Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Latkovskis: "Varētu virzīt Mihelsonu", Verpakovskis: "Varbūt labi, ka Kļaviņš pieteicās"

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Latkovskis: "Varētu virzīt Mihelsonu", Verpakovskis: "Varbūt labi, ka Kļaviņš pieteicās"
Biedrības ''Latvijas Futbola Virslīga'' izpilddirektors Emīls Latkovskis
Foto: Latvijas Futbola Virslīga

Svētdien, 28. februārī, Radio "NABA" raidījuma “Ole” vadītāji telefoniski sazinājās ar trim futbolā iesaistītiem cilvēkiem. Piedāvājam tekstuālu ieskatu raidījumā runātajā.

Saruna ar biedrības "Latvijas Futbola Virslīga" izpilddirektoru Emīlu Latkovski.

Par kustību "Futbols 2031": "Iepazināmies ar abu prezidenta kandidātu programmām, ar visu situāciju, kas veidojās un sapratām, ka kopējā situācija ir bēdīga, programmas nav daudzsološas un pārdomātas. Nākotne neizskatās spoža futbola sabiedrībai. Tādēļ esam aktivizējušies un uzņēmušies tādu kā līderu lomu un centīsimies apvienot visu futbola sabiedrību."

Par iesaistītajām personām šajā kustībā: "Es un Ģirts Mihelsons esam nolēmuši, ka būsim pagaidām kā divas lokomotīves, bet mums ir domubiedri. Kopš paziņojuma esam saņēmuši daudzu cilvēku zvanus, vēstules. Nākamā nedēļa jau ir aizplānota pilna ar dažādām tikšanām, tā kā noteikti liksim vēl klāt publiskus vārdus, kas būs pievienojušies šai kustībai."

Par šīs kustības ietekmi šobrīd: "Jāskatās, cik daudz no futbola sabiedrības cilvēkiem mēs varēsim savākt kopā. Ja savāksim lielāko futbola sabiedrības daļu un varēsim definēt kopīgu viedokli un vīziju, tad noteikti atradīsim sviras ar kurām ietekmēt lietas un procesus."

Par kustības potenciālo LFF prezidenta kandidātu: "Ja pirmajā reizē prezidentu neievēlēs, tad no mūsu vidus tiks izvirzīts kandidāts. Tas nebūšu es, varbūt tas varētu būt Ģirts. Tikpat labi tas var būt arī jebkurš cits no šīs kustības. Vispirms gan ir jāiegūst sabiedrības atbalsts, lai vispār virzītu kādu kandidātu. Tam gan ir jānotiek dabiskā ceļā."

Par kustības aizsākumiem: "Šīs kustības ideja kaut kur prātā dzima jau pirms kāda laika, kad mēs redzējām kā viss process šobrīd iegrozās. Pēc jaunā gada, kad bija iespēja iepazīties ar kandidātu programmām un pēc interviju noskatīšanās Sportacentrs.com doma radīt šo kustību kļuva arvien loģiskāka."

Par kustības statusu: "Šobrīd esam tikai kustība. Otrdien, plkst. 11.00, mums ir tikšanās ar Rīgas klubiem, skatīsimies, ko viņi teiks. Gribam iepazīstināt Rīgas klubus ar šo kustību, tāpat gribam dzirdēt arī viņu viedokļus. Ja būs vienotība, tad loģisks solis būs veidot kādu juridisku spēku šai kustībai."

Par pievienošanos kustībai: "Pievienoties var caur mūsu mājas lapu, kur ir pieejami kontakti. Mums neinteresē tikai LFF biedri, bet gan jebkuru futbolā iesaistīto - tiesnešus, trenerus, bērnu vecākus, līdzjutējus, pat žurnālistus. Arī šie cilvēki var ieteikt labas lietas un mums viņos ir jāieklausās, jo arī viņi ir viena no futbola sastāvdaļām."

Par laba kandidāta neesamību uz LFF prezidenta amatu: "Šādi situācija nav normāla, ka futbola sabiedrība nav "uzražojusi" pienācīgu pēcnācēju. Visticamāk, ka cilvēki baidās vai arī nav īsti pārliecināti. Tieši tādēļ arī mūsu devīze ir nesamierināsimies ar domu, ka nekas nemainīsies, sakoposim kopā spēkus un noteikti, ka varam mainīt lietas. Domāju, ka atradīsim cilvēkus, kas mainīs tās!"

