Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Gorkšs: "Seši valdes locekļi ņēma vērā tikai dažu atsevišķu klubu intereses"

Rolands Eliņš

Gorkšs: "Seši valdes locekļi ņēma vērā tikai dažu atsevišķu klubu intereses"
Kaspars Gorkšs. Foto: Vladislavs Proškins/F64

Latvijas Futbola federācijas prezidents Kaspars Gorkšs citēts LFF mājaslapā, asi kritizējot šodien LFF valdes pieņemto lēmumu par leģionāru limita palielināšanu. Tāpat LFF ziņo, ka uz šodienas valdes sēdi neieradās revidente Ingrīda Latimira, bet tika izklausīts izlases galvenā trenera Slavišas Stojanoviča ziņojums.

Par valdes pieņemto lēmumu savu komentāru izteica LFF prezidents Kaspars Gorkšs: "LFF sporta departaments sniedza kvalitatīvu atzinumu, ka 8-3 sistēma negatīvi ietekmēs profesionāļu pāreju no jauniešu uz pieaugušo futbolu. Tas var radīt arī lielākus šķēršļus izlasei nākotnē, jo tas varētu novest pie maza spēlētāju skaita ar regulāru spēļu praksi virslīgas komandās. Seši valdes locekli, balsojot "par", ņēma vērā tikai dažu klubu intereses, nevis kopējās Latvijas futbola attīstības intereses. Tas, manuprāt, nav atbildīgs lēmums. Līdzšinējais plānveida pakāpeniskais ne VASS spēlētāju skaita palielinājums bija daudz izsvērtāks un rūpīgāk pārdomāts. Atbildīgs lēmums būtu tāds, kas tiktu pieņemts visas futbola sabiedrības interesēs. Lai tie seši valdes locekļi nu skatās acīs spēlētājiem, jauniešu treneriem un reģioniem un lai pamato, kā redz spēlētāja attīstību tikko pieņemtās sistēmas ietvaros! Bet to viņi, protams, nedarīs, jo tālāka problēmas risināšana tiek pārlikta uz federācijas pleciem."

Valdes sēdes gaitā netika skatīti iepriekš izziņotie jautājumi par 2019. un 2020. gada budžetu. Uz valdes sēdi uzaicinātā Ingrīda Latimira neatsaucās uzaicinājumam sniegt valdei informāciju par 2018. gada finanšu pārskatu. Darba kārtībā iestrādātais punkts par 2018. gada LFF Valdes protokola Nr. 16 lēmuma Nr. 3 atcelšanu beidzās ar lēmumu turpināt situācijas apzināšanu. Izmaiņas 1. un 2. līgas klubu sistēmā pašlaik nav pieņemtas.

Tāpat LFF valde uzklausīja Latvijas Nacionālās izlases galvenā trenera Slavišas Stojanoviča ziņojumu par līdz šim paveikto un lēma pieņemt to zināšanai, kā arī uzdodot trenerim pēc kvalifikācijas turnīra pēdējās spēles sagatavot ziņojumu par visu ciklu kopumā.

Plašāka informācija par LFF valdes sēdes gaitu un tajā pieņemtajiem lēmumiem sekos vēlāk līdz ar publicētu valdes sēdes protokolu.

Izmantotie resursi:
https://lff.lv/zinas/12199/lff-vald...

  -4 [+] [-]

, 2019-09-30 21:58, pirms 5 gadiem
Gorkšs aizstāv mazos klubus, akadēmijas, reģionus. It kā jau labi

Tomēr 8+3 liks jauniešim sisties par katru metru jau akadēmijā, jo viņi zinās, ka viņiem ir konkurence.

Turklāt 8+3 nāks par labu arī reģioniem, jo vadošiem latviešu spēlētāji Virslīgā diez vai gribēs sēdēt aiz leģionāru mugurām (ja nespēs izkonkurēt), tāpēc viņi varētu (varētu nākties) pāriet uz nedaudz zemākiem Virslīgas klubiem. Tas savukārt stiprinās Virslīgu kopumā un tie kuri neatrastu pienācīgu spēles Virslīgā ietu uz 1. līgas vadošajiem klubiem, ta ceļot 1. līgu. Rīga Eiropā arī lielā mērā izbrauca uz leģionāru rēķina (Debelko, Redžers)

Katrai no pusēm ir savi pamatoti argumenti, tomēr uzskatu, ka kaut kas bija jāmaina un leģionāru limits jāceļ. Turklāt, beidzot Virslīga seko ES likumiem (ne līdz galam, bet tomēr cenšas).

  -1 [+] [-]

, 2019-09-30 22:00, pirms 5 gadiem
Valdes locekļi ņēma vērā bLFV kopīgu viedokli un LFF Klubu sacensību komitejas lēmumu.

     [+] [-]

, 2019-09-30 22:05, pirms 5 gadiem
Diemžēl Gorkša kā LFF prezidenta ietekme un autoritāte aizvien vairāk tuvojas nullei. Nu jau arī valdē viņam nav atbalsta...

  +3 [+] [-]

, 2019-09-30 22:12, pirms 5 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Gorkšs aizstāv mazos klubus, akadēmijas, reģionus. It kā jau labi

Tomēr 8+3 liks jauniešim sisties par katru metru jau akadēmijā, jo viņi zinās, ka viņiem ir konkurence.

