Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

FK "Ventspils" izvirzās līderos

Pēteris Neimanis
Pēteris Neimanis

FK "Ventspils" izvirzās līderos
Pirmos vārtus mačā guva Zurabs Mentešašvili.
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Par "LMT virslīgas" turnīra līderiem kļuvuši FK "Ventspils" spēlētāji, kas šodien viesos ar 3:1 apspēlēja "Skonto", izcīnot piekto uzvaru un sagādājot rīdziniekiem otro zaudējumu pēc kārtas.

Spēli nedaudz aktīvāk sāka mājinieki, tomēr neko īsti bīstamu izveidot viņiem nesanāca. Rezultātu šajā mačā atklāja ventspilnieki, turklāt diezgan ātri. Pēc stūra sitiena rīdzinieki dabūja bumbu prom no sava soda laukuma, bet ne tālu, tā nonāca pie Zuraba Mentešašvili, kurš cauri burzmai raidīja bumbu uz vārtiem un tā nonāca tīklā. Pēc pāris minūtēm ļoti bīstams moments jau pie Andra Vaņina vārtiem, taču ventspilniekus glāba Vīts Rimkus, noceļot bumbu no vārtu līnijas. Vēl pēc trim minūtēm Rimka uz vārtu līnijas nebija un bumba to šķērsoja – Vaņins mēģināja sist bumbu prom, bet tā trāpīja Igoram Semjonovam un lidoja vārtos. Atlikušajās pirmā puslaika minūtēs divas reizes tribīnēm noelsties lika Rimkus, turklāt vienā no tām sāpīgi saskrienoties ar mājinieku vārtsargu Germanu Māliņu, kurš gan cieta vēl vairāk.

Pēc 45 spēles minūtēm rezultāts bija neizšķirts 1:1. Maču enerģiskāk atsāka viesi, taču "Skonto" aizsardzība ir uzdevumu augstumos. Rīdzinieki sāncenšu spēlētājus sagaida jau laukuma vidū, tā neļaujot viņiem veidot uzbrukumus, taču arī paši reti viesojās sāncenšu vārtu tuvumā. Pamazām spēles temps kritās un šķita, ka mačs lēnām virzās uz neizšķirtu. Citādāk domāja tikai otrajā puslaikā uz maiņu uznākušais Jurijs Žigajevs. Vispirms viņš bīstami izpildīja soda sitienu, raidot bumbu nedaudz virs vārtiem, bet dažas minūtes vēlāk bumbu tomēr dabūja vārtos, izmantojot lielisku Rimka piespēli. 87.minūtē Žigajevu notrieca soda laukumā un Andrejs Sipailo nekavējoties norādīja uz 11 metru atzīmi. "Pendeli" pārliecinoši realizēja Rimkus, panākot 3:1 un faktiski izšķirto mača likteni.

Nedz trīs atlikušajās pamatlaika minūtēs, nedz kompensācijas laikā vārtu vairs nebija, un FK "Ventspils" svinēja savu piekto uzvaru, tā arī izvirzoties līderos. Tiesa "Liepājas metalurgs" atpaliek tikai par punktu, turklāt liepājniekiem ir spēle rezervē.

LMT virslīga

Skonto – FK Ventspils 1:3 (1:1)
Vārti: Semjonovs 17' – Mentešašvili 12', Žigajevs 82', Rimkus 87' (11m)

7. kārta

DatumsLaiksSpēleRezultāts
25.04.2009.14:30Jūrmala-VV - Olimps/RFS0:1
26.04.2009.17:00Skonto FC - FK Ventspils (LTV-7)1:3
26.04.2009.18:00FC Tranzīts - SK Blāzma0:0
26.04.2009.18:00FK Dinaburg - FK Daugava Rīga1:0

Turnīra tabula

VietaKomandaSUNZGV:ZVP
1.FK Ventspils752018:417
2.SK Liepājas metalurgs651016:316
3.Skonto FC640215:912
4.Olimps/RFS63127:310
5.FC Tranzīts70525:75
6.FC Dinaburg61235:95
7.Jūrmala-VV61235:115
8.FK Daugava Rīga60336:153
9.SK Blāzma Rēzekne60242:182