Par Krišjāņi Kļaviņu un potenciālo diskvalifikāciju: "Par to es nevaru spriest, par to lai spriež Disciplinārā komisija. Labi, ka viņi ir uzaicinājuši Kļaviņu uz sēdi un viņam būs iespēja aizstāvēties. Man ir nepieņemama nostāja kādu izrāda Kļaviņš pret Latvijas futbolā diskvalificēto Oļegu Gavrilovu. Nav pieņemams arī viņa teiktais, tas, ka viņš daudz ko it kā zin par spēļu sarunāšanu, bet nav gatavs neko darīt, lai to risinātu. Nav gatavs doties uz policiju un sniegt informāciju. Tagad vēl ienākošā informācija no UEFA par viņa vārda figurēšanu Bockum lietā. Tas viss kopā man nav pieņemami un uzskatu, ka viņa reputācija neatbilst labas reputācijas definīcijai, kam noteikti ir jāpiemīt LFF prezidentam."

Par tuvojošos Virslīgas sezonu: "Sezonai esam gatavi, domāju, ka mūs sagaida interesantas cīņas gan tabulas augšgalā, gan apakšdaļā. Interesanti būs pavērot, ko mums piedāvās šīs jaunās komandas. Līga aug un attīstās, būs mums arī jauni sadarbības partneri. Par to visu sīkāk stāstīsim 10. martā t/c "Alfa" veikalā "Sportland", kur notiks lielā pirmssezonas preses konference."

Saruna ar FK "Liepāja" prezidentu Māri Verpakovski.

Par komunikācijas dienu FK "Liepāja" komandai: "Jā, esam plānojuši to 7. martā, Rīgā, Liepājas pārstāvniecībā Jēkaba kazarmās."

Par komandas kondīciju: "Viss rit pēc plāna, esam izdarījuši labu darba apjomu. Šobrīd gan puišiem vēl ir mazliet pagrūti, bet tā tam ir jābūt. Šobrīd treniņi kļūs arvien vieglāki un mazāk intensīvi. Diemžēl šogad mums ir daudz traumētie, tas mazliet apbēdina. Gan Ziemas kausā jau satraumējās, gan arī atbraucot uz šejieni, pārejot uz dabīgajiem laukumiem."

Par traumētajiem: "Kopējā grupā netrenējas Kristaps Grebis, Edgars Gauračs, Kristians Toress, Toms Gucs, arī Pāvels Doroševs mazliet potīti ir izmežģījis. Žēl, ka visi traumētie ir no pamatsastāva, bet mēs ceram, ka visi dabūs atjaunoties līdz sezonas sākumam. Pateicoties Aleksandram Cauņam, izdevās sarunāt vienu labu fizioterapeitu, kas palīdzēs traumētajiem puišiem ātrāk atjaunoties."

Par Dāvi Ikaunieku: "Jā, tā interese no ārzemju klubiem ir noplakusi un visdrīzāk, ka Dāvis sezonu iesāks mūsu klubā un līdz vasarai noteikti paliks pie mums."

Par treniņnometnes noslēgumu: "Vēl ir paredzēta pārbaudes spēle pret BATE komandu 1. martā. Savukārt 2. martā mēs agri no rīta dodamies uz mājām."

Par prezidenta vēlēšanām: "Pagaidām pēc tā, kā attīstās viss process, FK "Liepāja" neatbalsta nevienu no šiem kandidātiem. Nezinu, ko mēs darīsim vēlēšanās, bet jāskatās kā tas viss turpmāk attīstīsies, varbūt, ka parādās kādi citi varianti."

Par savu kandidatūru: "Ik pa laikam kāds mani uzrunā un saka, ka man ir jākandidē par LFF prezidentu jau šogad. Es uzskatu, ka tomēr esmu par jaunu un man to darīt ir vēl par agru. Man ir jāpastrādā administratīvajā darbā un jāpamācās caur FK "Liepāja", ar komandu jāsasniedz rezultāti šeit. Uz nākamajām vēlēšanās es varbūt arī nopietni izskatītu iespēju kandidēt."

Par kustību Futbols 2031: "Kaut ko esmu dzirdējis, bet neko ļoti konkrētu. Līdz šim ne ar Ģirtu, ne Emīlu neesmu runājis par to, lai gan pēc atgriešanās man ir sarunāta tikšanās ar Emīlu, tad arī visticamāk parunāsim par to. Godīgi sakot man nav saprotams, kas tas ir par projektu un ko viņi grasās darīt."

Par viedokli ap Latvijas futbolā notiekošo šobrīd: "Tas, kas notiek, nav patīkami. Žēl, ka tas viss ir iegājis tādā negatīvā gultnē. Varbūt pat labi, ka Kļaviņš pieteicās un radīja konkurenci, jo visa futbola sabiedrība ir aktivizējusies, parādās dažādas domas. Ļoti iespējams, ka dzims tiešām kas labs. Tiešām izskatās, ka briest pārmaiņu laiks, kas varbūt nebūtu atnācis bez Kļaviņa kandidatūras."

Par tikšanos ar prezidenta kandidātiem: "Nē, ne ar vienu no kandidātiem neesmu ticies, un neviens no viņiem arī nav izteicis vēlmi tikties un prezentēt savu programmu."