Turklāt 8+3 nāks par labu arī reģioniem, jo vadošiem latviešu spēlētāji Virslīgā diez vai gribēs sēdēt aiz leģionāru mugurām (ja nespēs izkonkurēt), tāpēc viņi varētu (varētu nākties) pāriet uz nedaudz zemākiem Virslīgas klubiem. Tas savukārt stiprinās Virslīgu kopumā un tie kuri neatrastu pienācīgu spēles Virslīgā ietu uz 1. līgas vadošajiem klubiem, ta ceļot 1. līgu. Rīga Eiropā arī lielā mērā izbrauca uz leģionāru rēķina (Debelko, Redžers)


Katrai no pusēm ir savi pamatoti argumenti, tomēr uzskatu, ka kaut kas bija jāmaina un leģionāru limits jāceļ. Turklāt, beidzot Virslīga seko ES likumiem (ne līdz galam, bet tomēr cenšas).
Drizak jau mazinasies to vecaku skaits kas bus gatavi laits savus bernu macities spelet futbolu, jo sapratis ka vini pat virsliga naudu nevares nopelnit, tad kada jega vispar... tikai zeme nomests laiks.

     [+] [-]

, 2019-09-30 22:33, pirms 5 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Gorkšs aizstāv mazos klubus, akadēmijas, reģionus. It kā jau labi

Tomēr 8+3 liks jauniešim sisties par katru metru jau akadēmijā, jo viņi zinās, ka viņiem ir konkurence.

Turklāt 8+3 nāks par labu arī reģioniem, jo vadošiem latviešu spēlētāji Virslīgā diez vai gribēs sēdēt aiz leģionāru mugurām (ja nespēs izkonkurēt), tāpēc viņi varētu (varētu nākties) pāriet uz nedaudz zemākiem Virslīgas klubiem. Tas savukārt stiprinās Virslīgu kopumā un tie kuri neatrastu pienācīgu spēles Virslīgā ietu uz 1. līgas vadošajiem klubiem, ta ceļot 1. līgu. Rīga Eiropā arī lielā mērā izbrauca uz leģionāru rēķina (Debelko, Redžers)


Katrai no pusēm ir savi pamatoti argumenti, tomēr uzskatu, ka kaut kas bija jāmaina un leģionāru limits jāceļ. Turklāt, beidzot Virslīga seko ES likumiem (ne līdz galam, bet tomēr cenšas).
Neapnīk dzīt tās muļķības par konkurenci?
Cik var?

  +6 [+] [-]

, 2019-09-30 22:38, pirms 5 gadiem
var diskutēt par leģionāru limitu un ir saprotama lielo bagāto klubu pozīcija.

bet absurdi, bet šo nelielo segmentu atbalsta LFF Valdes locekļi - cilvēki, kam būtu jārūpējas par visa Latvijas futbola, īpaši izlases un vietējo spēlētāju interesēm, nevis dažu klubu/ārzemju īpašnieku miljonāru šaurām interesēm.

  +1 [+] [-]

, 2019-09-30 22:38, pirms 5 gadiem
berimors rakstīja: Diemžēl Gorkša kā LFF prezidenta ietekme un autoritāte aizvien vairāk tuvojas nullei. Nu jau arī valdē viņam nav atbalsta...
Tur tev piekrist. Kā teica šodien Valters(ģenerālis):Gorkšam vajag iet prom,jo viņam nav atbalsta valdē,vienam pašam bez komandas grūti strādāt,lai velk bučas un iet futeni spēlēt!

     [+] [-]

, 2019-09-30 22:44, pirms 5 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Tomēr 8+3 liks jauniešim sisties par katru metru jau akadēmijā, jo viņi zinās, ka viņiem ir konkurence.

Turklāt 8+3 nāks par labu arī reģioniem, jo vadošiem latviešu spēlētāji Virslīgā diez vai gribēs sēdēt aiz leģionāru mugurām (ja nespēs izkonkurēt), tāpēc viņi varētu (varētu nākties) pāriet uz nedaudz zemākiem Virslīgas klubiem. Tas savukārt stiprinās Virslīgu kopumā un tie kuri neatrastu pienācīgu spēles Virslīgā ietu uz 1. līgas vadošajiem klubiem, ta ceļot 1. līgu. Rīga Eiropā arī lielā mērā izbrauca uz leģionāru rēķina (Debelko, Redžers)
absurds.
sistos, ja būtu 11+0. tagad tāpat 3 vietas garantētas, tikai vēl vērtīgākas.
kāpēc, lai kāds nedaudz prātīgs džeks cerētu uz karjeru 1.līgā? vienkārši beigs karjeru un ies strādāt (cerams mācīties), ja vecāki vispār būs izvilkuši tik ilgi..
jebkurš normāls treneris protams priekšroku dos gataviem legiem, jo īpašnieks no viņa gaida rezultātu uzreiz. un attīstīt nopirkto melno zeltu, lai ātri pārdotu.

     [+] [-]

, 2019-09-30 22:50, pirms 5 gadiem
zigiss rakstīja: absurds.
sistos, ja būtu 11+0. tagad tāpat 3 vietas garantētas, tikai vēl vērtīgākas.
kāpēc, lai kāds nedaudz prātīgs džeks cerētu uz karjeru 1.līgā? vienkārši beigs karjeru un ies strādāt (cerams mācīties), ja vecāki vispār būs izvilkuši tik ilgi..
jebkurš normāls treneris protams priekšroku dos gataviem legiem, jo īpašnieks no viņa gaida rezultātu uzreiz. un attīstīt nopirkto melno zeltu, lai ātri pārdotu.
Dažam labam neaiziet, ka LFV nav par 15 komandas, bet tikai tuvākā perspektīvā būs 10.
Pat LFV visi klubi nevar nodrošināt sev normālu budžetu, tad kur tādu raus 1. līgas (par 2. līgu vispār nerunājot) klubi, lai klubi varētu nodrošināt saviem spēlētājiem algas un normālas izaugsmes iespējas. Visi strādā vai mācās papildus futbola spēlēšanai.

