Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Treniņi mazās grupās: Virslīga vadlīnijas nosūta ministru prezidentam

Agris Suveizda

Treniņi mazās grupās: Virslīga vadlīnijas nosūta ministru prezidentam
"Riga" ar čempiones kausu. Foto: Nora Krevņeva-Baibakova, LFV

Latvijas augstākā līga futbolā turpina aģitēt, lai varasiestādes ļautu atsākt treniņprocesu, kas būtu pirmais solis pretī tam, lai drīkstētu beidzot sākt arī 2020. gada sezonu. Līgas vadība nosūtījusi vēstuli ministru prezidentam Krišjānim Kariņam, Izglītības un zinātnes ministrijai, Veselības ministrijai, Iekšlietu ministrijai un Slimību profilakses un kontroles centram, kurā izsaka savu piedāvājumu, kā varētu izskatīties futbola komandu treniņi. Piedāvājam vēstules saturu pilnā apjomā.

Virslīgas vēstule

"Papildinot biedrības “Latvijas futbola virslīga” (turpmāk tekstā – LFV) vēstuli par āra fizisko nodarbību atsākšanu, kā arī par iespējām atsākt Latvijas futbola virslīgas čempionātu, LFV lūdz atbildīgajām institūcijām kopā ar nozares dalībniekiem nekavēties un atbildīgi lemt par organizētu profesionālā futbola aktivitāšu atsākšanu visā Latvijas teritorijā, to organizatoriem īstenojot strikti noteiktus preventīvos un drošības pasākumus.

Lai īstenotu šādas aktivitātes, LFV un tās biedri – profesionāli futbola klubi ir izstrādājuši drošības un prevencijas pasākumu plānu, tai skaitā dalībnieku skaita ierobežojumu nodarbībās, kur uz vienu dalībnieku tiek paredzēts 50 m2, vadoties pēc noteiktās nodarbības vietas platības (nepārsniedzot astoņu cilvēku grupu), nodrošinot noteikto distanci, izvairoties no fiziska kontakta, kā arī nodrošināt nodarbību plānu, lai tas atbilstu prasībām un noteikumiem.

Lūdzam izvērtēt un pieņemt lēmumu atļaut profesionālo futbola klubu sportisko āra aktivitāšu organizēšanu un vadīšanu no š.g. 27. aprīļa tām sporta organizācijām, kuras ir spējīgas nodrošināt visus nepieciešamos apstākļus un drošības pasākumus. Balstoties uz izstrādātajām vadlīnijām, āra sporta nodarbību laikā ir iespējams ievērot visus valstī noteiktos ārkārtas stāvokļa ierobežojumus, neveicinot infekcijas izplatības riskus, t.sk., izslēdzot ciešu kontaktēšanos un jebkādas saslimšanas izplatību.

Vadlīnijas organizētām futbola un sporta nodarbībām āra futbola un sporta laukumos (sākot ar šā gada
27. aprīli līdz 14. maijam):

1. Ierašanās sporta infrastruktūrā un aiziešana -
1.1. nodarbībā var piedalīties tikai pēc aizpildītas anketas un organizatoru atļaujas saņemšanas;
1.2. ieeja un izeja ir tikai caur norādītajām vietām;
1.3. ierašanās uz nodarbību ir ne ātrāk kā 10 minūtes pirms nodarbības;
1.4. ierodoties uz treniņu, katra persona tiek atzīmēta nodarbības žurnālā;
1.5. katrai personai un pavadonim tiek norādīta atbilstoša uzturēšanās vieta un laukums;
1.6. sporta laukums ir jāatstāj 5 minūtes pēc nodarbības beigām.

2. Āra sporta laukuma raksturojums un izmantošana -
2.1. minimālais āra sporta laukuma izmērs – 20 x 15 m;
2.2. laukuma platībai uz vienu personu jānodrošina minimums - 50 m2;
2.3. laukuma malā jānodrošina dezinfikcijas līdzekļi;
2.4. laukuma malā ik pēc 3m jābūt norādītai katras personas mantu novietnei;
2.5. pirms, pēc un nodarbību laikā pieeja ģērbtuvēm un dušām ir stingri aizliegta.