Saruna ar Latvijas Futbola federācijas prezidenta kandidātu Krišjāni Kļaviņu.

Par savu kandidatūru un tās iespējamo "noņemšanu": "Es esmu gatavs kandidēt un pildīt tos solījumus, kurus esmu devis LFF biedriem tikšanās laikā un es esmu gatavs iet tālāk, vest futbolu pilnīgi citā kvalitātē Latvijā. Domāju, ka to man neļaus, jo Disciplinārā komisija vai LFF valde pieņems lēmumu, kas neļaus man kandidēt LFF prezidenta vēlēšanām 2016. gadā."

Par veicamajiem soļiem negatīvā rezultātā: "Juridiskā ziņā es aizstāvēšu sevi ar visiem iespējamajiem līdzekļiem, šajā gadījuma, ar tiesu."

Par apgalvojuma "nekā nedarīšanu Latvijas futbola labā līdz šim" atspēkošanu: "Uzskatu, ka šādi komentāri un viedokļi ir murgi, kurus es pat netaisos komentēt."

Par piedāvājumu: "Lai futbola sabiedrība atdotu par mani balsi, es piedāvāju programmu, kas ir mūsdienīga, demokrātiska un vērsta uz to, lai Latvijas futbols būtu atklāts, pieejams ikvienam. Lai katrs klubs būtu ar tādu pašu ietekmi kā pats lielākais, jo katram ir tikai viena balss, un mēs dzīvojam demokrātiskā nevis autoritatīvā sabiedrībā. Mēs dzīvojam vietā, kur katram ir jābūt iespējai izteikt viedokli un tikt sadzirdētam. Pašlaik ir elitārs klubs ar 6 - 10 klubiem, kuriem tiek dots viss, bet mazie klubi netiek ņemti par pilnu. Manā vadībā tā nebūs."

Par tikšanos ar Latvijas futbola sabiedrības pārstāvjiem: "Esmu ticies ar Latvijas izlases aktīvajiem futbolistiem, treneriem, LFF darbiniekiem. Man ir diezgan dīvaini dzirdēt, ka Māris Verpakovskis nav ar mani ticies, esmu ar viņu ticies vairākkārt klātienē. Mārim bija iespēja parakstīt dokumentu, lai man dotu iespēju piedalīties LFF vēlēšanās. 2015. gada beigās FK "Liepāja" ilgstoši solīja parakstīt šo dokumentu par manu izvirzīšanu, bet beigās viņi to neparakstīja. Pēc 2015. gada beigām ar Māri praktiski neesmu runājis un man ir grūti komentēt to, kura pusē viņi ir. Par to, kādēļ Tukums atsauca savu parakstu, man nav ne mazākās saprašanas."

Par pretargumentiem totalizatoru sakarā: "Neuzskatu, ka man par to būtu jāaizstāvas. Varu apgalvot, ka nodarbojos profesionāli ar likmju likšanu līdz 2007. gadam ieskaitot. Esmu to darījis tikai un vienīgi juridiski korektā veidā, neietekmējot nekad spēļu rezultātus."

Pilns raidījuma ieraksts pieejams šeit.

Informāciju sagatavoja:
Raidījuma "Ole" vadītāji

  +4 [+] [-]

, 2016-03-01 11:06, pirms 9 gadiem
Promo rakstīja: Lasi vēlreiz: "Nesaku, ka dokuments nav viltojums, nesaku, ka LFF nav viņu paši uzrakstījuši un iedevuši Ņesterenko parakstīt". Jā, tik tiešām lapeli bez zīmogiem un apliecinājumiem. Tur neko nesaku!

Es saku, ka ir iespēja pārtulkot dokumentus no vienas valodas uz otru, tāpēc tas nav arguments tam, ka Ņesterenko nekādā gadījumā to nevar būt tā autors!

Ja kāds raksta iesniegumu uz Spāniju, bet nezina spāņu valodu, tad automātiski iesniegums zaudē savu spēku?
Esmu tulkojis dokumentus, pareizāk sakot lai tiem būtu kaut kāds juridisks spēks nācās iet pie notāra lai viņš apliecinātu, ka dokuments ir tulkots un viss ir atspoguļots pareizi, un uz dokumenta likt notāra parakstu un zīmogu!

     [+] [-]

, 2016-03-01 11:15, pirms 9 gadiem
BayernM rakstīja: Esmu tulkojis dokumentus, pareizāk sakot lai tiem būtu kaut kāds juridisks spēks nācās iet pie notāra lai viņš apliecinātu, ka dokuments ir tulkots un viss ir atspoguļots pareizi, un uz dokumenta likt notāra parakstu un zīmogu!
JĀ! Ļoti labi! Tā tam visam ir jābūt un, ja tas nav, tad dokumentu pilnīgi pamatoti var apšaubīt, tam es piekrītu!