  -4 [+] [-]

, 2019-09-30 22:53, pirms 5 gadiem
Nākamgad Virslīgā 12 komandas. Pēc divu riņķu izpēles komandas dalās pa sešiniekiem 1-6 vietu, 7-12vietu, komandas vēl izpēlē divus riņķus, sezonā kopā sanāk 32 spēles, 4 un 7 vietas ieguvēji izspēlē eirokausu ceļazīmi.Vietējiem čaļiem būs iespējas sevi pierādīt un spēlēt pret bagātiem klubiem,kāds arī aizķers punktus.

     [+] [-]

, 2019-09-30 22:56, pirms 5 gadiem
rivaldo rakstīja: Nākamgad Virslīgā 12 komandas. Pēc divu riņķu izpēles komandas dalās pa sešiniekiem 1-6 vietu, 7-12vietu, komandas vēl izpēlē divus riņķus, sezonā kopā sanāk 32 spēles, 4 un 7 vietas ieguvēji izspēlē eirokausu ceļazīmi.Vietējiem čaļiem būs iespējas sevi pierādīt un spēlēt pret bagātiem klubiem,kāds arī aizķers punktus.
Tas ir Tavs sapnis, vai arī ir kāds konkrēts acīm redzams plāns?
Un kur LV kauss?

  +2 [+] [-]

, 2019-09-30 23:07, pirms 5 gadiem
Latvijas futbola gals.Bērnu treneri neprot sagatavot konkurētspējīgus spēlētājus.Gibraltāras izlasē spēlē amatieri,spēlēs arī Latvijas,kāda atšķirība no šībrīža izlases kuras spēlētājiem maksā algas.Skatītāji kā neiet uz spēlēm,tā neies.Toties tribīnēs būs silto zemju spēlētāju draudzenes un draugi.Kad bagātajiem onkuļiem beigsies nauda,Latvijas čempionātā atkal varēs spēlēt bērni ,kā pāris gadu atpakaļ,kad klubiem nebija nauda.

  -2 [+] [-]

, 2019-09-30 23:09, pirms 5 gadiem
Zombijs rakstīja: Drizak jau mazinasies to vecaku skaits kas bus gatavi laits savus bernu macities spelet futbolu, jo sapratis ka vini pat virsliga naudu nevares nopelnit, tad kada jega vispar... tikai zeme nomests laiks.
Precīzi teikts,diemžēl tā tas arī notiks.

     [+] [-]

, 2019-09-30 23:14, pirms 5 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Gorkšs aizstāv mazos klubus, akadēmijas, reģionus. It kā jau labi

Tomēr 8+3 liks jauniešim sisties par katru metru jau akadēmijā, jo viņi zinās, ka viņiem ir konkurence.

Turklāt 8+3 nāks par labu arī reģioniem, jo vadošiem latviešu spēlētāji Virslīgā diez vai gribēs sēdēt aiz leģionāru mugurām (ja nespēs izkonkurēt), tāpēc viņi varētu (varētu nākties) pāriet uz nedaudz zemākiem Virslīgas klubiem. Tas savukārt stiprinās Virslīgu kopumā un tie kuri neatrastu pienācīgu spēles Virslīgā ietu uz 1. līgas vadošajiem klubiem, ta ceļot 1. līgu. Rīga Eiropā arī lielā mērā izbrauca uz leģionāru rēķina (Debelko, Redžers)


Katrai no pusēm ir savi pamatoti argumenti, tomēr uzskatu, ka kaut kas bija jāmaina un leģionāru limits jāceļ. Turklāt, beidzot Virslīga seko ES likumiem (ne līdz galam, bet tomēr cenšas).
Sen jau Bosmana lietas regulējama robežas ir noteiktas - nedrīkst ietekmēt komandas pieteikumu sezonai vai uz spēli, bet laukumā došanās limiti nepārkāpj ES brīvo darba spēka kustības tirgu.
Lai gan cik mums leģionāru no ES. 10%??

  +7 [+] [-]

, 2019-09-30 23:17, pirms 5 gadiem
emox rakstīja: Precīzi teikts,diemžēl tā tas arī notiks.
Nav tik traki.
Vecāki bērnus sūta uz futbolu, jo veselīgs, svaigā gaisā (APR - OKT) notiekošs pulciņš. Labi ja 10% vecāku ir ambīcija bērnu sagaidīt Virslīgā. Vnk futbols ir karalis. Arī Latvijā.

     [+] [-]

, 2019-09-30 23:25, pirms 5 gadiem
rivaldo rakstīja: Nākamgad Virslīgā 12 komandas. Pēc divu riņķu izpēles komandas dalās pa sešiniekiem 1-6 vietu, 7-12vietu, komandas vēl izpēlē divus riņķus, sezonā kopā sanāk 32 spēles, 4 un 7 vietas ieguvēji izspēlē eirokausu ceļazīmi.Vietējiem čaļiem būs iespējas sevi pierādīt un spēlēt pret bagātiem klubiem,kāds arī aizķers punktus.
pret bagātiem klubiem nespēlēs "vietējie čaļi". spēlēs vietējie klubi ar mazāku budžetu - tātad vājākiem riskantākiem leģionāriem. ja jau tagad 1.līgā pusnabagi no mazpilsētām tuvojas leģionāru max limitam, kāds pamats domāt, ka kāds Virslīgā spēlēs ar 11 vietējiem čaļiem ?

  +3 [+] [-]

, 2019-09-30 23:25, pirms 5 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Gorkšs aizstāv mazos klubus, akadēmijas, reģionus. It kā jau labi

Tomēr 8+3 liks jauniešim sisties par katru metru jau akadēmijā, jo viņi zinās, ka viņiem ir konkurence.