3. Nodarbības dalībnieka noteikumi un atbildība -
3.1. piedalās nodarbībā tikai pēc organizatoru atļaujas saņemšanas;
3.2. persona vai tās aizbildnis ir aizpildījis organizācijas izsniegto anketu;
3.3. savstarpēja sasveicināšanās ar rokas spiedienu vai cita fiziska kontaktēšnās ir aizliegta;
3.4. katrs dalībnieks drīkst izmantot tikai personīgo dzeramā ūdens pudeli;
3.5. ar jebkādiem saaukstēšanās slimību simptomiem nodarbībā piedalīties aizliegts;
3.6. katram atļauta viena pavadošā persona un tā uzturas norādītajā vietā;
3.7. persona apņemas ievērot visus noteiktos organizatora noteikumus un instrukcijas;
3.8. dalība nodarbībās ir brīvprātīga.

4. Nodarbību personāls -
4.1. katrs personāla loceklis ir iepazīstināts un pārzina noteikumus;
4.2. personāls tiek nodrošināts ar individuāliem dezinfekcijas līdzekļiem;
4.3. personāls veic plānoto nodarbību attiecīgi norādītajā laukumā vai tā daļā;
4.4. katra personāla locekļa veselība tiek uzraudzīta;
4.5. personāls drīkst izmantot aizsargmaskas, aizsargstiklus, cimdus.

5. Nodarbības apraksts futbolam -
5.1. nodarbības tiek veidotas saskaņā ar valstī noteiktajiem drošības noteikumiem;
5.2. katrā futbola uzdevumā tiek stingri ievērota distancēšanās;
5.3. katra treniņa plānu apstiprina atbildīgās organizācijas vadība;
5.4. pilna izmēra futbola laukums tiek iedalīts 8 daļās ( 1 daļa – 20 x 30 m = 600 m2);
5.5. katra daļā var atrasties līdz 8 dalībnieki (sākot ar 75m2 uz personu);
5.6. nodarbību laukumi ir atdalīti ar specializēto inventāru – konusi, lentas, barjeras;
5.7. tehnisko, fizisko, taktisko uzdevumu izpildē tiek nodrošināta distancēšanās vismaz 3 m;
5.8. nodarbībās netiek izmantotas divcīņu, kontakta uzdevumi, savstarpējās spēles komanda pret komandu;
5.9. nodarbību laikā nerekomendējas uzdevumu veidošana un izpilde, kur paredzēta bumbas aizskaršana ar
kailām rokām;
5.10. nodarbībās lietotais inventārs tiek dezinficēts gan pirms, gan pēc nodarbības.

6. Organizatora pienākumi un atbildība -
6.1. nodrošināt noteikto kārtību un tā izpildi;
6.2. nodrošināt atbilstošu personālu;
6.3. rūpēties par atbilstošu norāžu un nepieciešamo līdzekļu nodrošināšanu;
6.4. rūpēties par noteikumu pilnveidošanu;
6.5. darboties saskaņā ar noteikumiem.

Ar cieņu
Biedrības “Latvijas Futbola virslīga”
Izpilddirektors
A. Dakša"

LFF paziņojums

"Latvijas Futbola federācija (LFF), vēršoties Izglītības un zinātnes ministrijā (IZM) un Veselības ministrijā (VM), aicina izvērtēt un pieņemt lēmumu atļaut organizētu bērnu, jauniešu un pieaugušo sportisko āra aktivitāšu vadīšanu visā Latvijas teritorijā no drīzākā iespējamā termiņa tām sporta organizācijām, kuras ir spējīgas nodrošināt visus nepieciešamos apstākļus un drošības pasākumus.

LFF pauž pateicību un gandarījumu par atbildīgo institūciju - īpaši IZM - līdzšinējo darbību un izstrādātajām kopējām rekomendācijām fizisko aktivitāšu norisei āra sporta bāzēs, kuras pašlaik izvērtē VM, kā arī Slimību profilakses un kontroles centra (SPKC) profesionāļi. Tāpēc LFF un tās biedri - futbola klubi un organizācijas – ir izstrādājuši specifiski futbolam paredzētas treniņu aktivitāšu norises rekomendācijas, kuras LFF vērtējumā var palīdzēt risināt esošo situāciju. Rekomendācijas nodotas izvērtēšanai atbildīgajām institūcijām.

Aktivitāšu organizatoriem nodrošinot un īstenojot strikti noteiktus preventīvos un drošības pasākumus, ir iespējams nodrošināt kontrolētu procesa organizēšanu, lai bērni, jaunieši un pieaugušie varētu iesaistīties fiziskajai un garīgajai veselībai tik ļoti būtiskajās āra sporta aktivitātēs. It īpaši bērniem un jauniešiem ierobežotās socializēšanās iespējas ilgtermiņā var iezīmēt negatīvas sekas. Kontrolētas nodarbības trenera vadībā un distancēta citu vienaudžu klātesamība kalpotu kā būtisks atspaids esošajā situācijā, kā arī mazinātu jauniešu vēlmi nesankcionēti un neorganizēti tikties citās publiskās vietās.