Es nepiekrītu tam, ka tas tiek apšaubīts šādā valodas aspektā.

     [+] [-]

, 2016-03-01 11:17, pirms 9 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Bet LFF pirms publicē dokumentus, vajadzētu uzlikt zīmogus un parakstu, lai dokumentam ir arī kāds juridisks spēks. Un es nesaprotu, kādēļ žurnālisti ir tik pasīvi un nenoskaidro lietas būtību. Ir tik grūti sameklēt to Ņesterenko un nointervēt. Tas pats stāsts arī par otru dokumentu, ir tik grūti sameklēt to inspektoru, kas rakstīja otru iesniegumu?
Bet es par šo visu - "paraksti", "zīmogi" un tā tālāk neko nesaku!

Es par valodas argumentu runāju.

  +2 [+] [-]

, 2016-03-01 12:08, pirms 9 gadiem
Bet kā tu zini, kad viņš ir rakstījis to vēstuli. Neviens tā arī nav sazinājies ar šo te Ņesterenko. Un es domāju, ka es ticēšu vairāk izlases kapteinim ka tev, kurš acīmredzot arī šaubās, ka to ir rakstījis Ņesterenko.
Promo rakstīja: Bet es par šo visu - "paraksti", "zīmogi" un tā tālāk neko nesaku!

Es par valodas argumentu runāju.

  +6 [+] [-]

, 2016-03-01 12:46, pirms 9 gadiem
Ko tas Latkovskis bāžas kur neprasa, kāds Mihelsons galīgi aptrakuši, vēl vecos nevar padzīt, kad jauni lien!!

LFF prezidentam jābut kompetentam cilvēkam, vēlams bijušajam futbolistam kas ir kko arī redzējis karjērā, nevis kkādiem šmurguļiem!

  +5 [+] [-]

, 2016-03-01 13:43, pirms 9 gadiem
EL un ĢM abi no sākuma gribēja atbalstīt Guņu, kad KK atvēra visiem acis, kas Guņa ir patiesībā, tad EL un ĢM grib novākt abus kandidātus un pēkšņi kandidēt paši. Verpakovskim jau ir taisnība, nebūtu KK, ledus nebūtu sakustējies, bet to nevis izmanto godīgi entuziasti un futbola guru, bet gan vēl netīrāki blēži ar savtīgiem nodomiem.

     [+] [-]

, 2016-03-01 14:47, pirms 9 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Bet kā tu zini, kad viņš ir rakstījis to vēstuli. Neviens tā arī nav sazinājies ar šo te Ņesterenko. Un es domāju, ka es ticēšu vairāk izlases kapteinim ka tev, kurš acīmredzot arī šaubās, ka to ir rakstījis Ņesterenko.
Trešo reizi: "Nesaku, ka dokuments nav viltojums, nesaku, ka LFF nav viņu paši uzrakstījuši un iedevuši Ņesterenko parakstīt"

Vienkārši pieņēmumu, ka viņš nav rakstījis vēstuli, nevar balstīt uz argumentu, ka Ņesterenko nezina latviešu valodu, jo tīri teorētiski viņš var atrast cilvēku, kurš viņa sacīto pārtulko latviski.

Izlases kapteinis pats ar ironiju norāda: "[..] nosūtījis ar pasta balodi tulkošanai uz latviešu valodu [..]".

     [+] [-]

, 2016-03-01 18:12, pirms 9 gadiem
Promo rakstīja: Trešo reizi: "Nesaku, ka dokuments nav viltojums, nesaku, ka LFF nav viņu paši uzrakstījuši un iedevuši Ņesterenko parakstīt"

Vienkārši pieņēmumu, ka viņš nav rakstījis vēstuli, nevar balstīt uz argumentu, ka Ņesterenko nezina latviešu valodu, jo tīri teorētiski viņš var atrast cilvēku, kurš viņa sacīto pārtulko latviski.

Izlases kapteinis pats ar ironiju norāda: "[..] nosūtījis ar pasta balodi tulkošanai uz latviešu valodu [..]".
Tādam dokumentam tulks nevar būt no ielas, bez zīmoga u.t.t

     [+] [-]

, 2016-03-01 22:38, pirms 9 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Bet LFF pirms publicē dokumentus, vajadzētu uzlikt zīmogus un parakstu, lai dokumentam ir arī kāds juridisks spēks. Un es nesaprotu, kādēļ žurnālisti ir tik pasīvi un nenoskaidro lietas būtību. Ir tik grūti sameklēt to Ņesterenko un nointervēt. Tas pats stāsts arī par otru dokumentu, ir tik grūti sameklēt to inspektoru, kas rakstīja otru iesniegumu?
Mūsdienās nav lieāks spēks kā čivināšanai
meš jau ne labāki pagaidām : )