Turklāt 8+3 nāks par labu arī reģioniem, jo vadošiem latviešu spēlētāji Virslīgā diez vai gribēs sēdēt aiz leģionāru mugurām (ja nespēs izkonkurēt), tāpēc viņi varētu (varētu nākties) pāriet uz nedaudz zemākiem Virslīgas klubiem. Tas savukārt stiprinās Virslīgu kopumā un tie kuri neatrastu pienācīgu spēles Virslīgā ietu uz 1. līgas vadošajiem klubiem, ta ceļot 1. līgu. Rīga Eiropā arī lielā mērā izbrauca uz leģionāru rēķina (Debelko, Redžers)


Katrai no pusēm ir savi pamatoti argumenti, tomēr uzskatu, ka kaut kas bija jāmaina un leģionāru limits jāceļ. Turklāt, beidzot Virslīga seko ES likumiem (ne līdz galam, bet tomēr cenšas).
Nospiedoši lielaākā pirmās līgas klubu nevar nodrošināt pienācigus treniņapstākļus, ar trim treniņiem nedēlā par labu futbolistu nekļūt.

  +2 [+] [-]

, 2019-09-30 23:38, pirms 5 gadiem
Ar to pašu budžetu par pliku ūdeni un sausu maizi tādas komandas kā Rēzekne,Smiltene un Supernova var spēlēt arī virslīgā .Neredzu atšķirību divreiz braukt uz Grobiņu vai Liepāju,Gulbeni vai Daugavpili.Komandas augs meistarībā ,lai tie bagātie pabraukā pa reģioniem.Bagāto klubu īpašniekiem ideāli vispār ja virslīgā atkal būtu 7 komandas.Lielie sadala eirokausus , bet bāleliņi ,lai pārspēlēs kaulus lauž sezonas beigās uz apledojušiem laukumiem

  +3 [+] [-]

, 2019-09-30 23:41, pirms 5 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Nav tik traki.
Vecāki bērnus sūta uz futbolu, jo veselīgs, svaigā gaisā (APR - OKT) notiekošs pulciņš. Labi ja 10% vecāku ir ambīcija bērnu sagaidīt Virslīgā. Vnk futbols ir karalis. Arī Latvijā.
Dators,planšetnieks un mobīlas bērniem tagad ir svarīgāks par jebkādām citām aktivitātēm.Tiem 10%vecāku,kas cer savus bērnus redzēt Virslīgā iespējas strauji samazinās,ar minimālu masveidību futbola līmeni Latvijā nepacelt.

  +2 [+] [-]

, 2019-09-30 23:56, pirms 5 gadiem
Viss ir pareizi! Palielam tas ir vienīgais veids, kā noturēt interesi par futbolu sabiedrībā - eiropā konkurēt spējīgi klubi. Izlase ir nabagi un nevienu bērnu iedvesmot iet trenēties uz futeni nespēs, bet ja neviens neies trenēties, tad kas spēlēs pēc 10 15 gadiem?? Lai ir 8 leģionāri laukumā, tak paši saprotat, ka šo bagāto klubu īpašnieki ir futbola fanāti (LV pat futbolā nav bizness) un neticu, ka īstam sporta fanam negribās savā komandā izlases spēlētājus un vēl vairāk - izaudzināt pie sevis izlases spēlētaju. Nav jāsapņo, ka 1.līga kļūs spēcīgāka, bet zemākā gala komandas varēs pie sevis dabūt talantīgākos jaunos spēlētajus (arī ar īres tiesībām), lai šie var spēlēt pret tiem neliešiem, bagāto klubu leģionāriem. Un vispār jau bērni dodas sportot, jo to grib, bet vecāki ved, jo bērni grib. Neviens veselīgi domājoš vecāks nesūta bērnu no 5 gadu vecuma sportot ar domu, ka šis pelnīs lielo naudu vēlāk, ja ir talants jau kļūst savādāk - sāk iegūldīt arī savus līdzekļus, lai bērns var sasniegt maksimumu. Nav pat nozīmes - sports, māksla, fizika.

     [+] [-]

, 2019-10-01 00:01, pirms 5 gadiem
No futbola vairāk atbaida fakts, ka lai mana meita aizietu paprovēt futbolu treniņos, man jātērē pāri pa 100eur, jo uzreiz jāiegādājās visa kluba uniforma.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-01 00:03, pirms 5 gadiem
Ko te satraukties,ja jau katru gadu pieņem jaunus lēmumus,tad nav izslēgts,ka pēc gada atkal izmainīs šo punktu,jo cik saprotu,būs LFF kongress ,pārvēlēšanas un atkal jauna valde.Šobrīd šī māžošanās atgādina neorganizētu cirku.Tomēr šos sešus futbola funkcionārus,jeb valdes locekļus,kuri nobalsoja par ,derētu atcerēties.Vai nu tuvākā nākotnē pateiksim paldies ,vai nu tieši otrādi,kas man liekās ticamāk.Katrā ziņā šis pieņemtais lēmums pierāda,ka Gorkša opozicionāri un dažu biezo klubu ietekme sāk ņemt virsroku.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-01 00:12, pirms 5 gadiem
Šobrīd kaut cik cienijamu atalgojumu, kas viņus ļauj uzskatīt par profesionāļiem vietējie spēlētāji (un ne visi) saņem abos Rīgas lielajos klubos, Liepājā un Ventspilī. Runāt, ka šie notikumi attīstīs kaut ko reģionu futbolā ir absurti, jo ir jābūt absolūtam fanātiķim, lai pārceltos dzīvot uz Smilteni vai Rēzekni, labākajā gadījumā saņemot pusdienu naudu.
Ārpus Virslīgas un varbūt nedaudz Tukuma visas pārējās komandas ir pusprofesinālas ar attiecīgu treniņu grafiku un slodzi, līdz ar to kaut kādu izaugsmi no jaunieša, kas tur pārcēlies diez vai varēs sagaidīt.
Ja mums šobrīd izlase no ārzemēs spēlējošiem un apmēram 40 vietējiem futbolistiem, ko var uzskatīt par profesināļiem sanāk tāda kas, nespēj vairs apspēlēt pundurvalstiņas, tad samazinot vietējo profesionālo futbolistu skaitu, nekāds progress nav gaidāms.