Izsakot piedāvātās rekomendācijas, LFF vadījusies no vispārzināmajiem principiem imunitātes stiprināšanai, kas tostarp paredz nepieciešamību nodrošināt nodarboties organizētās āra sporta aktivitātēs ar koordinētu piekļuvi āra sporta infrastruktūrai vismaz reizi nedēļā bērniem līdz 6 gadu vecumam, vismaz divas reizes nedēļā bērniem no 7 līdz 9 gadu vecumam, vismaz trīs reizes nedēļā jauniešiem no 10 līdz 14 gadu vecumam un neierobežotu skaitu reižu nedēļā jauniešiem no 15 gadu vecuma un pieaugušajiem.

Piedāvātajā drošības un prevencijas pasākumu plānā uz vienu futbola nodarbības dalībnieku tiek paredzēti vismaz 50 kvadrātmetri teritorijas nodarbības aizvadīšanai. Vadoties pēc noteiktās nodarbības vietas platības un nepārsniedzot 8 cilvēku grupu, piedāvāts starp dalībniekiem nodrošināt noteikto distanci un izvairīties no dalībnieku fiziska kontakta. Balstoties uz piedāvātajām vadlīnijām, āra sporta nodarbību laikā ir iespējams ievērot visus valstī noteiktos ārkārtējā stāvokļa ierobežojumus un neveicināt infekcijas izplatības riskus.

LFF cer, ka piedāvātās rekomendācijas, pieņemot attiecīgus lēmumus, būs noderīgas turpmākas "Covid-19" ietekmes mazināšanai un Latvijas sporta dzīves stiprināšanai."

Izmantotie resursi:
https://optibetvirsliga.com/uploads...
https://lff.lv/zinas/12569/lff-aici...

     [+] [-]

, 2020-04-24 16:43, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: stadioni ciet, pat kkur laukos redzēju tāds atklāts futbolpleķis, bet vārti ar tām norobežojošajām lentām krustā pa diogonāli ciet
ari rīgā ir stadioni pieejami un vārti ar nav ar lentām aizslēgtiun bērneļi tur darbojas...un policija Latvijā pret šīm aktivitātēm ir fantastiski pretīmnākoša!!bet pat neminēšu vietas,kur tas ir..lai kāds debils skaiģis brēku nesaceļ...kas grib tas ari atrod iespējas...bet tu nez vai saproti,ko berneļiem nozīmē treniņš ar komandu un ko individuāls ar tēti vai mammu...

     [+] [-]

, 2020-04-24 16:45, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: tad kad tev bērni būs un ar sportu nodarbosies,tad varbūt sapratīsi,par ko es rakstu..pagaidām izskatās,ka tu vai nu speciāli vai deļ nezināšanas pipeli ar pirkstu jauc...
Tur nekas nebija minēts par bērniem! Kaut kā runa bija par pro sportu un es to uztvēru kā pieaugušo lietu, tik pateicu ka sportot var no tāda pieauguša cilvēka aspekta un saprotu ka profiņiem prasās, bet nu šis neērtības ir jāpārdzīvo.
Ja tieši par bērniem, tad jā, viņiem visgrūtāk ja runājam par organizētiem treniņiem, kaut ko jau dara (cik redzu Rīgā) ar senčiem kopā, laukos māsaspuika izmisis meklē variantus futeni paspārdīt bet piekrītu ka bērni nenormāli ilgojas pēc treniņiem un viņiem daudz grūtāk tādā ziņā.

  +1 [+] [-]

, 2020-04-24 16:45, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un atkal tu centies runāt par lietām par kurām tev sajēgas maz.
Klintone visu priekšvēlēšanu laiku Trampam bija priekšā +/- 5 procentu punktus, kas pilnībā pierādījās arī pašās vēlēšanās, jo Klintone tiešajās vēlēšanās Trampu apsteidza par 3 Mio. balsu. Tikai ASV īpatnējā, es teiktu pat novecojusī, vēlēšanu sistēma deva iespēju Trampam iegūt vairāk republikāņu elektoru balsis, kuri viņu pēc tam ievēlēja par prezidentu.
Pričom te sajēga? Visas aptaujas liecināja par to, ka prezidente būs Klintoniete. Visi zināja, ka vienīgais Trampa variants, ir vinnēt atsevišķās neprognozējamās valstēs, kā piem. Floridā, jo piekrastes bija viegli prognozējamas par labu Klintonei, savukārt iekšzeme par labu Trampam.
Par pētījumiem runājot, tad jau arī breksitam nevajadzēja notikt.
Pēc visa šī, Tu aizvien sevi mierini, ka Trampa visticamāk nebūs, jo Bidens takš aptaujās nummur viens... Protams, dzīvosim, redzēsim, es gan neiespringstu īpaši uz tām aptaujām.

