Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:113, Did:0, useCase: 3

Vai izšķirošais izrāviens?

Jānis Cīrulis
Jānis Cīrulis @ciiruls

Pagājis tieši mēnesis, kad tika uzsākta balsošana par "Latvijas Gada balvas sportā 2007" nomināciju "Sports Visiem". Pašlaik līderu lomā iejuties basketbols.

Vērienīgākā sportistu godināšanas ceremonija „Latvijas Gada balva sportā 2007”, kurā tiks sumināti gada labākie sportisti, treneri un komandas un atzīmēti aizvadītā gada izcilākie panākumi šogad notiks 27. decembrī (LTV1 kanālā to varēs skatīt 29.decembrī). Kopā šogad ir noteiktas 15 dažādas nominācijas, no kurām vienas likteni izlems interneta balsojumā (portālos www.eSports.lv un www.olimpiade.lv). Šī nominācija ir "Sports visiem". Nominācijas būtība ir atklāt to sporta veidu, kurš Latvijas iedzīvotāju vidū ir pats populārākais tieši pašu piedalīšanās un pieejamības ziņā. Tādējādi mazāk svarīgi ir tas, kādus sportiskos panākumus gūst mūsu valsts pārstāvji šajā sporta veidā. Nominācija „Sports visiem” ir lieliska iespēja rosināt sabiedrības un mediju interesi par konkrētu sporta veidu, tā palīdzot to popularizēt un attīstīt.

Sešu balsošanas nedēļu laikā (1. novembris- 14. decembris) Latvijas iedzīvotājiem ir izteikt savu viedokli, nobalsojot par trim sporta veidiem, kas visvairāk būtu pelnījuši uzvarēt nominācijā "Sports Visiem". Mēneša laikā balsotāju skaits pārsniedzis sešus tūkstošus, tomēr daļa balsojumu joprojām ir neapstiprināti. Vai šie cilvēki nogaida un balsojumu apstiprinās tikai pēdējā mirklī? Iespējams, taču neiztrūkst arī neeksistējošu e-pastu ierakstīšana – tomēr šīs balsis apstiprinātas netiks. Pēdējo balsošanas rezultātu apskatu uzzināsiet 5. decembrī, bet pēc tam rezultāti tiks turēti slepenībā līdz apbalvošanas ceremonijai. Tāpēc noteikti nav vērts savu balsojumu atlikt līdz pēdējam mirklim.

Apkopojot rezultātus 29.novembra rītā, ieguvām šādu ainu :
1. Basketbols 17.96%
2. Orientēšanās 16.03%
3. Futbols 11.42%
4. Florbols 7.63%
5. Vieglatlētika 6.10%
6. Hokejs 4.90%
7. MTB riteņbraukšana 4.84%
8. Peldēšana 3.28%
9. Distanču slēpošana 3.17%
10. Volejbols 2.65%

Orientēšanās sporta un basketbola cīņa izvērtusies spraiga ne tikai balsojuma ciparos, bet arī komentētāju vidū, kur gan brīžiem netrūkst absolūtu muļķību. Tomēr ir prieks manīt, ka viedokļi tiek arī respektēti un tiek meklēti veidi, kā piedalīties arī sev līdz šim neizzinātā sportā. Pirmo reizi kopš balsojuma sākuma vadību ir uzņēmies basketbols, turklāt iegūstot jau gandrīz 2% pārsvaru. Maz vai daudz – tas atkarīgs no balsotājiem. Vadošo pieciniekā nostiprinājies florbols, bet uz augšu ticis arī pavasara līdzjutēju "trakums" – hokejs. Pateicoties Latvijas Hokeja Federācijas preses sekretāra sagatavotajai informācijai, balsojums par šo sporta veidu pieauga un nu hokejs jau ir 6. vietā. Vēl ir laiks arī tam tikt augstāk.

Joprojām tiek gaidīta informācija arī no citām federācijām, kas noteikti palīdzēs ne tikai nominācijā "Sports Visiem", bet arī palīdzēs labāk izprast šo sporta veidu un popularizēt to nākotnē. Šos aprakstus sūtiet uz e-pastu janisc@esports.lv.