Ja jau klubi, tā grib uzlabot savus rezultātus, pastāv jau citas opcijas, maksājiet vairāk kā Polijas otrajā līgā un citās zemākajās Eiropas līgās, kaut cik konkurētpējīgi vietējie nebrauks prom (te vel kāds runāja, ka pie mums baigās algas maksā
Un galu galā svarīgākais, piesaitiet spēcīgākus leģionārus - ak vai, aizmirsu, viņiem būs jāmaksā nauda 100% apmērā pašiem...

  +2 [+] [-]

, 2019-10-01 00:16, pirms 5 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Nav tik traki.
Vecāki bērnus sūta uz futbolu, jo veselīgs, svaigā gaisā (APR - OKT) notiekošs pulciņš. Labi ja 10% vecāku ir ambīcija bērnu sagaidīt Virslīgā. Vnk futbols ir karalis. Arī Latvijā.
Viss maz viens saprot,ka ne jau primārais,kāpēc bērni spēlē futbolu,ir kļūšana par profesionālu futbolistu.Galvenais ir,lai bērni sportotu un izaugtu veselīgi pilsoņi.Tikai talantīgākie izsitīsies līdz profesionālam līmenim un arī ar talantu vien nebūs līdzēts,jo bez kārtīgi ieguldītā darba,talants ātri izkūpēs.Latvijā bērnu skaits katrā vecuma grupā svārstās no 1200-1400 spriežot pēc Comet datiem LFF izsniegtajās licenzēs un cik no viņiem izaugs profesionāli futbolisti?10% ir pārāk liels skaitlis.

  +2 [+] [-]

, 2019-10-01 00:17, pirms 5 gadiem
Robis rakstīja: Viss ir pareizi! Palielam tas ir vienīgais veids, kā noturēt interesi par futbolu sabiedrībā - eiropā konkurēt spējīgi klubi. Izlase ir nabagi un nevienu bērnu iedvesmot iet trenēties uz futeni nespēs, bet ja neviens neies trenēties, tad kas spēlēs pēc 10 15 gadiem?? Lai ir 8 leģionāri laukumā, tak paši saprotat, ka šo bagāto klubu īpašnieki ir futbola fanāti (LV pat futbolā nav bizness) un neticu, ka īstam sporta fanam negribās savā komandā izlases spēlētājus un vēl vairāk - izaudzināt pie sevis izlases spēlētaju. Nav jāsapņo, ka 1.līga kļūs spēcīgāka, bet zemākā gala komandas varēs pie sevis dabūt talantīgākos jaunos spēlētajus (arī ar īres tiesībām), lai šie var spēlēt pret tiem neliešiem, bagāto klubu leģionāriem. Un vispār jau bērni dodas sportot, jo to grib, bet vecāki ved, jo bērni grib. Neviens veselīgi domājoš vecāks nesūta bērnu no 5 gadu vecuma sportot ar domu, ka šis pelnīs lielo naudu vēlāk, ja ir talants jau kļūst savādāk - sāk iegūldīt arī savus līdzekļus, lai bērns var sasniegt maksimumu. Nav pat nozīmes - sports, māksla, fizika.
Te Tu kļūdies, ir bizness un diezgan liels... ja nebūtu, tad visādi abšaubāmas izcelsmes aizrobežu biznesmeņi, nekrāmētos ar LV Virslīgu.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-01 08:27, pirms 5 gadiem
Latviešu futbolā kļūs vēl mazāk, bet ja kluba īpašnieks (naudas atmazgātājs) pat nav Latvijas valstspiederīgais, tad kāda vispār tur var būt runa. Sapuvusi sistēma līdz pat aisberga virsotnei (izlase). Sveiciens čekistiem.

     [+] [-]

, 2019-10-01 09:01, pirms 5 gadiem
alguns rakstīja: Viss maz viens saprot,ka ne jau primārais,kāpēc bērni spēlē futbolu,ir kļūšana par profesionālu futbolistu.Galvenais ir,lai bērni sportotu un izaugtu veselīgi pilsoņi.Tikai talantīgākie izsitīsies līdz profesionālam līmenim un arī ar talantu vien nebūs līdzēts,jo bez kārtīgi ieguldītā darba,talants ātri izkūpēs.Latvijā bērnu skaits katrā vecuma grupā svārstās no 1200-1400 spriežot pēc Comet datiem LFF izsniegtajās licenzēs un cik no viņiem izaugs profesionāli futbolisti?10% ir pārāk liels skaitlis.
Zināmā mērā Tev un jodam taisnība, bet.........
nevienam nav noslēpums, ka ir gana daudz tētuku, kuri vēlas caur saviem dēliem realizēt savus nerealizētos sapņus. Ja viņi jutīs, ka dēli nav tik talantīgi, tad paveras plašas iespējas trenēties citos komandu sporta veidos, kuros var arī gana daudz ko sasniegt. Kaut vai tas pats futzals, handbols, pludmales volejbols utt.
Jebkurā variantā cietīs LV futbols kā tāds, un nevis bērni vai to vecāki.

