50, pirms 11 gadiem
neeeee rakstīja: Un tomēr... es īsti nevaru saprast... It kā Blomes kungs ir nopietns, veiksmīgs uzņēmējs utt., bet tajā pašā laikā viņš piedalās diezgan bezjēdzīgās diskusijās komentāros, raksta prasti, bet ar jūtamu vēlmi izrādīt savu pārākumu. Cirque du Soleil laikam tikai apjomīgo formu dēļ nav paņemts.
šitas labs.. pat man nevajag neko ievemt komentāros šim rakstam, jo kāds jau parūpējies..

  -1 [+] [-]

, 2013-04-13 22:50, pirms 11 gadiem
Un kas ir tāds neeeee par viedo komentētāju? Es piekrītu, ka jābūt viedoklim, bet ja tas ir nekāds... tad sabiedrībai no tā nav nekāda labuma!

  +2 [+] [-]

, 2013-04-13 22:55, pirms 11 gadiem
Kreilis4 rakstīja: Un kas ir tāds neeeee par viedo komentētāju? Es piekrītu, ka jābūt viedoklim, bet ja tas ir nekāds... tad sabiedrībai no tā nav nekāda labuma!
No šī Tava komentāra arī labumu neizjūtu. Varbūt nevajag gaidīt labumu, bet baudīt to, kas jau ir?

  -3 [+] [-]

, 2013-04-13 22:57, pirms 11 gadiem
Un rekur arī īstais latvietis - da_neshau! Savs viedoklis nav un nekad nav bijis, tik piekrīt kāda cita komentāram (nav pirmā reize, ja kas - NOŽĒLOJAMI! Ko Tu personīgi esi devis Latvijas handbola attīstībai?!?

  +4 [+] [-]

, 2013-04-13 23:07, pirms 11 gadiem
Cienījamais Kreilis4,
varbūt sākumā pats stādies priekšā un pastāsti, kāds ir Tavs pienesums handbola saimniecībai?

  -2 [+] [-]

, 2013-04-13 23:17, pirms 11 gadiem
Esmu jau pensionējies, lai radītu pienesumu Latvijas handbolam. Tie kuri iedziļināsies manā nickname zinās, kas es esmu līdz ar ko AssKing - rīt pat, beidz bezjēdzīgi rakstīt komentārus šeit (un arī citur ), un sāc rīkoties. Kad izdarīsi kaut ko lietderīgu dod ziņu, pretējā gadījumā Taviem komentāriem nav jēgas

  -1 [+] [-]

, 2013-04-13 23:19, pirms 11 gadiem
Kas vēl kādam ir sakāms?

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 23:21, pirms 11 gadiem
Kreilis4 rakstīja: Un rekur arī īstais latvietis - da_neshau! Savs viedoklis nav un nekad nav bijis, tik piekrīt kāda cita komentāram (nav pirmā reize, ja kas - NOŽĒLOJAMI! Ko Tu personīgi esi devis Latvijas handbola attīstībai?!?
man nav sava viedoķļa???? HA... pat Puriņš un Kentons nosmējās..

     [+] [-]

, 2013-04-13 23:33, pirms 11 gadiem
Nu ja pat Raitis un Helmuts nosmējās, tad Tev ir savs viedoklis. Vājš gan, bet ir... Turies stipriniek

     [+] [-]

, 2013-04-13 23:38, pirms 11 gadiem
gan jau Vainode majas iznesis ar 10 vartu starpbiibu to lspa

  +1 [+] [-]

, 2013-04-14 04:39, pirms 11 gadiem
Patiesībā, visa šī jezga ap skifa lietām nāk tikai par labu handbolam. Varbūt ne laukumā, bet fanu aprindās gan. Neatceros, kad pēdējo reizi pie rakstiem par LV čempja komandām būtu tik daudz komentāru. Varbūt visi šie notikumi būs kā dzinulis arī citiem rīkoties un censties "ieriebt" skifam par lielu handbolu!

PS. Neesmu skifa vai šo pāreju atbalstītājs

  +2 [+] [-]

, 2013-04-14 08:42, pirms 11 gadiem
Ja godīgi tad no malas vērojot spēli un protams lasot šos vainodes fanu textus liekas nožēlojami tas viss..kādi spēlētāji -tādi fani!! Spēlētāji laukumā patiesībā rupji spēlēja,un tiesnešu darbība atļāva vēl vairāk to viņiem,nesvilpjot objektīvi.Tiklīdz kādas epizodes kur kads no lspa ko iebilst-tā redzi viņi čīkstot...tiklīdz tiesnesis iedo kādu noraidījumu par labu skifam-tā vainode paši pārvēršas par pašiem apbižotākajiem uz pasaules un čīkst kā skifam pietiesā..nu ārprāts.