Līdz balsošanas beigām atlikušas vēl divas nedēļas, tādējādi pašreizējie rezultāti var krietni mainīties. Atgādinām, ka visi www.eSports.lv reģistrētie lietotāji savu balsojumu var mainīt līdz pat pēdējās balsošanas dienas (tomēr tā joprojām ir tikai viena balss), bet visi pārējie savu viedokli var izteikt reģistrējot savu e-pastu un pēc tam aktivizējot balsojumu, spiežot uz e-pastā saņemto saiti.

  +3 [+] [-]

, 2007-11-29 16:01, pirms 17 gadiem
Besi jau ara šitā vienpusēja nodiršana - Sniedzin Beidz te dir*t ka kaut kadu valsts naudu Orientieristi zog. Neviens tās kapeikas ko valsts dod nezog
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2007-11-29 16:03, pirms 17 gadiem
Ja tix paprasīts "nepopulārākais un nepiejamākais sp. veids" - uzvarēs arī OS! Nolicēju baigi daudz !!! Un daži pat ar vairākām e- kastēm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2007-11-29 16:11, pirms 17 gadiem
the wiew neesi vienigais kas uzskata ka vajag divas nominācijas

  +3 [+] [-]

, 2007-11-29 16:33, pirms 17 gadiem
TheView, nekas negodīgs abos iepriekšējos balsojumos nebija. Orientieristi nav vainīgi, ka pārējo sporta veidu pārstavji ir neaktīvi. Ja noteikumos ir noteikts, ka no viena tel. var balsot 5reizes, tad ja es nobalsoju 5 reizes par o.sportu neuzskatu, ka esmu kko pārkāpis. Un man nevar aizliegt balsot par sportu, kas man un manai ģimenei, un draugiem ir pats popuārākais, jo tieši par o.sportu tiek runāts visvairāk.

  +1 [+] [-]

, 2007-11-29 16:56, pirms 17 gadiem
TheView, es tev piekrītu, ka o.sports nav populārākais sports Latvijā, bet vai tas ir normāli apvainot kādu tikai tāpēc, ka paši nav neko darījuši. Jā, piekritīšu, ka arī man atnāca kāds ē-pasts, lai es neaizmirstu nobalsot, bet tik un tā, ja par tiem populārajiem sporta veidiem var nobalsot tik niecīgs daudzums cilvēku, tad viņi gan nav pelnījuši šo balvu. Orientieristi vienmēr ir bijuši, ir un būs patriotiski noskaņoti uz savu sporta veidu.

Un tā noteikti nebija antireklāma, jo pēdējos gados o.sportistu daudzums ir tikai audzis. Un bez tam, arī antireklāma ir reklāma

  +2 [+] [-]

, 2007-11-29 17:11, pirms 17 gadiem
jūs visi esat uzsēdušies uz to kolektīvo balsojumu!!! mēs nesapūlcējāmies vienā angārā un sinhroni nezvanījām. Viss aprobežojās ar informēšanu, ka tāds pasākums ir un lai neaizmirst nobalsot!

es esmu gan o.sportists, gan o.līdzjutējs, tā kā esmu nobalsojis arī kā līdzjutējs. Un, TheView, saki, vai man ir jāaizdomājas, ka basketbolisti, futbolisti, hokejisti(un to līdzjutēji, kuru nav mazums) pēkšņi sadomās un nebalsos. Piedod, nevaino citus. kāds tur farss? tik cik mēs esam tik mēs nobalsojam. citu neaktivitāte to nepadara par farsu!