     [+] [-]

, 2020-04-24 16:46, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: ari rīgā ir stadioni pieejami un vārti ar nav ar lentām aizslēgtiun bērneļi tur darbojas...un policija Latvijā pret šīm aktivitātēm ir fantastiski pretīmnākoša!!bet pat neminēšu vietas,kur tas ir..lai kāds debils skaiģis brēku nesaceļ...kas grib tas ari atrod iespējas...bet tu nez vai saproti,ko berneļiem nozīmē treniņš ar komandu un ko individuāls ar tēti vai mammu...
dies pasarg, tiešām neraksti vietas Es jau rakstīju ka esmu redzējis kā basi spēlē 4tā, poliči izturas adekvāti. Pa mizu tik dabūja tie kadri, kuri bija ielīduši skolas teritorijā, bet nu skolas tiek filmētas, to jau man likās katrs zin.

     [+] [-]

, 2020-04-24 16:49, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un atkal tu centies runāt par lietām par kurām tev sajēgas maz.
Klintone visu priekšvēlēšanu laiku Trampam bija priekšā +/- 5 procentu punktus, kas pilnībā pierādījās arī pašās vēlēšanās, jo Klintone tiešajās vēlēšanās Trampu apsteidza par 3 Mio. balsu. Tikai ASV īpatnējā, es teiktu pat novecojusī, vēlēšanu sistēma deva iespēju Trampam iegūt vairāk republikāņu elektoru balsis, kuri viņu pēc tam ievēlēja par prezidentu.
Būtu jauki, ja Bogustovs Tevi uzaicinātu uz raidījumu "Globuss".

     [+] [-]

, 2020-04-24 16:52, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Tur nekas nebija minēts par bērniem! Kaut kā runa bija par pro sportu un es to uztvēru kā pieaugušo lietu, tik pateicu ka sportot var no tāda pieauguša cilvēka aspekta un saprotu ka profiņiem prasās, bet nu šis neērtības ir jāpārdzīvo.
Ja tieši par bērniem, tad jā, viņiem visgrūtāk ja runājam par organizētiem treniņiem, kaut ko jau dara (cik redzu Rīgā) ar senčiem kopā, laukos māsaspuika izmisis meklē variantus futeni paspārdīt bet piekrītu ka bērni nenormāli ilgojas pēc treniņiem un viņiem daudz grūtāk tādā ziņā.
bet t jau akstā viss uzsvars tiek likts tieši uz bērnu sportu..nav pat svarīgi vai tas futenis,basis vai svarcelšana..krosiņus skriet un bumbu spādīt komandā bērneļiem vienmēr ir produktīvāk nekā ar mammu vai tēti..nemaz jau nerunājot par tiem vecākiem,kas vēl ari strādā...
reāli šitas viss attiecībā uz bērniem ir sitiens zem jostas vietas,manā skatījumā...
varbūt ka es ne tā sapratu raksta tēmu,bet ari ikdienā kontaktējoties ar dažiem šī lēmuma autoriem,zinu ka pamatruna tomēr ir par bērnu sportu nevis par pro sportu...

     [+] [-]

, 2020-04-24 16:52, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: bet tu nez vai saproti,ko berneļiem nozīmē treniņš ar komandu un ko individuāls ar tēti vai mammu...
ja pareizi atceros, es kādu laiku atpakaļ arī biju bērns un pat uz treniņiem gāju...