     [+] [-]

, 2019-10-01 09:05, pirms 5 gadiem
timurietis rakstīja: Te Tu kļūdies, ir bizness un diezgan liels... ja nebūtu, tad visādi abšaubāmas izcelsmes aizrobežu biznesmeņi, nekrāmētos ar LV Virslīgu.
Jā, jā! Toto kantoriem un visādiem citiem apšaubāmas izcelsmes darboņiem tiešām interesants bizness. Ne gluži ļoti liels, bet pietiekami, lai LFV ēnā bīdītu velns viņu zin ko.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-01 09:56, pirms 5 gadiem
Klubi iepērk 5 šķiras spēlētājus, vai dabū melnīšus par velti.Tie cer tikt Eiropas spēcīgākās līgās dzīvo kazarmās , spēlē par vēdera tiesu.Mūsu čempionātu uzskata par starpposmu . Tad obligāti laiž laukumā,lai prece ir redzama,un cer pārdot kā 3 šķiras spēlētāju.Ja tiek vēl eirokausos un veiksmīgi uzlaiž toto tad biznes plaukst un zeļ. Šišhanovu interesē Latvijas futbola nākotne ,izlase ??? Jāsmejas.....LFF nav jādod nauda šo klubu akadēmijām 50 t. katrai akadēmijai sastāda lielu summu. Lai klubi paši uztur savas akadēmijas.Diemžēl shēmotāji uzvar, un te nav runa par kaut kādu konkurenci,kura līdzēs mūsu futbolam. Lietuvā tā darbojas, bet ko intervijā teica Dobrecovs? Lietuvas līmenis krities. Tas gaida arī mūs.

  -2 [+] [-]

, 2019-10-01 10:01, pirms 5 gadiem
sen nelasu sos rakstus-koncita rulle...

  +2 [+] [-]

, 2019-10-01 10:33, pirms 5 gadiem
Būsim godīgi - krievu bandītu krāpnieciskās intereses !

  +2 [+] [-]

, 2019-10-01 10:34, pirms 5 gadiem
Vai tad funkcionātiem, kurus izvirzījuši klubi, nebūtu jāvadās no savu klubu interesēm? Ja grib citu iznākumu, tad arī dalībnieki jāizvēlas pēc citiem principem. Tikpat var pārmest vilkam, ka tas nav veģetārietis.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-01 10:40, pirms 5 gadiem
Vajadzēja vispār atcelt kaut kādus ierobežojumus kā visā Eiropas savienībā. Vēl saprastu, ja mums pirms leģu ienākšanas dominētu virslīgā latviešu futbolisi, bet pārsvarā bija puiši no austrumzemes, kuri pat latviski ne bū, ne bē. Vietējie? Kas tie par vietējiem? Tas pats Starkovs, kurš mūžu dzīvodams latviski neprot!? Ko mēs dzirdējām un bieži joprojām dzirdam laukumā- maķ, peremaķ, b,. .ģ. .
Tagad vismaz nāk spēlētāji no Eiropas, citām pasaules malām un uzlabo to krievisko auru , kas valdīja latvijas futbolā. Turklāt krievi jau nav futbola nācija, no kuriem būtu ko mācīties, vienīgi tā sulīgā lamāšanās. . .

  +2 [+] [-]

, 2019-10-01 10:46, pirms 5 gadiem
Turklāt Latvijas valstsvienībā darba valoda visu laiku bija krievu, varbūt mazliet situācija sāk uzlabōties. . . bet izlasē taču spēlēja savējie, vietējie. . .
karikartūra, kas par vietējiem, ja buldurš svešvalodā. . kā viņi bija tikuši pie pilsonības?
Bet Vaņins joprojām aizsargus vairāk komandē krieviski, kaut skaitās latvietis. . .

  -2 [+] [-]

, 2019-10-01 11:30, pirms 5 gadiem
Savā ziņā priecājos, ka tā nobalsoja. Vismaz eksperimentam būs iespēja sevi pierādīt praksē. Un tad jau redzēsim, kuram un cik liels par tā realizēšanos dzīvē būs prieks.

Šobrīd iespējams arī liela kaitējuma nebūs, jo šķiet ir maz perspektīvu vietējo spēlētāju, kuriem kaut kas tiks atņemts.

Bet skatoties gadus trīs, četrus uz priekšu, kaitējums varētu būt diezgan ievērojams.

Un ja nākamgad neies, tad spiedīs uz visu limitu atcelšanu. Un balsotāji par šādu lēmumu būs tie paši. Tie paši seši būtu gatavi jau šobrīd atcelt visus limitus. Par viņiem viss skaidrs. Viņi pat necenšas kaut ko argumentēt.

Bez trim četriem gadiem virslīgā, kurā izsisties, sevi pierādīt, kļūt par stabiliem līderiem un vērtībām, vietējiem jauniešīem nekāda karjera nebūs. Jau iepriekš bija prakse pārdot jaunos par agru. Tādi kā Šabala, Rakels, Ikaunieki, Uldriķis - visi par agru, pēc vienas, pusotrām vai tikai pussezonas nokļuva pārāk augstā līmenī. Un čiks vien iznāca. Bet tagad virslīga vispār tiek izgriezta kā attīstības posms. Neko labu šeit neredzu.

Ja nākamgad nebūs gaidītie panākumi eirokausos (un tādu scenāriju nevar izslēgt), tad var būt pilnīgs krahs. Pazudīs ne tikai leģionāri, bet paši klubi, jeb vismaz iestagnēs kā šobrīd Spartaks. Neatnāks ātrā nauda, un samazinās finansējumu vispār.

Protams, pastāv otrs variants, neliela iespēja, ka šitam tiešām būs atdeve un pēc gada iesim ur eirokausu grupu turnīra spēlēm bļaut par poļiem, serbiem un etiopiešiem rīgas krāsās.

     [+] [-]

, 2019-10-01 11:51, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neapnīk dzīt tās muļķības par konkurenci?
Cik var?
Hmm, a kas traucēja pēdējos padsmit gadus sistēmai strādāt ar bargiem leģu ierobežojumiem? Nu kas????