  -2 [+] [-]

, 2007-11-29 17:13, pirms 17 gadiem
TheView
Nomierinies par to balsošanas organizēšanu! No tā, ka kautko kautkur dzird,arī rodas baumas, uz savu viedokli (absolūti subjektīvo) tendēta lēmuma pieņamšana, populisms utt.
Pirmajā gadā pavisam vnk LOF (federācijas) kongress (kur piedalās tik kādi 100 cilv.) notika reizē ar "Gada balvu". Tā, ka nekāda organizēšanās uz balsošanu nav notikusi, to vienreiz iegaumē! Un pagājušo gadu vispār nekas nesakrita!
Un tas, ka Melderis kārtējo reizi sāka bērt apvainojumus, tēlojot "superskeptiski noskaņoto" žurnālistu, nav jāuztver kā absolūta patiesība. Ir jābūt kritiskai domāšanai un acīj, bet pa priekšu ir jābūt info., kas ir objektīvi izvērtēta no VISĀM PUSĒM (kā arī dziļākai saprašanai par sportu, nekā tikai statistika)! Padomā- vai tev tāda ir!

     [+] [-]

, 2007-11-29 17:28, pirms 17 gadiem
TheView
Vai es to teicu?
Neesmu nevienā mirklī tā domājis! (Un arī tagad nedomāju!)

O-sports tika FORMĀLI atzīts par balvas ieguvēju (es pat cenšos nelietot to vārdu, lai pietaupītu daām labam nervus..)! Un tas, ko es saku- balsošana bija bez kautkādas organizācijas, kas ir pieņēmums! Pieņēmums no tā ko teica žurnālisti. Un vai šis pieņēmums ir absolūti patiess un objektīvs?--> to es jau rakstīju. Es nesaku, ka žurnālisti ir meļi, bet tā info., ko viņi tālāk izplatīja (IETEKMĒJOT ARĪ TAVU VIEDOKLI) bija balstīta un neprecīza un neoblektīva! Drīzāk- dezinformācija un baumas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-11-29 17:36, pirms 17 gadiem
No atsevišķiem subjektiem- jā!

  +2 [+] [-]

, 2007-11-29 17:46, pirms 17 gadiem
Tas, par funkcionāru atbalstu! Kas automātiski tiek definēts par kautko negodīgu!
Es arī atzīstu, ka balsojums ir neobjektīvs un nenosaka kā ir patiesībā! Un ja visi, piemēram, b-bola pārstāvji un fani basotu,tad tas būtu vnk vienos vārtos (attiecībā pret orient.)! Taču tas nebija negodīgs, bija tikai zema aktivitāte no citu sp. veidu puses, vai pie tā vainīgi orientieristi?
A, ko Japiņam vajadzēja to balvu nedot ne vienam? Vai atdot tāpat, kādam citam? nez cik godīgi tas būtu?? Tā, ka sarosās, balso un viss būs tā kā ir patiesībā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2007-11-29 19:22, pirms 17 gadiem
Jāni Berg! Nu nenolaidies līdz tādam līmenim! Ne Tavi ne TheView draudi nav tā vērti. Te jau iepriekš KaralisLauva minēja, ka vajag "pajāties" - tas palīdz! un vairākas reizes
Ne velti latvju klasikā Antiņam tikai 3 jājiens bija sekmīgs

  +1 [+] [-]

, 2007-11-29 19:25, pirms 17 gadiem
Eddgars 2007-11-29 17:46
Piekrītu TEV par 100%

  -2 [+] [-]

, 2007-11-29 20:07, pirms 17 gadiem
=> Eddgars 2007-11-29 17:46
es arī Tev piekrītu 100 %

  +1 [+] [-]

, 2007-11-29 23:22, pirms 17 gadiem
Par nomināciju dažādošanu (pieejamākais, populārākais, nepopulārākais utt) - vai tiešām šī aptauja ir tik baigi svarīga? Man, piemēram, liekas, ka aptauja ir baigi ok, nobalsoju par sporta veidiem, ar kuriem pats nodarbojos un viss. Man vienalga, kas šai aptaujā uzvar, jo tam reāli nav nekādas nozīmes. Ne nu kādam sporta veidam sāks būvēt treniņbāzes, ne nu piešķirs 10kāršotu budžetu, ne nu kā savādāk.