Rezultatīvākie spēlētāji

VietaSpēlētājsKomandaVārti
1.Vladimirs DvališviliSkonto FC6
Kristaps GrebisSK Liepājas metalurgs6
3.Grigorijs ČirkinsFK Ventspils5
4.Vits RimkusFK Ventspils4
5.Ivans LukjanovsSkonto FC3
Oļegs MalašenoksFC Tranzīts3
Ģirts KarlsonsSK Liepājas metalurgs3
Zurabs MentesašviliFK Ventspils3
Jurijs ŽigajevsFK Ventspils3
Slēpts komentārs: 1

  +3 [+] [-]

, 2009-04-26 19:05, pirms 16 gadiem
Jāaa... šodien ventspilnieki tiešām labāk izskatijās! Skonto kaut kādi pasīvi bija nedaudz!

  +5 [+] [-]

, 2009-04-26 19:05, pirms 16 gadiem
skonto nevelk pret Kurzemes komandam

  +5 [+] [-]

, 2009-04-26 19:05, pirms 16 gadiem
malachi FK Ventspils..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: sport80
Slēpts komentārs: St_Germain

 +26 [+] [-]

, 2009-04-26 19:13, pirms 16 gadiem
sport80 rakstīja: Nezinu kā jums,bet man LV futbols liekas tukšs,un par ko viņiem tādas naudas maksā
Nezinu, kā tev, bet man šķiet loģiskāk sekot pašmāju līmenim, lai kāds tas arī nebūtu, nekā fanot par kaut kādiem klubiem, kas atrodas 2000 un vairāk kilometru attālumā. Un, kādas tad naudas maksā Latvijas futbolā ? Varbūt apgaismosi mani ?

  -3 [+] [-]

, 2009-04-26 19:16, pirms 16 gadiem
St_Germain rakstīja: Pirmo reizi šosezon ventiņi spēlēja kā čempionam pienākas
Bet spēle pret ''Jūrmalu-VV''?

  +2 [+] [-]

, 2009-04-26 19:19, pirms 16 gadiem
Nu ko lai saka... Žigajevs!!

  +4 [+] [-]

, 2009-04-26 19:21, pirms 16 gadiem
Bet spēle bija laba, apsveicu Ventspili. Šoreiz biju par Skonto, taču Ventspils vienkārši bija labāka - vairāk momentu, labāka realizācija, sakarīgākas izspēles. Principā jau maču sev par labu izšķīra Grigorčuks uzlaižot laukumā Žigajevu. Žigajevs guva otros vārtus un bija "vainojams" arī pie trešajiem. Kad Ventspils iesita otros vārtus Skonto sāka spēlkēt aiziven neskarīgāk. Tad, kad jāatdod piespēle, tad sit pa vārtiem, kad jāsit pa vārtiem, tad piespēlē. Lielā mērā tas pats, aks mačā pret LM, kad ielaižot 2 vārtus pēķšni visi sāk stresot. Pat līdz tam labi maču aizvadījušais Žuniors. Un būtu nepareizi teikt, ka Skonto iesita vārtus, Vaņins uzsita virsū Semjonovam un bumba no viņa iesitās vārtos. Bet tas jau nemaina neko. Jo Semjonovs gāja un cīnijās un tika atalgots. Turklāt Skonto jau zaudējis 2 spēles pēc kārtas, bet ceturtdien būs arī 3. zaudējums pēc kārtas.

     [+] [-]

, 2009-04-26 19:26, pirms 16 gadiem
malači ventiņi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-04-26 19:36, pirms 16 gadiem
bljodaaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2009-04-26 19:44, pirms 16 gadiem
Pēdējās spēlēs Skonto klibo aizsardzība. Pret Ventspili 3, pret LM 4 ielaisti vārti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-26 19:49, pirms 16 gadiem
Žiga vienkārši zvērs. Uznāca svaigs un saplosīja Skonto aizsardzību.

Bet par tiem pirmajiem vārtiem - tiešām bumbu neviens nepielaboja? Jo sitiens bija ne pārāk spēcīgs un tāls. Izskatījās, ka tur kāds tomēr vēl pieskārās pēc Zuraba sitiena. Jautājums vairāk tiem, kas TV redzēja atkārtojumu - man klātienē nācās iztikt bez.

  -2 [+] [-]

, 2009-04-26 19:56, pirms 16 gadiem
Pelnita un skaista uzvara.. Malacis Zigajevs!!! Brinos, ka Grigor4uks neizlika vinju sakumsastavaa!