Tādi paši arī atbalstītāji viņiem..meklē visu laiku cik kāds negodīgs,netaisns tieši pret viņiem!Nu cilvēki mīļie izaudziet tak prātiņā..es saprotu ka jūs tur dzīvojie vairāk vai mazāk ārpus normālas civilizācija-nesaku par visiem...bet nu jūs jebkurā gadījuma pie jebkāda iznākuma čīkstēsiet par skifu,lhf un citiem..ka šie vainīgie pie visa..tas kad jūs pirms spēlēm jau izspļaujiet visu savu sāpi,lai ja nu zaudējiet varat automātiski uz citiem noraxtīt zāģi...nožēlojami..

Pierādiet laukumā savu varēšanu! LSPA-Blome varbūt izmantoja nolikuma nepilnības..nu ok..lai jau..bet skifs vakar bija tas pats kas bija..nu jūs nevarat teikt ka šie viesspēlētāji krasi izmainīja kko..nu nebija tā..

Par skaistiem,un emociju bagātiem play-offiem!!

  +1 [+] [-]

, 2013-04-14 09:58, pirms 11 gadiem
Izskatās, ka LSPA ir vēl viens jauns spēlētājs - Guntis Lejnieks! Kur pirms tam Guntis ir spēlējis?
P.S. Nebūtu tā Vaiņode aiz polārā loka, varētu aizbraukt paskatīties atbildes spēli, bet...

  +2 [+] [-]

, 2013-04-14 11:03, pirms 11 gadiem
Toties skaidrs ir viens un būsim godīgi viens pret otru un arī paši pret sevi - Bražņikovs šobrīd ir LSPA galvenais treneris un Gendelis ir +/- time-out lapiņas turētājs! Smieklīgi bija pavērot kā spēlētāji minūtes pārtraukumos pulcējas ap Bražņikovu, kurš stāsta ko un kā darīt, bet galvenais treneris Gendelis pats no maliņas pāri spēlētāju mugurām noskatās un nepasaka nevienu vārdu...

     [+] [-]

, 2013-04-14 13:14, pirms 11 gadiem
SPA rakstīja: Ja godīgi tad no malas vērojot spēli un protams lasot šos vainodes fanu textus liekas nožēlojami tas viss..kādi spēlētāji -tādi fani!! Spēlētāji laukumā patiesībā rupji spēlēja,un tiesnešu darbība atļāva vēl vairāk to viņiem,nesvilpjot objektīvi.Tiklīdz kādas epizodes kur kads no lspa ko iebilst-tā redzi viņi čīkstot...tiklīdz tiesnesis iedo kādu noraidījumu par labu skifam-tā vainode paši pārvēršas par pašiem apbižotākajiem uz pasaules un čīkst kā skifam pietiesā..nu ārprāts.

Tādi paši arī atbalstītāji viņiem..meklē visu laiku cik kāds negodīgs,netaisns tieši pret viņiem!Nu cilvēki mīļie izaudziet tak prātiņā..es saprotu ka jūs tur dzīvojie vairāk vai mazāk ārpus normālas civilizācija-nesaku par visiem...bet nu jūs jebkurā gadījuma pie jebkāda iznākuma čīkstēsiet par skifu,lhf un citiem..ka šie vainīgie pie visa..tas kad jūs pirms spēlēm jau izspļaujiet visu savu sāpi,lai ja nu zaudējiet varat automātiski uz citiem noraxtīt zāģi...nožēlojami..

Pierādiet laukumā savu varēšanu! LSPA-Blome varbūt izmantoja nolikuma nepilnības..nu ok..lai jau..bet skifs vakar bija tas pats kas bija..nu jūs nevarat teikt ka šie viesspēlētāji krasi izmainīja kko..nu nebija tā..

Par skaistiem,un emociju bagātiem play-offiem!!
Vaiņode rupji spēlēja?
Pats biju spēlē un redzēju. Varu pateikt, tikai to, ka mna bija žēl Vaiņodes ārējo it īpaši Oša. Viņi tur tika sisti. Un Osis tur dabūja visvairāk ciest. Un, kas attiecās uz uz to čīkštēšanu, tad nu vienīgais, kas tur čīkstēja varēja būt 55 numurs, kas vislaik tiesnešiem rādīja uz 2. stāvā esošo kameru. Kaut gan vienīgais, ko tajā kamerā varētu atrast, būtu tās epizodes, kur viņi nenošvilpa visās tās reizes, kad vaiņodnieki skrēja aizsardzībā ar sasistām sejām.
P.S. Neesmu Vaiņodnieks.

     [+] [-]

, 2013-04-14 13:22, pirms 11 gadiem
Klau, kurš ir tas slavenais 55! Izklausās, ka viņš ir visus nopircis, iebiedējis, draudējis, pārskaitījis utt.?!?

  +1 [+] [-]

, 2013-04-14 14:12, pirms 11 gadiem
Kreilis4 rakstīja: Klau, kurš ir tas slavenais 55! Izklausās, ka viņš ir visus nopircis, iebiedējis, draudējis, pārskaitījis utt.?!?
tu lasīt neproti??? ieej handols.lv un paskaties kurš spēlē zem 55 nr.. izskatās ka pensionējies esi ne tikai tu bet arī tavs prāts...
1 2 49 komentāri