  -4 [+] [-]

, 2007-11-29 23:45, pirms 17 gadiem
Nu tak nomierinaties ar tiem saviem kautiņiem par populārāko veidu, tas pat āzim redzams.
Nedēļas laikā orientējoties kādi 6 vai pat 10 tūkstoši. Ļoti labi. Kas spelē basketu - pieskaitām kaut vai tikai 50 skolas visā Latvijā( kas ir vēl maz ņemts) , pa stundai uzrauj stundās un pēc , tas ir aptuveni 50 X 10 cilvēki = 500 un vēl kādas astoņas stundas=4000. Plus vēl speciālie treniņi, darba kolektīvi vakaros utt, no dienā mazāk par 6000- 7000 tūkstošiem nesanāks.Reizinām ar 5 darba dienām ( 30 - 35 tk), plus vēl izejamās. Plus vēl - kā par basketu interesējas kā par sportu un rezultātiem, lasa presē, internetā un skatās TV, tāpat Arēna Rīga bieži piepildīta utt. Tie ir fakti, nevis kaut kāda tirliņtangeļošana. Starp citu, šie rādītāji objektīvi būtu lielāki arī hokejam,futbolam, volejbolam, tenisam un varbūt vēl kādam veidam, bet nu nevajag kļūt smieklīgiem ar savu uzbāšanos - mēs, mēs, tas vislabāk, tas visveselīgāk utt.

  +2 [+] [-]

, 2007-11-30 00:31, pirms 17 gadiem
Jāā.... tie tik ir "fakti"
Smiekli nāk jau paskatoties uz pirmo skaitli.

     [+] [-]

, 2007-11-30 06:59, pirms 17 gadiem
Jau sen teicu, šeit ierakstoties daudzās sadaļās:
Jekurai dzīvai būtnei, pat visslinkākai pēc dabas vispieejamākā un visnepieciešamākā ir vingrošana un peldēšana visas dzīves garumā. Bez vingrošanas neiztikt ne basketbolistam, ne futbolistam, ne hokejistam, ne orientieristam, ne vienam sporta veidam.
Vingrošana, peldēšana un slēpošana ir sporta veidi kuri gandrīz 100 % cilvēka organismā nodarbina visas muskuļu grupas.
Orientēties ir jāprot ne tikai ar karti un kompasu vien, bet arī ar bumbu sporta spēļu laukumā, ar nūju un ripu uz ledus laukuma, apkampjoties ar dāmu uz deju plača utt [ilnīgi jebkurā dzīves situācijā, pat ārpus sporta. Uzskaitīt varētu daudz. Diemžēl, moderātors Jānis Cīrulis man nedod tik plašus laukumus ierakstiem
Tā kā galīgi nav saprotams par ko šeit plosās dažs labs???

=>>> Bricket, 2007-11-29 23:45
Tavā ierakstā ir 100 % taisnība

  +1 [+] [-]

, 2007-11-30 11:10, pirms 17 gadiem
TheView dabūsi bietē ! skaties kam brauc virsū muļķīt !

Nedomā, ka esi pasaule varonis Tas, ka tu te ceri izcelties, ir tik zemiski, Varu derēt tavs IQ ir zemāks, kā manam sunim, iej meklē citus upurus sunīt !

  +1 [+] [-]

, 2007-11-30 11:13, pirms 17 gadiem
Tas, ka tu TheView esi taisīts ar pirksu nenozīmē, ka arī citi tādi ir !!!

Un noteikti tevi arī nedzemdēja bet gan izd**sa !

Nekas kretīn, gan jav tevi atradīšu ! Bernudārza līmenis tev ir ja vēl izmanto tādu lietu, kā lol utt ! Tu esi 0 vnk gribi izcelties, tikai tev kka nesanāk !