     [+] [-]

, 2020-04-24 16:53, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Lauriņ,tu man atkal piešuj to ko nekad neesmu teicissports nav baseins vai piesvīdusi smagatlētikas zāle!te runa iet par treniņiem svaigā gaisā,stadionā.vēl vairāk,es runāju par bērnu treniņiem nevis profesionāliem sportistiem...sapotu,ka te lielai daļai bērnu sports ir tikpat tuva tēma kā cūkai astronautika...bet man visi apkārt esošie vecāki uzskata,ka bērniem treniņus svaigā gaisā nevajadzēja aizliegt!!pie tam,ja paralēli cilvēki lielveikalos tusē tā,ka adatai nav kur nokrist..
Nu bērnu treniņi jau cita tēma, tu gan komentē rakstu par virslīgu, nevis bērnu treniņiem, tāpēc nebrinies, ka tiki pārprasts katrā ziņā, tev šis, kā tēvam, kuram rūp sava bērna sportiskā forma, ir brīnišķīga iespēja tajos laikos, kad pirmskarantīnas laikā bija treniņi, iet ar viņu to bumbu divatā parkā uzspārdīt, tā kā īsti tomēr problēmu neredzu. Nav jau tā, ka tie treniņi ir līdz mūža galam atcelti, pat, ja viņi gadu nenotiktu, kas no tā reālu mainitos? Tik tas ka pašam būtu vairāk ar savu bērnu jasporto, jādomā taču, ka negaidi, ka tavs bērns par prof sportistu kļūs un tagad šie daži mēneši bez sporta skolas treniņiem iedragās viņam šo iespēju?

     [+] [-]

, 2020-04-24 16:53, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: dies pasarg, tiešām neraksti vietas Es jau rakstīju ka esmu redzējis kā basi spēlē 4tā, poliči izturas adekvāti. Pa mizu tik dabūja tie kadri, kuri bija ielīduši skolas teritorijā, bet nu skolas tiek filmētas, to jau man likās katrs zin.
uz mani pašu pāris reizes kaut kādi debloīdi ir izsaukuši poličus...un visas tās reizes es noņemu cepuri poliču priekšā par toleranci un izpratni!!!un lai nerastos pārpratumi kādam,mēs ar bērniem sportojam .nevis šašliku cepam

     [+] [-]

, 2020-04-24 16:54, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: bet t jau akstā viss uzsvars tiek likts tieši uz bērnu sportu..nav pat svarīgi vai tas futenis,basis vai svarcelšana..krosiņus skriet un bumbu spādīt komandā bērneļiem vienmēr ir produktīvāk nekā ar mammu vai tēti..nemaz jau nerunājot par tiem vecākiem,kas vēl ari strādā...
reāli šitas viss attiecībā uz bērniem ir sitiens zem jostas vietas,manā skatījumā...
varbūt ka es ne tā sapratu raksta tēmu,bet ari ikdienā kontaktējoties ar dažiem šī lēmuma autoriem,zinu ka pamatruna tomēr ir par bērnu sportu nevis par pro sportu...
es tur nerunāju par rakstā minēto, bet pieslēdzos diskusijai komentos. ok, te mums nav ko dalīt, katrs nedaudz par citu runājām, nav liela bēda.

     [+] [-]

, 2020-04-24 16:54, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Būtu jauki, ja Bogustovs Tevi uzaicinātu uz raidījumu "Globuss".
Es noteikti ietu pie ekrāna

     [+] [-]

, 2020-04-24 16:55, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: ja pareizi atceros, es kādu laiku atpakaļ arī biju bērns un pat uz treniņiem gāju...
nu es to ne tā kā tieši uz tevi domāju,bet vispārināti uzrakstiju...ka nez vai liela daļa te rakstošie izprot to tēmu

     [+] [-]

, 2020-04-24 16:56, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: uz mani pašu pāris reizes kaut kādi debloīdi ir izsaukuši poličus...un visas tās reizes es noņemu cepuri poliču priekšā par toleranci un izpratni!!!un lai nerastos pārpratumi kādam,mēs ar bērniem sportojam .nevis šašliku cepam
es jau te rakstīju, kā es redzu, lielais vairums ir adekvāti, bet ir arī radikāļi - vai pilnīgs pofigs vai totāla histērija. Tie otri stučīja Tevi.

     [+] [-]

, 2020-04-24 16:57, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Es noteikti ietu pie ekrāna
Tu, cik saprotu, netālu no Daugavas stadiona dzīvo, ja? Tur joprojām ir reklāmas par izlases spēlēm 2019.g. pie stadiona?