  +3 [+] [-]

, 2009-04-26 20:08, pirms 16 gadiem
>anjo

Nekas viņiem neklibo. Ventspils otros vārtus iesita tikai 75 minūtē, un arī ar veiksmes palīdzību. Nu un trešie atnāca paši. Tādās reizēs mēdz teikt, ja nebūtu otrie vārti, nebūtu arī trešie. Laikam jau rezultāts atbilst spēles gaitai. Vienu varu pateikt, ka Skonto spēle ne ar ko daudz neatšķīrās no Liepājā redzētās. Nu ko.....Kam ir dārgs Liepājas futbols, visi 30.aprīlī uz Ventspili. Prognozes neizteikšu, nēesmu ne ģīmi pielējis, ne arī pusaudzis, lai te muldētu tizlības. Vienu gan varu pateikt, ka pēc pēdējās spēles ar Skonto, LM bija galvas tiesu pārāks pār Skonto. Redzēsim, kā tas izpaudīsies spēlē ar Ventspili, kur kā jau katrai komandai ir savi mīnusi, kurus šodien diezgan viegli varēja pamanīt. Ceru, ka to arī pamanīja bijušais Vācijas izlases uzbrucējs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-26 20:23, pirms 16 gadiem
kasparello99 rakstīja: >anjo

Nekas viņiem neklibo. Ventspils otros vārtus iesita tikai 75 minūtē, un arī ar veiksmes palīdzību. Nu un trešie atnāca paši. Tādās reizēs mēdz teikt, ja nebūtu otrie vārti, nebūtu arī trešie. Laikam jau rezultāts atbilst spēles gaitai. Vienu varu pateikt, ka Skonto spēle ne ar ko daudz neatšķīrās no Liepājā redzētās. Nu ko.....Kam ir dārgs Liepājas futbols, visi 30.aprīlī uz Ventspili. Prognozes neizteikšu, nēesmu ne ģīmi pielējis, ne arī pusaudzis, lai te muldētu tizlības. Vienu gan varu pateikt, ka pēc pēdējās spēles ar Skonto, LM bija galvas tiesu pārāks pār Skonto. Redzēsim, kā tas izpaudīsies spēlē ar Ventspili, kur kā jau katrai komandai ir savi mīnusi, kurus šodien diezgan viegli varēja pamanīt. Ceru, ka to arī pamanīja bijušais Vācijas izlases uzbrucējs...
Tieši tā! 30. aprīlī uz Ventspili, lai atbalstītu LM. metalfans.co.nr

     [+] [-]

, 2009-04-26 20:24, pirms 16 gadiem
Vimb@ rakstīja: Pelnita un skaista uzvara.. Malacis Zigajevs!!! Brinos, ka Grigor4uks neizlika vinju sakumsastavaa!
Labi, ka neielika. Ja tas tiešām bija plānots gājiens no viņa puses, tad visu cieņu.

     [+] [-]

, 2009-04-26 21:00, pirms 16 gadiem
latviacankickya*** rakstīja: nesaprotu tos riidziniekus nevar siltaa dienaa savas pakalas aizvilkt liidz stadionam dziivotu es riigaa obligaati aizietu labaak pie pc sedeet?
Piekr'tu tev,es arī nesaprotu,kapēc no visiem Rīgas iedzīvotājiem,nevar uz stadionu aizbraukt kāds tūkstotis līdzjutēju.Sakarā ar spēli.SKONTO šogad ir ļoti vāja komanda,un jā ieskriesies Dinaburga,jā nepalīdzēs OLIMPS,tad SKONTO var palikt vispār bez medaļam.Viņiem steidzīgi jāpastiprina sastāvu un jāmaina treneri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-04-26 21:25, pirms 16 gadiem
>kanvit

Treneris Skonto ir labs. Ne ar ko prakstiski neatšķiras no Grigarčuka. Bet abiem ir viens liels mīnuss. Abi strādā ar gataviem spēlētājiem. Respektīvi pie šiem treneriem var labi sevi uzturēt no sezonas uz sezonu formā, bet ne progresēt. Žigajevs jau viļņus radīja Rīgā, tā kā Žigas progresu Grigarčukam butu muļķīgi piešūt. Ja Ešvortam būtu tik pat liels budžets vismaz kā Ventspilij, domāju, ka Ešvorts ar pareizu selekciju Grigarčikam pogas grieztu ārā ne reizi vien.