     [+] [-]

, 2019-10-01 11:52, pirms 5 gadiem
Zombijs rakstīja: Drizak jau mazinasies to vecaku skaits kas bus gatavi laits savus bernu macities spelet futbolu, jo sapratis ka vini pat virsliga naudu nevares nopelnit, tad kada jega vispar... tikai zeme nomests laiks.
Cik daudzi vecāki VISPāR sūta savus bērnus uz futeni ar domu, ka viņi kkad pelnīs Virslīgas kāpostu? 5%?

     [+] [-]

, 2019-10-01 11:56, pirms 5 gadiem
sinajs rakstīja: Turklāt Latvijas valstsvienībā darba valoda visu laiku bija krievu, varbūt mazliet situācija sāk uzlabōties. . . bet izlasē taču spēlēja savējie, vietējie. . .
karikartūra, kas par vietējiem, ja buldurš svešvalodā. . kā viņi bija tikuši pie pilsonības?
Bet Vaņins joprojām aizsargus vairāk komandē krieviski, kaut skaitās latvietis. . .
Latvijas reālijas. "Sveices izlasē bieži dzird albāņu valodu, piemēram. Skaidrs, ka tas, ka LV 35% iedzīvotāju nav latviešu kkā atsauksies uz sportu, īpaši uz futeni, kur letiņi nav neko naski sūtīt savus bērnus. Ja sūtītu masveidā uz futeni, tad futene būtu ātri vien latviskojusies. Ir daudzi no jauktām ģimenēm, kuri vienlīdz labi runā gan latviski, gan krieviski.

     [+] [-]

, 2019-10-01 11:57, pirms 5 gadiem
alguns rakstīja: Ko te satraukties,ja jau katru gadu pieņem jaunus lēmumus,tad nav izslēgts,ka pēc gada atkal izmainīs šo punktu,jo cik saprotu,būs LFF kongress ,pārvēlēšanas un atkal jauna valde.Šobrīd šī māžošanās atgādina neorganizētu cirku.Tomēr šos sešus futbola funkcionārus,jeb valdes locekļus,kuri nobalsoja par ,derētu atcerēties.Vai nu tuvākā nākotnē pateiksim paldies ,vai nu tieši otrādi,kas man liekās ticamāk.Katrā ziņā šis pieņemtais lēmums pierāda,ka Gorkša opozicionāri un dažu biezo klubu ietekme sāk ņemt virsroku.
Arī citās līgās biezākajiem klubiem ir lielāka teikšana. Nauda ir vara.

     [+] [-]

, 2019-10-01 11:59, pirms 5 gadiem
Robis rakstīja: No futbola vairāk atbaida fakts, ka lai mana meita aizietu paprovēt futbolu treniņos, man jātērē pāri pa 100eur, jo uzreiz jāiegādājās visa kluba uniforma.
Starp citu, redzot ar kādu aizrautību daiļais dzimums iekļaujas LV futenē, nemaz nebrīnīšos, ja 10 gadu laikā mums būs stipra izlase

     [+] [-]

, 2019-10-01 12:20, pirms 5 gadiem
Latviešu puikas no futbola bieži atturēja arī krieviskā vide, krievu treneri.
Cerams, ka pamazām situācija uzlabosies. Pimēram Ikšķilē daudzi latviešu zēni trenējas futbolā, treneris bijušais izlases spēlētājs Prohorenkovs, turklāt treniņus vada latviski!

  -1 [+] [-]

, 2019-10-01 13:08, pirms 5 gadiem
Skaidrs,ka Direktorenko,Gaidels,Kučinska ir LNK grupas cilvēki. Blumbergs biznesa kluba pārstāvis.Mazliet pārsteidz Isakova,Branta balsojums. Par cik naudiņām viņi pārdevušies? Cik virslīgas spēles šis sešnieks apmeklējis???Šoreiz sešnieka lomu izpildījuši teicami.

     [+] [-]

, 2019-10-01 13:21, pirms 5 gadiem
Ar ko jūs apmierināja iepriekšējā sistēma? Izlasei nav rezultātu jau gadiem, spēlētāji aizbraucot uz ārzemēm nav spējīgi izkonkurēt uz ilgu laiku(jau gadiem)...
Jaunieši tāpat pazuda aiz veterānu mugurām, jo tiem visiem bija jāatrod vieta virsligā, jo ārzemēs nekotējas..

     [+] [-]

, 2019-10-01 13:24, pirms 5 gadiem
Būs klubi, kas spēlē uz vietējiem, tad viņiem būs iespēja parādīt pret leģionāriem un varēs viņus izīrēt uz Eirokausiem(tiem pašiem Eirokausu klubiem)

  +1 [+] [-]

, 2019-10-01 13:29, pirms 5 gadiem
Skatos uz Lietuvu un redzu pilnīgi tās pašas problēmas!
Drīzāk situācija ir vēl trakāka, jo 2 vadošie klubi ir krietni priekšā pārējiem!

  -2 [+] [-]

, 2019-10-01 13:32, pirms 5 gadiem
Tad spāņiem ar jābļauj nah tādu Barcelona piemēram cik tur spāņu ir? Juventus ar galvenā zvaigzne Ronaldo ar itālis ne?

     [+] [-]

, 2019-10-01 14:12, pirms 5 gadiem
janx13 rakstīja: Tad spāņiem ar jābļauj nah tādu Barcelona piemēram cik tur spāņu ir? Juventus ar galvenā zvaigzne Ronaldo ar itālis ne?
Mums tomēr skatītājs lielāks nacionālpatriots, nu, vismaz ne tuvākajā laikā, negribēs redzēt vienus leģus, vismaz saujiņu vietējo kadru gribēs redzēt. FC Riga vismaz Pētersons, Rakels un vēl viens otrs sastāvā bija.