     [+] [-]

, 2020-04-24 16:58, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Nu bērnu treniņi jau cita tēma, tu gan komentē rakstu par virslīgu, nevis bērnu treniņiem, tāpēc nebrinies, ka tiki pārprasts katrā ziņā, tev šis, kā tēvam, kuram rūp sava bērna sportiskā forma, ir brīnišķīga iespēja tajos laikos, kad pirmskarantīnas laikā bija treniņi, iet ar viņu to bumbu divatā parkā uzspārdīt, tā kā īsti tomēr problēmu neredzu. Nav jau tā, ka tie treniņi ir līdz mūža galam atcelti, pat, ja viņi gadu nenotiktu, kas no tā reālu mainitos? Tik tas ka pašam būtu vairāk ar savu bērnu jasporto, jādomā taču, ka negaidi, ka tavs bērns par prof sportistu kļūs un tagad šie daži mēneši bez sporta skolas treniņiem iedragās viņam šo iespēju?
es negaidiju un negaidugāju,eju un iešubet ,kā jau teicu,ja pašam nav sīču vai tie nesporto,tad ir grūti saprast to mīlzīgo atšķirību starp bērna treniņu komandā un bērna treniņu ar tēti
gads,ko tu piemini jau vispār būs traģēdija bērnu attīstībā..
kā jau bansam rakstiju,man liekas ,ka šajā rakstā ir ari bērnu sports pieminēts...tik visi nez kāpēc ieciklējas uz pro sportu

     [+] [-]

, 2020-04-24 16:58, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: es jau te rakstīju, kā es redzu, lielais vairums ir adekvāti, bet ir arī radikāļi - vai pilnīgs pofigs vai totāla histērija. Tie otri stučīja Tevi.
tieši tā...

     [+] [-]

, 2020-04-24 17:00, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu, cik saprotu, netālu no Daugavas stadiona dzīvo, ja? Tur joprojām ir reklāmas par izlases spēlēm 2019.g. pie stadiona?
Labs jautājums, ja godīgi, nezinu, redz parasti reklāmas bija tieši pie tilta, un uz purčika virzienu pēdējā laikā vispār nav sanācis braukt.. Būs brīvdienas, izmetīšu apli gar stadionu, paskatīšos

     [+] [-]

, 2020-04-24 17:00, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Nu bērnu treniņi jau cita tēma, tu gan komentē rakstu par virslīgu, nevis bērnu treniņiem, tāpēc nebrinies, ka tiki pārprasts katrā ziņā, tev šis, kā tēvam, kuram rūp sava bērna sportiskā forma, ir brīnišķīga iespēja tajos laikos, kad pirmskarantīnas laikā bija treniņi, iet ar viņu to bumbu divatā parkā uzspārdīt, tā kā īsti tomēr problēmu neredzu. Nav jau tā, ka tie treniņi ir līdz mūža galam atcelti, pat, ja viņi gadu nenotiktu, kas no tā reālu mainitos? Tik tas ka pašam būtu vairāk ar savu bērnu jasporto, jādomā taču, ka negaidi, ka tavs bērns par prof sportistu kļūs un tagad šie daži mēneši bez sporta skolas treniņiem iedragās viņam šo iespēju?
komandu sportos tas tā nerullē, sīčiem patīk ar mammām un tētiem ko padarīt, vai sētā ar draugiem, bet nekas neaizstāj īstu treniņu ar disciplīnu, treneri ar svilpi, visiem tiem uzdevumiem un visu to komandas garu u.t.t., to es pēc sevis atceros.

     [+] [-]

, 2020-04-24 17:02, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Labs jautājums, ja godīgi, nezinu, redz parasti reklāmas bija tieši pie tilta, un uz purčika virzienu pēdējā laikā vispār nav sanācis braukt.. Būs brīvdienas, izmetīšu apli gar stadionu, paskatīšos
Pie tilta bija vēl pirms mēneša. Interesanti, kad to aizvāks.

     [+] [-]

, 2020-04-24 17:03, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pie tilta bija vēl pirms mēneša. Interesanti, kad to aizvāks.
pacieties, pasaulē pandēmija!

     [+] [-]

, 2020-04-24 17:03, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: ari rīgā ir stadioni pieejami un vārti ar nav ar lentām aizslēgtiun bērneļi tur darbojas...un policija Latvijā pret šīm aktivitātēm ir fantastiski pretīmnākoša!!bet pat neminēšu vietas,kur tas ir..lai kāds debils skaiģis brēku nesaceļ...kas grib tas ari atrod iespējas...bet tu nez vai saproti,ko berneļiem nozīmē treniņš ar komandu un ko individuāls ar tēti vai mammu...
Mūsdienās bērneļiem arī telefoni ir svarīgāki par mammu un tēti, protams, būtu diezgan liela traģika, ja tagad visiem uz pusgadu atņemtu trubas (bez kurām mēs nezin kā pamanījāmies izaugt), bet ar laiku pierastu un pieņemtu.
Nu nav tā nekāda problēma, ka bērneļis vienmēr nedabū visu, ko sirsniņa kāro un ka reiz pa reizei ir jāsamierinās ar neperfektu situāciju

  -1 [+] [-]

, 2020-04-24 17:07, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Būtu jauki, ja Bogustovs Tevi uzaicinātu uz raidījumu "Globuss".
Gan jau ka viņam savu ekspertu ir vairāk kā vajag.