  +7 [+] [-]

, 2009-04-26 21:27, pirms 16 gadiem
Skonto šobrīd ir vairākas vietas, kuras aizpilda ne tie, kam vajadzētu. Pirmkārt, Ešvorts. Treneris bez uzvarētāja instinkta. Ja Skonto vispār grib uz kaut ko cerēt, tad ar steigu no šī viduvējā trenera ir jāatvadās.
Otrs- Perepļutkins. Tas ir ārprāts- kā bumba pie kājām, tā galva vairs netiek pacelta, kamēr neizskrien autā vai nepiespēlē skatītājiem. Tāda bezjēdzīga skraidīšana derētu Blāzmai, kuriem ir vairāk jācenšas spēlēt citiem, nevis komandai, kura spēlē no pirmā numura.
Un Skonto pietrūkst stabila pirmā vārtsarga. Lai man piedod Germans, bet viņa spēle ne mirkli nepārliecina! Un tas uzsit pa nerviem arī aizsargiem, ja apzinies, ka aiz muguras nav nekāds glābējs.
Kas patika- jaunais brazīliešu kreisās malas aizsargs. Lai gan viņa īstā vieta būtu centrā, jo ir vienīgais, kurš spēj pieturēt bumbu un to apstrādāt bez koka pagales elementiem.
Vienvārdsakot- pelnīta Ventspils uzvara. Un Žigajevs- tā jau ir vērtība pati par sevi, kas vienatnē var izšķirt spēles likteni. Tāpat patika Rimkus, gruzīns un, protams, čirkins, kurš, manuprāt nezaudēja nevienā divcīņā ar skontiešiem.
Tā ka Kreipānam nebija taisnība, ka "trijnieks ir atrāvies"... Drīz Olimps ņems un noķers, jo tik krasas sastāva maiņas prasa zināmu saspēlēšanās laiku, lai tiktu skaidrībā ar pamatsastāvu. Starp citu- Skonto tieši tā arī pietrūkst- stabila pamatsastāva, jo uz katru spēli laukumā iet/neiet citi spēlētāji, bet tā jau ir trenera problēma.

     [+] [-]

, 2009-04-26 21:30, pirms 16 gadiem
kasparello99 rakstīja: >kanvit

Treneris Skonto ir labs. Ne ar ko prakstiski neatšķiras no Grigarčuka. Bet abiem ir viens liels mīnuss. Abi strādā ar gataviem spēlētājiem. Respektīvi pie šiem treneriem var labi sevi uzturēt no sezonas uz sezonu formā, bet ne progresēt. Žigajevs jau viļņus radīja Rīgā, tā kā Žigas progresu Grigarčukam butu muļķīgi piešūt. Ja Ešvortam būtu tik pat liels budžets vismaz kā Ventspilij, domāju, ka Ešvorts ar pareizu selekciju Grigarčikam pogas grieztu ārā ne reizi vien.
Nepiemirsti, kuras komandas treneris Ešvorts bija, kad atnāca uz Latviju. Bet titulus FKV atnesa tieši Grigorčuks. Tā kā gan jau Grigorčuka pogas paliktu vietā.

  +2 [+] [-]