     [+] [-]

, 2007-11-30 11:30, pirms 17 gadiem
Lai neatkārtotos ielikšu tikai linku uz savu komentu citā diskusijā, bet to var attiecināt arī šeit:
www.esports.lv
Sk. tos komentus, kas ir:
- jurisz, 2007-11-29 01:46;
- jurisz, 2007-11-29 02:54

     [+] [-]

, 2007-11-30 12:17, pirms 17 gadiem
TheView
Ko tu citiem piesienies? Runā pa tēmu, nevis sāc kādam braukt virsū, piemēram, izmainot viņa niku vai stāstot, kāds viņš tavuprāt ir. Kaut kāds pamatskolas līmenis - kad nav ko teikt, tad sāc di.rst virsū pašam komentētājam, nevis atbildi uz komentāru. Tagad jau tu, nevis runā pa tēmu, bet vienkārši uzprasies.
Un tu jau pats arī pārvērt šito diskusiju par lētu diršanos, tā kā nomierinies.

Ierosinu nobanot (kā iemeslu var minēt kaut vai rupjības vai draudu izteikšanu) TheView līdz brīdim, kad beigsies šitā balsošana, jo viņam šitā tēma ir baigi sāpīga... :/

P.S. Ir acīmredzams, ka Obergs profilu nav taisījis Jānis Bergs. Bet tu jau to pats noteikti zināji, tik negribēji atzīt un galvenais jau bija piesieties Jānim par dajebko ^^ tirliņš

  +4 [+] [-]

, 2007-11-30 12:27, pirms 17 gadiem
TheView, palasi arī to basketbolistu komentārus, kuri pilnīgi neargumentēti noliek o.sportu un brīžiem lieto arī necenzētus vārdus(daudzi tos izcenzē ar *)! Kāpēc tu pamani tikai slikto iekš kāda o.sporta pārstāvjiem. Cik reizes es esmu nosaukt par tenterētāju, zilo un vēl sazin ko? man pat ir draudēts. Bet es un lielākais vairums o.sporta pārstāvju nav atbildējuši uz šīm provokācijām. es pat neesmu nevienu saucis par stulbu, lai gan te tādu netrūkst, bet tu redz ieraugi kkādu komentāru tieši vērstu pret tevi un uzreiz viss ir slikti. Atlsābsti, un varbūt pamēģini uzrakstīt kko argumentētu kāpēc basim, futbolam vai kkam citam ir jābūt pirmajā vietā. Izlasi jurisz komantārus, kuri man liekas ļoti argumentēti.

  +2 [+] [-]

, 2007-11-30 12:37, pirms 17 gadiem
esmu lasījis, ka mēs orientieristi esam fanāti un ka mums šis balsojums nozīmē visu un bez tā mēs nespējam pastāvēt. jāsaka, ka pēdējo dienu laikā ir nācies sastapt pāris basketbolistu un viņi visi ir uzvilkušies šī balsojuma dēļ. Neesmu nevienu o.sportistu redzējis, kurš baigi stresotu, ka neesam vairs pirmie, bet basketbolisti dikti grib kko pierādīt, un parasti to cenšas darīt ar dūrēm. Tas izpaužas arī šajās diskusijās, kur argumentu un viedokļu vietā seko apvainojumi un rupjības(jēlības arī). Mani par kko var pārliecināt tikai ar argumentiem, bet no basketbolistu puses tādus esmu dzirdējis ļoti maz. Varbūt pacentieties vairāk? Tas nav nemaz tik grūti.

  +1 [+] [-]

, 2007-11-30 12:43, pirms 17 gadiem
aij, ta nav jēga ar tevi vispār runāt Ja tu no mana komenta spēji izvilkt to, ka es aizstāvu Bergu un cenšos tevi nolikt, tad man vairs nav ko teikt - tāpat nesapratīsi.

Jā, protams, neviens nekas te nav, izņemot tevi, lol.