  -1 [+] [-]

, 2020-04-24 17:07, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Mūsdienās bērneļiem arī telefoni ir svarīgāki par mammu un tēti, protams, būtu diezgan liela traģika, ja tagad visiem uz pusgadu atņemtu trubas (bez kurām mēs nezin kā pamanījāmies izaugt), bet ar laiku pierastu un pieņemtu.
Nu nav tā nekāda problēma, ka bērneļis vienmēr nedabū visu, ko sirsniņa kāro un ka reiz pa reizei ir jāsamierinās ar neperfektu situāciju
man liekas,ka tu tagad galīgi auzās sabrauci...telefons vai planšete tiešām ir untums,kas pie tam ir maimāli kaitīgs bērna attīstībai!!
treniņi kopā ar vienaudžiem nu nekādi nav pielīdzināmi untumam!pie tam treniņi grupā maimāli veicina bērna attīstību kā sociālai būtnei-t.i.viss process noteik kopā ar vienaudžiem,viņi mācās uzvesties,dzīvot komunicēt utt..nezinu,kā vispār var salīdzināt treniņus un telefonu

     [+] [-]

, 2020-04-24 17:08, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Gan jau ka viņam savu ekspertu ir vairāk kā vajag.
Ījabs, Streips, Tu - ideāli.

  +1 [+] [-]

, 2020-04-24 17:10, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Mūsdienās bērneļiem arī telefoni ir svarīgāki par mammu un tēti, protams, būtu diezgan liela traģika, ja tagad visiem uz pusgadu atņemtu trubas (bez kurām mēs nezin kā pamanījāmies izaugt), bet ar laiku pierastu un pieņemtu.
Nu nav tā nekāda problēma, ka bērneļis vienmēr nedabū visu, ko sirsniņa kāro un ka reiz pa reizei ir jāsamierinās ar neperfektu situāciju
Tev laikam nav tomēr izpratne ,kas par zvēru ir bērns un ko viņš ziemā ēdne visi mostas un aizmieg ar telefonu rokāsir tādi kas mostas ar futbola bumbu rokās,bet gulēt ejot ņem hokeja nūju blaskus...un tādu ir daudz vairāk,nekā Tev liekas...

     [+] [-]

, 2020-04-24 17:10, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ījabs, Streips, Tu - ideāli.
Tjoma, Bocmanis un Huļibans - vēl ideālāk
Vo būtu diskusijas...

  -2 [+] [-]

, 2020-04-24 17:12, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: komandu sportos tas tā nerullē, sīčiem patīk ar mammām un tētiem ko padarīt, vai sētā ar draugiem, bet nekas neaizstāj īstu treniņu ar disciplīnu, treneri ar svilpi, visiem tiem uzdevumiem un visu to komandas garu u.t.t., to es pēc sevis atceros.
Var jau būt, es gan skolas laikā ar gan basītī nedaudz, gan voļļukā trenējos, bet nu ģimnāzijā sporta sasniegumi vispār nevienu neinteresēja, tāpēc tie treniņi bija tādi, ka, kas atnāca, tie arī paši uz savu galvu kopā kko padarīja, treneris tur bija rets viesis
Bet nu, joprojām palieku pie sava, nu nav tā šausmīga problēma, ka ļoņa to grib pasniegt. Ekstrēma nabadzība, nāve, bads un dzīve uz ielas ir problēma, ar ko pasaulē saskaras miljoniem bērnu, nevis tas, ka dažus mēnešus nevari uz treniņiem aiziet, jo pasaulē ir krīze.

     [+] [-]

, 2020-04-24 17:14, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Var jau būt, es gan skolas laikā ar gan basītī nedaudz, gan voļļukā trenējos, bet nu ģimnāzijā sporta sasniegumi vispār nevienu neinteresēja, tāpēc tie treniņi bija tādi, ka, kas atnāca, tie arī paši uz savu galvu kopā kko padarīja, treneris tur bija rets viesis
Bet nu, joprojām palieku pie sava, nu nav tā šausmīga problēma, ka ļoņa to grib pasniegt. Ekstrēma nabadzība, nāve, bads un dzīve uz ielas ir problēma, ar ko pasaulē saskaras miljoniem bērnu, nevis tas, ka dažus mēnešus nevari uz treniņiem aiziet, jo pasaulē ir krīze.
Tu laikam šodien esi šmigātik ļoti šķērsām rakstīt ir jāmāk....