, 2009-04-26 22:16, pirms 16 gadiem
Parasts Futbola līdzjutējs rakstīja: Skonto šobrīd ir vairākas vietas, kuras aizpilda ne tie, kam vajadzētu. Pirmkārt, Ešvorts. Treneris bez uzvarētāja instinkta. Ja Skonto vispār grib uz kaut ko cerēt, tad ar steigu no šī viduvējā trenera ir jāatvadās.
Otrs- Perepļutkins. Tas ir ārprāts- kā bumba pie kājām, tā galva vairs netiek pacelta, kamēr neizskrien autā vai nepiespēlē skatītājiem. Tāda bezjēdzīga skraidīšana derētu Blāzmai, kuriem ir vairāk jācenšas spēlēt citiem, nevis komandai, kura spēlē no pirmā numura.
Un Skonto pietrūkst stabila pirmā vārtsarga. Lai man piedod Germans, bet viņa spēle ne mirkli nepārliecina! Un tas uzsit pa nerviem arī aizsargiem, ja apzinies, ka aiz muguras nav nekāds glābējs.
Kas patika- jaunais brazīliešu kreisās malas aizsargs. Lai gan viņa īstā vieta būtu centrā, jo ir vienīgais, kurš spēj pieturēt bumbu un to apstrādāt bez koka pagales elementiem.
Vienvārdsakot- pelnīta Ventspils uzvara. Un Žigajevs- tā jau ir vērtība pati par sevi, kas vienatnē var izšķirt spēles likteni. Tāpat patika Rimkus, gruzīns un, protams, čirkins, kurš, manuprāt nezaudēja nevienā divcīņā ar skontiešiem.
Tā ka Kreipānam nebija taisnība, ka "trijnieks ir atrāvies"... Drīz Olimps ņems un noķers, jo tik krasas sastāva maiņas prasa zināmu saspēlēšanās laiku, lai tiktu skaidrībā ar pamatsastāvu. Starp citu- Skonto tieši tā arī pietrūkst- stabila pamatsastāva, jo uz katru spēli laukumā iet/neiet citi spēlētāji, bet tā jau ir trenera problēma.
Nepiekrītu par Ešvortu, jo viņam lielā mērā ir sasaistītas rokas. Indriksona uzstādījums ir tikai jaunie un, via nu viņš to pilda, vai lido, bet kā treneris viņš ir neslikts. Tiesa nav arī no lielākajiem spīdekļiem un dažubrīd šķiet, ka viņam pietrūkst situāciju izspēļu variantu. Ir, vai nu, vai nu, bet viņam bieži rodas problēmas pārslēgties, ja mainās spēles situācija. Tas pats šodien - kāda jēga izlaist laukumā Lukjanovu 83. minūtē, kad rezultāts jau ir 1:3 ? Stipri par vēlu. Par Žunioru gan varu piekrist, lai arī viņam šodien bija kļūdas - tomēr viņš bija labākais spēlētājs komandā šodien. Un tad, kad Žuniors pieļāva tās savas kļūdas, tad kļūdas pieļava visi, jo nez kāpēc bija sastresojušies pārāk pēc 2 zaudētajiem vārtiem. Perepļotkins nav slikts, bet viņam tiešām pietrūkst gudrības, toties ir ātrums, apvadīšanas spēja, paātrinājums. Nevar jau visi būti vispusīgi. Tas pats būtu tagad nepareizi pārmest piemēram Liepājas Grebim, ka viņš nemēģina sprintot ar bumbu, bet gaida tikai piespēli uz galvu. Ā un par to, ka Žuniors labāk izskatītos, kā pussargs arī biju iedomājies, jo viņam ir izteikts talants - prasme pieturēt bumbu, tāpat arī ir diezgan labs ātrums. Jau pagājušajā sezonā vienīgajā spēlē ko redzēju ar viņa piedalīšanos Skonto sastāvā - palika tāds iespaids, ka komanda iegūtu vēl vairāk no viņa, ja viņš spēlētu, kā pussargs. Tiesa varbūt tas ir apstākļu spiests lēmums - ja pussargi ir pietiekoši labi, bet komandai īsti nav, kas spēlē, kā labās malas aizsargs tad varbūt tiešām labāk, lai tur ir drošā loze - Žuniors ? Par Rimku nepiekrītu - bija trīs situācijas, kad viņš sev neraksturīgi aizsita garām no gandrīz 100% vārtu gūšanas situācijām. Toties viņa piespēle Žigajeva golam lielā mērā bija izšķiroša - nebūtu iesituši, kas zin, kā spēle būtu izvērtusies, jo spēle līdz 2 golam bija līdzīga.

     [+] [-]

, 2009-04-26 22:34, pirms 16 gadiem
Malacis "mazais vīriņš'' Žigajevs,netrāpīja kā gribēja ,bet iesita.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-27 01:38, pirms 16 gadiem
kapec Doroševs no Skonto aizgaja ? vai ari padzina ?

     [+] [-]

, 2009-04-27 08:26, pirms 16 gadiem
Ešvorts...lol...
šogad pirmo reizi viņam pa īstam nākas strādāt tikai ar jaunajiem, iepriekšējos gadus sastāvā vienalga bija 25+ gadus veci spēlētāji
2 gadi bez eirokausiem...serious business