P.S. Paldies par mīnusiņu

  +4 [+] [-]

, 2007-11-30 12:50, pirms 17 gadiem
TheView, par tirliņu, laikam, neesi saucis, bet par lohu gan, un licis aiziet no espoarta arī(tie visi ir apvainojumi)! Tu jau pats pasaki, cik zems tev līmenis, ja atbildi uz provokācijām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2007-11-30 12:53, pirms 17 gadiem
TheView
"Vai es kādu saucu par tirliņu, tikai tāpēc, ka viedoklis atšķirās" atbilde uz šo jautājumu ir JĀ!!!!!!!111111oneoneeleven
Skaties, citēju tevi - "Tu tiešām esi lohs...un tu būtu pelnījis pa purnu..."
"mr.fucking bergs"
"pilnīgs cirvis tu esi...kur tādi, kā tu rodās?"
"necenties attaisnoties, ka tu neesi kuce"

Tagad tā kā nejūties, ka būtu nonācis pretrunā ar sevi? m? Vienā vietā saki, ka katram ir savs viedoklis un tu nevienu dēļ viedokļu nesakritības nesauc par tirliņu (tikai piemērs), bet citās vietās esi nobēris čupu ar apvainojumiem. ai ai ai

P.S. Ceru, ka neatbildēsi (neattaisnosies) uz šo komentāru, jo te tiešām viss ir acīmredzams.

  -3 [+] [-]

, 2007-11-30 13:05, pirms 17 gadiem
Karo4 TheView impulsīcs idiņš un vispār labāk paklusē, man vnk besī tādi, kā tu kas kko lieki komentē, vnk man pašam nav ērti, ka tu noliec vecākus cilvēkus laigan viņu priekšā tev būtu jāklusē !

Nekas šeit es neko neraxtīšu tik to, ka ar tevi es runšu aci pret aci un tici man man ir sakari, ka es tevi atradīšu un tad redzēsim kurš būs varonis !
Un tu atbildēsi manā priekšā par to ko tev vispār raxti !

Un liec Bergam mieru ! Ja tev ir kas ko teikt saki man ! cirvis !

  -2 [+] [-]

, 2007-11-30 13:19, pirms 17 gadiem
Votu tu esi debīls lohs ! Pats sāki un kas ir tgd nobijies un atkāpsies ?

Tu tak esi viens nūģis, pats sāka visu un tgd saku ka nav jēga te kko komentēt ? Nē nu tu esi unikāls variants ! var redzēt, ka 7 klāsu izglītība !

P.S> neesmu nekad ATLĒTS !!! vnk man ienāk informācja par tevi un drīz tu arī šo info izhjutīsi uz savas ādas ! lohs !

  +1 [+] [-]

, 2007-11-30 13:33, pirms 17 gadiem
Būtu jau skaisti, ka visi JŪs - J.Berg, Oberg, TheView izdzēstu paši savas saraxtītās nejaucības, plz!!!!

TheView - nedaudz zinot Jāni Bergu, varu Tev apgalvot, ka Obergs ir pilnīgi cits personāžs.

Varbūt, veči, spriedelēsim par lietu.
Starpcitu, man patika TheView ieraxc:
1)nominācijas nosaukums ir Pieejamākais sporta veids...manuprāt, daudzi balso par populārāko, nevis pieejamāko sporta veidu...bet oficāli jau skaitās pieejamākais...Un te arī sākās problēmas-kā argumentēt pieejamākais? Man pie mājas ir basketbola grozs-tad man pieejamākais ir basketbols? bet tik pat labi skriešana? netālu ir peldēšnas skola-tātad peldēšana? pie peldēšnas skolas ir futbola laukums-tātad futbols?arī mežš nav tālu...tad orientēšanās...Ja padomā loģiski tad pieejamākais sporta veids ir skriešana(respektīvi vieglatlētika). Ar ko o-sports ir pieejamāks? Manuprāt ,nav tik vienkaŗši sarīkot o-sporta sacensības...Ja es gribētu tādas sarīkot saviem draugiem-tad man jāmeklē komposi, kartes, jāizstrādā trase, viss jānoorganizē utt, bet lai uzspēlētu ,piemeŗam, futbolu, atliek tikai sazvanīt visus un aiziet uz stadionu...hmm...paskaidro, kas šādā situācijā ir pieejamākais?