     [+] [-]

, 2020-04-24 17:15, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tjoma, Bocmanis un Huļibans - vēl ideālāk
Vo būtu diskusijas...
Vairs nebaudi, kā Urugvaja Ganu izsita 2010.g.?

  +2 [+] [-]

, 2020-04-24 17:17, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Var jau būt, es gan skolas laikā ar gan basītī nedaudz, gan voļļukā trenējos, bet nu ģimnāzijā sporta sasniegumi vispār nevienu neinteresēja, tāpēc tie treniņi bija tādi, ka, kas atnāca, tie arī paši uz savu galvu kopā kko padarīja, treneris tur bija rets viesis
Bet nu, joprojām palieku pie sava, nu nav tā šausmīga problēma, ka ļoņa to grib pasniegt. Ekstrēma nabadzība, nāve, bads un dzīve uz ielas ir problēma, ar ko pasaulē saskaras miljoniem bērnu, nevis tas, ka dažus mēnešus nevari uz treniņiem aiziet, jo pasaulē ir krīze.
Viņš skatās bērna acīm. Tu 9 gadu vecumā domāji baigi globāli? Es toč nē, interesēja sēta, čomi, treniņi un laga nesapratu kāpēc lielie par kaut kādu černobiļu cepas.

     [+] [-]

, 2020-04-24 17:20, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: man liekas,ka tu tagad galīgi auzās sabrauci...telefons vai planšete tiešām ir untums,kas pie tam ir maimāli kaitīgs bērna attīstībai!!
treniņi kopā ar vienaudžiem nu nekādi nav pielīdzināmi untumam!pie tam treniņi grupā maimāli veicina bērna attīstību kā sociālai būtnei-t.i.viss process noteik kopā ar vienaudžiem,viņi mācās uzvesties,dzīvot komunicēt utt..nezinu,kā vispār var salīdzināt treniņus un telefonu
Es būtību salīdzināju, ka ne vienmēr var dabūt, ko gribas, ir jāpielāgojas, arī tāda izpratnē ir gaužām svētīga veselīgai bērna attīstībai.un tur jau darba bērnu vecākiem paskaidrot, kāpēc šobrīd nevar darīt to, ko gribas, lai cik tas arī tev veselīgs vai labs nebūtu. Tu biji pirmais, kas breca, ka izbraukušie nedrīkstot tikt ielaisti atpakaļ valstī, viņi visus apdraudot, ka ir jāievēro noteikumi, nevar cupoties utt., Bet kolīdz tie noteikumi paliek pašam neērti, tad nu, pa kluso ir ok viņus neievērot.
Nez, es saskatu zināmu divkosību
P.s. starpcitu, man personīgi dziļi vienalga, es tik kā parasti ar skatu no malas nedaudz uzspēlēju velna advokātu

     [+] [-]

, 2020-04-24 17:23, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vairs nebaudi, kā Urugvaja Ganu izsita 2010.g.?
Šad tad jūtubā hailaitus paskatos

     [+] [-]

, 2020-04-24 17:24, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Tev laikam nav tomēr izpratne ,kas par zvēru ir bērns un ko viņš ziemā ēdne visi mostas un aizmieg ar telefonu rokāsir tādi kas mostas ar futbola bumbu rokās,bet gulēt ejot ņem hokeja nūju blaskus...un tādu ir daudz vairāk,nekā Tev liekas...
Nav nav, kur nu man kāda izpratne telefons bija, lai arī absolūti pretēja, bet tomēr analoģija. Izkap taču no savas ārkārtīgi emocionālās tēva lomas un mēģini apmēram saprasr, ko es cenšos pateikt.

     [+] [-]

, 2020-04-24 17:26, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ījabs, Streips, Tu - ideāli.
Ar šiem kungiem tiešām būtu interesanti padiskutēt. Visu cieņu viņiem.

     [+] [-]

, 2020-04-24 17:27, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tjoma, Bocmanis un Huļibans - vēl ideālāk
Vo būtu diskusijas...
Ar tiem tu vari diskutēt. Būtu tāds ideāls Covidiot klubiņš.