     [+] [-]

, 2019-10-01 14:35, pirms 5 gadiem
janx13 rakstīja: Tad spāņiem ar jābļauj nah tādu Barcelona piemēram cik tur spāņu ir? Juventus ar galvenā zvaigzne Ronaldo ar itālis ne?
Kad Latvijā dzīvos 7 448 332 (Katalonija) un 60 605 053 (Itālija) iedzīvotāju, un mūsu futbola tradīcijām būs 100+ gadi, tad droši vien mēs domāsim savādāk, bet patreiz ar saviem nepilniem 2 Mio. mēs esam tur kur esam, un esam tādi kādi esam.

     [+] [-]

, 2019-10-01 16:44, pirms 5 gadiem
Mums te ir kaut kāda ačgārnā protekcionisma izpratne daudziem vienkārši.
Pirms turpinu... man nav nekādas negācijas pret pašmāju spēlētājiem. Tieši pretēji - gribas, lai tā meistarība tiktu audzēta. Bet vnk protekcionisms nav tā augsne, kurā tas var notikt.

Tas, ko es te no daudziem lasu, ir izpratne, ka visideālākā augsne, kurā augtu mūsu spēlētāju meistarība, patiesībā būtu vispār neatļaut leģionārus...
Izpratne ir tāda, ka vislabāk augsim, ja mīcīsimies savā sulā. Spēlēsim visu laiku viens pret otru. Izteikta protekcionisma atbalstīšana.

Bet realitātē savas valsts, piedodiet par izteicienu, bet ražojumu protekcionisms jau kā aksioma noved pie kā pavisam cita.
Tas noved pie tā, ka, balstoties uz garantētām t.s. vietām veikalu plauktos (lasi, garantētas iespējas spēlēt Latvijas klubu sastāvā), laika gaitā zūd jebkāda motivācija censties.
Globalizētā pasaulē mēs vnk atpaliksim vēl tālākā Kamčatkā.
Mūsu vīzija aprobežojas ar vēlmi saražot spēlētājus, kuri derīgi tikai Virslīgai?
Wtf??? S**īga vīzija tad.

Vidē, kurā nav garantēta vieta, mūsu spēlētāji augs spēcīgāki. Klubi paši tos ar laiku būs spiesti/ieinteresēti audzināt arvien spēcīgākus.

Nesaražosi Tu savā valstī krutāko automašīnu, ja aizliegsi importēt BMW, Audi, utt.
Nē, Tu saražosi žiguli, kā tas vienmēr pierādījies protekcionisma tirgos. Un kā tas ir jau pierādījies ar mūsu futbola šodienas realitāti.
Vai, piemēram, Lemajičs mūsu līmenī pret piemēram Dāvi Ikaunieku ir kā BMW pret Žiguli? Lai piedod man Dāvis, bet jā. Pavisam noteikti.

Protekcionisms kā rīks modernā pasaulē eksistē tikai stratēģisko un valsts drošību ietekmējošo jomu tirgos - lai pēkšņi nebūtu tā, ka visas telekomunikācijas pieder citiem, lai nebūtu tā, ka pēkšņi visas energorezerves un sadales tīkli pieder citiem utt.

  +2 [+] [-]

, 2019-10-01 17:00, pirms 5 gadiem
DaMarcus rakstīja: Mums te ir kaut kāda ačgārnā protekcionisma izpratne daudziem vienkārši.
Pirms turpinu... man nav nekādas negācijas pret pašmāju spēlētājiem. Tieši pretēji - gribas, lai tā meistarība tiktu audzēta. Bet vnk protekcionisms nav tā augsne, kurā tas var notikt.

Tas, ko es te no daudziem lasu, ir izpratne, ka visideālākā augsne, kurā augtu mūsu spēlētāju meistarība, patiesībā būtu vispār neatļaut leģionārus...
Izpratne ir tāda, ka vislabāk augsim, ja mīcīsimies savā sulā. Spēlēsim visu laiku viens pret otru. Izteikta protekcionisma atbalstīšana.

Bet realitātē savas valsts, piedodiet par izteicienu, bet ražojumu protekcionisms jau kā aksioma noved pie kā pavisam cita.
Tas noved pie tā, ka, balstoties uz garantētām t.s. vietām veikalu plauktos (lasi, garantētas iespējas spēlēt Latvijas klubu sastāvā), laika gaitā zūd jebkāda motivācija censties.
Globalizētā pasaulē mēs vnk atpaliksim vēl tālākā Kamčatkā.
Mūsu vīzija aprobežojas ar vēlmi saražot spēlētājus, kuri derīgi tikai Virslīgai?
Wtf??? S**īga vīzija tad.

Vidē, kurā nav garantēta vieta, mūsu spēlētāji augs spēcīgāki. Klubi paši tos ar laiku būs spiesti/ieinteresēti audzināt arvien spēcīgākus.

Nesaražosi Tu savā valstī krutāko automašīnu, ja aizliegsi importēt BMW, Audi, utt.
Nē, Tu saražosi žiguli, kā tas vienmēr pierādījies protekcionisma tirgos. Un kā tas ir jau pierādījies ar mūsu futbola šodienas realitāti.
Vai, piemēram, Lemajičs mūsu līmenī pret piemēram Dāvi Ikaunieku ir kā BMW pret Žiguli? Lai piedod man Dāvis, bet jā. Pavisam noteikti.

Protekcionisms kā rīks modernā pasaulē eksistē tikai stratēģisko un valsts drošību ietekmējošo jomu tirgos - lai pēkšņi nebūtu tā, ka visas telekomunikācijas pieder citiem, lai nebūtu tā, ka pēkšņi visas energorezerves un sadales tīkli pieder citiem utt.
Galvenais, ka šie paši cilvēki tirgos pērk poļu augļus, dārzeņus, strādā skandināvu uzņēmumos, lej degvielu vai skatās to pasu Netflix!

     [+] [-]

, 2019-10-01 17:01, pirms 5 gadiem
Tā auklēšanās nekādu labumu nedod un nedos!